Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:36:
[...]

ik dacht dat je de 90 versie al had. Lagen de prijzen destijds nog zoveel uit elkaar?

Mijn Italiaanse team haperde wat dus ervoor gekozen om naast mijn bvva team een variant erop te bouwen. Tsja de keus is tegenwoordig reuze, dus waarom ook niet :P

Nu deze 2 teams:
http://www.futbin.com/16/squad/412883
http://www.futbin.com/16/squad/476150

voetbalt prima :P
88 was eerst rond de 175 en de 90 net boven de 200. Heb de 90 voor 175 kunnen halen.
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:54:
[...]

Nee tijdje gedaan en kan mij niet bekoren, de hogere divisies is het enkel een goede voorhoede en pingelen maar.

Klopt dat je afhankelijk van andere spelers bent, maar die zijn er eigenlijk altijd wel.
Heb mijn eigen team, en heb twee andere clubs waar ik zo nu en dan mag aansluiten.

En anders speel ik een ander spel, laatste tijd was dat the Division (al voelt dat hetzelfde als FUT momenteel hahaha)
dat is waar. Ach gisteren een aantal potjes gespeeld. Soms pech, soms mazzel. Niet heel veel pingel teams tegen gekomen.

tsja shooters, ben daar te naief in. Gasten die alleen maar op 1 punt verdekt blijven snipen, nah niks voor mij :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:58:
[...]

88 was eerst rond de 175 en de 90 net boven de 200. Heb de 90 voor 175 kunnen halen.
tsja prijzen dalen echt. 500k voor messi, iets van 650k ofzo voor ronaldo.

lekker shoppen :P maar nadeel is dat het voor heel veel spelers nu bereikbaar is geworden.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:58:
[...]

dat is waar. Ach gisteren een aantal potjes gespeeld. Soms pech, soms mazzel. Niet heel veel pingel teams tegen gekomen.

tsja shooters, ben daar te naief in. Gasten die alleen maar op 1 punt verdekt blijven snipen, nah niks voor mij :P
the Division is een heel ander soort shooter, neigt meer naar RPG.
BLops etc ben ik overigens ook ontgroeit.

Mocht ik in de aankomende packs nog een klapper hebben zet ik nog een team neer, als ik tijd heb zal ik als doel Divisie 1 proberen te bereiken.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:06:
[...]

the Division is een heel ander soort shooter, neigt meer naar RPG.
BLops etc ben ik overigens ook ontgroeit.

Mocht ik in de aankomende packs nog een klapper hebben zet ik nog een team neer, als ik tijd heb zal ik als doel Divisie 1 proberen te bereiken.
dat is ook wel zo. ik generaliseer iets teveel :P

vond reus al een grote klapper ;) Maar zou mooi zijn. Omdat mijn 2 teams er toch wel staan twijfel ik of ik aan de loterij mee moet gaan doen of dat ik gewoon gericht wat aankopen ga doen. Mijn verstand zegt het laatste.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:25:
[...]

dat is ook wel zo. ik generaliseer iets teveel :P

vond reus al een grote klapper ;) Maar zou mooi zijn. Omdat mijn 2 teams er toch wel staan twijfel ik of ik aan de loterij mee moet gaan doen of dat ik gewoon gericht wat aankopen ga doen. Mijn verstand zegt het laatste.
Ja ligt eraan hoelang je er nog mee door wilt gaan.
2 teams is wel lekker als je lang door wilt gaan natuurlijk.

Heb nog 300 conditie kaartjes etc over, dus red mij wel voor de tijd dat ik dan zou spelen met 1 team.

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:26:
[...]

Ja ligt eraan hoelang je er nog mee door wilt gaan.
2 teams is wel lekker als je lang door wilt gaan natuurlijk.

Heb nog 300 conditie kaartjes etc over, dus red mij wel voor de tijd dat ik dan zou spelen met 1 team.
in principe wil ik dit spel gewoon spelen tot de nieuwe versie uitkomt. teams afwisselen voor fitness is wel zo praktisch. Nu heb ik 2 enigszins vergelijkbare teams met dezelfde formatie.

300 nog? Wat doen die kaarten tegenwoordig? Tijd geleden 1300-1400. Maar ik kan mij voorstellen dat er nu minder packs geopend worden en dat de prijs iets is gestegen.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:28:
[...]

in principe wil ik dit spel gewoon spelen tot de nieuwe versie uitkomt. teams afwisselen voor fitness is wel zo praktisch. Nu heb ik 2 enigszins vergelijkbare teams met dezelfde formatie.

300 nog? Wat doen die kaarten tegenwoordig? Tijd geleden 1300-1400. Maar ik kan mij voorstellen dat er nu minder packs geopend worden en dat de prijs iets is gestegen.
Zet alles gewoon voor 150 - 5000 (uit mijn hoofd weg), ene keer 1500 en andere keer 300.
Zet er stuk of 10 tegelijk weg, dus zullen er altijd een aantal zijn die niet overboden worden.

Paar weken terug het idee dat er nog een auto bod ofzo op zat, alles voor >1500 verkocht iedere keer.

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:31:
[...]

Zet alles gewoon voor 150 - 5000 (uit mijn hoofd weg), ene keer 1500 en andere keer 300.
Zet er stuk of 10 tegelijk weg, dus zullen er altijd een aantal zijn die niet overboden worden.

Paar weken terug het idee dat er nog een auto bod ofzo op zat, alles voor >1500 verkocht iedere keer.
EA zou bots aanpakken, ik hoop dat dit wel merkbaar is. Ik heb zelf helemaal niet zo zitten snipen met mijn shirt handel.

gewoon rond een uur op 2000 aanbieden en dan pak je wel de hoofdprijs. Heb je zo 400k ofzo te pakken. Is toch wel lekker.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:46:
[...]

EA zou bots aanpakken, ik hoop dat dit wel merkbaar is. Ik heb zelf helemaal niet zo zitten snipen met mijn shirt handel.

gewoon rond een uur op 2000 aanbieden en dan pak je wel de hoofdprijs. Heb je zo 400k ofzo te pakken. Is toch wel lekker.
Ja dat is alleen bij die shiney de shine toch?

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:47:
[...]

Ja dat is alleen bij die shiney de shine toch?
klopt, maar je hebt de normale gold contracten van 13? wedstrijden?

Daar heb ik er ook nog 200 ofzo van staan. Laat maar weten wat de verkoopprijs is, misschien verkoop ik er nog wel 100 a 150 ofzo als de prijs leuk is.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:57:
[...]

klopt, maar je hebt de normale gold contracten van 13? wedstrijden?

Daar heb ik er ook nog 200 ofzo van staan. Laat maar weten wat de verkoopprijs is, misschien verkoop ik er nog wel 100 a 150 ofzo als de prijs leuk is.
Nee bedoel die shiney kaartjes.
De gewone gold heb ik er nog 450 van ofzo, maar verkoop ik meestal voor 150/200

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:21:
[...]

Nee bedoel die shiney kaartjes.
De gewone gold heb ik er nog 450 van ofzo, maar verkoop ik meestal voor 150/200
ah die, gewoon kijken wat de minimale bin is en dan listen voor dat bedrag. Al realiseer ik mij dat je daar geen zin in hebt :P Dan gewoon om 20:00 uur listen is het meest handige denk ik.

Als ik een gewone gebruik krijg ik uit mijn hoofd 18 wedstrijden, dat is prima zat. Gooi er dan 4 per speler op en dan kan ik wel even aan de slag.

EA zou een optie moeten invoegen dat je ook coins kunt kopen. Dat zou nog winstgevender voor ze zijn.

p.s. je zou nu maar op de coolsingel staan lol. Giet als een malle :P

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:24:
[...]

ah die, gewoon kijken wat de minimale bin is en dan listen voor dat bedrag. Al realiseer ik mij dat je daar geen zin in hebt :P Dan gewoon om 20:00 uur listen is het meest handige denk ik.

Als ik een gewone gebruik krijg ik uit mijn hoofd 18 wedstrijden, dat is prima zat. Gooi er dan 4 per speler op en dan kan ik wel even aan de slag.

EA zou een optie moeten invoegen dat je ook coins kunt kopen. Dat zou nog winstgevender voor ze zijn.

p.s. je zou nu maar op de coolsingel staan lol. Giet als een malle :P
Wie weet in 17, maar die optie hoeft er voor mij niet in ;)

Coins zijn goedkoper buiten EA om, en aan EA zelf zal ik ze niet kunnen slijten hahaha

(had graag in de regen in Utrecht gestaan hoor, helaas is niet anders)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:29:
[...]

Wie weet in 17, maar die optie hoeft er voor mij niet in ;)

Coins zijn goedkoper buiten EA om, en aan EA zelf zal ik ze niet kunnen slijten hahaha

(had graag in de regen in Utrecht gestaan hoor, helaas is niet anders)
tsja ik heb dit jaar niet via een externe partij geïnvesteerd, vorig jaar wel. Dat was best lonend :P Ik had dit jaar wat meer twijfels, maar weet niet of dat echt gegrond is.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:34:
[...]

tsja ik heb dit jaar niet via een externe partij geïnvesteerd, vorig jaar wel. Dat was best lonend :P Ik had dit jaar wat meer twijfels, maar weet niet of dat echt gegrond is.
Ik doe dat sowieso niet, 2 tientjes aan packs om startkapitaaltje te hebben en thats it.
Alaba was toen wel lekker in mijn 4e pakketje ofzo, 165k voor gepakt en toen kon het echte werk beginnen.
Was mijn eerste keer FUT dus alles vanaf het begin geleerd.
En heb nu echt wel dingen die ik in 17 weer of anders ga doen :)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:38:
[...]

Ik doe dat sowieso niet, 2 tientjes aan packs om startkapitaaltje te hebben en thats it.
Alaba was toen wel lekker in mijn 4e pakketje ofzo, 165k voor gepakt en toen kon het echte werk beginnen.
Was mijn eerste keer FUT dus alles vanaf het begin geleerd.
En heb nu echt wel dingen die ik in 17 weer of anders ga doen :)
165k ook haha. Ik had toen fabregas en die was toen ook echt veel waard (zoals alles in het begin).
Kan me herinneren dat ik toen nog Locadia kocht voor 1600 coins ofzo 8)7

Elk jaar leer je wel wat. Wat ik volgend jaar ga doen is meer 1 lijn proberen te volgen. Heb teveel coins verspilt bij het elke keer switchen van team.

We spreken dan wel een leuke taktiek af met traden. Gaat leuk worden :P

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Met dank aan Niels dus Neymar kunnen bemachtigen, dus ook maar gelijk teams wat omgegooid zonder daarvoor nog extra nieuwe spelers te hoeven kopen.

Daardoor van deze twee teams:
https://www.easports.com/...Id=kzOeUIvPnMeNc:FFA16PS4
https://www.easports.com/...Id=f84fnnUPnMeNd:FFA16PS4

Dit gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fOMaSWM.png
Mijn favoriete team

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ai61lrD.png
Fitness team, maar volstaat ook in divisie 1

FIFA Benelux Administrator

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:44:
[...]

165k ook haha. Ik had toen fabregas en die was toen ook echt veel waard (zoals alles in het begin).
Kan me herinneren dat ik toen nog Locadia kocht voor 1600 coins ofzo 8)7

Elk jaar leer je wel wat. Wat ik volgend jaar ga doen is meer 1 lijn proberen te volgen. Heb teveel coins verspilt bij het elke keer switchen van team.

We spreken dan wel een leuke taktiek af met traden. Gaat leuk worden :P
Ja doen we!
Welk platform speel je eigenlijk?

Hoop dat het op andere posities aanbieden weer net zo loont als deze editie.

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:50:
[...]

Ja doen we!
Welk platform speel je eigenlijk?

Hoop dat het op andere posities aanbieden weer net zo loont als deze editie.
Ik speel ps4, jij ook toch?
Spreken we tzt wel wat opties door. Bepaalde shirts/badges etc.paar dingen waar we op gaan focussen.
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:48:
Met dank aan Niels dus Neymar kunnen bemachtigen, dus ook maar gelijk teams wat omgegooid zonder daarvoor nog extra nieuwe spelers te hoeven kopen.

Daardoor van deze twee teams:
https://www.easports.com/...Id=kzOeUIvPnMeNc:FFA16PS4
https://www.easports.com/...Id=f84fnnUPnMeNd:FFA16PS4

Dit gemaakt:
[afbeelding]
Mijn favoriete team

[afbeelding]
Fitness team, maar volstaat ook in divisie 1
geen verkeerde teams. Alleen jammer van de reus/auba combinatie ;)

Griezmann speelt ook erg lekker moet ik zeggen.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:57:
[...]

Ik speel ps4, jij ook toch?
Spreken we tzt wel wat opties door. Bepaalde shirts/badges etc.paar dingen waar we op gaan focussen.
Jup, zie psn onderaan, voeg maar toe.

Ja komt tegen die tijd wel goed hoor.
Doel wordt 10m coins >:)

Neefje speelt ook FIFA maar geen FUT, dus zijn account ga ik ook gewoon gebruiken om te traden :P
Wellicht nog wel meer vrienden die geen FUT spelen maar wel FIFA, meerdere accounts cashen is wel lekker via de mobiele app en dan de coins overhevelen.

Moet eigenlijk nog even iemand vinden die aan de andere kant van de wereld bivakkeert, dan kun je 24/7 doorgaan haha

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:01:
[...]

Jup, zie psn onderaan, voeg maar toe.

Ja komt tegen die tijd wel goed hoor.
Doel wordt 10m coins >:)

Neefje speelt ook FIFA maar geen FUT, dus zijn account ga ik ook gewoon gebruiken om te traden :P
Wellicht nog wel meer vrienden die geen FUT spelen maar wel FIFA, meerdere accounts cashen is wel lekker via de mobiele app en dan de coins overhevelen.

Moet eigenlijk nog even iemand vinden die aan de andere kant van de wereld bivakkeert, dan kun je 24/7 doorgaan haha
die webb app vind ik wel ideaal. Veel tussendoor even wat biedingen doen en vaak genoeg geluk om leuke koopjes binnen te hengelen. Ik zal je vanavond even toevoegen. Wat ik merk dat werkt is de markt goed kennen, dus echt focus op een aantal items en dit vol blijven houden.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:57:
geen verkeerde teams. Alleen jammer van de reus/auba combinatie ;)

Griezmann speelt ook erg lekker moet ik zeggen.
Thanks.
Griezmann is inderdaad een erg chille speler en scoort als CAM al erg vaak. Wellicht in toekomst nog overwegen om andere versie van hem te halen.

Aubameyang staat daar voornamelijk vanwege chemistry, en aangezien ik hem nog wel wat beter vindt dan Morata heeft hij de voorkeur. Maar ik ben niet doorsnee speler die hele tijd misbruik maakt van pace met hem. Daarom heeft Müller veel meer doelpunten dan Aubameyang :P

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:07:
[...]
Aubameyang staat daar voornamelijk vanwege chemistry, en aangezien ik hem nog wel wat beter vindt dan Morata heeft hij de voorkeur. Maar ik ben niet doorsnee speler die hele tijd misbruik maakt van pace met hem. Daarom heeft Müller veel meer doelpunten dan Aubameyang :P
Herkenbaar ik heb Muller/Auba in de spits, echter heeft Muller meer goals/assists.
Ik heb soms het idee dat men juist het bekende pace abuse verwacht waardoor Muller meer tijd en ruimte krijgt :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

[...]

Thanks.
Griezmann is inderdaad een erg chille speler en scoort als CAM al erg vaak. Wellicht in toekomst nog overwegen om andere versie van hem te halen.

Ik heb hem als RW en met zijn linkerbeen leuk om naar binnen te komen. Maar ik realiseer mij dat de tegenstander eerder op neymar en bale let dan op griezmann. Maar hij is wel ondergewaardeerd.

Auba moet je idd pakken ipv morata. Ach voor de coins kan ik het ook niemand kwalijk nemen. Hopelijk in fifa17 een pace correctie in algemene zin. Waardoor het voetballen belangrijker wordt. En ja ik realiseer mij daarbij dat ik regelmatig ook op pace leun :P
Bossie schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:14:
[...]

Herkenbaar ik heb Muller/Auba in de spits, echter heeft Muller meer goals/assists.
Ik heb soms het idee dat men juist het bekende pace abuse verwacht waardoor Muller meer tijd en ruimte krijgt :P
Misschien moet ik een 3e team maken met muller, lewa, reus, auba, robben, gundogan :P volgens mij kost dat (behalve reus/robben niet zoveel coins meer)

edit: lol maar 350k :P Wordt interessant...
http://www.futbin.com/16/squad/480768

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:24:
[...]
Misschien moet ik een 3e team maken met muller, lewa, reus, auba, robben, gundogan :P volgens mij kost dat (behalve reus/robben niet zoveel coins meer)
http://www.futbin.com/16/squad/435819

Idd, Robben zakt hard maar is nog steeds >100k, terwijl Reus in prijs gehalveerd is. Daarnaast is Mkhiktaryan ook prima en cheap en heeft in tegenstelling tot Robben ook een zeer goede WF.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:29:
[...]

http://www.futbin.com/16/squad/435819

Idd, Robben zakt hard maar is nog steeds >100k, terwijl Reus in prijs gehalveerd is. Daarnaast is Mkhiktaryan ook prima en cheap en heeft in tegenstelling tot Robben ook een zeer goede WF.
jouw team die link? Niet verkeerd hoor :)

Robben kan je idd vervangen door Mkhiktaryan om het goedkoper te houden. Maar wat een topteam heb je voor slechts 350k :P
Wel oppassen voor de counter, dus misschien lahm op de bank als de stamina van gundogan op is. Ik vind de formatie wel erg leuk. Misschien moet ik het maar proberen :P

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:31:
[...]

jouw team die link? Niet verkeerd hoor :)

Robben kan je idd vervangen door Mkhiktaryan om het goedkoper te houden. Maar wat een topteam heb je voor slechts 350k :P
Wel oppassen voor de counter, dus misschien lahm op de bank als de stamina van gundogan op is. Ik vind de formatie wel erg leuk. Misschien moet ik het maar proberen :P
Mjah, maar heb veel geluk gehad deze FUT jaargang door TOTY Modric en 90 Neymar te packen.
Wat stamina betreft, ik wissel vaak Vidal/Gundogan met Gustavo/Gotze halverwege de tweede helft, Lahm is top als RB en gaat daar simpelweg niet meer weg.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2pT4zPL8NyQ]
Klote scheids ook altijd :P
[...]

Thanks.

Smoesjes.
Bossie schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:38:
[...]

Mjah, maar heb veel geluk gehad deze FUT jaargang door TOTY Modric en 90 Neymar te packen.
Wat stamina betreft, ik wissel vaak Vidal/Gundogan met Gustavo/Gotze halverwege de tweede helft, Lahm is top als RB en gaat daar simpelweg niet meer weg.
Die zijn niet verkeerd. Mijn beste pack was SIF Lewa, ook niet verkeerd, maar voor de rest waardeloze/discard IF's helaas.

Ik ben benieuwd of dat team dat ik heb gemaakt niet te aanvallend is. Maar ja, dat kan je beter maar uit gaan proberen :P

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:40:
[video]
Klote scheids ook altijd :P

[...]

Smoesjes.
schwalbe!! :P

Gisteren ook een vage penalty tegen gehad waar ik tot op heden niet weet wat ik uberhaupt heb gedaan. Maar ja, its all in the game....

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:05:
[...]

die webb app vind ik wel ideaal. Veel tussendoor even wat biedingen doen en vaak genoeg geluk om leuke koopjes binnen te hengelen. Ik zal je vanavond even toevoegen. Wat ik merk dat werkt is de markt goed kennen, dus echt focus op een aantal items en dit vol blijven houden.
Ja die is ook wel handig, maar wel brak.
moet zovaak opnieuw inloggen man.

klopt, veel van weinig wordt ook veel ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:43:
[...]

schwalbe!! :P

Gisteren ook een vage penalty tegen gehad waar ik tot op heden niet weet wat ik uberhaupt heb gedaan. Maar ja, its all in the game....
Het is de golden boy van EA. Dan krijg je zulke dingen :P

Om trouwens nog even terug te komen op dat pace gebeuren van laatst. Messi is pas gehyped in het spel. In het echt is hij bijvoorbeeld lang niet zo snel als wat er op zijn kaart staat.
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:45:
[...]

Ja die is ook wel handig, maar wel brak.
moet zovaak opnieuw inloggen man.

klopt, veel van weinig wordt ook veel ;)
Ik heb (android) er nauwelijks last van eerlijk gezegd. Echt super handig.
2 tradeshirts heb ik ook als standaard shirt ingesteld zodat je snel kunt zien of ze op een pagina worden aangeboden. Je hoeft dan niet shirt voor shirt langs. Ideaal!
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:52:
[...]

Het is de golden boy van EA. Dan krijg je zulke dingen :P

Om trouwens nog even terug te komen op dat pace gebeuren van laatst. Messi is pas gehyped in het spel. In het echt is hij bijvoorbeeld lang niet zo snel als wat er op zijn kaart staat.
messi is helemaal geen hype. Vind hem helemaal niet zo goed. Voorlopig vind ik neymar 90 beter dan ronaldo en messi :P

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:57:
[...]

2 tradeshirts heb ik ook als standaard shirt ingesteld zodat je snel kunt zien of ze op een pagina worden aangeboden. Je hoeft dan niet shirt voor shirt langs. Ideaal!
Heb IOS en is crappy, maargoed is bijzaak.

Snap niet wat je bedoeld met die shirtjes....!?

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:57:
[...]

[...]

messi is helemaal geen hype. Vind hem helemaal niet zo goed. Voorlopig vind ik neymar 90 beter dan ronaldo en messi :P
Ik bedoel meer dat omdat hij het poster kind is van EA/Fifa dat zijn ratings gehyped zijn.
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:03:
[...]

Heb IOS en is crappy, maargoed is bijzaak.

Snap niet wat je bedoeld met die shirtjes....!?
Als je shirts zoekt (volgens mij ook stadions etc etc) dan zie je onderaan de zoekresultaten per resultaat onderaan het logo een shirtje zwart (uit mijn hoofd). Deze wordt groen als je hem als thuis of uit tenue heb geselecteerd. Zo kan je in je resultaten heel snel kijken waar je shirtjes zitten die je zoekt. Als het niet duidelijk is kan ik vanavond wel wat plaatjes schieten wat ik bedoel.
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:07:
[...]

Ik bedoel meer dat omdat hij het poster kind is van EA/Fifa dat zijn ratings gehyped zijn.
dan mag hij wel beter gaan voetballen.

De overduidelijke hype is wel Auba. 99 pace, wat een lachwekkend zeg. Terug naar 90 zeg ik. En walcott ook gelijk wat minder.

[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 25-04-2016 14:09 ]

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:08:
[...]

Als je shirts zoekt (volgens mij ook stadions etc etc) dan zie je onderaan de zoekresultaten per resultaat onderaan het logo een shirtje zwart (uit mijn hoofd). Deze wordt groen als je hem als thuis of uit tenue heb geselecteerd. Zo kan je in je resultaten heel snel kijken waar je shirtjes zitten die je zoekt. Als het niet duidelijk is kan ik vanavond wel wat plaatjes schieten wat ik bedoel.
Oke denk dat ik hem snap, maar komen we in 17 op terug ;)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:09:
[...]

Oke denk dat ik hem snap, maar komen we in 17 op terug ;)
mooi :)

even gegoogled. Dat zwarte shirtje helemaal onderaan onder "home kit" wordt dan groen in je resultaten. Dus je kan het heel snel zien binnen een halve seconde en dan weer door naar volgende pagina.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H8fYJvc.png

Op futbin hebben ze nu ook overzichten gemaakt waar je per competitie kunt zoeken op shirts. Dan kan je gelijk kijken welke gaaf/populair kunnen zijn. Hopelijk hebben ze dat met fifa 17 ook gelijk paraat.

[ Voor 24% gewijzigd door Bean77 op 25-04-2016 14:18 ]

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:10:
[...]

even gegoogled. Dat zwarte shirtje helemaal onderaan onder "home kit" wordt dan groen in je resultaten. Dus je kan het heel snel zien binnen een halve seconde en dan weer door naar volgende pagina.
[afbeelding]

Op futbin hebben ze nu ook overzichten gemaakt waar je per competitie kunt zoeken op shirts. Dan kan je gelijk kijken welke gaaf/populair kunnen zijn. Hopelijk hebben ze dat met fifa 17 ook gelijk paraat.
Hoop eigenlijk dat de transferlijst flink hoger gaat worden hahaha
Maar als ik een paar gasten heb waar ik hun fut mag gebruiken om te traden zou het al handig zijn.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:10:
[...]

[afbeelding]

Ik ben enige tijd bezig geweest met een eigen FUT webapp. Van de zomer hoop ik deze verder te kunnen ontwikkelen, zodat bij FIFA 17 launch kan zijn. Daarin zou ik binnenkort ook eens naar kunnen kijken, of ik wat leuks kan maken voor shirts.

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:21:
[...]

Ik ben enige tijd bezig geweest met een eigen FUT webapp. Van de zomer hoop ik deze verder te kunnen ontwikkelen, zodat bij FIFA 17 launch kan zijn. Daarin zou ik binnenkort ook eens naar kunnen kijken, of ik wat leuks kan maken voor shirts.
Met als doel? auto-bot? :P
Wil hier ook wel wat in betekenen hoor, zeker als het wat kan opleveren ;)

• MyUtd4Life
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:24:
[...]

Met als doel? auto-bot? :P
Wil hier ook wel wat in betekenen hoor, zeker als het wat kan opleveren ;)
Nee, zeker geen bot. Soort FUTHead, maar dan wil ik meer integratie van ingame stats (zoals goals, assists en de andere beschikbare stats) erbij betrekken. Zodat de stats kunnen bewijzen wie de beste spelers zijn, in plaats van de rating of prijs ;)

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:26:
[...]

Nee, zeker geen bot. Soort FUTHead, maar dan wil ik meer integratie van ingame stats (zoals goals, assists en de andere beschikbare stats) erbij betrekken. Zodat de stats kunnen bewijzen wie de beste spelers zijn, in plaats van de rating of prijs ;)
Hmm oke, daar zal ik weinig aan hebben met traden ;)

• MyUtd4Life
Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:26:
[...]

Hmm oke, daar zal ik weinig aan hebben met traden ;)
Als jij kan zien welke spelers populair zijn, heb je daar wellicht wel wat aan. Plus tenues etc zijn gewoon leuke extra gimmicks.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:26:
[...]

Futhead heeft dat al :P En goals VS aantal wedstrijden zegt ook niet zoveel sinds mensen ook gewoon tegen het TOTW op amateur kunnen gaan spelen en zo de hele games/goals ratio om zeep kunnen helpen.

Prijzen in de gaten houden is misschien wat handiger voor jezelf. Dan kun je ook een keer eigen spelers kopen :P Ik ga misschien nog wel even kijken of ik een bot kan maken tijdens de zomervakantie. Volgens mij passen ze die REST API toch niet aan en anders zal het niet veel werk zijn :P
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:32:
[...]

Futhead heeft dat al :P En goals VS aantal wedstrijden zegt ook niet zoveel sinds mensen ook gewoon tegen het TOTW op amateur kunnen gaan spelen en zo de hele games/goals ratio om zeep kunnen helpen.

Prijzen in de gaten houden is misschien wat handiger voor jezelf. Dan kun je ook een keer eigen spelers kopen :P Ik ga misschien nog wel even kijken of ik een bot kan maken tijdens de zomervakantie. Volgens mij passen ze die REST API toch niet aan en anders zal het niet veel werk zijn :P
spelers is geen interessante trade markt doorgaans. Omdat het onbetrouwbaar is hoe de markt zich ontwikkelt. Populaire spelers zitten vaak ook veel meer spelers erop.
In het begin heb ik massaal in Medel gehandeld. Niet echt populair, maar toen wel een redelijk alternatief voor de veel duurdere marchisio/nainggolan etc. Ik heb er naar mijn gevoel echt duizenden verkocht a 150 coins winst (of soms iets meer).
shirts/badges zijn doorgaans winstgevender dan spelers is mijn ervaring. Bij spelers is het vaak een gok of ze meer waard worden of niet. Met shirts zeer zelden verlies gemaakt, bij spelers regelmatig omdat de markt wat inzakte.

• MyUtd4Life
Tsja, ik kijk wel. Het is sowieso leuk om wat te ontwikkelen met data van favoriete game :9

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:32:
[...]

Het is dat ik niet echt, echt niet ICT onderlegd ben, anders had ik ook wel wat willen bouwen.
Is dat echt moeilijk en veel werk? en hoe ga je die voor 17 maken als er nog niets bekend is?

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:37:
[...]

Het is dat ik niet echt, echt niet ICT onderlegd ben, anders had ik ook wel wat willen bouwen.
Is dat echt moeilijk en veel werk? en hoe ga je die voor 17 maken als er nog niets bekend is?
pas maar op, EA zou erop controleren. Volgens mij ben je dan gelijk je account kwijt. Zou toch spijtig zijn :P

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:36:
[...]

spelers is geen interessante trade markt doorgaans. Omdat het onbetrouwbaar is hoe de markt zich ontwikkelt. Populaire spelers zitten vaak ook veel meer spelers erop.
In het begin heb ik massaal in Medel gehandeld. Niet echt populair, maar toen wel een redelijk alternatief voor de veel duurdere marchisio/nainggolan etc. Ik heb er naar mijn gevoel echt duizenden verkocht a 150 coins winst (of soms iets meer).
shirts/badges zijn doorgaans winstgevender dan spelers is mijn ervaring. Bij spelers is het vaak een gok of ze meer waard worden of niet. Met shirts zeer zelden verlies gemaakt, bij spelers regelmatig omdat de markt wat inzakte.
Spelers op zeker wel winstgevend, shirtjes handel was voor mij bijverdienste om de transferlijst op 100 te houden.

maakte op een gegeven moment ongeveer 20k per nacht winst enkel met spelers aan te bieden op andere positie.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:37:
[...]

Je kunt gewoon zien waar de web client (web app) tegen praat via bijvoorbeeld de browser. Ga maar eens naar wde web app. Druk dan buiten dat flash object op de rechter muisknop en dan op element inspecteren en ga dan naar het tabblad network/netwerk. Als je nu iets aanklikt in de web app dan zie je wel wat json calls

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:37:
[...]

pas maar op, EA zou erop controleren. Volgens mij ben je dan gelijk je account kwijt. Zou toch spijtig zijn :P
Ja denk ook niet dat ik dat zou doen.
Daarentegen de coins verkopen durf ik het risico tzt wel aan.

En anders koop ik met winst gewoon nieuwe PS :P

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:39:
[...]

Je kunt gewoon zien waar de web client (web app) tegen praat via bijvoorbeeld de browser. Ga maar eens naar wde web app. Druk dan buiten dat flash object op de rechter muisknop en dan op element inspecteren en ga dan naar het tabblad network/netwerk. Als je nu iets aanklikt in de web app dan zie je wel wat json calls
Ik hoor tegen die tijd wel wat je voor elkaar hebt gekregen ;) snap er geen reet van |:( ;)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:40:
[...]

Ja denk ook niet dat ik dat zou doen.
Daarentegen de coins verkopen durf ik het risico tzt wel aan.

En anders koop ik met winst gewoon nieuwe PS :P
ach coins verkopen optie zou ik veel eerder overwegen dan een bot. Zeker in jouw geval waar je al een betrouwbaar verhaal hebt gehoord.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:37:
[...]

Denk dat het wel mee valt als je niet 24/7 gaat scannen op bepaalde spelers. Het enige wat ik zo niet weet is of de market op de console zelf een andere API gebruikt (lijkt mij sterk en dubbel werk) maar anders zou je dus gewoon rekening moeten houden hoe snel iemand kan klikken op zoeken en een speler kopen.
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:44:
[...]

Denk dat het wel mee valt als je niet 24/7 gaat scannen op bepaalde spelers. Het enige wat ik zo niet weet is of de market op de console zelf een andere API gebruikt (lijkt mij sterk en dubbel werk) maar anders zou je dus gewoon rekening moeten houden hoe snel iemand kan klikken op zoeken en een speler kopen.
succes ermee :P
battle of the bin snipe bots lol ;)

• MyUtd4Life
Voor die bots is al zoveel informatie beschikbaar, dat het niet moeilijk hoeft te zijn om daarvoor iets te maken. Echter, ik vind dat je daarmee de game kapot maakt, dus zal ik die informatie zelf niet toepassen of sharen.

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:46:
Voor die bots is al zoveel informatie beschikbaar, dat het niet moeilijk hoeft te zijn om daarvoor iets te maken. Echter, ik vind dat je daarmee de game kapot maakt, dus zal ik die informatie zelf niet toepassen of sharen.
bots zijn echt de ziekte van dit spel. Die maken het kapot.
Bots en auba moeten gebanned worden :P

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:46:
Ben ik met je eens, ik doe daar ook niet aan.
Met snipen was de voldoening ook erg groot als je het een keer won :)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:48:
[...]

Ben ik met je eens, ik doe daar ook niet aan.
Met snipen was de voldoening ook erg groot als je het een keer won :)
hoewel je veel meer verloor dan won :+
moet ik je nog aan je rage herinneren?

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:49:
[...]

hoewel je veel meer verloor dan won :+
moet ik je nog aan je rage herinneren?
Snipen verlies je niets he ;)
welke bedoel je? O-)

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 14:49:
[...]

Snipen verlies je niets he ;)
welke bedoel je? O-)
precies :+

• Ricloo86
Weet serieus niet op welke je doelt hoor? hahaha

maar snipen kost geen coins en verlies je niets mee.

• MyUtd4Life
Ik ben weer eens op zoek naar een vriendschappelijke tegenstander om nu wat potjes te doen. Wie o wie durft?

• Ricloo86
Hahaha damn you!
Maar als je op een speler zit met een bot erop ben je kansloos.
Moet je geluk mee hebben, maar op een gegeven moment lukt het meer bij 1 en dan krijg je dat :( hahahaha

maar legal traden kan ook erg hard gaan.

Heb winsten van 30k op een speler gepakt maal 5 a 10 ofzo.

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:02:
[...]

Hahaha damn you!
Maar als je op een speler zit met een bot erop ben je kansloos.
Moet je geluk mee hebben, maar op een gegeven moment lukt het meer bij 1 en dan krijg je dat :( hahahaha

maar legal traden kan ook erg hard gaan.

Heb winsten van 30k op een speler gepakt maal 5 a 10 ofzo.
ach dat was nog ruim voor je echte kookpunt ;) :P

Legaal traden is ook genoeg winstgevend. Gewoon focussen op goede targets en dan komt het geld vanzelf wel naar je toe. Maar belangrijkste is wel eerst goed kijken hoe de markt is voordat je verkeerde investeringen maakt.

• MyUtd4Life
Ik stel voor dan dat we bij FIFA 17 die tradingstips wat meer gaan uitwisselen, kan ik ook eens miljoen coins bereiken. Nu was traden meestal niet al te succesvol.

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:12:
Ik stel voor dan dat we bij FIFA 17 die tradingstips wat meer gaan uitwisselen, kan ik ook eens miljoen coins bereiken. Nu was traden meestal niet al te succesvol.
probleem met tradingtips sharen is dat er gelijk mensen alles overnemen en in dezelfde vijver gaan vissen. Dat gaat ten koste van de winst. Daarom heb ik ze nooit gedeeld en zal ik dat ook niet gaan doen ook.

Behalve algemene tips, die kan je altijd wel delen.

• MyUtd4Life
Er leest hier toch bijna niemand, dat kan ik wel zien aan de hoeveelheid mensen die mijn uitdaging aangaan :(
En anders maken we er toch een select groepje van :9

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:21:
Er leest hier toch bijna niemand, dat kan ik wel zien aan de hoeveelheid mensen die mijn uitdaging aangaan :(
Klopt wat Bean zegt, in het begin zitten hier echt veel mensen mee te loeren.
Nu is het flink verzadigd zoals met elke gameplay.

Maar heb hier weleens een tip gegeven, en zag vervolgens in precies dezelfde price rate een veelvoud terug komen.

Heb hier zelf ook wel wat tips die voorbij zijn gekomen btw haha

Dus je moet het niet te breed trekken iig.

Zelfde dat je met betrouwbare mensen een speler moet gaan domineren, als je kwaad wilt zet je de speler er voor 100 onder en kopen ze allemaal die van jou.

haha.
zoals eerder aangegeven trade ik intensief met PSG 3rd kit. Prijzen zijn nu erg gezakt. Maar als je 5 aanbiedingen per uur hebt van deze kit, heb ik er geen behoefte aan dat er iemand vanaf dit forum tegen gaat bieden. Juist omdat er niet al teveel aanbod is.

We kunnen ook een keer massaal een populaire speler kiezen en een vast max bedrag afspreken en kijken of we met een groep een speler kunnen "domineren".

• MyUtd4Life
Traden heeft in deze fase van de game, zeker nu met TOTS, niet echt veel zin meer. Maar als je in september en oktober flink coins kan verdienen, heb je daar het hele jaar profijt van. Dan moeten we zorgen dat we kunnen pieken qua traden :)

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
zowaar naar 5 potjes al 10 punten gehaald in divisie 4. Nu nog 5 potjes om promotie af te dwingen.

Ik zou met dat traden ook totaal niet weten waarop ik zou moeten targeten maar dat zoek ik tegen de tijd van FUT 17 wel uit.
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:27:
Traden heeft in deze fase van de game, zeker nu met TOTS, niet echt veel zin meer. Maar als je in september en oktober flink coins kan verdienen, heb je daar het hele jaar profijt van. Dan moeten we zorgen dat we kunnen pieken qua traden :)
en je moet ook scherp zijn op de spelers die je zelf hebt. Oude IF's tijdig verkopen voordat ze flink verlies gaan lijden als er een nieuwe IF komt etc etc het is best intensief allemaal.

• Ricloo86
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:24:
[...]

haha.
zoals eerder aangegeven trade ik intensief met PSG 3rd kit. Prijzen zijn nu erg gezakt. Maar als je 5 aanbiedingen per uur hebt van deze kit, heb ik er geen behoefte aan dat er iemand vanaf dit forum tegen gaat bieden. Juist omdat er niet al teveel aanbod is.

We kunnen ook een keer massaal een populaire speler kiezen en een vast max bedrag afspreken en kijken of we met een groep een speler kunnen "domineren".
Ja dat is altijd wel lachen om te doen hoor, heb ik deze versie 3 keer gedaan.
Je ziet zelfs de lijn bij futbin omhoog schieten :)
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:27:
Je moet in het begin je slag al gelijk slaan met traden, ik ben na maand of twee begonnen en vriend van mij zei dat zijn tactiek al afnam.

Ricloo86 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:31:
[...]

Ja dat is altijd wel lachen om te doen hoor, heb ik deze versie 3 keer gedaan.
Je ziet zelfs de lijn bij futbin omhoog schieten :)

[...]

Je moet in het begin je slag al gelijk slaan met traden, ik ben na maand of twee begonnen en vriend van mij zei dat zijn tactiek al afnam.
daarom, begin fifa17 slaan wij wel toe :)
En persoonlijk een duidelijk streven hebben waar ik naar toe wil en op welke competities ik mij wil focussen. Sommige spelers heb ik wel naar mijn gevoel tig keer gekocht en verkocht, dat moet echt beter.

Verwijderd

Hier Jordi:
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:19:
Hier wat tips van mij om muntjes te verdienen:
- Spelers kopen die een goede wedstrijd hebben gespeeld en kans maken op TOTW. Zo kon ik gisteren bijvoorbeeld nog een aantal kaarten van Willems verkopen die ik voor 600 had ingekocht, verkocht voor +-2000. Sinds de kaarten niet in de pakketjes zitten zijn ze meer waard (volgens sommige mensen, ik zie het zelf niet).
- (thuis) Shirtjes van populaire clubs, blijkbaar vinden sommige het nodig om de hoofdprijs te betalen voor bijvoorbeeld een Ajax shirt.
- Maandag/dinsdag/woensdag spelers halen uit de huidige TOTW. Aangezien ze na woensdag uit de pakketjes gaan en plaats maken voor andere IFs worden ze ook meer waard. Ik heb SIF Muller toch maar even opgepikt voor 290k en verwacht dat hij na morgen avond wel weer za stijgen.
- Tijdens de upgrade rondes kon je ook redelijk wat verdienen aangezien mensen spelers hypen. Zo hebprijs e woensdag voordat Douglas Costa een upgrade kreeg hem kunnen kopen voor 300k en donderdag kunnen verkopen voor net onder de 400k. Ik zag al wel dat zijn prijs zat te schommelen maar verder niet onder de 300k kwam vandaar dat ik hem had gekocht. Nadat de upgrade rond was daalde hij ook weer behoorlijk in prijs wat altijd mooi is om te zien nadat je iemand voor zoveel verkoopt.
- Contracten kun je ook voor meer verkopen mits je genoeg hebt. Dit is al weer een tijdje geleden maar ik had rond de 8 pagina's vol staan met mijn contract kaarten voor net iets meer dan de huidige prijs op dat moment. Omdat mensen vaak niet veel pagina's af gaan op zoek naar koopjes is het mij gelukt om een stuk of 80 op deze manier te verkopen.
- Tijdens populaire TOT W/S proberen om team fitness kaarten voor weinig in te kopen. De prijs van deze kaarten zijn gedurende deze dagen relatief goedkoop (laten we zeggen +-1000). Deze kun je later voor 1600/1700 verkopen.

PS. Geen idee of elke zin correct is aangezien het wat moeilijker terug te lezen is op de telefoon :p Excuses daarvoor.
Is al wel van een tijd terug maar werk het voor volgend jaar wel beter uit.

• MyUtd4Life
Ben met die tips wel bekend, maar gaat meer om de pareltjes te vinden in het begin die echt geld opleveren. 300 coins winst maken op een tenue is leuk, maar niet de bedragen waar je het echt voor doet.

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:41:
Ben met die tips wel bekend, maar gaat meer om de pareltjes te vinden in het begin die echt geld opleveren. 300 coins winst maken op een tenue is leuk, maar niet de bedragen waar je het echt voor doet.
tot 2 weken geleden nog geregeld 2k winst op zo'n psg kit :P

maar echte klappers zijn we allemaal naar op zoek ;) een speler domineren werkt meestal wel prima.
zo'n type als nainggolan zou uiterst effectief zijn denk ik.

Verwijderd

Doordeweeks kopen en in het weekend verkopen wat betreft spelers. In het weekend hebben meer mensen tijd om spelers te kopen.
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:43:
[...]

Doordeweeks kopen en in het weekend verkopen wat betreft spelers. In het weekend hebben meer mensen tijd om spelers te kopen.
dat heeft ook een risico. Hoe langer je spelers in bezit heb hoe groter het risico is dat ze dalen (of stijgen)

even lachen trouwens.

http://www.futbin.com/16/squad/481208

28k voor dit team. Moet je zien hoe erg de prijzen zijn gezakt de laatste tijd, bizar he?

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 25-04-2016 15:47 ]

• Ricloo86
Als je dit doet x100 gaat het best hard hoor, het is alleen wat intensiever.
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:42:
[...]

tot 2 weken geleden nog geregeld 2k winst op zo'n psg kit :P

maar echte klappers zijn we allemaal naar op zoek ;) een speler domineren werkt meestal wel prima.
zo'n type als nainggolan zou uiterst effectief zijn denk ik.
Als je duidelijke afspraken maakt waar iedereen zich aan houdt wel.
Wij hebben IF Gustafsson toen gedomineerd na een hele goede wedstrijd bij Feyenoord hebben wij het risico genomen om al zijn kaarten op te kopen, deze wordt uiteraard meer waard als er een IF komt.
Vervolgens hebben wij die allemaal met 1k winst weggezet en verkocht.

Daarna iedere IF kaart van hem opgekocht en 4k omhoog gedaan, en verkocht als een trein.
Denk dat we bij elkaar 120k winst hebben gemaakt (4 personen).

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:47:
even lachen trouwens.

http://www.futbin.com/16/squad/481208

28k voor dit team. Moet je zien hoe erg de prijzen zijn gezakt de laatste tijd, bizar he?
helaas heb ik een hoop van die spelers ook in mijn team zitten. Reus ook al 14k gezakt sinds ik hem heb.
en Pogba zit ook al onder de 90k

Uberhaut daalt mijn selectiewaarde aardig rap.
http://www.futbin.com/16/squad/424556

[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 25-04-2016 15:53 ]

servival7 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:52:
[...]

helaas heb ik een hoop van die spelers ook in mijn team zitten. Reus ook al 14k gezakt sinds ik hem heb.
en Pogba zit ook al onder de 90k
zal nog wel dalen tot half mei vermoed ik. Als de TOTS voorbij zijn zal het iets aantrekken denk ik, maar niet heel veel. Iedereen zit nu op zijn coins. Ik heb ook niet eerder zolang 1,2mln coins nutteloos op mijn bank laten staan.

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 15:24:
[...]

haha.
:(, ik speel al maanden in dat shirtje (zwart/roze) en dat tenue was zeker niet goedkoop.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 15:23
Ik zie je weinig online de laatste tijd, maar mijn verzoek tot wedstrijd(en) staat nog steeds!

Verwijderd

Daimen schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:43:
[...]

Ik zie je weinig online de laatste tijd, maar mijn verzoek tot wedstrijd(en) staat nog steeds!
Hij heeft straks tijd :P Ik speel eerst 2 potjes tegen hem.

• MyUtd4Life
Daimen schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:43:
[...]

Ik heb na half 10 vanavond wel weer tijd voor paar potjes. Mocht je dan tijd hebben, kunnen we dan wel die wedstrijden spelen. Volgens mij hebben wij elkaar nog niet op PSN, toch? Voeg me maar even toe.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 15:23
MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:28:
[...]

Ik heb na half 10 vanavond wel weer tijd voor paar potjes. Mocht je dan tijd hebben, kunnen we dan wel die wedstrijden spelen. Volgens mij hebben wij elkaar nog niet op PSN, toch? Voeg me maar even toe.
Ik kan dan ook wel ong een uurtje! Hebben elkaar al op psn, mijn id is Daiov97.
Bossie schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:41:
[...]

:(, ik speel al maanden in dat shirtje (zwart/roze) en dat tenue was zeker niet goedkoop.
die van bordeaux? :P

• MyUtd4Life
Daimen schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:00:
[...]

Ik kan dan ook wel ong een uurtje! Hebben elkaar al op psn, mijn id is Daiov97.
Owja dat is waar. Even vergeten.
Ik zal je rond die tijd wel even berichtje sturen :)

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:43:
[...]

Owja dat is waar. Even vergeten.
Ik zal je rond die tijd wel even berichtje sturen :)
misschien vergeet je mij ook wel :P

kruipt stilletjes in een hoekje om geen afstraffing te krijgen ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:47:
[...]

Ik heb net ook 2 potjes gedaan en voor mij was er niks aan :') Laat ik het daar maar op houden. Gewoon proberen en dan kun je daarna net als mij in een hoekje gaan huilen.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:47:
[...]

Jij staat bovenaan de wishlist om potje tegen te spelen, denk maar niet dat ik je vergeet O-)
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:39:
[...]

Ik heb net ook 2 potjes gedaan en voor mij was er niks aan :') Laat ik het daar maar op houden. Gewoon proberen en dan kun je daarna net als mij in een hoekje gaan huilen.
Zullen we daar de beelden nog van online zetten?

@Daimen Heb nu al tijd. Stuur maar berichtje via PSN (krijg ik via telefoon binnen) als jij ook zover bent ;)

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:41:
[...]

Jij staat bovenaan de wishlist om potje tegen te spelen, denk maar niet dat ik je vergeet O-)

[...]

Zullen we daar de beelden nog van online zetten?

@Daimen Heb nu al tijd. Stuur maar berichtje via PSN (krijg ik via telefoon binnen) als jij ook zover bent ;)
je gebruikt gewoon EA scripting in je voordeel :P ;)

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:43:
[...]

je gebruikt gewoon EA scripting in je voordeel :P ;)
Nee, ik gebruik het in jullie nadeel :+

MyUtd4Life schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:44:
[...]

Nee, ik gebruik het in jullie nadeel :+
haha, nou we zien de potjes vanavond wel verschijnen :P

Pagina: 1 ... 71 ... 102 Laatste