Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ik zag je squad en je wens voor Pogba en wilde daar toch even mee aan de slag om er wat van proberen te maken. Uiteraard om iedereen om volledige chemistry te krijgen is de moeilijkste uitdaging, maar het is gelukt. En vrij goed al zeg ik het zelf:

http://www.futbin.com/16/squad/181035

Die opstelling zelf vind ik echt heerlijk. Verdedigend sta je super goed gepositioneerd, terwijl je aanvallend erg veel druk kan zetten omdat de backs goed opkomen. Overal in je team heb je snelheid en duelkracht en kunnen je middenvelders zowel hun verdedigende- als aanvallende kwaliteiten laten zien. En dan wellicht nog een heel groot voordeel, in vergelijk met je team dat je nu hebt is het qua budget waarschijnlijk goed te doen :)

FIFA Benelux Administrator

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:01:
Ik zag je squad en je wens voor Pogba en wilde daar toch even mee aan de slag om er wat van proberen te maken. Uiteraard om iedereen om volledige chemistry te krijgen is de moeilijkste uitdaging, maar het is gelukt. En vrij goed al zeg ik het zelf:

http://www.futbin.com/16/squad/181035

Die opstelling zelf vind ik echt heerlijk. Verdedigend sta je super goed gepositioneerd, terwijl je aanvallend erg veel druk kan zetten omdat de backs goed opkomen. Overal in je team heb je snelheid en duelkracht en kunnen je middenvelders zowel hun verdedigende- als aanvallende kwaliteiten laten zien. En dan wellicht nog een heel groot voordeel, in vergelijk met je team dat je nu hebt is het qua budget waarschijnlijk goed te doen :)
Wow haha dat heb je mooi gedaan! Dit lijkt me nog best wel wat, maar dan moet ik eerst eens ff met zo'n opstelling spelen met de spelers die ik heb. Nog nooit zo gespeeld namelijk. En kan ik pastore niet beter voor di maria inruilen of ik iets over het hoofd dat pastore daar beter past. Of miss zelfs matuidi?

• MyUtd4Life
Zeker die opstelling de kans geven, één van de beste opstellingen dit jaar als je het mij vraagt.
Pastore vind ik één van de beste middenvelders van FIFA 16, omdat hij zo ontiegelijk veelzijdig is. Kan goed dribbelen, schieten, heeft wat kracht, kan aardig meeverdedigen en stanima is vrij goed. Matuidi is aanvallend te matig, Di Maria verdedigend te matig. Daarbij vind ik de vier sterren voor skill moves en weak foot een belangrijke factor voor de man die zoveel aanvallen opzet.

• To easy
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:13:
Zeker die opstelling de kans geven, één van de beste opstellingen dit jaar als je het mij vraagt.
Pastore vind ik één van de beste middenvelders van FIFA 16, omdat hij zo ontiegelijk veelzijdig is. Kan goed dribbelen, schieten, heeft wat kracht, kan aardig meeverdedigen en stanima is vrij goed. Matuidi is aanvallend te matig, Di Maria verdedigend te matig. Daarbij vind ik de vier sterren voor skill moves en weak foot een belangrijke factor voor de man die zoveel aanvallen opzet.
Duidelijk. Skillmoves niet mijn ding, maar 4 star weakfoot is wel heel nice. En idd deze zit tussen maria en matuidi in das is idd beter daar zo in het midden dan.

Ik ga eens kijken hoe en wat. Bedankt!

• MyUtd4Life
Omdat ik je geholpen heb, mag ik vast wel even schaamteloze promotie voor m'n eigen video maken.

Probeer dan in ieder geval deze skill move te leren, die is zo handig in FIFA 16.

Daarmee kan je zoveel spelers vrij voor de goal zetten, dus is het handig om die wel te kunnen met Pogba, Pastore en natuurlijk je spitsen.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik vind het echt heel erg moeilijk om momenteel keuzes te maken. Heb mijn teams al aardig samengesteld vorige week omdat de markt toen al gunstig was en ik niet heel erg zin had om te wachten.

Inmiddels is het met gelukt om weer 70k bij elkaar te krijgen welke ik wil uitgeven als de markt echt weer crasht.

Ik kan helaas geen links of fotos plaatsen op het werk dus ik schrijf het even uit (sorry)

Team 1: 41212 (2)

Tevez - Dybala
Pereyra
Marchisio - Lulic
Naingolan
Zuniga - Chiellini - Bonnuci - Lichtsteiner
Handanovic

Team 2: (4-3-3 (5) )

Depay Walcot
SIF Long

Yaya Toure Cazorla
Ramires
Azpiliqueta Vertonghen Kompany Walker
Begovic

Waar twijfel ik nu over:

Optie 1 is Lulic vervangen door SIF Pjanic of Pogba. Ik ben dan in een keer door mijn munten heen.
Optie 2 is vertonghen vervangen door Otamendi, Cazorla door De Bruyne en SIF Long (bewaar ik) voor Diego Costa.

Wat vinden jullie? Andere opties zijn ook welkom :)

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 07:54
wildcardxl schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:13:
Ik vind het echt heel erg moeilijk om momenteel keuzes te maken. Heb mijn teams al aardig samengesteld vorige week omdat de markt toen al gunstig was en ik niet heel erg zin had om te wachten.

Inmiddels is het met gelukt om weer 70k bij elkaar te krijgen welke ik wil uitgeven als de markt echt weer crasht.

Ik kan helaas geen links of fotos plaatsen op het werk dus ik schrijf het even uit (sorry)

Team 1: 41212 (2)

Tevez - Dybala
Pereyra
Marchisio - Lulic
Naingolan
Zuniga - Chiellini - Bonnuci - Lichtsteiner
Handanovic

Team 2: (4-3-3 (5) )

Depay Walcot
SIF Long

Yaya Toure Cazorla
Ramires
Azpiliqueta Vertonghen Kompany Walker
Begovic

Waar twijfel ik nu over:

Optie 1 is Lulic vervangen door SIF Pjanic of Pogba. Ik ben dan in een keer door mijn munten heen.
Optie 2 is vertonghen vervangen door Otamendi, Cazorla door De Bruyne en SIF Long (bewaar ik) voor Diego Costa.

Wat vinden jullie? Andere opties zijn ook welkom :)
Misschien beetje kijken naar hybrids? Er zijn dan meer opties lijkt me, ik weet niet om war voor speler je een team wikt bouwen? En bij opstelling 1 zit tevez op 7 chemistry!

• To easy
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:24:
Omdat ik je geholpen heb, mag ik vast wel even schaamteloze promotie voor m'n eigen video maken.

Probeer dan in ieder geval deze skill move te leren, die is zo handig in FIFA 16.
[video]

Daarmee kan je zoveel spelers vrij voor de goal zetten, dus is het handig om die wel te kunnen met Pogba, Pastore en natuurlijk je spitsen.
Haha oke ik zal eens kijken.

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Jamesl schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:55:
[...]

Misschien beetje kijken naar hybrids? Er zijn dan meer opties lijkt me, ik weet niet om war voor speler je een team wikt bouwen? En bij opstelling 1 zit tevez op 7 chemistry!
Hoef niet het hele team om te bouwen, mijn teams bevallen me prima :)

Wil alleen tijdens toty mijn resterende munten gebruiken voor een of meerdere upgrades in 1 van mijn twee teams.

Tevez zit op 9 chem Loyalty + argentijnse trainer + argentijnse competitie trainer ;) Maar heb hem ook een tijdlang op 7 gehad, maakt bij hem vrij weinig uit. 63 wedstrijden 78 goals en 34 assists.

Verwijderd

hoi
mag ik hier misschien een vraag stellen

mijn zoontje speelt fifa ultimate team op dit moment maar in het eerste seizoen komt die niet verder dan 3 wedstrijden want dan moet hij steeds tegen het zelfde team er staat dan elke keer dat hij kampioen is geworden maar dan gebeurt er verder niks

wat doet hij fout of wat moet hij anders doen

bij voorbaat bedankt

mvg jordy

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:49:
hoi
mag ik hier misschien een vraag stellen

mijn zoontje speelt fifa ultimate team op dit moment maar in het eerste seizoen komt die niet verder dan 3 wedstrijden want dan moet hij steeds tegen het zelfde team er staat dan elke keer dat hij kampioen is geworden maar dan gebeurt er verder niks

wat doet hij fout of wat moet hij anders doen

bij voorbaat bedankt

mvg jordy
Ik gok erop dat hij dan misschien een toernooi aan het spelen is. Hetzelfde toernooi haha. Je moet namelijk als je meer wedstrijden wil spelen voor seizoenen kiezen. Dan kan je door spelen tegen verschillende tegenstanders. Er zit ook nog verschil in tussen offline en online. Offline kom je vaak dezelfde teams tegen als je een keuze maakt voor een bepaald land waar je in gaat spelen. Online krijg je elke wedstrijd een andere persoon tegen je die ook online speelt.

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:03:
[...]

Ik gok erop dat hij dan misschien een toernooi aan het spelen is. Hetzelfde toernooi haha. Je moet namelijk als je meer wedstrijden wil spelen voor seizoenen kiezen. Dan kan je door spelen tegen verschillende tegenstanders. Er zit ook nog verschil in tussen offline en online. Offline kom je vaak dezelfde teams tegen als je een keuze maakt voor een bepaald land waar je in gaat spelen. Online krijg je elke wedstrijd een andere persoon tegen je die ook online speelt.
hij zegt dat die in seizoen 10 is en dat die kampioen word en dan als die terug bij het hoofdmenu is dat is de wedstrijd niet gespeeld want er zijn ook geen punten bij gekomen , hij blijft dan op 3 gewonnen wedstrijden staan , het toernooi heeft die ook gespeeld maar hij zegt echt dat het gaat om de competitie hij speelt offline .als ik ernaar kijk dan denk ik dat het te maken heeft dat de volgende tegenstander semi prof is en de andere waar die al van gewonnen heeft amateurs zijn
de laatste dagen de markt aan het bijhouden, maar de echte crash moet nog gaan gebeuren lijkt het wel. Ik had al een "voorcrash" verwacht.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
Het volgende team hoop ik tjdens de crash te kopen om af te wisselen met mijn NL team:

Afbeeldingslocatie: http://rioraad.nl/afbeeldingen/FUT%20TOTYcrash.PNG

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:21:
[...]

hij zegt dat die in seizoen 10 is en dat die kampioen word en dan als die terug bij het hoofdmenu is dat is de wedstrijd niet gespeeld want er zijn ook geen punten bij gekomen , hij blijft dan op 3 gewonnen wedstrijden staan , het toernooi heeft die ook gespeeld maar hij zegt echt dat het gaat om de competitie hij speelt offline .als ik ernaar kijk dan denk ik dat het te maken heeft dat de volgende tegenstander semi prof is en de andere waar die al van gewonnen heeft amateurs zijn
Mm dan is het wat anders. Zou je misschien een paar screenshots kunnen plaatsen om het wat duidelijker te maken. En ziet hij wel eens "disconected from ea servers staan" na een potje spelen?

En tegenstanders worden langzaam idd moeilijker, maar dat moet je niet tegen houden om er tegen te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door To easy op 08-01-2016 14:52 ]

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
(jarig!)
Is dit nou ook het elftal wat EA gaat gaat uitbrengen voor Team of the Year?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18
homernt schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:45:
Is dit nou ook het elftal wat EA gaat gaat uitbrengen voor Team of the Year?
Nee, dit is van UEFA. TOTY kijkt naar FIFA.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
(jarig!)
chengbondkwok schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:54:
[...]

Nee, dit is van UEFA. TOTY kijkt naar FIFA.
Oeps dat is waar ook FIFA16 8)7

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:51:
[...]

Mm dan is het wat anders. Zou je misschien een paar screenshots kunnen plaatsen om het wat duidelijker te maken. En ziet hij wel eens "disconected from ea servers staan" na een potje spelen?

En tegenstanders worden langzaam idd moeilijker, maar dat moet je niet tegen houden om er tegen te spelen.
dat lukt niet dan moet ik een abonnement afsluiten van `50 euro

tis een een speler seizoen hij moest beginnen in div 10
en daar heeft die 3 wedstrijden gewonnen en de 4de al een paar x maar dan moet die telkens de
4de wedstrijd opnieuw spelen ze zeggen dan dat die landstitel heeft gewonnen maar der gebeurt dan verder niks . kan het niks te maken hebben dat die semi prof teams dan te goed zijn waardoor die daar nog niet
tegen mag spelen ??
kan ik het bijvb ook nog ergens anders bekijken een uitleg over het spel vroeger zaten er nog weleens boekjes bij maar ik kan er verder weinig over vinden op het net

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:34:
[...]

dat lukt niet dan moet ik een abonnement afsluiten van `50 euro

tis een een speler seizoen hij moest beginnen in div 10
en daar heeft die 3 wedstrijden gewonnen en de 4de al een paar x maar dan moet die telkens de
4de wedstrijd opnieuw spelen ze zeggen dan dat die landstitel heeft gewonnen maar der gebeurt dan verder niks . kan het niks te maken hebben dat die semi prof teams dan te goed zijn waardoor die daar nog niet
tegen mag spelen ??
kan ik het bijvb ook nog ergens anders bekijken een uitleg over het spel vroeger zaten er nog weleens boekjes bij maar ik kan er verder weinig over vinden op het net
Wat voor abonnement bedoelt u?

Ja ik vind het een beetje lastig ik moet het echt zien eigenlijk. Misschien heeft het te maken dat niet genoeg fitte spelers mee heeft ofzo of iets in die trand. Nee de moeilijkheidsgraad moet je eigenlijk niet tegenhouden om tegen te spelen.

Misschien dat je op de officiele fifa site en daar op de forums even kan kijken? Of een vriendje van je zoontje die ook fifa heeft vragen?

Iemand anders hier die misschien een antwoord hier op heeft?

[ Voor 43% gewijzigd door To easy op 08-01-2016 16:48 ]

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:47:
[...]

Wat voor abonnement bedoelt u?

Ja ik vind het een beetje lastig ik moet het echt zien eigenlijk. Misschien heeft het te maken dat niet genoeg fitte spelers mee heeft ofzo of iets in die trand. Nee de moeilijkheidsgraad moet je eigenlijk niet tegenhouden om tegen te spelen.

Misschien dat je op de officiele fifa site en daar op de forums even kan kijken? Of een vriendje van je zoontje die ook fifa heeft vragen?

Iemand anders hier die misschien een antwoord hier op heeft?
bedoel als ik hier een foto wil toevoegen bij fotoalbum staat er dat ik een abbo moet hebben
om foto s te versturen en poste ze hebben het over karmas ofzo op tweeakters
en nee hij stopt niet omdat die tegen beteren moet maar het spel gaat gewoon niet verder
ik ga wel wat andere sites bekijken

• To easy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:56:
[...]

bedoel als ik hier een foto wil toevoegen bij fotoalbum staat er dat ik een abbo moet hebben
om foto s te versturen en poste ze hebben het over karmas ofzo op tweeakters
en nee hij stopt niet omdat die tegen beteren moet maar het spel gaat gewoon niet verder
ik ga wel wat andere sites bekijken
Aah oke dat wist ik niet. Succes iig!

Verwijderd

tis gelukt hij heeft wat andere spelers gekocht en toen ging het wel door
top bedankt voor je hulp

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:26:
de laatste dagen de markt aan het bijhouden, maar de echte crash moet nog gaan gebeuren lijkt het wel. Ik had al een "voorcrash" verwacht.
Of iedereen is voor een keer niet zo dom om alles met veel verlies te verkopen (wat ik me eigenlijk ook niet kan voorstellen met al die kuddedieren :p ). Ik heb IF Mkhitaryan voor 47.500 en IF Hernandez voor 39.750 wat op zich prima prijzen zijn als je het mij vraagt en ze zitten na een paar dagen nog steeds beide boven die bedragen. Ook kopen mensen nog steeds spelers voor meer dan de BiN die op Futbin staat dus ik vraag me af of het nog wel veel gaat dalen (Piszczek bijvoorbeeld die ik dacht nog even goedkoop te kunnen halen).

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 15:22

Kju

Ik hoop het wel want ik wil een Aguero..

PSN: Kjujay

• To easy
Mmm ben bang dat de crash pas mid volgende week valt als zo door gaat :(

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:32:
Prijzen gaan inderdaad weer omhoog. Ook de discard spelers gaan soms nog voor meer dan dat ze waard zijn de deur uit. Dacht ik begin alvast met wat spelers voor een Nederlands team maar elke keer bied weer iemand anders :p

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:40:
[...]

Prijzen gaan inderdaad weer omhoog. Ook de discard spelers gaan soms nog voor meer dan dat ze waard zijn de deur uit. Dacht ik begin alvast met wat spelers voor een Nederlands team maar elke keer bied weer iemand anders :p
We moeten nog een aantal dagen geduld hebben haha!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Als ik naar de eas FC catalog wil gaan, middels start op de 360. Krijg ik een melding dat mijn gameprofiel geen rechten heeft voor deze functie. Heeft altijd gewerkt. Daarnaast krijg ik ook de speciale packs niet meer te zien. Staat dan in het start scherm nu rare gold player pack, maar in de store is het leeg. Iemand een idee? Van de week had ik het ook al met de jumbo packs, maar die kwamen na een paar keer proberen wel terug. EA contacten is mission impossible.

Kan wel gewoon Online spelen

Update. Mijn privacy instelling stond op tiener?? Kan weer bij de catalogus. Maar de player packs zijn nog steeds niet beschikbaar

[ Voor 14% gewijzigd door Hoodlum77 op 09-01-2016 17:19 ]

To easy schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:32:
net if neuer gekocht voor 50k onder de laagste bin. Volgens mij kan je wel cheap shoppen, maar moet je niet uitgaan van bin's.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:09:
[...]

net if neuer gekocht voor 50k onder de laagste bin. Volgens mij kan je wel cheap shoppen, maar moet je niet uitgaan van bin's.
Mag toch hopen dat de prijzen nog een beetje dalen :p. Sommige spelers zijn weer gewoon naar de eerdere waarde gegaan wat toch wel gek is.

https://www.easports.com/...Id=c6r1LDjAnL8jM:FFA16PS4

Allemaal voor discard prijs of onder de BiN die je op Futbin ziet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2016 17:39 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:32:
[...]

Mag toch hopen dat de prijzen nog een beetje dalen :p. Sommige spelers zijn weer gewoon naar de eerdere waarde gegaan wat toch wel gek is.

https://www.easports.com/...Id=c6r1LDjAnL8jM:FFA16PS4

Allemaal voor discard prijs of onder de BiN die je op Futbin ziet :P
Dure IF's kan je ook wat geluk mee hebben heb ik gezien.
Maar Huntelaar in de spits? Die ga je elke keer in de rust wisselen? :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:52:
[...]

Dure IF's kan je ook wat geluk mee hebben heb ik gezien.
Maar Huntelaar in de spits? Die ga je elke keer in de rust wisselen? :P
Wist even niet wie ik in de spits wou hebben. Kan ook Robben als RF in de spits gooien en dan Promes als rechter vleugelspeler.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:02:
[...]

Wist even niet wie ik in de spits wou hebben. Kan ook Robben als RF in de spits gooien en dan Promes als rechter vleugelspeler.
ik mis sneijder wel in je team. Dat is echt pas een baas. Heerlijk met long shots en vrije trappen. Eigenlijk wel een musthave.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:09:
[...]

ik mis sneijder wel in je team. Dat is echt pas een baas. Heerlijk met long shots en vrije trappen. Eigenlijk wel een musthave.
Zit bij de reserves. Heb echt een hekel aan Sneijder gekregen wanneer ik tegen een team moest spelen waar hij in speelde dus neem aan dat hij redelijk wat schade kan aanrichten. Maar omdat ik op dit moment voor een 443(5) opstelling waar een trage spits beter werkt (tenminste zo ervaar ik het).

Ik zit ook nog te overwegen om voor mijn 1e team de linkerkant compleet om te gooien naar Neymar - Iniesta en Alba. Ik kan ze allemaal op 10 chem krijgen zonder verder aanpassingen. Neem aan dat de prijs van de 88 Neymar op zijn laagst is na de upgrade periode aangezien iedereen dan toch voor de upgrade gaat. Hoe speelt Alba ten opzichte van Alaba kan iemand mij dat vertellen?
To easy schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 23:17:
[...]

Duidelijk. Skillmoves niet mijn ding, maar 4 star weakfoot is wel heel nice. En idd deze zit tussen maria en matuidi in das is idd beter daar zo in het midden dan.

Ik ga eens kijken hoe en wat. Bedankt!
Dit team nog aangeschaft en getest?
Vind deze wel erg goed gevonden en Zlatan is momenteel erg cheap :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Zo! Ik was klaar met het wachten op de crash. Heb zorgvuldig mijn coins geteld, teams gemaakt en de knoop doorgehakt!

Vanaf heden ben ik de trotse eigenaar van deze twee teams:

Main team
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/49848cf17c63a1c1b91a0935b309b8d5.png

Fitness team
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/893c3ad949cec7c434614213b5a2ef26.png

Ik was helemaal klaar met het constant in de gaten houden van de markt en uiteindelijk toch wel tevreden met deze teams. Zou niet weten wat ik in mijn main squad anders zou willen doen tbh.

Iemand anders al de knoop doorgehakt en ook zijn teams al gekocht?
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:36:
Zo! Ik was klaar met het wachten op de crash. Heb zorgvuldig mijn coins geteld, teams gemaakt en de knoop doorgehakt!

Ik was helemaal klaar met het constant in de gaten houden van de markt en uiteindelijk toch wel tevreden met deze teams. Zou niet weten wat ik in mijn main squad anders zou willen doen tbh.

haha ik ook. Afgelopen uur bezig geweest met kopen. Moet er nog 1 toevoegen en dan is mijn 1ste team klaar.
2e team wacht ik nog wel even mee.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:36:

Vanaf heden ben ik de trotse eigenaar van deze twee teams:

Main team
[afbeelding]

Fitness team
[afbeelding]

nice Bergkamp :) Wil ik ook graag heb je er al games mee gespeeld ? Ik heb uiteindelijk Crespo Litmanen en Shearer verkocht voor 100k winst. Zit nu weer op 1.3mil , ik wacht nog even heb alleen IF iniesta gehaald ga daar een team omheen maken

hoi

Ik hoop ook nog twee versterkingen te kunnen halen, de prijzen moeten echter naar wel een beetje inzakken voordat ik beide kan halen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
Bossie schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:21:
[...]

Dit team nog aangeschaft en getest?
Vind deze wel erg goed gevonden en Zlatan is momenteel erg cheap :o
Nee nog niet. Ik wacht echt op de "grote" crash :)
mijn laatste aankoop is binnen.

Dit is mijn team geworden
http://www.futbin.com/16/squad/186442

Nu maar even wachten op de echte crash voor mijn 2e team.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 09-01-2016 20:10 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:01:
mijn laatste aankoop is binnen.

Dit is mijn team geworden
http://www.futbin.com/16/squad/186442

Nu maar even wachten op de echte crash voor mijn 2e team.
Volgens mij heb je redelijk wat knaken maar de IF upgrade van Reus is het toch niet waard om bijna 10 keer zo veel uit te geven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:20:
[...]

Volgens mij heb je redelijk wat knaken maar de IF upgrade van Reus is het toch niet waard om bijna 10 keer zo veel uit te geven?
Een IF is het bijna nooit waard hoor. Ik heb bijvoorbeeld alleen de IF van Nainggolan gekocht omdat het voor mij 1 van de beste allround middenvelders van het spel is. SIF Aubameyang eerst voor de pace maar nu vooral voor de upgrade :)

Andere reden dat een IF het waard zou kunnen zijn is een positiewisseling (Di Maria van CAM naar RW bijvoorbeeld). Maar afgezien daarvan is de eerste IF het eigenlijk nooit waard. Het lijkt wel mooi hoor, maar veel verschil zul je er niet van merken.

Maar toch een erg mooi team Bean77, maar dan zou ik nog eerder voor BBVA kiezen als je voor IF's wilt gaan. Daarnaast is Lahm eigenlijk te klein voor die CDM positie IMO.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:20:
[...]

ach omdat het kan ;)
Rationeel bekeken kan je ook een simpel gold team samenstellen. Grootste impact is wel het niveau van de speler zelf, dus dat zou de beste keus zijn om te gaan upgraden. Ook in mijn geval ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:28:
[...]

Maar toch een erg mooi team Bean77, maar dan zou ik nog eerder voor BBVA kiezen als je voor IF's wilt gaan. Daarnaast is Lahm eigenlijk te klein voor die CDM positie IMO.
mezelf kennende zal ik nog wel wat gaan veranderen de komende tijd. Ben nog nooit klaar geweest met een team. Al was het maar om eens weer eens wat anders te spelen.
En eens met Lahm, mijn grootste zwakte vind ik zelf. Ik hoop hem op zijn kracht te kunnen gebruiken, anders moet ik gaan puzzelen. Normaal heb ik types als toure, pogba e.d. staan. Dit is idd andere koek.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:54:
[...]

ach omdat het kan ;)
Rationeel bekeken kan je ook een simpel gold team samenstellen. Grootste impact is wel het niveau van de speler zelf, dus dat zou de beste keus zijn om te gaan upgraden. Ook in mijn geval ;)

[...]

mezelf kennende zal ik nog wel wat gaan veranderen de komende tijd. Ben nog nooit klaar geweest met een team. Al was het maar om eens weer eens wat anders te spelen.
En eens met Lahm, mijn grootste zwakte vind ik zelf. Ik hoop hem op zijn kracht te kunnen gebruiken, anders moet ik gaan puzzelen. Normaal heb ik types als toure, pogba e.d. staan. Dit is idd andere koek.
Luiz Gustavo is wel groot en heeft 80 strength.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:28:
[...]

Een IF is het bijna nooit waard hoor. Ik heb bijvoorbeeld alleen de IF van Nainggolan gekocht omdat het voor mij 1 van de beste allround middenvelders van het spel is. SIF Aubameyang eerst voor de pace maar nu vooral voor de upgrade :)

Andere reden dat een IF het waard zou kunnen zijn is een positiewisseling (Di Maria van CAM naar RW bijvoorbeeld). Maar afgezien daarvan is de eerste IF het eigenlijk nooit waard. Het lijkt wel mooi hoor, maar veel verschil zul je er niet van merken.
Positie kan ik inderdaad begrijpen. Ik heb zelf ook nog wel een paar IFs die op zich geen noemenswaardige upgrade hebben maar ik hou ze in verband met een eventuele upgrade en anders kan ik ze nog wel in mijn team kwijt. IF Nainggolan is volgens mij wel een leuke kaart ja.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 20:58:
[...]

Luiz Gustavo is wel groot en heeft 80 strength.
die zit bij mij op de bank als backup ;)
We gaan het gewoon proberen met lahm en we zien wel :)

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ben ook bijna klaar!
http://www.futbin.com/16/squad/186706

Wil Aguero nog erbij. Alle spitsen geprobeerd in deze opstelling, maar weinig draaien lekker in hun eentje. Diego Costa IF als laatste geprobeerd, maar was het ook net niet.

Kompany vervangen door Koscielny SIF, en Otamendi voor IF.

Moet zeggen dat ik IF Eriksen lekkerder vind spelen dan Santi.

Misschien nog SIF Sanchez voor Hazard. Had hiervoor NIF Sanchez en die speelde ook erg fijn.

Nog tips, zeker als vervanger voor Santi, dan hoor ik het graag

• MyUtd4Life
Laatste dag voor het Team of the Year, nu wordt het toch echt tijd dat de prijzen eens gaan zakken anders kan ik het team dat ik voor ogen had deels vergeten :/

Hoodlum77 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:49:

Nog tips, zeker als vervanger voor Santi, dan hoor ik het graag
Schuif Toure eens door als CAM, en dan Matic als CM.
Rooney werkt overigens ook prima als CAM.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 10 januari 2016 @ 02:40:
Laatste dag voor het Team of the Year, nu wordt het toch echt tijd dat de prijzen eens gaan zakken anders kan ik het team dat ik voor ogen had deels vergeten :/
Zelfde hier. Sommige spelers zijn gewoon 100k in prijs gestegen zoals IF Lahm :p Hopelijk gaat iedereen straks voor die TOTY spelers en verkopen ze rest

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-11 22:42
Twijfels, of ik spelers nog even ga verkopen nu gezien de hoge prijzen. Had het tot nu toe gehouden. Speel erg weinig UT momenteel, en dus denk ik dat het loont.
Heb gistermiddag en vanochtend een paar FUT sessies gedaan, maar ik hou het voor gezien voor vandaag.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar heb opeens bijzonder veel lag en dat is helaas niet goed voor het resultaat :(

Ik ben inmiddels geswitcht van 4222 naar 442(2), aangezien dit een vrijwel identieke formatie echter kan ik nu mijn CAMs vervangen door een LM/RM. Robben is inmiddels binnen, zal nog even een tijdje door moeten grinden om Reus te kunnen halen. Als Reus binnen is, dan kan ik weer eens switchen naar 352 :)

Ik vraag me overigens wel af of het verstandig was om Robben nu te halen, of dat ik hem beter kan terugverkopen en na TOTY terughalen.

-- edit
Ik zat een aantal statistieken door te nemen op whoscored.com en het viel me dat het merendeel van de ploegen die ik bekeken heb spelen op possesion / conservative, zijn er ook spelers die deze stijl toepassen in FUT itt het bekende agressieve ?

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 10-01-2016 13:05 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:00:
Heb gistermiddag en vanochtend een paar FUT sessies gedaan, maar ik hou het voor gezien voor vandaag.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar heb opeens bijzonder veel lag en dat is helaas niet goed voor het resultaat :(

Ik ben inmiddels geswitcht van 4222 naar 442(2), aangezien dit een vrijwel identieke formatie echter kan ik nu mijn CAMs vervangen door een LM/RM. Robben is inmiddels binnen, zal nog even een tijdje door moeten grinden om Reus te kunnen halen. Als Reus binnen is, dan kan ik weer eens switchen naar 352 :)

Ik vraag me overigens wel af of het verstandig was om Robben nu te halen, of dat ik hem beter kan terugverkopen en na TOTY terughalen.

-- edit
Ik zat een aantal statistieken door te nemen op whoscored.com en het viel me dat het merendeel van de ploegen die ik bekeken heb spelen op possesion / conservative, zijn er ook spelers die deze stijl toepassen in FUT itt het bekende agressieve ?
Ik gok dat de NIF kaart van Robben nog wel wat goedkoper word alleen zal het niet veel minder worden ben ik bang. Ik wil hem zelf ook halen en zit ook te kijken naar zijn prijs die boven de 180k blijft.

Ik ben wel bezig om meer te gaan passen en ga het volgende maand eens uit testen of het mij met FUT ook lukt. Met carriere ging het prima om possessie voetbal te spelen tegen de computer zonder al te veel balverlies dus ik denk dat het online ook wel gaat lukken om boven de 85% passing te blijven. Het enige probleem van possessie is wel dat je minder kansen creëert omdat je het langzamer opbouwt .

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Prijzen beginnen te dalen nu.

PSN: Direstraits87

• MyUtd4Life
Yep, maar omdat de situatie anders is dan voorgaande jaren, is niet echt duidelijk wanneer de prijzen het laagst zullen zijn. Waar dit voorgaande jaren voor het verschijnen van TOTY was, kan het nu wel eens op de laatste dagen zijn. Wanneer gaan jullie kopen?

• superessy
Wanneer zijn de laatste dagen? Morgen de eerste packs? Eind van de week de laatste?

• To easy
Ik gok op de dag dat alle toty spelers tegelijk in de packs kunnen zitten. Dat er dan maar massaal gekocht gaat worden en wij onze teams cheaper kunnen oppakken :)

• superessy
Maar gebeurt dat deze week? Of zit volgende week daar ook nog bij?

• MyUtd4Life
Normaal gesproken is het als volgt:
Maandag keepers en verdedigers, woensdag de middenvelders, vrijdag de aanvallers en zaterdag en (mogelijk) zondag alle spelers met veel special packs.

• To easy
superessy schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:17:
Maar gebeurt dat deze week? Of zit volgende week daar ook nog bij?
Aankomende week gewoon!
MyUtd4Life schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:04:
Yep, maar omdat de situatie anders is dan voorgaande jaren, is niet echt duidelijk wanneer de prijzen het laagst zullen zijn. Waar dit voorgaande jaren voor het verschijnen van TOTY was, kan het nu wel eens op de laatste dagen zijn. Wanneer gaan jullie kopen?
Ik ga zaterdag packs kopen. Toch handig als ze er allemaal in zitten. temeer ook omdat ik geen TOTY team ga maken, maar als ik toevallig een TOTY krijg verkoop ik hem voor de coins.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op zondag 10 januari 2016 @ 02:40:
ik heb het idee dat er op dit moment amper packs verkocht worden.

Met verkopen gaat het ook niet al te best standaard gouden spelers was ik zo kwijt nu staan ze best een behoorlijke tijd op de lijst.

Burp

• Thomas18GT
  • Laatst online: 11-11 13:32
Wii4all schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:53:
[...]

ik heb het idee dat er op dit moment amper packs verkocht worden.

Met verkopen gaat het ook niet al te best standaard gouden spelers was ik zo kwijt nu staan ze best een behoorlijke tijd op de lijst.
Waarom zou je nu packs gaan kopen? Iedereen wacht toch totdat er TOTY spelers zijn.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Dat klopt, hele markt op zn gat. Niemand koopt peks of verkoopt spelers. Iedereen houdt zn coins in zn zak ;)

Burp

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 07:54
Hoe laat word het bekend gemaakt? Eerste spelers? ik heb wel zin om 4 100 K packs te halen aankomende zaterdag! Maar mij kennende zal er hoogste Chiellini odzo inzitten.. Maargoed quicksell waarde is ooj nog 20 K per pack! 7(8)7

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-11 14:24
Vorig jaar begon het om 9 uur Nederlandse tijd.

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
bron: http://www.ultimateteam.co.uk/2016/01/11/fifa-16-toty/

FIFA 16 TOTY Goalkeeper and Defenders

TOTY Goalkeeper and Defenders will be released into packs at around 8pm (UK time) 11th January 2016 and will be available until 6pm (UK) 13th January 2016.

Prediction: GK: Manuel Neuer – FC Bayern 96 (SIF)
Prediction: LB: David Alaba – FC Bayern 92 (SIF)
Prediction: RB: Dani Alves – FC Barcelona 91 (SIF)
Prediction: CB: Jérôme Boateng – FC Bayern 93 (SIF)
Prediction: CB: Sergio Ramos – Real Madrid 93

FIFA 16 TOTY Midfielders

Available from 6pm (UK) 13th January 2016 until 6pm (UK) 15th January 2016.

Prediction: CM: Paul Pogba – Juventus 93
Prediction: CM: Iniesta – FC Barcelona 95 (SIF)
Prediction: CAM: James Rodríguez – 94

FIFA 16 TOTY Forwards

Available from 6pm (UK) 15th January 2016 until 6pm (UK) 16th January 2016.

Prediction: LW: Neymar – FC Barcelona 97 (FIF)
Prediction: LW: Cristiano Ronaldo – Real Madrid 99 (FIF)
Prediction: RW: Lionel Messi – FC Barcelona 98

We also expect the entire team to be released at 6pm (UK) 16th or 17th January 2016 until 6pm (UK) 18th January 2016.

• To easy
Volgens de nieuwste speculaties word alaba vervangen door marcello en pogba door vidal. En waarschijnlijk boateng door Silva.

Ik wil bijv silva en vidal nog in mijn team hebben is het dan slim om die nu te kopen of ook te wachten tot dit weekend? Aangezien die niet in packs zitten Waneer toty players in packs zitten.
hou es op ;) als ik TOTY spelers zou willen in mijn team dan zou dat wel alaba, boateng en neuer zijn :P
de rest gaat zo de verkoop in.

Verwijderd

Ik heb 1 gold pack, 2 premium gold packs en 2 jumbo premium gold 26 packs :p Volgens mij als je offline gewoon niet al te veel overtredingen maakt (ik had er 2 gemaakt gedurende de 4 wedstrijden) dan krijg je ook betere pakjes (of ze hebben sowieso de pakketjes verbeterd). Dit weekend maar eens kijken wat er in zit :p
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:18:
Ik heb 1 gold pack, 2 premium gold packs en 2 jumbo premium gold 26 packs :p Volgens mij als je offline gewoon niet al te veel overtredingen maakt (ik had er 2 gemaakt gedurende de 4 wedstrijden) dan krijg je ook betere pakjes (of ze hebben sowieso de pakketjes verbeterd). Dit weekend maar eens kijken wat er in zit :p
lijkt mij toch gek als het aantal overtredingen van invloed zou zijn op de kwaliteit van de pakjes.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:22:
[...]

lijkt mij toch gek als het aantal overtredingen van invloed zou zijn op de kwaliteit van de pakjes.
Toch even opgezocht en blijkbaar boeit het niet. Het zou misschien wel goed zijn voor online aangezien daar rode kaarten niks uitmaken (voor de volgende wedstrijd).

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
? Natuurlijk wel, de speler is dan geschorst voor de volgende wedstrijd...

Verwijderd

Cerberi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:42:
? Natuurlijk wel, de speler is dan geschorst voor de volgende wedstrijd...
Bij draft maakt het niks uit. Sommige mensen gaan nadat ze voor staan zo onnodig veel slide tackelen om ervoor te zorgen dat de tegenstander niet kan scoren. Mocht hij/zij dan een rode kaart krijgen dan is die voor de volgende wedstrijd "kwijtgescholden" (zelfde geld voor fitness).

Kovacic als CAM is trouwens wel mooi. Heb denk ik tijdens 1 draft sessie 12 keer met hem gescoord aangezien hij altijd op de juiste plek stond :p

• MyUtd4Life
Prijs van het team dat ik wil kopen is vandaag gezakt van 290k naar 260k (Playstation), dus begint nu op te lijken dat mensen toch gehypet zijn door het TOTY en van spelers af willen. Benieuwd hoe ver het door gaat zetten. Zelf denk ik dat ik koop zodra ik voldoende coins (250k op het moment) om het volledige team te kopen.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:55:
Prijs van het team dat ik wil kopen is vandaag gezakt van 290k naar 260k (Playstation), dus begint nu op te lijken dat mensen toch gehypet zijn door het TOTY en van spelers af willen. Benieuwd hoe ver het door gaat zetten. Zelf denk ik dat ik koop zodra ik voldoende coins (250k op het moment) om het volledige team te kopen.
Aankomend weekend zit iedereen in de packs als het goed is. Dan lijkt het me het beste om NIF kaarten te kopen.

• MyUtd4Life
Normaal gesproken is dat niet het geval. Mensen verkopen namelijk eerder hun spelers zodat ze op tijd de coins hebben om de packs te openen. Op het laatste moment verkopen om packs te openen vinden meeste dan teveel risico.

MyUtd4Life schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:03:
Normaal gesproken is dat niet het geval. Mensen verkopen namelijk eerder hun spelers zodat ze op tijd de coins hebben om de packs te openen. Op het laatste moment verkopen om packs te openen vinden meeste dan teveel risico.
zal wel een combinatie worden daarvan vermoed ik.

Ik probeer zo min mogelijk spelers te verkopen uit de packs. Ik wacht tot een later moment tot de prijzen hopelijk wat gestegen zijn.

• Thomas18GT
MyUtd4Life schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:03:
Maar alles wat uit de packs komt gaat ook gelijk weer de verkoop in om nieuwe packs te kopen. Als veel mensen dat zo doen krijg je dus een crash ;)

Gelijk een tip: op dat moment kan je vaak verbruikitems goedkoop inkopen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Thomas18GT op 11-01-2016 18:52 ]

• To easy
Dus uit het niks zit modric erin haha. En alleen neuer heeft het gehaald van bayern.
To easy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:15:
Dus uit het niks zit modric erin haha. En alleen neuer heeft het gehaald van bayern.
Te weinig Bayern spelers, zeker in de verdeding. Vind vooral de RB on verwacht :/

• To easy
Bedoel je niet LB? Maar Alaba was heel lang gebleseerd en prestert weinig international. Marcello is een back die veel assists geeft en veel voor brazilie betekend allemaal dingen wat mee tellen. Maar spelers kiezen elkaar voor het XI team. En meer spelers zijn fan van marcello voor in zuid amerika. Dit is een beetje hoe er gekozen word!

Edit: Jij bedoelt natuurlijk Rechtsbuiten haha. Dacht Rechtsback 8)7 . Maar waarom vind je ronaldo onterecht dan?

[ Voor 14% gewijzigd door To easy op 11-01-2016 19:36 ]

Verwijderd

To easy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:28:
Bedoel je niet LB? Maar Alaba was heel lang gebleseerd en prestert weinig international. Marcello is een back die veel assists geeft en veel voor brazilie betekend allemaal dingen wat mee tellen. Maar spelers kiezen elkaar voor het XI team. En meer spelers zijn fan van marcello voor in zuid amerika. Dit is een beetje hoe er gekozen word!

Edit: Jij bedoelt natuurlijk Rechtsbuiten haha. Dacht Rechtsback 8)7 . Maar waarom vind je ronaldo onterecht dan?
Ronaldo is nog steeds goed bezig ja (afgezien van zijn arrogantie :p). Vraag me ook af waarom er niet een andere Bayern speler bij kon zoals Vidal die voor Bayern ook wel "redelijk" goed speelde.

Heel veel spelers zijn dus fan van Real en Barcelona dus dan krijg je dit soort taferelen dat er echt weinig variatie is in het team :')
RB is Dani Alves, die zit wmb in dezelfde categorie als Neymar en daar hou ik het graag bij :)

Persoonlijk vind ik Lahm al jaren die beste RB.

• Amaze86
  • Laatst online: 22:08
Dani heeft ook ongelooflijk goed gespeeld afgelopen jaar,en natuurlijk prijzen gepakt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• To easy
O wel ja ik kom altijd in de war met engels en nl RB haha. Maar ik ben ook totaal geen van van Alves. Hij heeft idd veel prijzen gewonnen, maar vind hem een slordige voetballer die veel fouten maakt. Maar aan de andere kant hij is al jaren een vaste waarde voor barca.

PS: Hele rijk fifa spelers kunnen bijna een BBVA TOTY team maken haha. Te ziek eigenlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door To easy op 11-01-2016 20:12 ]

• superessy
Iemand een schatting hoever Aguero nog zakt? Schommelt nu tussen 125 en 130k op PS4.

Is 115K reëel?

• Thomas18GT
superessy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:26:
Iemand een schatting hoever Aguero nog zakt? Schommelt nu tussen 125 en 130k op PS4.

Is 115K reëel?
Wil je dat andere mensen voor je gaan gokken? Gokken kan je zelf toch ook wel..

Er is niets verstandigs over te zeggen.

• superessy
Thomas18GT schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:40:
[...]

Wil je dat andere mensen voor je gaan gokken? Gokken kan je zelf toch ook wel..

Er is niets verstandigs over te zeggen.
Schatting op basis van ervaringen uit het verleden. Sommige doen dit al een aantal jaar.

Maar je hebt gelijk, onvoorspelbaar.

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:04
krijg geen coins voor matches, en outcome registreert niet. Jammer hoor. Waarschijnlijk willen ze dat je niet met Draft of coins pakjes koopt, maar met harde knaken.

[ Voor 27% gewijzigd door Croqy op 11-01-2016 22:24 ]

• MyUtd4Life
superessy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:26:

Is 115K reëel?
Zelf hou ik z'n prijs ook in de gaten en denk dat 115k - 120k wel mogelijk is deze week. Wanneer dat moment precies gaat komen is even afwachten. Overigens als je nu gaat snipen op de markt is het wellicht nu al mogelijk om hem voor 115k op te pikken.

Verwijderd

Croqy schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:12:
krijg geen coins voor matches, en outcome registreert niet. Jammer hoor. Waarschijnlijk willen ze dat je niet met Draft of coins pakjes koopt, maar met harde knaken.
Staat op Twitter:#FUT matchmaking has been temporarily disabled on PS4 whilst we investigate certain users not being able to receive end of match rewards

• MyUtd4Life
Wat ik echt opmerkelijk vind. Als sommige spelers geen coins krijgen, kan je die coins toch later aan users geven? Daarvoor hoef je toch niet iedereen toegang te ontzeggen?

• superessy
Aguero is alweer 135k terwijl de rest van BPL wel flink daalt. Hopelijk zakt ie nog weer

• MyUtd4Life
Geen paniek, we hebben nog een paar dagen en de beste TOTY-spelers moeten nog in packs komen :P

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 01:43
Nog suggesties voor investeringen in Silver NIF players i.v.m. de winterupgrades??
MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:04:
Geen paniek, we hebben nog een paar dagen en de beste TOTY-spelers moeten nog in packs komen :P
en als het niet daalt is er niks aan de hand, want dan blijven onze spelers tenminste nog iets waard ;)

• Oeffel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-12-2021
Er is in ieder geval geen pijl te trekken op de prijzen momenteel. Ik volg Bale al een tijdje (heb meer spelers op de shortlist).
Maar om een voorbeeld te schetsen, gisteravond was z'n prijs rond de 133k (af en toe bij BIN snipen rond de 125k en zelfs een keer 120k). Vanochtend is zijn prijs weer bijna 160k. Hoop dat er toch een crash komt, had berekend hem voor ongeveer 125k te kunnen halen.. Blijft grillig, maar is ook wel weer leuk natuurlijk.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:37
Vanmorgen was het team dat ik wilde kopen na dagen rond de 122k te schommelen ineens 85k, dus maar ingekocht :)
Pagina: 1 ... 37 ... 102 Laatste