Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:13
Probleem speelt zich al sinds donderdagavond 20:00 af. Volgens mij is dit een redelijk ernstig probleem aangezien gewoon alles stuk is.

Ik moet zeggen dat ik liever een mix heb van FUT16 en FUT 15. Wat in FUT16 wel goed geregeld was, is de transfermarkt. Nu kan men goede teams maken zonder miljarden coins te hoeven investeren. Verder dat pace ook deels minder belangrijk is geworden is erg positief.

Wat echter bizar ruk is in FUT16 is het geven van passes, high pressure & ultra attacking, prijzengeld voor toernooien of zelfs divisie 1 als ik van sommigen hoor (tweede keer winnen levert minder op dan divisie 2 winnen), gespam van sliding tackles. In dat opzicht was FUT15 toch net wat beter qua gameplay.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kon nu wel met de webapp inloggen maar m'n transfer lijst is een rommel alles staat op verwerken

Burp

Wii4all schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:41:
Kon nu wel met de webapp inloggen maar m'n transfer lijst is een rommel alles staat op verwerken
Kun je inmiddels al wijzigingen maken in je elftal zonder dat FUT crashed ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• chengbondkwok
Bossie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:43:
[...]

Kun je inmiddels al wijzigingen maken in je elftal zonder dat FUT crashed ?
Bij mij is de webapp nog steeds down. Gisteren kon ik nog wel inloggen, maar kon je niets wijzigen idd.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
chengbondkwok schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Bij mij is de webapp nog steeds down. Gisteren kon ik nog wel inloggen, maar kon je niets wijzigen idd.
Er staat nu dat alles down is voor onderhoud.
To easy schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:52:
[...]

Er staat nu dat alles down is voor onderhoud.
Zit toch echt in de game nu

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:23
Ik kon weer inloggen bij de Companian app.

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:54:
[...]

Zit toch echt in de game nu
In fut ook of? Ik kan nergens op haha 8)7
De tip op reddit werkt in ieder geval, ik kon nu mijn elftal wijzigen zonder uit de game gekicked te worden.
- start single player match
- tijdens de match, druk op de ps4 knop
- vanuit ps4 startscherm, stop de game
- herstart

tenzij EA het in de afgelopen 5m gefixed heeft :+

(FUT idd, speel geen fifa)

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 20-02-2016 10:59 ]

• chengbondkwok
Bossie schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:58:
De tip op reddit werkt in ieder geval, ik kon nu mijn elftal wijzigen zonder uit de game gekicked te worden.
- start single player match
- tijdens de match, druk op de ps4 knop
- vanuit ps4 startscherm, stop de game
- herstart

tenzij EA het in de afgelopen 5m gefixed heeft :+
Je moet dit wel bij elke game doen. Companion app doet het bij mij ook, maar kan niks wijzigen. In ieder geval wel mijn daily gift geclaimd :P
chengbondkwok schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Je moet dit wel bij elke game doen. Companion app doet het bij mij ook, maar kan niks wijzigen. In ieder geval wel mijn daily gift geclaimd :P
Ik heb mijn nieuwe speler in ieder geval nu in mijn team, kan wel weer even vooruit totdat het daadwerkelijk gepatched is :o

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Het lijkt weer normaal te werken op PS4 maar dat dacht ik gisteravond ook even. Hoe dan ook hebben de kaarten die worden aan geboden op de markt een uitgave datum van 1 januari 1970.

• To easy
homernt schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 14:41:
Het lijkt weer normaal te werken op PS4 maar dat dacht ik gisteravond ook even. Hoe dan ook hebben de kaarten die worden aan geboden op de markt een uitgave datum van 1 januari 1970.
En is het nog steeds normaal? geen fitness problemen meer enzo?

• homernt
To easy schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 15:38:
[...]

En is het nog steeds normaal? geen fitness problemen meer enzo?
Zo te zien niet iedereen krijgt na wedstrijd aftrek.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik speel nu FUT 15 al een tijdje met een Nederlands team. Zit nu in Div3 maar ik kom soms teams tegen die betere spelers hebben en dan worden mijn Heitinga etc er gewoon uitgelopen.
Wil ik die wedstrijden winnen dan MOET ik met een buitenlands team spelen. Dus als ik daar geen zin in heb , ben ik soms kansloos. Enige speler die top is, is Depay.

Trouwens, het verschilt wel per wedstrijd. De ene wedstrijd domineer ik, de ander wordt ik weggelopen.
Vroeger (praat over een 10 jaar geleden) kon je een voetbalspel winnen op basis van kunde.
Tegenwoordig heb je gewoon last van een soort cheat AI in voetbalspellen, de ene keer zit die mee, de andere keer zit ie tegen.
Kan een waslijst van punten maken maar mannetjes reageren niet, doen te lang over aannemen ballen, passen opeens alle ballen verkeerd, pak je 5x een bal af, heeft dezelfde speler nog de bal etc etc etc .
Terwijl datzelfde team een andere wedstrijd de pannen van het dak speelt. En dat ligt niet aan mij, nog mijn spelers, die zijn bij mij altijd in topconditie.
Heel jammer dat voetbalwedstrijden zo vern**kt zijn.
Harribo schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:18:
Ik speel nu FUT 15 al een tijdje met een Nederlands team. Zit nu in Div3 maar ik kom soms teams tegen die betere spelers hebben en dan worden mijn Heitinga etc er gewoon uitgelopen.
Wil ik die wedstrijden winnen dan MOET ik met een buitenlands team spelen. Dus als ik daar geen zin in heb , ben ik soms kansloos. Enige speler die top is, is Depay.

Trouwens, het verschilt wel per wedstrijd. De ene wedstrijd domineer ik, de ander wordt ik weggelopen.
Vroeger (praat over een 10 jaar geleden) kon je een voetbalspel winnen op basis van kunde.
Tegenwoordig heb je gewoon last van een soort cheat AI in voetbalspellen, de ene keer zit die mee, de andere keer zit ie tegen.
Kan een waslijst van punten maken maar mannetjes reageren niet, doen te lang over aannemen ballen, passen opeens alle ballen verkeerd, pak je 5x een bal af, heeft dezelfde speler nog de bal etc etc etc .
Terwijl datzelfde team een andere wedstrijd de pannen van het dak speelt. En dat ligt niet aan mij, nog mijn spelers, die zijn bij mij altijd in topconditie.
Heel jammer dat voetbalwedstrijden zo vern**kt zijn.
Ik had vanochtend een potje waarbij mijn tegenstander en ik er beide last hadden, constant waren bij beide de CB's steeds uit positie :X

Helaas met 5-4 verloren, maar het was erg bizar

• Harribo
Bossie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Ik had vanochtend een potje waarbij mijn tegenstander en ik er beide last hadden, constant waren bij beide de CB's steeds uit positie :X

Helaas met 5-4 verloren, maar het was erg bizar
Ja raar, toch zijn dat soort wedstrijden nog wel leuk. 5-4 klinkt spannend.

Waar ik gefrustreerd van wordt, is dat wat je ook probeert, mijn mannetjes gewoon dan niet reageren.
Zo had ik bijvoorbeeld een bal in mijn strafschopgebied met geen tegenstander in de buurt, Had 4 verdedigers er staan. Hoeveel ik ook op de knop 'wegwerken' drukte, geen enkele speler reageerde. Kwam een tegenstander aanlopen, dat duurde nog ff wat seconden zeg maar en die kon daarom gewoon koppen :S:S
Daar kan ik niets tegen doen, is gewoon het spel.
Heb jaren PES gespeeld dat was doorweekt met cheat ai. FIFA heeft er ook wat van maar gelukkig stuk minder maar het blijft frustrerend omdat ik weet dat als mijn spelers normaal reageren op mijn knoppen, er dan niets aan de hand is.

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 21-02-2016 16:35 ]

Harribo schreef op zondag 21 februari 2016 @ 16:33:
[...]

Ja raar, toch zijn dat soort wedstrijden nog wel leuk. 5-4 klinkt spannend.

Waar ik gefrustreerd van wordt, is dat wat je ook probeert, mijn mannetjes gewoon dan niet reageren.
Zo had ik bijvoorbeeld een bal in mijn strafschopgebied met geen tegenstander in de buurt, Had 4 verdedigers er staan. Hoeveel ik ook op de knop 'wegwerken' drukte, geen enkele speler reageerde. Kwam een tegenstander aanlopen, dat duurde nog ff wat seconden zeg maar en die kon daarom gewoon koppen :S:S
Daar kan ik niets tegen doen, is gewoon het spel.
Heb jaren PES gespeeld dat was doorweekt met cheat ai. FIFA heeft er ook wat van maar gelukkig stuk minder maar het blijft frustrerend omdat ik weet dat als mijn spelers normaal reageren op mijn knoppen, er dan niets aan de hand is.
Dit soort dingen hoor je te vaak, zou mij dus ook niet verbazing dat er daadwerkelijk een "handicap/randomizer" in de game zit.

• To easy
Bossie schreef op zondag 21 februari 2016 @ 17:21:
[...]

Dit soort dingen hoor je te vaak, zou mij dus ook niet verbazing dat er daadwerkelijk een "handicap/randomizer" in de game zit.
Zit er ook gewoon in!!! Kan niet anders.

• Harribo
Wat nog leuker is, zijn die bagger verbindingen soms. Dan kan je het verdedigen zo goed als vergeten.
Enfin, tis voetbalspel anno 2016 :)

Bij PES heeft die maker ooit verklaard dat het spel een cheat ai bevat. Wel zo eerlijk.
Ik snap niet waarom dat tegenwoordig in voetbalspellen moet zitten??? Waarom niet gewoon winnen op kunde?

Enfin wordt wat offtopic. Vaak stop ik dan moet voetballen en ga wat anders doen. Geen zin om te daar verder dan over op te winden.

Veel tegenstanders hebben Sturridge. En maar rennen en rennen. Ik stop hem wel af vaak maar op een gegeven moment zijn mijn zwakke verdedigers wel moe en dan is het gebeurd.

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 21-02-2016 18:43 ]

Harribo schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:21:
Veel tegenstanders hebben Sturridge. En maar rennen en rennen. Ik stop hem wel af vaak maar op een gegeven moment zijn mijn zwakke verdedigers wel moe en dan is het gebeurd.
dan haal ik aguero eruit en zet ik vardy erin >:)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Clown1
Ik had 2 x IF Jonas op de transferlist staan. Ik wilde de prijs aanpassen en weer opnieuw aanbieden en nu is 1 van beide weg. En heb geen coins gekregen... Iemand een idee wat hier gebeurt is? En of ik iets kan doen zo dat ik de speler terug krijg?
Clown1 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:50:
Ik had 2 x IF Jonas op de transferlist staan. Ik wilde de prijs aanpassen en weer opnieuw aanbieden en nu is 1 van beide weg. En heb geen coins gekregen... Iemand een idee wat hier gebeurt is? En of ik iets kan doen zo dat ik de speler terug krijg?
Niet teruggeplaatst in je club?

• Clown1
Nee, ik heb nog in 1 van mijn teams. Dus volgens mij is dat dan niet mogelijk.

Edit:
Na dat alle transfers verlopen waren kwam de kaart weer te voorschijn. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Clown1 op 21-02-2016 21:20 ]

Verwijderd

To easy schreef op zondag 21 februari 2016 @ 18:19:
[...]

Zit er ook gewoon in!!! Kan niet anders.
Nee zit er niet in...
Het enige waar FUT ontiegelijk veel last van heeft is compensation lag. Dit veroorzaakt dat spelers gekke capriolen uithalen, tegen elkaar aanlopen, ze aanvoelen alsof ze in de modder lopen, ballen niet aannemen, passes die niet aankomen.

Echter geen scripting, momentum of handicap...

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:48:
[...]

Nee zit er niet in...
Het enige waar FUT ontiegelijk veel last van heeft is compensation lag. Dit veroorzaakt dat spelers gekke capriolen uithalen, tegen elkaar aanlopen, ze aanvoelen alsof ze in de modder lopen, ballen niet aannemen, passes die niet aankomen.

Echter geen scripting, momentum of handicap...
Compensation lag..... Interessante chique woorden voor hetzelfde wat ik bedoel...
Kortom, het systeem bepaalt hoe het verloopt.
Dat vind ik bagger in elk geval.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 22-02-2016 14:36 ]

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:35:
[...]

Compensation lag..... Interessante chique woorden voor hetzelfde wat ik bedoel...
Kortom, het systeem bepaalt hoe het verloopt.
Dat vind ik bagger in elk geval.
Nee het systeem bepaald het niet. Als je bedoeld dat de servers ruk zijn dan heb je gelijk. Maar het zit niet (met opzet) in de game dat er rariteiten tijdens het spelen gebeuren. Dat heeft puur met de connectie te maken en is heel iets anders als momentum, scripting en/of handicap.

EA kampt al jaren met problemen met online gameplay in FUT en in deze FIFA is het meer aanwezig dan ooit tevoren.
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Nee het systeem bepaald het niet. Als je bedoeld dat de servers ruk zijn dan heb je gelijk. Maar het zit niet (met opzet) in de game dat er rariteiten tijdens het spelen gebeuren. Dat heeft puur met de connectie te maken en is heel iets anders als momentum, scripting en/of handicap.

EA kampt al jaren met problemen met online gameplay in FUT en in deze FIFA is het meer aanwezig dan ooit tevoren.
Gaan ze zeker pas fixen met een DLC or FUT online subscription voor een tientje per maand;)
Het is te bizar voor woorden, zeker met mijn 500/500 lijntje.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:39:
[...]

Gaan ze zeker pas fixen met een DLC or FUT online subscription voor een tientje per maand;)
Het is te bizar voor woorden, zeker met mijn 500/500 lijntje.
Ja het slaat ook nergens op. Heeft te maken met de matchmaking (kan prima zijn dat je tegen Chinezen loopt te spelen) en dat FUT er toch voor zorgt dat je connect met de EA servers (in USA) voor bepaalde gegevens.

De hele netcode mag van mij herschreven worden en ik ben voor dedicated servers i.p.v. p2p.
Daarnaast merk je gewoon dat per update de gameplay verslechterd.

• Harribo
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:07:
[...]

Mmm nu ik er zo over nadenk..Het kan de verbinding ook misschien zijn. Sorry voor mijn snelle reactie van zostraks.
Alles schijnt minder te reageren.

In een oudere versie van PES kon je nog selecteren op taal. Was je in elk geval vaak de Balkan verbindingen kwijt. Die waren namelijk het ergst en helaas ook de meeste tegenstanders in PES toen.
Tja China... Dan wordt het vrij hopeloos soms inderdaad

Ze zouden eigenlijk de gebruiker de keuze moeten geven. Als dan blijkt dat je dan langer moet wachten op een tegenstander dan is dat ook jouw eigen keus.

Laatst trouwens tegen iemand gespeeld die had zo'n duidelijke lag.... Ik zou zweren dat degene gewoon een torrent heeft lopen dan.
Ik kan met Heitinga etc dan echt geen snelle spelers meer afstoppen omdat ik dan niet snel genoeg kan switchen van verdediger. Heel frustrerend. Zeker als het zo'n tegenstander is die vnl kan rennen, kortom geen kunde heeft en dat die dan ook nog wint.
Krijg dan echt de neiging flink asociaal te gaan doen.

Toch moet ik wel zeggen dat ik toch wel redelijk wat goede verbindingen tegen kom. Beleef er ook veel plezier aan. (Fut 15 pc)

• To easy
Harribo schreef op maandag 22 februari 2016 @ 17:48:
[...]

Mmm nu ik er zo over nadenk..Het kan de verbinding ook misschien zijn. Sorry voor mijn snelle reactie van zostraks.
Alles schijnt minder te reageren.

In een oudere versie van PES kon je nog selecteren op taal. Was je in elk geval vaak de Balkan verbindingen kwijt. Die waren namelijk het ergst en helaas ook de meeste tegenstanders in PES toen.
Tja China... Dan wordt het vrij hopeloos soms inderdaad

Ze zouden eigenlijk de gebruiker de keuze moeten geven. Als dan blijkt dat je dan langer moet wachten op een tegenstander dan is dat ook jouw eigen keus.

Laatst trouwens tegen iemand gespeeld die had zo'n duidelijke lag.... Ik zou zweren dat degene gewoon een torrent heeft lopen dan.
Ik kan met Heitinga etc dan echt geen snelle spelers meer afstoppen omdat ik dan niet snel genoeg kan switchen van verdediger. Heel frustrerend. Zeker als het zo'n tegenstander is die vnl kan rennen, kortom geen kunde heeft en dat die dan ook nog wint.
Krijg dan echt de neiging flink asociaal te gaan doen.

Toch moet ik wel zeggen dat ik toch wel redelijk wat goede verbindingen tegen kom. Beleef er ook veel plezier aan. (Fut 15 pc)
Haha ja dan is het lastig om je zelfbeheersing te houden he. Ik hoop toch echt dat ze dat gaan veranderen in fifa 17. Gewoon servers van fifa zelf dat zou al zoveel schelen en dan gaan er ook vanzelf weer meer mensen fifa spelen en leuk vinden. Oftwel win-win zou je denken! Toch EA?
Compensation lag + high pressure sweaty tegenspeler = win / fun !

Verwijderd

To easy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:13:
[...]

Haha ja dan is het lastig om je zelfbeheersing te houden he. Ik hoop toch echt dat ze dat gaan veranderen in fifa 17. Gewoon servers van fifa zelf dat zou al zoveel schelen en dan gaan er ook vanzelf weer meer mensen fifa spelen en leuk vinden. Oftwel win-win zou je denken! Toch EA?
Kan volgens mij ook prima uit met het geld wat ze verdienen aan FUT per dag.

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik word zo gek van de typische 433(4) speler met z'n absurde high pressure, pace pace pace en slide tackles spammen |:( Ondanks dat het zo voorspelbaar is blijf ik er veel moeite mee hebben. Heb al geprobeerd om erg defensief te spelen, op counter en balbezit maar ik heb het gevoel dat niks echt heel lekker werkt. Zelf die tactiek gebruiken werkt bij mij niet :+ Iemand nog een andere tip?
sebastiaaan schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:33:
Ik word zo gek van de typische 433(4) speler met z'n absurde high pressure, pace pace pace en slide tackles spammen |:( Ondanks dat het zo voorspelbaar is blijf ik er veel moeite mee hebben. Heb al geprobeerd om erg defensief te spelen, op counter en balbezit maar ik heb het gevoel dat niks echt heel lekker werkt. Zelf die tactiek gebruiken werkt bij mij niet :+ Iemand nog een andere tip?
Inzakken, defensief op de counter met team pressure spelen. Vervolgens bij balverlies op jouw helft zou snel mogelijk proberen om te schakelen en je aanvallers zoeken.

Bij balverlies, gewoon weer helemaal inzakken en tegenstander lekker laten komen.

Snelle wingers zijn een must.

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:56:
[...]

Inzakken, defensief op de counter met team pressure spelen. Vervolgens bij balverlies op jouw helft zou snel mogelijk proberen om te schakelen en je aanvallers zoeken.

Bij balverlies, gewoon weer helemaal inzakken en tegenstander lekker laten komen.

Snelle wingers zijn een must.
Thanks! Ga dat eens proberen. Kijken of dat de fun weer wat terugbrengt als ik tegen die formatie speel.

Eerder vanavond ook tegen iemand gespeeld die met Lewandowski als CDM speelde in een 41212(2). 8)7 <40 defending? Maakt niet uit - tackelen kunnen ze schijnbaar allemaal prima.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:51
Nou je kunt mij nog meer vertellen, maar er zit zeker wel een vorm handicap / beïnvloeding / selectief tegenstanders zoeken in het spel.
Dit weekend op dezelfde middag gedegradeerd van div 1 naar 4. Hierbij ben ik vanalles tegen gekomen, high pressure teams, wedstrijden waarin ik 15x schiet en 10x de lat of paal raak en de tegenstander met 1 counter 1-0 wint, wedstrijden waarbij zelfs de keeper een eigen goal maakt, wedstrijden waarbij je ineens meerdere keren achter elkaar tegen ronaldo & co moet.
Kortom het lijkt er op dat je na een zegereeks op allerlei manieren wordt dwars gezeten door het spel en dan is het verval ineens extreem groot.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Gisteravond voor het eerst in DIV I terecht gekomen :)
Kijken of ik me hier een tijdje kan handhaven en wellicht zelfs een keer een titel kan pakken.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op maandag 22 februari 2016 @ 23:39:
Nou je kunt mij nog meer vertellen, maar er zit zeker wel een vorm handicap / beïnvloeding / selectief tegenstanders zoeken in het spel.
Dit weekend op dezelfde middag gedegradeerd van div 1 naar 4. Hierbij ben ik vanalles tegen gekomen, high pressure teams, wedstrijden waarin ik 15x schiet en 10x de lat of paal raak en de tegenstander met 1 counter 1-0 wint, wedstrijden waarbij zelfs de keeper een eigen goal maakt, wedstrijden waarbij je ineens meerdere keren achter elkaar tegen ronaldo & co moet.
Kortom het lijkt er op dat je na een zegereeks op allerlei manieren wordt dwars gezeten door het spel en dan is het verval ineens extreem groot.
Nogmaals: Het zit er niet in.
Op de middag in het weekend spelen is ook vragen om moeilijkheden omdat dit de drukste tijden zijn op FIFA.
Dus nogmaals: Compensation lag.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:52:
[...]

Op de middag in het weekend spelen is ook vragen om moeilijkheden omdat dit de drukste tijden zijn op FIFA.
Ik kan wel beamen dat na een aantal overwinningen, dit merkbaar aanwezig is.
Matchmaking gebaseerd op je reeks (zowel positief als negatief) zou me dus ook niet verbazen, niets mis mee overigens.

• Nachtapotheker
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je door compensation lag ineens 16x de paal raakt...

• Nachtapotheker
Bossie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:08:
[...]

Ik kan wel beamen dat na een aantal overwinningen, dit merkbaar aanwezig is.
Matchmaking gebaseerd op je reeks (zowel positief als negatief) zou me dus ook niet verbazen, niets mis mee overigens.
Klopt is ook niks mis mee, alleen het niveauverschil is wel heel extreem. Dat mag wat mij betreft wat gerafineerder.

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 10:13:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je door compensation lag ineens 16x de paal raakt...
Het is prima te verklaren als je op google een aantal sites leest over wat compensation lag precies inhoudt. Het verklaart voor mij alles, ook het op de paal schieten e.d., het omvallen van spelers en tegen elkaar aan botsen.

Wees in ieder geval gerust dat het niet aan jou ligt. Iets in de netcode van FIFA (en met name FUT) veroorzaakt dit. Speel maar eens gewoon H2H online. Veelal heb ik de issues die ik met FUT wel heb daar niet.

• jongf7
Grote kans dat van der Wiel deze week een nieuwe inform krijgt.
Nu heb ik zijn eerste inform in mijn team maar wil ik natuurlijk gaan upgraden.

Wat is een goed moment om de huidige kaart te verkopen?
Nu snel voordat zijn nieuwe kaart er is, of zal dat niet zoveel uitmaken?

Verwijderd

jongf7 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:47:
Grote kans dat van der Wiel deze week een nieuwe inform krijgt.
Nu heb ik zijn eerste inform in mijn team maar wil ik natuurlijk gaan upgraden.

Wat is een goed moment om de huidige kaart te verkopen?
Nu snel voordat zijn nieuwe kaart er is, of zal dat niet zoveel uitmaken?
Ben je helaas al te laat mee. Wanneer er bekend wordt dat een speler waarschijnlijk een nieuwe IF krijgt is het zaak om zo snel mogelijk de eerdere versie te verkopen. Volgens mij speelde PSG op zaterdag en als zal Vd Wiel zijn prijs op zondag al gezakt zijn.

Dus zaak nu om zo snel mogelijk te verkopen.
zo... beetje uitgekeken op mijn teams en ze beide bijna geheel te koop gezet.
Nu bouwen aan 1 top team en een leuk gold bpl team als 2e team. Nieuw top team hangt een beetje af wat de totale opbrengsten zijn.
BPL zal 4231 team zijn en nieuw team zal een 433 variant worden. Nu eens kijken welke competitie leuk is om te gaan maken.

edit:
Ik heb nu dit team. http://www.futbin.com/16/squad/305689
Moet alleen de rest nog invullen met een budget van max 2,8mln (moet nog spelers op de transferlijst verkopen).
Ik ben wel benieuwd welke keuzes jullie zouden maken en waarom? Uiteraard heb ik een versie in mijn hoofd, maar ik laat mij graag verassen met leuke ideeën :)

[ Voor 36% gewijzigd door Bean77 op 23-02-2016 23:47 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:58:
zo... beetje uitgekeken op mijn teams en ze beide bijna geheel te koop gezet.
Nu bouwen aan 1 top team en een leuk gold bpl team als 2e team. Nieuw top team hangt een beetje af wat de totale opbrengsten zijn.
BPL zal 4231 team zijn en nieuw team zal een 433 variant worden. Nu eens kijken welke competitie leuk is om te gaan maken.

edit:
Ik heb nu dit team. http://www.futbin.com/16/squad/305689
Moet alleen de rest nog invullen met een budget van max 2,8mln (moet nog spelers op de transferlijst verkopen).
Ik ben wel benieuwd welke keuzes jullie zouden maken en waarom? Uiteraard heb ik een versie in mijn hoofd, maar ik laat mij graag verassen met leuke ideeën :)
Modric/iniesta met msn voorin?

Heel fantasieloos, maar ik heb het altijd al lastig als de tegenstander een van die 5 heeft :+

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
[...]

Hoe weet je dit zo zeker? Werk je bij EA?

Ik merkte gisteren in 1x dat de spelsnelheid mininaal 25% omhoog ging toen ik tegen een high rating team speelde. En nee, dit lag niet aan de snelheid van de spelers. Ook de passing etc. ging veel sneller. Het leek wel pingpong.

• Wii4all
  • Niet online
Op de webapp stond dat we een gold pack kregen voor de problemen, maar ik heb nog niks gezien.

Burp

• homernt
Dat is geen compensation lag je merkt duidelijk of je met team speelt met een rating van 85 of 80 het laatste speelt gewoon soepelere.

• homernt
Wii4all schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:18:
Op de webapp stond dat we een gold pack kregen voor de problemen, maar ik heb nog niks gezien.
Ik had vanmorgen inderdaad een gold pack cadeau.
Bossie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 08:01:
[...]

Modric/iniesta met msn voorin?

Heel fantasieloos, maar ik heb het altijd al lastig als de tegenstander een van die 5 heeft :+
modric is wel een goede. Ik zat hieraan te denken. Ik denk aan bale ipv messi (mede qua prijs) zo is alles denk ik in balans.

http://www.futbin.com/16/squad/305689

Mocht de verkoop nog iets meevallen, dan kan ik neymar of suarez upgraden naar een hogere special kaart. (kan ook aguero 88 verkopen voor een hogere special kaart. Dan speel ik met Vardy in de spits)
homernt schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:19:
[...]

Ik had vanmorgen inderdaad een gold pack cadeau.
ik ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 24-02-2016 11:26 ]

Bean77 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:23:
[...]

modric is wel een goede. Ik zat hieraan te denken. Ik denk aan bale ipv messi (mede qua prijs) zo is alles denk ik in balans.

http://www.futbin.com/16/squad/305689

Mocht de verkoop nog iets meevallen, dan kan ik neymar of suarez upgraden naar een hogere special kaart. (kan ook aguero 88 verkopen voor een hogere special kaart. Dan speel ik met Vardy in de spits)

[...]

ik ook.
Dat is wel een bizar goed team :o

Bossie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:27:
[...]

Dat is wel een bizar goed team :o
kan altijd nog beter met Ronaldo en Messi, maar ik ben benieuwd hoe het zal gaan spelen. Ik wilde perse pogba houden als cdm, dus kwam ik met deze juve verdediging.

Bean77 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:24:
[...]

kan altijd nog beter met Ronaldo en Messi, maar ik ben benieuwd hoe het zal gaan spelen. Ik wilde perse pogba houden als cdm, dus kwam ik met deze juve verdediging.
De juve verdediging is naar mijn mening ook de beste verdediging, voornamelijk door hun work rates

Bossie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:18:
[...]

De juve verdediging is naar mijn mening ook de beste verdediging, voornamelijk door hun work rates
twijfelde nog even tussen handanovic en buffon, maar de eerste stompt iets te vaak de bal weg (wat dan niet goed uitkomt). Met hem krijg ik teveel rebounds tegen. Hoop dat Buffon het redelijk gaat doen.

Verwijderd

RikN89 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:56:
[...]

Hoe weet je dit zo zeker? Werk je bij EA?

Ik merkte gisteren in 1x dat de spelsnelheid mininaal 25% omhoog ging toen ik tegen een high rating team speelde. En nee, dit lag niet aan de snelheid van de spelers. Ook de passing etc. ging veel sneller. Het leek wel pingpong.
Nee ik werk niet bij EA.
Er zitten echter gewoon geen sliders in die ervoor zorgen dat jouw spelers geboost worden wanneer je tegen een hoger gerate team speelt. Toegegeven dat deze wel in offline gameplay zitten. Daar wordt het moeilijkheidsniveau aangepast naar hoe je presteert. Maar dit zit niet in de online gameplay.

De gamecode van FIFA is zo gammel als wat en naarmate er meer updates uit worden gebracht zal het alleen maar erger worden. Ik volg al 3 jaar topics rond dit gebeuren en handicap/momentum/scripting is het niet. Het is iets met de netcode. Ook al is FIFA p2p, je maakt nog altijd connectie met de EA servers.
Op maandagochtend is het 10x zo goed als bijvoorbeeld op vrijdagavond of in het weekend. Hoe drukker de EA servers zijn, hoe meer je deze rariteiten ondervindt tijdens het spelen.

Je hoeft me natuurlijk niet te geloven, jij mag van mij prima denken dat EA je loopt te f*cken omdat ze vinden dat je na 3 potjes winst nu wel eens mag verliezen. Ik dacht dat eerst ook totdat ik mij er meer in verdiepte en vele discussies heb gehad met mensen uit de community.

Vandaar dat ik blijf bij mijn standpunt dat het gewoon buttonlag en/of compensation lag.
Zoek gerust op google wat beide precies omvatten. Alles wat je als bullshit ervaart tijdens het spelen van FIFA kun je dan verklaren en dan valt het kwartje ook.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Nee ik werk niet bij EA.
Er zitten echter gewoon geen sliders in die ervoor zorgen dat jouw spelers geboost worden wanneer je tegen een hoger gerate team speelt. Toegegeven dat deze wel in offline gameplay zitten. Daar wordt het moeilijkheidsniveau aangepast naar hoe je presteert. Maar dit zit niet in de online gameplay.

De gamecode van FIFA is zo gammel als wat en naarmate er meer updates uit worden gebracht zal het alleen maar erger worden. Ik volg al 3 jaar topics rond dit gebeuren en handicap/momentum/scripting is het niet. Het is iets met de netcode. Ook al is FIFA p2p, je maakt nog altijd connectie met de EA servers.
Op maandagochtend is het 10x zo goed als bijvoorbeeld op vrijdagavond of in het weekend. Hoe drukker de EA servers zijn, hoe meer je deze rariteiten ondervindt tijdens het spelen.

Je hoeft me natuurlijk niet te geloven, jij mag van mij prima denken dat EA je loopt te f*cken omdat ze vinden dat je na 3 potjes winst nu wel eens mag verliezen. Ik dacht dat eerst ook totdat ik mij er meer in verdiepte en vele discussies heb gehad met mensen uit de community.

Vandaar dat ik blijf bij mijn standpunt dat het gewoon buttonlag en/of compensation lag.
Zoek gerust op google wat beide precies omvatten. Alles wat je als bullshit ervaart tijdens het spelen van FIFA kun je dan verklaren en dan valt het kwartje ook.
Hoe kan het dan dat het bijv. nog steeds verdomd lastig is om tegen een bronzen of zilveren team te spelen met een 83+ rated team? In theorie zijn die spelers zo slecht dat je er zo langs zou kunnen lopen met je sweaty golden team. Ze kunnen immers vrijwel alles beter dan die bronzen spelers, ook zonder bal zoals vrijlopen. In de praktijk is dit toch compleet anders.

Zo kwam ik laatst een bronzen CV tegen die zomaar door mn verdediging rende. Of een bronzen keeper die alles eruit ronselt. En nee, zo goed was die tegenstander niet in verhouding tot mezelf.

Ik snap best dat een groot deel te verklaren is vanuit compensation lag etc. Maar wat mijns inziens nog steeds overeind blijft is dat als je betere spelers haalt je spel en team niet per definitie ook beter wordt ten opzichte van de tegenstander. Dit heb ik zovaak meegemaakt dat dat hele verhaal van compensation lag er niet ingaat bij mij.

• Wii4all
  • Niet online
ik weet wel zeker dat het online direct/indirect te beinvloeden is door EA.

Hoe verklaar je het volgende:
Wij waren met een groepje clubs aan het spelen en iedereen had last van de zgn pass lag. Je drukte op passen en er gebeurde niks pas een paar seconden later werd er gepasst en iedereen had er last van.

Hoe kan zoiets....toch vreemd dat iedereen er in een hele groep er last van heeft.
Connectie was niet slecht want er was geen 'fysieke' lag zichtbaar als in dat de poppetjes stotterend lopen of zoals je het in FUT soms ziet.

Burp

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

RikN89 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:42:
[...]

Hoe kan het dan dat het bijv. nog steeds verdomd lastig is om tegen een bronzen of zilveren team te spelen met een 83+ rated team? In theorie zijn die spelers zo slecht dat je er zo langs zou kunnen lopen met je sweaty golden team. Ze kunnen immers vrijwel alles beter dan die bronzen spelers, ook zonder bal zoals vrijlopen. In de praktijk is dit toch compleet anders.

Zo kwam ik laatst een bronzen CV tegen die zomaar door mn verdediging rende. Of een bronzen keeper die alles eruit ronselt. En nee, zo goed was die tegenstander niet in verhouding tot mezelf.

Ik snap best dat een groot deel te verklaren is vanuit compensation lag etc. Maar wat mijns inziens nog steeds overeind blijft is dat als je betere spelers haalt je spel en team niet per definitie ook beter wordt ten opzichte van de tegenstander. Dit heb ik zovaak meegemaakt dat dat hele verhaal van compensation lag er niet ingaat bij mij.
Het is vaak veel lastiger spelen tegen een middelmatig team dan tegen een team met toppers.
The recent FIFA series by EA has also started to introduce a difficulty balancing system. The Ultimate Team game mode has been known to lower the performance of players on the winning side's team. However, although Madden has admitted to their "handicapping system, the FIFA developers have yet to admit to it, raising question about their motives for it. Bron.
Handicap bestaat wel degelijk, en EA heeft toegegeven dit in de Madden series te gebruiken. Daarbij werd er ook mee geadverteerd bij Fifa 13 (Als ik me niet vergis). Maar is later naar naar de pers gecommuniceerd dat dit is verwijderd. Het systeem is ontwikkeld om een wedstrijd spannend te houden en "real life" situaties na te bootsen. Een uit wedstrijd speelt hierdoor anders dan een thuis wedstrijd. Je spelers blijven niet 90 minuten scherp. Maar zo ook zorgt het er voor dat slechtere spelers een kans maken tegen toppers. Er is echter een manier om er mee om te gaan, omdat je het van mijlen ver ziet aankomen. Guide1. Guide2.

Nog wat "officieel" leesvoer.

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Kan iemand mij uitleggen waarom Dybala (Upgrade versie) zo prijzig en of dit zo blijft?
Wil er namelijk een aanschaffen voor m'n Serie A team en wil natuurlijk niet te veel betalen!

Alvast bedankt!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

SirWInsalot schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:11:
Kan iemand mij uitleggen waarom Dybala (Upgrade versie) zo prijzig en of dit zo blijft?
Wil er namelijk een aanschaffen voor m'n Serie A team en wil natuurlijk niet te veel betalen!

Alvast bedankt!
http://www.futbin.com/16/player/36672/dybala - huiswerk doen we zelf.

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Laat ik de vraag anders stellen: Is het zo dat upgraded spelers na een tijdje in prijs dalen vanwege '' de hype die voorbij is'' of kun je na ongeveer twee weken vaststellen wat zo'n speler ongeveer waard is?

Mensen die wat langer FUT (en de winterupgrades gebruiken om een zakcentje verdienen) spelen kunnen daar beter antwoord op geven, denk ik.

• Wii4all
  • Niet online
SirWInsalot schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:32:
[...]

Laat ik de vraag anders stellen: Is het zo dat upgraded spelers na een tijdje in prijs dalen vanwege '' de hype die voorbij is'' of kun je na ongeveer twee weken vaststellen wat zo'n speler ongeveer waard is?

Mensen die wat langer FUT (en de winterupgrades gebruiken om een zakcentje verdienen) spelen kunnen daar beter antwoord op geven, denk ik.
Ik denk wel wat het zo gaat.

In het begint dumpt iedereen de speler met de oude rating, waardoor deze goedkoper wordt.
Erna koopt iedereen de nieuwe aangepaste speler.

Na een weekje of wat zullen ze wel weer dalen omdat er van allerlei andere dingen geintroduceerd wordt qua spelers etc.

Burp

• bbblije

bbblije

Riiiiight

SirWInsalot schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:32:
[...]

Het is precies zoals het begin van FIFA, hoe meer er op de markt komen des te goedkoper ze worden. De vraag is nu hoog, aanbod is laag = hoge prijzen. Wet van vraag en aanbod.

• To easy
Wow fifa is weer te erg. Sta 3-1 voor en in de 60ste minuut pauzeert de tegenstander en lijkt het dat die leaved. Word ik ineens uit fifa gekicked start ik ut weer opnieuw op krijg ik de melding dat als ik vaker leave minder coins krijg en kreeg er nog eens een loss bij. Dit is toch niet te geloven!!!
if willems, erg nice :)

trouwens IF Tevez is ook een baas :p

en IF muller precies op tijd verkocht lol

[ Voor 72% gewijzigd door Bean77 op 24-02-2016 20:23 ]

• chengbondkwok
Hebben jullie trouwens ook last van dat het soms minuten duurt voordat er een tegenstander wordt gevonden? Of komt het omdat ik in divisie 7 zit? (Ik heb 18 wedstrijden op rij verloren, dus daarom zit ik in divisie 7 :'( )
jup daar heb ik ook last van. Hoe krijg je dat voor elkaar? 18 wedstrijden op rij is wel super veel!

Ik heb wat geluk gehad bij aankoop/verkoop zodat ik een hogere level IF van Neymar kon kopen.

Dit is nu mijn team geworden: http://www.futbin.com/16/squad/305689

Ben benieuwd hoe het gaat spelen. Ondertussen maar sparen voor een volgende upgrade. Welke moet ik nog bekijken.

Bean77 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:48:
jup daar heb ik ook last van. Hoe krijg je dat voor elkaar? 18 wedstrijden op rij is wel super veel!

Ik heb wat geluk gehad bij aankoop/verkoop zodat ik een hogere level IF van Neymar kon kopen.

Dit is nu mijn team geworden: http://www.futbin.com/16/squad/305689

Ben benieuwd hoe het gaat spelen. Ondertussen maar sparen voor een volgende upgrade. Welke moet ik nog bekijken.
Je kan het juve gedeelte ook vervangen door Vidal, Boateng, Naldo en Neuer

• To easy
Bossie schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:36:
[...]

Je kan het juve gedeelte ook vervangen door Vidal, Boateng, Naldo en Neuer
Nee, want hij wil Pogba zo graag in zijn team. Wat ik ook zou doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door To easy op 24-02-2016 22:45 ]

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-11 09:25
Zit erover na te denken dit team te bouwen. Lijkt me een heel leuk team om mee te spelen!

http://www.futhead.com/16/squads/9922795/

Wat denken jullie?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Arwintju schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:08:
Zit erover na te denken dit team te bouwen. Lijkt me een heel leuk team om mee te spelen!

Wat denken jullie?
Vermeer, Kongolo en Arias heb je meer aan.

Vermeer heeft betere reflexes, de belangrijkste stat bij keepers. Kongolo is een stuk sneller dan Moreno, betere partner voor Bruma. Arias springt hoger en heeft meer uithoudingsvermogen.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
MOTM Toure :9~ :9~ :9~

Misschien toch maar wat pakjes openen vandaag :F

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Waarom geen MOTM Zoet :).

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Zou hij wel verdienen, maar zie geen kaart :-(

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Omdat 98% van de mensen die FIFA speelt geen extra packs zal openen voor een MOTM Zoet, maar wel Toure (zie comment Hoodlum77). EA op z'n best!
Hoodlum77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:09:
MOTM Toure :9~ :9~ :9~

Misschien toch maar wat pakjes openen vandaag :F

• Cerberi
Arwintju schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 23:08:

Wat denken jullie?
Ik speel bijna met dat team: https://www.easports.com/...ffId=49wS7DZzgYu:FFA16XBO

Ik heb IF Kuyt daar gehad, maar ik vind El Ghazi vele malen beter/fijner spelen. Geeft veel assists, scoort ook nog. Ik moet SIF Milik en IF Willems nog oppikken :-)

Speelt overigens erg leuk! Milik weet ze er wel in te prikken. Ik hoop wel nog op een IF middenvelder die wat meer als pure CM speelt, want Klaassen komt toch het beste tot zijn recht als CAM.

[ Voor 14% gewijzigd door Cerberi op 25-02-2016 10:32 ]

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Cerberi schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Ik speel bijna met dat team: https://www.easports.com/...ffId=49wS7DZzgYu:FFA16XBO

Ik heb IF Kuyt daar gehad, maar ik vind El Ghazi vele malen beter/fijner spelen. Geeft veel assists, scoort ook nog. Ik moet SIF Milik en IF Willems nog oppikken :-)

Speelt overigens erg leuk! Milik weet ze er wel in te prikken. Ik hoop wel nog op een IF middenvelder die wat meer als pure CM speelt, want Klaassen komt toch het beste tot zijn recht als CAM.
Inderdaad, heb zelf een vergelijkbaar team maar heb Bazoer en Propper als CM, dan Klaassen CAM,
verder Lestienne, de Jong en El Ghazi in de aanval.

• jongf7
Ik heb ook zo'n team gehad, erg leuk!

Alleen lastig voor mij als fitness team, omdat ik een aantal van die spelers ook in mijn NL team wil (IF Bruma, IF Klaassen, IF Willems).
Daarom heb ik alle andere IF's verkocht om Robben te halen.

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:43:
ik weet wel zeker dat het online direct/indirect te beinvloeden is door EA.

Hoe verklaar je het volgende:
Wij waren met een groepje clubs aan het spelen en iedereen had last van de zgn pass lag. Je drukte op passen en er gebeurde niks pas een paar seconden later werd er gepasst en iedereen had er last van.

Hoe kan zoiets....toch vreemd dat iedereen er in een hele groep er last van heeft.
Connectie was niet slecht want er was geen 'fysieke' lag zichtbaar als in dat de poppetjes stotterend lopen of zoals je het in FUT soms ziet.
Perfect voorbeeld van button lag geef je hier. Pro Clubs wordt namelijk wel op de EA servers gespeeld. Dat jij op een knop drukt en wanneer dit niet wordt geregistreerd door de game dan heb je dus button lag. Je ziet het niet op je scherm, voor iemand die meekijkt lijkt het gewoon alsof je crap speelt. Echter de speler zelf weet wel degelijk dat de game niet of traag reageert.
bbblije schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:03:
[...]

Het is vaak veel lastiger spelen tegen een middelmatig team dan tegen een team met toppers.

[...]

Handicap bestaat wel degelijk, en EA heeft toegegeven dit in de Madden series te gebruiken. Daarbij werd er ook mee geadverteerd bij Fifa 13 (Als ik me niet vergis). Maar is later naar naar de pers gecommuniceerd dat dit is verwijderd. Het systeem is ontwikkeld om een wedstrijd spannend te houden en "real life" situaties na te bootsen. Een uit wedstrijd speelt hierdoor anders dan een thuis wedstrijd. Je spelers blijven niet 90 minuten scherp. Maar zo ook zorgt het er voor dat slechtere spelers een kans maken tegen toppers. Er is echter een manier om er mee om te gaan, omdat je het van mijlen ver ziet aankomen. Guide1. Guide2.

Nog wat "officieel" leesvoer.
Mooie is dat Madden door een compleet andere EA Studio wordt gemaakt. Daarnaast zat er wel momentum in FIFA (iets anders als scripting/handicap). Momentum werd inderdaad mee geadverteerd. Sta je 2-0 achter en scoor je bijvoorbeeld een penalty in de laatste 10 minuten, dan kunnen je spelers een kleine boost krijgen. Meer pressie en dat doort ongein. Echter is dat er ook weer uit gehaald en zit dat inmiddels ook niet meer in de game. Dat was volgens mij inderdaad FIFA 13.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jongf7 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:14:
Ik heb ook zo'n team gehad, erg leuk!

Alleen lastig voor mij als fitness team, omdat ik een aantal van die spelers ook in mijn NL team wil (IF Bruma, IF Klaassen, IF Willems).
Daarom heb ik alle andere IF's verkocht om Robben te halen.
Hoe denken jullie over team rating? Je ziet streamers nog steeds met Bronze bench spelen. Maar hier zijn er toch veel die werken met een fitness team. Wat is volgend jullie de ideale rating? Of geven jullie er helemaal niets om, en spelen net zo lief met een 90+ rating team?
bbblije schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:23:
[...]

Hoe denken jullie over team rating? Je ziet streamers nog steeds met Bronze bench spelen. Maar hier zijn er toch veel die werken met een fitness team. Wat is volgend jullie de ideale rating? Of geven jullie er helemaal niets om, en spelen net zo lief met een 90+ rating team?
Ik heb het idee dat met bronze spelers op de bank je voornamelijk met single online matches je rating (flink) kan drukken. Dus de tegenstander ziet bijv. een 83 rating team, wat mogelijk gelijkwaardig is aan zijn team en besluit te spelen. Ingame komt hij erachter dat het een bijv 86 rating team is, die hij waarschijnlijk eerder bedankt zou hebben.

• jongf7
[...]

Ik geloof daar zelf niet zo in, dus speel idd gewoon met een sterke bank om mijn andere team te laten rusten.
Heb het er mee tot DIV 1 geschopt, dus heel veel nadeel kan het niet geven.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

jongf7 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Ik geloof daar zelf niet zo in, dus speel idd gewoon met een sterke bank om mijn andere team te laten rusten.
Heb het er mee tot DIV 1 geschopt, dus heel veel nadeel kan het niet geven.
Ik ondervind ook dat de meeste tegenstanders die met een team spelen rond de 80 het beste zijn. Ik verlies vaker tegen een 79 rated team dan tegen een 83+ rated team.

Hoe zit het met die compensatie pack? Zijn er meer mensen die (nog steeds) niets hebben ontvangen? Ik zie het bericht in de web app en op mijn telefoon. Maar ik krijg helemaal nada, ook niet in game :(

[ Voor 80% gewijzigd door bbblije op 25-02-2016 13:18 ]

• jongf7
Zelf heb ik divisies tot divisie 4 het liefst teams met een hoge rating, daarvan denk ik altijd 'als ze goed waren in het spel zouden ze met dit team wel hoger spelen'. Bij teams met een lage rating werkt dit omgedraaid.

Vanaf divisie 3 t/m 1 zit je allemaal in de zelfde matchmaking pot, dus dan gaat die vlieger niet meer op. Dan kan iemand met een 85 team iemand zijn die makkelijke kampioen wordt in divisie 1, dus dan is iedereen gevaarlijk.

Ik heb nog niets ontvangen nee, zie wel in de app een bericht met bedankt en je krijg een compensatie pack, maar ik heb hem nooit gehad.

[ Voor 67% gewijzigd door jongf7 op 25-02-2016 13:21 ]

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:32
[...]

Ik heb mijn beide teams gekopieerd met een bronze bank, en dan 5 spelers van andere team bij de reserve.
Speel 2 wedstrijden met een team, zodat het andere team volledig 99 is.

Dit hanteer ik als mijn teamrating boven 82 uitkomt, weet niet of het uit maakt maar in Fifa15 was dit zeker merkbaar.
Ik had eigenlijk Aguero onnodig verkocht. Gelukkig had ik nog Vardy (75) in mijn club staan. Die doet het eigenlijk zo goed (loopt 1 op 1 online) dat ik de IF versie zojuist maar gehaald heb. Gelijk een "hunter" kaart erop en eens kijken wat die gaat doen :)
En voor 93k is het nog niet eens een dure optie (costa 200k e.d.)

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:19:
Ik had eigenlijk Aguero onnodig verkocht. Gelukkig had ik nog Vardy (75) in mijn club staan. Die doet het eigenlijk zo goed (loopt 1 op 1 online) dat ik de IF versie zojuist maar gehaald heb. Gelijk een "hunter" kaart erop en eens kijken wat die gaat doen :)
En voor 93k is het nog niet eens een dure optie (costa 200k e.d.)
Vind je Vardy fijner dan bijv sturridge of remy?
To easy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 17:57:
[...]

Vind je Vardy fijner dan bijv sturridge of remy?
praktisch gezien heeft hij de snelheid en blijft hij eeuwig rennen met zijn stamina. Veel goals scoort hij in de laatste 15 minuten als hij wegglipt bij zijn verdedigers. Bij Remy of Sturridge lukt dat niet omdat hun stamina dan ook (allang) op is.

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:06:
[...]

praktisch gezien heeft hij de snelheid en blijft hij eeuwig rennen met zijn stamina. Veel goals scoort hij in de laatste 15 minuten als hij wegglipt bij zijn verdedigers. Bij Remy of Sturridge lukt dat niet omdat hun stamina dan ook (allang) op is.
Nou ik gebruik dan Sturridge, maar ik heb daar geen last van eerlijk gezegd. Kan altijd wel door gaan, maar ik ga toch eens vardy proberen alleen, omdat die zo goed is in het echt ;)!
To easy schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:49:
[...]

Nou ik gebruik dan Sturridge, maar ik heb daar geen last van eerlijk gezegd. Kan altijd wel door gaan, maar ik ga toch eens vardy proberen alleen, omdat die zo goed is in het echt ;)!
Zat zojuist toch even verbaast naar de stats van Vardy IF te kijken, bijzondere combi van Pace, finish, agressief en stamina :o

Zou de perfecte FUT15 spits zijn

--
ik heb momenteel 7k coins, maar anders zo ik deze wel eens willen proberen:
http://www.futhead.com/16/squads/9968770/

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 25-02-2016 22:57 ]

Bossie schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:55:
[...]

Zat zojuist toch even verbaast naar de stats van Vardy IF te kijken, bijzondere combi van Pace, finish, agressief en stamina :o

Zou de perfecte FUT15 spits zijn

--
ik heb momenteel 7k coins, maar anders zo ik deze wel eens willen proberen:
http://www.futhead.com/16/squads/9968770/
haha ik zou nu wel een team willen bouwen met IF Tevez >:)

Bean77 schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:59:
[...]

haha ik zou nu wel een team willen bouwen met IF Tevez >:)
Die puzzel blijft vervelend, echter zijn nu wel meer mogelijkheden met Di Maria als RW.
Tevez had gewoon bij Juve moeten blijven, echter dan was het echter een prijzig kaartje geweest.

• jongf7
Shit, waar haal ik ooit 400k coins vandaan! Dat is de waarde van mijn teams in totaal.

Maar ik moet die Memphis MOTM hebben :)

http://www.futhead.com/16/players/23296/memphis-depay/

Hij zal wel minder in prijs zakken dan TOTW spelers omdat hij er maar 1 dag in zit zeker?

• Cerberi
bizar, zo veel MOTM kaarten en zoet dan niet :-((
die MOTM kaarten verknallen het spel vind ik. Onderhand zijn er zoveel kaarten dat je door het bomen het bos niet meer ziet. Maar goed, EA moet geld verdienen lijkt het wel.

Maar Zoet had een MOTM mogen hebben.

• Dendeyy
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-10-2024
Tijdje geleden link tegengekomen voor PSN kaart van 20eu voor 14.99 ofzo.
Kan ik alleen niet meer vinden, heb weer zin om wat geld door de plee te spelen en packs te kopen.
Iemand idee van die link?
Bean77 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:25:
die MOTM kaarten verknallen het spel vind ik. Onderhand zijn er zoveel kaarten dat je door het bomen het bos niet meer ziet. Maar goed, EA moet geld verdienen lijkt het wel.

Maar Zoet had een MOTM mogen hebben.
Kan nog !
http://www.vi.nl/nieuws/z...ions-leagueverkiezing.htm

Verwijderd

Ik speel sinds een aantal dagen met dit elftal. Nog geen goal tegen gehad (div .3) en heb er al zo'n 4 wedstrijden op zitten. Zelf in zo'n beetje iedere wedstrijd 3+ goals gemaakt.

http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/1671014

Wat ik op termijn evt wil wijzigen:
Milik naar SIF Milik
Bazoer naar Strootman
Veltman naar de Vrij
Tete naar Vd Wiel

Maar dit elftal speelt al geweldig.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2016 13:38 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 102 Laatste