• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik speel nu hiermee:
http://www.futhead.com/16/squads/10919728/

enig probleem is dat die mata zo snel moe wordt.
Zelfs als hij een conditie van 99 heeft is hij halverwege de 2e helft helemaal gesloopt. Bij andere spelers heb ik dit helemaal niet.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-11 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Zou hem vervangen voor henderson, matic of ramires. Weet zo niet wat Mata kost, maar voor ivanovic zijn ook wel beter te krijgen. (clyne, walker, bellerin)

Mijn iRacing Profiel

servival7 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:09:
Ik speel nu hiermee:
http://www.futhead.com/16/squads/10919728/

enig probleem is dat die mata zo snel moe wordt.
Zelfs als hij een conditie van 99 heeft is hij halverwege de 2e helft helemaal gesloopt. Bij andere spelers heb ik dit helemaal niet.
Als je 433-4 speelt is het belangrijk dat je twee CMs allround zijn, jouw CMs hebben voornamelijk aanvallende stats. Hierdoor word je waarschijnlijk vaak op het middenveld overlopen, en heb je problemen met tegenstanders die wel allround middenvelders gebruiken.

Matic/Ramirez zijn goede opties voor een BPL team, waarbij je een van de twee als "stay back" instelt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-11 08:26
Ik dacht net, laat ik eens gek doen. Ik haal een st. patricks day pack...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nKUqy/37c9f53a71.jpg

Het moet niet veel beter worden :D
if auba daalt ook als een baksteen. Blij dat ik hem een tijdje geleden al verkocht heb.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:53:
if auba daalt ook als een baksteen. Blij dat ik hem een tijdje geleden al verkocht heb.
Komt door die oranje kaart. Ik had liever Coutinho gezien aangezien hij ervoor gezorgd heeft dat de kansen van Man U nog kleiner werden en Dortmund al zo goed als door was na de thuis wedstrijd en het dus geen belangrijke wedstrijd was. Niet dat ik van plan was mijne te verkopen maar toch, altijd jammer als goede spelers zoveel in prijs zakken. 485 wedstrijden en 332 goals is nog niet zo slecht dacht ik :P
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Komt door die oranje kaart. Ik had liever Coutinho gezien aangezien hij ervoor gezorgd heeft dat de kansen van Man U nog kleiner werden en Dortmund al zo goed als door was na de thuis wedstrijd en het dus geen belangrijke wedstrijd was. Niet dat ik van plan was mijne te verkopen maar toch, altijd jammer als goede spelers zoveel in prijs zakken. 485 wedstrijden en 332 goals is nog niet zo slecht dacht ik :P
troost je, mijn ibra 93 is helemaal gezakt :p Daar kan geen auba tegenop ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:33:
[...]

troost je, mijn ibra 93 is helemaal gezakt :p Daar kan geen auba tegenop ;)
Jezus het is echt niet normaal hoeveel de prijs van een speler kan dalen in zo'n korte tijd.
teller staat op iets meer dan 400k verlies :P
gelukkig speelt die nog wel aardig haha. Tsja dat risico heb je altijd met nieuwe upgrades. Helemaal als je nu alle kaarten van de regenboog krijgt.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
The DenMan schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:34:
Zou hem vervangen voor henderson, matic of ramires. Weet zo niet wat Mata kost, maar voor ivanovic zijn ook wel beter te krijgen. (clyne, walker, bellerin)
Bossie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Als je 433-4 speelt is het belangrijk dat je twee CMs allround zijn, jouw CMs hebben voornamelijk aanvallende stats. Hierdoor word je waarschijnlijk vaak op het middenveld overlopen, en heb je problemen met tegenstanders die wel allround middenvelders gebruiken.

Matic/Ramirez zijn goede opties voor een BPL team, waarbij je een van de twee als "stay back" instelt.
Bedankt voor de tips. Matic en Clyne gekocht. Van der wiel maar weer in de verkoop gedaan. Moet hij maar geen ruzie met Zlatan maken. >:)

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=osOmKXkAKTA]
Je denkt naar Schurrle te spelen en dan blijkt het Lahm te zijn :') Ben al redelijk opgeschoten met mijn mooie compilatie video :P Er gebeuren soms echt hele vage dingen.

Vraagje: Wanneer een keeper met 2 gestrekte benen de speler eerst raakt binnen de 16 dan is het toch gewoon rood of niet?
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:20:
[video]
Je denkt naar Schurrle te spelen en dan blijkt het Lahm te zijn :') Ben al redelijk opgeschoten met mijn mooie compilatie video :P Er gebeuren soms echt hele vage dingen.

Vraagje: Wanneer een keeper met 2 gestrekte benen de speler eerst raakt binnen de 16 dan is het toch gewoon rood of niet?
Neen, keepers zijn onschendbaar in FUT.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:28:
[...]

Neen, keepers zijn onschendbaar in FUT.
ik heb wel een keer een keeper een gele kaart zien krijgen tijdens FUT waarna ik ook een penalty kreeg. Dit was als het goed is voor de "we hebben de penalty's gefixt" patch. Maar het zal wel luiheid zijn van EA dat je een speler moet wisselen met de keeper en daarna de speler moet vervangen voor een andere keeper.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 21:48:
[...]
ik heb wel een keer een keeper een gele kaart zien krijgen tijdens FUT waarna ik ook een penalty kreeg. Dit was als het goed is voor de "we hebben de penalty's gefixt" patch. Maar het zal wel luiheid zijn van EA dat je een speler moet wisselen met de keeper en daarna de speler moet vervangen voor een andere keeper.
Wat ik nu vaak zie is dat als je een sliding maakt in de looprichting van de speler, maar mist, en de tegenspeler simpelweg over de speler heen loopt het alsnog een overtreding + geel word :X

Hetzelfde ook vaak met de keeper, ligt een speler op de grond doordat zijn sliding heeft gemist, gaat de keeper alsnog over hem heen lopen, valt, vrije trap + geel }:O

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:47:
[...]

Wat ik nu vaak zie is dat als je een sliding maakt in de looprichting van de speler, maar mist, en de tegenspeler simpelweg over de speler heen loopt het alsnog een overtreding + geel word :X

Hetzelfde ook vaak met de keeper, ligt een speler op de grond doordat zijn sliding heeft gemist, gaat de keeper alsnog over hem heen lopen, valt, vrije trap + geel }:O
Ik heb in 1 week tijd mijn spelers nu minstens 7 keer al zien vallen binnen de 16 wat wel gezien kan worden :p Gisteren ook nog een potje dat de keeper van de tegenstander de bal uit trapt tegen een medespeler waardoor hij in het doel beland. Keepers en de AI blijft echt iets heel speciaals in fifa.

Ik zag dit ook nog wel voorbij komen: https://streamable.com/mel6

Blijkbaar kan een geblesseerde speler een keeper "uitschakelen" :p

Dat ze zo lang met een update wachten is misschien ook wel omdat zoveel updates in een korte tijd niet goed is voor de naam van FIFA als spel.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 10:20 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:15:
[...]

Ik heb in 1 week tijd mijn spelers nu minstens 7 keer al zien vallen binnen de 16 wat wel gezien kan worden :p Gisteren ook nog een potje dat de keeper van de tegenstander de bal uit trapt tegen een medespeler waardoor hij in het doel beland. Keepers en de AI blijft echt iets heel speciaals in fifa.

Ik zag dit ook nog wel voorbij komen: https://streamable.com/mel6

Blijkbaar kan een geblesseerde speler een keeper "uitschakelen" :p

Dat ze zo lang met een update wachten is misschien ook wel omdat zoveel updates in een korte tijd niet goed is voor de naam van FIFA als spel.
Idd, ik doe vrijwel geen korte ballen meer met de keeper omdat ik het simpelweg niet vertrouw. De pass will nog wel eens toevallig naar een andere speler gaan die wel gedekt staat :+

Terugspelen op de keeper is nog maar eenmaal misgegaan, maar nog nooit zoals hier een tijdje terug in een replay te zien was :X

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:29:
[...]

Idd, ik doe vrijwel geen korte ballen meer met de keeper omdat ik het simpelweg niet vertrouw. De pass will nog wel eens toevallig naar een andere speler gaan die wel gedekt staat :+

Terugspelen op de keeper is nog maar eenmaal misgegaan, maar nog nooit zoals hier een tijdje terug in een replay te zien was :X
Het is gewoon dat mijn verdedigers de bal missen, gewoon de bal los laten of tegen een andere verdediger aanlopen waardoor de tegenstander de bal er in kan tikken. De teller staat nu op 77 seizoenen maar in de laatste 3 seizoenen wat ik gespeeld heb gebeurd het echt veel te vaak en dat is allemaal deze week. Het spel lijkt echt veranderd te zijn.

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Die St. Patricks-day hetze is ook een farce zeg.
In FIFA 15 was er geen Ierse speler te krijgen tijdens de cup voor minder dan 600 coins. Dit jaar heb ik het idee dat het lang niet zo interessant is.
Had zelf al sinds de release wat spelers (zo'n 50 :X ) apart gehouden uit de gratis pakketjes enzo maar het is geen goudmijn. ;w
Vind sowieso de tournaments zwaar onderbetaald en niet interessant dit jaar. Je zou zeggen dat ze daar meer mee kunnen doen.
De lol is er wat eerder af dit jaar. Beetje sparen voor je team gaat ook maar moeizaam.
En toch spelen he? >:)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Ik weet niet meer of ik dit online wil spelen. Ik verlies nu opeens weken achter elkaar. Geen wedstrijd win ik meer.Terwijl ik een sterker team heb als daarvoor. Komt geen pass meer aan, alles gaat zo traaaaaaaaag. Elke speler heeft de draaisnelheid van een olifant. En al mijn medespelers lijken wel verstijfd, geen 1 die meer loopt, wat ik ook instel.
Zal wel weer die lags zijn...jammer

[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 19-03-2016 13:44 ]

Harribo schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:42:
Ik weet niet meer of ik dit online wil spelen. Ik verlies nu opeens weken achter elkaar. Geen wedstrijd win ik meer.Terwijl ik een sterker team heb als daarvoor. Komt geen pass meer aan, alles gaat zo traaaaaaaaag. Elke speler heeft de draaisnelheid van een olifant. En al mijn medespelers lijken wel verstijfd, geen 1 die meer loopt, wat ik ook instel.
Zal wel weer die lags zijn...jammer
Dat beschrijft mijn dag ook helaas :X
Helaas ook merkbaar veel lag

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:50:
[...]

Dat beschrijft mijn dag ook helaas :X
Helaas ook merkbaar veel lag
Maar het lijkt gewoon op een update of niet? die alles om zeep heeft geholpen..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GLLyNypCYBA]
Dit is nog niet eens alles maar ik heb op dit moment totaal geen zin om naar die domme wedstrijden te kijken waar alles compleet mis gaat. Misschien herken je wat dingen, dit is nog niet eens het meest erge wat mij in die 3 seizoenen is overkomen.

Eigen goal teller blijft maar op lopen, crossbar challenge gebeuren, passing wat echt steeds dramatischer wordt net als de ballen die de keeper prima zou kunnen pakken.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:35:
[...]

[video]
Dit is nog niet eens alles maar ik heb op dit moment totaal geen zin om naar die domme wedstrijden te kijken waar alles compleet mis gaat. Misschien herken je wat dingen, dit is nog niet eens het meest erge wat mij in die 3 seizoenen is overkomen.

Eigen goal teller blijft maar op lopen, crossbar challenge gebeuren, passing wat echt steeds dramatischer wordt net als de ballen die de keeper prima zou kunnen pakken.
Heb zojuist nog een poging gedaan, maar hetzelfde als vanmiddag.
Misschien ligt het aan mij, maar de passing voelt compleet anders ivm met vorige week, heb ook bijzonder veel balverlies omdat de bal vaak een compleet andere richting opgaat dan wat ik wilde doen.

Ben maar even gestopt, hoef niet tweemaal te degraderen op een dag ...

Bossie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:21:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar de passing voelt compleet anders ivm met vorige week, heb ook bijzonder veel balverlies omdat de bal vaak een compleet andere richting opgaat dan wat ik wilde doen.

pace lijkt dan weer iets belangrijker geworden, maar passing is idd wel slechter geworden. Lijkt wel of het niet uitmaakt of je met een heel goed team speelt of een goed team. Het verschil ben je toch kwijt met al die rare fratsen van EA.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 19:21:
[...]

Veel meer mensen klagen er over dus ik neem aan dat er dan wel wat is veranderd in plaats van dat iedereen gewoon is vergeten hoe hij/zij Fifa moet spelen 8)7 Het is echt vreemd dat zonder een update het spel ook zo verpest kan worden.

Hopelijk houd het volgend jaar ook op met die domme pakketjes waar iedereen zoveel geld aan verbrast dan gaat EA misschien een keer innoveren om het spel echt goed te maken in plaats van achterover leunen en geld tellen.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Ben mijn 1ste FUT stapjes aan het maken. Beetje verkennen nog.

Even een vraag.

Klopt het dat je deze mode maar 1 keer kan opstarten?

Want als ik in het menu ben, en ik ga naar fut, gaat ie automatisch naar waar je was gebleven.

Dus je kan als je met zijn 2-en bent niet allebei apart een fut team openen he, dat klopt he?

Nu zie ik dat je binnen fut zelf, wel verschillende teams kan aan maken. Kan je dan hier een team voor mezelf en 1 team voor een maat/zoon aan maken? Die helemaal los staan van elkaar met punten en spelers en de rest?

Of heb je per console/game maar 1 echt verse FUT game?

(Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, kan ff niet fatsoenlijk in woorden brengen wat ik bedoel, waarvoor excuus ;-) )
Turfschipper schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:30:

Even een vraag.

Want als ik in het menu ben, en ik ga naar fut, gaat ie automatisch naar waar je was gebleven.

Dus je kan als je met zijn 2-en bent niet allebei apart een fut team openen he, dat klopt he?

Nu zie ik dat je binnen fut zelf, wel verschillende teams kan aan maken. Kan je dan hier een team voor mezelf en 1 team voor een maat/zoon aan maken? Die helemaal los staan van elkaar met punten en spelers en de rest?

(Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel, kan ff niet fatsoenlijk in woorden brengen wat ik bedoel, waarvoor excuus ;-) )
Weet het niet zeker maar denk dat je dan met een ander PSN id moet inloggen.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:30:

Even een vraag.

Je kunt een extra account aanmaken op de PS4/Xbox en wanneer je daaronder inlogt krijg je gewoon een nieuw FUT team :)
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:17:
[...]

Je kunt een extra account aanmaken op de PS4/Xbox en wanneer je daaronder inlogt krijg je gewoon een nieuw FUT team :)
dit dus. tegelijk spelen op beide accounts kan niet.
Denk dat het effectiever is als je beide op 1 account speelt als je het eens kunt worden over de taktieken en spelers ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:19:
[...]

dit dus. tegelijk spelen op beide accounts kan niet.
Denk dat het effectiever is als je beide op 1 account speelt als je het eens kunt worden over de taktieken en spelers ;)
Je kan met FUT wel iemand uitnodigen (lokaal) zodat je met zijn 2en kan spelen al spelen veel mensen niet tegen meerdere personen waaronder ikzelf.

Het ligt er ook een beetje aan wat je wil gaan doen als je met 2 spelers op 1 account gaat spelen. Niet dat de ene speler de andere speler een paar divisies om zeep helpt :p

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Net voor het eerst een seizoen lijfsbehoud in div 1.
Weer een stapje dichter bij kampioen 😊

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Aha! Thanks mannen, helemaal duidelijk.

Ok... Nouja... We komen er wel uit, we moeten wel haha, ;-).
jongf7 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:30:
Net voor het eerst een seizoen lijfsbehoud in div 1.
Weer een stapje dichter bij kampioen 😊
haha wat is jouw geheim om in div 1 te blijven, waar anderen de toorn van EA voelen? :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:40:
[...]

haha wat is jouw geheim om in div 1 te blijven, waar anderen de toorn van EA voelen? :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lMnFYdt.png
Zag deze strip staan en kon het niet laten om hem iets aan te passen :+

Sorry :P

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 22:15:
[...]

[afbeelding]
Zag deze strip staan en kon het niet laten om hem iets aan te passen :+

Sorry :P
haha prachtig!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:35:
[...]

[video]

Wat wil je hier mee zeggen met het filmpje? Genoeg van deze dingen gingen fout Door je zelf. Schoten recht op de keeper, ja dan moet je ze in de hoek plaatsen hè :)

Verwijderd

stomley schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:12:
[...]

Wat wil je hier mee zeggen met het filmpje? Genoeg van deze dingen gingen fout Door je zelf. Schoten recht op de keeper, ja dan moet je ze in de hoek plaatsen hè :)
*insert default reply*:
  • Learn how to defend
  • Learn how to shoot
Het gaat mij hier meer om dat mijn verdedigers zonder dat er wat gebeurd falen of de bal in eigen doel schieten. Ik maak binnenkort wel een update met wat meer beeldmateriaal. Gisteren nog met Reus ook nog een voorbeeld van een bal die hij onmogelijk kon hebben naar mijn mening (voor Fifa standaarden dan) die hij toch heel gemakkelijk binnen hield.

Het gaat ook wel opvallen dat er wat mis is met het spel (sinds een week dacht ik) als spelers opeens teleporteren (2 keer meegemaakt in 1 week voor zover ik het gezien heb), de bal compleet de andere kant op gaat, onmogelijke goals wel het net bereiken maar hele simpele ballen op de lange hoek gewoon tegen de paal/lat gaan. Ik kreeg van een kameraad van mij (Div 1 speler) zelfs complimenten dat mijn (snelle) passing rete goed was en sinds deze week werkt echt bijna niks meer. Mijn eigen goals deze week staat ook op 12 (deze week) terwijl ik in de voorgaande 76 seizoenen misschien 3 eigen doelpunten heb gemaakt.

Verklaar deze onzin dan ook even als je wilt :O

Edit: Hier nog wel wat voorbeelden die ik zo op de eerste pagina van Reddit kan vinden:

https://streamable.com/jyds
https://streamable.com/qmre - Pass van die nummer 10
https://streamable.com/jy2e

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 12:24 ]

stomley schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:12:
[...]

dat heb ik een tijdje geleden ook aangegeven.
De speler is nog de grootste beperkende factor. Dat is ook voor mij van toepassing. Bovendien vallen alleen de negatieve dingen op want het positieve geluk is natuurlijk logisch en vanzelfsprekend omdat het zo bedacht is.

ps. IF aguero is ook een heerlijke afmaker :)

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 12:40:
[...]

dat heb ik een tijdje geleden ook aangegeven.
De speler is nog de grootste beperkende factor. Dat is ook voor mij van toepassing. Bovendien vallen alleen de negatieve dingen op want het positieve geluk is natuurlijk logisch en vanzelfsprekend omdat het zo bedacht is.

ps. IF aguero is ook een heerlijke afmaker :)
Oh nee hoor rond 3:58 had Boateng ook rood moeten krijgen waar ik ook gewoon vanuit ging, toch kreeg hij geel om de 1 of andere reden. Ook rond 4:30 zie je wel een 100% goal naar mijn mening. Op de 5 meter lijn (geen idee hoe die lijn heet :P) kon je eerst gewoon altijd raak schieten als je hem gewoon met 2/2.5 streepjes op de korte hoek schoot. Echter is het nu vaak dat je gewoon tegen de lat schiet. Ook de long shots die je soms ziet zijn gewoon absurd.

p.s. Ik kan wel richten :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 13:37 ]

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:26:
[...]

Oh nee hoor rond 3:58 had Boateng ook rood moeten krijgen waar ik ook gewoon vanuit ging, toch kreeg hij geel om de 1 of andere reden. Ook rond 4:30 zie je wel een 100% goal naar mijn mening. Op de 5 meter lijn (geen idee hoe die lijn heet :P) kon je eerst gewoon altijd raak schieten als je hem gewoon met 2/2.5 streepjes op de korte hoek schoot. Echter is het nu vaak dat je gewoon tegen de lat schiet. Ook de long shots die je soms ziet zijn gewoon absurd.

p.s. Ik kan wel richten :P
het spel is super realistisch ;) ook in het echt heb je geen enkele garantie :)

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:12:
[...]

het spel is super realistisch ;) ook in het echt heb je geen enkele garantie :)
Er zit nog wel een verschil tussen dit spel wat verre van realistisch is en het echte leven. Sowieso FUT is gewoon een arcade spel waar spelers zich in tegenstelling tot manager mode laten leiden door emoties (het niet hebben van een basisplaats bijvoorbeeld), waarom zouden spelers zich dan anders opstellen en met dezelfde instructies compleet anders spelen alsof ze alle hoop hebben opgegeven wanneer het spel perfect speelt (zonder lag bedoel ik dan).

Je ziet zowel hier als op Reddit deze week veel meer mensen die twijfelen of er niet toch wat is aangepast aan het spel. Het lijkt mij dus sterk om alles te gooien op dat diegene met een controller overal de schuld van te geven.
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:32:
[...]

Er zit nog wel een verschil tussen dit spel wat verre van realistisch is en het echte leven. Sowieso FUT is gewoon een arcade spel waar spelers zich in tegenstelling tot manager mode laten leiden door emoties (het niet hebben van een basisplaats bijvoorbeeld), waarom zouden spelers zich dan anders opstellen en met dezelfde instructies compleet anders spelen alsof ze alle hoop hebben opgegeven wanneer het spel perfect speelt (zonder lag bedoel ik dan).

Je ziet zowel hier als op Reddit deze week veel meer mensen die twijfelen of er niet toch wat is aangepast aan het spel. Het lijkt mij dus sterk om alles te gooien op dat diegene met een controller overal de schuld van te geven.
Ach reddit...... als je het spel speelt en je doet niks, dan gebeurt er ook niks. EA zal heus bepaalde variabelen aanpassen, maar dan is het de speler die kennelijk zich daar niet aan kan passen. En bovendien is het altijd fijner iets anders de schuld te geven dan zelf te erkennen dat je het spel niet goed snapt/begrijpt/speelt danwel fouten maakt.

Laatst hier nog iemand die gewoon in div 1 speelt met een normaal team. Het kan dus allemaal wel zonder EA overal de schuld van te geven.

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:32:
[...]

Gisteren lag het bij mij toch echt aan de man met de controller. Vandaag ben ik weer lekker uitgerust na een week door werk niet thuis zijn geweest. Alle domme fouten waar ik gisteren last van had zijn opeens opgelost :+

ow, en inmiddels Aurier IF binnen, lijkt me toch de betere speler ivm van de Wiel. Nu nog ff Lacazette halen als stand-in voor Ibra.

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 20-03-2016 15:18 ]

Bossie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:16:
[...]

Gisteren lag het bij mij toch echt aan de man met de controller. Vandaag ben ik weer lekker uitgerust na een week door werk niet thuis zijn geweest. Alle domme fouten waar ik gisteren last van had zijn opeens opgelost :+
en zo is het. Als ik ingemaakt word door zilveren teams, dan zoek ik de oorzaak toch eerst bij mijzelf. En als ik dan probeer objectief te kijken dan kan ik meestal ook wel begrijpen wat voor fouten ik maak en waarom hij wint.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:09:
[...]

Ach reddit...... als je het spel speelt en je doet niks, dan gebeurt er ook niks. EA zal heus bepaalde variabelen aanpassen, maar dan is het de speler die kennelijk zich daar niet aan kan passen. En bovendien is het altijd fijner iets anders de schuld te geven dan zelf te erkennen dat je het spel niet goed snapt/begrijpt/speelt danwel fouten maakt.

Laatst hier nog iemand die gewoon in div 1 speelt met een normaal team. Het kan dus allemaal wel zonder EA overal de schuld van te geven.
Ook heeft iemand met een bronzen team divisie 1 gewonnen. Maar waarom zou er zoveel variatie zitten wanneer je even veel kracht geeft om de bal te trappen en op dezelfde positie staat toch tot een compleet ander resultaat leiden. De gebruiker maakt fouten maar dit spel is verre van perfect.

EA heeft de long shots ook overpowered gemaakt net als de sliding tackles een tijd terug ja.
Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:21:
[...]

en zo is het. Als ik ingemaakt word door zilveren teams, dan zoek ik de oorzaak toch eerst bij mijzelf. En als ik dan probeer objectief te kijken dan kan ik meestal ook wel begrijpen wat voor fouten ik maak en waarom hij wint.
Als ik mijn tegenstander alleen maar voor long shots zie gaan en heel angstig zie verdedigen dan weet ik sowieso al genoeg. Tegen welk team ik speel zal mij een zorg zijn verder of het nou een compleet TOTY, IF, goud, zilver of brons team is.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 15:37 ]

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:34:
[...]

Ook heeft iemand met een bronzen team divisie 1 gewonnen. Maar waarom zou er zoveel variatie zitten wanneer je even veel kracht geeft om de bal te trappen en op dezelfde positie staat toch tot een compleet ander resultaat leiden. De gebruiker maakt fouten maar dit spel is verre van perfect.

EA heeft de long shots ook overpowered gemaakt net als de sliding tackles een tijd terug ja.

[...]

Als ik mijn tegenstander alleen maar voor long shots zie gaan en heel angstig zie verdedigen dan weet ik sowieso al genoeg. Tegen welk team ik speel zal mij een zorg zijn verder of het nou een compleet TOTY, IF, goud, zilver of brons team is.
ach verdedigen en long shots is een taktiek, je hebt veel meer variaties. Aan het einde gaat het erom dat de slimste wint. En ja daar is soms wat geluk/pech voor nodig. Maar dat zal degene die tegen jou verliest misschien ook vinden dat je onredelijk veel geluk had en hij pech.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:29:
[...]

ach verdedigen en long shots is een taktiek, je hebt veel meer variaties. Aan het einde gaat het erom dat de slimste wint. En ja daar is soms wat geluk/pech voor nodig. Maar dat zal degene die tegen jou verliest misschien ook vinden dat je onredelijk veel geluk had en hij pech.
Vervang slimste door diegene die het best de fouten van Fifa kan misbruiken. Daarnaast is long shot niet echt een techniek maar gewoon een fout in Fifa dat het zo effectief is. Mocht je het niet met mij eens zijn, kijk eens terug naar wat er mis was met het spel vorig jaar... Pace... wat ook gruwelijk misbruikt werd.

Eerste pot:
Kuyt longshot: https://streamable.com/igtc
Douglas Costa goal: https://streamable.com/qq3e
Douglas Costa #2: https://streamable.com/qzzj

2e pot:
Robben goal: https://streamable.com/x5am
Robben #2: https://streamable.com/yelx
Robben die een omhaal niet begrijpt: https://streamable.com/ltuz
Muller long shot: https://streamable.com/s63n
Verklaar maar waarom Reus (1 van de beste Bundesliga spelers!!) deze mist: https://streamable.com/xysf & https://streamable.com/ss5p

Waarschijnlijk ga je beginnen over dat ik niet kan verdedigen (of dat ik nu heel veel geluk heb :')) wat dan ook maar met een keeper van bijna 2 meter mag je wel wat verwachten. Het probleem is ook dat ik alleen maar mensen tegen kom die direct vanaf de aftrap op mijn doel afrennen als een blinde kip en die long shots gebruiken om goals te maken. Bij de goals van Robben kun je wel zien wat je eigenlijk zou kunnen verwachten van 85+ spelers.
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 17:39:
[...]

Vervang slimste door diegene die het best de fouten van Fifa kan misbruiken. Daarnaast is long shot niet echt een techniek maar gewoon een fout in Fifa dat het zo effectief is. Mocht je het niet met mij eens zijn, kijk eens terug naar wat er mis was met het spel vorig jaar... Pace... wat ook gruwelijk misbruikt werd.

Eerste pot:
Kuyt longshot: https://streamable.com/igtc
Douglas Costa goal: https://streamable.com/qq3e
Douglas Costa #2: https://streamable.com/qzzj

2e pot:
Robben goal: https://streamable.com/x5am
Robben #2: https://streamable.com/yelx
Robben die een omhaal niet begrijpt: https://streamable.com/ltuz
Muller long shot: https://streamable.com/s63n
Verklaar maar waarom Reus (1 van de beste Bundesliga spelers!!) deze mist: https://streamable.com/xysf & https://streamable.com/ss5p

Waarschijnlijk ga je beginnen over dat ik niet kan verdedigen (of dat ik nu heel veel geluk heb :')) wat dan ook maar met een keeper van bijna 2 meter mag je wel wat verwachten. Het probleem is ook dat ik alleen maar mensen tegen kom die direct vanaf de aftrap op mijn doel afrennen als een blinde kip en die long shots gebruiken om goals te maken. Bij de goals van Robben kun je wel zien wat je eigenlijk zou kunnen verwachten van 85+ spelers.
ik ga niet beginnen dat je niet kan verdedigen. Elk spel heeft zijn wijze die je kunt gebruiken of misbruiken. In Fifa16 is dat duidelijk. Uiteindelijk zal elk spel dit in bepaalde mate hebben. Zoals ik al eerder zei, het team dat zich het beste kan aanpassen zal het meest succesvol zijn. En daar heb je veel invloed in omdat je zelf kunt aanpassen.
Ik spee mijn zelfde spel als maanden geleden waarin ik succesvol was, alleen heb ik nu moeite op divisie 5. Dat komt omdat ik mij onvoldoende hebt aangepast aan de wijzigingen en handigheden in het spel. Waar ik stil sta leren/ontwikkelen anderen zich. Dat is misschien ook bij jou het geval.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 18:28:
[...]

ik ga niet beginnen dat je niet kan verdedigen. Elk spel heeft zijn wijze die je kunt gebruiken of misbruiken. In Fifa16 is dat duidelijk. Uiteindelijk zal elk spel dit in bepaalde mate hebben. Zoals ik al eerder zei, het team dat zich het beste kan aanpassen zal het meest succesvol zijn. En daar heb je veel invloed in omdat je zelf kunt aanpassen.
Ik spee mijn zelfde spel als maanden geleden waarin ik succesvol was, alleen heb ik nu moeite op divisie 5. Dat komt omdat ik mij onvoldoende hebt aangepast aan de wijzigingen en handigheden in het spel. Waar ik stil sta leren/ontwikkelen anderen zich. Dat is misschien ook bij jou het geval.
Nouja waar ik mijn tegenstanders in divisie 4 nog steeds paniekerig gedrag zie vertonen heb ik mij wel redelijk aangepasts sinds ik in divisie 3 heb gezeten.
  • Wanneer iemand super aanvallend speelt gat ik gewoon vol op de counter spelen en laat ik alles een beetje zakken zodat mijn tegenstanders zich vanzelf vastlopen.
  • Wanneer ik tegen 5 verdedigers speel zorg ik gewoon dat ik niet al teveel met mijn middenveld speel en pak ik met Costa die als LCM speelt de meeste ballen wel. Het leuke aan deze opstelling is is dat mijn aanvallers meestal al meters voor de fullbacks lopen waardoor ze meestal kansloos zijn zodra Reus, Auba of Robben op snelheid is.
  • Tegen 3 verdedigers laat ik mijn spel ook gewoon wat zakken vanwege het vaak brede middenveld wat lastig is om langs te komen als de tegenstander ze niet uit positie loopt.
Enige waar ik moeite mee heb is zijn de mensen die overal te pas en te onpas "skills" gebruiken + longshots omdat sommige mensen na 1 tik de bal al in het doel kunnen trappen.

Nog wat andere tips is volgens mij om zoveel mogelijk tijd te rekken (bijvoorbeeld alle achterlijke replays bekijken) om je tegenstander uit zijn concentratie te helpen. Ik doe dit alleen bij tegenstanders die zelf ook in het begin de hele opstelling nog een keer opnieuw wil gaan bekijken of die dus direct na de aftrap zielig naar mijn doel rent als een kip zonder kop. Het is te zielig voor woorden dat dit uberhaupt in het spel zit maar toch, het werkt bij sommige van die over agressieve spelers wel om er 1 grote gatenkaas van te maken. En aangezien ongeveer 8 van de 10 wedstrijden per seizoen zo zijn moet je ook maar op een trieste manier reageren, de volgende stap is waarschijnlijk om 3 keer achter elkaar de tegenstander een halve minuut te laten wachten om zulk soort lui een lesje te leren.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2016 19:25 ]

• Harribo
Verdedigers vallen gewoon de hele tijd over elkaar heen...Tjezus wat is dit voor spel?
Harribo schreef op zondag 20 maart 2016 @ 21:25:
Verdedigers vallen gewoon de hele tijd over elkaar heen...Tjezus wat is dit voor spel?
je laat ze gewoon express tegen elkaar oplopen :P

Wat irritant is dat je met spelers switchen altijd de verkeerde pakt ;) Dus vaak kan je beter maar niet switchen :p

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:00:
[...]

je laat ze gewoon express tegen elkaar oplopen :P

Wat irritant is dat je met spelers switchen altijd de verkeerde pakt ;) Dus vaak kan je beter maar niet switchen :p
Ze kunnen ook vallen zonder dat er wat gebeurd zoals wat ik al een keer had gedeeld. Daarnaast kun je met de rechter stick ook wijzen naar de speler die je wilt gebruiken.
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:17:
[...]

Ze kunnen ook vallen zonder dat er wat gebeurd zoals wat ik al een keer had gedeeld. Daarnaast kun je met de rechter stick ook wijzen naar de speler die je wilt gebruiken.
ach dat zijn maar incidenten. Als je al die incidenten achter elkaar plakt ga je nog in complottheorieën geloven.

Inmiddels met overmacht de titel in div5 gepakt en weer terug in div4. Nu weer de jump na div3 proberen te maken.

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:17:
[...]

Wat ik zelf heel irritant vind is dat de situatie ge-reset word als je tegenstander besluit een corner/vrije trap anders te gaan doen. Dan heb ik mezelf goed heengezet, en poef alles staat weer anders.

Bossie schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:23:
[...]

Wat ik zelf heel irritant vind is dat de situatie ge-reset word als je tegenstander besluit een corner/vrije trap anders te gaan doen. Dan heb ik mezelf goed heengezet, en poef alles staat weer anders.
ja, dat is ook zo vreselijk irritant. En dat die dan snel de corner neemt zodat die kant toch weer ongedekt staat......

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:25:
[...]

ja, dat is ook zo vreselijk irritant. En dat die dan snel de corner neemt zodat die kant toch weer ongedekt staat......
Klopt dit is echt super irritant vooral als je nog een man bij de paal zet om die onzin tegen te gaan. Als je dan met de rechter stick de speler probeert te selecteren dan gaat het mis omdat er teveel mensen op een kluitje staan.
if shaqiri en if sanchez spelen ook best aardig trouwens. Lekker naar binnen snijden en met hun sterke been uithalen.

• To easy
Zelfde met vrijetrappen. Heb je snel een mannetje in de verre hoek staan voor een 100% vrijetrap goal. Switcht die snel krijg jij je mannetje niet snel genoeg weer op de plek en bam goal....

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Wauw! Ik dacht dat ik opeens compleet zaad was in FIFA. Wat blijkt, mijn televisie heeft zo'n input lag dat het leek of mijn spelers complete idioten waren. Ik sluit m'n pc scherm aan omdat ik m'n team al 20x had om gegooid, en ja hoor! 3-1, 5-1, 3-0 en 2-1. Al die tijd was die late reactie, slechte pass en bal controle door de input lag. Ik reageerde ook te laat! Omdat ik het te laat zag! Nu gaan alle passen strak en lopen m'n spelers zoals ik ze stuur! Wat een bevrijding!

• Harribo
Input lag? online lag ken ik wel...verlies nu zeker 9 vd 10 wedstrijden, ziet er niet uit. De hele wedstrijd alleen maar hachelijk dingen. Comedy Capers. Gaat nu al echt weken zo, gaat niet wennen. Ik heb geen avond meer dat ik de meeste wedstrijden win en degradeer van divisie naar divisie en niets wat ik kan doen.
Er gaat zoveel mis of werkt niet in een wedstrijd, het is ellende op ellende.
Ik weet echt niet wat ik er tegen moet doen. Mijn spelers doen gewoon niets wat ik ook probeer. Verstijfd.

Ja ok, 1 ding zou ik nog kunnen doen: betere spelers kopen. Ik heb alleen Nederlandse (top)spelers (Depay, Rvp. etc). Dat vind ik leuk. Maar ja ik vind met een team ala Barca of Bayern spelen ook geen fluit aan. Zie de tegenstanders: en maar rennen en rennen...

btw op een tv input lag? zal wel fifa zelf weer zijn vrees ik, ben benieuwd hoe lang je dat winnen vol houdt.
teveel avonden in een winning mood mag niet van fifa hoor
en vanochtend weer 2 jumbo premium packs in mijn account :)

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:16:
Ja ok, 1 ding zou ik nog kunnen doen: betere spelers kopen. Ik heb alleen Nederlandse (top)spelers (Depay, Rvp. etc). Dat vind ik leuk. Maar ja ik vind met een team ala Barca of Bayern spelen ook geen fluit aan. Zie de tegenstanders: en maar rennen en rennen...
Gisteren tegen een Nederlands team gespeeld in divisie 4 met Fischer, Milik en Kuyt voorin. Jammer genoeg deed deze tegenstander alles wat jij omschrijft en meer. Gelukkig had ik Douglas Costa :+
elke keer formeer ik een NL/eredivisie team en elke keer verkoop ik het na 2 potjes. Ik ben helaas niet goed genoeg om met middelmatige/slechte spelers goed te presteren. Elke keer loop ik weer tegen de beperkingen van de spelers op. Vaak betrap ik mij erop dat ik mij focus op long shot sneijder taktiek. Dat is ook niet echt erg leuk om daar van afhankelijk te zijn.

• Harribo
Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:27:
elke keer formeer ik een NL/eredivisie team en elke keer verkoop ik het na 2 potjes. Ik ben helaas niet goed genoeg om met middelmatige/slechte spelers goed te presteren. Elke keer loop ik weer tegen de beperkingen van de spelers op. Vaak betrap ik mij erop dat ik mij focus op long shot sneijder taktiek. Dat is ook niet echt erg leuk om daar van afhankelijk te zijn.
Nou of dat dan aan jou ligt, vraag ik mij af.
Als simpel gezegd al mijn spelers stil blijven staan, geen ballen fatsoenlijk aan kunnen nemen, verdedigers elke keer werkelijk allemaal over elkaar heen vallen dan denk ik weer aan 1 ding: cheat ai.
Alle spelers zijn bij mij altijd topfit en probeer werkelijk allerlei strategien, niets helpt

Ik denk, denk he, dat het spel het verschil in de kwaliteit van spelers moet laten zien. En daarbij moet het slechtere team het moeilijker krijgen. Wat is dan het makkelijkste om de slechtere spelers opeens te degraderen tot klungels?

Ik heb de afgelopen weken nu 4 avonden gespeeld. Ik heb een hoge frustratie grens dat geef ik toe maar ik voel me echt k*t na een tijdje fifa, wordt er dan gewoon gedeprimeerd van als ik gewoon continu geen eerlijke kansen krijg. Dat kan toch niet de bedoeling van een spel zijn? Helaas is er geen ander voetbalspel.
(ja pes maar die blinkt uit in cheat ai)

Win soms ook wel wat maar blijf het zeer triest vinden dat ik blijkbaar een top team moet hebben om mee te kunnen bovenin

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 21-03-2016 09:54 ]

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Nou of dat dan aan jou ligt, vraag ik mij af.
Als simpel gezegd al mijn spelers stil blijven staan, geen ballen fatsoenlijk aan kunnen nemen, verdedigers elke keer werkelijk allemaal over elkaar heen vallen dan denk ik weer aan 1 ding: cheat ai.
Alle spelers zijn bij mij altijd topfit en probeer werkelijk allerlei strategien, niets helpt

Ik denk, denk he, dat het spel het verschil in de kwaliteit van spelers moet laten zien. En daarbij moet het slechtere team het moeilijker krijgen. Wat is dan het makkelijkste om de slechtere spelers opeens te degraderen tot klungels?

Ik heb de afgelopen weken nu 4 avonden gespeeld. Ik heb een hoge frustratie grens dat geef ik toe maar ik voel me echt k*t na een tijdje fifa, wordt er dan gewoon gedeprimeerd van als ik gewoon continu geen eerlijke kansen krijg.
Win soms ook wel wat maar blijf het zeer triest vinden dat ik blijkbaar een top team moet hebben om mee te kunnen bovenin
Het is soms niet anders dat spelers niet anders dat bepaalde spelers. Je kunt anders nog proberen om met behulp van L1 terwijl je naar de speler richt met de linker stick, gewoon 1 keer L1 indrukken zou al wel wat verschil moeten maken.

Misschien kun je uitleggen waar het mis gaat? Counter ploegen? Verdedigen?
Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:27:
Afhankelijk zijn van bepaalde spelers is sowieso niet echt verstandig omdat je jezelf dan gaat beperken. Dit merk ik vooral bij de Tevez "mensen" (Wordt echt zo moe van die vent omdat ik dan al weet wat voor persoon het is) die alle ballen naar hem spelen. Ze gaan dan ook alleen maar voor de lange ballen of een 1 tegen 11 wedstrijd spelen. Hoewel ik niet zonder Aubameyang kan probeer ik waar mogelijk de bal nog te spelen naar iemand anders waarmee ik makkelijker kan scoren. Ik denk persoonlijk dat veel mensen in de lagere divisies hier ook last van hebben waardoor het minder gaat.

Daarnaast denk ik dat het vaak mis gaat bij mensen omdat ze vooral hun middenveld verpesten met bijvoorbeeld alleen maar aanvallende middenvelders.

Ik probeer dan ook te kijken naar de zwakheden in mijn team en pas aan waar nodig.
https://www.easports.com/...Id=iIIeycRvnMdiW:FFA16PS4

Aanval:
Reus - Blijft voorin, geen verdedigende taken
Aubameyang - Blijft voorin, gebruik hem na de aftrap om eventuele spelers te stoppen die direct op het doel afrennen
Robben - In de 16, juiste houding aannemen en schieten

Middenveld:
Costa - Hoewel ik hem vaak voorin gebruik heeft hij voor mij een verdedigende taak gekregen om snelle vleugelspelers zoals Wallcot de nek om te draaien samen met Alaba. Ik gebruik hem aan de linkerkant omdat zijn sterke been zijn linker been is waardoor hij gemakkelijk balletjes in de 16 kan wippen.
Muller - Gebruik hem zowel offensief als defensief. Hoewel het niet de snelste speler is kan hij toch redelijk wat tegenstanders bij houden. Hij mag dan wel niet sterk zijn maar dankzij zijn 96 stamina kan hij wel de hele wedstrijd tegenstanders uit balans brengen.
Vidal - Box-to-box speler, de meest brute speler uit de Bundesliga als je het mij vraagt. Goede tackle en genoeg kracht om het vleugelspelers toch nog lastig te maken.

Verdediging:
Alaba - Back-up (Reus) back-up (Costa) vleugelspeler met genoeg pace om ook nog aanvallers te stoppen. Goede tackle
Boatang - Tank
Naldo - Lange verdediger die ook gewoon achter blijft en wanneer nodig een hoge bal weg komt.
Piszczek - Misschien niet de snelste RB maar hij is redelijk sterk om aanvallers uit balans te brengen.

Keeper:
Fahrmann - Sinds je keepers toch niet kunt beïnvloeden is het handig om een lange keeper te hebben die redelijk wat ballen er uit kan houden. Sinds elke keeper toch zijn retard moment heeft is het het niet waard om 70k extra uit te geven voor Neuer, ondanks zijn long throw.

Bank:
Schurrle - Had verwacht dat hij wel meer waard zou worden nadat hij niet meer in de packs zou zitten maar niets is minder waar. Ik wissel hem vaak met Reus, Robben of Costa om wat meer snelheid aan de te krijgen in de omschakeling tijdens de 2e helft.
Redman - Wie kent hem niet :+ Helpt om mijn team rating wat omlaag te krijgen.
Lahm - Vervangt Piszczek of Costa wanneer het aankomt om een voorsprong te bewaken. Zijn sliding tackles zijn echt goed wat ook menig aanvaller zal stoppen.
Sokratis - Vervanger voor Naldo hoewel het vaak niet nodig is.
Thiago - Aanvallende middenvelder die Muller kan vervangen. Zijn long shots zouden goed moeten zijn maar hier moet ik nog aan werken :P
Warburton - Wie kent hem niet :+ Helpt om mijn team rating wat omlaag te krijgen.
Luiz Gustavo - Vervanger voor Vidal, sterk, lang en heeft een prima tackle.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 10:23 ]

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:06:
en vanochtend weer 2 jumbo premium packs in mijn account :)
Yep, geen FIF Ibra helaas :+

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik speel elk jaar weer met een eredivisie team, gewoon omdat ik dat het leukste vind. Ik heb een Ligue 1/BPL team als tweede team waarmee ik lekker afwissel. Ik merk dat ik met beide teams prima kan presteren, en dat ik zelfs mijn eredivisie team lekkerder vind spelen vaak dan mijn andere team. Ik sta nu op het punt om (nog 5 wedstrijden te gaan, nog 3 punten nodig) naar Div1 te promoveren, en het team blijft echt goed op de been!

https://www.easports.com/...ffId=c78XzLYnhqW:FFA16XBO

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:57:
[...]

Het is soms niet anders dat spelers niet anders dat bepaalde spelers. Je kunt anders nog proberen om met behulp van L1 terwijl je naar de speler richt met de linker stick, gewoon 1 keer L1 indrukken zou al wel wat verschil moeten maken.
???
Misschien kun je uitleggen waar het mis gaat? Counter ploegen? Verdedigen?
Bij verdedigen: ik verdedig vaak door een speler ACHTER de aanvaller aan te selecteren en dan van achteren de bal te overmeesteren. Dan doe ik dus niets met de spelers die die aanvaller tegemoet loopt. Totdat die aanvaller niet meer te achterhalen is en een verdediger VOOR hem tegen komt. Dan druk op de knop CPU assist defending (oid). Dan zou die verdediger voor hem op hem af moeten gaan. En daar komt dus het probleem : als ik op die knop druk en ingedrukt houdt, dan gaat mijn verdediger een heeeel klein beetje naar voren maar loopt verder niet naar de bal toe (met de aanvaller). Kortom: mijn verdediger BLIJFT niet reageren op die knop. Terwijl ik meende dat dat eerder (zonder online lag?) wel zo was.
Wat ik dan krijg, is dat mijn verdedigers dus als het ware zo goed als stil staan. Kan je wel bedenken wat er dan gebeurt.

Uiteraard, ik kan ook de verdediger voor de aanvaller al selecteren, maar dat selecteren van de juiste verdediger is a pain in the ass. Je pakt vaak altijd in eerste instantie de verkeerde. En als je hem dan uiteindelijk hebt, dan schijnt hij bij mij tegenwoordig een versnelling en draaicirkel van een olifant te hebben
waardoor een beetje goede topaanvaller niet te stoppen is.
En wat dan nog het leukste is: mocht ik toch een bal afpakken...hij komt gewoon weer terecht bij dezelde aanvaller of een andere aanvaller van het tegenteam. Heb wel eens gehad dat ik 5x een bal afpakte van de aanvaller en dat hij dan toch nog weer de bal krijgt.
Kortom: ik verdedig dan wel goed maar het spel wil blijkbaar er niet aan. En daar word ik dan dus kwaad van, vieze cheat ai noem ik dat.

Dat is dus het probleem met verdedigen bij mij.

Aanvallend probleem: als bijv mijn CAM de bal heeft en ik op de knop druk om een LW/RW te laten lopen, loopt ie niet :S:S. Tja daar sta je dan.

Andere aanvallende problemen:
- spelers doen veel te lang over aannemen, abnormaal lang. In het begin had ik spelers van 50+ die namen dan nog sneller aan!
- spelers lopen zomaar een kant op tijdens het aannemen, uiteraard de kant die je NIET wilt. Druk ik nog geen enkele richting in he!
- Als een speler dan uiteindelijk de bal heeft, is ie weer enorm traaaaag. Praat ik over Depay/Elia bijv.
- Wat nog het ergst is: als die speler de bal heeft en ik ga lopen met de bal, verliest hij zonder interventie van de tegenstander de bal!

Tja ik heb echt respect voor anderen die cool blijven onder deze omstandigheden als je zo genaaid wordt.
Waarom waarom waarom is dit zo bagger? Alleen maar omdat ik met een iets minder team speel dan?

Ik heb trouwens ook mijn spelers wat voorzien van Chemistry kaartjes, maar echt veel baten doet het niet.
Cerberi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:38:
Ik speel elk jaar weer met een eredivisie team, gewoon omdat ik dat het leukste vind. Ik heb een Ligue 1/BPL team als tweede team waarmee ik lekker afwissel. Ik merk dat ik met beide teams prima kan presteren, en dat ik zelfs mijn eredivisie team lekkerder vind spelen vaak dan mijn andere team. Ik sta nu op het punt om (nog 5 wedstrijden te gaan, nog 3 punten nodig) naar Div1 te promoveren, en het team blijft echt goed op de been!

https://www.easports.com/...ffId=c78XzLYnhqW:FFA16XBO
Nou echt, hosanna! Ondervindt jij dan nog veel problemen die ik beschrijf? Maar ja hoeveel win jij dan met dat NL team?
Kijk ik zeg niet dat ik in div 1 misschien thuis hoor maar echt ik kan echt wel goed een voetbalspelletje spelen, mijn hele leven al een hobby. Denk ook snel vooruit en zo. Maar ja als het spel tegen werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 21-03-2016 12:47 ]

Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Yep, geen FIF Ibra helaas :+
Hier helaas ook niet :( Beste was Gotze, armoede troef dus.....

@Niels, ik ben nog steeds een Tevez fanboy hoor :) Hij pikt vaak zijn doelpuntje netjes mee. Merk ook dat veel spelers op hem concentreren, en dan laten ze Dybala vrij staan :P Daar scoor ik de laatste tijd weer vaak mee. Gisteren zelfs met een kopbal lol. (overigens ook al met verratti enkele kopballen gescoord).

Verwijderd

Door middel van te wijzen naar een speler met de stick (linker) waarmee je de huidige speler bestuurd en dan even snel op L1 (PS4) drukt dan kun je die speler vooruit sturen.
Harribo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:16:
Bij verdedigen: ik verdedig vaak door een speler ACHTER de aanvaller aan te selecteren en dan van achteren de bal te overmeesteren. Dan doe ik dus niets met de spelers die die aanvaller tegemoet loopt. Totdat die aanvaller niet meer te achterhalen is en een verdediger VOOR hem tegen komt. Dan druk op de knop CPU assist defending (oid). Dan zou die verdediger voor hem op hem af moeten gaan. En daar komt dus het probleem : als ik op die knop druk en ingedrukt houdt, dan gaat mijn verdediger een heeeel klein beetje naar voren maar loopt verder niet naar de bal toe (met de aanvaller). Kortom: mijn verdediger BLIJFT niet reageren op die knop. Terwijl ik meende dat dat eerder (zonder online lag?) wel zo was.
Wat ik dan krijg, is dat mijn verdedigers dus als het ware zo goed als stil staan. Kan je wel bedenken wat er dan gebeurt.
CPU defending is al sinds een eerdere update compleet om zeep geholpen dus daar kun je niet meer op vertrouwen. Ze maken ook geen automatische tackles meer waar jij waarschijnlijk vanuit ging (omdat het eerder wel in het spel zat). Waarschijnlijk trek jij tijdens het aanvallen je formatie ook uit elkaar waardoor je achter de tegenstander aan moet lopen met als enige defensieve lijn nog je verdedigers waar je naar mijn mening alleen aan moet komen wanneer het echt niet anders kan.
Uiteraard, ik kan ook de verdediger voor de aanvaller al selecteren, maar dat selecteren van de juiste verdediger is a pain in the ass. Je pakt vaak altijd in eerste instantie de verkeerde. En als je hem dan uiteindelijk hebt, dan schijnt hij bij mij tegenwoordig een versnelling en draaicirkel van een olifant te hebben
En wat dan nog het leukste is: mocht ik toch een bal afpakken...hij komt gewoon weer terecht bij dezelde aanvaller of een andere aanvaller van het tegenteam. Heb wel eens gehad dat ik 5x een bal afpakte van de aanvaller en dat hij dan toch nog weer de bal krijgt.
Kortom: ik verdedig dan wel goed maar het spel wil blijkbaar er niet aan. En daar word ik dan dus kwaad van, vieze cheat ai noem ik dat.

Probeer eens met L2 en R2 te verdedigen aangezien je zo veel makkelijker heen en weer kunt lopen. Dat de bal soms een magneet lijkt dat ligt aan het spel ja maar dat komt bij iedereen voor.
Aanvallend probleem: als bijv mijn CAM de bal heeft en ik op de knop druk om een LW/RW te laten lopen, loopt ie niet :S:S. Tja daar sta je dan.

- spelers doen veel te lang over aannemen, abnormaal lang. In het begin had ik spelers van 50+ die namen dan nog sneller aan!
- spelers lopen zomaar een kant op tijdens het aannemen, uiteraard de kant die je NIET wilt. Druk ik nog geen enkele richting in he!
- Als een speler dan uiteindelijk de bal heeft, is ie weer enorm traaaaag. Praat ik over Depay/Elia bijv.
- Wat nog het ergst is: als die speler de bal heeft en ik ga lopen met de bal, verliest hij zonder interventie van de tegenstander de bal!
Bij passing gaat het om de kunst om je spelers niet te laten rennen wanneer ze een bal aannemen. Ook kun je hier gebruik maken van de no touch dribbel (L1). Je speler zal de bal in de eerste plaats niet aanraken maar krijgt nadat je L1 snel hebt ingedrukt meer controle over de bal.

Depay en Elia goede voetballers noemen :+ Depay stelt niks meer voor en Elia is ook niks meer waard na zijn tijd bij Twente.
Tja ik heb echt respect voor anderen die cool blijven onder deze omstandigheden als je zo genaaid wordt.
Waarom waarom waarom is dit zo bagger? Alleen maar omdat ik met een iets minder team speel dan?

Ik heb trouwens ook mijn spelers wat voorzien van Chemistry kaartjes, maar echt veel baten doet het niet.

[...]

Nou echt, hosanna! Ondervindt jij dan nog veel problemen die ik beschrijf?
Kijk ik zeg niet dat ik in div 1 misschien thuis hoor maar echt ik kan echt wel goed een voetbalspelletje spelen, mijn hele leven al een hobby. Denk ook snel vooruit en zo. Maar ja als het spel tegen werkt.
Kijk anders eens naar mijn team voor je denkt dat alleen slechte teams last hebben van niet voor te stellen situaties. Chemistry kaarten zijn naar mijn mening ook waardeloos, nog nooit heb ik het idee gehad dat met bijvoorbeeld een hunter kaart mijn speler sneller is of dat hij beter kan schieten.

Ik speel eigenlijk pas Fifa sinds vorig jaar maar ben beter dan een aantal kameraden van mij die dit spel al sinds 2010 of nog eerder spelen. Dat je het al lang speelt zegt niks.. Zoals Bean77 gisteren ook al zei moet je je kunnen aanpassen aan de tegenstander.
Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:21:
[...]

Hier helaas ook niet :( Beste was Gotze, armoede troef dus.....

@Niels, ik ben nog steeds een Tevez fanboy hoor :) Hij pikt vaak zijn doelpuntje netjes mee. Merk ook dat veel spelers op hem concentreren, en dan laten ze Dybala vrij staan :P Daar scoor ik de laatste tijd weer vaak mee. Gisteren zelfs met een kopbal lol. (overigens ook al met verratti enkele kopballen gescoord).
Het eerste wat ik doe als ik die rot kop zie is zuchten aangezien ze vaak ook met geluk nog een doelpunt kunnen maken ook met die domme Tevez. Hetzelfde geld uiteraard voor Hulk, als ik beide als wissel zie dan kan ik daar alleen maar om lachen.
tsja met zijn finishing en fysiek is dat niet altijd geluk hoor. Tenminste niet meer dan andere spelers. Tevez heeft wel een heerlijke combinatie van afronding en kracht. Hij is vaak niet van de bal af te duwen door tegenstanders. Gewoon heerlijk als een tank zijn gang laten gaan. Ik vind hem beter dan ibra 93. Nu een beetje aan het spiegelen met aguero 90.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:27:
tsja met zijn finishing en fysiek is dat niet altijd geluk hoor. Tenminste niet meer dan andere spelers. Tevez heeft wel een heerlijke combinatie van afronding en kracht. Hij is vaak niet van de bal af te duwen door tegenstanders. Gewoon heerlijk als een tank zijn gang laten gaan. Ik vind hem beter dan ibra 93. Nu een beetje aan het spiegelen met aguero 90.
Maar om nou te verwachten dat een 4 chem Tevez wonderen gaat verrichten. Ik hoop echt dat ze volgend jaar echt wat gaan doen aan chemistry zodat spelers zonder enig chemistry niet kunnen functioneren binnen een team. De soort spelers waar ik op doel gebruiken hem niet als tank maar gewoon om afstandsschoten mee te doen. Zelfs met spelers als Lahm lukt het mij wel om van de bal te krijgen door gewoon een slide tackle uit te voeren voor een sprintende Tevez, dan komt de bal tegen de buik van de speler aan en springt Tevez er overheen. Liever gooien ze de nep Primeria Division er uit volgend jaar.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:35:
[...]
Maar om nou te verwachten dat een 4 chem Tevez wonderen gaat verrichten. Ik hoop echt dat ze volgend jaar echt wat gaan doen aan chemistry zodat spelers zonder enig chemistry niet kunnen functioneren binnen een team. De soort spelers waar ik op doel gebruiken hem niet als tank maar gewoon om afstandsschoten mee te doen. Zelfs met spelers als Lahm lukt het mij wel om van de bal te krijgen door gewoon een slide tackle uit te voeren voor een sprintende Tevez, dan komt de bal tegen de buik van de speler aan en springt Tevez er overheen. Liever gooien ze de nep Primeria Division er uit volgend jaar.
4 chem Tevez is geen uitzondering op alle andere exotische versies die ik soms voorbij zie komen. Mijn Tevez staat op 8 chem.
Maar ik ben het eens met je dat het effect van een lagere chem echt zwaar merkbaar zou moeten zijn. Dat is het nu totaal niet merkbaar, tenminste niet voor mij.

Ik zie niet in waarom ze de primeria division eruit zou moeten. Dan kan je nog tig competities eruit halen zodat je nog maar 10 over hebt. En dan gaan we zeker weer klagen dat het te klein is en te weinig keus is?

Maar ik gebruik Tevez eigenlijk nooit voor long shots, ik begrijp dat ik dat wel moet gaan doen? :+

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:41:
[...]

4 chem Tevez is geen uitzondering op alle andere exotische versies die ik soms voorbij zie komen. Mijn Tevez staat op 8 chem.
Maar ik ben het eens met je dat het effect van een lagere chem echt zwaar merkbaar zou moeten zijn. Dat is het nu totaal niet merkbaar, tenminste niet voor mij.

Ik zie niet in waarom ze de primeria division eruit zou moeten. Dan kan je nog tig competities eruit halen zodat je nog maar 10 over hebt. En dan gaan we zeker weer klagen dat het te klein is en te weinig keus is?

Maar ik gebruik Tevez eigenlijk nooit voor long shots, ik begrijp dat ik dat wel moet gaan doen? :+
Afstandsschoten, rond de middenlijn zou het al moeten werken als ik mijn tegenstanders soms zie :+ Volgens mij was ook 1 van de dingen dit jaar dat chemistry belangrijker zou worden maar daar merk je echt helemaal niks van gedurende het spel. Ook blijft dit lastig om te testen hoe erg spelers beïnvloed worden hierdoor omdat spelers tijdens verschillende potjes niet hetzelfde doen in een soortgelijke situatie.

P.s. Mocht je echt diverse teams willen tegen komen dan moet je H2H gaan spelen volgens mij :+ Eerste potje met Dortmund kwam ik al gelijk PSG tegen waar ik uiteindelijk van won, maar ben bang dat het alleen maar van die Barca, Real, Bayern en City teams worden mocht ik het vaker gaan doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 14:06 ]

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:03:
[...]

Afstandsschoten, rond de middenlijn zou het al moeten werken als ik mijn tegenstanders soms zie :+ Volgens mij was ook 1 van de dingen dit jaar dat chemistry belangrijker zou worden maar daar merk je echt helemaal niks van gedurende het spel. Ook blijft dit lastig om te testen hoe erg spelers beïnvloed worden hierdoor omdat spelers tijdens verschillende potjes niet hetzelfde doen in een soortgelijke situatie.

P.s. Mocht je echt diverse teams willen tegen komen dan moet je H2H gaan spelen volgens mij :+ Eerste potje met Dortmund kwam ik al gelijk PSG tegen waar ik uiteindelijk van won, maar ben bang dat het alleen maar van die Barca, Real, Bayern en City teams worden mocht ik het vaker gaan doen.
Behalve chem, ik merk ingame ook niets van de rode hyperlinks in mijn team :)
http://www.futhead.com/16/squads/10612978/

Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:16:
[...]

Behalve chem, ik merk ingame ook niets van de rode hyperlinks in mijn team :)
http://www.futhead.com/16/squads/10612978/
klopt, daar merk je dus ook 0,0 wat van helaas. Genoeg aan te passen in fifa 17 dus.

jammer dat je in fifa16 vaak die eenzijdige bundesliga teams tegenover je krijgt. Begint erg boring te worden.

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:19:
[...]

klopt, daar merk je dus ook 0,0 wat van helaas. Genoeg aan te passen in fifa 17 dus.

jammer dat je in fifa16 vaak die eenzijdige bundesliga teams tegenover je krijgt. Begint erg boring te worden.
Schurrle, schnellarabi, Auba, Hernandez or BPL met Sterling, Sturridge, Wallcot, Walker en Remy :O

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:19:
[...]

:'( Zo mijn best gedaan om voor want anders te gaan dan een BPL team na FUT 15 en dan krijg je dit te horen.

Wat je bij dat team van Bossie ziet ziet is dat de spelers wel uit hetzelfde team komen dus sowieso zouden ze een goede connectie met elkaar moeten hebben (vandaar ook dat iedereen gewoon op het maximale chemistry zit. Ik denk dat als je bijvoorbeeld een bal van Ribery naar Ibra gaat beperken omdat ze geen link met elkaar hebben dan ga je de nog ietwat creatieve mensen echt helemaal beperken en dan ga je echt alleen maar BPL, Bundesliga en BBVA teams zien gok ik. Ik doel meer op geen enkele hyperlink of maar 1 van de 4 bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:30:
[...]

:'( Zo mijn best gedaan om voor want anders te gaan dan een BPL team na FUT 15 en dan krijg je dit te horen.

Wat je bij dat team van Bossie ziet ziet is dat de spelers wel uit hetzelfde team komen dus sowieso zouden ze een goede connectie met elkaar moeten hebben (vandaar ook dat iedereen gewoon op het maximale chemistry zit. Ik denk dat als je bijvoorbeeld een bal van Ribery naar Ibra gaat beperken omdat ze geen link met elkaar hebben dan ga je de nog ietwat creatieve mensen echt helemaal beperken en dan ga je echt alleen maar BPL, Bundesliga en BBVA teams zien gok ik. Ik doel meer op geen enkele hyperlink of maar 1 van de 4 bijvoorbeeld.
Ribery is sowieso de droeftoetert in mijn team ;)
Ik had ook Reus kunnen nemen, maar omdat Ribery Frans is, behoud hij zijn chem als ik naar een 4321/433-x formatie switch. Daarnaast zou ik evt nog Lacazette met full chem kunnen gebruiken ipv Ibra.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:34:
[...]

Ik had ook Reus kunnen nemen, maar omdat Ribery Frans is, behoud hij zijn chem als ik naar een 4321/433-x formatie switch. Daarnaast zou ik evt nog Lacazette met full chem kunnen gebruiken ipv Ibra.
Het is jammer dat Coman nog zo low rated is aangezien dat samen met Costa echt prachtig is zowel aan de linker als rechter kant. Wanneer je Reus gebruikt komt hij op 8 chemistry uit samen met Vidal wat ook prima speelt (Ik speel Costa als CM en hij functioneert prima). De normale RW Costa zou ook op 7 chemistry uit komen met behulp van een coach en nadat je 10 wedstrijden hebt gespeeld (loyalty bonus of hoe het ook heet).
Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:24:
[...]

Schurrle, schnellarabi, Auba, Hernandez or BPL met Sterling, Sturridge, Wallcot, Walker en Remy :O
Sterling, Sturridge en Wallcot komen mij ook echt de strot uit. Hopelijk past EA volgend jaar ook even de rating aan van o.a. City spelers zodat het wat realistischer is. Sturridge geldt hetzelfde voor dat je na elke wedstrijd een healing kaart mag gebruiken :+
Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:34:
[...]

had ik ook die ribery. Dat team heb ik nu verkocht. Ach beetje verschillende teams samenstellen en daar wat mee spelen vind ik nog wel leuk. Dat puzzelen.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-11 08:26
Vind Ribery echt heerlijk spelen! Heb hem laatste wel naar mijn 2e team verplaatst omdat dat beter uit kwam. Heb met Reus nog te weinig gespeeld om daar een oordeel over te vellen. Laatste aankoop is IF Florenzi om IF Maicon te vervangen, nog niet mee gespeeld maar ben wel erg benieuwd. De 77 versie was al een baasje, stats van de 80 versie zijn echt goed.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nOzXT/90073903ce.jpg

Jammer dat ik een beetje uitgekeken ben op Fifa. Voor het eerst in jaren dat ik weer een duur team heb.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
[...]

???

[...]

[...]

Nou echt, hosanna! Ondervindt jij dan nog veel problemen die ik beschrijf? Maar ja hoeveel win jij dan met dat NL team?
De tegenstander speelt volgens mij exact hetzelfde spel, dus volgens mij is je eigen skill niveau niet helemaal up to date.

• To easy
Beltoni schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:44:
Vind Ribery echt heerlijk spelen! Heb hem laatste wel naar mijn 2e team verplaatst omdat dat beter uit kwam. Heb met Reus nog te weinig gespeeld om daar een oordeel over te vellen. Laatste aankoop is IF Florenzi om IF Maicon te vervangen, nog niet mee gespeeld maar ben wel erg benieuwd. De 77 versie was al een baasje, stats van de 80 versie zijn echt goed.

[afbeelding]

Jammer dat ik een beetje uitgekeken ben op Fifa. Voor het eerst in jaren dat ik weer een duur team heb.
rijke tatta haha. wel heel mooi team.
Beltoni schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:44:

[afbeelding]

Pogba! Altijd een goed team ;)
Handanovic vind ik wel gevaarlijk, die stompte bij mij altijd de rebound in de voeten van een tegenstander |:(

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:30:
[...]

Pogba! Altijd een goed team ;)
Handanovic vind ik wel gevaarlijk, die stompte bij mij altijd de rebound in de voeten van een tegenstander |:(
Elke keeper heeft zo zijn moment he :P
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:15:
[...]

Elke keeper heeft zo zijn moment he :P
bij hem was de vraag wanneer hij zijn moment niet had ;)

maar dat is mijn ervaring. genoeg die bij handanovic zweren.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:19:
[...]

bij hem was de vraag wanneer hij zijn moment niet had ;)

maar dat is mijn ervaring. genoeg die bij handanovic zweren.
Hele lastige keeper inderdaad (normaal gezien). Hetzelfde geld voor Leno die bij mijn tegenstanders altijd 90% van de ballen pakt.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:25:
[...]

Hele lastige keeper inderdaad (normaal gezien). Hetzelfde geld voor Leno die bij mijn tegenstanders altijd 90% van de ballen pakt.
Leno vind ik juist heel makkelijk te passeren. Maar goed, ik heb toty neuer gehad en die werd ook makkelijk gepasseerd soms. Zeker als je tegen een tegenstander staat die weet hoe het trucje werkt.

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:37:
[...]

Leno vind ik juist heel makkelijk te passeren. Maar goed, ik heb toty neuer gehad en die werd ook makkelijk gepasseerd soms. Zeker als je tegen een tegenstander staat die weet hoe het trucje werkt.
Neuer is een muur van dichtbij, maar je krijgt te vaak een "goal of the year" uit de tweede lijn tegen :?

Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:40:
[...]

Neuer is een muur van dichtbij, maar je krijgt te vaak een "goal of the year" uit de tweede lijn tegen :?
Tegen een gemiddelde speler is die erg goed. Maar heb genoeg goals van zilveren spelers tegen gekregen doordat de speler precies weet wat hij moet doen om de goal te maken. SIF ruffier vind ik overigens de 2e beste keeper die ik ooit heb gehad.

Blijkbaar zijn er weer nieuwe kaartjes uitgegeven, bekende spelers met position changes.

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/711975695774257153

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 21-03-2016 20:23 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:37:
[...]

Longshots en met curve binnen de 16 :+
Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:20:
Blijkbaar zijn er weer nieuwe kaartjes uitgegeven, bekende spelers met position changes.

Holy shit CMD Alaba.

Ik heb net nog 2 potjes gedaan, het eerste potje tegen iemand met 59 chemistry wat echt te goed speelde naar mijn mening. Het 2e potje heb ik van mijn kant een echt super triest doelpunt gezien en van mijn tegenstander 2 rebound doelpunten. Uiteindelijk het 2e potje gewonnen wel gewonnen. Auba schoot natuurlijk ook nog even tegen de paal aan toen ik voor de lange hoek ging 8)7
Bossie schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:20:

ea heeft wel erg desperate geld nodig zeg.........

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:37:
[...]

ea heeft wel erg desperate geld nodig zeg.........
http://www.pu.nl/artikele...ljoen-dollar-per-jaar-op/

Tijdje terug al gedeeld :P Maar wat extra geld is natuurlijk nooit mis.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:39:
[...]

je kan het ook tever pushen dat het tegen je gaat keren....

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:39:
[...]

Ja als dat geld nou terug in de game ging dan was het niet verkeerd geweest!
To easy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:52:
[...]

Ja als dat geld nou terug in de game ging dan was het niet verkeerd geweest!
tsja er zijn nog wel een paar wenslijstjes toch? :P

• To easy
Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:53:
[...]

tsja er zijn nog wel een paar wenslijstjes toch? :P
Ja zat haha. Maar fifa 17 word gwn ctrl c, ctrl v met de nieuwste transfers en klaar is kees ben ik bang.
To easy schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:55:
[...]

Ja zat haha. Maar fifa 17 word gwn ctrl c, ctrl v met de nieuwste transfers en klaar is kees ben ik bang.
ik kan mij dat niet voorstellen, maar dat is wel makkelijk geld verdienen :P
Eens zien of ze daar nog vacatures hebben ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:41:
[...]

je kan het ook tever pushen dat het tegen je gaat keren....
Je kunt geen gEAld schrijven zonder EA :P Ze zijn toch al veel te ver gegaan door bijna niet te innoveren omdat PES toch nog niet op goed genoeg is voor de massa.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VpVcxmMywGU]
Rond 4:54 valt het eerste doelpunt van mijn tegenstander. Ik vond het echt heel vreemd dat hij de bal niet aflegde. Rond 6:14 zie je waarschijnlijk het beste doelpunt OOIT. Rond 9:30 is het alweer een rebound doelpunt die Fahrman op zich prima naar beneden kon tikken. Rond 11:24 weer een standaard (BS) penalty zoals ik ze graag maak :P

Rond 1:48 zie je mijn schot van Aubameyang wat eigenlijk niet veel anders is als het doelpunt van Robben wat iets later valt, precies genoeg kracht.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lAJFQw3Wbk0]
Dit is tegen dat lage chemistry potje en dan ga je misschien ook wel begrijpen

Ik had even een kopie gemaakt na de tijd wat meer tijd koste dan ik dacht omdat ik zo geen idee had waar die CDM vandaan kwam :P
https://www.easports.com/...Id=gGfwwMamnMdl7:FFA16PS4

Sobis (1 chemistry) speelt de bal perfect naar Bruno Peres (9 chemistry) en Kokorin (4 chemistry) (wint een soort van duel) scoort heel gemakkelijk een goal.
Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:56:
[...]

ik kan mij dat niet voorstellen, maar dat is wel makkelijk geld verdienen :P
Eens zien of ze daar nog vacatures hebben ;)
Zolang jij alleen maar om geld geeft en zo weinig mogelijk ervoor wil doen dan ben je al zo goed als aangenomen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TB4STpX.png
Je gaat je toch ook afvragen wat zo iemand denkt :+ Sowieso die maximale prijs alleen al.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 21:38 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 102 Laatste