Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hmmm heb mn bpl team op 2 plekken versterkt en het loopt nu wat beter moet ik zeggen.

voor mijn serie A team heb ik de higuain update gekocht ben benieuwd hoe die speelt...nog niet geprobeert.

Burp

Wii4all schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:12:
Hmmm heb mn bpl team op 2 plekken versterkt en het loopt nu wat beter moet ik zeggen.

voor mijn serie A team heb ik de higuain update gekocht ben benieuwd hoe die speelt...nog niet geprobeert.
ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij, want serie A spitsen liggen mij niet.

Gisterenavond nog een paar potjes gedaan. Ook nog tegen een highpressure team die het leuk vond om honderd skillmoves in 10 seconden te proppen. Uiteindelijk met 1-0 gewonnen dankzij cdm IF Pogba. Hij en Toure zijn toch heerlijke cdm's in een 4231 opstelling.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Kan maar niet wennen aan 41212(2). Met mijn 2e team, 4321, pakte ik vaak makkelijk de overwinning maar met mijn dure team kost het zoveel moeite. Heb daarom maar gekozen om twee 4321 teams te maken. 1 met Aguero en 1 met Suker.

1e team nu:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/n8Fy0/61162e3387.jpg

Ben benieuwd hoe dit H/H middenveld speelt en of Suker wel beter is dan Lewandowski. Scheelt namelijk wel wat coins... Voor 2e team ga ik voor de Sanchez / Aguero / SIF Shaqiri aanval.
Beltoni schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:24:
Kan maar niet wennen aan 41212(2). Met mijn 2e team, 4321, pakte ik vaak makkelijk de overwinning maar met mijn dure team kost het zoveel moeite. Heb daarom maar gekozen om twee 4321 teams te maken. 1 met Aguero en 1 met Suker.

1e team nu:

[afbeelding]

Ben benieuwd hoe dit H/H middenveld speelt en of Suker wel beter is dan Lewandowski. Scheelt namelijk wel wat coins... Voor 2e team ga ik voor de Sanchez / Aguero / SIF Shaqiri aanval.
moest gisteren nog tegen een taaie tegenstander in 4321 formatie. Was met Reus/Herhandez/Mkhitaryan in de voorhoede. Uiteindelijk met 3-2 gewonnen doordat ik het middenveld in handen had. Maar die 3 waren echt lastig.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Beltoni
Bean77 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:43:
[...]

moest gisteren nog tegen een taaie tegenstander in 4321 formatie. Was met Reus/Herhandez/Mkhitaryan in de voorhoede. Uiteindelijk met 3-2 gewonnen doordat ik het middenveld in handen had. Maar die 3 waren echt lastig.
Dat zijn ook 3 kleine mannetjes. Hoop dat het bij mij ook een beetje werkt. Dit is mijn 2e team:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/n8GRp/644ba437ca.jpg

Mocht het niet werken dan kan ik altijd de legend naar dit team verplaatsen en Lewandowski in mijn andere team gebruiken.
Beltoni schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:03:
[...]

Dat zijn ook 3 kleine mannetjes. Hoop dat het bij mij ook een beetje werkt. Dit is mijn 2e team:

[afbeelding]

Mocht het niet werken dan kan ik altijd de legend naar dit team verplaatsen en Lewandowski in mijn andere team gebruiken.
het lastige was dat ze relatief snel en wendbaar waren. Doordat je in deze formatie alle 3 de aanvallers relatief dicht bij elkaar hebt kun je met 1-2tjes e.d. snel erg gevaarlijk worden.
Met mijn 4231 formatie kon ik met cdm en cam's heerlijk tussen en door de linies lopen. Dat is wel het nadeel van 4321. De cm's moet je heel goed kijken denk ik qua workrates zodat je niet te hoog gaat staan.

Bean77 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:13:
[...]

het lastige was dat ze relatief snel en wendbaar waren. Doordat je in deze formatie alle 3 de aanvallers relatief dicht bij elkaar hebt kun je met 1-2tjes e.d. snel erg gevaarlijk worden.
Met mijn 4231 formatie kon ik met cdm en cam's heerlijk tussen en door de linies lopen. Dat is wel het nadeel van 4321. De cm's moet je heel goed kijken denk ik qua workrates zodat je niet te hoog gaat staan.
Ik vond 4231(met lm/rm) verdedigend ontzettend sterk, maar aanvallend had ik altijd het gevoel dat mijn spits op een eiland stond. Hoe speelt dit in de hogere divisies?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:46:
[...]

Ik vond 4231(met lm/rm) verdedigend ontzettend sterk, maar aanvallend had ik altijd het gevoel dat mijn spits op een eiland stond. Hoe speelt dit in de hogere divisies?
speelt op zich wisselend, maar bij elke tactiek heb je een tactiek waartegen het lastig spelen is. Ik ben er tevreden over in de wetenschap dat er geen cheat formatie is :P

cdms op stay back en de cams heb ik voorin blijven en free roam staan. Wel een gat tussen mijn cams en cdms bij balverlies, maar dat neem ik voor lief.
Toure en Pogba zijn heerlijke stofzuigers, met lekker flink fysiek. De bruyne is heerlijk als middelste cam. De buitenste cams staan iets te ver naar buiten naar mijn zin. Cazorla is heerlijk met zijn rushes en wendbaarheid. Payet aan de rechterkant is voor de chem van Pogba. Niet zo gevaarlijk als de bruyne en cazorla, maar wel een nuttige speler.

Bean77 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:42:
[...]

speelt op zich wisselend, maar bij elke tactiek heb je een tactiek waartegen het lastig spelen is. Ik ben er tevreden over in de wetenschap dat er geen cheat formatie is :P

cdms op stay back en de cams heb ik voorin blijven en free roam staan. Wel een gat tussen mijn cams en cdms bij balverlies, maar dat neem ik voor lief.
Toure en Pogba zijn heerlijke stofzuigers, met lekker flink fysiek. De bruyne is heerlijk als middelste cam. De buitenste cams staan iets te ver naar buiten naar mijn zin. Cazorla is heerlijk met zijn rushes en wendbaarheid. Payet aan de rechterkant is voor de chem van Pogba. Niet zo gevaarlijk als de bruyne en cazorla, maar wel een nuttige speler.
Ik speelde met LM/RM ipv met 3 CAMS, dat was gewoon te breed terwijl je natuurlijk de LM/RM als wingers wilt gebruiken. Waarschijnlijk is dat ook wel in te stellen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:34:
[...]

Ik speelde met LM/RM ipv met 3 CAMS, dat was gewoon te breed terwijl je natuurlijk de LM/RM als wingers wilt gebruiken. Waarschijnlijk is dat ook wel in te stellen.
ik heb dat ooit proberen op te lossen met de "cut inside" instelling op de wingers, maar ze bleven naar mijn smaak nog teveel aan de buitenkant staan. Zou mooi zijn in fifa 17 dat je je eigen opstelling meer kunt tweaken naar je eigen smaak. Nu blijf je toch meer in een bepaald jasje zitten dat niet helemaal lekker voelt soms.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 07:32:
[...]

ik heb dat ooit proberen op te lossen met de "cut inside" instelling op de wingers, maar ze bleven naar mijn smaak nog teveel aan de buitenkant staan. Zou mooi zijn in fifa 17 dat je je eigen opstelling meer kunt tweaken naar je eigen smaak. Nu blijf je toch meer in een bepaald jasje zitten dat niet helemaal lekker voelt soms.
Zoals carrière modus dus :+ Ik heb de laatste 2 dagen carrière gedaan en hoe kan het ook anders, daar worden je custom tactieken gewoon opgeslagen en kun je naar wens je spelers op het veld positioneren.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:23:
[...]
Zoals carrière modus dus :+ Ik heb de laatste 2 dagen carrière gedaan en hoe kan het ook anders, daar worden je custom tactieken gewoon opgeslagen en kun je naar wens je spelers op het veld positioneren.
wow, en hoe heet die game want die wil ik ook!
Het is gewoon te slecht dat de functionaliteit in Fifa zit en niet in FUT wat gewoon een aftreksel van de eerste is.

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:23:
[...]
haha echt? carriere mode heb ik nog nooit gespeeld haha. wat slecht van me.
Maar klinkt als muziek in de oren :)

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:50:
[...]

wow, en hoe heet die game want die wil ik ook!
Het is gewoon te slecht dat de functionaliteit in Fifa zit en niet in FUT wat gewoon een aftreksel van de eerste is.
Moet je nog los kopen als DLC. Het blijft EA he :+

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-11 08:45
Na lang zoeken en wisselen tussen opstellingen ben ik opnieuw bij de 4-1-2-1-2 (2) aanbeland.

Ik zoek in onderstaand team nog een spits om naast Higuain te staan. Ik heb nu 1 wedstrijd Bacca geprobeerd, die deed het aardig.
Iemand andere voorstellen? Geen IF's, daar heb ik momenteel niet de coins voor omdat ik spaar voor Pogba.

http://www.futbin.com/16/squad/288115

En een tip voor spits en CM in onderstaand team?
Voor dit team heb ik Sanchez en Willian die ik kan verkopen, dus heb wel wat coins over.
Costa en Fabregas?Rooney?

http://www.futbin.com/16/build/288124

[ Voor 21% gewijzigd door Drossie op 16-02-2016 11:32 ]

• Wii4all
  • Niet online
ik had dat eerst ook en toen werd mij geadviseerd rossi eruit te halen.

Nu heb ik juist naningolan als CDM en naast marciso heb ik als CM pjanic, dat bevalt op zich goed.

Burp

• Drossie
Wii4all schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:31:
ik had dat eerst ook en toen werd mij geadviseerd rossi eruit te halen.

Nu heb ik juist naningolan als CDM en naast marciso heb ik als CM pjanic, dat bevalt op zich goed.
Ik zet De Rossi daar voor zijn workrates. Pjanic heb ik al geprobeerd, maar die vind ik veel duels verliezen.
Nainggolan vind ik erg goed op CM, verschijnt vaak voor doel.

• Wii4all
  • Niet online
ja klopt die is aardig aanvallend ingesteld ook. Krijg vaak kansen met hem om te schieten vanuit de 2e lijn.

Burp

Wii4all schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:36:
ja klopt die is aardig aanvallend ingesteld ook. Krijg vaak kansen met hem om te schieten vanuit de 2e lijn.
Pogba schijnt ook erg populair te zijn, heb nog niet met hem gespeeld maar ik verwacht dat hij net zoals Naingolan een beest is op zowel CDM als CAM

• Wii4all
  • Niet online
ik had pogba als huurspeler voor 8 potjes, die was duidelijk weer een stukje beter. Ik heb nu alleen niet de coins om hem te halen....

Wil mijn serie A team verbeteren met pogba voor pjanic of marcsico of chiellini voor bonucci....

Chiellini is vrij goedkoop in verhouding met zn stats.

Burp

Wii4all schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:03:
ik had pogba als huurspeler voor 8 potjes, die was duidelijk weer een stukje beter. Ik heb nu alleen niet de coins om hem te halen....

Wil mijn serie A team verbeteren met pogba voor pjanic of marcsico of chiellini voor bonucci....

Chiellini is vrij goedkoop in verhouding met zn stats.
Chiellini is waarschijnlijk de beste verdediger waarmee ik tot nu gespeeld heb, ik zou hem eerst nemen en daarna over het middenveld gaan denken.

Verwijderd

Nainggolan is het beste op CDM en CM. Marchisio idem dito.
Ook ik heb Pogba gebruikt in 41212(2) op CDM en CM maar deze beviel totaal niet.

Wat mij het beste bevalt is 3 H/H spelers op de 2 CM posities en de CDM positie.
Naast Marchisio en Nainggolan gebruik ik Vidal om zo de hybrid te maken naar de Bundesliga.
Is voor mij iets simpeler omdat ik Bergkamp op CAM heb en Crespo op ST. Die linken met alles en iedereen wat hybrids maken nog makkelijker maakt.

• Wii4all
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:05:
[...]

Chiellini is waarschijnlijk de beste verdediger waarmee ik tot nu gespeeld heb, ik zou hem eerst nemen en daarna over het middenveld gaan denken.
ik heb al rond de 18.000 coins dus ik schiet al aardig op richting de ongeveer 30 die chiellini moet gaan kosten.

Burp

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:16:
Nainggolan is het beste op CDM en CM. Marchisio idem dito.
Ook ik heb Pogba gebruikt in 41212(2) op CDM en CM maar deze beviel totaal niet.

Wat mij het beste bevalt is 3 H/H spelers op de 2 CM posities en de CDM positie.
Naast Marchisio en Nainggolan gebruik ik Vidal om zo de hybrid te maken naar de Bundesliga.
Is voor mij iets simpeler omdat ik Bergkamp op CAM heb en Crespo op ST. Die linken met alles en iedereen wat hybrids maken nog makkelijker maakt.
xbox cheats ;) :P

leuke van pogba is dat hij ook long shots kan doen. Nog een extra wapen van hem.
maar serie a aanvallers vind ik niet sterk. middenveld en verdediging wel weer.
Mijn 2e team is een combi van serie A en BPL en bevalt erg goed.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
(jarig!)
Heeft iemand ervaring met de Bruyne in de spits? Ik zat er aan denk om hem daar te zetten in 4321 formatie.
homernt schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:41:
Heeft iemand ervaring met de Bruyne in de spits? Ik zat er aan denk om hem daar te zetten in 4321 formatie.
nope, nooit overwogen ook. omdat hij noch de snelheid heeft en noch het fysiek. Bovendien is hij met longshots als cam erg gevaarlijk.

maar ben benieuwd naar de reacties.

• homernt
(jarig!)
Bean77 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:49:
[...]

nope, nooit overwogen ook. omdat hij noch de snelheid heeft en noch het fysiek. Bovendien is hij met longshots als cam erg gevaarlijk.

maar ben benieuwd naar de reacties.
Ik heb nu Falcao minder snel en fysiek ongeveer hetzelfde en op papier een beter afmaker maar ik schiet makkelijker binnen met De Bruyne op CAM in 433(4) formatie.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Bossie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:58:
[...]

Pogba schijnt ook erg populair te zijn, heb nog niet met hem gespeeld maar ik verwacht dat hij net zoals Naingolan een beest is op zowel CDM als CAM
Pogba is idd echt een beest. Heb hem als cdm, maar hij zit vaak genoeg voorin wat soms irritant is maar wel zeer gevaarlijk.

• Beltoni
Pogba moet ik nog even halen. Ga hem op de plek van Marchisio zetten als LCM in een 4321, team staat hier bovenaan de pagina. Eerst nog even Aguero verkopen. Heb Rooney nu naast Sanchez en SIF Shaqiri staan. Toch een iets completere voetballer die ook als target man uit de voeten kan.

Suker komt ook eindelijk op gang. Eerste 3 wedstrijden scoorde hij niet... Staat nu na 7 wedstrijden op 9 goals.

[ Voor 16% gewijzigd door Beltoni op 16-02-2016 19:44 ]

• Drossie
Heeft iemand al met Schweinsteiger op CM gespeeld? De moeite?
Drossie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 20:08:
Heeft iemand al met Schweinsteiger op CM gespeeld? De moeite?
Schweini is ontzettend traag helaas

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Ikzelf speel met een middenveld van cm toure, cmd matic en cm schweinsteiger. Allemaal spelers boven de 1.90, bewuste keuze van mij. Speelt heerlijk.

• To easy
Flying Blue schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:15:
Ikzelf speel met een middenveld van cm toure, cmd matic en cm schweinsteiger. Allemaal spelers boven de 1.90, bewuste keuze van mij. Speelt heerlijk.
Schweinie is toch geen 1.90? of mis ik iets?

• Drossie
Flying Blue schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:15:
Geen last van de traagheid van Schweinsteiger?

• Flying Blue
To easy schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:17:
[...]

Schweinie is toch geen 1.90? of mis ik iets?
Nee sorry je hebt gelijk. Wel een van de grotere en fysiek sterkere cm in de premier league.

Last van zijn traagheid heb ik niet. Ik gebruik schweinsteiger ook niet voor zijn loopacties. Puur het fysieke en het balletje breed, paasje naar voor etc... nee je moet niet verwachten dat schweinsteiger 50 meter aflegt sneller dan walcott maargoed als je daarmee kan dealen is het een prima versterking.

• Drossie
Flying Blue schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:16:
[...]

Nee sorry je hebt gelijk. Wel een van de grotere en fysiek sterkere cm in de premier league.

Last van zijn traagheid heb ik niet. Ik gebruik schweinsteiger ook niet voor zijn loopacties. Puur het fysieke en het balletje breed, paasje naar voor etc... nee je moet niet verwachten dat schweinsteiger 50 meter aflegt sneller dan walcott maargoed als je daarmee kan dealen is het een prima versterking.
Bedankt. Ben voorlopig voor de budgetvriendelijke oplossing gegaan: Ramsey.

• homernt
(jarig!)
Mijn BPL aangepast met met De Bruyne in de spits en Pedro op links. Ik heb Alexis Sanchez verkocht en Pedro en Fabregas gekocht en De Bruyne dus een linie opgeschoven. Dit werkt best aardig Pedro heeft een goede voorzet en de De Bruyne volleyde hem hard binnen. De traagheid van Schweinsteiger is wat mij betreft geen probleem zijn High/High workrates zorgen ervoor dat hij toch wel overal opduikt.

• Beltoni
Zit een beetje te twijfelen... Mijn 2 teams doen het nu goed. Vraag me alleen af of Suker we de 350k waard is. Als ik de stats vergelijk met 90 Lewandowski dan komt hij qua stats wel echt te kort. Als ik beetje doorspaar kan ik zelfs 91 Lewa halen...

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-11 15:09
Gisteren dan toch maar eens begonnen na dat ik door een collega warm ben gemaakt voor FUT.
Meteen voor een paar euro's beetje coins gekocht om toch maar een betere start te maken.
Heb het volgende BPL team kunnen maken. Beetje geluk gehad meteen qua packages, waar ik 2 TOTW spelers heb kunnen bemachtigen. En gelukkig Martial eruit gehaald wat volgens mij een prima speler is. Inmiddels een paar andere verkocht waardoor ik Azpilicueta, Falcao en Lamela gekocht heb. Basis 11 spelers zijn er inmiddels. Nu langzaam sparen voor de rest.

http://www.futhead.com/16/squads/9532606/

Iemand tips?

• Beltoni
Swaxie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:53:
Gisteren dan toch maar eens begonnen na dat ik door een collega warm ben gemaakt voor FUT.
Meteen voor een paar euro's beetje coins gekocht om toch maar een betere start te maken.
Heb het volgende BPL team kunnen maken. Beetje geluk gehad meteen qua packages, waar ik 2 TOTW spelers heb kunnen bemachtigen. En gelukkig Martial eruit gehaald wat volgens mij een prima speler is. Inmiddels een paar andere verkocht waardoor ik Azpilicueta, Falcao en Lamela gekocht heb. Basis 11 spelers zijn er inmiddels. Nu langzaam sparen voor de rest.

http://www.futhead.com/16/squads/9532606/

Iemand tips?
Zou Benteke zo snel mogelijk van de CAM afhalen. Met 65 passing heeft hij daar niets te zoeken. Eriksen is een prima speler voor die positie Weet niet hoeveel coins je momenteel hebt maar vind het altijd zonde om de duurste spelers op de achterste linie te zetten. Zou daarom Forster verkopen en Hart daar neerzetten. Clyne of Zabaleta op RB, dan heb je toch weer 20k om je team op andere plekken te versterken. Je CB's zijn nu ook een zwakke plek, daar kan je makkelijk Cahill (2,5k) neerzetten en een andere goedkope CB (Vertonghen, Mangala, Jagielka).

Ben zelf niet zo'n grote fan van Falcao. Als je de IF spelers verkoopt heb je meer dan genoeg coins om bijvoorbeeld Sturridge te halen.

Edit: Als je het zo neer zet dan heb je een beter team en nog 10k over voor upgrades.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nb51v/fc62d03051.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 17-02-2016 10:30 ]

• Swaxie
Beltoni schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:22:
[...]

Zou Benteke zo snel mogelijk van de CAM afhalen. Met 65 passing heeft hij daar niets te zoeken. Eriksen is een prima speler voor die positie Weet niet hoeveel coins je momenteel hebt maar vind het altijd zonde om de duurste spelers op de achterste linie te zetten. Zou daarom Forster verkopen en Hart daar neerzetten. Clyne of Zabaleta op RB, dan heb je toch weer 20k om je team op andere plekken te versterken. Je CB's zijn nu ook een zwakke plek, daar kan je makkelijk Cahill (2,5k) neerzetten en een andere goedkope CB (Vertonghen, Mangala, Jagielka).

Ben zelf niet zo'n grote fan van Falcao. Als je de IF spelers verkoopt heb je meer dan genoeg coins om bijvoorbeeld Sturridge te halen.

Edit: Als je het zo neer zet dan heb je een beter team en nog 10k over voor upgrades.

[afbeelding]
Heb op dit moment maar 1500 coins, dus Eriksen kopen zit er niet in. Ik wil best Forster verkopen, maar heb nog totaal geen vervanger, Uiteraard is mijn verdediging op dit moment nog heel zwak. En aangezien ik ook nog wat back-up spelers nodig heb, kan ik niet en Trippier en Forster verkopen nu toch? of denk je dat dat juist wel de juiste optie is.

• Beltoni
Swaxie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:36:
[...]

Heb op dit moment maar 1500 coins, dus Eriksen kopen zit er niet in. Ik wil best Forster verkopen, maar heb nog totaal geen vervanger, Uiteraard is mijn verdediging op dit moment nog heel zwak. En aangezien ik ook nog wat back-up spelers nodig heb, kan ik niet en Trippier en Forster verkopen nu toch? of denk je dat dat juist wel de juiste optie is.
Als ik jou was had ik Forster en Trippier direct verkocht. Er zijn goedkopere alternatieven (bijv. Hart/Begovic en Clyne/Zabaleta). Op Futbin.com kan je zien hoeveel een speler waard is en wat zijn laagste BIN is.

IF Trippier is 15.000 op PS4 en 18.000 op XB1
IF Forster is 12.000 op PS4 en 14.000 op XB1

Je kan er dan voor kiezen om hem snel te verkopen voor de lage BIN (Buy It Now) prijs of er een paar honderd extra voor te vangen. Zelf heb ik altijd de neiging om ze gewoon voor de laagste BIN erop te zetten. Dan heb je snel je coins en kan je weer verder bouwen.

Als je Forster verkoopt kan je Hart en Begovic (als back up) halen en dan houd je nog 7-9k over om de rest van je team te versterken. Als je Trippier verkoopt en Clyne en Zabaleta (weer als back up) haalt dan houd je weer 10-12k over om de rest van je team te versterken. Dat betekent dat je nog 20k over hebt om CB's te kopen en om je CAM te vervangen. Als je dat slim doet heb je meer dan genoeg over om een goed basiselftal neer te zetten.

• Swaxie
Beltoni schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Als ik jou was had ik Forster en Trippier direct verkocht. Er zijn goedkopere alternatieven (bijv. Hart/Begovic en Clyne/Zabaleta). Op Futbin.com kan je zien hoeveel een speler waard is en wat zijn laagste BIN is.

Je kan er dan voor kiezen om hem snel te verkopen voor de lage BIN (Buy It Now) prijs of er een paar honderd extra voor te vangen. Zelf heb ik altijd de neiging om ze gewoon voor de laagste BIN erop te zetten. Dan heb je snel je coins en kan je weer verder bouwen.

Als je Forster verkoopt kan je Hart en Begovic (als back up) halen en dan houd je nog 7-9k over om de rest van je team te versterken. Als je Trippier verkoopt en Clyne en Zabaleta (weer als back up) haalt dan houd je weer 10-12k over om de rest van je team te versterken. Dat betekent dat je nog 20k over hebt om CB's te kopen en om je CAM te vervangen. Als je dat slim doet heb je meer dan genoeg over om een goed basiselftal neer te zetten.
ik zal eens kijken, heb er nu nog 30 op de transferlijst staan, maar zal als het uur om is eens even kijken wat ik met de bovenstaande tips kan doen:)

• Swaxie
Beltoni schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Heb bovenstaande aankopen allemaal gedan, inclusief Matic als CVM. Helaas niet genoeg geld om Sturridge te kopen, maar wat niet is, dat kan nog komen:)

thanks voor de tips!

• Beltoni
Swaxie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:03:
[...]

Heb bovenstaande aankopen allemaal gedan, inclusief Matic als CVM. Helaas niet genoeg geld om Sturridge te kopen, maar wat niet is, dat kan nog komen:)

thanks voor de tips!
Graag gedaan. Als je nog vragen hebt over FUT dan kan je die hier gewoon plaatsen.

Je zal overigens altijd te weinig geld hebben. Er is altijd nog een betere of een duurdere speler die je net niet kan betalen. Of je nou tien duizend of tien miljoen coins hebt :) Leuke van de game mode is om ergens naar toe te werken.
Beltoni schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:18:
[...]

Graag gedaan. Als je nog vragen hebt over FUT dan kan je die hier gewoon plaatsen.

Je zal overigens altijd te weinig geld hebben. Er is altijd nog een betere of een duurdere speler die je net niet kan betalen. Of je nou tien duizend of tien miljoen coins hebt :) Leuke van de game mode is om ergens naar toe te werken.
om vervolgens als je dat bereikt hebt heel je team weer eruit te gooien en op zoek gaat naar een andere competitie met uitdagingen :+

• Swaxie
Beltoni schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:18:
[...]

Ik heb inderdaad al gemerkt dat De Bruyne hier op het forum wel een goede speler is, die ik dan kan gebruiken haha. En uiteraard zijn andere spitsen altijd welkom maar die zijn reteduur haha. dus ik kom er wel(hoop ik)

• homernt
(jarig!)
Swaxie schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:12:
[...]

Ik heb inderdaad al gemerkt dat De Bruyne hier op het forum wel een goede speler is, die ik dan kan gebruiken haha. En uiteraard zijn andere spitsen altijd welkom maar die zijn reteduur haha. dus ik kom er wel(hoop ik)
Waar je even goed om moet letten is je FIFA level en XP punten heet het geloof ik. Met deze kun je coin boost kopen zodat per wedstrijd er boven op nog eens coins cadeau krijgt. Dan kan het best oplopen per wedstrijd 200 tot 1000 coins extra. In totaal als ze allemaal hebt gekocht in totaal 85000 coins had ik ergens gelezen. Moet wel meer dan 100 wedstrijden voor spelen en flink levelen.

Edit:
http://www.fifauteam.com/eas-fc-catalogue-items-fifa-16/

[ Voor 4% gewijzigd door homernt op 17-02-2016 14:54 ]

• Swaxie
homernt schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Waar je even goed om moet letten is je FIFA level en XP punten heet het geloof ik. Met deze kun je coin boost kopen zodat per wedstrijd er boven op nog eens coins cadeau krijgt. Dan kan het best oplopen per wedstrijd 200 tot 1000 coins extra. In totaal als ze allemaal hebt gekocht in totaal 85000 coins had ik ergens gelezen. Moet wel meer dan 100 wedstrijden voor spelen en flink levelen.

Edit:
Hier was ik inderdaad al van op de hoogte. veel gebruikt in mijn offline carriere modus haha.
Nog nooit eerder beetje serieus FUT geprobeerd. maar kan ik idd snel cashen daar ik ergens in de lvl 30 zit:)

• To easy
Flying Blue schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:16:
[...]

Haha maakt niet uit. Maar waar jij hem voor gebruikt zijn precies zijn sterke punten dus gewoon blijven gebruiken als jij hem fijn vind!

• Swaxie
Heb inmiddels Ramires gekocht als back-up van Matic op de CVM positie. Weet niet echt of ik daar eventueel ook nog uit de voeten kom met Inler.

Back-up van Nasri op de LM is zojuist ook gekocht in de naam van Sterling(weet nog niet wie fijner speelt, dus wie back up van wie is weet ik nog niet)

Op rechts op RM heb ik nu: Walcott en Lamela, waar ik verder ga sparen voor Willian.

Op AMC heb ik nu Eriksen en Benteke dus nog staan, waar ik zsm voor Rooney wil gaan.

Heb ook 1 match gespeeld met Falcao in de spits, inderdaad, hier kun je niks mee. Had gelukkig nog Kane als reserve staan, heb dus nu in de spits: Martial, Sturridge en Kane. Eventueel wil ik hier nog Costa bij hebben, Dan denk ik dat ik op vrijwel alle posities mijn juiste spelers heb staan.
Gaan we MOTM kaartjes krijgen voor elke CL wedstrijd?
Dan word het muntjes sparen de komende tijd, helaas Draxler van Wolfsburg waar ik stiekem op Kruse had gehoopt.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Volgende FIFA met FUT eerst aantal maanden lekker sparen en traden, als de markt instort een mooi team kopen. Werkt beter dan wat ik nu gedaan heb.
Sowieso al maanden geen fut meer gedaan, maar het handelen heb ik wel echt lol in gehad.

Of verkoop volgende versie mijn coins voor een mooi bedrag.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Hallo, ik ben nieuw in FUT 16.

Wat is de beste manier om betere spelers te krijgen?
Heb nu een hele rits bronzen spelers tussen de 50-70 ranking.

Iemand tips voor deze beginner? :)

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Als je al eerder fifa hebt gedaan en daarmee punten hebt gespaard kun je coin boosts activeren, zie onderstaande quote van homernt:
homernt schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Edit:
Daarnaast geen pakjes kopen, maar spelers kopen op de transfermarkt, dit is veel goedkoper.
Na een paar wedstrijden kun je dan al wel een goedkoop gouden team kopen.

bijvoorbeeld:http://www.futbin.com/16/squad/292861 voor minder dan 5000 muntjes.

In het begin kun je ook gratis 1x DRAFT spelen, hiermee win je pakjes waar je misschien een nuttige speler uit haalt en anders allemaal kan verkopen om spelers voor terug te kopen.

Als je eenmaal een redelijk team hebt gewoon lekker veel spelen en sparen voor upgrades :)

[ Voor 3% gewijzigd door jongf7 op 18-02-2016 14:23 ]

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Thanks voor de tips!

en al die bronzen spelers via quick sell dumpen of via transferlijst verkopen?
Inmiddels paar potjes erop zitten, straks dat Draft maar eens proberen..

Hopelijk staat er vanavond al wat fatsoenlijks :P

• Ricloo86
Purehz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:14:
Hallo, ik ben nieuw in FUT 16.

Wat is de beste manier om betere spelers te krijgen?
Heb nu een hele rits bronzen spelers tussen de 50-70 ranking.

Iemand tips voor deze beginner? :)
Handelen! ;)
maar volgens mij heeft het geen zin meer.

Ik heb veel verdiend met goedkoop Ajax (uit) shirtjes in te kopen en te verkopen <500 inkoop >1300verkoop.

Ricloo86 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:32:
[...]

Handelen! ;)

Ik heb veel verdiend met goedkoop Ajax (uit) shirtjes in te kopen en te verkopen <500 inkoop >1300verkoop.
handelen heeft nog zeker wel zin hoor. ik heb nog een paar cashcows lopen. Alleen is de omloopsnelheid niet zo heel groot, maar de winst is wel leuk :)

Verder ga ik kijken of ik IF Robben voor een leuke prijs kan verkopen. Daarmee probeer ik mijn 2e team kwalitatief te versterken zodat ik 2 gelijkwaardige elftallen heb.
Ik denk eraan om IF Calhanoglu weer terug te kopen en IF Kagawa als backup. Voor mijn tweede team ook een paar leuke IF's, maar hangt af van verkoop en inkoop van spelers.

• Ricloo86
Bean77 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:58:
[...]

handelen heeft nog zeker wel zin hoor. ik heb nog een paar cashcows lopen. Alleen is de omloopsnelheid niet zo heel groot, maar de winst is wel leuk :)

Verder ga ik kijken of ik IF Robben voor een leuke prijs kan verkopen. Daarmee probeer ik mijn 2e team kwalitatief te versterken zodat ik 2 gelijkwaardige elftallen heb.
Ik denk eraan om IF Calhanoglu weer terug te kopen en IF Kagawa als backup. Voor mijn tweede team ook een paar leuke IF's, maar hangt af van verkoop en inkoop van spelers.
Oke, beter!
In de tijd dat ik besloot te stoppen was handelen echt waardeloos.

• To easy
Ricloo86 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:32:
[...]

Handelen! ;)

Wie is er zo gek om ajax shirts te kopen voor zoveel haha 8)7

• homernt
(jarig!)
Ik heb nu iets raars ik kan geen opstellingen meer aanpassen of een nieuwe meer maken. Als ik terug ga naar het menu dan krijg ik een foutmelding en wordt ik uit FUT gegooid. Ook in de app geeft hij een foutmelding. Verder veranderd de fitness van Modric niet meer als ik er meegespeeld heb. Ik zag dat hij op 92 stond terwijl rest van team wel netjes was terug gekomen op 99 na wedstrijd op de bank. Ik heb er toen kaartje opgegooid om hem weer op 99 te krijgen. Dat ging wel maar na een wedstrijd te hebben gespeeld staat hij nog steeds op 99 terwijl bij de rest van het team de fitness wel is terug gelopen.

• chengbondkwok
  • Laatst online: 19:13
homernt schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:08:
Ik heb nu iets raars ik kan geen opstellingen meer aanpassen of een nieuwe meer maken. Als ik terug ga naar het menu dan krijg ik een foutmelding en wordt ik uit FUT gegooid. Ook in de app geeft hij een foutmelding. Verder veranderd de fitness van Modric niet meer als ik er meegespeeld heb. Ik zag dat hij op 92 stond terwijl rest van team wel netjes was terug gekomen op 99 na wedstrijd op de bank. Ik heb er toen kaartje opgegooid om hem weer op 99 te krijgen. Dat ging wel maar na een wedstrijd te hebben gespeeld staat hij nog steeds op 99 terwijl bij de rest van het team de fitness wel is terug gelopen.
Ik gok dat er een fout in FUT is. Ik speelde drie wedstrijden en mijn spelers hadden elke keer 99 fitness. Daarom wordt FUT nu afgesloten denk ik, want ik kwam er daarna ook niet meer in.

Ohja, ik verloor 3x achterelkaar. Dat moet ook een fout zijn :+ :'( :+ :'(
Ik heb IF Robben kunnen verkopen en met dit geld (en wat ik nog had staan) IF De Bruyne, IF Chielini, IF Payet, IF Calhanoglu en IF Cazorla gehaald.
Beide teams zitten nu qua waarde binnen een ton van elkaar, dus behoorlijk gelijkwaardig. Beide teams hebben ook nog upgrade mogelijkheden dus dat is ook mooi.

Bundesliga team:
http://www.futbin.com/16/squad/239587

BPL/Serie A team:
http://www.futbin.com/16/squad/282119

Alleen nu hopen dat ik IF Robben niet teveel ga missen :'(

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Ben van plan om een heel team om SIF Aduriz (99 Jumping & Heading) te bouwen.
Dus met backs en wingers die een goeie voorzet in de benen hebben.

Doen of niet doen?

• chengbondkwok
SirWInsalot schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:56:
Ben van plan om een heel team om SIF Aduriz (99 Jumping & Heading) te bouwen.
Dus met backs en wingers die een goeie voorzet in de benen hebben.

Doen of niet doen?
Niet doen. Ik had dat gedaan met Slimani, maar voorzet geven is zo ruk in FUT16, dat het gewoon niet te doen is.
chengbondkwok schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 22:14:
[...]

Niet doen. Ik had dat gedaan met Slimani, maar voorzet geven is zo ruk in FUT16, dat het gewoon niet te doen is.
klopt, ook gedaan met slimani IF en JOnas IF, maar het lukt mij niet om fatsoenlijke voorzetten te geven ingame.

Nog een blunder gemaakt dooe normale Chielini voor 3100 erop te zetten :P een 0 te weinig. Ach, als dat het maar bij blijft voorlopig 8)7

net ook iets irritants. Net buiten strafschop gebied overtreding op mij, scheidsrechter geeft voordeel. In het strafschop word ik compleet eruit geschopt. Dat was een 100% penalty. Guess what..... vrije trap buiten het strafschop gebied ivm eerste overtreding 8)7 Serious EA, serious?

• homernt
(jarig!)
chengbondkwok schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:16:
[...]

Ik gok dat er een fout in FUT is. Ik speelde drie wedstrijden en mijn spelers hadden elke keer 99 fitness. Daarom wordt FUT nu afgesloten denk ik, want ik kwam er daarna ook niet meer in.

Ohja, ik verloor 3x achterelkaar. Dat moet ook een fout zijn :+ :'( :+ :'(
Het probleem is Modric en twee andere spelers deze kan ik niet toevoegen aan een team en niet (snel)verkopen dan zegt hij dat ze niet bestaan. Ik kan wel een nieuw maken maar ik kan dus deze drie spelers niet meer gebruiken. Ik heb oude teams in zijn geheel verwijderd toen ik zag dat ik wel een nieuw team kon samen stellen maar toen ik bij deze spelers kwam ik er achter dat zij het probleem waren. Modric baal ik van de andere twee zijn twee brons spelers om de bank te vullen. Deze heb ik alle woensdag gekocht volgens mij.

• Ricloo86
To easy schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 18:22:
[...]

Wie is er zo gek om ajax shirts te kopen voor zoveel haha 8)7
Dat maakte mij niet uit haha, het verkocht als een trein.
Heb zelfs keer 100 shirtjes in de transferlijst gehad, allemaal rond de 600 winst verkocht.
Met die 60k weer andere investeringen gedaan.

Zelfde gedaan met Feyenoord (uit) shirtjes, badge van de Orlando Pirates en positie kaartje CAM>CM.
Liep allemaal als een trein, maar zal nu wel niet meer zo zijn.

Of met een aantal een bepaalde speler domineren waardoor je de prijs zelf structureel hoog kan houden.

• chengbondkwok
homernt schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:04:
[...]

Het probleem is Modric en twee andere spelers deze kan ik niet toevoegen aan een team en niet (snel)verkopen dan zegt hij dat ze niet bestaan. Ik kan wel een nieuw maken maar ik kan dus deze drie spelers niet meer gebruiken. Ik heb oude teams in zijn geheel verwijderd toen ik zag dat ik wel een nieuw team kon samen stellen maar toen ik bij deze spelers kwam ik er achter dat zij het probleem waren. Modric baal ik van de andere twee zijn twee brons spelers om de bank te vullen. Deze heb ik alle woensdag gekocht volgens mij.
Geen zorgen en niet stressen. Heel UT is bugged momenteel dus je krijgt links en rechts errors om je heen. Ik zou gewoon even wachten totdat EA het gefixed heeft.

• Swaxie
chengbondkwok schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:09:
[...]

Geen zorgen en niet stressen. Heel UT is bugged momenteel dus je krijgt links en rechts errors om je heen. Ik zou gewoon even wachten totdat EA het gefixed heeft.
Ik heb inderdaad sidns gisteravond 20.00 uur ook problemen gehad dus zal wel iets met de servers zijn.

• Wii4all
  • Niet online
Ricloo86 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 08:08:
[...]

Dat maakte mij niet uit haha, het verkocht als een trein.
Heb zelfs keer 100 shirtjes in de transferlijst gehad, allemaal rond de 600 winst verkocht.
Met die 60k weer andere investeringen gedaan.

Zelfde gedaan met Feyenoord (uit) shirtjes, badge van de Orlando Pirates en positie kaartje CAM>CM.
Liep allemaal als een trein, maar zal nu wel niet meer zo zijn.

Of met een aantal een bepaalde speler domineren waardoor je de prijs zelf structureel hoog kan houden.
in het begin van het 'seizoen' zeg maar zijn die altijd erg gewild. Feyenoord badge gaat dan mallijk voor 1000 weg inderdaad. Nu zal dat niet meer gaan, alhoewel het me toch opvalt hoeveel 'nieuwe teams' erzijn waarbij er staat founded dec 2015.

Burp

• jongf7
Ondanks dat veel mensen hier volgens mij geen fan zijn van puur NL teams, kan ik het nooit laten.
Dit jaar voor het eerst voor elkaar gekregen ook Robben te kopen en daarmee het voor mij best mogelijk NL team kunnen opzetten.

https://www.easports.com/...Id=fTyVAzoynMbHa:FFA16PS4

Nu speel ik vooral om dit team te kunnen upgraden met IF kaarten, ik hoop dat Willems er snel een paar inschiet bij PSV :)

Deze weken zijn echter vooral interessant door de winter upgrades, wat verwachten jullie daarvan?

Ik speel met dit team (en een fitness team) overigens in divisie 2 nu, dus je kunt best ver komen met NL teams.

Edit: Niet het best mogelijke NL team natuurlijk, Robben IF kan ik echt niet betalen :)

[ Voor 6% gewijzigd door jongf7 op 19-02-2016 10:51 ]

jongf7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:45:
Ondanks dat veel mensen hier volgens mij geen fan zijn van puur NL teams, kan ik het nooit laten.
Dit jaar voor het eerst voor elkaar gekregen ook Robben te kopen en daarmee het voor mij best mogelijk NL team kunnen opzetten.

https://www.easports.com/...Id=fTyVAzoynMbHa:FFA16PS4

Nu speel ik vooral om dit team te kunnen upgraden met IF kaarten, ik hoop dat Willems er snel een paar inschiet bij PSV :)

Deze weken zijn echter vooral interessant door de winter upgrades, wat verwachten jullie daarvan?

Ik speel met dit team (en een fitness team) overigens in divisie 2 nu, dus je kunt best ver komen met NL teams.
Je kan er zelfs derde op een WK mee worden ;)
Ik heb het sowieso altijd lastig tegen Sneijder, Robben en van Persie. Het team is aanvallend erg gevaarlijk en daarnaast erg solide.

ik speel zelf met Verhaegh en Robben in dezelfde formatie, Strootman zou evt kunnen ipv de jong op CDM?

• jongf7
Tot de IF van v/d Wiel had ik ook Verheagh IF inderdaad.
v/d Wiel nu een beetje ter afwisseling ook, en Verheagh was inmiddels flink in waarde gestegen, dus ik kon deze switch lekker met winst maken.

Strootman kan ik helemaal niets mee op een of andere manier. Zou daar misschien liever Blind zetten dan de Jong, maar omdat die geen rare gold is vind ik dat zonde :p
Als Blind ooit als CVM IF komt zet ik hem er weer neer.

• Beltoni
jongf7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:56:
Tot de IF van v/d Wiel had ik ook Verheagh IF inderdaad.
v/d Wiel nu een beetje ter afwisseling ook, en Verheagh was inmiddels flink in waarde gestegen, dus ik kon deze switch lekker met winst maken.

Strootman kan ik helemaal niets mee op een of andere manier. Zou daar misschien liever Blind zetten dan de Jong, maar omdat die geen rare gold is vind ik dat zonde :p
Als Blind ooit als CVM IF komt zet ik hem er weer neer.
Gewoon Nigel daar neerzetten. Die speelt elk jaar top!
en vergeet vooral willems met zijn giant throw niet ;) Veel tegenstanders hebben daar geen idee van. Je kan daar echt je voordeel uit halen.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 21:21:
Ik heb IF Robben kunnen verkopen en met dit geld (en wat ik nog had staan) IF De Bruyne, IF Chielini, IF Payet, IF Calhanoglu en IF Cazorla gehaald.
Beide teams zitten nu qua waarde binnen een ton van elkaar, dus behoorlijk gelijkwaardig. Beide teams hebben ook nog upgrade mogelijkheden dus dat is ook mooi.

Bundesliga team:
http://www.futbin.com/16/squad/239587

BPL/Serie A team:
http://www.futbin.com/16/squad/282119

Alleen nu hopen dat ik IF Robben niet teveel ga missen :'(
Mooie teams, good job. Ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen hybrids bouwen :)
Ik zou toch voor een andere spits gaan ipv Diego Costa. Wellicht Sturridge of IF Bolasie?
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:28:
[...]

Mooie teams, good job. Ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen hybrids bouwen :)
Ik zou toch voor een andere spits gaan ipv Diego Costa. Wellicht Sturridge of IF Bolasie?
tsja costa/sturridge destijds wel keuze gemaakt voor costa. Met name ivm betere WF, betere stamina, strenght e.d. de betere keus. Bij de voor mij belanrgijke skills is alleen qua snelheid is Sturridge iets beter.
WF ben ik toch wel erg belangrijk gaan vinden. Brak mij soms al een beetje op bij de normale sturridge.

• jongf7
Zelf in mijn Fitness team net Costa vervangen door Lukaku (winter upgrade versie).
Bevalt tot nu toe erg goed! en weer wat muntjes voor andere zaken :)
Bean77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:55:
en vergeet vooral willems met zijn giant throw niet ;) Veel tegenstanders hebben daar geen idee van. Je kan daar echt je voordeel uit halen.
Klopt, alleen gooit hij bij mij bijna nooit!
En ik weet niet hoe ik hem dan kan laten gooien, ik wacht altijd heel lang en druk random knoppen in, eens in de zes keer ofzo wisselt hij dan van werper naar Willems, maar veel vaker gebeurd er dus niets.
jongf7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:44:
Zelf in mijn Fitness team net Costa vervangen door Lukaku (winter upgrade versie).

[...]

En ik weet niet hoe ik hem dan kan laten gooien, ik wacht altijd heel lang en druk random knoppen in, eens in de zes keer ofzo wisselt hij dan van werper naar Willems, maar veel vaker gebeurd er dus niets.
even wachten en dan rechterstick indrukken geloof ik uit mijn hoofd.
ik gebruik soms ook boateng, maar zwaar irri dat mijn centrale verdediger dan uit positie is bij een counter na de ingooi. Willems is daarbij idealer als back.

• jongf7
ik ga het proberen vanavond, thnx!
jongf7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:51:
ik ga het proberen vanavond, thnx!
laat het weten als het lukt. anders moet het op youtube wel te vinden zijn.
voordeel van willems is dat 98% van de spelers het niet weet dat hij deze skill heeft itt Boateng.

• Drossie
Momenteel zijn dit mijn 2 teams:

http://www.futbin.com/16/squad/288115
http://www.futbin.com/16/squad/288124

Ik denk eraan mijn teams om te bouwen naar volgende 2. Doen of niet?
http://www.futbin.com/16/squad/294920
http://www.futbin.com/16/squad/294913

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:30
Na een tijdje met verschillende teams te hebben aangemodderd, nu eindelijk een team waar mee ik in divisie 4 ben aan gekomen.

http://www.futbin.com/16/squad/295169

Zijn er nog mensen met suggesties voor spelers? Hoeft niet perse Braziliaans te zijn. Kan met mijn manager de chemistry nog wel verhogen. Heb 140k te besteden.

• Wii4all
  • Niet online
ik heb in het begin brazilianen gehad alleen dat liep niet zo goed, toen ik overstapte naar bpl / serie A ging het bij mij beter.

Tyson in de spits ziel je ook veel. (ken zijn echte naam niet goed)

[ Voor 21% gewijzigd door Wii4all op 19-02-2016 16:07 ]

Burp

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Weet iemand hoe het komt dat ik geen spelers kan transfereren?

Meerdere mensen dit probleem?
1e team eigenlijk geen opmerkingen. Kan je matuidi tzt nog mee upgraden naar IF.
2e team zie ik mertens eigenlijk niet als spits. Misschien een snelle spits naast lukaku zoals een sturridge? (wel 2* WF). Evt lichtsteiner als rb als marchisio in chem dropt. lb is kwestie van smaak tussen baines / clichy/ v aanholt. Dembele ken ik niet goed genoeg om te beoordelen. Maar als je dembe nog kunt upgraden naar Toure altijd doen.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
jongf7 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:44:

[...]

schouder knoppen indrukken: YouTube: TIPS & TRICKS FIFA 16 #7: De Super Inworp, De halve Zidane en verdedig voorzetten!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Yeah weer winter upgrades! Ozil en koscielny bij mij weer een puntje omhoog 90 en 86. Lekker hoor

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Hoodlum77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 17:08:
Yeah weer winter upgrades! Ozil en koscielny bij mij weer een puntje omhoog 90 en 86. Lekker hoor
De gehele lijst :)

• Flying Blue
Ik kan sinds gisteren geen wijzigingen meer aanbrengen in mijn team. Ik krijg dan een melding dat er een fout is opgetreden binnen fut. Daarnaast verander de conditie van mijn spelers niet meer na een wedstrijd. Het blijft constant het zelfde.

Hebben meer mensen hier last van? Speel op x1

• chengbondkwok
Flying Blue schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 18:01:
Ik kan sinds gisteren geen wijzigingen meer aanbrengen in mijn team. Ik krijg dan een melding dat er een fout is opgetreden binnen fut. Daarnaast verander de conditie van mijn spelers niet meer na een wedstrijd. Het blijft constant het zelfde.

Hebben meer mensen hier last van? Speel op x1
Als je 1 pagina terugscrollt, dan zie je dat er een aantal last hebben :)

• chengbondkwok
Dubbel post. Excuus

[ Voor 106% gewijzigd door chengbondkwok op 19-02-2016 18:03 ]

volgens mij is fifa buggy als wat. nu kan ik ook geen spelers te koop aanbieden, omdat de synchronisatie problemen zouden zijn......

ik wil mijn team nog wat aanpassen. IF costa en IF payet mogen vertrekken en daar wil ik upgrade Aguero en IF Ozil voor terughalen. Cazorla zakt dan wel naar chem 8, maar dat moet te doen zijn.
Alleen zal ik Vardy halen als backup van Aguero omdat zijn stamina waardeloos laag is. Dus zal Ik Vardy standaard rond 60ste minuut moeten gaan inbrengen. Dat kan leuk worden als de tegenstander ook al wat vermoeid is.

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:30
Wii4all schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:06:
ik heb in het begin brazilianen gehad alleen dat liep niet zo goed, toen ik overstapte naar bpl / serie A ging het bij mij beter.

Tyson in de spits ziel je ook veel. (ken zijn echte naam niet goed)
Taison heb ik nog als reserve. Speel hem in die formatie als cm. Een keer kaatsen met de CF en hij staat voor open doel met zijn snelheid.

En het is inderdaad buggy. Elke wijziging aan mijn basis elf en ik word uit FUT gegooid.

[ Voor 9% gewijzigd door Clown1 op 19-02-2016 21:29 ]

Clown1 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:28:
[...]

Taison heb ik nog als reserve. Speel hem in die formatie als cm. Een keer kaatsen met de CF en hij staat voor open doel met zijn snelheid.

En het is inderdaad buggy. Elke wijziging aan mijn basis elf en ik word uit FUT gegooid.
FUT is gewoon stuk |:(
Heb zojuist via de webapp Reus gehaald, kan hem echter niet aan mijn toevoegen ...

Bossie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:07:
[...]

FUT is gewoon stuk |:(
Heb zojuist via de webapp Reus gehaald, kan hem echter niet aan mijn toevoegen ...
het gekke is dat ik if costa niet kan verkopen, maar andere spelers dan weer wel. Het is echt raar. Het is niet dat je niets kan verkopen, het is gewoon heel willekeurig lijkt het wel.
tijd voor een harde reboot? |:(

positieve is dat ik wel weer de titel heb gepakt in div4. En dus flink aantal coins. Volgend seizoen zal wel kansloos degraderen zijn. Ben een flinke jojo :P

[ Voor 15% gewijzigd door Bean77 op 19-02-2016 22:38 ]

Bean77 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:37:
[...]

het gekke is dat ik if costa niet kan verkopen, maar andere spelers dan weer wel. Het is echt raar. Het is niet dat je niets kan verkopen, het is gewoon heel willekeurig lijkt het wel.
tijd voor een harde reboot? |:(

positieve is dat ik wel weer de titel heb gepakt in div4. En dus flink aantal coins. Volgend seizoen zal wel kansloos degraderen zijn. Ben een flinke jojo :P
Mjah, ik baal omdat ik al een tijdje op Reus zat te wachten en onderstaande formatie wilde gaan testen:
http://www.futhead.com/16/squads/9657085/

Dadelijk gewoon weer 84 Auba en SIF Kruse erbij, zodat ik tijdens de wedstrijd eventueel iets kan forceren als het deze 11 niet loopt.

• Wii4all
  • Niet online
Er zijn problemen met de accountservers zullen het wel snel fixen hoop ik

Burp

• Drossie
Wii4all schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 09:54:
Er zijn problemen met de accountservers zullen het wel snel fixen hoop ik
Snel is niet echt het woord denk ik. Het herstel zal ongeveer 5 uur duren.
Pagina: 1 ... 46 ... 102 Laatste