Haha, ik hang aan de lijn. Gemiddelde wachttijd 1 uur? Serieus lekker EA!iNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:50:
Nee dat was een grapje. Ea bellen en gelijk doorgeven voor je dadelijk als een of andere farmer wordt aangezien en een ban aan je broek hebt..of dat die kerel je hele acc hijacked.
Niet gaan chatten. Bellen --> 0208083219
Sinds Fifa 16 is het wat drukker.. Haha. -.-Klevertje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:52:
[...]
Haha, ik hang aan de lijn. Gemiddelde wachttijd 1 uur? Serieus lekker EA!
Maar tis lokaal tarief en als je een onbeperkt bundel heb zou ik lekker even blijven hangen en alles de wereld uithelpen direct.
Jep heb onbeperkt bellen, luidsprekertje aan en wachten maar. Wil het uiteraard wel opgelost hebben dus dan maar op deze manier...iNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:54:
[...]
Sinds Fifa 16 is het wat drukker.. Haha. -.-
Maar tis lokaal tarief en als je een onbeperkt bundel heb zou ik lekker even blijven hangen en alles de wereld uithelpen direct.
Succes ermee.Klevertje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:54:
[...]
Jep heb onbeperkt bellen, luidsprekertje aan en wachten maar. Wil het uiteraard wel opgelost hebben dus dan maar op deze manier...
Danku. Ik hou jullie op de hoogte. Zodra ik meer weet zal ik deze informatie met jullie delen.
Graag... Je zal helaas niet de enige zijn die dit tegenkomt, vermoed ik. Dus tips zeker welkom!
Succes ;-)!
Succes ;-)!
Nou iemand van EA gesproken. Deze heeft via mijn e-mailadres een wachtwoord wijziging doorgevoerd en de geheime vraag met antwoord gewijzigd.
Ik moet nu even testen wanneer ik een potje speel of er ook coins bijkomen. Volgens de EA helpdeskmedewerker zou het moeten zijn opgelost. Hij gaf tevens aan ik inderdaad gehacked ben op mijn account en dat nu weer alles juist beveiligd is.
Ik moet nu even testen wanneer ik een potje speel of er ook coins bijkomen. Volgens de EA helpdeskmedewerker zou het moeten zijn opgelost. Hij gaf tevens aan ik inderdaad gehacked ben op mijn account en dat nu weer alles juist beveiligd is.
Mooi zo.Klevertje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:31:
Nou iemand van EA gesproken. Deze heeft via mijn e-mailadres een wachtwoord wijziging doorgevoerd en de geheime vraag met antwoord gewijzigd.
Even terug op mijn 4231 formatie post, ik heb het nu zo even;
http://www.futhead.com/16/squads/1845637/
ben benieuwd want kan nog niet spelen nu.. chem = 99 in game futhead klopt niet.
van Aanholt ook maar even gekocht altijd m'n vaste lb geweest hoop dat ie in game goed speelt.
[ Voor 6% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 18:26 ]
pak dan een volledig NL team.iNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:43:
[...]
Mooi zo.
Even terug op mijn 4231 formatie post, ik heb het nu zo even;
http://www.futhead.com/16/squads/1845637/
ben benieuwd want kan nog niet spelen nu.. chem = 99 in game futhead klopt niet.
Hier die van mij inclusief bank.
http://www.futhead.com/16/squads/1848472/
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Net een potje gespeeld. Disconnect nadat ik online in season met 1-0 win.
Meld me opnieuw aan bij FUT en vervolgens melding dat ik me laatste game ben gedisconnect. Las op het EA forum dat veel mensen hier last van hebben en dat dit nog gefixed moet worden.
Toen dacht ik laat eens TOTW uitdagen, ook hiervan gewonnen maar krijg gewoon geen coins of win bijgeschreven.
Tevens krijg ik af en toe een rare melding zoals *FUT_SEASON_DATA_MISMATCH
Toch weer EA bellen?
Meld me opnieuw aan bij FUT en vervolgens melding dat ik me laatste game ben gedisconnect. Las op het EA forum dat veel mensen hier last van hebben en dat dit nog gefixed moet worden.
Toen dacht ik laat eens TOTW uitdagen, ook hiervan gewonnen maar krijg gewoon geen coins of win bijgeschreven.
Tevens krijg ik af en toe een rare melding zoals *FUT_SEASON_DATA_MISMATCH
Toch weer EA bellen?
Speel graag met een paar vaste waardes (geen geld voor Depay en Robben nog) wil altijd graag zabaleta, cahill en clichy hebben want daar schiet Nederland net tekort in op die plekken. En team is dan stuk sterker overall.Bean77 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:16:
[...]
pak dan een volledig NL team.
Hier die van mij inclusief bank.
http://www.futhead.com/16/squads/1848472/
Op Depay na heb ik ze wel allemaal van jouw lijstje.
[ Voor 3% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 18:34 ]
robben is voor mij ook nog een stap te ver qua geld. Bovendien ben ik ook bezig met spaans en met name engels team.iNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:33:
[...]
Speel graag met een paar vaste waardes (geen geld voor Depay en Robben nog) wil altijd graag zabaleta, cahill en clichy hebben want daar schiet Nederland net tekort in op die plekken. En team is dan stuk sterker overall.
Op Depay na heb ik ze wel allemaal van jouw lijstje.
Maar op zich vind ik het wel een aardig team. geen topspelers, maar dat zijn we als NL allang niet meer. Willems, BMI, vd Wiel (vond ik iets beter dan Verhagh) kunnen wel mee. En het heeft de charme van een compleet NL team.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nederlandse teams zonder Nigel de Jong...

tsja zet Fer en de Jong maar naast elkaar
Gebruik hem in mijn 2e team. Nog niet heel veel wedstrijden mee gespeeld maar tot nu toe bevalt hij erg goed. Verdedigend erg sterk en voelt sneller aan dan 71 pace. Passing is ook prima en hij heeft met zijn 51 shooting toch al 2 doelpunten in 8 wedstrijden gemaakt.

Dat is zo. En met Huntelaar/ Sneijder / Depay / Promes die spelers verander ik niet.. (ja als ik Aguero, Robben, Messi o.i.d. krijg) voor de rest speel ik met hun standaard. kan je ook leuk mixen qua team en prima spelen. Eventjes sparen voor Depay alleen nog.Bean77 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:40:
[...]
robben is voor mij ook nog een stap te ver qua geld. Bovendien ben ik ook bezig met spaans en met name engels team.
Maar op zich vind ik het wel een aardig team. geen topspelers, maar dat zijn we als NL allang niet meer. Willems, BMI, vd Wiel (vond ik iets beter dan Verhagh) kunnen wel mee. En het heeft de charme van een compleet NL team.
Heb trouwens ook de vrij maar die fokkt de chem.
@ boven me, sneijder komt meer tot recht achter spits. En nigel speelt ook prima Idd.
[ Voor 4% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 18:54 ]
de vrij fokt je chem niet, de buitenlanders die je ipv NL selecteert fokken de chemiNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:53:
[...]
Heb trouwens ook de vrij maar die fokkt de chem.bmi enzo stel ik niet eens op, alleen vd wiel die valt in game nog wel mee.
hoewel de vrij in het echt dan weer fokt
Gewoon lekker mixenBean77 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:56:
[...]
de vrij fokt je chem niet, de buitenlanders die je ipv NL selecteert fokken de chem![]()
hoewel de vrij in het echt dan weer fokt
Waarom kan ik niet uploaden vanaf instant replay op pc?
[ Voor 6% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 19:22 ]
Zo, eindelijk aangedurft om online te gaan spelen. 4 keer 15k betaald om FUT Draft te spelen, en wat is dat een top manier om coins te verdienen! 3 keer 4 wins gehaald en 1 keer 3 wins.
Die beloningen zijn echt wel goed, bvb een jumpo premium players pack!
Gotze was de beste speler die ik gekregen heb, ging weg voor 45k.
Na eventjes wat traden Depay in de pocket. Hopen dat ie et waard is.
Dat is wel netjes! Ik weet niet goed of ik er al klaar voor ben haha. Offline heb ik mijn token gebruikt en op prof 4x gewonnen. Had toen Cech dus wel lekker wat coins aan overgehouden.youri_69 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:41:
Zo, eindelijk aangedurft om online te gaan spelen. 4 keer 15k betaald om FUT Draft te spelen, en wat is dat een top manier om coins te verdienen! 3 keer 4 wins gehaald en 1 keer 3 wins.
Ik weet dat het niveau niet uit maakt voor de pakjes die je krijgt, maar krijg je voor online meer dan offline?
Sorry, even wat anders. RadelozeFIFA-NOOB vader hierzo met twee zonen die heel graag Fifa spelen. Ze moeten wel de gamePC delen maar dat gaat altijd wel goed totdat ik één van twee Fifa16 voor zijn verjaardag gaf. Deze wil nu zijn ultimate team voor zichzelf houden. Op de PS3/4 bij vriendjes hebben broertjes/zusjes altijd een eigen account en dan schijnt ieder zijn eigen FUT te hebben.
Klopt het dat dat op de PC versie niet kan en je dus maar 1 FUT kan hebben? Ze hebben wel een eigen account op de PC maar die komen toch op hetzelfde FUT uit.
Klopt het dat dat op de PC versie niet kan en je dus maar 1 FUT kan hebben? Ze hebben wel een eigen account op de PC maar die komen toch op hetzelfde FUT uit.
Dan moet je volgens mij een apart origin account maken, maar dan moet je ook FIFA 2x kopen.
Dit weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij zit het wel zo.
Dit weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij zit het wel zo.
Ja hoor, online krijg je veel meer. Ik speel op pc en zelf geen disconnects gehad, maar wel mijn tegenstanders 2 keer en ik kreeg de win op mijn naam.Gait schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:39:
[...]
Dat is wel netjes! Ik weet niet goed of ik er al klaar voor ben haha. Offline heb ik mijn token gebruikt en op prof 4x gewonnen. Had toen Cech dus wel lekker wat coins aan overgehouden.
Ik weet dat het niveau niet uit maakt voor de pakjes die je krijgt, maar krijg je voor online meer dan offline?
Je kan of 2x een origin login en 2x Fifa kopen.. Of ze spelen op een naam/account met verschillende "squads" maar dan delen ze in principe de club en alle spelers/items/coins..Lesser schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:54:
Sorry, even wat anders. RadelozeFIFA-NOOB vader hierzo met twee zonen die heel graag Fifa spelen. Ze moeten wel de gamePC delen maar dat gaat altijd wel goed totdat ik één van twee Fifa16 voor zijn verjaardag gaf. Deze wil nu zijn ultimate team voor zichzelf houden. Op de PS3/4 bij vriendjes hebben broertjes/zusjes altijd een eigen account en dan schijnt ieder zijn eigen FUT te hebben.
Kan wel, als je strakke afspraken maakt ;-) en per squad kan je "elke" speler gebruiken in het team..
[ Voor 6% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 22:10 ]
Verwijderd
Iemand goude tips mbt voordelige Bundesliga spelers? Ben van het rondtikken op het middenveld. En van radeloos de bal naar buitenspelen. Een goedkope kopsterke spits is dus ook wel handig. Het liefst ook nog snel. 
Wel leuk dat FUT. Eerder nooit geduld voor maar merk nu hoe de verslaving kan werken.
Ziet er zo uit: (als utd fan kon Hernandez niet ontbreken. Misschien moet Kagawa er ook nog bij. Beide mogen ook op de bank
)
http://www.futhead.com/16/squads/1869016/
Wel leuk dat FUT. Eerder nooit geduld voor maar merk nu hoe de verslaving kan werken.
Ziet er zo uit: (als utd fan kon Hernandez niet ontbreken. Misschien moet Kagawa er ook nog bij. Beide mogen ook op de bank
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 23:10 ]
Nog steeds geen pre order bonus pack gehad. Pff.
Wel de juiste versie ge-pre-ordered?iNFiNiTY- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:22:
Nog steeds geen pre order bonus pack gehad. Pff.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja ik heb de fysieke game besteld met bonus stond er. Ea zegt kan vanaf 10oct komen kan toch niet kloppen?
ik heb ook de fysieke game besteld, de deluxe versie. in mijn hoesje aan de binnenkant zat een papiertje met een code er op, die ingevuld in de ps store en afgelopen maandag de eerste 2 pakjes ontvangen.iNFiNiTY- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:45:
[...]
Ja ik heb de fysieke game besteld met bonus stond er. Ea zegt kan vanaf 10oct komen kan toch niet kloppen?
Ik heb de pc versie er zat wel een fut voucher in maar stond geen code op.rhgraboy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:46:
[...]
ik heb ook de fysieke game besteld, de deluxe versie. in mijn hoesje aan de binnenkant zat een papiertje met een code er op, die ingevuld in de ps store en afgelopen maandag de eerste 2 pakjes ontvangen.
Ik heb de code ingevoerd in de psn store maar kan nergens zien of het succesvol is geweest. Tevens won ik met een online toernooi een gold pack maar kan hem nergens terug vinden om te openen.. wat gaat hier mis?
Even uitloggen en dan weer inloggen werkt wel eens.Shadow343 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:49:
Ik heb de code ingevoerd in de psn store maar kan nergens zien of het succesvol is geweest. Tevens won ik met een online toernooi een gold pack maar kan hem nergens terug vinden om te openen.. wat gaat hier mis?
Net weer een ea advisor gehad, de mensen die nog geen pre order packs ontvangen hebben krijgen deze vanaf 1 october.
[ Voor 13% gewijzigd door iNFiNiTY- op 30-09-2015 09:09 ]
Huppaa bij mn laatste game draft (trophy aan het hunten moet er nog 3) en ik win hem met 7-2. Vervolgens gaat hij laden en flikkert die me eruit. Krijg een DNF en ben mijn token kwijt en mijn kans op de trophy.. lekker dan dit.
Ik heb zelf de digital deluxe pre-order gedaan en had maandag wel mijn wekelijkse pakje ploatjes.iNFiNiTY- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:06:
[...]
Even uitloggen en dan weer inloggen werkt wel eens.
Net weer een ea advisor gehad, de mensen die nog geen pre order packs ontvangen hebben krijgen deze vanaf 1 october.
Bedoel je deze of krijg je met de pre-order nog een extraatje?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja de wekelijkse pakjes bij je pre order. Morgen komt de eerste dus pas bij mij.. Wacht het wel even af.Bossie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:34:
[...]
Ik heb zelf de digital deluxe pre-order gedaan en had maandag wel mijn wekelijkse pakje ploatjes.
Bedoel je deze of krijg je met de pre-order nog een extraatje?
Ik ben begonnen met IF trading
Op het officiële fifa forum is er een heel topic over. Vorig best veel winst uit gehaald en kost weinig tijd en moeite. Wel heb je veel geduld nodig en moet je die coins die je investeert wel ff kunnen missen. Voorlopig doe ik het alleen met discard IF. Hierdoor nul risico
Gratis tip: neem is een kijkje http://fifaforums.easport...redits-to-superdan-and-jb
Op het officiële fifa forum is er een heel topic over. Vorig best veel winst uit gehaald en kost weinig tijd en moeite. Wel heb je veel geduld nodig en moet je die coins die je investeert wel ff kunnen missen. Voorlopig doe ik het alleen met discard IF. Hierdoor nul risico
Gratis tip: neem is een kijkje http://fifaforums.easport...redits-to-superdan-and-jb
Zit te twijfelen om mn Walcott te verkopen voor aardig wat meer dan ik hem heb gekocht en dan even wat goedkope IF te kopen om daar op te verdienen, doen of niet?
Hernández is redelijk kopsterk en snel?Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:53:
Een goedkope kopsterke spits is dus ook wel handig. Het liefst ook nog snel.
Anders kom je bij Ramos uit denk ik. Maar niet héél goedkoop.
Met welke IF's doe jij dit? Heb het zelf nog nooit gedaan, maar handelen zonder risico klinkt wel interessantLekkerboeie86 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:58:
Ik ben begonnen met IF trading![]()
Op het officiële fifa forum is er een heel topic over. Vorig best veel winst uit gehaald en kost weinig tijd en moeite. Wel heb je veel geduld nodig en moet je die coins die je investeert wel ff kunnen missen. Voorlopig doe ik het alleen met discard IF. Hierdoor nul risico![]()
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Op dit moment met spelers waar ik maximaal 10.000 moet betalen en een discard value hebben van +/- 9700.Mitchell-CWD schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:14:
[...]
Met welke IF's doe jij dit? Heb het zelf nog nooit gedaan, maar handelen zonder risico klinkt wel interessant
Gisteravond 8x Verhaegh, 5x Cassarro en 5x Andre Andre gekocht. Zodra er een nieuwe TOTW komt gaan deze uit de pakjes en stijgt de prijs vanzelf. Dat kan soms even duren, maar je maakt toch zo'n 5K per speler winst. Check vooral de startpost in dat topic
EA beperkt de winst op sommige spelers behoorlijk. Ik kocht eerst een bepaalde speler in voor rond de 9000 en daar hing ik een bepaald (veel te hoog) start en plafondbedrag aan. Tot mijn grote verbazing verkocht ik er een aantal. Blijkbaar zagen mensen deze in de lijst voorbij komen en boden meteen. Nu heeft EA er een plafond bedrag van 16000 aangehangen. Blijkbaar mag je niet maximaal verdienen met wat de gek ervoor geeft kaarten.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zie er leuk uit. Alleen vind ik Arnold en Klavan niet zo. Zelf ben ik ook met een Bundesliga team bezig. Ik heb me pijlen gericht op de gebroeders Bender en vooral Junuzovic. Achter zou ik voor Sule, Schar of Matip gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:53:
Iemand goude tips mbt voordelige Bundesliga spelers? Ben van het rondtikken op het middenveld. En van radeloos de bal naar buitenspelen. Een goedkope kopsterke spits is dus ook wel handig. Het liefst ook nog snel.
Ziet er zo uit: (als utd fan kon Hernandez niet ontbreken. Misschien moet Kagawa er ook nog bij. Beide mogen ook op de bank)
PSN: Curvaa_
Dit doen ze om coin buyers tegen te gaan. Die konden coins 'overmaken' naar de kopers door slechte spelers voor veel te hoge bedragen te kopen.Jumpman schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:02:
EA beperkt de winst op sommige spelers behoorlijk. Ik kocht eerst een bepaalde speler in voor rond de 9000 en daar hing ik een bepaald (veel te hoog) start en plafondbedrag aan. Tot mijn grote verbazing verkocht ik er een aantal. Blijkbaar zagen mensen deze in de lijst voorbij komen en boden meteen. Nu heeft EA er een plafond bedrag van 16000 aangehangen. Blijkbaar mag je niet maximaal verdienen met wat de gek ervoor geeft kaarten.
@Lekkerboeie86 Oke interessant... Ga ik ook eens proberen dan :-)
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Yep, die ga ik ook ff doorspitten. Eerst maar eens coins grinden.Mitchell-CWD schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:17:
[...]
Dit doen ze om coin buyers tegen te gaan. Die konden coins 'overmaken' naar de kopers door slechte spelers voor veel te hoge bedragen te kopen.
Yes eindelijk...IF Higuain en IF Bacca voor m'n Serie A. Volgende doel is Pogba
PSN: Maichel
Hmmm, jammer. Dit belemmert mij nu om goede spelers voor veel relatief te hoge bedragen te verkopen.Mitchell-CWD schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:17:
[...]
Dit doen ze om coin buyers tegen te gaan. Die konden coins 'overmaken' naar de kopers door slechte spelers voor veel te hoge bedragen te kopen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Even een vraag over de disconnects. Als ik een disconnect krijg aan het einde van de wedstrijd gebeurt het telkens dat mijn hele PS4 gaat trippen. CD wordt uitgeworpen en die kan ik niet meer inwerpen (wordt er direct weer uitgeworpen). Hebben meer mensen hier last van? Dit komt alleen maar bij FIFA voor, vorige week bij MGSV geen last van gehad.
PSN: Curvaa_
Ik heb dit ook gehad toen de ps4 net 3 weken oud was. Teruggegaan naar Mediamarkt en het probleem uitgelegd. ze hebben de ps4 opgestuurd en heb later een nieuwe gekregen.
Of het wat te maken heeft met het Disconnecten durf ik niet te zeggen.
Of het wat te maken heeft met het Disconnecten durf ik niet te zeggen.
Die truuk werkt inderdaad al jaren goed ja. Zo heb ik nu ook voor IF Higuain gespaard.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:59:
[...]
Op dit moment met spelers waar ik maximaal 10.000 moet betalen en een discard value hebben van +/- 9700.
Gisteravond 8x Verhaegh, 5x Cassarro en 5x Andre Andre gekocht. Zodra er een nieuwe TOTW komt gaan deze uit de pakjes en stijgt de prijs vanzelf. Dat kan soms even duren, maar je maakt toch zo'n 5K per speler winst. Check vooral de startpost in dat topic
Heb even gekeken, speel zelf op PC (met xbox controller en TV uiteraardLekkerboeie86 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:59:
[...]
Op dit moment met spelers waar ik maximaal 10.000 moet betalen en een discard value hebben van +/- 9700.
Iemand ervaring met IF trading op PC?
Ik pas lacazette gepacked, zie dat deze vaak voor 70.000-75.000 gaat. Wordt deze nog meer waard, of zal ik hem zo snel mogelijk verkopen? De coins zijn lekker en ik denk niet dat lacazette uiteindelijk bijdraagt in een OP team
Memories of yesterday, will grow, but never die
Nogmaals even ter bevestiging, als je geen fut packs hebt ontvangen, komen ze dus door een bug/fout w.e. pas de 10e (niet de 1e) van oktober! Verder als ik nog een code heb voor 15 packs, kan ik deze dan gewoon redeemen?
Is dus een bug, als je belt en de goede advisor aan de lijn krijgt, voegt hij even een nieuwe ''code'' toe gewoon je 1e pack al krijgt zoals het hoort. Wat een onverschilligheid bij EA zeg. Zucht.
Is dus een bug, als je belt en de goede advisor aan de lijn krijgt, voegt hij even een nieuwe ''code'' toe gewoon je 1e pack al krijgt zoals het hoort. Wat een onverschilligheid bij EA zeg. Zucht.
[ Voor 34% gewijzigd door iNFiNiTY- op 30-09-2015 14:49 ]
Hmmm, lukt het dan om een speler meer dan 1x te hebben om die te traden en vaak winst te boeken? Bij mij lijk ik altijd enkel maar de mogelijkheid te krijgen om die 'snel te verkopen', waardoor ik verlies doe. Please help me out :-)
Ik denk dat hij niet veel meer waard gaat worden. 84 rated, lique1....Maargoed, niemand kan in de toekomst kijken. Ik zou hem of verkopen of elke dag goed de prijzen in de gaten houden.Bint schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:47:
Ik pas lacazette gepacked, zie dat deze vaak voor 70.000-75.000 gaat. Wordt deze nog meer waard, of zal ik hem zo snel mogelijk verkopen? De coins zijn lekker en ik denk niet dat lacazette uiteindelijk bijdraagt in een OP team
Wanneer zou het eerste toernooi komen of willen ze nu dat iedereen draft gaat doen? Zou draft invloed hebben op de markt? Als het populair is zouden er meer spelers op de markt moeten verschijnen...
Ik denk dat je er van schrikt hoeveel spelers er per dag bij komen! Sowieso win je ook packs bij elke divisie en toernooi. Zowel on- als offlineBeltoni schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:11:
Wanneer zou het eerste toernooi komen of willen ze nu dat iedereen draft gaat doen? Zou draft invloed hebben op de markt? Als het populair is zouden er meer spelers op de markt moeten verschijnen...
Tuurlijk, Messi komt er niet 50x per dag bij
Revive the guild!
Alleen bij divisie 1 krijg je toch een pakje als je het hoogste aantal punten haalt?Jelte,89 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:15:
[...]
Ik denk dat je er van schrikt hoeveel spelers er per dag bij komen! Sowieso win je ook packs bij elke divisie en toernooi. Zowel on- als offline
Tuurlijk, Messi komt er niet 50x per dag bij
Ja dat, en bij toernooien.
Net eerste Draft wedstrijd 'gewonnen', maar dankzij de welbekende disconnect verloren...
Dacht dat ik er vanaf was, maar niet dus..
Net eerste Draft wedstrijd 'gewonnen', maar dankzij de welbekende disconnect verloren...
Dacht dat ik er vanaf was, maar niet dus..
Waar kan je je pakketjes vinden die je wint bij bijvoorbeeld een toernooi?
In de store en dan staat er een extra tabje "my packs"Shadow343 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:42:
Waar kan je je pakketjes vinden die je wint bij bijvoorbeeld een toernooi?
Dit heb ik nu al zeker 5 maal meegemaakt en ik versta het niet:
De wedstrijd begint en zodra mijn tegenstander de bal afneemt of als hij mag aftrappen, speelt hij de bal naar zijn keeper en maakt een owngoal. Dan disconnect hij en krijg ik een win erbij.
Waarom doen ze dat?
Niet dat ik het erg vindt!
De wedstrijd begint en zodra mijn tegenstander de bal afneemt of als hij mag aftrappen, speelt hij de bal naar zijn keeper en maakt een owngoal. Dan disconnect hij en krijg ik een win erbij.
Waarom doen ze dat?
Verwijderd
Iemand een goeie squad voor iemand met nog niet veel geld 3-4-1-2
Liefst EEn sterk passend middenveld,in de spits redelijke snelle sterke spelers (Welbeck,...)
Alvast bedankt
Liefst EEn sterk passend middenveld,in de spits redelijke snelle sterke spelers (Welbeck,...)
Alvast bedankt
Het probleem is dat staat er bij mij niet.. telkens als ik een pack win en ik open de store dan geeft die eerst een melding dat ik de store niet in kan vervolgens doe ik het opnieuw en dan staan er alleen de standaard dingen behalve my packsDersan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:44:
[...]
In de store en dan staat er een extra tabje "my packs"
Verwijderd
Zat ik ook aan te denken. Die Matip ziet er vooral wel goed uit. Badstuber is een beer overigens.Curva schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:16:
[...]
Zie er leuk uit. Alleen vind ik Arnold en Klavan niet zo. Zelf ben ik ook met een Bundesliga team bezig. Ik heb me pijlen gericht op de gebroeders Bender en vooral Junuzovic. Achter zou ik voor Sule, Schar of Matip gaan.
Heb nav de tip hierboven Ramos gehaald. Opstelling is aangepast naar 41212 zodat ik Hernandeze en Ramos heb. Eens kijken hoe dat bevalt. Na 3 potjes kan ik die Natip erbij nemen. Dan bouwen aan een PL club denk ik.
Verwijderd
Zojuist contact opgenomen met EASPORTS via Live Chat en aangegeven dat ik me gratis token voor FUT Draft ben kwijt geraakt nadat de verbinding plotseling uitviel en vervolgens heb ik weer meteen een gratis token gekregen op mijn account!
Net een volledige Fut Draft gewonnen doordat de tegenstander owngoal maakt en dan disconnect! Makkelijk verdiend!
Waar open je die chat?Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 17:47:
Zojuist contact opgenomen met EASPORTS via Live Chat en aangegeven dat ik me gratis token voor FUT Draft ben kwijt geraakt nadat de verbinding plotseling uitviel en vervolgens heb ik weer meteen een gratis token gekregen op mijn account!
Vanmiddag ook verloren door disconnect.
Heeft iemand ook problemen om op de transfer market te komen op de PS4 ?
Via de Webapp lukt het me wel
Via de Webapp lukt het me wel
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Ik word helemaal gestort van de fout die al heel vaak is opgetreden na een wedstrijd.
NV factor zit inmiddels al op 0.22, al tig munten en punten mis gelopen omdat er een fout optreedt. De verbinding is gewoon oke. Wel worden er dan contracten afgeschreven, maar ik krijg geen munten of punten. Zelfs in de mode voor één speler kwam het voor (starters cup).
NV factor zit inmiddels al op 0.22, al tig munten en punten mis gelopen omdat er een fout optreedt. De verbinding is gewoon oke. Wel worden er dan contracten afgeschreven, maar ik krijg geen munten of punten. Zelfs in de mode voor één speler kwam het voor (starters cup).
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Zijn die disconnects waarom ik op 0,35 zit? Lekker verhaal dan. Heb nog nooit een potje FIFA gequit.PM_Petrol schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:53:
Ik word helemaal gestort van de fout die al heel vaak is opgetreden na een wedstrijd.
Ik ook nog nooit gequit. Maar door die fouten van EA's servers wordt je factor alsnog omlaag gehaald...
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Iemand nog in TOTW1 geïnvesteerd?
Ik ben van plan vanavond een Jonas en Luuk de Jong kaartje te kopen en die lekker een tijdje te houden om zo later weer met winst te kunnen verkopen...
Ik ben van plan vanavond een Jonas en Luuk de Jong kaartje te kopen en die lekker een tijdje te houden om zo later weer met winst te kunnen verkopen...
Verwijderd
EASPORTS Live Chat Kies hier ff je platform vervolgens selecteer je gewoon een topic en een korte titel bijv. "FUT Draft" vervolgens staat er ergens "Live Chat"dutchgio schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:41:
[...]
Waar open je die chat?
Vanmiddag ook verloren door disconnect.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 08:45 ]
Voor het eerst met FUT bezig, allemaal nog flink onwennig.
Maar heb nu een aardig team kunnen samenstellen (BPL).
Heb twee tientjes uitgegeven aan pakketjes en daar zaten twee fijne spelers in.
Alaba en Mangala, Alaba heb ik verkocht voor 110k en heb ik het volgende team van samen kunnen stellen met wat ik al had. (dat handelen gaat mij slecht af dus ben ik mee gestopt, doe het met wat ik heb haha).
Falcao(83) - Giroud(82)
Nasri(83) - Fernandinho(80) - Milner (80) - Navas(81)
Azpilicueta(82) - Jones(80) - Mangala(80) - Clyne(81)
Victor Valdes(82)
Heb alleen wel de verkeerde keuze gemaakt met Giroud, hier moet echt een snellere spits komen.
Deze combi met Falcao is echt waardeloos.
Verder vind ik het lastig dat Nasri en Navas niet echt diep staan dus ik de spitsen niet echt bereik, iemand tip om de opstelling te wijzigen? het zijn geen LB RB spelers namelijk.
Alaba en Mangala, Alaba heb ik verkocht voor 110k en heb ik het volgende team van samen kunnen stellen met wat ik al had. (dat handelen gaat mij slecht af dus ben ik mee gestopt, doe het met wat ik heb haha).
Falcao(83) - Giroud(82)
Victor Valdes(82)
Heb alleen wel de verkeerde keuze gemaakt met Giroud, hier moet echt een snellere spits komen.
Verder vind ik het lastig dat Nasri en Navas niet echt diep staan dus ik de spitsen niet echt bereik, iemand tip om de opstelling te wijzigen? het zijn geen LB RB spelers namelijk.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
je kunt spelerinstructies toewijzen, dus is het mogelijk om nasri en navas diep te houden en niet mee te laten verdedigen.Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:38:
Thnx, dat kan ik weleens proberen.rhgraboy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:45:
[...]
je kunt spelerinstructies toewijzen, dus is het mogelijk om nasri en navas diep te houden en niet mee te laten verdedigen.
Kom er vast wel achter waar ik dat kan doen.
Heb gechat met EA. omdat ik aardig veel problemen heb zouden ze mij een gold pack doen. (hiep hoi)
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik die gold pack in de store te zien krijg?
Overigens zeiden ze dat ze er mee bezig zijn om de problemen met de server te verhelpen, vindt alleen wel dat het extreem lang duurt..
Vanmiddag maar eens FIFA opnieuw installeren (ps4) wellicht dat dit helpt..
Word een beetje moe van die disconnects.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik die gold pack in de store te zien krijg?
Overigens zeiden ze dat ze er mee bezig zijn om de problemen met de server te verhelpen, vindt alleen wel dat het extreem lang duurt..
Vanmiddag maar eens FIFA opnieuw installeren (ps4) wellicht dat dit helpt..
Word een beetje moe van die disconnects.
Spelersinstructies gebruiken inderdaad, ik heb zelf Shaqiri op RW en die speelt echt heerlijkRicloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:38:
Voor het eerst met FUT bezig, allemaal nog flink onwennig.
Falcao(83) - Giroud(82)
Victor Valdes(82)
vierkantje of driehoekje (ps4) indrukken in je selectie. weet niet precies meer welke knop haha. dan staat er spelersinstructies in het lijstje.Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Thnx, dat kan ik weleens proberen.
Kom er vast wel achter waar ik dat kan doen.
Zal vanavond eens kijken hoe dat werkt en hoop dat ik wat meer rendement over de flanken heb.shoombak schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:51:
[...]
Spelersinstructies gebruiken inderdaad, ik heb zelf Shaqiri op RW en die speelt echt heerlijk
Nu vooral loop ik dood op het middenveld, dus maak vooral de acties voorwaarts met Fernandinho, die is aardig vlot en technisch.
Ga ik vinden! thnxrhgraboy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:54:
[...]
vierkantje of driehoekje (ps4) indrukken in je selectie. weet niet precies meer welke knop haha. dan staat er spelersinstructies in het lijstje.
Verwijderd
Ben nu dit team bij elkaar aan het sprokkelen:
http://www.futhead.com/16/squads/1940623/
Denk dat een Zlatan en dergelijke iets te duur voor mij zijn, dan maar zo
.
Mensen nog tips/aanmerkingen? Of tips voor een nieuw team
http://www.futhead.com/16/squads/1940623/
Denk dat een Zlatan en dergelijke iets te duur voor mij zijn, dan maar zo
Mensen nog tips/aanmerkingen? Of tips voor een nieuw team
Ben je al te laat mee denk ikMichawwZki schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:29:
Iemand nog in TOTW1 geïnvesteerd?
Luuk de Jong was toen easy voor 10K aan te komen, nu vast niet meer gok ik zo....
Wel mooi team, maar wel weinig pace op het middenveld.
Nou is deze FIFA niet meer zo van de pace, maar helemaal niks gaat je toch opbreken denk ik.
Nou is deze FIFA niet meer zo van de pace, maar helemaal niks gaat je toch opbreken denk ik.
Inderdaad, merk dat bij mij ook echt voorin.dutchgio schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:22:
Wel mooi team, maar wel weinig pace op het middenveld.
Deze FIFA is meer van het combineren maar iets snelheid is wel prettig.
(iemand nog een tip voor een betaalbare snelle spits om naast Falcao te zetten?)
Heel simpel. De tegenstander wil dan degraderen zodat hij daarna weer kan promoveren.youri_69 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:47:
Dit heb ik nu al zeker 5 maal meegemaakt en ik versta het niet:
Waarom doen ze dat?Niet dat ik het erg vindt!
Wat is het nut daarvan..?psvunited schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Heel simpel. De tegenstander wil dan degraderen zodat hij daarna weer kan promoveren.

Kone, Diouf, Defoe, Welbeck, Mane, Rondon. om er een paar te noemenRicloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
(iemand nog een tip voor een betaalbare snelle spits om naast Falcao te zetten?)
Verwijderd
rhgraboy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
Kone, Diouf, Defoe, Welbeck, Mane, Rondon. om er een paar te noemen
Remy?Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:48:
[...]
Inderdaad, merk dat bij mij ook echt voorin.
Deze FIFA is meer van het combineren maar iets snelheid is wel prettig.
Heeft wel snelheid en waarschijnlijk ook niet zo duur.
Heb echt geen idee van de prijzen nu, maar Sturridge is ook een fijne spits.
Coins? Als je kampioen wordt in een divisie krijg je redelijk wat coins + bij degradatie krijg je ook coins, zo verdien je dus redelijk snel coins.
Kone heb ik weer verkochtrhgraboy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:52:
[...]
Kone, Diouf, Defoe, Welbeck, Mane, Rondon. om er een paar te noemen

Defoe heb ik als wissel en is ook erg traag, ook hele slechte balbehandeling.
Die andere ga ik eens even beter bekijken wie de hoogste snelheid heeft, thnx!
Klopt wel, zijn geen (goede) spitsen.
En dan ook nog linken met Falcao.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 01-10-2015 13:55 ]
Gisteren gekeken naar die Remy, maar die is op het moment erg aan de prijs.dutchgio schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:53:
[...]
Remy?
Heeft wel snelheid en waarschijnlijk ook niet zo duur.
Heb echt geen idee van de prijzen nu, maar Sturridge is ook een fijne spits.
Mijn team is klaaaaaaaaar... Nu begint het lange sparen voor POGBA...
http://www.futbin.com/16/squad/3779
Mooi team!xamirz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:09:
Mijn team is klaaaaaaaaar... Nu begint het lange sparen voor POGBA...
LB misschien nog een versterking halen tzt.
Dank je.Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:13:
[...]
Mooi team!
LB misschien nog een versterking halen tzt.
Ik heb Evra, Rui en Zuniga geprobeerd. Hij is een beest. Agility van 90. 4star skills. Heb je natuurlijk als LB minder hard nodig maar zijn pace en sprint speed is enorm. Sandro zou een betere optie zijn maar die is best duur voor zijn stats, vind ik.
Goede keuze dan!xamirz schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:19:
[...]
Dank je.
Ik heb Evra, Rui en Zuniga geprobeerd. Hij is een beest. Agility van 90. 4star skills. Heb je natuurlijk als LB minder hard nodig maar zijn pace en sprint speed is enorm. Sandro zou een betere optie zijn maar die is best duur voor zijn stats, vind ik.
Dit is mijn eerste FUT en heb te weinig gekeken naar de stats van spelers en meer naar de waarde ervan.
Daardoor heb ik op sommige posities spelers die ik niet prettig vindt spelen (goede les voor de volgende keer)
Mijn achterhoede (Azpilicueta(82) - Jones(80) - Mangala(80) - Clyne(81)) ben ik wel erg blij mee, geef erg weinig weg maar maak te weinig af in de voorhoede.