Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Hey iedereen ..Heeft iemand verdedigingstips voor mij ? Gisteren bv . Ik win welliswaar met 5-1 maar bij 3-1 was mijn tegenstander er wel klaar mee en begon gewoon met een speler in zijn eentje met de bal te lopen dwars door het midden . En het lukt me nauwelijks om die gast dan af te stoppen . Laat staan als ie ook nog eens skillmoves maakt dan ben ik helemaal de pineut . Ik druk A om te containen maar het moment dat ik B druk om de bal af te pakken is ie weg . Heeft iemand goeie youtube filmpjes of eigen tips om te leren te verdedigen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:47:
Hey iedereen ..Heeft iemand verdedigingstips voor mij ? Gisteren bv . Ik win welliswaar met 5-1 maar bij 3-1 was mijn tegenstander er wel klaar mee en begon gewoon met een speler in zijn eentje met de bal te lopen dwars door het midden . En het lukt me nauwelijks om die gast dan af te stoppen . Laat staan als ie ook nog eens skillmoves maakt dan ben ik helemaal de pineut . Ik druk A om te containen maar het moment dat ik B druk om de bal af te pakken is ie weg . Heeft iemand goeie youtube filmpjes of eigen tips om te leren te verdedigen ?
Krasi en Ovvy hebben beide wel goede filmpjes over. Wat je moet doen is AI contain (R1) hoewel het niet zo goed meer is als voor de patch.
Bean77 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:48:
[...]

Ik speel meer snel/counter dus dan klopt het wel dat lahm dan niet zo snel meekomt, zeker met zijn stay back instructies.

Denk dat Gundogan ook niet heel veel meer gaat dalen. Als je kijkt naar de prijs van normale vidal en dat er niet bijster veel goede cm/cams zijn in de bundesliga (in tegenstelling tot bijv. BPL) zal hij wel populair blijven. Bovendien is het een IF kaart wat altijd wel populairder is qua prijs. Lager dan 60/65 zal het niet gaan worden vermoed ik. IF kagawa is rond de 50k, maar IF gundogan vind ik beter qua stats en workrates.
Ik speel ook wel op de counter (en snel) af en toe maar probeer mij aan te passen aan de tegenstander nu. Ik probeer ook te stoppen met via de flanken omdat het veel te voorspelbaar is.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:47:
A heb ik sowieso sinds fifa 15 niet meer aangeraakt. Je kunt beter proberen zelf bij de man te blijven lopen, eventueel met de jockey knop (linker trigger). Vaak pak je de bal al af door er gewoon tussen te gaan staan. Ik denk dat ik bij het afpakken van de bal maar 1 op de vier keer daadwerkelijk de B knop er bij gebruik, en ja die moet je goed timen, anders is ie weg.
Thomas18GT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:08:
Hahah ik zeg doen!

Als je zouma en sakho gebruikt kan je mandanda gebruiken :+
We hebben een winnaar !

(en ik ga nog even naar Ighalo kijken)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Bossie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:34:
[...]

We hebben een winnaar !

(en ik ga nog even naar Ighalo kijken)
Alleen doumbia gaat nog steeds voor z'n max..
Hopen op een mooi totw zodat er veel packs geopend worden, veel doumbia's :+

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wbn0omD.jpg
Nieuwe Lewa. Mooi voor de mensen die hem hadden gehaald als investering :p

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:09:
[...]
Ik ben trouwens ook steeds minder te spreken over Lahm. Elke keer staat hij voor het doel maar zijn traptechniek is echt om te huilen opeens. Ik speel nu met Vidal - Lahm en Thiago op het middenveld en heb Gundogan echt hard nodig merk ik wel. Ook die kleine Bernd maar aan de kant gezet en Neuer gehaald aangezien ik de faal acties ook zat was. 4321 is echt wel mijn formatie + custom tactieken om veel te passen.
4321 wil ik ook nog graag eens uitproberen. Welke instructies geef jij je spelers mee en welke custom tactiek gebruik je? Aangezien we redelijk dezelfde spelers hebben wil ik eens kijken hoe het mij met die formatie afgaat.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:09:
[...]

4321 wil ik ook nog graag eens uitproberen. Welke instructies geef jij je spelers mee en welke custom tactiek gebruik je? Aangezien we redelijk dezelfde spelers hebben wil ik eens kijken hoe het mij met die formatie afgaat.
Tactieken zijn gebaseerd op mijn eerder geplaatste tabel:

Build up
Speed75
Passing25
PositioningOrganised
Change creation
Passing70
Crossing20
Shooting60
PositioningFree form
Defence
Pressure50
Aggression65
Team width50
Defence lineCover

De speler instructies zal ik even kijken als ik thuis ben. Volgens mij heb ik mijn fullbacks op stay behind staan maar toch loopt iedereen die ik dat mee wil geven op de helft van de tegenstander. Reus, Auba en Robben staan volgens mij alleen op stay forward en ik moet ze volgens mij nog wat andere instructies geven zodat ze niet tussen de bal en het doel gaan staan :9

Heb hier wel een klein voorbeeldje van een wedstrijd van gisteren. Ik maakte nog wel redelijk wat fouten aangezien het na 12 uur was dat ik dat potje speelde.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TCnccEUF3nA]
welke divisie is dit potje?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:16:
[...]

Tactieken zijn gebaseerd op mijn eerder geplaatste tabel:

Build up
Speed75
Passing25
PositioningOrganised
Change creation
Passing70
Crossing20
Shooting60
PositioningFree form
Defence
Pressure50
Aggression65
Team width50
Defence lineCover

De speler instructies zal ik even kijken als ik thuis ben. Volgens mij heb ik mijn fullbacks op stay behind staan maar toch loopt iedereen die ik dat mee wil geven op de helft van de tegenstander. Reus, Auba en Robben staan volgens mij alleen op stay forward en ik moet ze volgens mij nog wat andere instructies geven zodat ze niet tussen de bal en het doel gaan staan :9

Heb hier wel een klein voorbeeldje van een wedstrijd van gisteren. Ik maakte nog wel redelijk wat fouten aangezien het na 12 uur was dat ik dat potje speelde.
[video]
Thanks man! Ga vanavond (ook vaak na 12 uur dus ik herken het :P) ook eens deze formatie uitproberen. Ben benieuwd wat je met player instructions doet - ook gezien het feit dat er eigenlijk geen echte CDM is.

Die tegenstander werd flink afgestraft >:) Ziet er zo op het oog uit als een handige formatie, vooral omdat de voorste drie best wel dicht bij elkaar zijn. Ik merk nu met m'n 433(5) dat ik soms best wel voorspelbaar speel. Het breekt me nog niet echt op maar dat wil ik graag voor zijn.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:14:
[...]

Thanks man! Ga vanavond (ook vaak na 12 uur dus ik herken het :P) ook eens deze formatie uitproberen. Ben benieuwd wat je met player instructions doet - ook gezien het feit dat er eigenlijk geen echte CDM is.

Die tegenstander werd flink afgestraft >:) Ziet er zo op het oog uit als een handige formatie, vooral omdat de voorste drie best wel dicht bij elkaar zijn. Ik merk nu met m'n 433(5) dat ik soms best wel voorspelbaar speel. Het breekt me nog niet echt op maar dat wil ik graag voor zijn.
Als ik op deze manier speel dan zijn mijn cdm's toch meer aan het aanvallen dan verdedigen dus dan kan ik beter voor goede spelers gaan die aanvallers kunnen bijhouden/stoppen. Over het trio in de aanval heb je inderdaad gelijk ja aangezien ze altijd wel dicht bij elkaar lopen. Heel veel tegenstanders denken volgens mij ook dat iedereen via de flanken speelt wat door het midden ook leuker maakt.

Met 433(5) heb je de CF ook dichter bij de rest van het middenveld staan wat passen ook makkelijker zou maken maar de CF heeft ook nog een verdedigende taak en dat ligt mij niet zo.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:09:
[afbeelding]
Nieuwe Lewa. Mooi voor de mensen die hem hadden gehaald als investering :p
Pogba, sandro, modric en trapp. Oeeeeee ik heb snel geld nodig haha :)
pogba idd hebbe hebbe :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

sebastiaaan schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:14:
[...]

Reus
Stay central
Get in Behind
Aggressive interceptions
SIF Aubameyang
Stay central
Target Man (al is dit niet echt nodig)
Robben
Drift Wide
Get in Behind
IF Gundogan
Get forward
Vidal
Aggressive interceptions
Thiago
Get Forward
Alaba
Sta back while attacking (negeert het totaal maar goed)
Boateng
NaldoPiszczek
Sta back while attacking
Neuer
NEUER MODE :+

Blijkbaar speel ik zonder speler instructies maar hier heb ik ze op gezet voordat ik mijn laatste punt moest pakken om naar divisie 4 te gaan wat gelukt is dankzij 2 prachtige goals van Robben. Kerel is echt niet normaal.

Oke 2 potjes gedaan in divisie 4 en 2 keer keihard genaaid

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Lekker, ik doe Fut 15 en ik krijg na een seizoen 4000 coins. Dus ik meteen zoeken naar een betere spits...is opeens die 4000 extra weg????
Lekker, ik kan nu niet meer mijn team opstellen want ik moest ook nieuwe contracten kopen.

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:13:
[...]

Reus
Stay central
Get in Behind
Aggressive interceptions
SIF Aubameyang
Stay central
Target Man (al is dit niet echt nodig)
Robben
Drift Wide
Get in Behind
IF Gundogan
Get forward
Vidal
Aggressive interceptions
Thiago
Get Forward
Alaba
Sta back while attacking (negeert het totaal maar goed)
Boateng
NaldoPiszczek
Sta back while attacking
Neuer
NEUER MODE :+

Blijkbaar speel ik zonder speler instructies maar hier heb ik ze op gezet voordat ik mijn laatste punt moest pakken om naar divisie 4 te gaan wat gelukt is dankzij 2 prachtige goals van Robben. Kerel is echt niet normaal.

Oke 2 potjes gedaan in divisie 4 en 2 keer keihard genaaid
Bedankt!! Ik ga het straks uitproberen. Je hoort de uitkomst :P
Sinds vandaag in divisie 5, ik had 4/0/1 en daarna werd het spannend zoals altijd :+

Ik speel een stuk stabieler sinds de switch naar 433(5), maar moet duidelijk nog even wennen aan deze formatie. Reus moet mijn team compleet maken, daarna zie ik wel verder.

Het grootste verschil is dat ik nu steeds tegen voornamelijk voetballende tegenstanders speel, terwijl ik in 7/8 alleen maar frustrerende potjes had tegen high pressure spelers. Dit maakt de game veel leuker, en daardoor blijf ik zelf ook veel rustiger spelen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sebastiaaan
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:36:
Sinds vandaag in divisie 5, ik had 4/0/1 en daarna werd het spannend zoals altijd :+

Ik speel een stuk stabieler sinds de switch naar 433(5), maar moet duidelijk nog even wennen aan deze formatie. Reus moet mijn team compleet maken, daarna zie ik wel verder.

Het grootste verschil is dat ik nu steeds tegen voornamelijk voetballende tegenstanders speel, terwijl ik in 7/8 alleen maar frustrerende potjes had tegen high pressure spelers. Dit maakt de game veel leuker, en daardoor blijf ik zelf ook veel rustiger spelen.
Tegen voetballende tegenstanders is echt vele malen beter inderdaad. Ik speel nu in div. 3 maar elk potje is het weer zo'n high pressure feest dat ik stiekem wens dat ik weer een divisie of twee zak. Nipt winnen van zo'n persoon die slide tackles spamt, alleen maar kan zigzaggen en idiote high pressure speelt is wel leuk maar het geeft niet de voldoening van een leuke pot voetbal.

433(5) heeft wel een beetje een leer curve inderdaad. Ik heb nu gemiddeld zo'n 60% balbezit en mijn geslaagde percentage passes komt niet onder de 80%. Kom je vaak voor het doel van de tegenstander?

Verwijderd

@sebastiaaan
Gisteren 1 seizoen divisie 4 gespeeld en sommige wedstrijden was het echt behoorlijk moeilijk om ook maar 1 normale bal te spelen. Ik vermoed dat ik tijdens die potjes gewoon last had van een handicap aangezien mijn tegenstander op de meest gemakkelijke manieren kon scoren. Blijkbaar is een hoge voorzet naar de 16 ook het nieuwe tackelen aangezien meerdere tegenstanders alleen op deze manier konden scoren (met teveel geluk). Ik vind het prima om een potje te verliezen maar niet als mijn tegenstander met 1 kans er met een gelijkspel vandoor gaat :') Ik zal nog wel even kijken naar andere spelersinstructies en mijn tactieken even aanpassen en laat het wel weten of het bevalt. IF Gundogan had nog wel gescoord trouwens :+

Merk trouwens ook dat Reus zijn stamina echt heel snel achteruit gaat. Ik speel op dit moment redelijk snel als het kan maar kan rond de 60e minuut Reus al gaan wisselen omdat hij bek af is.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 09:36 ]

heeft ea een eigen goal update gedraaid? Laatste 6 wedstrijden 4 own goals ..... keepers die de meest rare capriolen uithalen en vervolgens de bal in eigen doel tikken. Wat een zooitje....

Bean77 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:21:
heeft ea een eigen goal update gedraaid? Laatste 6 wedstrijden 4 own goals ..... keepers die de meest rare capriolen uithalen en vervolgens de bal in eigen doel tikken. Wat een zooitje....
Niets van gemerkt, echter de "bug" dat ai spelers tegen elkaar aanlopen is nog wel steeds aanwezig.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:21:
Dat de keeper valt als hij de bal weg wil trappen of hem door de benen laat gaan is gewoon een fout in het spel ja. Het is wel triest dat dit er al vanaf het begin in zit en het nooit is meegenomen in een update.

Hoe meer je speelt hoe meer BS je tegen komt :p - Gisteren: YouTube: EA'd #1

• To easy
Bossie schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:44:
[...]

Niets van gemerkt, echter de "bug" dat ai spelers tegen elkaar aanlopen is nog wel steeds aanwezig.
Is ook meteen een van de ergste bugs en doen ze niks aan. Altijd vage patches bij EA na mijn mening.

Verwijderd

To easy schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:08:
[...]

Is ook meteen een van de ergste bugs en doen ze niks aan. Altijd vage patches bij EA na mijn mening.
De domme eigen goals geldt hetzelfde voor. Gisteren 1 seizoen gespeeld wat geëindigd is in een degradatie. 6 eigen goals gemaakt en zoveel onzin tegen gekomen dat ik weer ben gaan geloven in een handicap. 6 wedstrijden de wedstrijd gedomineerd maar bijna elk schot werd geblokt.

Het blijft een vreemd spel als je kijkt naar hoe makkelijk het de ene wedstrijd gaat en hoe onmogelijk het je de andere wedstrijd gemaakt wordt ondanks dat de tegenstander gewoon belachelijk slecht is.
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:45:
[...]

De domme eigen goals geldt hetzelfde voor. Gisteren 1 seizoen gespeeld wat geëindigd is in een degradatie. 6 eigen goals gemaakt en zoveel onzin tegen gekomen dat ik weer ben gaan geloven in een handicap. 6 wedstrijden de wedstrijd gedomineerd maar bijna elk schot werd geblokt.

Het blijft een vreemd spel als je kijkt naar hoe makkelijk het de ene wedstrijd gaat en hoe onmogelijk het je de andere wedstrijd gemaakt wordt ondanks dat de tegenstander gewoon belachelijk slecht is.
Door al die eigen goals mede kansloos gedegradeerd naar div 4. Vervolgens div 4 weer glansrijk (slechts 1 verdiende nederlaag) een promotie gehaald en weer terug in div3. Nu weer afwachten of we weer pech gaan krijgen.

Inmiddels wel mijn 2e team omgezet naar 4231 formatie. De vorige formatie had ik wat chem problemen met lacazette en tevez. Misschien psychologisch dat ik minder speelde, maar sinds Tevez als enige spits weer 10 chem heeft knalt hij weer heerlijk (zal wel toeval zijn).

• sebastiaaan
  • Niet online
Grappig, bij mij exact hetzelfde. Ik ben kansloos gedegradeerd, terug naar divisie 4. Had volgens mij maar 2 potjes gewonnen in de derde divisie. Volgens mij ook vier of vijf eigen doelpunten gemaakt.

En daarnaast wil de bal er ook gewoon niet in. Ik heb twee potjes gehad met 15 schoten op doel maar elke tuinkabouter houdt ze er uit. Deels 4321 en deels 433(5) gespeeld. Is beide wel lekker, mits het werkt :+

Verwijderd

sebastiaaan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:59:
Grappig, bij mij exact hetzelfde. Ik ben kansloos gedegradeerd, terug naar divisie 4. Had volgens mij maar 2 potjes gewonnen in de derde divisie. Volgens mij ook vier of vijf eigen doelpunten gemaakt.

En daarnaast wil de bal er ook gewoon niet in. Ik heb twee potjes gehad met 15 schoten op doel maar elke tuinkabouter houdt ze er uit. Deels 4321 en deels 433(5) gespeeld. Is beide wel lekker, mits het werkt :+
Ik had had 6 punten uit 9 potjes. Mijn laatste potje die ik moest winnen wat uiteindelijk een lullig gelijkspel werd na een 2-0 voorsprong. Ik ga in het vervolg ook maar niet meer spelen tegen iemand met een Real shirt, ben nog nooit een normale Fifa speler tegen gekomen die met die schijt badge/tenue speelt :') Terry had Robben ook nog een keer ingehaald terwijl ik de bal gewoon vooruit speelde waardoor Robben dus sneller kon rennen.

Wie is trouwens een goede backup voor Reus, Mkhitaryan vind ik behoorlijk traag (opeens)? IF Costa is een beetje te prijzig en ik ben bang dat zijn 3* WF niet echt gaat werken aan de linker kant.

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Ik had had 6 punten uit 9 potjes. Mijn laatste potje die ik moest winnen wat uiteindelijk een lullig gelijkspel werd na een 2-0 voorsprong. Ik ga in het vervolg ook maar niet meer spelen tegen iemand met een Real shirt, ben nog nooit een normale Fifa speler tegen gekomen die met die schijt badge/tenue speelt :') Terry had Robben ook nog een keer ingehaald terwijl ik de bal gewoon vooruit speelde waardoor Robben dus sneller kon rennen.

Wie is trouwens een goede backup voor Reus, Mkhitaryan vind ik behoorlijk traag (opeens)? IF Costa is een beetje te prijzig en ik ben bang dat zijn 3* WF niet echt gaat werken aan de linker kant.
Ik heb Ribery als back-up voor Reus. Is niet de goedkoopste maar omdat Reus maar 60min fatsoenlijk mee kan doen wil ik graag een volwaardig alternatief. Ribery doet het prima, speelt beter dan z'n stats weergeven. Hij heeft H/M workrates en dat verschil vind ik soms wel merkbaar.

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-11 08:45
sebastiaaan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:59:

Ik wissel al een tijdje tussen 3 en 4. Ik ben een seizoen of 4 kunnen blijven in div 3, maar sinds ik gezakt ben naar 4, kan ik telkens maar 1 seizoentje blijven. Meestal vrij kansloos degraderen in div 3 (6-10punten) om dan telkens in div 4 gemakkelijk kampioen te spelen.

Gebruiken jullie trouwens skillmoves ofzo? Ik speel eigenlijk zeer eenvoudig en gebruik geen enkele skillmove.

[ Voor 6% gewijzigd door Drossie op 05-02-2016 16:01 ]

Verwijderd

Drossie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:59:
[...]

Ik wissel al een tijdje tussen 3 en 4. Ik ben een seizoen of 4 kunnen blijven in div 3, maar sinds ik gezakt ben naar 4, kan ik telkens maar 1 seizoentje blijven. Meestal vrij kansloos degraderen in div 3 (6-10punten) om dan telkens in div 4 gemakkelijk kampioen te spelen.

Gebruiken jullie trouwens skillmoves ofzo? Ik speel eigenlijk zeer eenvoudig en gebruik geen enkele skillmove.
Ik gebruik het ook niet. Alleen L2 + R2 en red mij prima zonder trucjes.

• sebastiaaan
  • Niet online
Drossie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:59:
[...]

Ik gebruik ze eigenlijk ook niet. Ik wil het wel - ik beheers ze alleen nog niet dusdanig goed dat ik ze onder hoge druk snel kan uitvoeren.

Verwijderd

Ball roll is trouwens wel effectief alleen vergeet ik het altijd te doen. Je kunt zo heel gemakkelijk langs een tegenstander komen en als iemand je aanraakt tijdens het uitvoeren van een ball roll (wat ook een skillmove is) dan krijg je al een vrije trap mee (net zoals met elke skillmove het geval is).

• sebastiaaan
  • Niet online
Eerste winterupgrades zijn ook gearriveerd: oa. Auba naar 84. IF kaarten hebben echter nog geen upgrade gekregen..

Verwijderd

sebastiaaan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:47:
Eerste winterupgrades zijn ook gearriveerd: oa. Auba naar 84. IF kaarten hebben echter nog geen upgrade gekregen..
http://www.futhead.com/upgrades/ :P Zo een linkje

Hernandez ook een +2. Zijn prijs stijgt ook lekker. Echt jammer dat ik hem voor 30 had gekocht en voor 50 had verkocht

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2016 18:57 ]

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:55:
[...]

http://www.futhead.com/upgrades/ :P Zo een linkje

Hernandez ook een +2. Zijn prijs stijgt ook lekker. Echt jammer dat ik hem voor 30 had gekocht en voor 50 had verkocht
Auba heerlijk, maar bellerin is nu echt ziek snel haha.

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 14:34
Vandaag Hero Aguero verkocht en de normale 87 terug gekocht, dubbel pech haha.

Verwijderd

Ben toch wel benieuwd of je iets van de update gaat merken :P - http://www.futhead.com/16...ierre-emerick-aubameyang/

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32

FIFA Benelux Administrator

• sebastiaaan
  • Niet online
Nou, ook vanavond was het weer bagger zeg. Net promotie terug naar divisie 3 misgelopen..

Sommige potjes bleven mijn spelers maar tegen elkaar oplopen waardoor bijna geen enkele aanval vloeiend verliep. Neuer stond te stuntelen alsof er een partij Belchinezen achter hem stond en over Lahm begin ik maar helemaal niet. Ik las het hier eerder al maar man, wat kan hij slecht schieten. Geef me gewoon een NIF RB Lahm. Daar is het echt een baas.

De laatste twee potjes heb ik m'n 433(5) opstelling iets aangepast. Iets andere instructies en een beetje heen en weer geschoven. Ik weet niet of het door z'n H/H workrates komt maar met Muller als CF speelt het een stuk vloeiender. Won zowaar ineens weer met 5 doelpunten verschil.

IF Castro is trouwens een aanrader. Da's echt een klein baasje met goede allround stats.

[ Voor 6% gewijzigd door sebastiaaan op 05-02-2016 23:54 ]

Verwijderd

sebastiaaan schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:53:
Nou, ook vanavond was het weer bagger zeg. Net promotie terug naar divisie 3 misgelopen..

Sommige potjes bleven mijn spelers maar tegen elkaar oplopen waardoor bijna geen enkele aanval vloeiend verliep. Neuer stond te stuntelen alsof er een partij Belchinezen achter hem stond en over Lahm begin ik maar helemaal niet. Ik las het hier eerder al maar man, wat kan hij slecht schieten. Geef me gewoon een NIF RB Lahm. Daar is het echt een baas.

De laatste twee potjes heb ik m'n 433(5) opstelling iets aangepast. Iets andere instructies en een beetje heen en weer geschoven. Ik weet niet of het door z'n H/H workrates komt maar met Muller als CF speelt het een stuk vloeiender. Won zowaar ineens weer met 5 doelpunten verschil.

IF Castro is trouwens een aanrader. Da's echt een klein baasje met goede allround stats.
Ik zei het toch dat Lahm echt niks te zoeken heeft voorin :p Ik had vanavond eens kijken of Robben op het middenveld te zetten verstandig is ( http://www.futbin.com/16/squad/264175 ). Ik heb het andere mensen ook zien doen en volgens mij ging dat prima. Bellarabi zal nog vervangen worden door Costa en ik moet Ribery nog halen als backup.
Ik had laatst twee wedstrijden op rij, waar Lahm als CDM scoorde, maar hij schiet normaal bizar slecht ...

Het lijkt erop dat 433 het tegenwoordig helemaal is in FUT, in het begin kwam ik juist speelde ik juist heel vaak tegen 4231/352

Bossie schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:59:
Ik had laatst twee wedstrijden op rij, waar Lahm als CDM scoorde, maar hij schiet normaal bizar slecht ...

Het lijkt erop dat 433 het tegenwoordig helemaal is in FUT, in het begin kwam ik juist speelde ik juist heel vaak tegen 4231/352
eigenlijk wel apart dat je eigenlijk steeds wisselt van formatie in fifa. Op de een of andere wijze blijkt het vaak maar tijdelijk te werken. Misschien is het ook wel wat afhankelijk van de divisie.

Mijn eerste team nu ook naar 4231 omgezet met dezelfde spelers. Vooralsnog wel een dure bankzitter, maar het is nog een beetje experimenteren.
http://www.futbin.com/16/squad/239587

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:11:
[...]

eigenlijk wel apart dat je eigenlijk steeds wisselt van formatie in fifa. Op de een of andere wijze blijkt het vaak maar tijdelijk te werken. Misschien is het ook wel wat afhankelijk van de divisie.

Mijn eerste team nu ook naar 4231 omgezet met dezelfde spelers. Vooralsnog wel een dure bankzitter, maar het is nog een beetje experimenteren.
Haha heel duur. Doe maar luxe hoor. Voor mij is 4 1 2 1 2 (2) nog steeds de beste en fijnste opstelling vanaf dag 1 daar ben ik wel blij mee.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-11 22:42
http://www.futhead.com/16/players/20620/islam-slimani/

Dit zijn echt de beste stats voor een 83 die ik ooit gezien heb. Ik wil eigenlijk een team om hem bouwen, met wat skillers op de flank maar wordt lastig door competitie. Ballen voorgeven = header + goal.
Daimen schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:40:
http://www.futhead.com/16/players/20620/islam-slimani/

Dit zijn echt de beste stats voor een 83 die ik ooit gezien heb. Ik wil eigenlijk een team om hem bouwen, met wat skillers op de flank maar wordt lastig door competitie. Ballen voorgeven = header + goal.
ooit eens een slimani IF/jonas IF team gemaakt. Maar beviel mij niet. Vanwege h/h workrate en niet de beste spelers om hun heen.

Kan je Slimani icm Mahrez niet linken aan een PL Team?

• To easy
Zooo rage quit hiero. Snap niet hoe ze het met elke patch weten te verpesten. Idd weer veel eigen goals door gekluts met je spelers en spelers die heel raar reageren op een aangespeelde bal. 3 potjes gespeeld 3 potjes verloren dan ben ik er ook weer helemaal klaar mee haha.

Even hopen dat die geupgrade spelers wat goedkoper worden. Vind ze nogal gehyped nu!

• sebastiaaan
  • Niet online
To easy schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 21:50:
Zooo rage quit hiero. Snap niet hoe ze het met elke patch weten te verpesten. Idd weer veel eigen goals door gekluts met je spelers en spelers die heel raar reageren op een aangespeelde bal. 3 potjes gespeeld 3 potjes verloren dan ben ik er ook weer helemaal klaar mee haha.

Even hopen dat die geupgrade spelers wat goedkoper worden. Vind ze nogal gehyped nu!
Ik was ook bijna op het punt om te rage quitten. Verdomme man, wat zijn die spelers aan het stuntelen. Ik heb gisteren vijf potjes gespeeld en alle vijf verloren. Onterechte penalty's, eigen goals, botsingen, afzwaaiers voor open doel: ik heb het allemaal gezien. Ook ik ben er op zo'n moment echt klaar mee. |:(

En toch wil ik vandaag weer kijken of het beter gaat :P

• To easy
sebastiaaan schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:28:
[...]

Ik was ook bijna op het punt om te rage quitten. Verdomme man, wat zijn die spelers aan het stuntelen. Ik heb gisteren vijf potjes gespeeld en alle vijf verloren. Onterechte penalty's, eigen goals, botsingen, afzwaaiers voor open doel: ik heb het allemaal gezien. Ook ik ben er op zo'n moment echt klaar mee. |:(

En toch wil ik vandaag weer kijken of het beter gaat :P
Haha ja precies dat he. die hele ongein bij elkaar maakt het niet meer te doen. Ja ik ben ook weer afgekoelt om het weer te proberen.

Verwijderd

To easy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Haha ja precies dat he. die hele ongein bij elkaar maakt het niet meer te doen. Ja ik ben ook weer afgekoelt om het weer te proberen.
Ik wou gisteren per se mijn seizoen afmaken en heb de laatste wedstrijd rond 2 uur middernacht gespeeld. Ik denk dat EA het ook nodig vond om mij te matchen met een Amerikaan ofzo aangezien de wedstrijd in totaal meer dan 20 minuten duurde :+ De hele wedstrijd zat vol met lag en frame skips en ik heb me nog nooit zo geergerd aan een continue lag, vooral omdat ik nog 1 punt nodig had om te promoveren naar divisie 4. Had mijn hele seizoen maar weer eens opgenomen om te kijken of ik nou zo slecht ben of dat het weer de standaard EA bullshit is maar het is het 2e :p - YouTube: Season - Match #10

Ook weer te vaak de lat geraakt (meerdere malen tijdens 1 aanval) waarna de tegenstander met geluk er 2 in knalt terwijl die van jou er niet in gaan.
Ik heb gisteren wel iemand tot het bot gefrustreerd :D

Mijn robben gaat alleen door naar de zestien, maar word bijgegehouden door de tegenstander (zzz), ik krijg geel omdat robben de bal kwijt raakt op het moment dat ik schiet en vervolgens dus automatisch een tackle doe en dus geel. Tegenstander scored vervolgens uit de aanval uit die vrije trap en robben krijgt voorvolgens tweede geel.

20m gespeeld, 1-0 achter, en beste speler rood. Uiteindelijk scoor ik in de 85m de 2-1 en win ik met twee schoten op doel totaal.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:06:
Ik heb gisteren wel iemand tot het bot gefrustreerd :D

Mijn robben gaat alleen door naar de zestien, maar word bijgegehouden door de tegenstander (zzz), ik krijg geel omdat robben de bal kwijt raakt op het moment dat ik schiet en vervolgens dus automatisch een tackle doe en dus geel. Tegenstander scored vervolgens uit de aanval uit die vrije trap en robben krijgt voorvolgens tweede geel.

20m gespeeld, 1-0 achter, en beste speler rood. Uiteindelijk scoor ik in de 85m de 2-1 en win ik met twee schoten op doel totaal.
Ik ken het alleen dan gebeurd het tegen mij.

Ik heb trouwens nog een paar vragen sinds ik gisteren er weer een paar tegen kwam en ze het voor elkaar kregen om te winnen:
- Hoe kun je trouwens het beste spelen tegen mensen die alleen maar lange ballen naar voren doen? 5 verdedigers?
- Vrije trappen. Het lukt mij totaal niet meer om ze er direct in te schieten.

Je kunt misschien ook Bellarabi nog wel als backup voor Robben halen. Ik speel Bellarabi als RF en Robben daarachter als RM en ik moet zeggen dat ze beide redelijk wat chaos creëren op het veld. Bellarabi heeft ook wel een lekkere curve en heb nu 9 keer gescoord met hem in 19 wedstrijden wat ik nog wel aardig vind voor een speler die ik er neer heb gezet bij gebrek aan beter.
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:43:
[...]

Ik ken het alleen dan gebeurd het tegen mij.

Ik heb trouwens nog een paar vragen sinds ik gisteren er weer een paar tegen kwam en ze het voor elkaar kregen om te winnen:
- Hoe kun je trouwens het beste spelen tegen mensen die alleen maar lange ballen naar voren doen? 5 verdedigers?
- Vrije trappen. Het lukt mij totaal niet meer om ze er direct in te schieten.

Je kunt misschien ook Bellarabi nog wel als backup voor Robben halen. Ik speel Bellarabi als RF en Robben daarachter als RM en ik moet zeggen dat ze beide redelijk wat chaos creëren op het veld. Bellarabi heeft ook wel een lekkere curve en heb nu 9 keer gescoord met hem in 19 wedstrijden wat ik nog wel aardig vind voor een speler die ik er neer heb gezet bij gebrek aan beter.
Toure of Pogba types als cdm neerzetten ;) Win je zowat elke hoge bal mee :)

gisteren nog een leuke match gehad. 1-0 achter, ik krijg 2x rood , en ik win nog met 1-2, die kerel werd gek. Vooral omdat ik de laatste 4/5 minuten vol op balbezit speelde en hij er niet meer aan te pas kwam lol.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:49:
[...]

Toure of Pogba types als cdm neerzetten ;) Win je zowat elke hoge bal mee :)

gisteren nog een leuke match gehad. 1-0 achter, ik krijg 2x rood , en ik win nog met 1-2, die kerel werd gek. Vooral omdat ik de laatste 4/5 minuten vol op balbezit speelde en hij er niet meer aan te pas kwam lol.
Die passen niet echt in een Bundesliga team :p Ik bedoel meer dat die mensen het gewoon net zolang proberen totdat het een keer goed gaat. Ik kon redelijk wat ballen tegenhouden maar soms lukt het ze en dan baal ik behoorlijk aangezien het niet voetbal waardig is.
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Die passen niet echt in een Bundesliga team :p Ik bedoel meer dat die mensen het gewoon net zolang proberen totdat het een keer goed gaat. Ik kon redelijk wat ballen tegenhouden maar soms lukt het ze en dan baal ik behoorlijk aangezien het niet voetbal waardig is.
ach in div 3 of 4 red je het niet met hoge ballen.

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:53:
[...]

Nouja, je zou Chiellini - Lichtsteiner - Pogba kunnen doen. En dan Vidal + IF Gundogan :9

[ Voor 4% gewijzigd door sebastiaaan op 07-02-2016 14:10 ]

Verwijderd

sebastiaaan schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:10:
[...]

Nouja, je zou Chiellini - Lichtsteiner - Pogba kunnen doen. En dan Vidal + IF Gundogan :9
http://www.futbin.com/16/squad/268497

Zoiets dus. Het is alleen een beetje een dure grap mocht Pogba niet bevallen (wat ik betwijfel).

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Ik wou gisteren per se mijn seizoen afmaken en heb de laatste wedstrijd rond 2 uur middernacht gespeeld. Ik denk dat EA het ook nodig vond om mij te matchen met een Amerikaan ofzo aangezien de wedstrijd in totaal meer dan 20 minuten duurde :+ De hele wedstrijd zat vol met lag en frame skips en ik heb me nog nooit zo geergerd aan een continue lag, vooral omdat ik nog 1 punt nodig had om te promoveren naar divisie 4. Had mijn hele seizoen maar weer eens opgenomen om te kijken of ik nou zo slecht ben of dat het weer de standaard EA bullshit is maar het is het 2e :p - YouTube: Season - Match #10

Ook weer te vaak de lat geraakt (meerdere malen tijdens 1 aanval) waarna de tegenstander met geluk er 2 in knalt terwijl die van jou er niet in gaan.
Zoo ik heb een paar minuten gekeken, maar zulke lag kan je idd niet normaal spelen. Echt belachelijk dat ea daar niet iets voor regelt (voor de mensen met goed internet). Leaven heeft geen zin, maar het spelen geeft je gewoon 15 min frustratie en miss ook nog een loss.

[ Voor 52% gewijzigd door To easy op 07-02-2016 14:58 ]

• To easy
..

[ Voor 150% gewijzigd door To easy op 07-02-2016 14:57 ]

Verwijderd

To easy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:54:
[...]

Zoo ik heb een paar minuten gekeken, maar zulke lag kan je idd niet normaal spelen. Echt belachelijk dat ea daar niet iets voor regelt (voor de mensen met goed internet). Leaven heeft geen zin, maar het spelen geeft je gewoon 15 min frustratie en miss ook nog een loss.
Ja ik kon ook wel huilen om de kwaliteit en hoopte ook gewoon dat na de 1-0 de verbinding verbrak. Dit is volgens mij ook het enige potje wat ik gewonnen heb met lag. Het is echt schandalig dat je wordt je zulke spelers tegen komt, ik neem aan dat EA gewoon vooraf kan kijken wat de ping van A naar B is en van B naar A voordat er wordt besloten om ze aan elkaar te koppelen.

En dit is waarom ik niet geloof dat het aan mij ligt :+ :
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/5065867530.png

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:18:
[...]

Ja ik kon ook wel huilen om de kwaliteit en hoopte ook gewoon dat na de 1-0 de verbinding verbrak. Dit is volgens mij ook het enige potje wat ik gewonnen heb met lag. Het is echt schandalig dat je wordt je zulke spelers tegen komt, ik neem aan dat EA gewoon vooraf kan kijken wat de ping van A naar B is en van B naar A voordat er wordt besloten om ze aan elkaar te koppelen.

En dit is waarom ik niet geloof dat het aan mij ligt :+ :
[afbeelding]
Haha nee daar ligt het zeker niet aan jou. Ja ik vraag me echt af waar ze na kijken idd. Ik word soms gematched aan een IS strijder die uit de grotten van Syrie gamen ofzo. Staat jou team name: Ensch ook voor Enschede ;)?

Verwijderd

To easy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:08:
[...]

Haha nee daar ligt het zeker niet aan jou. Ja ik vraag me echt af waar ze na kijken idd. Ik word soms gematched aan een IS strijder die uit de grotten van Syrie gamen ofzo. Staat jou team name: Ensch ook voor Enschede ;)?
Het zou voor Enschede moeten staan ja maar ik drukte te snel op accepteren 8)7

Ze kijken volgens mij eerst naar iemand in de buurt die in dezelfde divisie speelt (1 hoger of lager kan ook) + dat ELO gebeuren. Daarna is het volgens mij gewoon iemand die verder weg woont (laten we zeggen Engeland). Je leest ook dat mensen tegenstanders tegenkomen uit een andere divisie na 2 keer winnen en zelfs dat iemand divisie 1 heeft gewonnen zonder tegen iemand uit divisie 1 te spelen.

Wat ik ook begreep over die ELO score is dat pas veranderd wanneer je FUT afsluit. Dus mocht je veel winnen dan zou je ELO score pas omhoog gaan wanneer je het spel afsluit. Dat is misschien ook wel de reden dat het minder gaat de volgende dag (of keer dat je weer gaat spelen).
Bean77 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:01:
[...]

ach in div 3 of 4 red je het niet met hoge ballen.
Simpelweg niet happen, en zelf gewoon scoren ;)
Een goede CDM is idd de beste oplossing.

• MyUtd4Life
Voor mijn nieuwe team wil ik Ibrahimovic een keer een kans gaan geven, maar weet nog niet wat het beste team is voor +/- 370k. Graag zou ik naast Ibrahimovic een snelle, behendige (dus eigenlijk minstens 4* skills), tweede spits zetten, zoals bijvoorbeeld Agüero. Agüero heb ik al eerder geprobeerd en viel toen een beetje tegen en met Lacazette heb je weer minder mogelijheden door chemistry.

Ik denk dat bijvoorbeeld Reus een prima speler zou zijn als tweede spits, maar twijfel of hij nog goed speelt met minder chemistry. Iemand daar ervaring mee toevallig of een andere spits die ik zou kunnen proberen in die rol?

MyUtd4Life schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:06:
Voor mijn nieuwe team wil ik Ibrahimovic een keer een kans gaan geven, maar weet nog niet wat het beste team is voor +/- 370k. Graag zou ik naast Ibrahimovic een snelle, behendige (dus eigenlijk minstens 4* skills), tweede spits zetten, zoals bijvoorbeeld Agüero. Agüero heb ik al eerder geprobeerd en viel toen een beetje tegen en met Lacazette heb je weer minder mogelijheden door chemistry.

Ik denk dat bijvoorbeeld Reus een prima speler zou zijn als tweede spits, maar twijfel of hij nog goed speelt met minder chemistry. Iemand daar ervaring mee toevallig of een andere spits die ik zou kunnen proberen in die rol?
in welke formatie zoek je het?

edit: hieronder 2 opties in 4-3-3 of een opstelling met 2 spitsen. Laatste opstelling wel argentijnse coach in argentijnse competie. op termijn met genoeg wedstrijden stijgt je chem nog 1 punt.
http://www.futbin.com/16/squad/269224
http://www.futbin.com/16/squad/269215

ter inspiratie ;)
overigens gebruik ik zelden/nooit skillmoves en speel div 3. Misschien moet ik het eens gaan overwegen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 07-02-2016 19:38 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:09:
[...]

Simpelweg niet happen, en zelf gewoon scoren ;)
Een goede CDM is idd de beste oplossing.
Ik hap ook niet maar tegen een Bale ofzo blijft het lastig. Dat je zelf moet scoren is nieuw voor mij :+ Ik begrijp wel hoe ik moet scoren maar mijn spelers weten dat soms niet.

In het nieuwe seizoen uit 5 potjes 2 punten kunnen halen door ongelooflijke faalacties van mijn spelers, zo vaak gehad nu dat ze de bal gewoon aan de tegenstander gaven die dan gewoon kon scoren.

• To easy
MyUtd4Life schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:06:

http://www.futbin.com/16/squad/141198

• To easy
Bean77 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:42:
[...]

(if) gundogan ipv vidal ivm betere chem auba
Nee ben echt fan van Vidal dat is een echt werkpaard. En 8 chem voor Auba is meer als voldoende.

• MyUtd4Life
Thanks voor suggesties gasten, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Komt waarschijnlijk ook omdat ik het meeste al geprobeerd heb, waardoor het minder aantrekkelijk wordt om zoiets te proberen. Best wel jammer dat Pogba, ondanks zijn hoge shooting, nog zo weinig finishing heeft, anders had ik hem eens kunnen proberen als ST.

MyUtd4Life schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:33:
Thanks voor suggesties gasten, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Komt waarschijnlijk ook omdat ik het meeste al geprobeerd heb, waardoor het minder aantrekkelijk wordt om zoiets te proberen. Best wel jammer dat Pogba, ondanks zijn hoge shooting, nog zo weinig finishing heeft, anders had ik hem eens kunnen proberen als ST.
Ik vind het een heerlijke cdm. Vooral ideaal als hij de inkomende speler is in het strafschop gebied. Met zijn kracht, en shotpower knalt hij er regelmatig nog eentje in. Ook met afvallende ballen.

worden assists ergens ook geregistreerd net als goals? Dat laatste kan natuurlijk via futbin, maar assists moeten toch ook mogelijk zijn|?
To easy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:53:
[...]

Nee ben echt fan van Vidal dat is een echt werkpaard. En 8 chem voor Auba is meer als voldoende.
ik ervaar dat het verschil tussen winnen en verliezen soms heel klein kan zijn. Daarom heb ik tussen mijn oren dat zeker de spits op maximale chem moeten staan.
Omdat je hem op cm hebt staan vind ik qua passing en dribbling if gundogan echt de betere keus. Op cdm had ik voor vidal gekozen.

[ Voor 43% gewijzigd door Bean77 op 07-02-2016 22:36 ]

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:44:
[...]

Het zou voor Enschede moeten staan ja maar ik drukte te snel op accepteren 8)7

Ze kijken volgens mij eerst naar iemand in de buurt die in dezelfde divisie speelt (1 hoger of lager kan ook) + dat ELO gebeuren. Daarna is het volgens mij gewoon iemand die verder weg woont (laten we zeggen Engeland). Je leest ook dat mensen tegenstanders tegenkomen uit een andere divisie na 2 keer winnen en zelfs dat iemand divisie 1 heeft gewonnen zonder tegen iemand uit divisie 1 te spelen.

Wat ik ook begreep over die ELO score is dat pas veranderd wanneer je FUT afsluit. Dus mocht je veel winnen dan zou je ELO score pas omhoog gaan wanneer je het spel afsluit. Dat is misschien ook wel de reden dat het minder gaat de volgende dag (of keer dat je weer gaat spelen).
Hier ook enschede :). Ja ik had het een keer gelezen over die ELO score, maar ik vind het maar raar dat als je bijv div 3 domineert dat je dan tegen over div 1 spelers word gezet en daardoor miss net niet promotie haalt ofzo.

Verwijderd

To easy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:52:
[...]

Hier ook enschede :). Ja ik had het een keer gelezen over die ELO score, maar ik vind het maar raar dat als je bijv div 3 domineert dat je dan tegen over div 1 spelers word gezet en daardoor miss net niet promotie haalt ofzo.
https://www.easports.com/fifa/game-data/match-history/psn naam hier/fifa16-ps4/futSeasons

Moet je maar eens kijken naar een wedstrijd. Dan kun je wel zien in welke divisie ze zitten/hebben gezeten. Hoewel het niet altijd wat zegt aangezien bij mij Division 3 - 12 PTS staat wat mijn beste seizoen is.

Geen idee wat de URL is voor xbox.

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:01:
[...]

https://www.easports.com/fifa/game-data/match-history/psn naam hier/fifa16-ps4/futSeasons

Moet je maar eens kijken naar een wedstrijd. Dan kun je wel zien in welke divisie ze zitten/hebben gezeten. Hoewel het niet altijd wat zegt aangezien bij mij Division 3 - 12 PTS staat wat mijn beste seizoen is.

Geen idee wat de URL is voor xbox.
Ik zit op Xbox one, maar hij geeft aan dat er geen gegevens zijn van mijn wedstrijden of hoe werkt dit precies?

Verwijderd

To easy schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:09:
[...]

Ik zit op Xbox one, maar hij geeft aan dat er geen gegevens zijn van mijn wedstrijden of hoe werkt dit precies?
Had volgens mij ook gelezen dat het niet werkt als je wanneer je Fifa speelt op de xbox. Misschien weet iemand anders dat?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Die link vermeld na je eigen PSN ook fifa16-ps4. Lijkt mee logisch dat het dan vanaf xbox niet werkt. Misschien veranderen in fifa16-xb1?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hmmm laatste packs gehad vorige week van de ultimate editie. Jammer, ga de contract kaartjes wel missen.

Burp

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Degradatie van divisie 3 naar 6 :( Met moeite mijn controller heel kunnen laten, de vriendin vond het geen geslaagde zondag XD.

Ben aan het puzzelen gegaan, het ligt namelijk nooit aan mij 8) maar aan m'n team. Na het zien van wat streamers toch maar is weer terug gepakt naar de 4312. http://www.futhead.com/16/squads/9117544/

Heb net weer wat games gewonnen, dus het lijkt te werken. Soms lijkt het wel of het spel wil dat je een winning team veranderd :/ EA heeft wat voodoo shit in dit spel gestopt!
bbblije schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:54:
Degradatie van divisie 3 naar 6 :( Met moeite mijn controller heel kunnen laten, de vriendin vond het geen geslaagde zondag XD.

Ben aan het puzzelen gegaan, het ligt namelijk nooit aan mij 8) maar aan m'n team. Na het zien van wat streamers toch maar is weer terug gepakt naar de 4312. http://www.futhead.com/16/squads/9117544/

Heb net weer wat games gewonnen, dus het lijkt te werken. Soms lijkt het wel of het spel wil dat je een winning team veranderd :/ EA heeft wat voodoo shit in dit spel gestopt!
Geen Tevez?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

http://www.futhead.com/16/squads/9123415/ Erbes op het middenveld. Dybala en Pereyra doen het erg goed voor me! Pereyra en Pastore 4* WF 4* SK, dollen op het middenveld. Matuidi onderschept samen met Zabaleta. Ik ben best tevreden, het is nog niet helemaal mijn speelstijl. Maar winnen is belangrijker dan meedoen ;) Of bedoel je als Super Sub?

[ Voor 39% gewijzigd door bbblije op 08-02-2016 16:10 ]

bbblije schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:06:
[...]

http://www.futhead.com/16/squads/9123415/ Erbes op het middenveld. Dybala en Pereyra doen het erg goed voor me! Pereyra en Pastore 4* WF 4* SK, dollen op het middenveld. Matuidi onderschept samen met Zabaleta. Ik ben best tevreden, het is nog niet helemaal mijn speelstijl. Maar winnen is belangrijker dan meedoen ;) Of bedoel je als Super Sub?
Ik dacht in dezelfde opstelling als de vorige, ipv Dybala. Misschien in een andere formatie dat beide kunnen.
Ik ga later nog even puzzelen :), anders misschien heel lomp Ibra eens proberen in die formatie ipv Dybala.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:16:
[...]

Ik dacht in dezelfde opstelling als de vorige, ipv Dybala. Misschien in een andere formatie dat beide kunnen.
Ik ga later nog even puzzelen :), anders misschien heel lomp Ibra eens proberen in die formatie ipv Dybala.
Ik ben wel blij met Dybala hoor :P Hij steelt wel alle goals van Lacazette, maar dat is z'n eigen schuld!!

Ik heb de boel toch wat omgebouwd! IF Lacazette verkocht! Zijn stats waren niet veel beter dan de normale kaart. 87 Aguero, Toure, SIF Koschielny en 85 Lloris gekocht! TEAMPJE!

[ Voor 21% gewijzigd door bbblije op 08-02-2016 19:35 ]

bbblije schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:47:
[...]

Ik ben wel blij met Dybala hoor :P Hij steelt wel alle goals van Lacazette, maar dat is z'n eigen schuld!!

Ik heb de boel toch wat omgebouwd! IF Lacazette verkocht! Zijn stats waren niet veel beter dan de normale kaart. 87 Aguero, Toure, SIF Koschielny en 85 Lloris gekocht! TEAMPJE!
Ziet er heel vervelend uit om tegen te spelen :+

• To easy
dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:18:
Die link vermeld na je eigen PSN ook fifa16-ps4. Lijkt mee logisch dat het dan vanaf xbox niet werkt. Misschien veranderen in fifa16-xb1?
Haha nee dat heb ik idd allemaal veranderd. Heb jij ook xbox1 dan?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Nee, op ps4 en werkt het wel gewoon.

• To easy
dutchgio schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:05:
Nee, op ps4 en werkt het wel gewoon.
Ja op xbox blijkbaar niet. Iemand die het wel voor elkaar krijgt of iemand die weet waar je ergens anders die gegevens kan inzien?
bbblije schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:47:
[...]

ik mis ook tevez. Een no brainer als ik zou moeten kiezen tussen lacazette en tevez.

edit: en haal bellerin als rechtsback :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 08-02-2016 21:37 ]

Verwijderd

To easy schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:08:
[...]

Ja op xbox blijkbaar niet. Iemand die het wel voor elkaar krijgt of iemand die weet waar je ergens anders die gegevens kan inzien?
Werkt niet lekker voor x1. https://www.easports.com/fifa/game-data/stats/HeiNie%2082/fifa16-xboxone/fifaSeasons is mijn link. Of via je browser naar : https://www.easports.com/fifa en dan onderin game data kiezen. soms werken de stats wel, merendeel van de tijd niet en dan kan je alleen je match history zien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:41:
[...]

Werkt niet lekker voor x1. https://www.easports.com/fifa/game-data/stats/HeiNie%2082/fifa16-xboxone/fifaSeasons is mijn link. Of via je browser naar : https://www.easports.com/fifa en dan onderin game data kiezen. soms werken de stats wel, merendeel van de tijd niet en dan kan je alleen je match history zien.
Volgens mij werkt het een enkele keer.

Ik heb gisteren na 5 keer winst niks meer kunnen winnen. Hoewel ik mijzelf wel de betere ploeg vond was ik niet in staat om meer te scoren dan mijn tegenstanders. Uit de laatste 4 wedstrijden 1 punt gehaald waardoor ik op 17 punten uit kwam in plaats van een titel. Het enige leuke aan mijn seizoen gisteren is dat ik met 2-0 had gewonnen van een Fut founder die na het 2e doelpunt er genoeg van had.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dnR0_Fvhu2g]
@Bossie aangezien jij zei dat ik meer moest scoren. Vertel mij maar waarom sommige van deze goals er niet in gingen :+ . Daarnaast nog allemaal ballen die gek genoeg allemaal op de keeper af gingen terwijl ik wel naar een hoek richtte.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:37:
[...]

[video]
@Bossie aangezien jij zei dat ik meer moest scoren. Vertel mij maar waarom sommige van deze goals er niet in gingen :+ . Daarnaast nog allemaal ballen die gek genoeg allemaal op de keeper af gingen terwijl ik wel naar een hoek richtte.
Zucht, je moet ze er ook gewoon inschieten, word het een stuk makkelijker van..., misschien eens een spits nemen die ook goed kan schieten ipv alleen hard rennen :+

Maar ff serieus, het zijn allemaal zulke herkenbare situaties, zeker na een paar overwinningen op rij lijkt het alsof het gewoon gescript omdat je uit ervaring weet dat dit gaat gebeuren.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:57:
[...]

Zucht, je moet ze er ook gewoon inschieten, word het een stuk makkelijker van..., misschien eens een spits nemen die ook goed kan schieten ipv alleen hard rennen :+

Maar ff serieus, het zijn allemaal zulke herkenbare situaties, zeker na een paar overwinningen op rij lijkt het alsof het gewoon gescript omdat je uit ervaring weet dat dit gaat gebeuren.
Zo denk ik er ook over ja en ik heb ook geen idee hoe je het anders wilt verklaren. Het is ook niet dat ik anders aan de wedstrijd begon. Elke wedstrijd die ik heb gespeeld hadden mijn spelers ook 99 fitness dus daar kan het niet aan liggen. Ook de ninja kick rond 1:19 is volgens mij gewoon een foul van mijn tegenstander.

Een potje was Robben na 3 minuten (game tijd) al geblesseerd wat wel heel "realistisch" was :+
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:14:
[...]

Zo denk ik er ook over ja en ik heb ook geen idee hoe je het anders wilt verklaren. Het is ook niet dat ik anders aan de wedstrijd begon. Elke wedstrijd die ik heb gespeeld hadden mijn spelers ook 99 fitness dus daar kan het niet aan liggen. Ook de ninja kick rond 1:19 is volgens mij gewoon een foul van mijn tegenstander.

Een potje was Robben na 3 minuten (game tijd) al geblesseerd wat wel heel "realistisch" was :+
Reus en Robben zijn sowieso spelers die bij het minste geblesseerd zijn.
Vind het ook zo bizar dat Robben in zijn dribbel door elke trage verdediger eenvoudig word ingehaald, in deze situaties worden overtredingen door de verdediger ook nooit bestraft tenzij het een tackle is.

Play Beautifull, ow en we hebben vasthouden ook in de game gedaan :/

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:41:
[...]

Nou dan af en toe maar proberen en hopen dat die het doet. Had ea dat na 5 maand fifa 16 nog niet kunnen fixen 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:14:
[...]

baas tevez nemen scheelt al iets. Daarnaast zijn je gemiste kansen veelal toe te schrijven aan het echt afwerken.
Zo te zien een combinatie van:
1. niet altijd met het gezicht naar de goede kant
2. vanuit een beweging schieten waardoor je of niet goed staat
3. teveel kracht meegeven
4. te lang drukken naar de richting waarin je in het goal wilt schieten. Soms heb je maar een klein tikje nodig.

maar niet getreurd, ik mis ook wel eens dezelfde kansen vanwege dezelfde fouten. Vaak helpt het om iets meer geduld te nemen als dat enigszins mogelijk is. Met L2 controleer je even de bal en dan schieten. Alleen hopen dat er geen speler voor je neus duikt omdat het te lang duurt ;)

Ik zit verder nog te dubben om mijn bundesliga team iets te verbeteren. Diekmeier is in principe mijn zwakste schakel. Ik zou hem kunnen vervangen met toty dani alves, maar dan moet ik vidal of lahm vervangen door luiz gustavo als cdm. Dat klinkt ook weer niet zo aanlokkelijk. Voordeel wel van hem is dat hij goede workrates heeft waardoor hij wel achterblijft (wat moet). Iemand advies?

mijn teams in beide varianten zouden dan dit zijn:
http://www.futbin.com/16/squad/273433

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 09-02-2016 19:49 ]

Misschien Vidal gebruiken als CDM, en Lahm RB halen ipv TOTY Alves?

• sebastiaaan
  • Niet online
Vidal + IF Castro als CDM en Lahm als RB: dat zou mijn keuze zijn. Heb tijdje met IF Lahm gespeeld en als je de coins er voor over hebt zou ik het zeker doen.
sebastiaaan schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:44:
Vidal + IF Castro als CDM en Lahm als RB: dat zou mijn keuze zijn. Heb tijdje met IF Lahm gespeeld en als je de coins er voor over hebt zou ik het zeker doen.
Zo te zijn heeft hij sowieso coins genoeg, lekker hoor :9

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:47:
[...]

baas tevez nemen scheelt al iets. Daarnaast zijn je gemiste kansen veelal toe te schrijven aan het echt afwerken.
Zo te zien een combinatie van:
1. niet altijd met het gezicht naar de goede kant
2. vanuit een beweging schieten waardoor je of niet goed staat
3. teveel kracht meegeven
4. te lang drukken naar de richting waarin je in het goal wilt schieten. Soms heb je maar een klein tikje nodig.

maar niet getreurd, ik mis ook wel eens dezelfde kansen vanwege dezelfde fouten. Vaak helpt het om iets meer geduld te nemen als dat enigszins mogelijk is. Met L2 controleer je even de bal en dan schieten. Alleen hopen dat er geen speler voor je neus duikt omdat het te lang duurt ;)

Ik zit verder nog te dubben om mijn bundesliga team iets te verbeteren. Diekmeier is in principe mijn zwakste schakel. Ik zou hem kunnen vervangen met toty dani alves, maar dan moet ik vidal of lahm vervangen door luiz gustavo als cdm. Dat klinkt ook weer niet zo aanlokkelijk. Voordeel wel van hem is dat hij goede workrates heeft waardoor hij wel achterblijft (wat moet). Iemand advies?

mijn teams in beide varianten zouden dan dit zijn:
http://www.futbin.com/16/squad/273433
Als het iets is wat ik niet wil is mijn team verpesten met iemand als Tevez. Blijkbaar is hij een god in dit spel volgens sommigen maar ik zie het niet.

Ik schiet gewoon op dezelfde manier als anders wanneer de goals er wel in gaan, dat ze teveel kracht hebben ligt niet aan mij maar dat dat balkje te hard op loopt. Ook al heb ik de bal gecontroleerd dan nog gaat het veel te vaak mis ondanks de hoge finishing en shot power. Het gezicht niet naar de goede kant ben ik met je eens maar het gaat wel opvallen als je naar 5 van zulke "kansen" nog meer ballen naast schiet.

• MyUtd4Life
Ik ben het met je eens hoor, snap de hype rond Tévez, maar ook om Dybala, niet. Iedereen roept dat ze werkelijk fantastisch zijn, maar als ik ze heb vallen ze amper op. En als ze opvallen is dat vaak vanwege onkunde.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:05:
Ik ben het met je eens hoor, snap de hype rond Tévez, maar ook om Dybala, niet. Iedereen roept dat ze werkelijk fantastisch zijn, maar als ik ze heb vallen ze amper op. En als ze opvallen is dat vaak vanwege onkunde.
Elke tegenstander die ik tegen gekomen ben na 60 seizoenen speelt bijna elke bal naar Tevez toe en verwacht een wonder wat soms met geluk ook nog lukt. Het is gewoon het spel wat mijn wedstrijd af en toe verpest en daar zal iemand zoals Tevez wat aan kunnen veranderen. Dus een "creatieve" Hybrid met hem zit er niet in.

Voor de vergelijking waarom Tevez sowieso niks zal uitmaken: http://www.futbin.com/compare/34152/4626

Je zag in het filmpje ook wel een bal met net iets meer dan 2 streepjes wat perfect zou moeten zijn die gewoon over gaat (net zo erg als met 3 streepjes). Vandaag weer hetzelfde gezeik gehad. Geen idee of ik het volgend jaar nog ga spelen....
Pagina: 1 ... 44 ... 102 Laatste