ik speel fut aantal jaren, en als tip kan ik je zeggen dat je ook naar workrate's moet kijken. vooral je midveld en je spits is dit belangrijk. Bv een Cavani vind ik een slechte ST omdat die High/High heeft en bijna nooit op goeie positie staat. Probeer een goeie balans daarin te vinden.
Ja had ik ook moeten doen, maar is de onervarenheid zullen we maar zeggen.xamirz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:26:
ik speel fut aantal jaren, en als tip kan ik je zeggen dat je ook naar workrate's moet kijken. vooral je midveld en je spits is dit belangrijk. Bv een Cavani vind ik een slechte ST omdat die High/High heeft en bijna nooit op goeie positie staat. Probeer een goeie balans daarin te vinden.
Ach team wat ik heb ben ik tevreden over en speelt best aardig.
We zien wel of we nog wat gaan veranderen, dan zal ik toch echt moeten sparen (of nog paar pakketjes kopen en hopen op geluk haha)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Dit heb ik inderdaad ook gemerkt, het gaat allemaal om de combinatie. Belangrijk zijn hierbij je formatie, en de spelers die op die formatie spelen.xamirz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:26:
Zelf speel ik veel 433 (5) False 9, en daar is het enorm belangrijk om vleugelspelers te hebben die kunnen afmaken. Dus op rechts heb ik de linkspoot Volland staan, en op links de rechtspoot Draxler. Op rechts kan je ook Mkhitaryan zetten, maar zijn shooting (en finishing) statistieken zijn een stuk lager, waardoor Volland veruit de beste keuze is uit de Bundesliga (op Robben na ofc).
Op de CF positie zet je dan een spits of CAM neer die goed kan passen en dribbelen, statistieken voor afmaken zijn minder belangrijk (zoals heading, pace en shooting). Muller is het voorbeeld, ik heb nu Kruse er staan. Huntelaar zou totaal niet uit de verf komen. Eigenlijk wil je dat je wingers nog een hoge attacking workrate hebben en wat lagere defending workrate, terwijl je CF best med/med mag zijn.
Logischerwijs zorg je ervoor dat je player instructions goed staan, dus wings naar binnen trekken
Of draai het om en speel met een diepe target man met 4411:
http://www.futhead.com/16/squads/1479217/
Goede alleskunner als diepe spits (Van Persie, Huntelaar, Rooney) met een creatieve CF erachter. Dan kun je ervoor kiezen of je box-to-box middenvelders wil, of aanvallende wingers.
Het draait allemaal om het maken van een mooi, samenhangend team. Je kan wel een geweldig koppende spits hebben, maar als je vleugelspelers continue naar binnen trekken en geen voorzet kunnen geven, heb je er geen bal aan
EDIT: En speel dan ook op die manier met je team. Ik kan bij die false 9 wel continue naar buiten de ruimte op zoeken, maar dat gaat niet werken. Dus ik speel al redelijk snel naar m'n CF en laat m'n wingers diep gaan die kunnen scoren of afleggen op de ander.
[ Voor 6% gewijzigd door TheJVH op 01-10-2015 14:58 ]
Handel Tip voor de Xbox One speler:
Koop badges van FC Barcelona en Real Madrid voor 800 coins of lager en zet ze er op voor 950.
Na 59 minuten worden de meesten verkocht.
Normaal gesproken deel ik dit niet, maar waarschijnlijk zijn er sinds TOTW3 gisteren zoveel packs verkocht dat ik hulp nodig heb
Koop badges van FC Barcelona en Real Madrid voor 800 coins of lager en zet ze er op voor 950.
Normaal gesproken deel ik dit niet, maar waarschijnlijk zijn er sinds TOTW3 gisteren zoveel packs verkocht dat ik hulp nodig heb
Age of Empires III - Definitive Edition
Waarom alleen xbox?Rutgertje schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:20:
Ik kijk net op de webapp van fifa 16 ...voor ps4... maar daar gaat de barca badge soms voor 5000 of 1100 coins.. dus ja.... weet niet of het slim is om in te kopen...er zijn veel aanbieders op de markt
Dat werkt idd... Zaterdag/zondag werkte dit nog beter. Toen kon je zo ongeveer inkopen voor 500-1000 en te koop zetten voor 2.4k (real) en 1.5k BarcelonaRutgertje schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:20:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
koop er voor de lol wel even drie van Real Madrid, even kijken wat het doet haha
*Schiet niet op,teveel aanbieders die voor de laagste prijs het aanbieden*
[ Voor 32% gewijzigd door Ricloo86 op 01-10-2015 15:42 ]
Ik had ze ook op de PS4 gekochtRicloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:36:
koop er voor de lol wel even drie van Real Madrid, even kijken wat het doet haha
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Nou denk dat er weinig winst op te halen valt
Hoe zit het met de wachttijd??Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:14:
[...]
EASPORTS Live Chat Kies hier ff je platform vervolgens selecteer je gewoon een topic en een korte titel bijv. "FUT Draft" vervolgens staat er ergens "Live Chat"
Heb m ruim een halfuur laten staan maar toen was het alsnog "approxemately 5 minutes", daar begon het ook mee.
Fut vrienden,
Ik zoek een mooi pink tenue voor mijn team. Hebben jullie ideeën?
hier staat misschien wat tussenxamirz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:00:
Fut vrienden,
http://www.futhead.com/16/items/kits/
Burp
Weet ik. Alleen op mijn werk, werkt de website niet.Wii4all schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
hier staat misschien wat tussen
http://www.futhead.com/16/items/kits/
Futbin werkt wel maar daar geen kits
Heeft Galatasaray dat niet dit jaar als uit tenue? (zeg het uit mijn hoofd dus kan helemaal mis zitten)xamirz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:00:
Fut vrienden,
Anderlecht trouwens ook maar is niet helemaal paars.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricloo86 op 01-10-2015 16:12 ]
Thankssssss. Deze is mooi.Wii4all schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:10:
Real oviedo zway zou ik dan nemen
Galatasaray heeft geen pink one. Helaas
Muwha tis en blijft TOTW1, die stijgen altijd het meest van alle TOTW edities dusja ik zit wel safe.Maichel schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:21:
[...]
Ben je al te laat mee denk ik
Luuk de Jong was toen easy voor 10K aan te komen, nu vast niet meer gok ik zo....
Het blijft nog altijd De Jong dus zoveel zal hij niet stijgen. Een speler als Guarín kan, mits hij geen SIF krijgt, echt veel gaan stijgen. Serie A + sterke link met Cuadrado... Daar gaan mensen wel voor betalen. De Jong heeft geen sterke link meer met Depay. Het is sowieso een veilige investering maar je wordt er niet rijk van.
Verwijderd
Dank voor de badges tip. Heb van 2k 10k gemaakt door op knopjes in een app te klikken tussen de bedrijven door. 
Ga dit nooit meer doen. Want echt veel te saai. Maar kan nu wel met een Man Utd badge gaan rondhuppelen. Dus prima zo.
Ga dit nooit meer doen. Want echt veel te saai. Maar kan nu wel met een Man Utd badge gaan rondhuppelen. Dus prima zo.
ik ben eens aan het kijken hoe het met carrasso gaat. Frankrijk is op zich ook wel een afzetmarkt met leuke spelers om een team te maken. Heb er nu 10 gekocht tot 11k prijs. Dus qua discard waarde loop ik niet teveel risico. Over een paar weken maar eens kijken wat die gaat doen qua prijsontwikkeling.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb er 5 voor 10k per stuk gekocht, maar was wel een beetje geshockeerd hoeveel pagina's ervan online staan. Vraag mij af hoe snel ze gaan stijgen.Bean77 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:37:
ik ben eens aan het kijken hoe het met carrasso gaat. Frankrijk is op zich ook wel een afzetmarkt met leuke spelers om een team te maken. Heb er nu 10 gekocht tot 11k prijs. Dus qua discard waarde loop ik niet teveel risico. Over een paar weken maar eens kijken wat die gaat doen qua prijsontwikkeling.
Maar het is op FUT Draft? Niks te promoveren/degraderen..psvunited schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Heel simpel. De tegenstander wil dan degraderen zodat hij daarna weer kan promoveren.
Dat kan ik natuurlijk niet ruiken, wel heel frappant. Dit heb ik alleen meegemaakt in seasons..youri_69 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:31:
[...]
Maar het is op FUT Draft? Niks te promoveren/degraderen..
En het zijn zo goed als altijd Russen. Vreemde mannenpsvunited schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:33:
[...]
Dat kan ik natuurlijk niet ruiken, wel heel frappant. Dit heb ik alleen meegemaakt in seasons..
Helemaal klaar met FUT. Ben geen fut speler maar wil platinum halen ik moet nog 2 trophies waaronder de draft.. mijn free token ging weg door een dnf terwijl ik hadbgewonnen. Ik heb veel moeite gedaan om 15.000 coins te krijgen kan ik weer beginnen win ik mijn 2de pot wederom en weeer knalt hij eruit. Live chat heeft ook geen zin er staat 5min wachttijd maar was toen al een uur verder. Lekker bezig EA.
Courtois gepacked houden of toch maar verkopen..
Ja dat heb ik dus ook, precies hetzelfde.
Speel nu helemaal geen FUT door dat disconnect gedoe.
Draft verloren en chat onbereikbaar.
Speel nu helemaal geen FUT door dat disconnect gedoe.
Draft verloren en chat onbereikbaar.
Ook helemaal klaar met FUT. contact gehad EA via live chat. ik zou de 15.000 coins terug krijgen, en voor de hinder zou ik nog een gouden pakket krijgen.
Nou... inmiddels een dag verder.. HELEMAAL NIKS.
waardeloos. hopen dat ze snel een keer met een update komen waarmee het probleem met de disconnects verholpen is.
Nou... inmiddels een dag verder.. HELEMAAL NIKS.
waardeloos. hopen dat ze snel een keer met een update komen waarmee het probleem met de disconnects verholpen is.
als ik hem had gepacked, dan had ik hem gehouden voor mijn BPL team.iNFiNiTY- schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:08:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Persoonlijk zou ik hem nu verkopen en binnen x aantal weken terugkopen aan de helft van wat je er nu van gekregen hebt.iNFiNiTY- schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 00:08:
Nog paar potjes gespeeld met dit team, maar echt ruk.Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:38:
Voor het eerst met FUT bezig, allemaal nog flink onwennig.
Maar heb nu een aardig team kunnen samenstellen (BPL).
Heb twee tientjes uitgegeven aan pakketjes en daar zaten twee fijne spelers in.
Alaba en Mangala, Alaba heb ik verkocht voor 110k en heb ik het volgende team van samen kunnen stellen met wat ik al had. (dat handelen gaat mij slecht af dus ben ik mee gestopt, doe het met wat ik heb haha).
Falcao(83) - Giroud(82)
Nasri(83) - Fernandinho(80) - Milner (80) - Navas(81)
Azpilicueta(82) - Jones(80) - Mangala(80) - Clyne(81)
Victor Valdes(82)
Heb alleen wel de verkeerde keuze gemaakt met Giroud, hier moet echt een snellere spits komen.
Deze combi met Falcao is echt waardeloos.
Verder vind ik het lastig dat Nasri en Navas niet echt diep staan dus ik de spitsen niet echt bereik, iemand tip om de opstelling te wijzigen? het zijn geen LB RB spelers namelijk.
Heb niet goed gekeken en team is veel te verdedigend, de tips toegepast om de flanken meer op te laten komen werkt ook niet.
DUS... drastische wijzigingen.
Achterhoede staat wel goed (ligt meer aan mij en het leren te verdedigen).
Falcao, Navas en Giroud verkocht (gek genoeg winst ipv verlies, altijd goed)
Nasri krijg ik nog niet verkocht, even afwachten.
Ga nu 4-3-3 spelen, dus moet goede LV / RV en SP hebben.
Zit er over te denken om op de LV een speler met snelheid en goede voorzet neer te zetten.
Op de RV speler die snelheid heeft en een goed schot.
Als spits ben ik er niet uit wat handig is om neer te zetten.
Iemand tips qua spelers of instellingen voor mij?
met enkele teams speel ik 433-4, maar ik merk dat pace minder doorslaggevend is geworden in fifa16. Hoewel een acceptabele snelheid altijd wel belangrijk is, maar voor de spits positie vraag ik mij steeds meer af om niet iemand neer te zetten met een acceptabele snelheid, maar die ook erg goed moet kunnen koppen. Het lijkt alsof je met goede kopper meer verschil kan maken (al ben ik hier nog voorzichtig in met deze uitspraak). zijn er meerdere die dit herkennen?
Ik vind juist dribbelen en passen erg belangrijk in deze FIFA, veel belangrijker dan pace.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Gelukkig zijn er sites waar je alle wingers uit de BPL kunt zienRicloo86 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:04:
[...]
Nog paar potjes gespeeld met dit team, maar echt ruk.
Heb niet goed gekeken en team is veel te verdedigend, de tips toegepast om de flanken meer op te laten komen werkt ook niet.
Zit er over te denken om op de LV een speler met snelheid en goede voorzet neer te zetten.
http://www.futwiz.com/en/...ting/all/leftwingers/13/0
Van wat ik een beetje begrijp is Bolasie wel een goede LV (5* skills moves). Voor rechts zijn er iets minder opties maar Walcott/Shaqiri zou je eens kunnen proberen.
Links heb ik Mirallas een tijdje gehad, prima speler! Op spits heb ik bij een vriend met Lukaku gespeeld, op zichzelf geen spectaculaire speler voor mij maar ik moet daarbij wel toegeven dat hij er een handje van had om altijd op de juiste plek uit te komen om een rebound oid af te maken. Rechts heb ik nog niet uit de BPL gebruikt, daar heb ik eigenlijk alleen ervaring met Iturbe. Prima speler dat, maar dan zul je wel de rest van het team mee aan moeten passenRicloo86 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:04:
[...]
Nog paar potjes gespeeld met dit team, maar echt ruk.
Die Bolasie hoor ik vaker, is wel een optie om te proberen aangezien die ik op huurbasis heb.kevinn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
Gelukkig zijn er sites waar je alle wingers uit de BPL kunt zien![]()
Van wat ik een beetje begrijp is Bolasie wel een goede LV (5* skills moves). Voor rechts zijn er iets minder opties maar Walcott/Shaqiri zou je eens kunnen proberen.
Eens kijken wie ik dan in de spits ga zetten.
Bij een Fut Draft DC kan je altijd een drafttoken terug vragen. Het enige nadeel is dat er meestal een wachtrij van 10minuten op de chat zit.
Eindelijk heb ik geen disconnects meer op PS4 wanneer ik FUT seasons doe. Kan iemand mij zeggen of draft nu ook werkt zonder disconnects? Heb Draft nu 4 x geprobeerd en na iedere wedstrijd een disconnect...met FUT seasons nu alles ok, dus misschien met draft ook?
PSN: Maichel
ik zou voorlopig van de drafs modus wegblijven,Maichel schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:12:
Eindelijk heb ik geen disconnects meer op PS4 wanneer ik FUT seasons doe. Kan iemand mij zeggen of draft nu ook werkt zonder disconnects? Heb Draft nu 4 x geprobeerd en na iedere wedstrijd een disconnect...met FUT seasons nu alles ok, dus misschien met draft ook?
ik heb online divisies gespeeld met fut zonder problemen
en vriendschappelijk tegen een maat en bij beide geen last van disconnect.
Draft had ik meteen een disconnect.
Burp
Dat had ik ook, offline seasons geen DC meer, in Draft wel.
Dat zou ik pas spelen na een patch(?) waaruit blijkt dat het definitief is opgelost.
Dat zou ik pas spelen na een patch(?) waaruit blijkt dat het definitief is opgelost.
Wii4all schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
ik zou voorlopig van de drafs modus wegblijven,
ik heb online divisies gespeeld met fut zonder problemen
en vriendschappelijk tegen een maat en bij beide geen last van disconnect.
Draft had ik meteen een disconnect.
Grrr...jammer. Ik wil juist draft spelendutchgio schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:18:
Dat had ik ook, offline seasons geen DC meer, in Draft wel.
PSN: Maichel
Seizoenen werkt wel gewoon? ik krijg de disconnects alleen bij FUT en Draft. Zal het probleem verhelpen zo moeilijk zijn daar bij EA? wordt echt tijd voor een patch.
Anders maar een tijdje online seizoenen spelen totdat het probleem verholpen is..
Anders maar een tijdje online seizoenen spelen totdat het probleem verholpen is..
Ja dat sowieso, de DC zit alleen in FUT, en nu voornamelijk Draft.
In de 'normale' Seizoenen heb je er sowieso geen last van.
In de 'normale' Seizoenen heb je er sowieso geen last van.
Walcott binnen geharkt voor 19k, prima prijs als ik het zo beetje gevolgd heb.kevinn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:23:
[...]
Gelukkig zijn er sites waar je alle wingers uit de BPL kunt zien![]()
Nu nog een goede spits erbij en denk dat Carrick ook maar op de bank moet gaan plaats nemen
Denk toch dat het Lukaku wordt, als ik Nasri niet verkoop zit ik die tzt LB als die Bolasie niet bevalt.
Ik probeer nu al een tijdje Ultimate Team te spelen op de PC (offline); maar na iedere wedstrijd krijg ik een foutmelding. Geen coins, wel een contract weg... Ik lees op de Engelstalige fora dat meerdere mensen hier last van hebben, maar hier lees ik er vrijwel niets over. Kunnen jullie allemaal probleemloos FUT spelen?
Verwijderd
Iemand enig idee hoe je de bal tijdens een sprint duel met je eigen spits tegen een verdediger afschermt met je schouders. Dus een schouder aan schouder duel zonder de bal te verliezen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 11:07 ]
R1 inhouden bij PS volgens mij.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:06:
Iemand enig idee hoe je de bal tijdens een sprint duel met je eigen spits tegen een verdediger afschermt met je schouders. Dus een schouder aan schouder duel zonder de bal te verliezen.
Verwijderd
LT op Xbox, L2 op PS4Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:06:
http://www.fifauteam.com/fifa-16-controls/
je hebt gelijk, ik heb de vraag niet goed gelezen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:40:
[...]
LT op Xbox, L2 op PS4
Wat ik bedoel is aanname.
Ah, ik lees dat er meer mensen last hebben van de disconnects in FUT... Ik heb gisteren door frustratie dat ding gelijk eruit gegooid... Zonde dat ze dit niet beter getest hebben, wachten op een update dus!
"That's what I do. I drink and I know things."
Lijkt me ook enorm frustrerend!Frozenhands schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:51:
Ah, ik lees dat er meer mensen last hebben van de disconnects in FUT... Ik heb gisteren door frustratie dat ding gelijk eruit gegooid... Zonde dat ze dit niet beter getest hebben, wachten op een update dus!
Ik heb nog nergens last van gehad, bijzonder dat hier zoveel verschil in zit.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb mijn playstation hersteld en de database opnieuw op laten bouwen, tot nu toe nog geen dc's meer gehad. (ongeveer 8 wedstrijden gespeeld) Voor heen had ik 50% van de wedstrijden dc's.
Hopelijk geen jinx
Hopelijk geen jinx
Gisteren waren er tijdelijk Jumbo packs. Ik had net over de 30k coins, dus heb ik er maar 2 gekocht. Helaas alleen maar bagger, niet eens één rare speler. Alleen maar gouden selectietraining en veel gouden +28 contracten. Die selectietrainingen leveren ~1300 coins op. Ik heb serieus nog nooit iets bijzonders uit packs gekregen, ook in FIFA15 niet
.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Kun je wellicht aangeven hoe je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit van het weekend uitproberen.psvunited schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:11:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb mijn playstation hersteld en de database opnieuw op laten bouwen, tot nu toe nog geen dc's meer gehad. (ongeveer 8 wedstrijden gespeeld) Voor heen had ik 50% van de wedstrijden dc's.
Hopelijk geen jinx
Natuurlijk.Frozenhands schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:06:
[...]
Kun je wellicht aangeven hoe je dit gedaan hebt? Dan kan ik dit van het weekend uitproberen.
Weer 3/4 wedstrijden verder en nog steeds geen disconnect. Dus het lijkt toch echt te werken.
Ik heb eerst mijn playstation een statisch IP gegeven en de benodigde poorten van FIFA opengezet in mijn router:

Nadat ik dit had ingesteld kon ik geen tegenstander meer vinden... Heel vreemd.. Ik heb de router instellingen wel intact gelaten.
Het volgende wat toen in me op kwam is fabrieksinstellingen dit heb ik toen gedaan via PSN restore menu (PSN uitzetten en 7 seconden de aan knop inhouden via de console zelf) Nadat dit was hersteld heb ik de database opnieuw laten opbouwen (ook via de psn restore menu). Het hestellen van de database duurt niet zo lang. Na het herstellen van de database heb ik via de PSN Menu (Niet herstel modus) via initalizatie de PSN helemaal opnieuw ingesteld (dit kost wel wat tijd).
Dat is een beetje wat ik heb gedaan.
En nu eens Draft spelen. 
Ik had eerst ook DC's in offline/online seasons, na aanpassing in router is het weg, naar in Draft krijg je nog steeds een DC. Daar kun je zelf echt niks aan doen.
Ik had eerst ook DC's in offline/online seasons, na aanpassing in router is het weg, naar in Draft krijg je nog steeds een DC. Daar kun je zelf echt niks aan doen.
Verwijderd
Mijn NV vermenigvuldiger zit nu op 0.25 door de vele disconnects. Net gechat met die livechat van EA, maar dit kunnen ze blijkbaar niet resetten.
Heb als compensatie een draft token gekregen, niet dat je daar nu blij van wordt.
Hoop dat ze de NV counter wel gaan compenseren. Heb heel wat muntjes misgelopen hierdoor.
Heb als compensatie een draft token gekregen, niet dat je daar nu blij van wordt.
Hoop dat ze de NV counter wel gaan compenseren. Heb heel wat muntjes misgelopen hierdoor.
Heb ook een paar keer met ze gechat, had gevraagd om een reset van de munten vermenigvuldigers, dat hebben ze op verzoek geaccepteerd.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:44:
Mijn NV vermenigvuldiger zit nu op 0.25 door de vele disconnects. Net gechat met die livechat van EA, maar dit kunnen ze blijkbaar niet resetten.
Verwijderd
Ik ben er net klaar mee en mij wordt verteld dat het niet mogelijk is..psvunited schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:46:
[...]
Heb ook een paar keer met ze gechat, had gevraagd om een reset van de munten vermenigvuldigers, dat hebben ze op verzoek geaccepteerd.
Edit: Ik zie nu dat je de munten vermenigvuldigers bedoelt. Dat zou ik wel nog na kunnen vragen.
Ik wou gewoon met NV vermenigvuldiger gereset hebben omdat ik nu nog maar 1/4 muntjes krijgen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 13:57 ]
Ik zit ook al op 0.25. Door al die disconnects. Hierdoor loop je idd aardig wat coins mis. En de munten die je eigenlijk had moeten krijgen, krijg je ook niet door de disconnects. Ik ga ook maar eens chatten met EA.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:44:
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
L2 is volgens mij de bal bij je houden, maar ik zoek eigenlijk een manier om de bal tijdens een sprint te beschermen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:40:
[...]
LT op Xbox, L2 op PS4
Verwijderd
Vraagje:
Ik heb 2 squads waar ik mee speel, BPL Teampje, en een MLS Hybrid achtig iets, ik merk dat als ik met mijn BPL squad speel er geen conditie bij komt bij mijn andere squad, heeft iemand hier een tip voor?
Ik heb 2 squads waar ik mee speel, BPL Teampje, en een MLS Hybrid achtig iets, ik merk dat als ik met mijn BPL squad speel er geen conditie bij komt bij mijn andere squad, heeft iemand hier een tip voor?
Uw tweede squad op de bank en reservelijst zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:26:
Vraagje:
Als ze gewoon in uw club zitten komt er niks bij en gaan blessures ook niet over.
Bedankt, ik ga sowieso even met de poorten aan de slag van het weekend. Mocht dat niet werken dan ga ik de database opnieuw opbouw.psvunited schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:33:
[...]
Natuurlijk.
Weer 3/4 wedstrijden verder en nog steeds geen disconnect. Dus het lijkt toch echt te werken.
Ik heb eerst mijn playstation een statisch IP gegeven en de benodigde poorten van FIFA opengezet in mijn router:
[afbeelding]
Nadat ik dit had ingesteld kon ik geen tegenstander meer vinden... Heel vreemd.. Ik heb de router instellingen wel intact gelaten.
Het volgende wat toen in me op kwam is fabrieksinstellingen dit heb ik toen gedaan via PSN restore menu (PSN uitzetten en 7 seconden de aan knop inhouden via de console zelf) Nadat dit was hersteld heb ik de database opnieuw laten opbouwen (ook via de psn restore menu). Het hestellen van de database duurt niet zo lang. Na het herstellen van de database heb ik via de PSN Menu (Niet herstel modus) via initalizatie de PSN helemaal opnieuw ingesteld (dit kost wel wat tijd).
Dat is een beetje wat ik heb gedaan.
Nogmaals bedankt!
Ik deed dat op de 15 zo.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:38:
Ahaa oke, en dan gewoon de hele tijd met de vaste 11 spelen?
Ik had er 11 vaste uit BPL en 11 uit Bundesliga en ik wisselde elke match af van ploeg. Zo speelde ik constant met spelers met 95+ conditie.
Ik had wel nog wat reserves in mijn club om eventueel geblesseerden op te vangen.
Wanneer gaan ze trouwens al die coaches zooi is op de schop gooien? Je hebt daar toch helemaal niks aan?
Alleen als je superveel trainingskaartjes en conditie kaartjes etc gebruikt....en veel blessures hebt....
Alleen als je superveel trainingskaartjes en conditie kaartjes etc gebruikt....en veel blessures hebt....
Burp
Voegt inderdaad niks toe. Ik doe er daarom deze ronde ook niks mee. Verkopen en de coins elders inzetten is mij advies.Wii4all schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:06:
Wanneer gaan ze trouwens al die coaches zooi is op de schop gooien? Je hebt daar toch helemaal niks aan?
Verwijderd
Druk je toch niet op LT/L2 terwijl je sprint. Wat jij wil.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:25:
[...]
L2 is volgens mij de bal bij je houden, maar ik zoek eigenlijk een manier om de bal tijdens een sprint te beschermen.
vanmiddag bezig geweest met wat traden en met name op 2 teams gefocused. Een volledig NL team en een volledig BPL team. Ik ben blij met het niveau van de BPL team, 1 uitschieter qua prijs.Bolasie en Depay maar eens goed testen wie er het beste is als LV. Ook Willian en Lamela (IF) goed testen.
BPL
http://www.futhead.com/16/squads/2052490/
NL team:
Alleen nog even goed testen of de Jong of v Persie in de spits komt te staan.
http://www.futhead.com/16/squads/2052811/
BPL
http://www.futhead.com/16/squads/2052490/
NL team:
Alleen nog even goed testen of de Jong of v Persie in de spits komt te staan.
http://www.futhead.com/16/squads/2052811/
Je bedoeld al die trainers enzo? Die voegen wel degelijk wat toe...wat denk je bijvoorbeeld van sneller herstel van blessures en conditie? Maar ook 10% oid toevoeging van contracten wanneer je een contracten kaartje toepast!homernt schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:41:
[...]
Voegt inderdaad niks toe. Ik doe er daarom deze ronde ook niks mee. Verkopen en de coins elders inzetten is mij advies.
Revive the guild!
Verwijderd
Nieuwe Draft! Met in mijn ogen één van de beste, zo niet de beste, speler in Fifa 16 Ultimate Team dit jaar.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mwit64ZoXZA&feature=youtu.be]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mwit64ZoXZA&feature=youtu.be]
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2015 21:57 ]
Hmm, IF kurt zouma halen of toch door sparen voor Kompany?
BPL team uiteraard, Zouma klinkt goed terwijl Kompany duurder is maar altijd top is.
BPL team uiteraard, Zouma klinkt goed terwijl Kompany duurder is maar altijd top is.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Iemand tips voor een goede cm (links) serie a.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Genoeg keuze. Heb nu Marchisio en die doet het erg goed. Verdedigend sterk, goede passing en een verrassend goed schot, 3x gescoord in 7 wedstrijden.Amaze86 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:58:
Iemand tips voor een goede cm (links) serie a.
Pjanic en Nainggolan zijn ook erg fijn. Het hangt een beetje van de rest van je team af wie je er het beste neer kan zetten.
Ik heb van die coinsboosters en leenspelers gekocht, maar ik krijg ze niet op fut. Iemand hier een oplossing voor? Ik heb al een leer opnieuw ingelogd
Kan je geen swap doen op een speler van je selectie staat die er dan niet tussen doe leenspeler? Bij mij zaten ze er meteen bij
Burp
Nee staan er niet bij. Volgens mij had ik dit probleem vorig jaar ook al. Ik ga maar is contact opnemen met EAWii4all schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:41:
Kan je geen swap doen op een speler van je selectie staat die er dan niet tussen doe leenspeler? Bij mij zaten ze er meteen bij
In welke spelers handelen jullie op dit moment? Zelf ben ik bezig met Hunterlaar en ik koop ze in voor 1200 coins per stuk (Snachts) en verkoop ze dan weer voor 2000 per kaartje.
Zelf heb ik ook nog 1 IF De jong en 2 IF Verhaegs staan, maar die gaan pas over een paar weken de transfermarkt op.
Nu ben ik benieuwd in welke spelers jullie op dit moment een goudmijntje zien?
Zelf heb ik ook nog 1 IF De jong en 2 IF Verhaegs staan, maar die gaan pas over een paar weken de transfermarkt op.
Nu ben ik benieuwd in welke spelers jullie op dit moment een goudmijntje zien?
Ik zit nog steeds te twijfelen om courtois te houden of om juist te verkopen nu.
Het lijkt mij dat hij in de komende tijd in waarde zal dalen. Echter, als jij veel potjes speelt en denkt dat Courtois écht van absolute meerwaarde is en dat bedrag gerechtvaardigd is, dan zou ik hem sowieso niet verkopen.
FIFA Benelux Administrator
Maar ja ik ben ook verrast door cillessen in game qua keepen. Ik heb courtois gepacked in een 7k pakje. Maar ja heb ook coins nodig eigenlijk lol.MyUtd4Life schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:01:
Het lijkt mij dat hij in de komende tijd in waarde zal dalen. Echter, als jij veel potjes speelt en denkt dat Courtois écht van absolute meerwaarde is en dat bedrag gerechtvaardigd is, dan zou ik hem sowieso niet verkopen.
Courtois is waarschijnlijk een speler die je het hele seizoen gaat gebruiken als je BPL speelt. Winst is altijd meegenomen maar ik zou hem gewoon houdenMyUtd4Life schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:01:
Woensdag IF Aguero?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja IF onbetaalbaar bedoel je... 
Ik heb de 87 rated Aguero gepacked in 15, dat was het enige goede in dat deel en di Maria. Voor de rest helemaal niks. Zou hem graag in m'n 16 team terug hebben!
Net twee van die potjes gehad dat het gewoon niet MOCHT. Beter spelen en nog met 2-1 verliezen. Alles ging mis, ballen op de paal, lat, noem het op.. zucht.. en dat passen... pff.
Ik heb de 87 rated Aguero gepacked in 15, dat was het enige goede in dat deel en di Maria. Voor de rest helemaal niks. Zou hem graag in m'n 16 team terug hebben!
Net twee van die potjes gehad dat het gewoon niet MOCHT. Beter spelen en nog met 2-1 verliezen. Alles ging mis, ballen op de paal, lat, noem het op.. zucht.. en dat passen... pff.
[ Voor 107% gewijzigd door iNFiNiTY- op 03-10-2015 21:32 ]
Iedereen die BPL speelt wil Aguero uiteraard. Is Toure nog steeds dezelfde stoomwals als in FUT15 nu zijn workrates verlaagd zijn? In mijn 451 speelwijze is de CM ontzettend belangrijk, hoewel Matic het ook prima doet.iNFiNiTY- schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:30:
Ja IF onbetaalbaar bedoel je...
Iemand sowieso nog tips voor mijn team (http://www.futhead.com/16/squads/2173318/)?
Momenteel veel City, maar ik dat zal wel veranderen over tijd. Gisteren Zouma en Sissoko gekocht om de laatste echt merkbare zwakke plekken op te vullen. Zouma blijkt overigens echt top te spelen
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 04-10-2015 09:56 ]
Verwijderd
Welke veranderingen heb je op oog en wat vind je van Bony?Bossie schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 09:45:
[...]
Iedereen die BPL speelt wil Aguero uiteraard. Is Toure nog steeds dezelfde stoomwals als in FUT15 nu zijn workrates verlaagd zijn? In mijn 451 speelwijze is de CM ontzettend belangrijk, hoewel Matic het ook prima doet.
Iemand sowieso nog tips voor mijn team (http://www.futhead.com/16/squads/2173318/)?
Momenteel veel City, maar ik dat zal wel veranderen over tijd. Gisteren Zouma en Sissoko gekocht om de laatste echt merkbare zwakke plekken op te vullen. Zouma blijkt overigens echt top te spelen
Misschien Clichy erbij voor de link met nasri/zouma en tiote om 4231 te kunnen spelen als plan b. Daarnaast zou een upgrade voor Barkley waarschijnlijk de eerste quik win zijn.
Voor mij is het voornamelijk coins harken voor toure?hazard//bruyne/silva en een spits als costa/aguerro/rooney.
Bony was bedoeld as filler maar doet het erg goed als aanspeelpunt en afmaker.
Voor mij is het voornamelijk coins harken voor toure?hazard//bruyne/silva en een spits als costa/aguerro/rooney.
Bony was bedoeld as filler maar doet het erg goed als aanspeelpunt en afmaker.
walker als RB, Gibbs misschien als LB?
en idd beide cams upgraden naar niveau silva/ozil misschien. De bruyne is echt de ideale CAM. Goede longshots ook en 5* voor zijn WF.
Gisteren Hazard en Lloris gehaald voor mijn BPL team. Misschien moet ik ook tzt maar matic/toure gaan halen om te wisselen met een wat meer defensieve opstelling.
en idd beide cams upgraden naar niveau silva/ozil misschien. De bruyne is echt de ideale CAM. Goede longshots ook en 5* voor zijn WF.
Gisteren Hazard en Lloris gehaald voor mijn BPL team. Misschien moet ik ook tzt maar matic/toure gaan halen om te wisselen met een wat meer defensieve opstelling.
Die backs zijn een optie, voor LB vond ik in FUT15 Azpilicueta ook erg goed spelen, Ozil daarentegen weer juist niet. Helaas is Di Maria inmiddels bij PSG actief, speelde toen met Di Maria en Rooney als CAMs.
Voor nu eerst heel veel spelen voordat de genoemde spelers haalbaar zijn!
Voor nu eerst heel veel spelen voordat de genoemde spelers haalbaar zijn!
Eindelijk beetje een teampje op fut maar nog steeds blijf ik mij afvragen hoe mensen nu al zo`n goede spelers kunnen hebben?
wat zijn trouwens de prijzen van fut draft?(wat je kunt winnen)
wat zijn trouwens de prijzen van fut draft?(wat je kunt winnen)
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik heb voornamelijk door coin boosts en door een paar fifa points te kopen op dag 1 een leuke boost gehad.
Verwacht dat de meeste door slim te traden ook veel winst hebben gemaakt. Als het meezit heb je ook eens een leuke speler in een pakje.
Met fut draft win je minimaal twee 7500 gold packs, en bij 4/4 winst krijg je twee dikke (jumbo?) packs. Daarom dus ook geen packs kopen met fifa points maar simpelweg offline amateur draft doen
Verwacht dat de meeste door slim te traden ook veel winst hebben gemaakt. Als het meezit heb je ook eens een leuke speler in een pakje.
Met fut draft win je minimaal twee 7500 gold packs, en bij 4/4 winst krijg je twee dikke (jumbo?) packs. Daarom dus ook geen packs kopen met fifa points maar simpelweg offline amateur draft doen
Krijg je niet grotere rewards dan op een hoger niveau?
PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel
Alleen meer coins dacht ik
Hoe zit het met de DNF's... ik heb weer 15.000 coins en wil graag draften maar ben bang dat ik er na 2/3 wedstrijden weer uitvlieg en alles verlies.
Als je een DC kijgt kan je via de chat een nieuw drafttoken aanvragen.
Het mooiste is er staat steeds dat die chat 5minuten wachttijd bedraagt maar onderand heb ik al 3x een half uur moeten wachten.. cases behandelen ze overigens niet volgens mij aangezien ik daar ook al een week op wacht.