• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:06:
[...]

Stuiterballen waardoor je geen goede bal kan aannemen tijdens een loopactie (zonder R2 continue in te houden dus) is geen spelersfout maar gewoon een kwaal van Fifa. Ik kan mijzelf wel overal de schuld van geven maar tijdens de vriendschappelijke potjes tegen servival7 en MyUtd4Life heb ik volgens mij aan beide wel laten zien dat ik Fifa wel redelijk kan. Om dan vervolgens kansloos onderuit te gaan doordat mijn spelers opeens niks meer kunnen en zij al het geluk van de wereld lijken te hebben.
Nounounou, beetje respect voor onze (ja ik spreek hier ook namens servival7 :P) FIFA-kunsten hè :+

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:08:
[...]

Nounounou, beetje respect voor onze (ja ik spreek hier ook namens servival7 :P) FIFA-kunsten hè :+
Dat gaat over de online seizoenen 8)7
[...]

Stuiterballen waardoor je geen goede bal kan aannemen tijdens een loopactie (zonder R2 continue in te houden dus) is geen spelersfout maar gewoon een kwaal van Fifa. Ik kan mijzelf wel overal de schuld van geven maar tijdens de vriendschappelijke potjes tegen servival7 en MyUtd4Life heb ik volgens mij aan beide wel laten zien dat ik Fifa wel redelijk kan. Om dan vervolgens kansloos onderuit te gaan doordat mijn spelers opeens niks meer kunnen en zij al het geluk van de wereld lijken te hebben.
heb je wel eens aan tegenstanders gevraagd hoe zij ervaren hebben hoe jij een aantal lucky ballen erin hebt geschoten?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:11:
[...]

heb je wel eens aan tegenstanders gevraagd hoe zij ervaren hebben hoe jij een aantal lucky ballen erin hebt geschoten?
Laatste (en enige) keer dat ik iemand heb gefeliciteerd met zijn enige kans + doelpunt tegenover mijn 15 schoten (op doel) waarvan 10 op de paal/lat werd ik uitgemaakt voor noob :+
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:13:
[...]

Laatste (en enige) keer dat ik iemand heb gefeliciteerd met zijn enige kans + doelpunt tegenover mijn 15 schoten (op doel) waarvan 10 op de paal/lat werd ik uitgemaakt voor noob :+
Heb genoeg replay's van je voorbij zien komen waar je ze er mooi inschiet, maar waar een zware luckfactor aan hangt. Geen probleem, lekker genieten vooral, maar als je zulke momenten niet in balans kunt brengen met de pech momenten dan krijg je het gevoel dat je alleen maar pech tegen hebt.

Mijn replay van de Neymar corner was ook super veel luck, dan vind ik het niet gek dat mijn tegenstander of in een volgend potje eens wat meer geluk heeft dan mij.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:19:
[...]

Heb genoeg replay's van je voorbij zien komen waar je ze er mooi inschiet, maar waar een zware luckfactor aan hangt. Geen probleem, lekker genieten vooral, maar als je zulke momenten niet in balans kunt brengen met de pech momenten dan krijg je het gevoel dat je alleen maar pech tegen hebt.

Mijn replay van de Neymar corner was ook super veel luck, dan vind ik het niet gek dat mijn tegenstander of in een volgend potje eens wat meer geluk heeft dan mij.
Als ik zoveel geluk had dan kon ik volgens mij wel in de divisie blijven maar ik had vandaag zelfs moeite om in divisie 5 te blijven. Het is een enkele keer dat ik geluk heb maar dat is dan naar redelijk wat mislukte pogingen. Ik kon eerst online gewoon prima al mijn kansen benutten maar dit lukt mij sinds anderhalve maand niet meer.

En volgens mij sta ik nog steeds niet alleen voor dat er zoveel fouten in het spel zitten wanneer je er op gaat letten 8)7 Gisteren kon ik ook gewoon zien dat de steekbal redelijk geluk was tijdens een potje tegen servival7 maar dat heb ik ook gezegd dat ik mij af vroeg hoe die bal daar kwam. Ik kan mijn spel ook nog wel redelijk analyseren gedurende de wedstrijd maar dit spel is gewoon gemaakt door een stel clowns die alleen maar uit zijn op het geld van kinderen/ volwassenen in plaats van dat ze ook echt wat doen om het spel te verbeteren. Ik heb een tijdje terug die demo van Fifa 16 er ook eens bij gepakt en daar was de passing voor mijn gevoel gewoon perfect (zoals je verwacht van spelers van dat niveau).

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Offline is in idee geval zo vals als wat.

Off-en online nog steeds divisie 7. Wil eerst off omhoog en dan weer online.

Maar de game wil mij wel uit divisie 7 hebben, maar dan wel naar onder. Ik word gewoon continu genaaid. 3de seizoen al, en vrees nu weer voor degradatie.

Die scheids ook..... Om je dood te schamen zo vals.

Vind het zo jammer he. Maar als ze dat niet doen, dan win ik nu al, met weinig skills, elke pot met dikke cijfers.

Toch ontneemt dat wel het plezier een beetje. Tegen proffesional win ik alles, en tegen legendarisch verlies ik standard met 1 goal verschil, vaak 0-1. Met echt de mooiste goals. Niet normaal wat ik om mijn oren krijg.

Nog 4 wedstrijden en nog 6 punten nodig voor handhaving..... Grrrrr.......

;-)

- 2 zaken die ook wel met scripting te maken hebben maar die echt niet kunnen.

1. Buitenspel: de regels kloppen gewoon niet.
2. Als ik tegen gewerkt wordt, en er komt een voorzet, of corner, dan koppen mijn verdedigers in 99 van 100 gevallen de bal corner. Vaak totaal niet nodig. Heel irritant.

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 20-04-2016 22:57 ]

• MyUtd4Life
Turfschipper, waarom focus je je niet op offline óf online (waarbij ik zelf altijd voor die laatste zou kiezen), dan leer je namelijk toch makkelijker met de situaties om te gaan ipv dat je constant moet switchen. Logica van spelen tussen AI en menselijke tegenstander is toch altijd anders.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Geen idee eigenlijk. Leek me leuk beide gelijk te ranken. Niet echt een speciale reden.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht offline reeds in divisie 7 in de problemen te komen hehe, ;-).

Tot 7 geloof ik 1 keer verloren. Fantastisch positiespel, scherpe spitsen, degelijk verdedigend. Het hele team leek te swingen.

Div 7, 1ste pot, ik trap af en ik kan amper een bal overspelen en de man in het zwart blijkt getrouwd met een bel Chinese.

Maar ik pak ze wel daar in divisie 7.... Over een jaar of..... 5. :D .

[ Voor 84% gewijzigd door Turfschipper op 20-04-2016 23:06 ]

Turfschipper schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:58:
Geen idee eigenlijk. Leek me leuk beide gelijk te ranken. Niet echt een speciale reden.

Ik had wel eerlijk gezegd niet verwacht offline reeds in divisie 7 in de problemen te komen hehe, ;-).
lekker online gaan spelen, veel leuker ;)
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 22:36:
[...]

Als ik zoveel geluk had dan kon ik volgens mij wel in de divisie blijven maar ik had vandaag zelfs moeite om in divisie 5 te blijven. Het is een enkele keer dat ik geluk heb maar dat is dan naar redelijk wat mislukte pogingen. Ik kon eerst online gewoon prima al mijn kansen benutten maar dit lukt mij sinds anderhalve maand niet meer.

En volgens mij sta ik nog steeds niet alleen voor dat er zoveel fouten in het spel zitten wanneer je er op gaat letten 8)7 Gisteren kon ik ook gewoon zien dat de steekbal redelijk geluk was tijdens een potje tegen servival7 maar dat heb ik ook gezegd dat ik mij af vroeg hoe die bal daar kwam. Ik kan mijn spel ook nog wel redelijk analyseren gedurende de wedstrijd maar dit spel is gewoon gemaakt door een stel clowns die alleen maar uit zijn op het geld van kinderen/ volwassenen in plaats van dat ze ook echt wat doen om het spel te verbeteren. Ik heb een tijdje terug die demo van Fifa 16 er ook eens bij gepakt en daar was de passing voor mijn gevoel gewoon perfect (zoals je verwacht van spelers van dat niveau).
Na mijn vorige post even snel potje gedaan. 4-3 gewonnen. 1 lucky goal uit een rebound en 1 lucky goal waarbij nainggolan een kopduel wint van ibra en pogba uit een reflex van buiten de 16 lekker in de kruising schiet zonder echt aan te leggen. 1 pech doelpunt tegen en 1 weggeefdoelpunt.
Ik mag niet klagen denk ik.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja hoor, op 1 goal na gedegradeerd.

Wat een zuigspel zeg. Kan niet winnen zonder te cheaten, pffff.

Edit

En weer kampioen divisie 8, easy....

[ Voor 19% gewijzigd door Turfschipper op 21-04-2016 02:40 ]

• MyUtd4Life
Vanavond voor het eerst in maand tijd weer wat seizoenen gespeeld. Eerste potje won ik wel, maar was niet heel veel aan. De tweede daarentegen wil ik jullie niet onthouden. Hier gebeurde werkelijk van alles. Goed verdedigen van mijn kant, maar ook dramatisch een paar goals weggeven. Aantal doelpunten scoren en op het laatste moment een gigantische faal 8)7

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TZgun8zftFY]
(Geef YouTube nog even de tijd om HD versie beschikbaar te maken als je nu direct wilt kijken)

Als er meer van dit soort beelden van wedstrijden (waarbij ik uiteraard niet kan beloven dat die net zo spectaculair zijn :9) hoor ik het graag.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:06:
[...]

lekker online gaan spelen, veel leuker ;)

[...]

Na mijn vorige post even snel potje gedaan. 4-3 gewonnen. 1 lucky goal uit een rebound en 1 lucky goal waarbij nainggolan een kopduel wint van ibra en pogba uit een reflex van buiten de 16 lekker in de kruising schiet zonder echt aan te leggen. 1 pech doelpunt tegen en 1 weggeefdoelpunt.
Ik mag niet klagen denk ik.
Ik had gisteren na Twente ook nog een potje gedaan. Niks lukte en uiteindelijk in de slotminuten kon ik nog een bal de 16 in krijgen die Bale de totaal verkeerde kant (om mee te beginnen) al kopte aangezien de lange hoek gewoon leeg was. Hij kopte uiteraard net naast waardoor ik alsnog 1-0 verloor. Ik weet niet wat het is maar ik heb volgens mij nu 4 punten uit 6 wedstrijden in divisie 5.
MyUtd4Life schreef op donderdag 21 april 2016 @ 01:19:
Vanavond voor het eerst in maand tijd weer wat seizoenen gespeeld. Eerste potje won ik wel, maar was niet heel veel aan. De tweede daarentegen wil ik jullie niet onthouden. Hier gebeurde werkelijk van alles. Goed verdedigen van mijn kant, maar ook dramatisch een paar goals weggeven. Aantal doelpunten scoren en op het laatste moment een gigantische faal 8)7

[video]
(Geef YouTube nog even de tijd om HD versie beschikbaar te maken als je nu direct wilt kijken)

Als er meer van dit soort beelden van wedstrijden (waarbij ik uiteraard niet kan beloven dat die net zo spectaculair zijn :9) hoor ik het graag.
leuke beelden. Aardig snel heen en weer spel. Valt me op dat het voornamelijk meerennen is om de bal af te pakken en dan er geen/nauwelijks standing tackles worden gebruikt. Ook wel logisch omdat je dan gelijk uit positie staat denk ik.
Je had wel pech dat die 2 eerste goals er ook invliegen. 3e goal kan gebeuren. Laatste kans was knullig, maar kan altijd erger ;) :P Wel leuk om elkaar onze grootste missers te laten zien :)

Ik vind zulke potjes wel erg leuk hoor. Geeft meer inzicht wat je in div1 kunt verwachten.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
De teller staat alweer op 100k hahaha

Vandaag eens paar pakketjes kopen, gewoon omdat het kan haha

En ga vandaag mijn favoriete team samenstellen

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:51:
De teller staat alweer op 100k hahaha

Vandaag eens paar pakketjes kopen, gewoon omdat het kan haha

En ga vandaag mijn favoriete team samenstellen
dan zou ik gewoon openen met de tots, zou geinig zijn als je weer een big fish krijgt :P

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:52:
[...]

dan zou ik gewoon openen met de tots, zou geinig zijn als je weer een big fish krijgt :P
Wanneer is dat?

sommige geruchten zeiden gisteren :p anderen zeggen dit weekend. kan nooit lang duren.

Na een aantal potjes voelt het gek om met ronaldo en messi als lm/rm te spelen, maar het wel een heel geinig team :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
[...]

die penalty op de paal was toch echt je eigen schuld :+
servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:14:
[...]

haha pest hem niet zo :P Hij heeft het al zwaar genoeg met al dat gepest van EA ;)

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:12:
sommige geruchten zeiden gisteren :p anderen zeggen dit weekend. kan nooit lang duren.

Na een aantal potjes voelt het gek om met ronaldo en messi als lm/rm te spelen, maar het wel een heel geinig team :P
Hmm oke, ja kan wel even wachten dan haha
Zijn ook geen speciale pakketten, heb nu weer 280k.

(offtopic: hoe voeg ik hier een foto toe vanaf mijn telefoon, printscreen? wil jullie mijn wereldteam niet onthouden)

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:23:
[...]

Hmm oke, ja kan wel even wachten dan haha
Zijn ook geen speciale pakketten, heb nu weer 280k.

(offtopic: hoe voeg ik hier een foto toe vanaf mijn telefoon, printscreen? wil jullie mijn wereldteam niet onthouden)
jij verdient wel coins als een malle ;) :P Team kopen en dan 180k winst maken :P

Via futbin.com kan je een team samenstellen en dan linkje kopiëren. Is misschien makkelijker ;)

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:26:
[...]

jij verdient wel coins als een malle ;) :P Team kopen en dan 180k winst maken :P

Via futbin.com kan je een team samenstellen en dan linkje kopiëren. Is misschien makkelijker ;)
100 * 1100 = 110k (hou je een 100 over ofzo)
Dat gaat vlot, wat coins van iemand gekregen die er mee nokt.
En zit nu op de 360k hahaha

http://www.futbin.com/16/squad/467199 _/-\o_

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:14:
[...]

Hield te lang die stick naar links :') Maar die lage ballen gaan er vaker in dan niet. Ik had gisteren tegen MyUtd4Life wel een lage bal gestopt. Vraag me niet hoe
Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:00:
[...]

100 * 1100 = 110k (hou je een 100 over ofzo)
Dat gaat vlot, wat coins van iemand gekregen die er mee nokt.
En zit nu op de 360k hahaha

http://www.futbin.com/16/squad/467199 _/-\o_
haha verdient lekker zo :P

en haller nog 2,3k? :o

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:03:
[...]

haha verdient lekker zo :P

en haller nog 2,3k? :o
HALLE(R)LUJA

• servival7
Ik heb mijn transferlijst ook maar eens vol gebeukt met contracten. En dan sparen voor Pogba.
haha jaja, lekker voor 5mln verkopen ;) :P

maare, kan je met dat team ook winnen? :P

• Ricloo86
servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:24:
Ik heb mijn transferlijst ook maar eens vol gebeukt met contracten. En dan sparen voor Pogba.
Hoeveel moet je nog dan?
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:36:
[...]

haha jaja, lekker voor 5mln verkopen ;) :P

maare, kan je met dat team ook winnen? :P
Haha ja transfer in FUT is niet realistisch, kan maar voor 10k hahaha

Uiteraard win ik met dit team UUUU

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:40:
[...]

Hoeveel moet je nog dan?
[...]

hahaha , welke divisie speel je er nu online mee?
ik zeg alle hoge ballen op ayoub :+

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:45:
[...]

hahaha , welke divisie speel je er nu online mee?
ik zeg alle hoge ballen op ayoub :+
Whahaha ik heb nog wat wedstrijdjes gespeeld met een Oranje team, allemaal verkocht.
Nog geen wedstrijd met utreg gespeeld man haha.
Zit in D3 nu dacht ik, wel lachen om wat te gaan aanklooien.

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:47:
[...]

Whahaha ik heb nog wat wedstrijdjes gespeeld met een Oranje team, allemaal verkocht.
Nog geen wedstrijd met utreg gespeeld man haha.
Zit in D3 nu dacht ik, wel lachen om wat te gaan aanklooien.
ben benieuwd, met een oranje team presteer ik al niet, laat staan met een utrecht team lol.

• servival7
Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:40:
[...]

Hoeveel moet je nog dan?
[...]

zit nu op 38k dus ik mag nog even.

• Ricloo86
servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:59:
[...]

zit nu op 38k dus ik mag nog even.
Ja hoeveel?

• servival7
60k ongeveer

• Ricloo86
Zet maar een paar spelers erop, koop ze wel.
Kun jij met Pogba aan de slag.

• servival7
Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:01:
[...]

Zet maar een paar spelers erop, koop ze wel.
Kun jij met Pogba aan de slag.
loemba 5600 - 10000 12 uur
quintero 5600 - 10000 12 uur
schurpf 5600 - 10000 12 uur
horner 5600 - 10000 12 uur
tuohy 5600 - 10000 12 uur
caldwell 5600 - 10000 12 uur

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Ricloo86
servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:20:
[...]

loemba 5600 - 10000 12 uur
quintero 5600 - 10000 12 uur
schurpf 5600 - 10000 12 uur
horner 5600 - 10000 12 uur
tuohy 5600 - 10000 12 uur
caldwell 5600 - 10000 12 uur

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Done! veel plezier met Pogba.
Wel even showen hier he ;)

Nif pogba is best goed. Qua prijs/kwaliteit beter dan dw toty versie

• Ricloo86
Waar kan ik vinden wanneer die TOTS komt? want denk dat ik dan al met resterende coins voor de lol aan packs ga uitgeven.

Neem aan dat dat dan de laatste speciale kaartjes worden?

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:48:
Waar kan ik vinden wanneer die TOTS komt? want denk dat ik dan al met resterende coins voor de lol aan packs ga uitgeven.

Neem aan dat dat dan de laatste speciale kaartjes worden?
Volgens mij is het officieel nog niet gecommuniceerd.
Ga je mij tots ronaldo geven? :p

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:00:
[...]

Volgens mij is het officieel nog niet gecommuniceerd.
Ga je mij tots ronaldo geven? :p
Oke afwachten dan maar, zal het niet zijn als alle competitiewedstrijden gespeeld zijn.

Haha als ik hem krijg mag je hem hebben, beloofd!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:02:
[...]

Oke afwachten dan maar, zal het niet zijn als alle competitiewedstrijden gespeeld zijn.

Haha als ik hem krijg mag je hem hebben, beloofd!
Hij heeft een paar miljoen :') Er zijn ook arme mensen hier *kuch*

• servival7

• Ricloo86
Veel plezier man!

Denk wel genoeg sinterklaas gespeeld hier.
Als iemand nog erg omhoog zit hoor ik het wel.

Net weer 30k gegeven aan iemand die door zijn coins is omdat hij FUT draft maar niet haalt hahaha

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:35:
[...]

Nu nog een manager die wel wil winnen :+
Wat is er nou weer mis met van Gaal. Hij geeft leuke % bonus op contracten en dergelijke

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Is het verstandig om nu nog mijn beide teams te verkopen? Om zo een enorm verlies i.v.m. TOTS te voorkomen? Of is de grootste daling al geweest?

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:47:
[...]

Wat is er nou weer mis met van Gaal. Hij geeft leuke % bonus op contracten en dergelijke
Je kunt het beste zoveel mogelijk managers halen. Voor zowel fitness als contracten geldt dat elke gouden coach zoveel % extra contracten geeft (zilveren en bronzen weer wat minder). Het gaat er niet om welke manager je uiteindelijk als "actief" gebruikt voor de wedstrijden. Je moet ook kijken maar eens kijken of niet alle spelers al voldoende chemistry hebben, als iedereen 10 chemistry heeft is het zonde om een manager te gebruiken aangezien het dan alleen nog maar manager contracten kost.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VOoaHom.png
Ik heb gewoon een aantal managers gekocht toen ze redelijk goedkoop waren en krijg nu 32% extra contracten ;)

Er zit wel een limiet aan, zo even geen idee hoeveel.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:44:
[...]

Veel plezier man!

Net weer 30k gegeven aan iemand die door zijn coins is omdat hij FUT draft maar niet haalt hahaha
free coins? :P:P
Vanavond even proberen een potje tegen elkaar te spelen ;)

• MyUtd4Life
laviolette schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:47:
Is het verstandig om nu nog mijn beide teams te verkopen? Om zo een enorm verlies i.v.m. TOTS te voorkomen? Of is de grootste daling al geweest?
Grootste gedeelte van daling is inmiddels geweest, maar het is nooit uit te sluiten dat er nog een flinke daling komt. Mijn advies is als je nu een goed team hebt, waar je nog niet op uitgekeken bent, deze dan gewoon lekker blijven gebruiken.

• Ricloo86
ind0mi schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:56:
[...]

free coins? :P:P
Vanavond even proberen een potje tegen elkaar te spelen ;)
Als je ze echt nodig hebt kun je ze krijgen hoor.

Tegen mij? ik heb echt een te sterk team voor jou, dus gaat hem niet worden _O-

• MyUtd4Life
Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:59:
[...]

Dan wil ik de uitdaging wel aangaan. Als je me dan gelijk een Neymar zou sponsoren zou dat helemaal top zijn :+

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:55:
[...]

Je kunt het beste zoveel mogelijk managers halen. Voor zowel fitness als contracten geldt dat elke gouden coach zoveel % extra contracten geeft (zilveren en bronzen weer wat minder). Het gaat er niet om welke manager je uiteindelijk als "actief" gebruikt voor de wedstrijden. Je moet ook kijken maar eens kijken of niet alle spelers al voldoende chemistry hebben, als iedereen 10 chemistry heeft is het zonde om een manager te gebruiken aangezien het dan alleen nog maar manager contracten kost.

[afbeelding]
Ik heb gewoon een aantal managers gekocht toen ze redelijk goedkoop waren en krijg nu 32% extra contracten ;)

volgens mij is de limiet 50%. Meen ik ergens gelezen te hebben.

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:00:
[...]

Dan wil ik de uitdaging wel aangaan. Als je me dan gelijk een Neymar zou sponsoren zou dat helemaal top zijn :+
Confirmed, geen probleem hoor.
Als ik hem pack, krijg je hem!

• MyUtd4Life
servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:02:
[...]

volgens mij is de limiet 50%. Meen ik ergens gelezen te hebben.
Kan ik bevestigen. Ook altijd het eerste wat ik doe als nieuwe FUT uit is. Zo snel mogelijk zorgen dat managers 50% bonus geven voor contracten, bespaart je later veel coins.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:59:
[...]

Heb je toegevoegd ..zal je wel inviten als je online bent vanavond.

Ben aan't sparen voor Vidal.. ken nog wel wat gebruike ;)

• servival7
[...]

[afbeelding]

denk trouwens dat ik de 10 chem zonder coach ook wel haal.

Alleen Pogba stata dan op 9.

• Ricloo86
ind0mi schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:08:
[...]

Heb je toegevoegd ..zal je wel inviten als je online bent vanavond.

Ben aan't sparen voor Vidal.. ken nog wel wat gebruike ;)
Haha ik heb helemaal geen team meer man, utreg voor de lol.
Maar ga vanavond of clubs spelen of Division, dus weet niet of ik dan nog tijd heb voor een FUT potje haha

Hoeveel moet je dan nog?

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
MyUtd4Life schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:59:
[...]

Grootste gedeelte van daling is inmiddels geweest, maar het is nooit uit te sluiten dat er nog een flinke daling komt. Mijn advies is als je nu een goed team hebt, waar je nog niet op uitgekeken bent, deze dan gewoon lekker blijven gebruiken.
Ik speel alleen Draft op dit moment. Speel zelden met mijn team(s). Heb o.a. Zlatan, Agüero, Neymar, Bale, Suarez, Vikor Baia en IF Godin te verkopen. Zou zonde zijn als ik veel geld kwijt raak. :P

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

Ik bewaarde ze allemaal uit die gratis packs.

Burp

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:10:
[...]

denk trouwens dat ik de 10 chem zonder coach ook wel haal.

Alleen Pogba stata dan op 9.
Lichtsteiner als RB. Zoveel maakt chem ook niet uit trouwens.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 11:43
[...]

Veel plezier man!

Ik kan nog wel 65k gebruiken om SIF Florenzi te kopen. :+

Verwijderd

Drossie schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:31:
[...]

Normale functioneert prima op zich. Heb hem zelf ook gehad.

• MyUtd4Life
Sowieso, IFs zijn meestal overrated :9

• Ricloo86
Drossie schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:31:
[...]

Help liever eerst nog wat starters.
Nu weer iemand met een matig team met maar 11k even geholpen.

Ik ga vervolgens 350k packs kopen, mijn (eventuele) winst daaruit verdeel ik weer.

Dus als iemand mij kan aangeven of TOTS al uit is (tzt) ga ik kopen kopen kopen.......

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:29:
[...]

Lichtsteiner als RB. Zoveel maakt chem ook niet uit trouwens.
heb ook florenzi die wisselen een beetje afhankelijk van conditie.

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:41:
[...]

heb ook florenzi die wisselen een beetje afhankelijk van conditie.
Maar met Lichtsteiner krijg je 2 strong links naar Pogba waardoor hij op 10 chem uit komt. Alles boven de 4 is toch alleen maar voor de chemistry stijl die je een speler geeft (basic, hunter enz).
[...]

Veel plezier man!

haha sommigen zouden je een standbeeld moeten geven ;)

En ik ben niet meer zo rijk na ronaldo, messi en bale hoor ;) dat zyn sprookjes geloof ze maar niet :p

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:47:
[...]

En ik ben niet meer zo rijk na ronaldo, messi en bale hoor ;) dat zyn sprookjes geloof ze maar niet :p
Geld heb je niet, maar spullen >:)

Haha zit net even te kijken, heb al ruim 80€ aan coins weggegeven _O-
https://www.futstore.nl/fifa16-ps4-coins

[ Voor 15% gewijzigd door Ricloo86 op 21-04-2016 14:52 ]

Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:49:
[...]

Tssss ik probeer ook maar de eindjes aan elkaar te knopen. Ik weet zeker dat niemand in de buurt kom wat ik aan ea belasting betaald heb dit seizoen en afgeboekt heb qua bedragen op spelers.
Dus ik heb het allemaal niet zo goed hoor :p

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
[...]

Dat je nog geen coin reset hebt gehad. :o

• Ricloo86
BinaryRun schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:55:
[...]

Dat je nog geen coin reset hebt gehad. :o
coin reset? why?

• servival7
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:46:
[...]

Maar met Lichtsteiner krijg je 2 strong links naar Pogba waardoor hij op 10 chem uit komt. Alles boven de 4 is toch alleen maar voor de chemistry stijl die je een speler geeft (basic, hunter enz).
met 4-3-2-1 heeft de back toch helemaal geen link met de middelste cm?
http://www.futbin.com/16/squad/424556

Verwijderd

servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:01:
[...]

met 4-3-2-1 heeft de back toch helemaal geen link met de middelste cm?
Volgens mij ben ik in de war 8)7. Op deze manier heb je inderdaad iedereen op 10 chem ongeacht of je een manager gebruikt.

• BinaryRun
Mijn fout. Ik las uitgegeven i.p.v. weggegeven. 8)7

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:00
Ricloo86 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:36:
[...]

Help liever eerst nog wat starters.
Nu weer iemand met een matig team met maar 11k even geholpen.

Ik ga vervolgens 350k packs kopen, mijn (eventuele) winst daaruit verdeel ik weer.

Dus als iemand mij kan aangeven of TOTS al uit is (tzt) ga ik kopen kopen kopen.......
Als het goed is kwam TOTS Most consistent deze vrijdag uit.

• Ricloo86
chengbondkwok schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:38:
[...]

Als het goed is kwam TOTS Most consistent deze vrijdag uit.
Oke dan wachten we het even af, en kan ik nog wat coins sparen haha

• servival7
Ik zit te denken om
Pereyra te vervangen voor pjanic of nainggolan. Is dit handig of zeggen jullie van kan je beter niet doen.

• MyUtd4Life
Ik vind Pereyra één van de beste goedkope middenvelders van FIFA 16, dus zelf zou ik het niet doen. Maar als jij een andere Serie A middenvelder beter vindt kan hij daar zonder chemistry problemen staan.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 11:43
servival7 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:31:
Ik zit te denken om
Pereyra te vervangen voor pjanic of nainggolan. Is dit handig of zeggen jullie van kan je beter niet doen.

Pjanic heeft voor mij niet genoeg body. Ik zou eerder Khedira vervangen door Nainggolan. Die doet het uitstekend voor mij.

• servival7
Drossie schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:43:
[...]

Pjanic heeft voor mij niet genoeg body. Ik zou eerder Khedira vervangen door Nainggolan. Die doet het uitstekend voor mij.
Khedira zorgt juist voor een goede link met mijn aanvallers.
[...]

hmmm dan zou ik ook nog wat geld kunnen verdienen haha :P

Verwijderd

Dit zou de BPL Tots moeten zijn:
de Gea
Bellerin
Danny Rose
Alderweireld
Wes Morgan
Mahrez
N'Golo Kante
Dele Alli
Payet
Vardy
Kane

http://i.imgur.com/uB8bVeD.jpg
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:37:
de Gea
Bellerin
Danny Rose
Alderweireld
Wes Morgan
Mahrez
N'Golo Kante
Dele Alli
Payet
Vardy
Kane

Had ook zo'n lijstje gezien. al bekend wanneer ze in de packs komen?

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46
Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:47:
[...]

Gaat dat nog een beetje met mega aanvallende team? :D

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:41:
[...]

Had ook zo'n lijstje gezien. al bekend wanneer ze in de packs komen?
Als ik voor EA zou werken zou ik minder klagen :+ Geen idee
Nachtapotheker schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:41:
[...]

Gaat dat nog een beetje met mega aanvallende team? :D
eerlijk gezegd wel. Al voelt het wel erg raar om messi als rm te hebben lopen en ronaldo als lm.
resultaten zijn erg goed met dit team.

edit: modric voldoet beter dan krychov ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 21-04-2016 18:56 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:37:
de Gea
Bellerin
Danny Rose
Alderweireld
Wes Morgan
Mahrez
N'Golo Kante
Dele Alli
Payet
Vardy
Kane

Pff vind eerder smalling dan alderweireld in dat team horen en over Ozil wel of niet zijn ook de meningen verdeeld denk ik.

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:30:
[...]

Pff vind eerder smalling dan alderweireld in dat team horen en over Ozil wel of niet zijn ook de meningen verdeeld denk ik.
Ozil is volgens mij ook redelijk constant en hetzelfde geld voor Smalling. Ik heb het niet verzonnen he :P
To easy schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:30:
[...]

zoveel goede spelers waarbij je altijd spelers moet passeren.
Dit is het en daar moeten we het mee gaan doen. Ik ben er niet enthousiast over, maar so be it. Ik focus mij liever toch op de serie A.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Ja is ook zo. En ik las dat er ook nog wisselspelers tots kwamen? En idd premier league is ook niet waar ik spelers van gebruik ;). Zlatan TOTS en Auba TOTS zijn prima genoeg haha
To easy schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:54:
Ja is ook zo. En ik las dat er ook nog wisselspelers tots kwamen? En idd premier league is ook niet waar ik spelers van gebruik ;). Zlatan TOTS en Auba TOTS zijn prima genoeg haha
zlatan tots zal onbetaalbaar zijn. Auba tots misschien rond de miljoen coins. pace kan die noob er niet meer bijkrijgen :P

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gbr4295roh8]

Bean77 zo speelde ik voor alles fout ging. Tiki taka had ik gewoon prima onder controle en dat is ook de manier waardoor ik wedstrijden won in plaat van te pace hoeren.

P.s. Misschien is dit nog wel mooier dan Jordi die divisie 1 wedstrijden speelt :+
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:33:
[video]

Bean77 zo speelde ik voor alles fout ging. Tiki taka had ik gewoon prima onder controle en dat is ook de manier waardoor ik wedstrijden won in plaat van te pace hoeren.

P.s. Misschien is dit nog wel mooier dan Jordi die divisie 1 wedstrijden speelt :+
wel vergelijkbaar met hoe ik speel. Geen skillmove fratsen of minimaal.
Nah die beelden van my4utd4life vind ik interessanter om te weten wat ik in div 1 kan verwachten. Al denk ik niet dat ik er ooit in ga komen. Ben wel een stabiele div3 geworden en weinig jojo tegenwoordig naar div4. Misschien is er hoop....

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:41:
[...]

wel vergelijkbaar met hoe ik speel. Geen skillmove fratsen of minimaal.
Nah die beelden van my4utd4life vind ik interessanter om te weten wat ik in div 1 kan verwachten. Al denk ik niet dat ik er ooit in ga komen. Ben wel een stabiele div3 geworden en weinig jojo tegenwoordig naar div4. Misschien is er hoop....
Pace en counter is wat ik begreep van hem begreep.
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:44:
[...]

Pace en counter is wat ik begreep van hem begreep.
counter zal voor mij idd wel van toepassing zijn, maar volgens mij speelt 90% dit in essentie.

• BinaryRun
Met 'hard werken' ben ik inmiddels van 7k naar 40k gegaan. Zou ik hiermee over het algemeen een decent team kunnen maken? (xbox one) Heb daarnaast m'n camera instellingen aangepast zodat ik meer overzicht heb. Dat scheeld toch wel heel veel, maar dan verwacht.

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 21-04-2016 23:01 ]

Verwijderd

BinaryRun schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:00:
Met 'hard werken' ben ik inmiddels van 7k naar 40k gegaan. Zou ik hiermee over het algemeen een decent team kunnen maken? (xbox one) Heb daarnaast m'n camera instellingen aangepast zodat ik meer overzicht heb. Dat scheeld toch wel heel veel, maar dan verwacht.
Je krijgt meer overzicht wat zeker gaat helpen. Voor 40k kun je zeker een goed team maken maar ik zou misschien nog even wachten aangezien meer mensen tijdens de TOTS pakketjes gaan openen waardoor de prijzen wat lager zullen zijn.

Met 40k kun je wel een redelijk team maken ja: http://www.futbin.com/16/squad/469353
BinaryRun schreef op donderdag 21 april 2016 @ 23:00:
Hangt af van je wensen, maar als ik zie wat je met een leuk bedrag al kan kopen op de xbox moet dat zeker wel mogelijk zijn
http://www.futbin.com/16/squad/469355

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 21-04-2016 23:07 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 102 Laatste