Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
tsja het verschil is ook zo'n 520k betreft speler. En dan nog mist auba 2 essentiele skills zoals balance en ballcontrol tov Tevez. Een spits zonder hoge balance is als een fiets zonder trappers.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:24:
[...]
Voor de vergelijking waarom Tevez sowieso niks zal uitmaken: http://www.futbin.com/compare/34152/4626
Ik vind beide spelers eigenlijk even goed, met een lichte voorkeur voor Tevez. En dan kost auba nog een vermogen extra. Maar met 2 teams is het leuk afwisselen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Tsja, dat is gewoon wat je krijgt als mensen volledig hun team naar wens kunnen inrichten. Tévez vind ik echt overpowered (bij andere, want zoals gezegd presteert hij bij mij niet), maar Aubameyang constant gebruiken om alleen maar pace te spelen vind ik (nog) triest(er). Maar daarmee moeten we dealen als je online speelt.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:24:
[...]
Elke tegenstander die ik tegen gekomen ben na 60 seizoenen speelt bijna elke bal naar Tevez toe en verwacht een wonder wat soms met geluk ook nog lukt. Het is gewoon het spel wat mijn wedstrijd af en toe verpest en daar zal iemand zoals Tevez wat aan kunnen veranderen. Dus een "creatieve" Hybrid met hem zit er niet in.
Voor de vergelijking waarom Tevez sowieso niks zal uitmaken: http://www.futbin.com/compare/34152/4626
Je zag in het filmpje ook wel een bal met net iets meer dan 2 streepjes wat perfect zou moeten zijn die gewoon over gaat (net zo erg als met 3 streepjes). Vandaag weer hetzelfde gezeik gehad. Geen idee of ik het volgend jaar nog ga spelen....
Wat dat betreft is het jammer dat de perfecte balans ontbreekt in FIFA. Als die er zou zijn zou je veel mensen horen zeuren dat ze niet meer kunnen winnen, omdat bijvoorbeeld pace niet meer zo belangrijk is.
FIFA Benelux Administrator
Ik vind Tevez ontzettend goed, maar lastig om een goed elftal omheen te bouwen, ondanks dat ik dit een paar maal heb geprobeerd. Dybala is ook bijzonder gevaarlijk voor de goal, echter door zijn zwakke fysiek erg kwetsbaar als hij buiten de 16 is (had wel erg veel penalties mee met hemBean77 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:30:
[...]
tsja het verschil is ook zo'n 520k betreft speler. En dan nog mist auba 2 essentiele skills zoals balance en ballcontrol tov Tevez. Een spits zonder hoge balance is als een fiets zonder trappers.
Ik vind beide spelers eigenlijk even goed, met een lichte voorkeur voor Tevez. En dan kost auba nog een vermogen extra. Maar met 2 teams is het leuk afwisselen.
Misschien zit er nog wel eens een leuke hybrid, maar ik spendeer momenteel meer tijd in dit topic dan ingame.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
dybala was leuk in het begin, dat je veel penalties meekreeg. Maar verder een zeer beperkende speler vind ik. Meerdere keer gekocht, als spits, als cam, maar werkte gewoon niet. Zwakke voet ook nog en idd zijn fysiek.Bossie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:37:
[...]
Ik vind Tevez ontzettend goed, maar lastig om een goed elftal omheen te bouwen, ondanks dat ik dit een paar maal heb geprobeerd. Dybala is ook bijzonder gevaarlijk voor de goal, echter door zijn zwakke fysiek erg kwetsbaar als hij buiten de 16 is (had wel erg veel penalties mee met hem).
Misschien zit er nog wel eens een leuke hybrid, maar ik spendeer momenteel meer tijd in dit topic dan ingame.
Ik speel nog regelmatig. Al steek ik meer tijd in het traden sinds ik een goudmijntje heb gevonden.
Ik speel heeeel veilig momenteel met een bundesliga team, wat een leuke afwisseling is ivm met mijn PL/BBVA teams in het verleden.Bean77 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:48:
[...]
dybala was leuk in het begin, dat je veel penalties meekreeg. Maar verder een zeer beperkende speler vind ik. Meerdere keer gekocht, als spits, als cam, maar werkte gewoon niet. Zwakke voet ook nog en idd zijn fysiek.
Ik speel nog regelmatig. Al steek ik meer tijd in het traden sinds ik een goudmijntje heb gevonden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nou, zelfde hier. Gisteren ging prima (3 gespeeld, 3 gewonnen) maar vandaag was het weer huilen met de pet op. 3 gespeeld, 3 verloren. De hele verdediging liep vandaag op plekken waar ze niet hoorden (backs bij spits en Boateng tussen CDM/CM in) en in één potje viel 90 Lewa verdomme 6 keer op de grond na een kleine duw van de tegenstander. Daarnaast viel het me erg op dat spelers beduidend minder runs maakten dan gisteren.Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:24:
[...]
Vandaag weer hetzelfde gezeik gehad. Geen idee of ik het volgend jaar nog ga spelen....
Ik ben de inconsistentie van FIFA soms zó zat. Ik wil gewoon elke dag twee of drie potjes kunnen spelen op de manier zoals dat de dag ervoor ook ging. Prima om te verliezen - geen problemen mee als de tegenstander beter is - maar niet op deze wijze
als speler ben je nog de grootste inconsistentie van het spel.sebastiaaan schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:28:
[...]
Nou, zelfde hier. Gisteren ging prima (3 gespeeld, 3 gewonnen) maar vandaag was het weer huilen met de pet op. 3 gespeeld, 3 verloren. De hele verdediging liep vandaag op plekken waar ze niet hoorden (backs bij spits en Boateng tussen CDM/CM in) en in één potje viel 90 Lewa verdomme 6 keer op de grond na een kleine duw van de tegenstander. Daarnaast viel het me erg op dat spelers beduidend minder runs maakten dan gisteren.
Ik ben de inconsistentie van FIFA soms zó zat. Ik wil gewoon elke dag twee of drie potjes kunnen spelen op de manier zoals dat de dag ervoor ook ging. Prima om te verliezen - geen problemen mee als de tegenstander beter is - maar niet op deze wijze
In je eigen opstelling en die van de tegenstander zitten zoveel variabelen zoals formatie, skills, weakfoots, work-rates etc. dat veel wedstrijden gewoon anders zijn. Elke keer hetzelfde kunstje doen werkt niet. En dan hebben we het nog niet gehad over pech/geluk en de kwaliteiten van jezelf als speler zoals bijv. het afronden.
Dat ik soms nog verlies tegen low chem/silver teams laat mij ook zien dat de kwaliteit als speler het grootste verschil toch is.
Met de penalties is EA ook wat doorgeschoten met de instellingen. Gisteren in een partij onderuit gehaald toen ik in de beweging zat om te schieten. Niks aan de hand. Even later beukte ik letterlijk een tegenstander over de zijnlijn (echt heel fors) en ook mijn tegenstander kreeg geen strafschop. Ik vroeg mij af of deze instellingen misschien zouden kunnen verschillen per scheidsrechter nu mehmet wat meer vrienden erbij heeft gekregen.
Ik verwacht het wel, aangezien je juist by Mehmet snel penalties en kaarten krijgt, de scheids is simpelweg ook een variabele.Bean77 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:57:
[...]
Met de penalties is EA ook wat doorgeschoten met de instellingen. Gisteren in een partij onderuit gehaald toen ik in de beweging zat om te schieten. Niks aan de hand. Even later beukte ik letterlijk een tegenstander over de zijnlijn (echt heel fors) en ook mijn tegenstander kreeg geen strafschop. Ik vroeg mij af of deze instellingen misschien zouden kunnen verschillen per scheidsrechter nu mehmet wat meer vrienden erbij heeft gekregen.
Verwijderd
Hij was eerst minder waard en ik denk dat de normale Aubameyang (die voor ongeveer dezelfde prijs de deur uit gaat) nog steeds beter zal presteren dan dat opdondertje.Bean77 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:30:
[...]
tsja het verschil is ook zo'n 520k betreft speler. En dan nog mist auba 2 essentiele skills zoals balance en ballcontrol tov Tevez. Een spits zonder hoge balance is als een fiets zonder trappers.
Pace stelt niet eens meer zoveel voor he en ik kan prima op andere manieren scoren. Ik forceer een bal niet naar een bepaalde "superster" om 1 vs 11 te gaan spelen. Ik kijk gewoon waar ruimte is en op de radar waar mijn spelers lopen en kijk dan hoe ik het makkelijkst bij het doel van de tegenstander kom.MyUtd4Life schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:37:
[...]
Tsja, dat is gewoon wat je krijgt als mensen volledig hun team naar wens kunnen inrichten. Tévez vind ik echt overpowered (bij andere, want zoals gezegd presteert hij bij mij niet), maar Aubameyang constant gebruiken om alleen maar pace te spelen vind ik (nog) triest(er). Maar daarmee moeten we dealen als je online speelt.
Wat dat betreft is het jammer dat de perfecte balans ontbreekt in FIFA. Als die er zou zijn zou je veel mensen horen zeuren dat ze niet meer kunnen winnen, omdat bijvoorbeeld pace niet meer zo belangrijk is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ANgHFpEBJP8]
1-0 Reus (penal)
2-0 Alaba
3-0 Gundogan (assist van je favo pacehoer)
4-0 Aubameyang (hier zie je wel dat pace niet alles is)
5-0 Vidal
Waarom zou dit uitmaken. Het is gewoon een andere skin die over een poppetje is "geplakt". Elke scheidsrechter is hetzelfde, dat hij fouten niet registreert ligt aan het spel.Bean77 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:57:
[...]
Reus is toch wel 1 van de beste spelers die je kunt hebben in de Bundesliga wat betreft finishing / curve en shot power. Robben op het middenveld werkt ook prima en werkt met 7 chem net zo goed als dat ik hem op 10 chem gebruikt heb. Hij kruipt vaak genoeg mee naar voren tijdens een aanval maar je moet het zelf maar weten met je veel te dure speler.Bean77 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:26:
[...]
haha het "balkje" is de nieuwe zondebokPer definitie ligt het meestal toch aan de gebruiker zelf. Merk wel dat in div 3 het missen van zulke kansen mij wel opbreekt. Ik moet effectiever worden in het verzilveren ervan. Ik moet me daarin verdiepen want sommige kennen het trucje goed.
En Tevez is idd een GOD. Lekker full chem en afronden maar. Met Pereyra en Di Maria erachter vind ik per definitie niet dat je je team daarmee verpest.
Overschatte spelers vind ik meer een reus if en robben als RB. Robben als spits of cam is dan weer meesterlijk. Arme tegenstander net met terry en cahill tegen mijn auba en robben
Het spel is gewoon super inconsistent door alle fouten in de code.
Het klopt dat er veel variabelen in het spel zitten. Wat me echter stoort is dat mijn spelers elke dag anders reageren op hun instructies en de gebruikte custom tactiek. Eergisteren speelde ik tegen een sweaty BPL 433(4) ploeg waardoor ik defensief ben gaan spelen, inclusief EA's balbezit tactiek. Dat ging prima: spelers stonden op de plek waar ze hoorden en de ruimte tussen de verdediging en keeper was kleiner. Tegenstander speelde high pressure en was veel aan het sprinten. Ik won met 3-0.Bean77 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 07:57:
[...]
als speler ben je nog de grootste inconsistentie van het spel.
In je eigen opstelling en die van de tegenstander zitten zoveel variabelen zoals formatie, skills, weakfoots, work-rates etc. dat veel wedstrijden gewoon anders zijn. Elke keer hetzelfde kunstje doen werkt niet. En dan hebben we het nog niet gehad over pech/geluk en de kwaliteiten van jezelf als speler zoals bijv. het afronden.
Dat ik soms nog verlies tegen low chem/silver teams laat mij ook zien dat de kwaliteit als speler het grootste verschil toch is.
Gisteren kwam ik bijna exact hetzelfde team tegen. Ook deze speelde high pressure. Zelfde tactiek voor mij dus. Niks aan de opstelling veranderd en ook mijn manier van spelen was niet compleet anders. Toch liep mijn hele verdediging overal en nergens. Ongeacht of de tegenstander of ik de bal had, waar dan ook op het veld, ik kwam elke keer mijn backs of Boateng tegen. Ik verloor met 3-1. De eerste twee tegendoelpunten vielen doordat de tegenstander zo langs m'n verdediging kon sprinten omdat ze a) verdwaald waren en b) veel te veel ruimte tussen de linies waren.
Dan vraag ik me af: waarom kan het de ene keer wel goed en de andere keer niet? Ik begrijp de aanwezigheid van variabelen in het spel maar het kan toch niet zo inconsistent zijn? Dit heeft immers niks met voetbal te maken. Elke trainer verkoopt je een schop als je zo consequent instructies niet opvolgt of de tactiek negeert.
Terugkomend op je gezegde dat je als speler zelf de grootste inconsistente factor bent: ik ben het er niet mee eens dat bovenstaande geheel in mijn macht ligt. Er kloppen dingen niet en die maken het spel een stuk minder leuk.
grote verschil zoals gezegd tussen tevez en auba vind ik de balance. Ik hou van een spits die niet bij een klein zetje al omvalt of zich van de bal laat zetten. Hoewel auba wel weer beter is dan Ibra. Als Tevez in het strafschopgebied de bal heeft is hij zo OP.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:18:
[...]
Hij was eerst minder waard en ik denk dat de normale Aubameyang (die voor ongeveer dezelfde prijs de deur uit gaat) nog steeds beter zal presteren dan dat opdondertje.
[...]
Pace stelt niet eens meer zoveel voor he en ik kan prima op andere manieren scoren. Ik forceer een bal niet naar een bepaalde "superster" om 1 vs 11 te gaan spelen. Ik kijk gewoon waar ruimte is en op de radar waar mijn spelers lopen en kijk dan hoe ik het makkelijkst bij het doel van de tegenstander kom.
[video]
1-0 Reus (penal)
2-0 Alaba
3-0 Gundogan (assist van je favo pacehoer)
4-0 Aubameyang (hier zie je wel dat pace niet alles is)
5-0 Vidal
[...]
Waarom zou dit uitmaken. Het is gewoon een andere skin die over een poppetje is "geplakt". Elke scheidsrechter is hetzelfde, dat hij fouten niet registreert ligt aan het spel.
[...]
Reus is toch wel 1 van de beste spelers die je kunt hebben in de Bundesliga wat betreft finishing / curve en shot power. Robben op het middenveld werkt ook prima en werkt met 7 chem net zo goed als dat ik hem op 10 chem gebruikt heb. Hij kruipt vaak genoeg mee naar voren tijdens een aanval maar je moet het zelf maar weten met je veel te dure speler.
Het spel is gewoon super inconsistent door alle fouten in de code.
Pace vond ik niet veel voorstellen bij de launch van de game. Ik heb het idee/gevoel dat sinds de kerst pace toch weer een buf heeft gekregen. Uiteindelijk zorgt het ervoor dat je meer opties hebt en dat is altijd handig
Maar goed, gelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeuren
Welke divisie speel je momenteel eigenlijk?
Die alaba goal zit er wel leuk in
Verwijderd
Divisie 4 op dit moment. IF Reus stond op een gegeven moment rond de 1.2 miljoen net nadat de eerste upgrade ronde net achter de rug was wat al helemaal vreemd is. Je moet gewoon zorgen met Reus dat hij vroeg scoort (1e helft). Gisteren werd Reus ook rond de 77e minuut gewisseld (in het echtBean77 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:57:
[...]
grote verschil zoals gezegd tussen tevez en auba vind ik de balance. Ik hou van een spits die niet bij een klein zetje al omvalt of zich van de bal laat zetten. Hoewel auba wel weer beter is dan Ibra. Als Tevez in het strafschopgebied de bal heeft is hij zo OP.
Pace vond ik niet veel voorstellen bij de launch van de game. Ik heb het idee/gevoel dat sinds de kerst pace toch weer een buf heeft gekregen. Uiteindelijk zorgt het ervoor dat je meer opties hebt en dat is altijd handigReus IF is helemaal grappig om te zien als hype met die verkoopprijs. Dat slaat nergens op. Hij is relatief onbruikbaar door zijn slechte workrates. Natuurlijk kan hij voetballen, maar met m/m kan ik daar toch echt niks mee. Robben als RB ben ik ook geen fan van, maar die staat tenminste nog in verhouding tot zijn prijs.
Maar goed, gelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeuren![]()
Welke divisie speel je momenteel eigenlijk?
Die alaba goal zit er wel leuk in
Zijn workrates zijn gewoon verkeerd in Fifa.
grappig, ik heb hem destijds van iets meer dan 600k gekocht en rond 650k weer verkocht.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:08:
[...]
Divisie 4 op dit moment. IF Reus stond op een gegeven moment rond de 1.2 miljoen net nadat de eerste upgrade ronde net achter de rug was wat al helemaal vreemd is. Je moet gewoon zorgen met Reus dat hij vroeg scoort (1e helft). Gisteren werd Reus ook rond de 77e minuut gewisseld (in het echt). Maar dat meer te maken om wat meer middenvelders op het veld te hebben
![]()
Zijn workrates zijn gewoon verkeerd in Fifa.
Tsja als hij goede workrates had gehad, dan was hij helemaal OP.
De laatste tijd kom ik ook steeds meer teams tegen die gaan breien in balbezit. En maar blijven rondpassen. Vaak heb ik dan op het einde 30% balbezit, maar win ik nog met 3-0 / 3-1. De meeste wedstrijden verlies ik tegen tegenstanders die ook snel op de counter spelen.
Verwijderd
Ik combineer het meestal. Ik hou ook van balbezit maar dan wel naar voren en niet eindeloos wachten op een opening wat sommige andere spelers wel doen en wat jij denk ik bedoeld. Tegen counter ploegen moet je gewoon niet aan je verdedigers komen zodat ze niet teveel mee naar voren gaan en zorgen dat je altijd een Alaba ofzo achter de hand hebt mocht toch iemand een kans vinden om door de verdediging te breken. Ik heb op dit moment even 89 Lahm als RB (ook als investering omdat ik denk dat zijn prijs net als de 88 kaart opeens veel te veel waard kan worden) en die blijft ook mooi achter en ik zie hem minder vaak dan toen ik de NIF als CDM gebruikte bij het doel van de tegenstander staan. Aangezien zijn tackles net zo goed zijn als die van TOTY Alves is het ook makkelijk om een counter aanval op deze manier te stoppen. Ik zal maar niet zeggen hoeveel kaarten ik heb gekregen in de afgelopen 2 dagen aangezien het belachelijk veel is maar vaak zijn het van die waardeloze beslissingen van de scheids waardoor ik rood/geel krijg.Bean77 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:18:
[...]
grappig, ik heb hem destijds van iets meer dan 600k gekocht en rond 650k weer verkocht.
Tsja als hij goede workrates had gehad, dan was hij helemaal OP.
De laatste tijd kom ik ook steeds meer teams tegen die gaan breien in balbezit. En maar blijven rondpassen. Vaak heb ik dan op het einde 30% balbezit, maar win ik nog met 3-0 / 3-1. De meeste wedstrijden verlies ik tegen tegenstanders die ook snel op de counter spelen.
Om een counter ploeg te stoppen moet je zelf ook als een counter ploeg gaan spelen is wat ik merk. Bij high pressure is het gewoon balbezit blijven houden en snel naar voren.
"Als wij de bal hebben kunnen zij niet scoren"
Edit:
Ik zag dit op Reddit voorbij komen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z7c0cXp202s]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2016 13:24 ]
Ik kwam 'm ook tegenVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:14:
[...]
Edit:
Ik zag dit op Reddit voorbij komenAlleen wint deze gast met 70% balbezit. Gelukkig nog nooit zo'n zielig figuur tegen gekomen.
[video]
Verwijderd
Ik ga alleen zo spelen (alleen dan nog wel richting het doel van de tegenstander) als ik weer een high pressure gast tegen kom die het nodig vind om direct vanaf de aftrap direct richting mijn doel te rennen, gelukkig kun je dit wel makkelijk tegen gaan door middel van Team pressing (↑+↓) en dan vormt je verdediging wel een mooie muur waar de aanvaller niet doorheen gaat komen mocht een tackle niet werkensebastiaaan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:55:
[...]
Ik kwam 'm ook tegenEén keer het genoegen gehad om tegen zo'n eikel te spelen. Later nog een berichtje gestuurd met daarin enkel de vraag wat hem dreef om zo te spelen. Kwam er op neer dat hij het idioot vond dat ik dure spelers had. Dat maakte het systeem kapot enzo.
Enige berichtjes die ik heb gehad waren positief dat het een leuke pot was. Op de PS4 is het ook niet zo makkelijk om mensen een berichtje te sturen die je net tegen bent gekomen volgens mij misschien dat dat het ook wel verklaard
Dat is toch heel anders balbezit dan een Barcelone/Bayern die met zulke possesion % winnensebastiaaan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:55:
[...]
Ik kwam 'm ook tegenEén keer het genoegen gehad om tegen zo'n eikel te spelen. Later nog een berichtje gestuurd met daarin enkel de vraag wat hem dreef om zo te spelen. Kwam er op neer dat hij het idioot vond dat ik dure spelers had. Dat maakte het systeem kapot enzo.
Ik zeg ook niet dat jij degene bent die Aubameyang misbruikt, want dat zie ik niet terug in je video. Maar wij weten allebei dat er mensen zijn die élke bal zo snel mogelijk naar voren rammen en dat is iets wat ik wel triest vind.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:18:
Pace stelt niet eens meer zoveel voor he en ik kan prima op andere manieren scoren. Ik forceer een bal niet naar een bepaalde "superster" om 1 vs 11 te gaan spelen. Ik kijk gewoon waar ruimte is en op de radar waar mijn spelers lopen en kijk dan hoe ik het makkelijkst bij het doel van de tegenstander kom.
[video]
Sommige momenten gaf je tegenstander je wel ontiegelijk veel ruimte, in wat voor divisie speel je op dit moment?
Ben het met je eens dat bij launch anders aanvoelde. Ook zag je toen meer gamers die moeite deden om echt met minder pace te spelen. Ik snap niet hoe dat zorgt voor meer opties? Het lijkt me juist dat het er minder worden, aangezien je voornamelijk gaat kijken naar pace van spelers en dan pas naar andere kwaliteiten.Bean77 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:57:
Pace vond ik niet veel voorstellen bij de launch van de game. Ik heb het idee/gevoel dat sinds de kerst pace toch weer een buf heeft gekregen. Uiteindelijk zorgt het ervoor dat je meer opties hebt en dat is altijd handigReus IF is helemaal grappig om te zien als hype met die verkoopprijs. Dat slaat nergens op. Hij is relatief onbruikbaar door zijn slechte workrates. Natuurlijk kan hij voetballen, maar met m/m kan ik daar toch echt niks mee. Robben als RB ben ik ook geen fan van, maar die staat tenminste nog in verhouding tot zijn prijs.
Maar goed, gelukkig heeft iedereen zo zijn voorkeuren
Verwijderd
Divisie 4. Maar dit gebeurd wanneer iemand high pressure speelt en alleen maar dom de bal naar voren wil spelen + zijn formatie uit elkaar trekt door knullig verdedigen.MyUtd4Life schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Ik zeg ook niet dat jij degene bent die Aubameyang misbruikt, want dat zie ik niet terug in je video. Maar wij weten allebei dat er mensen zijn die élke bal zo snel mogelijk naar voren rammen en dat is iets wat ik wel triest vind.
Sommige momenten gaf je tegenstander je wel ontiegelijk veel ruimte, in wat voor divisie speel je op dit moment?
Starting XI
GK: Fraser Forster – Southampton (England)
CB: Ömer Toprak – Bayer 04 Lverkusen (Germany)
CB: Thiago Silva – Paris Saint-Germain (France)
CB: Robert Huth – Leicester City (England)
RB: Kieran Trippier – Tottenham Hotspur (England)
RM: Juan Cuadrado – Juventus (Italy)
CAM: Edwin Cardona – Monterrey (Mexico)
CAM: Hakim Ziyech – FC Twente (The Netherlands)
CAM: Davy Klaassen – Ajax (The Netherlands)
ST: Konstantinos Mitroglou – SL Benfica (Portugal)
ST: Samuel Eto’o – Antalyaspor (Turkey)
Substitutes
GK: Scott Shearer – Mansfield Town (England)
CB: Andreas Christensen – Borussia M’gladbach (Germany)
CB: Abdullah Al Zori – Al Hial (Saudi Arabia)
RM: Juan Pablo Añor – Málaga CF (Spain)
ST: Miku – Rayo Vallecano (Spain)
RW: Oussama Tannane – AS Saint-Etienne (France)
ST: Jamie Vardy – Leicester City (England)
Reserves
GK: Raphael Schäfer – 1. FC Nürnberg (Germany)
RB: Christophe Jallet – Olympique Lyonnais (France)
CM: Rubén Pardo – Real Sociedad (Spain)
CM: Luca Marrone – Hellas Verona (Italy)
STS: Mario Gomez – Beşiktaş (Turkey)
Burp
Haha, snap het ja. Zelf zet ik ook vaak erg veel druk, maar probeer dan toch wat minder knullig te verdedigen dan die gast doetVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:10:
[...]
Divisie 4. Maar dit gebeurd wanneer iemand high pressure speelt en alleen maar dom de bal naar voren wil spelen + zijn formatie uit elkaar trekt door knullig verdedigen.
Maar nu kom ik in divisie 2 en 3 zelfs nog bijvoorbeeld Terry tegen, dan heb je natuurlijk veel meer aan pace dan wanneer je een Kompany oid tegen komt.MyUtd4Life schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Ik zeg ook niet dat jij degene bent die Aubameyang misbruikt, want dat zie ik niet terug in je video. Maar wij weten allebei dat er mensen zijn die élke bal zo snel mogelijk naar voren rammen en dat is iets wat ik wel triest vind.
[...]
Ben het met je eens dat bij launch anders aanvoelde. Ook zag je toen meer gamers die moeite deden om echt met minder pace te spelen. Ik snap niet hoe dat zorgt voor meer opties? Het lijkt me juist dat het er minder worden, aangezien je voornamelijk gaat kijken naar pace van spelers en dan pas naar andere kwaliteiten.
Zodra ik Terry zie zet ik er ook gelijk een snelle spits in, die loop je zo voorbij en met een slome spits kom je zomaar niet voorbij een type Terry.
Verwijderd
Zoals de goal van Vidal had waarschijnlijk niet kunnen verdedigen aangezien het een mislukte corner was in mijn voordeel. De goal van Aubameyang had hij wel kunnen stoppen als hij iets laten een sliding maakte.MyUtd4Life schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:37:
[...]
Haha, snap het ja. Zelf zet ik ook vaak erg veel druk, maar probeer dan toch wat minder knullig te verdedigen dan die gast doet
Klote goals zoals die van Alaba zijn echt moeilijk te stoppen aangezien je dan altijd tussen de speler en het goal moet staan.
Bij mij maken ze geen driehoekjes anders kon ik ook zo spelenBossie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:42:
[...]
Dat is toch heel anders balbezit dan een Barcelone/Bayern die met zulke possesion % winnen
Ik zal niet ontkennen dat ik zelf nooit iets met pace doe, maar probeer altijd variatie in m'n spel te leggen. Het ene moment probeer ik een actie met wat skillmoves, het andere moment wat korte combinaties en weer een andere keer een verrassende voorzet of steekpass naar de vrijstaande man. Dat is in mijn ogen ook de beste manier van spelen, om met variatie de tegenstander moeilijk te maken.
@nielsk89 Klopt, zo'n bal als van Alaba is moeilijk te verdedigen, maar heb je ook wel wat geluk bij nodig natuurlijk om hem te maken
[ Voor 8% gewijzigd door MyUtd4Life op 10-02-2016 18:38 ]
Verwijderd
Alaba kan wel redelijk goed van afstand schieten mits met het goede been. Hieronder staat wel een tutorial hoe je dat het beste kan doen:MyUtd4Life schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:37:
@nielsk89 Klopt, zo'n bal als van Alaba is moeilijk te verdedigen, maar heb je ook wel wat geluk bij nodig natuurlijk om hem te maken
Net 4 potjes gedaan en ik moet de volgende wedstrijd winnen anders ga ik weer naar divisie 5. Ik ben o.a. dit team tegen gekomen wat echt super irritant was: https://www.easports.com/...Id=jyVPukzwnMa9d:FFA16PS4
Hij speelde super verdedigend en had dan ook een muur van 7 man waar ik gewoon niet door heen kon komen. De rest van de wedstrijden was ook niet veel soeps met allemaal rebound goals
Dat is echt verschrikkelijk. Die speelt geen voetbal om het voetbal maar enkel om te winnen. Ik had ook zo'n fijne pot. De tegenstander speelde met zo'n team (edit, verkeerde Ibarbo aangeklikt maar je begrijpt de strekking). Naast heel veel rennen spamde hij alleen maar slide tackles en onzinnige skillmoves. Geen bal aan om tegen zo iemand te spelen.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:08:
[...]
Net 4 potjes gedaan en ik moet de volgende wedstrijd winnen anders ga ik weer naar divisie 5. Ik ben o.a. dit team tegen gekomen wat echt super irritant was: https://www.easports.com/...Id=jyVPukzwnMa9d:FFA16PS4
Hij speelde super verdedigend en had dan ook een muur van 7 man waar ik gewoon niet door heen kon komen. De rest van de wedstrijden was ook niet veel soeps met allemaal rebound goals
[ Voor 6% gewijzigd door sebastiaaan op 10-02-2016 23:00 ]
Is eigenlijk helemaal niet zo gek bedacht..Bossie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:15:
Snelle wingers als opkomende backs is de latest fashion?
Ook maar eens proberen in mijn donker getinte doumbia team
Verwijderd
Bale was vroeger ook een verdedigerBossie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:15:
Snelle wingers als opkomende backs is de latest fashion?
Wow dat team is te erg. Sterling als back jesus man....sebastiaaan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:59:
[...]
Dat is echt verschrikkelijk. Die speelt geen voetbal om het voetbal maar enkel om te winnen. Ik had ook zo'n fijne pot. De tegenstander speelde met zo'n team (edit, verkeerde Ibarbo aangeklikt maar je begrijpt de strekking). Naast heel veel rennen spamde hij alleen maar slide tackles en onzinnige skillmoves. Geen bal aan om tegen zo iemand te spelen.
Def staat heeft weinig impact op contain lijkt me zo, denk echter dat dit soort formaties in de omschakeling heel erg kwetsbaar zijn omdat je in principe maar twee echte verdedigers hebt.Bean77 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:12:
ach tsja.... als het werkt........ iemand hier toch ook eens met schurle gedaan?
zolang je kan zorgen dat je de tegenstander onder druk blijft houden en er niet onder uit kan voetballen.Bossie schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:59:
[...]
Def staat heeft weinig impact op contain lijkt me zo, denk echter dat dit soort formaties in de omschakeling heel erg kwetsbaar zijn omdat je in principe maar twee echte verdedigers hebt.
ik heb zo'n opstelling in div 3/4 nog niet gezien. Ik denk ook niet dat het gaat werken in de hogere divisies.
Maar, vrij sneaky kon ik nog gelijk maken en toen heb ik mooi de bus geparkeerd en hem z'n ding laten doen. Hij kwam gefrustreerder uit de wedstrijd dan ik
Dit laat trouwens wel het kromme van chem zien in FIFA. Reus zou een hogere chem hebben als LA dan wanneer hij als LCAM speelt in bv 4231(1). Ergens wel jammer.
[ Voor 16% gewijzigd door sebastiaaan op 11-02-2016 13:15 ]
Met schurrle heb ik dit al eens gedaan inderdaad, maar die vind ik eigenlijk ook meer een LM dan een linksvoor. Werkte toen ook prima eigenlijk.Bean77 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:12:
ach tsja.... als het werkt........ iemand hier toch ook eens met schurle gedaan?
Ik zoek eigenlijk een tweede team voor ongv 60 a 70K met een leuke combinatie. Beetje pace, power en wat handige draaikonten voorin.
Serie A of Bundesliga doen?
PS4, maak weinig gebruik van skillmoves. Beetje het Ajax spel, veel balbezit, weinig kansen en die dan wel benuttenMyUtd4Life schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:53:
Een hybrid is altijd het beste antwoord als je het mij vraagtIk wil wel wat voor je proberen als je aangeeft op welke console je speelt (wel zo handig voor die prijzen) en of je wel of niet waarde hecht aan skillmoves.
http://www.futhead.com/16/squads/9255448/
Vleugelaanvallers die snel zijn, skills en toch goed kunnen schieten. Veelzijdige spits, die je voor veel speelstijlen kunt gebruiken als je bij één stijl het even niet werkt. Middenvelders die erg sterk zijn en zowel aanvallende- als verdedigende kwaliteiten hebben. Backs die zowel aanvallend als verdedigend goed hun werk zullen doen en fysiek niet makkelijk aan de kant te zetten zijn. Centrale verdedigers behoren in mijn ogen tot de beste uit de game en dat geldt ook voor de keeper. Handanovič heeft daarnaast als voordeel dat hij ver kan gooien, wat altijd mooi meegenomen is.
Zeg maar of het wat is, anders verzin ik wat anders
Sounds like a plan! Thanks. Vooral die wingers spreken me wel aan. Vanavond even zien of ik ze bij elkaar kan sprokkelen, heel snel mn oude fitness-team de deur uit doen. staat Hero Kamara in. Werd ik niet echt vrolijk van hahaMyUtd4Life schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:06:
Wat dacht je van zoiets?
http://www.futhead.com/16/squads/9255448/
Vleugelaanvallers die snel zijn, skills en toch goed kunnen schieten. Veelzijdige spits, die je voor veel speelstijlen kunt gebruiken als je bij één stijl het even niet werkt. Middenvelders die erg sterk zijn en zowel aanvallende- als verdedigende kwaliteiten hebben. Backs die zowel aanvallend als verdedigend goed hun werk zullen doen en fysiek niet makkelijk aan de kant te zetten zijn. Centrale verdedigers behoren in mijn ogen tot de beste uit de game en dat geldt ook voor de keeper. Handanovič heeft daarnaast als voordeel dat hij ver kan gooien, wat altijd mooi meegenomen is.
Zeg maar of het wat is, anders verzin ik wat anders
Verwijderd
Ik ben gisteren in divisie 4 ook alleen maar lui tegen gekomen die hoge ballen deden naar voren wat na een tijdje niet meer te doen was om daartegen te verdedigen.Bean77 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:13:
[...]
zolang je kan zorgen dat je de tegenstander onder druk blijft houden en er niet onder uit kan voetballen.
ik heb zo'n opstelling in div 3/4 nog niet gezien. Ik denk ook niet dat het gaat werken in de hogere divisies.
In 5 ook maar na de 2-1 (eigen goal van mijn verdediger die voor het doel stond en de bal aanneemt waarna hij in het doel rolt) de laatste 20 minuten rond gaan spelen (zoals in dat filmpje) omdat ik al wel zo'n vermoeden had dat mijn tegenstander zoveel geluk had dat een 2e er ook nog wel in zou gaan

Zlatan en Reus nog niet geprobeerd in FIFA 16, maar voorheen vond ik het zeer goede spelers. Ook houd ik met dit team nog 150k over, die ik als buffer hou voor mogelijke veranderingen en voor eventuele verlies als Zlatan een upgrade krijgt (en daardoor deze versie goedkoper wordt).
hou er rekening mee dat je 3 aanvallers wel weinig stamina hebben voor ca het laatste half uur.MyUtd4Life schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:22:
Ik ga zometeen eens kijken hoe het onderstaande team speelt:
Zlatan en Reus nog niet geprobeerd in FIFA 16, maar voorheen vond ik het zeer goede spelers. Ook houd ik met dit team nog 150k over, die ik als buffer hou voor mogelijke veranderingen en voor eventuele verlies als Zlatan een upgrade krijgt (en daardoor deze versie goedkoper wordt).
Zou zelf voor een iets CDM gaan die iets meer verdedigend is ingesteld, bijvoorbeeld De Rossi.MyUtd4Life schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:22:
Ik ga zometeen eens kijken hoe het onderstaande team speelt:
[afbeelding]
In ieder geval drie wedstrijden op rij een voorsprong weggegeven door geklungel achterin.
En Bonucci --> ChielliniBeltoni schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:38:
[...]
Zou zelf voor een iets CDM gaan die iets meer verdedigend is ingesteld, bijvoorbeeld De Rossi.
Even wat zeer treurige feiten op een rij:
- Inmiddels gedegradeerd naar divisie 4(!), terwijl ik normaal gesproken een constante speler ben in divisie 1. In drie weken tijd, met vier verschillende teams, van divisie 1 naar divisie 4 gegaan.
- Centrale verdedigers die ontiegelijk uit positie staan, terwijl ze hoge verdedigende workrates hebben en zonder dat ik druk zet.
- Diezelfde verdedigers die eruit gerend worden door Parejo (59 pace)
- Backs en middenvelders die nadrukkelijk de instructie hebben gekregen niet aan te vallen staan aan de rand van de 16 van de tegenstander in balbezit en komen daardoor nooit op tijd terug in de verdediging
- Van de 10 keer dat ik op voorsprong kwam (ook meerdere keren op een marge van 2), 8 weggegeven, waarvan 5 keer in het laatste kwartier
- En ga zo maar door...
Hier heb ik dus sinds de laatste patch afgelopen week ook last van. Ik hou m'n team gewoon en doe niet meer moeilijk in welke divisie ik eindig. Dat is wel beter voor m'n bloeddruk en apparatuurMyUtd4Life schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 02:08:
Spelers staan op Zlatan na weer allemaal op de transferlijst, want ik word zo ontiegelijk gek van dit spel op het moment![]()
- Inmiddels gedegradeerd naar divisie 4(!), terwijl ik normaal gesproken een constante speler ben in divisie 1. In drie weken tijd, met vier verschillende teams, van divisie 1 naar divisie 4 gegaan.
- [b][li]Centrale verdedigers die ontiegelijk uit positie staan, terwijl ze hoge verdedigende workrates hebben en zonder dat ik druk zet.[/li][/b]
- Backs en middenvelders die nadrukkelijk de instructie hebben gekregen niet aan te vallen staan aan de rand van de 16 van de tegenstander in balbezit en komen daardoor nooit op tijd terug in de verdediging
- [b][li]Van de 10 keer dat ik op voorsprong kwam (ook meerdere keren op een marge van 2), 8 weggegeven, waarvan 5 keer in het laatste kwartier[/li][/b]
- En ga zo maar door...
![]()
![]()
je zou zeggen dat je tegenstander daar ook last van heeft. Gisteren veel pech gehad met een tegenstander die elke keer de rebounds via lat/doelman etc erin schoot. In de laatste pot had ik het geluk dat ik nog net in div3 bleef.MyUtd4Life schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 02:08:
Spelers staan op Zlatan na weer allemaal op de transferlijst, want ik word zo ontiegelijk gek van dit spel op het moment![]()
- Centrale verdedigers die ontiegelijk uit positie staan, terwijl ze hoge verdedigende workrates hebben en zonder dat ik druk zet.
- Van de 10 keer dat ik op voorsprong kwam (ook meerdere keren op een marge van 2), 8 weggegeven, waarvan 5 keer in het laatste kwartier
- En ga zo maar door...
![]()
![]()
probeer dan eens zo'n team als je ibra erin wilt hebben.
http://www.futbin.com/16/squad/278603 (wel argentijnse coach in arg comp. met squad loyality is hij tot chem 8 te krijgen). Gold team dat uiteraard met IF versies te vervangen is.
en mocht je een tevez hater zijn dan vervang je hem door lacazette (wel minder stamina!!). Pereyra dan door pastore en miranda vervangen voor barzagli voor de volledige chem
Verwijderd
Dit is echt zo standaard. Bij een tackle of sliding gaat de bal precies naar een andere tegenstanderchengbondkwok schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:11:
Is het verdedigen aangepast na de laatste patch? Ik heb drie wedstrijden op rij dat staande tackle alleen maar resulteert in geklungel achterin. Een staande tackle zorgt er altijd voor dat de bal via mijn speler bij de tegenstander komt. Verder zijn de loopacties van verdedigers ook slechter geworden.
In ieder geval drie wedstrijden op rij een voorsprong weggegeven door geklungel achterin.
Ik heb nu walker, niet bijzonder ofzo.
Burp
altijd clyne gehad, beviel prima.Wii4all schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:31:
Welke rechtsback kunnen jullie aanraden uit de premier league?
Ik heb nu walker, niet bijzonder ofzo.
Sinds gisteren weer een fun bpl team samengesteld. Heb nu Bellerin (77) als RB. Gaat als de brandweer. Eerste indruk is positief, maar zou hem langer moeten spelen om echt een goed beeld te krijgen. Hij kost ook wel wat meer dan Clyne/Walker. Ik denk dat je met beide geen verkeerde keuze maakt.
Misschien is dat een workaround van EA, want als de bal tussen twee spelers in zou vallen dan lopen ze weer tegen elkaar aanVerwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:01:
[...]
Dit is echt zo standaard. Bij een tackle of sliding gaat de bal precies naar een andere tegenstander
Kreeg er uiteindelijk 3 om de oren omdat hij alles meekreeg en wist nog net 4-3 te winnen. Maartoch, mijn gouden spelers werden gewoon ingehaald en eruit gedribbeld door een paar simpele bronzen spelers. Wtf is in godsnaam het punt dan van betere/slechtere spelers?
Alsof het spel hem compenseert voor het feit dat ie een slechtere squad heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door RikN89 op 12-02-2016 13:44 ]
Dat is volgens mij waar iedereen tegen aanloopt.RikN89 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:43:
Ik vraag me toch af wat voor vreemd chemistry systeem er in FIFA zit. Gisteren met mijn gouden team tegen een bijna compleet bronzen team gespeeld met 2 snelle gouden spitsen. Daarnaast had ie geen 99 chem maar 78 ofzo.
Kreeg er uiteindelijk 3 om de oren omdat hij alles meekreeg en wist nog net 4-3 te winnen. Maartoch, mijn gouden spelers werden gewoon ingehaald en eruit gedribbeld door een paar simpele bronzen spelers. Wtf is in godsnaam het punt dan van betere/slechtere spelers?
Alsof het spel hem compenseert voor het feit dat ie een slechtere squad heeft.
Burp
Tegenstanders hadden denk ik niet heel veel last van, aangezien zij met evenveel schoten als doelpunten het potje eindigde. Ik ga, in tegenstelling tot wat ik eigenlijk wilde doen, al mijn coins maar bij elkaar rapen voor een nieuw team. Tévez heeft waanzinnige stats, maar ik geef toch de voorkeur aan iemand met 4* skills. Dus maar even kijken wat prijstechnisch gaat lukken, ik hoop iets met Agüero.Bean77 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:46:
[...]
je zou zeggen dat je tegenstander daar ook last van heeft. Gisteren veel pech gehad met een tegenstander die elke keer de rebounds via lat/doelman etc erin schoot. In de laatste pot had ik het geluk dat ik nog net in div3 bleef.
probeer dan eens zo'n team als je ibra erin wilt hebben.
http://www.futbin.com/16/squad/278603 (wel argentijnse coach in arg comp. met squad loyality is hij tot chem 8 te krijgen). Gold team dat uiteraard met IF versies te vervangen is.
en mocht je een tevez hater zijn dan vervang je hem door lacazette (wel minder stamina!!). Pereyra dan door pastore en miranda vervangen voor barzagli voor de volledige chem
http://www.futhead.com/latest/
er komt vast nog wel een goed overzicht, maar hierbij de latest...
Misschien nog wel vreemder: Bakkali heeft en flinke upgrade gehad
[ Voor 22% gewijzigd door Cerberi op 12-02-2016 17:29 ]
De upgrades worden in batches gedaan. Dus wellicht dat volgende week er meer eredivisie upgrade spelers tussen zitten.Cerberi schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:29:
Tete een upgrade, verder zo te zien niks in de eredivisie... Had toch wel ZIyech en/of Haller verwacht eerlijk gezegd
Cool !sebastiaaan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:24:
Mkhitaryan +2 en Gündogan en Lewandowski +1
Verwijderd
Gundogan was vorig jaar ook 83. Heel vreemd dat hij überhaupt met 82 begon.sebastiaaan schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 19:24:
Mkhitaryan +2 en Gündogan en Lewandowski +1

Magie!
https://www.easports.com/...Id=cNTavBkPnMbhq:FFA16PS4
De 4-1-2-1-2 (2) bevalt mij ook wel met dezelfde custom tactieken. Zo'n 2e spits is wel handig voor rebound goals en meer sowieso al meer kansen.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 22:44 ]

http://www.futhead.com/16/squads/9323230/
Hopelijk weer zo snel mogelijk in divisie 1, hoewel de prijzen aan coins als je promoveert / titel pakt in divisies 4 t/m 2 ook zeker niet verkeerd zijn.
Heel interessant, combinatie van mijn twee favorite spelers uit FUT15 met beestmens Zlatan erbij.MyUtd4Life schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 01:43:
Met mijn nieuwe team (zie hieronder) is weg naar boven weer ingezet en promotie naar divisie 3 is inmiddels behaald. Depay (untradeable) valt mij echt tegen, dus ben aan het sparen voor Alexis Sanchez, alleen dat duurt nog 40k. Rest van team bevalt erg goed. Verdediging en keeper zijn erg solide en pakken regelmatig punten voor het team. Yaya Touré is zowel aanvallend als verdedigend door zijn allround stats erg belangrijk, terwijl Pastore dit ook zeker laat zien. Lucas heeft een leuke actie en Ibrahimovic is één van de weinige spelers in FIFA 16 waarmee het me lukt om kopdoelpunten te scoren. Agüero speelt prima rond Zlatan, waardoor hij zowel kansen voor Ibra creëert als voor hemzelf.
[afbeelding]
Hopelijk weer zo snel mogelijk in divisie 1, hoewel de prijzen aan coins als je promoveert / titel pakt in divisies 4 t/m 2 ook zeker niet verkeerd zijn.
Hoe speelt 442, aangezien ik met deze formatie altijd werd overlopen tegen 433 formaties op het middenveld (ik heb natuurlijk geen yaya).
Daarnaast kun je later nog upgraden door Zabaleta als RB te nemen, en Di Maria IF als RM.
http://www.futhead.com/16/squads/9331267/
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 13-02-2016 10:00 . Reden: added link ]
Ik ben echter nog zoekende naar de juiste opstelling en spelers, is er een betere voor matip?
http://www.futbin.com/16/build
Linkje geeft leeg teamJMaster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:09:
Dit is ongeveer mijn huidige team:
Ik ben echter nog zoekende naar de juiste opstelling en spelers, is er een betere voor matip?
Verwijderd
Je hebt je team niet opgeslagenJMaster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:09:
Dit is ongeveer mijn huidige team:
Waarom niet 442 met 2 CDM's en 2 vleugelspelers? Hebben Ribery en Robben een betere chemistry. En ja, Matip kan je vervangen door Boateng, SokratisJMaster schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:30:
Hahaha,,, Noob hier!
http://www.futbin.com/16/squad/281038
[ Voor 8% gewijzigd door chengbondkwok op 13-02-2016 10:41 ]
welke instructies heb je aguero en ibra meegegeven? Gebruik je ook nog custom tactics?MyUtd4Life schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 01:43:
Met mijn nieuwe team (zie hieronder) is weg naar boven weer ingezet en promotie naar divisie 3 is inmiddels behaald. Depay (untradeable) valt mij echt tegen, dus ben aan het sparen voor Alexis Sanchez, alleen dat duurt nog 40k. Rest van team bevalt erg goed. Verdediging en keeper zijn erg solide en pakken regelmatig punten voor het team. Yaya Touré is zowel aanvallend als verdedigend door zijn allround stats erg belangrijk, terwijl Pastore dit ook zeker laat zien. Lucas heeft een leuke actie en Ibrahimovic is één van de weinige spelers in FIFA 16 waarmee het me lukt om kopdoelpunten te scoren. Agüero speelt prima rond Zlatan, waardoor hij zowel kansen voor Ibra creëert als voor hemzelf.
[afbeelding]
Courtois is wel een heerlijke keeper
Zou ook proberen Boateng of Hummels te halen voor Matip, mits je voor 442 met CDMs gaat dan gustavo en later Lahmchengbondkwok schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Waarom niet 442 met 2 CDM's en 2 vleugelspelers? Hebben Ribery en Robben een betere chemistry. En ja, Matip kan je vervangen door Boateng, Sokratis
Verwijderd
Ziyech verdient zeker een upgrade. Maar ze rollen het niet per competitie uit he aangezien vorige week o.a. Aubameyang een upgrade heeft gekregen en deze week een aantal andere spelers uit de Bundesliga.Cerberi schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:29:
Tete een upgrade, verder zo te zien niks in de eredivisie... Had toch wel ZIyech en/of Haller verwacht eerlijk gezegd
Zat Guardado niet in de eerste ronde?Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 13:40:
[...]
Ziyech verdient zeker een upgrade. Maar ze rollen het niet per competitie uit he aangezien vorige week o.a. Aubameyang een upgrade heeft gekregen en deze week een aantal andere spelers uit de Bundesliga.
Verwijderd
Ja maar bedoel dus te zeggen dat ze elke keer een aantal spelers pakken uit een competitie. Douglas Costa moet ook nog steeds een upgrade krijgen ja
Aubameyang doet niet mee vandaag. Scheelt weer een mogelijke upgrade
Edit:

De TIF kaart zou er wel heel raar uit zien dan.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2016 16:04 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Bossie op 13-02-2016 16:14 ]
Verwijderd
Gewoon naar Ultimate Team gaan, dan naar het tabje "Online" en dan zie je rechtsonder wel Friendly seasons staan.Bossie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:12:
Stomme vraag misschien, maar kun je FUT niet online tegen vrienden spelen of is dat alleen een optie in Fifa?
Single Player, rechtsonder tweede optie --> play a friends squad.Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:16:
[...]
Gewoon naar Ultimate Team gaan, dan naar het tabje "Online" en dan zie je rechtsonder wel Friendly seasons staan.
Verwijderd
Gewoon wat ik zei. Daarna krijg je een lijst met vrienden te zien waarna je zo'n seizoen kunt spelen (Degene die het eerst 10 punten heeft wint het seizoen dacht ik). Dat wat jij hierboven hebt neergezet is dat je tegen volgens mij een team van 1 van je vrienden kan spelen wat bestuurd zal worden door de computer.Bossie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:17:
[...]
Single Player, rechtsonder tweede optie --> play a friends squad.
je hebt gelijk, maar seasons is met elkaar ipv tegenelkaar?Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:20:
[...]
Gewoon wat ik zei. Daarna krijg je een lijst met vrienden te zien waarna je zo'n seizoen kunt spelen (Degene die het eerst 10 punten heeft wint het seizoen dacht ik). Dat wat jij hierboven hebt neergezet is dat je tegen volgens mij een team van 1 van je vrienden kan spelen wat bestuurd zal worden door de computer.
Verwijderd
TegenBossie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 16:23:
[...]
je hebt gelijk, maar seasons is met elkaar ipv tegenelkaar?
4-4-2 bevalt tot nu toe erg goed, want ik merk vaak dat ik juist een overwicht heb op het middenveld. Het enige nadeel is dat, ondanks nadrukkelijke instructies, de LM en RM niet helemaal aan de zijkant staan. Dat zou juist ideaal zijn om 3 middenvelders er beter uit te tikken. Dat kan ook wel te maken hebben met de spelers die er nu staan, want zoals gezegd ben ik geen fan van hoe Depay speelt. Je merkt wel dat Touré erg belangrijk is, want ik gebruik hem vaak om opkomende middenvelders van de tegenpartij aan te pakken. Door zijn snelheid, kracht en verdedigende kwaliteiten lukt het me zodoende best vaak om een aanval al in een vroeg stadium te onderbreken.Bossie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 09:39:
[...]
Heel interessant, combinatie van mijn twee favorite spelers uit FUT15 met beestmens Zlatan erbij.
Hoe speelt 442, aangezien ik met deze formatie altijd werd overlopen tegen 433 formaties op het middenveld (ik heb natuurlijk geen yaya).
Daarnaast kun je later nog upgraden door Zabaleta als RB te nemen, en Di Maria IF als RM.
http://www.futhead.com/16/squads/9331267/
DI Maria winter upgrade naar RM, dus geen IF meer nodig, en Ibra kan evt gewisseld worden met Dybala/Tevez
Paar mooie opties inderdaad die ik nog heb. Di Maria en Hazard zouden erg welkom zijn, maar zijn helaas veel te duur op het moment. De optie die je erbij krijgt om dan een Argentijnse spits te pakken is dan zeker interessant, hoewel ik nu nog niet echt fan ben van Dybala en Tévez. En dan terwijl Zlatan juist erg goed speelt, staat na 9 wedstrijden op 9 of 10 goals.
Als je Aurier vervangt door Zabaleta doe je die eerste echt te kort, want is echt een geweldige verdediger die ook nog veel aanvallende kwaliteiten bezit. Daarnaast helpt zijn pace ook wel om snelle aanvallers tegen te houden, waar Zabaleta daar toch meer moeite mee zou hebben.
Agüero geef ik de instructies om naar de zijkanten te gaan (Drift wide) en de diepte te zoeken (Get in behind). Ibrahimovic krijgt de instructie om centraal te blijven staan (Stay central) en ik ben nog aan het kijken of ik hem een targetman maak of niet. Die laatste instructie heeft volgens mij niet heel veel meerwaarde.Bean77 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 10:56:
[...]
welke instructies heb je aguero en ibra meegegeven? Gebruik je ook nog custom tactics?
Courtois is wel een heerlijke keeper
http://www.futhead.com/16/squads/9032725/
en
http://www.futhead.com/16/squads/9354343/
Wat vinden jullie hiervan?
Met name het eerste team bevalt wel goed. Een solide basis met de Serie A defensie en middenveld en het creatieve Franse trio voorin wat voor de doelpunten zorgt.
Verwijderd
3e potje na een 1-0 voorsprong rond de 85e minuut nog een penalty tegen gekregen om niks, gelukkig deze tegen kunnen houden maar het gaat echt nergens meer over. Ook krijg je gewoon prima tackles tegen.
Was dat tweede potje tegen mij?Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:46:
Is er toevallig weer een update uitgebracht die alles om zeep heeft geholpen. Ik heb 3 potjes gedaan en tijdens het eerste potje liet hij de bal gewoon los waarna hij in het doel rolde, daarna tikte hij de bal zelf even in het doel terwijl hij perfect gepositioneerd stond om de bal tegen te houden. Het 2e potje 2 keer een penalty tegen gekregen voor totaal niks. Beide wedstrijden verloren (zoals het hoort wanneer je de betere partij bent).
3e potje na een 1-0 voorsprong rond de 85e minuut nog een penalty tegen gekregen om niks, gelukkig deze tegen kunnen houden maar het gaat echt nergens meer over. Ook krijg je gewoon prima tackles tegen.
Had eerder vanmiddag een wedstrijd waar ik tweemaal de zestien inging met een kapbeweging en tweemaal een penalty kreeg
Sinds ik in d5 ben gekomen na praktisch alleen maar wins heb ik nu in d5 zo'n ontzettende EAids.
Net een wedstrijd gespeeld waarin ik ongeloofelijk veel beter ben, keeper van de tegenstander red opeens alles, 6x op lat en paal. En natuurlijk door 1 slechte pass waarin EA besloot dat ik richting een speler richtte die op 92384592384 meter stond ipv een speler op 1 meter scoort de tegenstander.
Ik hoop dat er eens een rechtzaak komt tegen EA omdat ze dit een simulator noemen terwijl het eigenlijk een spel is met een storymode. De uitslag staat gewoon al vast voor de wedstrijd.
Verwijderd
LEAH_SAMUEL ? Het was geen kapbewegingBossie schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:23:
[...]
Was dat tweede potje tegen mij?
Had eerder vanmiddag een wedstrijd waar ik tweemaal de zestien inging met een kapbeweging en tweemaal een penalty kreeg
heb het even opgezocht, was tegen i_am_supertedVerwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 19:51:
[...]
LEAH_SAMUEL ? Het was geen kapbeweging
Verwijderd
http://www.gfinity.net/live-tv
Nu tot deze leuke opstelling gekomen. Ik wilde graag een Toure en Pogba team hebben. Dus werd het een combinatie van serie A en BPL. Had voldoende coins om Pogba en Costa IF te halen. Nu sparen voor de IF versies van een 4-tal spelers, dus we zijn voorlopig weer lekker bezig
http://www.futbin.com/16/squad/282119
oh trouwens vanavond wel het nodige geluk, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Verwijderd
Wedstrijden die je zou moeten winnen verliezen en die je eigenlijk had moeten verliezen wint bedoel jeBean77 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:03:
oh trouwens vanavond wel het nodige geluk, dat mag ook wel eens gezegd worden.
nah de wedstrijden die ik kon hebben won ik ook, en de wedstrijden waar ik de (veel) mindere in was.Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:30:
[...]
Wedstrijden die je zou moeten winnen verliezen en die je eigenlijk had moeten verliezen wint bedoel je? Volgens mij is dat heel herkenbaar
Zal wel niet lang duren
Ik ben zowaar met een kater gepromoveerd, ondanks twee nederlagen en een gelijkspel aan het einde.Bean77 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 17:56:
[...]
nah de wedstrijden die ik kon hebben won ik ook, en de wedstrijden waar ik de (veel) mindere in was.
Zal wel niet lang duren
Echter was dat wel de redenen dat ik niet de titel won.
Possession met 433(5) gaat prima tot nu toe
Haha netjes. Soms zit het ook wel eens meeBossie schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:05:
[...]
Ik ben zowaar met een kater gepromoveerd, ondanks twee nederlagen en een gelijkspel aan het einde.
Echter was dat wel de redenen dat ik niet de titel won.
Possession met 433(5) gaat prima tot nu toe