Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:59:
Hoewel de prijzen niet zo laag waren als gehoopt, toch maar m'n nieuwe team gekocht gisteren. En omdat ik m'n twee goedkope teams zat was, ook die gelijk maar vervangen door één fitness team. Eerste indruk van beide teams is erg goed.

Basisteam: https://www.easports.com/...Id=k20txQIKnL80w:FFA16PS4

Fitness team: https://www.easports.com/...Id=ehIFNNuDnL80x:FFA16PS4
Ahh je hebt hem gekocht zie ik. Ik heb in middels 217 K dus ga vanavond maar eens aan de slag. ZIt te twijfelen of ik net als jou met twee cam's ga spelen of LM en RM. Hoe voelen je cam's aan? Staan ze wel een beetje diep?

Ik zou btw Di Maria erin gooien ! lekker veel snelheid, heerlijke speler.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Arwintju schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 18:43:
[...]
Nee daar heeft ea niet zoveel mee te maken. Dit ligt puur aan vraag en aanbod. Contracten zijn schaars, vraag zal er nog wel zijn dus de contracten worden duurder.
Ok. Dank voor de info.
Toch vind ik wel vrij gemakkelijk nog tegenstanders online in Fut 15 . De kwaliteit van de verbindingen varieert maar over het algemeen is het wel speelbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 16-01-2016 19:03 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:00:
[...]

Ahh je hebt hem gekocht zie ik. Ik heb in middels 217 K dus ga vanavond maar eens aan de slag. ZIt te twijfelen of ik net als jou met twee cam's ga spelen of LM en RM. Hoe voelen je cam's aan? Staan ze wel een beetje diep?

Ik zou btw Di Maria erin gooien ! lekker veel snelheid, heerlijke speler.
Die opstelling is echt heerlijk. Twee CAMs spelen als iets vooruitgeschoven RM/LM, maar niet zover dat je middenveld altijd overlopen wordt. Je CDMs zorgen ervoor dat je verdediging goed geholpen wordt, maar zijn ook erg handig bij het opzetten van een aanval. En in mijn geval helpt Touré daarnaast ook nog om regelmatig een verrassend long shot te doen.

Di Maria zou ik graag aan het team toevoegen (ook al ben ik erg tevreden over Pastore), maar daar heb ik op dit moment de coins echt niet voor. Wellicht volgende target om voor te sparen dus :P

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:22:
[...]

Die opstelling is echt heerlijk. Twee CAMs spelen als iets vooruitgeschoven RM/LM, maar niet zover dat je middenveld altijd overlopen wordt. Je CDMs zorgen ervoor dat je verdediging goed geholpen wordt, maar zijn ook erg handig bij het opzetten van een aanval. En in mijn geval helpt Touré daarnaast ook nog om regelmatig een verrassend long shot te doen.

Di Maria zou ik graag aan het team toevoegen (ook al ben ik erg tevreden over Pastore), maar daar heb ik op dit moment de coins echt niet voor. Wellicht volgende target om voor te sparen dus :P
Je hebt zeker weten een heerlijk teampje.

Ik twijfel echt of ik mijn vertrouwde 4-3-3 voor tiki taka ga nemen, met lacazette of aguero als spits, of dat ik net als jou 4-2-2-2 neem om de beste hybrid team op te bouwen. Ik heb inmiddels ook genoeg coins voor een bale of robben dus tis echt lastig...

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Nou laat de lightning rounds maar beginnen en een crash veroorzaken dan kan ik eindelijk wat leuke spelers kopen :)

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:49:
Nou laat de lightning rounds maar beginnen en een crash veroorzaken dan kan ik eindelijk wat leuke spelers kopen :)
Wanneer zal het dieptepunt komen? Vanavond laat of morgenochtend/avond?

• To easy
Ik denk dat het wel eens morgenavond kan worden. Miss zelfs maandag tot de laatste round. Een daling tot maandag en daarna gaat alles weer langzaam omhoog.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:42:
[...]

Je hebt zeker weten een heerlijk teampje.

Ik twijfel echt of ik mijn vertrouwde 4-3-3 voor tiki taka ga nemen, met lacazette of aguero als spits, of dat ik net als jou 4-2-2-2 neem om de beste hybrid team op te bouwen. Ik heb inmiddels ook genoeg coins voor een bale of robben dus tis echt lastig...
442(2) of 4222 zijn toch wel mijn favoriet, speelt heerlijk met Auba voorin als loper en de twee CDMs zijn een goed slot op de deur. Speel nu 442(2) ivm chem voor robben als RM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:35:
[...]

442(2) of 4222 zijn toch wel mijn favoriet, speelt heerlijk met Auba voorin als loper en de twee CDMs zijn een goed slot op de deur. Speel nu 442(2) ivm chem voor robben als RM.
Ik zit daar indd ook aan te denken, en dan costa derbij voor fitness. Vraag me alleen weer af of robben dan wel diep genoeg staat. Als ik met buitenspelers speel heb ik mn wingers op de juiste plek, maar kan ik moeilijk hybrid team maken. Speel ik 442 of 4222 vraag ik me af of ik genoeg dreiging heb vanaf de zijkanten

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 21:05
Mensen nog ideeën voor mijn squad?

http://www.futhead.com/16/squads/7842904/

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
Je 3 voorste spelers op 6 chem..

Dat zou ik veranderen door bijvoorbeeld muller een plekje naar achteren en Lewandowski en aubameyang in de spits te zetten oid.

• To easy
Thomas18GT schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:00:
[...]

Je 3 voorste spelers op 6 chem..

Dat zou ik veranderen door bijvoorbeeld muller een plekje naar achteren en Lewandowski en aubameyang in de spits te zetten oid.
Met coach en loyal zijn ze denk ik wel 7 en 8 chem.

• kever678
speel ook wel eens zo, chem wel beter maar vind muller erg fijn

http://www.futhead.com/16/squads/7842904/
net een geinig potje. De controller van de tegenstander zal wel stuk zijn denk ik. Hij had 21 schoten waarvan 16 op goal. En ik had 2 schoten waarvan 2 op goal.
Ik win met 2-1 lol :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:55:
[...]

Ik zit daar indd ook aan te denken, en dan costa derbij voor fitness. Vraag me alleen weer af of robben dan wel diep genoeg staat. Als ik met buitenspelers speel heb ik mn wingers op de juiste plek, maar kan ik moeilijk hybrid team maken. Speel ik 442 of 4222 vraag ik me af of ik genoeg dreiging heb vanaf de zijkanten
Je kan altijd je je "wingers" instellen om altijd diep te gaan, echter in de omschakelijk staan ze niet zo ver diep als in een formatie met RW/LW zoals 433. Ik los dat echter weer op door Auba de ruimtes te laten zoeken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 07:54
Iemand nog packs geopend?

Verwijderd

Hoe kan dat toch. Nu ineens weer aguero van 125k naar 160 k. Robben van 170K naar 205k en bale van 180 k naar 230 k

?????????????????????????????????????????

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:53:
Hoe kan dat toch. Nu ineens weer aguero van 125k naar 160 k. Robben van 170K naar 205k en bale van 180 k naar 230 k

Mensen gaan teams maken, zeker nu EA maar 25k packs heeft gereleased.

hoi

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:53:

Ik denk dat de meeste packs wel zijn gekocht en dus de grootste daling is geweest. Misschien nog een kleine daling als alle toty spelers in de packs zitten maar daarna zal alles wel weer gaan stijgen neem ik aan, gelukkig :+

Ik heb Yaya Toure nog even opgepikt voor 38k, die moet wel gaan stijgen naar over de 50.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas18GT op 17-01-2016 06:35 ]

Ik heb vanochtend nog een stapeltje packs geopend met TOTY Modric en 2x IF Vitolo.

Aangezien ik geen team rondom Modric ga bouwen, ga ik traden om mijn huidig team te versterken (SIF Auba en ?). good times :D

• To easy
Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:43:
Ik heb vanochtend nog een stapeltje packs geopend met TOTY Modric en 2x IF Vitolo.

Aangezien ik geen team rondom Modric ga bouwen, ga ik traden om mijn huidig team te versterken (SIF Auba en ?). good times :D
Meen je niet haha. Gefeliciteerd man! Hoeveel is die nog waard en welke packs heb je geopend?
To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 11:45:
[...]

Meen je niet haha. Gefeliciteerd man! Hoeveel is die nog waard en welke packs heb je geopend?
Mega pack inclusief consumables, volgens futbin kan ik rond de 700k verwachten voor Modric.
IF Vitolo is discard blijkbaar (10k).

Shopping list:
- Auba SIF
- Reus
- tbd

update:
- TOTY Modric is voor 750k BO gegaan (6750/750K auction), toch meer dan verwacht na het vooraf checken van laatste 30s prijzen van transfers inname en Futbin

Uiteindelijk SIF Auba / Lewandowski gehaald, Reus moet nog maar even wachten maar Kruse speelt prima op LM :) http://www.futhead.com/16/squads/6764110/

[ Voor 29% gewijzigd door Bossie op 17-01-2016 13:26 ]

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:04
Kennelijk te lang gewacht. Had bij dag 1 TOTY moeten kopen.

Nu maar genoegen nemen met aanzienlijk minder teampje. Jammer beetje 'wie het onderste uit de pot wil".

Wellicht vanmiddag nog een kleine marktdip met lightning rounds ofzo

Verwijderd

https://www.easports.com/...Id=c7triPbDnL86y:FFA16PS4 Dit is op het moment mijn team. Nog een paar spelers op het verlanglijstje staan zoals Robben die natuurlijk weer belachelijk veel moest gaan stijgen in prijs :p

- Robben
- IF Calhanoglu (misschien na de upgrade periode aangezien zijn IF kaart toch een +2 is)
- SIF Kruse mocht hij rond de 24k zitten
- Depay voor mijn Nederlandse team.
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:42:
https://www.easports.com/...Id=c7triPbDnL86y:FFA16PS4 Dit is op het moment mijn team. Nog een paar spelers op het verlanglijstje staan zoals Robben die natuurlijk weer belachelijk veel moest gaan stijgen in prijs :p

- Robben
- IF Calhanoglu (misschien na de upgrade periode aangezien zijn IF kaart toch een +2 is)
- SIF Kruse mocht hij rond de 24k zitten
- Depay voor mijn Nederlandse team.
SIF Kruse heb ik al een tijdje en dat is echt een beest en qua stats vergelijkbaar met Muller.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:52:
[...]

SIF Kruse heb ik al een tijdje en dat is echt een beest en qua stats vergelijkbaar met Muller.
Ik had hem ook. Alleen verkocht omdat ik dacht dat dat hij minder waard zou worden :') Dom achteraf
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:10:
[...]

Ik had hem ook. Alleen verkocht omdat ik dacht dat dat hij minder waard zou worden :') Dom achteraf
Misschien ziet er nog wel een winter upgrade voor hem in :)

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:20:
[...]

Misschien ziet er nog wel een winter upgrade voor hem in :)
Zijn goede wedstrijden zijn op 1 hand te tellen dus het lijkt me heel sterk :p Enige waar ik nog benieuwd naar ben is de upgrade van Douglas Costa (of het een LW gaat worden).
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:28:
[...]

Zijn goede wedstrijden zijn op 1 hand te tellen dus het lijkt me heel sterk :p Enige waar ik nog benieuwd naar ben is de upgrade van Douglas Costa (of het een LW gaat worden).
Dan zou ik ook geen Reus meer hoeven te halen, Costa voelt veel minder kwetsbaar aan in duels dan Reus.
(speelde eerste met Reus op LM/W en Costa op RM/W voordat ik naar 4222 ging)

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Waar blijven de 100k packs... Ga er denk ik 5 openen. Mocht er niets inzitten heb ik nog genoeg coins om een leuk team om Robben heen te bouwen.
Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:43:
[...]

Dan zou ik ook geen Reus meer hoeven te halen, Costa voelt veel minder kwetsbaar aan in duels dan Reus.
(speelde eerste met Reus op LM/W en Costa op RM/W voordat ik naar 4222 ging)
ik heb reus IF verkocht. Ik vind dat de mr/ml niet tot hun recht komen met spelers als Reus/Robben. aangezien 433 niet mijn spelwijze is ben ik naar 4222 gegaan wat beter bij mij past met auba if, lewa if in de spits. Calhan if en muller if (kruse if als reserve).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Beltoni
50k packs lightning round nu bezig, nog +- 11.000 packs over. Ik blijf nog even wachten op de grotere packs.
Bean77 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:58:
[...]

ik heb reus IF verkocht. Ik vind dat de mr/ml niet tot hun recht komen met spelers als Reus/Robben. aangezien 433 niet mijn spelwijze is ben ik naar 4222 gegaan wat beter bij mij past met auba if, lewa if in de spits. Calhan if en muller if (kruse if als reserve).
Ik doe hetzelfde met 442-2, Robben brengt alleen meer gevaar dan mijn beide CAMs in 4222.
Vandaar dat ik Reus ook wil om de Kruse te vervangen als LM.

Vreemd genoeg zie je Ribery nooit langskomen.

• To easy
Kreeg net jonas tif uit een pakje. Waarde is nu 28k zou die na volgende week woensdag veel stijgen of zou het weinig uitmaken op een relatief goedkope kaart?
To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:16:
Kreeg net jonas tif uit een pakje. Waarde is nu 28k zou die na volgende week woensdag veel stijgen of zou het weinig uitmaken op een relatief goedkope kaart?
nee, eerder had ik hem ook en was die 26k. Wel leuke spits icm braziliaanse spelers als taison, texeira e.d.
Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:11:
[...]

Ik doe hetzelfde met 442-2, Robben brengt alleen meer gevaar dan mijn beide CAMs in 4222.
Vandaar dat ik Reus ook wil om de Kruse te vervangen als LM.

Vreemd genoeg zie je Ribery nooit langskomen.
werkt bij mij niet. Ik vind ze beide te defensief staan. Ook met instellingen blijven ze voor mij te defensief.

4222 lijkt wel te werken met mijn bundesliga team en ibra/tevez team.

[ Voor 27% gewijzigd door Bean77 op 17-01-2016 15:18 ]

• To easy
Bean77 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:16:
[...]

nee, eerder had ik hem ook en was die 26k. Wel leuke spits icm braziliaanse spelers als taison, texeira e.d.

[...]
Ja zal best, maar heb liever de coins voor mijn andere teams, anders blijf ik bouwen ;)

Ik denk dat de prijzen zo blijven of niet? Af en toe de lighting rounds lijkt niet heel veel te doen. Wil nog paar spelertjes scoren, maar afwachten heeft niet veel zin meer denk ik?

[ Voor 22% gewijzigd door To easy op 17-01-2016 16:42 ]

• Amaze86
  • Laatst online: 14:56
Straks komen die 100k pakjes weer,mischien dat de prijzen dan dalen? of toch niet...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• To easy
Amaze86 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:46:
Straks komen die 100k pakjes weer,mischien dat de prijzen dan dalen? of toch niet...
Ja die komen sws wel, maar ik denk dat ze maar minimaal dalen eigenlijk. Omdat de meeste toch al alles weer bij elkaar hebben gekocht.

Verwijderd

Gegokt en verloren :(. Ik moet mijn team nog bij elkaar kopen. Robben gaat hem niet worden. Misschien wel aguero als enige topaankoop:( Sterling ernaast en toure erbij. Voor de andere kant lacazette lucas en matuidi. Voor fitness jackson, kono en kroos denk ik

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:31:
Gegokt en verloren :(. Ik moet mijn team nog bij elkaar kopen. Robben gaat hem niet worden. Misschien wel aguero als enige topaankoop:( Sterling ernaast en toure erbij. Voor de andere kant lacazette lucas en matuidi. Voor fitness jackson, kono en kroos denk ik
Die pakketjes zijn echt waardeloos ja. Echt spijt dat ik vrijdag 2 keer een 100k pack gehaald heb, meest waardevolle speler was Benzema. Volgend jaar maar gewoon alleen handelen en niet gokken :')

Vraagje: Is het verstandig om TOTY Dani Alves te verkopen voordat die 100k packs + het hele TOTY team in die pakketjes zitten. Ik neem aan dat er wel meer kaarten van in het spel komen waardoor de prijs weer wat zal zakken. Hij is op dit moment 530 en ik heb hem gekocht voor 459
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:37:
[...]

Die pakketjes zijn echt waardeloos ja. Echt spijt dat ik vrijdag 2 keer een 100k pack gehaald heb, meest waardevolle speler was Benzema. Volgend jaar maar gewoon alleen handelen en niet gokken :')

Vraagje: Is het verstandig om TOTY Dani Alves te verkopen voordat die 100k packs + het hele TOTY team in die pakketjes zitten. Ik neem aan dat er wel meer kaarten van in het spel komen waardoor de prijs weer wat zal zakken. Hij is op dit moment 530 en ik heb hem gekocht voor 459
blijft lastig om daarover iets te roepen. Denk dat de diehards wel een toty bvva team willen. Ik vermoed dat dani alves altijd wel populair blijft.

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:37:
[...]

Het hele toty zit al in alle pakketjes sinds gister avond. Maar die toty spelers worden volgende week sws weer wat duurder.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:40:
[...]

blijft lastig om daarover iets te roepen. Denk dat de diehards wel een toty bvva team willen. Ik vermoed dat dani alves altijd wel populair blijft.
Het is sowieso de meest populaire league volgens mij omdat daar de "beste" spelers spelen. Maar ik ben een beetje bang dat er nog redelijk wat in het spel komen dat de prijs wel zoverre daalt dat er geen winst meer overblijft. Ik denk wel dat de kaart 1 van de beste verdedigers is in het spel die je overal wel neer kunt zetten wat zijn kaart wel waardevol maakt. Eigenlijk heb ik ook geen zin meer om zoveel te gaan handelen :p
To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:43:
[...]

Het hele toty zit al in alle pakketjes sinds gister avond. Maar die toty spelers worden volgende week sws weer wat duurder.
Oke niet meegekregen. Dan heb ik hem wel voor een leuke prijs.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 17:48 ]

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
zou lekker die toty spelers houden die zijn het beste in het spel, betere kaarten komen er niet. Die zullen dus echt duurder worden.

hoi

• To easy
WTF ze zijn helemaal gek bij fifa. Ze willen echt nog ff geld binneharken. Ik denk dat er nog een crash gaat komen haha!!!! Check je speciale pakketen :)

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
echt he, beter want tot nu toe viel de crash wel mee

Verwijderd

To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:01:
WTF ze zijn helemaal gek bij fifa. Ze willen echt nog ff geld binneharken. Ik denk dat er nog een crash gaat komen haha!!!! Check je speciale pakketen :)
Begint een beetje triest te worden :')

• Beltoni
Ah dit is echt top. Heb ik alle tijd om te kijken wat de prijs van Kluivert doet. Als die genoeg zakt haal ik hem en anders worden het 5 100k packs.

• To easy
Ja is ook triest eigenlijk maarja fifa... Haha das idd chill je hebt 24 uur om te kijken of je wel of niet packs wil hebben ;)

Verwijderd

To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:16:
Ja is ook triest eigenlijk maarja fifa... Haha das idd chill je hebt 24 uur om te kijken of je wel of niet packs wil hebben ;)
Ea bedoel je ook al houd de Fifa ook van geld :p Het zou mij niks verbazen als we weer een "Kind geeft 8000 dollar/euro uit aan Fifacoins" kranten artikel krijgen zoals laatst. Een paar lighting rounds kan ik nog wel mee leven maar nu heeft iedereen zoveel tijd om de markt nog om zeep te helpen.

En nu zul je net zien dat iedereen weer rond de prijs van afgelopen vrijdag gaat zitten behalve Robben :')

Verwijderd

HOPPPAAA gegokt en misschien nog wel gewonnen ook dan. Hopen dat dit doorzet, de prijzen dalen weer gestaag.
Ik hoop het! Dan kan ik echt een lekker teampie bouwen

Verwijderd

Robben alweer gezakt naar 200 k en zakt met de minuut

• To easy
Haha die kindjes zijn er wel, maar komt niet allemaal in de krant.

Ja ben benieuwd of je nu je dreamteam kan maken door deze fifa pack actie!

Verwijderd

To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:30:
Haha die kindjes zijn er wel, maar komt niet allemaal in de krant.

Ja ben benieuwd of je nu je dreamteam kan maken door deze fifa pack actie!
ja weet nog niet wat mn dreamteam is maar ik kom er wel nu denk ik!

Die crash gaat nu hopelijk goed doorzetten, en dan kan ik vanavond laat mn teampie bouwen.
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:36:
[...]

ja weet nog niet wat mn dreamteam is maar ik kom er wel nu denk ik!

Die crash gaat nu hopelijk goed doorzetten, en dan kan ik vanavond laat mn teampie bouwen.
probleem van dat team is dat het uiteindelijk altijd weer beter kan en je een nieuw dreamteam gaat krijgen :P

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik raak soms zo gefrustreerd van dit spel.. :(

Speel ik om de titel (altijd zo) versus een team met een chemistry rating van 69. Maar ja hoor, elke 180 graden no scope pass van de tegenstander komt aan en wordt SIF Aubameyang verdomme gewoon bijgehouden door Alonso met bijna geen stamina resterend. Verder zie je gewoon dat spelers moeite hebben met een driven pass onder controle te krijgen en ze schieten alsof ze een stoeptegel voor de kop hebben.

Wat is dan nog de lol van een goed team en IF spelers? |:(

Verwijderd

sebastiaaan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:12:

Speel ik om de titel (altijd zo) versus een team met een chemistry rating van 69. Maar ja hoor, elke 180 graden no scope pass van de tegenstander komt aan en wordt SIF Aubameyang verdomme gewoon bijgehouden door Alonso met bijna geen stamina resterend. Verder zie je gewoon dat spelers moeite hebben met een driven pass onder controle te krijgen en ze schieten alsof ze een stoeptegel voor de kop hebben.

Xabi is in het echt ook sneller ja :+

Misschien is dit wat:

• To easy
sebastiaaan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:12:

haha ik voel je. Had vandaag ook een kampioen wedstrijd, maar ook ik verlies die altijd door bullshit. Maar niet alleen kampioen wedstrijden vanaf het moment dat ik 10 punten heb voor handhaving word elk potje lastiger en elk potje komen meer bugs en rare dingen in voor. Het is zo'n gigantisch k*t spel gewoon, maar ook wel weer verslavend 8)7
To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:17:
[...]

haha ik voel je. Had vandaag ook een kampioen wedstrijd, maar ook ik verlies die altijd door bullshit. Maar niet alleen kampioen wedstrijden vanaf het moment dat ik 10 punten heb voor handhaving word elk potje lastiger en elk potje komen meer bugs en rare dingen in voor. Het is zo'n gigantisch k*t spel gewoon, maar ook wel weer verslavend 8)7
Ook andersom overigens, na een slechte reeks handhaaf je vaak sowieso omdat de laatste 2/3 wedstrijden opeens alles lukt.

Ik heb vanmiddag overigens leuk gespeeld, alleen maar voetballende tegenstanders en maar een potje met hinderlijke lag. Bij mijn eerste drie potjes met SIF Lewa/Auba disconnecte de tegenstander twee maal nadat ik 1-0 scoorde :X

Kun je overigens ook de microfoon van de tegenstander uitzetten?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:25:
[...]

Ook andersom overigens, na een slechte reeks handhaaf je vaak sowieso omdat de laatste 2/3 wedstrijden opeens alles lukt.

Ik heb vanmiddag overigens leuk gespeeld, alleen maar voetballende tegenstanders en maar een potje met hinderlijke lag. Bij mijn eerste drie potjes met SIF Lewa/Auba disconnecte de tegenstander twee maal nadat ik 1-0 scoorde :X

PS4? Dan een eigen (chat) party aanmaken. Ik vind het ook echt irritant dat je dit niet gewoon uit kunt zetten.

Volgens mij kan het ook wanneer je de tegenstander tegenkomt na het zoeken. Vierkantje dacht ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2016 20:27 ]

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:17:
[...]

Xabi is in het echt ook sneller ja :+

Misschien is dit wat: [video]
Bedankt voor de vid. Zat nog wel wat tussen wat ik niet wist. Maar ik bedoelde eigenlijk ook deels dat bv. Müller gewoon de bal van de voet laat springen bij het aannemen of Vidal drie bewegingen nodig heeft om de bal onder controle te krijgen. Dat gebeurd ook tijdens 'normale' wedstrijden wel eens maar niet zo opvallend vaak als in een potje tegen zo'n low chemistry + shitty spelers team.
To easy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:17:
[...]

Ja! Dat ken ik. Vanaf handhaving gebeuren er vreemdere dingen. Maar verslavend is het zeker >:) Ik kan alleen tegenwoordig wel sneller m'n controller wegleggen na dit soort potjes. Dan ga ik maar wat anders doen want gefrustreerd spelen werkt voor mij totaal niet.

• To easy
sebastiaaan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:27:
[...]

[...]

Ja! Dat ken ik. Vanaf handhaving gebeuren er vreemdere dingen. Maar verslavend is het zeker >:) Ik kan alleen tegenwoordig wel sneller m'n controller wegleggen na dit soort potjes. Dan ga ik maar wat anders doen want gefrustreerd spelen werkt voor mij totaal niet.
Nee precieszelfde hier. Ik stop meteen als ik echt een erg potje heb gehad dan moet ik idd afkoelen. heb nog nooit zoveel agressie gehad als met fifa haha. Zonder dat ik het door heb scheld ik alles bij elkaar.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:27:
[...]

Bedankt voor de vid. Zat nog wel wat tussen wat ik niet wist. Maar ik bedoelde eigenlijk ook deels dat bv. Müller gewoon de bal van de voet laat springen bij het aannemen of Vidal drie bewegingen nodig heeft om de bal onder controle te krijgen. Dat gebeurd ook tijdens 'normale' wedstrijden wel eens maar niet zo opvallend vaak als in een potje tegen zo'n low chemistry + shitty spelers team.
Ik snap je wel hoor. Vidal heeft 84 short passing (80 long passing) en Muller heeft 83 (77 long passing) en het lijkt soms echt net nergens na. De laatste potjes die ik heb gespeeld ging het op zich prima aangezien ik minder de sprint knop in gedrukt hield en hetzelfde geld voor L2 vlak voordat de speler de bal krijgt.

Ik snap er ook niks van hoe het kan dat zulke lage chemistry teams prima kunnen spelen en blijf er nog steeds bij dat zowel individuele als team chemistry weinig uit maakt. Als een speler met weinig chemistry een fout maakt schuif je het daar maar wanneer het gebeurd met 10 chemistry spelers....

• jsper
Mensen deze FUT ervaring met Rooney als CAM? ziet er voor mij een beetje uit als de goedkope de bruyne die is toch iets boven me budget.

• Amaze86
  • Laatst online: 14:56
jsper schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:06:
Mensen deze FUT ervaring met Rooney als CAM? ziet er voor mij een beetje uit als de goedkope de bruyne die is toch iets boven me budget.
Werkt hier goed :) scoor ook vaak met hem.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• jsper
Morgen dan maar is halen

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:08
Bossie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:25:
[...]
Op X-one kan je in privacy settings instellen dat je geen chat of berichten van mensen wil ontvangen die geen vrieden zijn. Sinds ik dat heb ingesteld is het een stuk rustiger spelen.

Wel even opletten als je een group in gaat, mensen die hierin zitten en je niet in je vriendenlijst heb staan zal je niet horen.
JPM85 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:52:
[...]

Op X-one kan je in privacy settings instellen dat je geen chat of berichten van mensen wil ontvangen die geen vrieden zijn. Sinds ik dat heb ingesteld is het een stuk rustiger spelen.

Wel even opletten als je een group in gaat, mensen die hierin zitten en je niet in je vriendenlijst heb staan zal je niet horen.
Ik speel op de PS4, maar zal eens in de settings duiken, thanks :)

• Jamesl
Wat is dat toch dat sommige spelers ineens stijgen? Snap er niks van...

SIF benzema is nu 315K, zo hoog was die aan het begin niet eens.... ik had hem 2 weken verkocht voor 190....

Verwijderd

Jamesl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:38:
Wat is dat toch dat sommige spelers ineens stijgen? Snap er niks van...

SIF benzema is nu 315K, zo hoog was die aan het begin niet eens.... ik had hem 2 weken verkocht voor 190....
Heb zo'n vermoeden dat sommige spelers last hebben van price fixing. IF Mkhitaryan heb ik bijvoorbeeld een tijdje terug voor 40k kunnen halen en gisteren verkocht voor 70 en zijn prijs is nu 78. Zo zijn er nog wel meer spelers die veel meer "waard" voor uberhaupt de pre crash

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-11 17:32
Op de Xbox schieten alle prijzen extreem omhoog. Ook NIF spelers. Bale was niet lang geleden nog 130k en gaat nu voor 210k. Merkwaardig toch.

• Beltoni
Supermach schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:52:
Op de Xbox schieten alle prijzen extreem omhoog. Ook NIF spelers. Bale was niet lang geleden nog 130k en gaat nu voor 210k. Merkwaardig toch.
Bale is momenteel IF. Waar er van andere kaarten dus veel op de markt van zijn gekomen is deze nog steeds redelijk schaars. Prijzen van NIF kaartjes stijgen vaak als er een IF speler in packs zit. Omdat er nu veel meer packs worden geopend en iedereen bezig is met het maken van een team, stijgt de prijs nu een stuk harder.

Zit zelf een beetje te twijfelen over welk team ik ga maken. Kluivert komt er denk ik toch niet, ook al heb ik met TOTY wat verdient... Vind het zonde om hem voor 700k te kopen terwijl ik hem vorige week voor 500k kon oppikken...

Verwijderd

Ik ben mooi op tijd geweest met het kopen van mijn team. Alles had ik binnen voordat TOTY vorige week begon.

Totaal geïnvesteerd: 2.5 miljoen
Totale waarde nu: 3.3 miljoen

Hoop dat niet iedereen heeft gewacht tot gister want dan kom je toch bedrogen uit.

Mijn final team:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Y3w9mqR.png

• Jamesl
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:25:
[...]

Heb zo'n vermoeden dat sommige spelers last hebben van price fixing. IF Mkhitaryan heb ik bijvoorbeeld een tijdje terug voor 40k kunnen halen en gisteren verkocht voor 70 en zijn prijs is nu 78. Zo zijn er nog wel meer spelers die veel meer "waard" voor uberhaupt de pre crash
Ja heel raar..
Dat de prijzen weer zouden gaan stijgen had ik wel verwacht, maar dat ze boven hun waarde van zelfs voor de crash zouden komen had ik niet verwacht...
Wilde na de crash weer een team maken met SIF benzema maar 300K vind ik toch iets te veel...
Hopelijk daalt die weer, maar hij is wel uit packs natuurlijk :/

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:13:
Ik ben mooi op tijd geweest met het kopen van mijn team. Alles had ik binnen voordat TOTY vorige week begon.

Totaal geïnvesteerd: 2.5 miljoen
Totale waarde nu: 3.3 miljoen

Hoop dat niet iedereen heeft gewacht tot gister want dan kom je toch bedrogen uit.

Mijn final team:
[afbeelding]
Lekker teampje hoor. Hoe is Nainggolan? Die wil ik misschien nog op de plek van Pereyra zetten. Of misschien Pjanic... Was eerste van plan om IF Gaitan op LW te zetten. Met oog op de upgrades is het misschien wel interessant om SIF Insigne daar te zetten en dan heb ik geen Argentijn op CDM nodig... Iemand ervaring met Insigne? 3* skills en 3*WF zijn wel een minpunt en zijn prijs is toch redelijk aan de hoge kant.

TOTS Modric gepulled en inmiddels verkocht dus kon verder gaan met het bouwen van mijn "relatief" eenvoudige team.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mA8SM/c977387d68.jpg

De Napoli IF spelers staan erin omdat zij een redelijke kans hebben op een upgrade hebben. Heb nu nog 700k aan punten over om een 2e team te bouwen en dit een beetje uit te bouwen. Daarnaast ook nog wel 200k aan spelers die weg mogen.

• Jamesl
Wat een munten haha!
Gisteren samen met 2 vrienden allemaal 4 100K packs gekocht, aka 288 zeldzame spelers gekregen. 1.2 miljoen munten uitgegeven ofwel 240 euro!

En ik was de MEEST GELUKKIGE met Reus uit één van me 4 packs...!!! Voor de rest had een vriend van me nog IF Hamsik en die andere had echt helemaal niks, echt te zielig voor woorden die pack luck.

Maargoed nu maar een teampje bouwen aangezien TOTY er vandaag uitgaat en dan de prijzen wel weer zullen stijgen (maargoed mijn voorspellingen zijn ALTIJD fout).
Tevens hoop ik stiekem dat Godín en Higuain een upgrade zullen krijgen met die TIF en FIF dus mede daardoor en omdat ik ze nog niet gebruikt heb bouw ik nu dit team:

http://www.futhead.com/16/squads/8090140/

• Beltoni
Jamesl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:22:
Wat een munten haha!
Gisteren samen met 2 vrienden allemaal 4 100K packs gekocht, aka 288 zeldzame spelers gekregen. 1.2 miljoen munten uitgegeven ofwel 240 euro!

En ik was de MEEST GELUKKIGE met Reus uit één van me 4 packs...!!! Voor de rest had een vriend van me nog IF Hamsik en die andere had echt helemaal niks, echt te zielig voor woorden die pack luck.

Maargoed nu maar een teampje bouwen aangezien TOTY er vandaag uitgaat en dan de prijzen wel weer zullen stijgen (maargoed mijn voorspellingen zijn ALTIJD fout).
Tevens hoop ik stiekem dat Godín en Higuain een upgrade zullen krijgen met die TIF en FIF dus mede daardoor en omdat ik ze nog niet gebruikt heb bouw ik nu dit team:

http://www.futhead.com/16/squads/8090140/
Hmmm dat is wel zuur... Packs gehaald met Fifa punten? Ik heb dat nog nooit gedaan, het blijft voor mij wel een spelletje en de content vind ik het niet waard om extra geld in te pompen.

Ik heb dit jaar sowieso wel geluk. Vorige maand trok ik Owen uit een pakje, die toen al kunnen verkopen voor 500k. Heb dit jaar nu, zonder echt te handelen meer dan een miljoen (coins + spelers).

• Jamesl
Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Hmmm dat is wel zuur... Packs gehaald met Fifa punten? Ik heb dat nog nooit gedaan, het blijft voor mij wel een spelletje en de content vind ik het niet waard om extra geld in te pompen.

Ik heb dit jaar sowieso wel geluk. Vorige maand trok ik Owen uit een pakje, die toen al kunnen verkopen voor 500k. Heb dit jaar nu, zonder echt te handelen meer dan een miljoen (coins + spelers).
Ja had FIFA verkocht voor 30 euro en toen de super deluxe gehaald waar 8000 punten bij zaten , 10 euro voor 80 euro aan punten, anders doe ik het niet hoor, ben ook maar een arme student 8)7

Pfoe, oke dat is idd geluk maar hoe heb je verder zoveel coins dan? Ik heb nu denk ik zo'n 700 wedstrijden gespeeld en nja voor die pack opening had ik +- 360- 400 K

Moet wel zeggen dat ik amper divisies win, heb in mijn loss-aids-streak gedegradeerd van 1 naar 4 (of zelfs 5 weet niet meer) en heb toen het spel maar in de kast gelegd en Black Ops gaan spelen tot TOTY :P
Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Lekker teampje hoor. Hoe is Nainggolan? Die wil ik misschien nog op de plek van Pereyra zetten. Of misschien Pjanic... Was eerste van plan om IF Gaitan op LW te zetten. Met oog op de upgrades is het misschien wel interessant om SIF Insigne daar te zetten en dan heb ik geen Argentijn op CDM nodig... Iemand ervaring met Insigne? 3* skills en 3*WF zijn wel een minpunt en zijn prijs is toch redelijk aan de hoge kant.

TOTS Modric gepulled en inmiddels verkocht dus kon verder gaan met het bouwen van mijn "relatief" eenvoudige team.

[afbeelding]

De Napoli IF spelers staan erin omdat zij een redelijke kans hebben op een upgrade hebben. Heb nu nog 700k aan punten over om een 2e team te bouwen en dit een beetje uit te bouwen. Daarnaast ook nog wel 200k aan spelers die weg mogen.
Naingolan anders voor Pereyra, en Pjanic voor Hamsik?
Als je echt muntjes teveel hebt kun je ook voor Lahm als RB gaan :+

Ben overigens wel benieuwd hoe dit speelt, voornamelijk omdat Higuain voor mij nooit echt een succes was. Dybala/Tevez passen blijkbaar beter bij mijn speelstijl.

• Beltoni
Bossie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:33:
[...]

Naingolan anders voor Pereyra, en Pjanic voor Hamsik?
Als je echt muntjes teveel hebt kun je ook voor Lahm als RB gaan :+

Ben overigens wel benieuwd hoe dit speelt, voornamelijk omdat Higuain voor mij nooit echt een succes was. Dybala/Tevez passen blijkbaar beter bij mijn speelstijl.
Heb nu NIF Higuain in een basic 4222 team en daar doet hij het niet bijzonder. Heb hem ook meer gehaald omdat de kans groot is dat hij een upgrade krijgt. Stats van deze versie zijn wel redelijk ziek. 95 finishing, 89 reaction, 86 strength... Dat zou hem wel dodelijk moeten maken in de 16.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mAa68/d2dcbb0b16.jpg

Nu ik SIF Insigne op LW heb kan ik inderdaad een andere CAM gebruiken. Ga denk eerst even Hamsik uitproberen. Hij is heel goedkoop omdat hij tijdens TOTY in packs zat, maar zijn stats zijn niet verkeerd. Nainggolan en Pjanic zijn al best prijzig. Wil er eigenlijk maar 1 van de 2 halen en de rest in een 2e team investeren. Dan is de kans groot dat het Nainggolan gaat worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Beltoni op 18-01-2016 12:46 ]

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:40:
[...]

Heb nu NIF Higuain in een basic 4222 team en daar doet hij het niet bijzonder. Heb hem ook meer gehaald omdat de kans groot is dat hij een upgrade krijgt. Stats van deze versie zijn wel redelijk ziek. 95 finishing, 89 reaction, 86 strength... Dat zou hem wel dodelijk moeten maken in de 16.

[afbeelding]

Nu ik SIF Insigne op LW heb kan ik inderdaad een andere CAM gebruiken. Ga denk eerst even Hamsik uitproberen. Hij is heel goedkoop omdat hij tijdens TOTY in packs zat, maar zijn stats zijn niet verkeerd. Nainggolan en Pjanic zijn al best prijzig. Wil er eigenlijk maar 1 van de 2 halen en de rest in een 2e team investeren. Dan is de kans groot dat het Nainggolan gaat worden.
IF Nainggolan is echt een beest. Mijn favoriete middenvelder in het spel. Hij kan alles en is een echte box to box middenvelder (zoals Vidal en Marchisio). Echt een aanrader.

Heb hem even vervangen voor Rui Costa, Hagi & Okocha maar toen viel het hele team uit elkaar.

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:34:
[...]

IF Nainggolan is echt een beest. Mijn favoriete middenvelder in het spel. Hij kan alles en is een echte box to box middenvelder (zoals Vidal en Marchisio). Echt een aanrader.

Heb hem even vervangen voor Rui Costa, Hagi & Okocha maar toen viel het hele team uit elkaar.
Top, had hem inmiddels al gekocht. Stats zien er goed uit. Moest daardoor wel achterin wat veranderen om max chem te halen. Heb nu IF Korb RB gezet en Buffon op doel. Waren weinig andere opties. Geen zin om 400k aan IF Lahm uit te geven.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Top, had hem inmiddels al gekocht. Stats zien er goed uit. Moest daardoor wel achterin wat veranderen om max chem te halen. Heb nu IF Korb RB gezet en Buffon op doel. Waren weinig andere opties. Geen zin om 400k aan IF Lahm uit te geven.
If Lahm is ook extreem veel meer waard te worden (teveel). Denk dat je met een Diekmeier/Piszczek ook prima kunt ballen. Daarnaast zijn beide spelers >1.80m wat ook niet verkeerd is met hoge ballen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:54:
[...]

If Lahm is ook extreem veel meer waard te worden (teveel). Denk dat je met een Diekmeier/Piszczek ook prima kunt ballen. Daarnaast zijn beide spelers >1.80m wat ook niet verkeerd is met hoge ballen.
Piszczek deed wonderen voor mij toen ik hem gebruikte. Hij lijkt niet zo snel maar hij is te vergelijken met een Lichtsteiner. Prima speler.
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:09:
[...]

Piszczek deed wonderen voor mij toen ik hem gebruikte. Hij lijkt niet zo snel maar hij is te vergelijken met een Lichtsteiner. Prima speler.
Yep, ik gebruik hem zelf immers ook :+

• Beltoni
Kan Piszcek helaas niet gebruiken omdat Boateng een sterke link nodig heeft. Er is helaas geen Duitse keeper in de Serie A of Italiaanse keeper in de Bundesliga.

Ga nu even kijken of ik een 2e team kan maken uit spelers die ik heb gekregen bij de 100k packs. O.a. Ribery, Toure en Kompany. Lekker puzzelen dus.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:32:
Kan Piszcek helaas niet gebruiken omdat Boateng een sterke link nodig heeft. Er is helaas geen Duitse keeper in de Serie A of Italiaanse keeper in de Bundesliga.

Ga nu even kijken of ik een 2e team kan maken uit spelers die ik heb gekregen bij de 100k packs. O.a. Ribery, Toure en Kompany. Lekker puzzelen dus.
Diekmeier is wel Duits. Heb hem super lang gebruikt en hij deed het prima.

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:36:
[...]

Diekmeier is wel Duits. Heb hem super lang gebruikt en hij deed het prima.
Als ik de stats van Diekmeier vergelijk met die van Korb dan komt Diekmeier verdedigend wel erg veel te kort. Hij is daarentegen wel een stuk groter, sterker en sneller maar mijn voorkeur gaat toch uit naar IF Korb. Kan hem altijd nog vervangen.

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:38:
[...]

Als ik de stats van Diekmeier vergelijk met die van Korb dan komt Diekmeier verdedigend wel erg veel te kort. Hij is daarentegen wel een stuk groter, sterker en sneller maar mijn voorkeur gaat toch uit naar IF Korb. Kan hem altijd nog vervangen.
http://www.futbin.com/compare/33906/5205
Rafinha van Bayern geeft ook wel een sterke link en als je alleen naar statistieken kijkt doet hij ook niet veel onder voor Korb

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:32:

Als je nou gewoon Neuer haalt, dan heb je een hyperlink met Boateng en kun je Pizczeck gewoon gebruiken.

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Als je nou gewoon Neuer haalt, dan heb je een hyperlink met Boateng en kun je Pizczeck gewoon gebruiken.
Dan krijg ik problemen aan de andere kant. Misschien makkelijker te zien met een plaatje erbij. 100k voor een keeper gaat me ook iets te ver...

Zo heb ik het nu staan. Heb nog wel wat coins over maar wil het voor nu even zo houden.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mAfRg/9ee1d7b158.jpg

• kever678
Iemand nog tips voor mijn team?

http://www.futhead.com/16/squads/8101042/

Verwijderd

Beltoni schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Dan krijg ik problemen aan de andere kant. Misschien makkelijker te zien met een plaatje erbij. 100k voor een keeper gaat me ook iets te ver...

Zo heb ik het nu staan. Heb nog wel wat coins over maar wil het voor nu even zo houden.

[afbeelding]
Ah I see. Ik was even de weak link tussen Chiellini en Nainggolan vergeten.
Ik ben niet zo'n fan van Insigne. Die 3* skills zijn niet wenselijk op de flanken.

• Beltoni
Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:09:
[...]

Ah I see. Ik was even de weak link tussen Chiellini en Nainggolan vergeten.
Ik ben niet zo'n fan van Insigne. Die 3* skills zijn niet wenselijk op de flanken.
3* skills is inderdaad wel een zwak punt. Vooral omdat Higuain ook maar 3* heeft. Had daarom eerste Pereyra op CDM omdat ik dan IF Gaitan op LW kon zetten. Insigne heeft wel bizar hoge agility en balans. Dit in combinatie met zijn traits (Finesse Shot, Flair, Speed Dribbler) wil ik hem toch wel even uitproberen.

Verwijderd

Sell en try again ;)

Geen fan van het team. Ik kan het niet verdragen om spelers niet op full chem te zien.

• kever678
Nadeel is dat je dan 9/10 keer direct uitkomt op allemaal zelfde land/club/competitie.... mooie hybrid maken met alle chem op 10 is erg lastig.

Team chem wel op 100 en alleen Chiellini en Pogba niet op 10 chem.

• Beltoni
kever678 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:27:
Nadeel is dat je dan 9/10 keer direct uitkomt op allemaal zelfde land/club/competitie.... mooie hybrid maken met alle chem op 10 is erg lastig.

Team chem wel op 100 en alleen Chiellini en Pogba niet op 10 chem.
Kan dit ook niet echt een hybrid noemen. Het is gewoon een Bundesliga team met wat verdwaalde Juventus spelers.

• kever678
Eens, had een hybrid maar daar was ik al helemaal niet tevreden over... toch lastiger dan het lijkt.

• Thomas18GT
Muller op 10 ipv lahm op cdm, 433(4) uit mn hoofd.

Heb je alleen Robben op 6 chem zie ik, met trainer en loyalty op 8..

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas18GT op 18-01-2016 15:41 ]

• kever678
Dat is het proberen nog wel waard , Muller zit op de bank dus kan ik ook zo proberen.
Pagina: 1 ... 39 ... 102 Laatste