It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Altijd de beste optie gevenBeltoni schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:27:
[...]
Shaqiri is al jarenlang een baasje. Als ik moet kiezen tussen A en B ga ik alleen niet C roepen
Willian zijn workrates zijn ruk voor RW en Walcott mist de 4* skills
Verwijderd
TOTY Dani Alves kruipt ook steeds naar voren ook al zeg ik dat hij achter moet blijven. Zijn slidings zijn wel goddelijk trouwens
Paal: https://streamable.com/71ps
Tegen goal ( wel slecht verdedigd aan het eind maar dit had gewoon niet mogen gebeuren
Edit:
Voordat ik het vergeet, passing was ook echt dramatisch (tussen de 66 en 69%):+
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2016 14:03 ]
Haha dan zou ik voor SIF Shaqiri of TIF De Bruyne gaanVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:38:
[...]
Altijd de beste optie geven
Willian zijn workrates zijn ruk voor RW en Walcott mist de 4* skills
Overigens jammer dat SIF De Bruyne nog zo prijzig is. De NIF deed het gisteren heerlijk. Alleen als ik mijn club ga opruimen kan ik hem betalen. Heb nog 12+ pagina's met rare gold spelers die ik niet gebruik en ook nog een handjevol pagina's non rare's. Zou stuk fijner zijn als er gewoon weer toernooitjes komen, dan is er wat meer vraag naar de discard spelers..
Haha ja. Goeie aankoop geweest! Heb ik gedaan met Guarin (20 x) gaat ook mooi zo. Easy moneyBean77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:46:
[...]
palacio kreeg bij mij de voorkeur boven morata. echt leuk voor in een budget serie a team met felipe anderson en candreva op de flanken.
en ondertussen blijf nainggolan met 45x inkoop a 2300/2400 ook doorstijgen
Haha maar toty alves is ook bijna de beste aanvaller in het spel man. Zelfde als marcelloVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:49:
Ik heb net 3 potjes gespeeld en zowel Robben als Reus waren na 60 minuten al helemaal op. Ook 2 blessures in 3 wedstrijden wat ik toch wel erg veel vind (Reus en Costa). Ook weer typische dingen tegen gekomen zoals iemand die door het gepruts van mijn 2 verdedigers zo kan doorlopen naar de keeper (na een door mij genomen corner) en een bal die via de binnenkant paal nog even wordt tegen gehouden. Het blijft echt een vreemd spel.
TOTY Dani Alves kruipt ook steeds naar voren ook al zeg ik dat hij achter moet blijven. Zijn slidings zijn wel goddelijk trouwens
Paal: https://streamable.com/71ps
Tegen goal ( wel slecht verdedigd aan het eind maar dit had gewoon niet mogen gebeuren): https://streamable.com/lwp6
Edit:
Voordat ik het vergeet, passing was ook echt dramatisch (tussen de 66 en 69%):+
Verwijderd
Ja oke maar ik ben heel voorzichtig met slide tackles aangezien ik altijd kaarten krijg ook al is het gewoon een goede sliding op de balTo easy schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Haha maar toty alves is ook bijna de beste aanvaller in het spel man. Zelfde als marcello
Ja precies haha. Kaarten in je verdediging is ook niet fijn. Bij mij vallen kaarten wel mee, maar als ik ze krijg dan heel raar. Modric heeft bijv bij mij 15 keer geel in 150 wedstrijden. Modric de kleine lieve man dan vraag je je af hoe dan? Nou als spelers tegen elkaar aanlopen en ze buggen half krijgt mijn lieve modric altijd geel haha.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Ja oke maar ik ben heel voorzichtig met slide tackles aangezien ik altijd kaarten krijg ook al is het gewoon een goede sliding op de balZijn work rates zullen wel de reden zijn dat hij als RW speelt af en toe.
http://www.futhead.com/16/squads/8200096/
Ik speel veel over de flanken, en dan merk ik wel dat Mkhitaryan het langer volhoud dan Martial, maar als je hem voor laat spelen en naar binnen laat komen dan is hij dodelijk. Middenveld is Tolisso naar mijn mening de beste optie ivm chemistry. Ik vind het een rounded speler! Ook in de career iemand met veel potentie! H-H workrates een geweldige middenvelder. Bundesleage kant hoef ik denk ik weinig aan uit te leggen, Muller staat waar je hem nodig hebt. Verhaegh vind ik echt een pareltje icm mijn speelstijl. Kurzawa loopt mee op en Verhaegh blijft achter om te verdedigen en counters te stoppen. Zijn uithoudingsvermogen en verdedigend vermogen is geweldig! Daarbij is hij relatief goedkoop en wat NL bloed in m'n team
[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 28-01-2016 14:52 ]
Verwijderd
Mijn lieve Aubameyang heeft ook 7 geel en 2 keer rood (2 keer een sliding waar de tegenstander naar toe liep ). De tegenstander van mij kreeg tijdens het laatste potje nog wel een keer direct rood voor het maken van een sliding van achteren. Ook voor het eerst dat ik dat mee maak dat het een keer rood is in plaats van een domme "niet meer doen" reactie van de scheidsTo easy schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:14:
[...]
Ja precies haha. Kaarten in je verdediging is ook niet fijn. Bij mij vallen kaarten wel mee, maar als ik ze krijg dan heel raar. Modric heeft bijv bij mij 15 keer geel in 150 wedstrijden. Modric de kleine lieve man dan vraag je je af hoe dan? Nou als spelers tegen elkaar aanlopen en ze buggen half krijgt mijn lieve modric altijd geel haha.
Verwijderd
Mijn SIF Aubameyang heeft nog 0 kaarten in 127 potjesVerwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Mijn lieve Aubameyang heeft ook 7 geel en 2 keer rood (2 keer een sliding waar de tegenstander naar toe liep ). De tegenstander van mij kreeg tijdens het laatste potje nog wel een keer direct rood voor het maken van een sliding van achteren. Ook voor het eerst dat ik dat mee maak dat het een keer rood is in plaats van een domme "niet meer doen" reactie van de scheids
Hij heeft ook de magische grens van 100 goals behaald (inmiddels 113), topspeler! Kan niet wachten op zijn upgrade.
Verwijderd
Mijne 177 goals in 233 potjes. Het is echt een fijne speler alleen zag lukte het me niet om te scoren met hem wat misschien ook te maken dat mijn potjes echt dramatisch waren omdat ik het een tijdje niet gespeeld heb.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Mijn SIF Aubameyang heeft nog 0 kaarten in 127 potjes
Hij heeft ook de magische grens van 100 goals behaald (inmiddels 113), topspeler! Kan niet wachten op zijn upgrade.
Die van mij moet zijn 10e potje nog spelen. Wanneer kunnen we de winterupgrades verwachten?Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:32:
[...]
Mijne 177 goals in 233 potjes. Het is echt een fijne speler alleen zag lukte het me niet om te scoren met hem wat misschien ook te maken dat mijn potjes echt dramatisch waren omdat ik het een tijdje niet gespeeld heb.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha ja dat is nog het ergste. Word je speler 3 keer door de luchtg geslingerd en krijgt een blessure tekentje, komt die scheids aan met van niet meer doen idd. Slaat nergens op soms.Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Mijn lieve Aubameyang heeft ook 7 geel en 2 keer rood (2 keer een sliding waar de tegenstander naar toe liep ). De tegenstander van mij kreeg tijdens het laatste potje nog wel een keer direct rood voor het maken van een sliding van achteren. Ook voor het eerst dat ik dat mee maak dat het een keer rood is in plaats van een domme "niet meer doen" reactie van de scheids
Half february volgens mij.Bossie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:35:
[...]
Die van mij moet zijn 10e potje nog spelen. Wanneer kunnen we de winterupgrades verwachten?
GK: Stéphane Ruffier – AS Saint-Etienne (France)
LB: Filipe Luís – Atlético de Madrid (Spain)
LB: Charlie Daniels – Bournemouth (England)
LB: Bram van Polen – PEC Zwolle (The Netherlands)
RM: Carlos Sánchez – Monterrey (Mexico)
RM: Cristian Ansaldi – Genoa (Italy)
LM: Christian Eriksen – Tottenham Hotspur (England)
ST: Wayne Rooney – Manchester United (England)
ST: Sergio Agüero – Manchester City (England)
ST: Karim Benzema – Real Madrid (Spain)
ST: Luis Suárez – FC Barcelona (Spain)
Substitutes
GK: Daniel Bentley – Southend United (England)
RB: Rubén Peña – CD Leganés (Spain)
CB: Serdar Aziz – Bursaspor (Turkey)
CAM: Gary Harkins – Dundee FC (Scotland)
ST: Gary Hooper – Sheffield Wednesday (England)
ST: Abel Hernández – Hull City (England)
ST: Steve Mounié – Nîmes Olympique (France)
Reserves
GK: Samir Handanovič – Inter (Italy)
RB: Carvajal – Real Madrid (Spain)
ST: Antoine Griezmann – Atlético de Madrid (Spain)
ST: Kévin Gameiro – Sevilla FC (Spain)
ST: Paulo Dybala – Juventus (Italy)
Burp
Niets voor mij deze week, maar er zitten een paar erg populaire spelers tussenHoodlum77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:12:
Heerlijke totw weer! Aguero wordt mijn doel! Ben erg benieuwd wat die moet gaan kosten? De eerste IF /hero is nog steeds erg hoog
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
kiezen jullie ervoor om sterke punten te versterken, naar de positie waar de speler staat of compenseren jullie zwakke punten met zo'n card?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Volgens mij heeft het niet echt zin hoor. Het lijkt mij nog steeds meer een opvulling voor de pakketjes. Ik heb met een Hunter kaart bijvoorbeeld niet het idee dat hij sneller is + een betere afronding heeft. Ik heb het wel gebruikt en dan kijk ik naar de zwakke punten van de speler.Bean77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:45:
ik ben wel benieuwd hoe anderen hun chemistry styles bepalen voor spelers.
kiezen jullie ervoor om sterke punten te versterken, naar de positie waar de speler staat of compenseren jullie zwakke punten met zo'n card?
Verwijderd
ST/RF/LF: HunterBean77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:45:
ik ben wel benieuwd hoe anderen hun chemistry styles bepalen voor spelers.
RM/LM/RW/LW: Engine
CAM: Hunter
CM: Catalyst
CDM: Anchor
Defence: Shadow
GK: Glove
Geen idee als het uit maakt of niet maar als ik zonder speel denk ik altijd: Die bal had ik wel gehaald wanneer ik er een Hunter kaartje op had gezet
Nu een beetje aan het kijken of ik een jonas tif en slimani tif squad kan maken. Wil dat wel eens proberen.
Zoiets: http://www.futbin.com/16/squad/227161
beetje eigenzinnige centrale verdedigers omdat ik een aantal al gebruikt heb (en wil ze maar 1x gebruiken in een team)
[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 20-01-2016 19:36 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Looking good.Wii4all schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:05:
Starting XI
GK: Stéphane Ruffier – AS Saint-Etienne (France)
LB: Filipe Luís – Atlético de Madrid (Spain)
LB: Charlie Daniels – Bournemouth (England)
LB: Bram van Polen – PEC Zwolle (The Netherlands)
RM: Carlos Sánchez – Monterrey (Mexico)
RM: Cristian Ansaldi – Genoa (Italy)
LM: Christian Eriksen – Tottenham Hotspur (England)
ST: Wayne Rooney – Manchester United (England)
ST: Sergio Agüero – Manchester City (England)
ST: Karim Benzema – Real Madrid (Spain)
ST: Luis Suárez – FC Barcelona (Spain)
Substitutes
GK: Daniel Bentley – Southend United (England)
RB: Rubén Peña – CD Leganés (Spain)
CB: Serdar Aziz – Bursaspor (Turkey)
CAM: Gary Harkins – Dundee FC (Scotland)
ST: Gary Hooper – Sheffield Wednesday (England)
ST: Abel Hernández – Hull City (England)
ST: Steve Mounié – Nîmes Olympique (France)
Reserves
GK: Samir Handanovič – Inter (Italy)
RB: Carvajal – Real Madrid (Spain)
ST: Antoine Griezmann – Atlético de Madrid (Spain)
ST: Kévin Gameiro – Sevilla FC (Spain)
ST: Paulo Dybala – Juventus (Italy)
Verwijderd
http://www.futbin.com/16/squad/227469
Weer terug in divisie 5
Schopte ook nog een keer met de keeper de bal uit toen er een tegenstander voor mij stond waarna er een tegendoelpunt kwam
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2016 20:39 ]
Laat me weten hoeveel packs je hebt geopend mocht je hem krijgenHoodlum77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:44:
Wow pr 265k - 5 miljoen. Dat wordt hopen op packluck 😂😂
Inmiddels 15 en nog geen enkele noemenswaardige speler. Word gewoon braaf traden ben ik bang😀😂Jamesl schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:07:
[...]
Laat me weten hoeveel packs je hebt geopend mocht je hem krijgen
Ach ik en vrienden hadden uit 12 100K packs ook niks (reus was de hoogste), dus van packluck moet je het volgens mij ook niet hebben...Hoodlum77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:35:
[...]
Inmiddels 15 en nog geen enkele noemenswaardige speler. Word gewoon braaf traden ben ik bang😀😂
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als ik Higuain en Insigne verkoop heb ik weer 400K. Wil ze eigenlijk wel bewaren tot winter upgrades maar daar zijn ook risico's aan verbonden...
Verwijderd
Gewoon dagelijks de prijzen op FUTBIN in de gaten houden. Kunstje is om zo voor de daadwerkelijk upgrades te verkopen aangezien dan de markt wordt overspoeld met de upgraded kaartjes waardoor iedereen gaat undercutten en de prijzen snel dalen. Ik gok dat als je een week aanhoudt voordat de upgrades uit komen de prijs het hoogst zal zijn. Al zullen ze geen 100K meer gaan stijgen vermoed ik.Beltoni schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:18:
TIF Higuain moet het veld ruimen. Wat een waardeloze spits, onbegrijpelijk met die stars. SIF Dybala komt dan wel op een goed moment, al is hij nog wel aan de dure kant. Pogba erachter en mijn team is weer compleet.
Als ik Higuain en Insigne verkoop heb ik weer 400K. Wil ze eigenlijk wel bewaren tot winter upgrades maar daar zijn ook risico's aan verbonden...
Als ik naar mijn SIF Aubameyang kijk heeft die zijn hoogste punt aan het begin van de week al gehad waar deze op 600K stond. Nu inmiddels weer rond de 490K.
Dat is wel een goede. Misschien moet ik ze ook maar gewoon verkopen. Ga ook over een paar dagen op vakantie en kom pas terug als de eerste upgrades waarschijnlijk al uit zijn...Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:07:
[...]
Gewoon dagelijks de prijzen op FUTBIN in de gaten houden. Kunstje is om zo voor de daadwerkelijk upgrades te verkopen aangezien dan de markt wordt overspoeld met de upgraded kaartjes waardoor iedereen gaat undercutten en de prijzen snel dalen. Ik gok dat als je een week aanhoudt voordat de upgrades uit komen de prijs het hoogst zal zijn. Al zullen ze geen 100K meer gaan stijgen vermoed ik.
Als ik naar mijn SIF Aubameyang kijk heeft die zijn hoogste punt aan het begin van de week al gehad waar deze op 600K stond. Nu inmiddels weer rond de 490K.
SIF Dybala kost nog 341k.... pfff dat is een hoop geld voor een 81 rated speler.
Ik denk ook dat die nog zoveel waard is, omdat die bijna 100% zeker een upgrade gaat krijgen.Beltoni schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:51:
[...]
Dat is wel een goede. Misschien moet ik ze ook maar gewoon verkopen. Ga ook over een paar dagen op vakantie en kom pas terug als de eerste upgrades waarschijnlijk al uit zijn...
SIF Dybala kost nog 341k.... pfff dat is een hoop geld voor een 81 rated speler.
Staan er ook maar 5 op de auction. Denk dat de kaart gewoon keihard wordt gepricefixed. 81 rated speler heeft best een hoge card weight, er zouden veel meer kaartjes op de auction moeten staan voor die prijs.To easy schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:58:
[...]
Ik denk ook dat die nog zoveel waard is, omdat die bijna 100% zeker een upgrade gaat krijgen.
Ik ben dus niet de enige die dit ondervonden heeft, vooral Higuain is bizar als je naar zn stats kijkt.Beltoni schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:18:
TIF Higuain moet het veld ruimen. Wat een waardeloze spits, onbegrijpelijk met die stars. SIF Dybala komt dan wel op een goed moment, al is hij nog wel aan de dure kant. Pogba erachter en mijn team is weer compleet.
Een paar uur geleden nog 400k.Beltoni schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:51:
[...]
Dat is wel een goede. Misschien moet ik ze ook maar gewoon verkopen. Ga ook over een paar dagen op vakantie en kom pas terug als de eerste upgrades waarschijnlijk al uit zijn...
Er zijn er gewoon nog niet genoeg van, ik zou er even mee wachten. Zijn IF is 200k minder waard, en dat op 340k, blijft nooit zoveel natuurlijk.
Hij staat nu zelfs op 420k
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Kijk op zondag nog maar eens, vermoed dat hij dan rond de 200K/250K zit. Voor een IF die waarschijnlijk een upgrade krijgt van +2 is dat natuurlijk prima.
Krijgt hij maar een upgrade van +1 dan zullen de IF's geen upgrade krijgen btw. Dus blijft een grote gok!
De 80-rated IF is ook altijd 100k+ geweest. Hij speelt in ieder geval beter dan Higuain IFMyUtd4Life schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:42:
Dybala is gewoon erg gehypet waardoor die zo duur is, want denk niet dat een 81-rated nooit meer dan 100k kan rechtvaardigen.
Daarnaast is het haast een onmisbare schakel om Tevez in een Serie-A team te plaatsen.
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 21-01-2016 17:22 ]
Verwijderd
Zo zijn er wel meer spelers die belachelijk gehypet worden ja. Kijk maar naar van die youtubers/lui op Reddit of op het forum van EA die transfers voorspellen bijvoorbeeld en dan zeggen dat de oude kaart meer waard worden. Deze mensen kunnen vooraf gewoon een die speler kopen en hem later met veel winst verkopen omdat mensen er blijkbaar in trappen.MyUtd4Life schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:42:
Dybala is gewoon erg gehypet waardoor die zo duur is, want denk niet dat een 81-rated nooit meer dan 100k kan rechtvaardigen.
Ik wil diegene nog bedanken die mij heeft doen besluiten om mijn TOTY Dani Alves niet te verkopen op zijn hoogtepunt
Hoezo dan? is die toty alves niet minder waard nu of wat bedoel jeVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:36:
[...]
Zo zijn er wel meer spelers die belachelijk gehypet worden ja. Kijk maar naar van die youtubers/lui op Reddit of op het forum van EA die transfers voorspellen bijvoorbeeld en dan zeggen dat de oude kaart meer waard worden. Deze mensen kunnen vooraf gewoon een die speler kopen en hem later met veel winst verkopen omdat mensen er blijkbaar in trappen.
Ik wil diegene nog bedanken die mij heeft doen besluiten om mijn TOTY Dani Alves niet te verkopen op zijn hoogtepunt
Verwijderd
Schommelt rond de 400kTo easy schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:00:
[...]
Hoezo dan? is die toty alves niet minder waard nu of wat bedoel je?
Tsja om 400k voor je rechtsback uit te geven moet de rest van je team al wel heel goed zijn haha. Ik geef de meeste coins aan mijn aanval uit omdat ik daar het verschil meer merkbaar vind dan achterin.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:06:
[...]
Schommelt rond de 400kDenk dat het ook te maken heeft met de echt belachelijk goede TOTW's en dat je voor dat bedrag ook een compleet team kunt bouwen.
Ja precies ik zou ook eerst vol voor aanval gaan als je zulke bedragen uit geeft. Maar die rechtsback kan je ook voorin zetten hahaThomas18GT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:22:
[...]
Tsja om 400k voor je rechtsback uit te geven moet de rest van je team al wel heel goed zijn haha. Ik geef de meeste coins aan mijn aanval uit omdat ik daar het verschil meer merkbaar vind dan achterin.
Verwijderd
Mijn aanval is rond de 750k waardTo easy schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:33:
[...]
Ja precies ik zou ook eerst vol voor aanval gaan als je zulke bedragen uit geeft. Maar die rechtsback kan je ook voorin zetten haha
Verwijderd
750K maar?Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:38:
[...]
Mijn aanval is rond de 750k waardIk kan hem inderdaad gewoon als vleugelspeler gebruiken aangezien hij toch Low/High workrates heeft Misschien dat een 5 verdedigers formatie ook nog wel een optie is aangezien de rechtsback dan al automatisch een vleugelspeler is.
Die van mij zit bijna op 1.3M (2 spitsen)
Middenveld zit ook op 1.3M (4 stuks)
Verdediging zit op (incl. GK) 700K, valt wat tegen zie ik nu
Haha doen. Dan ramos-89godin-silva en dan marcello en alves als vleugelspelers. Dan heb je echt een zieke aanval haha.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:38:
[...]
Mijn aanval is rond de 750k waardIk kan hem inderdaad gewoon als vleugelspeler gebruiken aangezien hij toch Low/High workrates heeft Misschien dat een 5 verdedigers formatie ook nog wel een optie is aangezien de rechtsback dan al automatisch een vleugelspeler is.
Geweldig om zulke teams tegen te komen als ik met mn fitness of eredivisieteam aan het spelen ben en dan winnenVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:41:
[...]
750K maar?
Die van mij zit bijna op 1.3M (2 spitsen)
Middenveld zit ook op 1.3M (4 stuks)
Verdediging zit op (incl. GK) 700K, valt wat tegen zie ik nu
haha inderdaad, precies wat je zegt. En vervolgens worden die gasten dan helemaal compleet nuts omdat ze verliezen van een pauper teamThomas18GT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Geweldig om zulke teams tegen te komen als ik met mn fitness of eredivisieteam aan het spelen ben en dan winnen
Grootste inpact op het spel is je eigen spelniveau. Dan maakt het niet eens uit welke speler je hebt. Een goed team helpt wel iets, maar je ziet nog steeds hele goede spelers met lage rating spelers topteams inmaken
Haha dat dacht ik ook (En is ook wel zo), maar toen ik zlatan kocht was dat wel ineens een dikke verbetering erbij. Die scoort zo ongelovelijk makkelijk en is zo'n tank aan de bal. Beste 90k ooit!!!Bean77 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:40:
[...]
haha inderdaad, precies wat je zegt. En vervolgens worden die gasten dan helemaal compleet nuts omdat ze verliezen van een pauper team
Grootste inpact op het spel is je eigen spelniveau. Dan maakt het niet eens uit welke speler je hebt. Een goed team helpt wel iets, maar je ziet nog steeds hele goede spelers met lage rating spelers topteams inmaken
klopt, ik ben blij dat ik zlatan (gold) ook heb, net als tevez, auba (84) en Lewa (90). Allemaal droomspitsen.To easy schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:52:
[...]
Haha dat dacht ik ook (En is ook wel zo), maar toen ik zlatan kocht was dat wel ineens een dikke verbetering erbij. Die scoort zo ongelovelijk makkelijk en is zo'n tank aan de bal. Beste 90k ooit!!!
Net een team team afgerond met Jonas (85) en Slimani (82) als spitsen. Ben benieuwd, stiekem verwacht ik wel wat van ze.
Ik speel vaak tegen hele goede teams maar win bijna alles. Toch kreeg ik eerder 5000 coins voor zo'n overwinning maar nu opeens een 400 ?? Gaat al sinds ik in een hogere divisies zit.
Ik heb iets betere spelers (van 65->75) maar dan nog....straks heb ik gewoon geen geld voor contracten. Vind het wel een stuk minder geld opeens??
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 21-01-2016 21:04 ]
Verwijderd
Is me (nog) niet gebeurd gelukkig. Ik weet wel dat ik iedere speler van mezelf zou vervloeken hahaThomas18GT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Geweldig om zulke teams tegen te komen als ik met mn fitness of eredivisieteam aan het spelen ben en dan winnen
Kreeg je die coins niet vanwege een behaalde titel in je divisie?Harribo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:03:
Ik snap er niets van. In Fut 15 ben ik nu met mijn middelmatig team in divisie 5 of zo.
Ik speel vaak tegen hele goede teams maar win bijna alles. Toch kreeg ik eerder 5000 coins voor zo'n overwinning maar nu opeens een 400 ?? Gaat al sinds ik in een hogere divisies zit.
Ik heb iets betere spelers (van 65->75) maar dan nog....straks heb ik gewoon geen geld voor contracten. Vind het wel een stuk minder geld opeens??
Nou dat zou kunnen maar ik kreeg steeds minimaal wel een 1400 coins.sebastiaaan schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:37:
[...]
Kreeg je die coins niet vanwege een behaalde titel in je divisie?
Nu net weer een potje gedaan, speel nu express met een team van +-65 en win nog steeds van 80+ teams.
Maar weer gewoon 400 coins....
EDIT: ff plaatje, kunnen jullie zien hoe dat berekend wordt

Niet om te beledigen maar ik speelde altijd jaren PES online. Daar waren de tegenstanders echt beter.
Bij Fifa speelt meer dan 50% om het mom van rennen rennen......zit totaaaaal geen idee achter. Makkelijk te winnen tot nu toe. Misschien dat er meer kleine kinderen ook meer spelen, Fifa te toch toegankelijker. Maar enfin wat offtopic dit
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-01-2016 21:54 ]
Ik gok dat je een coin boost had aanstaan, waarbij je tien wedstrijden lang 1000 coins extra kreeg.Harribo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:51:
[...]
Nou dat zou kunnen maar ik kreeg steeds minimaal wel een 1400 coins.
Nu net weer een potje gedaan, speel nu express met een team van +-65 en win nog steeds van 80+ teams.
Niet om te beledigen maar ik speelde altijd jaren PES online. Daar waren de tegenstanders echt beter.
Bij Fifa speelt meer dan 50% om het mom van rennen rennen......zit totaaaaal geen idee achter. Makkelijk te winnen tot nu toe. Misschien dat er meer kleine kinderen ook meer spelen, Fifa te toch toegankelijker. Maar enfin wat offtopic dit
Je zegt het zelf al, divisie 5.Harribo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:51:
[...]
[afbeelding]
Ik wil je divisie 1 nog wel zien winnen
Precies, echt geweldig vind ik dat.Bean77 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:40:
[...]
haha inderdaad, precies wat je zegt. En vervolgens worden die gasten dan helemaal compleet nuts omdat ze verliezen van een pauper team
Tuurlijk maken de spelers die je hebt wel wat uit. In Fifa 16 is de markt zo raar eigenlijk dat je voor 100k al een heel aardig team weg kan zetten en daar ben ik wel blij om.
Het verschil tussen bijvoorbeeld een Ronaldo en een Depay lijkt ook wel veel kleiner dan bij de vorige Fifa's. Niet elke diepe bal op Ronaldo is nog een goal.
[ Voor 33% gewijzigd door Thomas18GT op 21-01-2016 22:12 ]
Nou dat is ook meteen de hoogste he?Thomas18GT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:05:
[...]
Je zegt het zelf al, divisie 5.
Ik wil je divisie 1 nog wel zien winnen
Das wel fijn.Niet elke diepe bal op Ronaldo is nog een goal.
Dat is meteen de hoogste ja, maar het verschil tussen divisie 5 en 1 is wel erg groot. Iedereen die ook maar een beetje fatsoenlijk Fifa kan zit pas vanaf divisie 5, en dat is al laag.Harribo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:17:
[...]
Nou dat is ook meteen de hoogste he?
[...]
Das wel fijn.
Ach je zult het zelf wel merken
Verwijderd
Vandaag 1 potje gedaan in divisie 5 tegen een Ajacied (was niet zo moeilijk om te raden). Kerel tackelde echt veel te veel en ik merkte dat ik te weinig speel maar uiteindelijk toch 2-1 gewonnen na 13 schotenThomas18GT schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Heb een Bundesliga elftal en gebruik Naldo, Gustavo en Costa om hem op 10 chem te krijgen dus dat wordt wat lastigTo easy schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 19:43:
[...]
Haha doen. Dan ramos-89godin-silva en dan marcello en alves als vleugelspelers. Dan heb je echt een zieke aanval haha.
Moet juist zeggen dat ik Div.2 & Div.1 qua tegenstanders veelal makkelijker vindt als Div.3.Amaze86 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:42:
Nu wordt het denk moeilijker,ben in divisie 2.Van het weekend is proberen te promoveren of blijven.
In de 1e 2 kom ik echt alleen maar 'high pressure' teams tegen, waar ik me redelijk makelijk onder de druk uit kan voetballen. Geduldig rond blijven spelen, en en gaatje komt vanzelf. Enkel wanneer je weer zo'n 'scripted' wedstrijd hebt, en een pass gewoon niet aankomst, of aannames k*t zijn verlies of speel ik gelijk.
In Div.3 kom ik meer voetballende teams tegen, en het is toch knap lastig om zelf ook niet teveel druk te gaan zetten als je de bal niet hebt. Laat ze meestal tot de middenlijn doen wat ze willen, en dan pas de druk opbouwen.
naast wat eerder gezegd is, valt me op dat je dnf bonus wat laag is. Je moet niet elke keer de partij verlaten als je achter staat, want dit is van invloed op je dnf bonus. Dus gewoon de partijen afmaken, ook al word je weggetikt helpt ook met de coinsHarribo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:51:
[...]
[afbeelding]
Daar heb ik mij in het begin schuldig aan gemaakt nu niet meer. Ik word nu zo af en toe verbroken.
Fifa kan natuurlijk vrij frustrerend zijn.
Als je bijvoorbeeld kijkt dat meer dan 50% ik 1 van de volgende soort goals tegen krijg :
- keeper redt maar gooit de bal terug voor de voeten van de spits van de tegenstander
- keeper kan nog geen rollertje tegen houden
-verdedigers botsen klungelig tegen elkaar op, lijkt op slapstick
-bij een through pass van de tegenstander, rent mijn verdediger in tegenovergestelde richting van de bal
-dat automatisch cursor switchen wordt je gek van. Soms pakt het systeem een paar verdedigers die op dat moment op een positie staan dat ze niet kunnen ingrijpen en dan ben je weg
-knopje medespeler meeverdedigen werkt soms gewoon haast niet, de desbetreffende speler blijft bijna staan
Bij Pes is dit een vele malen groter drama, dus ik ben het wel wat gewend. Maar dat mensen dan een verbinding verbreken... Ik kan het begrijpen in 1 van de bovenstaande situaties
[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 22-01-2016 10:38 ]
[...]
Vandaag 1 potje gedaan in divisie 5 tegen een Ajacied (was niet zo moeilijk om te raden). Kerel tackelde echt veel te veel en ik merkte dat ik te weinig speel maar uiteindelijk toch 2-1 gewonnen na 13 schoten
[...]
Misschien heb ik wel tegen dezelfdee ajaxied gespeeld
Ik speelde met feyenoord tenue dus misschien was dat een extra rode lap voor hem.
Hij haalde vol van achteren mn spits neer en kreeg direct rood met zn CV, dus toen was het een behoorlijke gatenkaas achterin en won ik vrij eenvoudig. Mijn viel wel op dat die gast superveel tackelde en veel overtredingen maakte.
Burp
Komt me bekend voor, speelde ik tegen jou?Amaze86 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:40:
Vind het ook super,gast met een team boven 1 mil en ik stond 0-2 achter en hij allemaal danse met ze spelers,herhaling van de goal elke keer bekijken en dan verliest die 5-2 haha lachte me kapot.
PSN: Direstraits87
DNF = Did not finish.Harribo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:36:
Ok die dnf is voor afgebroken verbindingen...?
Daar heb ik mij in het begin schuldig aan gemaakt nu niet meer. Ik word nu zo af en toe verbroken.
Fifa kan natuurlijk vrij frustrerend zijn.
Als je bijvoorbeeld kijkt dat meer dan 50% ik 1 van de volgende soort goals tegen krijg :
- keeper redt maar gooit de bal terug voor de voeten van de spits van de tegenstander
- keeper kan nog geen rollertje tegen houden
-verdedigers botsen klungelig tegen elkaar op, lijkt op slapstick
-bij een through pass van de tegenstander, rent mijn verdediger in tegenovergestelde richting van de bal
-dat automatisch cursor switchen wordt je gek van. Soms pakt het systeem een paar verdedigers die op dat moment op een positie staan dat ze niet kunnen ingrijpen en dan ben je weg
-knopje medespeler meeverdedigen werkt soms gewoon haast niet, de desbetreffende speler blijft bijna staan
Bij Pes is dit een vele malen groter drama, dus ik ben het wel wat gewend. Maar dat mensen dan een verbinding verbreken... Ik kan het begrijpen in 1 van de bovenstaande situaties
En ik ben niet heiliger dan de paus, in extreme potjes hou ik het soms ook voor gezien, maar ik heb wel aangeleerd veel meer uit te spelen.
- bal gooien doe je toch echt zelf
- rollertjes moet je niet onderschatten. Als je keeper vol uit komt rennen bijvoorbeeld dan kan een simpel laag rollertje voldoende zijn
- botsen van verdedigers is realistisch, maar ben met je eens dat het bloedirritant is. Gebeurt mij ook regelmatig met het gevolg dat de spits opeens rustig de bal kan binnenschieten
- through pass in tegenovergestelde richting nooit last van gehad
- automatic cursor switchen is mijn grootste ergenis. Gebeurt mij te vaak helaas
gisteren wel een leuke situatie - in mijn voordeel - wat ook mega irritant is als het je overkomt. Keeper rent naar de cornervlag om een bal in te houden. Maakt een sliding en trapt de bal naar voren. Wordt daar onderschept en wordt makkelijk in het lege doel geschoten omdat de keeper nog niet terug is (van een bal dat gewoon een doeltrap was geweest).
Hij verliest zo snel de bal in duels en schiet heel veel op de paal, ballen die ik met tevez wel scoor. Het verschil in prijs tussen die 2 is echter enorm. Ik merk bij Aguero niet dat het een topspeler is.
Iemand ervaring met Aguero? Ben benieuwd.
PSN: Direstraits87
Heb pas een paar potjes met hem gespeeld en daar deed hij het eigenlijk wel goed. Staat naast TIF Higuaín, wat echt een waardeloze speler is, misschien valt het daarom minder op.superessy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:12:
Ligt het aan mij of is de normale Aguero het geld niet waard?
Hij verliest zo snel de bal in duels en schiet heel veel op de paal, ballen die ik met tevez wel scoor. Het verschil in prijs tussen die 2 is echter enorm. Ik merk bij Aguero niet dat het een topspeler is.
Verwijderd
Z_LAANER was zijn PSN naam en ik kwam hem tegen in divisie 5. Ik heb een BVB shirt en die tackle op Auba was puur om een tegen goal te stoppen. Hij kwam na mijn eerste doelpunt wat een penalty was al wel agressiever over maar dat zal wel met de persoon zelf te maken hebben.Wii4all schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:12:
[...]
Vandaag 1 potje gedaan in divisie 5 tegen een Ajacied (was niet zo moeilijk om te raden). Kerel tackelde echt veel te veel en ik merkte dat ik te weinig speel maar uiteindelijk toch 2-1 gewonnen na 13 schotenIk kom echt heel weinig leuke tegenstanders tegen en hij tackelde Auba ook van achteren zonder een kaart op te lopen.
[...]
Misschien heb ik wel tegen dezelfdee ajaxied gespeeld
Ik speelde met feyenoord tenue dus misschien was dat een extra rode lap voor hem.
Hij haalde vol van achteren mn spits neer en kreeg direct rood met zn CV, dus toen was het een behoorlijke gatenkaas achterin en won ik vrij eenvoudig. Mijn viel wel op dat die gast superveel tackelde en veel overtredingen maakte.
Hier loopt hij 1 op 1superessy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:12:
Ligt het aan mij of is de normale Aguero het geld niet waard?
Dit is toch al jaren bekend?To easy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:11:
Moeten jullie dit eens lezen. Als dat echt zo is dat zou echt te lelijk voor woorden zijn: https://www.reddit.com/r/..._playing_anyone_in_div_1/
Haha ik speel jaren fifa, maar pas fut vanaf fifa 16. Maar nee ik wist dit niet, maar vind het wel erg raar dat het wel zo gaat.
Verwijderd
Het is gewoon je ELO score die bepaald tegen wie je speelt in de eerste plaats ja. Kan ook zijn dat er in de buurt van die beste man geen divisie 1 spelers wonen waardoor er dus naar andere dingen gekeken word.To easy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:11:
Moeten jullie dit eens lezen. Als dat echt zo is dat zou echt te lelijk voor woorden zijn: https://www.reddit.com/r/..._playing_anyone_in_div_1/
En wat is ELO score precies dan? win/draw/lose streak ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:33:
[...]
Het is gewoon je ELO score die bepaald tegen wie je speelt in de eerste plaats ja. Kan ook zijn dat er in de buurt van die beste man geen divisie 1 spelers wonen waardoor er dus naar andere dingen gekeken word.
Verwijderd
http://fifaaddiction.com/fifa-matchmaking-explained/To easy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:02:
[...]
En wat is ELO score precies dan? win/draw/lose streak ofzo?
Alleen is team rating volgens mij niet echt belangrijk meer. Het is gewoon een getal dat veranderd na een uitkomst van een potje FUT, volgens mij kun je het niet veel makkelijker omschrijven, hoe het echt precies werkt weet niemand volgens mij.
https://streamable.com/a8niWii4all schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
Het is sowieso op de man aangezien de bal niet van richting veranderd. Maar dit lijkt me toch wel een kaart waardig.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 15:09 ]
Hij raakt de bal wel, maar toch gevaarlijk inkomen.. Ik zou zeggen geelVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:24:
[...]
http://fifaaddiction.com/fifa-matchmaking-explained/
Alleen is team rating volgens mij niet echt belangrijk meer. Het is gewoon een getal dat veranderd na een uitkomst van een potje FUT, volgens mij kun je het niet veel makkelijker omschrijven, hoe het echt precies werkt weet niemand volgens mij.
[...]
https://streamable.com/a8ni
Het is sowieso op de man aangezien de bal niet van richting veranderd. Maar dit lijkt me toch wel een kaart waardig.
Verwijderd
Ohja zie het nu ook. Echt heel licht maar zo ging het dus de gehele wedstrijd en alleen Boateng en Alves hebben een kaart gekregen. Het is echt super irritant om tegen zulke lui te spelen vooral als ze geen enkele kaart krijgen.Thomas18GT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:38:
[...]
Hij raakt de bal wel, maar toch gevaarlijk inkomen.. Ik zou zeggen geel
Ik speelde trouwens met de volgende custom tactieken:
| Build up | |
| Speed | 75 |
| Passing | 25 |
| Positioning | Organised |
| Change creation | |
| Passing | 70 |
| Crossing | 20 |
| Shooting | 60 |
| Positioning | Free form |
| Defence | |
| Pressure | 50 |
| Aggression | 65 |
| Team width | 50 |
| Defence line | Cover |
In combinatie met de 4321 formatie had ik altijd wel iemand die niet gedekt werd waar ik naar kon spelen. Verder moet ik het nog een beetje tweaken gok ik maar als je het moet hebben van korte ballen snel naar voren dan is dit (voor mij dan) ideaal.
Gewoon zorgen dat de bal weg is op het moment dat ze een sliding maken, dan is het 9 van de 10 keer geelVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:50:
[...]
Ohja zie het nu ook. Echt heel licht maar zo ging het dus de gehele wedstrijd en alleen Boateng en Alves hebben een kaart gekregen. Het is echt super irritant om tegen zulke lui te spelen vooral als ze geen enkele kaart krijgen.
Verwijderd
Of gewoon met de rug er naar toe door middel van L2 aangezien ze dan van achteren een sliding makenThomas18GT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:57:
[...]
Gewoon zorgen dat de bal weg is op het moment dat ze een sliding maken, dan is het 9 van de 10 keer geel
Je geeft zelf een prima optie, hoezo had je er dan de hele wedstrijd last van?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:01:
[...]
Of gewoon met de rug er naar toe door middel van L2 aangezien ze dan van achteren een sliding maken
Juist ge(/mis)bruik maken van je agressieve tegenstander
Kun je ergens je eigen rating aflezenVerwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:24:
[...]
http://fifaaddiction.com/fifa-matchmaking-explained/
[...]
https://streamable.com/a8ni
Verwijderd
Volgens mij niet. Je kan wel in je geschiedenis kijken via de website
Ik had de hele wedstrijd nog even terug gekeken om te kijken waar het mis ging maar het ging echt heel vaak mis omdat ik niet echt aan het opletten was op de tegenstander en meer naar de positionering van mijn eigen spelers. Ziek zwak en misselijk helpt ook niet meeThomas18GT schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:06:
[...]
Je geeft zelf een prima optie, hoezo had je er dan de hele wedstrijd last van?
Juist ge(/mis)bruik maken van je agressieve tegenstander
zou dan dit team worden.
http://www.futbin.com/16/squad/186393
ik ben benieuwd
Ben Arfa of misschien zelfs Ben Yedder lijken mij beter geschikt voor die positie. Stats van IF Lacazette zien er prima uit maar dat is wel echt een spits.Bean77 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:09:
heeft iemand ervaring met lacazette als cam ipv spits? Ik zit te denken aan hem ter vervanging van pastore.
zou dan dit team worden.
http://www.futbin.com/16/squad/186393
ik ben benieuwd
klopt, maar met stay forward kan die wel opereren als een 3e valse spits. Ook even gekeken om ibra cam te maken, maar dat is teveel puzzelen met chemistry. En Lacazette is 4 wf en 4 skills, high/med ook handig als cam.Beltoni schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:24:
[...]
Ben Arfa of misschien zelfs Ben Yedder lijken mij beter geschikt voor die positie. Stats van IF Lacazette zien er prima uit maar dat is wel echt een spits.
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 22-01-2016 18:23 ]
Types als Ibra, Rooney en Lewandowski doen het bij mij altijd heerlijk als CAM. Meer kans om te schieten van buiten de 16, kunnen alsnog aardig passen en zijn sterk.Bean77 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:20:
[...]
klopt, maar met stay forward kan die wel opereren als een 3e valse spits. Ook even gekeken om ibra cam te maken, maar dat is teveel puzzelen met chemistry. En Lacazette is 4 wf en 4 skills, high/med ook handig als cam.
Net even naar de stats gekeken en dat ziet er prima uit inderdaad. Hij zal wel flink prijzig zijn. Yedder is met 5* wf en 4* skills voor een prikkie op te halen en Ben Arfa heeft ook een redelijk prijs voor een IF moet 5* skills.Bean77 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:20:
[...]
klopt, maar met stay forward kan die wel opereren als een 3e valse spits. Ook even gekeken om ibra cam te maken, maar dat is teveel puzzelen met chemistry. En Lacazette is 4 wf en 4 skills, high/med ook handig als cam.
Aan de andere kant is het wel geinig om te zien hoe hij het doet als CAM, dat heb ik nog niet gezien. Ben wel benieuwd of dat een reden heeft.
zijn stats lijken mij ook wel goed genoeg voor cam. Passing is wat mager, maar gelukkig short passing tenminste nog 81. Positioning ook goed, goede work rates ook.Beltoni schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:03:
[...]
Net even naar de stats gekeken en dat ziet er prima uit inderdaad. Hij zal wel flink prijzig zijn. Yedder is met 5* wf en 4* skills voor een prikkie op te halen en Ben Arfa heeft ook een redelijk prijs voor een IF moet 5* skills.
Aan de andere kant is het wel geinig om te zien hoe hij het doet als CAM, dat heb ik nog niet gezien. Ben wel benieuwd of dat een reden heeft.
Ben wel benieuwd, alleen is het niet zomaar een speler die je ff probeert.
Alleen ibra of tevez eruit halen gaat nooit gebeuren
Verwijderd
jajsper schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:18:
ben ik de enige bij wie fut het niet doet ?
Hier ook niet hoor, denk dat de servers down zijn kan niet op de ps4 en de companion app.jsper schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:18:
ben ik de enige bij wie fut het niet doet ?
Nice, veldvoetbal afgelast en coach potato voetbal kan dus ook niet...iMac93 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Hier ook niet hoor, denk dat de servers down zijn kan niet op de ps4 en de companion app.