ik vind je 1e potje niks bijzonders hoor. Paar aparte goals, maar niet zo heel gek hoor. Zo scoor of krijg ik ze ook wel eens tegen. Als je op dit soort situaties commentaar hebt kan je achter elke boom wel 10 problemen zien.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:22:
[...]
Je kunt geen gEAld schrijven zonder EAZe zijn toch al veel te ver gegaan door bijna niet te innoveren omdat PES toch nog niet op goed genoeg is voor de massa.
[video]
Rond 4:54 valt het eerste doelpunt van mijn tegenstander. Ik vond het echt heel vreemd dat hij de bal niet aflegde. Rond 6:14 zie je waarschijnlijk het beste doelpunt OOIT. Rond 9:30 is het alweer een rebound doelpunt die Fahrman op zich prima naar beneden kon tikken. Rond 11:24 weer een standaard (BS) penalty zoals ik ze graag maak
Rond 1:48 zie je mijn schot van Aubameyang wat eigenlijk niet veel anders is als het doelpunt van Robben wat iets later valt, precies genoeg kracht.
[video]
Dit is tegen dat lage chemistry potje en dan ga je misschien ook wel begrijpen
Ik had even een kopie gemaakt na de tijd wat meer tijd koste dan ik dacht omdat ik zo geen idee had waar die CDM vandaan kwam![]()
https://www.easports.com/...Id=gGfwwMamnMdl7:FFA16PS4
Sobis (1 chemistry) speelt de bal perfect naar Bruno Peres (9 chemistry) en Kokorin (4 chemistry) (wint een soort van duel) scoort heel gemakkelijk een goal.
[...]
Zolang jij alleen maar om geld geeft en zo weinig mogelijk ervoor wil doen dan ben je al zo goed als aangenomen.
[afbeelding]
Je gaat je toch ook afvragen wat zo iemand denktSowieso die maximale prijs alleen al.
maar goed dat is mijn mening
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650