Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sterk hoor, zeker het middenveldBeltoni schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:26:
Teams zijn omgegooid. Dit is het nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet Thiago Silva nog kopen, daarna houd ik +- 40k over. Denk dat ik dat maar investeer in SIF Trapp. Veel andere opties zijn er niet. Zou het achter de hand kunnen houden om IF Verratti te halen mocht IF Moutinho niet bevallen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Is kijken hoe het er in divisie 3 aan toegaat. Merk nu al wel dat je teams met een hogere rating tegen je gaat krijgen.
Burp
Inmiddels Ghoulam 80 vervangen door 81. Ook Koscielny 86 gehaald. Nu mijn club aan het uitmesten en flink wat overbodige consumables aan het verkopen. Daarna hopelijk genoeg coins om Cech te gaan halen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
- Ronaldo
- Messi
- Schurrle
Voorwaarden zijn dat je een geactiveerd Reddit account moet hebben (mail activeren). Zelf nog nooit gewonnen maar proberen kan altijd
http://www.futbin.com/16/squad/313336
Zover ik kan inschatten is dit team niet verder meer te upgraden op dit moment. Verratti bevalt ook goed als CAM. Weliswaar klein, maar pakt toch regelmatig zijn doelpunt mee als hij in de 16 de bal krijgt. Ntep is een leuke invaller met snelheid als Ribery op is en de tegenstander ook wat fitness problemen heeft.
In mijn andere team valt lichtsteiner op. Daar vind ik geen betere RB voor op dit moment. Maicon heeft voor mij de verkeerde workrates, waardoor Lichtsteiner nog steeds de beste speler blijft. Ik had eerst niet door dat Ghoulam de giant throw in threat had, dus dat is ook een meevaller
http://www.futbin.com/16/squad/314708
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 10-03-2016 21:39 ]
Verwijderd
Bean77 kap eens met je belachelijke eerste teamBean77 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:38:
met de goede tips van bbblije mijn team verder geupgrade tot deze versie:
http://www.futbin.com/16/squad/313336
Zover ik kan inschatten is dit team niet verder meer te upgraden op dit moment. Verratti bevalt ook goed als CAM. Weliswaar klein, maar pakt toch regelmatig zijn doelpunt mee als hij in de 16 de bal krijgt. Ntep is een leuke invaller met snelheid als Ribery op is en de tegenstander ook wat fitness problemen heeft.
In mijn andere team valt lichtsteiner op. Daar vind ik geen betere RB voor op dit moment. Maicon heeft voor mij de verkeerde workrates, waardoor Lichtsteiner nog steeds de beste speler blijft. Ik had eerst niet door dat Ghoulam de giant throw in threat had, dus dat is ook een meevaller![]()
http://www.futbin.com/16/squad/314708
Ik ga volgende week naast Fahrmann denk ik nog Schurrle zijn IF halen. Ik zag dat zijn prijs na 1 dag al rond de 150k waardoor hij dus wel binnen het budget past. Een voorbereiding voor de hogere divisies zodat ik op de counter kan spelen met 5 belachelijke lui voorin
Proberen kan altijd ;)! Beste give away tot nu toe denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:35:
Op Reddit geven ze trouwens de volgende TOTW spelers weg (non-tradable):Linkje: https://www.reddit.com/r/..._entry_thread_10_totw_26/
- Ronaldo
- Messi
- Schurrle
Voorwaarden zijn dat je een geactiveerd Reddit account moet hebben (mail activeren). Zelf nog nooit gewonnen maar proberen kan altijd
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...ways_entry_thread_2_toty/To easy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:07:
[...]
Proberen kan altijd ;)! Beste give away tot nu toe denk ik.
Dit is nog wel iets erger maar goed
welk 1e team?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:54:
[...]
Bean77 kap eens met je belachelijke eerste team![]()
Ik ga volgende week naast Fahrmann denk ik nog Schurrle zijn IF halen. Ik zag dat zijn prijs na 1 dag al rond de 150k waardoor hij dus wel binnen het budget past. Een voorbereiding voor de hogere divisies zodat ik op de counter kan spelen met 5 belachelijke lui voorinZoiets: http://www.futbin.com/16/squad/341734
Leuke acties op reddit, zal wel storm gaan lopen, en logisch met zulke prijzen
Goede allround stats voor een RWB met 95 stamineehomernt schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:55:
Is IF De Marcos een goede investering denken jullie? En zo ja waar neer is het een goed moment om te kopen?
Waarschijnlijk is hij dinsdag/woensdag het goedkoopst.
Ik gebruik zelf IF Carvajal, anders zou ik je voorbeeld volgen, hoop zelf IF Aduriz nog ff op te pikken.
Ik zit even te twijfelen naar aanleiding van de 4321 formaties hierboven, ik bijvoorbeeld ook dit team kunnen aanschaffen.
http://www.futhead.com/16/squads/10612978/
Het middenveld oogt veel meer in balans, maar ik qua wingers ga ik wel een stapje achteruit, blijkbaar hou ik nog wat muntjes over waardoor TOTY silva haalbaar lijkt.
[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 11-03-2016 09:29 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat mis je met je huidige team dat je naar deze formatie wilt overstappen?Bossie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:23:
[...]
Goede allround stats voor een RWB met 95 staminee
Waarschijnlijk is hij dinsdag/woensdag het goedkoopst.
Ik gebruik zelf IF Carvajal, anders zou ik je voorbeeld volgen, hoop zelf IF Aduriz nog ff op te pikken.
Ik zit even te twijfelen naar aanleiding van de 4321 formaties hierboven, ik bijvoorbeeld ook dit team kunnen aanschaffen.
Het middenveld oogt veel meer in balans, maar ik qua wingers ga ik wel een stapje achteruit, blijkbaar hou ik nog wat muntjes over waardoor TOTY silva haalbaar lijkt.
Ik vrees dat dit team gevoelig is mbt counters. Geen cdm en je cm's met h/h workrates. Zelfs met de stay back instructie zou je risico lopen dat de tegenpartij veel ruimte zou kunnen hebben tussen je middenveld en verdedigers. Als je een goede verdediger bent zou je dit risico kunnen lopen, maar anders vraag ik mij af of dit een goede opstelling is. Los van de leuke spelers die erin staan
Ik speel al een tijdje 433-4 en counters zijn idd mijn zwakke punt, ik formaties met een CDM krijg ik wel minder goals tegen maar scoor ik zelf ook veel moeilijker.Bean77 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:52:
[...]
Wat mis je met je huidige team dat je naar deze formatie wilt overstappen?
Ik vrees dat dit team gevoelig is mbt counters. Geen cdm en je cm's met h/h workrates. Zelfs met de stay back instructie zou je risico lopen dat de tegenpartij veel ruimte zou kunnen hebben tussen je middenveld en verdedigers. Als je een goede verdediger bent zou je dit risico kunnen lopen, maar anders vraag ik mij af of dit een goede opstelling is. Los van de leuke spelers die erin staan
Vandaar dat ik juist een 433-4 wil gaan gebruiken met middenvelders die ook verdedigend sterk zijn om het elftal meer in balans te brengen, Tevens kan ik ook switchen met dezelfde spelers naar 4231/4321/433-2
Blijft lastig, jammer dat je niet de vrijheid hebt om je eigen custom tactiek te kunnen maken.Bossie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:37:
[...]
Ik speel al een tijdje 433-4 en counters zijn idd mijn zwakke punt, ik formaties met een CDM krijg ik wel minder goals tegen maar scoor ik zelf ook veel moeilijker.
Vandaar dat ik juist een 433-4 wil gaan gebruiken met middenvelders die ook verdedigend sterk zijn om het elftal meer in balans te brengen, Tevens kan ik ook switchen met dezelfde spelers naar 4231/4321/433-2
Mocht je toch last krijgen kan je misschien vidal vervangen door lahm ivm m/h workrate. En Matuidi door Diarra IF. Misschien dat je met deze workrates wel een betere balans krijgt.
Eigenlijk doe je dan al teveel concessies aan de kwaliteit, het blijft een lastige puzzel.
Dit kan het spel ook ontzettend verpesten. Ik kan me nog herinneren dat ik PES online speelde in 2008 ofzo. Daar had iemand zijn wingers compleet tegen de lijn geplakt, de AI reageerde daar heel slecht op.Bean77 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:43:
[...]
Blijft lastig, jammer dat je niet de vrijheid hebt om je eigen custom tactiek te kunnen maken.
De workmates zijn sowieso bizar, als je instelt dat een speler achterin moet blijven dan heeft dit vrijwel geen effect ingame ongeacht zijn work rates.Bean77 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:43:
[...]
Blijft lastig, jammer dat je niet de vrijheid hebt om je eigen custom tactiek te kunnen maken.
Mocht je toch last krijgen kan je misschien vidal vervangen door lahm ivm m/h workrate. En Matuidi door Diarra IF. Misschien dat je met deze workrates wel een betere balans krijgt.
Eigenlijk doe je dan al teveel concessies aan de kwaliteit, het blijft een lastige puzzel.
Wat dat betreft zijn Chellini/Barzaghli sowieso de ideale CB's
In mijn huidige team, is mijn middenveld simpelweg te aanvallend, maar heeft ook maar een middenvelden goede defensieve stats (modric 70 def ofzo). In balbezit gaat het prima, maar in de omschakeling is het vaak pijnlijk. Switchen van 433-4 naar 4321 zou hierbij al kunnen helpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 11-03-2016 11:27 ]
ik heb daar wisselende ervaringen mee.Bossie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:26:
[...]
De workmates zijn sowieso bizar, als je instelt dat een speler achterin moet blijven dan heeft dit vrijwel geen effect ingame ongeacht zijn work rates.
Wat dat betreft zijn Chellini/Barzaghli sowieso de ideale CB's
In mijn huidige team, is mijn middenveld simpelweg te aanvallend, maar heeft ook maar een middenvelden goede defensieve stats (modric 70 def ofzo). In balbezit gaat het prima, maar in de omschakeling is het vaak pijnlijk. Switchen van 433-4 naar 4321 zou hierbij al kunnen helpen.
chiellini en Barzagli zijn idd erg fijn
4321 zou ik wel prettig vinden dat je met een centrum aanval meer punch hebt. Maar goed, 3 aanvallers liggen mijn gewoon niet. Liever een extra optie op het middenveld.
Het is ook zonde (hoor wie het zegt) om elke keer te switchen qua team. Elke keer toch die 5% afboeken (tenzij je winst maakt). Ik wil niet weten hoeveel coins mij dit al heeft gekost met het switchen van teams.
Verwijderd
Ik heb ook het idee dat speler instructies totaal genegeerd worden door het spel. Je kunt dit vooral merken aan Fullbacks die medium attacking hebben (Ik heb het even opgezocht en low attacking is voor fullbacks blijkbaar heel uitzonderlijk) die gewoon met de rest van het team meelopen naar voren. SIF Lahm is zo de enige die ik zo kan opnoemen die medium attacking workrates heeft die ik in mijn team heb gehad maar ook hij was soms gewoon vooraan te vinden, ook de normale Lahm kruipt soms gewoon mee naar voren ondanks de stay back instructie.Bossie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:26:
[...]
De workmates zijn sowieso bizar, als je instelt dat een speler achterin moet blijven dan heeft dit vrijwel geen effect ingame ongeacht zijn work rates.
Met 4321 is het sowieso wel handig dat je niet te aanvallend speelt aangezien je anders redelijke gaten krijgt in de verdediging. Vooral als iemand op de counter gaat spelen. Het blijft wel leuk om met deze formatie tegen een 5 in the back te gaan spelen aangezien je dan echt redelijk wat schade kunt aanrichten (aangezien je meestal wel ruimte krijgt omdat de fullbacks nog meer naar voren kruipen)
Aanvallend lijkt het wel te werken. Ik ga dit weekend nog even een paar rondjes met mijn huidige BBVA team voordat ik besluit om te switchen.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:29:
[...]
Ik heb ook het idee dat speler instructies totaal genegeerd worden door het spel. Je kunt dit vooral merken aan Fullbacks die medium attacking hebben (Ik heb het even opgezocht en low attacking is voor fullbacks blijkbaar heel uitzonderlijk) die gewoon met de rest van het team meelopen naar voren. SIF Lahm is zo de enige die ik zo kan opnoemen die medium attacking workrates heeft die ik in mijn team heb gehad maar ook hij was soms gewoon vooraan te vinden, ook de normale Lahm kruipt soms gewoon mee naar voren ondanks de stay back instructie.
Met 4321 is het sowieso wel handig dat je niet te aanvallend speelt aangezien je anders redelijke gaten krijgt in de verdediging. Vooral als iemand op de counter gaat spelen. Het blijft wel leuk om met deze formatie tegen een 5 in the back te gaan spelen aangezien je dan echt redelijk wat schade kunt aanrichten (aangezien je meestal wel ruimte krijgt omdat de fullbacks nog meer naar voren kruipen)
Heb zolang ik FUT speel sowieso nog nooit met Ibra gespeeld, dus dat lijkt me ook wel eens leuk.
Verwijderd
Aanvallend is het mij ook nooit tegengevallen met Reus, Auba en Robben voorin maar ik vind het soms lastig om met die formatie meer te scoren dan de tegenstander (soms). Waar ik eerst elke kans kon benutten moet ik de laatste tijd redelijk wat moeite doen om goals te maken vandaar dat ik ook met 2 spitsen speel vanwege de belachelijke rebounds die altijd ontstaan wanneer je het niet verwacht.Bossie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:33:
[...]
Aanvallend lijkt het wel te werken. Ik ga dit weekend nog even een paar rondjes met mijn huidige BBVA team voordat ik besluit om te switchen.
Heb zolang ik FUT speel sowieso nog nooit met Ibra gespeeld, dus dat lijkt me ook wel eens leuk.
ibra heeft niet de pace of de stamina. Je zal hem met een rustige build-up rond de 16 moeten komen en dan zijn sterke punten moeten benutten.Bossie schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:33:
[...]
Aanvallend lijkt het wel te werken. Ik ga dit weekend nog even een paar rondjes met mijn huidige BBVA team voordat ik besluit om te switchen.
Haha oke baas boven baas!Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:12:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ways_entry_thread_2_toty/
Dit is nog wel iets erger maar goed
Verwijderd
Als ik zoiets zou winnen dan zal mijn spel heel anders worden gok ik
Verwijderd
Dat ligt ook maar net aan je custom tactic. Als je bijvoorbeeld veel passes op korte afstand als opbouw instelt komen al je spelers sowieso eerder mee in de aanval. Helemaal als je je verdediging ook nog hoog druk laat zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:29:
[...]
Ik heb ook het idee dat speler instructies totaal genegeerd worden door het spel. Je kunt dit vooral merken aan Fullbacks die medium attacking hebben (Ik heb het even opgezocht en low attacking is voor fullbacks blijkbaar heel uitzonderlijk) die gewoon met de rest van het team meelopen naar voren. SIF Lahm is zo de enige die ik zo kan opnoemen die medium attacking workrates heeft die ik in mijn team heb gehad maar ook hij was soms gewoon vooraan te vinden, ook de normale Lahm kruipt soms gewoon mee naar voren ondanks de stay back instructie.
Verwijderd
High pressure gebruik ik alleen voor de verdediging. Tijdens de aanval gaat het weer op possessie. Maar ik heb mijn tactieken zo gemaakt dat ik altijd wel een speler vrij heb staan die de bal kan ontvangen. Pressie heb ik altijd vrij laag staan zodat mijn verdedigers achter blijven behalve wanneer ik ze zelf meeneem naar voren wat met Alaba nog wel een keer handig is vanwege zijn passing.Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:08:
[...]
Dat ligt ook maar net aan je custom tactic. Als je bijvoorbeeld veel passes op korte afstand als opbouw instelt komen al je spelers sowieso eerder mee in de aanval. Helemaal als je je verdediging ook nog hoog druk laat zetten.
Ik kan wel eens kijken hoe Lahm, mijn CDM reageert als ik de passing iets op hoog. Zo uit mijn hoofd heb ik dat nu altijd rond de 30% staan.
Zou het tweedehands proberen. Vast wel mensen die uit frustratie het spel te koop hebben gezetbbblije schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:48:
PS4 is binnen, nu nog FIFA16 ergens scoren! Iemand een tip? Ik zit zelf aan tweedehands te denken, maar als iemand een aanbieding weet?
Verwijderd
V&A aangeboden: FIFA 16, PlayStation 4chengbondkwok schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Zou het tweedehands proberen. Vast wel mensen die uit frustratie het spel te koop hebben gezet
Ik zie er 1 staan. "Tijdgebrek"
hier ook, maar dat hoeft niks te zeggen. Kreeg net zo'n verdwaald afstandschot tegen binnen 2 minuten, maar win vervolgens met 7-1. Vreemd, dat wel.Bossie schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:44:
Gaat weer lekker vandaag, krijg opeens opmerkelijk veel goals tegen uit afstandsschoten van 20+ meter (1/2 per game).
Heb er maar een CDM tussen gezet voor nuBean77 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:56:
[...]
hier ook, maar dat hoeft niks te zeggen. Kreeg net zo'n verdwaald afstandschot tegen binnen 2 minuten, maar win vervolgens met 7-1. Vreemd, dat wel.
haha was het toch nodig?
overigens daarna 4 losses op rij met 1 doelpunt verschil en dan weer 7-3 winnen.
rare wedstrijden....
[ Voor 21% gewijzigd door Bean77 op 12-03-2016 17:40 ]
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...ave_suddenly_been_nerfed/Bean77 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:56:
[...]
hier ook, maar dat hoeft niks te zeggen. Kreeg net zo'n verdwaald afstandschot tegen binnen 2 minuten, maar win vervolgens met 7-1. Vreemd, dat wel.
Grappig dat het altijd bij meerdere mensen zo is
Speel voornamelijk met 433-5 maar heb de afgelopen twee weken voornamelijk wat met verschillende formaties gespeeld (4321/433-4/4231).Bean77 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:39:
[...]
haha was het toch nodig?
overigens daarna 4 losses op rij met 1 doelpunt verschil en dan weer 7-3 winnen.
rare wedstrijden....
Heb het toch weer even omgegooid, en verwacht het onderstaande team nu een tijdje te houden:
Tijd om te testen
Ziet er goed uit voor een team zonder PogbaBossie schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:09:
[...]
Speel voornamelijk met 433-5 maar heb de afgelopen twee weken voornamelijk wat met verschillende formaties gespeeld (4321/433-4/4231).
Heb het toch weer even omgegooid, en verwacht het onderstaande team nu een tijdje te houden:
Tijd om te testen
Wat is een Pogba?Bean77 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:50:
[...]
Ziet er goed uit voor een team zonder PogbaHopelijk is deze meer in balans.
De beste middenvelder uit fifa16
Kan je ook ergens de assists zien?
Club, tabje helemaal rechts in FUT.Bean77 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:20:
[...]
De beste middenvelder uit fifa16Heerlijk als cdm en ook als cam. Heb hem nu als cam staan en hij pakt vaak zijn doelpunt mee.
Kan je ook ergens de assists zien?
Nieuw team doet precies wat ik wilde, middenveld staat als een huis en Zlatan speelt heerlijk als target man.
Silva is een beest achterin en pakt ook regelmatig een doelpuntje mee tijdens corners.
Nu Aurier IF/Moutinho IF nog even grinden.
Wow ik zie nu pas dat die silva ook helemaal niet meer zoveel kost voor een toty player. Ik denk dat ik die ook maar eens ga halen. Toch heel vet zo'n toty player in je teamBossie schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:30:
[...]
Club, tabje helemaal rechts in FUT.
Nieuw team doet precies wat ik wilde, middenveld staat als een huis en Zlatan speelt heerlijk als target man.
Silva is een beest achterin en pakt ook regelmatig een doelpuntje mee tijdens corners.
Nu Aurier IF/Moutinho IF nog even grinden.
TOTY pogba kost dan wel weer wat meerTo easy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:40:
[...]
Wow ik zie nu pas dat die silva ook helemaal niet meer zoveel kost voor een toty player. Ik denk dat ik die ook maar eens ga halen. Toch heel vet zo'n toty player in je team
Ik heb Silva al een paar weken en bevalt erg goed.
Nee, maar Nijmegen was veel te ver weg. Ik vroeg meer of iemand ergens een aanbieding had gezien. Hij was 45€ bij de mediamarkt, had ik er wel voor over! Wat trouwens ook geweldig is, hij linkt aan m'n origin accountVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:25:
[...]
V&A aangeboden: FIFA 16, PlayStation 4
Ik zie er 1 staan. "Tijdgebrek"
Verwijderd
Je behoud gewoon je XP en FCC ja wat het voor volgend jaar wat makkelijker maakt aangezien je bijvoorbeeld direct Messi kunt hurenbbblije schreef op zondag 13 maart 2016 @ 01:27:
[...]
Nee, maar Nijmegen was veel te ver weg. Ik vroeg meer of iemand ergens een aanbieding had gezien. Hij was 45€ bij de mediamarkt, had ik er wel voor over! Wat trouwens ook geweldig is, hij linkt aan m'n origin accountdus ik heb al mijn coin boosts! Helaas niet m'n team
maar ik ging er ook van uit dat ik overnieuw moest beginnen. Inmiddels heb ik mijn starter team bij elkaar, nu weer sparen voor de big boyz!
1 potje gedaan vandaag wat echt nergens over ging. Mijn verdedigers vallen gewoon zonder dat er iets gebeurd waardoor mijn tegenstander die er niks van bakte een rebound goal kreeg, elke keer dat hij binnen een straal van 30 meter bij mijn goal vandaan was vond hij het ook nodig om te schieten wat echt irritant was. Uiteindelijk 1-1 kunnen maken waardoor ik op toch nog de 19 punten heb kunnen halen.
Je gaat Man U - WHU kijken om wat anders te doen dan Fifa, is Martin Tyler de commentator
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2016 17:07 ]
Niet op fox; commentaar heb ik ingame uitstaanVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:00:
[...]
Je behoud gewoon je XP en FCC ja wat het voor volgend jaar wat makkelijker maakt aangezien je bijvoorbeeld direct Messi kunt huren
1 potje gedaan vandaag wat echt nergens over ging. Mijn verdedigers vallen gewoon zonder dat er iets gebeurd waardoor mijn tegenstander die er niks van bakte een rebound goal kreeg, elke keer dat hij binnen een straal van 30 meter bij mijn goal vandaan was vond hij het ook nodig om te schieten wat echt irritant was. Uiteindelijk 1-1 kunnen maken waardoor ik op toch nog de 19 punten heb kunnen halen.
Je gaat Man U - WHU kijken om wat anders te doen dan Fifa, is Martin Tyler de commentator
Eerste helft gemist omdat ik het seizoen nog kon winnen en het toch even moest proberen.
Verwijderd
Niet op de Nederlandse Foxsports neeBossie schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:05:
[...]
Niet op fox; commentaar heb ik ingame uitstaan
Eerste helft gemist omdat ik het seizoen nog kon winnen en het toch even moest proberen.
Maar het spel lijkt echt steeds slechter te worden, vrijdag ook een aantal potjes gedaan tegen een kameraad en ook daar is het mogelijk om meerdere keren tegen de paal te schieten met zo ongeveer de beste spelers uit de Bundesliga (Robben en Lewa)
ik heb twee seasons gespeeld met mijn nieuwe team en heb een paar wedstrijden gehad waarbij ik opeens met een handicap voetbaldeVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:04:
[...]
Niet op de Nederlandse Foxsports nee. Ik moet de volgende keer ook gewoon weer het commentaar uitzetten aangezien het echt irritant aan het worden is aangezien ze altijd hetzelfde zeggen.
Maar het spel lijkt echt steeds slechter te worden, vrijdag ook een aantal potjes gedaan tegen een kameraad en ook daar is het mogelijk om meerdere keren tegen de paal te schieten met zo ongeveer de beste spelers uit de Bundesliga (Robben en Lewa)Het lijkt echt nergens op soms. Ook tijdens dat ene potje was mijn passing zo ontzettend dramatisch.
Vrijwel alle goals vielen overigens in 0-5, 45 of 85-90 minuut
Anyway, eerste seizoen de bekert gepakt, tweede seizoen niet gepromoveerd omdat de laatste pot verloor.
Moutinho inmiddels gehaald, nu Aurier IF nog.
ik probeer mij er minder aan te irriteren. Ik kijk maar naar de dingen die ik wel kan beinvloeden. Mijn teams ben ik tevreden over en de formatie ook. Het lijkt goed in balans te zijn. Alle rare fratsen etc. accepteer ik maar, hopelijk levert dat minder irritatie opBossie schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:21:
[...]
ik heb twee seasons gespeeld met mijn nieuwe team en heb een paar wedstrijden gehad waarbij ik opeens met een handicap voetbalde(elke pass word onderschept (kan), meermaals van dichtbij over schieten in een pot (ibra/ribery/maria), korte passes gaan compleet anders dan gestuurd,). Wat me overigens bijzonder irriteert is hoe bij verdedigende acties de bal nooit "los" raakt, maar als het ware aan de aanvaller blijft plakken
Vrijwel alle goals vielen overigens in 0-5, 45 of 85-90 minuut![]()
Anyway, eerste seizoen de bekert gepakt, tweede seizoen niet gepromoveerd omdat de laatste pot verloor.
Moutinho inmiddels gehaald, nu Aurier IF nog.
Verwijderd
Volgens mij is het veranderen van formatie om de zoveel tijd niet eens zo'n gek idee. Ik merkte met de 4321 wel dat het na een tijdje minder effectief is en ook met de 41212-2 begin ik het al te merken, of het het spel is of de formatie die je gewend bent dat kan ik niet zeggen maar altijd wanneer ik wissel dan voelt het team waarmee ik speel ook weer als herboren. Passing gaat dan beter voor mijn gevoel wat uiteraard na een tijdje weer minder gaatBean77 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:55:
[...]
ik probeer mij er minder aan te irriteren. Ik kijk maar naar de dingen die ik wel kan beinvloeden. Mijn teams ben ik tevreden over en de formatie ook. Het lijkt goed in balans te zijn. Alle rare fratsen etc. accepteer ik maar, hopelijk levert dat minder irritatie op
Ik ga vanavond de 4222 met IF Schurrle en SIF Muller als CAMs maar eens uit proberen.
Het is natuurlijk random, elke formatie heeft zijn sterke en zwakke punten tegen een andere formatie.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 06:55:
[...]
Volgens mij is het veranderen van formatie om de zoveel tijd niet eens zo'n gek idee. Ik merkte met de 4321 wel dat het na een tijdje minder effectief is en ook met de 41212-2 begin ik het al te merken, of het het spel is of de formatie die je gewend bent dat kan ik niet zeggen maar altijd wanneer ik wissel dan voelt het team waarmee ik speel ook weer als herboren. Passing gaat dan beter voor mijn gevoel wat uiteraard na een tijdje weer minder gaat
Ik ga vanavond de 4222 met IF Schurrle en SIF Muller als CAMs maar eens uit proberen.
Het ligt er dus aan hoe je tegenstanders spelen.
Ik speel zelf vaak 433-5, en heb het vaak lastig tegen 433-4 en 343/352 varianten.
Met 442 speel ik 343/352 varianten juist weer kapot enz.
Maar aan de andere kant blijf je de zelfde problemen houden met de nieuwe formatie. Ook daar zijn weer countertaktieken die daar weer goed tegen werken. Maar de gedachte dat je met een nieuw start maakt je misschien in het begin iets meer vergevingsgezind terwijl je met de oude taktiek verder was wezen ergeren
Ik denk dat de 433 varianten het meest gespeeld worden. Dus het is wel handig om te weten welke taktiek daar het best tegen doet.
haha
tijd geleden een team gehad met pogba en toure, beide als cdm. Dat was ook wel redelijk wreed haha.
Verwijderd
Vidal is nog iets meer beast als CM en krijgt een strong link via Douglas Costa
Ik heb sowieso al 2 CDMs (Lahm en Luiz Gustavo) en Vidal die ook prima als CDM kan spelen. Je kunt altijd tijdens rust nog je formatie om gaan gooien om anders te gaan spelen waar veel tegenstanders volgens mij ook niet goed tegen kunnen.Bean77 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:56:
tsja eigenlijk zou je een flexibel team moeten hebben die je makkelijk kunt aanpassen. 4222 heb ik eerder gespeeld en speelde wel fijn. Zou ik voor mijn teams 2x een extra cdm en 2x een extra cam moeten kopen voor op de bank.Wel prettig om de optie te hebben te kunnen switchen als het echt niet loopt.
Maar aan de andere kant blijf je de zelfde problemen houden met de nieuwe formatie. Ook daar zijn weer countertaktieken die daar weer goed tegen werken. Maar de gedachte dat je met een nieuw start maakt je misschien in het begin iets meer vergevingsgezind terwijl je met de oude taktiek verder was wezen ergeren![]()
Ik denk dat de 433 varianten het meest gespeeld worden. Dus het is wel handig om te weten welke taktiek daar het best tegen doet.
Het ligt eraan welke 433 de tegenstander gebruikt maar 433-4, 4321, 4312 en 41212-2 zijn sowieso effectief naar mijn mening tegen deze opstelling. Als iemand 433 (defending) speelt dan zou ik gewoon 5 in the back of met 5 middenvelders (451) spelen zodat het voor die 3 aanvallers stukken lastiger wordt om er door heen te komen. Waarschijnlijk zul je dan zien dat iemand aanvallender gaat spelen en zijn CDMs toch mee naar voren neemt om extra aanspeelpunten te krijgen waardoor er vanzelf gaten in de verdediging ontstaan.
Bij 4222 functioneren de CAMs gewoon als vleugelspelers waardoor je 4 aanvallende spelers hebt in plaats van 3 zoals met de 41212 or 4312.
https://www.easports.com/...Id=dbhW89PvnMc4T:FFA16PS4
En mocht iets niet gaan werken vanavond dan wissel ik gewoon wat en draai ik het team om aangezien ik nog wel wat leuke spelers op de bank heb
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 17:29 ]
alleen nog if gundoganVerwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:17:
[...]
Vidal is nog iets meer beast als CM en krijgt een strong link via Douglas CostaVerder ziet het er echt super uit.
[...]
Ik heb sowieso al 2 CDMs (Lahm en Luiz Gustavo) en Vidal die ook prima als CDM kan spelen. Je kunt altijd tijdens rust nog je formatie om gaan gooien om anders te gaan spelen waar veel tegenstanders volgens mij ook niet goed tegen kunnen.
Het ligt eraan welke 433 de tegenstander gebruikt maar 433-4, 4321, 4312 en 41212-2 zijn sowieso effectief naar mijn mening tegen deze opstelling. Als iemand 433 (defending) speelt dan zou ik gewoon 5 in the back of met 5 middenvelders (451) spelen zodat het voor die 3 aanvallers stukken lastiger wordt om er door heen te komen. Waarschijnlijk zul je dan zien dat iemand aanvallender gaat spelen en zijn CDMs toch mee naar voren neemt om extra aanspeelpunten te krijgen waardoor er vanzelf gaten in de verdediging ontstaan.
Bij 4222 functioneren de CAMs gewoon als vleugelspelers waardoor je 4 aanvallende spelers hebt in plaats van 3 zoals met de 41212 or 4312.
https://www.easports.com/...Id=dbhW89PvnMc4T:FFA16PS4
En mocht iets niet gaan werken vanavond dan wissel ik gewoon wat en draai ik het team om aangezien ik nog wel wat leuke spelers op de bank heb
Zag vandaag 2 pakjes staan ipv 1 die ik normaal heb op maandag. Wel handig zo
Verwijderd
Gundogan is veel te duur. Heb hem ook verkocht omdat hij niks beter was dan de normaleBean77 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:09:
[...]
alleen nog if gundogan![]()
Zag vandaag 2 pakjes staan ipv 1 die ik normaal heb op maandag. Wel handig zoZat nog Muller in, die kan ook gelijk de verkoop in

Dit omschrijft mijn Fifa dag wel een beetje. Zoveel ging mis en ik kon me zelfs lopen te ergeren na het winnen van een wedstrijd. Tijdens dat potje had die kerel zelfs zijn keeper de vrije trap laten nemen van +-20 meterdie er natuurlijk in ging want keepers zijn de beste vrije trap nemers
13 punten en nog 3 wedstrijden te gaan om promotie binnen te slepen. Heb al zo'n vermoeden hoe dit gaat aflopen jammer genoeg.
Edit:
Ohja 4222 ging echt dramatisch maar dat had ook te maken dat heel weinig ballen er in wouden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 21:02 ]
Ik kon heerlijk counteren met 4222, welke spelers gebruik je?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:51:
[...]
Gundogan is veel te duur. Heb hem ook verkocht omdat hij niks beter was dan de normale
[afbeelding]
Dit omschrijft mijn Fifa dag wel een beetje. Zoveel ging mis en ik kon me zelfs lopen te ergeren na het winnen van een wedstrijd. Tijdens dat potje had die kerel zelfs zijn keeper de vrije trap laten nemen van +-20 meterdie er natuurlijk in ging want keepers zijn de beste vrije trap nemers![]()
13 punten en nog 3 wedstrijden te gaan om promotie binnen te slepen. Heb al zo'n vermoeden hoe dit gaat aflopen jammer genoeg.
Edit:
Ohja 4222 ging echt dramatisch maar dat had ook te maken dat heel weinig ballen er in wouden
(ipad vandaag, ea webapp gaat niet gebeuren)
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/squad/352860Bossie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:17:
[...]
Ik kon heerlijk counteren met 4222, welke spelers gebruik je?
(ipad vandaag, ea webapp gaat niet gebeuren)
Maar denk dat het gewoon aan het hele spel lag aangezien het echt heel moeizaam ging vandaag.
schurrle ziet er wel grappig uit, alleen jammer van zijn workrates.Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:26:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/352860
Maar denk dat het gewoon aan het hele spel lag aangezien het echt heel moeizaam ging vandaag.
Wat als je robben/auba (vroem vroem) als CAM doet en lewa/muller als ST?Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:26:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/352860
Verwijderd
Speelt op zich niet verkeerd en had geen last van zijn workrates.Bean77 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:36:
[...]
schurrle ziet er wel grappig uit, alleen jammer van zijn workrates.
Heb alleen de normale Robben dus hij zal dan op minimale chem spelen. Dan kan ik beter hem gewoon als CM gebruiken met 7 chem. Tijdens dat potje wat resulteerde in een 5-2 had Robben er 3 gemaakt. Muller als CAM lijkt mij persoonlijk beter aangezien zijn passing beter is.Bossie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:58:
[...]
Wat als je robben/auba (vroem vroem) als CAM doet en lewa/muller als ST?
Dit was met 41212 met Gustavo als CDM
- lewa als target man / stay central (ST)
- auba als get in behind / drift wide (ST)
Had sif kruse/muller als cams, kruse beviel erg goed, muller niet, muller wil ik altijd het liefst in de 16 vanwege zijn kwaliteiten als afmaker.
Verwijderd
Ik ben wel fan van Muller. Kruse heb ik wel een aantal keer gehad en dat beviel mij prima.Bossie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:12:
@hierboven, ik gebruikte mijn cams voornamelijk als wingers in 4222.
- lewa als target man / stay central (ST)
- auba als get in behind / drift wide (ST)
Had sif kruse/muller als cams, kruse beviel erg goed, muller niet, muller wil ik altijd het liefst in de 16 vanwege zijn kwaliteiten als afmaker.
Ik zal wanneer ik thuis ben wel weer wat beelden delen. Uiteindelijk geeindigd op 17 punten door mijn laatste potje onterecht gelijk te spelen. Daarna ging het ook niet echt soepel en had ik weer een welbekende onterechte penalty tegen gekregen waar de tegenstander tegen mijn speler aanschopte. Ook lijkt divisie 3 steeds meer op een beginners divisie aangezien ik lui tegen kom die werkelijk alleen op geluk spelen en er dan ook mee weg komen omdat ik mijn doelpunten blijkbaar niet kan afmaken.
Edit:
https://streamable.com/gy3p
Rest van de BS vanavond eens uitzoeken. Auba vond het onder andere ook nodig om binnen de 16 een rondje te gaan draaien
Edit 2:
1. https://streamable.com/dnnz - Ibra kan spelers teleporteren
2. https://streamable.com/9j18 - Aubamejammer
3. https://streamable.com/sir1 - Vidal naar de grond geduwd
4. https://streamable.com/xcue
5. https://streamable.com/onba - Keeper neemt een vrije trap ( http://www.futbin.com/16/player/4797/enyeama/info )
Hier wel een aantal dingen uit een aantal wedstrijden (niet eens alles maar dit is wat ik zo snel kon vinden). Nummer 4 overkomt mij echt veel te vaak dat de bal na een tackle direct weer terug gaat naar de tegenstander (magnetisch).
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 16:09 ]
Wat een heerlijke compilatie! Ik heb het spel gisteren avond ook maar weer uit gezet. Wachtend op een patch oid.
Verwijderd
Enige wat ik wel goed kanbbblije schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:52:
[...]
Wat een heerlijke compilatie! Ik heb het spel gisteren avond ook maar weer uit gezet. Wachtend op een patch oid.
Maar het is echt gek dat ik zulke slechte tegenstanders tegen kom die de hele tijd paniek balletjes naar voren spelen zonder er over na te denken in divisie 3.
eigenlijk niks bijzonders.... kom dezelfde dingen tegen behalve van die keeper goalVerwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 07:56:
[...]
Ik ben wel fan van Muller. Kruse heb ik wel een aantal keer gehad en dat beviel mij prima.
Ik zal wanneer ik thuis ben wel weer wat beelden delen. Uiteindelijk geeindigd op 17 punten door mijn laatste potje onterecht gelijk te spelen. Daarna ging het ook niet echt soepel en had ik weer een welbekende onterechte penalty tegen gekregen waar de tegenstander tegen mijn speler aanschopte. Ook lijkt divisie 3 steeds meer op een beginners divisie aangezien ik lui tegen kom die werkelijk alleen op geluk spelen en er dan ook mee weg komen omdat ik mijn doelpunten blijkbaar niet kan afmaken.
Edit:
https://streamable.com/gy3p
Rest van de BS vanavond eens uitzoeken. Auba vond het onder andere ook nodig om binnen de 16 een rondje te gaan draaien
Edit 2:
1. https://streamable.com/dnnz - Ibra kan spelers teleporteren
2. https://streamable.com/9j18 - Aubamejammer
3. https://streamable.com/sir1 - Vidal naar de grond geduwd
4. https://streamable.com/xcue
5. https://streamable.com/onba - Keeper neemt een vrije trap ( http://www.futbin.com/16/player/4797/enyeama/info )
Hier wel een aantal dingen uit een aantal wedstrijden (niet eens alles maar dit is wat ik zo snel kon vinden). Nummer 4 overkomt mij echt veel te vaak dat de bal na een tackle direct weer terug gaat naar de tegenstander (magnetisch).
Hoe vaak ik wel niet van achteren ben getackeld in het 16 meter gebied waarbij ik al in een schietende beweging zit zijn ontelbaar. Daarentegen heb ik ook wel eens een tegenstander uit mijn eigen 16 meter gebeukt zonder een penalty tegen te krijgen, dat was even belachelijk
Verwijderd
Net nog even een paar potjes gedaan en mijn kans om in divisie 3 om zeep geholpen. Ik had nog 1 punt nodig en ik krijg in de eerste helft al een eigen goal tegen en uiteindelijk verloren. Het eerste potje in divisie 4 ook iets wat heel erg leek op een eigen doelpunt aangezien Alaba struikelde toen hij de bal wou wegtrappen waarna de bal via zijn rug in het doel ging (volgens mij had hem nog wel opgenomen voor Funiest Home Fifa VideosBean77 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:53:
[...]
eigenlijk niks bijzonders.... kom dezelfde dingen tegen behalve van die keeper goalEigenlijk al belachelijk dat we het al als normaal zien en maar accepteren.
Hoe vaak ik wel niet van achteren ben getackeld in het 16 meter gebied waarbij ik al in een schietende beweging zit zijn ontelbaar. Daarentegen heb ik ook wel eens een tegenstander uit mijn eigen 16 meter gebeukt zonder een penalty tegen te krijgen, dat was even belachelijk
Eigen doelpunt wat mijn plek in divisie 3 koste: https://streamable.com/6b3t
Soort van eigen doelpunt: https://streamable.com/ce7q
Luiz Gustavo maakte gelukkig nog wel een fraaie, altijd de meest onmogelijke ballen die er wel in gaan: https://streamable.com/wqou
Sinds we het laatst over een ghost patch hadden wat ook op Reddit ter sprake is gekomen. Ik had net behoorlijk lullig met Boateng een rode kaart opgelopen die ik "kwijt wou schelden" d.m.v. een wedstrijd zoeken en dan het spel af te sluiten, na het opnieuw opstarten van het spel had Boateng nog steeds rood wat mij doet vermoeden dat er toch iets is aangepast dan wel niet aan de server kant. Misschien is het dus ook mogelijk om de sliders aan te passen wat het aantal schoten op de lat/paal verklaard. Het is maar een idee maar zo moeilijk lijkt het mij niet om instructies van een server op te halen voor je een spel begint.
Net even een potje met Wireshark gespeeld en na een 2-0 voorsprong vond de tegenstander het welletjes geweest. Blijkbaar staat de server voor het afhandelen van de score e.d. in Engeland (134.213.37.203). Verder was alles over HTTPS wat ik ook niet anders had verwacht
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 19:54 ]
ach zoals gezegd probeer ik het maar zoveel mogelijk te negeren. UIteraard word ik er ook gek van, maar aangezien ik zelf moeilijk kan beïnvloeden probeer ik daar maar zo min mogelijk druk over te maken. Ik hou mezelf maar voor dat de tegenstander daar ook maar last van moet hebben. Ik denk dat wanneer je dit niet doet je jezelf helemaal gek kunt maken.Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:25:
[...]
Net nog even een paar potjes gedaan en mijn kans om in divisie 3 om zeep geholpen. Ik had nog 1 punt nodig en ik krijg in de eerste helft al een eigen goal tegen en uiteindelijk verloren. Het eerste potje in divisie 4 ook iets wat heel erg leek op een eigen doelpunt aangezien Alaba struikelde toen hij de bal wou wegtrappen waarna de bal via zijn rug in het doel ging (volgens mij had hem nog wel opgenomen voor Funiest Home Fifa Videos). Het is ook echt te triest voor woorden dat we het maar als normaal gaan zien omdat het zo vaak gebeurd. Ik kan er echt niks anders meer van maken dan dat ik benadeeld wordt door het spel zelf.
Eigen doelpunt wat mijn plek in divisie 3 koste: https://streamable.com/6b3t
Soort van eigen doelpunt: https://streamable.com/ce7q
Luiz Gustavo maakte gelukkig nog wel een fraaie, altijd de meest onmogelijke ballen die er wel in gaan: https://streamable.com/wqou
Sinds we het laatst over een ghost patch hadden wat ook op Reddit ter sprake is gekomen. Ik had net behoorlijk lullig met Boateng een rode kaart opgelopen die ik "kwijt wou schelden" d.m.v. een wedstrijd zoeken en dan het spel af te sluiten, na het opnieuw opstarten van het spel had Boateng nog steeds rood wat mij doet vermoeden dat er toch iets is aangepast dan wel niet aan de server kant. Misschien is het dus ook mogelijk om de sliders aan te passen wat het aantal schoten op de lat/paal verklaard. Het is maar een idee maar zo moeilijk lijkt het mij niet om instructies van een server op te halen voor je een spel begint.
Net even een potje met Wireshark gespeeld en na een 2-0 voorsprong vond de tegenstander het welletjes geweest. Blijkbaar staat de server voor het afhandelen van de score e.d. in Engeland (134.213.37.203). Verder was alles over HTTPS wat ik ook niet anders had verwacht
Ik probeer wat minder focus op prestaties te hebben en probeer te fun van het spel te zien.
16€ aan wat anders kunnen uitgeven
[ Voor 37% gewijzigd door bbblije op 16-03-2016 13:20 ]
fifa points en dan messi en ronaldo IF kunnen packen, wat je nu bent misgelopenbbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:17:
Wat ook totale aids is, PS Store begint vandaag aan de easter sale... FIFA 16 voor 29€. Ik heb er vorig weekend nog 45€ voor bij de Mediamarkt betaald
16€ aan wat anders kunnen uitgeven
Wil lens nog wel vervangen voor een depay ofzo maar heb momenteel nog maar 6k aan munten.
spaar dan ook maar voor de vervanging van Blindservival7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:25:
Ik speel nu hiermee: http://www.futhead.com/16/squads/10849969/
Wil lens nog wel vervangen voor een depay ofzo maar heb momenteel nog maar 6k aan munten.
Zoveel geld voor de Gea. Team is niet echt in balans. Met die 40K zou ik toch anders om springen.servival7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:25:
Ik speel nu hiermee: http://www.futhead.com/16/squads/10849969/
Verwijderd
Vandaag nog een paar potjes gedaan maar er ging echt zoveel mis dat ik gewoon niet geloof dat het allemaal toeval is. Er moet gewoon iets mijn spelers AI beinvloeden aangezien ze de ene wedstrijd totaal geen inzet tonen en de andere wedstrijd gewoon normaal rondlopen en niet de bal mis trappen.Bean77 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:41:
[...]
ach zoals gezegd probeer ik het maar zoveel mogelijk te negeren. UIteraard word ik er ook gek van, maar aangezien ik zelf moeilijk kan beïnvloeden probeer ik daar maar zo min mogelijk druk over te maken. Ik hou mezelf maar voor dat de tegenstander daar ook maar last van moet hebben. Ik denk dat wanneer je dit niet doet je jezelf helemaal gek kunt maken.
Ik probeer wat minder focus op prestaties te hebben en probeer te fun van het spel te zien.
Wat er naar mijn mening allemaal mis is met dit spel:
- Voordeel wanneer je gewoon op het doel af kunt lopen.
- Buitenspel, net nog gehad dat Reus 5 meter achter (toen de bal gespeeld werd) een verdediger liep en toen hij binnen de 16 was werd er natuurlijk gefloten.
- Keepers die de bal gewoon richting een tegenstander gooien. Ik weet niet of ik er als enige last van heb maar mijn keeper heeft ondanks dat je gewoon richt zoveel moeite om de bal ergens anders te gooien dan naar het midden van het veld.
- Inconsistentie zowel gedurende de wedstrijd (na het scoren van een goal bijvoorbeeld) en de volgende wedstrijd.
- Keepers....
- Het missen van de bal en rare fratsen hoewel dit ook onder inconsistentie valt.
- De richting van de bal naar het koppen nadat de keeper hem weg trapt (denk dat het 9 van de 10 keer direct naar de tegenstander gaat).
- Het magneet effect tijdens het tackelen van een speler, dat hij dan weer direct bij een andere tegenstander terecht komt
de gea is gehuurd. Normaal staat daar stekelenburg of cillissen.bbblije schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:45:
[...]
Zoveel geld voor de Gea. Team is niet echt in balans. Met die 40K zou ik toch anders om springen.
Als vervanger van blind zit ik aan herrera te denken.
[ Voor 7% gewijzigd door servival7 op 16-03-2016 16:55 ]
Ah kijk! Dat verklaard een hoop! Ik heb net mijn PS4 dus maar 12 wedstrijden gespeeld, daar voor speelde ik op de PC.servival7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:53:
[...]
de gea is gehuurd. Normaal staat daar stekelenburg of cillissen.
Heb nu dit staan: http://www.futhead.com/16/squads/10851520/
Heerlijk OP squad, maar FIFA is op het moment zo **** dat ik even rust houd.
Stekelenburg is dat nog wat in fifa haha?servival7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:53:
[...]
de gea is gehuurd. Normaal staat daar stekelenburg of cillissen.
Dan is er maar 1 oplossing en dat is accuut stoppen met het spelen met dit spel. Simpeler kan het niet zijn. Waarom zou je nog spelen als je geen fun meer hebt?Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:46:
[...]
Vandaag nog een paar potjes gedaan maar er ging echt zoveel mis dat ik gewoon niet geloof dat het allemaal toeval is. Er moet gewoon iets mijn spelers AI beinvloeden aangezien ze de ene wedstrijd totaal geen inzet tonen en de andere wedstrijd gewoon normaal rondlopen en niet de bal mis trappen.
Wat er naar mijn mening allemaal mis is met dit spel:Ik zie na vandaag totaal geen "fun" meer in het hele online gebeuren
- Voordeel wanneer je gewoon op het doel af kunt lopen.
- Buitenspel, net nog gehad dat Reus 5 meter achter (toen de bal gespeeld werd) een verdediger liep en toen hij binnen de 16 was werd er natuurlijk gefloten.
- Keepers die de bal gewoon richting een tegenstander gooien. Ik weet niet of ik er als enige last van heb maar mijn keeper heeft ondanks dat je gewoon richt zoveel moeite om de bal ergens anders te gooien dan naar het midden van het veld.
- Inconsistentie zowel gedurende de wedstrijd (na het scoren van een goal bijvoorbeeld) en de volgende wedstrijd.
- Keepers....
- Het missen van de bal en rare fratsen hoewel dit ook onder inconsistentie valt.
- De richting van de bal naar het koppen nadat de keeper hem weg trapt (denk dat het 9 van de 10 keer direct naar de tegenstander gaat).
- Het magneet effect tijdens het tackelen van een speler, dat hij dan weer direct bij een andere tegenstander terecht komt
Ik hou maar vol dat de tegenstander ook te maken heeft met alles wat jij opsomt. En als ik eerlijk mijn doelpunten terugkijk, dan zie ik ook dat ik rebound doelpunten maak, of dat mijn tegenstander een eigen goal maakt etc.
Moet wel zeggen dat het traden op een laag pitje staat. Zou eigenlijk alleen nog eens met toty pogba willen spelen, voor de rest ben ik happy met wat ik heb.
[YouTube: http://youtu.be/-M8QQ7Wul9I]
Excuus voor de kwaliteit, mijn ps4 doet niet meer aan uploaden naar YouTube 😔
[ Voor 29% gewijzigd door jongf7 op 16-03-2016 20:35 ]
Verwijderd
Omdat Fifa offline ook geen uitdaging is en ik gewoon wat anders wil doen na het leren. Ik kan wel een aantal dingen achter elkaar plakken dan ga je wel zien hoe vaak ik hiermee te maken heb wat ik maar ben gaan zien als een extra uitdaging naast het gevecht om doelpunten tegen de tegenstander. Ik zie mijn tegenstanders soms wel vage dingen mee maken maar echt niet zo vaak als dat ik het zelf wedstrijd naar wedstrijd mee maak, zo rolde Aubameyang over een verdediger heen na het trappen van de bal waarna hij nog steeds een penalty kreeg.Bean77 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:13:
[...]
Dan is er maar 1 oplossing en dat is accuut stoppen met het spelen met dit spel. Simpeler kan het niet zijn. Waarom zou je nog spelen als je geen fun meer hebt?
Ik hou maar vol dat de tegenstander ook te maken heeft met alles wat jij opsomt. En als ik eerlijk mijn doelpunten terugkijk, dan zie ik ook dat ik rebound doelpunten maak, of dat mijn tegenstander een eigen goal maakt etc.
Moet wel zeggen dat het traden op een laag pitje staat. Zou eigenlijk alleen nog eens met toty pogba willen spelen, voor de rest ben ik happy met wat ik heb.
Het is misschien lullig om te zeggen maar divisie 4 (en divisie 5 waar ik straks naar toe ga) is echt een Mickey Mouse competitie/divisie. Ik kom mensen tegen die er werkelijk niks van pakken qua passing waardoor het niet al te moeilijk is om bij het doel van de tegenstander te komen maar toch krijgen veel het voor elkaar zo had Handanovic vandaag ook nog 17 reddingen gemaakt tijdens 1 wedstrijd en meneer de paal/lat ook nog eens 10. Dit was dan ook net zo'n potje als wat ik laatst had gedeeld dat mijn tegenstander eigenlijk geen schijn van kans had maar uiteindelijk toch 2 doelpunten kon maken waarvan 1 een penalty. Een ander leuk voorbeeld is dat 2 van mijn lage penalty's die ik kreeg gewoon compleet naast gingen en dat terwijl ik de pook maar heel even naar links had getikt (bij de 3e hield ik hem even lang naar links zonder nog een keer op schieten te drukken om de bal naar beneden te krijgen en toen ging de bal ook maar een heel klein stukje naar links waarna de keeper hem gewoon kon pakken door een stap naar links te doen).
Haha geniaal. Zo liep laatst mijn keeper bijna het goal in toen de uitworp lagde.jongf7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:33:
Net wat grappigs mee gemaakt, ik wil een lange inworp nemen met Willems, maar Bruma is het er niet mee eens en rent weg met de bal 😋
[video]
Menn ben weer terug in divisie 2, maar wat een strijden moest ik. 90 min header maken om zo in de laatste game net 3 punten te pakken voor de promotie. Echt niet goed voor mijn lichaam die potjes.
Verwijderd
Oke dit maakt mijn drama potjes goedjongf7 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:33:
Net wat grappigs mee gemaakt, ik wil een lange inworp nemen met Willems, maar Bruma is het er niet mee eens en rent weg met de bal 😋
[video]
Alles is EA vergeven als er maandag een IF Ibra in mijn gratis pakje zitVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:37:
[...]
Oke dit maakt mijn drama potjes goedDit is echt geweldig
Verwijderd
De nieuwe hoop ikBossie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:43:
[...]
Alles is EA vergeven als er maandag een IF Ibra in mijn gratis pakje zit
haha hopelijk hebben we beide gelukBossie schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:43:
[...]
Alles is EA vergeven als er maandag een IF Ibra in mijn gratis pakje zit
Ik dacht met ibra 93 een geweldenaar te hebben, maar het kan altijd beter zo lijkt het haha.
Ik ben eventueel ook bereid tevreden te zijn met fanta IbraVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:46:
[...]
De nieuwe hoop ikIk zal voor je duimen!
afhankelijk van de versie die je bij de launch kocht had je de optie om voor een versie te gaan waarbij je wekelijks een jumbo pack zou krijgen. Elke speler die hiervoor heeft gekozen (wel meerprijs) krijgt elke maandag zo'n pack.servival7 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 01:13:
Hoezo krijg je maandag een gratis pakje?
Gisteren hele zooi pakjes geopend.
Alleen alba en tevez eruit
Ja dat had ik ook, maar dat is toch maar 20 weken ofzo? Of als je nu nog steeds zo'n special edition koopt dat die 20 weken vanaf aankoopdatum pas in gaan?Bean77 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:35:
[...]
afhankelijk van de versie die je bij de launch kocht had je de optie om voor een versie te gaan waarbij je wekelijks een jumbo pack zou krijgen. Elke speler die hiervoor heeft gekozen (wel meerprijs) krijgt elke maandag zo'n pack.
Verwijderd
Lijkt mij wel. Of wanneer je de code (want dat was het dacht ik?) later activeert. Ik las laatst wel dat de meest dure variant van Fifa een tijd terug al geen pakketjes meer kreeg dus het lijkt me mogelijk om dit later te activeren.To easy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 16:54:
[...]
Ja dat had ik ook, maar dat is toch maar 20 weken ofzo? Of als je nu nog steeds zo'n special edition koopt dat die 20 weken vanaf aankoopdatum pas in gaan?
ja idd same here!dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:03:
Ik heb die dure inderdaad vanaf launch en ontvang al weken geen pakketjes meer.
Ik krijg vreemd genoeg sinds een paar weken twee pakjes op maandag.dutchgio schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:03:
Ik heb die dure inderdaad vanaf launch en ontvang al weken geen pakketjes meer.
Ik had de pre-order digital download deluxe ofzo.
hier precies hetzelfde en ook nog 2 pakjes op maandag elke weel. Wat mij betreft houden ze dat netjes zoBossie schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:46:
[...]
Ik krijg vreemd genoeg sinds een paar weken twee pakjes op maandag.
Ik had de pre-order digital download deluxe ofzo.
Verwijderd
Bewijst maar weer dat EA alles voor wat extra geld doet, Dortmund had thuis al 3-0 gewonnen dus het was geen belangrijke wedstrijd meer
Zeker 5 wedstrijden gespeeld waarbij ik 50+% balbezit had, 80+% passing, 10-15 doelpogingen. Meerdere malen paal/lat geraakt, weer schoten die die in hoek geplaatst worden recht op de keeper af, tegenstander krijgt 3 schoten op doel, 3 finesse shot goals...
Soms lukt het nog gelijk te spelen, maar winnen is er niet bij. Misschien moet ik ook maar op de counter gaan spelen