Boah had nog 1 punt nodig en ik zat in div 1. Maar moest tegen een bbva team met een 95 suarez en wat was die goed zeg.
Ja, dat is het vervelende van FIFA. Dan kom je altijd de verkeerde tegenstander tegen op het verkeerde moment
(elke tegenstander die beter dan je is, komt altijd slecht uit)
FIFA Benelux Administrator
Blijkbaar is FUT nog steeds down (entering a match has been temporary disabled)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
klopt, irritant. traden kan wel.Bossie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:42:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha dat is ook weer zo. Achja div 2 is denk ook wel mijn eindstation. In div 1 zou ik denk ik ook helemaal geen plezier uithalen wat ik zo lees en hoor.MyUtd4Life schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:07:
Ja, dat is het vervelende van FIFA. Dan kom je altijd de verkeerde tegenstander tegen op het verkeerde moment(elke tegenstander die beter dan je is, komt altijd slecht uit)
Verwijderd
Ik denk dat je je dan echt heel goed moet aanpassen aan de tegenstander (of gewoon heel smerig spelen zoals elke FIFA eikelTo easy schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:56:
[...]
Haha dat is ook weer zo. Achja div 2 is denk ook wel mijn eindstation. In div 1 zou ik denk ik ook helemaal geen plezier uithalen wat ik zo lees en hoor.
Verwijderd
Ik speel nu al 5 seizoenen achter elkaar in de 1e divisie. Nu voor de eerste keer echt in de problemen, moet in de laatste 5 wedstrijden nog 11 punten halen om in de 1e divisie te blijven.
Moest gisteravond tegen zo'n ziek team, messi TOTY, Iniesta TOTY (die is godsgruwelijk goed!!!) en tegen ronaldo, godin (89) en dani alves (85).
Maar 1-2 verloren door een tegedoelpunt in de laatste minuut
Moest gisteravond tegen zo'n ziek team, messi TOTY, Iniesta TOTY (die is godsgruwelijk goed!!!) en tegen ronaldo, godin (89) en dani alves (85).
Maar 1-2 verloren door een tegedoelpunt in de laatste minuut
quit jij snel games als je tegen een sterk bundesliga team moet?Bossie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:42:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nope, heb wel als een natte krant tegen twee bundesliga teams gespeeld vanavond.Bean77 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:06:
[...]
quit jij snel games als je tegen een sterk bundesliga team moet?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ah ok, moest tegen een bossi team met een NL elftal logoBossie schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:18:
[...]
Nope, heb wel als een natte krant tegen twee bundesliga teams gespeeld vanavond.
FC Bossie, ik heb een logo van een mexicaans team en speel in RM Zwart of in duits klassiek wit.Bean77 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 00:52:
[...]
ah ok, moest tegen een bossi team met een NL elftal logoNa het zien van mijn team disconnecte hij gelijk ingame
* knip* verkeerd topic
[ Voor 111% gewijzigd door Bean77 op 24-01-2016 00:56 ]
zeker een bossie wannabe team danBossie schreef op zondag 24 januari 2016 @ 00:54:
[...]
FC Bossie, ik heb een logo van een mexicaans team en speel in RM Zwart of in duits klassiek wit.
In die 'gratis' packs die je bij de speciale editie van fifa krijgt zit steeds meer meuk heb ik het idee.
In het begin had ik af en toe nog wel een speler met +/- 80/81 ovr maar de laatste weken is het hoogste 78.
Misschien omdat er zoveel packs verkocht worden dat de markt te overzadigd geraakt is.
In het begin had ik af en toe nog wel een speler met +/- 80/81 ovr maar de laatste weken is het hoogste 78.
Misschien omdat er zoveel packs verkocht worden dat de markt te overzadigd geraakt is.
Burp
Net ook de packs geopend. Geen rare player dit maal. Mag niet zeuren want ik heb er dit jaar al een legend uit gehaald...
Netjes man, bij mij helaas ook niets bijzonders!! Heb ze van deze week nog niet geopend *fingers crossed*Beltoni schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:23:
Net ook de packs geopend. Geen rare player dit maal. Mag niet zeuren want ik heb er dit jaar al een legend uit gehaald...
Hier ook complete prut. Een waardeloze 81 rating speler en verder ook niks bijzonders. Uit ellende maar de contracten bewaard omdat ik het anders helemaal zonde zou vinden.
ik merk overigens dat ik met 4222 steeds wisselender gaat presteren. Grote pieken en grote dalen wisselen zich af. Ik ben ook niet tevreden met mijn CAMS in beide teams (muller/calhanoglu en Pogba icm lacazette of pastore).
Heeft iemand nog cam instructies aanstaan voor 4222 met cams? misschien dat daar nog verschil in te maken is. Anders maar 1 team 4222 houden en de ander team omturnen naar een andere formatie.
ik merk overigens dat ik met 4222 steeds wisselender gaat presteren. Grote pieken en grote dalen wisselen zich af. Ik ben ook niet tevreden met mijn CAMS in beide teams (muller/calhanoglu en Pogba icm lacazette of pastore).
Heeft iemand nog cam instructies aanstaan voor 4222 met cams? misschien dat daar nog verschil in te maken is. Anders maar 1 team 4222 houden en de ander team omturnen naar een andere formatie.
Kruse werkte prima bij mij als (L)CAM IN 4222Bean77 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:52:
Hier ook complete prut. Een waardeloze 81 rating speler en verder ook niks bijzonders. Uit ellende maar de contracten bewaard omdat ik het anders helemaal zonde zou vinden.
Zal ik die eens een kans geven. Die heb ik (IF) op de bank zitten. Zal ik calhanoglu wel eraf halen. Schiet ze er wel heerlijk in soms uit vrije trappenBossie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:24:
[...]
Kruse werkte prima bij mij als (L)CAM IN 4222
welke spelersinstructies heb jij bij 4222?
Verwijderd
Ik heb sws mijn beste cam (di maria) op voorin blijven, en vrij spel. Heb de andere cam mertens met high workrates dus die doe ik ook meeverdedigen. Ik laat de spitsen wel diep staan om snel naar voren te blijven spelen.Bean77 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:39:
[...]
Zal ik die eens een kans geven. Die heb ik (IF) op de bank zitten. Zal ik calhanoglu wel eraf halen. Schiet ze er wel heerlijk in soms uit vrije trappen
welke spelersinstructies heb jij bij 4222?
Ik heb hetzelfde trouwens, aan het begin was de formatie top. Wordt nu gaandeweg steeds minder helaas:(
ik ga eens kijken naar wat instructies of dat werkt. Heb al zitten puzzelen. Kan beide formaties redelijk zonder gevolgen (beetje chem) opbouwen naar een 4312 opstelling. Misschien dat ook maar eens proberen.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:15:
[...]
Ik heb sws mijn beste cam (di maria) op voorin blijven, en vrij spel. Heb de andere cam mertens met high workrates dus die doe ik ook meeverdedigen. Ik laat de spitsen wel diep staan om snel naar voren te blijven spelen.
Ik heb hetzelfde trouwens, aan het begin was de formatie top. Wordt nu gaandeweg steeds minder helaas:(
http://www.futbin.com/16/squad/239587
http://www.futbin.com/16/squad/239604
Verwijderd
41212(2) werkt voor mij heerlijk. Ik vind 4222 sinds FIFA 15 al niks meer terwijl deze in FIFA 14 heerlijk speelde. Het voelt nu te open en de 2 CAM's spelen als veredelde wingers. Ben er geen fan van.Bean77 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:37:
[...]
ik ga eens kijken naar wat instructies of dat werkt. Heb al zitten puzzelen. Kan beide formaties redelijk zonder gevolgen (beetje chem) opbouwen naar een 4312 opstelling. Misschien dat ook maar eens proberen.
http://www.futbin.com/16/squad/239587
http://www.futbin.com/16/squad/239604
en dan hangt het maar net af of het goed valt tov de opstelling van de tegenstander. Als het niet goed valt, dan gaan ze zwemmen en staan ze nergens goed voor. Dan ben je ze letterlijk kwijt. Dat gebeurt mij de laatste tijd nogal vaak.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:12:
[...]
41212(2) werkt voor mij heerlijk. Ik vind 4222 sinds FIFA 15 al niks meer terwijl deze in FIFA 14 heerlijk speelde. Het voelt nu te open en de 2 CAM's spelen als veredelde wingers. Ben er geen fan van.
Afgelopen dagen wat aan het traden geweest met IF Anderson, mooi 300.000 profit gemaakt.
Dacht ik dat ik er een aanbood voor 114.000-115.000, was het ineens voor het minimum ->9.500
Weg 100.000
Dacht ik dat ik er een aanbood voor 114.000-115.000, was het ineens voor het minimum ->9.500
Weg 100.000
Denk dat ik TIF Higuain maar gewoon laat staan en de Dybala hype train aan mij voorbij laat gaan. Ga geen 300k voor een 81 rated speler met 3* skills neerleggen.
Zou De Bruyne nog een upgrade krijgen? De NIF doet het prima en ik zou de IF of de SIF kunnen kopen... De NIF is alleen al 86 dus ik acht de kans niet heel groot...
Zou De Bruyne nog een upgrade krijgen? De NIF doet het prima en ik zou de IF of de SIF kunnen kopen... De NIF is alleen al 86 dus ik acht de kans niet heel groot...
Verwijderd
jup, en zoals hierboven al geschetst, op de een of andere manier kan ik met 4222 niet op tegen 433 en dat is toch echt een handicap. Zelfde geldt voor 442(2), want mijn wingers staan ten eerste niet diep genoeg, ten tweede combineert auba niet lekker met aguero en ten derde mijn middenveld wordt overlopen, ookal heeft de tegenpartij drie aanvallende middenvelders als middenveld, dan nog kunnen yaya en gundogan er niet tegen op omdat ik eraf getikt wordt.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:12:
[...]
41212(2) werkt voor mij heerlijk. Ik vind 4222 sinds FIFA 15 al niks meer terwijl deze in FIFA 14 heerlijk speelde. Het voelt nu te open en de 2 CAM's spelen als veredelde wingers. Ben er geen fan van.
Ik ga zsm voor de bruyne sparen en terug naar 433. Mijn fitness blijft overigens 4222 want dat heeft me ook al veel moois opgeleverd
Ik herken dit helaas met bovenstaande opstellingen, wat zijn je ervaringen met 41212 met LM/RM?Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:56:
[...]
jup, en zoals hierboven al geschetst, op de een of andere manier kan ik met 4222 niet op tegen 433 en dat is toch echt een handicap. Zelfde geldt voor 442(2), want mijn wingers staan ten eerste niet diep genoeg, ten tweede combineert auba niet lekker met aguero en ten derde mijn middenveld wordt overlopen, ookal heeft de tegenpartij drie aanvallende middenvelders als middenveld, dan nog kunnen yaya en gundogan er niet tegen op omdat ik eraf getikt wordt.
Ik ga zsm voor de bruyne sparen en terug naar 433. Mijn fitness blijft overigens 4222 want dat heeft me ook al veel moois opgeleverd
Dan zou ik kunnen switchen zonder mijn basis 11 te wijzigen.
Ik speelde in FUT15 altijd in 451 (defensive/counter), maar ik loop in FUT16 al tijden te zoeken.
Verstandig als je het mij vraagt. Veel coins voor Dybala, waar ik de NIF al niet geweldig vind spelen (in tegenstelling tot bij veel mensen).Beltoni schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:45:
Denk dat ik TIF Higuain maar gewoon laat staan en de Dybala hype train aan mij voorbij laat gaan. Ga geen 300k voor een 81 rated speler met 3* skills neerleggen.
Ik verwacht de kans dat De Bruyne een upgrade krijgt vrij klein, want 86 is al erg hoog en de ratings van zijn huidige IFs zou dan ook wel erg hoog worden.
Wou zeggen voor 300k kun je veel moois kopen en zo groot is het verschil niet met de gewone dybala. Tenzij je in een luxe positie zit en niet weet wat je met je geld moet doen
.
Dybala staat zo hoog door zijn verwachte update natuurlijk. Je moet hem dus ook niet zien als 81 rating maar eerder 83 of zelfs 84, wat je koopt voor die 300k+.
Niet dat ik hem dan wel zoveel waard vind hoor, maar dat is de gedachte.
Niet dat ik hem dan wel zoveel waard vind hoor, maar dat is de gedachte.
Hoe speelt Lahm 86 als rechtsback met chem hit?
SupergoedBossie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:07:
Hoe speelt Lahm 86 als rechtsback met chem hit?
*Sorry, als je een serieus antwoord wilt zul je ook een serieuze vraag moeten stellen waarin je wat meer info geeft.
[ Voor 25% gewijzigd door Thomas18GT op 25-01-2016 18:41 ]
Meer info, meer ruis bedoel jeThomas18GT schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:40:
[...]
Supergoed
*Sorry, als je een serieus antwoord wilt zul je ook een serieuze vraag moeten stellen waarin je wat meer info geeft.
Heeft iemand ervaring met het spelen van Lahm (87/CDM) als RB?
Volgens futhead is zijn inname rating 85/88 op deze positie (87/90 zelfs op RWB), op deze positie heeft hij echter maar 4 chemistry.
Hierdoor is hij dus met afstand de beste Bundesliga RB, echter ben ik nieuwsgierig naar de ervaringen doordat hij door de positie wisseling maar 4 chem heeft.
Verwijderd
Ik vind persoonlijk 41212 met lm/rm ook niet fijn, want ook hier lopen de wingers niet zo heel diep, en je wordt op het middenveld overlopen. Ik zou als ik jou was overgaan naar 433, dat is iig mijn oplossing.Bossie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:25:
[...]
Ik herken dit helaas met bovenstaande opstellingen, wat zijn je ervaringen met 41212 met LM/RM?
Dan zou ik kunnen switchen zonder mijn basis 11 te wijzigen.
Ik speelde in FUT15 altijd in 451 (defensive/counter), maar ik loop in FUT16 al tijden te zoeken.
Heb in fut 15 hier heel veel meegespeeld, maar toen speelde ik ook 3 divisies lager. Ik bungelde daar rond de 3e/2e divisie en speel in fut 16 eigenlijk constant div 1 (soms 2) waardoor ik echt merk dat het middenveld enorm belangrijk is in fifa 16. Hierdoor is 433 eigenlijk ook meteen de meeste geschikte opstelling. 4222 kan nog, om de cams mee te laten verdedigen, of zoals ik doe 1 aanval, 1 verdediging. Heb ook een tijdje 4312 gespeeld, aan het begin ging het enorm kut, omdat ik wingers gewend ben, maar eenmaal gewend kon ik lekker door het midden combineren of lang gooien op lacazette. Ben met deze formatie naar div 1 gekomen, maar nu omgegooid door TOTY.
433 speelt prima, maar ik zou dan moeten kiezen tussen mijn twee duurste spelers aangezien 433 altijd een een spits formatie is.
Mijn dilemma ookBossie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:14:
433 speelt prima, maar ik zou dan moeten kiezen tussen mijn twee duurste spelers aangezien 433 altijd een een spits formatie is.
Ibra + Auba = InsanityBean77 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:51:
[...]
Mijn dilemma ookKan/wil niet kiezen tussen auba, lewa, tevez en ibra. Laat staan om er eentje te verkopen.
Sta nog steeds versteld hoe heerlijk en makkelijk dat samen speelt met di maria erachter
Vorig seizoen ging dat ook prima met Di Maria en Aguero (ooo)To easy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:52:
[...]
Ibra + Auba = Insanity
Sta nog steeds versteld hoe heerlijk en makkelijk dat samen speelt met di maria erachter
Vandaag aan het spelen maar opeens kan ik niet meer scoren?
Tegenstander 1 kans -> goal en dat al 3 wedstrijden lang. Nu ben ik geen grote afmaker maar die ballen die wel precies zijn worden ook allemaal gepakt.
Gatver wat baal ik soms van die cheat ai. Tenminste als ik het tegen heb
Nu tegen een team met Messi etc erin. Die lopen continu supervrij, worden door mijn verdediging niet gedekt. Dus kansloos voor mij. En aangezien ik geen wedstrijden mag afbreken, loop ik wel ff weg. Ff wat anders doen dan maar want afbreken mag niet.
Tegenstander 1 kans -> goal en dat al 3 wedstrijden lang. Nu ben ik geen grote afmaker maar die ballen die wel precies zijn worden ook allemaal gepakt.
Gatver wat baal ik soms van die cheat ai. Tenminste als ik het tegen heb
Nu tegen een team met Messi etc erin. Die lopen continu supervrij, worden door mijn verdediging niet gedekt. Dus kansloos voor mij. En aangezien ik geen wedstrijden mag afbreken, loop ik wel ff weg. Ff wat anders doen dan maar want afbreken mag niet.
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 25-01-2016 21:02 ]
Ik heb aguaero 5 keer kunnen gebruiken als loan player, maar ik werd echt gek van zijn kleine midget lichaam. Overal werd hij vanaf geboost of gebeukt wat ik ook deed. Auba is lekker lang en houd zich toch wat beter staande. Maar goed 5 wedstrijden is dan ook niet veel om mee te spelen.Bossie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:56:
[...]
Vorig seizoen ging dat ook prima met Di Maria en Aguero (ooo)
Verwijderd
Volgens mij is de balance van Auba echt mega slechtTo easy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:15:
[...]
Ik heb aguaero 5 keer kunnen gebruiken als loan player, maar ik werd echt gek van zijn kleine midget lichaam. Overal werd hij vanaf geboost of gebeukt wat ik ook deed. Auba is lekker lang en houd zich toch wat beter staande. Maar goed 5 wedstrijden is dan ook niet veel om mee te spelen.
Nog niks van gemerkt. Wel bijv bij sturridge een bijna zelfde soort speler en lengte etc. Maar auba blijft altijd staan!Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:49:
[...]
Volgens mij is de balance van Auba echt mega slecht
Verwijderd
Ik ook niet hoor aangezien hij de verdedigers er meestal wel uit loopt maar de NIF heeft 66 balance: http://www.futbin.com/16/player/4759/aubameyang/infoTo easy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:08:
[...]
Nog niks van gemerkt. Wel bijv bij sturridge een bijna zelfde soort speler en lengte etc. Maar auba blijft altijd staan!
Verwijderd
Ik vind aguero zelf ook een beetje fragiel aanvoelen, iets wat ik bij lacazette dus niet heb. Toch geef ik zo'n soort kleinere speler de voorkeur boven een aubameyang of ibrahimovic (sorry to easy). Wel lekker bewegelijk, daar houd ik wel van
Net even de finale van de nieuwe cup gespeeld. Na 120 minuten staat het (onterecht) 3-3. Gelukkig maakte de tegenstander met penalty's weinig kans. Heerlijk om zo de wedstrijd te beslissen:
http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/14184131
http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/14184131
8K, dan ben je een week non stop aan het packs openen?
Met die 100k packs gaat het best rap denk ikBossie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:36:
[...]
8K, dan ben je een week non stop aan het packs openen?
Maar zou zijn club ook leeggehaald worden? Of heeft die jongen nu gewoon "gratis" een mooie selectie?
Verwijderd
Wat ik begreep heeft Microsoft het terugbetaald en merkt EA er niks van wat het alleen maar erger maakt. Volgens mij is het toch vrij duidelijk dat FIFA points echt geld kost en dat je niet eenmalig betaald en dan oneindig veel FIFA points krijgt. Neem aan dat een 17 jarige dat ook al wel door zou moeten hebben.Thomas18GT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:26:
[...]
Met die 100k packs gaat het best rap denk ik
Maar zou zijn club ook leeggehaald worden? Of heeft die jongen nu gewoon "gratis" een mooie selectie?
Haha maakt niets uit. Iedereen heeft zijn eigen favo combo.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:34:
Ik vind aguero zelf ook een beetje fragiel aanvoelen, iets wat ik bij lacazette dus niet heb. Toch geef ik zo'n soort kleinere speler de voorkeur boven een aubameyang of ibrahimovic (sorry to easy). Wel lekker bewegelijk, daar houd ik wel van
Haha je mag toch hopen dat hij wel een paar keer hele dure kaarten heeft gepakt uit zoveel packs ja.Thomas18GT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:26:
[...]
Met die 100k packs gaat het best rap denk ik
Hoe ziet je team er dan uit met deze 3?To easy schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:52:
[...]
Ibra + Auba = Insanity
Veel eredivisie spelers in de TOTW predictions overal. Ik speel zelf met een eredivisie team (altijd als B team in FUT), en het zou mooi zijn als in ieder geval Guardado IF zou krijgen, er zijn nog helemaal geen IF gouden middenvelders verder in de Eredivisie... Moreno als LB zou wel slecht bruikbaar zijn helaas. Iemand ervaringen met een LB gebruiken als CB? Maximale chemistry is dan 5 lijkt me toch?
Ik heb de NIF Alaba wel eens als cb gebruikt en dat ging prima. Op de een of andere manier heb ik me in mijn hoofd gehaald dat chem alleen bij aanvallers echt van belang is.Cerberi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:24:
Veel eredivisie spelers in de TOTW predictions overal. Ik speel zelf met een eredivisie team (altijd als B team in FUT), en het zou mooi zijn als in ieder geval Guardado IF zou krijgen, er zijn nog helemaal geen IF gouden middenvelders verder in de Eredivisie... Moreno als LB zou wel slecht bruikbaar zijn helaas. Iemand ervaringen met een LB gebruiken als CB? Maximale chemistry is dan 5 lijkt me toch?
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/squad/241886
wat vinden jullie ervan?
Heb de bruyne nu, alleen nog even doorsparen voor sanchez
Iemand nog tips, of een leuke optie voor dit team?
Nog niet helemaal overtuigd van costa bijv.
http://www.futbin.com/16/squad/241894 , zou ook nog kunnen...
wat vinden jullie ervan?
Heb de bruyne nu, alleen nog even doorsparen voor sanchez
Iemand nog tips, of een leuke optie voor dit team?
Nog niet helemaal overtuigd van costa bijv.
http://www.futbin.com/16/squad/241894 , zou ook nog kunnen...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 13:14 ]
Verwijderd
Thomas18GT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:08:
[...]
Ik heb de NIF Alaba wel eens als cb gebruikt en dat ging prima. Op de een of andere manier heb ik me in mijn hoofd gehaald dat chem alleen bij aanvallers echt van belang is.
Met 5 chem hadden ze gewoon de normale stats wat je ook wel terug gaat zien als je chemistry styles hebt. Het probleem van Alaba zijn zijn workrates en dat hij niet sterk/lang is.Cerberi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:24:
Maar wel snel en redelijk behendig, samen met Boateng vond ik het een mooi duo.Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:26:
[...]
[...]
Met 5 chem hadden ze gewoon de normale stats wat je ook wel terug gaat zien als je chemistry styles hebt. Het probleem van Alaba zijn zijn workrates en dat hij niet sterk/lang is.
Verwijderd
Ik gebruik hem gewoon als LB en hij staat vrij vaak wel op de goede plek om een aanvaller alsnog in te halenThomas18GT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:51:
[...]
Maar wel snel en redelijk behendig, samen met Boateng vond ik het een mooi duo.
http://www.futbin.com/16/squad/141198
Zo dus en speelt echt heerlijk.
(auba en gustavo spelen op 8 chem door manager voor als je dat belangrijk vind)
[ Voor 14% gewijzigd door To easy op 26-01-2016 15:46 ]
Zo wat kunnen meningen verschillen.. Vanmiddag precies hetzelfde gebruikte maar wat is Ibra toch traag..To easy schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:45:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/141198
Zo dus en speelt echt heerlijk.
(auba en gustavo spelen op 8 chem door manager voor als je dat belangrijk vind)
Nou wilde sowieso niet zoveel lukken vandaag, 12 schoten op goal en maar 1 goal, en dat met aubameyang en Ibrahimovic..
[ Voor 13% gewijzigd door Thomas18GT op 26-01-2016 18:06 ]
iemand Robben 91 ST al eens geprobeerd? Heb een beetje een haat/liefde met Lewa 90. Lijkt me gaaf om Robben naast Auba 94 te zetten.
Ja maar je moet er ook geen sprint duels mee aangaan daarvoor heb je auba, maar ga maar een finesse schot gebruiken met Zlatan. Alles maar dan ook alles gaat erin.Thomas18GT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:04:
[...]
Zo wat kunnen meningen verschillen.. Vanmiddag precies hetzelfde gebruikte maar wat is Ibra toch traag..
Nou wilde sowieso niet zoveel lukken vandaag, 12 schoten op goal en maar 1 goal, en dat met aubameyang en Ibrahimovic..
Had hem samen met sif Auba voorin, vind hem niet beter dan de normale. Enige voordeel is dat je hem als spits kan opstellen maar is geen 800k extra waard.Bean77 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:50:
iemand Robben 91 ST al eens geprobeerd? Heb een beetje een haat/liefde met Lewa 90. Lijkt me gaaf om Robben naast Auba 94 te zetten.
ik heb hem inmiddels gekocht, samen met Auba 84 in de spits. Wat een geweldige speler die Robben. Met verre afstand de beste speler waar ik mee gespeeld heb in de spits. Goede samenwerking met Auba, allebei op volle snelheid niet af te stoppenpleister schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:29:
[...]
Had hem samen met sif Auba voorin, vind hem niet beter dan de normale. Enige voordeel is dat je hem als spits kan opstellen maar is geen 800k extra waard.
Op de vleugel vond ik hem niet zo, maar dit is een schot in de roos, ik ben happy
Tsja, zo gaat dat helaas in FIFA. Ook is pace door de patches van EA weer belangrijker worden dan bij de release, wat erg teleurstellend is.
Ik wist niet dat in de patches pace weer belangrijk was geworden.MyUtd4Life schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:57:
Tsja, zo gaat dat helaas in FIFA. Ook is pace door de patches van EA weer belangrijker worden dan bij de release, wat erg teleurstellend is.
Ik merk wel dat je met 1-2tjes je de andere spits heel snel kan wegsturen.
Dit merkte ik gisteren ook, alsof de spits een Need for Speed auto is met nosBean77 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:06:
[...]
Ik wist niet dat in de patches pace weer belangrijk was geworden.
Ik merk wel dat je met 1-2tjes je de andere spits heel snel kan wegsturen.
Uiteindelijk heeft Moreno de TOTW niet gehaald dus niet van belang....Thomas18GT schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:08:
[...]
Ik heb de NIF Alaba wel eens als cb gebruikt en dat ging prima. Op de een of andere manier heb ik me in mijn hoofd gehaald dat chem alleen bij aanvallers echt van belang is.
Echt een slechte TOTW. Wel leuk om een inform van guardado te hebben voor je eredivisie team.
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/player/35834/G%C3%BCndoganTo easy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:41:
Echt een slechte TOTW. Wel leuk om een inform van guardado te hebben voor je eredivisie team.
91 short passing is voor mij wel leuk. Hoop alleen dat zijn prijs zakt naar rond de 50
Ja oke net zoals matuidi wel een leuk toevoeging, maar bedoel er zit geen echte topper tussen zoals normaal.Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:48:
[...]
http://www.futbin.com/16/player/35834/G%C3%BCndogan
91 short passing is voor mij wel leuk. Hoop alleen dat zijn prijs zakt naar rond de 50
Ik ben nu eindelijk eens actief FUT aan het spelen en heb nu 3 seizoenen op rij gewonnen en de 4e komt er al weer aan.
Ik speel met dit team, speelt heerlijk ondanks dat het op een budget is.
http://www.futhead.com/16/squads/8571208/
Ik win nog steeds alles met gemak op de EAids potjes na.
Vooral voorin is het genieten, Cuadrado komt echt iedereen voorbij en Menez is gewoon geweldig, snoeiharde kopballen, positionering is vaak perfect, heerlijke dribbel en z'n schoten zijn ook heerlijk.
Alleen ik twijfel een beetje of ik Kishna niet moet vervangen, hij heeft snelheid, goede dribbel en 5 ster skills.
Heeft iemand misschien een idee hoe dit beter zou kunnen. Ik ga natuurlijk nog wel voor een Buffon en Chiellini zodra ik het geld er voor heb.
Vooral voorin is het genieten, Cuadrado komt echt iedereen voorbij en Menez is gewoon geweldig, snoeiharde kopballen, positionering is vaak perfect, heerlijke dribbel en z'n schoten zijn ook heerlijk.
Alleen ik twijfel een beetje of ik Kishna niet moet vervangen, hij heeft snelheid, goede dribbel en 5 ster skills.
Heeft iemand misschien een idee hoe dit beter zou kunnen. Ik ga natuurlijk nog wel voor een Buffon en Chiellini zodra ik het geld er voor heb.
Montilovo voor naingollan zou een goede zijn iig. En kishna miss voor felipe anderson (heeft alleen 4star skills ipv 5)Terranova schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:04:
Ik ben nu eindelijk eens actief FUT aan het spelen en heb nu 3 seizoenen op rij gewonnen en de 4e komt er al weer aan.
Marchisio voor montolivio en nainggolan voor hamsik.En dan kijken wie het prettigst speelt als cam (hamsik/insigne). Als je 5* skill niet heel vaak gebruikt, dan idd felipe anderson.To easy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:25:
[...]
Montilovo voor naingollan zou een goede zijn iig. En kishna miss voor felipe anderson (heeft alleen 4star skills ipv 5)
En evt Palacio/Morata tzt testen of die jou beter bevallen dan menez.
En Mertens als CAM. En Higuain/Dybala als spits.Bean77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:58:
[...]
Marchisio voor montolivio en nainggolan voor hamsik.En dan kijken wie het prettigst speelt als cam (hamsik/insigne). Als je 5* skill niet heel vaak gebruikt, dan idd felipe anderson.
En evt Palacio/Morata tzt testen of die jou beter bevallen dan menez.
Verwijderd
Iemand enig idee hoe Diego Costa goed te gebruiken? Ik word echt gek van hem. Ik lees dat hij een echte afmaker is en moeilijk van de bal te krijgen.
Hier mijn opstelling van mijn Chelsea team met Costa: http://www.futhead.com/16/squads/8587177/
Dat laatste kan ik beamen, je zet hem niet zomaar van de bal maar je dribbelt met hem ook niet zomaar door de verdediging.
Dat hij een echt afmaker is heb ik nog niet veel van gemerkt. Hij scoort bij mij juist erg moeilijk. (ligt natuurlijk aan mij) maar als ik hem vergelijk met Remy die ik ook graag gebruik ligt het rendement van Costa veel lager. Costa scoort bij mij 1 op 4 wedstrijden gemiddeld. Remy scoort 1 op 2. (ook bony scoort bij mij 1 op 2)
Ik heb al van alles geprobeerd met de spelersinstucties en Chemstyles maar niets lijkt te werken. Hij is in wedstrijden vaak zelfs erg onzichtbaar. Ik heb hem alleen nog nooit echt in een andere opstelling gezet omdat ik dan teveel andere spelers moet omzetten zonder de garantie dat het gaat werken.
Iemand wel goeie ervaringen met hem?
Ik zit er over te denken om hem te verkopen. Na het inzakken van de transfermarkt brent hij nu nog zo'n 30K op (dan verwacht je er toch nog wel iets van, toch?) welke andere spits zouden jullie voor dat geld aanraden?
Hier mijn opstelling van mijn Chelsea team met Costa: http://www.futhead.com/16/squads/8587177/
Dat laatste kan ik beamen, je zet hem niet zomaar van de bal maar je dribbelt met hem ook niet zomaar door de verdediging.
Dat hij een echt afmaker is heb ik nog niet veel van gemerkt. Hij scoort bij mij juist erg moeilijk. (ligt natuurlijk aan mij) maar als ik hem vergelijk met Remy die ik ook graag gebruik ligt het rendement van Costa veel lager. Costa scoort bij mij 1 op 4 wedstrijden gemiddeld. Remy scoort 1 op 2. (ook bony scoort bij mij 1 op 2)
Ik heb al van alles geprobeerd met de spelersinstucties en Chemstyles maar niets lijkt te werken. Hij is in wedstrijden vaak zelfs erg onzichtbaar. Ik heb hem alleen nog nooit echt in een andere opstelling gezet omdat ik dan teveel andere spelers moet omzetten zonder de garantie dat het gaat werken.
Ik zit er over te denken om hem te verkopen. Na het inzakken van de transfermarkt brent hij nu nog zo'n 30K op (dan verwacht je er toch nog wel iets van, toch?) welke andere spits zouden jullie voor dat geld aanraden?
Begin mij toch aan een aantal dingen te irriteren in dit spel.
Komt regelmatig voor dat ik aan het counteren ben naar een zeer grote kans, wordt er opeens afgefloten omdat er een kleine overtreding op mij gemaakt is. Weg hele grote kans gelijk
En ook valt mij op dat ze met overtredingen qua gevoeligheid een beetje doorgeschoten zijn naar de andere kant. Komt regelmatig voor dat ik zwaar uit balans wordt gebracht, maar geen penalty krijg. Natuurlijk moet dit niet te gemakkelijk gebeuren, maar volgens mij zijn ze iets te ver doorgeschoten qua gevoeligheid.
Komt regelmatig voor dat ik aan het counteren ben naar een zeer grote kans, wordt er opeens afgefloten omdat er een kleine overtreding op mij gemaakt is. Weg hele grote kans gelijk
En ook valt mij op dat ze met overtredingen qua gevoeligheid een beetje doorgeschoten zijn naar de andere kant. Komt regelmatig voor dat ik zwaar uit balans wordt gebracht, maar geen penalty krijg. Natuurlijk moet dit niet te gemakkelijk gebeuren, maar volgens mij zijn ze iets te ver doorgeschoten qua gevoeligheid.
Spelen jullie op de Playstation? Ik speel zelf op mijn iPhone, maar ik vind het echt enorm moeilijk om te scoren. Iemand tips om beter te worden in het spel?
Costa is een speler die het bij mij beter doet met 2 spitsen of een dedicated CAM die hem van ballen voorziet. Hij hangt voorin wachtend op een loop kans. Met zijn 3 star skills is het helaas niet de speler die overal doorheen zigzagt, maar wel de speler die weg draait met een fake-shot en of body feint (helaas is deze in 16 wat moeilijker uit te voeren, echter op youtube is genoeg te vinden over hoe en wat).Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:12:
Iemand enig idee hoe Diego Costa goed te gebruiken? Ik word echt gek van hem. Ik lees dat hij een echte afmaker is en moeilijk van de bal te krijgen.
Mocht jij de speler willen die beter dribbelt en rond het middenveld aan de bal komt kijk dan eens naar de volgende opstellingen.
http://www.futhead.com/16/squads/8593858/ (serie A, BPL) Dit middenveld bied meer dan wat Chelsea heeft staan qua verdedigend vermogen en opbouw. Zodoende kan de voorhoede runs maken en zal je aanvallend maar ook op de counter kunnen spelen. Hoge stamina van de spelers resulteert in een wedstrijd waarin je druk kan blijven zetten. Pjanic kan de vrije trappen rond de 16 nemen.
http://www.futhead.com/16/squads/8594032/ (BPL, Ligue 1, BBVA) Deze heeft een middenveld met een iets minder defensief vermogen, waar het vooral neerkomt op Matuidi die helaas wat scorend vermogen mist. Maar Pastore en Herrera vangen dit goed op (ik speel zelf met deze opstelling). Lacazette is de topscorer van mijn club. Hamouma staat op de tweede plaats. Depay schiet er bijna iedere vrije trap binnen de 20m in. Herrera en Pastore scoren hier en daar een rebound door hun visie en positionering. Gebalanceerde verdediging, waar Koschielny en Laporte de boel verdelen onder Koppend vermogen, kracht en onderscheppingen. Azpilicueta bouwt op en hangt vaak rond het middenveld voor een 1-2 met Depay/Herrera. Marcos ondanks zijn WR zie ik weinig op mijn middenveld, maar is altijd aanwezig als er iets rond mijn 16m gebeurd.
Als je spitsen als Lacazette en/of Dybala kiest dan heb je wss de speelstijl die je zoekt, bal vast door hoge balans, niet super sterk dus je moet blijven dribbelen (L1,L2 en R3 en fake shot) maar ieder gaatje dat in de verdediging valt kunnen deze spelers benutten. En in mijn geval goede finishing. Optie 1 is een verbeterde versie van mijn start team en met Optie 2 is waar ik momenteel mee speel. Divisie 3.
Dat laatste van de penalties deel ik wel met je, hoewel ik het liever zo heb dan wat het een paar maanden geleden was. Ik kom ook nog zelden mensen tegen die alleen maar uit zijn op penals versieren tegenwoordig.Bean77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:16:
[ Voor 50% gewijzigd door Cerberi op 28-01-2016 16:07 ]
Verwijderd
Je herkent die lui wel aan de hoeveelheid trucjes die ze doen binnen de 16. Het is wel minder geworden heb ik het gevoel maar er zitten nog genoeg tussen. Gelukkig schieten heel veel lui de bal dezelfde kant opCerberi schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:49:
[...]
Dat laatste van de penalties deel ik wel met je, hoewel ik het liever zo heb dan wat het een paar maanden geleden was. Ik kom ook nog zelden mensen tegen die alleen maar uit zijn op penals versieren tegenwoordig.
Ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die lage ballen over de grond doe. De laatste +-30 penalties die ik heb gekregen heb ik er ook allemaal in geknald op die manier. Het is op zich net zo'n smerige manier als boven de keeper schieten maar dat boeit mij niet, goal is een goal.
Allemaal herkenbaar, vooral idd hoe sommige spelers met geweld weg gedrukt worden en dat je dan niks krijgt, maar als jij idd countert dan tellen alle aanrakingen als een vrije trap.....Bean77 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:16:
Begin mij toch aan een aantal dingen te irriteren in dit spel.
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vJ3F_IYN2HY]
Beste goal ooit met Aubameyang
2 potjes gedaan met een 85 team en beide gewonnen (3-2 en 3-0). Bij de 3-0 ook maar 3 schoten op het doel gehad volgens de statistieken wat al helemaal prachtig is
Beste goal ooit met Aubameyang
2 potjes gedaan met een 85 team en beide gewonnen (3-2 en 3-0). Bij de 3-0 ook maar 3 schoten op het doel gehad volgens de statistieken wat al helemaal prachtig is
Ik speel FIFA UT op mijn telefoon en ik pakte tot mijn verbazing Naldo in een pack.
Die past enorm goed in mijn Braziliaanse team maar tot mijn verbazing is hij 123k waard. Snap niet waarom, denk omdat hij redelijk zeldzaam is. Ik zie dat dit alleen op de markt voor mobile is trouwens.
Wat zouden jullie doen?
Dit is mijn team:
http://www.futwiz.com/nl/fifa16/squad/1340502
Heb als CAM Lucas Lima maar die staat niet in in Futwiz.
Naldo houden en proberen rondom hem een team te bouwen of hem verkopen en op belangrijke plekken versterkingen halen.
Die past enorm goed in mijn Braziliaanse team maar tot mijn verbazing is hij 123k waard. Snap niet waarom, denk omdat hij redelijk zeldzaam is. Ik zie dat dit alleen op de markt voor mobile is trouwens.
Wat zouden jullie doen?
Dit is mijn team:
Naldo houden en proberen rondom hem een team te bouwen of hem verkopen en op belangrijke plekken versterkingen halen.
De gouden Naldo is geen 123k waard, dat is de IF versie. Die zie ik niet in jou opstelling staan.KaiseRRuby schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:57:
Ik speel FIFA UT op mijn telefoon en ik pakte tot mijn verbazing Naldo in een pack.
Wat zouden jullie doen?
Dit is mijn team:
Tsja texeira vind ik een baas op cam positie, evt taison als 2e keus. En vergeet Jonas niet als spits
Jawel hoor, op mobile wel.Bean77 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:10:
[...]
De gouden Naldo is geen 123k waard, dat is de IF versie. Die zie ik niet in jou opstelling staan.
Tsja texeira vind ik een baas op cam positie, evt taison als 2e keus. En vergeet Jonas niet als spits
wat een drama prijzenKaiseRRuby schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:18:
[...]
Jawel hoor, op mobile wel.
[afbeelding]
In mijn team heeft ibra serieuze concurrentie van Lacazette gekregen voor de spits positie naast Tevez. Jammer dat de balans van ibra zo ontzettend laag is, dat is best wel een belangrijk issue wat ik met hem ervaar. Als ibra het gaat verliezen ga ik hem verkopen. Een iets te dure bankzitter vind ik.
Hij heeft het op mobiel haha. Daar zijn de prijzen echt ziek hoog.Bean77 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:10:
[...]
De gouden Naldo is geen 123k waard, dat is de IF versie. Die zie ik niet in jou opstelling staan.
Hoe kun jij in fut spelen op je mobiel haha. Dat is toch na 5 potjes niks meer aan? helemaal niet met zulke prijzen!KaiseRRuby schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:18:
[...]
Jawel hoor, op mobile wel.
[afbeelding]
Verwijderd
Zodra het weekend is gaan alle geluksvogels weer Fifa spelen volgens mij. Echt elke tegengoal was een rebound of iets anders wat alleen maar met geluk te maken had. Wel alles behalve 1 wedstrijd gewonnen en ik ga nu naar divisie 4 maar wanneer het weekend is kom je echt de meest verschrikkelijke mensen tegen om tegen te spelen.
Mijn custom tactieken laten mij nog niet in de steek
Mijn custom tactieken laten mij nog niet in de steek
Ik vind het zoveel gedoe om die tactieken in te stellen dat ik ze niet meer gebruik. Snap niet dat EA het niet makkelijker maakt om ze te gebruiken in FUT.
Verwijderd
Het is ook irritant dat ze niet opgeslagen worden. Hoeveel moeite is het nou om je eigen custom a, b of wat dan ook instellingen op te slaan net als voor de controller zelf.MyUtd4Life schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:36:
Ik vind het zoveel gedoe om die tactieken in te stellen dat ik ze niet meer gebruik. Snap niet dat EA het niet makkelijker maakt om ze te gebruiken in FUT.
Het is voor mij nog geen minuut werk aangezien ik ze al bijna uit mijn hoofd weet maar van alle dingen die ze kunnen fixen hoor je ze hier nooit over.
inderdaad heel raar dat ze dit niet kunnen aanpassen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 08:45:
[...]
Het is ook irritant dat ze niet opgeslagen worden. Hoeveel moeite is het nou om je eigen custom a, b of wat dan ook instellingen op te slaan net als voor de controller zelf.
Het is voor mij nog geen minuut werk aangezien ik ze al bijna uit mijn hoofd weet maar van alle dingen die ze kunnen fixen hoor je ze hier nooit over.
Lijkt wel typisch fut vandaag tegen een top team met suarez messi neymar etc... Eigenlijk probleemloos gewonnen met mn bpl
Wedstrijd erop zie je al meteen dat je niet gaat winnen hij heeft chem 90 geen. Manager 1 bronzen kaart erbij en verder wat middelmatige spelers
Ik krijg kans op kans ballen op de lat bij hem echt 5 6 keer... Rebound kwam bij zijn verdediging en verder net naast of zn keep had hem.... Je raadt het al... Hij over de hele wedstrijd 2 kansen en 2 goals.... Waarvan 1 Rebound die precies voor zijn voeten terugkwam... Echt kan ik heel slecht tegen
Wedstrijd erop zie je al meteen dat je niet gaat winnen hij heeft chem 90 geen. Manager 1 bronzen kaart erbij en verder wat middelmatige spelers
Ik krijg kans op kans ballen op de lat bij hem echt 5 6 keer... Rebound kwam bij zijn verdediging en verder net naast of zn keep had hem.... Je raadt het al... Hij over de hele wedstrijd 2 kansen en 2 goals.... Waarvan 1 Rebound die precies voor zijn voeten terugkwam... Echt kan ik heel slecht tegen
Burp
Ik heb zojuist een paar potjes gespeeld met 433(5) ipv 4222/442 en ondanks dat het nog even puzzelen is, ben ik geen eenmaal op het middenveld overlopen.
met 4222/442 had ik dat echter te vaak, waardoor het vaak een loterij was.
met 4222/442 had ik dat echter te vaak, waardoor het vaak een loterij was.
Verwijderd
Vandaag ging het bij mij ook nergens over. Alleen maar hoge ballen die er in gekopt werden / rebounds en direct vanaf de aftrap. Divisie 4 is volgens mij ook veel erger geworden.Wii4all schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:32:
Lijkt wel typisch fut vandaag tegen een top team met suarez messi neymar etc... Eigenlijk probleemloos gewonnen met mn bpl
Ik heb trouwens ook een bronzen manager (B.Lima)
herkenbaar hier ook de rebounds tegen, maar desondanks draait het wel prima. Heel raar, lang in divisie 4 gezeten met moeite, dan opeens moeiteloos de titel gewonnen en in divisie 3 speel ik beter/constanter dan in divisie 4.Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:09:
[...]
Vandaag ging het bij mij ook nergens over. Alleen maar hoge ballen die er in gekopt werden / rebounds en direct vanaf de aftrap. Divisie 4 is volgens mij ook veel erger geworden.
Ik heb trouwens ook een bronzen manager (B.Lima)
Overigens ook raar, wilde lacazette IF terughalen, maar die ging van 230k vanmiddag naar nu zo'n 310k. Dat is een hele flinke stijging
Verwijderd
Net ook nog 1 potje gedaan tegen iemand die het nodig vond om minimaal 1 keer per 5 seconden over het hele veld een trucje te moeten doen. Uiteindelijk met 3-0 verloren maar het was echt niet te doen tegen zo'n smerige show off.Bean77 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 21:57:
[...]
herkenbaar hier ook de rebounds tegen, maar desondanks draait het wel prima. Heel raar, lang in divisie 4 gezeten met moeite, dan opeens moeiteloos de titel gewonnen en in divisie 3 speel ik beter/constanter dan in divisie 4.
Overigens ook raar, wilde lacazette IF terughalen, maar die ging van 230k vanmiddag naar nu zo'n 310k. Dat is een hele flinke stijgingHopelijk zakt die morgen net zo makkelijk weer in. Ibra gaat de verkoop in.
Nu maar bier drinken en vandaag vergeten
Inmiddels 29 wedstrijden gespeeld met Agüero (in verschillende opstellingen, zoals 4-3-3, 4-2-2-2 en 5-3-2), maar hij is nog niet wat ik ervan gehoopt had. Slechts twaalf goals en 6 assists vind ik toch echt weinig voor een spits met zulke statistieken. Doordat ik hem op het goede moment voor 129k gekocht heb, kan ik nu best veel winst op hem maken (hij kost nu 175k). Maar de grote vraag is, wie moet ik er voor in de plaats nemen?
Iemand ervaring met Ibrahimovic en zo ja in wat voor teams?
Iemand ervaring met Ibrahimovic en zo ja in wat voor teams?