Ik heb er al weer eentje te pakken vandaag (PC), helaas...Shadow343 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:21:
Hoe zit het met de DNF's... ik heb weer 15.000 coins en wil graag draften maar ben bang dat ik er na 2/3 wedstrijden weer uitvlieg en alles verlies.
Lacazette gekocht maar wil eigenlijk een bpl st, maar ja wie!
En ik wordt zo moe van die passing dan wil ik hem hard steken gaat ie zacht, wil ik em zacht gaat ie tot aan de keeper (buiten de 16) zzzz.
En ik wordt zo moe van die passing dan wil ik hem hard steken gaat ie zacht, wil ik em zacht gaat ie tot aan de keeper (buiten de 16) zzzz.
is er al een truc om mensen te muten online ??
psn: taker-mart
Iemand ideeën voor me opstelling?
Speelt ansicht wel lekker maar ik heb voor het gevoel dat ik iets mis...speelde voorheen 4-1-2-1-2 opstelling.
https://www.easports.com/...Id=iXqB05ZpnLY1W:FFA16PS4
Speelt ansicht wel lekker maar ik heb voor het gevoel dat ik iets mis...speelde voorheen 4-1-2-1-2 opstelling.
Sneijder op CAM?s1ck schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:37:
Iemand ideeën voor me opstelling?
Die stond inderdaad nog op het lijstje om te halen, vergeten!
Wazig maar hij update me opstelling niet. Hoe ik hem nu gepost hebt klopt niet helemaal.

Party (met alleen jezelf) aanmaken (ps4).taker1987 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:31:
is er al een truc om mensen te muten online ??
Dan staat het chat volume daarop ingesteld, en hoor je de ander niet.
Huntelaar als spits natuurlijk.. Wijnaldum is ook een super speler in game. Ondanks wat stats dropping. Jammer dat hij een non rare goud kaartje heeft. En de Vrij / Nigel de Jong heb ik zelf als cb.. Werkt prima. Vind v Dijk niet zo prettig in game weet niet wat dat is..s1ck schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Die stond inderdaad nog op het lijstje om te halen, vergeten!![]()
Wazig maar hij update me opstelling niet. Hoe ik hem nu gepost hebt klopt niet helemaal.
[afbeelding]
En omdat ik graag in 4231 speel (en de wingers gewoon op de buitenste cam plant) dacht ik rm maakt zoals als cm "oranje" op cam.. Maar helaas gewoon rood....
[ Voor 23% gewijzigd door iNFiNiTY- op 04-10-2015 21:51 ]
van persie is prima zat. Ook de Jong IF vind ik beter dan huntelaar.iNFiNiTY- schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:24:
[...]
Huntelaar als spits natuurlijk.. Wijnaldum is ook een super speler in game. Ondanks wat stats dropping. Jammer dat hij een non rare goud kaartje heeft. En de Vrij / Nigel de Jong heb ik zelf als cb.. Werkt prima. Vind v Dijk niet zo prettig in game weet niet wat dat is..
je kan de vrij nog halen ipv van dijk.
Evt BMI ipv riedewald.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
v Persie is een cam. Geen st. 
Ook irl. :x
Ik gebruik hem maar op het middenveld ja. Ieder zn ding.
Bmi vond ik tegen vallen ook, en ga Nigel en de Vrij vervangen door Kompany en Otamendi.. ooit als ik rijk word in fut.
Bmi vond ik tegen vallen ook, en ga Nigel en de Vrij vervangen door Kompany en Otamendi.. ooit als ik rijk word in fut.
Er zit wel wat verschil in... Sowieso die coins natuurlijk.patricks8 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:22:
Krijg je niet grotere rewards dan op een hoger niveau?
Ik weet er wel wat verschil in zit... Maar wat precies weet ik niet. (soms wisselt het ook iets)
Bij Winst World Class kreeg je bijvoorbeeld bij winst van 4 wedstrijden = 1x 25k all player 3 rares pack, 1x 15k Jumbo pack
En bij proffesional is dat vaak = 1x 15k Jumbo pack en 1x 7.5k pack
Ps. Dit is offline
Offline draft beste dus voor "packs" ?
Dit stond op Futhead:
"First (if playing offline) you choose your match difficulty. This won’t affect the types of rewards you receive for winning, but playing on Amateur will reduce the amount of coins received per game. This step is not applicable to Online. "
Zelf vind ik dit nogal vaag. Als je dus op amateur speelt en zorgt dat je veel kansen krijgt, minstens 5x scoort, etc. dan kan je erg makkelijk die potjes winnen en goed bedrag per wedstrijd krijgen.
"First (if playing offline) you choose your match difficulty. This won’t affect the types of rewards you receive for winning, but playing on Amateur will reduce the amount of coins received per game. This step is not applicable to Online. "
Zelf vind ik dit nogal vaag. Als je dus op amateur speelt en zorgt dat je veel kansen krijgt, minstens 5x scoort, etc. dan kan je erg makkelijk die potjes winnen en goed bedrag per wedstrijd krijgen.
FIFA Benelux Administrator
Hallo,
Ik heb moeite met kansen creëren, scoren en verdedigen met mijn normale go to formatie 41212. Het middenveld is waardeloos voor mij in deze formatie.. Wil eens wat nieuws proberen, kunnen jullie mij een formatie aanraden?
Ik speel graag breed via de flank met snel en direct passen. Ik speel niet voor possession. Gebruik amper skill moves en heb daarom ook moeite om te scoren met de kleine/dribble cam/strikers. Zoek dus iets met een target man.
Kortom, welke formatie is het beste volgens jullie?
Ik heb moeite met kansen creëren, scoren en verdedigen met mijn normale go to formatie 41212. Het middenveld is waardeloos voor mij in deze formatie.. Wil eens wat nieuws proberen, kunnen jullie mij een formatie aanraden?
Ik speel graag breed via de flank met snel en direct passen. Ik speel niet voor possession. Gebruik amper skill moves en heb daarom ook moeite om te scoren met de kleine/dribble cam/strikers. Zoek dus iets met een target man.
Ik speel zelf meestal over de flanken, met een wat grotere spits als aanspeelpunt/afmaker. Dit doe ik met de 4-3-3 (4) formatie. Je kan een beetje de instellingen per speler aanpassen om te voorkomen dat je teveel man voor de bal hebt door de 2 CM's altijd achterin te laten hangen.replica17 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 01:48:
Hallo,
Het begint eindelijk lekker te draaien.
Walcott en Bolasie op de flanken en Lukaku in de punt.
Ik vind Dembele ook echt super fijn spelen op het middenveld, had ik niet verwacht.
De "dure" Fernandinho weer te koop gezet, die gast kan echt niet passen.
Ik geef vrijwel alleen kansen weg als er een handig spelertje gaat pingelen rond mijn 16, wat vind ik dat lastig om te verdedigen.
En goals door afstandsschoten aangezien ik echt zone dekker ben.
Ben bang (als verdedigen niet beter gaat) dat ik hogere divisies echt last van 5* skill spelers ga hebben achterin.
Walcott en Bolasie op de flanken en Lukaku in de punt.
Ik vind Dembele ook echt super fijn spelen op het middenveld, had ik niet verwacht.
De "dure" Fernandinho weer te koop gezet, die gast kan echt niet passen.
Ik geef vrijwel alleen kansen weg als er een handig spelertje gaat pingelen rond mijn 16, wat vind ik dat lastig om te verdedigen.
En goals door afstandsschoten aangezien ik echt zone dekker ben.
Ben bang (als verdedigen niet beter gaat) dat ik hogere divisies echt last van 5* skill spelers ga hebben achterin.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik ben van plan om met dit team te gaan spelen, moet alleen Rooney nog bij elkaar sparen, maar dat moet wel lukken door Depay, Walcott en Ramires te verkopen 
http://www.futhead.com/16/squads/2251351/
Mooi team!Thomas18GT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:09:
Ik ben van plan om met dit team te gaan spelen, moet alleen Rooney nog bij elkaar sparen, maar dat moet wel lukken door Depay, Walcott en Ramires te verkopen
Ik heb de coins niet om zoveel goede spelers te halen helaas.
Bedankt!Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:15:
[...]
Mooi team!
Ik heb de coins niet om zoveel goede spelers te halen helaas.
Ik had geluk met Neymar in mn packje
Ik heb Alaba erin gehad en goed kunnen verkopen.Thomas18GT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:17:
[...]
Bedankt!
Ik had geluk met Neymar in mn packje
Koop dan liever op iedere positie een degelijke voetballer dan 1 hele goede.
dat kan. ik speel met 1 cam en in geen honderd jaar haal ik sneijder daar wegiNFiNiTY- schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 21:57:
v Persie is een cam. Geen st.
Als je rijk bent of de prijzen dalen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Snap ik, zat hier al te twijfelen om een team rondom Ibrahimovic te maken, alleen spreekt de Ligue 1 me verder niet zo aan. Heb dus de coins van Neymar maar goed gebruikt, en de BPL spelers zijn aardig gestegen gelukkig.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Ik heb Alaba erin gehad en goed kunnen verkopen.
Koop dan liever op iedere positie een degelijke voetballer dan 1 hele goede.
vind je de bruyne ook zo fantastisch? Heerlijk met long shots ook.Thomas18GT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
Snap ik, zat hier al te twijfelen om een team rondom Ibrahimovic te maken, alleen spreekt de Ligue 1 me verder niet zo aan. Heb dus de coins van Neymar maar goed gebruikt, en de BPL spelers zijn aardig gestegen gelukkig.
Ik zit vooral met de opstelling te stoeien.Thomas18GT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:27:
[...]
Snap ik, zat hier al te twijfelen om een team rondom Ibrahimovic te maken, alleen spreekt de Ligue 1 me verder niet zo aan. Heb dus de coins van Neymar maar goed gebruikt, en de BPL spelers zijn aardig gestegen gelukkig.
Nu 4-3-3 met middenveld op 3x CM. Dit is soms net te verdedigend en te weinig aansluiting naar voren.
Wil deze opstelling nu gaan spelen met een CAM, De Bruyne kan ik niet betalen dus zit te kijken naar een andere goede CAM speler. (heb nu Rosicky even gekocht om te kijken of de opstelling bevalt).
Mocht dit het niet zijn denk ik dat ik toch neig naar een opstelling zoals jij hem hebt, wel jammer dat ik Navas en Nasri van de hand heb gedaan.
Ja inderdaad. Bij mij staat Sneijder standaard als middelste cam, vanaf fifa14 ofzo. Ik heb rvp op cm staan als cam aan de rechterkant en wijnaldum aan de linkerkantBean77 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:23:
[...]
dat kan. ik speel met 1 cam en in geen honderd jaar haal ik sneijder daar wegMet 2 cams zou het idd een optie kunnen zijn en dan of huntelaar of De JOng IF als spits.
Als je rijk bent of de prijzen dalen
Depay Hunter Promes
Wijnaldum Sneijder vPersie
En twee snelle backs natuurlijk.
Vind het best zo.
Gister heb ik sterling in een pakje gekregen die is rond de 50k is hij het waard te houden of verkopen en een andere LM kopen?
Als je rond rating 80 zoekt vind ik Wijnaldum ook een goede keuze in een BPL team voor een interessante prijs.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Ik zit vooral met de opstelling te stoeien.
Wil deze opstelling nu gaan spelen met een CAM, De Bruyne kan ik niet betalen dus zit te kijken naar een andere goede CAM speler. (heb nu Rosicky even gekocht om te kijken of de opstelling bevalt).
tsja eigenlijk robben nog, maar sommige dingen zijn onbetaalbaar voor een NL team
Ja die speelt heerlijk, al schiet ik nog niet genoeg van afstand. Vind het zelf altijd zo verschrikkelijk als ze er zomaar in vliegen.. Toch wat meer gaan doen met de Bruyne.Bean77 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:33:
[...]
vind je de bruyne ook zo fantastisch? Heerlijk met long shots ook.
Haha ik speel nu dus ook 433 (met CAM en 2 CM) en heb vanochtend dat 41212 bedacht met Costa en Rooney voorin, met Bolasie en Ibarbo als snelle vleugels. Ben alleen bang dat dat dan weer te aanvallend isRicloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Ik zit vooral met de opstelling te stoeien.
Nu 4-3-3 met middenveld op 3x CM. Dit is soms net te verdedigend en te weinig aansluiting naar voren.
Mocht dit het niet zijn denk ik dat ik toch neig naar een opstelling zoals jij hem hebt, wel jammer dat ik Navas en Nasri van de hand heb gedaan.

Ligt beetje aan de opstelling denk ik, volgens mij is het meer een LV.bartburg schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:37:
Gister heb ik sterling in een pakje gekregen die is rond de 50k is hij het waard te houden of verkopen en een andere LM kopen?
In 4-3-3 opstelling is hij dan wel erg bruikbaar.
Veel opties heb je niet op die positie, Depay en Bolasie kom je dan terecht.
mirallas als iets goedkoper alternatief, maar veel echte keus heb je niet echt.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
Ligt beetje aan de opstelling denk ik, volgens mij is het meer een LV.
edit: en Gradel als je graag naar binnen komt van de flank (rechtsbenig als LW)
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 05-10-2015 11:44 ]
Ik wil met 2 redelijk verdedigende CM's gaan spelen en CAM puur op de aanval.Thomas18GT schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
Haha ik speel nu dus ook 433 (met CAM en 2 CM) en heb vanochtend dat 41212 bedacht met Costa en Rooney voorin, met Bolasie en Ibarbo als snelle vleugels. Ben alleen bang dat dat dan weer te aanvallend is
In jou geval heb je Toure nog staan, dus denk dat je er wel mee uit de voeten kan.
(laat even weten hoe het bevalt)
Oke, kan ik wel even kijken.Bean77 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
Als je rond rating 80 zoekt vind ik Wijnaldum ook een goede keuze in een BPL team voor een interessante prijs.
[...]
Zelfde als op de LV, word denk ik Bolasie.
Hij is snel en behendig maar echt goede voorzet heeft hij niet om over schieten maar te zwijgen haha
Depay of Sterling is nog een optie, maar vind ik beide nog te duur.
Verwacht dat deze week de prijzen wel wat gaan zakken.
Ik vind het nadeel van Sterling dat je hem zo omver loopt, dat had ik ook bij Neymar. Ballen in de diepte willen hier nog niet echt lukken dus stel ik op dit moment Bolasie zelfs op in plaats van Depay.bartburg schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:37:
Hier heb je de stats van de boys:
http://www.futhead.com/16...g/compare/16-338/16-1217/
Ik vind Eriksen als CAM ook heerlijk spelen. Topscoorder bij mij aangezien hij echt vaak de 16 in komt en de eventuele rebounds binnenschiet. En ook heerlijk afstandsschot en vrije trap natuurlijk
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
tikkie duurderpatricks8 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:49:
Ik vind Eriksen als CAM ook heerlijk spelen. Topscoorder bij mij aangezien hij echt vaak de 16 in komt en de eventuele rebounds binnenschiet. En ook heerlijk afstandsschot en vrije trap natuurlijk
Ik ga eerst kijken of de opstelling mij bevalt met de goedkope Rosicky.patricks8 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:49:
Als het bevalt ga ik inderdaad voor Eriksen, deze heeft goede stats en is prima betaalbaar (rond de 25k).
Voor buitenspeler ga ik nog wel even met Bolasie spelen, even wachten wat Sterling / Depay gaan doen qua waarde.
Wanneer zullen de prijzen dalen? als team of the season uitkomt?
Ik heb Robben.. Alleen mja in me fut14 team dan wel.. En silva, kompany, aguero etc.etc. Helaas kan ik ze niet overzetten naar m'n 16 team..Bean77 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
Als je rond rating 80 zoekt vind ik Wijnaldum ook een goede keuze in een BPL team voor een interessante prijs.
[...]
tsja eigenlijk robben nog, maar sommige dingen zijn onbetaalbaar voor een NL team
Ik heb mijn team weer onwijs omgegooid: packte vrijdag in 1 7,5k pack zowel Bale als Zlatan!
Dus heb daar maar een team omheen gebouwd. Moet wel zeggen dat op een klein 10/15tal IF's die nog op de transferlijst staan mijn opgebouwde kapitaal compleet weg is nu.
http://www.futhead.com/16/squads/2255281/
Speelt wel lekker, maar moet wel bekennen dat ik nu in divisie 5 er wel bovengemiddeld meer moeite heb om potjes winnend af te sluiten.
Speelt wel lekker, maar moet wel bekennen dat ik nu in divisie 5 er wel bovengemiddeld meer moeite heb om potjes winnend af te sluiten.
Pfff Bale én Zlatan, Congratz!JapieTalent schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:03:
Ik heb mijn team weer onwijs omgegooid: packte vrijdag in 1 7,5k pack zowel Bale als Zlatan!Dus heb daar maar een team omheen gebouwd. Moet wel zeggen dat op een klein 10/15tal IF's die nog op de transferlijst staan mijn opgebouwde kapitaal compleet weg is nu.
Kan niet wachten tot dat ik Zlatan in de spits heb..
Packs gewonnen of gekocht?JapieTalent schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:03:
Ik heb mijn team weer onwijs omgegooid: packte vrijdag in 1 7,5k pack zowel Bale als Zlatan!Dus heb daar maar een team omheen gebouwd. Moet wel zeggen dat op een klein 10/15tal IF's die nog op de transferlijst staan mijn opgebouwde kapitaal compleet weg is nu.
Alle pakketjes die ik gekocht heb (30euro) is Alaba de enige waardevolle geweest

Maar eens toernooi spelen om pakketje te winnen denk ik.
Ik wil graag een MLS team maken als 2e squad met legends als gerrard, drogba en pirlo. Probleem is alleen dat de enige opstelling die een beetje bij de spelers past 4312 is, en dat vind ik helemaal niks...
Of dit...

Iemand tips?
Of dit...

Iemand tips?
[ Voor 20% gewijzigd door Dersan op 05-10-2015 12:16 ]
voor mls team altijd Martins en dempsey gebruiken
. Althans ik heb ze beiden en ze scoren aan de lopende band
https://www.easports.com/...ffId=h0lZhufocbu:FFA16XBO
https://www.easports.com/...ffId=h0lZhufocbu:FFA16XBO
[ Voor 76% gewijzigd door Kr44nVogel op 05-10-2015 12:20 ]
hoi
Ik had hem in 15 met een leuk Duits team. Maar alleen (nu) voor NL team is hij het niet waard. Te duur voor een te matig overall team.iNFiNiTY- schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:03:
[...]
Ik heb Robben.. Alleen mja in me fut14 team dan wel.. En silva, kompany, aguero etc.etc. Helaas kan ik ze niet overzetten naar m'n 16 team..
Momenteel mijn club aan het opschonen (verkopen) met overtollige spelers en items. komt ongemerkt toch veel geld door binnen
hier mijn opstelling dat hij snel omver word gelopen klopt ook de diepte vind ik lastig ik zoek misschien toch wat stevigers op deze positie dit geld ook voor navas aan de andere kant.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
Ligt beetje aan de opstelling denk ik, volgens mij is het meer een LV.

Gekocht, had net twee keer futdraft gespeeld en beide keren verloren ( 1x eerste ronde en 1x in de tweede ronde) waarna ik maar enkele pakketjes ging openen en bij de 4e of 5e was het raak!Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:06:
[...]
Packs gewonnen of gekocht?
Alle pakketjes die ik gekocht heb (30euro) is Alaba de enige waardevolle geweest![]()
Maar eens toernooi spelen om pakketje te winnen denk ik.
Thanks! Heb afgelopen weekend nog niet heel veel kunnen spelen helaas, maar het combineert in ieder geval wel lekker! Enig nadeel is wel dat je door Zlatan (in mijn opstelling) eigenlijk verplicht wordt om op meerdere posities PSG spelers te pakken omdat je anders niet fullchem krijgt.psvunited schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:05:
[...]
Pfff Bale én Zlatan, Congratz!
Kan niet wachten tot dat ik Zlatan in de spits heb..
Ik ben bezig met een BPL team.
GK: Tim Howard
LB: Gael Glichy
CB: Martin Demichelis & Martin Skrtel
RB: Pablo Zabaleta.
Nu wil ik doorsparen om vervolgens 3 middenvelders te kopen. Iemand tips voor 3(te betalen) goede middenvelders?
Formatie: 4-3-3 (w)
Ik wil aan mijn middenveld ongeveer 50.000 coins uit gaan geven.
nog aanmerkingen op de verdediging?
Nu wil ik doorsparen om vervolgens 3 middenvelders te kopen. Iemand tips voor 3(te betalen) goede middenvelders?
Fernando 2k en Barkley 4k heb ik in het team die spelen lekker ook chadli 1,2k vond ik best aardig op LMBP14 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:19:
Demichelis is traag, (heb zelf mertesacker in mijn tweede team, zelfde verhaal)BP14 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:19:
Scheelt dat Skrtel redelijk snel is en wellicht gaten dicht kan lopen.
Had Demichelis op links gezet aangezien Clichy snel is.
Ik heb zelf Dembele en Milner op het middenveld, vind ik erg prettig.
Fernandinho vind ik erg tegenvallen.
En voor weinig kun je Ander Herrera ook halen, die speelt in mijn tweede team erg goed.
Dan hou je genoeg coins over, voor een betaalbare cam zou ik voor Eriksen gaan (zelf nog geen ervaring mee) ga zelf vanavond voor het eerst met cam spelen. (om te proberen Rosicky en Wijnaldum net even aangeschaft)
Hier het filmpje van mij fut draft reward sterling 4 wins single player semi-pro YouTube: FIFA 16 FUT draft reward TOTW and Sterling
Vanavond ook maar eens een single play draft gaan spelen!bartburg schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:27:
Hier het filmpje van mij fut draft reward sterling 4 wins single player semi-pro YouTube: FIFA 16 FUT draft reward TOTW and Sterling
Nice!
Hoeveel coins kost het je nu ongeveer met wat je terug krijgt?
[ Voor 8% gewijzigd door Ricloo86 op 05-10-2015 14:32 ]
Verwijderd
15k voor zo'n draft coin dacht ik.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:31:
[...]
Vanavond ook maar eens een single play draft gaan spelen!
Nice!
Hoeveel coins kost het je nu ongeveer met wat je terug krijgt?
I know
maar bedoel meer wat het kost uiteindelijk met afrek van je opbrengsten.
Zou oppassen, voor je het weet verlies je door een disconnect en valt de prijs tegen.
Ja dat is zuur!dutchgio schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:39:
Zou oppassen, voor je het weet verlies je door een disconnect en valt de prijs tegen.
Zelfde als dat er in onze club een paar nu al hun verdiensten van hun pro ineens kwijt zijn....

Ik heb wel al een aantal keer gehad dat hij aangeeft de verbinding met je tegenstander is verbroken maar van de 3 keer heb ik er 1 verloren en 1 gewonnen (andere kon ik niet terug zien) is dat hetzelfde probleem?
Verwijderd
Ik kreeg twee jumbo packs en een rare loan pack. Dat is dus 30k en een beetje. Moet je wel 4x offline spelen wat ik saai vind.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
I know
maar bedoel meer wat het kost uiteindelijk met afrek van je opbrengsten.
Oke , dat is dan best de moeite!Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:41:
[...]
Ik kreeg twee jumbo packs en een rare loan pack. Dat is dus 30k en een beetje. Moet je wel 4x offline spelen wat ik saai vind.Eerste ronde draft online eruit kreeg ik twee 7.5k packs.
Is de beloning online hoger dan?
Verwijderd
Geen idee. 1 keertje gedaan en gelijk verloren (ook hard overigens. Speel div 6, met elk seizoen een promotie tot nu toe, maar kon niet meekomen tegen die draft dudeRicloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
Oke , dat is dan best de moeite!
Is de beloning online hoger dan?
Dat verdedigen tegen dribbelen kan ik niks van. Passes onderscheppen lukt goed maar als mijn tegenstander door krijgt dat ik tegen dribbles niks begin gaat het mis.
Nee ik denk dat single player je meer waar voor je geld geeft of het ook leuk is... Mwah pakjes openen blijft het leukst
Tot nu toe 3x draft single player en 1x online
Opbrengst
Totw martial en raffael
Mangala en sterling
Tot nu toe 3x draft single player en 1x online
Opbrengst
Totw martial en raffael
Mangala en sterling
Hier nog geen enkele FUT Draft wedstrijd gespeeld. Ik lees alleen maar ellendige verhalen, daar ga ik geen 15k coins voor verbruiken.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik zou zeker twee spelers eruit gooien: casillas en martinez.JapieTalent schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:03:
Beiden weak foot 2. Heb gemerkt dat passing en ball control erg belangrijk zijn in deze FIFA en weak foot 2 helpt daar niet aan mee.
Age of Empires III - Definitive Edition
Verwijderd
Jongens ik ben aan het twijfelen wie ik naast Rondon voorin kan plaatsen? Lukaku, Falcao of Martial?
Haha ik heb precies hetzelfde met dat verdedigen met dribbels.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:45:
[...]
Geen idee. 1 keertje gedaan en gelijk verloren (ook hard overigens. Speel div 6, met elk seizoen een promotie tot nu toe, maar kon niet meekomen tegen die draft dude) Vanavond een nieuwe online poging!
Dat verdedigen tegen dribbelen kan ik niks van. Passes onderscheppen lukt goed maar als mijn tegenstander door krijgt dat ik tegen dribbles niks begin gaat het mis.
Overigens heb ik 1vs1 nog niet heel veel fut gespeeld en zit in Div 8.
Sowieso aan 16 wennen en aan 1vs1 ook, want dat heb ik in 15 niet gespeeld (enkel clubs gespeeld)
Heb met Falcao gespeeld, persoonlijk vind ik die waardeloos (nu kreeg hij ook niet de beste ballen omdat ik beperkte flankspelers had haha)Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:52:
Jongens ik ben aan het twijfelen wie ik naast Rondon voorin kan plaatsen? Lukaku, Falcao of Martial?
Lukaku speel ik nu mee en ben ik erg over te spreken, wellicht heb je met Martial wel wat meer snelheid (uit het hoofd, dus weet niet wat zijn stats precies zijn)
Dan doel je op de disconnects ?Jumpman schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:47:
Hier nog geen enkele FUT Draft wedstrijd gespeeld. Ik lees alleen maar ellendige verhalen, daar ga ik geen 15k coins voor verbruiken.
Verwijderd
Thanks voor je reply! Dit is mijn huidige team tips?Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:54:
[...]
Heb met Falcao gespeeld, persoonlijk vind ik die waardeloos (nu kreeg hij ook niet de beste ballen omdat ik beperkte flankspelers had haha)
Lukaku speel ik nu mee en ben ik erg over te spreken, wellicht heb je met Martial wel wat meer snelheid (uit het hoofd, dus weet niet wat zijn stats precies zijn)
http://www.futhead.com/16/squads/2262784/
Zou een spits toevoegen, hier kun je niet mee spelen.
Verwijderd
Ik neem aan dat je spits bedoelt? Die is nu momenteel leeg, omdat ik nog aan het twijfelen ben wie ik daar voorin kan zetten. Martial, Lukaku of Falcao?dutchgio schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:58:
Zou een spits toevoegen, hier kun je niet mee spelen.
Speel nu hiermee : http://www.futhead.com/16/squads/2048566/
Speelt erg lekker!
Ik moet wel zeggen dat ik beetje moe word van het afmaken.. 9/10 wedstrijden die ik speel heeft de keeper van mijn tegenstander een 9+ en heb ik fors meer schoten op doel.
Toch verlies ik nog erg vaak door een counter goal of een andere gare goal.
Erg zonde aangezien ik meestal vaak de betere ben.
Iemand nog tips om beter af te maken of iets?
Speelt erg lekker!
Ik moet wel zeggen dat ik beetje moe word van het afmaken.. 9/10 wedstrijden die ik speel heeft de keeper van mijn tegenstander een 9+ en heb ik fors meer schoten op doel.
Denk dat je voor niet al te veel geld betere verdedigers kan halen.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:57:
[...]
Thanks voor je reply! Dit is mijn huidige team tips?
http://www.futhead.com/16/squads/2262784/
Ik speel nog steeds met Falcao en ik heb er geen problemen mee. Nu weet ik dat er uiteraard betere spelers zijn dan hem, maar hij is overal wel redelijk goed in. Remy en Bony spelen hem bij mij niet uit de basis. Maar dat is misschien persoonlijk welke aanvaller je het best ligt.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:54:
[...]
Heb met Falcao gespeeld, persoonlijk vind ik die waardeloos (nu kreeg hij ook niet de beste ballen omdat ik beperkte flankspelers had haha)
Ik maak meestal af met geplaats schot of speel het helemaal uit.Jamesl schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:11:
Speel nu hiermee : http://www.futhead.com/16/squads/2048566/
Speelt erg lekker!
Weet alleen niet in hoeverre je cams mee opkomen voor de combinatie.
Je spits is ook niet echt bepaald een killer, wellicht een betere spits?
Dat je eruit gecounterd wordt vind ik niet zo gek, je achterhoede is over de gehele linie niet bepaald snel.
Verwijderd
Zoals? Ik ben van plan Zouma te halen ipv Toure.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:23:
[...]
Denk dat je voor niet al te veel geld betere verdedigers kan halen.
Djilobodji doet het geweldig! Wat een beest achterin!
Mangala, Skrtel, Demichelis, Koscielny, Otamendi, Rojo en nog wel een aantal.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:33:
[...]
Zoals? Ik ben van plan Zouma te halen ipv Toure.
Djilobodji doet het geweldig! Wat een beest achterin!
Verwijderd
Allemaal veelste duur behalve Rojo. Skrtel en Demichelis vind ik persoonlijk niks.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:38:
[...]
Mangala, Skrtel, Demichelis, Koscielny, Otamendi, Rojo en nog wel een aantal.
De prijs van de rest zal allemaal wel dalen.
Heb inmiddels ongeveer 5x offline draft gespeeld, ik doe het namelijk voor de pakjes en ben bang dat ik er online veel te snel uit lig. Qua resultaten en pakjes;
1. Alles gewonnen - jumbo gold pack en premium gold pack
2. Tweede wedstrijd eruit - 3 gold packs
3. Alles gewonnen - jumbo gold pack en premium gold pack
4. Finale verloren - jumbo gold pack en premium gold pack
5. Finale verloren - jumbo gold pack en premium gold pack
Ik speel op professional, hoewel ik heb vernomen dat dat geen invloed heeft. Het rare is dat het nu moeilijker lijkt te worden, krijg opeens betere tegenstanders in de finale. Bijvoorbeeld Argentinie in mijn laatste poging. Maar kan ook puur toeval/random zijn.
Zoals je ziet zijn de beloningen wel aardig, en heb ik tot dusver dezelfde gekregen als ik maar de finale haalde. Qua spelers niks noemenswaardigs gekregen, wel alles weer verkocht en dan kom je meestal toch wel weer op die 15.000 coins uit (inclusief wedstrijdcoins).
Ik speel op professional, hoewel ik heb vernomen dat dat geen invloed heeft. Het rare is dat het nu moeilijker lijkt te worden, krijg opeens betere tegenstanders in de finale. Bijvoorbeeld Argentinie in mijn laatste poging. Maar kan ook puur toeval/random zijn.
Zoals je ziet zijn de beloningen wel aardig, en heb ik tot dusver dezelfde gekregen als ik maar de finale haalde. Qua spelers niks noemenswaardigs gekregen, wel alles weer verkocht en dan kom je meestal toch wel weer op die 15.000 coins uit (inclusief wedstrijdcoins).
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Ook al doe je amateur en offline je zal exact de zelfde waarde winnen. Ik heb inmiddels 2x FUT Draft amateur offline gedaan en won Jumbo Gold Pack & Premium Gold Pack.Xamsix schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:45:
Heb inmiddels ongeveer 5x offline draft gespeeld, ik doe het namelijk voor de pakjes en ben bang dat ik er online veel te snel uit lig. Qua resultaten en pakjes;
Klopt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Daarom zeg ik er ook bij dat ik al had vernomen dat het waarschijnlijk geen verschil uitmaaktVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:48:
[...]
Ook al doe je amateur en offline je zal exact de zelfde waarde winnen. Ik heb inmiddels 2x FUT Draft amateur offline gedaan en won Jumbo Gold Pack & Premium Gold Pack.
PSN/Steam: Xamsix
Verwijderd
Ik zal de CB's veranderen met Ogbonna en Zouma? Wat denk je?Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:38:
[...]
Mangala, Skrtel, Demichelis, Koscielny, Otamendi, Rojo en nog wel een aantal.
Verwijderd
Ik had Thiago Alcantara meteen verkocht zo had ik 45k binnen gekregen!Xamsix schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
Daarom zeg ik er ook bij dat ik al had vernomen dat het waarschijnlijk geen verschil uitmaaktVond het wel erg raar dat ik dezelfde beloning krijg als ik de finale verloor als wanneer ik hem won. Heb jij wat interessants uit die pakjes gehaald?
Ik speel zelf met Benteke. Doet het voor mij erg goed, misschien het proberen waard?Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:01:
Ik neem aan dat je spits bedoelt? Die is nu momenteel leeg, omdat ik nog aan het twijfelen ben wie ik daar voorin kan zetten. Martial, Lukaku of Falcao?
Cams komen wel goed op, Mertens en Callejon houden het ook goed breed en Hernanes is vaak nog een aanspeelpunt.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:26:
[...]
Ik maak meestal af met geplaats schot of speel het helemaal uit.
Weet alleen niet in hoeverre je cams mee opkomen voor de combinatie.
Je spits is ook niet echt bepaald een killer, wellicht een betere spits?
Dat je eruit gecounterd wordt vind ik niet zo gek, je achterhoede is over de gehele linie niet bepaald snel.
Spits loopt wel 1 op 1 nu maar wie zou je dan aanbevelen?
Ja qua snelheid achterin, dan bedoel je vooral de backs denk ik? Aangezien Jesus razendsnel is voor een CB en martinez is ook niet traag.
Moet ook wel zeggen dat het vaak alleen de echte glibberaars zijn die erdoorheen komen, dus Remy, Doumbia enzo.
Misschien Trémoulinas ipv Monreal? Ik had Monreal voor de extra league, zou er ook Alberto Moreno in kunnen doen als ik die extra league wil behouden, wat vinden jullie?
Voor de RB is eigenlijk hetzelfde verhaal, was voor de extra league, weet ook niet zo goed welke RB ik daarvoor moet zetten, hij heeft best hoge defence.
Verwijderd
Kan in principe ook, maar zou jij eerder voor Lukaku, Martial of Falcao gaan?onimal schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:53:
[...]
Ik speel zelf met Benteke. Doet het voor mij erg goed, misschien het proberen waard?
Ik heb geen Serie A team en ook geen ervaring ermee, dit is mijn eerste FUT.Jamesl schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:54:
[...]
Cams komen wel goed op, Mertens en Callejon houden het ook goed breed en Hernanes is vaak nog een aanspeelpunt.
Spits loopt wel 1 op 1 nu maar wie zou je dan aanbevelen?
Ja qua snelheid achterin, dan bedoel je vooral de backs denk ik? Aangezien Jesus razendsnel is voor een CB en martinez is ook niet traag.
Moet ook wel zeggen dat het vaak alleen de echte glibberaars zijn die erdoorheen komen, dus Remy, Doumbia enzo.
Misschien Trémoulinas ipv Monreal? Ik had Monreal voor de extra league, zou er ook Alberto Moreno in kunnen doen als ik die extra league wil behouden, wat vinden jullie?
Voor de RB is eigenlijk hetzelfde verhaal, was voor de extra league, weet ook niet zo goed welke RB ik daarvoor moet zetten, hij heeft best hoge defence.
Ja dat is een optie, even uitproberen en anders weer verkopenVerwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:52:
[...]
Ik zal de CB's veranderen met Ogbonna en Zouma? Wat denk je?
Dan zou ik voor Falcao gaan. Mede door 4* skills en sowieso de beste overall stats.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Kan in principe ook, maar zou jij eerder voor Lukaku, Martial of Falcao gaan?
Ah oke wat voor team heb jij dan nu?, Ik probeer het nog wel even uit, ik win in ieder geval mijn eerste potje met 6-2, schoot er nog 2 op de paal ook, hij kreeg een penalty mee voor niks...Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
Ik heb geen Serie A team en ook geen ervaring ermee, dit is mijn eerste FUT.
BPL team, nog niet heel erg sterk hoor (81 overall)Jamesl schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Ah oke wat voor team heb jij dan nu?, Ik probeer het nog wel even uit, ik win in ieder geval mijn eerste potje met 6-2, schoot er nog 2 op de paal ook, hij kreeg een penalty mee voor niks...
Is Falcao betaalbaar dan of is zijn FUT status inmiddels weer aligned met zijn club statusonimal schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:07:
[...]
Dan zou ik voor Falcao gaan. Mede door 4* skills en sowieso de beste overall stats.
Ik heb gisteren even een paar uurtjes online gespeeld maar dit was toch een bijzondere frustrerende ervaring. Mijn offline speelstijl (451) blijkt online erg lastig te zijn omdat juist veel spelers erg compact met veel bezetting in het midden spelen (433 varianten) tegen mijn enige CM.
Daarnaast had ik het gevoel dat de tegenstanders zich op de Juventus 95/96 methode versterkt hadden terwijl mijn spelers als trage slakken over het veld liepen (iedereen was 80+ fit in mijn team).
Het meest irritante was dat ik een game verloor van een speler die duidelijk de mindere was, maar door constante lag de game voor mij vrijwel onspeelbaar was. Je ziet dat er een pas gaat komen, scherm freezed, pas is al gespeeld. Aangezien dit slechts een game was neem ik aan dat de lag door de tegenstander veroorzaakt werd.
Uiteraard zul je regelmatig iemand tegenkomen die simpelweg beter is, maar daar leer je alleen maar van.
Einde online rant, iemand tips om online beter te worden?
@Khaab; Bony doet het bij mij prima als aanspeelpunt / afmaker. Benteke heb ik nog niet goed geprobeerd maar die is ook een goede kopper.
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 05-10-2015 16:22 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Goed opgemerkt, met name Casillas valt me erg tegen maar mag vooralsnog blijven staan doordat ik helaas mijn spaarpotje om moest keren voor dit elftal en er bijna niets over bleef. Casillas en Martinez had ik nog in club en konden dus zo instappen.Rutgertje schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:49:
[...]
Ik zou zeker twee spelers eruit gooien: casillas en martinez.
Beiden weak foot 2. Heb gemerkt dat passing en ball control erg belangrijk zijn in deze FIFA en weak foot 2 helpt daar niet aan mee.
Wat het wel moet worden twijfel ik nog over..
Ga denk ik toch weer Candreva een kans geven. Cuadrado bakt er niet zoveel van... Pas 1 wedstrijd met Pereyra gespeeld en dat ging wel aardig maar het kriebelt toch een beetje. Eigenlijk is Guarín de speler die je op die positie wilt hebben...
Komt er dan zo uit te zien:

Sinds gisteren is dit mijn 2e team:

Wel pas 1 wedstrijd mee gespeeld. Kan wel zeggen dat Fekir geweldig is, hij loopt nu 3 op 1... Maar dat zal nog wel veranderen. Zou graag IF Ben Arfa op RCM willen hebben maar dat kan ik helaas niet betalen...
Iemand nog tips voor upgrades?
Komt er dan zo uit te zien:

Sinds gisteren is dit mijn 2e team:

Wel pas 1 wedstrijd mee gespeeld. Kan wel zeggen dat Fekir geweldig is, hij loopt nu 3 op 1... Maar dat zal nog wel veranderen. Zou graag IF Ben Arfa op RCM willen hebben maar dat kan ik helaas niet betalen...
Iemand nog tips voor upgrades?
[ Voor 8% gewijzigd door Beltoni op 05-10-2015 16:39 ]
Lukaku is wel een fijne spits, erg sterk. Ik weet niet hoeveel coins je hebt maar ik zou dan dit team maken (gebasseerd op wat jij al had, dus allemaal BPL) http://www.futhead.com/16/squads/2267761/Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Kan in principe ook, maar zou jij eerder voor Lukaku, Martial of Falcao gaan?
Dan heb je erg snelle verdediging en mirallas is wat beter dan chadli.
Ik zou lukaku of martial doen, je kan ook in de toekomst Remy halen, dan heb je een snelle spits én een sterke spits voorin, vind ik persoonlijk wel prettig met 41212.
Falcao heb je rond de 23k denk ik, dus goed betaalbaar.Bossie schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:21:
[...]
Is Falcao betaalbaar dan of is zijn FUT status inmiddels weer aligned met zijn club status
Ik heb gisteren even een paar uurtjes online gespeeld maar dit was toch een bijzondere frustrerende ervaring. Mijn offline speelstijl (451) blijkt online erg lastig te zijn omdat juist veel spelers erg compact met veel bezetting in het midden spelen (433 varianten) tegen mijn enige CM.
Daarnaast had ik het gevoel dat de tegenstanders zich op de Juventus 95/96 methode versterkt hadden terwijl mijn spelers als trage slakken over het veld liepen (iedereen was 80+ fit in mijn team).
Het meest irritante was dat ik een game verloor van een speler die duidelijk de mindere was, maar door constante lag de game voor mij vrijwel onspeelbaar was. Je ziet dat er een pas gaat komen, scherm freezed, pas is al gespeeld. Aangezien dit slechts een game was neem ik aan dat de lag door de tegenstander veroorzaakt werd.
Uiteraard zul je regelmatig iemand tegenkomen die simpelweg beter is, maar daar leer je alleen maar van.
Einde online rant, iemand tips om online beter te worden?
@Khaab; Bony doet het bij mij prima als aanspeelpunt / afmaker. Benteke heb ik nog niet goed geprobeerd maar die is ook een goede kopper.
Ik heb een tweede elftal, die is overall iets minder dan het hoofdteam maar kan ik prima mee uit de voeten, zo heb je iedere wedstrijd een fit team.
Die lag heb ik nu ook meerdere keren gehad en is bijzonder vervelend spelen.
Ervaren jullie nog steeds disconnects op de PC? Ik heb namelijk al vier potjes op rij te pakken, waarbij ik aan het einde van de match disconnect. EA live chat maar weer even raadplegen...
Zat ook aan 4-3-3 te denken. Ga nu de 4-3-3 (5) proberen met hetzelfde principe... Op hoop van zegen!Supermach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:20:
[...]
Ik speel zelf meestal over de flanken, met een wat grotere spits als aanspeelpunt/afmaker. Dit doe ik met de 4-3-3 (4) formatie. Je kan een beetje de instellingen per speler aanpassen om te voorkomen dat je teveel man voor de bal hebt door de 2 CM's altijd achterin te laten hangen.

Vind 433(5) heerlijk spelen. Wel belangrijk dat je CF goede passing en dribbling heeft. Niet elke spits is er voor geschikt.replica17 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:40:
[...]
Zat ook aan 4-3-3 te denken. Ga nu de 4-3-3 (5) proberen met hetzelfde principe... Op hoop van zegen!
Dan moet je eigenlijk gewoon altijd met Menez spelenBeltoni schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
Vind 433(5) heerlijk spelen. Wel belangrijk dat je CF goede passing en dribbling heeft. Niet elke spits is er voor geschikt.
Ik hoop op geen serie A IF deze week....heb ze tot nu toe alle 3 maar moet me er echt kapot voor handelen
Weekje sparen zou fijn zijn
Weekje sparen zou fijn zijn
PSN: Maichel
Of Totti. Menez heeft prima stats maar als je ze vergelijkt met Palacio of Di Natale dan komt hij toch iets te kort. Al heeft hij wel 4* skills natuurlijk.Terranova schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:49:
[...]
Dan moet je eigenlijk gewoon altijd met Menez spelen
Ik wil echt rooney nog voor erbij op mid en kompany voor de verdediging welke eerst aanschaffen??