Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Wou net zeggen en er zijn nog geen 100k packs released enzo. Wanneer die komen met bijv 5 per player dan gaat de market hard crashen.

• Gerwin486741
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:05
Ik vind dat de markt nu al hard onderuit gegaan is. Futbin lijkt dat ook te zeggen. Ben benieuwd hoe het verder gaat

Verwijderd

Gerwin486741 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:46:
Ik vind dat de markt nu al hard onderuit gegaan is. Futbin lijkt dat ook te zeggen. Ben benieuwd hoe het verder gaat
Als ik naar de Bundesliga kijk dan zie ik er nog steeds vrij weinig van. Robben schiet nog voor geen meter op en ook andere NIF kaarten zoals Boateng en Vidal zijn misschien 1k goedkoper geworden en dat zal wel weer iets tijdelijks zijn aangezien die prijzen toch behoorlijk schommelen. Als ik sorteer op prijs van hoog naar laag dan zijn er wel belachelijk veel spelers die voor een discard prijs weg gaan maar die heb ik niet echt nodig voor mijn team :p

Enige die op mijn lijstje staat die +-4k in prijs is gezakt is NIF Lahm.
if neuer is ook wel bijna 200k gezakt hoor. Maar dat heb je al snel als er een toty versie van uit komt.
Eigenlijk wel zonde deze crash.
Sommige topspelers kan je al halen onder de paar duizend. Het ergens voor sparen of er naartoe werken is er bijna niet meer bij.
Maar goed, dit heb je elk jaar met FUT helaas.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• pleister
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11 14:34
Ennnn, Ramos in een 100k pakket

• To easy
Dat is nog iets haha.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Gefeliciteerd met Ramos pleister! Ga je hem gebruiken in je team of verkopen?

FIFA Benelux Administrator

• pleister
Tijdje mee spelen en als de prijs omhoog gaat verkopen. Lijkt me dat de prijzen nog wel stijgen van de toty spelers?

• To easy
Nee ik denk dat je ramos voor morgen 7 uur weer moet verkopen. Nu kan namelijk de gewone ramos niet in pakjes komen. Morgen tot zaterdag kan de gewone ramos wel weer in pakjes komen. Maar dit weekend als alle toty spelers in pakjes zitten dat die nog hoger kan komen, maar denk niet veel.

• MyUtd4Life
Het lijkt me juist dat zolang hij in packs zit (nu t/m morgenavond) en komt (dit weekend) dat zijn prijs voorlopig blijft dalen. Daarna zal hij waarschijnlijk wel wat stijgen, maar de vraag is of hij op het niveau van de prijs van vandaag komt.

Verwijderd

Deze gast raakte zo vaak het aluminium. Was echt een leuke wedstrijd om te spelen. En dan maak ik in de 90ste minuut de winnende. Waarschijnlijk ligt zijn controller nu in stukken op de grond :D.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 22:35 ]

• pleister
En over bijvoorbeeld twee weken als ze niet meer in packs zijn. Lijkt me dat ze stijgen, vind de prijzen nu vrij laag van de vier verdedigers.

Verwijderd

pleister schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:04:
En over bijvoorbeeld twee weken als ze niet meer in packs zijn. Lijkt me dat ze stijgen, vind de prijzen nu vrij laag van de vier verdedigers.
Na het weekend zijn er wel meer in het spel aanwezig waardoor de prijs wel zal afnemen lijkt me (hoewel deze spelers market alles behalve logisch is met wat er allemaal gebeurd).

Ik ben van plan om Marcelo te halen maar daar wacht ik nog even mee. Ik heb ook nog 9 packs dus misschien zit daar wel wat leuks in dit weekend :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2016 23:16 ]

Verwijderd

Dag menskes!
ik ben nieuw hier, sinds de speculaties rond TotY dit forum aan het volgen.

ik heb 1 vraag, waar ik het antwoord niet zeker op weet.

Ik heb op dit moment 100 K en wil konoplyanka if (83 of 84). Kan ik die nu het beste kopen, of waarschijnlijk woensdag of vrijdag (met middenvelders en aanvallers in TOTY).

Of denken jullie dat konoplyanka if na toty niet veel duurder zou worden?

in de regel meende ik dat een if player tijdens toty over het algemeen goedkoop gescoord kan worden, en daarna weer duurder wordt.

Bij voorbaat dank ! :)

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:24:
Dag menskes!
ik ben nieuw hier, sinds de speculaties rond TotY dit forum aan het volgen.

ik heb 1 vraag, waar ik het antwoord niet zeker op weet.

Ik heb op dit moment 100 K en wil konoplyanka if (83 of 84). Kan ik die nu het beste kopen, of waarschijnlijk woensdag of vrijdag (met middenvelders en aanvallers in TOTY).

Of denken jullie dat konoplyanka if na toty niet veel duurder zou worden?

in de regel meende ik dat een if player tijdens toty over het algemeen goedkoop gescoord kan worden, en daarna weer duurder wordt.

Bij voorbaat dank ! :)
Ik denk dat je dit weekend het beste een inform aankoop kan doen. Dan worden de meeste packs geopend en de markt overspoelt ook met if kono. Na dit weekend zal alles weer geleidelijk stijgen.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
Is moeilijk te zeggen met deze markt ;) Ik had mijn spelers tijdens de release van de verdedigers gekocht. Ze waren toen het laagst. Dus ik verwacht hetzelfde met woensdag en vrijdag. En wat To easy zegt daarna stijgt het weer omdat iedereen teams aan het maken is.

hoi

Verwijderd

thanx voor de snelle reactie!

ennnehh nog iets

Spelers voor de handel binnen mijn budget?
Denk aan spelers rond de 10 - 20 K

Die ik deze week koop en over een 2 weken weer door verkoop..
Hoop dat jullie een leuke tip hebben !

• MyUtd4Life
Ik ben geen trade-expert, maar het lijkt me dat elke speler die een maand geleden voor een aanzienlijk bedrag, boven de 20k ging, en nu tijdelijk heel laag is het beste is. Als dat dan ook nog eens een speler is uit een veelgebruikte competitie, zal dat ook meehelpen. Maar als het zo makkelijk was, had iedereen dat natuurlijk al gedaan.

Wat ik wel zie aan de markt is dat die de afgelopen uren weer flink aan het zakken is qua prijzen en daarmee al lager liggen dan afgelopen weekend en maandag.

Verwijderd

aah oke nou bedankt he !

Ik ga eens naar de prijzen kijken de komende dagen en zal het overwegen. Het is niet zo dat ik een risico kan nemen met mn 100 k'tjes. Ik wil er namelijk ook spelers voor mn eigen team mee kopen. Zal de zware afweging gaan maken haha.. zwaar leven ;)

• MyUtd4Life
Daarom is het misschien het beste om een team te kopen met daarin spelers waar mogelijk mee te handelen valt? :P

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Net Aguero voor 126k gekocht. Proberen te verkopen voor minimaal 135k.

PSN: Direstraits87

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 00:47:
Daarom is het misschien het beste om een team te kopen met daarin spelers waar mogelijk mee te handelen valt? :P
Ik zal dat zeker doen ! ;) Jullie worden bedankt ! :) truste 8)

• MyUtd4Life
superessy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 00:52:
Net Aguero voor 126k gekocht. Proberen te verkopen voor minimaal 135k.
Doe maar niet, laat die prijs maar dalen want ik wil hem deze week zo goedkoop mogelijk oppakken >:)

• superessy
Had gegokt dat de prijs weer zou stijgen vannacht maar is niet gebeurd. Probeer hem alsnog te verkopen voor 133, en dan later vandaag nog goedkoper terug te kopen

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:34
superessy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:49:
Had gegokt dat de prijs weer zou stijgen vannacht maar is niet gebeurd. Probeer hem alsnog te verkopen voor 133, en dan later vandaag nog goedkoper terug te kopen
Ik zou niet lager gaan, want bij een verkoopprijs van 133K is je winst 350.
chengbondkwok schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 07:58:
[...]

Ik zou niet lager gaan, want bij een verkoopprijs van 133K is je winst 350.
dit dus.

Bovendien denk ik dat de bedragen van gold spelers na de crash nooit meer op het oude niveau qua prijs gaan komen.
Ze zullen na de crash denk ik nog lichtjes stijgen, maar de markt is compleet kapot gemaakt vrees ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• superessy
Precies de reden dat ik hem voor 133k wilde verkopen en niet lager. Ik had verwacht nu meer winst te kunnen maken maar zelfs de prijs van Aguero blijft nu laag. Dus wachten tot hij verder zakt en dan nogmaals kopen

• To easy
Net zoals suarez die wil ook niet dalen. Hij is nu 215k op xbox, maar hoop toch echt dat die dit weekend rond de 180-190k gaat :)
achteraf weten we het antwoord ;)

maar ik vind het wel bizar worden dat je tegen een schijntje een leuk team kan samenstellen.
dit dus voor 15k:
http://www.futbin.com/16/squad/151578

of een geinig bvva team voor 67k
http://www.futbin.com/16/squad/191847

of voor hetzelfde bedrag een leuke ander team:
http://www.futbin.com/16/squad/190433

dat was een maand geleden echt zwaar ondenkbaar met deze prijzen.

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:42:
achteraf weten we het antwoord ;)

maar ik vind het wel bizar worden dat je tegen een schijntje een leuk team kan samenstellen.
dit dus voor 15k:
http://www.futbin.com/16/squad/151578

of een geinig bvva team voor 67k
http://www.futbin.com/16/squad/191847

of voor hetzelfde bedrag een leuke ander team:
http://www.futbin.com/16/squad/190433

dat was een maand geleden echt zwaar ondenkbaar met deze prijzen.
Belachelijk eigenlijk he. Ik heb bijv een bbva team met martinez en james en die waren beide 40k en 70k toen ik ze 2 maand terug kocht ofzo. Het is gewoon te easy om nu nog in te stappen met fifa haha. 70k met muntenbonussen heb je zo. Een team van 12k heb je na een middag fifa al haha.
To easy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Belachelijk eigenlijk he. Ik heb bijv een bbva team met martinez en james en die waren beide 40k en 70k toen ik ze 2 maand terug kocht ofzo. Het is gewoon te easy om nu nog in te stappen met fifa haha. 70k met muntenbonussen heb je zo. Een team van 12k heb je na een middag fifa al haha.
en dan te bedenken dat ik het zondag wel wil zien wat je dan voor deze teams moet betalen. Volgens mij heb je het dan na 1 potje al bij elkaar :+

• To easy
Bean77 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:57:
[...]

en dan te bedenken dat ik het zondag wel wil zien wat je dan voor deze teams moet betalen. Volgens mij heb je het dan na 1 potje al bij elkaar :+
Haha dat zou echt erg zijn. Ik snap niet dat martinez nu al voor 2k weg gaat. Die spits gebruik ik nog steeds en is echt super fijn, maar die stats zijn echt te hoog voor 2k haha. Miss voor discard price dit weekend 8)7

Verwijderd

zou ik daar niet lekker in kunnen handelen haha? Martinez, prachtige stats ja en maar 2 K is niet misselijk

• To easy
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:33:
zou ik daar niet lekker in kunnen handelen haha? Martinez, prachtige stats ja en maar 2 K is niet misselijk
Nou dat is denk idd wel een goeie. Je moet wel ff geduld hebben, maar ik denk dat die volgende week wel voor 3k plus weer verkocht gaat worden.

Verwijderd

ik dacht het gister zelf ook al, ga er een stuk of 5 kopen denk ik :).

Waar ik trouwens echt van baal... Lacazette is zo moeilijk te combineren met BBVA of bundesl.

Ik vind dat echt de beste spits waar ik in jaren mee gespeeld heb

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:05:

Waar ik trouwens echt van baal... Lacazette is zo moeilijk te combineren met BBVA of bundesl.

Misschien samen met benzema in de spits en griezmann erachter voor een BBVA

Verwijderd

fritske23 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Misschien samen met benzema in de spits en griezmann erachter voor een BBVA
Tjah zou kunnen, maar ik vind benzema maar een lompe kul. Heb hem nu ook in mijn team (ligue 1), en hoewel zijn stats prima lijken, vind ik het maar een trage met de draaicirkel van een vrachtwagen zo lijkt het soms.

Griezman combi lijkt me indd wel wat !

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
zowiezo kan je volgens mij best een goed all-frans team maken.

Burp

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Whaha mijn team verkocht wat ik nog had, 250k.
Packs gekocht en 4k over hahaha HE-LE-MAAL niets.

Bij elkaar zo'n 1m aan packs gekocht en neymar het beste wat ik deze fifa heb gekregen haha
Klaar met FUT, handelen en de paar potjes waren leuk.

Tot volgend jaar!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:24:
Whaha mijn team verkocht wat ik nog had, 250k.
Packs gekocht en 4k over hahaha HE-LE-MAAL niets.

Bij elkaar zo'n 1m aan packs gekocht en neymar het beste wat ik deze fifa heb gekregen haha
Klaar met FUT, handelen en de paar potjes waren leuk.

Tot volgend jaar!
wie gokt kan verliezen ;)

Ik heb voornamelijk aan trade gedaan en daar toch wel de nodige coins mee binnengeharkt. Nu een erg leuk bundesliga team.
trouwens heb je meer mazzel gehad want een type neymar heb ik nooit gehad in packs. Dus wat dat betreft doe je het beter dan mij. ah nee, niet waar had nog een if90 lewa (twv 490k), maar buiten dat niet hoger dan een gold fabregas.
Je kan ook genoeg fun halen uit een cheap team.

• To easy
Ik heb ook al tig packs geopend en kwam niet verder dan een aubamayeng toen ie 20k waard was. En een vriend van mij heeft 3 packs geopend en speelt amper fifa en kreeg meteen een legend ter waarde van 450k en hij doet er niks mee...

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:05:

Lacazette is inderdaad fantastisch, daarom ga ik hem combineren met een soortgelijke speler en iemand die in vorige FIFA's ook echt fantastisch was:
http://www.futbin.com/16/squad/180382

Wellicht is zo'n team ook wat voor jou?

Verwijderd

dat is zeker wat voor mij, maar ik twijfel vanwege de opstelling :(. De opstelling is indd wel heerlijk om een hybrid team op te bouwen.

http://www.futbin.com/16/squad/202536

Ik weet niet, blijft lastig met laca :(

Denk dat ik jou team liever heb haha

• Kr44nVogel
Prijzen gaan weer omlaag. Zal straks op zijn hoogtepunt zijn denk ik. Daarna zal het weer stijgen

hoi

Verwijderd

Kr44nVogel schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:23:
Prijzen gaan weer omlaag. Zal straks op zijn hoogtepunt zijn denk ik. Daarna zal het weer stijgen
zo zal het morgen tot en met zaterdag ook gaan denk ik.

Verwijderd

denken jullie dat smorgens, smiddags of savonds over het algemeen het beste moment om in te kopen is?

• To easy
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:36:
denken jullie dat smorgens, smiddags of savonds over het algemeen het beste moment om in te kopen is?
Je moet je eigen team in de gaten houden. Dat verschilt nogal. De prijzen zullen meestal hetzelfde zijn, maar ik denk dat je hoe later het word vooral midden in de nacht wel meer kans hebt op biedingen te winnen bijvoorbeeld.

Verwijderd

To easy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:48:
[...]

Je moet je eigen team in de gaten houden. Dat verschilt nogal. De prijzen zullen meestal hetzelfde zijn, maar ik denk dat je hoe later het word vooral midden in de nacht wel meer kans hebt op biedingen te winnen bijvoorbeeld.
Zeker meer kans om biedingen te winnen, zelfde geldt in de ochtend. Maar ook geldt: hoe groter het aanbod, hoe lager de prijzen. Daarom vroeg ik wat over het algemeen het slimste is. Blijft lastig

• Jamesl
  • Laatst online: 13-11 07:54
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:00:
dat is zeker wat voor mij, maar ik twijfel vanwege de opstelling :(. De opstelling is indd wel heerlijk om een hybrid team op te bouwen.

http://www.futbin.com/16/squad/202536

Ik weet niet, blijft lastig met laca :(

Denk dat ik jou team liever heb haha
Ho ho lastig ?
Bouw alsjebleift dit dan: http://www.futhead.com/16/squads/5723962/ ;)
Ja de wasted links onderin zijn saai, kan je natuurlijk andere keeper etc voor nemen maar ik vond die handanovic heerlijk keepen en long throw is echt een must voor mij _/-\o_

Edit: Modric kan vervangen worden voor kovacic, is ook een heerlijke speler

[ Voor 5% gewijzigd door Jamesl op 14-01-2016 10:19 ]

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:50
Ik heb gisteren Ibrahimovic gekregen in het pakket en deze is 100.000 waard nu, is het verstandig om hem te verkopen of nog even wachten

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Denk dat ik dit team ga bouwen:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mvegM/70c7ceebba.jpg

Moeten de prijzen nog wel een beetje zakken. Gisteren steeg alles weer omdat niemand potjes kon spelen.

• MyUtd4Life
Zelf zou ik dan Marchisio kiezen in plaats van Khedira, omdat hij veelzijdiger is. Ook snap ik de keuze voor Maicon IF niet, terwijl je voor die prijs in mijn ogen beter voor Boateng (in plaats van Benatia) en Lichtsteiner kan kiezen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
pogba heb ik nu als leenspeler die is wel tof, helaas nog niet direct de coins om hem zelf ecgt vast te leggen.

Burp

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Wie weet wanneer de winter upgrades zullen plaatsvinden? Heb aardig wat geïnvesteerd in IF die, naar verwachting, een upgrade gaan krijgen. Was afgelopen dagen echt koopjesmarkt voor IF😂😀

• MyUtd4Life
Vorig jaar was dat half februari, dus waarschijnlijk dit jaar ook rond die tijd. Ik denk dat de vierde in form van Godín ook een goede is om te kopen, aangezien (als hij nu al vier IFs heeft) de kans groot is op een upgrade, waardoor ook alle in forms zullen stijgen qua rating. Stel je voor dat die FIF 90 of 91 rated wordt. Dat is qua stats gewoon een TOTY-kaart man!

Overigens: Dan is het natuurlijk het beste om die te kopen als morgenavond de TOTY-aanvallers in de packs komen of mogelijk van het weekend als alle TOTY-spelers nog keer in packs zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door MyUtd4Life op 14-01-2016 12:54 ]

Verwijderd

welke spelers zullen eigenlijk upgrade krijgen?

Auba, godin... en verder ? :)

• Beltoni
MyUtd4Life schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:40:
Zelf zou ik dan Marchisio kiezen in plaats van Khedira, omdat hij veelzijdiger is. Ook snap ik de keuze voor Maicon IF niet, terwijl je voor die prijs in mijn ogen beter voor Boateng (in plaats van Benatia) en Lichtsteiner kan kiezen.
Met Marchisio, Pogba en Vidal zou ik 3 allround CM's hebben. Allemaal met H/H workrates, Dat zou ik sowieso nooit doen. Daarom Khedira om ook echt een CDM in mijn team te hebben. IF Maicon is ook geen zekerheid. Misschien zet ik wel gewoon Florenzi daar neer. Kan ik inderdaad Boateng op de plek van Benatia zetten. Lichtsteiner is ook nog wel een optie alleen die komt voetballend te kort vergeleken bij Maicon of Florenzi.

• MyUtd4Life
Vind zelf in FIFA 16 dat je dat minder merkt dan voorheen. Ik heb ook regelmatig last gehad van CDMs met M/H die vaker in het strafschopgebied kwamen dan H/M CMs. Plus Marchisio heeft zijn skillmoves mee, iets waar ik erg veel gebruik van maak. Florenzi vind ik zelf iets te matig qua verdedigende en fysieke aspect. NIF Maicon is daarentegen weer heel allround natuurlijk.

Zou altijd mijn voorkeur hebben om te starten met NIF rechtsback met Boateng. Daarbij komt dat ik ook regelmatig mijn backs de instructies geef om achterin te blijven staan, zodat je minder gaten laat vallen bij een snelle tegenaanval. Dat compenseert die H/H van middenvelder(s) weer wat uiteraard. Maar blijft jouw goed recht natuurlijk om het volledig naar eigen invulling in te richten :P

Ben wel erg benieuwd hoe je team gaat spelen, want zeker die aanval ziet er echt gruwelijk uit.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-11 09:25
Nou even mn gal spuwen dan maar.

Wat is dit toch een vreselijk gescripte game. Ik was altijd een van degene die zei dat het wel mee viel en dat je eerst naar jezelf moet kijken. Maar vandaag spande de kroon hoor mensen.

Ik kom uit divisie 1 en zit inmiddels in divisie 4 met 3 verloren en 1 gelijk. Ik speel in deze divisie een wedstrijd waarin ik 14 schoten heb waarvan 10 op doel en 0 doelpunten. Mijn tegenstander, je raad het al, 1 schot 0 op doel toch 0-1 winnen. Ik ben dat zo zat hea! Hoe kan ik nu nog geloven dat fifa niet script. Het is zo overduidelijk dat ik mn wedstrijden moet verliezen en dat mn tegenstander ze moet winnen. Het zijn de kleine dingen waar je het aan ziet. Het net even de bal van de voet laten springen. Niet meteen schieten als je dat wil, en ik druk toch echt op het goede moment. Sta je toch voor het doel gaat de bal of huizenhoog over of is er een magistrale redding van de keeper of paal/lat. En ook tussen al die wedstrijden in divisie 2,3 en 4 zitten er echt wel een paar die ik gewoon terecht verlies. Maar 9 van de 10 keer die ik verlies heb ik meer schoten, meer schoten op doel, meer balbezit boven de 80% passing etc.

Wat is het toch een slechte game, maarja ik hou van voetbal dus zal ermee moeten leven denk ik...

En nee mn teams zijn (volgens mij) niet slecht ofzo.
http://www.futhead.com/16/squads/7609096/
http://www.futhead.com/16/squads/7609660/

Ik snap het gewoon niet meer. Ik zie niet in hoe ik dit om moet draaien. Op naar divisie 5 dan maar?!

• To easy
Arwintju schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:35:

Wat is dit toch een vreselijk gescripte game. Ik was altijd een van degene die zei dat het wel mee viel en dat je eerst naar jezelf moet kijken. Maar vandaag spande de kroon hoor mensen.

Ik kom uit divisie 1 en zit inmiddels in divisie 4 met 3 verloren en 1 gelijk. Ik speel in deze divisie een wedstrijd waarin ik 14 schoten heb waarvan 10 op doel en 0 doelpunten. Mijn tegenstander, je raad het al, 1 schot 0 op doel toch 0-1 winnen. Ik ben dat zo zat hea! Hoe kan ik nu nog geloven dat fifa niet script. Het is zo overduidelijk dat ik mn wedstrijden moet verliezen en dat mn tegenstander ze moet winnen. Het zijn de kleine dingen waar je het aan ziet. Het net even de bal van de voet laten springen. Niet meteen schieten als je dat wil, en ik druk toch echt op het goede moment. Sta je toch voor het doel gaat de bal of huizenhoog over of is er een magistrale redding van de keeper of paal/lat. En ook tussen al die wedstrijden in divisie 2,3 en 4 zitten er echt wel een paar die ik gewoon terecht verlies. Maar 9 van de 10 keer die ik verlies heb ik meer schoten, meer schoten op doel, meer balbezit boven de 80% passing etc.

Wat is het toch een slechte game, maarja ik hou van voetbal dus zal ermee moeten leven denk ik...

Ik snap het gewoon niet meer. Ik zie niet in hoe ik dit om moet draaien. Op naar divisie 5 dan maar?!
Amen haha.

Vind je 1e team wel erg aanvallend. Modric op cdm? ik zou overlopen worden daar dan en vind james tegenvallen op cm dan is die te snel staminaloos. Heb hem zelf op cam en dan is die echt unstoppable. Miss busquest als cdm kopen bijv?

• Arwintju
To easy schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Amen haha.

Vind je 1e team wel erg aanvallend. Modric op cdm? ik zou overlopen worden daar dan en vind james tegenvallen op cm dan is die te snel staminaloos. Heb hem zelf op cam en dan is die echt unstoppable. Miss busquest als cdm kopen bijv?
Ja ik ben nog aan het twijfelen. Aan de ene kant speelt (mits ik me wedstrijden mag winnen van EA) modric op CDM voor mij wel lekker. Loopt goed de gaten dicht en is lekker snel en wendbaar. Aan de andere kant mist hij wel het defensieve natuurlijk. Ik had daar eerst krychowiak, toch de beste cdm mijns inziens en hevig underrated, maar daar miste ik toch wat aanvallende kwaliteiten bij een wedstrijd met hoge druk waarbij ik mn CDM meeneem in de aanval. Normaliter staat modric in de tactische instellingen op achter blijven bij mij. Kroos heb ik vanwege zn fantastisch passing en long shots en rodriguez valt me idd wel een beetje tegen. Misschien hem is vervangen met modric en dan busquets op CDM. Ik ga even puzzelen. Maar zolang ea tegen mij is valt er niet veel te winnen :(

• To easy
Arwintju schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:21:
[...]

Ja ik ben nog aan het twijfelen. Aan de ene kant speelt (mits ik me wedstrijden mag winnen van EA) modric op CDM voor mij wel lekker. Loopt goed de gaten dicht en is lekker snel en wendbaar. Aan de andere kant mist hij wel het defensieve natuurlijk. Ik had daar eerst krychowiak, toch de beste cdm mijns inziens en hevig underrated, maar daar miste ik toch wat aanvallende kwaliteiten bij een wedstrijd met hoge druk waarbij ik mn CDM meeneem in de aanval. Normaliter staat modric in de tactische instellingen op achter blijven bij mij. Kroos heb ik vanwege zn fantastisch passing en long shots en rodriguez valt me idd wel een beetje tegen. Misschien hem is vervangen met modric en dan busquets op CDM. Ik ga even puzzelen. Maar zolang ea tegen mij is valt er niet veel te winnen :(
Ja precies maar busquets kan nog wel lekker mee voetballen hoor. Kryo is idd fijne maar wel echt puur sloper als cdm en weinig voetballend vermogen. En ik denk dat modric op de plek van kroos meer tot zijn recht komt en james echt alleen als cam tot zijn recht komt. Kijk maar idd zoveel kost busquets nu niet en heb je ook een leuke wissel voor als je modric daar wel wil houden, maar je miss tegen een moeilijke tegenstander moet ;).

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:15
Arwintju schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:35:

Helaas is dit standaard bij fut. Soms mag je gewoon niet winnen. Helemaal niks lukt dan, maar een volgend potje kan het best zijn dat alles lukt en onmogelijke passes aan komen.
Met TOTY was er toch altijd een moment dat het hele team in packs zit?
Ik lees hier niets over op de ea/fut/toty page, alleen dat vanaf morgen aanvallers in packs zitten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:46:
Met TOTY was er toch altijd een moment dat het hele team in packs zit?
Ik lees hier niets over op de ea/fut/toty page, alleen dat vanaf morgen aanvallers in packs zitten.
In het weekend is toch iedereen? Anders gaan die prijzen helemaal niet naar beneden ben ik bang :p

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2016 13:51 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:48:
[...]

In het weekend is toch iedereen?
Ik zie het niet staan op https://www.easports.com/...ews/2016/team-of-the-year
Aanvallers vanaf vandaag, niet morgen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Beltoni
Bossie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:52:
[...]

Ik zie het niet staan op https://www.easports.com/...ews/2016/team-of-the-year
Aanvallers vanaf vandaag, niet morgen :+
Ze kondigen het nooit van te voren aan maar elk jaar is er 1 dag (of zelfs korter) een moment wanneer alle TOTY spelers in packs zitten.
Beltoni schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:54:
[...]

Ze kondigen het nooit van te voren aan maar elk jaar is er 1 dag (of zelfs korter) een moment wanneer alle TOTY spelers in packs zitten.
Ah oke, thanks

Verwijderd

Beltoni schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:54:
[...]

Maar ik neem aan dat het wel direct na de aanvallers komt? Hoe was het vorig jaar dan weet je dat misschien?

• Beltoni
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:05:
[...]

Maar ik neem aan dat het wel direct na de aanvallers komt? Hoe was het vorig jaar dan weet je dat misschien?
Volgens mij wel, het is in ieder geval op de zondag. Weet niet meer of ze nou een dag allemaal in packs zitten of dat ze zondagmiddag weer een pack actie hebben. Houd de twitter feed in de gaten zou ik zeggen.

• To easy
Aanvallers zijn live!

Verwijderd

11 pakketjes en daarna nog 2 keer een 100k pack en geen TOTY speler kunnen pakken :p Jammer

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
2 pakketjes en ook niets :p

• Kr44nVogel
moet me echt inhouden maar ik ga niets openen :) wel Godin gekocht voor 79k

hoi

• To easy
ai jammer mensen! Ik houd me ook in haha. Wel lastig man ;)

Verwijderd

5 packjes geopend, men beste kaart? mcmanaman silver rare.

Tjah dikke troep tot nu toe. Nog 5 te gaan !

• daboytim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Neymar in 1 van mijn 100k packs :):):)
daboytim schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:05:
Neymar in 1 van mijn 100k packs :):):)
_/-\o_

kassa!

Verwijderd

Het handelen gaat steeds beter !

In twee dagen ruim 55 k bij elkaar gesprokkeld :)

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:10:
5 packjes geopend, men beste kaart? mcmanaman silver rare.

Tjah dikke troep tot nu toe. Nog 5 te gaan !
Neymar toty of de normal one ? O-)

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:57:
[...]

Neymar toty of de normal one ? O-)
Ik heb geen neymar gekregen, was t maar zo'n feest !

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
In ieder geval neuer in mn 100k pack, maken we er nog iets winst mee in zijn totaal. Alles bij elkaar ongeveer 110k..

Wel opvallend dat van de 24 spelers 6 een keeper was, die behalve neuer niks waard zijn :+

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 02:26:
[...]

Ik heb geen neymar gekregen, was t maar zo'n feest !
Oeps sorry de verkeerde haha. Ik gun jou het wel ;)

• The Jackel
  • Laatst online: 18:15
Prijzen zakken nog niet echt.. Aguero wordt alleen maar weer duurder (Xbox)

• superessy
Heb Aguero en de rest van mijn team gisteravond gekocht op ps4. Prijzen liggen nu weer hoger.

• Harribo
  • Nu online
Ik ben redelijk nieuw met Fut.
Ik speel Fut fifa 15 maar neem aan dat dat niet veel verschilt van 16(? )

Op zich gaat mijn team ok. Maar loop steeds tegen 1 probleem aan : om de haverklap verlopen de contracten van mijn spelers. Aangezien ik ongeveer een 600 per wedstrijd verdien en daarmee niet veel contracten via de transfers kan kopen, zitten mijn beste spelers weer zonder contact op de tribune.

Ben er al achter dat de beste contract koopjes achteraan in de rij zitten maar wat is nog verder een tip?
Afzender een fut newbee

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:47:
Ik ben redelijk nieuw met Fut.
Ik speel Fut fifa 15 maar neem aan dat dat niet veel verschilt van 16(? )

Op zich gaat mijn team ok. Maar loop steeds tegen 1 probleem aan : om de haverklap verlopen de contracten van mijn spelers. Aangezien ik ongeveer een 600 per wedstrijd verdien en daarmee niet veel contracten via de transfers kan kopen, zitten mijn beste spelers weer zonder contact op de tribune.

Ben er al achter dat de beste contract koopjes achteraan in de rij zitten maar wat is nog verder een tip?
Afzender een fut newbee
Voor nu misschien met zilver contractjes werken, zodra je wat meer gespaard hebt de gouden kopen. En dan niet de zeldzame maar de normale.

Op dit moment kun je een normaal gouden contract voor 150 - 250 coins kopen.

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:14:
[...]

Oeps sorry de verkeerde haha. Ik gun jou het wel ;)
Wel lief dat je me dat gunt ....
:P
Ik gun het mezelf ook enorm !!!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2016 13:55 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:55:
[...]

Wel lief dat je me dat gunt ....
:P
Ik gun het mezelf ook enorm !!!
EA ook, zolang je maar muntjes in de game blijft stoppen :+

• Harribo
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Voor nu misschien met zilver contractjes werken, zodra je wat meer gespaard hebt de gouden kopen. En dan niet de zeldzame maar de normale.

Op dit moment kun je een normaal gouden contract voor 150 - 250 coins kopen.
Ok maar ik weet niet welke ik dan steeds koop. Ik koop een contract voor 1 wedstrijd voor een speler voor een 150. Dus kan ik elke wedstrijd weer een contract kopen voor die speler. Schiet niet op
Ik koop dan een kaart die begint met +8.
Ik heb helemaal geen topspelers, +- 70.

Genoeg ge-ikt :-)

Verwijderd

Harribo schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Ok maar ik weet niet welke ik dan steeds koop. Ik koop een contract voor 1 wedstrijd voor een speler voor een 150. Dus kan ik elke wedstrijd weer een contract kopen voor die speler. Schiet niet op

De +1 contracten zijn brons (voor gouden spelers). Voor zilver contract kun je al 8 wedstrijden en goud contract 13 wedstrijden.

Voor 200-250 kan je 1 speler makkelijk 8-13 wedstrijden laten spelen. Slim inkopen doen!

• superessy
Harribo schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Fifa 15 zeg je? Dan zijn de contracten veel duurder omdat die game nauwelijks gespeeld wordt lijkt me. Wat kost een gold 28 contract? Denk wel 1000 coins? Die kosten in fifa 16 op dit moment maar 200.

Verwijderd

Vandaag heerlijke winst gemaakt, gister jackson martinez 40 keer gekocht voor +/- 2700 en vandaag verkopen voor +/- 3500 :)

Verwijderd

superessy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:16:
[...]

Fifa 15 zeg je? Dan zijn de contracten veel duurder omdat die game nauwelijks gespeeld wordt lijkt me. Wat kost een gold 28 contract? Denk wel 1000 coins? Die kosten in fifa 16 op dit moment maar 200.
Oeps dat was ik effe vergeten ja haha, fifa 15 is klote voor nu met contracten lijkt me indd.

• MyUtd4Life
Hoewel de prijzen niet zo laag waren als gehoopt, toch maar m'n nieuwe team gekocht gisteren. En omdat ik m'n twee goedkope teams zat was, ook die gelijk maar vervangen door één fitness team. Eerste indruk van beide teams is erg goed.

Basisteam: https://www.easports.com/...Id=k20txQIKnL80w:FFA16PS4

Fitness team: https://www.easports.com/...Id=ehIFNNuDnL80x:FFA16PS4

• To easy
MyUtd4Life schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:59:
Hoewel de prijzen niet zo laag waren als gehoopt, toch maar m'n nieuwe team gekocht gisteren. En omdat ik m'n twee goedkope teams zat was, ook die gelijk maar vervangen door één fitness team. Eerste indruk van beide teams is erg goed.

Basisteam: https://www.easports.com/...Id=k20txQIKnL80w:FFA16PS4

Fitness team: https://www.easports.com/...Id=ehIFNNuDnL80x:FFA16PS4
Mooie teams. Als ik 1 tip mag geven voor je 2de team zou ik varana vervangen voor pepe bijv of godin. Toch wat meer zekerheid achterin en niet duurder ofzo.

• Harribo
  • Nu online
Ok het ligt dus aan fifa 15. Een manier van ea om je steeds de laatste fifa te laten kopen?

• MyUtd4Life
To easy schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 15:39:
[...]

Mooie teams. Als ik 1 tip mag geven voor je 2de team zou ik varana vervangen voor pepe bijv of godin. Toch wat meer zekerheid achterin en niet duurder ofzo.
Thanks. Varane had ik toevallig al in m'n club en is ook qua chemistry goed. Aangezien ik nu Kroos op LCM heb staan, krijgt Varane gewoon 10 chemistry. Pepe en Godín zijn erg goede verdedigers, maar zijn qua chemistry toch wat moeilijker.

Zojuist ook een potje gehad waarbij ik met een lucky penalty 2-0 voor kom na een minuut of 20. Vervolgens legt die gast z'n controller weg en doet de rest van de tijd helemaal niks meer. Zo frustrerend om dan te moeten wachten, in plaats van dat die gast gewoon quit ;w

• Arwintju
Harribo schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:17:
Ok het ligt dus aan fifa 15. Een manier van ea om je steeds de laatste fifa te laten kopen?
Nee daar heeft ea niet zoveel mee te maken. Dit ligt puur aan vraag en aanbod. Contracten zijn schaars, vraag zal er nog wel zijn dus de contracten worden duurder.
Pagina: 1 ... 38 ... 102 Laatste