Leuke teams, geen IF's. Zo zie je maar weer dat het veelal aan de speler zelf ligt dan aan IF versies of EA.MyUtd4Life schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:08:
[...]
Dit is mijn eerste team:
http://www.futhead.com/16/squads/9972127/
Regelmatig wissel ik Aubameyang en Benzema af, aangezien ik ze beide niet voor elkaar vindt onderdoen. Oorspronkelijk was het plan om Chiellini te kopen (net als upgrades van Handanovic en Miranda) in plaats van Bonucci, maar omdat het zo goed staat vind ik aanpassen niet nodig. Bale krijg ik op 8 chemistry door loyaliteit en de juiste trainer. Je kan ook Müller vervangen door Kroos om die chemistry te krijgen, maar Müller scoort bij mij meer dan beide spitsen, dus die blijft sowieso staan.
Tweede team:
http://www.futhead.com/16/squads/11441314/
Ook hier weer de nodige verbetermogelijkheden, zoals upgrade van Griezmann of Miranda in plaats van Jesus. Maar ook dit team staat erg goed, waarbij ik nog niet overwogen heb om Benzema in plaats van Jackson te pakken. Martinez heeft namelijk na vijftig wedstrijden nog steeds een gemiddelde van boven de 1 qua wedstrijden/goals.
Twee teams die werkelijk super relaxt spelen en voor de meeste fanatieke spelers inmiddels betaalbaar moeten zijn. Beide lijkt het middenveld erg aanvallend, maar blijkt dat in praktijk best goed in balans te zijn.
Heb nu trouwens wel tijd voor paar potjes, mocht iemand daar zin in hebben op PS4. Kan ik je gelijk eventueel wat tips geven hoe ik jouw team zou veranderen (mocht dat nodig zijn).
Griezmann als CAM is ook goed bedacht overigens.
Ik denk dat de meeste spelers het kunnen waarderen als je een voorbeeld filmpje plaatst van jou in divisie 1. Op basis hoe jij speelt kan dat voor veel mensen wel informatie geven wat ze goed of verkeerd doen.
P.s. hoe maak je eigenlijk filmpjes van de ps4? (nog nooit in verdiept).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650