Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
laviolette schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:27:
[...]

Ziet er goed uit! Zelfs Busquets, Rakitic, Kroos en Godin vallen nu nog binnen je budget wanneer je Di Maria verkoopt :). Dan lijkt het erop dat je voorlopig niets kunt verbeteren (op IFs en Ronaldo/Messi na). Dacht dat je nu Di Maria nog moest verkopen, maar is dus al verkocht om spelers te kunnen kopen. Alhoewel je met 50k nog steeds een eind kunt komen.
ja precies! lang genoeg gespeeld met de market om mijn team compleet te maken, nu lekker wat potjes fifa spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Daradius schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

ja precies! lang genoeg gespeeld met de market om mijn team compleet te maken, nu lekker wat potjes fifa spelen :)
Lol, en wat was je start amount qua coins? Hoeveel fifa points heb je gekocht?
Handmatig traden maak je nooit zoveel winst, zeker met de huidige bots die actief zijn en alles voor je neus weggekaapt wordt.

600K coins, is inmiddels 92 euro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:10
Iemand nog tips voor een goede RF? Heb nu ook Candreva geprobeerd, is de coins niet waard....

Andere spelers die ik heb geprobeerd:

Narsingh >>> Mehhh
Promes >>> Erg goed
Quaresma >>> Wel aardig maar erg lage stamina

Liefst onder de 20K coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Protax schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:37:
[...]

Lol, en wat was je start amount qua coins? Hoeveel fifa points heb je gekocht?
Handmatig traden maak je nooit zoveel winst, zeker met de huidige bots die actief zijn en alles voor je neus weggekaapt wordt.

600K coins, is inmiddels 92 euro >:)
zoals ik al heb verteld, op het begin spelers inkopen die later gewoon 20-50k winst geven schiet al een heel eind op. wat geluk hebben uit een paar packs helpt ook wel aardig mee. heb costa toen nog voor meer dan 120k kunnen verkopen en di maria vandaag voor 100k. en verder spelers goedkoop inkopen en duurder verkopen is gewoon nog te doen hoor, heb gister nog jordi alba voor 20k van de market af kunnen kopen dus is ook weer 10k profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Daradius schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

zoals ik al heb verteld, op het begin spelers inkopen die later gewoon 20-50k winst geven schiet al een heel eind op. wat geluk hebben uit een paar packs helpt ook wel aardig mee. heb costa toen nog voor meer dan 120k kunnen verkopen en di maria vandaag voor 100k. en verder spelers goedkoop inkopen en duurder verkopen is gewoon nog te doen hoor, heb gister nog jordi alba voor 20k van de market af kunnen kopen dus is ook weer 10k profit.
hoe doe je dat snipen dan? vanuit de webapp of doe je het op de ps4/xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:46:
Iemand nog tips voor een goede RF? Heb nu ook Candreva geprobeerd, is de coins niet waard....

Narsingh >>> Mehhh
Promes >>> Erg goed

Had hetzelfde probleem met Quaresma. Heb nu Candreva nog wel in mijn teams, of hij zijn prijs waard is ben ik nog niet over uit, zo duur is hij nou ook weer niet. Het is weer even wennen om met een 3* skiller te spelen. Had Candreva eerder al na 1 wedstrijd vervangen voor Cuadrado maar dat is helemaal niets, zeker niet voor dat geld.

Heb nu Hamouma op RW staan in mijn Ligue/BBVA team. Die doet het eigenlijk best lekker. 4* skills & 4* WF speelt altijd wel prettig. Staat bij mij op 3 goals uit 9 wedstrijden maar heeft volgens mij redelijk wat assists, niet slecht voor een rechtsbenige winger op rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Dersan schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:46:

Narsingh >>> Mehhh
Promes >>> Erg goed

De meningen verschillen. Candreva is a beast. Zijn powershots freekicks alleen maakt zijn coins waard voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

Via reddit: http://gfycat.com/HappyFinishedBluewhale

Via de PS4 kan het dus wel gemakkelijk begrijp ik maar je moet gewoon geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hier begint het aanvallen te lopen, maar af en toe loopt de tegenstander gewoon dwars door mijn verdediging heen. Dan lijkt het echt een kwestie van random op knoppen drukken in de hoop dat je in de buurt blijft :')

Ik las ook iets over een patch, is die al uitgerold op de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-06 09:02
Das een gifje wat je stuurde nielsk89?

Ik heb ronaldo wel eens in fut draft. Moet zeggen dat ik het idee krijg dat zijn finishing best slecht is, of ligt dat aan mij?

En shooting, doen jullie dat automatisch, semi of volledig manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Pfff zou echt niet weten waar mijn instellingen op staan. Dat blijft elk jaar hetzelfde toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Dit is momenteel men squad... Heb enkel de standaard versie van FIFA16 gekocht, dus krijg elke week een golden pakket voor een paar weken... Verder stop ik er geen geld in ofzo...

Eerste maal FUT ook voor mij...

http://www.futhead.com/16/squads/2331280/

Enkel Alessandrini, Sissoko en Debuchy ontbreken hier nog (zijn ook de duurste met 5k - 8k)
Dit is voor mij algemeen gezien wel best een OK ploegje, niet te duur ook... Ik wissel dan af met Okazaki/Honda/Vainqueur/Florenzi op de rechterflank indien vermoeid...

Op lange termijn ga ik dan nog wel voor een betere LB, en dan Lloris als GK, Matuidi etc... zeker nog groeimarge alleszins, maar dat is nog ff sparen :)

Pogba is gewoon veel maar dan ook veel te duur :'(

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik ben echt geen goede speler, maar ik loop dit jaar echt te kloten in Fifa.

Al diverse formaties geprobeerd, maar kom amper voor het goal bij de tegenstander (4-1-2-1-2 (2)).
Passing is echt slecht, en speel zo vaak de bal in de voeten van de tegenstander.

Heb het gevoel dat ik terug moet naar de basis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:33
Protax schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:16:
Ik ben echt geen goede speler, maar ik loop dit jaar echt te kloten in Fifa.

Al diverse formaties geprobeerd, maar kom amper voor het goal bij de tegenstander (4-1-2-1-2 (2)).
Passing is echt slecht, en speel zo vaak de bal in de voeten van de tegenstander.

Heb het gevoel dat ik terug moet naar de basis...
Had hetzelfde in het begin. Passing kwam niet, spelers kwamen niet tot scoren, ga zo maar door.. Merkte op dat ik erg veel de sprint knop ingedrukt had. Vooral wat betreft de passing is het met de knop ingedrukt rampzalig. Goed rondkijken, balletje terug, naar voren, balletje opzij,... Merk dat ik nu de meeste wedstrijden nu win. Alleen als ik er echt door ben gebruik ik nog sprinten.
Voor mij is het belangrijkste rust aan de bal en niet blind naar voren peren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
bartburg schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:55:
[...]

voornamelijk op de web app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
KipCurreh schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:16:
Dit is momenteel men squad... Heb enkel de standaard versie van FIFA16 gekocht, dus krijg elke week een golden pakket voor een paar weken... Verder stop ik er geen geld in ofzo...

Eerste maal FUT ook voor mij...

Pogba is gewoon veel maar dan ook veel te duur :'(
elke week een golden pakket?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
thijsmunniksma schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:20:
[...]

Had hetzelfde in het begin. Passing kwam niet, spelers kwamen niet tot scoren, ga zo maar door.. Merkte op dat ik erg veel de sprint knop ingedrukt had. Vooral wat betreft de passing is het met de knop ingedrukt rampzalig. Goed rondkijken, balletje terug, naar voren, balletje opzij,... Merk dat ik nu de meeste wedstrijden nu win. Alleen als ik er echt door ben gebruik ik nog sprinten.
Voor mij is het belangrijkste rust aan de bal en niet blind naar voren peren.
Ja, dat merk ik zelf ook en is ook commentaar wat ik regelmatig van vrienden krijg.
Is het geen optie om die sprintknop te disablen? :P
Op één of andere manier druk ik die knop vaak in met die PS4 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

elke week een golden pakket?
Jup, elke zondag/maandag heb ik een verse golden pack in men store staan... Ik denk dat dit een 10-15-tal weken duurt ofzo ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Wauw, online draft beide lag. Halve minuut na aftrap paast tegenstander terug naar gk die zo eigen doel in loopt door lag. Daarna dc :/ Zo hoef ik niet te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
KipCurreh schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:32:
[...]

Jup, elke zondag/maandag heb ik een verse golden pack in men store staan... Ik denk dat dit een 10-15-tal weken duurt ofzo ?
En dat heb je bij de standaard editie gekregen? (52,- ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:26

Nibbz

Postmaster General

Ricloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

En dat heb je bij de standaard editie gekregen? (52,- ofzo)
dacht dat het alleen bij de duurdere versie was.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Nibbz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

De standaard pre order versie heeft 15 fut packs (15weken 1) en de luxere versie heeft er 40 ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Nibbz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

Nee, ik heb die aanbieding van de Wehkamp en later ook een code in mijn mailbox gekregen.
15 weken t.o.v. 42 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:33
Daradius schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:51:
[...]

Hoeveel uur heb je dan wel niet op die controller geslagen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Volgens mij is er een update uit voor de ps4. Zal het probleem nu dan toch eindelijk verholpen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:53:
[...]

De standaard pre order versie heeft 15 fut packs (15weken 1) en de luxere versie heeft er 40 ofzo..
Ah pre-order bonus, ik ben naar de nacht verkoop geweest dus vandaar dat ik deze niet heb helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
BP14 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:53:
Volgens mij is er een update uit voor de ps4. Zal het probleem nu dan toch eindelijk verholpen zijn ?
Daar hoop ik ook op, speel nu geen draft.
In de patch notes alleen niks over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit met conditie en een 2e team?

Want ik gebruik nu telkens cards om conditie weer omhoog te krijgen maar dat is niet heel rendabel. Draai je verlies. Dus ik ben een tweede team aan het aanleggen, moet je dan je 1e op de bank hebben zitten? Rusten ze uit in de wis en in de res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 09:11
Spelers rusten inderdaad uit als ze op de bank zitten. Ik doe meestal voor elke positie twee spelers zodat ik de een kan wisselen als ie moe is.

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:26

Nibbz

Postmaster General

Net gebeld door ea, kunnen de token niet terug geven,en daarmee is volgens hun de kaus af. Hele fijne helpdesk....

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nibbz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:48:
Net gebeld door ea, kunnen de token niet terug geven,en daarmee is volgens hun de kaus af. Hele fijne helpdesk....
Vreemd. Probeer het via de chat die kijken even je speel historie terug en dan krijg je gewoon een nieuwe coin.. (normaliter via de telefoon ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nonamenl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:10:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies zit met conditie en een 2e team?

Want ik gebruik nu telkens cards om conditie weer omhoog te krijgen maar dat is niet heel rendabel. Draai je verlies. Dus ik ben een tweede team aan het aanleggen, moet je dan je 1e op de bank hebben zitten? Rusten ze uit in de wis en in de res?
Ja het beste kan je je main team tot 80fit laten spelen en dan je tweede team gebruiken dan zijn je main spelers na 2 3 wedstrijden weer 90+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:52:
[...]

Ja het beste kan je je main team tot 80fit laten spelen en dan je tweede team gebruiken dan zijn je main spelers na 2 3 wedstrijden weer 90+
Onder de 80 fit is niet meer speelbaar dus? Worden ze te snel moe/te snel last van blessures?

En je team rust uit op zowel wissel als rest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Weet iemand hoe sommige spelers (online) bij een corner meteen een 2e speler bij de vlag beschikbaar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Als je de corner krijgt meteen op L2 (ps4) drukken. Desnoods een paar keer, dan staat je speler er meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k? Ik zoek inspiratie..
Of in ieder geval een goede speler waar ik een teampje omheen kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nonamenl schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 18:17:
[...]

Onder de 80 fit is niet meer speelbaar dus? Worden ze te snel moe/te snel last van blessures?

En je team rust uit op zowel wissel als rest toch?
Ik geloof alleen de wissels, niet de reserves weet het niet 100% zeker. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:43:
[...]

Ik geloof alleen de wissels, niet de reserves weet het niet 100% zeker. :p
Reserves rusten zeker ook uit.

Wat mij erg handig en vooral leuker lijkt is als spelers ook in real time zouden rusten. Als je dan een paar dagen niet speelt dat je hele selectie weer fit is. Vind dat continu omgooien van je selectie niet het allerleukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-09 21:26
Ik speel momenteel veel FUT met 2 teams. 1 Hybrid en 1 Nederlands team. Afwisselen werkt.goed en zorgt voor spelplezier. Ben nu ook online op twitch voor als je wilt zien hoe anderen spelen. Speel 4-3-1-2 en 4-3-3(3).

Www.twitch.tv/Daiov97

Speel gewoon wat potjes in divisie 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messi, Ronaldo, Ibra, Lewandowski, Vela, Pedro, Lavezzi en Memphis in draft. 98 chem op de een of andere manier.

Wedden dat ik alsnog de eerste pot verlies. :)

Edit: Nope. 4-0 gewonnen. Sta nu op 1-5 in draft. Tegenstamder was niet handig met uittrappen. :) Op naar de 4. Liveblog start nu.

Liveblog1: 0-5 achter. Edit: 6-1 verloren! Tweede helft ging gelijk op :)

Premium en regular gold pack. Helemaal niks erin. Nou ja wel. Rotzooi.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 18:28
Beltoni schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:41:
[...]

Vind 433(5) heerlijk spelen. Wel belangrijk dat je CF goede passing en dribbling heeft. Niet elke spits is er voor geschikt.
Ik dacht ik doe eens gek en probeer een tactiek die ik al meerdere jaren in Football Manager gebruik. De 4-3-3 a la Van Gaal. Let vooral op de workrates, ik merk dat die essentieel zijn voor deze formatie.. Pjanic is med/med en merk dat hij altijd precies op de juiste plaats is voor de juiste through pass naar de wingers.

Werkt goed met zowel aanvallend als possession voetbal. Begin de match altijd aanvallend tot ik een of twee nul voor sta, dan possession. Ik merk vaak dat in de tweede helft de tegenstander wat meer "geluk" heeft indien ik voorsta |:(

4-3-3 (5) formatie

Anderson (winger) - Pjanic (F9) - Iturbe (winger)
-------callejon (adv. playmaker) - Guarin (b2b))
---------------------------Khedira (CDM)
Zuniga (FB) - Mexes (CB) - Caceres (CB) - Florenzi (FB)
-------------------------Handanovic (GK)

http://www.futhead.com/16/squads/2247415/ (zie je ook mijn wissels / future players)

Kan beter maar ik ga geen geld uitgeven aan packs... 8)7

Ik experimenteer nog wel met de player instructions, momenteel gebruik ik dit:

F9: Target man, stay central
Wingers: Cut in, get in behind
CDM: Stay back
FB's: Always overlap

Custom tactics gebruik ik niet, heeft iemand suggesties?

Tot zo ver _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Mooi team met een goede balans tussen de verschillende spelers. Zelf nog niet met de false 9 gespeeld dit jaar, dus ben ook erg benieuwd hoe je resultaten met het team verder zijn.

Zelf zou ik kiezen voor een veelzijdige middenvelder in plaats van Callejón. De Spanjaard mist toch wel een sterk zwakke been en ik geef zelf ook vaak de voorkeur aan iemand die wat fysieker is. In combinatie zijn ontiegelijk lage stats voor het verdedigen lijkt het mij als tegenstander heerlijk om alle aanvallen via hem te spelen, aangezien Callejón je niet veel in de weg zal staan. Tot slot gaat mijn voorkeur ook uit naar een aanvallende middenvelder met vier sterren skill moves, zodat je je wat makkelijker door de drukte kan bewegen. Een speler die in mijn ogen perfect aan die criteria voldoet is Roberto Pereyra, die ik dan mogelijk zelfs CF zou zetten en Pjanic een linie terug.

Vond je het trouwens niet zonde om zoveel coins in je keeper te investeren? Zelf heb ik bijvoorbeeld Diego Lopez, die het ook prima doet en echt een stuk goedkoper is.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Hier dan ook mijn nieuwe team, van Costa, de Bruyne, Yaya Toure en Rooney naar Doumbia, Gervinho en Hulk.

Zlatan en Lacazette zitten op de bank mocht het echt niet willen lukken :+

Nieuw:
http://www.futhead.com/16/squads/2367052/

Oud:
http://www.futhead.com/16/squads/2251351/

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas18GT op 07-10-2015 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 18:28
MyUtd4Life schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 01:11:
Mooi team met een goede balans tussen de verschillende spelers. Zelf nog niet met de false 9 gespeeld dit jaar, dus ben ook erg benieuwd hoe je resultaten met het team verder zijn.

Zelf zou ik kiezen voor een veelzijdige middenvelder in plaats van Callejón. De Spanjaard mist toch wel een sterk zwakke been en ik geef zelf ook vaak de voorkeur aan iemand die wat fysieker is. In combinatie zijn ontiegelijk lage stats voor het verdedigen lijkt het mij als tegenstander heerlijk om alle aanvallen via hem te spelen, aangezien Callejón je niet veel in de weg zal staan. Tot slot gaat mijn voorkeur ook uit naar een aanvallende middenvelder met vier sterren skill moves, zodat je je wat makkelijker door de drukte kan bewegen. Een speler die in mijn ogen perfect aan die criteria voldoet is Roberto Pereyra, die ik dan mogelijk zelfs CF zou zetten en Pjanic een linie terug.

Vond je het trouwens niet zonde om zoveel coins in je keeper te investeren? Zelf heb ik bijvoorbeeld Diego Lopez, die het ook prima doet en echt een stuk goedkoper is.
Klopt, wat mij betreft is de perfecte middenvelder voor deze positie Modric (blijft een droom haha). Ik heb inmiddels Callejon vervangen met Bonaventura (tot ik de coins heb voor bijv Pogba). Hij is spotgoedkoop en in principe een goedkope "Modric". Pereyra is zeker beter (ook al is hij H/H), maar nog te duur.

F9, erg jammer dat Totti zo traag is...ondanks dat het niet zo belangrijk is in deze positie werkt het gewoon niet in fifa... naar mijn idee. Blijft wel een legende.

Voor de B2B wil ik iemand als Vidal, helaas is hij naar de Bundesliga dus dat is geen optie meer. Nainggolan is dan de beste optie, en op zich redelijk goedkoop op de PC, rond de 30k. Eerstvolgende upgrade dus :)

Qua wingers zie ik behalve Candreva geen mogelijkheid tot upgrade in de serie A, tenzij ik ooit de coins heb voor een goed BPL / Liga BBVA team...

CDM twijfel ik tussen Khedira en De Rossi; Khedira is verdedigend wat beter en ook langer voor de headers terwijl De Rossi technisch beter is... ga ze beide proberen..

Handanovic heeft long throw, erg handig. Maar hij is inderdaad duur, denk dat ik terugga naar Mattia Perin (WAT EEN BEEST!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
replica17 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 02:20:
[...]

Klopt, wat mij betreft is de perfecte middenvelder voor deze positie Modric (blijft een droom haha). Ik heb inmiddels Callejon vervangen met Bonaventura (tot ik de coins heb voor bijv Pogba). Hij is spotgoedkoop en in principe een goedkope "Modric". Pereyra is zeker beter (ook al is hij H/H), maar nog te duur.

F9, erg jammer dat Totti zo traag is...ondanks dat het niet zo belangrijk is in deze positie werkt het gewoon niet in fifa... naar mijn idee. Blijft wel een legende.

Voor de B2B wil ik iemand als Vidal, helaas is hij naar de Bundesliga dus dat is geen optie meer. Nainggolan is dan de beste optie, en op zich redelijk goedkoop op de PC, rond de 30k. Eerstvolgende upgrade dus :)

Qua wingers zie ik behalve Candreva geen mogelijkheid tot upgrade in de serie A, tenzij ik ooit de coins heb voor een goed BPL / Liga BBVA team...

CDM twijfel ik tussen Khedira en De Rossi; Khedira is verdedigend wat beter en ook langer voor de headers terwijl De Rossi technisch beter is... ga ze beide proberen..

Handanovic heeft long throw, erg handig. Maar hij is inderdaad duur, denk dat ik terugga naar Mattia Perin (WAT EEN BEEST!).
Als je nog een goede all-round serie A middenvelder zoekt: Lulic! Echt een beest, en kost weinig.

http://www.futhead.com/16/players/729/senad-lulic/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog even Lukaku gekocht, maar moet eerlijk zeggen dat hij te slecht was.
Vervolgens op de transferlijst geplaatst samen met Lamela en Chadli (ook een drama).
Daarna heb ik Bony gekocht en die doet het beter dan Lukaku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:30
replica17 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 00:10:
[...]

Ik dacht ik doe eens gek en probeer een tactiek die ik al meerdere jaren in Football Manager gebruik. De 4-3-3 a la Van Gaal. Let vooral op de workrates, ik merk dat die essentieel zijn voor deze formatie.. Pjanic is med/med en merk dat hij altijd precies op de juiste plaats is voor de juiste through pass naar de wingers.

Werkt goed met zowel aanvallend als possession voetbal. Begin de match altijd aanvallend tot ik een of twee nul voor sta, dan possession. Ik merk vaak dat in de tweede helft de tegenstander wat meer "geluk" heeft indien ik voorsta |:(

4-3-3 (5) formatie

Anderson (winger) - Pjanic (F9) - Iturbe (winger)
-------callejon (adv. playmaker) - Guarin (b2b))
---------------------------Khedira (CDM)
Zuniga (FB) - Mexes (CB) - Caceres (CB) - Florenzi (FB)
-------------------------Handanovic (GK)

http://www.futhead.com/16/squads/2247415/ (zie je ook mijn wissels / future players)

Kan beter maar ik ga geen geld uitgeven aan packs... 8)7

Ik experimenteer nog wel met de player instructions, momenteel gebruik ik dit:

F9: Target man, stay central
Wingers: Cut in, get in behind
CDM: Stay back
FB's: Always overlap

Custom tactics gebruik ik niet, heeft iemand suggesties?

Tot zo ver _/-\o_
Ben ook van plan om deze opstelling is te gaan proberen. Toch heb ik dan liever wingers met een hogere shooting rating. Aangezien de wingers de doelpunten moeten gaan maken in deze formatie. Heeft iemand tips voor zulke wingers? Desnoods andere competitie dan de serie a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand misschien voor mij een goedkope hybrid Ligue 1 & BPL team maken? Voor PS4 en formatie 41212 graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:06:
Kan iemand misschien voor mij een goedkope hybrid Ligue 1 & BPL team maken? Voor PS4 en formatie 41212 graag.
budget? en welke keyplayers wil je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:30:
[...]

budget? en welke keyplayers wil je hebben
Cavani en Pastore budget weet ik exact niet, maar niet boven de 60k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:48:
Gisteren nog even Lukaku gekocht, maar moet eerlijk zeggen dat hij te slecht was.
Vervolgens op de transferlijst geplaatst samen met Lamela en Chadli (ook een drama).
Lukaku FIFA 15 was super. hij was sterk aan de bal had een goed schot een sterk zwakke been veel met finesse gescoord.
Lukaku FIFA 16 bevalt tot nu toe een stuk minder hij is sloom bal aanname is minder en zjin finesse schot is echt gedowngrade naar mijn idee.
ben op zoek naar een goede vervanger voor +/- 40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:48:
Blokje beton die Bony idd.

Gisteravond een x aantal potjes gespeeld met 433(4) ipv het 451 waar ik FUT15 het afgelopen half jaar heb meegespeeld. Met hetzelfde team lijk ik nu veel meer controle over de wedstrijd te hebben en is het spel ook een stuk rustiger geworden. Voor 451 heb ik helaas nog niet de juiste spelers hoewel je hiermee een tegenstander mee kan je stoomwalsen met het juiste middenveld.

Jumbo paks in de shop, en Aguero misschien later vandaag in TOTW, EA doet dat slim :+

[ Voor 38% gewijzigd door Bossie op 07-10-2015 09:37 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Bossie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:34:
[...]

Blokje beton die Bony idd.

Gisteravond een x aantal potjes gespeeld met 433(4) ipv het 451 waar ik FUT15 het afgelopen half jaar heb meegespeeld. Met hetzelfde team lijk ik nu veel meer controle over de wedstrijd te hebben en is het spel ook een stuk rustiger geworden. Voor 451 heb ik helaas nog niet de juiste spelers hoewel je hiermee een tegenstander mee kan je stoomwalsen met het juiste middenveld.

Jumbo paks in de shop, en Aguero misschien later vandaag in TOTW, EA doet dat slim :+
Ik ben met 433/433(4)/4321 in een keer van divisie 10 naar divisie 4 doorgestormd, maar daar houdt het wel een beetje op. Ook al gebruik ik allround middenvelders, de echte CDM's mis je. Ga vermoedelijk overstappen naar 4231..
Mittavic schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

Ben ook van plan om deze opstelling is te gaan proberen. Toch heb ik dan liever wingers met een hogere shooting rating. Aangezien de wingers de doelpunten moeten gaan maken in deze formatie. Heeft iemand tips voor zulke wingers? Desnoods andere competitie dan de serie a.
Nani en Promes zijn mij het beste bevallen iig! :)

[ Voor 21% gewijzigd door Dersan op 07-10-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:31:
[...]

Cavani en Pastore budget weet ik exact niet, maar niet boven de 60k
vind het lastig kom niet echt verder dan dit team
http://www.futhead.com/16/squads/2379037/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje wel voor de moeite, maar wat vind je van dit http://www.futhead.com/16/squads/2378482/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin8821
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 18:13
Leuk team, alleen Rondon snap ik niet? Mischien kan je Fekir daar gebruiken? Pareltje! http://www.futhead.com/16/players/629/nabil-fekir/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin8821 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:07:
[...]

Leuk team, alleen Rondon snap ik niet? Mischien kan je Fekir daar gebruiken? Pareltje! http://www.futhead.com/16/players/629/nabil-fekir/
Ik hoor inderdaad veel goeie dingen over hem. Heb je hem al eerder gebruikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn spelers. Ik ben begonnen met een paar gratis pakketjes en daarna nog voor €20,- aan fifacoins erbij gekocht. Dat doe ik elk jaar en bouw dan een team om de topspeler die ik eventueel krijg. Dit jaar had ik Remy, Schneiderlin, Payet en Nasri in de eerste pakketten dus was eigenlijk een makkelijke keuze. begon met soort van BPL team maar met zoveel mogelijk fransen voor de Chem maar langzamerhand is het gewoon een geheel Frans team geworden. Heb wel redelijk wat kunnen traden met IF Zouma's en IF Martials die ik nu allemaal weer verkocht heb. Vraag me altijd af waarom mensen zoveel coins over hebben voor IF's waar andere opties met normale kaartjes gewoon veel goedkoper en beter zijn.
Top spelers de ik nu heb allemaal voor laagst mogelijke prijs gekocht dus mocht ik nog een keer een ander team willen dan kan ik zonder al te veel verlies wel weer een mooi nieuw team neerzetten.

Met deze teams wissel ik steeds af om de fitness boven de 90 te houden. en de teams staan bij mij niet echt vast soms experimenteer ik wel eens wat of probeer met wissels wat te forceren.

Team 1:

Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj171/Zodiac76/team%201_zpsaedwpayy.jpg

Team 2:

Afbeeldingslocatie: http://i272.photobucket.com/albums/jj171/Zodiac76/team%202_zps65ydxv2b.jpg

Daarnaast heb ik dan ook nog 77 CM Tolisso en 78 CM Grenier op de bank zitten.

Op de flanken ben ik nog niet tevreden. Nasri is een lekkere pingelaar en pikt zijn doelpuntjes mee maar is niet de snelste en sommige wedstrijden zie je hem gewoon bijna niet. Ntep staat ook op links en is pijlsnel, redelijke dribbelaar maar is het ook net niet.
Op rechts staan Alessandrini en Biabiany. die laatste speelt wel fijn want hij is pijlsnel en kan heerlijk naar binnen snijden maar het ontbreekt vaak nog aan de laatste pass, alessandrini heeft meer assists maar is qua dribbel en snelheid minder.

voorin ben ik erg tevreden over Lacazette en benzema, ik heb Griezmann een tijdje als leenspeler geprobeerd maar die vond ik weinig toevoegen aan het team.

Achterin staat het ook wel goed.

voor de rechterflank wil ik Lucas nog eens gaan proberen, hebben jullie nog ideeen voor de linker en rechterkant?

Ik speelde eerst 4-1-2-1-2 maar verloor veel wedstrijden omdat ik kracht op het middenveld tekort kwam, met 4-4-2 win ik veel meer potjes. ook het loslaten van de sprintknop werkt stukken beter in aanval en verdediging al blijft het soms moeilijk een goeie dribbelaar af te stoppen die dwars door de verdediging heen slalomt.

Natuurlijk wil ik Pogba ook nog hebben maarja, die is minimaal 230k dus dat ligt toch echt buiten mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin8821
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 18:13
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:09:
[...]

Ik hoor inderdaad veel goeie dingen over hem. Heb je hem al eerder gebruikt dan?
Nog niet heel veel, maar hij bevalt prima, instellen op get behind, kan een mannetje uitspelen. Afmaken mag nog iets beter maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 08:59
Heb fifa nu sinds de release en heb door middel van traden en wedstrijden zon 59K verdient. Ik heb nu geen team en mijn vraag is dus hebben jullie tips voor een team voor 50-55K? Zit net in divisie 7 en wil graag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Ik ben met 433/433(4)/4321 in een keer van divisie 10 naar divisie 4 doorgestormd, maar daar houdt het wel een beetje op. Ook al gebruik ik allround middenvelders, de echte CDM's mis je. Ga vermoedelijk overstappen naar 4231..
Heb Matic en Tiote op de CM posities voor het meer verdedigende werk en Sissoko als CAM.
Tot nu toe is dat verdedigend een behoorlijk sterk blok, maar met zoals met elke formatie is het veel belangrijker dat verdedigend de ruimtes klein zijn.

Hoe laat komt TOTW normaal ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Bossie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Heb Matic en Tiote op de CM posities voor het meer verdedigende werk en Sissoko als CAM.
Tot nu toe is dat verdedigend een behoorlijk sterk blok, maar met zoals met elke formatie is het veel belangrijker dat verdedigend de ruimtes klein zijn.

Achterin ben ik erg content met het duo Mertesacker / Mangala, Mertesacker is wel traag maar dat compenseert mangala weer.

Den flanken Azpilililiqueta en Clyne op de flanken lopen de gaten ook lekker dicht.

Mertesacker wint erg veel kopduels met corners, maar waarom koppen die halfjes de bal tegenwoordig alleen nog maar over de achterlijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:47:
[...]

Achterin ben ik erg content met het duo Mertesacker / Mangala, Mertesacker is wel traag maar dat compenseert mangala weer.

Den flanken Azpilililiqueta en Clyne op de flanken lopen de gaten ook lekker dicht.

Mertesacker wint erg veel kopduels met corners, maar waarom koppen die halfjes de bal tegenwoordig alleen nog maar over de achterlijn?
Corners zijn sowieso erg vaak een vangbal voor de keeper....of je moet de bal echt een eind van het doel parkeren, maar dan koppen ze hem nooit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
Bossie schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Dersan schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:50:
[...]

Corners zijn sowieso erg vaak een vangbal voor de keeper....of je moet de bal echt een eind van het doel parkeren, maar dan koppen ze hem nooit in.
Naar de eerste paal wil nog wel eens lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klopt, je kan een corner ook op de 16 meter laten vallen om vervolgens een volley of combinatie in de 16 aan te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[...]

Eens, maar win de meeste kopduels met die slange slungel van een mertesacker en dan kopt hij hem 9 van de 10 keer over de achterlijn.

Daarbij is het uitkomen van de keeper (waar je niet om vraagt) in pro clubs echt enorm waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Om 16:00 worden de spelers bekend en vanaf 19:00 kan je ze uit packs halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rikster schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

Om 16:00 worden de spelers bekend en vanaf 19:00 kan je ze uit packs halen.
Denken jullie dat er een marketcrash komt tijdens de TOTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Nee, verwacht dat het nogal meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

Nee, verwacht dat het nogal meevalt.
Pfff... Ik wil namelijk Pastore, Matuidi, Lucas kopen, maar die zijn echt veelte duur nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Pfff... Ik wil namelijk Pastore, Matuidi, Lucas kopen, maar die zijn echt veelte duur nu!
Gewoon even checken, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Gewoon even checken, ben benieuwd.
Ja ik ga nu niks kopen, ik wacht gewoon even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Wordt er zo'n spectaculair TOTW verwacht? Waarom zou dit TOTW er voor zorgen dat de prijzen dusdanig gaan dalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:33:
Wordt er zo'n spectaculair TOTW verwacht? Waarom zou dit TOTW er voor zorgen dat de prijzen dusdanig gaan dalen?
Vaak gaan mensen meer pakketjes kopen op het moment dat een nieuw TOTW beschikbaar is. Daardoor komen er veel meer spelers op de markt beschikbaar en kunnen de prijzen wel eens dalen. Prijzen herstellen dan later wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:33:
IF Aguero komt uit voor deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

IF Aguero komt uit voor deze week.
Yup, dat deze pas in packs beschikbaar is na 19:00 wist ik overigens niet en is erg goed om te weten.
Hoewel een paarse Lewandowski ipv een IF Aguero ook best nice is.

Uiteraard ga ik rond 20:00 ranten dat ik niets in mijn packs had, of de buren vragen zich af waarom er steeds AGUERO uit de speakers klinkt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
deze totw wordt VERWACHT, niet zeker dus. en is geen kleine totw :)

http://news.futhead.com/p...0-totw-predictions-week-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nonamenl
Worden dan ook de normale cards van die spelers duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Vaak gaan mensen meer pakketjes kopen op het moment dat een nieuw TOTW beschikbaar is. Daardoor komen er veel meer spelers op de markt beschikbaar en kunnen de prijzen wel eens dalen. Prijzen herstellen dan later wel weer.
Ja dat snap ik. Speel al vanaf het begin FUT. Vraag me af waarom deze week de daling meer zou zijn dan bij andere weken.
Nonamenl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:50:
Ja, deze verdwijnen tijdelijk uit de roulatie en worden daarom schaars. Deze week steeg de prijs van NIF Manolas van 16 naar +-22k omdat alleen de IF in packs zat.

[ Voor 26% gewijzigd door Beltoni op 07-10-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nonamenl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:50:
Vaak wel, omdat deze dan niet beschikbaar zijn in packs tot de volgende TOTW.
Was onlangs hier ook een artikel over gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Voor mensen die points kopen op gameladen (wel Duits) redelijk cheap en betrouwbaar. Paypal betaling mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
De 4-3-3 (5) werkt voor mij voor geen meter.. Nu maar weer terug naar de 4-1-2-1-2 (2). Heeft iemand nog een goede squad tussen de 200k-250k. En het liefst met een speler die valt in het rijtje van vrije trap specialisten. Hoeft niet perse in top 10 te staan maar mag wel. (Geen serie a, ben ik net vanaf gestapt). En het liefst rekening houdend met de workrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:35
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:27:
[...]

Hartstikke bedankt voor je tijd! Ik zal hier zeker naar kijken, maar ik vind zelf de verdedigers wat minder. Ik heb achterin Baba, Ogbonna, Zouma en Debuchy. Ik vindt wel dat Mirallas zeker goed is, want ik heb daar nu momenteel Chadli, maar die doet het zo slecht!

Ik twijfel alleen nog steeds tussen Falcao of Lukaku?
Dat zijn ook zeker goeie verdedigers ik zou alleen debuchy inruilen voor coleman voor de pace en meer defence, en eventueel Zouma voor Mangala als dat te betalen is of die in form natuurlijk :P ?

Heb je al kunnen kiezen voor je spits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamesl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Dat zijn ook zeker goeie verdedigers ik zou alleen debuchy inruilen voor coleman voor de pace en meer defence, en eventueel Zouma voor Mangala als dat te betalen is of die in form natuurlijk :P ?

Heb je al kunnen kiezen voor je spits?
Thanks voor je tips! Ik ben nu inmiddels bezig met een andere team. Een hybrid BPL/Ligue 1 team:
http://www.futhead.com/16/squads/2378482/ (Zo ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Tip van Jip
beste koop periode is woensdag tussen 1900-2300
beste verkoop periode is van vrijdag 1600- zondag 2100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bartburg schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:44:
Tip van Jip
beste koop periode is woensdag tussen 1900-2300
beste verkoop periode is van vrijdag 1600- zondag 2100
Pakketjes of spelers om later te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Pakketjes of spelers om later te verkopen?
het betreft hier uiteraard spelers handel.
pakjes kopen denk ik niet dat uitmaakt in welke periode je dit doet de kans is over de hele week gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Thanks voor je tips! Ik ben nu inmiddels bezig met een andere team. Een hybrid BPL/Ligue 1 team:
http://www.futhead.com/16/squads/2378482/ (Zo ongeveer)
ik heb zowel zouma als mangala maar als je nog coins te besteden hebt zou ik voor mangala gaan is wel echt een beest achterin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bartburg schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:46:
[...]

het betreft hier uiteraard spelers handel.
pakjes kopen denk ik niet dat uitmaakt in welke periode je dit doet de kans is over de hele week gelijk
Over de hele week ruk inderdaad haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
laatste tip van jip van vandaag:
Koop nooit pakjes spaar voor spelers die je echt wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:52:
Denk je dat Cavani, Lucas, Pastore en Matuidi zulke spelers zullen dalen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
bartburg schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:52:
Ja is inderdaad misschien zo, maar soms hoop je op een beetje geluk.
Traden gaat niet zo snel dat jij een 900k voorhoede even neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Ja is inderdaad misschien zo, maar soms hoop je op een beetje geluk.
Traden gaat niet zo snel dat jij een 900k voorhoede even neerzet.
Zou je me misschien wat tips kunnen geven over traden? Hoe ik het beste kan doen? Ik heb het namelijk nog nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
bartburg schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

ik heb zowel zouma als mangala maar als je nog coins te besteden hebt zou ik voor mangala gaan is wel echt een beest achterin
Zoiets zou dan wel perfect zijn: http://www.futhead.com/16/squads/2385244/ nog tips?

Edit: Wellicht dan nog Lloris in de toekomst.

Edit 2: Of een bbva variant http://www.futhead.com/16/squads/2387032/ nog tips?

Voor welke zouden jullie gaan? Wil graag vrije trap specialist in het team..Bij bbva team is dat wel het geval bij lique 1 niet zo. Maar ben wel erg gecharmeerd van het spitsenduo in lique 1 team

[ Voor 33% gewijzigd door Mittavic op 07-10-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:58:
[...]

Zou je me misschien wat tips kunnen geven over traden? Hoe ik het beste kan doen? Ik heb het namelijk nog nooit gedaan.
Denk niet dat ik je de beste tips kan geven.
Ik trade niet met spelers, kan de goede handel niet vinden.

Soms met kleine dingen handelen werkt ook, veel kleine winst maakt ook een grote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:00:
[...]

Denk niet dat ik je de beste tips kan geven.
Ik trade niet met spelers, kan de goede handel niet vinden.

Soms met kleine dingen handelen werkt ook, veel kleine winst maakt ook een grote
Zoals? Hoe doe je het precies? Hoe moet je het berekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Zelf zoek ik spelers of items welke normaal voor iets boven de minimum prijs verkocht worden.

Glimmende gouden spelers welke voor rond de 1000€ worden verkocht bijvoorbeeld.

Dan bied ik op alle spelers welke er nog voor de minimale prijs op staan (in dit geval 650€) en alle spelers die ik win zet ik weer te koop voor bijvoorbeeld 800€ / 1100€.

Belanrijkste hierbij is dat je genoeg geld hebt om op veel spelers te bieden, aangezien je er maar een paar zult winnen.
Ik bied ongeveer ieder uur op alle spelers die dat uur aflopen en nog op maximaal 650€ staan. Daarvan win ik er dan misschien 5.

Met een beetje start kapitaal vind ik dit zelf een makkelijke en veilige manier van traden, die toch een aantal k per dag op kan leveren.

Als je dit met glimmende gouden spelers doet zoals ik heb je denk ik wel 10k a 15k nodig om een beetje effectief te zijn. Als je wat meer geld hebt kun je ook twee of meer spelers tegelijk traden.

Heb je minder te besteden werkt dit vast ook met bijvoorbeeld gewone gouden spelers, die kosten maar de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 15:50
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:25:
[...]

Eigenlijk niet, misschien met die jumbopacks erbij dat er wel iets meer aanbod van goedkopere spelers maar de 50k+ spelers zie ik voorlopig nog niet dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Denk je dat Cavani, Lucas, Pastore en Matuidi zulke spelers zullen dalen vanavond?
ok letop je doet vanavond het volgende als je tijd hebt.
per speler ga je proberen te snipen
cavani lowest bin nu 21,750 zet je max buyout vanavond op 20.000 en blijf verversen/zoeken zodra hij dan voor 20k of lager in beeld komt klik je snel op buyout.
hieronder de prijzen waar je op kan richten
cavani 21,750
lucas 31,000
pastore 24,000
matuidi 30,500

LET OP DIT ZIJN ALLE PRIJZEN VAN 13:10 vandaag om actueele prijzen te zien verzoek ik je naar www.futbin.com te gaan.
daarnaast zijn dit prijzen voor de PSN niet voor Xbox
Pagina: 1 ... 12 ... 102 Laatste