Hoe bevalt het om een EA medewerker te zijn? Dit spel zit echt vol met fouten.Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:02:
[...]
dat scripten wordt hoogst overdreven. Vaak een reden om maar iets te schuld te geven in plaats van het persoonlijk falen. De meest fantastische goals zijn logisch, want ze vlogen erin zoals ik het bedacht heb. Tot EA is scripting omdat mijn speler tegen een andere speler rent (terwijl je je stick richt naar de positie van je eigen speler). Maar goed..... Ergens maar goed dat er iets gescript wordt, want anders raakt niemand hier een pepernoot vrees ik.
Maar goed, ik doe het ook wel eens lekker afgeven op EA, wel zo makkelijk als ik niet naar mijn eigen falen wilt kijken![]()
Gisteren kwamen we er tijdens een vriendschappelijk potje ook nog wel 1 tegen. Blijkbaar kan de scheids niet onthouden wie hij een kaart moet geven. Jordi maakte een overtreding en zou daarvoor geel moeten krijgen maar we bleven maar doorspelen, uiteindelijk maakte ik een overtreding (zonder spelonderbrekingen). Uiteindelijk toen de bal over de lijn ging kreeg ik een gele kaart en Jordi niks.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=H8XuVo4d-ZU]
Neymar had er zin in.