Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
MyUtd4Life schreef op zondag 31 januari 2016 @ 00:01:
Inmiddels 29 wedstrijden gespeeld met Agüero (in verschillende opstellingen, zoals 4-3-3, 4-2-2-2 en 5-3-2), maar hij is nog niet wat ik ervan gehoopt had. Slechts twaalf goals en 6 assists vind ik toch echt weinig voor een spits met zulke statistieken. Doordat ik hem op het goede moment voor 129k gekocht heb, kan ik nu best veel winst op hem maken (hij kost nu 175k). Maar de grote vraag is, wie moet ik er voor in de plaats nemen?
Iemand ervaring met Ibrahimovic en zo ja in wat voor teams?
Ibra valt mij tegen. Los van dat het geweldig is om een ibra in je team te hebben is zijn balance om te huilen. Hij is door verdedigers snel uit balans gebracht en dat gebeurt echt veel te vaak (bij mij). Dus hem als CAM gebruikt, maar daar breekt zijn stamina mij in de 2e helft op. Hij valt mij helaas tegen, misschien bij anderen bij een andere speelstijl wel een succes, maar bij mij gewogen en te licht bevonden.

Een tip is Tevez, dat is en blijft een echte baas. Nadeel is dat je wel redelijk aan di maria, pereyra gebonden bent (of evt dybala, higuain e.d) en een argentijnse coach in zijn divisie om hem richting chem 8 te krijgen. Maar zulke spelers zijn geen straf.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik heb Tevez meerdere keren in verschillende teams geprobeerd, maar het lukte mij niet om eraan te wennen. Ik zou hem nog naast Agüero kunnen zetten als laatste redmiddel.
Nadat ik in de afgelopen dagen van divisie 1 naar divisie 3 was teruggezakt dacht ik vandaag weer te kunnen promoveren, scoort de tegenstander in het laatste potje, waarin ik slechts één puntje nodig had, in de allerlaatste minuut een vies geluksdoelpuntje. Soms hè, heel soms hè, word je zo moe van deze game. Ik heb gelukkig net een een klein beetje zelfbeheersing, anders waren er al vele controllers gesneuveld vrees ik.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
MyUtd4Life schreef op zondag 31 januari 2016 @ 00:01:
Inmiddels 29 wedstrijden gespeeld met Agüero (in verschillende opstellingen, zoals 4-3-3, 4-2-2-2 en 5-3-2), maar hij is nog niet wat ik ervan gehoopt had. Slechts twaalf goals en 6 assists vind ik toch echt weinig voor een spits met zulke statistieken. Doordat ik hem op het goede moment voor 129k gekocht heb, kan ik nu best veel winst op hem maken (hij kost nu 175k). Maar de grote vraag is, wie moet ik er voor in de plaats nemen?
Iemand ervaring met Ibrahimovic en zo ja in wat voor teams?
Zlatan kan ik je wel aanraden, maar dan in combinatie met een snelle spits er naast. Zo kun je afwisselen in bepaalde situaties. Ik heb bijv Zlatan en auba (Laca zou ook kunnen) naast elkaar en werkt voor mij nog steeds geweldig. Wel jammer he als je zo'n dure spits koopt met zulke stats en hij valt je tegen.

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:07:
Ik heb zojuist een paar potjes gespeeld met 433(5) ipv 4222/442 en ondanks dat het nog even puzzelen is, ben ik geen eenmaal op het middenveld overlopen.

met 4222/442 had ik dat echter te vaak, waardoor het vaak een loterij was.
Ik speel sinds afgelopen week ook met 433(5). Het middenveld staat echt als een huis. Dat doe ik overigens met dit team. SIF Auba heb ik met 300k winst verkocht en koop ik na de upgrade periode weer terug.

Met welke opstelling en player instructions speel jij?
sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:10:
[...]

Ik speel sinds afgelopen week ook met 433(5). Het middenveld staat echt als een huis. Dat doe ik overigens met dit team. SIF Auba heb ik met 300k winst verkocht en koop ik na de upgrade periode weer terug.

Vrijwel exact dezelfde opstelling met de volgende veranderingen:
- Naldo IF ipv Hummel
- Thiago ipv Muller
- Schurle ipv Reus (die moet ik nog ff bijelkaar spelen!)

Vind het wel fijn om SIF Auba achter de hand te hebben voor de tweede helft. Heb nog niet met instructions gespeeld.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:10:
[...]

Denk je niet dat die hype wel even blijft ? Weet niet wanneer je hem terug wilt kopen.

Reus en Robben is sowieso wel leuk voorin. Net even mijn goal-to-game ratio bekeken en dat ziet er beter uit dan ik had verwacht :+

- Robben (63/49) - 1.29
- Auba (215/261) - 0.82
- Reus (24/41) - 0.59

• sebastiaaan
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:22:
[...]

Vrijwel exact dezelfde opstelling met de volgende veranderingen:
- Naldo IF ipv Hummel
- Thiago ipv Muller
- Schurle ipv Reus (die moet ik nog ff bijelkaar spelen!)

Vind het wel fijn om SIF Auba achter de hand te hebben voor de tweede helft. Heb nog niet met instructions gespeeld.
Auba achter de hand is heel fijn :+ Lewa is echt een baas maar als de tegenstander high pressure speelt kan Auba de laatste 20 minuten zo alles kapot lopen.

Als instructies gebruik ik stay central en targetman voor de CF, cut inside en get in behind voor beide wingers en stay back while attacking voor de CDM.
sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:47:
[...]

Auba achter de hand is heel fijn :+ Lewa is echt een baas maar als de tegenstander high pressure speelt kan Auba de laatste 20 minuten zo alles kapot lopen.

Als instructies gebruik ik stay central en targetman voor de CF, cut inside en get in behind voor beide wingers en stay back while attacking voor de CDM.
lewa if werkte bij mij helaas niet zo, robben if doet het aanmerkelijk beter en is veel gevaarlijker. Nu ben ik ook wel meer een counterspeler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:47:
[...]

Muller is waarschijnlijk de beste CF ingame, maar als CM zijn er waarschijnlijk wel betere opties?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:44:
[...]

Denk je niet dat die hype wel even blijft ? Weet niet wanneer je hem terug wilt kopen.

Reus en Robben is sowieso wel leuk voorin. Net even mijn goal-to-game ratio bekeken en dat ziet er beter uit dan ik had verwacht :+

- Robben (63/49) - 1.29
- Auba (215/261) - 0.82
- Reus (24/41) - 0.59
Ik hoop erop dat hij (massaal) gedumpt wordt zodra hij eenmaal z'n januari upgrade heeft en ik hem dan een stukje goedkoper op kan halen. Ik zie zowel op reddit als FIFAforums veel topics over (S)IF Auba als investering dat ik erop gok dat mensen hem ook weer willen verkopen.

In de tussentijd is 90 Lewa echt geweldig in deze opstelling. Wil ook nog een keer 4411 proberen met Auba voorin en Lewa erachter en Reus en Robben op de vleugels.
sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:51:
[...]

In de tussentijd is 90 Lewa echt geweldig in deze opstelling. Wil ook nog een keer 4411 proberen met Auba voorin en Lewa erachter en Reus en Robben op de vleugels.
Het is zondag, we lezen je ervaringen later vandaag wel :)

• sebastiaaan
  • Niet online
Bean77 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:49:
[...]

lewa if werkte bij mij helaas niet zo, robben if doet het aanmerkelijk beter en is veel gevaarlijker. Nu ben ik ook wel meer een counterspeler.
Ik probeer daarentegen meer op te bouwen maar mocht ik willen counteren kan dat met de vleugelspelers. Al is 90 Lewa niet zo heel traag, voelt sneller dan z'n stats aangeven.
Bossie schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:49:
[...]

Muller is waarschijnlijk de beste CF ingame, maar als CM zijn er waarschijnlijk wel betere opties?
Dat ben ik met je eens. Ik gebruik hem vooral in de eerste helft, in combinatie met Vidal, vanwege hun stamina. De laatste tijd kom ik zoveel van die abusers tegen dat het fijn is om met het hele middenveld terug te kunnen rennen zonder dat ze aan de beademing moeten. Naar het andere doel rennen doen ze ook en zowel Muller als Vidal lopen daarom 1 op 2 qua doelpunten. In de tweede helft schuif ik Vidal naar CDM en zet ik IF Calhanoglu en IF Gundogan er in. Dat zorgt voor veel meer voetbal maar is wel wat kwetsbaarder, vind ik.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:51:
[...]

Ik hoop erop dat hij (massaal) gedumpt wordt zodra hij eenmaal z'n januari upgrade heeft en ik hem dan een stukje goedkoper op kan halen. Ik zie zowel op reddit als FIFAforums veel topics over (S)IF Auba als investering dat ik erop gok dat mensen hem ook weer willen verkopen.

Ik kijk het nog wel even aan. Ik heb Dani Alves ook wel waar ik eigenlijk ook vanaf wil, niet omdat hij niet goed is maar omdat hij veel te veel kost eigenlijk. Als ik kan zorgen dat ik nog 400k voor hem kan krijgen dan kan ik daar in ieder geval nog Neuer van halen aangezien Leno mij weer in de steek laat.

Ik heb ook IF Gundogan gehaald (hij krijgt misschien nog een +1 upgrade by the way ;)) en ik wil hem op de plek van Luiz Gustavo zetten aangezien ik hem eigenlijk niet in mijn team vind passen (gebruik hem alleen om Alves de 10 chem te geven). Ik neem aan dat hij bevalt en dat zijn passing redelijk goed is?

• To easy
Iemand ervaring met trapp if of neuer? Ik heb ook weer redelijk wat cash bij elkaar gespaard. Trapp doet opzich wel prima, maar hij is maar 82 rated. Zijn if is niet heel erg duur, maar ook geen dikke upgrade zoals alle first informs, maar is neuer bijv zijn 100k waard? Het voelt gewoon niet heel goed om zoveel voor een keeper uit te geven haha.
To easy schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:27:
Iemand ervaring met trapp if of neuer? Ik heb ook weer redelijk wat cash bij elkaar gespaard. Trapp doet opzich wel prima, maar hij is maar 82 rated. Zijn if is niet heel erg duur, maar ook geen dikke upgrade zoals alle first informs, maar is neuer bijv zijn 100k waard? Het voelt gewoon niet heel goed om zoveel voor een keeper uit te geven haha.
elke keeper is te kloppen, ook neuer. Hoe hoger je in divisies je speelt, hoe beter men de trucjes kent om je keeper te passeren. Daar doet Neuer ook weinig tegen. Dat gezegd hebbende vind ik Neuer met afstand de beste keeper die ik in fifa 16 heb gespeeld, maar ik verlies nog steeds :+

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:26:
[...]

Ik kijk het nog wel even aan. Ik heb Dani Alves ook wel waar ik eigenlijk ook vanaf wil, niet omdat hij niet goed is maar omdat hij veel te veel kost eigenlijk. Als ik kan zorgen dat ik nog 400k voor hem kan krijgen dan kan ik daar in ieder geval nog Neuer van halen aangezien Leno mij weer in de steek laat.

Ik heb ook IF Gundogan gehaald (hij krijgt misschien nog een +1 upgrade by the way ;)) en ik wil hem op de plek van Luiz Gustavo zetten aangezien ik hem eigenlijk niet in mijn team vind passen (gebruik hem alleen om Alves de 10 chem te geven). Ik neem aan dat hij bevalt en dat zijn passing redelijk goed is?
Dat van TOTY Dani Alves ken ik wel - had ik met IF Lahm. Ik vond hem niet 400k goed, dat geld stak ik liever ergens anders in. Piszczek doet het ook prima.

En IF Gundogan bevalt. 91 rated short passing :9 Alleen de bal in het doel schieten laat ik liever aan een ander over.
Bossie schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:54:
[...]

Het is zondag, we lezen je ervaringen later vandaag wel :)
Nou, dat 4411 is nog niet mijn opstelling. 3 potjes gespeeld maar vind het veel te druk op het middenveld en te weinig stootkracht voorin. Als de tegenstander high pressure speelt kan ik niet echt lekker naar voren spelen. Blijf vooralsnog lekker bij 433(5) :)

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
To easy schreef op zondag 31 januari 2016 @ 16:27:
Zou voor IF Fahrmann gaan . Beste keeper die ik gebruikt heb ingame

hoi

Kr44nVogel schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:47:
[...]

Zou voor IF Fahrmann gaan . Beste keeper die ik gebruikt heb ingame
Neuer is een beest :+

Hoewel die trait (pushes up for corners) van Fahrman me wel leuk lijkt om eens te proberen

sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Dat van TOTY Dani Alves ken ik wel - had ik met IF Lahm. Ik vond hem niet 400k goed, dat geld stak ik liever ergens anders in. Piszczek doet het ook prima.

En IF Gundogan bevalt. 91 rated short passing :9 Alleen de bal in het doel schieten laat ik liever aan een ander over.
Ik vind IF gundogan nu nog te duur, zal de komende tijd nog wel zakken nu hij nog relatief nieuw is.

Zeker de short passing is een grote pre. Zal waarschijnlijk dan IF calhanoglu moeten opofferen en dat is wel weer balen. Die gast schiet echt elke vrije trap er zowat in.

• To easy
Bossie schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:34:
[...]

Neuer is een beest :+

Hoewel die trait (pushes up for corners) van Fahrman me wel leuk lijkt om eens te proberen
Mmm ik probeer die normale farhmenn miss wel, maar ik zie geen verschil bijna met trapp. Ik moet eigenlijk een neuer loan card zien te krijgen :)

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik ben er even helemaal klaar mee. Na nog Tevez geprobeerd te hebben na Agüero lukte het me ook niet om te scoren. Heel het team verkocht en nu aan het nadenken hoe ik van 370k een nieuw team kan vormen waarmee ik eindelijk weer weg omhoog in kan slaan.

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:35:
[...]

Ik vind IF gundogan nu nog te duur, zal de komende tijd nog wel zakken nu hij nog relatief nieuw is.

Zeker de short passing is een grote pre. Zal waarschijnlijk dan IF calhanoglu moeten opofferen en dat is wel weer balen. Die gast schiet echt elke vrije trap er zowat in.
Ik weet het niet. De markt is echt super vaag. Ik had hem net verkocht en nu is zijn prijs al weer om hoog gegaan :') Volgend jaar maar gewoon spelers van een kleine competitie halen aangezien ik het echt zat ben om elke keer van zulke vage dingen mee te maken wat betreft de prijzen.

Een goed voorbeeld van die hype onzin is nu toch echt wel IF Mkhitaryan vs Reus. Mkhitaryan zit wat betreft stats ver onder Reus en na de upgrade zal het echt niet gelijk/meer zijn.
sebastiaaan schreef op zondag 31 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Met zijn normale kaart heb ik anders redelijk wat ballen er in geknald. Ik ga ook gewoon verder met Piszczek en vervang Gustavo voor Gundogan/ Thiago.

TOTY Alves gekocht voor 411k. Nu maar hopen dat hij minder waard wordt :+ Ik heb nu rond de 512k dus kan binnenkort wel wat leuks halen, hopelijk daalt Neuer ook nog in prijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 09:52 ]

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 06:44:
Met zijn normale kaart heb ik anders redelijk wat ballen er in geknald. Ik ga ook gewoon verder met Piszczek en vervang Gustavo voor Gundogan/ Thiago.

TOTY Alves gekocht voor 411k. Nu maar hopen dat hij minder waard wordt :+ Ik heb nu rond de 512k dus kan binnenkort wel wat leuks halen, hopelijk daalt Neuer ook nog in prijs.
Nice! Daar kan je zeker wat leuks voor ophalen. Al enig idee wie je op wil halen?

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Tip voor buiten de 16 schoten van bpl-ers?

Met welke CM ik ook uit de 2e lijn schiet ik scoor nooit, altijd die keep die ertussen zit...
Een enkele keer lukt het wel maar dan is het meestal de spits zelf....

Nu heb ik er niet direct op geselecteerd maar dit zijn mijn middenvelders op dit moment
cazorla
fellani
henderson
wilshere

Burp

• sebastiaaan
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:52:

Met welke CM ik ook uit de 2e lijn schiet ik scoor nooit, altijd die keep die ertussen zit...

Nu heb ik er niet direct op geselecteerd maar dit zijn mijn middenvelders op dit moment
cazorla
fellani
henderson
wilshere
De Bruyne!

Of gebruik Rooney als CAM/CM. Met zijn workrates kan die daar prima uit de voeten.

[ Voor 103% gewijzigd door sebastiaaan op 01-02-2016 11:55 ]

Verwijderd

sebastiaaan schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Nice! Daar kan je zeker wat leuks voor ophalen. Al enig idee wie je op wil halen?
- IF Gundogan (Aangezien ik hem net verkocht heb. Neem aan dat de prijs dinsdag avond/ woensdag het laagst is)
- Neuer (prijs is alleen 20k teveel op dit moment) / IF Fahrmann (Ook te duur naar mijn maning op dit moment).
- SIF Kruse (ook verkocht en is nu te duur :P)
- Upgrade van Douglas Costa

Voor de rest nog even kijken. Op dit moment zijn alle IF spelers veel te duur naar mijn mening dus het is nog een beetje lastig om te kijken naar een 2e spits naast Aubameyang. Zit nog te denken aan Hero Lewa of anders IF Hernandez (mits 35k).

Hernandez heeft afgelopen weekend weer een prima wedstrijd gespeeld dus ik hoop dat hij een nieuwe IF krijgt waardoor de investering van al die mensen mooi weg is >:)
Wii4all schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:52:

cazorla
fellani
henderson
wilshere
Ik heb een tijd met BPL teams gespeeld en de beste met afstand is de Bruyne. Ook ging het met Cazorla IF ook nog wel eens goed. Ik weet niet of de normale cazorla ook zo goed is. Wel de meest fijne CAM in de bpl naar mijn mening.

• Wii4all
  • Niet online
ga is op zoek naar die bruine ;) had rond de 50K aan coins.....hij gaat voor rond de 55 nu zag ik.

Burp

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik speel 4-5-1 met hazard LM, SIF de Bruyne (l)AM, SIF Ozil (R)Am en IF William RM. Aguero als spits.
De Bruyne heeft in +/-200 wedstrijden 111 goals. Merendeel van buiten de 16. Hazard heeft daarna de meeste goals. Ozil heb ik er net in, maar heeft er ook aardig wat op zijn naam, van buten de 16. Op de bank heb ik IF cazorla en IF eriksen. De laatste heeft er ook 100 gemaakt, waarvan veelal van buiten de 16 en met zijn linker!!!

Eigenlijk is aguero een heel duur aanspeelpunt:)
Ik zat nog in dubio tussen IF calhanoglu en IF gundogan. Naast vrije trappen heeft calhanoglu ook nog goede ingredienten voor long shots. Ik ga dit maar eens extra testen (nog niet bewust naar gekeken). Hij speelt bij mij als linker cm. Denk dat calhanoglu kan blijven als dit goed bevalt.

Nu blijft die IF Gundogan er wel leuk uitzien. Lahm zal mijn cdm wel blijven wegens zijn defensieve stats en stamina. Als rechter cm heb ik nu vidal staan, maar als ik ze met elkaar vergelijk zijn ze redelijk aan elkaar gewaagd. Iemand al eens een afweging moeten maken met deze 2 spelers?
Qua passing en dribbling is gundogan beter. Shooting en defensieve skills vind ik wat minder belangrijk als rechter cm(met lahm als cdm). Het enige is dat de stamina een stuk lager ligt tov Vidal. Dat zal wel een risico zijn omdat calhanoglu ook niet zoveel heeft.

Ik ben nu zwaar aan het sparen/traden voor IF lacazette, maar ben benieuwd of iemand deze afweging een keer gemaakt heeft en wat zijn ervaring is.

Het word tijd dat Bayern een vervanger voor Alonso haalt, Pogba is een meer aanvallendere optie terwijl Matic juist weer verdedigend sterker is.

Vind ook dat ze dat vandaag moeten doen, zeker voor FUT.

Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:44:
Het word tijd dat Bayern een vervanger voor Alonso haalt, Pogba is een meer aanvallendere optie terwijl Matic juist weer verdedigend sterker is.

Vind ook dat ze dat vandaag moeten doen, zeker voor FUT.
jaaaa Pogba naar Bayern!! Zou helemaal ideaal zijn :)
Ik heb hem in mijn 2e team als cdm, en hij doet het daar echt goed in. Komt verrassend vaak nog voor de goal. En ook met zijn longshots ideaal :)

Bean77 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:56:
[...]

jaaaa Pogba naar Bayern!! Zou helemaal ideaal zijn :)
Ik heb hem in mijn 2e team als cdm, en hij doet het daar echt goed in. Komt verrassend vaak nog voor de goal. En ook met zijn longshots ideaal :)
Naar dortmund mag eventueel ook nog, maar de spoeling is wel erg dun voor 83+ middenvelders in de bundesliga.

Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:03:
[...]

Naar dortmund mag eventueel ook nog, maar de spoeling is wel erg dun voor 83+ middenvelders in de bundesliga.
klopt. ik ben altijd gewend om met een toure/pogba/matic/krychowiak te spelen als cdm. Een lahm blijft dan wat behelpen ondanks zijn verder goede ratings.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Ik trek zomaar een IF uit mn gratis pakketje, wel helaas een Meier, maar toch leuk :+

• Wii4all
  • Niet online
Thomas18GT schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:49:
Ik trek zomaar een IF uit mn gratis pakketje, wel helaas een Meier, maar toch leuk :+
ik zou zeggen zet het op internet en laat het aan iedereen weten ;)

Wel bizar....zeg...ik wilde alweer een klaagpost neerzetten had deze week voor de 3e week op rij geen speler boven de 79.....allemaal troep.....

Burp

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Hmm de laatste tijd weer meer moeite met handelen. Was een hele geduldige handelaar met shirts vooral.
Iemand anders momenteel een wat rappere manier van geld genereren?

Heb door aankopen maar 50k ter beschikking.
Bij gold rare spelers zie ik dat mensen met hun biedingen maar een hele kleine marge pakken per speler vergeleken met de laagste buy now

YouTubers houden het bij spelers converteren van positie maar vindt dat veel werk voor weinig profit.. Ook handelen in zilvere spelers zie ik veelvuldig maar is ook traag.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Oeffel schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:00:
Hmm de laatste tijd weer meer moeite met handelen. Was een hele geduldige handelaar met shirts vooral.
Iemand anders momenteel een wat rappere manier van geld genereren?

Heb door aankopen maar 50k ter beschikking.
Bij gold rare spelers zie ik dat mensen met hun biedingen maar een hele kleine marge pakken per speler vergeleken met de laagste buy now

YouTubers houden het bij spelers converteren van positie maar vindt dat veel werk voor weinig profit.. Ook handelen in zilvere spelers zie ik veelvuldig maar is ook traag.
Bij mij werken IF's nog steeds. Via Futbin houd ik de markt in de gaten. Zo heb ik vorige TOTW veel winst gemaakt met LM Eriksen, die gingen tijdens de TOTW voor 25-30K, heb ze allemaal verkocht voor 40+K. Nu probeer ik het zelfde trucje met IF Enner Valencia. Heb er een aantal voor 15K gekocht, prijs stijgt nu richting de 20K, gooi ze ergens dit weekend in de verkoop.
Bean77 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:38:
Ik ben nu zwaar aan het sparen/traden voor IF lacazette, maar ben benieuwd of iemand deze afweging een keer gemaakt heeft en wat zijn ervaring is.
Echt een aanrader! Een van de beste spitsen icm mijn speelstijl. Ik vind hem wel moeilijk combineren, je moet een duur team in elkaar schuiven wil je er echt een alles dominerend team van maken. Ik speel graag 433 of 4312 en dan moet je dure spelers kopen om hem lekker te linken. Anders kom je uit bij Tolisso, Matuidi of Hamouma. Wat goede spelers zijn maar geen echte "toppers".

433 en 4312 beide rond de mil.

[ Voor 27% gewijzigd door bbblije op 01-02-2016 17:42 ]

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Thanx. IF'S al geprobeerd maar wil te snel geld verdienen. Meeste houden hun investeringen enkele dagen vast. Ik wil kopen en meteen verkopen liefst. Maar dan moet ik gaan snipen en dat is deze Fifa geen enorm groot aanbod voor.
Gaan we maar proberen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:10
Doumbia naar Newcastle, Eminike naar West Ham.
Beast FC: The Premier League Version incoming. :+
bbblije schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Echt een aanrader! Een van de beste spitsen icm mijn speelstijl. Ik vind hem wel moeilijk combineren, je moet een duur team in elkaar schuiven wil je er echt een alles dominerend team van maken. Ik speel graag 433 of 4312 en dan moet je dure spelers kopen om hem lekker te linken. Anders kom je uit bij Tolisso, Matuidi of Hamouma. Wat goede spelers zijn maar geen echte "toppers".

433 en 4312 beide rond de mil.
Dit is mijn team nu met de normale lacazette
http://www.futbin.com/16/squad/239604

Ik zit nog te experimenteren om of pastore of valbuena neer te zetten daarachter. Voorlopig heb ik pastore (wel wat lagere chem lacazette) staan.

dutchgio schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:32:
Doumbia naar Newcastle, Eminike naar West Ham.
Beast FC: The Premier League Version incoming. :+
Musa misschien ook nog naar PL :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:53:
[...]

Dit is mijn team nu met de normale lacazette
http://www.futbin.com/16/squad/239604

Ik zit nog te experimenteren om of pastore of valbuena neer te zetten daarachter. Voorlopig heb ik pastore (wel wat lagere chem lacazette) staan.
Netjes!

Dit heb ik momenteel staan 4312, heb wat spelers verkocht voor Payet maar ik ben niet 100% tevreden, ik blijf steken op divisie 3. Maar vermoed dat dit meer aan mijn capabiliteit ligt dan aan die van het team. Even kijken hoeveel ik er voor kan vangen, momenteel maak ik verlies op de verkoop van Payet :(.
bbblije schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:33:
[...]

Netjes!

Dit heb ik momenteel staan 4312, heb wat spelers verkocht voor Payet maar ik ben niet 100% tevreden, ik blijf steken op divisie 3. Maar vermoed dat dit meer aan mijn capabiliteit ligt dan aan die van het team. Even kijken hoeveel ik er voor kan vangen, momenteel maak ik verlies op de verkoop van Payet :(.
Is cabaye niet te licht als centrale cm? Komt Matuidi daar niet beter uit met hoge ballen etc?

Dit is trouwens mijn 1e team. Maar daar ben ik redelijk mee klaar zodat ik nu op IF Lacazette richt (tenzij toty neuer een flinke prijsdrop krijgt/bereikbaar gaat worden)
http://www.futbin.com/16/squad/239587

Bean77 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:41:
[...]

Is cabaye niet te licht als centrale cm? Komt Matuidi daar niet beter uit met hoge ballen etc?

Dit is trouwens mijn 1e team. Maar daar ben ik redelijk mee klaar zodat ik nu op IF Lacazette richt (tenzij toty neuer een flinke prijsdrop krijgt/bereikbaar gaat worden)
De prijs van TOTY Neuer verbaast me overigens, die had ik veel hoger verwacht.

Als ik idd 433(5) blijf spelen met Lewa als spits, dan zou ik SIF Auba + Neuer vrijwel kunnen inwisselen voor hem. Helaas pakt EA nog een klein gedeelte als ik me niet vergis waardoor het net niet past

Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:59:
[...]

De prijs van TOTY Neuer verbaast me overigens, die had ik veel hoger verwacht.

Als ik idd 433(5) blijf spelen met Lewa als spits, dan zou ik SIF Auba + Neuer vrijwel kunnen inwisselen voor hem. Helaas pakt EA nog een klein gedeelte als ik me niet vergis waardoor het net niet past
het viel mij vandaag ook op idd. Ik had er niet naar gekeken omdat hij in mijn beleving "toch wel boven de miljoen" zou zijn. Als je zijn stats ziet zou je denken dat er geen bal meer inkomt. Het verschil met de huidige IF neuer vind ik ook wel erg groot.

Ik mis nog iets van 60-75k voor toty neuer. hmm tricky..... neuer of lacazette :F

edit: Nu psn plat ligt hopen op wat leuke koopjes :P

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 01-02-2016 19:10 ]

Hoeveel pakt EA per transfer, 5% toch ?

Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:11:
jup.

Sinds vanmiddag iets van 80 Palacio's gekocht (en stijgend). Als de prijs weer rond de 1k/1,1k komt te liggen is het leuk verdienen :)

• To easy
Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:11:
ja 5% teveel. Vind het echt belachelijk.
Ik heb voor ongeveer 625k-650k op de transfermarkt gegooid, hopelijk met het gewenste resultaat.

Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:24:
Ik heb voor ongeveer 625k-650k op de transfermarkt gegooid, hopelijk met het gewenste resultaat.
succes, hij gaat nu voor 622k zie ik op de psn4

Bean77 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:58:
[...]

succes, hij gaat nu voor 622k zie ik op de psn4
tweede ronde, zou toch wel iemand SIF Auba onder bin willen snipen :X

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:41:
[...]

Lekker team! Flink wat kwaliteit! Ik zou ook wel terug willen naar Boateng, maar Ot en Koschielny doen het ook goed!

Cabaye bouwt mee op Ramsey en Matuidi verdedigen de vleugels. Heb nog nooit gehad dat ik Cabaye zwak vond spelen in zijn centrale rol, meer een spel verdeler.
_/-\o_ gelukt :)

http://www.futhead.com/16/squads/6764110/

Nu toch maar eens wat speeltijd vinden om Reus bijenkaar te spelen :)

wow gaaf!! tegenstander zal bibberen als ze neuer zien haha

• To easy
Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:36:
_/-\o_ gelukt :)

http://www.futhead.com/16/squads/6764110/

Nu toch maar eens wat speeltijd vinden om Reus bijenkaar te spelen :)
Boah sick hoor. Das een beste upgrade haha. Nu maar hopen dat die niet tegenvalt ;)
[To easy schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:41:
[...]

Boah sick hoor. Das een beste upgrade haha. Nu maar hopen dat die niet tegenvalt ;)
Het is wachten op het eerste low chem team waar een zilveren CAM de bal vanaf dertig meter in het mandje legt.

[ Voor 28% gewijzigd door Bossie op 01-02-2016 21:48 ]

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:44:
[...]

Het is wachten op het eerste low chem team waar een zilveren CAM de bal vanaf dertig meter in het mandje legt.
Ronny - http://www.futbin.com/16/player/7358/ronny/info
82 long shots en 95 shot power

Ik moet hem nog wat vaker gebruiken maar hij is wel een baas.

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:00:
[...]

Ronny - http://www.futbin.com/16/player/7358/ronny/info
82 long shots en 95 shot power

Ik moet hem nog wat vaker gebruiken maar hij is wel een baas.
Haha ronny hoe droog, maar idd beste shotpower kolere.

Verwijderd

To easy schreef op maandag 01 februari 2016 @ 22:06:
[...]

Haha ronny hoe droog, maar idd beste shotpower kolere.
Vorig jaar wel redelijk wat potjes met hem gespeeld voordat de FUT chaos begon. Vorig jaar was het echt prachtig om met Hertha te spelen.

:+

Edit:
Gungodan zijn prijs gaat de goede kant op *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 07:17 ]

• Wii4all
  • Niet online
Dit zijn mijn beide teams nu. met BPL heb ikd eze samenstelling nog niet gespeeld het bestond uit 2 teams maar 3 teams laten rouleren werkte niet echt merkte ik.

BPL
https://www.easports.com/...Id=sZ6qM192nMazm:FFA16PS4
Rechts eventueel wallcot nog. Zit nog te twijfelen om de LB en RB te vervangen en ottamendi erin te gooien maar eerst kijken hoe het zo loopt.

Serie A
https://www.easports.com/...Id=bvpzYkCcnMazn:FFA16PS4
Ik had eerst pogba op de plek van marchisio ik hoop die ooit nog terug te halen, voor de spits moet ik nog ff kijken of ik higuain vast erbij koop

Burp

Verwijderd

Hey iedereen .. Ik heb een vraagje/verzoek . Ik speelde fifa 14 ( mijn eerste fifa ) en heb het tot divisie 3 geschopt en dat vond ik best knap van mezelf :) . Nu ben ik weer begonnen met fifa 16 omdat ik 15 niet zoveel aan vond. Nu is mijn vraag wat is een goed team om mee te beginnen zo rond 10.000 munten ? Een serie A team of Bundesliga of iets anders ? Misschien is het handig om mijn speelstijl erbij te zetten . Ik kon maar een truukje in fifa 14 en dat was op de flanken hoge voorzet op Mandzukic en hopen op een goal. Nu merk ik dat de keeper veel meer aanwezig is . Iemand tips voor mijn speelstijl wat betreft welke spelers daarbij passen ? Want ik heb geprobeerd om met 4-4-2 te spelen maar dan kom ik er niet doorheen . 4-4-3 ligt mij het best maar welke competitie moet ik me op focussen . Ow verdedigend ben ik ook niet zo sterk . Als iemand een skillmove maakt ben ik gezien. Nu weet ik dat je bij custum tactics je team kan aanpassen qua druk en pressing etc . Iemand daar nog tips over? Maar het belangrijkste is welke spits is een goeie kopper voor deze one trck pony.. Alvast ontzettend bedankt

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Als ik dit zo lees dan heb je een sterk en balvast team nodig waar je het spel "opnieuw" mee kan leren spelen. Je moet niet verwachten dat je met deze speelstijl weer in div 3 terecht komt. Maar het is wel een mooie opstelling om alles mee te leren. Begin met het spelen tegen de pc, krijg wat meer techniek onder de knie en ga dan online.

Youtube tutorials

10K bal vast team. Hij kost nu 13K maar er zijn spelers te snipen! Voor 10K moet je dit redden! Cavani of Fekir. Cavani kan beter koppen, maar Fekir is de goedkope Lacazette (enorm balvast en wendbaar).

Verwijderd

bbblije schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:32:
[...]

Als ik dit zo lees dan heb je een sterk en balvast team nodig waar je het spel "opnieuw" mee kan leren spelen. Je moet niet verwachten dat je met deze speelstijl weer in div 3 terecht komt. Maar het is wel een mooie opstelling om alles mee te leren. Begin met het spelen tegen de pc, krijg wat meer techniek onder de knie en ga dan online.

Youtube tutorials

10K bal vast team. Hij kost nu 13K maar er zijn spelers te snipen! Voor 10K moet je dit redden! Cavani of Fekir. Cavani kan beter koppen, maar Fekir is de goedkope Lacazette (enorm balvast en wendbaar).
Super bedankt ! Dat je even je tijd hebt genomen om zelfs een team bij elkaar te zetten . Aan de tuterials zal ik ook veel aan hebben .Bij fifa 14 heb ik me kunnen redden puur op inzicht. Maar het wordt zo vervelend als ik maar een ding kan ( op de flanken) . Ik ga even uitgebreid op de youtube filmpjes richten die je me hebt doorgelinkt en sparen voor het team wat je stuurde . Thanks nogmaals :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:02:
[...]

Super bedankt ! Dat je even je tijd hebt genomen om zelfs een team bij elkaar te zetten . Aan de tuterials zal ik ook veel aan hebben .Bij fifa 14 heb ik me kunnen redden puur op inzicht. Maar het wordt zo vervelend als ik maar een ding kan ( op de flanken) . Ik ga even uitgebreid op de youtube filmpjes richten die je me hebt doorgelinkt en sparen voor het team wat je stuurde . Thanks nogmaals :)
Graag gedaan! 433 is een opstelling waar je goede wingers moet hebben, en voorkomen dat je middenveld leeg loopt, deze combinatie is betaalbaar. Later heb je natuurlijk liever Reus, Sanchez of Ronaldo :P Maar dit is een geweldig begin ;) Sterk middenveld. Ik ben van mening dat dit het beste is dat 10K kan wegzetten. Maar natuurlijk mogen andere ook een schot doen :D

Eventueel 4312 opstelling. Hier ben je minder afhankelijk van je wingers, meer je middenveld. Makkelijker verdedigen. Omdat dit allemaal BPL is kan je schuiven met spelers. Eventueel met een CDM spelen. Wat het met die 433 opstelling is, daar kan je niet mee schuiven mocht het je niet liggen. Dus je moet voor jezelf even afwegen of je over de vleugels blijft spelen en naar binnen kapt of opbouwend gaat spelen. Want vleugel spelers zijn duurder en de goede(omdat het er maar een handje vol zijn) zijn onbetaalbaar!

Dit is ook nog steeds een goede site.

[ Voor 36% gewijzigd door bbblije op 02-02-2016 12:49 ]

pfff wat is de markt grillig zeg.
Probeer mijn IF neuer te verkopen om toty neuer te kopen. Verkopen lukt nog niet echt omdat er met regelmaat wat IF's gedumpt worden tegen lage prijzen. Ondertussen kan de prijs met de toty ook zomaar 30-40k verschil in zitten.

Ben natuurlijk Nederlander genoeg om een goede deal te willen. Want 70k (+/- 40k toty en 30k IF verschil) is toch een best flink bedrag.

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:38:
Hey iedereen .. Ik heb een vraagje/verzoek . Ik speelde fifa 14 ( mijn eerste fifa ) en heb het tot divisie 3 geschopt en dat vond ik best knap van mezelf :) . Nu ben ik weer begonnen met fifa 16 omdat ik 15 niet zoveel aan vond. Nu is mijn vraag wat is een goed team om mee te beginnen zo rond 10.000 munten ? Een serie A team of Bundesliga of iets anders ? Misschien is het handig om mijn speelstijl erbij te zetten . Ik kon maar een truukje in fifa 14 en dat was op de flanken hoge voorzet op Mandzukic en hopen op een goal. Nu merk ik dat de keeper veel meer aanwezig is . Iemand tips voor mijn speelstijl wat betreft welke spelers daarbij passen ? Want ik heb geprobeerd om met 4-4-2 te spelen maar dan kom ik er niet doorheen . 4-4-3 ligt mij het best maar welke competitie moet ik me op focussen . Ow verdedigend ben ik ook niet zo sterk . Als iemand een skillmove maakt ben ik gezien. Nu weet ik dat je bij custum tactics je team kan aanpassen qua druk en pressing etc . Iemand daar nog tips over? Maar het belangrijkste is welke spits is een goeie kopper voor deze one trck pony.. Alvast ontzettend bedankt
Als je liever Bundesliga hebt kunt ook voor zoiets gaan: klik :)

Zodra je dan wat meer te besteden hebt kun je verschillende spelers gaan vervangen. Bijvoorbeeld Schürrle ipv Draxler of Diekmeier ipv Rafinha. Ik weet niet hoe NIF Kruse speelt maar z'n stats zien er prima uit en z'n SIF speelt geweldig. Anders kun je ook kiezen voor Hernández bijvoorbeeld.

Ik zou wel voor een 433 variant kiezen met een CDM: 433(2), 433(3) of 433(5). Zelf vind ik een CDM erg fijn en als je moeite hebt met verdedigen is het eigenlijk een must. En anders kun je er inderdaad voor kiezen om zonder vleugelspelers te gaan spelen. Dus een opstelling met twee spitsen en meer door het midden voetballen.

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:19:
[...]

- IF Gundogan (Aangezien ik hem net verkocht heb. Neem aan dat de prijs dinsdag avond/ woensdag het laagst is)
- Neuer (prijs is alleen 20k teveel op dit moment) / IF Fahrmann (Ook te duur naar mijn maning op dit moment).
- SIF Kruse (ook verkocht en is nu te duur :P)
- Upgrade van Douglas Costa

Voor de rest nog even kijken. Op dit moment zijn alle IF spelers veel te duur naar mijn mening dus het is nog een beetje lastig om te kijken naar een 2e spits naast Aubameyang. Zit nog te denken aan Hero Lewa of anders IF Hernandez (mits 35k).

Hernandez heeft afgelopen weekend weer een prima wedstrijd gespeeld dus ik hoop dat hij een nieuwe IF krijgt waardoor de investering van al die mensen mooi weg is >:)
En Müller naast Auba?

Gundogan daalt trouwens inderdaad mooi! Ik had hem ook weer verkocht en daarmee quitte gedraaid. Als deze daling verder blijft inzetten heb ik me mooi een klap coins bespaard. Ik hoop alleen niet dat Lewa een nieuwe IF kaart krijgt :>
sebastiaaan schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:36:
[...]

Als je liever Bundesliga hebt kunt ook voor zoiets gaan: klik :)

Zodra je dan wat meer te besteden hebt kun je verschillende spelers gaan vervangen. Bijvoorbeeld Schürrle ipv Draxler of Diekmeier ipv Rafinha. Ik weet niet hoe NIF Kruse speelt maar z'n stats zien er prima uit en z'n SIF speelt geweldig. Anders kun je ook kiezen voor Hernández bijvoorbeeld.

Ik zou wel voor een 433 variant kiezen met een CDM: 433(2), 433(3) of 433(5). Zelf vind ik een CDM erg fijn en als je moeite hebt met verdedigen is het eigenlijk een must. En anders kun je er inderdaad voor kiezen om zonder vleugelspelers te gaan spelen. Dus een opstelling met twee spitsen en meer door het midden voetballen.
voor een starter is het ook helemaal niet verkeerd om met 2 cdms te gaan spelen. Als je het onder de knie hebt is het experimenteren welke formatie je dan ligt en dat kan alleen door te gaan uitproberen.
4222 is ook geen verkeerde formatie voor een starter.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 15:40:
[...]

En Müller naast Auba?

Gundogan daalt trouwens inderdaad mooi! Ik had hem ook weer verkocht en daarmee quitte gedraaid. Als deze daling verder blijft inzetten heb ik me mooi een klap coins bespaard. Ik hoop alleen niet dat Lewa een nieuwe IF kaart krijgt :>
Ik heb de wedstrijd niet gezien dus ik heb geen idee of hij het verdiend om een nieuwe IF te krijgen. Aubameyang heeft het naar mijn mening in ieder geval niet verdiend met 2 goals waarvan 1 buitenspel.

Ik weet nog niet wie ik naast Aubameyang ga zetten. Ik heb Lewa een tijdje gehad maar hij beviel me niet (voor de patch) dus misschien dat ik toch Muller er naast zet. Ik denk dat Gundogan morgen voor nog minder te krijgen is. Het is mij wel opgevallen dat nadat ze uit packs zijn dat ze dan weer omhoog gaan.

NIF Kruse is trouwens prima. Was 1 van mijn eerste aankopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 17:00 ]

eindelijk ook toty neuer binnen :) Met nog iets van 86 wedstrijden erop en toevallig de chem stijl die ik zocht.
Dit is nu mijn eerste team

Voorlopig wel weer klaar en maar weer gaan traden om wat coins te gaan sparen. Het lastige voor mij is dat ik voor mijn 1e team zowat wel klaar ben en upgrades voor mijn 2e team vooral dure jongens zijn als IF lacazette en IF chielini.

edit: ik zou sif kurzawa nog kunnen verkopen en dan de normale halen en met het geld testen of gundogan een optie is ipv vidal. lastig........

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 02-02-2016 18:29 ]

Bean77 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:26:
eindelijk ook toty neuer binnen :) Met nog iets van 86 wedstrijden erop en toevallig de chem stijl die ik zocht.

Voorlopig wel weer klaar en maar weer gaan traden om wat coins te gaan sparen. Het lastige voor mij is dat ik voor mijn 1e team zowat wel klaar ben en upgrades voor mijn 2e team vooral dure jongens zijn als IF lacazette en IF chielini.

edit: ik zou sif kurzawa nog kunnen verkopen en dan de normale halen en met het geld testen of gundogan een optie is ipv vidal. lastig........
Zou eerder gundo halen ipv Calhanoglu, maar ik neem dat die simpelweg een plekje moest hebben voor de vrije trappen :)

Bossie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:43:
[...]

Zou eerder gundo halen ipv Calhanoglu, maar ik neem dat die simpelweg een plekje moest hebben voor de vrije trappen :)
klopt, magische vrije trappen van hem. Moet hem meer gaan proberen met long shots.
Alleen zijn stamina valt me tegen, maar lukt net tijdens een wedstrijd. Lahm vind ik beter qua stats dan vidal als cdm. Dus dan is vidal/gundogan IF de enige afweging.

• Thomas18GT
Bean77 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:26:

Is het niet een idee om lahm if op rechtsback te zetten en gundogan op zijn plek (of Vidal cdm en gundogan dan cm?
Thomas18GT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:57:
[...]

Is het niet een idee om lahm if op rechtsback te zetten en gundogan op zijn plek (of Vidal cdm en gundogan dan cm?
zou ook een goede optie zijn idd, alleen heb ik nu geen 470k voor Lahm if :( (wil mijn b-team verder ook niet verzwakken, speel ze namelijk om en om)

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 02-02-2016 19:11 ]

Bean77 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:10:
[...]

zou ook een goede optie zijn idd, alleen heb ik nu geen 470k voor Lahm if :( (wil mijn b-team verder ook niet verzwakken, speel ze namelijk om en om)
Low chem Lahm CDM als RB is waarschijnlijk nog steeds een klasse beter dan piszcek

Bossie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:19:
[...]

Low chem Lahm CDM als RB is waarschijnlijk nog steeds een klasse beter dan piszcek
ongetwijfeld, maar ik heb diekmeier daar staan. Die hoeft van mij alleen maar te rennen en snel de bal in te leveren ;)

Zat eraan te denken om onderstaand Beast Fc te maken, iemand nog suggesties qua spelers?

http://www.futhead.com/16/squads/8854504/

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:10:
[...]

Lahm is net als sommige andere spelers ook veel te veel in prijs gestegen ja. Zou hem nu sowieso al niet meer willen halen :p

• Thomas18GT
Bossie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:19:
Zat eraan te denken om onderstaand Beast Fc te maken, iemand nog suggesties qua spelers?

http://www.futhead.com/16/squads/8854504/
Haha geweldig!
Alleen ik zie doumbia nu voor 24/25k gaan, ik zou even wachten tot hij wat goedkoper is. Zonde om gelijk 20k af te schrijven.
Thomas18GT schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:48:
[...]

Haha geweldig!
Alleen ik zie doumbia nu voor 24/25k gaan, ik zou even wachten tot hij wat goedkoper is. Zonde om gelijk 20k af te schrijven.
Dat verklaart waarom het team 43k is :o

• dutchgio
En Ramires erbij, nu het nog kan... O+
Ighalo eventueel als back-up.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 02-02-2016 22:13 ]

dutchgio schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:13:
En Ramires erbij, nu het nog kan... O+
Ighalo eventueel als back-up.
Muntjes zijn op voor nu, maar Ramires is een goeie!
Eerst Lukaku gehaald als spits totdat doumbia wat cheaper word. Keeper gaat Lloris worden.

• To easy
Bossie schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Muntjes zijn op voor nu, maar Ramires is een goeie!
Eerst Lukaku gehaald als spits totdat doumbia wat cheaper word. Keeper gaat Lloris worden.
Eigenlijk moet je voor all blacks gaan ;)

• dutchgio
Wordt alleen lastig met de keeper denk ik.. ;)
dutchgio schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:26:
Wordt alleen lastig met de keeper denk ik.. ;)
moet je die argentijn van united nemen, hoe heet die ook alweer?

Bean77 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:29:
[...]

moet je die argentijn van united nemen, hoe heet die ook alweer?
Romero, kan ook mijn TOTY Neuer gebruiken :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 02-02-2016 22:30 ]

• To easy
Ja een bronze keeper toch? http://www.futhead.com/16/players/11584/jamal-blackman/ mooie naam ook haha.
Ook gewoon 2meter lang _/-\o_

• Thomas18GT
Hahah ik zeg doen!

Als je zouma en sakho gebruikt kan je mandanda gebruiken :+

[ Voor 63% gewijzigd door Thomas18GT op 02-02-2016 23:24 ]

• To easy
Jesus die Chinezen zijn echt niet wijs. Kopen ze even Martinez van Atl voor 42 mil. Fifa 17 zou nooit meer hetzelfde zijn :(

Verwijderd

Ook fijn trouwens dat je een rode kaart gewoon kwijt kan schelden door de speler bij de reserves te zetten, dan zoeken na een wedstrijd en dan direct het spel afsluiten :') Gisteren 2 keer gedaan na een knullige rode kaart.

Gisteren ook weer een potje met lag en frameskips gehad en uiteraard verloren. Het gaat echt nergens over tijdens zulke wedstrijden en dan heb je ook nog zo'n flapdrol die het nog gaat rekken met een minuut door 2 keer op pauze te drukken en de tijd af te laten lopen
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:30:
Ook fijn trouwens dat je een rode kaart gewoon kwijt kan schelden door de speler bij de reserves te zetten, dan zoeken na een wedstrijd en dan direct het spel afsluiten :') Gisteren 2 keer gedaan na een knullige rode kaart.

Gisteren ook weer een potje met lag en frameskips gehad en uiteraard verloren. Het gaat echt nergens over tijdens zulke wedstrijden en dan heb je ook nog zo'n flapdrol die het nog gaat rekken met een minuut door 2 keer op pauze te drukken en de tijd af te laten lopen
wist ik niet, wel handig om te weten. Op zich speel ik mijn teams toch om en om en maakt het niks uit, maar altijd om te weten dit.

Laatste potje met mijn topteam tegen een team met chem 50 en erg matige spelers. En dan ook nog een 3-tal spelers die niet op hun normale positie speelden (een cv als lv, cm als rm en een lm als spits). En dan natuurlijk kansloos 2-0 verliezen. Op zich heb ik daar geen problemen mee als het een topspeler is die met een funteam gaat spelen, maar dit was ook nog niet eens een topspeler. 2 goals in de eerste 30 minuten die ik nooit zou scoren. En dan vervolgens vertragen, park the bus, tegenhouden, irriteren etc. 8)7

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:50:
[...]

wist ik niet, wel handig om te weten. Op zich speel ik mijn teams toch om en om en maakt het niks uit, maar altijd om te weten dit.

Laatste potje met mijn topteam tegen een team met chem 50 en erg matige spelers. En dan ook nog een 3-tal spelers die niet op hun normale positie speelden (een cv als lv, cm als rm en een lm als spits). En dan natuurlijk kansloos 2-0 verliezen. Op zich heb ik daar geen problemen mee als het een topspeler is die met een funteam gaat spelen, maar dit was ook nog niet eens een topspeler. 2 goals in de eerste 30 minuten die ik nooit zou scoren. En dan vervolgens vertragen, park the bus, tegenhouden, irriteren etc. 8)7
Mijn laatste potje was tegen een superboer (Graafschap) en ik won met 8-0 :p Ik merk echt wel een heel groot verschil in mijn spel wanneer ik geen last heb van ballen die de verkeerde kant op gaan of dergelijk.

Ik ben trouwens ook steeds minder te spreken over Lahm. Elke keer staat hij voor het doel maar zijn traptechniek is echt om te huilen opeens. Ik speel nu met Vidal - Lahm en Thiago op het middenveld en heb Gundogan echt hard nodig merk ik wel. Ook die kleine Bernd maar aan de kant gezet en Neuer gehaald aangezien ik de faal acties ook zat was. 4321 is echt wel mijn formatie + custom tactieken om veel te passen.
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:09:
[...]

Mijn laatste potje was tegen een superboer (Graafschap) en ik won met 8-0 :p Ik merk echt wel een heel groot verschil in mijn spel wanneer ik geen last heb van ballen die de verkeerde kant op gaan of dergelijk.

Ik ben trouwens ook steeds minder te spreken over Lahm. Elke keer staat hij voor het doel maar zijn traptechniek is echt om te huilen opeens. Ik speel nu met Vidal - Lahm en Thiago op het middenveld en heb Gundogan echt hard nodig merk ik wel. Ook die kleine Bernd maar aan de kant gezet en Neuer gehaald aangezien ik de faal acties ook zat was. 4321 is echt wel mijn formatie + custom tactieken om veel te passen.
ach ik gebruik lahm niet om te schieten en om te koppen. Hij heeft de stamina en defensieve stats om als stofzuiger bezig te zijn. Ballen mag hij daarna inleveren bij if calhanoglu/if gundogan/if muller. Enkele keer komt hij voor de goal, maar ik heb toch wel een paar doelpunten met hem.

Gisterenavond ook if gundogan nog gehaald, maar nog niet echt kunnen testen.
Custom taktieken gebruik ik niet meer. Ik vind het teveel gedoe om het elke keer aan te passen als ik de ps4 opstart. Ben nu wel stabiel in div 3 en dat vind ik wel prima. Grootste verbeterpunt ben ik zelf nog altijd.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:18:
[...]

ach ik gebruik lahm niet om te schieten en om te koppen. Hij heeft de stamina en defensieve stats om als stofzuiger bezig te zijn. Ballen mag hij daarna inleveren bij if calhanoglu/if gundogan/if muller. Enkele keer komt hij voor de goal, maar ik heb toch wel een paar doelpunten met hem.

Gisterenavond ook if gundogan nog gehaald, maar nog niet echt kunnen testen.
Custom taktieken gebruik ik niet meer. Ik vind het teveel gedoe om het elke keer aan te passen als ik de ps4 opstart. Ben nu wel stabiel in div 3 en dat vind ik wel prima. Grootste verbeterpunt ben ik zelf nog altijd.
Bij mij kruipt hij net als het hele team mee naar voren. Volgens mij heeft dat te maken als je possession speelt (omlaag en dan rechts met de pijltjes). Zo zie ik wel vaker spelers op de verkeerde plek staan wat ik zelf wel fijn vind spelen. Gundogan zal wel niet zoveel in prijs dalen denk ik dus ik haal hem vanmiddag ook nog even terug.
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:35:
[...]

Bij mij kruipt hij net als het hele team mee naar voren. Volgens mij heeft dat te maken als je possession speelt (omlaag en dan rechts met de pijltjes). Zo zie ik wel vaker spelers op de verkeerde plek staan wat ik zelf wel fijn vind spelen. Gundogan zal wel niet zoveel in prijs dalen denk ik dus ik haal hem vanmiddag ook nog even terug.
Ik speel meer snel/counter dus dan klopt het wel dat lahm dan niet zo snel meekomt, zeker met zijn stay back instructies.

Denk dat Gundogan ook niet heel veel meer gaat dalen. Als je kijkt naar de prijs van normale vidal en dat er niet bijster veel goede cm/cams zijn in de bundesliga (in tegenstelling tot bijv. BPL) zal hij wel populair blijven. Bovendien is het een IF kaart wat altijd wel populairder is qua prijs. Lager dan 60/65 zal het niet gaan worden vermoed ik. IF kagawa is rond de 50k, maar IF gundogan vind ik beter qua stats en workrates.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Hoi lezers, ik heb een vraagje... Ik speel UT op de ps4. Is het mogelijk om op de ps3 hetzelfde team te gebruiken ? BVD voor antwoorden

• chengbondkwok
  • Laatst online: 13-11 19:13
Kanters85 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:09:
Hoi lezers, ik heb een vraagje... Ik speel UT op de ps4. Is het mogelijk om op de ps3 hetzelfde team te gebruiken ? BVD voor antwoorden
Nee, ze zijn gescheiden van elkaar.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-11 15:44
Thnx voor de snelle reactie
Pagina: 1 ... 43 ... 102 Laatste