• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:33:
[video]

Bean77 zo speelde ik voor alles fout ging. Tiki taka had ik gewoon prima onder controle en dat is ook de manier waardoor ik wedstrijden won in plaat van te pace hoeren.

P.s. Misschien is dit nog wel mooier dan Jordi die divisie 1 wedstrijden speelt :+
Wat een flutgoal, die tegenstander kan er echt helemaal niks van :+

Tiki taka ging je inderdaad best wel goed af en daarmee moet je ook wel in hogere divisies kunnen komen. Maar wil je echt structureel daar blijven spelen, denk ik in mijn bescheiden mening, moet je wel zorgen dat je wat meer om kan gaan met pace. Daarvoor is het nog helemaal niet nodig dat je van dat gepriegel wat ik allemaal doe onder de knie hebt, want dat zie je minder vaak. En dat is precies de reden waarom ik het doe, omdat niet veel mensen het gewend zijn :P

Edit: 80 nieuwe skill upgrades, dan denk je dat wordt één groot feest voor MyUtd4Life. Uhhhh nee. Deze lijst https://docs.google.com/s...lBnI/pubhtml?sf45890237=1 8)7 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door MyUtd4Life op 22-04-2016 03:03 ]

FIFA Benelux Administrator

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Promotie offline naar div 6. Nu online weer aan de beurt.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:56:
[...]

Wat een flutgoal, die tegenstander kan er echt helemaal niks van :+

Tiki taka ging je inderdaad best wel goed af en daarmee moet je ook wel in hogere divisies kunnen komen. Maar wil je echt structureel daar blijven spelen, denk ik in mijn bescheiden mening, moet je wel zorgen dat je wat meer om kan gaan met pace. Daarvoor is het nog helemaal niet nodig dat je van dat gepriegel wat ik allemaal doe onder de knie hebt, want dat zie je minder vaak. En dat is precies de reden waarom ik het doe, omdat niet veel mensen het gewend zijn :P

Edit: 80 nieuwe skill upgrades, dan denk je dat wordt één groot feest voor MyUtd4Life. Uhhhh nee. Deze lijst https://docs.google.com/s...lBnI/pubhtml?sf45890237=1 8)7 8)7
Jij gaat soms ook alles behalve goed om met Pace als je te lang blijft knooien in mijn 16 dat ik je op de counter kan pakken :p

Skill upgrades zien er waardeloos uit ja.
Turfschipper schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 05:30:
Beter doe je alleen maar online :P En wij moeten nog een keer spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 07:58 ]

Turfschipper schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 05:30:
focus je maar gewoon online, veel leuker :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik vind tegen de computer spelen ook gewoon niet te doen. Als je een beetje druk zet dan spelen ze de bal al terug. Ik heb daar geen geduld voor. :p
servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:29:
Ik vind tegen de computer spelen ook gewoon niet te doen. Als je een beetje druk zet dan spelen ze de bal al terug. Ik heb daar geen geduld voor. :p
offline zit ik in divisie 7 en toen vond ik het boring. Online is veel leuker, veel meer actie en veel meer onlogische dingen :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• servival7
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:44:
[...]

offline zit ik in divisie 7 en toen vond ik het boring. Online is veel leuker, veel meer actie en veel meer onlogische dingen :)
vooral dat onlogische ja. Ik zit tegenwoordig in een fase waar elk schot prachtig op de paal uiteen spat. |:(
servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:45:
[...]

vooral dat onlogische ja. Ik zit tegenwoordig in een fase waar elk schot prachtig op de paal uiteen spat. |:(
whaha, daarentegen heb ik de computer mij nog nooit zien uitkappen of een effectieve skillmove zien doen :P

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:46:
[...]

whaha, daarentegen heb ik de computer mij nog nooit zien uitkappen of een effectieve skillmove zien doen :P
Computer kan gewoon vanuit niets, iets maken. Het is ook niet eerlijk als zowel de AI van de tegenstander als je medespelers door hetzelfde "ding" bestuurd worden :+
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:51:
[...]

Computer kan gewoon vanuit niets, iets maken. Het is ook niet eerlijk als zowel de AI van de tegenstander als je medespelers door hetzelfde "ding" bestuurd worden :+
1x raden, je zit inmiddels in div7? :P

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:12:
[...]

1x raden, je zit inmiddels in div7? :P
Nee 5. Gisteren alleen tegen Jordi gespeeld. Ben nog aan het nadenken over mijn speelwijze door tiki taka te gaan combineren met wat anders.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:17:
[...]

Nee 5. Gisteren alleen tegen Jordi gespeeld. Ben nog aan het nadenken over mijn speelwijze door tiki taka te gaan combineren met wat anders.
ik denk daar nooit zoveel over na. Hoe meer je erover nadenkt hoe meer er fout gaat. Elke wedstrijd staat toch op zichzelf. Spel tegenstander, niveau tegenstander, type spelers, formatie.... er zijn teveel variabelen om er rekening mee te houden.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:17
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:24:
[...]

ik denk daar nooit zoveel over na. Hoe meer je erover nadenkt hoe meer er fout gaat. Elke wedstrijd staat toch op zichzelf. Spel tegenstander, niveau tegenstander, type spelers, formatie.... er zijn teveel variabelen om er rekening mee te houden.
Helemaal mee eens, je ziet vaak in een wedstrijd pas wat het meest effectief is.
Ik probeer meestal eerst op positie spel, beetje kat uit de boom kijken. Dan zie je snel genoeg wat je tegenstander daar tegenover stelt en daar zou je je dan op kunnen aanpassen.
Zo ga ik zelf meer pingelen als ik zie dat tegenstanders dat slecht kunnen verdedigen. Of juist 1-2-tjes alles zoveel mogelijk naar voren als tegenstanders met hoge druk spelen. En als de tegenstander de verdedigers tegen de middenlijn aan zet, snel counteren.
Aanpassen werkt niet altijd, maar vaak wel. Wat ik zelf ook nog doe is soms een formatie wijziging wanneer de tactiek / opstelling van de tegenstander daarom vraagt.

• Nachtapotheker
Ik ben in mijn BL team niet helemaal tevreden over de power van Gundogan.
Zou dit een oplossing zijn? http://www.futbin.com/16/squad/310661
Alaba is nu mijn LB.

Ik zou ook Muller nog kunnen doen ipv Gundogan, maar die kan niet verdedigen. Ik houd van allround middenvelders.
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:56:
[...]

Helemaal mee eens, je ziet vaak in een wedstrijd pas wat het meest effectief is.
Ik probeer meestal eerst op positie spel, beetje kat uit de boom kijken. Dan zie je snel genoeg wat je tegenstander daar tegenover stelt en daar zou je je dan op kunnen aanpassen.
Zo ga ik zelf meer pingelen als ik zie dat tegenstanders dat slecht kunnen verdedigen. Of juist 1-2-tjes alles zoveel mogelijk naar voren als tegenstanders met hoge druk spelen. En als de tegenstander de verdedigers tegen de middenlijn aan zet, snel counteren.
Aanpassen werkt niet altijd, maar vaak wel. Wat ik zelf ook nog doe is soms een formatie wijziging wanneer de tactiek / opstelling van de tegenstander daarom vraagt.
inderdaad. Zo bekijk ik het ook, al ben ik niet goed in het effectief toepassen van skillmoves, dus dat is wel een minpunt bij mij :P
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:58:
Ik ben in mijn BL team niet helemaal tevreden over de power van Gundogan.
Zou dit een oplossing zijn? http://www.futbin.com/16/squad/310661
Alaba is nu mijn LB.

Ik zou ook Muller nog kunnen doen ipv Gundogan, maar die kan niet verdedigen. Ik houd van allround middenvelders.
Gundogan is bij mij vooral de passer. Op de counter vind ik hem handig, maar Alaba (afgezien van zijn 3* skillmove) zou best voor jou de betere keuze kunnen zijn. Wel nog best prijzig....

Verwijderd

[...]

Snelle passing kunnen volgens mij weinig mensen maar tegenop wanneer je het goed uitvoert. Je moet juist goed opletten waar je spelers naar toe lopen en dat bedoelde ik dan ook met nadenken over naar welke speler je de bal het beste kunt spelen en wat ongeveer de situatie na de succesvolle pass zal zijn.
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:56:
[...]

Hoewel elke wedstrijd anders draait het spel dit jaar volgens mij om combinatiespel, iets wat ze in mijn ogen compleet verpest hebben aangezien spelers soms geen goede bal kunnen aannemen maar vooruit. Als iemand heel aanvallend speelt laat je het gewoon allemaal wat zakken inderdaad en ga je op de counter spelen wanneer je spelers voorin hebt die daadwerkelijk sneller zijn dan de verdedigers.Tijdens een aanval kun je wel zien of een tegenstander zeker is van zijn zaak inderdaad. Het probleem is dat ik niet kan skillen en mijn ball rolls nooit goed gaan :P

Formatie wijzigen is zeker iets wat handig is aangezien vrij veel formaties toch zwakke plekken hebben.
  • 3 verdedigers formatie (zowel de 5 als 3) - gewoon 4321 spelen en je staat met 3 snelle spitsen tegenover 3 trage verdedigers omdat de fullbacks te ver mee naar voren lopen
  • 442 - middenveld erg zwak
  • 433(4)/4321 - te aanvallend meestal. Gewoon voor de counter gaan.
  • 41212 (normaal en breed) - Gaan meestal voor passing aangezien ze geen vleugelspelers hebben. Je krijgt ook redelijk wat ruimte bij deze formatie

• servival7
Mijn tactiek is altijd vol gas op de aanval 8) 8)

Om vervolgens achterin kapot gecounterd te worden ;w
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:12:
[...]

inderdaad. Zo bekijk ik het ook, al ben ik niet goed in het effectief toepassen van skillmoves, dus dat is wel een minpunt bij mij :P

[...]

Gundogan is bij mij vooral de passer. Op de counter vind ik hem handig, maar Alaba (afgezien van zijn 3* skillmove) zou best voor jou de betere keuze kunnen zijn. Wel nog best prijzig....
In die formatie zou ik simpelweg muller op het middenveld proberen voordat je Alaba gaat halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:40:
[...]

In die formatie zou ik simpelweg muller op het middenveld proberen voordat je Alaba gaat halen.
Ik heb Muller al gehad, vond ik op zich wel fijn, alleen die kan niet verdedigen. Vandaar mijn interesse voor Alaba.
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:12:
[...]

[...]

Zeker prijzig, maar als ik de LB alaba verkoop is het goed te doen.

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:40:
Mijn tactiek is altijd vol gas op de aanval 8) 8)

Om vervolgens achterin kapot gecounterd te worden ;w
Haha. Voeg Jordi even toe en hij kan je wel leren verdedigen zodat je niet te snel gaat happen :P In de 16 verdedigen is echt heel irritant aangezien de verdedigers altijd zo traag zijn wanneer je het vergelijkt met de aanvallers van de tegenstander. Gewoon proberen om altijd nog een speler achter je te hebben die als backup dient.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:54:
[...]

Haha. Voeg Jordi even toe en hij kan je wel leren verdedigen zodat je niet te snel gaat happen :P In de 16 verdedigen is echt heel irritant aangezien de verdedigers altijd zo traag zijn wanneer je het vergelijkt met de aanvallers van de tegenstander. Gewoon proberen om altijd nog een speler achter je te hebben die als backup dient.
Ja dat is wel het beste. Ik probeer zoveel mogelijk te verdedigen met mijn middenvelders (daarom wil ik ook op CDM geen high attacking workrate) dus daarom zoek ik ook altijd allround middenvelders. Die in Serie A bevallen mij het beste. Jammer genoeg zijn er geen 2 Vidal's in de BL ;(

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:04:
Jij gaat soms ook alles behalve goed om met Pace als je te lang blijft knooien in mijn 16 dat ik je op de counter kan pakken :p
Dat is mijn non-competitieve modus. Als ik alleen maar van die pace-abuse goals ga maken is er voor ons beide weinig eer te behalen :9
[...]

Ik ben rebels. Ik ben het daar, in tegenstelling tot veel anderen, niet mee eens.
De uitgangspunten van jouw kant zijn namelijk vrijwel altijd hetzelfde. Jouw formatie, spelers en spelideeën zijn namelijk denk ik bijna altijd gelijk. Zolang je dus zelf in balbezit bent en niet te veel af laat leiden door tegenstander zou je in staat moeten zijn om deels dat spelletje te spelen.
Juist als je geforceerd dingen gaat aanpassen naar tegenstander, dan gaat het vaak fout. Een speler die niet gewend is om heel rustig op te bouwen, zal daar ook in een potje dat daar om vraagt geduld voor hebben. Hetzelfde dat zo'n rondpasser meestal niet heel sterk is in de counter.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:54:
[...]

Wat ik meestal probeer is óf direct in te stappen, waardoor je de bal al onderschept voordat een tegenstander de bal kan aannemen óf zo lang mogelijk met een tegenstander zonder domme onnodige tackles te maken. En juist door veel online te spelen kom je te weten wanneer 9/10 tegenstanders een bepaalde actie gaat maken, want ja die lijken verdacht veel op elkaar, waardoor een tackle of sliding goed de bal kan onderscheppen. Tot slot is het in mijn ogen ook altijd handig om juist bepaalde overtredingen te maken. Wat kan jou het schelen als je een vrijetrap tegen krijgt op de helft van tegenstander of rond de middenlijn? Of een gele kaart te krijgen? Mij echt helemaal niks :p

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:02:
[...]

Dat is mijn non-competitieve modus. Als ik alleen maar van die pace-abuse goals ga maken is er voor ons beide weinig eer te behalen :9
Geen verschil met nu dus aangezien jij tegen mijn arme Alex Sandro, die zo goed zijn best doet, moet schieten om te scoren :P Terwijl ik weer kansloos naast schiet met mijn lob balletjes.

[...]

Wat ik meestal probeer is óf direct in te stappen, waardoor je de bal al onderschept voordat een tegenstander de bal kan aannemen óf zo lang mogelijk met een tegenstander zonder domme onnodige tackles te maken. En juist door veel online te spelen kom je te weten wanneer 9/10 tegenstanders een bepaalde actie gaat maken, want ja die lijken verdacht veel op elkaar, waardoor een tackle of sliding goed de bal kan onderscheppen. Tot slot is het in mijn ogen ook altijd handig om juist bepaalde overtredingen te maken. Wat kan jou het schelen als je een vrijetrap tegen krijgt op de helft van tegenstander of rond de middenlijn? Of een gele kaart te krijgen? Mij echt helemaal niks :p
Volgens mij had je gisteren ook redelijk wat slide tackles. Gele kaarten zullen mij ook een zorg zijn alleen zijn de meeste van die stomme overtredingen dicht bij de 16.
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 13:57:
[...]

Ja dat is wel het beste. Ik probeer zoveel mogelijk te verdedigen met mijn middenvelders (daarom wil ik ook op CDM geen high attacking workrate) dus daarom zoek ik ook altijd allround middenvelders. Die in Serie A bevallen mij het beste. Jammer genoeg zijn er geen 2 Vidal's in de BL ;(
dan ontkom je haast niet aan een hybrid team.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:32:
[...]

dan ontkom je haast niet aan een hybrid team.
True, al denk ik wel dat Alaba die rol redelijk kan invullen op het middenveld als ik aanvoel hoe hij speelt op de LB positie.
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:33:
[...]

True, al denk ik wel dat Alaba die rol redelijk kan invullen op het middenveld als ik aanvoel hoe hij speelt op de LB positie.
eigenlijk wil je er een soort toure hebben. Lekkere krachtige slot op de deur. Qua cijfers vind ik alaba erg geschikt. Beter dan ik had verwacht.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:34:
[...]

eigenlijk wil je er een soort toure hebben. Lekkere krachtige slot op de deur. Qua cijfers vind ik alaba erg geschikt. Beter dan ik had verwacht.
Dat zou het mooiste zijn idd :D

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:34:
[...]

Of gewoon Vidal. Yaya zijn we gelukkig volgend jaar ook vanaf en anders mogen ze zijn stats wel eens aanpassen zodat het wat realistischer is.

Alaba kun je overal neerzetten inderdaad. Heb hem ook altijd op de bank.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:58:
[...]

Of gewoon Vidal. Yaya zijn we gelukkig volgend jaar ook vanaf en anders mogen ze zijn stats wel eens aanpassen zodat het wat realistischer is.

Alaba kun je overal neerzetten inderdaad. Heb hem ook altijd op de bank.
We kunnen geen 2 Vidals opstellen he ;)
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:08:
[...]

anders vidal en alaba op het middenveld. Creatieve man ervoor en gaan.....

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:08:
[...]

Dacht dat je Pogba had maar dat was servival7 :P
[...]

De zogenaamde nuttige overtreding, die krijg zeker 1-3 per wedstrijd tegen terwijl een scheidsrechter daar in het eggie voordeel zou toe passen. Vaak word degene die een pas geeft in de omschakeling, of tussen 16-25 meter van het doel onderuit geschoffeld en onderbreekt de scheidsrechter daardoor de aanval.

Hierdoor zijn er dus ook al goals afgekeurd |:(

@hierboven; Alaba klinkt idd interessant icm Vidal/Gustavo als ik op het middenveld overlopen word, doe nu voornamelijk Lahm/Gustavo/Vidal als het nodig is, waarbij ik Lahm normaal op RB heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 22-04-2016 15:56 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:36:
[...]

Dacht dat je Pogba had maar dat was servival7 :P
Ik heb Pogba ook in m'n andere team :)

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:19:
[...]

anders vidal en alaba op het middenveld. Creatieve man ervoor en gaan.....
Yes, dat gaan we maar eens proberen! Hij is aangeschaft en Rodriguez ook, ben benieuwd hoe die speelt als LB.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:12:
[...]

Ik heb Pogba ook in m'n andere team :)
Die kun je toch gewoon naast elkaar zetten dan ? Moet je alleen even zorgen dat je ze niet mee naar voren neemt :P
Nachtapotheker schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:12:
[...]

Yes, dat gaan we maar eens proberen! Hij is aangeschaft en Rodriguez ook, ben benieuwd hoe die speelt als LB.
Ben benieuwd ;) genoeg powerrrrrrrr zou je zeggen

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Spelen jullie nooit offline fut?

Ik moet die ook in divisie 1 krijgen hoor, ;-). Bovendien, omdat de CPU echt letterlijk constant vals speelt, leer je de engine wel goed kennen hoor. (Plus, krijg ik ook muntjes voor)

Heb de tegen aanval al veel beter onder controle. Mijn eigen spel wordt wat beter, krijg wat meer rust. Alleen die ene goal.... Pingpongend door het veld en in 1 keer schieten in de haak, dat is lastig te voorkomen.

En ook nog steeds als de cpu voor zet, en ik wil hem weg koppen, koppen mijn verdedigers 19 van de 20 keer over de achterlijn. En ik heb het idee dat ik daar weinig aan kan doen, klopt dat?

Nou.... Online dus nu... op naar divisie 6, :-).

@Niels. Volgens mij verlies ik nu van jou nog dikker dan tegen manU.

Ps. Ik leer steeds beter de knoppen te gebruiken, en sowieso de handling van een controller wordt steeds beter. Echter.... Als ik begin met spelen, heb ik toch altijd nog wel een potje of 3 a 4 nodig om er in te komen.

Hebben jullie dat ook? Of kan je thuiskomen, game op starten en je zit op je nivo?

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 22-04-2016 17:24 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:07:
Spelen jullie nooit offline fut?

Ik moet die ook in divisie 1 krijgen hoor, ;-). Bovendien, omdat de CPU echt letterlijk constant vals speelt, leer je de engine wel goed kennen hoor. (Plus, krijg ik ook muntjes voor)

Heb de tegen aanval al veel beter onder controle. Mijn eigen spel wordt wat beter, krijg wat meer rust. Alleen die ene goal.... Pingpongend door het veld en in 1 keer schieten in de haak, dat is lastig te voorkomen.

En ook nog steeds als de cpu voor zet, en ik wil hem weg koppen, koppen mijn verdedigers 19 van de 20 keer over de achterlijn. En ik heb het idee dat ik daar weinig aan kan doen, klopt dat?

Nou.... Online dus nu... op naar divisie 6, :-).

@Niels. Volgens mij verlies ik nu van jou nog dikker dan tegen manU.

Ps. Ik leer steeds beter de knoppen te gebruiken, en sowieso de handling van een controller wordt steeds beter. Echter.... Als ik begin met spelen, heb ik toch altijd nog wel een potje of 3 a 4 nodig om er in te komen.

Hebben jullie dat ook? Of kan je thuiskomen, game op starten en je zit op je nivo?
8-0 was het geworden begreep ik :+ Ik zal het proberen maar denk niet dat ik er 8 scoor. Mijn meest idiote wedstrijd was 15-0 omdat de tegenstander na de 10-0 niks meer deed maar dat was 60 seizoenen terug :P

Ik kom wel redelijk snel op mijn oude niveau (wat er van over is). Meestal speel ik het eerste potje wat rustiger.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 17:47 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Was 8-0 ja, maar 6-0 zou een beter beeld hebben gegeven over de wedstrijd, lol. Was ook 1 van de 1ste potjes fifa sinds road to the world cup '98.

En ik speelde met een G-team. 2de potje was al verbetering zichtbaar, 1-7, :9 .

En hoewel ik wel al iets beter ben, wordt het nu nog steeds een pak slaag. Moet eerst een fatsoenlijk elftal hebben wil ik weer aan manU beginnen.

[ Voor 75% gewijzigd door Turfschipper op 22-04-2016 18:03 ]

Zojuist Lewandowski ff gehaald voor mijn BL team. Hij doet het bijzonder goed met 0 goals/assist in 5 potjes :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha!

Die staat op mijn verlanglijst. Geen goals, zakt de prijs mooi, ;-).
Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:07:
Zojuist Lewandowski ff gehaald voor mijn BL team. Hij doet het bijzonder goed met 0 goals/assist in 5 potjes :+
bundesliga is zo overrated :)

• servival7

Lekker hoor ;(

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:07:
Ik heb die 88 als untradable gekregen. Speel alleen niet echt meer met een Bundesliga team sinds.. Neymar en Bale :p
Gisteren 4 keer gemist terwijl de keeper niet bij zijn doel stond :P Kan gebeuren

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 18:15 ]

Turfschipper schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:08:
Haha!

Die staat op mijn verlanglijst. Geen goals, zakt de prijs mooi, ;-).
<35k inmiddels

en dat gaat nog wel ff klappen als de tots beginnen. daarna zal die wel ietsjes stijgen denk ik

• servival7

Dit vat mijn fifa spel wel redelijk samen.
Prof paal schieter
servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:44:
[video]
Prof paal schieter
ook dat is een kwaliteit ;) :P

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:46:
[...]

ook dat is een kwaliteit ;) :P
Bij mij vooral binnenkant paal :+
To easy schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:02:
[...]

Bij mij vooral binnenkant paal :+
ach ik kan weer goed spelers tegen elkaar aan laten lopen :P

Verwijderd

servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:44:
[video]
Prof paal schieter
Dat met Aubameyang rond 1:03 heeft te maken met zijn linker voet (zwakke). Die laatste is wel echt belachelijk maar het komt mij heel bekend voor :')
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:06:
[...]

Dat met Aubameyang rond 1:03 heeft te maken met zijn linker voet (zwakke). Die laatste is wel echt belachelijk maar het komt mij heel bekend voor :')
valt toch wel mee?

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Free draft token pack. *O*

Verwijderd

Korte hoek is prima te doen, sterke voet schiet waar hij mee schiet en hij schiet hem met precies genoeg kracht.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HdEuACxjVqs]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J_4EQ3D1qV8]

Zo doe je dat Jordi :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2016 20:03 ]

nog zeldzamer dan ronaldo in een pack, alleen een stuk minder waard ;)

Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:17:
[...]

Korte hoek is prima te doen, sterke voet schiet waar hij mee schiet en hij schiet hem met precies genoeg kracht.

[video]

[video]

Zo doe je dat Jordi :+
tsja wat moeten we hier van vinden, geen sprankje EA luck bij deze goals? Gelukkig heb je nog genoeg mazzel tussen al het pech door ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:17:
[...]

tsja wat moeten we hier van vinden, geen sprankje EA luck bij deze goals? Gelukkig heb je nog genoeg mazzel tussen al het pech door ;)
FUT draft offline :') Dit heeft niks met mazzel te maken als je 12-0 wint
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:19:
[...]

FUT draft offline :') Dit heeft niks met mazzel te maken als je 12-0 wint
packs aan het sparen voor de tots? Of durf je geen seasons meer te spelen?

• servival7
Ik stop er mee voor vandaag. Om gek van te worden.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:16:
[...]

nog zeldzamer dan ronaldo in een pack, alleen een stuk minder waard ;)
Iedereen heeft er 1 gehad denk ik.

• servival7
homernt schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:25:
[...]

Iedereen heeft er 1 gehad denk ik.
Klopt. Ik had er ook 1

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:20:
[...]

packs aan het sparen voor de tots? Of durf je geen seasons meer te spelen?
Bewaar ze. Had een gratis draft token en omdat iedereen er nu 1 gratis heeft gekregen zal de draft overspoelt worden met lui met een kut verbinding, vandaar het offline gedeelte.
servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:23:
Ik stop er mee voor vandaag. Om gek van te worden.

[video]

[video]
De Arena ziet er best leuk uit in Fifa :+
Ik ben inmiddels terug in Div4 :)

Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:45:
[...]

De Arena ziet er best leuk uit in Fifa :+
Ik ben inmiddels terug in Div4 :)
tsja geen realistisch spel zoals gezegd. in het echt is het stadion 70% leeg bij een 0-2 achterstand :P

• servival7
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:07:
[...]

tsja geen realistisch spel zoals gezegd. in het echt is het stadion 70% leeg bij een 0-2 achterstand :P
In het echt wordt er dan ook nog 2-2 gemaakt. Heel onrealistisch dit spel |:(
servival7 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:09:
[...]

In het echt wordt er dan ook nog 2-2 gemaakt. Heel onrealistisch dit spel |:(
dat is dan weer wel realistisch, want gebeurt genoeg in fifa :)

jammer dat de elftallen in seasons een beetje saai worden nu alles heel makkelijk bereikbaar is geworden. inspiratieloze bundesliga teams of sterling/walcott formaties.
"t leven is zwaar deze dagen in fifa....

• MyUtd4Life
@Niels Ik had toch ook één keer uit een corner gescoord? Kan het wel. Soms.

Iemand die zometeen, over kwartiertje à halfuurtje ofzo, zin heeft in paar potjes FUT op PS4?

MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:22:
@Niels Ik had toch ook één keer uit een corner gescoord? Kan het wel. Soms.

Iemand die zometeen, over kwartiertje à halfuurtje ofzo, zin heeft in paar potjes FUT op PS4?
heb je er zo'n moeite mee? Voor de doel slingeren en ooit loopt er wel eens iemand tegenaan.
cornernemer tikje naar rechts, dan pijltje naar beneden en pijltje naar links. Dan zo'n 2 a 2,5 bar power en na wat keren loopt er wel eens iemand tegenaan.
Cuadrado scoort zo zijn meeste goals :P

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:26:
[...]

heb je er zo'n moeite mee? Voor de doel slingeren en ooit loopt er wel eens iemand tegenaan.
cornernemer tikje naar rechts, dan pijltje naar beneden en pijltje naar links. Dan zo'n 2 a 2,5 bar power en na wat keren loopt er wel eens iemand tegenaan.
Cuadrado scoort zo zijn meeste goals :P
Mwah, vaak wil ik het gewoon te mooi doen. Aangezien koppen niet efficiënt is, althans niet met mijn spelers, probeer je dan wel eens wat fancy. En dat heeft toch minder kans van slagen.

Jij zin in paar potjes trouwens?

MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:32:
[...]

Mwah, vaak wil ik het gewoon te mooi doen. Aangezien koppen niet efficiënt is, althans niet met mijn spelers, probeer je dan wel eens wat fancy. En dat heeft toch minder kans van slagen.

Jij zin in paar potjes trouwens?
dat klopt. Op zich werkt het wel om niet standaard dingen te doen en dan maar hopen dat de bal goed valt.

Ik sta op het punt om wat series te kijken, een andere keer graag :)

Verwijderd

https://www.easports.com/...16-player-database-update

"This is the first time in FIFA Ultimate Team history that we’re able to add players back into the game that were not available when we launched FIFA 16in September." :') Hoe moeilijk is het om een database te updaten
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:44:

"This is the first time in FIFA Ultimate Team history that we’re able to add players back into the game that were not available when we launched FIFA 16in September." :') Hoe moeilijk is het om een database te updaten
had het gelezen, niet echt shocking ofzo. Net zo waardeloos als de update van de skillmoves :P

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Wat is de aanleiding precies van het free token pack?

En dan nog steeds geen Rashford?

Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:06:
[...]

ook geen yarmolenko.
Maar goed, niet teveel verwachtingen hebben van EA he ;)

Promotie was al binnen, maar zojuist ook het seizoen gewonnen.

Kwam met 1-0 achter in de 3e minuut, en in de 30e minuut was het 3-1 voor mij en een ragequit :)
Dat is wel de leukste manier om te winnen :D

Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:30:
Promotie was al binnen, maar zojuist ook het seizoen gewonnen.

Kwam met 1-0 achter in de 3e minuut, en in de 30e minuut was het 3-1 voor mij en een ragequit :)
Dat is wel de leukste manier om te winnen :D
nu in div3?

Terug in 4, nadat ik de vorige maal van 4 naar 7 ging.
Had even tv-pauze tussendoor :)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Die online draft token even mee wachten dus? Tot tots komt?
Turfschipper schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:04:
Die online draft token even mee wachten dus? Tot tots komt?
Ik zou wachten, en offline gebruiken in easy modus voor max packs.

Free FUT Draft token

[ Voor 18% gewijzigd door Bossie op 22-04-2016 23:12 ]

Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:07:
[...]

Ik zou wachten, en offline gebruiken in easy modus voor max packs.

Free FUT Draft token
offline kan je al doen, alleen de packs wachten tot tots.
en dat wordt wel eens tijd nu :P

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:06:
[...]

Ook geen El Azzouzi http://sofifa.com/player/232227
ik snap de update ook niet en zie de toegevoegde waarde ook niet. Denk dat ze iets van goodwill willen kweken ofzo. Ze kunnen beter de spelers wat beter gaan raten zoals de pace van auba en dat soort absurde scheve verhoudingen. Kijk nooit bundesliga, maar nu een paar wedstrijden gezien en dat pace kunnen ze zwaar gaan downgraden. Komt alles ook meer in evenwicht.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:36:
[...]

ik snap de update ook niet en zie de toegevoegde waarde ook niet. Denk dat ze iets van goodwill willen kweken ofzo. Ze kunnen beter de spelers wat beter gaan raten zoals de pace van auba en dat soort absurde scheve verhoudingen. Kijk nooit bundesliga, maar nu een paar wedstrijden gezien en dat pace kunnen ze zwaar gaan downgraden. Komt alles ook meer in evenwicht.
Kingsley Coman – 35.06 km/h
Pierre-Emerick Aubameyang – 34.98 km/h
Leroy Sane – 34.97 km/h
Levin Oztunali – 34.96 km/h
Daniel Ginczek – 34/95 km/h

Tuurlijk joh :+ Want omdat jij het bijna nooit kijkt zijn het een stel trage slakken.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:39:
[...]

Leroy Sane – 34.97 km/h

Tuurlijk joh :+ Want omdat jij het bijna nooit kijkt zijn het een stel trage slakken.
En Robben ?

Verwijderd

0km/u vanwege een blessure :+ Dit is de top 5
[...]

Leroy Sane – 34.97 km/h

wat heb je aan theoretische snelheid als je het in de praktijk niet laat zien?
kunnen ze allen aanvallers 99 finishing geven omdat ze in theorie wel afronden, alleen in praktijk niet :P

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

[...]

Leroy Sane – 34.97 km/h

Naar de sprint speed statistieken van de NIF kaarten (winter upgrade) gekeken:

Coman: 91 sprint speed (92)
Aubameyang: 95 sprint speed (96)
Leroy Sane: 86 sprint speed
Oztunali: 76 sprint speed
Ginczek: 77 sprint speed

Redelijke verschillen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Edit

[ Voor 121% gewijzigd door Turfschipper op 23-04-2016 03:18 ]

• servival7

Eindelijk ron vlaar. Mocht tijd worden

Verwijderd

SR8 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 01:12:
[...]

Redelijke verschillen.
Coman is sowieso veel te laag gerate. Daarom hoop ik ook dat ze volgend jaar eindelijk eens wat doen aan de ratings om het normaal te maken. Dit is trouwens het snelst wat ze ooit gerend hebben tijdens een wedstrijd. Sane, Coman en Aubameyang zijn allemaal super snel maar EA doet maar wat met die stats.

Laat ze volgend naar maar mooi variabele statistieken doen (gebaseerd op de vorm van de speler) dan krijg je ook niet al die domme BPL teams te zien.
SR8 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 01:12:
[...]

Redelijke verschillen.
EA lijkt de verhoudingen een beetje kwijt te zijn met de pace. Als je ziet hoe makkelijk pace ratings worden toegekend tov andere skills is het wel verbazingwekkend. Niemand heeft 96 rating op een andere skill. Zelfs Messi en Ronaldo niet de wereldvoetballers, de echte toppers. Dat geeft wel aan hoe overrated pace is in Fifa. Totaal uit balans met de werkelijkheid.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:01:
[...]

EA lijkt de verhoudingen een beetje kwijt te zijn met de pace. Als je ziet hoe makkelijk pace ratings worden toegekend tov andere skills is het wel verbazingwekkend. Niemand heeft 96 rating op een andere skill. Zelfs Messi en Ronaldo niet de wereldvoetballers, de echte toppers. Dat geeft wel aan hoe overrated pace is in Fifa. Totaal uit balans met de werkelijkheid.
Gelukkig zijn de andere stats wel "normaal" bij andere spelers. Daarnaast heeft de pace koning van vorig jaar, Walcott ook gewoon 96 op zijn kaart staan en ook Bolly.

Hoeveel series ga je nog kijken voordat je tegen Jordi gaat spelen trouwens?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:29:
[...]

Gelukkig zijn de andere stats wel "normaal" bij andere spelers. Daarnaast heeft de pace koning van vorig jaar, Walcott ook gewoon 96 op zijn kaart staan en ook Bolly.

Hoeveel series ga je nog kijken voordat je tegen Jordi gaat spelen trouwens?
Die vind ik ook overdreven qua pace. Allemaal zo'n kansloze hype. Jammer dat EA zich daardoor laat beinvloeden.

Series ben ik al weer bij. Ik weet alleen niet of ik zin heb om ook billenkoek van myutd4life te krijgen. Ik zal ook wel verliezen gezien zijn spel :p

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:33:
[...]

Die vind ik ook overdreven qua pace. Allemaal zo'n kansloze hype. Jammer dat EA zich daardoor laat beinvloeden.

Series ben ik al weer bij. Ik weet alleen niet of ik zin heb om ook billenkoek van myutd4life te krijgen. Ik zal ook wel verliezen gezien zijn spel :p
Walcott is echt belachelijk snel, net als Bellerin en Aubameyang. Het jammere is dat EA zich laat beïnvloeden door pace niet mee te tellen aangezien deze spelers echt wel een verdediger er uit kunnen rennen, iets wat in Fifa maar moeizaam gaat.

Voorbeeld en bewijs:
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:13:
[...]

Walcott is echt belachelijk snel, net als Bellerin en Aubameyang. Het jammere is dat EA zich laat beïnvloeden door pace niet mee te tellen aangezien deze spelers echt wel een verdediger er uit kunnen rennen, iets wat in Fifa maar moeizaam gaat.

Voorbeeld en bewijs:
[video]
tsja als gomis zo lang stil blijft staan, dan haalt mertesacker hem zelfs nog wel in :P
Maar ik zeg niet dat ze langzaam zijn, maar dat de hoge nummers pace zwaar overdreven zijn.
87 passing voor Iniesta is een lachertje, etc etc. Maar pace kunnen ze wel als een malle toekennen. Totaal onrealistisch in vergelijking met andere skills, daarom veel te OP waardoor de game uit balans raakt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CguriuYWYAAfsDW.jpg
TOTS is dus aankomende vrijdag
haha goed opgelet ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zo, ik was vannacht een partij aan het tilten, haha!

Deze game lijkt wel een gok kast. Het lijkt er op dat ik voetballend wel beter wordt, maar kan nog niet om de scripts heen spelen online.

Ik wil dat ook niet, maar je wordt wel gedwongen zo. Offline lukte me dat al wel een beetje.

Online is inderdaad vele malen leuker, en lijkt veel meer op echt voetbal. Alleen of je hebt wind mee, of wind tegen. En dat vind ik zo jammer he.

Want op de momenten dat er niks tegen of mee werkt, krijg je wel de leukste wedstrijden/momenten.

Fouten maken we zelf ook wel hoor, het is echt niet nodig om zo te beinvloeden.

Ik scoorde gisteren een goal, nou... Zo mooi... Dat was ik niet zelf die dat deed haha, ;) .

-

Oja, 1 ding waar ik echt heel gallisch van werd. Kreeg een pingel tegen, door een ai verdediger een overtreding gemaakt, buiten beeld. Dat was al irritant.

Ik leg de controller weg, er komt een pisbal door het midden. Recht op de keeper, heel zacht.

En mijn keeper stapt opzij.

?????? Dat gaat toch nergens over?

[ Voor 48% gewijzigd door Turfschipper op 23-04-2016 17:46 ]

Turfschipper schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 17:32:
Zo, ik was vannacht een partij aan het tilten, haha!

Deze game lijkt wel een gok kast. Het lijkt er op dat ik voetballend wel beter wordt, maar kan nog niet om de scripts heen spelen online.

Ik wil dat ook niet, maar je wordt wel gedwongen zo. Offline lukte me dat al wel een beetje.

Online is inderdaad vele malen leuker, en lijkt veel meer op echt voetbal. Alleen of je hebt wind mee, of wind tegen. En dat vind ik zo jammer he.

Want op de momenten dat er niks tegen of mee werkt, krijg je wel de leukste wedstrijden/momenten.

Fouten maken we zelf ook wel hoor, het is echt niet nodig om zo te beinvloeden.

Ik scoorde gisteren een goal, nou... Zo mooi... Dat was ik niet zelf die dat deed haha, ;) .

-

Oja, 1 ding waar ik echt heel gallisch van werd. Kreeg een pingel tegen, door een ai verdediger een overtreding gemaakt, buiten beeld. Dat was al irritant.

Ik leg de controller weg, er komt een pisbal door het midden. Recht op de keeper, heel zacht.

En mijn keeper stapt opzij.

?????? Dat gaat toch nergens over?
dat scripten wordt hoogst overdreven. Vaak een reden om maar iets te schuld te geven in plaats van het persoonlijk falen. De meest fantastische goals zijn logisch, want ze vlogen erin zoals ik het bedacht heb. Tot EA is scripting omdat mijn speler tegen een andere speler rent (terwijl je je stick richt naar de positie van je eigen speler). Maar goed..... Ergens maar goed dat er iets gescript wordt, want anders raakt niemand hier een pepernoot vrees ik.

Maar goed, ik doe het ook wel eens lekker afgeven op EA, wel zo makkelijk als ik niet naar mijn eigen falen wilt kijken ;) :P

Pagina: 1 ... 69 ... 102 Laatste