Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:02:
[...]

dat scripten wordt hoogst overdreven. Vaak een reden om maar iets te schuld te geven in plaats van het persoonlijk falen. De meest fantastische goals zijn logisch, want ze vlogen erin zoals ik het bedacht heb. Tot EA is scripting omdat mijn speler tegen een andere speler rent (terwijl je je stick richt naar de positie van je eigen speler). Maar goed..... Ergens maar goed dat er iets gescript wordt, want anders raakt niemand hier een pepernoot vrees ik.

Maar goed, ik doe het ook wel eens lekker afgeven op EA, wel zo makkelijk als ik niet naar mijn eigen falen wilt kijken ;) :P
Hoe bevalt het om een EA medewerker te zijn? Dit spel zit echt vol met fouten.

Gisteren kwamen we er tijdens een vriendschappelijk potje ook nog wel 1 tegen. Blijkbaar kan de scheids niet onthouden wie hij een kaart moet geven. Jordi maakte een overtreding en zou daarvoor geel moeten krijgen maar we bleven maar doorspelen, uiteindelijk maakte ik een overtreding (zonder spelonderbrekingen). Uiteindelijk toen de bal over de lijn ging kreeg ik een gele kaart en Jordi niks.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H8XuVo4d-ZU]
Neymar had er zin in.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Ga niet eens in discussie, google scripting en fifa (of pes) en informeer jezelf.

Maar dat je dat zelf niet merkt, daar snap ik niks van. Die keeper die doodleuk opzij stapt? Wat is dat dan?

En nee, het gaat helemaal niet alleen om als ik verlies. Ook als ik win merk ik dat bij mij ineens alles mee zit en mijn spelers veel sneller te besturen zijn. Ik ineens gekke vrije trappen mee krijg ipv andersom. Ik schiet mijn enige schot in de kruising ipv 15 keer recht op de keeper en de paal. Etc etc.

Maar goed... Ben daar wel klaar mee. Als je het niet wilt inzien, dan is dat ook goed hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Turfschipper op 23-04-2016 18:29 ]

Turfschipper schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:24:
Ga niet eens in discussie, google scripting en fifa (of pes) en informeer jezelf.

Maar dat je dat zelf niet merkt, daar snap ik niks van.

En nee, het gaat helemaal niet alleen om als ik verlies. Ook als ik win merk ik dat bij mij ineens alles mee zit en mijn spelers veel sneller te besturen zijn. Ik ineens gekke vrije trappen mee krijg ipv andersom. Etc etc.

Maar goed... Ben daar wel klaar mee. Als je het niet wilt inzien, dan is dat ook goed hoor.
ik merk het ook wel. Veel is ook gewoon te wijten aan player error. Altijd makkelijk om falen te projecteren op iets anders wat buiten je beinvloedingssfeer ligt. Zijn genoeg psychologische boeken over verschenen ;)

Natuurlijk wordt dit spel tussen bepaalde bandbreedte gescript. Anders vlogen de meeste schoten op goal kansloos Wembley uit :P En waar je op het randje met scripting zit worden wel eens fouten gemaakt.

Niet raar dat het internet er vol van staat. Want het zou tegennatuurlijk zijn om ons zelf maar de schuld te geven ;) Gelukkig wordt het spel ondanks er "niks van klopt" toch nog massaal gespeeld.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:31:
[...]

ik merk het ook wel. Veel is ook gewoon te wijten aan player error. Altijd makkelijk om falen te projecteren op iets anders wat buiten je beinvloedingssfeer ligt. Zijn genoeg psychologische boeken over verschenen ;)

Natuurlijk wordt dit spel tussen bepaalde bandbreedte gescript. Anders vlogen de meeste schoten op goal kansloos Wembley uit :P En waar je op het randje met scripting zit worden wel eens fouten gemaakt.

Niet raar dat het internet er vol van staat. Want het zou tegennatuurlijk zijn om ons zelf maar de schuld te geven ;) Gelukkig wordt het spel ondanks er "niks van klopt" toch nog massaal gespeeld.
Er is genoeg bewijs te vinden dat spelers (op het veld moge het nog niet duidelijk zijn) zich anders gaan gedragen naar een 1-0 voor sprong, dat ze zich anders positioneren, minder gaan lopen. Dat is momentum/handicap om de tegenstander een kans te geven. Waarom zou het in godsnaam moeilijker moeten zijn om te scoren wanneer je voor staat?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TGNa3pubtBc]

Dan hebben we het nog niet eens over de zoveel fouten die in het spel zitten waardoor het spel ook van het 1 op het andere moment totaal kan omdraaien.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l_Z8EFw8Qbc]

Waarom jij het niet ziet is omdat je de EA bril steeds op zet.
Afbeeldingslocatie: http://dontmesswithtaxes.typepad.com/.a/6a00d8345157c669e201a73dd04998970d-300wi
EA heeft al genoeg coins gekregen van mij met al die belastingen, dus echt beter word ik niet van ze.
En het spel heeft ook zijn fouten. Zoals de pace hype die ver onrealistisch is tov andere skills.

Maar zeker 80% wat misgaat is player error.

Neem die video van neymar van jou. 100% EA scripting luck. Als je de totale controle had, had je dat A) never bedacht b) never gerealiseerd c) de bal het stadion uitgeschoten. Dankzij EA scripting kreeg je een erg mooi doelpunt. Maar dat vond je logisch want immers had je het allemaal natuurlijk zo bedacht.
Vervolgens omdat je het niet ziet als EA luck raakt de luck voor - luck tegen uit balans. Waardoor je je alleen maar gaat ergeren, want alles zit tegen.
Wat feitelijk dus helemaal niet zo is ;)

Het blijkt dat het lastig is om objectief naar jezelf te kijken. Want wat goed gaat is precies zoals je bedacht had, en wat fout is is natuurlijk de schuld van EA. :P

Niels, speciaal een artikel voor jou ;)
Wikipedia: Confirmation bias

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 23-04-2016 18:56 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Houden we het een beetje gezellig dames? :9

En om het nog gezelliger te maken daag ik Bean77 opnieuw uit om vanavond paar potjes FIFA te doen :+

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

@Bean77
  • Bal moest naar Rakitic, daarnaast heb je een radar waar je op kunt zien dat er spelers vrij staan
  • Neymar is 1 van de beste dribbelaars van de wereld. Kan wel een bal aannemen
  • Voorzetten richting de 16 is overpowered
Hier heb je er nog wel 1 met input lag:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9NNVq07kFDg]

Moedeloos is het woord waar ik naar op zoek ben 8)7 De enige die altijd de schuld bij zichzelf zoekt is onze placebo IF fanboy.
MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:58:
Houden we het een beetje gezellig dames? :9

En om het nog gezelliger te maken daag ik Bean77 opnieuw uit om vanavond paar potjes FIFA te doen :+
dat ik uitgemaakt word voor EA fanboy vind ik niet erg hoor. Hopelijk waardeert EA dat door mij Ronaldo en Messi TOTS te gaan geven nu ;)

Ik bedank vriendelijk voor je aanbod. Ik heb geen zin in een pak rammel ;)
Mocht ik stabiel in divisie 2 zitten dan zal ik je aanbod accepteren, is dat prima voor jou? Hopelijk zit er dan minder niveau verschil in ;)

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:04:
@Bean77
  • Bal moest naar Rakitic, daarnaast heb je een radar waar je op kunt zien dat er spelers vrij staan
  • Neymar is 1 van de beste dribbelaars van de wereld. Kan wel een bal aannemen
  • Voorzetten richting de 16 is overpowered
Hier heb je er nog wel 1 met input lag:
[video]

Moedeloos is het woord waar ik naar op zoek ben 8)7 De enige die altijd de schuld bij zichzelf zoekt is onze placebo IF fanboy.
ach til er niet zo zwaar aan.
Die oefeningen die je soms offline moet doen ben ik ook waardeloos in. Dat cirkel met tig doelen dat je het in de juiste moest schieten bakte ik er ook niks van. Laat ook tegelijk zien hoe klein het verschil kan zijn in de juiste richting kiezen. Dat zal evenredig bij jou het geval zijn waar het misgaat.

Voorzetten richting de 16 is alleen bij de tegenstander OP.

Hmm moet je teleurstellen, heb nog maar 1 IF. Dat is de italiaanse Messi. Die is overigens beter dan Neymar. Net als Ronaldo trouwens. SIF Sanchez komt ook in de buurt.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
En gaat iemand nog een 100k pack openen?
BinaryRun schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:07:
En gaat iemand nog een 100k pack openen?
ik niet, ik geef pas wat uit bij de tots. ik vind het zonde om nu coins te verbrassen.

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:27:
[...]

ik niet, ik geef pas wat uit bij de tots. ik vind het zonde om nu coins te verbrassen.
Hetzelfde, ik heb nog een paar spelers ook het oog die ik graag wil halen.

Effe ranten, had een leuke gelijk opgaande wedstrijd waar ik in 1-2 achter kwam. Vervolgens ga ik in de aanval en word mijn dieptepass onderschept door de scheidsrechter en valt voor de tegenstander met de 1-3 als resultaat. Uiteindelijk met 2-3 verloren :( }:O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Maar als tots uit komt. Dan kan je die spelers rechtstreeks kopen, dat zal heel duur zijn lijkt me.

Maar als je pakjes koopt, moet je dan niet enorm geluk hebben dat daar net een tots speler in zit?

Of zie ik iets over het hoofd?
Bossie schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:07:
[...]

Hetzelfde, ik heb nog een paar spelers ook het oog die ik graag wil halen.

Effe ranten, had een leuke gelijk opgaande wedstrijd waar ik in 1-2 achter kwam. Vervolgens ga ik in de aanval en word mijn dieptepass onderschept door de scheidsrechter en valt voor de tegenstander met de 1-3 als resultaat. Uiteindelijk met 2-3 verloren :( }:O
huh, door de scheidsrechter? hmm wel erg balen dan.
Turfschipper schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:13:
Maar als tots uit komt. Dan kan je die spelers rechtstreeks kopen, dat zal heel duur zijn lijkt me.

Maar als je pakjes koopt, moet je dan niet enorm geluk hebben dat daar net een tots speler in zit?

Of zie ik iets over het hoofd?
Nee, geluk hebben met pakjes of ze idd kopen. In het begin zullen ze duur zijn, maar daarna zal dat dalen net zoals IF's.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, thanks.

Dat wordt wel lachen dan hier. Want de een krijgt natuurlijk Messi, en de ander Van Peppen in form, haha ;-).
Turfschipper schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:21:
Ok, thanks.

Dat wordt wel lachen dan hier. Want de een krijgt natuurlijk Messi, en de ander Van Peppen in form, haha ;-).
ricloo86 zal wel Reus TOTS krijgen :P kan die weer sinterklaas gaan spelen :P

ik zal denk ik packs openen als de serie A TOTS is. Of ik koop TOTS spelers uit de serie A. een van de 2.
Ik hoop op Higuain. Die was ook niet zo duur in zijn IF versies. Daarnaast nainggolan zou leuk zijn en Insigne.

• BinaryRun
Ik hoop nog steeds dat ik een gulle geven van coins vind op de one ;). Ondertussen vraag ik mij af of ik eens een andere formatie zal gaan proberen. Speel momenteel 4-2-3-1, maar misschien is iets anders ook wel eens leuk.

Hoe zijn jullie bij je huidige formatie gekomen?
BinaryRun schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:44:
Ik hoop nog steeds dat ik een gulle geven van coins vind op de one ;). Ondertussen vraag ik mij af of ik eens een andere formatie zal gaan proberen. Speel momenteel 4-2-3-1, maar misschien is iets anders ook wel eens leuk.

Hoe zijn jullie bij je huidige formatie gekomen?
enerzijds je favoriete spelers kunnen spelen en daar de formatie bij zoeken. Anderzijds ervaren welke formatie bij je speelstijl en speellevel past.
In het begin speelde ik het liefst met 2 cdms, nu speel ik met 1 in een 41212 formatie. Het hangt ook af van je kwaliteiten. Als je goed bent in verdedigen kan je ook zonder cdm spelen. Het is gewoon veel uitproberen wat het best bij je past.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 19:04:
[...]

dat ik uitgemaakt word voor EA fanboy vind ik niet erg hoor. Hopelijk waardeert EA dat door mij Ronaldo en Messi TOTS te gaan geven nu ;)

Ik bedank vriendelijk voor je aanbod. Ik heb geen zin in een pak rammel ;)
Mocht ik stabiel in divisie 2 zitten dan zal ik je aanbod accepteren, is dat prima voor jou? Hopelijk zit er dan minder niveau verschil in ;)
Dat valt me toch een beetje tegen. Wie weet maak jij mij wel in :9

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:59:
[...]

enerzijds je favoriete spelers kunnen spelen en daar de formatie bij zoeken. Anderzijds ervaren welke formatie bij je speelstijl en speellevel past.
In het begin speelde ik het liefst met 2 cdms, nu speel ik met 1 in een 41212 formatie. Het hangt ook af van je kwaliteiten. Als je goed bent in verdedigen kan je ook zonder cdm spelen. Het is gewoon veel uitproberen wat het best bij je past.
Idd, voornamelijk een kwestie van proberen en je spelers. Zoals hierboven bouw ik ook graag wat zekerheid in met een CDM. Ik kan ook heerlijk spelen in 433 formaties, maar met 2 spitsen scoor ik simpelweg veel meer en zijn mijn aanvallen ook minder voorspelbaar. 4321 Lijkt hier ook erg populair te zijn.

Wat Serie-A betreft, een Marchisio TOTS of TOTS MC zou wel eens bizar sterk/allround kunnen worden. Insigne heb ik nu in mijn draft op de bank, maar zou hem eens testen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:03:
[...]

Dat valt me toch een beetje tegen. Wie weet maak jij mij wel in :9
haha niet zoals ik zie zoals je met anderen speelt. Dan ben je nog erg netjes want je krijgt bij hen veel meer tijd dan wanneer je in div 1 speelt. Omdat je zelf veel minder onder druk staat doe je het zelf ook wat rustiger aan en probeer je dingen uit. Die verschillen heb ik allang opgemerkt ;)
Bossie schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:10:
[...]

Idd, voornamelijk een kwestie van proberen en je spelers. Zoals hierboven bouw ik ook graag wat zekerheid in met een CDM. Ik kan ook heerlijk spelen in 433 formaties, maar met 2 spitsen scoor ik simpelweg veel meer en zijn mijn aanvallen ook minder voorspelbaar. 4321 Lijkt hier ook erg populair te zijn.

Wat Serie-A betreft, een Marchisio TOTS of TOTS MC zou wel eens bizar sterk/allround kunnen worden. Insigne heb ik nu in mijn draft op de bank, maar zou hem eens testen.
Hmm Marchisio TOTS zou ook welkom zijn. Of kijken of Tevez TOTS weer in een team in te bouwen is als die niet te duur is. SIF Insigne komt erg goed uit de verf in4321 formatie. Andere formaties iets minder, maar vraag maar aan apotheker wat hij er van vindt ;)

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:27:
[...]

haha niet zoals ik zie zoals je met anderen speelt. Dan ben je nog erg netjes want je krijgt bij hen veel meer tijd dan wanneer je in div 1 speelt. Omdat je zelf veel minder onder druk staat doe je het zelf ook wat rustiger aan en probeer je dingen uit. Die verschillen heb ik allang opgemerkt ;)
Shhhtttttt....niet zo hard, straks hoort de rest het ook. Dat is niet de bedoeling.

Verder nog liefhebbers voor paar potjes FIFA? Of is het andermaal Niels die de (on)gelukkige moet zijn?

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ei01ymIyyn4]
Hoezo is een voorzetje alleen goed voor de tegenstander? Ik scoor toch :+
MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:34:
[...]

Shhhtttttt....niet zo hard, straks hoort de rest het ook. Dat is niet de bedoeling.

Verder nog liefhebbers voor paar potjes FIFA? Of is het andermaal Niels die de (on)gelukkige moet zijn?
geef hem dan op zijn minst in 1 potje het gevoel goed bezig te zijn ;)

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:42:
[...]

Dat wilde ik bij jou doen, maar jij begint er niet eens aan :+

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:42:
[...]

Ik heb redelijk vaak ook gewoon voor gestaan. Ik zit nu weer in divisie 4 en durf tegen hem te spelen. Ik snap echt niet dat jij "stabiel" in divisie 2 moet spelen voordat je Jordi wil uitdagen. Zo moeilijk is het niet :+

Het is niet dat hij Neymar heeft....
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:48:
[...]

Ik heb redelijk vaak ook gewoon voor gestaan. Ik zit nu weer in divisie 4 en durf tegen hem te spelen. Ik snap echt niet dat jij "stabiel" in divisie 2 moet spelen voordat je Jordi wil uitdagen. Zo moeilijk is het niet :+

Het is niet dat hij Neymar heeft....
Hij is te lief voor je ;) Ik wil dat hij zijn best doet en daarvoor moet ik beter spelen. Neymar wel of niet maakt geen bal uit. Iemand die goed speelt kan prima zonder neymar.
MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:43:
[...]

Dat wilde ik bij jou doen, maar jij begint er niet eens aan :+
ik wil niet dat je je moet inhouden, veel leuker als ik wat beter word en ik je echt partij kan geven ;)

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:17:
ik wil niet dat je je moet inhouden, veel leuker als ik wat beter word en ik je echt partij kan geven ;)
Soms is het moeten, maar meestal gebeurd het gewoon vanzelf. Potjes die lekker lopen word je altijd wat makkelijker in en ga je wat fancy proberen te spelen. En het lukt mij 9/10 keer niet om geforceerd toch 100% gas te blijven geven.
Daarmee is ook geen enkele eer te behalen, zowel voor tegenstander als zeker voor mij niet. Ik verneder iemand liever met een leuke actie dan als pace-abuser een doelpuntje meer maken.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:17:
[...]

Hij is te lief voor je ;) Ik wil dat hij zijn best doet en daarvoor moet ik beter spelen. Neymar wel of niet maakt geen bal uit. Iemand die goed speelt kan prima zonder neymar.

[...]

Als ik 1-0 voor sta dan houd hij zich niet in hoor. Hij kan tegen mij ook wel op zijn normale niveau spelen, we hebben gisteren nog wel wat getest en daarmee kun je het counteren al wel moeilijker maken. Niet dat ik die tip ga delen met je maar het is maar dat het weet dat er een optie in het spel zit.
MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:23:
[...]

Soms is het moeten, maar meestal gebeurd het gewoon vanzelf. Potjes die lekker lopen word je altijd wat makkelijker in en ga je wat fancy proberen te spelen. En het lukt mij 9/10 keer niet om geforceerd toch 100% gas te blijven geven.
Daarmee is ook geen enkele eer te behalen, zowel voor tegenstander als zeker voor mij niet. Ik verneder iemand liever met een leuke actie dan als pace-abuser een doelpuntje meer maken.
En daarom mag je van mij liever Niels vernederen, dan ik mezelf als mak schaap laat afslachten ;)
Speel je nog seasons of voornamelijk vriendschappelijk nu?

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:55:
[...]

En daarom mag je van mij liever Niels vernederen, dan ik mezelf als mak schaap laat afslachten ;)
Eigenlijk voornamelijk vriendschappelijk, maar zal -omdat niemand interesse heeft getoond- zometeen seizoenen weer is aangooien. Kijken of dat nog leuke gameplay oplevert :)

MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:58:
[...]

Eigenlijk voornamelijk vriendschappelijk, maar zal -omdat niemand interesse heeft getoond- zometeen seizoenen weer is aangooien. Kijken of dat nog leuke gameplay oplevert :)
ik vind het nog de grootste uitdagingen om ook een goede pot te spelen tegen taktieken die je eigen taktiek niet zo liggen. Vergt aanpassingsvermogen en creativiteit. Dat vind ik juist online erg leuk.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:01:
[...]

ik vind het nog de grootste uitdagingen om ook een goede pot te spelen tegen taktieken die je eigen taktiek niet zo liggen. Vergt aanpassingsvermogen en creativiteit. Dat vind ik juist online erg leuk.
En daarom is het goed dat je af en toe tegen iemand speelt die een stukje hoger dan jouw speelt :+ :9
Maar heb je wel gelijk in. En daar word je ook een betere speler door.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:55:
[...]

Je leert er van. Het vernederen laat Jordi wel over aan de tegenstanders tijdens online seizoenen.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:08:
[...]

Je leert er van. Het vernederen laat Jordi wel over aan de tegenstanders tijdens online seizoenen.
Dat sowieso. Ik probeer in vriendschappelijke wedstrijden niet alleen aan mezelf te denken en iemand anders er ook nog wat van op te laten steken.

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 00:08:
[...]

volgens mij zijn er nog diverse andere div 1 spelers op dit forum. van iedereen valt wat te leren :)

Heb inmiddels Robben kunnen halen en Mkhiktaryan IF verkocht. Met iets meer geduld was Robben waarschijnlijk goedkoper geweest, maar de verkoopprijs van deze IF daalde net zo hard.

Hummels SIF is ook zeer interessant, voornamelijk omdat hij <90k zit terwijl de 87 IF steeds voor >140k ging, prima die crash :)

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 08:35:
Heb inmiddels Robben kunnen halen en Mkhiktaryan IF verkocht. Met iets meer geduld was Robben waarschijnlijk goedkoper geweest, maar de verkoopprijs van deze IF daalde net zo hard.

Hummels SIF is ook zeer interessant, voornamelijk omdat hij <90k zit terwijl de 87 IF steeds voor >140k ging, prima die crash :)
nog even en je haalt ze gratis op :P
denk dat het nog wel even doorzet tot de tots

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 01:21:
[...]

volgens mij zijn er nog diverse andere div 1 spelers op dit forum. van iedereen valt wat te leren :)
Daiov97 ook volgens mij. Maar nog steeds geen goed excuus.

We kunnen ook gewoon een tournament gaan doen met wat lui, misschien kom je hem dan ook nog tegen.
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:31:
[...]

We kunnen ook gewoon een tournament gaan doen met wat lui, misschien kom je hem dan ook nog tegen.
waarom zou ik een excuus nodig hebben? Als ik er geen trek in heb dan ben ik het niet verplicht toch? :P

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 15:23
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:31:
[...]

Op FUT idd wel, maar speel laatste tijd enkel nog beetje seizoenen met Barcelona. Divisie 1 daar proberen te bereiken.

Nog even over scripting gesproken: soms zit het mee, en soms zit het heel erg tegen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cN8kYT2IAjM]

De grootste fifa faal die ik dit jaar meegemaakt heb is toch wel dit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=72rTlvwGBKk]

[ Voor 26% gewijzigd door Daiov97 op 24-04-2016 10:46 ]

Daimen schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:40:
[...]

Op FUT idd wel, maar speel laatste tijd enkel nog beetje seizoenen met Barcelona. Divisie 1 daar proberen te bereiken.

Nog even over scripting gesproken: soms zit het mee, en soms zit het heel erg tegen:

[video]

[video]
toch knap dat die keeper even door het zijnet stapte ;) :P
Overigens een van de zelden voorbeelden waar het qua scripting fout loopt.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 24-04-2016 10:50 ]

Verwijderd

Daimen schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:40:
[...]

[video]

[video]
Die 2e heb ik ook al een keer meegemaakt. De keeper had de bal klem, een tegenstander kwam met volle snelheid aanlopen en raakte de keeper waarna je zo'n domme (net niet) struikel animatie zag. Mijn keeper liep toen zo in zijn eigen doel.
Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:35:
[...]

waarom zou ik een excuus nodig hebben? Als ik er geen trek in heb dan ben ik het niet verplicht toch? :P
Ik vind het een beetje laf van je dat je wil dat hij mij vernederd maar dat je het zelf niet aan durft. Het is vriendschappelijk, de uitslag boeit totaal niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 11:01 ]

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:02:
[...]

dat scripten wordt hoogst overdreven. Vaak een reden om maar iets te schuld te geven in plaats van het persoonlijk falen. De meest fantastische goals zijn logisch, want ze vlogen erin zoals ik het bedacht heb. Tot EA is scripting omdat mijn speler tegen een andere speler rent (terwijl je je stick richt naar de positie van je eigen speler). Maar goed..... Ergens maar goed dat er iets gescript wordt, want anders raakt niemand hier een pepernoot vrees ik.

Maar goed, ik doe het ook wel eens lekker afgeven op EA, wel zo makkelijk als ik niet naar mijn eigen falen wilt kijken ;) :P
Het is helemaal niet overdreven, het scripten is zelfs overduidelijk en verdomd irritant. Want elke zoveelste steekbal die precies voor de voeten beland van de keeper of debiele aanname van een topspeler is geen toeval meer. Dat is scripting tot en met en dat maakt het onmogelijk consequent te blijven spelen.
sebastiaaan schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:07:
[...]

Het is helemaal niet overdreven, het scripten is zelfs overduidelijk en verdomd irritant. Want elke zoveelste steekbal die precies voor de voeten beland van de keeper of debiele aanname van een topspeler is geen toeval meer. Dat is scripting tot en met en dat maakt het onmogelijk consequent te blijven spelen.
sommige spelers denken met Ronaldo nog met zijn rug naar de bal perfect te kunnen aannemen. Of zijn verbaasd dat wanneer ze met de speler naar links staan dat de bal naar links gaat terwijl ze de bal rechtsachter willen passen.
Genoeg voorbeelden gezien die hieronder vallen. Prima om dat op EA af te schuiven, maar verlies de realiteit dan niet uit het oog.
En sommige gevallen zijn irritanten scripts zoals ik hierboven al eens aangaf.

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:22:
[...]

sommige spelers denken met Ronaldo nog met zijn rug naar de bal perfect te kunnen aannemen. Of zijn verbaasd dat wanneer ze met de speler naar links staan dat de bal naar links gaat terwijl ze de bal rechtsachter willen passen.
Genoeg voorbeelden gezien die hieronder vallen. Prima om dat op EA af te schuiven, maar verlies de realiteit dan niet uit het oog.
Boefjes zijn het daar bij EA :P

Volgens Futbin zou ik muller 88 kunnen inwisselen voor Lewa 91 :+
http://www.futbin.com/compare/34220/37260

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 24-04-2016 12:57 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:22:
[...]

Ook spelers die vrij staan hebben er last van. Het zit hem gewoon in het spel dat dingen niet goed gaan zoals jij het bedoelt hebt. Als ik een bal naar rechts speel en hij uiteindelijk recht vooruit of links gaat dan heb ik er geen enkele invloed op gehad. Toch kan zoiets wel een complete aanval om zeep helpen of nog erger, een assist geven aan de tegenstander die vervolgens kan scoren. Ik kan mijn eigen spel prima analyseren en zien waar ik goed mee weg kom maar dit spel is gewoon zo slecht in elkaar gezet. Ook heb je nog de lag/input lag die optreed gedurende de wedstrijd waar je toch van gaat twijfelen.

Dan heb je ook nog de twijfel gevallen wanneer je net hebt gescoord:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_9WxawK3v4M]
De bal veranderd niet echt van richting. Heb ze zo al te vaak gezien.

Verklaar ook maar waarom Iniesta met 92 short passing de bal naar de tegenstander speelt in plaats van Neymar waar ik naar richte:
[YouTube: https://youtu.be/8SkNXUNbWRk]

P.s. Ik weet hoe ik moet richten met zo'n joystick.
Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:51:
[...]

Boefjes zijn het daar bij EA :P

Volgens Futbin zou ik muller 88 kunnen inwisselen voor Lewa 91 :+
http://www.futbin.com/compare/34220/37260
het enige echte verschil is de stamina, maar die van Lewa is voldoende. Ik zie Lewa ook steeds vaker als CAM overigens.

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:13:
[...]

Ook spelers die vrij staan hebben er last van. Het zit hem gewoon in het spel dat dingen niet goed gaan zoals jij het bedoelt hebt. Als ik een bal naar rechts speel en hij uiteindelijk recht vooruit of links gaat dan heb ik er geen enkele invloed op gehad. Toch kan zoiets wel een complete aanval om zeep helpen of nog erger, een assist geven aan de tegenstander die vervolgens kan scoren. Ik kan mijn eigen spel prima analyseren en zien waar ik goed mee weg kom maar dit spel is gewoon zo slecht in elkaar gezet. Ook heb je nog de lag/input lag die optreed gedurende de wedstrijd waar je toch van gaat twijfelen.

Dan heb je ook nog de twijfel gevallen wanneer je net hebt gescoord:
[video]
De bal veranderd niet echt van richting. Heb ze zo al te vaak gezien.

Verklaar ook maar waarom Iniesta met 92 short passing de bal naar de tegenstander speelt in plaats van Neymar waar ik naar richte:
[video]

P.s. Ik weet hoe ik moet richten met zo'n joystick.
volgens mij niet, want ik zie dat je net voordat Iniesta passt je iets naar rechts gaat waardoor je naar je buitenste speler wilt spelen ipv die naar binnen loopt.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:35:
[...]

volgens mij niet, want ik zie dat je net voordat Iniesta passt je iets naar rechts gaat waardoor je naar je buitenste speler wilt spelen ipv die naar binnen loopt.
En het moest een steekbal zijn richting de 16. Maar bedankt dat jij voor mij denkt :')

Je ziet hem nog een stap vooruit doen waarna hij prima met zijn rechter voet de bal de 16 in kon krijgen. Dat een speler naar rechts gaat zegt ook niks aangezien het een beetje dom zou zijn om tegen de verdediger aan te lopen. Je moet er toch op een bepaalde manier langs zien te komen.
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:40:
[...]

En het moest een steekbal zijn richting de 16. Maar bedankt dat jij voor mij denkt :')

Je ziet hem nog een stap vooruit doen waarna hij prima met zijn rechter voet de bal de 16 in kon krijgen. Dat een speler naar rechts gaat zegt ook niks aangezien het een beetje dom zou zijn om tegen de verdediger aan te lopen. Je moet er toch op een bepaalde manier langs zien te komen.
Tsja ik weet niet wat die speler allemaal denkt. Maar ik zie een pass die compleet logisch is als je de houding/richting van de speler ziet op moment van passen. Dat het niet de gewenste uitkomst is, dat is duidelijk, maar voor mij een duidelijk voorbeeld van user error wat niks met EA te maken heeft.
Dat 2e filmpje van daimen is pas EA failure.

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:45:
[...]

Tsja ik weet niet wat die speler allemaal denkt. Maar ik zie een pass die compleet logisch is als je de houding/richting van de speler ziet op moment van passen. Dat het niet de gewenste uitkomst is, dat is duidelijk, maar voor mij een duidelijk voorbeeld van user error wat niks met EA te maken heeft.
Dat 2e filmpje van daimen is pas EA failure.
Je kan ook de trainer? aanzetten, dan word de richting aangegeven wat misschien helpt?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:59:
[...]

Je kan ook de trainer? aanzetten, dan word de richting aangegeven wat misschien helpt?
Zijn ook filmpjes van dat hij dan alsnog een andere kant op gaat. Ik hou er wel over op aangezien toch alles een user error is wat van mij komt :+
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:03:
[...]

Zijn ook filmpjes van dat hij dan alsnog een andere kant op gaat. Ik hou er wel over op aangezien toch alles een user error is wat van mij komt :+
Optie twee is elke assist optie op manual te zetten

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:03:
[...]

jouw iniesta rage is geen EA failure. En zo zie je met dit voorbeeld hoe makkelijk er op EA wordt afgegeven terwijl het de speler zelf is. EA zorgt wel voor genoeg hilarische acties.

Zoals gisteren gezegd. De training met de cirkel van doeltjes. Dan zie je hoe moeilijk het is om in een specifiek doel te schieten.

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:07:
[...]

Optie twee is elke assist optie op manual te zetten
Ben benieuwd, zonder EA hulp schiet iedereen de bal uit het stadion :P ;)
Denk dat ze snel de EA hulp weer aan gaan zetten als ze het geprobeerd hebben :)

Heb je lewa al?

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:15:
[...]

Ben benieuwd, zonder EA hulp schiet iedereen de bal uit het stadion :P ;)
Denk dat ze snel de EA hulp weer aan gaan zetten als ze het geprobeerd hebben :)

Heb je lewa al?
Idd, dan pas merk je hoe EA de gameplay beïnvloed.
nee, het gaat prima met Muller.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BApqbgcB2k8]
Om toch wat positiviteit terug te brengen :+ Heb ook nog wel een andere wedstrijd opgenomen tegen een Real Madrid waar diegene volgens mij wat naars tegen mij zei maar neem voice chat niet mee. Was wel grappig om te zien dat mensen bij normaal Seasons ook teveel vertrouwen op een sterspeler.
Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 14:15:
[...]

jouw iniesta rage is geen EA failure. En zo zie je met dit voorbeeld hoe makkelijk er op EA wordt afgegeven terwijl het de speler zelf is. EA zorgt wel voor genoeg hilarische acties.

Zoals gisteren gezegd. De training met de cirkel van doeltjes. Dan zie je hoe moeilijk het is om in een specifiek doel te schieten.
Rage viel wel mee maar dit spel heeft gewoon zijn gebreken omdat er geen competitie is.
Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:05:
[...]

Idd, dan pas merk je hoe EA de gameplay beïnvloed.
nee, het gaat prima met Muller.
daarom. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Lewa toch niet erbij halen?
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:28:
[video]
Om toch wat positiviteit terug te brengen :+ Heb ook nog wel een andere wedstrijd opgenomen tegen een Real Madrid waar diegene volgens mij wat naars tegen mij zei maar neem voice chat niet mee. Was wel grappig om te zien dat mensen bij normaal Seasons ook teveel vertrouwen op een sterspeler.

[...]

Rage viel wel mee maar dit spel heeft gewoon zijn gebreken omdat er geen competitie is.
geen competitie? Lijkt mij genoeg competities, maar misschien bedoel je het anders?

[ Voor 54% gewijzigd door Bean77 op 24-04-2016 16:51 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:50:
[...]

daarom. Soms zit het mee, soms zit het tegen.

Lewa toch niet erbij halen?

[...]

geen competitie? Lijkt mij genoeg competities, maar misschien bedoel je het anders?
Je hebt alleen PES en Fifa. Go figure!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb een friends aanvraag. Van iemand genaamd Wisewish. Is dat iemand uit dit topic toevallig?
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:33:
[...]

Je hebt alleen PES en Fifa. Go figure!
oh op die wijze. Tsja als een spel ruk is koop je het uberhaupt toch niet?

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:47:
[...]

Dan gaat ie heel snel in de vraag en aanbod ;)

*Bossie heeft drie games, waarvan twee fifa :X

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:51:
[...]

Dan gaat ie heel snel in de vraag en aanbod ;)

*Bossie heeft drie games, waarvan twee fifa :X
Hahaha

trouwens, hier nog een leuke omdat die zo knullig was.
Uiteraard puur skill en 0,0 EA scripting aan te pas omdat ik het 2 minuten van te voren al had bedacht dat ik het zo zou gaan doen :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5sqTjSkA0bs]

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:10:
[...]

Hahaha

trouwens, hier nog een leuke omdat die zo knullig was.
Uiteraard puur skill en 0,0 EA scripting aan te pas omdat ik het 2 minuten van te voren al had bedacht dat ik het zo zou gaan doen :P

[video]
Dat is gewoon een blunder, de keeper moet de bal gewoon het stadium uitjassen (ik bedoel wegrammen, zodat de bal automagisch voor een tegenstander valt 20m verderop)

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:15:
[...]

Dat is gewoon een blunder, de keeper moet de bal gewoon het stadium uitjassen (ik bedoel wegrammen, zodat de bal automagisch voor een tegenstander valt 20m verderop)
dat is ook zo :P Hij wachtte zo lang dat ik maar gokte op een sliding, wat dus lukte ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:47:
[...]

Ik heb Destiny ook onder een laag stof liggen. Fifa is leuk maar de fouten in het spel maken het soms gewoon frustrerend. Ik heb net 6 potjes normaal seizoenen gespeeld (dus geen FUT). 1 potje ongelukkig verloren met 2-3 maar dat voelt gewoon zoveel anders aan. Alles voelde gewoon zoveel beter aan en je kunt daar ook daadwerkelijk snel spelen als je weet hoe dat moet.

1e helft:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xSNMYWmPsWI]

2e helft:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v5esrBtuDK8]

Kijk hier maar hoe de spelers bewegen, draaien en de bal spelen. Dit is hoe ik Fifa ook offline ervaar tegen vrienden. Waarschijnlijk zal er wel weer een bepaald persoon zijn die het een onterechte eindstand vind na 45 minuten maar goed, daar moet je maar mee leren omgaan.
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:47:
[...]

Ik heb Destiny ook onder een laag stof liggen. Fifa is leuk maar de fouten in het spel maken het soms gewoon frustrerend. Ik heb net 6 potjes normaal seizoenen gespeeld (dus geen FUT). 1 potje ongelukkig verloren met 2-3 maar dat voelt gewoon zoveel anders aan. Alles voelde gewoon zoveel beter aan en je kunt daar ook daadwerkelijk snel spelen als je weet hoe dat moet.

1e helft:
[video]

2e helft:
[video]

Kijk hier maar hoe de spelers bewegen, draaien en de bal spelen. Dit is hoe ik Fifa ook offline ervaar tegen vrienden. Waarschijnlijk zal er wel weer een bepaald persoon zijn die het een onterechte eindstand vind na 45 minuten maar goed, daar moet je maar mee leren omgaan.
Waarom speel jij niet met Dortmund?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 18:55:
[...]

Waarom speel jij niet met Dortmund?
Eerste potje met Dortmund gespeeld en gewonnen. Bayern heeft gewoon een belachelijk goed team en als je toch alleen maar PSG, Real en Barcelona tegen komt dan kun je beter een team nemen wat daar tegen bestand is. Op zich kan ik met BVB ook wel op een zelfde soort manier spelen maar de bank van Bayern is zoveel sterker aangezien je nog kunt rekenen op Ribery en Coman kunt rekenen mocht Lewa niet succesvol zijn.

Tot nu toe ben ik de volgende teams tegen gekomen:
Real Madrid 2x
Barcelona 2x
Juventus 1x
PSG 2x

Ik speel met een soort van 41212(2) zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rZz5Atz.jpg

Aangezien je heel gemakkelijk je team vooraf kunt aanpassen evenals de positie heb ik Thiago wat meer naar achteren. Een combinatie van CDM en CM en Costa heb ik wat naar voren geschoven om hem zo altijd voorin te hebben .

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

YES !!!! 3-2 gewonnen laatste wedstrijd en heb me gehandhaaft in div 7, ;-).

Was ook nog tegen shirts in zelfde kleur, tegen een pingeldoos, wat een zenuwenpot.

Staat nu op youtube, helaas niet de hele wedstrijd. Dat is toch zonde dat dat niet kan.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:10:

Was ook nog tegen shirts in zelfde kleur, tegen een pingeldoos, wat een zenuwenpot.

Staat nu op youtube, helaas niet de hele wedstrijd. Dat is toch zonde dat dat niet kan.
Tijdens rust gewoon sharen of opslaan en dan nadat de wedstrijd is afgelopen opnieuw sharen/opslaan. Dan moet je ze alleen nog even aan elkaar plakken maar dat kan ook wel via youtube ;)
Turfschipper schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:10:

Grats :)

Ik heb me inmiddels tweemaal gehandhaafd in D4, had 7 punten na 3 games vanochtend en na de lunch net kunnen handhaven :+

Door tweemaal een tegengoal te krijgen in blessuretijd, kon ik promotie wel vergeten

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja ok. Maar ik weet pas na de wedstrijd of het de moeite is en hoe het afloopt natuurlijk.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:15:
Ja ok. Maar ik weet pas na de wedstrijd of het de moeite is en hoe het afloopt natuurlijk.
Dan verwijder je hem gewoon :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja.... Maar dan moet je elke wedstrijd 2x naar sharen toe. Heel vaak voor niks.

Of uit gaan zenden.

Jammer dat die niet gewoon heel de pot mee pakt. Zoveel scheelt dat niet. (Volgens mij vanaf een minuut of 10 1ste helft nu, is aan het verwerken op youtube)

Maar goed... Het kan wel idd.

[ Voor 20% gewijzigd door Turfschipper op 24-04-2016 19:20 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:17:
Tsja.... Maar dan moet je elke wedstrijd 2x naar sharen toe. Heel vaak voor niks.

Of uit gaan zenden.

Jammer dat die niet gewoon heel de pot mee pakt. Zoveel scheelt dat niet. (Volgens mij vanaf een minuut of 10 1ste helft nu, is aan het verwerken op youtube)

Maar goed... Het kan wel idd.
In theorie zou je ook gewoon 1 wedstrijd kunnen opnemen aangezien 1 helft 6 minuten duurt. Maar door al die domme onderbrekingen loopt het altijd uit en zit je boven de 15 minuten.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

In theorie speel ik ManU van de mat af, haha, ;-).

Maar ok, echt groot issue is het niet.
Turfschipper schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:24:

Idd, worden hier al genoeg zinloze filmpjes gepost :+

Bossie schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:15:
[...]

Grats :)

Ik heb me inmiddels tweemaal gehandhaafd in D4, had 7 punten na 3 games vanochtend en na de lunch net kunnen handhaven :+

Door tweemaal een tegengoal te krijgen in blessuretijd, kon ik promotie wel vergeten
vaak is het even acclimatiseren en daarna jump je weer een divisie. Hoewel ik zelf al een tijdje vastzit in div3 :(

• MyUtd4Life
Turfschipper schreef op zondag 24 april 2016 @ 19:24:

Ik weet niet welke theorie dat is, maar ik ken die niet hoor :9

Prijzen zijn weer lekker aan dalen. Dus nog even wachten en dan hopelijk Neymar kopen :)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Daalt niet snel genoeg. Aankomende vrijdag TOTS dan moet hard gaan :)

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bJz6q4cM53E]

Neuer maakte net ook nog even een leuke fout :+ 5-2 gewonnen uiteindelijk
MyUtd4Life schreef op zondag 24 april 2016 @ 22:37:
[...]

Ik weet niet welke theorie dat is, maar ik ken die niet hoor :9

Prijzen zijn weer lekker aan dalen. Dus nog even wachten en dan hopelijk Neymar kopen :)
Hoe kom je aan dat geld joh <+:)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 23:24 ]

• BinaryRun
Voor de volledigheid:

https://www.easports.com/...eam/news/2016/fut-16-tots

Een ding is in elk geval zeker, elk team word de komende periode minder waard want volgens mij gaat deze market crash niet meer stoppen.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:22:
[video]

Neuer maakte net ook nog even een leuke fout :+ 5-2 gewonnen uiteindelijk

[...]

Hoe kom je aan dat geld joh <+:)
Speciale toverkrachten zorgen daar voor :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e5lxZcx.png :'(
BinaryRun schreef op zondag 24 april 2016 @ 23:25:
Voor de volledigheid:

[video]

https://www.easports.com/...eam/news/2016/fut-16-tots

Een ding is in elk geval zeker, elk team word de komende periode minder waard want volgens mij gaat deze market crash niet meer stoppen.
Gewoon spelen met het team wat je fijn vind spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2016 23:38 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb mijn team geshared met mijn ps vrienden. Om de managers' taken te voltooien.

Alleen nog een toernooi spelen en een conceptspeler vervangen. En dan krijg ik een prijs, zal wel een pakje zijn.

Met Aguero IF graag, ;-). Voor mijn 2de selectie. BPL wordt die.

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 25-04-2016 04:23 ]

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Zo dat was FUT voor dit jaar.

Heb 300k aan pakketjes uitgegeven en het beste was Sergio Ramos (goud) hahaha.

Nu nog wat verkopen, zal ongeveer 100k waard zijn en dat maken we voor de laatste keer op.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:50:

Nu nog wat verkopen, zal ongeveer 100k waard zijn en dat maken we voor de laatste keer op.
Bewijst maar weer hoe klein de kans is dat je wat krijgt.

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:16:
[...]

Bewijst maar weer hoe klein de kans is dat je wat krijgt.
Eens!

Deze had ik niet eens uit gekochte pakketjes, maar uit een draft sessie (token gratis gekregen) waar ik de derde ronde eruit vloog.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:38:
[...]

Eens!

Deze had ik niet eens uit gekochte pakketjes, maar uit een draft sessie (token gratis gekregen) waar ik de derde ronde eruit vloog.
Ik heb mijne nog niet open gemaakt maar ben er bang voor dat er niet eens een 85 rated in gaat zitten :P Hopelijk lezen de pack verslaafden je bericht ook en geven ze EA geen geld meer volgend jaar.
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:38:
[...]

Eens!

pakjes zijn altijd de slechtste investeringen die je kunt doen. Maar was fun geweest als je wat leuks had gehad.

Gisteren nog online draft gespeeld, maar door pech al snel eruit. Deze pakjes maar bewaren voor de tots.

En vanochtend waren er nog 2 jumbo packs bijgekomen, blijft toch grappig. Ook deze maar even opsparen.

Verwijderd

Vanavond maar eens 90 Neymar testen. Jordi heeft hem nu ook aangezien ik hem 80k heb gegeven mocht iemand anders ook nog tegen hem gaan spelen :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Qr0z1NtQ2hI]
Het was mij ook gelukt om iemand op dezelfde manier terug te pakken die te traag is met de bal weg spelen. Had ook totaal niet door dat die keeper niet in zijn doel stond :')

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:50:

Toch niet kunnen wachten op TotS? :P
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:31:
Vanavond maar eens 90 Neymar testen. Jordi heeft hem nu ook aangezien ik hem 80k heb gegeven mocht iemand anders ook nog tegen hem gaan spelen :P

[video]
Het was mij ook gelukt om iemand op dezelfde manier terug te pakken die te traag is met de bal weg spelen. Had ook totaal niet door dat die keeper niet in zijn doel stond :')
ik dacht dat je de 90 versie al had. Lagen de prijzen destijds nog zoveel uit elkaar?

Mijn Italiaanse team haperde wat dus ervoor gekozen om naast mijn bvva team een variant erop te bouwen. Tsja de keus is tegenwoordig reuze, dus waarom ook niet :P

Nu deze 2 teams:
http://www.futbin.com/16/squad/412883
http://www.futbin.com/16/squad/476150

voetbalt prima :P

servival7 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:34:
[...]

de coins branden in zijn handen, altijd al geweest :P ;)

• Ricloo86
servival7 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:34:
[...]

Haha nee, vond die 100k pakjes wel handig :P

drie van gekocht en toen was het op, ideaal hahahaha
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:37:
[...]

de coins branden in zijn handen, altijd al geweest :P ;)
Haha klopt, nu al zin om flink te traden met 17 :P

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:46:
[...]

Haha nee, vond die 100k pakjes wel handig :P

drie van gekocht en toen was het op, ideaal hahahaha
[...]

Haha klopt, nu al zin om flink te traden met 17 :P
nog bijna een half jaar wachten hoor ;)
Kan je nog beter nog ff genieten van fifa16. Prijzen zijn nu echt laag deze dagen.....

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:48:
[...]

nog bijna een half jaar wachten hoor ;)
Kan je nog beter nog ff genieten van fifa16. Prijzen zijn nu echt laag deze dagen.....
Doe ik ook met pro-clubs! ;)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:49:
[...]

Doe ik ook met pro-clubs! ;)
dan ben je toch veel afhankelijk van anderen die online zijn? Vind je het dan niet leuke om tussendoor wat fut te spelen?

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:51:
[...]

dan ben je toch veel afhankelijk van anderen die online zijn? Vind je het dan niet leuke om tussendoor wat fut te spelen?
Nee tijdje gedaan en kan mij niet bekoren, de hogere divisies is het enkel een goede voorhoede en pingelen maar.

Klopt dat je afhankelijk van andere spelers bent, maar die zijn er eigenlijk altijd wel.
Heb mijn eigen team, en heb twee andere clubs waar ik zo nu en dan mag aansluiten.

En anders speel ik een ander spel, laatste tijd was dat the Division (al voelt dat hetzelfde als FUT momenteel hahaha)

Pagina: 1 ... 70 ... 102 Laatste