Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:04:
Wat een slechte verbinding, super irritant die lag.
Die 2-1 vond ik je niet echt heel lekker verdedigen om eerlijk te zijn. Door Diekmeier te selecteren geef je hem de ruimte om naar rechts te kappen en met Boateng tackle je niet. Dan is het ongelukkig dat Neuer die bal niet in de korte hoek heeft. Bij die 2-2 is terugspeelbal niet optimaal, maar zou je zeggen dat Neuer die bal makkelijk moet wegwerken. Hier word je dus door de game benadeeld.
Dat zegt ie toch ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:04:
Wat een slechte verbinding, super irritant die lag.
Die 2-1 vond ik je niet echt heel lekker verdedigen om eerlijk te zijn. Door Diekmeier te selecteren geef je hem de ruimte om naar rechts te kappen en met Boateng tackle je niet. Dan is het ongelukkig dat Neuer die bal niet in de korte hoek heeft. Bij die 2-2 is terugspeelbal niet optimaal, maar zou je zeggen dat Neuer die bal makkelijk moet wegwerken. Hier word je dus door de game benadeeld.
Ja no shit :P

Het was ook niet mijn bedoeling om Diekmeier te kiezen maarja. Neuer had gewoon die bal kunnen hebben, als dit al de beste keeper is in het spel dan weet ik genoeg.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:53:
[...]

Pas nou maar op :p

Oke ik moet toch even weer haten op dit klote spel. Ik heb net een potje gespeeld waar ik echt veel beter was en uiteindelijk 2-0 voor stond. STOND. Die vent scoort in de 88e minuut een heel slecht doelpunt, na de aftrap speel ik hem naar mijn keeper, Neuer nog wel die denkt dat hij weet ik wat is en maakt vervolgens een eigen doelpunt. Alles gaat gewoon prima tot de laatste 3 speelminuten en dan help je een overwinning door 2 van zulke bullshit goals.

[video]
Begint rond 15:39.

Die tegenstander zal wel blij zijn 8)7 . Heb nu met moeite en veel te veel gehaat mijn fouten nog kunnen herstellen en heb nog net 13 punten kunnen zodat ik niet degradeerde.
Haha.

Zo das wel weer erg ja. En van neuer is het de laatste waar je het van verwacht!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik begreep het alsof hij het niet helemaal eens was met tegendoelpunten, maar waren beide -helaas- terecht. Maar my bad dan als ik verkeerd begrepen heb :p

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:13:
[...]

Haha.

Zo das wel weer erg ja. En van neuer is het de laatste waar je het van verwacht!
Als ik die wedstrijd gewoon had gewonnen had ik naar divisie 2 kunnen gaan als ik mijn laatste wedstrijd ook nog gewonnen had. Maar ik speel altijd een driven pass naar de keeper en het gaat altijd goed, en dan is het ook wel weer toevallig dat het een gelijkmaker is.

Mijn 2e goal rond 5:50 is wel leuk trouwens :+
MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:18:
[...]

Ik begreep het alsof hij het niet helemaal eens was met tegendoelpunten, maar waren beide -helaas- terecht. Maar my bad dan als ik verkeerd begrepen heb :p
Hoe is de 2e terecht dan? Dit is nog erger dan dat iemand direct vanaf de aftrap richting je doel rent als een kip zonder kop en scoort.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 22:27 ]

• MyUtd4Life
offtopic:
Ik zit echt niet op te letten en m'n reactie te snel te versturen. Hopelijk lukt het me nu goed te formuleren

Bij de eerste bedoelde ik terecht omdat die niet goed verdedigd was en de tweede als terecht opgemerkt als bullshit goal.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:32:
offtopic:
Ik zit echt niet op te letten en m'n reactie te snel te versturen. Hopelijk lukt het me nu goed te formuleren

Bij de eerste bedoelde ik terecht omdat die niet goed verdedigd was en de tweede als terecht opgemerkt als bullshit goal.
Eerste is wel terecht maar niet verdient ja. Ben allang blij dat het mij gelukt is om in de divisie te blijven.

• MyUtd4Life
Dat ben ik met je eens. Je verdiende gewoon die overwinning. Hopelijk heb je nu alle BS momenten voorlopig weer gehad en kan je in nieuwe seizoen promoveren naar hogere divisie :)

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:08:
[...]

Ja no shit :P

Het was ook niet mijn bedoeling om Diekmeier te kiezen maarja. Neuer had gewoon die bal kunnen hebben, als dit al de beste keeper is in het spel dan weet ik genoeg.
Neuer vind ik samen met SIF Ruffier de beste keeper van het spel. Maar ik heb ook ervaren dat wanneer je tegen een tegenstander staat die super goed is in afronden dat het niet uitmaakt of je toty neuer in het doel hebt staan of een of andere brons keeper.
Die eigen goal kan ik totaal niet verklaren. Bal komt naar jou toe, ik heb nog nooit meegemaakt dat een keeper zo'n actie maakt. Het enige wat ik kan bedenken is dat je zelf aan de sticks heb zitten duwen waardoor bij Neuer de aanname zo is gelopen zoals die ging.
Overigens heb je mazzel dat je in de kans daarna nog niet verliest.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:17:
[...]

Neuer vind ik samen met SIF Ruffier de beste keeper van het spel. Maar ik heb ook ervaren dat wanneer je tegen een tegenstander staat die super goed is in afronden dat het niet uitmaakt of je toty neuer in het doel hebt staan of een of andere brons keeper.
Die eigen goal kan ik totaal niet verklaren. Bal komt naar jou toe, ik heb nog nooit meegemaakt dat een keeper zo'n actie maakt. Het enige wat ik kan bedenken is dat je zelf aan de sticks heb zitten duwen waardoor bij Neuer de aanname zo is gelopen zoals die ging.
Overigens heb je mazzel dat je in de kans daarna nog niet verliest.
Ik zat er zelf niet aan. Maar na dat 2e doelpunt was ik ook volledig mijn focus kwijt. Heb op reddit wel vaker keepers domme acties zien maken dan wel niet dat hij door de benen gaat.

Verwijderd

Nieuwe brazilian squad gemaakt. Met oa Douglas Costa (non-upgrade), Coutinho en Oscar.

http://www.futbin.com/16/squad/322324
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:22:
Nieuwe brazilian squad gemaakt. Met oa Douglas Costa (non-upgrade), Coutinho en Oscar.

ik mis Jonas IF en Teixera ;)

edit wtf, stamina van pato lol, vervang deze echt met Jonas ;) (en teixera voor oscar).

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 02-03-2016 13:03 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Ik vind Oscar underrated. Vind het zelf een erg prettige speler om in het elftal te hebben. Zeker i.c.m. Coutinho. Jonas ga ik zeker nog proberen!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:21
Na een lange fifa pauze te hebben genomen (half jaartje). Heb ik vandaag eindelijk fifa 16 eens gekocht! dus ik zal ook in dit topic actief worden :)

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Geen sif Klaassen 😔

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:22:

Joaozinho o.i.d. Is trouwens ook een aanrader voor de LW positie.

• To easy
Haha die Sanogo bakt er een half jaar niks van en na 1 hattrick heeft die een inform in fifa 8)7

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:38:
Dat ben ik met je eens. Je verdiende gewoon die overwinning. Hopelijk heb je nu alle BS momenten voorlopig weer gehad en kan je in nieuwe seizoen promoveren naar hogere divisie :)
5 wedstrijden gespeeld en 1 maar gewoon Fifa afgesloten aangezien ik iemand tegen kwam die vanaf de aftrap al direct met Auba op mijn doel sprinte zonder dat ik wat kon doen en nog geen 10 minuten later een panalty krijg voor niks. Andere potjes ook weer gehad dat Robben 10 keer moest schieten (curve) voordat er ook maar 1 niet over het doel vloog, daarnaast dat Auba vergeet hoe hij moet een bal trappen 4 meter voor het doel. Uiteraard ook nog onterecht rood gepakt en Diekmeier had Ibra ook nog een aai over de bol gegeven waardoor mijn tegenstander een penalty kreeg. Uiteraard krijg je zelf geen penalty wanneer ze het bij jou doen.

Ook nog een confrontatie tussen Robben en Pepe in de 16. Pepe maakt een overtreding en krijgt geel maar toch is de vrije trap voor hem :+

• MyUtd4Life
Leuk spelletje hè dat FIFA? :P

Verwijderd

Super hoop dat er binnenkort een nieuwe patch komt zodat er nog meer anti-voetbal is gedurende een match :+

Gelukkig bestaat er nog zoiets als echt voetbal.

• MyUtd4Life
Nadat ik laatst vormdipje had, maar denk dat ik er nu echt uit ben. Vandaag vijf potjes gespeeld en allemaal gewonnen, met als absoluut hoogtepunt een 10-0 overwinning (met nota bene m'n fitness team) in divisie 2. Lig nu weer op koers voor divisie 1, nadat ik twee weken geleden afgleed naar divisie 4.

Geprobeerd om het leed van tegenstander zo min mogelijk te maken door niet (te?) sweatty te spelen, herhalingen te skippen en niet arrogant te juichen. Na afloop zelfs een berichtje gestuurd dat sportief was dat hij niet geleaved is. Mooi om te zien dat er nog mensen zijn die niet de verbinding verbreken en/of je in berichtje de huid vol schelden. Hij was vervolgens ook erg sportief in zijn reactie door mij te feliciteren.

Echt alles lukte in dat potje, wat ook wel eens mag met al die tegenslagen die gratis door EA worden aangeboden en jullie ook alles vanaf weten. Wel video van opgeslagen, zodat ik later nog hoop heb in slechte dagen. Wellicht nu al wat voor [Verwijderde gebruiker], om te kijken hoe het wel moet? :P :P :P

Verwijderd

Taison is volgens mij ook wel een aardige speler. Net als Firminho. Die moet ik ook even proberen.

Wat vinden jullie van dit elftal? Hybrid van Serie A - BPL met IF Firminho en Higuain.

http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1758742

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2016 08:32 ]

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:59:
Taison is volgens mij ook wel een aardige speler. Net als Firminho. Die moet ik ook even proberen.

Wat vinden jullie van dit elftal? Hybrid van Serie A - BPL met IF Firminho en Higuain.

http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1758742
taison zit volgens mij met zijn stamina uit mijn hoofd. Daarom kies ik altijd teixera boven Taison.
team ziet er leuk uit. Higuain is mijn speler niet, maar misschien werkt hij bij jou.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 02:31:
Echt alles lukte in dat potje, wat ook wel eens mag met al die tegenslagen die gratis door EA worden aangeboden en jullie ook alles vanaf weten. Wel video van opgeslagen, zodat ik later nog hoop heb in slechte dagen. Wellicht nu al wat voor [Verwijderde gebruiker], om te kijken hoe het wel moet? :P :P :P
Ik kan ook wel wat filmpjes van mijn PS4 afhalen van aanvallen van mij hoor :P

http://www.pu.nl/artikele...ljoen-dollar-per-jaar-op/

:')

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik miste wingers en de upgrade van Di Maria heeft mij een nieuwe richting in gestuurd, maar het bakt. Ik dribbel graag en ben niet van het tikke-takke voetbal, daarom box-to-box middenvelders en spelers die handig aan de bal zijn. Oude opstelling was het middenveld naar mijn mening te veel aan de bal, waar ik moest wachten op mijn strikers om runs te maken. Dit gaat 45 min goed maar de tweede helft als iedereen wat moe is ben ik enkel aan het verdedigen, wat vaak leidt tot een gelijkspel of loss. Zowel 4321 als 433 werkt niet met deze spelers. Martial is nergens te bekennen, Aguero maakt geen runs en de enige goals die ik maak zijn met Di Maria die zich als loner naar de 16 dribbelt. Ik heb meer succes met mijn fitness team (442 BPL restje) dan met mijn main. Waarom werken sommige teams niet ondanks dat ze er beestig uit zien op papier? Instructies veranderen niets, ik denk dat de workrates het verkloten :/ Ik heb iets minder dan 40K voor upgrades.

[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 03-03-2016 13:22 ]

Verwijderd

Kan zijn dat de combinatie van spelers + opstelling niet goed werkt. Voor mij werkt het het beste om de beste spelers bij de opstelling te kiezen. Dus eerst opstelling dan spelers, i.p.v. andersom.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
bbblije schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:08:
Ik miste wingers en de upgrade van Di Maria heeft mij een nieuwe richting in gestuurd, maar het bakt. Ik dribbel graag en ben niet van het tikke-takke voetbal, daarom box-to-box middenvelders en spelers die handig aan de bal zijn. Oude opstelling was het middenveld naar mijn mening te veel aan de bal, waar ik moest wachten op mijn strikers om runs te maken. Dit gaat 45 min goed maar de tweede helft als iedereen wat moe is ben ik enkel aan het verdedigen, wat vaak leidt tot een gelijkspel of loss. Zowel 4321 als 433 werkt niet met deze spelers. Martial is nergens te bekennen, Aguero maakt geen runs en de enige goals die ik maak zijn met Di Maria die zich als loner naar de 16 dribbelt. Ik heb meer succes met mijn fitness team dan met mijn main. Waarom werken sommige teams niet ondanks dat ze er beestig uit zien op papier? Instructies veranderen niets, ik denk dat de workrates het verkloten :/ Ik heb iets minder dan 40K voor upgrades.
Vond Aguero ook niet zo fijn in een 4321. Mist toch een beetje kracht. Heb nu Rooney daar staan en die doet het een stuk beter, is nog goedkoper ook. Is Martial fijn? Mist toch een beetje de passing voor een winger lijkt mij.

Vind Ribery het erg goed doen, moet je alleen wel je team een beetje op de schop nemen. Daarnaast is Cavani, zoals elk jaar, een f*cking baas. Persoonlijk zou ik Pastore nog op de plek van Tolisso zetten.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nteGX/493ae37d81.jpg

Verwijderd

Net een potje gespeeld tegen iemand. Misschien dat je aan de volgende statistieken al wel kunt zien hoe het is gegaan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AkRdcXE.png

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0IBkMkv1oXY]

Kerel scoort 1 keer (zijn eerste schot op doel) en begint "fuck you verry much" te zingen de rest van de wedstrijd :') Volgens mij kun je de audio van de andere persoon niet horen in de video wat jammer is in dit geval maar het klonk als een 13 jarig kind. Dit is echt wat er mis is met het spel. Je bent zoveel beter maar toch wordt je er meerdere keren per FUT seizoen bij genaaid. Ook nog een paar andere potjes waar ik met een 86 rating team speelde waar echt sprake was van dat dingen (behoorlijk) tegen zaten waardoor ik gewoon onmogelijk kon winnen.

Ik hoop dat MyUtd4Life het nu wel met mij eens is dat ik gewoon genaaid wordt en dat het niet (altijd) aan mijn spel ligt :+ ?

P.s. Dacht ik stuur hem ook nog een berichtje maar blijkbaar is het een kind wat ook COD speelt, net zo'n kleuter - http://i.imgur.com/bG7axvn.png

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:29:
Net een potje gespeeld tegen iemand. Misschien dat je aan de volgende statistieken al wel kunt zien hoe het is gegaan:
[afbeelding]

[video]

Kerel scoort 1 keer (zijn eerste schot op doel) en begint "fuck you verry much" te zingen de rest van de wedstrijd :') Volgens mij kun je de audio van de andere persoon niet horen in de video wat jammer is in dit geval maar het klonk als een 13 jarig kind. Dit is echt wat er mis is met het spel. Je bent zoveel beter maar toch wordt je er meerdere keren per FUT seizoen bij genaaid. Ook nog een paar andere potjes waar ik met een 86 rating team speelde waar echt sprake was van dat dingen (behoorlijk) tegen zaten waardoor ik gewoon onmogelijk kon winnen.

Ik hoop dat MyUtd4Life het nu wel met mij eens is dat ik gewoon genaaid wordt en dat het niet (altijd) aan mijn spel ligt :+ ?

P.s. Dacht ik stuur hem ook nog een berichtje maar blijkbaar is het een kind wat ook COD speelt, net zo'n kleuter - http://i.imgur.com/bG7axvn.png
Was misschien ook wel een klein beetje onnodig om een bericht te sturen. Neemt niet weg dat FIFA niet goed voor je bloeddruk is.

Ik heb inmiddels de weg weer omhoog gevonden. Na een vrije val van divisie 4 naar divisie 7, ben ik gisteravond weer gepromoveerd.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb Cavani in mijn startup team gebruikt, maar ik vind het te sloom. Zeker omdat ik veel dribbel is snelheid en behendigheid een must. Op papier zijn dan Aguero en Martial geweldig, maar in het spel zaad :/

Ik gooi vanavond de boel in de verkoop, en dan ga ik dit in elkaar zetten!

Verwijderd

chengbondkwok schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:55:
[...]

Was misschien ook wel een klein beetje onnodig om een bericht te sturen. Neemt niet weg dat FIFA niet goed voor je bloeddruk is.

Ik heb inmiddels de weg weer omhoog gevonden. Na een vrije val van divisie 4 naar divisie 7, ben ik gisteravond weer gepromoveerd.
Ja eerste keer dat ik het zo doe maar het is behoorlijk laf om Lily Allen - Fuck You te gaan zingen als een kind als je met veel te veel geluk voor staat. Ik laat FUT ook wel voor wat het is de komende tijd aangezien ik het gevoel heb dat er nog veel meer wedstrijden komen.

Heb wel eens lui gecomplimenteerd na de wedstrijd maar het is al veel te lang geleden dat ik een leuk potje FUT heb gespeeld.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
bbblije schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:15:
[...]

Ik heb Cavani in mijn startup team gebruikt, maar ik vind het te sloom. Zeker omdat ik veel dribbel is snelheid en behendigheid een must. Op papier zijn dan Aguero en Martial geweldig, maar in het spel zaad :/

Ik gooi vanavond de boel in de verkoop, en dan ga ik dit in elkaar zetten!
Iedereen speelt het spel natuurlijk anders. Vind zelf pace wat minder belangrijk en heb liever dat ze stats hebben bij de positie en rol die zij vervullen. Speler als Aguero moet vooral ruimte hebben en daarom zie je hem ook vaak in 41212 teams. Bij 4321 staan de wingers er redelijk dicht op en de verdedigers dus ook. Veld wordt daardoor een stuk kleiner wat voor een speler met zijn stats is dat nadelig.

• To easy
[afbeelding]

[video]

Haha erg dit. Wel mooi dat je een berichtje stuurde ;)!
[afbeelding]

[video]

tsja de vraag is wie de grootste kleuter is. Dat hij kansloos is, is vrij duidelijk zo te lezen. Maar dat jij het filmpje "Aids PSV" noemt vind ik van minimaal vergelijkbaar niveau. Dus zoveel recht op klagen heb je voor mij totaal niet.

Vanmiddag heb ik denk ik tegen zijn broertje gespeeld. Ik kwam 1-0 voor, toen had hij mazzel dat hij op 1-2 kwam. Daarna tijdrekken als een malle en heel irritant doen. Ik scoor in de 87 en 89ste minuut en win met 3-2. Jammer dat ik zijn gezicht niet kon zien na de 3-2 :P

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Haha erg dit. Wel mooi dat je een berichtje stuurde ;)!
Kon niet anders. Hoop dat hij niet op deze manier wint tegen andere mensen.
Bean77 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:31:
[...]

tsja de vraag is wie de grootste kleuter is. Dat hij kansloos is, is vrij duidelijk zo te lezen. Maar dat jij het filmpje "Aids PSV" noemt vind ik van minimaal vergelijkbaar niveau. Dus zoveel recht op klagen heb je voor mij totaal niet.

Vanmiddag heb ik denk ik tegen zijn broertje gespeeld. Ik kwam 1-0 voor, toen had hij mazzel dat hij op 1-2 kwam. Daarna tijdrekken als een malle en heel irritant doen. Ik scoor in de 87 en 89ste minuut en win met 3-2. Jammer dat ik zijn gezicht niet kon zien na de 3-2 :P
Meer een verwijzing naar EAIDS en dat hij zijn club FC PSV heeft genoemd. Je mag uiteraard zelf oordelen of je mij een klein kind vind maar wat ik soms tegen kom na 655 FUT wedstrijden is dat je sommige wedstrijden echt benadeeld wordt hoe goed je spel ook is.

Tegen je broertje/kameraad spelen vind ik ook wat anders dan tegen iemand op FUT die ik niet ken. Tegen kameraden kan ik gewoon met plezier een middagje Fifa doen maar met FUT is de lol er na 2 wedstrijden al af, ongeacht of ik deze 2 nou win of niet. Cariere mode kan ik ook prima een paar uur achter elkaar spelen en als ik daar een eigen doel maak dan is het niet anders, een speler van +-70 kan van mij een fout maken maar dat de beste spelers van de Bundesliga geen bal kunnen aannemen, of uberhaupt 2 keer de bal moeten aanraken voordat ze hem volledig onder controle hebben. Dit gebeurd zelfs met mijn cariere mode niet qua passing.
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:51:
[...]

Kon niet anders. Hoop dat hij niet op deze manier wint tegen andere mensen.

[...]

Meer een verwijzing naar EAIDS en dat hij zijn club FC PSV heeft genoemd. Je mag uiteraard zelf oordelen of je mij een klein kind vind maar wat ik soms tegen kom na 655 FUT wedstrijden is dat je sommige wedstrijden echt benadeeld wordt hoe goed je spel ook is.

Tegen je broertje/kameraad spelen vind ik ook wat anders dan tegen iemand op FUT die ik niet ken. Tegen kameraden kan ik gewoon met plezier een middagje Fifa doen maar met FUT is de lol er na 2 wedstrijden al af, ongeacht of ik deze 2 nou win of niet. Cariere mode kan ik ook prima een paar uur achter elkaar spelen en als ik daar een eigen doel maak dan is het niet anders, een speler van +-70 kan van mij een fout maken maar dat de beste spelers van de Bundesliga geen bal kunnen aannemen, of uberhaupt 2 keer de bal moeten aanraken voordat ze hem volledig onder controle hebben. Dit gebeurd zelfs met mijn cariere mode niet qua passing.
Als er "aids" staat, dan staat er toch echt "aids". Het is ook niet niet zo dat wanneer ik "appel" type ik dan verwijs naar "aardappel". Je had beter kunnen zeggen dat je het gewoon niet had moeten typen. Dat je raar eronder uit gaat praten maakt het er alleen maar vreemder op (voor mij in ieder geval).
Beltoni schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:32:
[...]

Iedereen speelt het spel natuurlijk anders. Vind zelf pace wat minder belangrijk en heb liever dat ze stats hebben bij de positie en rol die zij vervullen. Speler als Aguero moet vooral ruimte hebben en daarom zie je hem ook vaak in 41212 teams. Bij 4321 staan de wingers er redelijk dicht op en de verdedigers dus ook. Veld wordt daardoor een stuk kleiner wat voor een speler met zijn stats is dat nadelig.
klopt met een kleiner veld merk ik dat je meer hebt aan meer fysiek omdat je meer in de duels komt. Vanochtend met mijn Ibra (strenght 99) aan het sprinten terwijl een tegenstander hem probeert weg te duwen. Lukt voor geen milimeter en struikelt daardoor waardoor hij makkelijk kan afronden.
Overigens heeft aguero wel weer snelheid, maar verhindert zijn stamina om hem echt na een minuut of 60/70 nog echt te gebruiken.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:00:
[...]

Als er "aids" staat, dan staat er toch echt "aids". Het is ook niet niet zo dat wanneer ik "appel" type ik dan verwijs naar "aardappel". Je had beter kunnen zeggen dat je het gewoon niet had moeten typen. Dat je raar eronder uit gaat praten maakt het er alleen maar vreemder op (voor mij in ieder geval).
Zo titel aangepast omdat ik blijkbaar een PSV supporter heb beledigd. Ik heb niet zo'n zin om een hele discussie hier over te gaan voeren maar ik praat mij er niet onder uit volgens mij. Ik zeg alleen dat er wedstrijden zijn waar je zoveel meer inzet moet tonen en 110% moet geven om te winnen. Je wordt gewoon benadeeld omdat je meer tijd in het spel hebt gestopt (beter team) dan iemand anders en ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben in de hele wereld die hier zo over denkt.

Een scheidsrechter in Fifa kan ook gewoon precies 2 dezelfde incidenten anders beoordelen wat gewoon neerkomt op handicap.
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:13:
[...]

Zo titel aangepast omdat ik blijkbaar een PSV supporter heb beledigd. Ik heb niet zo'n zin om een hele discussie hier over te gaan voeren maar ik praat mij er niet onder uit volgens mij. Ik zeg alleen dat er wedstrijden zijn waar je zoveel meer inzet moet tonen en 110% moet geven om te winnen. Je wordt gewoon benadeeld omdat je meer tijd in het spel hebt gestopt (beter team) dan iemand anders en ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben in de hele wereld die hier zo over denkt.

Een scheidsrechter in Fifa kan ook gewoon precies 2 dezelfde incidenten anders beoordelen wat gewoon neerkomt op handicap.
ik heb het nergens over psv. ik heb het over de ziekte die je gebruikt. En ja ik ken mensen die aan aids zijn overleden, dus ik vind het niet gepast om onnodig ernstige ziektes te gebruiken.
Maar zoals je zei een streep eronder.
Het spel is immers nog frustrerend genoeg.

Verwijderd

De longshots van Firminho zijn echt baas!

Ben overgestapt naar 4-3-2-1. Bevalt tot nu toe erg goed.

Nieuwe Russian League / Brazil / French BPL hybrid
http://www.futbin.com/16/squad/326640

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2016 08:02 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:52:
De longshots van Firminho zijn echt baas!

Ben overgestapt naar 4-3-2-1. Bevalt tot nu toe erg goed.

Nieuwe Russian League / Brazil / French BPL hybrid
http://www.futbin.com/16/squad/326640
heb je musa al eens geprobeerd? Ik heb er zelf nooit mee gespeeld, maar vond het altijd een rot speler om tegenover te staan.

• Dendeyy
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-10-2024
Kom divisie 3 weer eens niet uit.
4 punten nodig en nog 3 wedstrijden te spelen.
Dan speel je vervolgens 3x gelijk, controllers door de kamer heen....
Dendeyy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:20:
Kom divisie 3 weer eens niet uit.
4 punten nodig en nog 3 wedstrijden te spelen.
Dan speel je vervolgens 3x gelijk, controllers door de kamer heen....
Ik heb gisteravond geprobeerd met 41212 te voetballen, echter zit ik nu daardoor een divisie lager :+
Vandaag maar weer opklimmen met 433 (4of5).

CDM Lahm als RB is wel ontzettend goed, heb alleen niet een goed alternatief als CM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-11 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bossie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:31:
[...]

Ik heb gisteravond geprobeerd met 41212 te voetballen, echter zit ik nu daardoor een divisie lager :+
Vandaag maar weer opklimmen met 433 (4of5).

CDM Lahm als RB is wel ontzettend goed, heb alleen niet een goed alternatief als CM.
Gustavo
Vidal
Thiago

Genoeg goede middenvelders in de Bundesliga.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:33:
[...]

Gustavo
Vidal
Thiago

Genoeg goede middenvelders in de Bundesliga.
En gotze/gundogan ;)

Het zijn voornamelijk middenvelders die aanvallend goed zijn, terwijl Gustavo eigenlijk de enige is die ook verdedigend ok is. Ik wil Vidal ook eens als CAM testen in 433(4) aangezien ik gisteren een tegenstander had die hem zo gebruikten en had het daar bijzonder lastig tegen.

edit:
Ik ga Hummels en Kroos halen en vervolgens 4411 en 532 eens testen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 04-03-2016 12:46 ]

Bossie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:38:
[...]

En gotze/gundogan ;)

Het zijn voornamelijk middenvelders die aanvallend goed zijn, terwijl Gustavo eigenlijk de enige is die ook verdedigend ok is. Ik wil Vidal ook eens als CAM testen in 433(4) aangezien ik gisteren een tegenstander had die hem zo gebruikten en had het daar bijzonder lastig tegen.

edit:
Ik ga Hummels en Kroos halen en vervolgens 4411 en 532 eens testen.
en calhanoglu :p Die vind ik als middenvelder beter dan als spits.
Maar het is lastig een opstelling te vinden. Ik ben ook al zo vaak gewisseld dat ik mij uberhaupt ook afvraag of dat nog zin heeft. Er is geen ideale opstelling denk ik en bovendien ben ik zelf de grootste beperkende factor. Ik zou echt nog moeten investeren in verdiepen in alle aspecten van het spel. De vraag is of ik dat wel wil.

Ik zou eigenlijk wel een NL/eredivisie team weer willen hebben, maar mijn prestaties zijn altijd zo bagger dan. Misschien moet ik het gewoon doen. Een brasil/russisch team ernaast lijkt me ook leuk. Als ik dan duikel van div3 naar div6 ofzo dan moet ik het maar accepteren. (huidige teams zal ik dan ook niet verkopen). Misschien is dat wel een leuk projectje voor mij.

Bean77 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:06:
[...]

en calhanoglu :p Die vind ik als middenvelder beter dan als spits.
Maar het is lastig een opstelling te vinden. Ik ben ook al zo vaak gewisseld dat ik mij uberhaupt ook afvraag of dat nog zin heeft. Er is geen ideale opstelling denk ik en bovendien ben ik zelf de grootste beperkende factor. Ik zou echt nog moeten investeren in verdiepen in alle aspecten van het spel. De vraag is of ik dat wel wil.

Ik zou eigenlijk wel een NL/eredivisie team weer willen hebben, maar mijn prestaties zijn altijd zo bagger dan. Misschien moet ik het gewoon doen. Een brasil/russisch team ernaast lijkt me ook leuk. Als ik dan duikel van div3 naar div6 ofzo dan moet ik het maar accepteren. (huidige teams zal ik dan ook niet verkopen). Misschien is dat wel een leuk projectje voor mij.
Ipv van verdedigende stabiliteit in te bouwen, zou ik ook Auba weer kunnen oppikken en deze als loper naast Lewa gaan misbruiken in een 442 variant :D

Bossie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:24:
[...]

Ipv van verdedigende stabiliteit in te bouwen, zou ik ook Auba weer kunnen oppikken en deze als loper naast Lewa gaan misbruiken in een 442 variant :D
Lijkt mij altijd een goede combinatie die 2. Daarachter kijken om spelers neer te zetten met zo goed mogelijk passen. Zoals gundogan IF (wtf 145k? eerst was die nog 80k lol) of castro IF. Lahm als cdm helpt dan ook beter dan als rb. Mijn ervaring is dat diekmeier voor mij prima is.

Verwijderd

Ik speelde gisteren tegen iemand met dit team. Ik had het ontzettend lastig tegen die gast. Won gelukkig wel met 2-1 maar toch. Ziet er op papier ook erg goed uit. Zeker met Gotze op die plek en dan dat middenveld daarachter. Rodriguez is ook enorm OP.

http://www.futbin.com/16/squad/327056
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:02:
Ik speelde gisteren tegen iemand met dit team. Ik had het ontzettend lastig tegen die gast. Won gelukkig wel met 2-1 maar toch. Ziet er op papier ook erg goed uit. Zeker met Gotze op die plek en dan dat middenveld daarachter. Rodriguez is ook enorm OP.

http://www.futbin.com/16/squad/327056
Ik dacht aan James Rodriquez :+
Het is een leuke variant, maar zou het liefst toch Robben/Reus houden.

Verwijderd

Haha, ze zijn allebei OP. :P

In dit geval bedoelde ik indd de linksback. ;) Die heeft overigens net als James een verwoestende linker.

• Kadketz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-10 12:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:44:
Haha, ze zijn allebei OP. :P

In dit geval bedoelde ik indd de linksback. ;) Die heeft overigens net als James een verwoestende linker.
James randje 16 finesse shot is OP!!! O-)
Hmmm, ik zou mijn duits team met TOTY Neuer kunnen inruilen voor een BBVA team (RM/Barca + Godin) en nog 300k muntjes overhouden.

Het BBVA team past waarschijnlijk beter bij mijn speelstijl, echter dan heb ik geen muur meer in het doel.
http://www.futhead.com/16/squads/10313323/

edit:
Moet nog twee spelers halen en TOTY moet nog verkocht worden.

Iemand tips mbt welke keeper voor mijn BBVA team?
- SIF Casillas
- IF Navas
- De Gea

[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 04-03-2016 19:46 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:31:
[...]

Lijkt mij altijd een goede combinatie die 2. Daarachter kijken om spelers neer te zetten met zo goed mogelijk passen. Zoals gundogan IF (wtf 145k? eerst was die nog 80k lol) of castro IF. Lahm als cdm helpt dan ook beter dan als rb. Mijn ervaring is dat diekmeier voor mij prima is.
IF Gundogan is het niet echt waard. zijn 83 kaart is prima en is net zo slecht wat betreft stamina. Ik heb hem vandaag verkocht voor 135k (gekocht voor 78k).
Bossie schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:54:
Hmmm, ik zou mijn duits team met TOTY Neuer kunnen inruilen voor een BBVA team (RM/Barca + Godin) en nog 300k muntjes overhouden.

Het BBVA team past waarschijnlijk beter bij mijn speelstijl, echter dan heb ik geen muur meer in het doel.
http://www.futhead.com/16/squads/10313323/

edit:
Moet nog twee spelers halen en TOTY moet nog verkocht worden.

Iemand tips mbt welke keeper voor mijn BBVA team?
- SIF Casillas
- IF Navas
- De Gea
Ik zou voor Casillas gaan. Echt goede prijs/kwaliteit verhouding. Met handschoen/glove chem kaart erop.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:12:
[...]

IF Gundogan is het niet echt waard. zijn 83 kaart is prima en is net zo slecht wat betreft stamina. Ik heb hem vandaag verkocht voor 135k (gekocht voor 78k).
140k voor gundogan IF is wat uit balans idd. Maar destijds 80k voor deze kaart vond ik het absoluut waard. Zijn passing (met catalyst chem kaart) is echt een toegevoegde waarde.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:42:
[...]

Ik zou voor Casillas gaan. Echt goede prijs/kwaliteit verhouding. Met handschoen/glove chem kaart erop.
[...]

140k voor gundogan IF is wat uit balans idd. Maar destijds 80k voor deze kaart vond ik het absoluut waard. Zijn passing (met catalyst chem kaart) is echt een toegevoegde waarde.
Valt steeds minder op als ik kijk naar zijn 83 upgrade die voor 5k te koop is. Het enige probleem is dat hij na 45 minuten al onder de 50% stamina zit. Chemisty kaarten heb ik ook niet zoveel vertrouwen in dat het een speler echt beter maakt.

Ik haal liever voor dat geld de 88 Lewandowski en wissel Lewa dan met Robben mocht ik meer op snelheid gaan spelen.
Bean77 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:42:
[...]

Casillas idd gehaald, moet nog even wennen aan het nieuwe team maar had ook ruim 150 wedstrijden ofzo met mijn Bundesliga team gespeeld.

Voor nu eerst 433(5), maar kan altijd Busquets wisselen met James en vervolgens in 433(4) verder gaan.
Suarez is echt een beest :+

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 21:48:
[...]

Valt steeds minder op als ik kijk naar zijn 83 upgrade die voor 5k te koop is. Het enige probleem is dat hij na 45 minuten al onder de 50% stamina zit. Chemisty kaarten heb ik ook niet zoveel vertrouwen in dat het een speler echt beter maakt.

Ik haal liever voor dat geld de 88 Lewandowski en wissel Lewa dan met Robben mocht ik meer op snelheid gaan spelen.
Heb je daar zoveel last van die stamina? Ik heb daar nooit opvallend last van eigenlijk. Ik heb eerder het gevoel dat het hele team het heeft, zowel mijn team als die van de tegenstander.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

To easy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Heb je daar zoveel last van die stamina? Ik heb daar nooit opvallend last van eigenlijk. Ik heb eerder het gevoel dat het hele team het heeft, zowel mijn team als die van de tegenstander.
Ik heb al mijn IF's verkocht, omdat ik het idee had dat ze nadelig voor me werkte. Dit team is zo zalig in balans! En verwacht eindelijk in divisie 1 terecht te komen! Jammer dat ik hier pas mee kwam na het afzakken van divisie 3 naar 6 :/ Maar nu heb ik een kleine 300K op de bank staan, zonder dat ik iets aan mijn team wil verbeteren. Ja IF Reus... 800K :o
bbblije schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:04:
[...]

Ik heb al mijn IF's verkocht, omdat ik het idee had dat ze nadelig voor me werkte. Dit team is zo zalig in balans! En verwacht eindelijk in divisie 1 terecht te komen! Jammer dat ik hier pas mee kwam na het afzakken van divisie 3 naar 6 :/ Maar nu heb ik een kleine 300K op de bank staan, zonder dat ik iets aan mijn team wil verbeteren. Ja IF Reus... 800K :o
Alaba misschien eens proberen ipv Durm?

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Nouja ik zie hem vooral hard achteruit gaat. Spelers als Lahm merk ik het ook wel aan dat het wat harder achteruit gaat dan bij zo'n buffel als Vidal.

Vandaag toch nog een paar potjes gedaan voordat Arsenal moest spelen. Na 3 keer ongelukkig de paal te raken in plaats van de kruising kreeg ik een 4e kans vanuit een counter en hoe kan het ook anders met Muller zijn 93 finishing, onderkant lat.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yn4lwOj.png

Zoals ik het zie is het gewoon een goal aangezien je tussen de bal en de lijn nog gewoon groen ziet maar blijkbaar was het niet het geval. Dan krijg je daarna een penalty en die schiet je recht op de keeper af :+

Video: https://streamable.com/knlv

Nog wel 2-2 kunnen maken en de titel in divisie 5 gewonnen door dat ene puntje.
Bossie schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Alaba misschien eens proberen ipv Durm?
Sowieso aan te raden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2016 14:43 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Durm is goud! Die jonge speelt zo heerlijk samen met Reus! 1-2 over de vleugel, orgasmisch!

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 14:34
Wat zouden jullie aanpassen/upgraden? Heb nog 150k over.

http://www.futbin.com/16/squad/329287

• bbblije

bbblije

Riiiiight

pleister schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:00:
Wat zouden jullie aanpassen/upgraden? Heb nog 150k over.

http://www.futbin.com/16/squad/329287
Wat mis je zelf? Elk team is heel persoonlijk. Ik heb gelukkig mijn golden boyz gevonden, maar dat heeft me 400 wedstrijden gekost.

Van wat ik zo zie is Biglia je zwakste middenvelder. Maar het ligt totaal aan jouw speelstijl met wie je hem verwisseld.

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 14:34
Had Biglia gekocht voor chemistry, maar hij is erg goed moet ik zeggen. Misschien een goede wissel kopen dan maar.

Verwijderd

pleister schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 15:10:
Had Biglia gekocht voor chemistry, maar hij is erg goed moet ik zeggen. Misschien een goede wissel kopen dan maar.
Khedira misschien? Ik heb echt een hekel om tegen Italiaanse teams te spelen omdat het redelijk wat moeite kost om er langs te komen. Khedira valt daar ook onder :P

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Hoe vaak is Pereyra aan de bal? Toen ik hem links had kon ik hem niet vinden...

Verwijderd

Grote kans dat Payet een IF krijgt trouwens :P Zijn huidige IF zal wel minder waard worden dan.

Edit:
Maar even 10 keer een 82 Payet gehaald. Neem aan dat wanneer je 2-0 achterstaat en dan 2-3 wint dat dat wel voldoende is voor een IF.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2016 18:21 ]

Best goed team. Pereyra gewoon laten staan, erg goede speler. Ik zou eerder kijken om nog een beetje te sparen voor IF Cech. (ca 185k op ps4).

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Als je ontevreden bent kan je wellicht deze weg inslaan http://www.futhead.com/16/squads/10369753/

Met IF's waar je ze kunt betalen.
bbblije schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:44:
[...]

Als je ontevreden bent kan je wellicht deze weg inslaan http://www.futhead.com/16/squads/10369753/

Met IF's waar je ze kunt betalen.
pogba hoort in de as

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Doe een voorstel?!
als cdm, centrale cm of als cam. (eerste en laatste speelt hij bij mij het best)
Je kan er zoveel opstellingen mee maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 05-03-2016 19:11 ]

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
[afbeelding]

[video]

Ik moet zeggen dat je veel balbezit hebt, maar er ontzettend weinig mee doet. Je spam passt als een malle. Dat werkt niet in deze FIFA.

Verwijderd

RikN89 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:03:
[...]

Ik moet zeggen dat je veel balbezit hebt, maar er ontzettend weinig mee doet. Je spam passt als een malle. Dat werkt niet in deze FIFA.
Het is ongebruikelijk dat ik zo veel balbezit heb. Daarnaast ben ik continue aan het aanvallen dus hoezo doe ik er dan niks mee :') Dit jaar draait het juist om passing omdat alle "pace hoeren" het spel vorig naar hebben bederft werkt het nu iets anders. Rond de 60e minuut had Muller gewoon een schot op de korte hoek kunnen maken maar de bal ging gewoon recht op de keeper af ondanks zijn 93 finishing.

De bal spammen kun je het ook niet noemen als je voornamelijk richting het doel van de tegenstander gaat of wel ?
RikN89 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:03:
[...]

hij heeft de controle over de wedstrijd maar speelt deze pot te snel. Laatste fase strand elke keer omdat hij een risicovolle bal geeft naar een speler die 1 tegen 4 a 5 tegenstanders staat. Soms is het ook goed om de bal even op je middenveld vast te houden zodat je eigen spelers meer in aanvallende positie staan.

Bean77 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:51:
[...]

hij heeft de controle over de wedstrijd maar speelt deze pot te snel. Laatste fase strand elke keer omdat hij een risicovolle bal geeft naar een speler die 1 tegen 4 a 5 tegenstanders staat. Soms is het ook goed om de bal even op je middenveld vast te houden zodat je eigen spelers meer in aanvallende positie staan.
Na de rode kaart is het logisch dat de tegenstander helemaal inzak ipv zichzelf kapot te laten spelen.
Wat vaak helpt is simpelweg zelf ook helemaal terug te zakken bij balbezit tegenstander en vervolgens vanuit de omschakeling op eigen helft gevaarlijk proberen te worden. Zeker met Robben/Auba moet dit erg goed te doen zijn

Makkelijk gezegd, vaak probeer ik zelf dan vaak te pressen en kansen te forceren :+ tegen beter weten in.

Ipv constant klagen over FUT, misschien kun we binnenkort eens een online toernooitje doen met de spelers hier?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:21:
[...]

Na de rode kaart is het logisch dat de tegenstander helemaal inzak ipv zichzelf kapot te laten spelen.
Wat vaak helpt is simpelweg zelf ook helemaal terug te zakken bij balbezit tegenstander en vervolgens vanuit de omschakeling op eigen helft gevaarlijk proberen te worden. Zeker met Robben/Auba moet dit erg goed te doen zijn

Makkelijk gezegd, vaak probeer ik zelf dan vaak te pressen en kansen te forceren :+ tegen beter weten in.
Zal het wel eens proberen in het vervolg. Ik ben wel redelijk goed in de omschakeling dankzij de long throw van Neuer.
Bossie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:21:
[...]
Ipv constant klagen over FUT, misschien kun we binnenkort eens een online toernooitje doen met de spelers hier?
Het enige probleem is dat sommige mensen op de Xbox spelen en anderen op de PS(3/4). Maar weet niet of ik dat wel durf.

Klagen op FUT hoort erbij toch. Hier nog een prachtig doelpunt tegen de "beste keeper" in het spel :+ : https://streamable.com/pxxl

• RikN89
Bean77 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Dit dus. De rust ontbreekt. Het helpt in deze FIFA niet om gelijk alles door te passen. Dat je dan niet scoort en het deksel op de neus krijgt verbaast me niks.

Verwijderd

RikN89 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Dit dus. De rust ontbreekt. Het helpt in deze FIFA niet om gelijk alles door te passen. Dat je dan niet scoort en het deksel op de neus krijgt verbaast me niks.
Tuurlijk want snel passen loont nooit :+

https://streamable.com/n8qu
https://streamable.com/ur7d
https://streamable.com/g0px
https://streamable.com/uihw
https://streamable.com/drce
https://streamable.com/pncz - 1 va de leukste wedstrijden die ik heb gespeeld ondanks dat ik hem verloor.

Waar het op neer komt is dat het spel gewoon zijn kuren heeft. Hoe anders kun je verklaren dat sommige mensen (ook hier) van divisie 4 naar divisie 7 gaan? Of dat het soms wel heel moeilijk is om te scoren omdat je steeds de paal of lat raakt, laten we zeggen 8 keer in 1 helft wat mijn record is?
Het spel heeft idd kuren, ik heb inmiddels ook weer een losing streak te pakken maar voornamelijk omdat ik veel fouten in de passing maak met mijn nieuwe team.

FUT16 lijkt inmiddels ook weer een pace game te gaan worden, speel vrijwel alleen nog maar tegen Auba, Sturridge-Sterling-Wallot of Dybala-Tevez. Is er overigens iets gepatched want ik word helemaal kapot gedribbeld terwijl het lijkt of mijn verdedigers van op ijs lopen :+

inmiddels van div 3 naar div 5 afgezakt. En div 5 ook maar net kunnen handhaven. Grappig om te zien.
Aangezien ik toch in de hoek van de klappen zit een gokje gedaan en Di maria cam vervangen door Di maria SIF op de cam positie. Eens zien hoe dat uitpakt (of niet lol).

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:29:
Het spel heeft idd kuren, ik heb inmiddels ook weer een losing streak te pakken maar voornamelijk omdat ik veel fouten in de passing maak met mijn nieuwe team.

FUT16 lijkt inmiddels ook weer een pace game te gaan worden, speel vrijwel alleen nog maar tegen Auba, Sturridge-Sterling-Wallot of Dybala-Tevez. Is er overigens iets gepatched want ik word helemaal kapot gedribbeld terwijl het lijkt of mijn verdedigers van op ijs lopen :+
Op Reddit las ik ook iets over een ghost patch maar dat lijkt me sterk :p Het valt mij ook op alleen dan tegen de snelle jongens uit de BPL. Bij sommige mensen draait het alleen maar om pace wat ook niet echt helpt als ze alleen maar op de counter spelen met de vertrouwde pace formatie 433(4).
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:05:
[...]

Op Reddit las ik ook iets over een ghost patch maar dat lijkt me sterk :p Het valt mij ook op alleen dan tegen de snelle jongens uit de BPL. Bij sommige mensen draait het alleen maar om pace wat ook niet echt helpt als ze alleen maar op de counter spelen met de vertrouwde pace formatie 433(4).
ik speel 433(4) :+, maar alleen niet op de counter

• To easy
Bean77 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:55:
inmiddels van div 3 naar div 5 afgezakt. En div 5 ook maar net kunnen handhaven. Grappig om te zien.
Aangezien ik toch in de hoek van de klappen zit een gokje gedaan en Di maria cam vervangen door Di maria SIF op de cam positie. Eens zien hoe dat uitpakt (of niet lol).
Laat even weten hoe dat uit pakt. Ik speel ook met de normale di maria op cam, maar hij is wel een van mijn fijnste spelers en zou graag een betere versie van hem willen!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Of je zet hem om naar 4321 en Di Maria op de RF. Ik speel de wolken er mee uit de lucht! Snachts speel ik niet, dus zie weinig sterren...

• MyUtd4Life
Bossie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:29:

Dat is het eigenlijk al maanden, wat zo ontzettend jammer is, want in het begin was dat niet. Ik had de game bijna een week voor de release (en zodoende voor Day One Patch) en toen was het allemaal veel minder op pace georiënteerd en loonde het als je goed kon passen of dribbelen. En dan dribbelen als in weten wat je doet en niet als een blind paard zo snel mogelijk naar voren sprinten. Helaas is dat naar mate de patches volgden steeds meer omgedraaid. Dit hadden ze in mijn ogen helemaal niet hoeven te doen, want sindsdien zie je alleen maar pace overal.

bbblije schreef op zondag 06 maart 2016 @ 14:41:
Of je zet hem om naar 4321 en Di Maria op de RF. Ik speel de wolken er mee uit de lucht! Snachts speel ik niet, dus zie weinig sterren...
Dan verschuif ik het probleem van Di maria naar Ibra of lacazette. En ik geef de cdm positie ervoor op. 4321 is geen optie voor mij.

Ik heb de cam versie nog, dus kan altijd terug switchen.

Dit zijn trouwens mijn actuele teams
http://www.futbin.com/16/squad/313336
http://www.futbin.com/16/squad/314708

• RikN89
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:25:
[...]

Tuurlijk want snel passen loont nooit :+

https://streamable.com/n8qu
https://streamable.com/ur7d
https://streamable.com/g0px
https://streamable.com/uihw
https://streamable.com/drce
https://streamable.com/pncz - 1 va de leukste wedstrijden die ik heb gespeeld ondanks dat ik hem verloor.

Waar het op neer komt is dat het spel gewoon zijn kuren heeft. Hoe anders kun je verklaren dat sommige mensen (ook hier) van divisie 4 naar divisie 7 gaan? Of dat het soms wel heel moeilijk is om te scoren omdat je steeds de paal of lat raakt, laten we zeggen 8 keer in 1 helft wat mijn record is?
Dat kan best, maar in die wedstrijd die je net liet zien was je gewoon niet effectief genoeg. Het was helemaal niet raar dat je die wedstrijd verloor, want als je zelf niet scoort doet de ander het wel. Overigens wordt er in die filmpjes die je laat zien echt beroerd verdedigd.

[ Voor 3% gewijzigd door RikN89 op 06-03-2016 17:08 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Dan verschuif ik het probleem van Di maria naar Ibra of lacazette. En ik geef de cdm positie ervoor op. 4321 is geen optie voor mij.

Ik heb de cam versie nog, dus kan altijd terug switchen.

Dit zijn trouwens mijn actuele teams
http://www.futbin.com/16/squad/313336
http://www.futbin.com/16/squad/314708
Jij hebt echt belachelijke teams :')
RikN89 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:06:
[...]

Dat kan best, maar in die wedstrijd die je net liet zien was je gewoon niet effectief genoeg. Het was helemaal niet raar dat je die wedstrijd verloor, want als je zelf niet scoort doet de ander het wel. Overigens wordt er in die filmpjes die je laat zien echt beroerd verdedigd.
Die laatste dat was bijvoorbeeld wel een goede tegenstander. En als ze wel goed hadden verdedigd dan kon ik niet scoren, zo werkt het volgens mij ook.....

P.s. Dit waren gewoon wat voorbeelden van wat wedstrijden die ik gisteren gespeeld heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2016 17:22 ]

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:21:
[...]

Tsja de resultaten zijn toch echt belachelijk slecht ;)

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:21:
[...]

[...]

Die laatste dat was bijvoorbeeld wel een goede tegenstander. En als ze wel goed hadden verdedigd dan kon ik niet scoren, zo werkt het volgens mij ook.....

P.s. Dit waren gewoon wat voorbeelden van wat wedstrijden die ik gisteren gespeeld heb.
Ja waar haalt die het geld vandaan he haha. Ik speel bijna nooit tegen mensen met informs. Zie echt af en toe iemand met een inform aanvaller. En ik schommel tussen div 3 en 1.
To easy schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:24:
[...]

Ja waar haalt die het geld vandaan he haha. Ik speel bijna nooit tegen mensen met informs. Zie echt af en toe iemand met een inform aanvaller. En ik schommel tussen div 3 en 1.
je kan beter vragen waar ik de tijd vandaan haal :P Die webapp is echt een uitkomst. Overal heel makkelijk traden helpt enorm. Zonder de webapp was het onmogelijk om deze teams te hebben.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand nog tips om mijn BPL team te versterken?
https://www.easports.com/...Id=bKnvEYdCnMcHP:FFA16PS4

Wat ik wel merk met mijn BPL heb ik diego costa in de spits en scoren walcot en sterling meer. Bij mijn serie A team heb ik higuain in de spits welke meer scoort dan de flank spelers.

Zit te denken om de rechtsachter aan te passen walker.Of misschien een carzola? Tips zijn welkom?

Burp

Wii4all schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:45:

Wat ik wel merk met mijn BPL heb ik diego costa in de spits en scoren walcot en sterling meer. Bij mijn serie A team heb ik higuain in de spits welke meer scoort dan de flank spelers.

Zit te denken om de rechtsachter aan te passen walker.Of misschien een carzola? Tips zijn welkom?
Dit team is wat mij betreft goed in balans.
Als ik iets zou updaten dan zou het matic vervangen door Toure.
Evt Walker vervangen door Bellerin.

Verder lekker genieten. Ik ben zelf nu ook bezig om een bpl team te maken. Ik krijg het idee dat er een penalty is voor teams met te hoge ratings. Voor mezelf eens testen met een gold bpl team met 44/45 rating spelers op de bank.

Verwijderd

Wii4all schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:45:

Is je middenveld niet wat zwak tijdens het verdedigen met 2 CAM's ? Kyle Walker is volgens mij wel de beste RB die je kunt hebben. Bellerin kan misschien wel een optie zijn vanwege de aanvallende workrate van Walker - http://www.futbin.com/compare/36447/5100

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
je bedoelt de bruyne en carzola? mwoah die heb ik gekocht om vanuit de 2e lijn te schieten.....loopt op zich wel goed zijn wendbaar passen lekker...

Zal bellerin is proberen.

Ik merk wel dat het lekker speelt zou zouma nog kunnen vervangen voor komany...maar op zich gaat het met zouma altijd wel goed.

Matic loopt bij mij op zich wel heel goed is ook vaak gevaarlijk voorin te vinden en ik vind hem ook wel snel.

Burp

Vandaag behoorlijk wat potjes gespeeld met mijn nieuw BBVA team en ik ben zeker niet ontevreden.
Er is nog wel erg veel ruimte voor verbetering maar Bale en Suarez zijn echt ontzettend goed.

Ik heb niet onafgebroken gespeeld en het valt me dat ik steeds de eerste 3/4 potjes win, en dat vervolgens daarna het lijkt alsof de handicap aangaat en alles mis gaat. Het leukste voorbeeld is in de 70e minuut met 4-1 voorstaan en uiteindelijk nog gelijk spelen :+

• To easy
Bossie schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:47:
Vandaag behoorlijk wat potjes gespeeld met mijn nieuw BBVA team en ik ben zeker niet ontevreden.
Er is nog wel erg veel ruimte voor verbetering maar Bale en Suarez zijn echt ontzettend goed.

Ik heb niet onafgebroken gespeeld en het valt me dat ik steeds de eerste 3/4 potjes win, en dat vervolgens daarna het lijkt alsof de handicap aangaat en alles mis gaat. Het leukste voorbeeld is in de 70e minuut met 4-1 voorstaan en uiteindelijk nog gelijk spelen :+
Wow in de 70ste minuut nog 3 doelpunten tegen krijgen is wel erg. Heb vandaag zelf ook eerst 3 keer gewonnen en daarna 3 keer verloren.... toen was ik er klaar mee haha. Altijd hetzelfde liedje.
To easy schreef op zondag 06 maart 2016 @ 21:49:
[...]

Wow in de 70ste minuut nog 3 doelpunten tegen krijgen is wel erg. Heb vandaag zelf ook eerst 3 keer gewonnen en daarna 3 keer verloren.... toen was ik er klaar mee haha. Altijd hetzelfde liedje.
Toevallig idd altijd exact hetzelfde liedje :X
433(4) gaat aardig, ik scoor in ieder geval veel meer dan met mijn Bundesliga team, volgende gamesessie maar eens met 4321 aan de slag waarbij Bale/Neymar meer in het centrum ipv de zijkanten spelen.

Pagina: 1 ... 49 ... 102 Laatste