offline is makkelijker uiteraard, dan het niveau waarmee je anders ook tegen speelt en kan winnen, want dat is toch wel de bedoeling.
Ik heb thuis een bijzonder slechte internetverbinding. En online spelen met lag is niet echt mijn ding. Dus ik speel meestal offline. Voor online moet je gewoon geluk hebben met de juiste tegenstander. Je kunt natuurlijk al je Draft tokens gebruiken voor de online Draft en er iedere keer de eerste ronde uitvliegen tegen een enorm goede tegenstander. Dan zijn de rewards (volgens mij) lager dan offline op professional. Maar daar tegenover, wanneer je een aantal rondes verder komt, zijn de rewards veel hoger dan bij offline.Bean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:01:
[...]
ik ben niet zo'n draft speler. Ik vind het leuker om zelf wat op te bouwen, dan gelijk met de beste spelers te kunnen spelen.
Maar ik heb geloof ik nog een aantal tokens staan, dus misschien van't weekend eens kijken. (en hopen niet gelijk uitgeschakeld te worden).
wat kan je het best doen? Online of offline en welk niveau?
het niveau offline maakt toch niet uit voor het aantal (en niveau) packs wat je krijgt? Ik kan mij zoiets herinneren bij het begin van fut16, maar weer niet of ze dit inmiddels hebben aangepast.laviolette schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:24:
[...]
Ik heb thuis een bijzonder slechte internetverbinding. En online spelen met lag is niet echt mijn ding. Dus ik speel meestal offline. Voor online moet je gewoon geluk hebben met de juiste tegenstander. Je kunt natuurlijk al je Draft tokens gebruiken voor de online Draft en er iedere keer de eerste ronde uitvliegen tegen een enorm goede tegenstander. Dan zijn de rewards (volgens mij) lager dan offline op professional. Maar daar tegenover, wanneer je een aantal rondes verder komt, zijn de rewards veel hoger dan bij offline.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat heb ik nooit geprobeerd. Althans, heb nooit twee wedstrijden achter elkaar gespeeld (op verschillende niveaus) tot aan de finale en de rewards naast elkaar gezet. Maar de eerste wedstrijd win je altijd makkelijk, daarna lijkt het niveau te worden aangepast aan jouw niveau uit de vorige wedstrijdBean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:31:
[...]
het niveau offline maakt toch niet uit voor het aantal (en niveau) packs wat je krijgt? Ik kan mij zoiets herinneren bij het begin van fut16, maar weer niet of ze dit inmiddels hebben aangepast.
Ik had altijd het gevoel bij offline dat het niet uitmaakte of je op het makkelijkste niveau of moeilijkste niveau speelde. Dit kan uiteraard inmiddels zijn aangepast, dat weet ik niet.laviolette schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Dat heb ik nooit geprobeerd. Althans, heb nooit twee wedstrijden achter elkaar gespeeld (op verschillende niveaus) tot aan de finale en de rewards naast elkaar gezet. Maar de eerste wedstrijd win je altijd makkelijk, daarna lijkt het niveau te worden aangepast aan jouw niveau uit de vorige wedstrijdIk weet niet of dit mogelijk is, maar heb toch een sterk vermoeden.
Vanavond maar eens wat gaan proberen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Zou kunnen hoor, maar klinkt natuurlijk wel raar. Op legendarisch dezelfde rewards als op amateur?Bean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:44:
[...]
Ik had altijd het gevoel bij offline dat het niet uitmaakte of je op het makkelijkste niveau of moeilijkste niveau speelde. Dit kan uiteraard inmiddels zijn aangepast, dat weet ik niet.
alleen de de coins zijn hoger op een hoger niveau, de packs waren destijds hetzelfde.laviolette schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:53:
[...]
Zou kunnen hoor, maar klinkt natuurlijk wel raar. Op legendarisch dezelfde rewards als op amateur?
Uh.... Draft??
En coins? Ik betaal met geld wat ik verdien na een wedstrijd. Weet niet hoe jullie dat noemen.
Ik zie ook xp points staan en level etc
Xp points rennen soms omhoog maar heb niet het idee dat ik daar iets voor koop?
En nog wat andere getallen bovenin. Mis ik nog iets wat ik kan gebruiken?
Level is naast mijn geld het enige wat ik verder gebruik want daarmee kan ik gratis goodies ophalen.
Vind die hoeveelheid getallen beetje moeilijk of interessant doenerij als ik er niets mee doe, ze moeten wat he. Iets extra kopen online qua coins oid doe ik toch niet. Ze mogen blij zijn datik hun spel koop :-)Whatever...
Ik speel inderdaad Fut 15 ipv Fut 16.
Maar volgens mij zit er bijna geen verschil tussen. (Sowieso niet echt tussen Fifa 15 vs 16.
Daarom koop ik straks weer fifa 17.)
En coins? Ik betaal met geld wat ik verdien na een wedstrijd. Weet niet hoe jullie dat noemen.
Ik zie ook xp points staan en level etc
Xp points rennen soms omhoog maar heb niet het idee dat ik daar iets voor koop?
En nog wat andere getallen bovenin. Mis ik nog iets wat ik kan gebruiken?
Level is naast mijn geld het enige wat ik verder gebruik want daarmee kan ik gratis goodies ophalen.
Vind die hoeveelheid getallen beetje moeilijk of interessant doenerij als ik er niets mee doe, ze moeten wat he. Iets extra kopen online qua coins oid doe ik toch niet. Ze mogen blij zijn datik hun spel koop :-)Whatever...
Ik speel inderdaad Fut 15 ipv Fut 16.
Maar volgens mij zit er bijna geen verschil tussen. (Sowieso niet echt tussen Fifa 15 vs 16.
Daarom koop ik straks weer fifa 17.)
[ Voor 64% gewijzigd door Harribo op 25-03-2016 11:03 ]
Verwijderd
Je krijgt bij offline altijd dezelfde baggerBean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:44:
[...]
Ik had altijd het gevoel bij offline dat het niet uitmaakte of je op het makkelijkste niveau of moeilijkste niveau speelde. Dit kan uiteraard inmiddels zijn aangepast, dat weet ik niet.
online veel betere paketten?Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:37:
[...]
Je krijgt bij offline altijd dezelfde bagger
ja, maar dat is per definitie het geval. Maar volgens mijn gevoel krijg je bij offline draft voor 15k (nog steeds?) wel betere packs dan wanneer je ze regulier koopt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:03:
[...]
Online lukt mij nooitMaar het is sowieso 95% bagger wat er in die pakketjes zit ja
Betere packs bij offline draft levert betere kansen op dan packs kopen, al blijft de uitkomst een ondoorgrondelijke roulette
Je weet toch dat je 99 van de 100 keer niets krijgt. Maar toch blijf je toch iedere keer hopen/geloven dat het deze keer toch echt anders isBean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:08:
[...]
ja, maar dat is per definitie het geval. Maar volgens mijn gevoel krijg je bij offline draft voor 15k (nog steeds?) wel betere packs dan wanneer je ze regulier koopt.
Betere packs bij offline draft levert betere kansen op dan packs kopen, al blijft de uitkomst een ondoorgrondelijke roulette
hoe langer je niks krijgt, des te groter de hoop dat je wel wat krijgtlaviolette schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:10:
[...]
Je weet toch dat je 99 van de 100 keer niets krijgt. Maar toch blijf je toch iedere keer hopen/geloven dat het deze keer toch echt anders is
Verwijderd
Als EA sommige packs (draft packs) beter zou kunnen maken dan is het toch bij voorbaat al gemanipuleerd?Bean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:08:
[...]
ja, maar dat is per definitie het geval. Maar volgens mijn gevoel krijg je bij offline draft voor 15k (nog steeds?) wel betere packs dan wanneer je ze regulier koopt.
klopt. Maar ze kunnen voor 15k investeren in draft wel betere packs (die regulier duurder zijn) tegenover zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:18:
[...]
Als EA sommige packs (draft packs) beter zou kunnen maken dan is het toch bij voorbaat al gemanipuleerd?
Ik snap trouwens niet dat ze is wat vaker een draft token gratis weggeven.
Als je wilt dat die modus veel gebruikt wordt...
Burp
klopt. ik heb sinds de release 3x een draft token gekregen en bij wijze van 100 keer die 1000 extra coins of een gold pack. De ratio zouden ze idd veel interessanter kunnen maken.Wii4all schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:00:
Het liefst hebben ze gewoon mensen die FIFA Points kopen om mee te kunnen doen. FIFA Points kopen is de makkelijke manier, 15.000 coins verdienen duurt even. En ervan uitgaande dat de meeste spelers behoorlijk weinig geduld hebben, zijn er dus genoeg zielen die even wat Points kopenWii4all schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:00:
daarom komen ze ook met minimale inspanningen tot mega winsten zoals laatst iemand hier gepost heeft.chengbondkwok schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Het liefst hebben ze gewoon mensen die FIFA Points kopen om mee te kunnen doen. FIFA Points kopen is de makkelijke manier, 15.000 coins verdienen duurt even. En ervan uitgaande dat de meeste spelers behoorlijk weinig geduld hebben, zijn er dus genoeg zielen die even wat Points kopen
Maar los hiervan vind ik online divisies eigenlijk het leukst (met al die frustraties inbegrepen).
Verwijderd
Weer in de 2e ronde uitgeschakeld. Eerste ronde was tegen een FUT founder en 2 ballen (Auba buitenkant paal met zijn goede been van 6 meter + Koppal die uiteraard naar de paal ging bij een corner) die er echt wel in hadden kunnen gaan gingen er natuurlijk weer niet in
2e potje tegen zo'n afstandsschot kneus waar ik uiteindelijk 4-3 verloor. Die afstandsschoten komen mij echt steeds meer de strot uit. Zelfs schoten van 25 meter afstand kon hij bijna raak schieten in de kruising.
Dat tournament voelt nog verschrikkelijker aan dan FUT seizoenen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2016 13:33 ]
Maar dan de hamvraag, kreeg je een goede speler uit je packs?Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:31:
Weer in de 2e ronde uitgeschakeld. Eerste ronde was tegen een FUT founder en 2 ballen (Auba buitenkant paal met zijn goede been van 6 meter + Koppal die uiteraard naar de paal ging bij een corner) die er echt wel in hadden kunnen gaan gingen er natuurlijk weer niet in2e potje tegen zo'n afstandsschot kneus waar ik uiteindelijk 4-3 verloor. Die afstandsschoten komen mij echt steeds meer de strot uit. Zelfs schoten van 25 meter afstand kon hij bijna raak schieten in de kruising.
Auba is wel echt een beest trouwens
Verwijderd
Oh dit gaat over dat klote online tournament (vergeten erbij te zetten)laviolette schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:33:
[...]
Maar dan de hamvraag, kreeg je een goede speler uit je packs?
meer oefenenVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:31:
Weer in de 2e ronde uitgeschakeld. Eerste ronde was tegen een FUT founder en 2 ballen (Auba buitenkant paal met zijn goede been van 6 meter + Koppal die uiteraard naar de paal ging bij een corner) die er echt wel in hadden kunnen gaan gingen er natuurlijk weer niet in2e potje tegen zo'n afstandsschot kneus waar ik uiteindelijk 4-3 verloor. Die afstandsschoten komen mij echt steeds meer de strot uit. Zelfs schoten van 25 meter afstand kon hij bijna raak schieten in de kruising.
Kan je uitleggen waarom je vind dat het middenveld van het tweede team sterker is? Ik heb juist het gevoel dat team 1 een veel sterker middenveld heeft. Het is dat daar de voorhoede helemaal niets klaar speelt, Gündogan heeft in 20 wedstrijden meer goals dan Di Maria, Lacazette en Schurrle bij elkaarBossie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:39:
[...]
Je tweede team heeft ook een veel sterker middenveld, wat waarschijnlijk meer controle over je wedstrijden geeft. Misschien kun je Ribery gebruiken, die zowel met Gundogan en Lacazette moet kunnen linken en toch 20k goedkoper is dan Reus?
Ik refereerde naar het team met idd gundogan, matuidi en verratti. Of ik heb het verkeerd gelezen of de linkjes staan verkeerd ombbblije schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:39:
[...]
Kan je uitleggen waarom je vind dat het middenveld van het tweede team sterker is? Ik heb juist het gevoel dat team 1 een veel sterker middenveld heeft. Het is dat daar de voorhoede helemaal niets klaar speelt, Gündogan heeft in 20 wedstrijden meer goals dan Di Maria, Lacazette en Schurrle bij elkaar. Matuidi is een beest en Veratti maakt zoveel onderscheppingen. In mijn fitness team zijn het wel Salvio, Mandzukic en Asamoah die de goals maken. Heel soms Delph en Benfica (cam) schiet er de vrije trappen in.
edit -> ik heb het verkeerd gelezen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Hehe sowieso maar dat ik van een fut founder won vond ik al heel wat om van 3-0 achterstand naar 3-4 te gaan
FUT Founder staat leuk, maar zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de speler
FIFA Benelux Administrator
klopt varieert van makkelijk ervan winnen tot makkelijk ingemaakt worden. Zegt 0,0 iets over de kwaliteit van iemand.MyUtd4Life schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:06:
FUT Founder staat leuk, maar zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van de speler
Verwijderd
Nja was weer zo'n skiller (soort van) en daar blijf ik mij behoorlijk aan ergeren vooral als het spel ook weer compleet anders aanvoeltMyUtd4Life schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:06:
Nou het liefst speel ik er niet tegen. Moest er 1 keer tegen in divisie 2 en dat werd een slachtpartij, heb sindsdien een beetje een trauma overgehouden aan futfounders haha!MyUtd4Life schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:06:
Ah, is dat de reden. Vond het al zo raar dat veel mensen bij het startscherm wegklikten. Komt zeker omdat oprichtingsdatum 2010 isTo easy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:33:
[...]
Nou het liefst speel ik er niet tegen. Moest er 1 keer tegen in divisie 2 en dat werd een slachtpartij, heb sindsdien een beetje een trauma overgehouden aan futfounders haha!
Dat is gewoon lag, maar tegen skillers/pace/pressurehonden ben je dan altijd te laat door de vertragingVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:21:
[...]
Nja was weer zo'n skiller (soort van) en daar blijf ik mij behoorlijk aan ergeren vooral als het spel ook weer compleet anders aanvoeltSoms lijkt het nog steeds of verdedigers in cruciale momenten beton in de schoenen hebben aangezien ze echt zoveel moeite hebben om te draaien. Ik snap dat FUT founder niks zegt maar ze hebben (zou je denken) meer ervaring met het spel. Ik heb nu 2 keer tegen een fut founder gespeeld en beide keren waren ze niet goed.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
net nog offline draft gedaan, maar toegevoegde waarde zie ik ook niet met de gekregen packs.
Verwijderd
Heb ook nog maar 2 potjes zonder lag gespeeld tijdens het spelen van dat tournament. Volgens mij doen ze het er ook gewoon om.Bossie schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:09:
[...]
Dat is gewoon lag, maar tegen skillers/pace/pressurehonden ben je dan altijd te laat door de vertraging
Eerste vijf potjes waren leuk, toen begonnen opeens de long shots erin te knallen :xVerwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:26:
[...]
Heb ook nog maar 2 potjes zonder lag gespeeld tijdens het spelen van dat tournament. Volgens mij doen ze het er ook gewoon om.
Ik kom ze ook steeds vaker tegen. Ga je korter dekken dan kappen ze je eruitBossie schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:31:
[...]
Eerste vijf potjes waren leuk, toen begonnen opeens de long shots erin te knallen :x
Verwijderd
Gewoon 1 keer kappen en dan direct schieten zonder al te veel controle over de bal zeker ?Bean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:40:
[...]
Ik kom ze ook steeds vaker tegen. Ga je korter dekken dan kappen ze je eruit
Klopt, bal ligt nog niet lekker voor hun voet en dan een goal. Natuurlijk worden die kansen ook wel gemist, maar er gaan er teveel zo in.Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:08:
[...]
Gewoon 1 keer kappen en dan direct schieten zonder al te veel controle over de bal zeker ?
Verwijderd
Ja klopt maar ze proberen het gewoon elke keer en dan komen ze met een beetje geluk voor te staan.Bean77 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:23:
[...]
Klopt, bal ligt nog niet lekker voor hun voet en dan een goal. Natuurlijk worden die kansen ook wel gemist, maar er gaan er teveel zo in.
We zijn er eindelijk weer! http://www.futbin.com/16/squad/386932
Divisie 6 voelt of ik de controle weer terug heb! 3/4-0 overwinningen, klaar om de titel te pakken.
Gundogan is met loyalty en Manager 8 chem, wat in mijn geval meer dan voldoende is! Di Maria op links is echt een verademing! Verdedigers zitten vaak tussen hem en de doelman, maar omdat hij links is, dekken ze niet zijn dreigende been! Mkhitaryan heeft het uithoudingsvermogen van een traktor! Niet uit te putten die vent! Heerlijk! Matuidi blijft een god, en Verratti is op links een enorm beest. Met zijn 68 pace en 52 finishing heeft hij in 22 wedstrijden 5 goals en 5 assists! Waarvan 4 doelpunten vanaf zijn linkse positie! De onderscheppingen die hij tevens maakt zijn van een andere wereld! Die 68 pace is totale bullshit! Hij rent er menig verdediger uit! Ik kan geen afscheid nemen van Zouma, wat een held ook! Dus die blijft naar Koscielny! Voelt en speelt absoluut als een veel betere verdediger dan zijn rating suggereert! Bellerin, er bestaat geen betere RB en Clichy is ook een doorgewinterde held!
Ik overweeg enkel deze upgrade uit te voeren: http://www.futbin.com/16/squad/386956 omdat ik Lacazette veel te weinig vind doen voor het team. Maar wat ik eerder heb gemerkt is dat 4321 op de PS4 wat lastig is omdat je voor iets te centraal speelt. Waar makkelijker tegen te verdedigen is. Wellicht met de instructies "drift wide" een stuk beter speelbaar.
Divisie 6 voelt of ik de controle weer terug heb! 3/4-0 overwinningen, klaar om de titel te pakken.
Gundogan is met loyalty en Manager 8 chem, wat in mijn geval meer dan voldoende is! Di Maria op links is echt een verademing! Verdedigers zitten vaak tussen hem en de doelman, maar omdat hij links is, dekken ze niet zijn dreigende been! Mkhitaryan heeft het uithoudingsvermogen van een traktor! Niet uit te putten die vent! Heerlijk! Matuidi blijft een god, en Verratti is op links een enorm beest. Met zijn 68 pace en 52 finishing heeft hij in 22 wedstrijden 5 goals en 5 assists! Waarvan 4 doelpunten vanaf zijn linkse positie! De onderscheppingen die hij tevens maakt zijn van een andere wereld! Die 68 pace is totale bullshit! Hij rent er menig verdediger uit! Ik kan geen afscheid nemen van Zouma, wat een held ook! Dus die blijft naar Koscielny! Voelt en speelt absoluut als een veel betere verdediger dan zijn rating suggereert! Bellerin, er bestaat geen betere RB en Clichy is ook een doorgewinterde held!
Ik overweeg enkel deze upgrade uit te voeren: http://www.futbin.com/16/squad/386956 omdat ik Lacazette veel te weinig vind doen voor het team. Maar wat ik eerder heb gemerkt is dat 4321 op de PS4 wat lastig is omdat je voor iets te centraal speelt. Waar makkelijker tegen te verdedigen is. Wellicht met de instructies "drift wide" een stuk beter speelbaar.
Verwijderd
Op zich is 4321 geen probleem hoor maar het is een formatie voor hele snelle spelers die snel kunnen om schakelen. Het voordeel is ook dat je 3 centrale spitsen hebt wat voor passing ook handig kan zijn om dat je altijd de bal nog aan iemand anders kan geven. Daarnaast is de cut in methode die elke 433 formatie doet niet zo effectief meer behalve als je heel goed skills kunt gebruiken binnen de 16. Wanneer je in 1 rechte lijn loopt ben je vaak sneller dan dat je eerst langs de lijn loopt en dan nog naar binnen moet, dan is het ook niet zo gek dat de trage Terry's e.d. al in de 16 je staan op te wachtenbbblije schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:42:
Mkhirityan is inderdaad een leuke speler voor de rechter kant, vooral vanwege zijn 5* WF kun je hem op meerdere plekken neerzetten. Tijdens het online tournament ben ik dan ook met hem naast Auba begonnen als spits en wanneer het even niet ging kon ik de CAM wisselen voor Robben en uiteindelijk Robben met Mkhirityan. Perfecte CAM als je het mij vraagt.
Afgezien van IF Robben vind ik Muller echter de beste CAM. Erg gevaarlijk en scoort redelijk makkelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:28:
[...]
Op zich is 4321 geen probleem hoor maar het is een formatie voor hele snelle spelers die snel kunnen om schakelen. Het voordeel is ook dat je 3 centrale spitsen hebt wat voor passing ook handig kan zijn om dat je altijd de bal nog aan iemand anders kan geven. Daarnaast is de cut in methode die elke 433 formatie doet niet zo effectief meer behalve als je heel goed skills kunt gebruiken binnen de 16. Wanneer je in 1 rechte lijn loopt ben je vaak sneller dan dat je eerst langs de lijn loopt en dan nog naar binnen moet, dan is het ook niet zo gek dat de trage Terry's e.d. al in de 16 je staan op te wachten
Mkhirityan is inderdaad een leuke speler voor de rechter kant, vooral vanwege zijn 5* WF kun je hem op meerdere plekken neerzetten. Tijdens het online tournament ben ik dan ook met hem naast Auba begonnen als spits en wanneer het even niet ging kon ik de CAM wisselen voor Robben en uiteindelijk Robben met Mkhirityan. Perfecte CAM als je het mij vraagt.
Ik hou wel van spelers die hun sterke been aan de "verkeerde kant" hebben zodat je naar binnen kunt snijden en kunt uithalen. Zoals bijv. shaqiri en sanchez.bbblije schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 00:42:
We zijn er eindelijk weer! http://www.futbin.com/16/squad/386932
Verwijderd
Ja oke maar niet voor dat toernooi waar iedereen uit een ander land moet komen en je Fahrmann al gebruikt als Duitse keeperBean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:52:
[...]
Afgezien van IF Robben vind ik Muller echter de beste CAM. Erg gevaarlijk en scoort redelijk makkelijk.
ah ok, heb dat toernooi nog niet gespeeld, is het wat qua tegenstand?Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:57:
[...]
Ja oke maar niet voor dat toernooi waar iedereen uit een ander land moet komen en je Fahrmann al gebruikt als Duitse keeper
Verwijderd
Vlieg er elke 2e ronde uit door onzin. Het spel speelt ook heel anders dan FUT voor mij gevoel of er nou sprake is van lag of niet. Ik zag gisteren wel dat je offline nog wel een pakketje kreeg wat mij waardevoller lijkt dan zo'n geel shirt.Bean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:58:
[...]
ah ok, heb dat toernooi nog niet gespeeld, is het wat qua tegenstand?
Ik kan het niet aanraden omdat iedereen dat nu speelt en je werkelijk tegen iedereen kunt spelen aangezien je niet gematcht wordt aan iemand uit je eigen online divisie waardoor je alle divisie 10 lag spelers ook gewoon tegen kunt komen.
net gespeeld met een topteam en natuurlijk luck bij de tegenstander en dan eruit.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:07:
[...]
Vlieg er elke 2e ronde uit door onzin. Het spel speelt ook heel anders dan FUT voor mij gevoel of er nou sprake is van lag of niet. Ik zag gisteren wel dat je offline nog wel een pakketje kreeg wat mij waardevoller lijkt dan zo'n geel shirt.
Ik kan het niet aanraden omdat iedereen dat nu speelt en je werkelijk tegen iedereen kunt spelen aangezien je niet gematcht wordt aan iemand uit je eigen online divisie waardoor je alle divisie 10 lag spelers ook gewoon tegen kunt komen.
ik blijf lekker bij divisies.
Ik kijk altijd wel naar de kwaliteit van de verbinding, maar je houdt er niks mee tegen als iemand opeens gaat downloaden ofzo.
Verwijderd
Die 3 streepjes zeggen ook niet echt wat. Wat ik vaak doe is snel van shirt/kit wisselen en als je dan al vertraging ziet dan weet je hoe laat het is. Ik heb het inderdaad ook al een aantal keer meegemaakt dat het "opeens" een hele slechte verbinding is. Het enige wat ik aan heb tijdens Fifa is Soundcloud (streamen) of Spotify (streamen of offline) maar dit kan niet echt mijn Internet verbinding beïnvloeden.Bean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:36:
[...]
net gespeeld met een topteam en natuurlijk luck bij de tegenstander en dan eruit.
ik blijf lekker bij divisies.
Ik kijk altijd wel naar de kwaliteit van de verbinding, maar je houdt er niks mee tegen als iemand opeens gaat downloaden ofzo.
Ook valt het mij op dat bij dat tournament vooral iedereen alle tijd van de wereld heeft door alle replays te bekijken. Dat laatste potje in de 2e ronde vond iemand het zelfs nodig om na rust nog 2 keer een halve minuut te pauzeren nadat hij de tijd al liet aflopen. Blijft irritant zulke mensen.
bij meerpersoonshuishoudens kan je denk ik niet tegenhouden als iemand anders gaat downloaden of wat dan ook. Al verdenk ik de meeste gewoon iets te gaan downloaden als ze voor staan.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:17:
[...]
Die 3 streepjes zeggen ook niet echt wat. Wat ik vaak doe is snel van shirt/kit wisselen en als je dan al vertraging ziet dan weet je hoe laat het is. Ik heb het inderdaad ook al een aantal keer meegemaakt dat het "opeens" een hele slechte verbinding is. Het enige wat ik aan heb tijdens Fifa is Soundcloud (streamen) of Spotify (streamen of offline) maar dit kan niet echt mijn Internet verbinding beïnvloeden.
Ook valt het mij op dat bij dat tournament vooral iedereen alle tijd van de wereld heeft door alle replays te bekijken. Dat laatste potje in de 2e ronde vond iemand het zelfs nodig om na rust nog 2 keer een halve minuut te pauzeren nadat hij de tijd al liet aflopen. Blijft irritant zulke mensen.
Verwijderd
Ja dat klopt wel wanneer er meerdere mensen in 1 huis wonen. Maar het is inderdaad wel heel toevallig dat een verbinding slecht is zodra het goed gaat met de tegenstander.Bean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:20:
[...]
bij meerpersoonshuishoudens kan je denk ik niet tegenhouden als iemand anders gaat downloaden of wat dan ook. Al verdenk ik de meeste gewoon iets te gaan downloaden als ze voor staan.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0_jmfL57x-w]
dit is dat 2e potje van gisteren met die longshot hoer. Rond 8:59 zie je wel een schot op de kruising wat echt te belachelijk voor woorden is van die afstand. Rond 16:13 zie je er wel 1 voorbij komen wat echt niet mag kunnen. Dit was echt een dramatisch potje waar ik de focus er vanaf het begin na dat drama potje al niet meer bij had maar zulke schoten mogen er gewoon niet in gaan. In het filmpje zie je in de eerste helft ook wel hoeveel tijd hij nodig heeft zijdens zijn pauzes.
Hier wel een counter die echt perfect ging tijdens het eerste potje:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=73eTf7uBMoU]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2016 11:42 ]
speel je nog steeds met pace pace pace auba?Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Ja dat klopt wel wanneer er meerdere mensen in 1 huis wonen. Maar het is inderdaad wel heel toevallig dat een verbinding slecht is zodra het goed gaat met de tegenstander.
[video]
dit is dat 2e potje van gisteren met die longshot hoer. Rond 8:59 zie je wel een schot op de kruising wat echt te belachelijk voor woorden is van die afstand. Rond 16:13 zie je er wel 1 voorbij komen wat echt niet mag kunnen. Dit was echt een dramatisch potje waar ik de focus er vanaf het begin na dat drama potje al niet meer bij had maar zulke schoten mogen er gewoon niet in gaan. In het filmpje zie je in de eerste helft ook wel hoeveel tijd hij nodig heeft zijdens zijn pauzes.
Hier wel een counter die echt perfect ging tijdens het eerste potje:
[video]
ach doelpunt op 1613 vind ik wel meevallen. De bal ligt nog voor zijn voeten. Zo vaak kap/schiet acties die mij nooit lukken die bij een ander er wel in vliegen. Ik speel dat kansloze toernooi iig niet meer.
nu een beetje kijken om mijn team nog iets te versterken. Heb al wat leuke dingen op het oog
Verwijderd
Favo speler uit de Bundesliga nog steeds dus waarom nietBean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:41:
[...]
speel je nog steeds met pace pace pace auba?![]()
ach doelpunt op 1613 vind ik wel meevallen. De bal ligt nog voor zijn voeten. Zo vaak kap/schiet acties die mij nooit lukken die bij een ander er wel in vliegen. Ik speel dat kansloze toernooi iig niet meer.
nu een beetje kijken om mijn team nog iets te versterken. Heb al wat leuke dingen op het oog
afgezien van zijn snelheid kan hij niet echt veel vind ik. Afronden dan weer wel. Liever een Tevez die meer in balans is of zelfs een Aguero. Desondanks is Auba wel de 2 na beste speler in de bundesliga qua spits.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:43:
[...]
Favo speler uit de Bundesliga nog steeds dus waarom nietMaar dat andere schot is wel een beetje te veel van het goede toch ? En je hebt wel vaker dat een speler de bal voor zijn voeten heeft liggen ja
tsja hij kan erin, lukt mij nooit. Daarom probeer ik het per definitie niet. Wat ook opvalt is dat wanneer je longshots probeer met spelers die de power en de skills hebben dit vaak niet lukt. Dan krijg je goals tegen van spelers die totaal geen long shots kunnen schieten. maar goed...
Ik hou mezelf maar voor dat het de andere kant ook op werkt met mazzel dat we zelf meehebben.
Verwijderd
Lahm heeft volgens mij ook een keer een bal van buiten de 16 erin geschoten ooitBean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:47:
[...]
afgezien van zijn snelheid kan hij niet echt veel vind ik. Afronden dan weer wel. Liever een Tevez die meer in balans is of zelfs een Aguero. Desondanks is Auba wel de 2 na beste speler in de bundesliga qua spits.
tsja hij kan erin, lukt mij nooit. Daarom probeer ik het per definitie niet. Wat ook opvalt is dat wanneer je longshots probeer met spelers die de power en de skills hebben dit vaak niet lukt. Dan krijg je goals tegen van spelers die totaal geen long shots kunnen schieten. maar goed...
Ik hou mezelf maar voor dat het de andere kant ook op werkt met mazzel dat we zelf meehebben.
Straks nog even proberen met deze opstelling. 5 in the back ging Nederland gisteren ook zo goed af dus
https://www.easports.com/...Id=hyc5M1NCnMdzW:FFA16PS4
zo verdedigend spelen werkt niet bij mij.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:56:
[...]
Lahm heeft volgens mij ook een keer een bal van buiten de 16 erin geschoten ooitHet is gewoon mazzel maar het probleem is dat ze er na 1 keer niet mee stoppen.
Straks nog even proberen met deze opstelling. 5 in the back ging Nederland gisteren ook zo goed af dus![]()
https://www.easports.com/...Id=hyc5M1NCnMdzW:FFA16PS4
Trouwens die countergoal was ook wel mazzel hoe auba hem aannam en hem erin schoot. Denk dat je tegenstander ook wel EA daarvoor vervloekte
Verwijderd
Ja want alle andere keren dat Auba het compleet verpeste was hij onze EA god niet aan vervloekenBean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:58:
[...]
zo verdedigend spelen werkt niet bij mij.
Trouwens die countergoal was ook wel mazzel hoe auba hem aannam en hem erin schoot. Denk dat je tegenstander ook wel EA daarvoor vervloekte
daarom zeg ik, je tegenstander heeft dezelfde mazzel en/of pech dan jij. Kwestie van beleving want alles wat goed gaat is vanzelfsprekend.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:01:
[...]
Ja want alle andere keren dat Auba het compleet verpeste was hij onze EA god niet aan vervloekenMaar wanneer alles gewoon zonder lag verloopt kan ik wel vaker zo counteren hoor. Vooral omdat mensen zo slecht zijn om tijdens een snelle omschakeling goed te verdedigen. Hij had daarnaast ook een onterechte penalty gekregen.
vandaag nog een paar kleine versterkingen toegevoegd aan mijn 2 teams.
Mijn serie A team:
Buffon 85 heeft plaatsgemaakt voor Buffon 86. Qua team valt er denk ik verder niks te upgraden.
http://www.futbin.com/16/squad/314708
Mijn BPL team:
Matic vervangen door Fabregas. Ben benieuwd hoe dit uitpakt. Probeer Toure met stay back en fabregas met neutrale settings. Upgrades voor Aguero en Toure zijn nog niet haalbaar. Ik zit te kijken naar IF Bellerin (haalbaar) of IF Otamendi (nog wel wat sparen).
http://www.futbin.com/16/squad/313336
edit: Smalling ziet er ook beter uit dan kompany
Mijn serie A team:
Buffon 85 heeft plaatsgemaakt voor Buffon 86. Qua team valt er denk ik verder niks te upgraden.
http://www.futbin.com/16/squad/314708
Mijn BPL team:
Matic vervangen door Fabregas. Ben benieuwd hoe dit uitpakt. Probeer Toure met stay back en fabregas met neutrale settings. Upgrades voor Aguero en Toure zijn nog niet haalbaar. Ik zit te kijken naar IF Bellerin (haalbaar) of IF Otamendi (nog wel wat sparen).
http://www.futbin.com/16/squad/313336
edit: Smalling ziet er ook beter uit dan kompany
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 26-03-2016 14:14 ]
Verwijderd
Ik heb zo'n idee dat er bij mij meer mis gaat dan bij de tegenstander hoor. Ook wanneer ik een wedstrijd terug kijk. Ik wou nog zeggen dat ik er offline geen last van had maar na een potje in het offline tournament van EA's verjaardag kan ik dat ook al niet meer zeggen wat je hieronder kunt zien.Bean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:07:
[...]
daarom zeg ik, je tegenstander heeft dezelfde mazzel en/of pech dan jij. Kwestie van beleving want alles wat goed gaat is vanzelfsprekend.
Verklaar dit eens: https://streamable.com/iqqz
30+ schoten later gebeurde dit: https://streamable.com/ti7u
Het kan gewoon niet anders dat er iets in Fifa zit wat het spel beïnvloed. Daarnaast ze hebben het niet van een vreemde *kuch* Fifa.
1e keer pech met 2x paal. Je hebt wel mazzel dat je een aantal gelukkig de bal weer verovert zie ik.Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:57:
[...]
Ik heb zo'n idee dat er bij mij meer mis gaat dan bij de tegenstander hoor. Ook wanneer ik een wedstrijd terug kijk. Ik wou nog zeggen dat ik er offline geen last van had maar na een potje in het offline tournament van EA's verjaardag kan ik dat ook al niet meer zeggen wat je hieronder kunt zien.
Verklaar dit eens: https://streamable.com/iqqz
30+ schoten later gebeurde dit: https://streamable.com/ti7u
Het kan gewoon niet anders dat er iets in Fifa zit wat het spel beïnvloed. Daarnaast ze hebben het niet van een vreemde *kuch* Fifa.
2e keer gebeurt vaker dat zo'n kans gemist wordt. Heb ik zelf ook. tegenwoordig laat ik mijn stick los om te richten en ze vliegen er verhoudingsgewijs vaker in.
Zie geen rare dingen in je 2 filmpjes. Bovendien zulke kansen zie ik mijn tegenstanders ook hebben en missen.
Verwijderd
Als ik het elke keer bij elkaar op zou tellen dan is het voor mij toch echt vaker "ongelukkig". Volgens mij is dat offline tournament tegen prof dus zo moeilijk is het ook niet om de bal terug te krijgen. 30 schoten op doel die er gewoon in hadden kunnen gaan waarvan 4 raak gaan is ook echt de gewoonste zaak van de wereldBean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:41:
[...]
1e keer pech met 2x paal. Je hebt wel mazzel dat je een aantal gelukkig de bal weer verovert zie ik.
2e keer gebeurt vaker dat zo'n kans gemist wordt. Heb ik zelf ook. tegenwoordig laat ik mijn stick los om te richten en ze vliegen er verhoudingsgewijs vaker in.
Zie geen rare dingen in je 2 filmpjes. Bovendien zulke kansen zie ik mijn tegenstanders ook hebben en missen.
als je het geluk van het balveroveren niet had gehad van EA, dan had je vervolgens ook niet het gevoel gehad dat EA je straft met het missen van kansenVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:41:
[...]
Als ik het elke keer bij elkaar op zou tellen dan is het voor mij toch echt vaker "ongelukkig". Volgens mij is dat offline tournament tegen prof dus zo moeilijk is het ook niet om de bal terug te krijgen. 30 schoten op doel die er gewoon in hadden kunnen gaan waarvan 4 raak gaan is ook echt de gewoonste zaak van de wereld
Mijn tip; probeer niet overal EA de schuld van te geven, maar accepteer dat dingen nu eenmaal lopen zoals ze lopen. Spelers zoals jij en ik zijn nu eenmaal de zwakste schakel in het spel en maken nu eenmaal veel fouten.
Verwijderd
Werknemers bij EA maken natuurlijk geen fouten dan wel met opzet om het spel voor iedereen leuk te houden. Daarnaast om niet die hard spelers om het zo maar even te noemen ook een kans te geven zodat ze blijven spelen en uiteindelijk packs gaan kopen. EA gaat als bedrijf toch niet echt goed om met haar klanten. Het spel is gewoon inconsistent, waarom zou een korte bal soms moeilijker onder controle te krijgen zijn dan een hoge bal die 30 meter overbrugd? Ik blijf erbij dat er iets in het wel zit zoals bijvoorbeeld momentum waardoor het gewoon veel lastiger is om te scoren.Bean77 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 21:38:
[...]
als je het geluk van het balveroveren niet had gehad van EA, dan had je vervolgens ook niet het gevoel gehad dat EA je straft met het missen van kansen![]()
![]()
Mijn tip; probeer niet overal EA de schuld van te geven, maar accepteer dat dingen nu eenmaal lopen zoals ze lopen. Spelers zoals jij en ik zijn nu eenmaal de zwakste schakel in het spel en maken nu eenmaal veel fouten.
Als je het online toernooi speelt dan merk je ook wel dat er veel meer toegestaan is volgens de scheids.
Ik blijf ook wel bij het gevoel dat EA zo nu en dan wat met de sliders speelt. Maar het blijft een kans berekening, die door veel beïnvloed wordt en EA zit er soms naast. Maar het draagt wel bij aan een deel realisme als het wel goed gaat. Je moet lezen wat er op momenten in de wedstrijd de grootste kans van slagen heeft. Ik heb ook veel op het spel gescholden, maar zodra je beter mee krijgt waar het spel heen wilt kan je iedere wedstrijd winnen. FIFA wil je uitdaging blijven bieden, en daarom werkt het zelfde trucje niet altijd. Vaak kan je achteraf van een wedstrijd zeggen die je heb verloren wat je fout deed, verdedigers maken fouten. Maar daar ben je zelf vaak de oorzaak van. Soms maken ze dan alsnog de redding, maar dat is dan ten nadele van je tegenstander. We gaan er van uit dat het spel altijd zo moet gaan, maar het is een kans berekening die je wint. Ondanks dat je de laagste kans had.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:00:
[...]
Werknemers bij EA maken natuurlijk geen fouten dan wel met opzet om het spel voor iedereen leuk te houden. Daarnaast om niet die hard spelers om het zo maar even te noemen ook een kans te geven zodat ze blijven spelen en uiteindelijk packs gaan kopen. EA gaat als bedrijf toch niet echt goed om met haar klanten. Het spel is gewoon inconsistent, waarom zou een korte bal soms moeilijker onder controle te krijgen zijn dan een hoge bal die 30 meter overbrugd? Ik blijf erbij dat er iets in het wel zit zoals bijvoorbeeld momentum waardoor het gewoon veel lastiger is om te scoren.
Als je het online toernooi speelt dan merk je ook wel dat er veel meer toegestaan is volgens de scheids.
Wat je zegt, EA (en ook Konami) proberen het leuk te houden voor iedereen. Daarom vertragen je spelers de ene keer en de andere keer niet. Ik word er persoonlijk gek van. Want afgezien dat ze zich hier mee bemoeien, heb je er bovenop óók nog te maken met de online lag. Dat nemen ze niet mee in het concept vermoed ik. Dan is het echt niet meer te doen.
Daarom vind ik dat ze er mee moeten stoppen met deze onzin. Ook de scheids doet dan mee in die cheat ai.
Maar ja zij denken natuurlijk alleen: zoveel mogelijk fifa's verkopen dus wrs zal dat dan niet gebeuren. Kortom: omdat zij spellen willen verkopen, moet jij af en toe die vertraging slikken. Hoe banaal kan het zijn?
Het is vervelend dat ze tegenwoordig geen concurrentie meer hebben van andere voetbalspellen want ze hebben nu een vrijbrief om dit te doen.
Je kan wel zeggen, dat ligt aan jezelf. Ik heb weken zowel die cheat ai (zoals ik die noem) en die online lag gehad. Niet te doen dan.
Nu heb ik deze week alleen soms die cheat ai, dan is het nog wel te doen. Dan vertragen soms nog de spelers maar dan is het, bij zéér goed opletten, nog wel te bevechten. Moet je wel goed focussen. Want doe ik dat niet dan krijg ik tegengoals, die dan ook mijn eigen fout zijn. Maar het is dan wel intensief concentreren, je kan geen moment verzaken, ook niet altijd zin in .
Afgezien van bovenstaande had ik ook weer een paar keer wat moois : ik probeer een corner te voorkomen en houdt een bal net binnen, komt mijn medespeler die hem vervolgens alsnog over die achterlijn werkt.....het blijft wel Comedy Capers net als dat vallen. En reclameren dat het spel realistisch is....yeah right...
Daarbij moeten EA en Konami ook niet elk jaar roepen dat het nieuwste voetbalspel nóg meer controle brengt zodat je bijvoorbeeld mooi kunt aanvallen, want er is maar 1 die het spel grotendeels controleert en dat is het systeem van het voetbalspel zelf, de cheat ai. Aan jou de taak dan om je niet te laten naaien en uiterst geconcentreerd te blijven. Dan sta je bovenin.
Zover mijn ideeen. Moest het kwijt.
-------------------------------------------------
Ff weer over mijn team, ik speel nog steeds met Nederlandse voetballers. Niet allemaal toppers natuurlijk maar wel leuker. Ik denk ook dat als ik toppers zou nemen, ik dan ook luier zou gaan spelen, veel rennen etc ....nu moet ik tactisch opboksen tegen die topteams. Frustrerend soms maar ook wel een kick als je weer een Real/Borussie team hebt verslagen.
Ik speel dus nog Fut 15 en zit te azen op Robben. Maar de goede man kost een 180.000....
Ik mag al blij zijn als ik 10.000 zie staan linksboven in.....hoe kan je dan ooit een Robben kopen??
Daarom vind ik dat ze er mee moeten stoppen met deze onzin. Ook de scheids doet dan mee in die cheat ai.
Maar ja zij denken natuurlijk alleen: zoveel mogelijk fifa's verkopen dus wrs zal dat dan niet gebeuren. Kortom: omdat zij spellen willen verkopen, moet jij af en toe die vertraging slikken. Hoe banaal kan het zijn?
Het is vervelend dat ze tegenwoordig geen concurrentie meer hebben van andere voetbalspellen want ze hebben nu een vrijbrief om dit te doen.
Je kan wel zeggen, dat ligt aan jezelf. Ik heb weken zowel die cheat ai (zoals ik die noem) en die online lag gehad. Niet te doen dan.
Nu heb ik deze week alleen soms die cheat ai, dan is het nog wel te doen. Dan vertragen soms nog de spelers maar dan is het, bij zéér goed opletten, nog wel te bevechten. Moet je wel goed focussen. Want doe ik dat niet dan krijg ik tegengoals, die dan ook mijn eigen fout zijn. Maar het is dan wel intensief concentreren, je kan geen moment verzaken, ook niet altijd zin in .
Afgezien van bovenstaande had ik ook weer een paar keer wat moois : ik probeer een corner te voorkomen en houdt een bal net binnen, komt mijn medespeler die hem vervolgens alsnog over die achterlijn werkt.....het blijft wel Comedy Capers net als dat vallen. En reclameren dat het spel realistisch is....yeah right...
Daarbij moeten EA en Konami ook niet elk jaar roepen dat het nieuwste voetbalspel nóg meer controle brengt zodat je bijvoorbeeld mooi kunt aanvallen, want er is maar 1 die het spel grotendeels controleert en dat is het systeem van het voetbalspel zelf, de cheat ai. Aan jou de taak dan om je niet te laten naaien en uiterst geconcentreerd te blijven. Dan sta je bovenin.
Zover mijn ideeen. Moest het kwijt.
-------------------------------------------------
Ff weer over mijn team, ik speel nog steeds met Nederlandse voetballers. Niet allemaal toppers natuurlijk maar wel leuker. Ik denk ook dat als ik toppers zou nemen, ik dan ook luier zou gaan spelen, veel rennen etc ....nu moet ik tactisch opboksen tegen die topteams. Frustrerend soms maar ook wel een kick als je weer een Real/Borussie team hebt verslagen.
Ik speel dus nog Fut 15 en zit te azen op Robben. Maar de goede man kost een 180.000....
Ik mag al blij zijn als ik 10.000 zie staan linksboven in.....hoe kan je dan ooit een Robben kopen??
[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 27-03-2016 13:11 ]
het spel is in ontwikkeling dus er veranderen steeds dingen. Qua scheids is het gelukkig minder voorspelbaar geworden. Je hebt volgens mij strenge en makkelijke scheidsrechters. Maakt het wel leuker.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:00:
[...]
Werknemers bij EA maken natuurlijk geen fouten dan wel met opzet om het spel voor iedereen leuk te houden. Daarnaast om niet die hard spelers om het zo maar even te noemen ook een kans te geven zodat ze blijven spelen en uiteindelijk packs gaan kopen. EA gaat als bedrijf toch niet echt goed om met haar klanten. Het spel is gewoon inconsistent, waarom zou een korte bal soms moeilijker onder controle te krijgen zijn dan een hoge bal die 30 meter overbrugd? Ik blijf erbij dat er iets in het wel zit zoals bijvoorbeeld momentum waardoor het gewoon veel lastiger is om te scoren.
Controle krijgen van de bal is volgens mij afhankelijk van verschillende omstandigheden. Dus per definitie lastig te verklaren.
Net een match met 3-2 geworden met 3 onlogische goals van mijn kant. Ik had alle mazzel met die goals en mijn tegenstander pure pech. Je hoeft niet altijd EA de schuld te geven, bedanken mag ook wel eens
Nog wat wijzigingen aan mijn 2e team aangebracht. Fabregas is verkocht. Niet mijn speler, te weinig stamina. Heb Henderson IF gehaald als zijn vervanger. Wel de stamina en ook goede korte passing. Ik ben benieuwd.
Toen deed de kans gelijk voor om Kompany vervangen door Otamendi IF, maar gelijk gedaan
Verwijderd
https://streamable.com/lz8dBean77 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:07:
[...]
het spel is in ontwikkeling dus er veranderen steeds dingen. Qua scheids is het gelukkig minder voorspelbaar geworden. Je hebt volgens mij strenge en makkelijke scheidsrechters. Maakt het wel leuker.
Controle krijgen van de bal is volgens mij afhankelijk van verschillende omstandigheden. Dus per definitie lastig te verklaren.
Net een match met 3-2 geworden met 3 onlogische goals van mijn kant. Ik had alle mazzel met die goals en mijn tegenstander pure pech. Je hoeft niet altijd EA de schuld te geven, bedanken mag ook wel eens![]()
Nog wat wijzigingen aan mijn 2e team aangebracht. Fabregas is verkocht. Niet mijn speler, te weinig stamina. Heb Henderson IF gehaald als zijn vervanger. Wel de stamina en ook goede korte passing. Ik ben benieuwd.
Toen deed de kans gelijk voor om Kompany vervangen door Otamendi IF, maar gelijk gedaan
Ik blijf erbij dat je soms gewoon een periode genaaid wordt waar je bij staat. Ik drukte op rondje maar mijn verdediger (Boateng) reageerde er helemaal niet op en kreeg uiteindelijk de goal ook nog eens op zijn naam. 3 potjes in divisie 3 gespeeld maar alles ging mis op dezelfde manier zoals in dat filmpje dat mijn spelers gewoon niet bewogen, tijdens een aanval spelers als Robben terug lopen in plaats van vooruit.
Ik heb cdm Alaba maar aangeschaft en ga nu maar met een Italiaanse verdediging spelen. Misschien dat het dan beter gaat....
@Harribo
Het gaat inderdaad om zoveel mogelijk het spel verkopen en mocht er geklaagd worden dan drukken we gewoon een update door en dan zijn de mensen die het hardst schreeuwen weer even blij.
je loopt er ook heerlijk tegenaan, dus een logisch dat er een grote kans op een eigen goal is. Vind dit toch echt een speler error. Hoewel het ongelukkig is dat de spelers zo bij elkaar komen.Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:21:
[...]
https://streamable.com/lz8d
Ik blijf erbij dat je soms gewoon een periode genaaid wordt waar je bij staat. Ik drukte op rondje maar mijn verdediger (Boateng) reageerde er helemaal niet op en kreeg uiteindelijk de goal ook nog eens op zijn naam. 3 potjes in divisie 3 gespeeld maar alles ging mis op dezelfde manier zoals in dat filmpje dat mijn spelers gewoon niet bewogen, tijdens een aanval spelers als Robben terug lopen in plaats van vooruit.
Ik heb cdm Alaba maar aangeschaft en ga nu maar met een Italiaanse verdediging spelen. Misschien dat het dan beter gaat....![]()
@Harribo
Het gaat inderdaad om zoveel mogelijk het spel verkopen en mocht er geklaagd worden dan drukken we gewoon een update door en dan zijn de mensen die het hardst schreeuwen weer even blij.
Jij krijgt ook genoeg cadeautjes van EA. Vraag is of je dat wilt zien of niet. Ik heb nog geen rare EA beinvloedbare situatie voorbij zien komen in je replays. Veelal user error of kwestie van pech.
edit: sterker nog, als je met boateng niet voor zijn neus ging staan had je keeper de bal gewoon gepakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Bean77 op 27-03-2016 13:30 ]
Verwijderd
Als Boateng gewoon de bal had weggetrapt/ de aanvaller een duw gegeven dan had hij sowieso de bal te pakken gehad.Bean77 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 13:29:
[...]
je loopt er ook heerlijk tegenaan, dus een logisch dat er een grote kans op een eigen goal is. Vind dit toch echt een speler error. Hoewel het ongelukkig is dat de spelers zo bij elkaar komen.
Jij krijgt ook genoeg cadeautjes van EA. Vraag is of je dat wilt zien of niet. Ik heb nog geen rare EA beinvloedbare situatie voorbij zien komen in je replays. Veelal user error of kwestie van pech.
edit: sterker nog, als je met boateng niet voor zijn neus ging staan had je keeper de bal gewoon gepakt.
Het begint er ook een beetje op te lijken dat echt alles wat er gebeurd een spelers error is, zoals bijvoorbeeld een bal die weggekopt wordt recht in de voeten van een tegenstander, een bal die totaal de andere kant op gaat. Misschien moet ik ook maar EA aandelen kopen dan ga ik het ook anders zien
Misschien, maar je kan beter je energie gebruiken voor de dingen waar je wel zelf invloed op hebt.
Oee de zlatan kaarten dalen weer hard in prijs. Wil miss toch een keer zo'n oranje motm card hebben in mijn team, omdat het kan haha.
precies! zoals met alles in het levenBossie schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:02:
Misschien, maar je kan beter je energie gebruiken voor de dingen waar je wel zelf invloed op hebt.
haha niet emo worden nu he. Zo net de laatste free pack geopend. Kreeg nu david villa als beste speler. Kan bijna een MSL team maken van al die free packs deze week haha!
Vandaag laatste gratis pakketje van EA. Ik was verrast toen ik een zwarte kaart zag blinken, blijkt het één van de slechtste IFs van deze week te zijn: Hugo Mallo. Een zeer matige Spaanse rechtsback.
Ik haal net IF Navas uit een pack. Kan hem alleen niet gebruiken helaas
Strootman & Salah wel! In m'n fitness team
die had ik ook van de week, zowat tegen discard prijs verkochtMyUtd4Life schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:51:
Vandaag laatste gratis pakketje van EA. Ik was verrast toen ik een zwarte kaart zag blinken, blijkt het één van de slechtste IFs van deze week te zijn: Hugo Mallo. Een zeer matige Spaanse rechtsback.
Haha nee hoorTo easy schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:38:
[...]
haha niet emo worden nu he. Zo net de laatste free pack geopend. Kreeg nu david villa als beste speler. Kan bijna een MSL team maken van al die free packs deze week haha!
Nu natuurlijk het voordeel dat spelers untradeable zijn dus dat ik er helemaal niks mee kanBean77 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:34:
[...]
die had ik ook van de week, zowat tegen discard prijs verkocht
Verwijderd
Wat je nog kunt doen is dat offline tournament. De eerste, 3e en 7e keer dst je de finale wint krijg je een pakketje. In het pakketje na de 3e keer zat een Neuer wat altijd mooi meegenomen is ondanks dat ik hem niet kan verkopen. In mijn laatste pakketje zat Lewa waarna ik mijn huidige versie mooi voor 50k heb kunnen verkopen. Morgen dat tournament nog even voor de 7e keer winnen.
Kom je hier tegen bizar goede tegenstanders? Of werkt het met een soort van ELO? Divisie? Team rating?Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:10:
Wat je nog kunt doen is dat offline tournament. De eerste, 3e en 7e keer dst je de finale wint krijg je een pakketje. In het pakketje na de 3e keer zat een Neuer wat altijd mooi meegenomen is ondanks dat ik hem niet kan verkopen. In mijn laatste pakketje zat Lewa waarna ik mijn huidige versie mooi voor 50k heb kunnen verkopen. Morgen dat tournament nog even voor de 7e keer winnen.
Hij speelt het offline toernooi.bbblije schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:46:
[...]
Kom je hier tegen bizar goede tegenstanders? Of werkt het met een soort van ELO? Divisie? Team rating?
Verwijderd
Offline is tegen professioneel, stelt dus niet zoveel voor en mocht je verliezen dan kun je altijd het spel nog afsluiten gok ik en dan kun je het vanaf dat punt opnieuw proberen. Online = longshotsbbblije schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:46:
[...]
Kom je hier tegen bizar goede tegenstanders? Of werkt het met een soort van ELO? Divisie? Team rating?
vandaag weer 2 gratis packs
Blijft me elke week verbazen....
2+1 vandaag voor mij aangezien ik gisteren niet ingecheckt had.Bean77 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:29:
vandaag weer 2 gratis packsBlijft me elke week verbazen....
Alexis Sanchez als ST, uiteraard wel in het gratis pakketje dus kan hem niet verkopen.
Verwijderd
Mijn beste pull uit de birthday packs was dit
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q_7pmM5wHIM]
Nu nog een hybrid proberen te verzinnen met Buffon, Chiellini én Godin.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=q_7pmM5wHIM]
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2016 11:01 ]
dat is beter dan 99% van de spelers hier lol.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:54:
Mijn beste pull uit de birthday packs was dit![]()
[video]
Alleen maar waardeloze spelers gehad. Gotze 84 als beste.
Op zich valt me mee dat de markt niet zo bizar verpest is met de verjaardagsgekte. Ik dacht echt dat ze prijzen echt heel laag zouden worden.
Verwijderd
Best pakketje. Ik heb Chiellini ook maar gehaald om Pogba en Alex Sandro een goede chemisty te geven en hij is echt een blok betonVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:54:
Mijn beste pull uit de birthday packs was dit![]()
[video]
Bah, had nog twee wedstrijden om een punt te halen om te promoveren.
Beide wedstrijden stond ik in 80e minuut met 1-0 voor, beide verloren
Standaard misgun van EABossie schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:04:
Bah, had nog twee wedstrijden om een punt te halen om te promoveren.
Hoewel ik de laatste tijd niet echt veel FIFA speel (thanks The Division) en niet aan m'n sterkste reeks bezig was, vandaag voor het eerste in FUT 16 divisie 1 gewonnen
Na vier wedstrijden had ik er twee gewonnen en twee verloren, dus leek het zelfs twijfelachtig of ik erin kon blijven. In de zes wedstrijden daarna werkelijk waar iedereen van kastje naar de muur kunnen spelen, met onder andere uitslagen als 8-0 en 5-0.
Dat Kroos zo weinig gebruikt wordt in teams vind ik opvallend, aangezien hij voor mij maar op onderstaande manier blijft scoren.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CMEcthO8KMI]
Dit is zeker zijn vijftiende goal op deze manier en daar kunnen nog een aantal goals uit vrijetrappen bij. Ook zijn corners en voorzetten zijn fenomenaal.
Benieuwd of tegenstanders vroegtijdig uit potjes gaan als ik wil aantreden in het tenue wat ik gewonnen heb. Iemand daar ervaring mee?
Zit nog te denken om team weer volledig om te gooien. Nu niet omdat het slecht speelt, maar juist omdat het bewezen heeft titels te kunnen winnen en dat leuk is als je dat ook met andere spelers kan. Uiteraard nog niet uit wat dat dan gaat worden.
Na vier wedstrijden had ik er twee gewonnen en twee verloren, dus leek het zelfs twijfelachtig of ik erin kon blijven. In de zes wedstrijden daarna werkelijk waar iedereen van kastje naar de muur kunnen spelen, met onder andere uitslagen als 8-0 en 5-0.
Dat Kroos zo weinig gebruikt wordt in teams vind ik opvallend, aangezien hij voor mij maar op onderstaande manier blijft scoren.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CMEcthO8KMI]
Dit is zeker zijn vijftiende goal op deze manier en daar kunnen nog een aantal goals uit vrijetrappen bij. Ook zijn corners en voorzetten zijn fenomenaal.
Benieuwd of tegenstanders vroegtijdig uit potjes gaan als ik wil aantreden in het tenue wat ik gewonnen heb. Iemand daar ervaring mee?
Zit nog te denken om team weer volledig om te gooien. Nu niet omdat het slecht speelt, maar juist omdat het bewezen heeft titels te kunnen winnen en dat leuk is als je dat ook met andere spelers kan. Uiteraard nog niet uit wat dat dan gaat worden.
Kroos is ook een heerlijke speler. Lekker all round en echt supere fijne vrije trap heeft die. Zijn longshot is idd ook boven gemiddeld!MyUtd4Life schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:00:
Hoewel ik de laatste tijd niet echt veel FIFA speel (thanks The Division) en niet aan m'n sterkste reeks bezig was, vandaag voor het eerste in FUT 16 divisie 1 gewonnen![]()
[video]
ik heb hem eigenlijk nooit gespeeld. Uberhaupt nauwelijks met een bbva team gespeeld. Lijkt mij ook vrij duur als je dan toch met NSM speelt.To easy schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:26:
[...]
Kroos is ook een heerlijke speler. Lekker all round en echt supere fijne vrije trap heeft die. Zijn longshot is idd ook boven gemiddeld!
Toch heb je met Kroos veel mogelijkheden qua hybrids, omdat Duitsland zo ontiegelijk veel bruikbare spelers in FIFA 16 heeft. Maar ook in Liga BBVA zitten veel goedkope goede spelers. Neem bijvoorbeeld Griezmann, Konoplyanka, Jackson Martinez, maar ook veel goede middenvelders en verdedigers.
Hoe ziet jouw team er dan uit? Ook Hybrid?MyUtd4Life schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:42:
Toch heb je met Kroos veel mogelijkheden qua hybrids, omdat Duitsland zo ontiegelijk veel bruikbare spelers in FIFA 16 heeft. Maar ook in Liga BBVA zitten veel goedkope goede spelers. Neem bijvoorbeeld Griezmann, Konoplyanka, Jackson Martinez, maar ook veel goede middenvelders en verdedigers.
Ik ga voorlopig eerst met mijn bpl team aan de slag, misschien dat ik daarna nog eens overstap naar een bvva.
Heb Kroos een tijdje in mijn vorig team getest (BBVA 4321), als middelste CM.MyUtd4Life schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:42:
Als Kroos aanvallend de ruimte krijgt is het open huis met zijn passing / shots, maar verdedigend ga je zijn gebrek aan pace wel merken helaas.
Ik ben sinds een week begonnen met FUT met een Bundesliga team en ben zojuist naar Divisie 5 gepromoveerd. Toch maar eens mijn team gaan upgraden want ik heb nog wat coins over.
Ik heb nu dit:

En ik wil graag naar dit:

Heeft er iemand nog tips?
Het team is best verdedigend. Maar ik speel op de counter via de vleugels.
Ik heb nu dit:

Heeft er iemand nog tips?
gemist aan pace/stamina moet je idd dan wel compenseren. (IF) Nainggolan is dan weer ideaal. Ook te combineren met een serie A defensie. Als dat tenminste met het rest van het team werkt.Bossie schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:01:
[...]
Heb Kroos een tijdje in mijn vorig team getest (BBVA 4321), als middelste CM.
Als Kroos aanvallend de ruimte krijgt is het open huis met zijn passing / shots, maar verdedigend ga je zijn gebrek aan pace wel merken helaas.
Dit is mijn eerste team:Bean77 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:49:
[...]
Hoe ziet jouw team er dan uit? Ook Hybrid?
Ik ga voorlopig eerst met mijn bpl team aan de slag, misschien dat ik daarna nog eens overstap naar een bvva.
http://www.futhead.com/16/squads/9972127/
Regelmatig wissel ik Aubameyang en Benzema af, aangezien ik ze beide niet voor elkaar vindt onderdoen. Oorspronkelijk was het plan om Chiellini te kopen (net als upgrades van Handanovic en Miranda) in plaats van Bonucci, maar omdat het zo goed staat vind ik aanpassen niet nodig. Bale krijg ik op 8 chemistry door loyaliteit en de juiste trainer. Je kan ook Müller vervangen door Kroos om die chemistry te krijgen, maar Müller scoort bij mij meer dan beide spitsen, dus die blijft sowieso staan.
Tweede team:
http://www.futhead.com/16/squads/11441314/
Ook hier weer de nodige verbetermogelijkheden, zoals upgrade van Griezmann of Miranda in plaats van Jesus. Maar ook dit team staat erg goed, waarbij ik nog niet overwogen heb om Benzema in plaats van Jackson te pakken. Martinez heeft namelijk na vijftig wedstrijden nog steeds een gemiddelde van boven de 1 qua wedstrijden/goals.
Twee teams die werkelijk super relaxt spelen en voor de meeste fanatieke spelers inmiddels betaalbaar moeten zijn. Beide lijkt het middenveld erg aanvallend, maar blijkt dat in praktijk best goed in balans te zijn.
Heb nu trouwens wel tijd voor paar potjes, mocht iemand daar zin in hebben op PS4. Kan ik je gelijk eventueel wat tips geven hoe ik jouw team zou veranderen (mocht dat nodig zijn).
Verwijderd
Andere formatie misschien. Zelf ook een tijdje met deze formatie gespeeld maar beide vleugelspelers hebben veel te veel verdedigende taken bij de 442 formaties.FiXeR.nl schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:03:
Ik ben sinds een week begonnen met FUT met een Bundesliga team en ben zojuist naar Divisie 5 gepromoveerd. Toch maar eens mijn team gaan upgraden want ik heb nog wat coins over.
Ik heb nu dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft er iemand nog tips?Het team is best verdedigend. Maar ik speel op de counter via de vleugels.
Wil na 14 april wel eens proberen al ben ik bang dat het redelijk kansloos gaat worden voor mijMyUtd4Life schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:08:
[...]
Heb nu trouwens wel tijd voor paar potjes, mocht iemand daar zin in hebben op PS4. Kan ik je gelijk eventueel wat tips geven hoe ik jouw team zou veranderen (mocht dat nodig zijn).
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:17:
[...]
Andere formatie misschien. Zelf ook een tijdje met deze formatie gespeeld maar beide vleugelspelers hebben veel te veel verdedigende taken bij de 442 formaties.