Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:22:
[...]

Je kunt geen gEAld schrijven zonder EA :P Ze zijn toch al veel te ver gegaan door bijna niet te innoveren omdat PES toch nog niet op goed genoeg is voor de massa.

[video]
Rond 4:54 valt het eerste doelpunt van mijn tegenstander. Ik vond het echt heel vreemd dat hij de bal niet aflegde. Rond 6:14 zie je waarschijnlijk het beste doelpunt OOIT. Rond 9:30 is het alweer een rebound doelpunt die Fahrman op zich prima naar beneden kon tikken. Rond 11:24 weer een standaard (BS) penalty zoals ik ze graag maak :P

Rond 1:48 zie je mijn schot van Aubameyang wat eigenlijk niet veel anders is als het doelpunt van Robben wat iets later valt, precies genoeg kracht.

[video]
Dit is tegen dat lage chemistry potje en dan ga je misschien ook wel begrijpen

Ik had even een kopie gemaakt na de tijd wat meer tijd koste dan ik dacht omdat ik zo geen idee had waar die CDM vandaan kwam :P
https://www.easports.com/...Id=gGfwwMamnMdl7:FFA16PS4

Sobis (1 chemistry) speelt de bal perfect naar Bruno Peres (9 chemistry) en Kokorin (4 chemistry) (wint een soort van duel) scoort heel gemakkelijk een goal.

[...]

Zolang jij alleen maar om geld geeft en zo weinig mogelijk ervoor wil doen dan ben je al zo goed als aangenomen.

[afbeelding]
Je gaat je toch ook afvragen wat zo iemand denkt :+ Sowieso die maximale prijs alleen al.
ik vind je 1e potje niks bijzonders hoor. Paar aparte goals, maar niet zo heel gek hoor. Zo scoor of krijg ik ze ook wel eens tegen. Als je op dit soort situaties commentaar hebt kan je achter elke boom wel 10 problemen zien.

maar goed dat is mijn mening ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:39:
[...]

ik vind je 1e potje niks bijzonders hoor. Paar aparte goals, maar niet zo heel gek hoor. Zo scoor of krijg ik ze ook wel eens tegen. Als je op dit soort situaties commentaar hebt kan je achter elke boom wel 10 problemen zien.

maar goed dat is mijn mening ;)
Was op zich ook niks mis mee maar het ging meer om dat 2e potje wat eigenlijk mijn eerste potje van de dag was :P Dat iemand met 1 chemistry een goede bal kan spelen.
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:44:
[...]

Was op zich ook niks mis mee maar het ging meer om dat 2e potje wat eigenlijk mijn eerste potje van de dag was :P Dat iemand met 1 chemistry een goede bal kan spelen.
daar hadden we het eerder over, dat moet ea echt aanpakken wat mij betreft.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:58:
[...]

daar hadden we het eerder over, dat moet ea echt aanpakken wat mij betreft.
Nog eentje van mij dan. IF stats worden niet correct weergegeven ingame, je ziet altijd de rating van het normale kaartje :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-11 02:55
Kreeg net een mail van EA.

Meld je van 21 tot 28 maart elke dag aan en claim je gratis FUT-pakket*. Ga elke dag naar "Mijn pakketten" in de FUT-winkel om jouw pakket te claimen.

FUT VERJAARDAGSBEKER
Meld je van 21 tot 28 maart aan bij FUT 16 en speel de FUT Verjaardagsbeker. Ontvang spannende beloningen voor elke keer dat je de beker wint, waaronder een niet-verhandelbare Gele EA Kit als je voor de eerste keer online de beker wint.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
PM_Petrol schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:25:

Meld je van 21 tot 28 maart elke dag aan en claim je gratis FUT-pakket*. Ga elke dag naar "Mijn pakketten" in de FUT-winkel om jouw pakket te claimen.

FUT VERJAARDAGSBEKER
Meld je van 21 tot 28 maart aan bij FUT 16 en speel de FUT Verjaardagsbeker. Ontvang spannende beloningen voor elke keer dat je de beker wint, waaronder een niet-verhandelbare Gele EA Kit als je voor de eerste keer online de beker wint.
Geen mail gehad, maar ziet er leuk uit!

• Scuddy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-04 06:56
Tegenstander ragequit na de 3-0, volgens dit klotespel heb ik de verbinding verbroken... zucht

FUT VERJAARDAGSBEKER
goede tip, stond idd een pakket klaar. Erg fijn :)

Verwijderd

FUT VERJAARDAGSBEKER
Jammer dat het online is aangezien het waarschijnlijk weer redelijk pittig gaat worden om te winnen. Morgen na het werk maar eens kijken of het wat is.

In mijn pakketje zat 75 Larsson van Heerenveen :P Schiet niet echt op.

Ik zie nu ook dat er een ST Bale, Hulk en Ronaldo bij zijn gekomen. Niet dat 7 VS 10 chemistry veel uit maakt maar moet er niet aan denken om die tegen te komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 22:56 ]

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:54:
[...]

Jammer dat het online is aangezien het waarschijnlijk weer redelijk pittig gaat worden om te winnen. Morgen na het werk maar eens kijken of het wat is.

In mijn pakketje zat 75 Larsson van Heerenveen :P Schiet niet echt op.

Ik zie nu ook dat er een ST Bale, Hulk en Ronaldo bij zijn gekomen. Niet dat 7 VS 10 chemistry veel uit maakt maar moet er niet aan denken om die tegen te komen.
ach ronaldo ST zal je nog niet snel tegenkomen met een prijs van 3,1mln nu ;)

Win je de beker, heb je een leuk tenue, en dan wil niemand tegen je spelen vanwege je tenue lol.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:26
Mijn laatste coins opgemaakt. Zag dit SIF Trapp maar 33k was, even wat dingen gediscard en hem gehaald voor mijn 2e team.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nPDBf/c28c6fcf7b.jpg

Vandaag even kijken of die nieuwe cup wat is.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:06:
[...]

ach ronaldo ST zal je nog niet snel tegenkomen met een prijs van 3,1mln nu ;)

Win je de beker, heb je een leuk tenue, en dan wil niemand tegen je spelen vanwege je tenue lol.
Dat is alleen met een divisie 1 tenue gok ik. Maar ik laat het wel voor wat het is aangezien ik er een paar uur geleden achter ben gekomen dat ik a.s. donderdag een toets (herkansing) heb 8)7
Beltoni schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:23:
Mijn laatste coins opgemaakt. Zag dit SIF Trapp maar 33k was, even wat dingen gediscard en hem gehaald voor mijn 2e team.

[afbeelding]

trapp is wel een betere toevoeging.
Ik vraag mij af of SIF Ruffier niet beter is, maar die matched minder/niet goed met je team.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:53:
[...]

Dat is alleen met een divisie 1 tenue gok ik. Maar ik laat het wel voor wat het is aangezien ik er een paar uur geleden achter ben gekomen dat ik a.s. donderdag een toets (herkansing) heb 8)7
misschien krijg je het ook wel met die beker tenue ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:56:
[...]

misschien krijg je het ook wel met die beker tenue ;)
Een instant voldoende? Divisie 1 tenue is zwart. Kan zijn dat je het uit shirt krijgt (wanneer je tegen de TOTW speelt), dat shirt is namelijk ook geel.

[afbeelding]

Hoe speel je 4321 met dit team mbt tactics/player roles?
Aangezien ik exact hetzelfde team heb muv van twee spelers :)

(Moutinho --> verrati, wiel --> aurier)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Beltoni
Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Hoe speel je 4321 met dit team mbt tactics/player roles?
Aangezien ik exact hetzelfde team heb muv van twee spelers :)

(Moutinho --> verrati, wiel --> aurier)
Switch vaak tussen Possesion en Counter Attack. Hangt een beetje van het spel en het team van de tegenstander. Player roles weet ik niet precies. Matuidi achterin tijdens aanvallen en 1 van de CM's vaak in de vrije rol.

Heb nog te weinig wedstrijden met dit team gespeeld om een oordeel te vellen. Pas 1 wedstrijd met Ibra gespeeld.
Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:56:
[...]

trapp is wel een betere toevoeging.
Ik vraag mij af of SIF Ruffier niet beter is, maar die matched minder/niet goed met je team.
De autist in mij staat een keeper die niet op max. chem zit niet toe.

• To easy

[afbeelding]

laat ff weten of je verschil merkt in trapp en sif trapp. Het is idd niet duur die sif trapp, maar is het het waard :)?
To easy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:20:
[...]

laat ff weten of je verschil merkt in trapp en sif trapp. Het is idd niet duur die sif trapp, maar is het het waard :)?
lijkt me altijd een moeilijke vraag om te beantwoorden. Heb je potjes tegen tegenstanders die weten hoe ze moeten afmaken of speel je toevallig tegen een aantal matige teams. Dat zou je mening over een keeper aardig kunnen beinvloeden.

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:38:
[...]

lijkt me altijd een moeilijke vraag om te beantwoorden. Heb je potjes tegen tegenstanders die weten hoe ze moeten afmaken of speel je toevallig tegen een aantal matige teams. Dat zou je mening over een keeper aardig kunnen beinvloeden.
Ja dat is ook zo. Ik denk zo eigenlijk over elke inform upgrade, maar goed trapp is wel betaalbaar en een 82 rated keeper is best laag in een mooi elftal.
To easy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:40:
[...]

Ja dat is ook zo. Ik denk zo eigenlijk over elke inform upgrade, maar goed trapp is wel betaalbaar en een 82 rated keeper is best laag in een mooi elftal.
Goedkoper en betere optie???
http://www.futbin.com/16/...5/St%C3%A9phane%20Ruffier

edit: afhankelijk van je team qua ligue 1 defensie

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 22-03-2016 12:48 ]

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:48:
[...]

Goedkoper en betere optie???
http://www.futbin.com/16/...5/St%C3%A9phane%20Ruffier

edit: afhankelijk van je team qua ligue 1 defensie
Ja klopt, maar speel met boateng en silva achterin dus dat word hem niet :(
To easy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:54:
[...]

Heb neuer met chem 9, lijkt me de beste maar niet goedkoopste optie.

To easy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:54:
[...]

dat dus, maar voor een ligue 1 defensie met david luiz en thiago silva bijv. is dit denk ik prijstechnisch gezien de beste die je kunt hebben. Hij heeft eigenlijk maar 1 minpunt en dat is dat hij geen lange uitworpen heeft.

• To easy
Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:56:
[...]

Heb neuer met chem 9, lijkt me de beste maar niet goedkoopste optie.
Ja maar niet met boateng en silva achterin?

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 12:57:
[...]

dat dus, maar voor een ligue 1 defensie met david luiz en thiago silva bijv. is dit denk ik prijstechnisch gezien de beste die je kunt hebben. Hij heeft eigenlijk maar 1 minpunt en dat is dat hij geen lange uitworpen heeft.
Ja klopt dat zou ik idd ook ruffier nemen, maar ik wou graag silva en boateng samen als cv en daarbij kwam dat trapp duits en bij psg zit wel leuk uit. Kan niet alles hebben helaas. Maar trapp heeft ook geen lange uitworp en met handanovic van mijn andere team merk ik wel dat het zeer fijn is zo'n trait.
To easy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:42:
[...]

Ja maar niet met boateng en silva achterin?
Boateng is zelfde team / nationaliteit, tenzij je met 5/3 verdedigers speelt.

http://www.futhead.com/16/squads/10612978/

• To easy
Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:52:
[...]

Boateng is zelfde team / nationaliteit, tenzij je met 5/3 verdedigers speelt.

http://www.futhead.com/16/squads/10612978/
Oja klopt ja, maar dan voelt een trapp van 30 k beter dan een ariër van 80k ;)

• Beltoni
91 Lewandowski blijft me maar verbazen. Hoe kan iemand met zoveel finishing zoveel kansen missen... Net was het ook weer raak hoor. Prima counter, beetje rare voorzet en dan krijgt hij dit voor elkaar.

http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/15917203

Het blijft Fifa dus de corner daarna scoor ik wel met een schot van Nainggolan ( _/-\o_ )

http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/15917255

Zou leuk zijn als volgend jaar weer goed voetbal wordt beloond en al die afstandsschoten wat moeilijker worden.

Edit: Helaas werkt video's embedden op dit forum even wat anders.

[ Voor 28% gewijzigd door Beltoni op 22-03-2016 16:12 ]

To easy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:43:
[...]

Ja klopt dat zou ik idd ook ruffier nemen, maar ik wou graag silva en boateng samen als cv en daarbij kwam dat trapp duits en bij psg zit wel leuk uit. Kan niet alles hebben helaas. Maar trapp heeft ook geen lange uitworp en met handanovic van mijn andere team merk ik wel dat het zeer fijn is zo'n trait.
het geeft je een extra optie en opties zijn altijd prettig om te hebben :)

Vanavond nog wat handelen en dan eens kijken wat ik nog aan mijn 2e team zou willen veranderen.
http://www.futbin.com/16/squad/313336

Bean77 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:53:
[...]

het geeft je een extra optie en opties zijn altijd prettig om te hebben :)

Vanavond nog wat handelen en dan eens kijken wat ik nog aan mijn 2e team zou willen veranderen.
http://www.futbin.com/16/squad/313336
Matic voor Cazorla en Cazorla evt als stand in voor KDB :)
Misschien een Diego Costa/Lukaku als breekijzer als het eens met Aguero (ooo)niet lukt

Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:58:
[...]

Matic voor Cazorla en Cazorla evt als stand in voor KDB :)
Misschien een Diego Costa/Lukaku als breekijzer als het eens met Aguero (ooo)niet lukt
Ik vind het wel lekker om met cazorla wat voetbal te hebben. Kan heerlijk combineren. Toure heeft stay back staan en moet eigenlijk het slot op de deur zijn.
Ik heb Vardy 75 als backup voor Aguero. Kan ik iedereen voorbij lopen die moe zijn geworden :p

backs kunnen beter, misschien if otamendi als ik de coins kan sparen.

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 16:10:
91 Lewandowski blijft me maar verbazen. Hoe kan iemand met zoveel finishing zoveel kansen missen... Net was het ook weer raak hoor. Prima counter, beetje rare voorzet en dan krijgt hij dit voor elkaar.

http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/15917203

Het blijft Fifa dus de corner daarna scoor ik wel met een schot van Nainggolan ( _/-\o_ )

http://xboxdvr.com/gamer/Beltoon/video/15917255

Zou leuk zijn als volgend jaar weer goed voetbal wordt beloond en al die afstandsschoten wat moeilijker worden.

Edit: Helaas werkt video's embedden op dit forum even wat anders.
http://imgur.com/sM8kBmU

Ik zag deze nog wel voorbij komen :') Soms is het echt te slecht voor woorden
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:07:
[...]

http://imgur.com/sM8kBmU

Ik zag deze nog wel voorbij komen :') Soms is het echt te slecht voor woorden
tsk, gewoon binnenknallen zon bal, beetje lewa de schuld geven :9

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:10:
[...]

tsk, gewoon binnenknallen zon bal, beetje lewa de schuld geven :9
Gelukkig niet mijn wedstrijd :P Maar soms gaat het werkelijk nergens over haha.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:15:
[...]

Gelukkig niet mijn wedstrijd :P Maar soms gaat het werkelijk nergens over haha.
Ik heb zojuist ff mijn seizoen van zondag ff afgemaakt. Helaas heb ik vaak alleen maar in het weekend tijd, maar dan speel je vaak tegen pace/pressure teams terwijl doordeweeks meestal echt voetbal word gespeeld.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:26:
[...]

Ik heb zojuist ff mijn seizoen van zondag ff afgemaakt. Helaas heb ik vaak alleen maar in het weekend tijd, maar dan speel je vaak tegen pace/pressure teams terwijl doordeweeks meestal echt voetbal word gespeeld.
In het weekend hebben meer mensen tijd dus dan is de kans ook groter dat je tegen zulke lui speelt. Overdag rond een uurtje of 12 is het pas echt verschrikkelijk om te spelen aangezien je dan alleen maar tegen de walcott's, sturridge, Remy en noem ze maar op uit de BPL tegen komt. Heb ook besloten om niet meer rond die tijd het spel op te starten omdat ik totaal geen zin heb in iemand die alleen maar op de counter speelt.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb nog geen ps plus. Wacht even totdat ik star wars ga halen.

Maar heeft het zin om mijn fut team met de offline modus op te bouwen, zodat ik daar straks mee online kan?

Of kan dat niet en is online apart?

Verwijderd

Turfschipper schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:12:
Ik heb nog geen ps plus. Wacht even totdat ik star wars ga halen.

Maar heeft het zin om mijn fut team met de offline modus op te bouwen, zodat ik daar straks mee online kan?

Of kan dat niet en is online apart?
Het lijkt mij dat alles online is. Anders zou je sowieso op de PC wel hacks zien van mensen die alle nieuwe IFs even claimen en dan verkopen :P

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Aha, that makes sense, ;-).

Ok, dankjewel.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:53:
[...]

In het weekend hebben meer mensen tijd dus dan is de kans ook groter dat je tegen zulke lui speelt. Overdag rond een uurtje of 12 is het pas echt verschrikkelijk om te spelen aangezien je dan alleen maar tegen de walcott's, sturridge, Remy en noem ze maar op uit de BPL tegen komt. Heb ook besloten om niet meer rond die tijd het spel op te starten omdat ik totaal geen zin heb in iemand die alleen maar op de counter speelt.
Nooit zo op gelet eerlijk gezegd, maar ik denk dat je idd gelijk hebt. Hoewel je dan ook nog wel redelijk wat tegenstanders tegenkom die een mindere gold opstelling hebben. Sturridge/Walcott begint net als Reus/Auba wel dodelijk saai te worden.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 07:38:
[...]

Nooit zo op gelet eerlijk gezegd, maar ik denk dat je idd gelijk hebt. Hoewel je dan ook nog wel redelijk wat tegenstanders tegenkom die een mindere gold opstelling hebben. Sturridge/Walcott begint net als Reus/Auba wel dodelijk saai te worden.
Hoewel ik Auba en Reus ook heb gebruik ik ze niet puur voor Het outpacen van tegenstanders maar vanwege dat het mijn favo team is en de finishing van beide goed is. Het liefste speel ik dan ook met minimaal 4 man in de 16 van de tegenstander zodat ik de bal altijd nog kan afleggen.

Walcott zie ik wel altijd als een gek langs te lijn rennen.
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:24:
[...]

Hoewel ik Auba en Reus ook heb gebruik ik ze niet puur voor Het outpacen van tegenstanders maar vanwege dat het mijn favo team is en de finishing van beide goed is. Het liefste speel ik dan ook met minimaal 4 man in de 16 van de tegenstander zodat ik de bal altijd nog kan afleggen.

Walcott zie ik wel altijd als een gek langs te lijn rennen.
Vaak speel ik vaak zelf rustig en ren dan in de 2e helft zijn team compleet voorbij omdat zijn spelers al uitgeput zijn. Dat zie ik ook vaak terug met Reus, vaak in de 1e helft al kapotgerend.

Ik moet zeggen dat ik verwacht had dat ik met aguero geen volle potjes kon spelen, maar ik merk dat dit best goed gaat ondanks zijn stamina. Misschien komt het ook wel door de opstelling 41212.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:28:
[...]

Vaak speel ik vaak zelf rustig en ren dan in de 2e helft zijn team compleet voorbij omdat zijn spelers al uitgeput zijn. Dat zie ik ook vaak terug met Reus, vaak in de 1e helft al kapotgerend.

Ik moet zeggen dat ik verwacht had dat ik met aguero geen volle potjes kon spelen, maar ik merk dat dit best goed gaat ondanks zijn stamina. Misschien komt het ook wel door de opstelling 41212.
EA heeft Reus echt verpest. Costa had tegen Juve ook 120 minuten gespeeld maar heeft net zo'n slechte stamina volgens mij. Ook wanneer mijn tegenstander rond de 2e helft op 1/3e van de stamina zit rennen ze vaak nog net zo hard
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 08:53:
[...]

EA heeft Reus echt verpest. Costa had tegen Juve ook 120 minuten gespeeld maar heeft net zo'n slechte stamina volgens mij. Ook wanneer mijn tegenstander rond de 2e helft op 1/3e van de stamina zit rennen ze vaak nog net zo hard
Oh ik heb het gevoel dat ze juist snel weer "stilvallen". Ze rennen in het begin even snel, maar als ze hun max hebben bereikt wat nog over is, vallen ze echt wel sneller terug in snelheid is mijn ervaring. Ik zal er eens meer op letten.

Gisterenavond overigens mijn serie A team afgemaakt. Lichtsteiner als enige non IF irriteerde me steeds met zijn gold kaart. Nu Florenzi IF gehaald en een mooi team waar ik erg tevreden over ben.
Ghoulam wordt nog onderschat merk ik. Veel tegenstanders hebben geen weet van zijn leuke threat :)

http://www.futbin.com/16/squad/314708
Ik denk dat ik niks meer aan dit team ga doen. Speelt heerlijk, maar dat mag ook wel.

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Zojuist de FIFA 16 Companion app geïnstalleerd op twee Android telefoons (Samsung S5 en HTC M8) maar op beide kom ik na inloggen niet verder dan drie slides over wat je kunt doen, bovenaan een link terug naar de inlog pagina, en onderaan "meer info" die naar een website verwijst.

Zie deze feedback wel bij oudere versies van de app, maar ervaar het nu met de meest recente. Iemand ook?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Heb je al wel FUT gespeeld/aangemaakt? Klinkt een beetje als pre-launch wanneer FUT nog niet live is of je account niet goed gekoppeld is.
dutchgio schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:03:
Heb je al wel FUT gespeeld/aangemaakt? Klinkt een beetje als pre-launch wanneer FUT nog niet live is of je account niet goed gekoppeld is.
klopt dat gevoel heb ik ook dat het account niet goed gekoppeld is.

• JBS
  • Niet online

JBS

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Gisteravond aanvoerder gekozen, eerste wedstrijdje gespeeld, een pakketje uitgepakt en wat geschoven in de opstelling.

Vanavond eens nagaan of er iets mis is met account koppeling ofzo. Geloof dat ik maar één EA account heb..
Ik zat nog eens te denken. Als ik IF pogba en IF Aguero verkoop, dan kan ik TOTY Pogba kopen :P. Mijn 2e team is dan wel verzwakt, maar ik kan ook een upgraded aguero daar neerzetten. Afhankelijk wat ik over heb kan ik IF Bellerin en/of IF Vardy (reserve) halen als verbeteringen.

Iemand argumenten om dit niet te doen?

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:20:
Ik zat nog eens te denken. Als ik IF pogba en IF Aguero verkoop, dan kan ik TOTY Pogba kopen :P. Mijn 2e team is dan wel verzwakt, maar ik kan ook een upgraded aguero daar neerzetten. Afhankelijk wat ik over heb kan ik IF Bellerin en/of IF Vardy (reserve) halen als verbeteringen.

Iemand argumenten om dit niet te doen?
Team twee is sowieso niet belangrijk ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 10:47:
[...]

Oh ik heb het gevoel dat ze juist snel weer "stilvallen". Ze rennen in het begin even snel, maar als ze hun max hebben bereikt wat nog over is, vallen ze echt wel sneller terug in snelheid is mijn ervaring. Ik zal er eens meer op letten.

Gisterenavond overigens mijn serie A team afgemaakt. Lichtsteiner als enige non IF irriteerde me steeds met zijn gold kaart. Nu Florenzi IF gehaald en een mooi team waar ik erg tevreden over ben.
Ghoulam wordt nog onderschat merk ik. Veel tegenstanders hebben geen weet van zijn leuke threat :)

http://www.futbin.com/16/squad/314708
Ik denk dat ik niks meer aan dit team ga doen. Speelt heerlijk, maar dat mag ook wel.
Ik heb echt spelers zonder stamina na 60 minuten nog frisse spelers zien outpacen :p Depay is daar 1 van, hij mag dan wel sneller zijn dan de meeste verdedigers maar wanneer hij zich al de pleuris heeft gelopen gedurende de wedstrijd lijkt het mij sterk.
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Ik heb echt spelers zonder stamina na 60 minuten nog frisse spelers zien outpacen :p Depay is daar 1 van, hij mag dan wel sneller zijn dan de meeste verdedigers maar wanneer hij zich al de pleuris heeft gelopen gedurende de wedstrijd lijkt het mij sterk.
dat is idd wel raar, ik heb dat nog nooit zo ervaren eigenlijk.
Bossie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:54:
[...]

Team twee is sowieso niet belangrijk ;)
ik speel ze in principe om en om. Dus dan is het wel fijn dat team 2 ook competitief is. Zal niet teveel pijn zijn om een upgraded aguero te zetten denk ik. Vraag is of het verschil heel erg gaat merken.

Waarom is eigenlijk IF Willian 50k duurder dan IF Shaqiri? Ik heb de laatste en gezien de stats snap ik niet waarom de eerste duurder is.

[ Voor 30% gewijzigd door Bean77 op 23-03-2016 14:35 ]

• dutchgio
Grotere club, grotere naam qua speler, international van Brazilie vs. Oostenrijk, etc.
Dat telt ook mee.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Ik dacht eindelijk het team gevonden te hebben, maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg om Divisie 8 te passeren (op de pc zat ik in divisie 3). Laatste 3 wedstrijden verloren, ik had 1 punt nodig. EA die nee tegen je zegt :/
dutchgio schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:38:
Grotere club, grotere naam qua speler, international van Brazilie vs. Oostenrijk, etc.
Dat telt ook mee.
tsja misschien dat dan toch meespeelt. Op basis van cijfers zou het niet mogen uitmaken. Maar waarschijnlijk de uitstraling e.d.
bbblije schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:41:
Ik dacht eindelijk het team gevonden te hebben, maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg om Divisie 8 te passeren (op de pc zat ik in divisie 3). Laatste 3 wedstrijden verloren, ik had 1 punt nodig. EA die nee tegen je zegt :/
Het is algemeen bekend dat de tegenstand op de ps4 van (veel) hoger niveau is dan op de pc. Maar het zal wel even wennen zijn.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:52:
[...]

Het is algemeen bekend dat de tegenstand op de ps4 van (veel) hoger niveau is dan op de pc. Maar het zal wel even wennen zijn.
Ik heb ook het idee dat er "smurfs" zijn. Mensen die echt goed zijn maar expres in de lage divisies blijven spelen om andere te kutten.

Ik kom regelmatig tegen een 77-79 rated team, dat als los zand aan elkaar hangt. De eerste 45 min een beetje aan het kloten is, mij eventueel laat scoren. Maar de tweede helft full try-hard gaat en er dan 4 onmogelijke goals in ramt. Bizarre voorzet, met zijn bronze het kop duel van Koscielny wint om hem snoei hard in de kruising te koppen. Daarna met zijn winger zo'n hoek uitkiezen om hem vanaf 25m in het kleinste gaatje te schieten. etc.

Mensen die alle zwakte van het spel kennen en dit zo weten uit te buiten.
bbblije schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:00:
[...]

Ik heb ook het idee dat er "smurfs" zijn. Mensen die echt goed zijn maar expres in de lage divisies blijven spelen om andere te kutten.

Ik kom regelmatig tegen een 77-79 rated team, dat als los zand aan elkaar hangt. De eerste 45 min een beetje aan het kloten is, mij eventueel laat scoren. Maar de tweede helft full try-hard gaat en er dan 4 onmogelijke goals in ramt. Bizarre voorzet, met zijn bronze het kop duel van Koscielny wint om hem snoei hard in de kruising te koppen. Daarna met zijn winger zo'n hoek uitkiezen om hem vanaf 25m in het kleinste gaatje te schieten. etc.

Mensen die alle zwakte van het spel kennen en dit zo weten uit te buiten.
welkom op de ps4 :)

edit: heb je al de "ik kan 500 skillmoves in een seconde" spelers ontmoet?

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 23-03-2016 15:03 ]

• dutchgio
Eerder: "Welkom bij de matchfixing in Fifa." >:)
dutchgio schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:03:
[...]

ik speel liever 2 divisies lager met normale spelers dan al die rare fratsen.
Ach misschien vinden zij mijn speelstijl wel weer gek :P

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:02:
[...]

Vanochtend nog, maar die won ik 2-0. waar het eigenlijk 14-0 moest zijn. De paal beurs getrapt!
bbblije schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Vanochtend nog, maar die won ik 2-0. waar het eigenlijk 14-0 moest zijn. De paal beurs getrapt!
Bij mij vliegen ze binnenkant paal of onderkant lat er van alle kanten in.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:03:
[...]

Soms lijkt het wel zo. Ze hebben het spel zo realistisch gemaakt dat de omkoopschandalen werken :+
Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:02:
[...]

500 maar ?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mensen met een naam als "MuslimPro" spelen toch enkel om te kloten :/ Kids die denken dat ze grappig zijn, tijdens bal bezit de bal op eigen helft rond tikken skill-move na skill-move. Gelukkig maakte ik hem 4-1 in, maar anders was er een controller gesneuveld.

Verwijderd

bbblije schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:25:
Mensen met een naam als "MuslimPro" spelen toch enkel om te kloten :/ Kids die denken dat ze grappig zijn, tijdens bal bezit de bal op eigen helft rond tikken skill-move na skill-move. Gelukkig maakte ik hem 4-1 in, maar anders was er een controller gesneuveld.
Niet om racistisch te zijn maar ik heb een aantal keren tegen lui met een Turkse badge gespeeld en die lui doen niks anders. Heb ook maar besloten om niet te gaan spelen tegen zulke lui. Hetzelfde geld voor Real Madrid badges/ shirts.
bbblije schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:25:
je hebt ze in alle soorten en maten. Ik zou er maar aan wennen.
Maar je kan ook leuke potjes hebben hoor :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tkI3BM7.jpg
Thesker :( :( :(

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58
Eerste dag kreeg ik 3 doelmannen in de gratis pack. De tweede dag was het 3 aanvallers.

Nu graag wat middenvelders als het kan!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Ook vandaag weer via de Web App gratis pakketje. Helaas derde dag op rij alleen maar waardeloze meuk erin gekregen. Hoop toch nog voor a.s. maandag wat profijt er van te hebben.

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:43:
Ook vandaag weer via de Web App gratis pakketje. Helaas derde dag op rij alleen maar waardeloze meuk erin gekregen. Hoop toch nog voor a.s. maandag wat profijt er van te hebben.
per definitie waardeloos omdat ze untradable zijn. Hoewel een messi ofzo nooit verkeerd is :P
Flink balen dat ik nu net met de verkoop van pogba 87 zit :(

• To easy
[quote]Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:01:
[...]

per definitie waardeloos omdat ze untradable zijn. Hoewel een messi ofzo nooit verkeerd is :P
[/quote

Ja ik kreeg dus vorige keer een 90 ozil untradeable. Had hem liever verkocht niet echt mijn speler. Maarja tradeables kom ik niet hoger dan kaarten die 5k waar zijn.... |:(
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 17:21:
[...]

Niet om racistisch te zijn maar ik heb een aantal keren tegen lui met een Turkse badge gespeeld en die lui doen niks anders. Heb ook maar besloten om niet te gaan spelen tegen zulke lui. Hetzelfde geld voor Real Madrid badges/ shirts.
Aw :(

Verwijderd

Mijn ervaring is dat die lui echt rete irritant spelen.. Alles mag zolang je maar wint dus ze maken overal sliding tackles, teveel "skills". Totaal geen realistisch voetbal maar gewoon zo snel mogelijk bij het doel komen
To easy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:02:
[quote]Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:01:
[...]

[/quote

Ja ik kreeg dus vorige keer een 90 ozil untradeable. Had hem liever verkocht niet echt mijn speler. Maarja tradeables kom ik niet hoger dan kaarten die 5k waar zijn.... |:(
dat is zonde idd.

inmiddels dropt pogba steeds harder en aguero prijzen gaan ook nergens meer over. Misschien TOTY Pogba maar even in de koelkast zetten. Eens kijken of ik ze vannacht kan verkopen.

Vanavond 2 potjes gedaan en 2 overwinningen. Wel weer 2 teams die heel graag op balbezit wilden spelen, maar waarbij dan maar op de counter mijn doelpunten meepak.

• JBS
  • Niet online

JBS

Bean77 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Blijkt dat ik op PS4 ingelogd ben met een EA account gekoppeld aan een (oud, maar nog wel bestaand) Hotmail adres. In de app log in ik met een EA account gekoppeld aan een Gmail adres.

Wachtwoord van Hotmail EA account ken ik niet, wachtwoord vergeten resulteert niet in een mail (meerdere malen geprobeerd inmiddels). Ontkoppelen en inloggen met Gmail EA account kan zomaar niet lees ik, moet via een support verzoek bij EA.

Toestanden.. :/

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ongeloofelijk....krijg je tot 3 keer toe gratis packs.

alle keren alle spelers kunnen discarden hoogste ovr was 78.

Maar goed gratis is gratis zullen we maar denken ;)

Burp

Verwijderd

Wii4all schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:54:

Mijn hoogste was een 80 van Everton :P
Wii4all schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:54:

gotze was mijn hoogste, ach het is extra zullen we maar zeggen :)

TOTY Pogba is binnen :)
Ben nog aan het kijken naar de nieuwe Buffon, maar eerst wachten tot de prijzen verder zakken.

Andere team advies opgevolgd en Cazorla in de verkoop en matic gehaald als extra blok. Veel betere stamina gelukkig ook.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik haal net otamendi uit mijn gratis pakje.
Kan ik best gebruiken in mijn PL team

• dutchgio
Ayew van Swansea is het 'beste' wat ik kreeg..

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Mandzukic voor mijn fitness team, wel een stijgende lijn want de eerste twee waren waardeloos.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Nou ik snap er weinig meer van.
Weken achter elkaar geen controle en sinds een week wel weer. Win nu ook bijna alles en promoveer steeds weer.

Enige wat ik veranderd heb, is dat ik nu met dezelfde opstelling, verdedigend speel ipv gebalanceerd of aanvallend

Ik zie nog wel af en toe een valfestijn of een rolletje die door meerdere spelers blijkbaar niet aangenomen kan worden maar dat het nu onspeelbaar is, is nu grotendeels verdwenen.

Spoort natuurlijk niet. Weken geen controle hebben en dan opeens weer wel.
Moeten ze bij ea en konami echt mee ophouden dit soort dingen te doen
Harribo schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:39:
Nou ik snap er weinig meer van.
Weken achter elkaar geen controle en sinds een week wel weer. Win nu ook bijna alles en promoveer steeds weer.

Enige wat ik veranderd heb, is dat ik nu met dezelfde opstelling, verdedigend speel ipv gebalanceerd of aanvallend

Ik zie nog wel af en toe een valfestijn of een rolletje die door meerdere spelers blijkbaar niet aangenomen kan worden maar dat het nu onspeelbaar is, is nu grotendeels verdwenen.

Spoort natuurlijk niet. Weken geen controle hebben en dan opeens weer wel.
Moeten ze bij ea en konami echt mee ophouden dit soort dingen te doen
verbeteren mag wel, verslechteren niet ;)

Vandaag wel leuke potjes. Wel de eigen goal van de week weer tegengehad, maar verder weinig klagen :P

Verwijderd

2 keer geprobeerd om dat online tournament te spelen maar 2 keer bij de 2e ronde lukt echt niks. 2 keer maar gewoon een forfeit gedaan aangezien het echt waardeloos ging :') Heel apart.
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:03:
2 keer geprobeerd om dat online tournament te spelen maar 2 keer bij de 2e ronde lukt echt niks. 2 keer maar gewoon een forfeit gedaan aangezien het echt waardeloos ging :') Heel apart.
ik zal vanavond eens kijken of ik meer geluk heb.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:43:
[...]

ik zal vanavond eens kijken of ik meer geluk heb.
2e potje was de 2e keer tegen een Ajacied met Neymar, Suarez en Bale. Neymar mag dan wel goed zijn maar het ging werkelijk nergens over naast zijn 500 skills in een minuut :')
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:44:
[...]

2e potje was de 2e keer tegen een Ajacied met Neymar, Suarez en Bale. Neymar mag dan wel goed zijn maar het ging werkelijk nergens over naast zijn 500 skills in een minuut :')
toch zonde om die skills niet te gebruiken. Hij heeft ervoor betaald :P

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:56:
[...]

toch zonde om die skills niet te gebruiken. Hij heeft ervoor betaald :P
Ja oke maar bij elke speler. Daarnaast kun je ook overdrijven. Tijdens het andere potje hadden Robben en Javi Martinez een sprint wedstrijd :+ Raad maar wie er gewonnen heeft (dit was na 30 minuten ingame)?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Eindelijk Divisie 6, pfft maar wat een ellende! Mijn team doet totaal niet wat ik wil en het is modder worstelen!

http://www.futbin.com/16/squad/382250 Schurrle is compleet zaad. Maar ik heb nog geen geld voor Reus :(

Met mijn fitness team win ik meer wedstrijden http://www.futbin.com/16/squad/382258 Maar ik weet dat als ik meer geld in dit team ga pompen dat deze weer kut gaat spelen.

Mss moet ik ook maar een of andere no-name keeper in het doel gaan zetten om de chem van mijn team te verkloten, het lijkt bij andere te werken. Ik win omdat ik begin te snappen hoe ik FIFA moet exploiteren. Maar het blijft bizar hoe iemand in de 90+3 er met een totaal leeg gelopen speler er een snoei harde bal in weet te prikken vanaf 30+ meter. Gelukkig was dat de 2-2 en met 1 punt mijn promotie! Helemaal leip van dit spel, en toch blijf ik het spelen. Met gevaar voor het kapot gooien van de controller ;P

--

Edit: Iemand ervaring met Coman, of zou hij voor Gundogan niet genoeg stamina hebben? Dat die hele kant rond de 60min dood is.

[ Voor 10% gewijzigd door bbblije op 24-03-2016 16:28 ]

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:07:
[...]

Ja oke maar bij elke speler. Daarnaast kun je ook overdrijven. Tijdens het andere potje hadden Robben en Javi Martinez een sprint wedstrijd :+ Raad maar wie er gewonnen heeft (dit was na 30 minuten ingame)?
robben is een kneus ;) :p Behalve IF Robben, die is meesterlijk :)
bbblije schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:09:
Eindelijk Divisie 6, pfft maar wat een ellende! Mijn team doet totaal niet wat ik wil en het is modder worstelen!

http://www.futbin.com/16/squad/382250 Schurrle is compleet zaad. Maar ik heb nog geen geld voor Reus :(

Met mijn fitness team win ik meer wedstrijden http://www.futbin.com/16/squad/382258 Maar ik weet dat als ik meer geld in dit team ga pompen dat deze weer kut gaat spelen.

Mss moet ik ook maar een of andere no-name keeper in het doel gaan zetten om de chem van mijn team te verkloten, het lijkt bij andere te werken. Ik win omdat ik begin te snappen hoe ik FIFA moet exploiteren. Maar het blijft bizar hoe iemand in de 90+3 er met een totaal leeg gelopen speler er een snoei harde bal in weet te prikken vanaf 30+ meter. Gelukkig was dat de 2-2 en met 1 punt mijn promotie! Helemaal leip van dit spel, en toch blijf ik het spelen. Met gevaar voor het kapot gooien van de controller ;P

--

Edit: Iemand ervaring met Coman, of zou hij voor Gundogan niet genoeg stamina hebben? Dat die hele kant rond de 60min dood is.
Coman en Gundogan bij elkaar zou ik nooit doen. Gundogan zou de zwakste moeten zijn qua stamina. Anders is idd zo je middenveld leeg.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:01:
[...]

robben is een kneus ;) :p Behalve IF Robben, die is meesterlijk :)

[...]

Coman en Gundogan bij elkaar zou ik nooit doen. Gundogan zou de zwakste moeten zijn qua stamina. Anders is idd zo je middenveld leeg.
Coman heeft in Fifa ook nog te weinig stamina. Maar Martinez haalde Robben gewoon in terwijl ik de bal een stuk vooruit had gespeeld :')

• MyUtd4Life
Ook vandaag weer niet veel spannends in het gratis pakketje:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/019a833bbea2fb492d64271c24259166.png

MyUtd4Life schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:01:
Ook vandaag weer niet veel spannends in het gratis pakketje:
[afbeelding]
hier ook niks. Zou EA het er om doen?

bbblije schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 16:09:

--

Je tweede team heeft ook een veel sterker middenveld, wat waarschijnlijk meer controle over je wedstrijden geeft :). Misschien kun je Ribery gebruiken, die zowel met Gundogan en Lacazette moet kunnen linken en toch 20k goedkoper is dan Reus?

• To easy
Bean77 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Sws haha. Ik kreeg Lampard, 4 jaar geleden was die leuk geweest 8)7

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Waarom zou EA dat doen? EA wilt toch dat iedereen de beste spelers zo makkelijk mogelijk kan krijgen :P(Uiteraard sarcastisch)

MyUtd4Life schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:47:
[...]

Waarom zou EA dat doen? EA wilt toch dat iedereen de beste spelers zo makkelijk mogelijk kan krijgen :P(Uiteraard sarcastisch)
haha, nou ze verkloten de markt nu behoorlijk met al die packs nu. Dat is wel jammer. Probeer van een nadeel maar een voordeel te maken door wat consumables te hamsteren in de hoop dat ze na al die packs weer wat stijgen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:57
Ik heb in Fut 15 nu 10x zo'n gold pakket gekocht. Allemaal spelers waar je niet op zit te wachten. En ook nog onlogisch, totaal geen chemie met mijn huidige selectie.

Aangezien je die kunt verhandelen en er vaak ook wat contracten bij zitten, kan het financieel prima uit.
Maar spelers die je wilt, daar moet je voor sparen
Harribo schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:29:
Ik heb in Fut 15 nu 10x zo'n gold pakket gekocht. Allemaal spelers waar je niet op zit te wachten. En ook nog onlogisch, totaal geen chemie met mijn huidige selectie.

Aangezien je die kunt verhandelen en er vaak ook wat contracten bij zitten, kan het financieel prima uit.
Maar spelers die je wilt, daar moet je voor sparen
Bedoel je fut16? Het kopen van packs wordt gezien als de meest slechte investering die je kunt doen. Als je bepaalde spelers wilt hebben kun je daar het beste gewoon voor sparen/traden.
In dit geval krijg je via de store tijdelijk gratis pakjes met unrtadable spelers. En sommige spelers hier (waaronder ik zelf) heeft destijds fifa16 gekocht met elke week een gratis jumbo pack.
Hoewel ik soms voor de fun wel eens wat packs open, spaar ik meestal voor een gerichte doel. Dat is uiteindelijk effectiever.

• laviolette
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 19:26
Bean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:35:
[...]

Bedoel je fut16? Het kopen van packs wordt gezien als de meest slechte investering die je kunt doen. Als je bepaalde spelers wilt hebben kun je daar het beste gewoon voor sparen/traden.
In dit geval krijg je via de store tijdelijk gratis pakjes met unrtadable spelers. En sommige spelers hier (waaronder ik zelf) heeft destijds fifa16 gekocht met elke week een gratis jumbo pack.
Hoewel ik soms voor de fun wel eens wat packs open, spaar ik meestal voor een gerichte doel. Dat is uiteindelijk effectiever.
Het is dan beter om de coins/points te gebruiken voor de Draft. Ook al speel je de Draft offline op Professional, krijg je nog meer packs dan wanneer je gewoon packs zou kopen.
Ben inmiddels 16k points verder met één goede speler: Ronaldo. Dat maakt het winstgevend. Anders zou ook dit grote verliezen opleveren.
laviolette schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Het is dan beter om de coins/points te gebruiken voor de Draft. Ook al speel je de Draft offline op Professional, krijg je nog meer packs dan wanneer je gewoon packs zou kopen.
Ben inmiddels 16k points verder met één goede speler: Ronaldo. Dat maakt het winstgevend. Anders zou ook dit grote verliezen opleveren.
ik ben niet zo'n draft speler. Ik vind het leuker om zelf wat op te bouwen, dan gelijk met de beste spelers te kunnen spelen.
Maar ik heb geloof ik nog een aantal tokens staan, dus misschien van't weekend eens kijken. (en hopen niet gelijk uitgeschakeld te worden).
wat kan je het best doen? Online of offline en welk niveau?

[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 25-03-2016 10:01 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 102 Laatste