FIFA Benelux Administrator
Bale is een stoomwals, Neymar is vlug maar ook veel kwetsbaarder in de duels.MyUtd4Life schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:44:
Ik heb een 4-3-2-1 team met Bale als RF, echt een geweldige speler in die rol. Zoekt regelmatig de diepte als spits, waardoor je ideaal zijn snelheid kan benutten. Ook is Bale zijn rechtervoet sterker dan je zou verwachten bij 3* WF. Aantal hele goede schoten al gehad met zijn rechtervoet. Jammer dat hij zo duur is, waardoor ik geen budget meer had voor absolute toppers.
http://www.futhead.com/16/squads/10439779/
Misschien 433-2 ook nog eens proberen, het is wel fijn om wat zekerheid in te bouwen met een CDM
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
http://www.futhead.com/16/squads/9972127/
Ik had tot vrijdag een bundesliga team (433-4, bayern + reus/naldo), maar dat team draaide voornamelijk om Lewa en Robben. Ik kon Neymar halen omdat ik een toty speler had, ben bang dat hij nog behoorlijk in waarde gaat dalen omdat het een winter upgrade card is.MyUtd4Life schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:12:
Neymar zou ik erg graag gebruiken met Bale in een 4-3-2-1 opstelling, maar daar heb ik simpelweg de coins niet voor. Reus is een goed alternatief die relatief gezien veel beter betaalbaar is. Ook is Müller echt geweldig door zijn loop- en scorend vermogen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Leuk team en nog relatief betaalbaar. Al denk ik dat het middenveld 'te licht' zal uitvallen.MyUtd4Life schreef op zondag 06 maart 2016 @ 23:12:
Neymar zou ik erg graag gebruiken met Bale in een 4-3-2-1 opstelling, maar daar heb ik simpelweg de coins niet voor. Reus is een goed alternatief die relatief gezien veel beter betaalbaar is. Ook is Müller echt geweldig door zijn loop- en scorend vermogen.
Ik heb even gekeken of Vidal kan ingepast worden. Dat kan, maar dan moet je zonder Reus en met Ribery spelen. En Vidal in de plaats van Gundogan.
Ofwel toch met Reus, maar dan moet je met Alaba spelen om Vidal op zijn volle chemistry te krijgen.
En dan ook Miranda vervangen door Barzagli en Handanovic door Buffon.
[ Voor 11% gewijzigd door Drossie op 07-03-2016 06:49 ]
Of zo http://www.futhead.com/16/squads/10452724/ edit MM workrates.Drossie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:47:
[...]
Leuk team en nog relatief betaalbaar. Al denk ik dat het middenveld 'te licht' zal uitvallen.
Ik heb even gekeken of Vidal kan ingepast worden. Dat kan, maar dan moet je zonder Reus en met Ribery spelen. En Vidal in de plaats van Gundogan.
Ofwel toch met Reus, maar dan moet je met Alaba spelen om Vidal op zijn volle chemistry te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door bbblije op 07-03-2016 09:45 ]
Omgebouwd:
Dit team was het: http://www.futbin.com/16/squad/333020
Dit team is het nu: http://www.futbin.com/16/squad/314708
Het nieuwe team lijkt beter met de spelers die ik eruit heb gehaald. Positief is dat Insigne en Candreva ook hoge stamina hebben om de flank te bespelen. ghoulam moest erin om de chem van Insigne maximaal te maken.
Twijfel:
Dit team is het: http://www.futbin.com/16/squad/333018
Dit team zou het worden: http://www.futbin.com/16/squad/313336
Hier heb ik meer vraagtekens bij. Di Maria op zijn natuurlijke positie is een pre. Maar Verrati als cam heb ik mijn twijfels bij gezien zijn postuur. Niet geschikt voor hoge ballen, maar wel erg wendbaar.
grootste probleem zie ik echter bij Ribery. Zeer lage stamina, dus daar zou ik iets op moeten verzinnen vanaf minuut 60 ofzo. Ik zou Ntep op de bank kunnen zetten.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Verrati op CAM moet wel kunnen. Als je CAM maar hoge ball control heeft komt het eigenlijk wel goed.[b][message=46092399,noline]
Twijfel:
Dit team is het: http://www.futbin.com/16/squad/333018
Dit team zou het worden: http://www.futbin.com/16/squad/313336
Hier heb ik meer vraagtekens bij. Di Maria op zijn natuurlijke positie is een pre. Maar Verrati als cam heb ik mijn twijfels bij gezien zijn postuur. Niet geschikt voor hoge ballen, maar wel erg wendbaar.
grootste probleem zie ik echter bij Ribery. Zeer lage stamina, dus daar zou ik iets op moeten verzinnen vanaf minuut 60 ofzo. Ik zou Ntep op de bank kunnen zetten.
leuk idee.
Valbuena lijkt idd beter dan Verrati. Betere workrate en beter schieten. Ook betere snelheid, alleen wat minder short passing. Maar dat is wel overheen te komen. Denk dat het idd valbuena wordt.
Vd Wiel vs Aurier geef ik toch de voorkeur aan Aurier. Verschillen weinig van elkaar, Aurier heeft wel betere jumping wat bij corners altijd wel handig is. Misschien was vd Wiel in de (2) variant wel de betere keuze ivm geen buitenspelers op het middenveld.
Ribery vs Martial. Laatste is in alles minder, ook qua stamina. Denk dat een vervanger voor Ribery het meest praktisch is.
Cech vs Ruffier. Voor mij gelijkwaardig. Echter jouw optie om Koscielny (in alles beter dan david luiz) te kunnen opstellen is wel een pre. Nadeel is het prijskaartje, maar wel ene goede optie om voor te gaan sparen/traden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Dan heb je gelijk een extra link met Ribery. Ik zou dan vervolgens ook de 2 spitsen omdraaien, zodat Ribery op fullchem komt.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2016 10:08 ]
Ik dacht zelf aan vd Wiel omdat hij een stuk goedkoper is, en niet onder doet voor Aurier. Dan maak je weer wat budget vrij voor zeg Koschielny en/of Valbuena/Ben Arfa.
Martial beviel mij niet als LW/LF, maar als LM doet hij beter zijn werk. Ook qua interception is hij goed, zeker in combinatie met Lacazette, die de bal toch wel komt halen. Maar ik moet ook toegeven dat ik vooral Ribery niet lekker vind spelen
[ Voor 7% gewijzigd door bbblije op 07-03-2016 10:29 ]
Ik ben niet zo'n 5* speler. Ik zie geen meerwaarde in hem. Met juiste coach en loyalty krijg ik chem van ribery ook naar chem 8. Maar ik heb nog nooit met ribery gespeeld. Maar ik ken de niet zo positieve verhalen over hem.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:07:
Ipv Valbuena of Verrati kun je ook Ben Arfa (CAM versie) nemen. Sowieso baas vanwege zijn 5star skills.
Dan heb je gelijk een extra link met Ribery. Ik zou dan vervolgens ook de 2 spitsen omdraaien, zodat Ribery op fullchem komt.
Ik mis na verkoop nog 200k om dat scenario te kunnen betalen. Ik denk dat ik gewoon ribery+ntep koop en dat ik dan even ga proberen of dat bevalt met verratti als cam. Ondertussen maar flink traden om te gaan sparen.bbblije schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Ik dacht zelf aan vd Wiel omdat hij een stuk goedkoper is, en niet onder doet voor Aurier. Dan maak je weer wat budget vrij voor zeg Koschielny en/of Valbuena/Ben Arfa.
Martial beviel mij niet als LW/LF, maar als LM doet hij beter zijn werk. Ook qua interception is hij goed, zeker in combinatie met Lacazette, die de bal toch wel komt halen. Maar ik moet ook toegeven dat ik vooral Ribery niet lekker vind spelenReus blijft mijn held
Hier zou ik snachts vochtig van wakker worden http://www.futhead.com/16/squads/10453576/
In mijn droom komt daar ook Ibra en Di Maria in voor, maar ook Pogba en Nainggolan. Wat een fantastische combinatie is dat
p.s. ligt het aan mij of speelt iedereen tegenwoordig met bundesliga team? Hoe vaak ik de combi reus en auba/lewa voorbij zie komen begint ook wel erg saai te worden.
Ik heb geen andere keuze, Di Maria en Reus in een 4321 kan niet zonder Aub, Ramos, Ibra of Cavani. Dan ga ik toch het liefste voor Aubameyang, Ibra de super sub; sloper voor als ik er niet doorheen kom.Bean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:44:
[...]
...
p.s. ligt het aan mij of speelt iedereen tegenwoordig met bundesliga team? Hoe vaak ik de combi reus en auba/lewa voorbij zie komen begint ook wel erg saai te worden.
Verwijderd
Reus & Auba is een super(helden) duo om te hebben als Bundesliga team jaBean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Het valt mij ook wel op dat mensen toch vaak Reus kiezen in plaats van Ribery.
Verwijderd
http://www.futbin.com/compare/36672/34331/4866homernt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:38:
Graag wat input voor mijn Serie A team met name voorin. Bijvoorbeeld is upgrade Dybala 40k waard?
Weet niet welke je wil vervangen voor Dybala maar ik heb nog nooit echt een tegenstander gebruikt die echt effectief is met Doumbia (afgezien van pace).
5 in the backhomernt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:38:
Graag wat input voor mijn Serie A team met name voorin. Bijvoorbeeld is upgrade Dybala 40k waard?
Verwijderd
Op zich niks mis met 5 verdedigers hoor. Fullbacks zijn meestal toch wel voorin te vinden. Daarnaast is het niet zo moeilijk dmv goed de bal rond te spelen door een 5 in the back formatie te komen. Laatst nog 4-0 gewonnen van iemand die op die manier speelde. Je moet vooral hopen dat ze aanvallend spelen.bbblije schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:18:
[...]
5 in the backPogba hoort in de as
Nogmaals, team is heel persoonlijk. Je kan eigenlijk enkel zien of een verandering beter werkt door die verandering door te voeren. Wat er op papier staat werkt niet altijd zo in FIFA.
P.s. Er zijn blijkbaar veel meer mensen die last hebben dat het spel sinds kort anders aanvoelt:
https://www.reddit.com/r/...hing_off_in_the_gameplay/
Passing is naar mijn mening ook wel wat minder geworden maar ik druk L1 in vlak voordat de bal bij de speler is en probeer niet te rennen wat de passing nog enigszins verbeterd. Denk sowieso dat veel mensen de sprint knop nog hebben ingedrukt bij het aannemen van een bal.
Verwijderd
5 ja ik kreeg gister 6 doelpunten in één helft om mijn oren. Dat klopt dat is persoonlijk ik vind Pogba helemaal niks bijzonders in de as of niet. Als ik hem zonder verlies kan verkopen zou ik het zo doen.bbblije schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Nogmaals, team is heel persoonlijk. Je kan eigenlijk enkel zien of een verandering beter werkt door die verandering door te voeren. Wat er op papier staat werkt niet altijd zo in FIFA.
Voor Doumbia ik twijfel voornamelijk over de Fysieke sterkte van Dybala. Ik vind Doumbia overigens wel goed maar ik denk dat ik toch maar voor Palacio ga. Twijfels omdat geen fatsoenlijke spitsen zijn in de Serie A vind ik mijn mening dus.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:13:
[...]
http://www.futbin.com/compare/36672/34331/4866
Weet niet welke je wil vervangen voor Dybala maar ik heb nog nooit echt een tegenstander gebruikt die echt effectief is met Doumbia (afgezien van pace).
Verwijderd
En zoiets? http://www.futhead.com/16/squads/10456795/ Candreva is een beest, Dybala is zijn geld echt wel waard! En Insigne is net Messi! Chielini rechts want links poot.homernt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:52:
[...]
5 ja ik kreeg gister 6 doelpunten in één helft om mijn oren. Dat klopt dat is persoonlijk ik vind Pogba helemaal niks bijzonders in de as of niet. Als ik hem zonder verlies kan verkopen zou ik het zo doen.
[...]
Zo geef je het middenveld ook iets meer ruimte en komt Pogba beter tot zijn recht.
[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 07-03-2016 12:57 ]
Ik kom van een 4321 met Candreva inderdaad een topper. Geen middenveld zonder Marchisio wat mij betreft. Ik zie dat wel meer in opstellingen een linkspoot rechts in het centrum maar ik snap niet waarom. Mij lijkt het niet logisch. Ik ga wel even nadenken en dan kijk ik vanavond wel verder. Bedankt voor de input.bbblije schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:54:
[...]
En zoiets? http://www.futhead.com/16/squads/10456795/ Candreva is een beest, Dybala is zijn geld echt wel waard! En Insigne is net Messi! Chielini rechts want links poot.
Auba is qua prijs interessant. Robben IF vind ik beter dan auba IF. Wel flink andere prijsklasse.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:37:
[...]
Reus & Auba is een super(helden) duo om te hebben als Bundesliga team ja
[afbeelding]
Het valt mij ook wel op dat mensen toch vaak Reus kiezen in plaats van Ribery.
Ik zie eigenlijk nooit Ribery. 15x tegen reus en dan 1x ribery als ik geluk heb.
Idd pogba hoort in de as. Hem ergens anders zetten is een doodzondebbblije schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Ik kan mij geen betere serie A as bedenken dan Nainggolan IF als CDM en Pogba IF als CAM. Ik heb zoveel IF spelers gehad dat dit toch echt een droomduo is. Als ze fouten maken is dat door mij als user (en dat komt vaak voorhomernt schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Ik kom van een 4321 met Candreva inderdaad een topper. Geen middenveld zonder Marchisio wat mij betreft. Ik zie dat wel meer in opstellingen een linkspoot rechts in het centrum maar ik snap niet waarom. Mij lijkt het niet logisch. Ik ga wel even nadenken en dan kijk ik vanavond wel verder. Bedankt voor de input.
Ik heb Candreva IF gehaald en Insigne IF, ben vanavond benieuwd hoe ze spelen
Naingolan is echt een beest idd, Pogba lijkt qua stats de nieuwe Toure ook al heb ik nog niet met hem gespeeld, voornamelijk wegens het gebrek aan echt goede aanvallers in de Serie A.Bean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:17:
Ik kan mij geen betere serie A as bedenken dan Nainggolan IF als CDM en Pogba IF als CAM. Ik heb zoveel IF spelers gehad dat dit toch echt een droomduo is. Als ze fouten maken is dat door mij als user (en dat komt vaak voor).
Ik heb Candreva IF gehaald en Insigne IF, ben vanavond benieuwd hoe ze spelen
Qua middenveld en verdediging is de Serie momenteel echt top, zo jammer dat Tevez weer bij Boca speelt
Insigne heb ik ook gehad, maar kon er helemaal niets mee. Maar het is een prima speler als je hem uit de fysieke duels weet te houden, not zoals Dybala.
Eigenlijk een serie A team met Ibra 93 en tevez 87 in de spits. Dat zou echt de meest OP squad (met 2 spitsen) zijn denk ik in fifa16. Misschien dat Robben IF en Suarez IF er nog in de buurt kunnen komen.Bossie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:23:
[...]
Naingolan is echt een beest idd, Pogba lijkt qua stats de nieuwe Toure ook al heb ik nog niet met hem gespeeld, voornamelijk wegens het gebrek aan echt goede aanvallers in de Serie A.
Qua middenveld en verdediging is de Serie momenteel echt top, zo jammer dat Tevez weer bij Boca speelt
Insigne heb ik ook gehad, maar kon er helemaal niets mee. Maar het is een prima speler als je hem uit de fysieke duels weet te houden, not zoals Dybala.
Pogba is zo goed. Hij heeft echt geen minpunten. Daarachter nainggolan als de altijd lopende stofzuiger. Deze hoef je alleen aan te vullen met spelers met goede pasingkwaliteiten.
Toure MOTM komt niet in de buurt van Pogba IF. Maar zou wel het beste alternatief zijn icm De Bruyne SIF.
Verwijderd
7 chem Robben (RF) als spits werkt na mijn mening prima. Spelers op een andere positie neerzetten is echt prima te doen en als je naar draft kijkt dan gaat het uitstekend om zelfs met een LW/RW in de spits te gaan spelen (2 chem). 4 chemistry zou de basis moeten zijn van de nummers die ook op de kaart zelf staan, de rest is bonus. Prijsverschil van 800k is het niet waard gok ik. Je moet ook niet denken met een 88 Lewa dat de 92 versie alle ballen er wel in zal knallenBean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:17:
[...]
Auba is qua prijs interessant. Robben IF vind ik beter dan auba IF. Wel flink andere prijsklasse.
Ik zie eigenlijk nooit Ribery. 15x tegen reus en dan 1x ribery als ik geluk heb.
dat verbaasd mij idd met draft met die spelers. Het lijkt allemaal geen klap uit te maken. maar een 10 chem speler speelt wel veel beter dan een 4 chem? of niet?Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 13:52:
[...]
7 chem Robben (RF) als spits werkt na mijn mening prima. Spelers op een andere positie neerzetten is echt prima te doen en als je naar draft kijkt dan gaat het uitstekend om zelfs met een LW/RW in de spits te gaan spelen (2 chem). 4 chemistry zou de basis moeten zijn van de nummers die ook op de kaart zelf staan, de rest is bonus. Prijsverschil van 800k is het niet waard gok ik. Je moet ook niet denken met een 88 Lewa dat de 92 versie alle ballen er wel in zal knallen
Ik vond Robben normaal helemaal niks en was lyrisch over Robben IF. Wijze van spelen een zeer groot contrast voor mij. komt misschien ook wel dat hij centraler staat ipv aan de zijkant waardoor zijn rol beperkter is. Lekkere longshots ook bij Robben IF trouwens.
http://www.futbin.com/16/squad/333325
Als ik div 1 heb gehaald gaat alles in de verkoop en ga ik een hybride of bundesliga team proberen.
Verwijderd
Je kunt het heel moeilijk testen natuurlijk omdat je niet 2 keer dezelfde situatie kan nabootsen maar naar mijn mening is NIF Robben als spits prima en ik vind hem niet anders spelen afgezien van dat hij wat centraler staat (als spits).Bean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:10:
[...]
dat verbaasd mij idd met draft met die spelers. Het lijkt allemaal geen klap uit te maken. maar een 10 chem speler speelt wel veel beter dan een 4 chem? of niet?
Ik vond Robben normaal helemaal niks en was lyrisch over Robben IF. Wijze van spelen een zeer groot contrast voor mij. komt misschien ook wel dat hij centraler staat ipv aan de zijkant waardoor zijn rol beperkter is. Lekkere longshots ook bij Robben IF trouwens.
Het zou echt mooi zijn als ze bij EA ook een friendly draft zouden maken zodat je gewoon spelers kunt uittesten (dan wel niet random zoals draft) en gewoon kosteloos tegen je vrienden kan spelen zonder punten te krijgen. Als dit er is is het wel makkelijker om samen met iemand anders een zelfde soort aanval na te bootsen en te kijken of de bijvoorbeeld curve van Robben veel anders is.
Maarja dit levert natuurlijk geen geld op. Het is misschien wel mogelijk bij normale friendlies maar dan moet je beide spelers hebben.
dat lijkt mij een heel goed idee.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:28:
[...]
Je kunt het heel moeilijk testen natuurlijk omdat je niet 2 keer dezelfde situatie kan nabootsen maar naar mijn mening is NIF Robben als spits prima en ik vind hem niet anders spelen afgezien van dat hij wat centraler staat (als spits).
Het zou echt mooi zijn als ze bij EA ook een friendly draft zouden maken zodat je gewoon spelers kunt uittesten (dan wel niet random zoals draft) en gewoon kosteloos tegen je vrienden kan spelen zonder punten te krijgen. Als dit er is is het wel makkelijker om samen met iemand anders een zelfde soort aanval na te bootsen en te kijken of de bijvoorbeeld curve van Robben veel anders is.
Maarja dit levert natuurlijk geen geld op. Het is misschien wel mogelijk bij normale friendlies maar dan moet je beide spelers hebben.
Tsja levert idd geen geld voor ze op, maar andere offline varianten ook niet.
Verwijderd
Daarom zie je daar ook geen grote wijzigingen heBean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:33:
[...]
dat lijkt mij een heel goed idee.
Tsja levert idd geen geld voor ze op, maar andere offline varianten ook niet.
Ik las een tijdje terug ook wel dat mensen de demo van Fifa 16 er bij hadden gepakt en dat de passing echt zoveel beter was wat al weer genoeg zegt.
Hah, werk 4-5-1 nog steeds in FUT16?Hoodlum77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:25:
Gisteren eindelijk weer eens in div2 aangekomen!! 2 versterkingen gekocht. Toure MOTM en IF Aguero. Alle muntjes bijna op, nog 200k over. Nu nog Otamendi IF ( op dit moment 250k op de x360, maar dat wil schuiven. van de week was ie 170k) en dan ben ik denk ik wel klaar. Zit nog te kijken voor Juan Mata op RM, geen ervaring mee.
http://www.futbin.com/16/squad/333325
Als ik div 1 heb gehaald gaat alles in de verkoop en ga ik een hybride of bundesliga team proberen.
Ik heb alleen deze formatie gebruikt in FUT15 (BPL met Toure als CAM, Aguero als ST), maar in 16 wilde het met 451 maar niet lukken
Verwijderd
heel toevallig heb ik een keer in fifa 14 tegen een pro player gespeeld maar kan ook gehackt zijnMaichel schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:34:
[...]
Haha nice! Nooit geweten. Lijkt me ook niet dat iemand dat ooit zal meemaken. Messi al helemaal niet, maar ik denk helemaal geen enkele echte speler![]()
[afbeelding]
Dit is voor mij de enige waarbij ik vanuit balbezit kan spelen en combineren naar de 16, vooral over links Hazard en KDB combineren lekker. Dan KDB naar de achterlijn hazard naar de 16. En dan Aguero aanspelen of zelf gaan. De afvallende bal voor Toure, heerlijk long shot!!!Bossie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:53:
[...]
Hah, werk 4-5-1 nog steeds in FUT16?
Ik heb alleen deze formatie gebruikt in FUT15 (BPL met Toure als CAM, Aguero als ST), maar in 16 wilde het met 451 maar niet lukken
Heb 4-1-2-1-2 breed geprobeerd, was in FUT15 me favoriet, maar daar kom ik niet mee weg. Ook de 433 varianten willen niet echt lukken bij mij.
hoe gaat het met de tegenaanval. Staat je team dan niet te hoog? toure vs verdedigers.Hoodlum77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 15:16:
[...]
Dit is voor mij de enige waarbij ik vanuit balbezit kan spelen en combineren naar de 16, vooral over links Hazard en KDB combineren lekker. Dan KDB naar de achterlijn hazard naar de 16. En dan Aguero aanspelen of zelf gaan. De afvallende bal voor Toure, heerlijk long shot!!!
Heb 4-1-2-1-2 breed geprobeerd, was in FUT15 me favoriet, maar daar kom ik niet mee weg. Ook de 433 varianten willen niet echt lukken bij mij.
Hoe verdedig je dan het effectiefst?
Nah, ik speelde in ieder geval defensief/counter. Verdedigers laat je altijd achter en Toure houd het centrum schoon of weet aanvallen in ieder geval te vertragen.Bean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:34:
[...]
hoe gaat het met de tegenaanval. Staat je team dan niet te hoog? toure vs verdedigers.
Hoe verdedig je dan het effectiefst?
Thanks. Eigenlijk heb ik er helemaal geen problemen mee. Handanovic ga ik niet vervangen, door zijn long throws echt van grote waarde. Die andere zouden nog kunnen, maar omdat het zo goed gaat zie ik daar nog geen reden toe.Drossie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 06:47:
[...]
Leuk team en nog relatief betaalbaar. Al denk ik dat het middenveld 'te licht' zal uitvallen.
Na m'n vormdip, waardoor ik kansloos in divisie 4 kwam, heeft dit team me gisteren de titel in divisie 2 bezorgt, waardoor ik weer in divisie 1 zit
Een tegenstander vond het nodig om de bal in de eerste helft van potje alleen maar op eigen helft rond te spelen en totaal niet naar of over de middenlijn te gaan. Nadat ik direct vanaf de aftrap bij de rust scoorde heb ik hem een koekje van eigen deeg gegeven. Als hij zo nodig wilt zien hoe FUT verziekt wordt, help ik hem daar graag aan mee.
Ik moet wel toegeven, en dat voelt heel slecht om te zeggen, dat ik Aubameyang inmiddels twee wedstrijden in m'n team heb staan. Kwam hem zo vaak tegen en hoorde er zoveel lovende reacties over dat ik besloten heb zijn upgrade maar eens te kopen. En ik moet zeggen...hij is helemaal niet zo goed als je niet een typische pace-abuser bent
Dan is het gewoon niet je spits, ik speel met hem icm Reus en dan zijn ze waar een super helden duo. Ik heb nog nooit zoveel controle over een wedstrijd gehad.MyUtd4Life schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:32:
[...]
...
Ik moet wel toegeven, en dat voelt heel slecht om te zeggen, dat ik Aubameyang inmiddels twee wedstrijden in m'n team heb staan. Kwam hem zo vaak tegen en hoorde er zoveel lovende reacties over dat ik besloten heb zijn upgrade maar eens te kopen. En ik moet zeggen...hij is helemaal niet zo goed als je niet een typische pace-abuser bentIk verwacht dus gewoon binnenkort weer met Benzema in de spits te spelen.
Verwijderd
Zijn Tries To Beat Defensive Line trait is toch wel redelijk handig vanwege zijn snelheid en zijn Finesse shots (ook een trait) is naar mijn mening prima zolang hij maar met rechts schiet.MyUtd4Life schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:32:
[...]
Ik moet wel toegeven, en dat voelt heel slecht om te zeggen, dat ik Aubameyang inmiddels twee wedstrijden in m'n team heb staan. Kwam hem zo vaak tegen en hoorde er zoveel lovende reacties over dat ik besloten heb zijn upgrade maar eens te kopen. En ik moet zeggen...hij is helemaal niet zo goed als je niet een typische pace-abuser bentIk verwacht dus gewoon binnenkort weer met Benzema in de spits te spelen.
Gewoon meer wedstrijden spelen met hem dan komt die connectie tussen jullie 2 vanzelf
Verwijderd
8 in 1 helft is mijn recordchengbondkwok schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:11:
Hebben jullie ook last van een absurde hoeveelheid lag? En dat je behoorlijk vaak op de paal schietIk heb twee wedstrijden achter elkaar minstens 3x de paal geraakt.
https://www.reddit.com/r/...es_tested_on_2_different/Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:15:
[...]
8 in 1 helft is mijn recordMaar de laatste tijd komt het veel vaker voor dan voorheen ja. Over lag kan ik niks zeggen aangezien ik vanavond mijn PS4 niet aan ga slingeren vanavond (en al helemaal niet als ik lees dat er lag is).
https://www.reddit.com/r/...hing_off_in_the_gameplay/
jij niet alleen
Zucht... het wordt wel erg moeilijk gemaakt om een 'normaal' potje FUT te spelen online. Dan maar Black Ops III spelen dan maar.
wil net mijn ps4 starten voor mijn nieuwe team te testenchengbondkwok schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:23:
[...]
Zucht... het wordt wel erg moeilijk gemaakt om een 'normaal' potje FUT te spelen online. Dan maar Black Ops III spelen dan maar.
bummer.......
dan maar ff traden en coins verdienen
Verwijderd
Onderste link had ik volgens mij al geplaatst hier. Waarschijnlijk zullen sommige mensen ook nog steeds met Wi-Fi spelen in plaats van een kabel. Ik denk dat daar ook het grootste probleem ligt bij een slechte connectie, als ik bij mij in Enschede om mij heen kijk zie ik meer dan 30 routers in de buurt met redelijk veel overlap. No way dat mijn verbinding ooit stabiel zal zijn als ik ga gamen over Wi-Fi.
Ik kan als ik wil mijn router gewoon op mijn PS4 leggen als ik dat zou willen (afstand tussen mijn glasvezelmoden en de PS4 is ook minder dan een meter
ik speel ook wifi, maar dan via 5ghz, werkt prima. Hier is de afstand 2 meter, maar anders begint de vrouw te mekkeren over kabels in de woonkamerVerwijderd schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:33:
[...]
Onderste link had ik volgens mij al geplaatst hier. Waarschijnlijk zullen sommige mensen ook nog steeds met Wi-Fi spelen in plaats van een kabel. Ik denk dat daar ook het grootste probleem ligt bij een slechte connectie, als ik bij mij in Enschede om mij heen kijk zie ik meer dan 30 routers in de buurt met redelijk veel overlap. No way dat mijn verbinding ooit stabiel zal zijn als ik ga gamen over Wi-Fi.
Ik kan als ik wil mijn router gewoon op mijn PS4 leggen als ik dat zou willen (afstand tussen mijn glasvezelmoden en de PS4 is ook minder dan een meter).
Aan de kabel hier, de glasvezelaansluiting is doorgetrokken naar de stekkerdoos achter de tvBean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:35:
[...]
ik speel ook wifi, maar dan via 5ghz, werkt prima. Hier is de afstand 2 meter, maar anders begint de vrouw te mekkeren over kabels in de woonkamer
Verwijderd
Kom ik aan met een 25 meter UTP kabel om 5 meter te overbruggen naar mijn PC. No woman, no problem zullen we maar zeggenBean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:35:
[...]
ik speel ook wifi, maar dan via 5ghz, werkt prima. Hier is de afstand 2 meter, maar anders begint de vrouw te mekkeren over kabels in de woonkamer
Maar de Wi-Fi adapter in de PS4 is niet bijster goed trouwens. Als ik een connectie test doet zit ik op 1/10e van mijn bekabelde test
ik heb de ps4 aan mijn computermonitor aangesloten.Bossie schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:39:
[...]
Aan de kabel hier, de glasvezelaansluiting is doorgetrokken naar de stekkerdoos achter de tv
Toen ik glasvezel kreeg heb ik alle cai kabels eruit gehaald en vervangen door cat6 kabels
Dat heeft de KPN meneer voor me gedaanBean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:43:
[...]
ik heb de ps4 aan mijn computermonitor aangesloten.
Toen ik glasvezel kreeg heb ik alle cai kabels eruit gehaald en vervangen door cat6 kabels
ik zit dan ook gelukkig niet bij kpn
Weer terug in div4, op de goede weg
Matuidi is echt een monster voor mij! Verratti begint trouwens doelpunten te produceren, die gozer heeft 58 shooting. Finishing is 52Bean77 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:00:
4-1-2-1-2 bevalt erg goed. 3 potjes en 3 ruime en gemakkelijke overwinningen. Genoeg afspeelmogelijkheden en wingers die lekker de hoeken kunnen induiken. Alleen heb je wel een erg goede cdm nodig om het voor de verdediging dicht te houden. Nainggolan voldoet, Matuidi is wat minder helaas.
Weer terug in div4, op de goede weg
http://www.futhead.com/16/squads/10348906/ (voor nieuwe lezers) Is het pace abuse, misschien een beetje. Maar eerst moet de ruimte worden gecreëerd om uit te kunnen breken. Steekpass te spelen, en die bs 34 pace Mertensacker er met 90 pace Reus (niet) uit te rennen. Dit is echt de eerste keer sinds FUT14 dat ik het gevoel heb de controle te hebben over mijn spelers!
Verwijderd
Toch een mooie return. Verkocht voor 35k en dus mooi 20k winst gemaakt via de draft.
Heb nu dit team gemaakt (oa Bellerin en Rooney gekocht van mijn profits). Wat zouden jullie verder nog veranderen? Ik heb nog 25k over.
http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1832371
Zo lijkt het ook wel aardig:
http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1832555
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 09:36 ]
kijk ook zeker naar verratti (IF), goede passer en dribbelen. Alleen wel erg klein. Dus in de as van het middenveld niet zo handig. Maar als buitenste centrale middenvelder evt wel een optie (beter dan pastore vind ik, hoewel pastore ook geen verkeerde keus is). Zijn IF versie is ook nog betaalbaar.Beltoni schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:06:
Ga mijn teams een beetje omgooien. Voorhoede Ribery, SIF Lewandowski en Robben doet het fantastisch. 2e team met Sanchez, Rooney en SIF Shaqiri gaat een stuk moeizamer. Ribery gaat daarom mijn 2e team versterken en Reus neemt zijn plek in. Naast Ribery komen dan Zlatan en UP Di Maria. Daardoor moeten wel IF Ramsey en Touré het veld ruimen. Waarschijnlijk worden dat Matuidi en Pastore, heb dan alleen wel 100k over... Nog even kijken wat ik daarmee ga doen.
Welke formatie speel je?
Hmmm IF Verratti is inderdaad niet zo duur. Goede passing en nog betere dribbling. Hij heeft alleen wel bizar lage shooting, iets wat ik toch wel fijn vind als rechter op linker CM.Bean77 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:10:
[...]
kijk ook zeker naar verratti (IF), goede passer en dribbelen. Alleen wel erg klein. Dus in de as van het middenveld niet zo handig. Maar als buitenste centrale middenvelder evt wel een optie (beter dan pastore vind ik, hoewel pastore ook geen verkeerde keus is). Zijn IF versie is ook nog betaalbaar.
Welke formatie speel je?
Speel 4321, teams komen er dan zo uit te zien:

Edit: Zit nu te denken... Kan ook IF Moutinho (ipv Verratti) op CM zetten, dat was vorig jaar echt een baas. SIF Van der Wiel erachter met Thiago Silva ernaast en IF/SIF Trapp op doel...
[ Voor 9% gewijzigd door Beltoni op 08-03-2016 10:55 ]
tsja als zijn shooting top was, dan was hij 5x zo duurBeltoni schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:47:
[...]
Hmmm IF Verratti is inderdaad niet zo duur. Goede passing en nog betere dribbling. Hij heeft alleen wel bizar lage shooting, iets wat ik toch wel fijn vind als rechter op linker CM.
Speel 4321, teams komen er dan zo uit te zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je kijkt naar korte pass, lange pass en dribbling stats vind ik hem ideaal. Het enige echte nadeel zijn lengte. Anders kan je altijd nog de non IF eens testen hoe het uitpakt. Passing vind ik toch wel het belangrijkste en daar is haast geen betere voor te vinden. Het enige waar je op moet letten is niet in het centrum ivm hoge ballen.
Heb mijn spelers in de verkoop gedaan. Denk toch dat het dit gaat worden (wat ik in de edit al aangaf).Bean77 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 10:56:
[...]
tsja als zijn shooting top was, dan was hij 5x zo duur
Als je kijkt naar korte pass, lange pass en dribbling stats vind ik hem ideaal. Het enige echte nadeel zijn lengte. Anders kan je altijd nog de non IF eens testen hoe het uitpakt. Passing vind ik toch wel het belangrijkste en daar is haast geen betere voor te vinden. Het enige waar je op moet letten is niet in het centrum ivm hoge ballen.

Moutinho is toch iets meer allround, vind het ook wel geinig om vd Wiel in mijn team te hebben. Mocht het niet bevallen kan ik altijd nog Verratti proberen.
Ik geniet van de normale Verratti op RCM.
Met een kleine chem hit, kun je ook Aurier als RB nemen en dan Toure ipv Moutinho.Beltoni schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:16:
[...]
Heb mijn spelers in de verkoop gedaan. Denk toch dat het dit gaat worden (wat ik in de edit al aangaf).
[afbeelding]
Moutinho is toch iets meer allround, vind het ook wel geinig om vd Wiel in mijn team te hebben. Mocht het niet bevallen kan ik altijd nog Verratti proberen.
Vervolgens kun je een beetje hem compenseren mbt manager/league combi.
Verwijderd
Edit:
Waarschijnlijk krijgen we een oranje Ronaldo (ST) en een Schurrle (RM) als dit zo door gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2016 22:18 ]
dat zijn betere startsVerwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:47:
Vandaag een paar potjes gedaan en in het nieuwe seizoen in divisie 4 gewoon 6 van de 6 wedstrijden gewonnen. In 1 wedstrijd zelfs 100% passing accuracy (2 doelpunten in 9 minuten was een beetje teveel van het goede). Het blijft me opvallen dat zowel ik als sommige tegenstanders redelijk vaak de lat blijven rakken wat echt 100% goals hadden moeten zijn. Het valt mij ook nog steeds op dat (bijna) iedereen verwacht dat hoge ballen en direct naar het doel rennen met de bal vanaf de aftrap super effectief is
Edit:
Waarschijnlijk krijgen we een oranje Ronaldo (ST) en een Schurrle (RM) als dit zo door gaat.
Hoge ballen kunnen effectief zijn met de juiste spelers, maar 19 van de 20 keer idd niet. Aftrap vond ik in het begin heel irritant. Nu blijf ik gewoon staan en pak ik zo de bal af.
Ik moet alleen nog proberen geduldig te zijn met verdedigen. Niet te gretig zijn met instappen. Als ik dan soms geduldig ben dan vliegen opeens alle longshots van de tegenstander erin, dat helpt ook weer niet lol. Anyway ik ben nog steeds mijn grootste tegenstander.
Als je overstapt naar een andere spelplatform dan begin je toch overnieuw? Tsja coins boosts wen je heel snel aan en mis je pas als je het niet meer hebt. En dan gaat het steeds langzamer totdat je er aanspraak op kan maken. Meeste coins pak je dan met het afronden van een seizoen (uiteraard met titel het meest, hoe hoger).bbblije schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:18:
Komend weekend de overstap naar de PS4 maken, zo snel mogelijk 25k bij elkaar opstrijken en dit team bouwen. http://www.futhead.com/16/squads/10526833/ Dan weer geduldig doorsparen naar de 200k, zodat ik mijn oude team weer op poten heb. Ben benieuwd hoe lang het duurt nu dat je geen coin boosts meer cadeau kan krijgen/geven
Team vind ik niet zo spannend, maar een goede speler met een slecht team is altijd nog beter dan een slechte speler met een goed team
Verwijderd
Hoge ballen kunnen inderdaad effectief zijn mits je ze goed gebruikt, bijvoorbeeld wanneer je 2e spits ook mee naar voren rent en niet wordt gedekt. Maar om nou vanaf de 16 elke keer de bal naar voren te trappen is gewoon vragen om problemen (of geluk). Wanneer iemand recht op mijn doel afrent (of wil gaan rennen) gebruik ik meestal team pressing om een muur te vormen en dan ren ik met Robben of Aubameyang naar de speler met de bal toe om hem uit balans te brengen. Longshots blijft een lastig verhaal en het blijft ook gewoon geluk als je het mij vraagt, je moet zorgen dat je iemand tussen de bal en het doel hebt staan en dat de speler alleen met zijn zwakke been kan schieten (wat bij 5*WF natuurlijk lastig is) zodat mocht hij proberen te schieten dat hij dan een kleinere kans heeft om raak te schieten.Bean77 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:01:
[...]
dat zijn betere startsIk ervaar de laatste dagen hetzelfde, maar ik krijg toch wel enkele goals tegen via onderkant lat / binnenkant paal. Meer dan een paar weken geleden.
Hoge ballen kunnen effectief zijn met de juiste spelers, maar 19 van de 20 keer idd niet. Aftrap vond ik in het begin heel irritant. Nu blijf ik gewoon staan en pak ik zo de bal af.
Ik moet alleen nog proberen geduldig te zijn met verdedigen. Niet te gretig zijn met instappen. Als ik dan soms geduldig ben dan vliegen opeens alle longshots van de tegenstander erin, dat helpt ook weer niet lol. Anyway ik ben nog steeds mijn grootste tegenstander.
Mocht je voor staan misschien is het handig om eens de 5212 te proberen. Gisteren ook 1 potje gehad waar het maar moeizaam ging om te scoren en nadat de tegenstander de 3-2 maakte ben ik maar zo gaan spelen om om verdedigend meer controle te over de wedstrijd wat uiteindelijk gelukt is. Het mag misschien wel laf zijn maar je ziet het in echte wedstrijden ook terug dus waarom zou jij het dan niet mogen doen.
Dit dus, vaak speel ik mijn eerste potje altijd defensief om even in het ritme te komen ipv gepowned te worden door slechte passingBean77 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:01:
[...]
dat zijn betere startsIk ervaar de laatste dagen hetzelfde, maar ik krijg toch wel enkele goals tegen via onderkant lat / binnenkant paal. Meer dan een paar weken geleden.
Vaak speelt dat prima, lekker dichthouden en snel omschakelen, maar vaak krijg je dan de meest "onmogelijke" longshots tegen terwijl ik toty neuer in mijn BL team had
Ja, je begint overnieuw. Daarom heb ik geprobeerd een starter team samen te stellen dat op papier gelijk is aan het team dat ik nu op de PC heb. Maar de PC gaat er uit, en gamen gaat voortaan gebeuren op een PS4. 50" lekker relaxed in de woonkamer, meer ruimte om m'n controller kapot te gooienBean77 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:01:
[...]
Als je overstapt naar een andere spelplatform dan begin je toch overnieuw? Tsja coins boosts wen je heel snel aan en mis je pas als je het niet meer hebt. En dan gaat het steeds langzamer totdat je er aanspraak op kan maken. Meeste coins pak je dan met het afronden van een seizoen (uiteraard met titel het meest, hoe hoger).
Team vind ik niet zo spannend, maar een goede speler met een slecht team is altijd nog beter dan een slechte speler met een goed team
Verwijderd
Ik ben overgestapt van NIF Neuer naar IF Fahrman. Heeft al wel een paar fenomenale reddingen gemaakt terwijl hij op de grond lagBossie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Dit dus, vaak speel ik mijn eerste potje altijd defensief om even in het ritme te komen ipv gepowned te worden door slechte passing
Vaak speelt dat prima, lekker dichthouden en snel omschakelen, maar vaak krijg je dan de meest "onmogelijke" longshots tegen terwijl ik toty neuer in mijn BL team had
SIF Cassias inmiddelsVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Ik ben overgestapt van NIF Neuer naar IF Fahrman. Heeft al wel een paar fenomenale reddingen gemaakt terwijl hij op de grond lagBevalt mij veel beter dan Neuer en scheelt weer wat geld.
http://www.futhead.com/16/squads/10313323/
Misschien kun je hiervan nog wat spelers overnemen?bbblije schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 00:18:
Komend weekend de overstap naar de PS4 maken, zo snel mogelijk 25k bij elkaar opstrijken en dit team bouwen. http://www.futhead.com/16/squads/10526833/ Dan weer geduldig doorsparen naar de 200k, zodat ik mijn oude team weer op poten heb. Ben benieuwd hoe lang het duurt nu dat je geen coin boosts meer cadeau kan krijgen/geven
https://www.easports.com/...Id=bJvm4lsJnMcQW:FFA16PS4
Deze selectie bevalt mij prima
Burp
Candreva is idd ook een beest! Even kijken wat ik er van over kan nemen!Wii4all schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:27:
[...]
Misschien kun je hiervan nog wat spelers overnemen?
https://www.easports.com/...Id=bJvm4lsJnMcQW:FFA16PS4
Deze selectie bevalt mij prima
Heb je toevallig ook de Gea geprobeerd?Bossie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:30:
[...]
SIF Cassias inmiddels![]()
http://www.futhead.com/16/squads/10313323/
Ben benieuwd naar het verschil tussen de SIF Casillas en de Gea.
Kun je dit verschil goed merken dan? Mijn doelman van 76 (rating) doet het naar mijn idee ook prima. Ronselt alles eruit.Nachtapotheker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:53:
[...]
Heb je toevallig ook de Gea geprobeerd?
Ben benieuwd naar het verschil tussen de SIF Casillas en de Gea.
De Gea is een puncher, krijg al genoeg tegengoals uit de rebound, daarnaast heeft Casillas long throw.RikN89 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:54:
[...]
Kun je dit verschil goed merken dan? Mijn doelman van 76 (rating) doet het naar mijn idee ook prima. Ronselt alles eruit.
http://www.futbin.com/compare/36776/4637
Daar zit zeker wat in. In mijn andere team heb ik handanovic en daarmee wordt het wel eens gevaarlijk na een long throw.Bossie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:06:
[...]
De Gea is een puncher, krijg al genoeg tegengoals uit de rebound, daarnaast heeft Casillas long throw.
http://www.futbin.com/compare/36776/4637
Er zit zeker verschil in keepers ja, maar als je tevreden bent over je huidige keeper dan kun je misschien beter investeren in andere posities.RikN89 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:54:
[...]
Kun je dit verschil goed merken dan? Mijn doelman van 76 (rating) doet het naar mijn idee ook prima. Ronselt alles eruit.
Mijn derde opties was Navas IF, voornamelijk ivm Chem. Navas heeft de trait "Pushes Up For Corners", iemand een idee wat dat doet?Nachtapotheker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:12:
[...]
Er zit zeker verschil in keepers ja, maar als je tevreden bent over je huidige keeper dan kun je misschien beter investeren in andere posities.
Ik denk dat hij dan aan het eind van de wedstrijd mee naar voren gaat met een corner?Bossie schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:18:
[...]
Mijn derde opties was Navas IF, voornamelijk ivm Chem. Navas heeft de trait "Pushes Up For Corners", iemand een idee wat dat doet?
Volgens mij gebeurt dat altijd als je achter staat de laatste 5 minuten en "all out attack" hebt ingesteld.laviolette schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:21:
[...]
Ik denk dat hij dan aan het eind van de wedstrijd mee naar voren gaat met een corner?
Even gegoogled en inderdaad alleen keepers met deze eigenschap doen dat.
[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 09-03-2016 15:30 ]
Eerste hit idd, had gezocht op "FUT Pushes Up For Corners" en kreeg alleen maar een lijst met futhead links naar keepers die deze trait hebbenNachtapotheker schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:24:
[...]
Volgens mij gebeurt dat altijd als je achter staat de laatste 5 minuten en "all out attack" hebt ingesteld.
Even gegoogled en inderdaad alleen keepers met deze eigenschap doen dat.
Ben laatst begonnen met FUT op de PS4. Heb een paar wedstrijdjes gespeeld maar weet nog niet echt hoe ik nu het snelst een redelijk team krijg. Heb nu 10.000 coins, wat kan ik daar het beste mee doen?
Wil graag handelen om het zo te vermeerderen, iemand tips?
alvast bedankt!
Verwijderd

Zullen wel veel pakketjes gehaald worden
Kun je coin boosters halen? Zo ja dan is dat sowieso aan te raden aangezien je volgens mij een paar hebt waar je een aantal wedstrijden 1000k extra krijgt. Voor de rest moet je een paar pagina's terug kijken aangezien o.a. ik een aantal tips hebben gedeeld vorige week (dinsdag dacht ik).Purehz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:37:
Hallo,
Ben laatst begonnen met FUT op de PS4. Heb een paar wedstrijdjes gespeeld maar weet nog niet echt hoe ik nu het snelst een redelijk team krijg. Heb nu 10.000 coins, wat kan ik daar het beste mee doen?
Wil graag handelen om het zo te vermeerderen, iemand tips?
alvast bedankt!
Waar kan je die coin boosters vinden? Ga eens even terug kijken danVerwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:12:
[afbeelding]
Zullen wel veel pakketjes gehaald worden
[...]
Kun je coin boosters halen? Zo ja dan is dat sowieso aan te raden aangezien je volgens mij een paar hebt waar je een aantal wedstrijden 1000k extra krijgt. Voor de rest moet je een paar pagina's terug kijken aangezien o.a. ik een aantal tips hebben gedeeld vorige week (dinsdag dacht ik).
Verwijderd
Catalogus (R3 op de PS4 dacht ik) en dan moet je even naar het FUT tabblad gaan.Purehz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:17:
[...]
Waar kan je die coin boosters vinden? Ga eens even terug kijken dan
Verwijderd
Zeker verdiend ook. Mis alleen Payet waardoor ik nu mijn 11 Payet's met een minimale winst moet verkopenWii4all schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:27:
bellerin in team of the week dat is wel interessant.
Verwijderd
Verwijderd
Sterker nog ik kom niet eens ingelogd. Krijg steeds Ea servers are offline.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:53:
EA servers hebben het weer zwaar. 1 potje geprobeerd te spelen, zonder lag of wat dan ook. Wordt je er rond de 70e minuut uitgegooid en krijg je een DNF
Verwijderd
Dat had ik daarna ook. Kan gelukkig nog wel op de web app (wat vanmiddag ook met moeite ging omdat ik zonder wat te doen al teveel acties had gedaan).To easy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:21:
[...]
Sterker nog ik kom niet eens ingelogd. Krijg steeds Ea servers are offline.
Mocht je een goedkoop team willen bouwen. Ik heb ooit een potje tegen dit team gedaan: https://www.easports.com/...Id=kQ4iPwqBnMcR3:FFA16PS4Purehz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:17:
[...]
Waar kan je die coin boosters vinden? Ga eens even terug kijken dan
Ik heb het even opgezocht en het is onder de 20k. Door dit team ooit gruwelijk ingemaakt omdat ik niet door die stomme verdediging kwam
Verwijderd
http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1856098
De partnership Ben Arfa - Lacazette - Tolisso en dan aangevuld met Willian is echt OP. Op termijn wil ik IF Ivanovic op de plek van Zouma zetten en IF Mendy als LB. Ntep wordt daarna vervangen door Ribery.
Verwijderd
Dat is tegen de regels van EA ja. Geen idee hoe streng ze zijn wanneer het "te veel" is.bbblije schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 09:56:
Ik ga hopelijk dit weekend de overstap maken naar console, maar dit betekend dat ik nog een hoop FIFA coins heb staan op mij origin account. Kan ik hier nog wat mee? Verkopen is illegaal toch?

Moet Thiago Silva nog kopen, daarna houd ik +- 40k over. Denk dat ik dat maar investeer in SIF Trapp. Veel andere opties zijn er niet. Zou het achter de hand kunnen houden om IF Verratti te halen mocht IF Moutinho niet bevallen.