En Muller op 10 speelt heerlijk, die wisselde ik ook nog wel eens met Lewandowski tijdens de wedstrijd als het niet wilde lukken, werkte verrassend goed.kever678 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:41:
Dat is het proberen nog wel waard , Muller zit op de bank dus kan ik ook zo proberen.
Inderdaad fijne en veelzijdige speler... nu nog ff kijken wat ik met Robben kan. Zal vanavond ff gaan testen, thanks
zijn er mensen die mij kunnen helpen met de DRAFT?
Ik ben gewoon een ramp. Ook dat traden voor die munten het gaat bij mij allemaal supertraag
het zal wel aan mij liggen
maar als ik de draft kan winnen dan heb ik de platinum (ps4)
ben al in de 3de match geraakt maar altijd al verloren!
Ik ben gewoon een ramp. Ook dat traden voor die munten het gaat bij mij allemaal supertraag
De draft offline spelen misschien, is een stuk makkelijkerReinzwijn.be schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:45:
zijn er mensen die mij kunnen helpen met de DRAFT?
maar is de online draft die telt voor de trophy (dacht ik toch)fritske23 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:51:
[...]
De draft offline spelen misschien, is een stuk makkelijker
Met deze opstelling krijg je wel alle spelers op 10 chemkever678 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:06:
Iemand nog tips voor mijn team?
http://www.futhead.com/16/squads/8101042/
http://www.futhead.com/16/squads/8106874/
Verwijderd
Ik heb mijn teams bijna klaar.
Fitness:
http://www.futbin.com/16/squad/221221
gewoon:
http://www.futbin.com/16/squad/221228
Als 442(2) niet bevalt schakel ik over naar 4-3-3 en moet auba plaatsmaken voor de bruyne op het middenveld.
Moet aguero en yaya nog wel kopen, maar wordt geen probleem, heb potentieel nog 200 K. Sta nu alleen nog op 166K omdat ik gister iets te enthousiast met de handel was
Op termijn wil ik Sanchez op LM
Als de italiaanse kant van mijn fitness team niet bevalt ruil ik het in voor james, jackson en kroos.
Dybala evt. op 10 chem krijgen met pereyra, die heb ik wel gekocht maar dan gaat naingolan naar 6 chem. Daarvoor manolas gekocht, om dat weer op te werken. Ik zal het even aankijken.
Ik ben tevreden !:)
Fitness:
http://www.futbin.com/16/squad/221221
gewoon:
http://www.futbin.com/16/squad/221228
Als 442(2) niet bevalt schakel ik over naar 4-3-3 en moet auba plaatsmaken voor de bruyne op het middenveld.
Moet aguero en yaya nog wel kopen, maar wordt geen probleem, heb potentieel nog 200 K. Sta nu alleen nog op 166K omdat ik gister iets te enthousiast met de handel was
Op termijn wil ik Sanchez op LM
Als de italiaanse kant van mijn fitness team niet bevalt ruil ik het in voor james, jackson en kroos.
Dybala evt. op 10 chem krijgen met pereyra, die heb ik wel gekocht maar dan gaat naingolan naar 6 chem. Daarvoor manolas gekocht, om dat weer op te werken. Ik zal het even aankijken.
Ik ben tevreden !:)
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 17:34 ]
Verwijderd
Over 1 uur is die TOTY onzin eindelijk voorbij
Dani Alves is nog wel behoorlijk aan het zakken maar wordt hopelijk straks genoeg waard om nog verbeteringen aan te brengen aan mijn team mocht hij niet bevallen. Hoop ook echt dat iedereen een keer klaar is met spelers halen aangezien ik de afgelopen dagen ook geen speler heb kunnen halen voor minder dan de BiN prijs wat toch wel irritant is als je spelers nog een beetje goedkoop wilt halen.
Als ik zo kijk bij de squad analyse is het iets minder dramatisch dan de laatste keer dat ik dit met mijn team deed maar het ziet er niet echt hoopvol uit met de waarde van de spelers (afgezien van Auba en Muller die ik in een pakketje kreeg): http://www.futbin.com/analysis/ea/cPGxQpFdnL9hU/PS4
Als ik zo kijk bij de squad analyse is het iets minder dramatisch dan de laatste keer dat ik dit met mijn team deed maar het ziet er niet echt hoopvol uit met de waarde van de spelers (afgezien van Auba en Muller die ik in een pakketje kreeg): http://www.futbin.com/analysis/ea/cPGxQpFdnL9hU/PS4
Heb mijn teams ook kunnen maken. Zit alleen nog te twijfelen over benzema. Iemand ervaring met hem? Heb nu in een bbva team jackson en griezman samen voorin en die zijn eigenlijk beide heerlijk. Jackson voor de kracht en griezman voor de behendigheid en snelheid. Maar benz is nu voor een leuk prijsje te krijgen en wil hem wel kopen als die echt beter is.
Wou eigenlij suaraz maar dan voor onder de 200k, maar die prijzen zijn zo raar gegaan dat die nu 270k is
Wou eigenlij suaraz maar dan voor onder de 200k, maar die prijzen zijn zo raar gegaan dat die nu 270k is
Verwijderd
Oh dat is best leuk om te zien die squad analyse!Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:09:
Over 1 uur is die TOTY onzin eindelijk voorbijDani Alves is nog wel behoorlijk aan het zakken maar wordt hopelijk straks genoeg waard om nog verbeteringen aan te brengen aan mijn team mocht hij niet bevallen. Hoop ook echt dat iedereen een keer klaar is met spelers halen aangezien ik de afgelopen dagen ook geen speler heb kunnen halen voor minder dan de BiN prijs wat toch wel irritant is als je spelers nog een beetje goedkoop wilt halen.
Nooit geweten haha, thx!
Hier mijn analyse (zat er met mijn gokje qua ingekocht met 2.5M niet eens zo gek):
http://www.futbin.com/analysis/ea/f3wsgLy7fTk/XBOX%20ONE
Verwijderd
Ervaring hier met benzema! Hij kan niet echt vanuit een individuele actie iets creeren, hij kan wel lekker schieten (maar niet zoals laca) en af en toe een balletje inkoppen. Ene wedstrijd kan die veel, andere wedstrijd kan ie er geen flikker van.To easy schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:28:
Heb mijn teams ook kunnen maken. Zit alleen nog te twijfelen over benzema. Iemand ervaring met hem? Heb nu in een bbva team jackson en griezman samen voorin en die zijn eigenlijk beide heerlijk. Jackson voor de kracht en griezman voor de behendigheid en snelheid. Maar benz is nu voor een leuk prijsje te krijgen en wil hem wel kopen als die echt beter is.
Ik heb tijdens toty mijn teams zo ontworpen dat ik hem kan vermijden haha. Ik zou liever griezmann of jackson pakken, want ondank dat benzema sneller lijkt qua stats, vind ik jackson sneller. Benzema is een 'dikkertje' en dat heeft fifa goed overgenomen haha
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de laatste dagen schiet ik echt ongelofelijk vaak op de paal of lat. Zojuist een potje afgesloten waarbij ik 4 keer de lat en 1 keer de paal raakte en daardoor de wedstrijd gelijk speel, omdat de tegenstander aan een klein aantal schoten genoeg heeft...
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
4 keer maarMyUtd4Life schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:49:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de laatste dagen schiet ik echt ongelofelijk vaak op de paal of lat. Zojuist een potje afgesloten waarbij ik 4 keer de lat en 1 keer de paal raakte en daardoor de wedstrijd gelijk speel, omdat de tegenstander aan een klein aantal schoten genoeg heeft...
Verwijderd
lekker spektakel toch ! :MyUtd4Life schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:49:
Hoe hoog denken jullie dat if Aurier gaat worden. Had er 1 gekocht voor 60k en is nu al 82 waard.
Verwijderd
Aguero bungelt een beetje heen en weer. Nu 156k en net nog 148k. Ga even afwachten, als ie richting 150 zit koop ik hem !!
Beetje laat haha, hij was deze week rond de 120k
lijkt idd wel een magneet. Gelukkig heeft mijn tegenstander er ook vaak last van lol.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:04:
[...]
4 keer maarDat is bij sommige mensen (waaronder ikzelf) echt heel normaal geworden. Volgens mij sinds update 1.03 is het alleen maar erger geworden. Ik was zelf ook eerst super effectief met kansen maar nu schiet ik vrij vaak tegen de lat of paal.
Inmiddels wel klaar met mijn 1e team. op de bank IF Kruse die vaak invalt en luiz gustavo voor backup voor lahm/vidal als dat nodig blijkt.
http://www.futbin.com/16/squad/186442
Ook bezig geweest met mijn 2e team. IF nainggolan helaas te snel te duur geworden. Pogba en Pereyra leveren nu de meeste chem op, maar misschien dat ik ze wissel. Moet ik nog even ervaren wat handiger is.
http://www.futbin.com/16/squad/186393
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Verwijderd
Haha jup, mezelf ook al een aantal keren voor de kop geslagen hahahapleister schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:19:
Beetje laat haha, hij was deze week rond de 120k
Gegokt en verloren, hoort erbij. Ben deze week begonnen met handel, en 120 k gewonnen dus ik heb wel reden om toch niet ontevreden te zijn
Haha ik had hem eerder al voor 160k. Heb vandaag Bale gepacked en m'n Argentijnse team wat omgegooid.
http://www.futbin.com/16/squad/221598
Verwijderd
whaaaa lucky lucky. Wel mooi team hoor! Hoe vind je hazard? Heb hem in vorige fifa gehad, en vond het echt niks. Voelde trager aan dan zn stats zeggen, en was gewoon niet hoe ik het toen had voorgesteld. Ik ga voor die plek voor sanchez sparen nu.pleister schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:23:
Haha ik had hem eerder al voor 160k. Heb vandaag Bale gepacked en m'n Argentijnse team wat omgegooid.
nu nog een (veel) betere keeperpleister schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:23:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha Trapp keept echt super, beste tot nu toe. `Maar wordt nog vervangen inderdaad. Hazard heb ik nog niet mee gespeeld, had eerst Tevez, Di Maria en Aguero.
Maar echt geluk gehad deze week, Ramos en Bale
dan heb je met nog niet veel keepers gespeeldpleister schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:32:
Haha Trapp keept echt super, beste tot nu toe. `Maar wordt nog vervangen inderdaad. Hazard heb ik nog niet mee gespeeld, had eerst Tevez, Di Maria en Aguero.
met wie ga je hem vervangen?
tevez is een baas!
Oke dan houd ik het zo kan geld weer voor andere dingen gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:39:
[...]
Ervaring hier met benzema! Hij kan niet echt vanuit een individuele actie iets creeren, hij kan wel lekker schieten (maar niet zoals laca) en af en toe een balletje inkoppen. Ene wedstrijd kan die veel, andere wedstrijd kan ie er geen flikker van.
Ik heb tijdens toty mijn teams zo ontworpen dat ik hem kan vermijden haha. Ik zou liever griezmann of jackson pakken, want ondank dat benzema sneller lijkt qua stats, vind ik jackson sneller. Benzema is een 'dikkertje' en dat heeft fifa goed overgenomen haha
Over trapp heb hem ook sinds een tijdje en die valt mij ook op. Keept erg goed over het algemeen! Maar als ik tegen een team met neuer moet dan valt mijn trapp in het niets wat is die vieze arier overpowered zeg!
Haha welke keeper raad je aan? Is lastig als ik 10 chem wil behouden namelijk. Ik kan if Aurier verkopen om munten vrij te maken.Bean77 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:39:
[...]
dan heb je met nog niet veel keepers gespeeld
tevez is een baas!
pas op, geen lelijke dingen roepen over mijn IF neuerTo easy schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:49:
[...]
Oke dan houd ik het zo kan geld weer voor andere dingen gebruiken.
Over trapp heb hem ook sinds een tijdje en die valt mij ook op. Keept erg goed over het algemeen! Maar als ik tegen een team met neuer moet dan valt mijn trapp in het niets wat is die vieze arier overpowered zeg!
Zojuist 40x nainggolan gekocht en hopen dat die nu weer wat gaat stijgen.
lastig met zulke CB spelers. Die zijn wel leuk, maar een topkeeper erachter zetten is haast onmogelijk. En een topkeeper vind ik toch wel belangrijker van mijn CB's. Meestal zijn er wel goede alternatieven bij een bpl, serie a of bundesliga topkeeper.pleister schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:51:
[...]
Haha welke keeper raad je aan? Is lastig als ik 10 chem wil behouden namelijk. Ik kan if Aurier verkopen om munten vrij te maken.
[ Voor 28% gewijzigd door Bean77 op 18-01-2016 19:54 ]
Koop Trapp zijn IF wel. if aurier is in 10 minuten van 80 naar 90 k gestegen
Verwijderd
De normale Neuer maakte bij mij dezelfde soort fouten als Leno wat ik toch wel vreemd vind. Keepers zijn sowieso heel vaag aangezien ze de ene keer onmogelijke ballen toch tegen houden en andere keren de bal als het ware door de benen laten gaan om maar een voorbeeld te geven. Dat weerhoudt mij er ook van om hem opnieuw te halen. IF Fährmann keepte naar mijn mening wel beter dan Leno maar was zo ontzettend traag dat het echt niet leuk meer was als hij een bal moest pakken binnen de 16Bean77 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:52:
[...]
pas op, geen lelijke dingen roepen over mijn IF neuerokee heb hem wel te vroeg gekocht, helaas wat coins mee verloren (aankoop 500k wat toen erg goed was).
Zojuist 40x nainggolan gekocht en hopen dat die nu weer wat gaat stijgen.
[...]
lastig met zulke CB spelers. Die zijn wel leuk, maar een topkeeper erachter zetten is haast onmogelijk. En een topkeeper vind ik toch wel belangrijker van mijn CB's. Meestal zijn er wel goede alternatieven bij een bpl, serie a of bundesliga topkeeper.
Hopelijk is het voor volgende week donderdag opgehouden met dat geouwehoer dat iedereen massaal bied op spelers
Verwijderd
haha ook aan de tentamens? ik zit al de hele week met de boeken en fut op mn laptop te bieden:). Vandaag ook mn eerste tentamen ongelovelijk verneukt door een gebrek aan concentratie en slaap haha.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:11:
[...]
De normale Neuer maakte bij mij dezelfde soort fouten als Leno wat ik toch wel vreemd vind. Keepers zijn sowieso heel vaag aangezien ze de ene keer onmogelijke ballen toch tegen houden en andere keren de bal als het ware door de benen laten gaan om maar een voorbeeld te geven. Dat weerhoudt mij er ook van om hem opnieuw te halen. IF Fährmann keepte naar mijn mening wel beter dan Leno maar was zo ontzettend traag dat het echt niet leuk meer was als hij een bal moest pakken binnen de 16
Hopelijk is het voor volgende week donderdag opgehouden met dat geouwehoer dat iedereen massaal bied op spelersProbeer tussen het leren door nog even Robben te halen voor minder dan 200k maar dat zit er niet in.
Woensdag de volgende, vanavond mn nieuwe teampje inspelen en morgen er vol voor gaan
Tevez (en Ibra) zouden voor ons een transfer naar Engeland of Duitsland moeten gaan doen!Bean77 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:39:
[...]
dan heb je met nog niet veel keepers gespeeld
tevez is een baas!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
och, dat zou iets fantastisch zijnBossie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:39:
[...]
Tevez (en Ibra) zouden voor ons een transfer naar Engeland of Duitsland moeten gaan doen!
Verwijderd
Volgende week dinsdag, woensdag en donderdag alleen gaat de tijd veel te snel naar mijn mening. Donderdag avond ook maar als een gestoorde mijn Fifa skills weer op niveau krijgen en hopelijk weer snel naar divisie 3 gaan.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:36:
[...]
haha ook aan de tentamens? ik zit al de hele week met de boeken en fut op mn laptop te bieden:). Vandaag ook mn eerste tentamen ongelovelijk verneukt door een gebrek aan concentratie en slaap haha.
Woensdag de volgende, vanavond mn nieuwe teampje inspelen en morgen er vol voor gaan
Nice, gaan we proberen!Morgush schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:59:
[...]
Met deze opstelling krijg je wel alle spelers op 10 chem
http://www.futhead.com/16/squads/8106874/
Nu 10 punten met nog 3 wedstrijden over,hopelijk win ik er 2 en dan weer terug in divisie 3.Het is weer effe wenne met mijn nieuwe bundesliga team ipv serie a, waar ik een beetje mijn verdedigers mis jesus en miranda.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die is wel erg nice idd, merk je ingame ook maar iets van die rode links?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zoals ik had verwacht speelt mijn dure team voor geen meter. Nog nooit zoveel verloren...
IF Nainggolan en Vidal spelen wel echt heerlijk. Moet denk ik gewoon een andere formatie hebben, misschien iets zonder vleugels. Gaten zijn gewoon te groot. Even kijken of ik er geen 4231 of 4222 van kan maken of zo. SIF Insigne is echt verschrikkelijk, die heb ik nog niets goed zien doen. Weer even puzzelen.
IF Nainggolan en Vidal spelen wel echt heerlijk. Moet denk ik gewoon een andere formatie hebben, misschien iets zonder vleugels. Gaten zijn gewoon te groot. Even kijken of ik er geen 4231 of 4222 van kan maken of zo. SIF Insigne is echt verschrikkelijk, die heb ik nog niets goed zien doen. Weer even puzzelen.
je bent nooit klaar zoBeltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:11:
Zoals ik had verwacht speelt mijn dure team voor geen meter. Nog nooit zoveel verloren...
SIF Nainggolan en Vidal spelen wel echt heerlijk. Moet denk ik gewoon een andere formatie hebben, misschien iets zonder vleugels. Gaten zijn gewoon te groot. Even kijken of ik er geen 4231 of 4222 van kan maken of zo. SIF Insigne is echt verschrikkelijk, die heb ik nog niets goed zien doen. Weer even puzzelen.
Verwijderd
41212(2) is de oplossingBeltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:11:
Kun je mooi Vidal en IF Nainggolan houden.
Hier ook mijn team maar eens aangepast, het wilde niet meer lukken met 443(4), dus overgestapt op 4222 zoals meerdere hier.
Aguero en Ibrahimovic in de spits, morgen maar eens testen.
http://www.futhead.com/16/squads/8137687/
Verwijderd
ik zou persoonlijk lacazette nemen, kun je van de coins weer mooi een spaanse verdediging bouwenThomas18GT schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:57:
Hier ook mijn team maar eens aangepast, het wilde niet meer lukken met 443(4), dus overgestapt op 4222 zoals meerdere hier.
Ik heb lacazette en diego Costa op de bank zitten haha.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 02:16:
[...]
ik zou persoonlijk lacazette nemen, kun je van de coins weer mooi een spaanse verdediging bouwen
Hoe zou je een Spaanse verdediging maken? Met dit trio van Inter speel ik ondertussen meer dan 100 wedstrijden en die bevallen me heel goed, beter dan het trio van bayern, city en barca..
Ik had dezelfde ervaring met Insigne, standaard balverlies bij vrijwel elk duel door zijn gebrek aan body. Dybala als CAM werkt prima in 4222.Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:11:
Werkt bij jullie de Fifa 16 Companion App nog? Was vanochtend aan het traden, maar ineens viel hij weg en werkt nog steeds niet.
Er is onderhoud tot ongeveer 10.15. Als het goed is heb ik een flink aantal spelers gewonnen tegen minimum prijs, verlopen tijdens onderhoud 😀iMac93 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:57:
Werkt bij jullie de Fifa 16 Companion App nog? Was vanochtend aan het traden, maar ineens viel hij weg en werkt nog steeds niet.
Misschien ga ik die formatie maar eens proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:40:
[...]
41212(2) is de oplossing
Kun je mooi Vidal en IF Nainggolan houden.

Om een IF de Bruyne te halen zal ik toch wat moeten verkopen. Verder ziet het er wel geinig uit. Gaan Robben en Vidal gewoon naar mijn 2e team.
Gister kwam ik een speler tegen en onder zijn naam stond founder of FUT...is hij een dev...of iemand die aan een vroege beta versie heeft gewerkt.Had helaas geen kans om tegen hem te spelen,hij was opeens snel weg.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
heb ik ook een aantal keer gehad. Ben ook wel benieuwd of iemand dat weet?Amaze86 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:57:
Gister kwam ik een speler tegen en onder zijn naam stond founder of FUT...is hij een dev...of iemand die aan een vroege beta versie heeft gewerkt.Had helaas geen kans om tegen hem te spelen,hij was opeens snel weg.
Ik ben overigens zelf uit die partijen gegaan omdat ik dacht dat die wel (erg) goed zou moeten zijn (hoeft natuurlijk helemaal niet).
Verwijderd
Toure eruit voor Ramires en voor Hamsik zou ik Marchisio doen. Zou moeten werkenBeltoni schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:07:
[...]
Misschien ga ik die formatie maar eens proberen.
[afbeelding]
Om een IF de Bruyne te halen zal ik toch wat moeten verkopen. Verder ziet het er wel geinig uit. Gaan Robben en Vidal gewoon naar mijn 2e team.
Zou even wachten tot woensdag voor de nieuwe IF van Dybala. Dan die dikke Higuain eruit voor hem
Nee hij is begonnen met FUT toen het echt nét uit kwam. Dus FUT speler vanaf het begin.Amaze86 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:57:
Dat zijn gewoon mensen die FUT al speelde toen het nog DLC was. Dat was volgens mij in 2009, zelf ben ik 2010 ingestapt. Vriend van mij is ook zo'n FUT founder.
Verwijderd
nou, met je voorsten zit je al op 10 chem, maar je zou bijvoorbeeld marcelo-ramos-pique-alves kunnen nemen. Ik lees dat veel mensen tevreden zijn over dat trio achterin, heb zelf nu italiaanse verdediging. Ga die combi ook maar gebruiken denk ik.Thomas18GT schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 02:48:
[...]
Ik heb lacazette en diego Costa op de bank zitten haha.
Hoe zou je een Spaanse verdediging maken? Met dit trio van Inter speel ik ondertussen meer dan 100 wedstrijden en die bevallen me heel goed, beter dan het trio van bayern, city en barca..
Verwijderd
Je zit op Xbox toch Beltoni?
Waarom prop je er niet een legend in?
Wellicht iets zoals dit:

Dan zou ik Dybala eerst nog even normaal kopen en dan ergens in het weekend zijn nieuwe IF halen.
En als je 41212(2) gaat spelen zou ik ook deze custom aanraden:
Build up play
Wellicht iets zoals dit:

Dan zou ik Dybala eerst nog even normaal kopen en dan ergens in het weekend zijn nieuwe IF halen.
En als je 41212(2) gaat spelen zou ik ook deze custom aanraden:
Build up play
- Speed: 75
- Passing: 55
- Positioning: Organised
- Passing: 75
- Crossing: 40
- Shooting: 53
- Positioning: Free Form
- Pressure: 25
- Aggression: 75
- Team Width: 52
- Defender Line: Cover
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 12:36 ]
Wel het proberen waard, maar eens kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen haha, tnx!Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:06:
[...]
nou, met je voorsten zit je al op 10 chem, maar je zou bijvoorbeeld marcelo-ramos-pique-alves kunnen nemen. Ik lees dat veel mensen tevreden zijn over dat trio achterin, heb zelf nu italiaanse verdediging. Ga die combi ook maar gebruiken denk ik.
Willen jullie een fut founder ontmoeten ? Ik ben dat bijvoorbeeld 
In fifa 2009 zat FUT niet standaard bij Fifa toen moest je het volgens mij zelfs nog kopen als uitbreiding. Iets van 7,99 dacht ik de jaren erop was het gratis en zat het er standaard bij.
Toen zat er ook online een soort van verzamelalbum modus in waar je spelers etc kon verzamelen.
In fifa 2009 zat FUT niet standaard bij Fifa toen moest je het volgens mij zelfs nog kopen als uitbreiding. Iets van 7,99 dacht ik de jaren erop was het gratis en zat het er standaard bij.
Toen zat er ook online een soort van verzamelalbum modus in waar je spelers etc kon verzamelen.
Burp
De echte interessante Legends kosten bakken met geld. Had Owen uit mijn Weekly packs een maandje geleden, als je ze verkoopt kan je veel meer met de coins...Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:11:
Je zit op Xbox toch Beltoni?
Wellicht iets zoals dit:
[afbeelding]
Wel vet om Zola of een andere legend op te stellen. Moet even kijken hoeveel coins ik daar voor heb.
Heb nog nooit custom tactic gebruikt, vind dat altijd maar te veel werk
Verwijderd
Het team wat ik je linkte kun je betalen (als je het team wat jij linkte ook kunt betalen).Beltoni schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:10:
[...]
De echte interessante Legends kosten bakken met geld. Had Owen uit mijn Weekly packs een maandje geleden, als je ze verkoopt kan je veel meer met de coins...
Wel vet om Zola of een andere legend op te stellen. Moet even kijken hoeveel coins ik daar voor heb.
Heb nog nooit custom tactic gebruikt, vind dat altijd maar te veel werkMisschien moet ik daar ook maar eens naar kijken.
Die van jou zat rond de 1M coins, die van mij nog geen 900K
Customs zijn totale gamechangers. Een klein voorbeeld is dat iedereen die met de standaard custom speelt altijd met offside trap speelt, iets wat totaal NIET wenselijk is
Kun je ook instellen dat je verdedigers kort gaan dekken, ipv 5 meter achter de tegenstander te gaan staan en vervolgens te reageren als de tegenstander in balbezit komtVerwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:20:
[...]
Het team wat ik je linkte kun je betalen (als je het team wat jij linkte ook kunt betalen).
Customs zijn totale gamechangers. Een klein voorbeeld is dat iedereen die met de standaard custom speelt altijd met offside trap speelt, iets wat totaal NIET wenselijk is
Verwijderd
Wat denk je dat die 75 agressie doet?Bossie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:25:
[...]
Kun je ook instellen dat je verdedigers kort gaan dekken, ipv 5 meter achter de tegenstander te gaan staan en vervolgens te reageren als de tegenstander in balbezit komt
Ik wil de IF spelers van Napoli een maandje bewaren om te kijken of ze een upgrade krijgen. Heb daarom niet het volle bedrag tot mijn beschikking.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:20:
[...]
Het team wat ik je linkte kun je betalen (als je het team wat jij linkte ook kunt betalen).
Waar pas je de custom tactics eigenlijk aan? Kan je dat ergens in een menu doen of moet je dan een offline potje gaan spelen, dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Verwijderd
Makkelijkste manier is om naar een offline seizoen te gaan en dan dan naar Team management (naast play match) te gaan. Hier kun je in alle rust de tactieken aanpassen bij het laatste tabblad door custom te selecteren en dan op vierkantje te drukken om daadwerkelijk naar de instellingen te gaan. Nadat je hiermee klaar bent kun je gewoon terug naar een online matchBeltoni schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:36:
[...]
Ik wil de IF spelers van Napoli een maandje bewaren om te kijken of ze een upgrade krijgen. Heb daarom niet het volle bedrag tot mijn beschikking.
Waar pas je de custom tactics eigenlijk aan? Kan je dat ergens in een menu doen of moet je dan een offline potje gaan spelen, dat vind ik namelijk echt verschrikkelijk.
Enige nadeel is dat je voor de volgende wedstrijd dit nog even moet instellen dat je met custom tactics wilt gaan spelen. De tactic instellingen blijven bewaard totdat je Fifa afsluit wat ook niet echt handig is als je het mij vraagt maar het is niet anders.
Verwijderd
Potje tegen TOTW opstarten en nadat je de shirtjes hebt gekozen kun je naar Team Management gaan. Daar pas je de Custom Tactic aan en selecteer je ook je eigen custom (degene rechtsonder). Dan druk je iets van 10x op B zodat je weer in het hoofdmenu van FUT bent en kun je gewoon Seasons Online gaan doen. Voor ieder potje is dan gelijk je eigen custom geselecteerd.Beltoni schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:36:
[...]
Ik wil de IF spelers van Napoli een maandje bewaren om te kijken of ze een upgrade krijgen. Heb daarom niet het volle bedrag tot mijn beschikking.
Wanneer je FUT weer verlaat moet je dit weer opnieuw doen, dus valt mee. Kost een minuutje per FUT sessie
Haha dat is wel echt slecht van EA... Hebben jullie dan een lijstje met settings ergens liggen?
Zal later vandaag even die custom tactic proberen.
Verwijderd
Nee gebruik deze custom al zo lang dat ik hem kan dromenBeltoni schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:38:
Haha dat is wel echt slecht van EA... Hebben jullie dan een lijstje met settings ergens liggen?
Ik speel nu met dit team.
had het geluk dat ik Neymar TOTY direct packte toen spitsen uitkwamen en in plaats van één TOTY-speler heb ik hem verkocht en de verdediging en middenveld versterkt. Nu zit ik op kampioenskoers in Div1, dus benieuwd of ik dadelijk weer te maken krijg met scripting...
http://imgur.com/XctjDE0
had het geluk dat ik Neymar TOTY direct packte toen spitsen uitkwamen en in plaats van één TOTY-speler heb ik hem verkocht en de verdediging en middenveld versterkt. Nu zit ik op kampioenskoers in Div1, dus benieuwd of ik dadelijk weer te maken krijg met scripting...
http://imgur.com/XctjDE0
[ Voor 3% gewijzigd door Morgush op 19-01-2016 15:52 ]
Agressie zorgt ook voor riskant instappen, en een open verdediging als het misgaat (niet happen!). Helaas gaat dit blijkbaar samen in FUT.
Verwijderd
Liever dat ze er bovenop kletsen dan dat ze op 5 meter afstand blijven. Wanneer ze mis stappen kun je meestal nog wel corrigeren.Bossie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:48:
[...]
Agressie zorgt ook voor riskant instappen, en een open verdediging als het misgaat (niet happen!). Helaas gaat dit blijkbaar samen in FUT.
Ook ik had het geluk om TOTY Neymar te packen. Had al 1 miljoen coins, wat er dus 3,5 miljoen werden. Uiteindelijk deze 2 teams gemaakt:
http://www.futbin.com/16/squad/179298
http://www.futbin.com/16/squad/211507
Verder nog geinvesteerd in Higuain en Hamsik in de hoop dat ze gaan stijgen
. Had nog 300K kunnen hebben maar kon het niet laten om nog wat 100K packs te kopen zondag haha, waar helaas niets uit kwam.
Nu maar proberen om weer terug naar DIV 1 te komen met deze teams. Sinds ik mijn goede teams had verkocht voor de crash afgezakt naar DIV 3, dus wel weer een mooie doelstelling. Wel voor het eerst met FUT dat ik Ronaldo heb kunnen kopen!
Verder nog geinvesteerd in Higuain en Hamsik in de hoop dat ze gaan stijgen
Nu maar proberen om weer terug naar DIV 1 te komen met deze teams. Sinds ik mijn goede teams had verkocht voor de crash afgezakt naar DIV 3, dus wel weer een mooie doelstelling. Wel voor het eerst met FUT dat ik Ronaldo heb kunnen kopen!
Twee mooie teams! Ik heb ook voor het eerst in Fifa zulke toppers kunnen kopen.daboytim schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:26:
Ook ik had het geluk om TOTY Neymar te packen. Had al 1 miljoen coins, wat er dus 3,5 miljoen werden. Uiteindelijk deze 2 teams gemaakt:
Verder nog geinvesteerd in Higuain en Hamsik in de hoop dat ze gaan stijgen. Had nog 300K kunnen hebben maar kon het niet laten om nog wat 100K packs te kopen zondag haha, waar helaas niets uit kwam.
Succes op weg naar Div 1
Met minder toppers dan gasten hierboven ben weer terug in divisie 3.Op naar 2
bijna mijn teamBeltoni schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:07:
[...]
Misschien ga ik die formatie maar eens proberen.
[afbeelding]
http://www.futhead.com/16/squads/8090140/
Pique zou ook vervangen kunnen worden door ramos
Ik wil rooney cam vervangen, welke vinden jullie beter cazorla of couthino...
cazorla. wel klein, maar zo behendigAmaze86 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:02:
Ik wil rooney cam vervangen, welke vinden jullie beter cazorla of couthino...
Coutinho ook heel klein en nog behendiger
ik heb ook meer met cazorla (if) gespeeld dan met coutinho. Ik vond cazorla fijner spelen, ook nog eens 5* op zijn weak footTo easy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:05:
[...]
Coutinho ook heel klein en nog behendiger. Nee ik denk dat beide wel beetje zelfde zijn, maar carzorla heeft wel wat meer fysiek.
Verwijderd
TOTY Dani Alves daalt op dit moment alleen maar
Dit is het eerste jaar dat ik volledig mee ga maken wat betreft FUT maar het is echt heel vreemd wat er telkens gebeurd met de prijzen van spelers.
SIF Aubameyang daarentegen stijgt vrij hard
Bijna alle aanbiedingen beginnen nu met een startbod van >500k. Dat was toen ik gisteren keek nog 450k.
Verwijderd
Gelukkig heb ik hem ook maar ik wil hem eigenlijk niet verkopen aangezien hij mijn topscorer issebastiaaan schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:50:
SIF Aubameyang daarentegen stijgt vrij hardBijna alle aanbiedingen beginnen nu met een startbod van >500k. Dat was toen ik gisteren keek nog 450k.
Alsof je die ook echt gaat verkopen, tenzij je er meerdere hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:53:
[...]
Gelukkig heb ik hem ook maar ik wil hem eigenlijk niet verkopen aangezien hij mijn topscorer isZijn max buy now is 750k en ik ben heel erg benieuwd wat een 86 Aubameyang gaat opleveren.
Ben wel benieuwd naar de stats van Auba 86, aangezien pace is al vrijwel max is zullen ze voornamelijk andere stats moeten gaan verhogen.
Verwijderd
Ik heb ook weer scripting hoor. Speel in divisie 1, en de eerste keer dat ik erin speelde, eerste 4 wedstrijden winst, vervolgens alleen maar gelijke spellen door kutgoals in de laatste 10 min.
Deze keer is het nog erger. Vandaag eerste 4 gewonnen, en toen 3 verloren. Nu ben ik zelfs bang dat ik zo gescript wordt dat ik zelfs ga degraderen. Ga nu de laatste wedstrijd spelen
Voor de liefhebber
, ik ga mijn 442(2) inruilen voor 433(4) met de bruyne, en auba zal denk ik plaats gaan maken voor het extra plekje op het middenveld.
Echt dat 442 is een kutopstelling zeg, 4222 vind ik wel weer heerlijk. Gewoon omdat die cams lekker dicht bij de goal staan in de counter, en in de passing vind ik het ook een heerlijke formatie
Deze keer is het nog erger. Vandaag eerste 4 gewonnen, en toen 3 verloren. Nu ben ik zelfs bang dat ik zo gescript wordt dat ik zelfs ga degraderen. Ga nu de laatste wedstrijd spelen
Voor de liefhebber
Echt dat 442 is een kutopstelling zeg, 4222 vind ik wel weer heerlijk. Gewoon omdat die cams lekker dicht bij de goal staan in de counter, en in de passing vind ik het ook een heerlijke formatie
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 22:58 ]
je vindt 4222 geweldig en je gaat dan 433(4) spelen? waarom Auba verkopen als je hem ook in 4222 kunt gebruiken? Krijg je alleen maar spijt van.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:58:
Ik heb ook weer scripting hoor. Speel in divisie 1, en de eerste keer dat ik erin speelde, eerste 4 wedstrijden winst, vervolgens alleen maar gelijke spellen door kutgoals in de laatste 10 min.
Voor de liefhebber, ik ga mijn 442(2) inruilen voor 433(4) met de bruyne, en auba zal denk ik plaats gaan maken voor het extra plekje op het middenveld.
Heb auba naast zlatan staan. Heerlijke combo. Kracht en speed samen!
Verwijderd
fitness:Bean77 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:03:
[...]
je vindt 4222 geweldig en je gaat dan 433(4) spelen? waarom Auba verkopen als je hem ook in 4222 kunt gebruiken? Krijg je alleen maar spijt van.
http://www.futbin.com/16/squad/225466
duurdere team
http://www.futbin.com/16/squad/225473
Ik heb het niet zo op auba, ik ga het nog een paar potjes proberen omdat ik toch moet sparen voor de bruyne. Ik wil mijn fitness niet veranderen, en de italiaanse kant niet inruilen voor duits, omdat ik de italiaanse echt lekker vind. Vooral naingolan en matuidi zijn echt beest.
Ik weet van mezelf dat 433 mij het beste ligt, heb daar altijd mee gespeeld. Heb nu geswitcht naar 442 omdat ik twee snelle voorhoede spelers wou, maar de opstelling speelt mij gewoon niet goed genoeg. Daarom wil ik het hiernaar omswitchen:
http://www.futbin.com/16/squad/225478
Daarna sparen voor sanchez, en eventueel andere 433 gebruiken om een spaanse of italiaanse topverdediging te bouwen, zonder dat het ten koste gaat van de chem.
Verwijderd
Daarnaast, ik vind auba wel lekker, maar niet wendbaar. Alleen snelheid is niet mijn speelstijl, wil ook graag wat techniek en een lekkere knal in de benen. Laca, dybala en aguero hebben dat wel, en dat past me echt beter.
Wil trouwens misschien nog wel een keer mijn italiaanse voorhoede deel switchen naar spaans voor James/ iniesta, jackson en kroos.
Wil trouwens misschien nog wel een keer mijn italiaanse voorhoede deel switchen naar spaans voor James/ iniesta, jackson en kroos.
Ik heb straks misschien met een beetje geluk rond de 50k coins. Is er ergens een guide of tutorial of iets om te leren traden? Of kunnen jullie mij misschien vertellen hoe te uptraden / welke spelers laag zitten qua prijs enzo?
Mijn huidige team:
http://www.futbin.com/16/squad/2622
Waarom is De Bruyne TIF goedkoper dan zijn SIF. Kun je niet gewoon de TIF ook een CAM geven?
Is het ook wat waard om Hazard CM te geven?
Wat raden jullie aan voor bovenstaand team? Ik heb ca. 500K liggen.
Waarom is De Bruyne TIF goedkoper dan zijn SIF. Kun je niet gewoon de TIF ook een CAM geven?
TIF is rm en dus niet te verplaatsen naar andere plekken op het middenveld of zelfs spits. SIF is dus veelzijdiger in te zetten. Hetzelfde zag je met de SIF van Sterling(LM) vs zijn IF (CAM)Gait schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:10:
Mijn huidige team:
[ Voor 5% gewijzigd door Hoodlum77 op 20-01-2016 09:29 ]
Wat mij opvalt is dat niemand met Zouma (chelsea CB) speelt. Vinden jullie dat gewoon echt 3 keer niks of zijn zn stats te laag? Ik heb het gevoel alsof hij overal tussen zit en 'echt goed kan verdedigen' (wat een verdediger natuurlijk ook moet kunnen) en moeilijk van de bal te zetten is.
Hij is nu 2 keer IF geweest ik heb de IF 79 variant. Hij is ook nog als IF 80 te krijgen.
Hij is nu 2 keer IF geweest ik heb de IF 79 variant. Hij is ook nog als IF 80 te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Wii4all op 20-01-2016 10:43 ]
Burp
Zijn wel paar betere, maar ik zie zouma wel veel in premier league budget teams. Ook zijn inform word wel aardig wat gebruikt online.Wii4all schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:42:
Wat mij opvalt is dat niemand met Zouma (chelsea CB) speelt. Vinden jullie dat gewoon echt 3 keer niks of zijn zn stats te laag? Ik heb het gevoel alsof hij overal tussen zit en 'echt goed kan verdedigen' (wat een verdediger natuurlijk ook moet kunnen) en moeilijk van de bal te zetten is.
Verwijderd
De standaard NIF kaart was al veel te goed voor mij. Ik had al vrij snel de Reus - Auba combi en dat was met de NIF kaart al super. Als het genoeg opbrengt waarom niet he. Als je hem voor de max prijs kunt verkopen en later weer terug kunt kopen voor veel minder dan is dat toch alleen maar mooi meegenomenBossie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:18:
[...]
Alsof je die ook echt gaat verkopen, tenzij je er meerdere hebt.
Ben wel benieuwd naar de stats van Auba 86, aangezien pace is al vrijwel max is zullen ze voornamelijk andere stats moeten gaan verhogen.
TIF Higuaín staat na 9 wedstrijden pas op 2 doelpunten... Heb een spits nog nooit zoveel kansen zien missen. Ook echt gewoon 1000% kansen, vanaf 3 meter voor een leeg doel. De 95 finishing komt er vooralsnog niet uit. Aguëro doet het daarentegen gewoon zoals een spits het moet doen en loopt 1 op 1, wel pas 3 wedstrijden gespeeld. Geef Higuaín nog een handjevol wedstrijden, vaak beginnen spitsen na 10 wedstrijden wat beter te spelen.
Nieuwe formatie met de custom tactics werkt volgens mij wel. Middenveld met SIF Hamsik, De Bruyne, Toure en IF Nainggolan doet het echt goed. Vooral laatstgenoemde speelt echt voortreffelijk. Staat altijd op de goede plek en gaat elk duel vol in zonder overtredingen te maken.
Azpilicueta na 1 wedstrijd vervangen voor Baines, een rechtspoot op LB werkt echt voor geen meter.
Nieuwe formatie met de custom tactics werkt volgens mij wel. Middenveld met SIF Hamsik, De Bruyne, Toure en IF Nainggolan doet het echt goed. Vooral laatstgenoemde speelt echt voortreffelijk. Staat altijd op de goede plek en gaat elk duel vol in zonder overtredingen te maken.
Azpilicueta na 1 wedstrijd vervangen voor Baines, een rechtspoot op LB werkt echt voor geen meter.
Uit serie A vind ik morata het fijnst spelen in de spits.Higuan viel ook tegen bij mij,bacca was zelfs beter.
palacio kreeg bij mij de voorkeur boven morata. echt leuk voor in een budget serie a team met felipe anderson en candreva op de flanken.Amaze86 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:37:
Uit serie A vind ik morata het fijnst spelen in de spits.Higuan viel ook tegen bij mij,bacca was zelfs beter.
en ondertussen blijf nainggolan met 45x inkoop a 2300/2400 ook doorstijgen
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 20-01-2016 11:49 ]
Ik heb met zijn eerste IF gespeeld omdat toentertijd deze cheaper was dan de meer populaire PL verdedigers. Wmb zit Zouma in dezelfde categorie als Dybala, namelijk een erg goede speler ondanks de lage overall rating op de kaart.To easy schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:43:
[...]
Zijn wel paar betere, maar ik zie zouma wel veel in premier league budget teams. Ook zijn inform word wel aardig wat gebruikt online.
Dybala vind ik anders omdat die weinig concurrenten heeft met zijn specifieke kwaliteiten. Hij kan als spits of als cam gebruikt worden. Zouma heeft (rechtsbenig) veel andere concurrenten die ook nog beter zijn dan hem. Ik heb liever een gold otamendi dan een SIF Zouma. Eerste ook nog eens flink goedkoper.Bossie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:09:
[...]
Ik heb met zijn eerste IF gespeeld omdat toentertijd deze cheaper was dan de meer populaire PL verdedigers. Wmb zit Zouma in dezelfde categorie als Dybala, namelijk een erg goede speler ondanks de lage overall rating op de kaart.
Zelfs shawcross IF zou een een goedkoper interessante keuze kunnen zijn ipv SIF Zouma.
Is willian een betere optie dan walcott?
Nu wel,Bean77 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:19:
[...]
Dybala vind ik anders omdat die weinig concurrenten heeft met zijn specifieke kwaliteiten. Hij kan als spits of als cam gebruikt worden. Zouma heeft (rechtsbenig) veel andere concurrenten die ook nog beter zijn dan hem. Ik heb liever een gold otamendi dan een SIF Zouma. Eerste ook nog eens flink goedkoper.
Zelfs shawcross IF zou een een goedkoper interessante keuze kunnen zijn ipv SIF Zouma.
maar toentertijd was een IF Zouma 35k en een gold Otamendi 50k+
Hangt een beetje af van je formatie en speelstijl. Willian is denk ik iets meer een RM en Walcott kan beter uit de voeten als RW. Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar Willian ivm betere passing en 4* skills.Amaze86 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:41:
Is willian een betere optie dan walcott?
http://www.futhead.com/16...o-walcott/compare/16-217/
Verwijderd
Shaqiri is de beste optie voor RWBeltoni schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:59:
[...]
Hangt een beetje af van je formatie en speelstijl. Willian is denk ik iets meer een RM en Walcott kan beter uit de voeten als RW. Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar Willian ivm betere passing en 4* skills.
http://www.futhead.com/16...o-walcott/compare/16-217/
Shaqiri is al jarenlang een baasje. Als ik moet kiezen tussen A en B ga ik alleen niet C roepen