Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
dat is knap 3+ goals en geen tegen met dit team. Dat lukt mij nou nooit met zo'n team in div3 :(

Inmiddels Marcelo en Dani Alves geupgrade. Nu leuke all IF BVVA team :) Nu maar de focus op mijn 2e team om verder te gaan kijken. Twijfel daar nog tussen Cazorla en David Silva. Met name de weak foot van de laatste valt me erg tegen. Cazorla is dan weer heerlijk. Iemand advies?

Dit is mijn huidige 1e team nu: http://www.futbin.com/16/squad/305689

En mijn 2e team: http://www.futbin.com/16/squad/295829

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Milik, Klaassen en Layun zijn voor mij de grote Drie in dit team. :)

• Dendeyy
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-10-2024
Bean77 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:54:
dat is knap 3+ goals en geen tegen met dit team. Dat lukt mij nou nooit met zo'n team in div3 :(

Inmiddels Marcelo en Dani Alves geupgrade. Nu leuke all IF BVVA team :) Nu maar de focus op mijn 2e team om verder te gaan kijken. Twijfel daar nog tussen Cazorla en David Silva. Met name de weak foot van de laatste valt me erg tegen. Cazorla is dan weer heerlijk. Iemand advies?

Dit is mijn huidige 1e team nu: http://www.futbin.com/16/squad/305689

En mijn 2e team: http://www.futbin.com/16/squad/295829
Als Cazorla bevalt waarom dan geen IF Cazorla?
Munten zat zo te zien als ik kijk naar je 1e team.

Verwijderd

De twee spitsen waar ik de meeste moeite mee heb zijn Aguero en Cavani. Op de één of andere manier vind ik het erg lastig om die in bedwang te houden.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:43:
De twee spitsen waar ik de meeste moeite mee heb zijn Aguero en Cavani. Op de één of andere manier vind ik het erg lastig om die in bedwang te houden.
Cavani is helaas herkenbaar voor mij, speel niet vaak tegen Aguero.
Ik heb sowieso een paar spelers waar ik het altijd lastig tegen heb (Boilasie, Cech, Kompany, KDB, Matic, Toure).

@Bean, voor team 2 zou je nog voor Azpilicueta als LB kunnen gaan (of fanta Toure).
Maar het lijkt me voornamelijk een kwestie van TOTY upgrades scoren voor team 1?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Hoewel Ibrahimovic best wel aardig speelde, toch besloten om mijn huidige team te gaan vervangen. Je merkt dat Zlatan makkelijker speelt met wingers bij hem. Agüero is me opnieuw wat tegengevallen, jammer dat hij niet heeft kunnen overtuigen even goed als in FIFA 15 te zijn.

Dus ik ben maar weer aan het rondkijken voor een nieuw team en kwam ineens met het idee voor deze hybrid:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/6b47aa6471ed0a77379abf85871b8acc.jpg
Link

Helaas is het nog 35k boven budget (370k), dus zou er iemand tijdelijk vervangen moeten worden. Daarnaast is Bale meer dan de helft van aantal coins die ik heb, dus moet hij wel heel goed spelen. Iemand ervaring met hem toevallig?

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:48:
Hoewel Ibrahimovic best wel aardig speelde, toch besloten om mijn huidige team te gaan vervangen. Je merkt dat Zlatan makkelijker speelt met wingers bij hem. Agüero is me opnieuw wat tegengevallen, jammer dat hij niet heeft kunnen overtuigen even goed als in FIFA 15 te zijn.

Dus ik ben maar weer aan het rondkijken voor een nieuw team en kwam ineens met het idee voor deze hybrid:
[afbeelding]
Link

Helaas is het nog 35k boven budget (370k), dus zou er iemand tijdelijk vervangen moeten worden. Daarnaast is Bale meer dan de helft van aantal coins die ik heb, dus moet hij wel heel goed spelen. Iemand ervaring met hem toevallig?
Ik heb Bale een paar maal in draft gehad, hij speelt als Robben met 20kilo extra spieren :+ zonder minder snel/wendbaar te zijn.

Muller is vooral een aanvallende speler en leeft een lage ingame rating op CM(82?), misschien is Kroos een leuke optie door zijn passing, nationaliteit en club.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Dendeyy
Ik heb nu een budget squad staan, speelt echt gruwelijk. Volgensmij zijn er zoveel controllers gesmashed door mijn tegenstanders.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e23NJP3.png

• MyUtd4Life
Kroos is echt een fantastische speler, wat wel blijkt uit m'n fitness team waar hij in zit. Daar heeft hij naast een ontelbaar aantal goede passes en 16 goals in 37 wedstrijden. Zijn long shots en vrije trappen zijn echt fantastisch. Dus het zou zonde zijn als ik hem uit dat team haal. Wel was hij, net als Müller, éé'n van weinige die goede chemistry zou krijgen. Heb Götze als untradeable in m'n club staan, dus die zou ik tijdelijk nog kunnen pakken om wat coins te besparen.

Dendeyy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:22:
[...]

Als Cazorla bevalt waarom dan geen IF Cazorla?
Munten zat zo te zien als ik kijk naar je 1e team.
Die heb ik eergisteren verkocht voor mijn bvva team. Alleen nu door te traden ben ik weer lekker coins aan het verdienen. Zit te twijfelen of ik mijn 2e team moet upgraden of een fun 3e team moet gaan starten.
Bossie schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 15:47:
[...]

@Bean, voor team 2 zou je nog voor Azpilicueta als LB kunnen gaan (of fanta Toure).
Maar het lijkt me voornamelijk een kwestie van TOTY upgrades scoren voor team 1?
Ik zit eigenlijk aan van aanholt (IF) te denken. 1e team hou ik denk ik zo. Upgraden naar TOTY kost ook best wat coins. Mijn 1e team kost nu al 4,1mln coins. Ik heb liever een wat sterker 2e team.
Uiteindelijk ben ik zelf altijd nog de grootste beperkende factor ;)
Dendeyy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:02:
Ik heb nu een budget squad staan, speelt echt gruwelijk. Volgensmij zijn er zoveel controllers gesmashed door mijn tegenstanders.
Dybala eigenlijk nog naar de upgrade versie, maar die is wel gruwelijk duur.

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 26-02-2016 16:13 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Dendeyy
Bean77 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:12:

Dybala eigenlijk nog naar de upgrade versie, maar die is wel gruwelijk duur.
Dan is het geen budget team meer ;)

Verwijderd

Ik heb overigens ook nog dit team. Een dikke hybrid :D

http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1673213

• Dendeyy
Welke methode traden jullie ? en met welke spelers?
Dendeyy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:14:
[...]

Dan is het geen budget team meer ;)
true, maar die is zo leuk ;)
Dendeyy schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:16:
Welke methode traden jullie ? en met welke spelers?
ik zit in een paar badges en shirts. Geen grote aantallen, maar wel de nodige winst. Spelers is wel heel lastig tegenwoordig. En aangezien snipen tegenwoordig onmogelijk is, focus ik mij hier maar op.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:24
Alweer een tijdje niet mijn teams hier gepost.

Team 1:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nmd67/f53cc88581.jpg

Zit te twijfelen of ik Suker daar moet laten staan. Speelt prima maar verwacht toch wat meer van zo'n legend. Kan voor dat bedrag ook een 91 Lewandowski halen of eventueel een 88 Muller daar neerzetten. Of het gewoon zo laten staan en IF Sandro gewoon op LB zetten.

Team 2:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nmdiC/1948c6ddd9.jpg

Had eerst Agüero voorin maar die komt fysiek te kort. Rooney als target man bevalt mij een stuk beter. Zou niet weten wat ik hier zo snel kan veranderen. IF Rooney of IF Sanchez zou wel leuk zijn maar dan moet ik iets in mijn eerste team opofferen...

Laatste ronde upgrades: link

Manolas is voor mij wel erg lekker, die had ik niet aan zien komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Beltoni op 26-02-2016 17:21 ]

idd Neymar +2 is ook een behoorlijke upgrade, volgens mij had iemand hier onlangs een Neymar IF gehaald :+

Had gehoopt dat Douglas Costa ook een position change naar LM zou krijgen, hij is toch stukje sterker dan Reus.

Geeft natuurlijk wel mogelijkheden om flauw counter team te maken:
http://www.futhead.com/16/squads/10001485/

Lijkt wel FUT15

[ Voor 23% gewijzigd door Bossie op 26-02-2016 19:40 ]

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik had wat if Klaassen en if Ziyech ingeslagen in de hoop op een upgrade. Helaas 😊

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
jongf7 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 19:46:
Ik had wat if Klaassen en if Ziyech ingeslagen in de hoop op een upgrade. Helaas 😊
Niet gaan dumpen hé, heb nog 20 ziyechs en 15 Klaassen 😂😂 gekocht tegen discard, dus maak me niet te veel zorgen

• jongf7
Minder waard worden ze in ieder geval niet 😊
Even kijken hoever if Willems en if vd wiel zakken komende dagen, als het nodig is moet ik er toch een paar verkopen om die twee te halen.
Het is weer weekend ... ik had nog 1 punt nog in 4 wedstrijden om niet te degraderen, normaal is dat juist nog een kans om te promoveren...

Uiteraard alle 4 wedstrijden kansloos verloren, IF lewandowski die constant tussen de penaltystip en en het 5m gebied opeens alles overschiet, een stormvloed aan penalties tegen en natuurlijk rode kaarten ...

Kom op EA!

Bossie schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:57:
Het is weer weekend ... ik had nog 1 punt nog in 4 wedstrijden om niet te degraderen, normaal is dat juist nog een kans om te promoveren...

Uiteraard alle 4 wedstrijden kansloos verloren, IF lewandowski die constant tussen de penaltystip en en het 5m gebied opeens alles overschiet, een stormvloed aan penalties tegen en natuurlijk rode kaarten ...

Kom op EA!
hier hetzelfde. In een rage mijn hele 2e team te koop gezet en op naar een ligue 1 team. Speel ik met mijn 1ste team aangevuld met 44/45 rated spelers op de bank. Speel ik opeens geweldig. Alle mazzel ballen mee en sta ik 2x met 4-0 voor binnen 35 minuten waarop de tegenstander elke keer disconnect. Daarvoor was het compleet drama. Zou het dan toch echt helpen om je rating naar beneden te krijgen (van 87 naar 81 in mijn geval) of had ik 2x super mazzel?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:44
Bossie schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:57:

Kom op EA!
Ik ben blij dat ik alleen betaald heb voor het spel. Moet je nagaan als je er ook nog eens geld in hebt gestoken om coins e.d. te kopen. Dan was de PS4 allang het raam uitgevlogen bij mij :/

Gisteren op kantoor met een collega potje FIFA gespeeld, allebei zonder high pressure en al dat soort ongein. Dan krijg je leuke wedstrijden. We hebben Ultimate Team allebei maar links laten liggen, want het spelplezier is gewoon ver te zoeken dit jaar.
chengbondkwok schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:20:
[...]

Ik ben blij dat ik alleen betaald heb voor het spel. Moet je nagaan als je er ook nog eens geld in hebt gestoken om coins e.d. te kopen. Dan was de PS4 allang het raam uitgevlogen bij mij :/

Gisteren op kantoor met een collega potje FIFA gespeeld, allebei zonder high pressure en al dat soort ongein. Dan krijg je leuke wedstrijden. We hebben Ultimate Team allebei maar links laten liggen, want het spelplezier is gewoon ver te zoeken dit jaar.
Dat heb ik vorige week even gedaan, best of 5 mini-season.
4 wedstrijden gelijk, laatste potje gewonnen met een goal verschil :D

Maar dat was FUT en dan voel je ook opeens dat een van de twee vanaf het begin steeds veel sterker is.

• Beltoni
Heb nu redelijk wat potjes met Suker gespeeld maar ik vrees dat hij de 350k niet waard is. Zit nu te twijfelen tussen SIF Aubameyang of TIF Lewandowski

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nnwZ8/547994f44b.png

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Beltoni schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 19:38:
Heb nu redelijk wat potjes met Suker gespeeld maar ik vrees dat hij de 350k niet waard is. Zit nu te twijfelen tussen SIF Aubameyang of TIF Lewandowski

[afbeelding]
Als lone spits? Dan zou ik voor lewandoski kiezen als je snelle wingers er omheen hebt. Als je met 2 spitsen neemt zou ik SIF auba nemen met een normale lewa ernaast ofzo.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22
een en al lag vanavond, niet te voetballen
433 is niet mijn formatie. tsja ik ben gek :P ik ga 2 4-2-1-2 (2) formaties bouwen. Deze taktiek en 4222 zijn mij het best bevallen. Ik probeer 2 wat gelijkwaardige elftallen te maken.
Nu maar eens kijken of ik nog leuke prijzen kan vangen minus de 5% van EA.

• Beltoni
To easy schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 21:22:
[...]

Als lone spits? Dan zou ik voor lewandoski kiezen als je snelle wingers er omheen hebt. Als je met 2 spitsen neemt zou ik SIF auba nemen met een normale lewa ernaast ofzo.
Gaat om het team wat ik hierboven plaatste:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nmd67/f53cc88581.jpg

Denk dat de logische optie ook wel Lewandowski is.

• To easy
Beltoni schreef op zondag 28 februari 2016 @ 09:37:
[...]

Gaat om het team wat ik hierboven plaatste:

[afbeelding]

Denk dat de logische optie ook wel Lewandowski is.
Ja idd ik zou voor lewa gaan. Robben en ribery brengen de snelheid en lewa mooi de fysieke kracht plus krachtige schot in de 16 meter.
Ik heb nu 1 team klaar. Moet nog IF Neymar en IF Iniesta verkopen om mijn andere team rond te maken.
Omdat ik wat frustratie had met de laatste elftallen ben ik terug gegaan naar de basis. Spelers die mij goed zijn bevallen. En daar een team omheen maken in een 41212(2) formatie.

Thema 1: Baas Tevez
http://www.futbin.com/16/squad/314708

1e 2 wedstrijden waren 4-0 en 6-0, dus het werkt. Pogba is heerlijk als CAM en Nainggolan als stofzuiger erachter. Tevez is uiteraard een baas, maar ook Dybala viel mij positief op. Als rechterspits met zijn linkervoet naar binnen trekkend bevalt goed. Pereyra valt op door zijn gold card, maar is niet minder dan de andere spelers. Hij staat aanvallend vaak goed opgesteld en pakt zijn doelpuntjes mee.

Thema 2 zal rond de opperbaas zijn. Maar hoe of wat hangt nog af van de verkopen.

Bean77 schreef op zondag 28 februari 2016 @ 12:30:
Ik heb nu 1 team klaar. Moet nog IF Neymar en IF Iniesta verkopen om mijn andere team rond te maken.
Omdat ik wat frustratie had met de laatste elftallen ben ik terug gegaan naar de basis. Spelers die mij goed zijn bevallen. En daar een team omheen maken in een 41212(2) formatie.

Thema 1: Baas Tevez
http://www.futbin.com/16/squad/314708

1e 2 wedstrijden waren 4-0 en 6-0, dus het werkt. Pogba is heerlijk als CAM en Nainggolan als stofzuiger erachter. Tevez is uiteraard een baas, maar ook Dybala viel mij positief op. Als rechterspits met zijn linkervoet naar binnen trekkend bevalt goed. Pereyra valt op door zijn gold card, maar is niet minder dan de andere spelers. Hij staat aanvallend vaak goed opgesteld en pakt zijn doelpuntjes mee.

Thema 2 zal rond de opperbaas zijn. Maar hoe of wat hangt nog af van de verkopen.
Opperbaas is Ibra?

• To easy
Moet wel ibra zijn. Of miss een 96 rated suarez ;)
dat is idd ibra ;)

moet alleen nog neymar verkopen, ben ook wel een NL krent dat nog een leuke prijs eruit wilt slepen. De meeste heb ik met winst (na aftrek 5%) verkocht nog.

edit: mijn Ibra team heb ik ook klaar. Vanavond maar eens testen hoe deze bevalt.

http://www.futbin.com/16/squad/313336

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 28-02-2016 18:50 ]

• MyUtd4Life
Dat ziet er erg goed uit Bean! Zelf zou ik niet de voorkeur geven om zoveel in forms te kopen, maar iets met Messi en/of Ronaldo. Desondanks succes natuurlijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door MyUtd4Life op 28-02-2016 19:00 ]

MyUtd4Life schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:59:
Dat ziet er erg goed uit Bean! Zelf zou ik niet de voorkeur geven om zoveel in forms te kopen, maar iets met Messi en/of Ronaldo. Desondanks succes natuurlijk :P
433 formatie bevalt mij eigenlijk niet. Had neymar 92 en Bale 86 op de flanken. Ligt niet aan hen, maar meer aan mijzelf.

Twijfel alleen nog tussen david luiz en nkoulou/Umtiti IF. Iemand advies?

• MyUtd4Life
Ah, das jammer. Zeker als je 6 varianten hebt (als je 4-3-2-1 meetelt), zou je zeggen dat er altijd een goede tussen zit.
Ik zou voor David Luiz gaan, dan heb je toch wat lengte achterin. Alle andere goede verdedigers uit de Ligue 1 zijn toch een stuk kleiner, waardoor het toch lastiger kan zijn als iemand met voorzetten speelt. Als je daar minder waarde aan hecht is Nkoulou IF de beste verdedigende oplossing.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik denk van wel maar ik vraag voor de zekerheid kan ik meerdere versies van Doumbia in mijn club hebben?

• Beltoni
TIF Lewandowski is binnen voor net iets minder dan 400k. Binnenkort maar even uitproberen. Met 97 finishing zou iedereen toch wel moeten kunnen scoren.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:20:
TIF Lewandowski is binnen voor net iets minder dan 400k. Binnenkort maar even uitproberen. Met 97 finishing zou iedereen toch wel moeten kunnen scoren.
Dat denk jij :P

Ik ben er naar 2 weken ook weer achter gekomen hoe inconsistent FUT eigenlijk is. De ene wedstrijd werkt alles zoals het hoort en de andere keer zijn het net een stel kleuters.

Mocht iemand ook 4-1-2-1-2 (2) spelen zou die misschien kunnen kijken of de volgende tactieken ook effectief zijn wanneer je veel gebruik maakt van passing:

Build up play:
75
25
Organised

Chance creation:
69
17 (hoewel dit laag staat is het mogelijk om de bal naar de andere kant van het veld te krijgen).
65
Free form

Defence
24
66
50
Cover

Met dit team wat ik zelf redelijk uitgebalanceerd vind wat betreft snelheid en kracht:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YevJcoD.png
Robben ook maar in de spits gegooid en Dani Alves terug gekocht aangezien hij precies hetzelfde is als Lahm alleen dan meer snelheid heeft.

Ik speel met deze tactieken ook met carriere (Twente) en heb altijd wel 2 man vrij staan. Het is mij zelfs gelukt om in de CL FC Barcelona uit te schakelen op wereldklasse :+

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:18:
[...]

Ik ben er naar 2 weken ook weer achter gekomen hoe inconsistent FUT eigenlijk is. De ene wedstrijd werkt alles zoals het hoort en de andere keer zijn het net een stel kleuters.
Het blijft natuurlijk Fifa :)
Met dit team wat ik zelf redelijk uitgebalanceerd vind wat betreft snelheid en kracht:
[afbeelding]
Robben ook maar in de spits gegooid en Dani Alves terug gekocht aangezien hij precies hetzelfde is als Lahm alleen dan meer snelheid heeft.
Erg veel geld voor een RB. Vind backs toch wel de minst belangrijke posities. Kan je niet beter NIF Alves halen en SIF Muller op CAM zetten?

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:49:
[...]

Het blijft natuurlijk Fifa :)

[...]

Erg veel geld voor een RB. Vind backs toch wel de minst belangrijke posities. Kan je niet beter NIF Alves halen en SIF Muller op CAM zetten?
Het is wel veel maar hij pakt snelle vleugelspelers wel aan. SIF Muller heeft alleen niet zoveel meer +punten dan de NIF variant. Ik zit nu op 16 punten en kan nog 2 wedstrijden spelen voor de titel waarna ik naar divisie 3 ga. Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar in divisie 4 ben ik ook al genoeg sweaty teams tegen gekomen en ben bang dat het alleen nog maar erger wordt hoe verder je komt.

Het probleem is dat ik met carriere eigenlijk niet zulke fouten tegen kom. Het enige wat je kan hebben is wanneer iemand de club wil verlaten dat hij dan minder speelt maar dat is bij FUT niet het geval (lijkt mij toch).
[...]

Mocht iemand ook 4-1-2-1-2 (2) spelen zou die misschien kunnen kijken of de volgende tactieken ook effectief zijn wanneer je veel gebruik maakt van passing:

Build up play:
75
25
Organised

Chance creation:
69
17 (hoewel dit laag staat is het mogelijk om de bal naar de andere kant van het veld te krijgen).
65
Free form

Defence
24
66
50
Cover

[afbeelding]

Ik speel met deze tactieken ook met carriere (Twente) en heb altijd wel 2 man vrij staan. Het is mij zelfs gelukt om in de CL FC Barcelona uit te schakelen op wereldklasse :+
Ik speel dit met 2 teams. Heb je nog specifieke spelersinstructies om het echt hetzelfde te laten zijn?
Bovendien vind ik dat je met elke taktiek wel een contra taktiek is dat je beter of niet ligt. Dat bepaalt ook heel veel.

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:03:
[...]

Het is wel veel maar hij pakt snelle vleugelspelers wel aan. SIF Muller heeft alleen niet zoveel meer +punten dan de NIF variant. Ik zit nu op 16 punten en kan nog 2 wedstrijden spelen voor de titel waarna ik naar divisie 3 ga. Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar in divisie 4 ben ik ook al genoeg sweaty teams tegen gekomen en ben bang dat het alleen nog maar erger wordt hoe verder je komt.

Het probleem is dat ik met carriere eigenlijk niet zulke fouten tegen kom. Het enige wat je kan hebben is wanneer iemand de club wil verlaten dat hij dan minder speelt maar dat is bij FUT niet het geval (lijkt mij toch).
TOTY Dani is natuurlijk een grotere upgrade maar wel, zoals ik al zei, op de minst belangrijke positie. Als verdedigen je zwakke punt is dan is het prima om TOTS Alves daar neer te zetten. Zelf zou ik het anders doen.

Ben voor het eerst in jaren gedegradeerd naar divisie 3. Normaal speel ik altijd in divisie 1, met sporadisch een uitstapje naar divisie 2. Vind dat er tussen de divisies eigenlijk weinig verschil zit. Komt natuurlijk ook omdat je als divisie 3 team gewoon tegen teams uit divisie 1 t/m 5 kan spelen.
Beltoni schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:21:
[...]

TOTY Dani is natuurlijk een grotere upgrade maar wel, zoals ik al zei, op de minst belangrijke positie. Als verdedigen je zwakke punt is dan is het prima om TOTS Alves daar neer te zetten. Zelf zou ik het anders doen.

Ben voor het eerst in jaren gedegradeerd naar divisie 3. Normaal speel ik altijd in divisie 1, met sporadisch een uitstapje naar divisie 2. Vind dat er tussen de divisies eigenlijk weinig verschil zit. Komt natuurlijk ook omdat je als divisie 3 team gewoon tegen teams uit divisie 1 t/m 5 kan spelen.
eens. Diekmeier vond ik prima zat als back. Ik zou ze alleen upgraden als de andere posities en je 2e team niet meer te upgraden zijn.
En spaar voor Pogba IF. Meesterlijk als CDM en nu ook als CAM. Gisteren nog een hattrick als CAM.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:21:
[...]

Ja het is een dure speler maar mijn tegenstanders komen er vaak mee weg om door geluk langs mijn spelers te komen. Dan is het wel handig om een snelle speler te hebben.
Bean77 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 13:19:
[...]

Ik speel dit met 2 teams. Heb je nog specifieke spelersinstructies om het echt hetzelfde te laten zijn?
Bovendien vind ik dat je met elke taktiek wel een contra taktiek is dat je beter of niet ligt. Dat bepaalt ook heel veel.
Volgens mij heb ik alles gewoon standaard staan. Zo niet dan is het dat de backs achter moeten blijven.
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:49:
[...]

Ja het is een dure speler maar mijn tegenstanders komen er vaak mee weg om door geluk langs mijn spelers te komen. Dan is het wel handig om een snelle speler te hebben.

[...]

Volgens mij heb ik alles gewoon standaard staan. Zo niet dan is het dat de backs achter moeten blijven.
Uit mijn hoofd heb ik cdm ook stay back staan en cam free roam.
ik zal vanavond eens kijken, nog geen trick om het als standaard taktiek erin te zetten, ipv elke keer de custom taktiek te selecteren?

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Uit mijn hoofd heb ik cdm ook stay back staan en cam free roam.
ik zal vanavond eens kijken, nog geen trick om het als standaard taktiek erin te zetten, ipv elke keer de custom taktiek te selecteren?
Fifa 17 :P

Het kan ook wel zijn dat ik Vidal ook op stay back heb staan maar ik zie hem altijd in de 16 lopen dus ik heb zo mijn twijfels.
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:54:
[...]

Fifa 17 :P

Het kan ook wel zijn dat ik Vidal ook op stay back heb staan maar ik zie hem altijd in de 16 lopen dus ik heb zo mijn twijfels.
toen ik pogba als cdm met stay back had staan was hij ook vaak rond de 16 te vinden ;) Maar ik zal het vanavond even testen, ben benieuwd.
Welke div speel jij nu?

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:01:
[...]

toen ik pogba als cdm met stay back had staan was hij ook vaak rond de 16 te vinden ;) Maar ik zal het vanavond even testen, ben benieuwd.
Welke div speel jij nu?
Divisie 3 maar naar 3 potjes heb ik maar 1 keer kunnen winnen. Je kunt wel weer merken dat het een vakantie periode is aangezien je weer allemaal lui tegen komt met een beroerde connectie.
Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:03:
[...]

Divisie 3 maar naar 3 potjes heb ik maar 1 keer kunnen winnen. Je kunt wel weer merken dat het een vakantie periode is aangezien je weer allemaal lui tegen komt met een beroerde connectie.
ik jojo continue tussen 3 en 4. Met overmacht promoveren in 4 en kansloos degraderen in 3. En vervolgens weer... je kent het. Overigens worden mijn nederlagen in div 3 wel kleiner en vaak maar 1 dlpt verschil. Komt omdat ik soms te eager ben met instappen, dus probeer meer geduld te hebben (nog lastig voor mij)

• jongf7
Ik heb wel eens gelezen (linkje vanaf dit forum) dat div 1 t/m 3 in de zelfde pot zitten met matchmaking en daar onder div 4 t.m 7 ofzo. Dus het kan best dat je vooral een niveau verschil merkt tussen div 4 en div 3. Als je het niveau van div 3 eenmaal aankunt, kun je ook zomaar ineens doorstoten.
jongf7 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:19:
Ik heb wel eens gelezen (linkje vanaf dit forum) dat div 1 t/m 3 in de zelfde pot zitten met matchmaking en daar onder div 4 t.m 7 ofzo. Dus het kan best dat je vooral een niveau verschil merkt tussen div 4 en div 3. Als je het niveau van div 3 eenmaal aankunt, kun je ook zomaar ineens doorstoten.
dat zou heel veel kunnen verklaren waarom ik zo aan het jojo' en ben.
Maar goed, ik geloof ook wel dat je mazzel moet hebben met tegenstander taktieken die je eigen taktiek goed moeten liggen.

• MyUtd4Life
homernt schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:51:
Ik denk van wel maar ik vraag voor de zekerheid kan ik meerdere versies van Doumbia in mijn club hebben?
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan wel meerdere versies van Doumbia op je transferlijst zetten.

Hier een oud stuk over de matchmaking, maar is nog steeds relevant:
http://fifaaddiction.com/fifa-matchmaking-explained/

Het kan dus denk ik zo zijn dat je tegen iemand uit divisie 4 komt, als je zelf in 2 zit.

[...]

Build up play:
75
25
Organised

Chance creation:
69
65
Free form

Defence
24
66
50
Cover
Ik heb vanavond 5 potjes gespeeld.

Div 4:
1-0 gewonnen
5-0 gewonnen
1-3 verloren (had wat pech en hij schoot wat lange afstandsschoten erin).

Div 3
2-2
1-0 gewonnen

Instructies backs en cdm stay back en cam met free roam. Rest standaard. Misschien moet ik cam ook nog stay forward doen denk ik.

Wat mij opgevallen is deze potjes is dat Pogba echt een geweldenaar is. En dat Ibra nog betere free kicks neemt dan IF Calhanoglu. Ibra ragt ze kneiterhard in de goal. Volgens mij kwestie van 3 blokjes power en richten maakt niet eens uit :P Zie nu dat die 98 shotpower heeft, dat wil wel _/-\o_

Ik moet alleen echt oppassen met teams met wilcott en auba omdat mijn verdediging vrij hoog staat en dus veel ruimte achterin ligt.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Kan iemand mij vertellen hoe je nou echt goed verdedigd? Ik doe jockey etc maar op de een of andere manier gaan ze me altijd voorbij. In eerdere fifa's kon je de spelers nog van de bal af lopen, dat is er nu echt niet meer bij.

Ook de speler switch is belachelijk slecht geworden zeg. Altijd naar de verkeerde speler, waardoor mijn centrum vaak ongecontroleerd staat en ik maar blijf rammen op de switch knop. Met als gevolgd dat ik te laat ben en de speler er zo doorheen loopt. Overigens speel ik div. 3, en heb altijd div 1 gespeeld. Maar omdat ik verdedigend zo slecht ben nu sta ik zo laag. Wat doe ik fout?

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
MyUtd4Life schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:31:
[...]

Nee, dat is niet mogelijk. Je kan wel meerdere versies van Doumbia op je transferlijst zetten.
Misschien was mijn vraag niet helemaal maal goed gesteld ik bedoelde dus verschillende versies. Dit kan wel want ik heb nu Doumbia van Roma en Newcastle in mijn club. Ik kan ze alleen niet in hetzelfde team zetten.

• chengbondkwok
RikN89 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:01:
Kan iemand mij vertellen hoe je nou echt goed verdedigd? Ik doe jockey etc maar op de een of andere manier gaan ze me altijd voorbij. In eerdere fifa's kon je de spelers nog van de bal af lopen, dat is er nu echt niet meer bij.

Ook de speler switch is belachelijk slecht geworden zeg. Altijd naar de verkeerde speler, waardoor mijn centrum vaak ongecontroleerd staat en ik maar blijf rammen op de switch knop. Met als gevolgd dat ik te laat ben en de speler er zo doorheen loopt. Overigens speel ik div. 3, en heb altijd div 1 gespeeld. Maar omdat ik verdedigend zo slecht ben nu sta ik zo laag. Wat doe ik fout?
Misschien niet de meest eerlijke manier van verdedigen: verdedig/ren met je middenvelders. Laat de computer je verdedigers besturen.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:27:
[...]

Ik heb vanavond 5 potjes gespeeld.

Div 4:
1-0 gewonnen
5-0 gewonnen
1-3 verloren (had wat pech en hij schoot wat lange afstandsschoten erin).

Div 3
2-2
1-0 gewonnen

Instructies backs en cdm stay back en cam met free roam. Rest standaard. Misschien moet ik cam ook nog stay forward doen denk ik.

Wat mij opgevallen is deze potjes is dat Pogba echt een geweldenaar is. En dat Ibra nog betere free kicks neemt dan IF Calhanoglu. Ibra ragt ze kneiterhard in de goal. Volgens mij kwestie van 3 blokjes power en richten maakt niet eens uit :P Zie nu dat die 98 shotpower heeft, dat wil wel _/-\o_

Ik moet alleen echt oppassen met teams met wilcott en auba omdat mijn verdediging vrij hoog staat en dus veel ruimte achterin ligt.
Is dat met mijn instructies dan :p ? Merk je dat spelers vaker vrij staan in de buurt trouwens?

• RikN89
chengbondkwok schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:56:
[...]

Misschien niet de meest eerlijke manier van verdedigen: verdedig/ren met je middenvelders. Laat de computer je verdedigers besturen.
Dit doe ik al, ik ren terug met mn CVM's. Echter schakelt het spel zo slecht dat hij altijd de CV of RB pakt, waardoor ik een paar seconden volledig stuurloos ben.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:26:
[...]

Is dat met mijn instructies dan :p ? Merk je dat spelers vaker vrij staan in de buurt trouwens?
met jouw instructies idd. Spelers staan op het middenveld wat dichter bij elkaar. Speelde een aantal keren tegen een 4-5-1 opstelling, dus dan is het lastig "vrij" staan. Maar helpt wel. Doordat ze dichterbij elkaar staan en dat je als team hoger staat, ook betere aansluiting met de spitsen. En meer afvallende ballen opvangen.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 07:56:
[...]

Probleem is is ze met die 1.05 update de auto tackle hebben weggehaald mocht de bal dicht bij een verdediger komen. Je verdedigers alleen in de 16 gebruiken is sowieso wel aan te raden.
Bean77 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:46:
[...]

met jouw instructies idd. Spelers staan op het middenveld wat dichter bij elkaar. Speelde een aantal keren tegen een 4-5-1 opstelling, dus dan is het lastig "vrij" staan. Maar helpt wel. Doordat ze dichterbij elkaar staan en dat je als team hoger staat, ook betere aansluiting met de spitsen. En meer afvallende ballen opvangen.
Je kunt anders ook je team width nog aanvallen zodat het spel wat compacter is. Maar mooi om te horen dat het bij anderen ook werkt :)

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:10:
[...]

Probleem is is ze met die 1.05 update de auto tackle hebben weggehaald mocht de bal dicht bij een verdediger komen. Je verdedigers alleen in de 16 gebruiken is sowieso wel aan te raden.

[...]

Je kunt anders ook je team width nog aanvallen zodat het spel wat compacter is. Maar mooi om te horen dat het bij anderen ook werkt :)
Oh, is dat weer aangepakt :/

Bij de patch daarvoor werd zelf besturen veel te lastig gemaakt.

Verwijderd

chengbondkwok schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:17:
[...]

Oh, is dat weer aangepakt :/

Bij de patch daarvoor werd zelf besturen veel te lastig gemaakt.
Dat is al een redelijk oude patch. Geen idee of er al weer een update is uitgebracht maar dat was ook de update die de penalties aanpakte, wat naar mijn mening nog steeds slecht is. Maar je kon voor die patch nog AI contain gebruiken voor een 2e speler die vervolgens ook een staande tackle uitvoerde.

• chengbondkwok
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Dat is al een redelijk oude patch. Geen idee of er al weer een update is uitgebracht maar dat was ook de update die de penalties aanpakte, wat naar mijn mening nog steeds slecht is. Maar je kon voor die patch nog AI contain gebruiken voor een 2e speler die vervolgens ook een staande tackle uitvoerde.
Oh, op een gegeven moment hebben ze 1 op 1 verdedigen waarbij je zelf de verdediger bestuurd naar de filistijnen geholpen, want dat werkte voor geen meter. De gameplay was eigenlijk heel goed uitgebalanceerd voor de eerste patch. Naar mijn mening hebben ze het met de patches alleen maar zitten verpesten. As usual.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:46:
[...]

tsja penalties, hoe vaak ik niet in een schietende beweging uit balans wordt gebracht is ook niet normaal. En dan natuurlijk niks aan de hand. Maar goed lijkt mij ook lastig voor EA om dat in balans te krijgen.

Werken jullie ook met de (geloof ik) R1 knop met verdedigen of laten jullie het compleet los en ren je alleen met de middenvelders terug?

Verwijderd

Ik wil een hybrid maken van spelers die ik irl zeer waardeer. Alleen dat levert wat uitdagingen op. De spelers die ik in ieder geval wil gebruiken zijn: Keylor Navas (82 versie), Godin (86 versie), Cavani, Bellerin en Douglas Costa.

Hence my problem. ;) :+

Het liefste een 433-4 formatie, maar dit maakt het volgens mij alleen maar lastiger. Wie o wie ziet er mogelijkheden?
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:48:
Ik wil een hybrid maken van spelers die ik irl zeer waardeer. Alleen dat levert wat uitdagingen op. De spelers die ik in ieder geval wil gebruiken zijn: Keylor Navas (82 versie), Godin (86 versie), Cavani, Bellerin en Douglas Costa.

Hence my problem. ;) :+

Het liefste een 433-4 formatie, maar dit maakt het volgens mij alleen maar lastiger. Wie o wie ziet er mogelijkheden?
http://www.futbin.com/16/squad/320327

wel spaanse coach in bpl nemen zodat chem van bellerin wat stijgt. Na squad loyalty zal hij op max 8 chem zitten.

Verwijderd

Dat ziet er al aardig uit! Thanks!

Cavani ontbreekt in die hybrid, maar dat wordt volgens mij ook erg lastig. Zit al te kijken naar twee spitsen systeem (4-1-2-1-2 wide), maar dat levert ook nog niet het gewenste resultaat op.

Lewa kan ik helaas niet betalen, maar dan kan ik daar Muller neerzetten. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:59:
Dat ziet er al aardig uit! Thanks!

Cavani ontbreekt in die hybrid, maar dat wordt volgens mij ook erg lastig. Zit al te kijken naar twee spitsen systeem (4-1-2-1-2 wide), maar dat levert ook nog niet het gewenste resultaat op.

Lewa kan ik helaas niet betalen, maar dan kan ik daar Muller neerzetten. :)
klopt, ik krijg niks goed met ook nog cavani erbij. Specifiek land en competitie. Als het technisch zou lukken dan doe je teveel concessies aan de spelers die je erbij zou moeten zetten om alles een beetje op chem te hebben.
Dat van mij is ook een idee, je kan nog op enkele plaatsen schuiven met spelers.

• RikN89
Een ander vraagje trouwens: Wat is nou de snelste manier om snel coins te verdienen door te traden? Welke markt moet ik instappen?

Ik heb zelf eigenlijk alleen coins verdiend door matches te spelen, maar zie dat iedereen hier over bedragen van 400k praat.

Verwijderd

In deze variant mis ik Bellerin en Costa. Suarez kan ik nog niet betalen, maar toch, dit is best aardig imho.

Ik vind Cavani overigens veruit de beste betaalbare (<10k) spits.

http://www.futbin.com/16/squad/320343

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 11:12 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:48:
[...]

tsja penalties, hoe vaak ik niet in een schietende beweging uit balans wordt gebracht is ook niet normaal. En dan natuurlijk niks aan de hand. Maar goed lijkt mij ook lastig voor EA om dat in balans te krijgen.

Werken jullie ook met de (geloof ik) R1 knop met verdedigen of laten jullie het compleet los en ren je alleen met de middenvelders terug?
Ja oke maar een soortgelijke situatie waar er gewoon contact is zou in beide gevallen gewoon een penal moeten zijn maar dat is niet zo.
chengbondkwok schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Oh, op een gegeven moment hebben ze 1 op 1 verdedigen waarbij je zelf de verdediger bestuurd naar de filistijnen geholpen, want dat werkte voor geen meter. De gameplay was eigenlijk heel goed uitgebalanceerd voor de eerste patch. Naar mijn mening hebben ze het met de patches alleen maar zitten verpesten. As usual.
Het spel was goed ja maar het is volgens mij wie het hardst van de daken schreeuwt... Ook merk steeds minder van dat ze fitness drastisch achteruit gaat. Met Reus had ik op een gegeven moment wel dat hij -12 fitness had na het spelen van 1 wedstrijd maar hij valt nu altijd in voor Auba.

Ik twijfel ook nog steeds of ik volgend naar nog wel FIFA ga kopen aangezien p2p mijn strot uit komt. Ondanks dat je instelt dat je alleen wilt spelen tegen mensen uit de buurt (lage ping) kwam ik gisteren overdag ook gewoon iemand met een Feyenoord en PSV logo tegen (waarvan 1 ook nog een Nederlands team) die echt een ruk verbinding hadden waardoor ik echt niet kon voetballen.
RikN89 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:09:
Een ander vraagje trouwens: Wat is nou de snelste manier om snel coins te verdienen door te traden? Welke markt moet ik instappen?

Ik heb zelf eigenlijk alleen coins verdiend door matches te spelen, maar zie dat iedereen hier over bedragen van 400k praat.
tweeledig
Het spelen van wedstrijden levert geld op. Bijvoorbeeld een titel in div4 iets van 9k en daar komt dan nog de wedstrijd premie bij. Dus dat tikt lekker aan. Lagere divisies zijn wel lagere uitkeringen.

Daarnaast zit ik persoonlijk in een paar badges en shirts. Soms heb ik geluk en pak ik 2k op een shirt. Op tijden dat het wat rustig is kan je met geluk veel verdienen, maar kost ook veel tijd om het in de gaten te houden.
In het begin heb ik voornamelijk aantallen gedaan. Heel veel speler Medel inkopen voor 650 en deze voor bin 800 verkopen. Volgens mij ligt zijn huidige bin nu te laag om er winst op te pakken, maar misschien zijn er vergelijkbare spelers in een aantrekkelijke competitie.

Andere spelers zitten bijv in de team fitness kaarten of bepaalde positiekaarten of bijv. hunter/shadow kaarten. Belangrijkste is om je eerst te verdiepen in wat je gaat doen om geen foute investeringen te doen. Sommige markten zijn nogal grillig. Het BIN snipen heb ik opgegeven, dat is tegenwoordig echt niet meer te doen. Volgens mij nog genoeg computerbots aanwezig naar mijn gevoel.

• jongf7
Ik vind Fifa met de laatste updates top spelen.

Geen enkel probleem met verdedigen (ik bestuur gewoon zelf de verdediger dichtst bij de bal en gebruik alleen lopen / sprinten en de staande en soms de sliding tackle. Gewoon tussen de man en de goal blijven en op het juiste moment instappen).
Ook ben ik blij dat er veel minder snel voor penalty's word gefloten.

Alleen met lag wedstrijden heb ik veel moeite, dit lijkt spelers die acties met 1 man maken of lange bal spelen erg te bevoordelen. Dit is het tegenovergestelde van hoe ik zelf graag speel.

Wat ik nu doe om wat bij te verdienen is de coins die ik heb in goedkope IF kaarten investeren. Dus gouden IF's kopen voor max 10k. Zelf doe ik dit graag met Nederlanders of eredivisie spelers, maar dit maakt vast niet uit.

Als je deze een paar weken bewaard stijgen ze altijd wel in waarde.
Ik heb bijvoorbeeld IF Bruma (staat in de basis, dus verkoop ik niet) gekocht voor 10k, die is nu 40k waard. Luuk de Jong had ik ooit voor 10k en later voor 30k verkocht.
In het ergste geval krijgt een speler een nieuwe IF, waardoor zijn oude minder interessant is, dan krijg je in ieder geval nog vrijwel je investering terug.
Ik had bijvoorbeeld 3x IF Klaassen gekocht, maar die krijgt deze week vrijwel zeker een nieuwe IF. Nu heb ik er 2 vast doorverkocht (alsnog met circa 2k winst p / stuk). De derde staat nog in de basis dus daar maar wat meer verlies op maken als ik hem straks voor de nieuwe IF inruil :)

[ Voor 45% gewijzigd door jongf7 op 01-03-2016 11:40 ]

Verwijderd

Ik heb meerdere teams, waaronder ook een standaard BPL team, maar aangezien bijna iedereen een dergelijk team heeft vind ik dat toch minder leuk. Ik kom zelf liever met een minder standaard team, om op die manier ook de tegenstander te verassen. Ik vind de Portugese competitie en de Russische competitie, of zelfs de Eredvisie, ook tof om te gebruiken. Met name Brahimi en Layun in de Liga NOS zijn echt topspelers!

Het voelt dan een beetje alsof je met een underdog team een op papier betere tegenstander verslaat. ;)

Ik zie op mijn scoresheet namen als Aboubakar, Osvaldo of Klaassen en Milik langskomen. Bij de tegenstander staat er standaard: Sturridge, Remy of Suarez en Lacazette, etc...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 11:46 ]

even een vraagje, Ik ben niet zo thuis van de effecten van een speler op een andere positie te zetten dan zijn kaart.
Ik heb Di maria als CAM, maar zou deze eigenlijk wel willen upgraden. Echter zijn er alleen RW spelers van.
Als ik een Di Maria RW als CAM zet, presteert die dan minder omdat hij een lagere chem (level 3)krijgt?
Of kan dat zonder negatief effect?

Bean77 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:51:
even een vraagje, Ik ben niet zo thuis van de effecten van een speler op een andere positie te zetten dan zijn kaart.
Ik heb Di maria als CAM, maar zou deze eigenlijk wel willen upgraden. Echter zijn er alleen RW spelers van.
Als ik een Di Maria RW als CAM zet, presteert die dan minder omdat hij een lagere chem (level 3)krijgt?
Of kan dat zonder negatief effect?
Op futhead staan vaak de ingame ratings van een speler voor elke positie in de comments (frenchy!).
Op basis daarvan kun je een goede afweging maken of het loont, denk zelf dat je er ingame erg weinig van merkt.

• Beltoni
Moet eigenlijk een keer wat met mijn loan players doen... Vind het alleen zonde om spelers te kopen zodat ze in een formatie passen...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nqNXb/49f15584e3.jpg

Verwijderd

Messi, Ronaldo, Neyman en Futre passen al in één team. Net als Futre, Fabregas, De Gea en Cazorla. :+

Dan heb je nog maar een paar spelers nodig. ;)

Verwijderd

Hier wat tips van mij om muntjes te verdienen:
- Spelers kopen die een goede wedstrijd hebben gespeeld en kans maken op TOTW. Zo kon ik gisteren bijvoorbeeld nog een aantal kaarten van Willems verkopen die ik voor 600 had ingekocht, verkocht voor +-2000. Sinds de kaarten niet in de pakketjes zitten zijn ze meer waard (volgens sommige mensen, ik zie het zelf niet).
- (thuis) Shirtjes van populaire clubs, blijkbaar vinden sommige het nodig om de hoofdprijs te betalen voor bijvoorbeeld een Ajax shirt.
- Maandag/dinsdag/woensdag spelers halen uit de huidige TOTW. Aangezien ze na woensdag uit de pakketjes gaan en plaats maken voor andere IFs worden ze ook meer waard. Ik heb SIF Muller toch maar even opgepikt voor 290k en verwacht dat hij na morgen avond wel weer za stijgen.
- Tijdens de upgrade rondes kon je ook redelijk wat verdienen aangezien mensen spelers hypen. Zo hebprijs e woensdag voordat Douglas Costa een upgrade kreeg hem kunnen kopen voor 300k en donderdag kunnen verkopen voor net onder de 400k. Ik zag al wel dat zijn prijs zat te schommelen maar verder niet onder de 300k kwam vandaar dat ik hem had gekocht. Nadat de upgrade rond was daalde hij ook weer behoorlijk in prijs wat altijd mooi is om te zien nadat je iemand voor zoveel verkoopt.
- Contracten kun je ook voor meer verkopen mits je genoeg hebt. Dit is al weer een tijdje geleden maar ik had rond de 8 pagina's vol staan met mijn contract kaarten voor net iets meer dan de huidige prijs op dat moment. Omdat mensen vaak niet veel pagina's af gaan op zoek naar koopjes is het mij gelukt om een stuk of 80 op deze manier te verkopen.
- Tijdens populaire TOT W/S proberen om team fitness kaarten voor weinig in te kopen. De prijs van deze kaarten zijn gedurende deze dagen relatief goedkoop (laten we zeggen +-1000). Deze kun je later voor 1600/1700 verkopen.

PS. Geen idee of elke zin correct is aangezien het wat moeilijker terug te lezen is op de telefoon :p Excuses daarvoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 12:20 ]

Verwijderd

Belangrijke toevoeging: doe veel van je handelingsacties 's avonds en zet ze dan in de nacht te koop. :)

• RikN89
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:29:
Belangrijke toevoeging: doe veel van je handelingsacties 's avonds en zet ze dan in de nacht te koop. :)
Zet je ze dan op meerdere uren of gewoon 1 uur?

Verwijderd

Ik zet ze er vaak (als ik online ben) voor 6 uur op, vaak vanaf 23.00 uur.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:29:
waarom 's avonds? veel meer spelers online die je kunnen verhinderen om leuke koopjes te doen!
Mijn meest succesvolle koopjes doe ik in de ochtend en begin van de middag.

net ook weer een shirtje gekocht voor 850 die ik voor 3k ga verkopen. Voor 850 kopen lukt echt never nooit in de avond.

[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 01-03-2016 13:22 ]

Verwijderd

Good point, ik doelde specifiek op verkoopacties. :)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:21:
[...]

waarom 's avonds? veel meer spelers online die je kunnen verhinderen om leuke koopjes te doen!
Mijn meest succesvolle koopjes doe ik in de ochtend en begin van de middag.

net ook weer een shirtje gekocht voor 850 die ik voor 3k ga verkopen. Voor 850 kopen lukt echt never nooit in de avond.
Amerikanen geven meer geld uit aan spelers.

Nog een tip is om door de week te kopen en in het weekend te verkopen. Aangezien meer mensen in het weekend het spel spelen zullen de prijzen ook relatief hoger liggen.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:08:
[...]

Amerikanen geven meer geld uit aan spelers.

Nog een tip is om door de week te kopen en in het weekend te verkopen. Aangezien meer mensen in het weekend het spel spelen zullen de prijzen ook relatief hoger liggen.
bekeek het vanuit de inkoop kant. Verkoop is beter idd in de avond of nacht. Hoewel ik mij afvraag hoe succesvol het is om voor 6 uur te listen ipv 1 uur. Ik zal het zelf ook nog testen of het voor mij verschil maakt. In mijn beleving sluiten je kaarten pas achter aan de rij zowat aan, die door kopers niet gezien worden totdat ze hun deadline bereiken. Maar misschien heb je gelijk over de Amerikanen.

Verwijderd

Die 6 uur is gewoon een praktische overweging voor mij. Ik kan ze 's nachts niet de hele tijd relisten en als ze niet verkopen na een uur kan ik ze pas de volgende dag weer aanbieden. Met die 6 uur heb je geen last van dat probleem.

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/...reats_after_a_fifa_match/

Gelukkig op de playstation niet zoveel last van maar wat een debielen zitten er achter een Xbox console :') Direct vanaf de aftrap richting het doel rennen is ook super irritant maar zo reageren is wel dramatisch.

Edit:
Ohja mocht je op de PS4 iemand genaamd Its2kill tegen komen. Direct na een doelpunt heb je "opeens" lag en gaat vanaf de 75e minuut al bij de cornervlag staan.

Mooi voorbeeld van die wedstrijd: https://streamable.com/lbdq
Een halve minuut om een bal uit te trappen 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2016 15:30 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:04:

Gelukkig op de playstation niet zoveel last van maar wat een debielen zitten er achter een Xbox console :') Direct vanaf de aftrap richting het doel rennen is ook super irritant maar zo reageren is wel dramatisch.

Edit:
Ohja mocht je op de PS4 iemand genaamd Its2kill tegen komen. Direct na een doelpunt heb je "opeens" lag en gaat vanaf de 75e minuut al bij de cornervlag staan.

ach zulke gasten zitten er nu eenmaal bij. Kan mij er niet aan irriteren, ik hoop maar dat ze zelf ook een beetje plezier hebben met dit gedrag

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:44:
[...]

ach zulke gasten zitten er nu eenmaal bij. Kan mij er niet aan irriteren, ik hoop maar dat ze zelf ook een beetje plezier hebben met dit gedrag
Ik blijf het kinderachtig vinden. Plezier zullen ze vast wel hebben zolang ze voor staan, hetzelfde geld voor de Shhh! beweging richting de camera nadat ze een doelpunt hebben gemaakt bijvoorbeeld. Getuigd niet echt van respect maar dat is moeilijk voor sommige mensen 8)7

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:04:

Edit:

Zulke mensen wil je toch irl opzoeken :X

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:56:
[...]

Zulke mensen wil je toch irl opzoeken :X
Het is dat jij geen PS4 hebt haha anders was het mooi dichtbij })

Zulk soort dingen verpest het online gebeuren een beetje voor mij wanneer ik mijn tegenstander allemaal skills zie doen terwijl mijn passing en balcontrole opeens 0,0 is vanwege de input delay. Co-Op seasons een paar keer gedaan met een kameraad en dat ging gewoon vlekkeloos vanaf mijn locatie terwijl mijn kameraad wel een klein beetje lag merkte (over de tegenstanders kan ik niks zeggen uiteraard).
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:55:
[...]

Ik blijf het kinderachtig vinden. Plezier zullen ze vast wel hebben zolang ze voor staan, hetzelfde geld voor de Shhh! beweging richting de camera nadat ze een doelpunt hebben gemaakt bijvoorbeeld. Getuigd niet echt van respect maar dat is moeilijk voor sommige mensen 8)7
is het ook, maar laat hun moment van de week maar hebben.

aah met die bewegingen doe ik altijd maar wat. Geen idee wat voor beweging er uitkomt :P Geen interesse om me erin te verdiepen. Bovendien vind ik het leuker om de cornervlag om te trappen :P

Ik heb sinds zaterdag niet meer gespeeld, maar waarom had ik 3 nieuwe loan spelers en een premium jumbo pack?

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 18:26:
[...]

Het is dat jij geen PS4 hebt haha anders was het mooi dichtbij })

Zulk soort dingen verpest het online gebeuren een beetje voor mij wanneer ik mijn tegenstander allemaal skills zie doen terwijl mijn passing en balcontrole opeens 0,0 is vanwege de input delay. Co-Op seasons een paar keer gedaan met een kameraad en dat ging gewoon vlekkeloos vanaf mijn locatie terwijl mijn kameraad wel een klein beetje lag merkte (over de tegenstanders kan ik niks zeggen uiteraard).
Haha dat zou wat zijn 8)7
Bossie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:50:
Ik heb sinds zaterdag niet meer gespeeld, maar waarom had ik 3 nieuwe loan spelers en een premium jumbo pack?
omdat er laatst wat problemen waren met het inloggen.

Bean77 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:21:
[...]

omdat er laatst wat problemen waren met het inloggen.
Die had ik voor het weekend al te pakken als ik me niet vergis, gisteren heb ik mijn wekelijkse maandag pakje geopend in de app maar stonden deze nog niet klaar.

Verwijderd

Pas nou maar op :p

Oke ik moet toch even weer haten op dit klote spel. Ik heb net een potje gespeeld waar ik echt veel beter was en uiteindelijk 2-0 voor stond. STOND. Die vent scoort in de 88e minuut een heel slecht doelpunt, na de aftrap speel ik hem naar mijn keeper, Neuer nog wel die denkt dat hij weet ik wat is en maakt vervolgens een eigen doelpunt. Alles gaat gewoon prima tot de laatste 3 speelminuten en dan help je een overwinning door 2 van zulke bullshit goals.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FzuFJYFDcmU]
Begint rond 15:39.

Die tegenstander zal wel blij zijn 8)7 . Heb nu met moeite en veel te veel gehaat mijn fouten nog kunnen herstellen en heb nog net 13 punten kunnen zodat ik niet degradeerde.

• MyUtd4Life
Wat een slechte verbinding, super irritant die lag.
Die 2-1 vond ik je niet echt heel lekker verdedigen om eerlijk te zijn. Door Diekmeier te selecteren geef je hem de ruimte om naar rechts te kappen en met Boateng tackle je niet. Dan is het ongelukkig dat Neuer die bal niet in de korte hoek heeft. Bij die 2-2 is terugspeelbal niet optimaal, maar zou je zeggen dat Neuer die bal makkelijk moet wegwerken. Hier word je dus door de game benadeeld.

Pagina: 1 ... 48 ... 102 Laatste