Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:57
Had dit staan als mogelijkheid:
http://www.futhead.com/16/squads/7247767/

Müller mist ook de 4* skills, maar Götze mist daarentegen weer de kwaliteiten voor long shots en stanima is wel erg laag voor die positie.

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:59:
[...]

Leuk team.
Ik zit zelf nog steeds in dubio om voor Ibra of Auba of Lewa of Suarez te gaan als enige spits. Ook in jouw opstelling of 433-2.
Ik zit nog te overwegen om voor een 2 spitsen opstelling te gaan vandaar de wat extra spitsen en dan met 3 CB's. Ik het het een paar wedstrijden gespeeld met 3 CB's en op zich speelde het niet verkeerd zolang je ze maar niet meeneemt tijdens je aanval.
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:58:
[...]

Ik zit nog te overwegen om voor een 2 spitsen opstelling te gaan vandaar de wat extra spitsen en dan met 3 CB's. Ik het het een paar wedstrijden gespeeld met 3 CB's en op zich speelde het niet verkeerd zolang je ze maar niet meeneemt tijdens je aanval.
Work rate modificeer kaartjes zouden ook wel erg prettig zijn, mijn verdediging stond altijd erg goed met mijn Serie A team met H/L CB's

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:05:
[...]

Hoewel ik hem nu verkocht heb (tijdelijk) vind ik Lahm een stuk beter dan Gustavo. Denk dat ze voor/tijdens de crash wel zakken dus misschien kan hij dan beide halen.
Goed idee inderdaad! Lahm is zo'n geweldenaar. Speel nu met z'n IF variant op RA :9
Bean77 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 15:08:
[...]

lahm is op zich wel een goede speler, alleen erg klein, daarom kies ik altijd liever luiz gustavo.
Hij is inderdaad niet de grootse, klopt. Voor Castro geldt hetzelfde, die is niets groter. Daarentegen is hun agility en balance wel stukken beter. Het is inderdaad net wat jezelf fijn vindt.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Weer 50k packs en weer een kleine crash. Gaat hard zo!
To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:51:
Weer 50k packs en weer een kleine crash. Gaat hard zo!
het kan niet hard genoeg gaan ;) hoe sneller, hoe eerder ik mijn topteam heb :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• To easy
Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:21:
[...]

het kan niet hard genoeg gaan ;) hoe sneller, hoe eerder ik mijn topteam heb :)
Haha mij ook niet. Heb ondertussen al bijna weer 200k gespaard dus kan zelf ook niet wachten :)

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:59
De prijzen zakken al aardig. Wil Sergio Aguero nog toevoegen aan mijn selectie. Eergisteren betaalde je er nog zo'n 130.000 voor en op dit moment kan je hem al voor 110.000 kopen.

Ik wacht nog wel even met de aanschaf omdat ik verwacht dat de prijs nog een stuk verder gaat zakken de komende dagen.

• MyUtd4Life
Helaas nog niet op Playstation, daar is hij nog een stuk duurder. Anders was het een goede toevoeging voor mijn nieuwe team geweest.

• To easy
Ja ik denk aankomende zondag dat moet je kopen wat je kopen kan haha!

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 12:50:
Ja ik denk aankomende zondag dat moet je kopen wat je kopen kan haha!
Kun je dat niet beter net voor de bekendmaking van de TOTY spelers doen. Laten we zeggen de 12/13e?

• To easy
Ja dit is wat ik lees op reddit en fifa fora, maar 11de word toch meteen het toty bekend gemaakt samen met de beste speler award? En dan dinsdag zijn meteen de verdedigers in de pakjes te vinden als ik het goed heb.

[ Voor 196% gewijzigd door To easy op 04-01-2016 13:05 ]

Verwijderd

Ik heb mijn team bijna klaar. Alleen nog wachten totdat Crespo onder de 500K te verkrijgen is en ik ben happy.

Zodra Aubameyang dan zijn winterupgrade krijg verkoop ik hem en haal ik Kluivert ervoor terug.

Team met Auba en Crespo ziet eruit als volgt (alleen Crespo dus nog halen):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OH8NdV9.jpg

• MyUtd4Life
To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:01:
Ja dit is wat ik lees op reddit en fifa fora, maar 11de word toch meteen het toty bekend gemaakt samen met de beste speler award? En dan dinsdag zijn meteen de verdedigers in de pakjes te vinden als ik het goed heb.
De elfde is inderdaad de bekendmaking.
Volgens mij was het juist zo dat de keeper en verdedigers direct dezelfde avond in de packs zouden zitten.

@iNotSure erg mooi team! Speelt zeker fantastisch?

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:14:
[...]

De elfde is inderdaad de bekendmaking.
Volgens mij was het juist zo dat de keeper en verdedigers direct dezelfde avond in de packs zouden zitten.

@iNotSure erg mooi team! Speelt zeker fantastisch?
Het team ziet er nu nog iets anders uit omdat ik wacht totdat ik Crespo heb om echt met deze samenstelling te spelen. Het is nu nog gewoon een serie A team met Gundogan en Piszcek erin voor Aubameyang.

Wel speelt het uitzonderlijk lekker. Iets van 60 potjes met Aubameyang gespeeld en heeft over de 70 goals.
Bergkamp nu voor een 20 wedstrijden gebruikt en loopt 1 op 1 met goals en assists. Legends, vooral de high end, hebben inderdaad net dat stukje extra.

• sebastiaaan
  • Niet online
@iNotSure en nielsk89: ik zie dat jullie beide SIF Aubameyang hebben. Hoe bevalt hij ten opzichte van NIF Auba?

Verwijderd

sebastiaaan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:19:
@iNotSure en nielsk89: ik zie dat jullie beide SIF Aubameyang hebben. Hoe bevalt hij ten opzichte van NIF Auba?
Het is een waar monster voor de goal. Tot nu toe de beste spits waarmee ik gespeeld heb (Ibra, Suarez, Aguero, Benzema, Costa, Lewandowski en Neymar, Bale, Reus & Robben).

Ik hou hem nu eerst omdat hij een winterupgrade krijgt naar (waarschijnlijk) 86. Ik heb hem gekocht voor 296K. Ik verwacht dat hij tijdens de upgrade hype naar 1 miljoen zal gaan. Dan verkoop ik hem en hoop ik er 2 legends voor terug te kunnen halen (in ieder geval Kluivert).

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:01:
Zelfde dag als de Ballon d'Or toch?

Ik baal nu ook weer dat ik IF Alaba heb gekocht voor 300k. Zijn prijs ging elke keer weer terug naar 340 maar nu kunnen andere mensen hem kopen voor 275 :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:49:
[...]

Zelfde dag als de Ballon d'Or toch?

Ik baal nu ook weer dat ik IF Alaba heb gekocht voor 300k. Zijn prijs ging elke keer weer terug naar 340 maar nu kunnen andere mensen hem kopen voor 275 :P
Altijd een risico met IF's.
Ik wil altijd iedere speler "fresh" hebben (dus nog 0 potjes gespeeld) dus ik koop de meeste IF's ook voor meer dan ze nu te koop staan. Wil ik ze namelijk weken later aanschaffen dan is er of geen enkele kaart fresh of de kaarten die wel fresh zijn gaan voor het dubbele weg.

Die Alaba gaat nog wel meer zakken, zou me niks verbazen als deze straks voor onder de 200K weg gaat.
reus if is ook al 50k gezakt tov gisteren. gaat flink zo. Nog ff wachten :)
(ps4 bedragen overigens)

Inmiddels wel de beslissing genomen om voor een Duitse voorhoede te gaan. Ibra matched slecht met andere spelers en de bvva IF aanval is erg prijzig (als ik andere posities ook kwalitatief goed bezet wil houden).

2 grootste afwegingen zijn of 433-2 of 4231(2) opstelling. Waarbij de laatste mijn voorkeur heeft, maar waarbij ik liever de rm/rw aanvallender heb staan. Dan zou 433-2 misschien beter zijn, maar dan mis ik de cam. En om Kruse/Muller IF als cm te zetten lijkt me niet goed.

Andere afweging is of Lewa if 90 of Auba IF 84 in de spits. Beide met hun specifieke sterke punten.

Verdediging bestaat in ieder geval uit Alaba, Boateng IF, Naldo IF, Diekmeier en Neuer IF.

Nog wat hoofdbrekens dus....

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Altijd een risico met IF's.
Ik wil altijd iedere speler "fresh" hebben (dus nog 0 potjes gespeeld) dus ik koop de meeste IF's ook voor meer dan ze nu te koop staan. Wil ik ze namelijk weken later aanschaffen dan is er of geen enkele kaart fresh of de kaarten die wel fresh zijn gaan voor het dubbele weg.

Die Alaba gaat nog wel meer zakken, zou me niks verbazen als deze straks voor onder de 200K weg gaat.
Ik kijk het nog wel heel even aan en probeer hem wel voor rond de 300 te verkopen. 16k verlies kan op zich nog wel en ik denk dat ik straks toch voor de normale versie ga en dan Boateng en IF Naldo als CB's gebruik aangezien het ook gewoon redelijk wat muntjes scheelt.

Dat ze 0 potjes gespeeld hebben kijk ik niet echt na hoewel ik wel Reus, SIF Kruse en Muller (first owner) heb die geen enkele wedstrijd gespeeld hebben maakt het mij niet echt uit zolang ze maar gewoon voetballen :p
Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:05:
reus if is ook al 50k gezakt tov gisteren. gaat flink zo. Nog ff wachten :)
(ps4 bedragen overigens)

Inmiddels wel de beslissing genomen om voor een Duitse voorhoede te gaan. Ibra matched slecht met andere spelers en de bvva IF aanval is erg prijzig (als ik andere posities ook kwalitatief goed bezet wil houden).

2 grootste afwegingen zijn of 433-2 of 4231(2) opstelling. Waarbij de laatste mijn voorkeur heeft, maar waarbij ik liever de rm/rw aanvallender heb staan. Dan zou 433-2 misschien beter zijn, maar dan mis ik de cam. En om Kruse/Muller IF als cm te zetten lijkt me niet goed.

Andere afweging is of Lewa if 90 of Auba IF 84 in de spits. Beide met hun specifieke sterke punten.

Verdediging bestaat in ieder geval uit Alaba, Boateng IF, Naldo IF, Diekmeier en Neuer IF.

Nog wat hoofdbrekens dus....
Het is volgens mij wel mogelijk om die LM/RM gewoon als vleugelspelers te gebruiken dmv speler instructies. Ik ga zelf eind januari weer spelen en wil dan ook voor de 4231(2) gaan aangezien het wel lekker speelt en dan ga ik daar ook even naar kijken zodat ze niet continue bezig zijn met verdedigende taken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2016 14:13 ]

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:10:

Het is volgens mij wel mogelijk om die LM/RM gewoon als vleugelspelers te gebruiken dmv speler instructies. Ik ga zelf eind januari weer spelen en wil dan ook voor de 4231(2) gaan aangezien het wel lekker speelt en dan ga ik daar ook even naar kijken zodat ze niet continue bezig zijn met verdedigende taken.
tijdje geleden zo met reus en robben gespeeld en zij speelden veel te defensief. Misschien idd kijken naar spelerinstructie dat ze voorin blijven ofzo (als dat een optie bij rm/lm is)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:22:
[...]

tijdje geleden zo met reus en robben gespeeld en zij speelden veel te defensief. Misschien idd kijken naar spelerinstructie dat ze voorin blijven ofzo (als dat een optie bij rm/lm is)
Stay forward, cut inside en make runs in behind wat ik zo zie op Internet.

• To easy
Is het nu slim om in te investeren in een inform speler tussen 200-300k (In mijn geval). En dan hopen dat die met toty miss wel 1 mil waard is wat sommige van jullie zeggen. Ging dat vorig jaar ook zo of?

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
Is het nu slim om in te investeren in een inform speler tussen 200-300k (In mijn geval). En dan hopen dat die met toty miss wel 1 mil waard is wat sommige van jullie zeggen. Ging dat vorig jaar ook zo of?
Waarom zou een IF tijdens TOTY duurder worden?

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:27:
[...]

Waarom zou een IF tijdens TOTY duurder worden?
Het was een bericht van jou zie ik. Maar jij bedoelt alleen de inform met winterupgrades ofzo?
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
[...]

Stay forward, cut inside en make runs in behind wat ik zo zie op Internet.
Dan is 4231-2 het proberen waard. Kan ik kruse/muller neerzetten en dat is beter dan castro IF in 433-2.
Vanavond maar een focus op lewa/auba welke het beste gaat werken.

Verwijderd

Alleen de IF's welke kans maken op een winterupgrade zullen gaan stijgen. Echter stijgen deze nou al en deze zullen tijdens TOTY waarschijnlijk niet mee dingen in de marketcrash maar stabiel blijven.

Let wel dat gokken op een winterupgrade altijd een gok blijft, het is namelijk niet zeker dat Aubameyang een upgrade krijgt. Ik gok erop (en velen met mij) dat hij deze wel krijgt. Pas nadat de upgrades bekend zijn gemaakt zullen de desbetreffende IF's sterk in waarde stijgen.

• To easy
Een winterupgrade is dat dan een toty speler of zijn dat 2 verschillende dingen?

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik speel momenteel op de xbox360, maar wil de One halen. Kan ik op de One gewoon verder met mijn huidige team en vooral coins. Of moet ik dan vanaf 0 beginnen? Heb al gegoogled, maar kan niks zinnigs vinden

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:34:
Een winterupgrade is dat dan een toty speler of zijn dat 2 verschillende dingen?
Ja dat klopt. TOTY zijn de spelers verkozen door FIFA. Deze krijgen allemaal een special TOTY kaartje.
Een winterupgrade is een speler die boven zijn rating heeft gepresteerd en waarvan gewoon een nieuwe kaart wordt uitgegeven.

Stel Aubameyang krijgt een winterupgrade.
Hij is nu qua rating 82.
Stel EA upgrade hem naar 84, dan kun je vanaf dat moment geen 82 rated Aubameyang meer uit pakjes halen maar alleen de 84 rated.

De IF's die eerder zijn uitgebracht van de speler die een upgrade krijgt zullen ook een upgrade krijgen.
Dus als we Aubameyang als voorbeeld aanhouden:
Zijn gewone kaart stijgt met 2 naar 84.
Zijn SIF is 84 rated op dit moment dus die zou dan een upgrade krijgen van 2 wat hem een 86 rated IF maakt.

Hoop dat het zo duidelijk is.

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:24:
Sommige spelers met IFs krijgen wel een upgrade en zullen dus ook meer waard worden zoals Aubameyang. Van wat ik heb begrepen hadden vorig jaar sommige spelers zo'n belachelijk hoge prijs omdat er toen meer coin buyers in het spel waren en dus ook meer coins.

Op www.sofifa.com staan volgens mij wel een paar spelers die een upgrade zouden moeten krijgen:
  1. Douglas Costa
  2. Aubameyang:
  3. Hernandez:
Het is natuurlijk een risico maar ik denk dat deze spelers sowieso wel een upgrade krijgen. Costa doet volgens mij niks onder voor Bellarabi en die zit op dit moment op 83.

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:41:
Ik speel momenteel op de xbox360, maar wil de One halen. Kan ik op de One gewoon verder met mijn huidige team en vooral coins. Of moet ik dan vanaf 0 beginnen? Heb al gegoogled, maar kan niks zinnigs vinden
Moet je opnieuw beginnen als ik het goed heb. Sinds dit jaar zijn er gescheiden markten tussen olg gen en next gen.
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:43:
[...]

Sommige spelers met IFs krijgen wel een upgrade en zullen dus ook meer waard worden zoals Aubameyang. Van wat ik heb begrepen hadden vorig jaar sommige spelers zo'n belachelijk hoge prijs omdat er toen meer coin buyers in het spel waren en dus ook meer coins.

Op www.sofifa.com staan volgens mij wel een paar spelers die een upgrade zouden moeten krijgen:
  1. Douglas Costa
  2. Aubameyang:
  3. Hernandez:
Het is natuurlijk een risico maar ik denk dat deze spelers sowieso wel een upgrade krijgen. Costa doet volgens mij niks onder voor Bellarabi en die zit op dit moment op 83.
en wat dacht je van normale vardy en mahrez?

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:43:
[...]

en wat dacht je van normale vardy en mahrez?
Mahrez krijgt ook een upgrade maar zijn IF gaat niet omhoog. Deze blijft gewoon silver terwijl Mahrez zijn normal card gold zal worden.
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:44:
[...]

Mahrez krijgt ook een upgrade maar zijn IF gaat niet omhoog. Deze blijft gewoon silver terwijl Mahrez zijn normal card gold zal worden.
bedoelde de normale idd. Net als vardy zullen ze beide denk ik gold worden en wat gaan stijgen.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:45:
[...]

bedoelde de normale idd. Net als vardy zullen ze beide denk ik gold worden en wat gaan stijgen.
Op Sofifa staat hij op 75 (http://sofifa.com/player/208830). Zijn RB kaart zal dus niet aangepast worden aangezien de rating zo ver uit elkaar zit. Ik pakte wat voorbeelden omdat ik zelf ook vind dat deze spelers vanwege hun spel een upgrade verdienen. Mkhitaryan staat ook +1 bij en dat is ook wel terecht.

Zit er nog een maximum aan spelers die een upgrade kan krijgen trouwens ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:48:
[...]

Op Sofifa staat hij op 75 (http://sofifa.com/player/208830). Zijn RB kaart zal dus niet aangepast worden aangezien de rating zo ver uit elkaar zit. Ik pakte wat voorbeelden omdat ik zelf ook vind dat deze spelers vanwege hun spel een upgrade verdienen. Mkhitaryan staat ook +1 bij en dat is ook wel terecht.

Niet dat ik weet. Vorig jaar kreeg Harry Kane een beste upgrade (volgens mij +11?).

• sebastiaaan
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:34:
[...]

Het is een waar monster voor de goal. Tot nu toe de beste spits waarmee ik gespeeld heb (Ibra, Suarez, Aguero, Benzema, Costa, Lewandowski en Neymar, Bale, Reus & Robben).

Ik hou hem nu eerst omdat hij een winterupgrade krijgt naar (waarschijnlijk) 86. Ik heb hem gekocht voor 296K. Ik verwacht dat hij tijdens de upgrade hype naar 1 miljoen zal gaan. Dan verkoop ik hem en hoop ik er 2 legends voor terug te kunnen halen (in ieder geval Kluivert).
Dat zijn nogal wat toppers waar je mee gespeeld hebt :)

Eens kijken of ik hem per bieding kan krijgen. Zit inderdaad wat in dat hij niet in prijs zal zakken tijdens de crash. Anders maar iemand even van de hand doen om die vervolgens terug te kopen.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Eens kijken of ik hem per bieding kan krijgen. Zit inderdaad wat in dat hij niet in prijs zal zakken tijdens de crash. Anders maar iemand even van de hand doen om die vervolgens terug te kopen.
Ik heb hem voor 335k gekocht en hij is het wel waard. Ik ga hem denk ik ook wel verkopen als zijn prijs rond de 1 miljoen gaat zitten maar anders hou ik hem wel aangezien ik na 220 wedstrijden wel een beetje door heb hoe ik hem het beste kan gebruiken :p Volgens mij kun je spelers die een upgrade krijgen het beste zo snel mogelijk verkopen aangezien de prijs later toch weer gaat dalen.

Verwijderd

sebastiaaan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Je moet toch wat met dik 2 miljoen coins ;)
Ik zou hem nu kopen als ik jou was, zit op 315K op xbone, valt nog reuze mee dacht ik zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Ik heb hem voor 335k gekocht en hij is het wel waard. Ik ga hem denk ik ook wel verkopen als zijn prijs rond de 1 miljoen gaat zitten maar anders hou ik hem wel aangezien ik na 220 wedstrijden wel een beetje door heb hoe ik hem het beste kan gebruiken :p Volgens mij kun je spelers die een upgrade krijgen het beste zo snel mogelijk verkopen aangezien de prijs later toch weer gaat dalen.
Ja verkopen zodra de hype losbarst.
Hij zal niet dagen lang voor het hoogste bedrag weg gaan. Gewoon goed de prijzen in de gaten houden. Zodra hij in de buurt komt van een bedrag wat jij prima vindt of zodra je de prijzen ziet dalen gelijk voor 25K minder erop zetten en dan zul je hem zo kwijt zijn. Niet om 20K gaan lopen zeuren, dat kan je namelijk veel meer kosten dan 25K :)

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Ja dat klopt. TOTY zijn de spelers verkozen door FIFA. Deze krijgen allemaal een special TOTY kaartje.
Een winterupgrade is een speler die boven zijn rating heeft gepresteerd en waarvan gewoon een nieuwe kaart wordt uitgegeven.

Stel Aubameyang krijgt een winterupgrade.
Hij is nu qua rating 82.
Stel EA upgrade hem naar 84, dan kun je vanaf dat moment geen 82 rated Aubameyang meer uit pakjes halen maar alleen de 84 rated.

De IF's die eerder zijn uitgebracht van de speler die een upgrade krijgt zullen ook een upgrade krijgen.
Dus als we Aubameyang als voorbeeld aanhouden:
Zijn gewone kaart stijgt met 2 naar 84.
Zijn SIF is 84 rated op dit moment dus die zou dan een upgrade krijgen van 2 wat hem een 86 rated IF maakt.

Hoop dat het zo duidelijk is.
yess heel duidelijk. bedankt! En is die winterupgrade ook volgende week maandag? Anders probeer ik ook nog een 84 auba te kopen :).

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:59:
[...]

yess heel duidelijk. bedankt! En is die winterupgrade ook volgende week maandag? Anders probeer ik ook nog een 84 auba te kopen :).
Nee winterupgrades komen altijd later. Reken op eind januari / begin februari.
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:48:
[...]

Waar zijn de ratings op deze site op gebaseerd want er zijn een paar bizarre een zeer onwaarschijnlijke upgrades tussen :+

Bazoer 88 bijvoorbeeld 8)7

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
Haha mochten ze willen bij ajax!

• sebastiaaan
  • Niet online
SIF Aubameyang is binnen :) Dankzij een veiling prijs nog wat laag kunnen houden: 350k. M'n huidige formatie.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:04
Potentieel ja, dat kan best wel hoor. Over een paar jaar....

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:06:
[...]

Waar zijn de ratings op deze site op gebaseerd want er zijn een paar bizarre een zeer onwaarschijnlijke upgrades tussen :+

Bazoer 88 bijvoorbeeld 8)7
Potentieel is dat he :p Maar de normale ratings worden elke zoveel tijd geupdate toch? Als je offline een wedstrijd gaat spelen dan hebben de spelers volgens mij ook gewoon die rating (de overall rating dus).

Laatst ook een vriendschappelijk potje gedaan en volgens mij had Aubameyang daar ook gewoon 84, alleen jammer dat Burki in het spel zo'n waardeloze keeper is.
sebastiaaan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:15:
SIF Aubameyang is binnen :) Dankzij een veiling prijs nog wat laag kunnen houden: 350k. M'n huidige formatie.
en hij staat alweer op 338k, ik wacht nog ff ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:57:
[...]

Hij zal niet veel lager worden gok ik hoor. Gewoon goed in de gaten houden en wanneer het een prijs wordt wat je ervoor wilt geven dan gauw kopen. Je hebt gegarandeerd winst. Aubameyang is 1 van de weinige spelers die voor 99% zeker een upgrade gaan krijgen dus het is altijd een safe investment.

Verwijderd

11 januari begint het trouwens. Weet ook niet hoe ik bij de 14e kwam maar dan is die pre-crash inderdaad wel in het weekend ja.

• To easy
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:16:
[...]

Hij zal niet veel lager worden gok ik hoor. Gewoon goed in de gaten houden en wanneer het een prijs wordt wat je ervoor wilt geven dan gauw kopen. Je hebt gegarandeerd winst. Aubameyang is 1 van de weinige spelers die voor 99% zeker een upgrade gaan krijgen dus het is altijd een safe investment.
Shit ik wil aan de eene kant hem wel kopen, maar dan mis ik de toty crash om dan een leuk team te kopen met het geld dat ik heb. Waar geniet ik meer van..... :?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 13:32
To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:46:
[...]

Shit ik wil aan de eene kant hem wel kopen, maar dan mis ik de toty crash om dan een leuk team te kopen met het geld dat ik heb. Waar geniet ik meer van..... :?
Koop gewoon een team en perfectioneer dat door ermee te spelen en ervaren waar de zwaktes liggen, die verbeter je dan tot je naar je mening geen zwaktes meer heb.

Zo maak je een veel beter bij jou passend team ipv een leuk team op papier. Ik vind het trio Miranda, Jesus en Handanovic bijvoorbeeld veel beter dan Kompany, Otamendi en Courtois/Hart/Gea. Alleen Boateng, IF Alaba en Neuer vind ik nog beter in dit spel, maar niet de meerprijs waard. En zo heb ik heel mijn team naar mijn zin gemaakt, ipv leuk op papier.

Verwijderd

To easy schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:46:
[...]

Gewoon kopen. Is de coins waard IMO.
Ik zat trouwens een beetje scheef met mijn stats van mijn SIF Aubameyang, hij loopt net niet 1 op 1:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/12dc5d24b1ab3224ebdc7d651abec32f.png

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 07:54
Ach is het nu nog de moeite waard dan om SIF Aubemayang te kopen? hij is nu 359K

Verwijderd

Als hij een upgrade krijgt, wat hij zal krijgen, dan zal hij meer dan het dubbele waard worden. Remember Lacazette vorig jaar? Zijn hoogste IF ging voor meer dan een miljoen weg door de upgrade hype en was vergelijkbaar met SIF Aubameyang.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 18:57:
[...]

En nu op 360k. Die prijs schommelt steeds. Die paar duizend maakt niet uit zodra hij een upgrade krijgt ja.

Alaba krijg ik denk ik alleen nog verkocht als ik hem er voor 250 op zet. Neem mijn verlies wel gewoon aangezien ik hem iemand anders ook niet gun voor dat bedrag :p

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:39:
Als hij een upgrade krijgt, wat hij zal krijgen, dan zal hij meer dan het dubbele waard worden. Remember Lacazette vorig jaar? Zijn hoogste IF ging voor meer dan een miljoen weg door de upgrade hype en was vergelijkbaar met SIF Aubameyang.
Vorig jaar was iedereen veel duurder, remember?

Aubameyang gaat echt niet ineens 3 keer zoveel waard worden door 2 puntjes meer, maar dat is mijn gok. Ik denk rond de 500k.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]

Aubameyang gaat echt niet ineens 3 keer zoveel waard worden door 2 puntjes meer, maar dat is mijn gok. Ik denk rond de 500k.
Denk dat je daarin mis zit, de hype zorgt voor een panicbuy voor dit soort spelers. Dat drijft de prijs enorm op. Maar wellicht heb je gelijk hoor, de markt is tot aan deze week niet te voorspellen geweest. Deze crash was wel ingecalculeerd.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:31:
[...]

Hij heeft nu al rond de 420 gezeten. Zijn huidige max BiN is 550 die ook omhoog zal gaan zodra hij de upgrade heeft gekregen dus ik denk dat hij wel boven de 500 komt.

If Alaba toch kunnen verkopen voor 294k. Ik denk dat hij toch geen upgrade zal krijgen maar misschien wel in TOTY komt. Dan zal zijn IF ook wel drastisch dalen aangezien veel altijd voor het beste gaan 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 14:39 ]

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:56:
[...]

Denk dat je daarin mis zit, de hype zorgt voor een panicbuy voor dit soort spelers. Dat drijft de prijs enorm op. Maar wellicht heb je gelijk hoor, de markt is tot aan deze week niet te voorspellen geweest. Deze crash was wel ingecalculeerd.
Er moeten wel heel veel idioten Fifa spelen om aubameyang nu niet te kopen voor 350k (ofzo?), maar over een week wel voor een miljoen, terwijl je ondertussen toch wel weet dat die een upgrade gaat krijgen.

Tuurlijk, er zijn er altijd een aantal en daarom denk ik ook dat er zeker een prijsstijging komt, maar niet ineens 3x zijn waarde. Ik denk dat je blij moet zijn met 2 keer nu, maar zoals ik al zei denk ik niet dat dat gehaald wordt.

Er zijn teveel mensen die hem hebben gekocht omdat hij een upgrade gaat krijgen, en dus om winst te maken (ik had hem een tijdje terug voor 260k), waardoor hij nu al bijna de helft is gestegen naar de prijs waar hij nu op staat. Maar die mensen gaan hem willen verkopen, direct na zijn upgrade. Dan stijgt eerst zijn prijs maar die zal gelijk kelderen.

Mijn advies is dus om hem gelijk te verkopen het moment dat hij z'n upgrade krijgt, daarna zal hij weer dalen.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:39:
[...]

Er moeten wel heel veel idioten Fifa spelen om aubameyang nu niet te kopen voor 350k (ofzo?), maar over een week wel voor een miljoen, terwijl je ondertussen toch wel weet dat die een upgrade gaat krijgen.
Sommige mensen kopen ook elke week als de TOTW spelers net uit zijn de kaarten voor zoveel meer dan dat ze een dag later waard zijn :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:43:
[...]

Sommige mensen kopen ook elke week als de TOTW spelers net uit zijn de kaarten voor zoveel meer dan dat ze een dag later waard zijn :P
^This.

Ik denk dat je aangenaam verrast gaat worden door waarvoor hij gaat tijdens zien piekmoment.
Ik post in ieder geval wel even een screen wanneer ik hem heb verkocht. Kan ik mooi Kluivert voor terugkopen + wellicht nog een legend. Past dan mooi bij Bergkamp en Crespo :)

• Jamesl
Ja door dit soort berichten twijfel ik dus enorm... Ik heb nogal pech gehad qua timing met spelers kopen etc dus darom twijfel ik erg om SIF auba te kopen, ik heb op dit moment 380K ongveer dus kan hem kopen en ben daarna zo goed als blut, ik ben daarom ook bang dat ik dik verlies ga leiden terwijl ik nu dus een aardig potje op de bank heb.

Wat stellen jullie voor?
En wanneer is de upgrade dan?

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:43:
[...]

Ik zie dan de prijzen op futbin wel, maar op de transfermarkt zie ik vooral transfers verlopen. Als de minimale prijs direct 1 miljoen is wilt dat niet zeggen dat die ook verkocht worden natuurlijk.
Jamesl schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:04:
Ja door dit soort berichten twijfel ik dus enorm... Ik heb nogal pech gehad qua timing met spelers kopen etc dus darom twijfel ik erg om SIF auba te kopen, ik heb op dit moment 380K ongveer dus kan hem kopen en ben daarna zo goed als blut, ik ben daarom ook bang dat ik dik verlies ga leiden terwijl ik nu dus een aardig potje op de bank heb.

Wat stellen jullie voor?
En wanneer is de upgrade dan?
Dat aubameyang gaat stijgen staat wel vast, alleen denk ik tot rond de 500k, en sommigen tot richting de miljoen. In beide gevallen natuurlijk een heerlijke en makkelijke winst :)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:52:
[...]

^This.

Ik denk dat je aangenaam verrast gaat worden door waarvoor hij gaat tijdens zien piekmoment.
Ik post in ieder geval wel even een screen wanneer ik hem heb verkocht. Kan ik mooi Kluivert voor terugkopen + wellicht nog een legend. Past dan mooi bij Bergkamp en Crespo :)
Ik zou eigenlijk nog eerder aubameyang houden dan Kluivert halen, zeker als hij nog een upgrade krijgt. En anders heb je in de Lewandowski van 90 eenzelfde speler als Kluivert, maar dan nog iets beter.

Maar Kluivert en Bergkamp staat wel meesterlijk natuurlijk.

[ Voor 65% gewijzigd door Thomas18GT op 05-01-2016 15:28 ]

Verwijderd

Inderdaad. Je hebt gegarandeerd winst. Echter omdat de prijzen nu zo aan het zakken zijn kan ik me voorstellen dat ipv investeren je juist wilt kopen om mee te spelen.

Na TOTY zullen de prijzen namelijk weer gestaag omhoog kruipen. Dus er zal enige sprake van inflatie zijn :)
Als jij denkt dat het uit kan voor jou dan moet je het doen, als je denkt dat je er nu liever bale + neymar + suarez voor wilt kopen dan zou ik dat gewoon lekker doen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:57:
[...]

En nu op 360k. Die prijs schommelt steeds. Die paar duizend maakt niet uit zodra hij een upgrade krijgt ja.

Alaba krijg ik denk ik alleen nog verkocht als ik hem er voor 250 op zet. Neem mijn verlies wel gewoon aangezien ik hem iemand anders ook niet gun voor dat bedrag :p
gisterenavond 2 gekocht. 1 voor 336k en 1 voor 344k.
Rest van mijn coins is voor de crash. Al wil IF neuer niet echt zakken nog :(

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Ik zie dan de prijzen op futbin wel, maar op de transfermarkt zie ik vooral transfers verlopen. Als de minimale prijs direct 1 miljoen is wilt dat niet zeggen dat die ook verkocht worden natuurlijk.
Volgens mij kloppen die prijzen op Futbin ook niet. Ik had IF Alaba gisteren wel goed in de gaten gehouden maar de prijzen kwamen echt voor geen meter overeen.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:39:
[...]

Volgens mij kloppen die prijzen op Futbin ook niet. Ik had IF Alaba gisteren wel goed in de gaten gehouden maar de prijzen kwamen echt voor geen meter overeen.
Duurt ook even voordat die updaten natuurlijk he haha.
Maar op Futbin staat sowieso altijd de minimale vraagprijs, niet de prijs waarvoor de speler daadwerkelijk is verkocht. Als 1 iemand een totw speler er als eerst op zet voor 2 miljoen is dat de prijs op futbin, dat wilt niet zeggen dat hij daarvoor wordt verkocht natuurlijk.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:09:
[...]

Duurt ook even voordat die updaten natuurlijk he haha.
Maar op Futbin staat sowieso altijd de minimale vraagprijs, niet de prijs waarvoor de speler daadwerkelijk is verkocht. Als 1 iemand een totw speler er als eerst op zet voor 2 miljoen is dat de prijs op futbin, dat wilt niet zeggen dat hij daarvoor wordt verkocht natuurlijk.
Dat zou ook kunnen ja. Ik zag hem namelijk voor 270 verkocht worden terwijl zijn prijs een redelijke tijd op 300 bleef staan.

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Ik zou eigenlijk nog eerder aubameyang houden dan Kluivert halen, zeker als hij nog een upgrade krijgt. En anders heb je in de Lewandowski van 90 eenzelfde speler als Kluivert, maar dan nog iets beter.

Maar Kluivert en Bergkamp staat wel meesterlijk natuurlijk.
Pas wanneer je met een legend gespeeld hebt weet je waarom ik Auba zo in zou ruilen voor Kluivert. Ze spelen veel beter dan de stats aangeven. Ik heb met Ronaldo, Messi, SIF Suarez, MOTM Ibra, etc. gespeeld maar geen eentje speelde zo als Bergkamp.

Daarom zou ik Auba zonder enige twijfel inruilen voor Kluivert.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:35:
[...]

Pas wanneer je met een legend gespeeld hebt weet je waarom ik Auba zo in zou ruilen voor Kluivert. Ze spelen veel beter dan de stats aangeven. Ik heb met Ronaldo, Messi, SIF Suarez, MOTM Ibra, etc. gespeeld maar geen eentje speelde zo als Bergkamp.

Omdat je geen Xbox hebt :P ? Die exclusiviteit is echt zonde als je het mij vraagt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 16:47 ]

• Jamesl
Oké misschien dat ik vanavond de gok waag en aubameyang ga kopen, ik hoop er geen verlies mee te maken dan haha
Ik wil ook weleens met Ronaldo enzo spelen dit jaar

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:35:
[...]

Ik heb op Fifa 15 met veel Legends gespeeld maar toen waren Ronaldo en Messi duidelijk veel beter, behalve dan Pele dan :+

Maar Pele was/is pas echt een baas, Kluivert daarentegen echt niet speciaal ofzo. Misschien dat het in 16 veranderd is, nu heb je in ieder geval al betere lijnen voor je teamgeest, misschien scheelt dat dan toch.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:46:
[...]

Omdat je geen Xbox hebt :P ? Die exclusiviteit is echt zonde als je het mij vraagt
Niet echt, laat die cheat cards maar lekker ver van mijn PS4 blijven :+

Bossie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:00:
[...]

amen :)

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:00:
[...]

Op zich heb je wel gelijk ja maar met die Nederlandse legendes kun je wel een leuk Nederlands team bouwen :p Maar ik denk dat het ook wel beter is nu ik er zo over nadenk aangezien al die rijkeluiskindjes dit jaar op de xbox spelen vanwege die legends.

Verwijderd

Ik heb niet een Xbox voor de legends. Ik heb alle varianten van de Xbox gehad en kreeg zo de exclusiviteit van de legends in de schoot geworpen. Wie ben ik dan om ze niet te gebruiken.

Naast het feit dat je er ultieme hybrids mee kan maken hebben ze dat stukje extra. Je ziet het wellicht niet aan de stats op kaartje maar een legend speelt beter dan hij doet vermoeden.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:34:

Je ziet het wellicht niet aan de stats op kaartje maar een legend speelt beter dan hij doet vermoeden.
Zeg jij, ik heb dat helemaal niet ervaren en denk dat het tussen je oren zit. Voor hybrids is het wel ideaal!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:17:
[...]

Zeg jij, ik heb dat helemaal niet ervaren en denk dat het tussen je oren zit. Voor hybrids is het wel ideaal!
Ik heb dat niet als enige ervaren. Anderen die tegen mij spelen ervaren dat ook zo. En anderen welke legends gebruiken zullen exact hetzelfde zeggen.

Niet alle legends zijn beter, maar de high end ones zijn beter de stats doen vermoeden. Ga je voor een de Boer of Sheringham dan kun je inderdaad beter Aguero of SIF Aubameyang hebben. Ga je echter voor de grote jongens zoals Kluivert, Bergkamp, Vieira, Gullit,etc. dan zul je merken dat er geen betere spelers voor die posities zijn in het spel. En Crespo valt daar ook nog onder aangezien die al ieder jaar bij de beste legends wordt geschaard.

Daarnaast nog het feit dat een legend met alles en iedereen linkt en je hebt cards die op hun positie tot de beste cards behoren van het spel.

Noem mij maar eens een spits die jij er al beter uit vindt zien als Kluivert? Let ook op de traits, workrates, skills, wf en stats.
Eerste waar je aan denkt is Suarez maar die komt er niet bij in de buurt.

Prima dat jij denkt dat het tussen de oren zit, totdat je zelf een miljoen investeert in een dikke legend :)

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-11 21:08
Ik heb zelf met Suker en Shev gespeeld. Daar vond ik Suker echt een beest , ik ben niet de beste in dit spel maar hij was zo sterk.
Ik heb gister Litmanen gekocht voor 270k en heb nu 950k over. Wil graag nog een legend wie bevelen jullie aan ? Bergkamp , Kluivert , Van Basten , Crespo of Shearer?

hoi

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:56:
[...]

......

Prima dat jij denkt dat het tussen de oren zit, totdat je zelf een miljoen investeert in een dikke legend :)
Met 1 goede speler ga je geen wedstrijd winnen. Daarnaast heeft niet iedereen miljoenen coins om zulke spelers te kopen. Ik denk persoonlijk dat ik spelers als IF Lewa niks onderdoen voor deze "legends". Je moet gewoon op het juiste moment schieten wanneer je de bal onder controle hebt en dan gaat hij er altijd wel in of je nou met een legend speelt of niet. 4 sterren skill moves zou mij persoonlijk een zorg zijn voor een spits aangezien ik toch nauwelijks skills gebruik.

Lijkt me ook sterk dat legends boven hun "kunnen" presteren aangezien ze net als normale spelers gewoon stats hebben.

Edit:
Ik kan alle spelers die ik nog wil halen tijdens de crash voor minder dan 1 miljoen: http://www.futbin.com/16/squad/174921

Liever dit dan 1 legend.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 21:30 ]

Verwijderd

Kr44nVogel schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:07:

Ik heb zelf met Suker en Shev gespeeld. Daar vond ik Suker echt een beest , ik ben niet de beste in dit spel maar hij was zo sterk.
Ik heb gister Litmanen gekocht voor 270k en heb nu 950k over. Wil graag nog een legend wie bevelen jullie aan ? Bergkamp , Kluivert , Van Basten , Crespo of Shearer?
/edit
Nu weet ik ook wie je bent op fifaforums ;)

Bert_Pitt :)

Litmanen is al een echte CAM dus dan zou ik voor een spits gaan. Mensen beweren dat Crespo dit jaar weer helemaal sick is en Kluivert overtreft. Hij zal rond de 450k eindigen dus dan hou je nog wat coins over voor de rest. Is een prima optie. Kluivert zal ook rond die prijs zitten maar dan zou ik 1 van hun kiezen. Bergkamp is meer een CAM dan een ST in mijn ogen.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:15:
[...]

Met 1 goede speler ga je geen wedstrijd winnen. Daarnaast heeft niet iedereen miljoenen coins om zulke spelers te kopen. Ik denk persoonlijk dat ik spelers als IF Lewa niks onderdoen voor deze "legends". Je moet gewoon op het juiste moment schieten wanneer je de bal onder controle hebt en dan gaat hij er altijd wel in of je nou met een legend speelt of niet. 4 sterren skill moves zou mij persoonlijk een zorg zijn voor een spits aangezien ik toch nauwelijks skills gebruik.

Lijkt me ook sterk dat legends boven hun "kunnen" presteren aangezien ze net als normale spelers gewoon stats hebben.

Edit:
Ik kan alle spelers die ik nog wil halen tijdens de crash voor minder dan 1 miljoen: http://www.futbin.com/16/squad/174921

Liever dit dan 1 legend.
Ik hoef het verder ook niet uit te leggen. De mensen die de legends hebben uitgeprobeerd zullen begrijpen wat ik bedoel. Ik geef liever een miljoen uit aan Bergkamp dan 750k aan regular Ronaldo.
Ten eerste om chem redenen en ten tweede omdat die dus totaal niet voldoet naar gelang zijn stats. Thats just me en vind je het totale onzin dan is dat prima :)

Daarnaast is dat wel een erg lelijk team. Ten eerste omdat je 2 spelers gebruikt opnde verkeerde positie. Ten tweede omdat je het team selecteerd op basis van iFs (kom ik zo nog op terug) en ten derde omdat het maar 1 league is en totaal fantasieloos.

Nu even terugkomend op punt 2. Jij geeft een miljoen coins uit aan een team vol IFs. Maar stel dat jou IFs allemaal nog een nieuwe IF krijgen. Jij bent dan de helft van de waarde van je team in 1x kwijt. Kijk gerust naar de pricedrop die FIF KdB heeft gekregen toen SIF KdB bekend werd.

Daarentegen blijft mijn legend zijn waarde houden. Er komt geen tweede Bergkamp uit. Ja, de prijzen kelderen nu, dua nu is het moment om te kopen. Na TOTY zullen de meeste legends weer mooi in waarde stijgen.

Each to their own maar na 2 maand competitie is jouw team niet meer een miljoen terwijl Bergkamp weer rond de miljoen zal zitten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 22:12 ]

• Kr44nVogel
Ja klopt ben ik ;) , heb nu crespo gekocht 500k , vond ik wel een schappelijke prijs.

hoi

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 22:05:
[...]
Ik hoef het verder ook niet uit te leggen. De mensen die de legends hebben uitgeprobeerd zullen begrijpen wat ik bedoel. Ik geef liever een miljoen uit aan Bergkamp dan 750k aan regular Ronaldo.
Ten eerste om chem redenen en ten tweede omdat die dus totaal niet voldoet naar gelang zijn stats. Thats just me en vind je het totale onzin dan is dat prima :)
Ik kan je vertellen dat chemistry echt geen hol uit maakt. Ik ben wel vaker in de lagere divisies teams tegen gekomen met 2 oranje links (los van elkaar) en die spelers kunnen nog steeds prima spelen. Daarnaast is draft wel een goed voorbeeld dat chemistry eigenlijk niks uit maakt. Ronaldo zal mij ook een zorg zijn omdat hij niet in mijn team past en ik daarnaast geen fan van Real ben.
Daarnaast is dat wel een erg lelijk team. Ten eerste omdat je 2 spelers gebruikt opnde verkeerde positie. Ten tweede omdat je het team selecteerd op basis van iFs (kom ik zo nog op terug) en ten derde omdat het maar 1 league is en totaal fantasieloos.

Nu even terugkomend op punt 2. Jij geeft een miljoen coins uit aan een team vol IFs. Maar stel dat jou IFs allemaal nog een nieuwe IF krijgen. Jij bent dan de helft van de waarde van je team in 1x kwijt. Kijk gerust naar de pricedrop die FIF KdB heeft gekregen toen SIF KdB bekend werd.

Daarentegen blijft mijn legend zijn waarde houden. Er komt geen tweede Bergkamp uit. Ja, de prijzen kelderen nu, dua nu is het moment om te kopen. Na TOTY zullen de meeste legends weer mooi in waarde stijgen.

Each to their own maar na 2 maand competitie is jouw team niet meer een miljoen terwijl Bergkamp weer rond de miljoen zal zitten :)
Dit is gewoon een aanvulling voor mijn huidige team en spelers die ik eerder verkocht heb. Dat ze een nieuwe IF krijgen zal me werkelijk waar een zorg zijn (een IF upgrade stelt toch niet zoveel voor). Deze spelers zullen dus straks wel op de juiste positie spelen mocht dat nog niet duidelijk zijn.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:56:
[...]

Niet alle legends zijn beter, maar de high end ones zijn beter de stats doen vermoeden. Ga je voor een de Boer of Sheringham dan kun je inderdaad beter Aguero of SIF Aubameyang hebben. Ga je echter voor de grote jongens zoals Kluivert, Bergkamp, Vieira, Gullit,etc. dan zul je merken dat er geen betere spelers voor die posities zijn in het spel. En Crespo valt daar ook nog onder aangezien die al ieder jaar bij de beste legends wordt geschaard.

Zoals ik al zei heb ik meerdere malen, meerdere miljoenen geïnvesteerd in "een dikke legend", maar heb ik zeker niet gemerkt dat er geen betere zijn op die posities, en dus denk ik dat het tussen je oren zit. Het is mens eigen om dure aankopen te verdedigen, pak er eens een marketing boek bij als je daar meer over wilt weten :)

[...]

Een IF kan nog een upgrade krijgen, jouw heilige legend niet. Aubameyang gaat een aardige upgrade krijgen en dus een aardige waardestijging. Je kan wel alle pluspunten van Legends ophemelen en tegenover de nadelen van IF kaarten zetten, maar hou het eens realistisch.

[ Voor 40% gewijzigd door Thomas18GT op 06-01-2016 10:47 ]

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:40:
[...]

Zoals ik al zei heb ik meerdere malen, meerdere miljoenen geïnvesteerd in "een dikke legend", maar heb ik zeker niet gemerkt dat er geen betere zijn op die posities, en dus denk ik dat het tussen je oren zit. Het is mens eigen om dure aankopen te verdedigen, pak er eens een marketing boek bij als je daar meer over wilt weten :)

[...]

Een IF kan nog een upgrade krijgen, jouw heilige legend niet. Aubameyang gaat een aardige upgrade krijgen en dus een aardige waardestijging. Je kan wel alle pluspunten van Legends ophemelen en tegenover de nadelen van IF kaarten zetten, maar hou het eens realistisch.
Zoals ik ook al eerder zei ga ik mijn aankopen niet meer verdedigen. Ik blijft erbij wat ik heb gezegd. Ik ga geen de Boer of Valderama kopen want die zijn ruk. Echter de paar heilige legends spelen beter dan hun kaart doet vermoeden. Bergkamp voelt bijvoorbeeld veel sneller aan dan zijn 83 pace (en ik gebruik geen chemistry styles). Enfin genoeg daarover :) Each to their own zoals ik al zei.

Tweede punt wil ik nog wel even aansnijden. Een IF kan inderdaad een upgrade krijgen waardoor zijn waarde stijgt. Echter de IFs waarmee dat team is gebouwd zullen lang niet allemaal een upgrade krijgen waardoor wanneer er een nieuwe uitkomt de IFs die daarvoor zijn uitgekomen sterk in waarde dalen. Een team kopen op basis van IFs is dus niet wijselijk als je het over coins gaat hebben. Inderdaad, legends zijn erg prijzig. Echter IFs zijn ook prijzig. Komt er een nieuwe versie van die speler in TOTW dan kun je doei zeggen tegen je coins.

Een legend is alleen onderhevig aan de marktschommelingen zoals nu gaande is. Hij zal niet in waarde dalen omdat er een betere versie uit komt.

Als iemand dan zegt dat hij/zij het zonde vindt voor de coins om te investeren in een legend maar wel een team maakt waar hij zoveel mogelijk IFs in stopt omdat het kan dan is dat meer vernietiging van de coins dan waar ik mee bezig ben. Dat was mijn punt op het team wat hij had opgesteld. Voor die logica heb ik totaal geen marketingboek nodig, dat is gewoon common sense.

Daarnaast zegt hij ook nog dat een IF upgrade geen hol uitmaakt (voor de meeste) maar dan toch een team vol IFs bouwen, ik niet snap?

Enfin, laten de de kwestie maar droppen aangezien we het toch niet eens zullen worden.
Lets agree to disagree.

@Kr44nVogel, wel een aardige prijs hoor voor Crespo. Al denk ik dat wanneer je nog even tot het weekend had gewacht je hem voor de 460 wel zou kunnen krijgen :)

Ik hou mijn triggerfinger nog even in bedwang al zijn deze lage prijzen wel hard to resist.
Bevalt hij wat?

• Thomas18GT
Geruchten dat Aubameyang naar United gaat!

Een aubameyang met upgrade en transfer naar BPL gaat wel een heerlijke stijging opleveren :+

• To easy
Zo'n trouwe bvb speler gaat nooit in de winterstop weg. Alleen spelers die het niet goed hebben bij hun club verlaten in de winterstop de club. Dat is bij auba niet het geval :). En als je alle geruchten moet geloven gaat messi naar city en ronaldo na psg haha

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-11 10:03
Even een vraagje.. niet zozeer FUT gerelateerd. Afgelopen dagen na 2 lagvolle weken weer een beetje lekker kunnen spelen en eindelijk weer Div 2. Passen gaat heerlijk, alleen moet ik nog wat strakker worden in defense.

Ik zit alleen met een probleem.. eenmaal aanvallend aangekomend tot de laatste linie van de tegenstander en zie ik Aguero een gat/gaatje inlopen. Voorheen was dit een simpele steekbal, maar 10/10 (echt waar) van deze ballen komen niet meer aan. Alles wijkt uit richting een keeper, verdediger, vaak veel te hard (ookal tik ik m kort aan) of gewoon helemaal niet waar de speler heenloopt. Hierdoor mis ik echt 3 a 4 grote kansen per game. Mis ik iets wat verandert is?

Verder gaan alle steekballen perfect tot de laatste.. maakt overigens niet uit met welke speler.
Ik kan proberen manual te spelen, maar gezien dit voorheen ook altijd goed ging en het mijn tegenstanders wel lukt, ben ik bang dat ik wat over t hoofd zie.

Dit gebeurt overigens ook bij steekballen vanaf de middenlijn tussen laatste verdedigers bv (counter).

[ Voor 5% gewijzigd door mouzetc op 06-01-2016 16:57 ]

Signature

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:07:
[...]
Als iemand dan zegt dat hij/zij het zonde vindt voor de coins om te investeren in een legend maar wel een team maakt waar hij zoveel mogelijk IFs in stopt omdat het kan dan is dat meer vernietiging van de coins dan waar ik mee bezig ben. Dat was mijn punt op het team wat hij had opgesteld. Voor die logica heb ik totaal geen marketingboek nodig, dat is gewoon common sense.

Daarnaast zegt hij ook nog dat een IF upgrade geen hol uitmaakt (voor de meeste) maar dan toch een team vol IFs bouwen, ik niet snap?

Enfin, laten de de kwestie maar droppen aangezien we het toch niet eens zullen worden.
Lets agree to disagree.

@Kr44nVogel, wel een aardige prijs hoor voor Crespo. Al denk ik dat wanneer je nog even tot het weekend had gewacht je hem voor de 460 wel zou kunnen krijgen :)

Ik hou mijn triggerfinger nog even in bedwang al zijn deze lage prijzen wel hard to resist.
Bevalt hij wat?
Ik speel op de PS4 dus legends gaat sowieso niet lukken. De IFs die ik koop zijn puur omdat ik de spelers fijn vind spelen en ze op het veld goed bezig zie zoals Lewa en Aubameyang. Daarnaast krijgen sommige spelers ook nog een upgrade wat het dus wel een leuke investering maakt mocht ik mijn team straks nog willen uitbreiden.

P.s.

Aubameyang in TOTY. Deal with it legends :')
To easy schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:57:
Zo'n trouwe bvb speler gaat nooit in de winterstop weg. Alleen spelers die het niet goed hebben bij hun club verlaten in de winterstop de club. Dat is bij auba niet het geval :). En als je alle geruchten moet geloven gaat messi naar city en ronaldo na psg haha
Hij wil naar Spanje als hij van club moet wisselen dus dat lijkt me ook gewoon 1 van de vele "geruchten" omdat ze niks beters kunnen verzinnen. Daarnaast zei hij een tijd terug dat hij het uitermate naar zijn zin had met Marco Reus dus het lijkt me nogal bullshit 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2016 16:20 ]

• Kr44nVogel
@iNotsure waarschijnlijk zal hij goedkoper worden denk alleen niet heel veel en ik kon niet wachten met uitproberen. In een matig team wat ik nu heb heeft hij toch al 3 keer gescoord in 4 wedstrijden. Speel in 4-3-3 (4) maar merk dat dit te aanvallend is wordt onderste boven gelopen :) .

Dit is nu mijn team, wil een paar aanpassingen doen heb nu nog 450k.

https://www.easports.com/...ffId=hcGcD0WefqT:FFA16XBO

dacht aan bale rechts , krychowiak cdm en hazard links met IF eriksen.

hoi

Verwijderd

Kr44nVogel schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:57:
@iNotsure waarschijnlijk zal hij goedkoper worden denk alleen niet heel veel en ik kon niet wachten met uitproberen. In een matig team wat ik nu heb heeft hij toch al 3 keer gescoord in 4 wedstrijden. Speel in 4-3-3 (4) maar merk dat dit te aanvallend is wordt onderste boven gelopen :) .

Dit is nu mijn team, wil een paar aanpassingen doen heb nu nog 450k.

https://www.easports.com/...ffId=hcGcD0WefqT:FFA16XBO

dacht aan bale rechts , krychowiak cdm en hazard links met IF eriksen.
Ik speelde eerst ook 433-4. Ben net geswitched naar 41212-2. Geeft je wat meer opties en speelt nog makkelijker.

• To easy
Een de gea op 7-8 chemie zou dat verschil maken met een alves op 10 chem?

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:59
Het lijkt erop dat sommige prijzen weer wat omhoog gaan op dit moment. Voorbeeld, gisteren kon je Aguero bemachtigen voor 100k va direct kopen. Nu kan je hem met mazzel voor 105k kopen. Prijzen zijn op de Xbox One.

De prijzen zullen wel weer wat gaan zakken de komende dagen..

• MyUtd4Life
Best wel verrassend dat prijzen laatste dagen best wel stijgen, had ik absoluut niet verwacht. Maar verwacht wel weer dat prijzen omlaag gaan.

Zelf ben ik van plan om dit team te kopen tijdens de crash:
http://www.futhead.com/16/squads/7307353/

Met een budget van 250k verwacht ik dat het normaal gesproken moet lukken om het volledig te kunnen kopen.

• To easy
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:21:
Best wel verrassend dat prijzen laatste dagen best wel stijgen, had ik absoluut niet verwacht. Maar verwacht wel weer dat prijzen omlaag gaan.

Zelf ben ik van plan om dit team te kopen tijdens de crash:
http://www.futhead.com/16/squads/7307353/

Met een budget van 250k verwacht ik dat het normaal gesproken moet lukken om het volledig te kunnen kopen.
Mooie creatieve hybrid zeg!

• MyUtd4Life

Ik probeer altijd hybrid te maken om verschillende redenen:
1. Het is gewoon minder saai dan een standaard team uit 1 land of competitie
2. De spelers bij elkaar zetten die ik lekker vind spelen
3. Meer variatie mogelijkheden
4. Meeste mogelijkheden om je coins volledig uit te geven :P

• To easy
Ja ik vind hybrids ook leuker om te maken en om mee te spelen. Ik moet soms bijv tegen mensen die een full psg team hebben of een full bayern team. Dan denk ik ja dan hoef je geen fut te spelen kan je ook wel gewoon seasons doen buiten fut haha.

Ik heb bijvoorbeeld dit team nu: http://www.futbin.com/16/squad/141198 en ik ben een Pogba fan, maar hem hier in bijvoegen vind ik nogal lastig. Ik vind dit team namelijk heerlijk spelen en zou niet weten wie ik moet opgeven.
Pagina: 1 ... 36 ... 102 Laatste