Kompany is rcht te duur nog nu zou voor rooney gaan gebruik je hem als cam?
Rooney als cam ja, kompany is voor ongeveer 53k te krijgen Rooney is duurder.
Als je verdediging goed staat, dan Rooney pakken.iNFiNiTY- schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:38:
Rooney als cam ja, kompany is voor ongeveer 53k te krijgen Rooney is duurder.
Rooney ramt nog regelmatig eens een balletje door het net als CAM.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Als hij nog speelt als in 15 wil ik hem zeker hebben ga voor hybrid NL/BPL team en een Serie A backup 2e team.
Trouwens ideal in origin, als je je bank kiest springt hij in de eind stap/betaal stap altijd naar ing terug.. Alleen bij mij?
Trouwens ideal in origin, als je je bank kiest springt hij in de eind stap/betaal stap altijd naar ing terug.. Alleen bij mij?
[ Voor 37% gewijzigd door iNFiNiTY- op 05-10-2015 21:07 ]
Nieuw experiment...blijf bezig zo:

MLS team weer verkocht. Pirlo en Giovinco waren wel ERG goede spelers maar 4312/41212(2) was mij toch echt teveel gekut in het midden.

MLS team weer verkocht. Pirlo en Giovinco waren wel ERG goede spelers maar 4312/41212(2) was mij toch echt teveel gekut in het midden.
Verwijderd
heb even wat met de market zitten spelen en zit nu op 450k coins. heb zelf nog spelers als Benzema, Di maria en company ( verder nog een spelers van rond de 50k). heb eigenlijk nog geen ide wat voor team ik wil gaan maken, zat er eerst over te denken om een speler als suarez te halen en daar wat omheen te gaan bouwen (denk dat het wel aardig duur word).
iemand nog andere tips met leuke teams die ik eventueel kan gaan bouwen ?
Kun je tegenwoordig zelfs bedrijven kopen met fifa coins?Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:43:
heb even wat met de market zitten spelen en zit nu op 450k coins. heb zelf nog spelers als Benzema, Di maria en company ( verder nog een spelers van rond de 50k). heb eigenlijk nog geen ide wat voor team ik wil gaan maken, zat er eerst over te denken om een speler als suarez te halen en daar wat omheen te gaan bouwen (denk dat het wel aardig duur word).

Naar mijn idee is dat niet helemaal waar hoor...Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:48:
[...]
Ook al doe je amateur en offline je zal exact de zelfde waarde winnen. Ik heb inmiddels 2x FUT Draft amateur offline gedaan en won Jumbo Gold Pack & Premium Gold Pack.
Ik heb World Class gespeeld en kreeg een Jumbo pakket en een 25K pakket Bij winst.
Wat betreft amateur, semi, en prof lijkt het wel een beetje om dezelfde pakketten te gaan.
Soms kijkt me vrouwtje tv, dan startte ik even een amateur draft op... en dan tijdens reclames scoorde ik er dan 2 of 3 keer... En de rest van de wedstrijd liet ik gewoon doorlopen als ze tv keek.
Maar merk wel dat soms professioneel laatste tijd ook wat lastiger spelen is op 1 of andere manier...

Heb er nu 29 keer gespeeld (72 wins en 15 verlies)
Das knapMikedeG schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 23:18:
[...]
Heb er nu 29 keer gespeeld (72 wins en 15 verlies)
Ontopic, heb nu 75k door handel en spelen (met coin boost) speelde met een non rare bpl team en heb de eerste 3 offline divisies gedaan en wat fut toernooitjes, Heb als dure spelers Mangala (10k) en Navas 7k), Vanavond de markt afgestruind naar koopjes omdat ik niet nu al de hoofdprijs wil betalen, en die zijn er best zodat ik ook online m'n mannetje kan staan, Heb de volgende spelers onder de 1100 coins kunnen kopen: Defoe, Huth, Valencia, Rose, Towsend, Caulker, Van Dijk, Son, Jan Maat, Skrtel, Chadli en Sagna. Dit is ongeveer 13k, met deze ventjes kom ik de eerste paar online divisies wel door denk ik, tegen die tijd dat ik echt goeie spelers moet kopen dan houden deze altijd nog hun quick sell a 7.2k
Die 6k verlies heb ik er dan wel weer uit aan match coins / boost / promoties
Edit: Vanavond mijn eerste online potje gedaan en zelfs gewonnen met 2-0... ik was niet eens beter
[ Voor 70% gewijzigd door Jelte,89 op 06-10-2015 00:00 ]
Revive the guild!
http://www.futhead.com/16/squads/2303005/ Iemand nog aanmerkingen op dit team?
Zit te denken aan Kompany maar vind Terry en Rojo ook erg fijn. MrDaradius hoe speel je op de markt?
Zit te denken aan Kompany maar vind Terry en Rojo ook erg fijn. MrDaradius hoe speel je op de markt?
Verwijderd
Silva als cdm? Lijkt me niet heel praktisch! Mata vind ik niet zo top. Zwak en traag. Zou eerder Ramsey opstellen en Valencia (united fan) kopen.Nonamenl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 01:14:
http://www.futhead.com/16/squads/2303005/ Iemand nog aanmerkingen op dit team?
Dat is eigenlijk omdat ik het idee heb dat Cazorla beter is. Ramsey heb ik op de bank zitten, toch hem maar weer eens proberen of Valencia, top!
Wie zou jij op cdm zetten?
En iemand een idee hoe je custom tactic kan saven? Of werkt niemand daarmee?
Wie zou jij op cdm zetten?
En iemand een idee hoe je custom tactic kan saven? Of werkt niemand daarmee?
Gister heb ik het filmpje van mijn 3de draft reward laten zien waarbij ik een totw speler raffael kreeg en sterling. dat is YouTube: FIFA 16 FUT draft reward TOTW and Sterling
hier nog even het filmpje waarbij ik in mijn allereerste draft reward totw martial krijg.
YouTube: FIFA 16 Fut draft win TOTW Martial
hier nog even het filmpje waarbij ik in mijn allereerste draft reward totw martial krijg.
Verwijderd
Hartstikke bedankt voor je tijd! Ik zal hier zeker naar kijken, maar ik vind zelf de verdedigers wat minder. Ik heb achterin Baba, Ogbonna, Zouma en Debuchy. Ik vindt wel dat Mirallas zeker goed is, want ik heb daar nu momenteel Chadli, maar die doet het zo slecht!Jamesl schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:30:
[...]
Lukaku is wel een fijne spits, erg sterk. Ik weet niet hoeveel coins je hebt maar ik zou dan dit team maken (gebasseerd op wat jij al had, dus allemaal BPL) http://www.futhead.com/16/squads/2267761/
Dan heb je erg snelle verdediging en mirallas is wat beter dan chadli.
Ik zou lukaku of martial doen, je kan ook in de toekomst Remy halen, dan heb je een snelle spits én een sterke spits voorin, vind ik persoonlijk wel prettig met 41212.
Ik twijfel alleen nog steeds tussen Falcao of Lukaku?
Sinds gisteren in div 7 met dit hybrid team http://www.futhead.com/16/squads/1888096/
Nu weer ongeveer 40k..wie zouden jullie nog toevoegen?
Nu weer ongeveer 40k..wie zouden jullie nog toevoegen?
Verwijderd
Voor degene die zoeken naar een goedkope BPL keeper; Forster. Kost ongeveer 1100 coins, maar is echt goed.
Heb hem gisteren verkocht voor Lloris.
Heb nu dit team http://www.futhead.com/16/squads/2314255/
Wie zal ik als eerste gaan vervangen? Wil nu toch wel 50k+ voor nieuwe spelers gaan uitgeven, heb gister nog een online toernooi met dit team gewonnen. Dus speelt lekker.
Heb hem gisteren verkocht voor Lloris.
Heb nu dit team http://www.futhead.com/16/squads/2314255/
Wie zal ik als eerste gaan vervangen? Wil nu toch wel 50k+ voor nieuwe spelers gaan uitgeven, heb gister nog een online toernooi met dit team gewonnen. Dus speelt lekker.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 09:04 ]
Dat is offline draft toernooi op makkelijkste niveau?bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:30:
Gister heb ik het filmpje van mijn 3de draft reward laten zien waarbij ik een totw speler raffael kreeg en sterling. dat is YouTube: FIFA 16 FUT draft reward TOTW and Sterling
Damn nice man, ik heb gisteren per ongeluk online fut draft aangezet, eerste potje tegen een speler met onwijs veel lag, was niet te doen.
Verlies hem daardoor ook nog met 0-1
En in de reward zat werkelijk waar helemaal niets!!
nog twee pakketjes gekocht, helemaal niets echt super slechte spelers (bij elkaar denk ik 10k waard, max).
Toen nog 2 pakketjes gekocht (5 euro), weer helemaal niets

Weinig geluk ermee.
Ga er ook op zeker geen echte euros meer instoppen (30euro nu meer dan genoeg voor die bagger haha)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Verwijderd
Ik ken het, 100 euro verder en nog niet echt veel.Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:12:
[...]
Dat is offline draft toernooi op makkelijkste niveau?
Damn nice man, ik heb gisteren per ongeluk online fut draft aangezet, eerste potje tegen een speler met onwijs veel lag, was niet te doen.
Verlies hem daardoor ook nog met 0-1![]()
nog twee pakketjes gekocht, helemaal niets echt super slechte spelers (bij elkaar denk ik 10k waard, max).
Toen nog 2 pakketjes gekocht (5 euro), weer helemaal niets![]()
Weinig geluk ermee.
Ga er ook op zeker geen echte euros meer instoppen (30euro nu meer dan genoeg voor die bagger haha)
Totti zou dus perfect als CF kunnen spelen. Met 81 dribbling en 87 passing. Alleen 38 pace..Beltoni schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:41:
[...]
Vind 433(5) heerlijk spelen. Wel belangrijk dat je CF goede passing en dribbling heeft. Niet elke spits is er voor geschikt.
ik speel fut draft op semi pro dan wil ik alles vrij simpel op professional word het laaste potje ineens heel sterk.Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:12:
[...]
Dat is offline draft toernooi op makkelijkste niveau?
Verlies hem daardoor ook nog met 0-1![]()
Toen nog 2 pakketjes gekocht (5 euro), weer helemaal niets![]()
Weinig geluk ermee.
tot nu toe is mijn ervaring dat je goede reward krijgt en dat het niveau dan dus niet uitmaakt semi pro pro of legendary
15000 coins vond ik zonde om erin te steken dus heb ik 1 malig 20 euro voor 2200points gedaan daar kan je dan 7x een futdraft mee doen.
ander probleem het lijkt erop dat ik weinig controlle heb op het middenveld.
ik speel al een aantal jaar 41212 tot FIFA 16 ging dit altijd prima maar nu lijkt me cam weinig tot niet in balbezit te komen.
iemand een idee? speel ik verkeerd of moet ik een andere opstelling een kans geven en zo ja welke?
ik speel al een aantal jaar 41212 tot FIFA 16 ging dit altijd prima maar nu lijkt me cam weinig tot niet in balbezit te komen.
iemand een idee? speel ik verkeerd of moet ik een andere opstelling een kans geven en zo ja welke?
Ja vind ik eigenlijk ook zonde, gisteren wel gedaan (geen beloning).bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:50:
[...]
ik speel fut draft op semi pro dan wil ik alles vrij simpel op professional word het laaste potje ineens heel sterk.
tot nu toe is mijn ervaring dat je goede reward krijgt en dat het niveau dan dus niet uitmaakt semi pro pro of legendary
15000 coins vond ik zonde om erin te steken dus heb ik 1 malig 20 euro voor 2200points gedaan daar kan je dan 7x een futdraft mee doen.
daarna nog 15k aan pakketjes(weer niets)
Dus 30k lichter

Ik ben te ongeduldig om draft te gaan spelen en ga gelijk pakketjes kopen.
Misschien had ik dat beter wel kunnen doen dus.
Dat heb ik inderdaad ook met de 41212(2). Het staat voor de rest allemaal wel als een huis maar ik mis toch wat.bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:52:
Momenteel mijn team: http://www.futhead.com/16/squads/2268448/
Nog weinig FUT gespeeld, maar in seasons met Man City en 4-5-1 werkt erg goed.bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:52:
Op '15 speelde ik 4-3-3(4) maar dat is een stuk minder effectief omdat de snelheid op de flanken minder relevant is, en je de strijd op het middenveld echt verliest als je tegenstander met minstens 4 middenvelders speelt
€ 20,00 voor 28 potjes FIFA om kaartjes te 'winnen' voor een game waar je net +/- € 50,00 voor heb betaald. EA doet goede zaken...bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:50:
[...]
ik speel fut draft op semi pro dan wil ik alles vrij simpel op professional word het laaste potje ineens heel sterk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
mijn meeste doelpunten zijn op dit moment kluts goals soort gefrommel in de 16.
geen enkele voorzet die goed aankomt of bruikbaar is voor lukaku of martial.
zit er dus sterk over na te denken om met meer powerhouse op middenveld te gaan voetballen en de lichtere jongens te verkopen dus sterling en navas eruit en 2x een cm erin zit zelf dan te denken aan matic en fernandinho
geen enkele voorzet die goed aankomt of bruikbaar is voor lukaku of martial.
zit er dus sterk over na te denken om met meer powerhouse op middenveld te gaan voetballen en de lichtere jongens te verkopen dus sterling en navas eruit en 2x een cm erin zit zelf dan te denken aan matic en fernandinho
ja ik weet het en toch trap ik erin ....Jumpman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:59:
[...]
€ 20,00 voor 28 potjes FIFA om kaartjes te 'winnen' voor een game waar je net +/- € 50,00 voor heb betaald. EA doet goede zaken...
Ik heb er tot nu toe € 0,00 in gestoken en toch een degelijk Serie A team. Vooral aan het begin meteen de juiste spelers kopen, als ze nog relatief goedkoop zijn (en je niet laten verleiden voor een BPL of BBVA team). Mijn teamwaarde is nu zo'n 9 miljoen met een rating van 181. Al mijn fundings komen uit handel (die 5 goudenpakjes die ik gehad heb) en spelen (FUT Draft offline, saai maar effectief).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
4-1-2-1-2 (2) werkt bij mij nu best aardig na ongeveer 50 potjes. Het is even wennen deze Fifa.
Zorg in ieder geval voor een compact middenveld zodat je wat meer paas mogelijkheden hebt.
Korte steekballen in het middenveld werken vrij goed om je tegenstander uit te spelen.
Bijvoorbeeld een 1-2 paas > korte steekbal.
Verder moet je eigenlijk nooit aan je laatste 4 verdedigers komen, zorg dat je met je middenvelders achter de aanvaller aan rent, hij rent zich vaak al vast tegen je laatste 4.
Zorg in ieder geval voor een compact middenveld zodat je wat meer paas mogelijkheden hebt.
Korte steekballen in het middenveld werken vrij goed om je tegenstander uit te spelen.
Bijvoorbeeld een 1-2 paas > korte steekbal.
Verder moet je eigenlijk nooit aan je laatste 4 verdedigers komen, zorg dat je met je middenvelders achter de aanvaller aan rent, hij rent zich vaak al vast tegen je laatste 4.
Netjes!Jumpman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
Ik heb er tot nu toe € 0,00 in gestoken en toch een degelijk Serie A team. Vooral aan het begin meteen de juiste spelers kopen, als ze nog relatief goedkoop zijn (en je niet laten verleiden voor een BPL of BBVA team). Mijn teamwaarde is nu zo'n 9 miljoen met een rating van 181. Al mijn fundings komen uit handel (die 5 goudenpakjes die ik gehad heb) en spelen (FUT Draft offline, saai maar effectief).
Rating 181 wil ik ook
Verwijderd
Doe je goedJumpman schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
Inmiddels 100eu verder en een squad rating van 50..
FUT Draft amateur geeft dezelfde rewards als bijvoorbeeld wereldklasse?
Dan moet ik dat ook maar eens proberen.
50??Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Doe je goed![]()
Inmiddels 100eu verder en een squad rating van 50..
FUT Draft amateur geeft dezelfde rewards als bijvoorbeeld wereldklasse?
Dan moet ik dat ook maar eens proberen.
Dat heb je met je concept team al volgens mij....
Heb je miljoen coins op de bank staan?
Verwijderd
Weet niet zeker of het om de Futhead rating gaat.Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:25:
[...]
50??![]()
Dat heb je met je concept team al volgens mij....
Heb je miljoen coins op de bank staan?
Daar staat toch echt 50.
http://www.futhead.com/16/squads/2314255/
Oke, dat gebruik ik niet dus zegt mij niets.Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Weet niet zeker of het om de Futhead rating gaat.
Daar staat toch echt 50.
Dacht de rating in FIFA i.c.m. chemistry.
Hebben jullie meerdere squads? Zit te denken om mijn serie a van de hand te doen om m'n main team sterker te maken, of toch maar even afwachten nog? En twee squads aanhouden voor nu..
Ga hier ook even meepraten, doe het al jaren en de discussie op Reddit draaien altijd uit op klagen en lag, ben daar wel beetje klaar mee dus ga het nu hier proberen 
Ga er heel eerlijk over zijn: Andere jaren veel coins gekocht en daardoor altijd top teams gehad, dat kan nu niet meer/ga ik niet meer doen dus nu alleen voor iets van €20 fifa coins gekocht om op gang te komen.
Voordeel is dat ik alles uit de EAS catalogus kan krijgen en ik 3 weken geleden geopereerd ben en daardoor twee weken thuis heb gezeten en daardoor een behoorlijke sprint heb kunnen maken.
Momenteel in divisie 6 met de volgende twee teams (geen futhead op werk mogelijk)
Serie A 4-2-1-2 (2) :
Dybala - Tevez
Pereira
Marchisio - Lulic
Kondogbia
Zuniga - Castan - Barzagli - LIchtsteinter
Diego Lopez
Voor dit team wil ik op termijn eigenlijk alleen Kondogbia en Diego Lopez vervangen, Kondogbia voelt heel log en kan voor geen meter pasen maar mijn laatste wedstrijd was hij in een keer fantastisch. Enige tips om Diego Lopez te vervangen?
Brazil (4-2-3-1)
Pato
Michel bastos Giuliano Luan
Allan Felipe Melo
Marcelo Jesus Dede Danilo
Diego Alves
Bij dit team wil ik op termijn Luan vervangen voor Hulk, Dede voor Miranda, Giuliano twijfel ik over Alex Teixera, iemand ervaring met beide? Het is niet dat Giuliano slecht is maar Teixera lijkt een goedkope upgrade.
Daarnaast word ik echt moe van het aantal penalty's, gisteren 12 wedstrijden gespeeld en 8 voor of tegen gehad, dat is echt veel te veel.
Ga er heel eerlijk over zijn: Andere jaren veel coins gekocht en daardoor altijd top teams gehad, dat kan nu niet meer/ga ik niet meer doen dus nu alleen voor iets van €20 fifa coins gekocht om op gang te komen.
Voordeel is dat ik alles uit de EAS catalogus kan krijgen en ik 3 weken geleden geopereerd ben en daardoor twee weken thuis heb gezeten en daardoor een behoorlijke sprint heb kunnen maken.
Momenteel in divisie 6 met de volgende twee teams (geen futhead op werk mogelijk)
Serie A 4-2-1-2 (2) :
Dybala - Tevez
Pereira
Marchisio - Lulic
Kondogbia
Diego Lopez
Voor dit team wil ik op termijn eigenlijk alleen Kondogbia en Diego Lopez vervangen, Kondogbia voelt heel log en kan voor geen meter pasen maar mijn laatste wedstrijd was hij in een keer fantastisch. Enige tips om Diego Lopez te vervangen?
Brazil (4-2-3-1)
Pato
Michel bastos Giuliano Luan
Allan Felipe Melo
Marcelo Jesus Dede Danilo
Diego Alves
Bij dit team wil ik op termijn Luan vervangen voor Hulk, Dede voor Miranda, Giuliano twijfel ik over Alex Teixera, iemand ervaring met beide? Het is niet dat Giuliano slecht is maar Teixera lijkt een goedkope upgrade.
Daarnaast word ik echt moe van het aantal penalty's, gisteren 12 wedstrijden gespeeld en 8 voor of tegen gehad, dat is echt veel te veel.
2x BPLiNFiNiTY- schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:28:
Hebben jullie meerdere squads? Zit te denken om mijn serie a van de hand te doen om m'n main team sterker te maken, of toch maar even afwachten nog? En twee squads aanhouden voor nu..
Waarvan ik soms met het tweede team (79 rating overall) lekkerder speel

Misschien Sirigu voor Lopez? Vorig jaar ook mijn vaste keeper in Fut geweest. Nu in dit team http://www.futhead.com/16/squads/2313964/wildcardxl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:29:
Ga hier ook even meepraten, doe het al jaren en de discussie op Reddit draaien altijd uit op klagen en lag, ben daar wel beetje klaar mee dus ga het nu hier proberen
Serie A 4-2-1-2 (2) :
Dybala - Tevez
Pereira
Marchisio - Lulic
Kondogbia
Diego Lopez
Je komt hier op 50 omdat je geen wisselspelers op je bank hebt zitten. Als je op Futhead ook je wisselspelers toevoegt zal je rating ook omhoog gaan. Met een squad als die van jou, moet je toch eenvoudig op een rating van 81/82 moeten komen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:26:
[...]
Weet niet zeker of het om de Futhead rating gaat.
Daar staat toch echt 50.
Ik heb momenteel een BBVA team (4-1-4-1):
------------------------- Aduriz ----------------------------
- Carrasco - Rafinha - Kovacic - Aleix Vidal -
---------------------- Krychowiak ----------------------
- Adriano - Vermaelen - Bernardo - Danilo -
------------------------- Casilla --------------------------
Vooral aan de coins gekomen door de muntbonus uit de catalogus aan te zetten (+1k per wedstrijd). Drie keer een draft gedaan, twee keer online in de eerste ronde eruit gegaan door een disconnect. Offline viel de prijs op professional erg tegen, één 7.5k pack en een 5k pack terwijl ik alles heb gewonnen. Ga dus geen coins meer inzetten voor een draft potje.
https://imageshack.us/a/7X04/1Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:29:
[...]
2x BPL
Waarvan ik soms met het tweede team (79 rating overall) lekkerder speel
Speel met deze twee squads, maar wil eigenlijk nog Rooney erbij halen, en Hart o.i.d. Maar aan de andere kant weer sund om al die serie a spelers weer te sellen om coins te harken voor 1 a 2 spelers. Denk ik dan.
Denk niet dat ze heel veel meer waard zijn geworden idd.iNFiNiTY- schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:48:
[...]
https://imageshack.us/a/7X04/1
Speel met deze twee squads, maar wil eigenlijk nog Rooney erbij halen, en Hart o.i.d. Maar aan de andere kant weer sund om al die serie a spelers weer te sellen om coins te harken voor 1 a 2 spelers. Denk ik dan.
laatste aanwinst is Lloris en die bevalt goed. Stukje beter dan Howard waar ik overigens ook wel te spreken over was.
Hier ook 2 teams. 1x BPL en 1x NL team.
Met beide ben ik tevreden met wat ik nu heb.
Ik hoop nu ergens een duits, spaans of italiaanse topper te packen zodat ik daaromheen een nieuw team kan opbouwen in een meer defensieve formatie dan 433(4).
Hier ook 2 teams. 1x BPL en 1x NL team.
Met beide ben ik tevreden met wat ik nu heb.
Ik hoop nu ergens een duits, spaans of italiaanse topper te packen zodat ik daaromheen een nieuw team kan opbouwen in een meer defensieve formatie dan 433(4).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Momenteel heb ik Reina op doel staan en heb echt niets te klagen. Prima keeper en wat voor mij goed werkt is de goede passing die hij heeft. Hiermee kan je toch vaak met een uittrap de vrije man aanspelen.wildcardxl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:29:
Serie A 4-2-1-2 (2) :
Dybala - Tevez
Pereira
Marchisio - Lulic
Kondogbia
Diego Lopez
Als CVM kan je altijd medel/de rossi/de jong kiezen. Waarbij de voorkeur voor mij uitgaat naar Medel.
Tevez is echt een held hé?! Ik heb nu bijna genoeg muntjes om hem aan te schaffen. Eindelijk
Wel raar dat het de ene zegt dat het in beloning niet uitmaakt op laagste of hoogste klasse, wat is nu waar?laviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:44:
[...]
Vooral aan de coins gekomen door de muntbonus uit de catalogus aan te zetten (+1k per wedstrijd). Drie keer een draft gedaan, twee keer online in de eerste ronde eruit gegaan door een disconnect. Offline viel de prijs op professional erg tegen, één 7.5k pack en een 5k pack terwijl ik alles heb gewonnen. Ga dus geen coins meer inzetten voor een draft potje.
Rooney zit op de 100k wel een beest op mid. Misschien zelfs goed als spits (al gebruik ik hem liever als cam maar wie weet) ik wacht nog wel even. Binnenkort eens offline draft gaan doen voor wat handelswaar.Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
Denk niet dat ze heel veel meer waard zijn geworden idd.
Ik heb alleen op professional (offline) één draft gedaan, dat viel in mijn ogen erg tegen. Daarvoor heb ik twee keer online een draft gedaan waar ik de verbinding verloor, hierdoor viel de beloning ook erg tegen. Hierna heb ik besloten geen coins meer te gebruiken voor de draftRicloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Wel raar dat het de ene zegt dat het in beloning niet uitmaakt op laagste of hoogste klasse, wat is nu waar?
TevezMittavic schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:03:
[...]
Momenteel heb ik Reina op doel staan en heb echt niets te klagen. Prima keeper en wat voor mij goed werkt is de goede passing die hij heeft. Hiermee kan je toch vaak met een uittrap de vrije man aanspelen.
Als CVM kan je altijd medel/de rossi/de jong kiezen. Waarbij de voorkeur voor mij uitgaat naar Medel.
Tevez is echt een held hé?! Ik heb nu bijna genoeg muntjes om hem aan te schaffen. Eindelijk
Het is overigens niet zo dat Diego Lopez slecht is hoor, maar merk gewoon dat daar wat verbetering in zit.
Kan ook echt niet wachten om met hem te spelen. Nog circa 10k muntjes sparenwildcardxl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:08:
[...]
TevezIedere cent waard! heb hem nu 5 duels gebruikt en 7 goals online. Had hiervoor IF Bacca, maar dat was hem gewoon niet voor mij.
Het is overigens niet zo dat Diego Lopez slecht is hoor, maar merk gewoon dat daar wat verbetering in zit.
Als ik een nieuw team bouw speelt het altijd fantastisch maar na een paar potjes krijg ik opeens niets meer voor elkaar. Zo frustrerend dit... Wil eigenlijk allebei mijn teams alweer verkopen. Alle potjes verlopen ook hetzelfde. Ik kom vaak snel op voorsprong en houd dit zonder problemen vast maar het lukt maar sporadisch om die voorsprong in de eerste helft te vergroten. In de 60e minuut krijg ik dan vaak een tegendoelpunt en dan wordt de wedstrijd beslist in de paar minuten daarna.
IF Ben Arfa scoorde 2 prachtige doelpunten in zijn eerste wedstrijd maar is de wedstrijden daarna compleet onzichtbaar...
IF Ben Arfa scoorde 2 prachtige doelpunten in zijn eerste wedstrijd maar is de wedstrijden daarna compleet onzichtbaar...
Herkenbaar..Beltoni schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:19:
Als ik een nieuw team bouw speelt het altijd fantastisch maar na een paar potjes krijg ik opeens niets meer voor elkaar. Zo frustrerend dit... Wil eigenlijk allebei mijn teams alweer verkopen. Alle potjes verlopen ook hetzelfde. Ik kom vaak snel op voorsprong en houd dit zonder problemen vast maar het lukt maar sporadisch om die voorsprong in de eerste helft te vergroten. In de 60e minuut krijg ik dan vaak een tegendoelpunt en dan wordt de wedstrijd beslist in de paar minuten daarna.
De eerste 3 potjes scoorde Rooney er 5,de 5 potjes erna krijgt hij (ik?) de bal niet meer in het net..
Heb hem maar weggedaan en Sturridge gekocht voor naast Costa in de spits.
niks te maken met het dalen van je fitness niveau van je spelers? Wissel je ze genoeg?Beltoni schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:19:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb Quaresma, die heeft 68 stamina....is na 10 minuten en 3 balcontacten al doodmoe
.
Ik speel nooit met spelers onder de 90 stamina. Voor middenvelders is 95 een minimum startvereiste.Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:40:
Ik heb Quaresma, die heeft 68 stamina....is na 10 minuten en 3 balcontacten al doodmoe.
Stamina is iets anders dan fitness.Smashhorn schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:41:
[...]
Ik speel nooit met spelers onder de 90 stamina. Voor middenvelders is 95 een minimum startvereiste.
Ja ik heb 2 teams en wissel bijna na elke wedstrijd, behalve met blessures. Speel al lang FUT en bivakkeer altijd in divisie 1. Heb nu in divisie 7 al geen promotie weten te realiseren...Bean77 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:39:
[...]
niks te maken met het dalen van je fitness niveau van je spelers? Wissel je ze genoeg?
Denk dat ik mijn sprintknop minder moet indrukken tijdens verdedigen, dat mijn team daardoor al te snel zonder fitness zit. Ben gewend om, zonder high pressure, gewoon altijd kort op de bal te zitten en dmv tackles de bal te heroveren.
Precies, spelers met 90+ stamina een heel elftal mee vullen word een lastig verhaal 
Mbt Stamina vind ik het inderdaad wel fijn om middenvelders en tenminste 1 spits met veel stamina te hebben. Fitness laat ik zakken tot max 80 om dan weer 2 tot 3 wedstrijden met mijn andere team te spelen. Speel met beide overigens gewoon online, een echt fitness team heb ik dus niet.
Mbt Stamina vind ik het inderdaad wel fijn om middenvelders en tenminste 1 spits met veel stamina te hebben. Fitness laat ik zakken tot max 80 om dan weer 2 tot 3 wedstrijden met mijn andere team te spelen. Speel met beide overigens gewoon online, een echt fitness team heb ik dus niet.
Ik speel max 2 wedstrijden online met m'n beste elftal en doe daarna steeds één of twee wedstrijden offline met de reserves en wisselspelers. Sindsdien ook vrijwel geen blessures en altijd de sterkste elf als ik online speel. Nu nog wat vaker winnen..
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 06-10-2015 11:54 ]
PSN: Kjujay
Ik heb maar 1 team met wisselspelers, lijkt me niets om steeds met een ander team te spelen.
Als spelers onder de 80 fitness komen gaan ze 1 wedstrijd op de bank.
Dan zitten ze weer ruim boven de 90.
Op de bank dus spelers die zo min mogelijk onder de basis spelers zitten.
http://www.futhead.com/16/squads/2319958/
Nu nog voor 1 versterking sparen....
En alle informs proberen te kopen die binnen het team passen.
Als spelers onder de 80 fitness komen gaan ze 1 wedstrijd op de bank.
Dan zitten ze weer ruim boven de 90.
Op de bank dus spelers die zo min mogelijk onder de basis spelers zitten.
http://www.futhead.com/16/squads/2319958/
Nu nog voor 1 versterking sparen....
En alle informs proberen te kopen die binnen het team passen.
Even 2 wijzigingen aangebracht in mijn 2e team, al is het met IF Ben Arfa nu eigenlijk wel mijn duurste (en dus eerste) team.
Raul Garcia (die het overigens prima deed) en Iturraspe eruit voor Parejo (CM) en Perez (CDM). Parejo is wel een stuk trager maar ik hoop dat hij met zijn workrates zorgt dat er minder gaten vallen tussen het middenveld en de voorhoede. Had ook Banega op LCM kunnen zetten maar ik kies toch voor de iets grotere Parejo met minder pace maar betere passing en shooting.
Raul Garcia (die het overigens prima deed) en Iturraspe eruit voor Parejo (CM) en Perez (CDM). Parejo is wel een stuk trager maar ik hoop dat hij met zijn workrates zorgt dat er minder gaten vallen tussen het middenveld en de voorhoede. Had ook Banega op LCM kunnen zetten maar ik kies toch voor de iets grotere Parejo met minder pace maar betere passing en shooting.

Ziet er goed uit! Hoe speelt Konoplyanka? Hij is mijn eerstvolgende transfertarget, nog even sparen (13k ofzo). Als CDM is Krychowiak trouwens ook een goede optieBeltoni schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:01:
Even 2 wijzigingen aangebracht in mijn 2e team, al is het met IF Ben Arfa nu eigenlijk wel mijn duurste (en dus eerste) team.
[afbeelding]
Nadeel is dan dat ik mijn LCB moet veranderen naar een minder goede speler. Krychowiak is inderdaad wel iets beter maar denk dat Perez het ook wel goed zal doen. Workrates zijn er en ik ben dol op slide tackles en daar is hij ook wat beter in.laviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:06:
[...]
Ziet er goed uit! Hoe speelt Konoplyanka? Hij is mijn eerstvolgende transfertarget, nog even sparen (13k ofzo). Als CDM is Krychowiak trouwens ook een goede optieheeft meer pace en vult de plek van CDM beter in dan Parejo.
Konoplankje doet het best aardig. Voelt langzamer aan dan ik had verwacht maar doet het verder prima. Had graag gezien dat hij iets meer finishing zou hebben maar dat is helaas niet anders. Lukt vaak om met hem naar binnen te trekken maar hij weet dan net het doel niet te vinden...
Zie nu dat IF Nolito maar iets duurder is dan Konoplankje. Mist wel wat pace maar rennen is sowieso niet mijn sterkste punt... hmmmm...
[ Voor 26% gewijzigd door Beltoni op 06-10-2015 12:18 ]
Jongens. Ik heb het al eens eerder vermeld voor de xbox one spelers: koop barcelona badges voor onder de 800 en verkoop ze voor 900. Ik heb er nu 100k mee verdiend. Mijn transfer pile is nu helaas vol waardoor ik de controle verlies. Maar als iemand nu eens de 10k investering waagt dan is de controle weer terug!
Age of Empires III - Definitive Edition
Dan heb je er ongeveer 1820 verkocht?Rutgertje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:25:
Jongens. Ik heb het al eens eerder vermeld voor de xbox one spelers: koop barcelona badges voor onder de 800 en verkoop ze voor 900. Ik heb er nu 100k mee verdiend. Mijn transfer pile is nu helaas vol waardoor ik de controle verlies. Maar als iemand nu eens de 10k investering waagt dan is de controle weer terug!

Dat is een erg kromme redenering.
Ik koop de meeste kaarten op rond de 500 coins en soms zelfs 200 coins.
Het is echt niet zo dat ik alleen die van 800 coins koop.

druk baasje dus
Je kunt ze ook voor meer dan 900 verkopen.
Sorry beetje krom inderdaad. Zie wel dat er in het aankomende uur nog maar 5 staan met een bid onder de 600..iets drukkere momenten pakken?Rutgertje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:32:
[...]
Dat is een erg kromme redenering.
Ik koop de meeste kaarten op rond de 500 coins en soms zelfs 200 coins.
Het is echt niet zo dat ik alleen die van 800 coins koop.
Juist nu zijn het er maar 5, die je vervolgens voor 900 erop kan zetten. Kleine investering dus.Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:39:
[...]
Sorry beetje krom inderdaad. Zie wel dat er in het aankomende uur nog maar 5 staan met een bid onder de 600..iets drukkere momenten pakken?
Vervolgens om het half uur of zoveel tijd je hebt hetgeen kopen van 800 of minder en elk uur stroomt de winst binnen.
Goedkoopste BIN is op de PS4 1200. Weet niet op welk platform jij speelt? Maar zal eens kijken of ik er wat kan kopenRutgertje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:41:
[...]
Juist nu zijn het er maar 5, die je vervolgens voor 900 erop kan zetten. Kleine investering dus.
Vervolgens om het half uur of zoveel tijd je hebt hetgeen kopen van 800 of minder en elk uur stroomt de winst binnen.
Nope net gechecked.Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:44:
[...]
Goedkoopste BIN is op de PS4 1200. Weet niet op welk platform jij speelt? Maar zal eens kijken of ik er wat kan kopen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Xbox one!Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:44:
[...]
Goedkoopste BIN is op de PS4 1200. Weet niet op welk platform jij speelt? Maar zal eens kijken of ik er wat kan kopen.
Vandaar dat ik in mijn bericht refereerde naar xbox one spelers.
Maar goed, dit zal vast ook wel op de ps4 werken!
[ Voor 7% gewijzigd door Rutgertje op 06-10-2015 12:47 ]
BIN 1000 nu, maar of je er dan nog wat aan verdiend is een tweede.Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:44:
[...]
Net 2 gekocht, 450 en 800. Benieuwd of ik ze voor 1000 kan verkopen.
*(binnen een minuut voor 1100 verkocht! top)
[ Voor 5% gewijzigd door Ricloo86 op 06-10-2015 12:50 ]
mogelijk dat je ze vanavond voor meer dan 1000 kan verkopen
Ja zou goed kunnen, wil nu even weten wat ze doen.Bean77 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:52:
mogelijk dat je ze vanavond voor meer dan 1000 kan verkopen
Nu 1 voor 1200 erop en duurt al langer.
Gewoon BIN 900 inkopen, dan raak ik ze wel kwijt.
IF Nolito had ik nog niet eens naar gekeken. Had verwacht dat hij veel duurder was dan de 20k waar ze hem nu voor verkopen. Hij heeft echt beestachtige stats, dus zeker het overwegen waard! Nu maar even snel wat badges gaan verhandelen en die 20k binnen harken.Beltoni schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:09:
[...]
Nadeel is dan dat ik mijn LCB moet veranderen naar een minder goede speler. Krychowiak is inderdaad wel iets beter maar denk dat Perez het ook wel goed zal doen. Workrates zijn er en ik ben dol op slide tackles en daar is hij ook wat beter in.
Konoplankje doet het best aardig. Voelt langzamer aan dan ik had verwacht maar doet het verder prima. Had graag gezien dat hij iets meer finishing zou hebben maar dat is helaas niet anders. Lukt vaak om met hem naar binnen te trekken maar hij weet dan net het doel niet te vinden...
Zie nu dat IF Nolito maar iets duurder is dan Konoplankje. Mist wel wat pace maar rennen is sowieso niet mijn sterkste punt... hmmmm...
wel grappig dat hij defence high heeft, maar niet de kwaliteiten heeft qua defence.laviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:05:
[...]
IF Nolito had ik nog niet eens naar gekeken. Had verwacht dat hij veel duurder was dan de 20k waar ze hem nu voor verkopen. Hij heeft echt beestachtige stats, dus zeker het overwegen waard! Nu maar even snel wat badges gaan verhandelen en die 20k binnen harken.
Andersom: attack high, defence low...Bean77 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:16:
[...]
wel grappig dat hij defence high heeft, maar niet de kwaliteiten heeft qua defence.
Traits: selfish...
Als je wilt passen kiest hij voor het schot en hij loopt ook nergens heen waar je m met je controller heen stuurt. Erg vervelend...
[ Voor 24% gewijzigd door Rutgertje op 06-10-2015 13:20 ]
Ik heb me gericht op een spaans team; oftewel spaanse competitie of spaanse nationaliteit. In het begin heb ik voor 10 euro coins gekocht zodat ik 3x draft kon spelen. Verder vooral gebruik gemaakt van bonuscoins en dergelijke.
Het resultaat tot dusver; http://www.futhead.com/16/squads/2322964/
Waarbij ik Aduriz als aanspeelpunt gebruik. Als de tegenstander sterker is en ik dus meer op counter speel dan gooi ik Torres of Martins erin in plaats van Aduriz. Verder heb ik vandaag Navas en Vitolo gehaald om tijdens een wedstrijd nog wat meer snelheid erin te kunnen gooien als ik voorsta (countervoetbal).
Ben er eigenlijk behoorlijk tevreden over. Het is nu vooral online season doorspelen voor mij en sparen voor échte toppers. Af en toe FUT draft tussendoor hopen op een mooie beloning.
Het resultaat tot dusver; http://www.futhead.com/16/squads/2322964/
Waarbij ik Aduriz als aanspeelpunt gebruik. Als de tegenstander sterker is en ik dus meer op counter speel dan gooi ik Torres of Martins erin in plaats van Aduriz. Verder heb ik vandaag Navas en Vitolo gehaald om tijdens een wedstrijd nog wat meer snelheid erin te kunnen gooien als ik voorsta (countervoetbal).
Ben er eigenlijk behoorlijk tevreden over. Het is nu vooral online season doorspelen voor mij en sparen voor échte toppers. Af en toe FUT draft tussendoor hopen op een mooie beloning.
PSN/Steam: Xamsix
Kan iemand mij zeggen of Draft op de PS4 nu wel werkt zonder disconnects? Geen zin om weer zoveel coins te verliezen door een disconnect op t eind.
PSN: Maichel
Bij mij werkte het gisteren prima, maar ik heb uberhaupt nog nooit een disconnect gehad.Maichel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:23:
Kan iemand mij zeggen of Draft op de PS4 nu wel werkt zonder disconnects? Geen zin om weer zoveel coins te verliezen door een disconnect op t eind.
Heb eerlijk gezegd bij Draft ook nog nooit een disconnect gehad. Alleen bij Online Season 1x.Maichel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:23:
PSN/Steam: Xamsix
haha verkeerd zitten kijken idd. vond het al zo raarRutgertje schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:18:
[...]
Andersom: attack high, defence low...
Traits: selfish...
Als je wilt passen kiest hij voor het schot en hij loopt ook nergens heen waar je m met je controller heen stuurt. Erg vervelend...
Verwijderd
welke formations spelen jullie het meeste ?
wil gaan beginnen beginnen met het maken van mijn team maar weet niet met welke formation ik zal gaan.
misschien iemand tips ?
wil gaan beginnen beginnen met het maken van mijn team maar weet niet met welke formation ik zal gaan.
misschien iemand tips ?
Ga in ieder geval voor 4 verdedigers, dan valt 8 van de 25 opstellingen al af. Verder is het imo een beetje afhankelijk van de speelstijl die je graag wil spelen. Ik heb het speelveld het liefst breed met linker/rechter middenvelders die op komen/verdedigers die er overheen kunnen komen. Ik speel dus ook 4-1-4-1. In mijn ogen is het gewoon een kwestie van smaak, je kunt een paar kickoff wedstrijden spelen om te kijken wat je het beste bevalt?Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:30:
welke formations spelen jullie het meeste ?
misschien iemand tips ?
Verwijderd
thx voor de tip, ik ga even rond kijken. zat zelf te kijken of de 4-2-3-1 wat voor me is om mee te spelen.laviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Ga in ieder geval voor 4 verdedigers, dan valt 8 van de 25 opstellingen al af. Verder is het imo een beetje afhankelijk van de speelstijl die je graag wil spelen. Ik heb het speelveld het liefst breed met linker/rechter middenvelders die op komen/verdedigers die er overheen kunnen komen. Ik speel dus ook 4-1-4-1. In mijn ogen is het gewoon een kwestie van smaak, je kunt een paar kickoff wedstrijden spelen om te kijken wat je het beste bevalt?
*ik denk dat ik voor dit team ga : http://www.futhead.com/16/squads/2325475/
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 14:15 ]
wat is de verwachting omtrent de huidige markt zal deze nog verder oplopen of toch weer snel gaan afnemen?
Dan moet je voorlopig nog even pegels verzamelen, lijkt me een erg duur team. Ziet er wel uit als een heel goed team, alleen kun je weinig vanaf de flanken brengen. Maar dat is denk ik puur persoonlijke smaakVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:06:
[...]
thx voor de tip, ik ga even rond kijken. zat zelf te kijken of de 4-2-3-1 wat voor me is om mee te spelen.
*ik denk dat ik voor dit team ga : http://www.futhead.com/16/squads/2325475/
Verwijderd
heb op het moment 600k om uit te geven dus zou moeten lukken. en de formation is inderdaad smaak, en ik vond hem de vorige keer dat ik hem speelde toch wel erg fijn spelen.laviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:23:
[...]
Dan moet je voorlopig nog even pegels verzamelen, lijkt me een erg duur team. Ziet er wel uit als een heel goed team, alleen kun je weinig vanaf de flanken brengen. Maar dat is denk ik puur persoonlijke smaak
*net ook suarez kunnen kopen voor 400k , scheelt ook weer 25k.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2015 14:30 ]
Kan alleen maar lager worden, komt alleen maar meer bij.bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:19:
wat is de verwachting omtrent de huidige markt zal deze nog verder oplopen of toch weer snel gaan afnemen?
Van de reguliere spelers dan.
Ik ben op dit moment deze ploeg aan het proberen bij elkaar te krijgen. De high budget spelers hou ik er voorlopig nog uit. Deze ploeg zit ik niet zo ver af.
Dat Napoli vierkant bevalt me goed in de normale seizoenen, 3 zwervende CAM's die naar de flanken kunnen uitwijken en daarvoor Higuain. En achterin het Juve blok.
http://www.futbin.com/16/squad/6972
Dat Napoli vierkant bevalt me goed in de normale seizoenen, 3 zwervende CAM's die naar de flanken kunnen uitwijken en daarvoor Higuain. En achterin het Juve blok.
http://www.futbin.com/16/squad/6972
Dan zou je inderdaad een heel eind moeten komen. Het lijkt me alleen wel dat je al veel wedstrijden hebt gespeeld (wellicht in verschillende opstellingen) voordat je 600k bij elkaar hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:27:
[...]
heb op het moment 600k om uit te geven dus zou moeten lukken. en de formation is inderdaad smaak, en ik vond hem de vorige keer dat ik hem speelde toch wel erg fijn spelen.
*net ook suarez kunnen kopen voor 400k , scheelt ook weer 25k.
Verwijderd
ja, ik heb op het begin veel spelers gekocht die toen nog niet zo duur waren, en waar ik uiteindelijk 20-50k winst op heb gemaakt wat ook heel veel heeft geholpen. verder heb ik veel goedkope spelers van de markt gekocht en met profit verkocht. ook een paar packs die wat goede spelers hebben gegeven zoals di maria en benzema. veel geluk gehad ook duslaviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:54:
[...]
Dan zou je inderdaad een heel eind moeten komen. Het lijkt me alleen wel dat je al veel wedstrijden hebt gespeeld (wellicht in verschillende opstellingen) voordat je 600k bij elkaar hebt?
Wow, dat zijn nog eens winstmarges! Jammer dat Di Maria nu in de Ligue 1 speelt, anders had je er waarschijnlijk nog iets meer op gepaktVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:56:
[...]
ja, ik heb op het begin veel spelers gekocht die toen nog niet zo duur waren, en waar ik uiteindelijk 20-50k winst op heb gemaakt wat ook heel veel heeft geholpen. verder heb ik veel goedkope spelers van de markt gekocht en met profit verkocht. ook een paar packs die wat goede spelers hebben gegeven zoals di maria en benzema. veel geluk gehad ook dus
Eerste keer draft kreeg ik, nadat ik de wedstrijd gespeeld had de melding "could not connect to ea servers". Ditzelfde ook al meerdere keren bij tournooien gehad.Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:25:
[...]
Bij mij werkte het gisteren prima, maar ik heb uberhaupt nog nooit een disconnect gehad.
Dus fijn de token weg, na 1 potje. Heb er nog een foto van gemaakt. Is het nog waard dit te gaan verhalen bij EA (ala, mag ik een nieuw token aangezien jullie die van mij verprutst hebben,15000 coins, geen kattepis)
13:37
ik heb in dit topic al meerdere keren teruggelezen dat EA dan inderdaad je een token teruggeeft.Nibbz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:15:
[...]
Eerste keer draft kreeg ik, nadat ik de wedstrijd gespeeld had de melding "could not connect to ea servers". Ditzelfde ook al meerdere keren bij tournooien gehad.
Dus fijn de token weg, na 1 potje. Heb er nog een foto van gemaakt. Is het nog waard dit te gaan verhalen bij EA (ala, mag ik een nieuw token aangezien jullie die van mij verprutst hebben,15000 coins, geen kattepis)
Weet je ook waar dit kan? Heb via de origin launcher al een aantal bugs gemeld, maar krijg hier geen terugkoppeling op.Supermach schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:18:
[...]
ik heb in dit topic al meerdere keren teruggelezen dat EA dan inderdaad je een token teruggeeft.
Op twitter kan ik geen EA Europe / NL service account vinden
Website EA?
13:37
Verwijderd
heb uiteindelijk nog dit team kunnen maken http://www.futhead.com/16/squads/2325475/ heb zelfs nog 50k over. heb wel di maria nog moeten verkopen voor 100k, maar het is me geluktlaviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:05:
[...]
Wow, dat zijn nog eens winstmarges! Jammer dat Di Maria nu in de Ligue 1 speelt, anders had je er waarschijnlijk nog iets meer op gepakt. Post straks even het team dat je hebt samengesteld?
Ben wel beniewd.
Chatten met een advisor en je verhaal doen @ help.ea.com of bellen (dan krijg je een Nederlander of Belg aan de lijn) --> 0208083219Nibbz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:19:
[...]
Weet je ook waar dit kan? Heb via de origin launcher al een aantal bugs gemeld, maar krijg hier geen terugkoppeling op.
Op twitter kan ik geen EA Europe / NL service account vinden
Website EA?
[ Voor 8% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-10-2015 15:25 ]
Ziet er goed uit! Zelfs Busquets, Rakitic, Kroos en Godin vallen nu nog binnen je budget wanneer je Di Maria verkooptVerwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
heb uiteindelijk nog dit team kunnen maken http://www.futhead.com/16/squads/2325475/ heb zelfs nog 50k over. heb wel di maria nog moeten verkopen voor 100k, maar het is me geluktme team staat.
[ Voor 12% gewijzigd door laviolette op 06-10-2015 15:32 ]