Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:18:
[...]

Wel lekker snel team zo, Danilo is ook een beest op RB. Flinke upgrade gekregen, verdiend ook.

Ik moet nog even door sparen voor mijn ultieme hybrid, maar dat komt allemaal wel.

http://www.futhead.com/16/squads/1306864/

Echt beetje jammer, want in GAME schuift de formatie echt naar LW/RW en die ''CDM''s zijn ook altijd voor te vinden, maar vind het best. Als ik wissel naar 433(4) en iedereen (naja iedereen, Promes en Lens) hebben 10 chem voor de chemstyle speel ik slechter dan zo op 4231.. dus ja.
p.s. Promes is echt een goedkope Robben, maar met een betere weak foot.

Ik wilde ook Depay, maar vind het niet zo spannend ogen meer.. in 15 was hij echt beest.
Waarom speel je dan niet die andere 4231, dan kun je die wingers wel gebruiken op full chem, volgens mij werkt de opstelling dan hetzelfde want die 2 wijde CAM's spelen toch als wingers. Vraag me wel af of v. Persie daar zo slim is, zou eerder kiezen voor Nigel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:48:
[...]

Waarom speel je dan niet die andere 4231, dan kun je die wingers wel gebruiken op full chem, volgens mij werkt de opstelling dan hetzelfde want die 2 wijde CAM's spelen toch als wingers. Vraag me wel af of v. Persie daar zo slim is, zou eerder kiezen voor Nigel.
Heb ik gedaan op (2) maar dan schuift het middenveld teveel naar achteren, en Sneijder om er een te noemen verdedigt teveel mee dan en valt steeds terug naar achteren - hobbelt een beetje achter de aanval aan, terwijl ik hem actief voor mee wil hebben!

Klopt inderdaad dat die buitenste CAM dan LM/RM wordt en er wel chem behaald wordt.. maar toch qua aanvallend spel is het anders dan de normale 4231. Probeer het maar eens uit..

Ja van Persie is in mijn ogen een CAM, en in deze als CDM niet ideaal misschien, maar beide CDM's komen wel veel mee naar voren, en met name van Persie krijgt wel eens de bal rond de 16 (ook als CDM) en dan wil je zijn schot wel hebben daar. Want die van de Jong zijn bedroevend.

Het is een kwestie van gevoel, die CDM's spelen meer als halve CM/CAM's vandaar de keuze voor van Persie- en ik wissel van Ginkel af met Fer dan heb je op het midden Fer - Sneijder - van Persie achter een aanvallend trio, werkt prima.

[ Voor 23% gewijzigd door iNFiNiTY- op 28-09-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:53:
[...]

Heb ik gedaan op (2) maar dan schuift het middenveld teveel naar achteren, en Sneijder om er een te noemen verdedigt teveel mee dan en valt steeds terug naar achteren - hobbelt een beetje achter de aanval aan, terwijl ik hem actief voor mee wil hebben!

Klopt inderdaad dat die buitenste CAM dan LM/RM wordt en er wel chem behaald wordt.. maar toch qua aanvallend spel is het anders dan de normale 4231. Probeer het maar eens uit..

Ja van Persie is in mijn ogen een CAM, en in deze als CDM niet ideaal misschien, maar beide CDM's komen wel veel mee naar voren, en met name van Persie krijgt wel eens de bal rond de 16 (ook als CDM) en dan wil je zijn schot wel hebben daar. Want die van de Jong zijn bedroevend. :p
Ja dat had ik dus ook, zal door de workrates van de spelers komen hoor. Die Touré was bij mij ook topscorer op CDM. Je zou eens kunnen proberen om de player instructies in te stellen. De CAM bijvoorbeeld op stick forward en 1 vd 2 CDM's ook naar voren sturen. Dan creëer je volgens mij hetzelfde.

Dit is mijn ultieme team, nog even sparen :p
http://www.futhead.com/16/squads/1757164/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:59:
[...]

Ja dat had ik dus ook, zal door de workrates van de spelers komen hoor. Die Touré was bij mij ook topscorer op CDM. Je zou eens kunnen proberen om de player instructies in te stellen. De CAM bijvoorbeeld op stick forward en 1 vd 2 CDM's ook naar voren sturen. Dan creëer je volgens mij hetzelfde.

Wat een team zeg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

[...]

Litmanen 8)

Zeker ff sparen..duurt nog wel eventjes.

Ik zal het even proberen met de 4231(2) en dan de cam voor laten hangen, en anders switch ik gewoon terug naar de normale. Qua gevoel speelt de normale gewoon lekker. Ook al staat niet iedereen op wat EA hun plekje vind. Zolang Sneijder maar 10 chem heeft :+ Oja, dat was ook een van de reden voor v Persie. Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50

nexhil

BAM!

Wat gebeurt er nou eigenlijk met de chemistry met het wisselen in een wedstrijd? Heeft het dan nog invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:58
Snap niet dat er geen patch op de ps4 uit komt. Ultimate team is voor mij zo niet te spelen! Krijg 2/3 van de potjes disconnects. Seasons kan ik prima spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nickdew schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:23:
Snap niet dat er geen patch op de ps4 uit komt. Ultimate team is voor mij zo niet te spelen! Krijg 2/3 van de potjes disconnects. Seasons kan ik prima spelen!
Nog geen een enkele disconnect gehad op de ps4 hier, de ps4 is hier bekabeld ipv wifi.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 21:26
Hier ook bekabeld, al 8 disconnects gehad in ongeveer 20 potjes FUT. Ps4. Één groot drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Iedereen die ik ken die FUT speelt heeft het ook, ligt zeker niet aan kabel/WIFI maar gewoon aan EA/FIFA16. Mooiste is dus dat je draft niet eens kan spelen zonder er zeker van te zijn om 15K coins kwijt te raken omdat je na wedstrijd 1 toch die error krijgt en dus "verliest" ;(

Ik speel pas weer draft als er inderdaad een patch ofzo komt.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
[...]

Nice ja!

En ik maar sparen voor IF Higuain voor naast m'n IF Bacca.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
nickdew schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:23:
Probeer de game eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
Heb dit ook gedaan en daarna geen disconnect meer gehad, ook al waren het slechts een paar potjes.
Daarvoor vrijwel elke keer een disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmo
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:34
dutchgio schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:43:
[...]

Probeer de game eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
Heb dit ook gedaan en daarna geen disconnect meer gehad, ook al waren het slechts een paar potjes.
Daarvoor vrijwel elke keer een disconnect.
Ben je dan niet al je voortgang kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee.
Carriere etc. Blijft op je ps4 en desnoods in cloud opslag. Instellingen en dergelijke ook, niks voor hoeven doen na herinstallatie. Stond nog zoals het was.
FUT is sowieso online opgeslagen en account gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen op de eerste dag wat disconnects gehad maar nu draait alles soepeltjes. Speel op Xbone en is bedraad aangesloten. Was gewoon een capaciteitsprobleem met de EA Servers (iedereen downloaden en spelen konden ze niet aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:18
Nvp

[ Voor 97% gewijzigd door Amaze86 op 28-09-2015 13:19 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
In FIFA 15 halverwege eens begonnen met FUT om het te proberen zodat ik met FIFA 16 goed van start kan gaan. Het winstgevend traden had ik aardig onder de knie. Sinds donderdag dan begonnen, maar nu heb ik even een vraagje de prijzen van spelers gaan nog dalen volgens mij, is het in het begin verstandiger om nog niet in spelers te traden maar in verbruiksitems en clubitems? Inmiddels heb ik 85K, 45K dmv offline spelen en 37K dmv traden (Cech 30K uit pakje van draft token) en nog wat muntenbonussen voor de rest.

Nu wil ik dus beginnen met traden en zodra de prijzen stabieler zijn beginnen met een team te maken.
Maar wat is in het begin het beste om winst te maken met traden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Net even met EA support gechat.

- Vanwege het feit dat ik 2 x 300 FIFA punten verloor door draft krijg ik 1 x een gratis token....
- Op mijn vraag wanneer het weer werkt:
Rajeev
Well, currently studio is working on it and we do not have any ETA right now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Om een beetje deftig te starten ga ik voor deze frenchie

http://www.futhead.com/16/squads/1764751/

Gaat me ongeveer een goeie 40.000 (zonder Lloris) kosten, als ik hier en daar wat deftig op de markt kan spelen...
Enkel Lloris kost al gauw 50k, maar ik heb Krul al in men ploeg uit een pakje, dus die is goed genoeg for now...

Bolasie, Sissoko en Ogbonna zijn verder nog de duurste (Bolasie 12k) maar voor de rest zie ik geen echte problemen om hier snel aan te geraken... Lijkt mij ook dat ik nog wel groeimarge heb als ik deze eenmaal volledig heb...

Ik speel nog maar FUT vanaf deze FIFA, dus tips zijn altijd welkom ! (PC player)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

KipCurreh schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:17:

Ik speel nog maar FUT vanaf deze FIFA, dus tips zijn altijd welkom ! (PC player)
tip: probeer 2 teams te maken zodat je iedere wedstrijd elke speler (behalve de keeper) kan wisselen om de conditie op 100% te houden

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
SoulsOnFire schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:23:
[...]

tip: probeer 2 teams te maken zodat je iedere wedstrijd elke speler (behalve de keeper) kan wisselen om de conditie op 100% te houden
Ik zie deze tip vaker, maar wat ik me afvraag, waarom zegt iedereen altijd 'behalve de keeper' ?

Er is toch plek zat bij wissels en reserves? En de reserves krijgen ook gewoon conditie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
jongf7 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:27:
[...]

Ik zie deze tip vaker, maar wat ik me afvraag, waarom zegt iedereen altijd 'behalve de keeper' ?

Er is toch plek zat bij wissels en reserves? En de reserves krijgen ook gewoon conditie terug.
Keeper gebruikt geen fitness dus dan houd je ruimte over voor andere wisselspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Maar zoals ik al zei, je hebt plek zat.
In totaal 12 plaatsen.
Als ik mijn keeper er niet bij doe heb ik 2 lege plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
jongf7 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:30:
Maar zoals ik al zei, je hebt plek zat.
In totaal 12 plaatsen.
Als ik mijn keeper er niet bij doe heb ik 2 lege plaatsen.
Maar zoals ik al zei, dan heb je 2 plaatsen over voor extra wisselspelers. Dus spelers die je misschien wilt gebruikt om in te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 21:34
Beltoni schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:34:
[...]

Maar zoals ik al zei, dan heb je 2 plaatsen over voor extra wisselspelers. Dus spelers die je misschien wilt gebruikt om in te laten vallen.
Zeker in de FIFA geen domme keuze om die 2 plaatsen te gebruiken inderdaad.
FIFA 15 heb ik eigenlijk nooit gewisseld ivm een bank vol met bronze spelers, maar deze FIFA heb je dat wel nodig met de stamina van sommige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik heb de onderstaande team en wil graag Marchisio aan toevoegen.
Heeft een van jullie ervaring met Marchisio?

http://www.futbin.com/16/squad/2263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Probeer op Futhead 2 teams samen te stellen van gelijke kost prijs die in het begin makkelijk te halen zijn & stel dan 2 teams samen die je na een 4-tal maand wil hebben met dus betere spelers.
Probeer steeds dit doel na te streven om geen onnodige coins te verspillen aan spelers die je eigenlijk niet echt nodig hebt.

Zoals hierboven vermeld heb je maar één keeper nodig dus kan je daarbij direct een goede voorzien.
Courtois, Neuer,..

& de overige 2 plaatsen kan je houden voor bv. een spits en middenvelder die je in de loop van een wedstrijd wisselt als het niet helemaal goed gaat en je verandering zoekt.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Is er nog een website die de verkoop prijzen van spelers registreert (pc)?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Jelte,89 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:31:
Is er nog een website die de verkoop prijzen van spelers registreert (pc)?
Helaas niet, ook nooit gezien. Zal met cheat gevoelig markt te maken hebben. Je kan nu wel futbin gebruiken aangezien de prijzen nu nog weinig verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
xamirz schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:06:
Ik heb de onderstaande team en wil graag Marchisio aan toevoegen.
Heeft een van jullie ervaring met Marchisio?

http://www.futbin.com/16/squad/2263
Koop hem net een minuut geleden. Kan er dus nog geen oordeel over vellen ;) Moet altijd wel een paar potjes met een speler spelen om te bepalen of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ik heb vanmiddag 20eu aan Fifa points gekocht, maar ik heb ze nog niet op mijn account. Wat kan dit betekenen? Wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

iemand nog een leuk idee voor een squad met neuer?
Neuer zojuist gepacked en heb nog zo'n 30K te besteden aan de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Begin het wel zat te worden. Tweede keer dat ik draft speel en een loss krijg zonder dat ik er iets aan kon doen... Net klapte EA eruit oid. Vorige keer zo´n vage disconnect en nu klapte EA eruit... Stond voor in de finale. :( En zoveel speel ik niet om coins binnen te harken.

[ Voor 9% gewijzigd door Curva op 28-09-2015 17:45 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sercan45
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-08 23:59
Je bent niet de enige, heb het ook al twee keer gehad :(.
Curva schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:45:
Begin het wel zat te worden. Tweede keer dat ik draft speel en een loss krijg zonder dat ik er iets aan kon doen... Net klapte EA eruit oid. Vorige keer zo´n vage disconnect en nu klapte EA eruit... Stond voor in de finale. :( En zoveel speel ik niet om coins binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de online scene is op de pc? Is er een grote fifa community online op de pc? Niet dat ik elke keer zit te wachten tot ik een potje kan spelen online. Ik wil geen ps4 of xbox aanschaffen puur alleen voor fifa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:14
paar vraagjes:
- wel of geen wisselspelers (of reserve, iig 1 is niet verplicht) opstellen
- na hoeveel tijd verdwijnt een blessure, maakt het uit of je speler dan als reserve of wissel opstelt
- gelijk je beste team opstellen of de gouden spelers bewaren totdat je een heel gouden team bij elkaar hebt en meer coins voor contracten

Dat dus :P

[ Voor 24% gewijzigd door Pepper92 op 28-09-2015 18:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patricks8
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:00
Pepper92 schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:07:
paar vraagjes:
- wel of geen wisselspelers (of reserve, iig 1 is niet verplicht) opstellen
- na hoeveel tijd verdwijnt een blessure, maakt het uit of je speler dan als reserve of wissel opstelt
- gelijk je beste team opstellen of de gouden spelers bewaren totdat je een heel gouden team bij elkaar hebt en meer coins voor contracten

Dat dus :P
1. Je moet altijd 7 wisselspelers mee nemen. Anders kan je geen wedstrijd spelen.
2. Een blessure verdwijnt na een x aantal wedstrijden als de speler opgesteld is als reserve. Als wissel kan niet, Dan krijg je de melding dat je selectie niet compleet is. Het aantal wedstrijden dat een speler geblesseerd is kan je terug vinden in zijn bio.
3. Zorg voor een zo'n hoog mogelijke chemistry. Met gouden en andere kaarten. Dan speel je met je beste selectie waardoor winnen ook makkelijker wordt.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
FraxleNL schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:26:
Ik heb vanmiddag 20eu aan Fifa points gekocht, maar ik heb ze nog niet op mijn account. Wat kan dit betekenen? Wachten?
Staan ze niet in de vorm van €20,- psn tegoed op je playstation account? Gebeurde gisteren bij een vriend van mij ook. Hij kocht ze in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-09 23:44
Geweldig, na mijn frustraties vanmiddag, toch nog maar ff geprobeerd om div 9 te winnen.

Na 8 potjes (en weer 3 disconnects) hoef ik nog maar 1 punt voor promotie en 2 (of 3?) voor promotie.
Dus wedstrijd nummer negen, winst met 4-1. En je raad het al... Disconnect!
De commentatoren hadden het al over dat ik gepromoveerd was en dat ik zelfs nog kampioen kon worden.

Nou nog 1 potje, kampioen worden zit er niet meer in.....

En natuurlijk verlies ik dit potje (13 schoten op goal, 5 tegen) met 4-2... Geen promotie en geen kampioenschap...... ARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Wow, ik heb nog niet 1 disconnect gehad, wel raar om te lezend at het zo vaak gebeurd. 12 potjes gespeeld volgens mij

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03:54
Ik heb ook nog geen disconnect meegemaakt (XBO) in iets meer dan 2 seizoenen FUT. Wel gigantisch veel ballen op lat/paal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:18

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel geen FUT meer totdat er een update is geweest voor de disconnect issues. IK word er helemaal gek van. Om wat coins te verdienen speel ik met mijn flut bronzenteam het beginnerstoernooi tegen wat amateurs zodat ik mijn gouden pakje krijg. Zijn saaie wedstrijden omdat ze 1 lang duren... en 2 veels te makkelijk zijn. Van het 1e toernooi dat ik begonnen ben (4 wedstrijden ui mijn hoofd. Moet ik de finale nog spelen. ) al 4 disconnects gehad. Vrijwel elke wedstrijd minimaal 1x disconnect gehad...

Wel geeft het schermpje aan waar je die bronzen munten verdient (waar je ook je fifa level ziet). Geen idee hoe die heten trouwens. Dat ik de wedstrijd gewonnen heb en dat ik het toernooi gewonnen heb. Ga ik daarna terug naar het toernooi moet ik de finale nog spelen :S. Hij registreert het dus eigenlijk wel maar eigenlijk ook weer niet.

Online tegen andere spelers nog geen disconnects gehad in de Coop potjes.
Het erge vind ik dat hij niks registreert, maar wel contracten afgaan van mijn spelers. Nu boeit me dat voor die bronzen spelers voor geen meter. Maar stel ik speel in het begin met een gouden team. Je krijgt geen coins etc. Maar het kost je wel contracten

[ Voor 12% gewijzigd door Oxigeon op 29-09-2015 08:22 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

thijsmunniksma schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:35:
[...]

Staan ze niet in de vorm van €20,- psn tegoed op je playstation account? Gebeurde gisteren bij een vriend van mij ook. Hij kocht ze in-game.
Ik zal eens kijken vanavond. Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:36
Wat irritant die disconnects , iemand enig idee wanneer er een update komt? of heeft een chat openen met EA zin ? zijn me al aardig wat coins door de neus geboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb PS4 en nog geen disconnects gehad. Gisteravond over Wifi in een hotel ging het ook goed zonder disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nogmaals, verwijder de game en installeer deze opnieuw.
Voorheen ook elke keer issues, nu gaat het elke keer goed.

Probleem lijkt niet eens server related maar een bug in de game zelf, wat bij mij na herinstallatie weg is en als je 10 seconden wacht in het end of match-report ook (soms) niet voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren een rare bug voorgehad..

Er was een fout gebeurd, en nadat de keeper de bal terug in het spel bracht via een verre vrijschop, gingen alle mannetjes terug in die "wandelmodus" alsof de scheids nog een kaart of iets dergelijks geeft...
Dus die bal ligt stil, en alle spelers wandelen zo wat rond op het veld zonder dat je iemand kan sturen...

Na 20 min in het spel krijg ik plots dan toch controle over 1 speler en kan ik zonder enige tegenstand naar de goal lopen en de bal binnenlopen... 1-2 gewonnen tegen world-class :D

Raar.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
dutchgio schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:12:
Nogmaals, verwijder de game en installeer deze opnieuw.
Voorheen ook elke keer issues, nu gaat het elke keer goed.

Probleem lijkt niet eens server related maar een bug in de game zelf, wat bij mij na herinstallatie weg is en als je 10 seconden wacht in het end of match-report ook (soms) niet voorkomt.
Nogmaals, het is wel een server issue. Ik heb gisteren vrij lang met EA support gechat, en sowieso mijn draft token en ingezette munten terug gekregen. Iedereen die klaagt krijgt dat (ze controleren het wel echt, ze checken je speel-geschiedenis).

Die jongen van EA chat gaf aan dat het een server-capacity probleem is, en dat hier zo snel mogelijk een oplossing voor komt maar er was nog geen ETA bekend.

Even voor iedereen: ALS JE DUS FIFA MUNTEN OF COINS BENT KWIJTGERAAKT DOOR DISCONNECTS IN DRAFT, NEEM CONTACT OP MET EA VIA CHAT EN JE KRIJGT JE COINS/FIFA MUNTEN/DRAFT TOKENS TERUG O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Maichel op 29-09-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
BP14 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:01:
Wat irritant die disconnects , iemand enig idee wanneer er een update komt? of heeft een chat openen met EA zin ? zijn me al aardig wat coins door de neus geboord.
Ja, dat heeft zin. Zie mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Gisteren was ik enkele forums aan het afschuimen en daar zeiden ze dat je met je fifa points beter aan fut draft kunt doen dan gewoon packs kopen maar niemand had de ervaring om dit te bevestigen.
Hier iemand die meer weet?
Ik zou namelijk ook wel enkele euro's spenderen maar verkies economische winst zeker en vast boven tijdswinst.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

SoulsOnFire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:20:
Gisteren was ik enkele forums aan het afschuimen en daar zeiden ze dat je met je fifa points beter aan fut draft kunt doen dan gewoon packs kopen maar niemand had de ervaring om dit te bevestigen.
Ik zou namelijk ook wel enkele euro's spenderen maar verkies economische winst zeker en vast boven tijdswinst.
Ja,

Heb tot dusver 3x draft gespeeld, 2x offline...

De eerste online op professioneel tegen een ontzettend goeie gast, de eerste wedstrijd al verloren,
2e en 3e keer online op professioneel respectievelijk 1 gewonnen en 2 gewonnen.

(3e keer had ik ontzettend dikke spelers, 4x IF maar helaas een chem van 52 8) )

Heb deze drafts gekocht met coins, en had toen ik begon 95k, nu heb ik nog 94k, Had Dembele, Monreal, Vermaelen en Cabaye uit de gewonnen packs, nog wat Non rare die voor 500-600 weggingen en wat discard values.

De contracts/trainers/conditie kaarten zijn naar mijn club gegaan (vast ook wel een paar non rare players, dus al met al ook een 25 tal kaartjes,

Deze kaartje hebben een waarde van 200-250 per stuk, dus 5000-6250 aan cards,

Afgezien van de -1k wat ik per saldo 'verloren' heb, Heb ik ook 6 wedstrijden gespeeld a 3.6k (coin boost)

Ongeveer 7k 'winst'

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt bij online Draft geen niveau als professioneel o.i.d. kiezen. Het niveau is gewoon het niveau van je tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SoulsOnFire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:20:
Simpel gezegd, zeker beter draft ja.

Voor 15K koop je 2 premium packs met grote kans op bagger (2 x 7.5K)
Doe je offline draft op semi-pro (wat je zeker wint...) en je wint 4 potjes, dan krijg je al voor 50K aan packs (verschillende). In die 50K packs zit altijd genoeg materiaal om wel weer 15K eruit te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Maichel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:10:
[...]

Simpel gezegd, zeker beter draft ja.

Voor 15K koop je 2 premium packs met grote kans op bagger (2 x 7.5K)
Doe je offline draft op semi-pro (wat je zeker wint...) en je wint 4 potjes, dan krijg je al voor 50K aan packs (verschillende). In die 50K packs zit altijd genoeg materiaal om wel weer 15K eruit te halen...
Niet helemaal waar, ik heb offline op pro gespeeld en kreeg 1x 5k pack, 1x 7,5k en 1 zilver pack :X
Aan de andere kant had ik met een online draft en 4x winnen, 1x 5k, 1x 7,5k en een 12 rare player pack, waar trouwens niet iets heel speciaal in zat. Maar de opbrengst was wel redelijk in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg niet veel bij mijn tweede futdraft. :(

Ik ben in seasons wel aardig bezig. :) Kijk maar:

[YouTube: https://youtu.be/i6Dnr4DkRME]

Laat een like op de video achter als je meer van deze filmpjes wil zien. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Je hebt zonder alles te winnen dus toch winst gemaakt met coins.
Wat zeker goed is om te weten!

Nu was mijn specifieke vraag:
Kan je met fifa points beter draft spelen of packs kopen?
(puur op economische winst bekeken)

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:30
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:59:
Kan iemand mij vertellen hoe de online scene is op de pc? Is er een grote fifa community online op de pc? Niet dat ik elke keer zit te wachten tot ik een potje kan spelen online. Ik wil geen ps4 of xbox aanschaffen puur alleen voor fifa
Ik speel op PC (met xbox controller en TV) en er zijn gewoon meer dan genoeg spelers voor snelle games en actieve transfermarkt.

Nu 3 seizoenen gespeeld en nog 0x disconnect ook. Daar ben ik dus ook erg blij mee!

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
SoulsOnFire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:28:

Is gewoon niet met zekerheid te zeggen, eerst had ik het idee dat FUT draft economisch beter was. Maar ik heb ook wel eens een 5k en 7,5k pack gehad als ik eerder eruit vloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:30
SoulsOnFire schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:28:

Ben ook wel benieuwd naar die drafts. Hoe zit het nou met die packs die je wint, zijn daar vaste regels voor of is het een combinatie van winnen en geluk hebben welke packs je krijgt? Daarnaast: is het beter om online of offline drafts te spelen? Offline op professional win je bv makkelijk 4 keer, hoe moet ik dat zien in verhouding tot online draft? Krijg je daar bv hetzelfde als je 2x wint of pas bij 4x?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Sowieso beter om online draft te spelen. Bij offline wedstrijden val ik altijd in slaap.

Het spel is erg wisselvallig hier. Het ene potje speel ik de sterren van de hemel en win ik met 5/6-0 en het volgende potje lukt het me niet om op doel te schieten... Scoor overigens opvallend vaak hatricks met mijn CM's, Moutinho en Marchisio. Lijkt wel of er meer momentum is ingebouwd, dat spelers die een keer scoren eenvoudiger een 2e of 3e doelpunt maken. Kan me niet herinneren dat ik zoveel scoorde met mijn middenveld in Fifa 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:46:
Je kunt bij online Draft geen niveau als professioneel o.i.d. kiezen. Het niveau is gewoon het niveau van je tegenstander :)
Ik kan het niet bewijzen, maar ik meen dat ook online aan te moeten geven, Platform is PC, kan daar verschil inzitten?

@hierboven

Inderdaad al opgevallen dat ik veel hatricks maak, Ik ga niet mee in de meute dat alles gescript is enzo, maar soms valt me wel eens op, Zo ook met m'n laatste draft sessie, desondanks een chem van 52 won ik de eerste wedstrijd met 6-0, tweede kwam ik voor met 1-0 en daarna kwam er geen pas meer aan.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Beltoni schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:40:
Sowieso beter om online draft te spelen. Bij offline wedstrijden val ik altijd in slaap.

Het spel is erg wisselvallig hier. Het ene potje speel ik de sterren van de hemel en win ik met 5/6-0 en het volgende potje lukt het me niet om op doel te schieten... Scoor overigens opvallend vaak hatricks met mijn CM's, Moutinho en Marchisio. Lijkt wel of er meer momentum is ingebouwd, dat spelers die een keer scoren eenvoudiger een 2e of 3e doelpunt maken. Kan me niet herinneren dat ik zoveel scoorde met mijn middenveld in Fifa 15.
Misschien hebben je CM's in je draft een betere chem? Sowieso is chem bij 16 wel veel beter merkbaar als bij 15 vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Inmiddels heb ik ongeveer 100K.
Ik heb drie teams samengesteld waarvan ik er nu één wil gaan maken om mee te spelen en dan een tweede team te maken.

BBVA/Spaans
http://www.futbin.com/16/squad/2630

BPL
http://www.futbin.com/16/squad/2622

Bundesliga
http://www.futbin.com/16/squad/2643

Ik denk dat ik voor het BBVA/spaanse team ga en daarna BPL. De laatste laat ik dan vallen.
Als er nog opmerkingen op tips zijn hoor ik het graag. Dit is de eerste keer dat ik echt een team maak met FUT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Gait schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:04:
Inmiddels heb ik ongeveer 100K.
Ik heb drie teams samengesteld waarvan ik er nu één wil gaan maken om mee te spelen en dan een tweede team te maken.

BBVA/Spaans
http://www.futbin.com/16/squad/2630

BPL
http://www.futbin.com/16/squad/2622

Bundesliga
http://www.futbin.com/16/squad/2643

Ik denk dat ik voor het BBVA/spaanse team ga en daarna BPL. De laatste laat ik dan vallen.
Als er nog opmerkingen op tips zijn hoor ik het graag. Dit is de eerste keer dat ik echt een team maak met FUT.
Voor je Spaanse team zou ik sowieso Vela doen als RW al is die wel iets duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Maichel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:01:
[...]

Misschien hebben je CM's in je draft een betere chem? Sowieso is chem bij 16 wel veel beter merkbaar als bij 15 vind ik.
Draft heb ik niet meer gespeeld eigenlijk. Dit was gewoon tijdens divisions.

Misschien is het geen idee om mijn teams te verkopen voordat de prijzen gaan dalen en dan tijdelijk draft te gaan spelen. Dan hopen dat k niet teveel geld verlies en over een tijdje gewoon mijn teams weer kan opbouwen en wat geld overhoud. Al zijn de prijzen nu nog steeds aan het stijgen. Marchisio eergisteren gekocht voor 31k, nu staat de laagste BIN op 36k. Manolas ook niet lang geleden gekocht en die is al gestegen van 15 naar 17k. Nani vorige week gehaald, van 8k naar 14k... Wanneer zou de bubbel gaan barsten?
Maichel schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:11:
[...]

Voor je Spaanse team zou ik sowieso Vela doen als RW al is die wel iets duurder.
Verdedigend is dat Spaanse team wel echt zwak. Verdediging moet het helemaal alleen doen, aan het middenveld heb je niet zoveel. Zou daar toch wel een Xabi Alonso neerzetten, ook Borja Valero is, denk ik, een aanwinst voor dit team.

[ Voor 20% gewijzigd door Beltoni op 29-09-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Aangezien de prijzen een max/min hebben zal dit niet heel erg lang meer duren. Ik denk dat ze tegen november wel zakken. Sowieso in december aangezien veel mensen dan extra geld/cadeautjes krijgen en aan FUT hangen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
Dit is mijn Spaanse team.

http://www.futbin.com/16/squad/2677

Ben alleen niet zo tevreden over mijn LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LM altijd Konoplyanka (tenzij je coins hebt voor Neymar / Ronaldo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Zie net in mijn webapp, dat de spelers die ik gisteravond uit mijn fut draft packs heb gekregen en direct verkocht heb, zowel conditie als contracten missen... foutje van EA?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:50:
LM altijd Konoplyanka (tenzij je coins hebt voor Neymar / Ronaldo) :)
Die is op de PC zo goed als nooit beschikbaar, en als hij dat is kost hij alsnog 20k.
Nolito is ook een leuk alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Net contact opgenomen met de EA help desk, omdat ik mijn FIFA-Points niet heb gekregen. Wat een drama is dat. Je moet zoveel verschillende screenshots maken.

1. Screenshot van je betaalgeschiedenis.
2. Screenshot van de details van je betaling voor de FIFA-Points.
3. Screenshot van je PSN User Interface op je beeldscherm.

Vanavond maar eens doen. Ik blijf net zo lang doorgaan tot ik die krengen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb 3x 12k besteld en allemaal goed gegaan via paypal. Stond er elke keer instant op.
wel irritant, maar helaas ook noodzakelijk al die screenshots.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
FraxleNL schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:16:
Net contact opgenomen met de EA help desk, omdat ik mijn FIFA-Points niet heb gekregen. Wat een drama is dat. Je moet zoveel verschillende screenshots maken.

1. Screenshot van je betaalgeschiedenis.
2. Screenshot van de details van je betaling voor de FIFA-Points.
3. Screenshot van je PSN User Interface op je beeldscherm.

Vanavond maar eens doen. Ik blijf net zo lang doorgaan tot ik die krengen krijg.
Heb je het spel toevallig digitaal gekocht? Iemand anders had een soort gelijk probleem en dat kwam omdat hij de punten op de Nederlandse store had gekocht terwijl hij een Amerikaanse account had. Daardoor ging er wat fout, zelfs toen hij alle bewijzen had opgestuurd zei EA dat ze niets voor hem konden doen en dat hij maar naar Sony moest gaan. Sony zei vervolgens dat de betaling is gelukt en dat het probleem bij EA ligt. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nog steeds geen gold player pack gehad. Wordt de 10e dat de eerste komt zegt advisor die wel hebben gehad is wss server glitch.. Ehh..

Trouwens podolski op de kop getikt. Wat een stats voor een lm zo lage rating.. En lekkere chem met m'n kabouter sneijdert.

[ Voor 31% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Laatst online: 08-08 19:29
Gisteren tegen iemand gespeeld, FUT online seasons, die Messi, Neymar, Suarez in de ploeg had. Hoe doet die dat?? Enorm veel geld aan uitgegeven veronderstel ik? Spel is nog maar een week uit :-) Of gewoon héél véél geluk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Volgens mij zijn er best veel mensen die er veel geld tegen aan gooien. Een klein procent daarvan krijgt daadwerkelijk goede spelers... Speelde gisteren tegen iemand met een karig Spaans team maar dan wel Gullit (no loan) in de spits. Die is echt ongelooflijk goed, die dribbelt als een tank door je verdediging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Beltoni schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:28:
Volgens mij zijn er best veel mensen die er veel geld tegen aan gooien. Een klein procent daarvan krijgt daadwerkelijk goede spelers... Speelde gisteren tegen iemand met een karig Spaans team maar dan wel Gullit (no loan) in de spits. Die is echt ongelooflijk goed, die dribbelt als een tank door je verdediging...
Inderdaad, krijg je soms van die ploegen die totaal geen chemistry in hun ploeg hebben, maar dan wel één of meerdere legends 8)7

Ik heb er ook wel geld aan uitgegeven - 19.99 en 7.5 euro :-) De vrijdagavond, ipv biertjes te gaan drinken, lol. Maar helaas geen geluk gehad in mijn pakjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Matey schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:25:
Gisteren tegen iemand gespeeld, FUT online seasons, die Messi, Neymar, Suarez in de ploeg had. Hoe doet die dat?? Enorm veel geld aan uitgegeven veronderstel ik? Spel is nog maar een week uit :-) Of gewoon héél véél geluk gehad?
Een kan wel.. Luck maar ga maar van uitgeven uit.. Mooiste wat ik packte in 15 waren Aguero en di Maria en in 14 toty Ramos... Maar nooit in et begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Matey schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:
[...]

Inderdaad, krijg je soms van die ploegen die totaal geen chemistry in hun ploeg hebben, maar dan wel één of meerdere legends 8)7

Ik heb er ook wel geld aan uitgegeven - 19.99 en 7.5 euro :-) De vrijdagavond, ipv biertjes te gaan drinken, lol. Maar helaas geen geluk gehad in mijn pakjes :X
Lijkt me wel lachen om coins te kopen om een avondje te draften met vrienden. Potjes zijn altijd wel spannend en het is leuker dan alleen maar packs kopen. Voor 300 FP kan je volgens mij 2 premium gold packs halen, dan is het leuker om een paar potjes te spelen en kans te maken op een 100k pack.
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:31:
[...]

Een kan wel.. Luck maar ga maar van uitgeven uit.. Mooiste wat ik packte in 15 waren Aguero en di Maria en in 14 toty Ramos... Maar nooit in et begin..
Zelf een keer Patrick Vieira uit een pack gehaald. Had toen wel voor 700k packs gehaald, kon hem verkopen voor 1 miljoen.

[ Voor 22% gewijzigd door Beltoni op 29-09-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Beltoni schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:34:
[...]

Lijkt me wel lachen om coins te kopen om een avondje te draften met vrienden. Potjes zijn altijd wel spannend en het is leuker dan alleen maar packs kopen. Voor 300 FP kan je volgens mij 2 premium gold packs halen, dan is het leuker om een paar potjes te spelen en kans te maken op een 100k pack.

[...]

Zelf een keer Patrick Vieira uit een pack gehaald. Had toen wel voor 700k packs gehaald, kon hem verkopen voor 1 miljoen.
Inderdaad. Mijn mooiste team is van 14 maar toen kocht ik ook bergen packs en traden etc. Maar uit de packs kwam 9 vd 10x niks jumbo packs players only etc. Allemaal poep voor mij.. Moest m'n spelers bij elkaar traden/kopen, ik moest en zou Robben hebben toen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon lekker FP kopen :P

Ik heb bijna 1.3 Miljoen overgehouden aan mijn packopening van dik 40K FP :)
Nu wachten op black friday eind november en dan een team kopen met hopelijk 2 legends en Ibra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog chillere serie A spitsen dan Balotelli en Jovetic? Teampje aan het bouwen maar weet niet zo goed waar ik voor moet sparen in een Serie A team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Morata, Dybala. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

This^

Daarnaast zijn Bacca & Menez ook degelijk.
Echter wordt Palacio vaak over het hoofd gezien, echt een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:36
@Maichel. Via waar neem ik contact op met de EA chat?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
misschien een vraag die al eens eerder is langs gekomen maar ik stel em toch :)

is het mogelijk om fut draft tokens tegen te komen In pakjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Wat vinden de Xbox spelers van de Legends?

Ik speel zelf op ps4 (want ik heb geen xbox) en ben blij dat er geen Legends in zitten, lijkt me helemaal niet leuk om tegen over dat soort spelers te staan ineens.

Maar mogelijk is het toch anders als je ze daadwerkelijk kan krijgen en gebruiken.

edit:

Toevoeging:

@ hier boven, in de aankondiging van DRAFT werd dit wel aangegeven volgens mij, dat je dit kon doen met coins, punten en speciale tokens die je in pakjes kunt vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door jongf7 op 29-09-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongf7 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:14:

Ik speel zelf op ps4 (want ik heb geen xbox) en ben blij dat er geen Legends in zitten, lijkt me helemaal niet leuk om tegen over dat soort spelers te staan ineens.

Maar mogelijk is het toch anders als je ze daadwerkelijk kan krijgen en gebruiken.

edit:

Toevoeging:

@ hier boven, in de aankondiging van DRAFT werd dit wel aangegeven volgens mij, dat je dit kon doen met coins, punten en speciale tokens die je in pakjes kunt vinden.
Ben zelf PS4 user, maar ik vind die Legends onrealistisch en niks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
jongf7 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:14:

Zo vaak kom je ze niet tegen. Vind het wel iets toevoegen eigenlijk. Kan niet wachten om Di Natale te vervangen door Zola. Vrees dat ik dan of heel lang moet sparen of heel veel geluk moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Beltoni schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:19:
[...]

Zo vaak kom je ze niet tegen. Vind het wel iets toevoegen eigenlijk. Kan niet wachten om Di Natale te vervangen door Zola. Vrees dat ik dan of heel lang moet sparen of heel veel geluk moet hebben...
Inderdaad! Heeft wel iets, die legends. Heb in zo'n draft fut met George Best gespeeld :-). Die mannen zijn goed, erg goed, maar niet beter dan de 'gewone' goede spelers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Matey schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:29:
[...]

Inderdaad! Heeft wel iets, die legends. Heb in zo'n draft fut met George Best gespeeld :-). Die mannen zijn goed, erg goed, maar niet beter dan de 'gewone' goede spelers ;-)
Dit jaar hebben ze voor het eerst met alle spelers minimaal een zwakke link waardoor ze in alle teams passen. Dat was afgelopen jaren niet zo waardoor je ze niet vaak tegenkwam. Dit jaar zullen meer mensen ze gebruiken. Wat je zegt is ook wel waar, er zijn genoeg spelers met beter stats dan de legends. Er zijn slechts een aantal legends die echt beter zijn, Gullit is daar bijvoorbeeld een van.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:18:
[...]

Ben zelf PS4 user, maar ik vind die Legends onrealistisch en niks aan!
Haha je klinkt in ieder geval als een typische PS4 speler.

[ Voor 15% gewijzigd door Beltoni op 29-09-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-04 16:37
Ik heb iets heel raars. Vandaag log ik in op mijn account en wou een potje fifa 16 gaan doen. Had pas 2 potjes gespeeld. Ik zie vervolgens in mijn score dat ik 70 games gewonnen heb, 0 gelijk en 1 verloren. Ik was van Divisie 10 naar Divisie 1. Daarbij had ik 46k aan coins?

Toen ik dit verder ging nakijken, had ik ook geen ander team. Wel was mijn FUT naam veranderd naar iets van Dfjsfnssmdfte. Clublogo was anders etc. Zag tevens dat ik al 90k aan coins had verdiend, maar daar zal een gedeelte dus al van zijn overgezet.

Ik dacht misschien iets verkeerd gegaan in de connectie het Origin helemaal herstart. Tot mijn verbazing nog altijd hetzelfde, echter nu nog maar 16k aan goud. Oftewel een bot of persoon was de coins al aan het oversluisen. Tevens werd ik steeds uit FUT gegooid en daarna wou ik me weer aanmelden, kreeg ik een opening van 1 pakketje en was alles gereset. 0 coins, 0 wins, 0 gelijk, 0 verloren.

Ik dacht oke, de BOT of Persoon heeft me dan verlaten. Probeer een potje te spelen met me standaard gekregen bronze team. Vervolgens afgerond en 0 coins ontvangen. Ik denk er gaat nog iets niet goed misschien toch eens opnieuw aanmelden. Na dit gedaan te hebben en weer 1 potje in FUT te hebben voltooid, weer geen coins ontvangen.

Dus nu is het voor mij, HELP! Wat moet ik doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Klevertje op 29-09-2015 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Klevertje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:44:
Ik heb iets heel raars. Vandaag log ik in op mijn account en wou een potje fifa 16 gaan doen. Had pas 2 potjes gespeeld. Ik zie vervolgens in mijn score dat ik 70 games gewonnen heb, 0 gelijk en 1 verloren. Ik was van Divisie 10 naar Divisie 1. Daarbij had ik 46k aan coins?

Toen ik dit verder ging nakijken, had ik ook geen ander team. Wel was mijn FUT naam veranderd naar iets van Dfjsfnssmdfte. Clublogo was anders etc. Zag tevens dat ik al 90k aan coins had verdiend, maar daar zal een gedeelte dus al van zijn overgezet.

Ik dacht misschien iets verkeerd gegaan in de connectie het Origin helemaal herstart. Tot mijn verbazing nog altijd hetzelfde, echter nu nog maar 16k aan goud. Oftewel een bot of persoon was de coins al aan het oversluisen. Tevens werd ik steeds uit FUT gegooid en daarna wou ik me weer aanmelden, kreeg ik een opening van 1 pakketje en was alles gereset. 0 coins, 0 wins, 0 gelijk, 0 verloren.

Ik dacht oke, de BOT of Persoon heeft me dan verlaten. Probeer een potje te spelen met me standaard gekregen bronze team. Vervolgens afgerond en 0 coins ontvangen. Ik denk er gaat nog iets niet goed misschien toch eens opnieuw aanmelden. Na dit gedaan te hebben en weer 1 potje in FUT te hebben voltooid, weer geen coins ontvangen.

Dus nu is het voor mij, HELP! Wat moet ik doen?
Dangerous!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Ja dat denk ik dus ook. Maar het klote is dat ik wel kan spelen, maar dus geen coins meer ontvang en daarmee dus niets kan opbouwen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Format c:

Ik zou gelijk ea bellen. Niet gaan chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:48:
Format c:

Ik zou gelijk ea bellen. Niet gaan chatten.
Herinstallatie van de PC? Is dit echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Klevertje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:48:
[...]

Ja dat denk ik dus ook. Maar het klote is dat ik wel kan spelen, maar dus geen coins meer ontvang en daarmee dus niets kan opbouwen |:(
o...k.... klinkt niet goed!

Zou je niet best eens EA contacteren? Klinkt alsof iemand jouw account gebruikt. Ik zou EA contacteren en mijn paswoord ook asap aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Ik zou als ik jou was Huskes, snel kijken of je account details etc wel veilig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klevertje
Matey schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:49:
[...]

o...k.... klinkt niet goed!

Zou je niet best eens EA contacteren? Klinkt alsof iemand jouw account gebruikt. Ik zou EA contacteren en mijn paswoord ook asap aanpassen....
Heb mijn EA wachtwoord gewijzigd. Echter bij Origin pakt die op een of andere manier mijn geheime vraag het antwoord niet meer. Daarbij weet ik ook niet zeker of ik het juist invul. Gaat om welke school en heb alle variaties geprobeerd maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nee dat was een grapje. Ea bellen en gelijk doorgeven voor je dadelijk als een of andere farmer wordt aangezien en een ban aan je broek hebt..of dat die kerel je hele acc hijacked.

Niet gaan chatten. Bellen --> 0208083219

[ Voor 9% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-09-2015 16:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 102 Laatste