MyUtd4Life schreef op maandag 28 maart 2016 @ 23:08:
[...]

Dit is mijn eerste team:
http://www.futhead.com/16/squads/9972127/

Regelmatig wissel ik Aubameyang en Benzema af, aangezien ik ze beide niet voor elkaar vindt onderdoen. Oorspronkelijk was het plan om Chiellini te kopen (net als upgrades van Handanovic en Miranda) in plaats van Bonucci, maar omdat het zo goed staat vind ik aanpassen niet nodig. Bale krijg ik op 8 chemistry door loyaliteit en de juiste trainer. Je kan ook Müller vervangen door Kroos om die chemistry te krijgen, maar Müller scoort bij mij meer dan beide spitsen, dus die blijft sowieso staan.

Tweede team:
http://www.futhead.com/16/squads/11441314/

Ook hier weer de nodige verbetermogelijkheden, zoals upgrade van Griezmann of Miranda in plaats van Jesus. Maar ook dit team staat erg goed, waarbij ik nog niet overwogen heb om Benzema in plaats van Jackson te pakken. Martinez heeft namelijk na vijftig wedstrijden nog steeds een gemiddelde van boven de 1 qua wedstrijden/goals.

Twee teams die werkelijk super relaxt spelen en voor de meeste fanatieke spelers inmiddels betaalbaar moeten zijn. Beide lijkt het middenveld erg aanvallend, maar blijkt dat in praktijk best goed in balans te zijn.

Heb nu trouwens wel tijd voor paar potjes, mocht iemand daar zin in hebben op PS4. Kan ik je gelijk eventueel wat tips geven hoe ik jouw team zou veranderen (mocht dat nodig zijn).
Leuke teams, geen IF's. Zo zie je maar weer dat het veelal aan de speler zelf ligt dan aan IF versies of EA.
Griezmann als CAM is ook goed bedacht overigens.

Ik denk dat de meeste spelers het kunnen waarderen als je een voorbeeld filmpje plaatst van jou in divisie 1. Op basis hoe jij speelt kan dat voor veel mensen wel informatie geven wat ze goed of verkeerd doen.

P.s. hoe maak je eigenlijk filmpjes van de ps4? (nog nooit in verdiept).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
De ps4 neemt standaard je gameplay al op, dus daar kun je zo bij via de share button op de controller, dan exporteren naar USB of direct naar Youtube.
dutchgio schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:30:
De ps4 neemt standaard je gameplay al op, dus daar kun je zo bij via de share button op de controller, dan exporteren naar USB of direct naar Youtube.
Kan dat ook uit? neem aan dat dat een impact heeft op de resources van de ps.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-02 08:48
Ik speel zelf (nog wel) in divisie 1 op de PS4. Komt mede door een team dat ik al heel lang bezit en ik precies weet hoe ik er mee moet spelen. Ik kreeg echter in laatste gratis pack van EA ST Gareth Bale. Zo'n speler zou wel fijn moeten spelen, zou je in ieder geval verwachten. Heerlijk team om heen gemaakt (leek mij), maar het speelt van geen meter.

Dit is het hele goedkope team waarmee ik vrijwel alles win:
http://www.futhead.com/16/squads/11458159/

Aangezien ik met dit team prima weet te combineren (vooral dankzij de spitsen en de cam), besloot ik om maar in een 4312 formatie te gaan spelen met het tweede team. De stats van Ben Arfa SIF spraken mij aan, dus wilde ik die sowieso in het team. Ik ben uiteindelijk hierop uit gekomen:
http://www.futhead.com/16/squads/11387557/

Prima team lijkt mij, solide verdediging, compleet middenveld en goede spitsen. In de praktijk is het vreselijk om er mee te spelen, met als dieptepunt een 1-8 nederlaag gisteren. Alles met dit team zit tegen, en ik begin toch weer te denken aan scripting van EA. Spelers die ballen niet kunnen aannemen, tegenstanders waarbij alles lukt, keepers met blunders, etc. Ik denk er dus ook sterk aan om het team weer te verkopen en Bale ST (ondanks zijn stats) nooit meer te gebruiken.

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:24:
[...]

:) Ik ga vanavond eens 4-2-2-2 proberen.
Misschien kun je Hernandez (zijn upgrade is 2300) halen en Muller als CAM zetten als je toch die formatie gaat spelen. In plaats van Rafinha zou je nog Diekmeier of Opare kunnen halen mocht je wat meer snelheid nodig hebben achterin.
dutchgio schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:30:
ah op die wijze, thanks :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• dutchgio
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:44:
[...]

Kan dat ook uit? neem aan dat dat een impact heeft op de resources van de ps.
Volgens mij niet. je kunt de duur wel verlagen naar hooguit de laatste 10 minuten geloof ik.
Ik dacht dat het zo ingeregeld was dat het een core gebruikt voor je OS, waar het opnemen ook onder valt. effect op de performance heeft het dus niet, games kunnen er toch al geen gebruik van maken.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:05:
[...]

Misschien kun je Hernandez (zijn upgrade is 2300) halen en Muller als CAM zetten als je toch die formatie gaat spelen. In plaats van Rafinha zou je nog Diekmeier of Opare kunnen halen mocht je wat meer snelheid nodig hebben achterin.
Ik heb er maar even wat coins tegen aan gegooid :+ en kom nu op dit. Muller is CF en kan dus switchen tussen ST en CAM met behoud van chem. Op een of andere manier rendeert Muller als ST bij mij ontzettend goed als aanspeelpunt en loop in een twee spitsen systeem praktisch 1-op-1. Hij staat altijd op de goede plek voor een intikker of kopballetje. :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yrUVW4al.jpg
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:55:
[...]

Ik heb er maar even wat coins tegen aan gegooid :+ en kom nu op dit. Muller is CF en kan dus switchen tussen ST en CAM met behoud van chem. Op een of andere manier rendeert Muller als ST bij mij ontzettend goed als aanspeelpunt en loop in een twee spitsen systeem praktisch 1-op-1. Hij staat altijd op de goede plek voor een intikker of kopballetje. :)
[afbeelding]
ik zou gotze nog vervangen door gundogan. verder prima team. Blijft jammer van die kleine centrale middenvelders in de bundesliga :P

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:57:
[...]

ik zou gotze nog vervangen door gundogan. verder prima team. Blijft jammer van die kleine centrale middenvelders in de bundesliga :P
Die zit op de bank en wisselt zo af en toe om. :)

Luiz Gustavo vind ik echt een van de fijnste middelvelders in de bundesliga, pace, strength, lengte en schiet er regelmatig een bal in. (5 goals in 15 wedstrijden)

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Luiz Gustavo vind ik echt een van de fijnste middelvelders in de bundesliga, pace, strength, lengte en schiet er regelmatig een bal in. (5 goals in 15 wedstrijden)
Kerel is echt te erg voor woorden wat betreft schieten ja (zowel positief als negatief) :P Vooral zijn lengte is handig wanneer de keeper van de tegenstander de bal uittrapt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T4sogJC.png

Ik loop hier nu mee rond. Divisie 4 wals ik over iedereen heen en in divisie 3 gaat het weer met zijn ups en downs. Ik heb SIF Muller maar verkocht aangezien ik er nu een redelijk bedrag voor kon krijgen en zijn normale CF kaart prima voldoet aan mijn verwachtingen van die Duitse gek :P Alaba wordt hopelijk nog wel wat meer waard waarna ik misschien toch nog weer terug kan naar een IF Gundogan aangezien hij mij wat betreft stats wat beter lijkt dan IF Thiago.
Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:57:
[...]

Daarom ook maar overgestapt naar een Hybrid. Wil alleen Nainggolan er nog in persen eigenlijk voor wat extra brute kracht

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 12:19 ]

FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:55:
[...]

[afbeelding]
Ik heb een tijdje 4222 gespeeld met een Bundesliga team, Kruse(SIF) was bij mij echt top als L-CAM.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• FiXeR.nl
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:22:
[...]

Ik heb een tijdje 4222 gespeeld met een Bundesliga team, Kruse(SIF) was bij mij echt top als L-CAM.
Die SIF Kruse ziet er goed uit, en niet eens zo duur inderdaad. :)
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Het is een linksbenige Muller, als je meer een winger type speler zoekt dan moet je hem niet nemen.

Verwijderd

Gisteren ook mijn eerste bicycle kick die daadwerkelijk het doel bereikte. Het leuke aan deze aanval is ook dat de tegenstander mocht aftrappen :+

https://streamable.com/wki3
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Het was vroeger de goedkope Muller. Kruse speelt echt beter dan zijn kaart doet vermoeden.

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12-2025
Mijn team ziet er nu ook ongeveer hetzelfde uit, echter heb ik lewandawski met auba in de spits, links ribery, vidal als cam, robben op rechts, lahm op cdm. In de verdediging naldo, sokratis, pisczek en rodriguez. Enige nadeel is dat lahm zo klein is, en vidal ook.

Overigens scoor ik bijna nooit op snelheid met aubamayang, die lijkt in mijn speelstijl wel zo traag als dikke stront in en trechter. Maar hij kopt alles er heerlijk in. Lewa is een fijne complete speler en vidal kan voor een cam prima als stofziuiger dienen.

Een enkele keer switch ik tijdens het spelen over op een systeem over waarbij ik dan 2 cdm's heb. Hier kan vidal ook prima uit de voeten.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:09:
Gisteren ook mijn eerste bicycle kick die daadwerkelijk het doel bereikte. Het leuke aan deze aanval is ook dat de tegenstander mocht aftrappen :+

https://streamable.com/wki3

[...]

Het was vroeger de goedkope Muller. Kruse speelt echt beter dan zijn kaart doet vermoeden.
wat zou je zeggen als je deze goal tegen had gekregen? >:) :+

gisteren met aguero een volley gescoord vanaf de penalty stip (teruggelegd vanaf de achterlijn). De bal had wel een rare drop opeens zonder dat de keeper eraan zat. Als je maar vaak genoeg verliest dan script EA de onmogelijke ballen erin lijkt het wel :)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:45:
[...]

wat zou je zeggen als je deze goal tegen had gekregen? >:) :+

gisteren met aguero een volley gescoord vanaf de penalty stip (teruggelegd vanaf de achterlijn). De bal had wel een rare drop opeens zonder dat de keeper eraan zat. Als je maar vaak genoeg verliest dan script EA de onmogelijke ballen erin lijkt het wel :)
Uiteindelijk 4-0 geworden aangezien die kerel er echt niks van bakte en een beetje show off liep te doen door de bal 9 van de 10 keer met l2 te spelen. Auba stond Daarnaast ook vrij en het was 2 keer vierkantje waardoor hij niet direct naar de keeper zou gaan zoals waar iedereen altijd over klaagt.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:58:
[...]

Uiteindelijk 4-0 geworden aangezien die kerel er echt niks van bakte en een beetje show off liep te doen door de bal 9 van de 10 keer met l2 te spelen. Auba stond Daarnaast ook vrij en het was 2 keer vierkantje waardoor hij niet direct naar de keeper zou gaan zoals waar iedereen altijd over klaagt.
haha logisch dus dat je deze bal erin schoot? :P

EA maakte het net even spannend. 3-2 gewonnen met een goal in de laatste seconden. Ondertussen 2 penalties gewoon naast geschoten. Dat is mij nog nooit gebeurd, dus dat is wel apart. Desondanks wilde EA dat ik de game toch won dankzij Tevezzzzzzzz.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:23:
[...]

haha logisch dus dat je deze bal erin schoot? :P

EA maakte het net even spannend. 3-2 gewonnen met een goal in de laatste seconden. Ondertussen 2 penalties gewoon naast geschoten. Dat is mij nog nooit gebeurd, dus dat is wel apart. Desondanks wilde EA dat ik de game toch won dankzij Tevezzzzzzzz.
Ik had laatst ook 2 penalty's die ik neem zoals altijd waar ik niet heel lang één richting koos om naar toe te schieten.

Het is altijd maar de vraag of zo'n bal er in gaat maar als je tegen zo'n tegenstander er 4 maakt waarna hij ragequit dan weet je al genoeg toch ?

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:17:
Wil na 14 april wel eens proberen al ben ik bang dat het redelijk kansloos gaat worden voor mij :P
Ah, dan houd ik wel een beetje in voor je als dat nodig blijkt :9
Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Leuke teams, geen IF's. Zo zie je maar weer dat het veelal aan de speler zelf ligt dan aan IF versies of EA.
Griezmann als CAM is ook goed bedacht overigens.

Ik denk dat de meeste spelers het kunnen waarderen als je een voorbeeld filmpje plaatst van jou in divisie 1. Op basis hoe jij speelt kan dat voor veel mensen wel informatie geven wat ze goed of verkeerd doen.

P.s. hoe maak je eigenlijk filmpjes van de ps4? (nog nooit in verdiept).
Filmpjes maken is paar posts hierboven uitgelegd, inmiddels duidelijk voor je?

Inderdaad geen IFs, ik vind dat die meestal onnodig duur zijn en daardoor weinig toegevoegde waarde hebben. Ook heb ik in het verleden wel eens ervaren dat een NIF beter speelt dan een IF, omdat ik meer scripting voelde ofzo.

Voorbeeldfilmpjes maken zou best wel kunnen als daar meer animo voor is. Als jij en eventueel meerdere zouden kunnen aangeven wat je exact wilt zien? Of juist een filmpje van wedstrijd waarin op bepaalde momenten de wedstrijd stil zet om even te laten zien waarom ik bepaalde keus maak?
Kan dan altijd wat proberen, maar geen garanties dat daadwerkelijk lukt.

FIFA Benelux Administrator

Wat doen jullie overigens met doeltrappen?
Het irriteert me namelijk mateloos dat het merendeel van mijn doeltrappen altijd resulteert in balverlies :+.

Online doe ik sowieso nooit korte doeltrappen aangezien dat wel eens anders wil gaan verwacht.

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

mijn huidige team inclusief Zlatan :D http://www.futhead.com/16/squads/3633412/

eindelijk div 2! benieuwd of ik nu div 1 haal!

• dutchgio
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:59:
Het irriteert me namelijk mateloos dat het merendeel van mijn doeltrappen altijd resulteert in balverlies :+.

Online doe ik sowieso nooit korte doeltrappen aangezien dat wel eens anders wil gaan verwacht.
kort kun je op wachten tot het fout gaat, daar staat de tegenstander op. Online helemaal.
Als je de bal heel lang speelt verlies je het kopduel.
tenzij die enorm aanvallend speelt zakt de rest in, dus schiet altijd hoog op 1 van de 2 CM's, die staan vaak wel vrij en hebben ruimte om door te koppen/aan te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 29-03-2016 17:03 ]

dutchgio schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:02:
[...]

kort kun je op wachten tot het fout gaat, daar staat de tegenstander op. Online helemaal.
Als je de bal heel lang speelt verlies je het kopduel.
tenzij die enorm aanvallend speelt zakt de rest in, dus schiet altijd hoog op 1 van de 2 CM's, die staan vaak wel vrij en hebben ruimte om door te koppen/aan te nemen.
Idd, Zlatan verliest het merendeel van de lange doeltrappen terwijl hij toch vaak redelijk los staat.
Mijn CM's zijn 1.80, 1.75 en 1.65 :D

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
Dat vind ik nog het grootste nadeel aan spelen met Valbuena, doeltrappen zijn werkelijk altijd een probleem.

Verwijderd

Ik speel de bal meestal naar de linker of rechter kant van het veld aangezien ik er met mijn formatie meestal wel een speler vrij heb staan. Wat je ook kan doen is je spelers naar je toe roepen waarvan 1 naast je zal komen te staan net buiten de 16. Als je daar naar toe speelt dan kan de tegenstander er niet bij (er is 1 of andere glitch wat dit wel mogelijk maakt maar dan kun je hem altijd nog naar de andere speler spelen).
MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Zal voor de tijd nog wel wat filmpjes van jou bekijken. Kan mij nog herinneren dat jij wat filmpjes had gemaakt over hoe je trucjes kon doen met daarbij in tegenstelling tot EA wel goede uitleg :P
[...]

[...]

Filmpjes maken is paar posts hierboven uitgelegd, inmiddels duidelijk voor je?

Inderdaad geen IFs, ik vind dat die meestal onnodig duur zijn en daardoor weinig toegevoegde waarde hebben. Ook heb ik in het verleden wel eens ervaren dat een NIF beter speelt dan een IF, omdat ik meer scripting voelde ofzo.

Voorbeeldfilmpjes maken zou best wel kunnen als daar meer animo voor is. Als jij en eventueel meerdere zouden kunnen aangeven wat je exact wilt zien? Of juist een filmpje van wedstrijd waarin op bepaalde momenten de wedstrijd stil zet om even te laten zien waarom ik bepaalde keus maak?
Kan dan altijd wat proberen, maar geen garanties dat daadwerkelijk lukt.
Filmpjes zijn idd duidelijk.

Ik ben in algemeen wel benieuwd naar de speelstijl in divisie 1. Als ik iets zou moeten noemen zou ik wel meer willen weten hoe je het meest effectief verdedigd. Juist niet instappen, alleen meelopen, dat soort dingen.

Ik kijk op de minimap waar een speler vrijstaat, meestal aan de zijkant. Lukt dat niet, dan zoek ik een kopsterke speler op waar ik de bal heen schiet. Daarom heb ik een hekel aan bundesliga middenvelders. Ze hebben geen Toure of Pogba etc. Zo'n speler is erg handig om te hebben om deze reden.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:13:
Zal voor de tijd nog wel wat filmpjes van jou bekijken. Kan mij nog herinneren dat jij wat filmpjes had gemaakt over hoe je trucjes kon doen met daarbij in tegenstelling tot EA wel goede uitleg :P
Dit filmpje doel je op toch? Schaamteloze promotie, sorry, ik weet het.

Hoewel het maken van een filmpje leuk is om te doen en ook niet al te lang hoeft te duren, is het tot op heden toch bij bovenstaande gebleven. Vaak het idee dat er al zoveel Engelse filmpjes zijn dat één met Nederlandse uitleg eigenlijk overbodig is. Mocht er nou hiervoor meer interesse zijn, kan ik wel eens kijken om een nieuw filmpje hiervan te maken. Idee voor welke skillmove of combo is dan natuurlijk welkom.
Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:18:
[...]
Filmpjes zijn idd duidelijk.

Ik ben in algemeen wel benieuwd naar de speelstijl in divisie 1. Als ik iets zou moeten noemen zou ik wel meer willen weten hoe je het meest effectief verdedigd. Juist niet instappen, alleen meelopen, dat soort dingen.
Hoewel dat niet altijd even goed gaat, probeer ik daar wel bepaalde trucjes mee uit te halen. Ik zal kijken of ik leuke gameplay kan verzamelen om dat te illustreren.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:20:
[...]

Dit filmpje doel je op toch? Schaamteloze promotie, sorry, ik weet het.
[video]

Hoewel het maken van een filmpje leuk is om te doen en ook niet al te lang hoeft te duren, is het tot op heden toch bij bovenstaande gebleven. Vaak het idee dat er al zoveel Engelse filmpjes zijn dat één met Nederlandse uitleg eigenlijk overbodig is. Mocht er nou hiervoor meer interesse zijn, kan ik wel eens kijken om een nieuw filmpje hiervan te maken. Idee voor welke skillmove of combo is dan natuurlijk welkom.
Heb je gerapporteerd voor die zelf promotie :+ . Volgens mij wel dat filmpje ja. Die Engelse filmpjes zijn ook van mindere kwaliteit aangezien jij ook meerdere voorbeelden geeft wat anderen dus niet doen. Zolang je maar niet overal trucjes gaat doen dan komt het wel goed :P

@Bossie

https://streamable.com/xfj1 Duurde even voordat ik een (soort van) uittrap kon vinden maar zo neem ik ze meestal nu aangezien recht door het midden vaak mis gaat ondanks lange spelers.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 17:29 ]

• MyUtd4Life
Thanks nielsk89, dan zie ik die ban binnenkort wel verschijnen. Weet ik bij wie ik extra gebrand moet zijn om te winnen :P :P

Ik neem mijn uittrappen vrijwel altijd op dezelfde manier, juist wel door het midden. Niet helemaal vol naar voren poeieren maar op ongeveer 35 meter van het doel staan twee middenvelders altijd vrij. Tegenstander denkt dat je zachtjes uitrapt naar speler dichtbij de zestien, waardoor je vrijwel altijd de bal probleemloos kan aannemen. Daarna heb je een heel veld voor je om rustig de opbouw te kiezen of bij slecht positioneren van de tegenstander snel je buitenspelers diep te sturen.

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:32:
Thanks nielsk89, dan zie ik die ban binnenkort wel verschijnen. Weet ik bij wie ik extra gebrand moet zijn om te winnen :P :P

Ik neem mijn uittrappen vrijwel altijd op dezelfde manier, juist wel door het midden. Niet helemaal vol naar voren poeieren maar op ongeveer 35 meter van het doel staan twee middenvelders altijd vrij. Tegenstander denkt dat je zachtjes uitrapt naar speler dichtbij de zestien, waardoor je vrijwel altijd de bal probleemloos kan aannemen. Daarna heb je een heel veld voor je om rustig de opbouw te kiezen of bij slecht positioneren van de tegenstander snel je buitenspelers diep te sturen.
klopt, 2 a 3 blokjes door het midden gaat over het algemeen ook goed. Maar vaak sta je daar wel sneller onder druk dan wanneer je een vrije speler aan de zijkant ziet. Maar dat is afhankelijk van de formatie van de tegenstander.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:37:
[...]

klopt, 2 a 3 blokjes door het midden gaat over het algemeen ook goed. Maar vaak sta je daar wel sneller onder druk dan wanneer je een vrije speler aan de zijkant ziet. Maar dat is afhankelijk van de formatie van de tegenstander.
Je staat sneller onder druk, wat soms lastig kan zijn. Maar het kan ook een gigantisch voordeel zijn. Vaak wordt er druk gezet met een centrale middenvelder, waardoor je, als het je lukt om een snelle actie of combinatie te doen, enorm veel ruimte kan krijgen. Daarbij heb je in die positie vaak zelf enorm veel afspeelmogelijkheden, zoals je centrale verdedigers en back(s).

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:32:

Dacht ik slinger mijn PS even aan zodat ik het kan laten zien. Je houdt L2 ingedrukt totdat er een speler naast je staat en richt dan naar die speler. Daarna laat je de linker stick los en druk je gewoon op X (geen idee of je tijdens het spelen van de bal ook L2 ingedrukt moet houden, in het voorbeeld had ik het wel gedaan). Tegenstander kan er niet komen normaal gezien dus je kunt zo altijd een korte bal spelen mocht je dat willen.

https://streamable.com/vi2i

• MyUtd4Life
Ook een goede oplossing inderdaad als je op safe wilt spelen, maar ik heb daar vaak het geduld niet voor. Heb het wel aantal keer geprobeerd, maar dan ging het toch niet helemaal goed, waarbij tegenstander gemakkelijk de bal af kon pakken.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:48:
Ook een goede oplossing inderdaad als je op safe wilt spelen, maar ik heb daar vaak het geduld niet voor. Heb het wel aantal keer geprobeerd, maar dan ging het toch niet helemaal goed, waarbij tegenstander gemakkelijk de bal af kon pakken.
Het duurt wel even ja daarom speel ik hem nu ook vaak naar mijn fullbacks aangezien blijkbaar niemand daar bij staat. Hopelijk ben je dit ook al vergeten wanneer wij tegen elkaar spelen :P

• MyUtd4Life
Haha, ik zal het proberen te vergeten. Zal ik in tussentijd mijn penalty-techniek nog even geheim houden en daarna een video over maken. Ben niet de oorspronkelijke bedenker van de techniek, maar deze is dermate effectief dat ik wel 9/10 keer gebruik :P

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:07:
Haha, ik zal het proberen te vergeten. Zal ik in tussentijd mijn penalty-techniek nog even geheim houden en daarna een video over maken. Ben niet de oorspronkelijke bedenker van de techniek, maar deze is dermate effectief dat ik wel 9/10 keer gebruik :P
hoog door het midden? :P

• MyUtd4Life
Haha, nee. Die vind ik nog niet eens zo effectief. Jullie zullen het binnenkort zien, nadat Niels het ondervonden heeft O-)

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:11:
Haha, nee. Die vind ik nog niet eens zo effectief. Jullie zullen het binnenkort zien, nadat Niels het ondervonden heeft O-)
pas jij maar op zijn EA scripted bycicle kick ;) :P

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:13:
[...]

pas jij maar op zijn EA scripted bycicle kick ;) :P
Overdrijven was ook een vak in de goede oude tijd :') ?
MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:11:
https://streamable.com/pf19 Deze toevallig? Echt heerlijk om ze zo te maken aangezien de keeper nooit snel genoeg kan duiken. Je kunt ze op deze manier ook in de hoek schieten (of tegen het been voor maximale irritatie van de tegenstander).

• MyUtd4Life
Stel voor dat we de wedstrijden dan wel livestreamen uiteraard, zodat iedereen kan meegenieten van onze geweldige FIFA-kwaliteiten EA scripting deze battle :9
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:19:
https://streamable.com/pf19 Deze toevallig? Echt heerlijk om ze zo te maken aangezien de keeper nooit snel genoeg kan duiken. Je kunt ze op deze manier ook in de hoek schieten (of tegen het been voor maximale irritatie van de tegenstander).
Die doen we dus ook niet meer tegen jou 8)7
Deze techniek werkt vrijwel altijd, behalve als de tegenstander specifiek naar links- of rechtsonder duikt. Maar dat doen er maar heel weinig.

[ Voor 61% gewijzigd door MyUtd4Life op 29-03-2016 18:22 ]

MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:20:
Stel voor dat we de wedstrijden dan wel livestreamen uiteraard, zodat iedereen kan meegenieten van onze geweldige FIFA-kwaliteiten EA scripting deze battle :9

[...]

Deze techniek werkt vrijwel altijd, behalve als de tegenstander specifiek naar links- of rechtsonder duikt. Maar dat doen er maar heel weinig.
Niet nodig, Niels gaat al jouw goals toch posten inclusief in welke seconde scripting plaatvond :D :+

Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Niet nodig, Niels gaat al jouw goals toch posten inclusief in welke seconde scripting plaatvond :D :+
:X :+

Verwijderd

[...]

Gisteren 1 potje gespeeld waar het echt overduidelijk was dat mijn tegenstander niet mocht scoren :') Maak ze niet zo vaak mee maar dit ging werkelijk nergens over, uiteindelijk is het 1-1 geworden. Als het niet zo'n domme pace hoer was dan had ik hem nog wel een berichtje gestuurd. Maar had dat potje nooit mogen winnen of een punt mogen pakken.

Lees je dit ook even door Bossie?
MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:20:

[...]

Als hij een stap naar links of rechts zet en jij speelt de bal niet ver genoeg dan kan hij hem ook gewoon pakken zonder wat te doen.

Livestreamen is prima maar als ik ga huilen dan wordt dit er toch wel door Twitch of dergelijk uitgefilterd toch :P ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2016 19:44 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 15:19
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Agree. Gustavo is echt een aanwinst veel fijner dat die kleine hobbit van een lahm!
To easy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:47:
[...]

Agree. Gustavo is echt een aanwinst veel fijner dat die kleine hobbit van een lahm!
over kleine hobbits gesproken. Ik heb mij vanavond positief zitten verbazen over IF shaqiri. Wat is dat toch een heerlijke speler. Erg klein, maar bijna niet van de bal af te krijgen. Lekker naar binnen en dan long shot het doel in met zijn sterke been.
Volgens mij zijn er nog zoveel leuke spelers te ontdekken in het spel.

Zojuist op de meest bizarre wijze gedegradeerd naar divisie 6. In elk potje in de eerste 10 minuten een goal tegen :+

Het word een beetje frustrerend als je spelers voetballen met een rugzak met 20kilo op, en het eerste schot na een goal meteen een tegentreffer is. Daarnaast lijken heel veel simpele korte ballen naar een speler die veel verder staat gespeeld te worden om een reden die ik nog steeds niet snap.

Morgen maar ff div6 oprollen dan, mijn team speelt lekker maar soms denk ik dat ik gewoon alles moet verkopen en een IF Auba team moet gaan bouwen }:O |:(

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 18:27:
Als hij een stap naar links of rechts zet en jij speelt de bal niet ver genoeg dan kan hij hem ook gewoon pakken zonder wat te doen.

Livestreamen is prima maar als ik ga huilen dan wordt dit er toch wel door Twitch of dergelijk uitgefilterd toch :P ?
Tuurlijk, dan zetten we er gewoon een muziekje onder. Ben wel benieuwd is of er Tweakers zullen kijken en of wij nog serieus genomen worden na die potjes :P
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:54:
Zojuist op de meest bizarre wijze gedegradeerd naar divisie 6. In elk potje in de eerste 10 minuten een goal tegen :+

Het word een beetje frustrerend als je spelers voetballen met een rugzak met 20kilo op, en het eerste schot na een goal meteen een tegentreffer is. Daarnaast lijken heel veel simpele korte ballen naar een speler die veel verder staat gespeeld te worden om een reden die ik nog steeds niet snap.

Morgen maar ff div6 oprollen dan, mijn team speelt lekker maar soms denk ik dat ik gewoon alles moet verkopen en een IF Auba team moet gaan bouwen }:O |:(
Doe nou niet. Gewoon niet doen. Neem een team dat goed speelt en niet alleen maar kijken naar pace stats. Wel heel zuur dat je op zo'n moment degradeert. Kan ik je nog helpen bij maken van leuke hybrid ofzo?

[ Voor 46% gewijzigd door MyUtd4Life op 29-03-2016 21:54 ]

Mijn huidig team blijft voorlopig wel (http://www.futhead.com/16/squads/10612978/), wat ik wel nodig heb is een tweede formatie on naar te switchen als mijn tegenstander met drie verdedigers of een 442 variant speelt.

Tegen deze formaties word ik simpelweg overlopen met 433-5.

Net weer terug in div3 na mijn drop ook naar div6. Er is hoop, maar ergens had ik een flinke dip net als jij. Geduld dan komt het zelf goed.

Andere tip is om een leuke tevezzzzzz squad te bouwen. Eigenlijk is dat wel een must als je ook een Ibra squad hebt :P

Verwijderd

[...]

Interessant dit :+

Ik zou ook niet als ik jou was je team gaan omgooien om 1 speler, hoe irritant het ook kan zijn wanneer je hem tegen komt. Je moet niet hebben dat je jezelf afhankelijk gaat maken van die ene speler (hoe goed hij dan ook mag zijn).
MyUtd4Life schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:52:
[...]

Tuurlijk, dan zetten we er gewoon een muziekje onder. Ben wel benieuwd is of er Tweakers zullen kijken en of wij nog serieus genomen worden na die potjes :P
Ik word nu niet serieus genomen en jij bent binnenkort verbannen door die zelf promotie :+
Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:13:
Mijn huidig team blijft voorlopig wel (http://www.futhead.com/16/squads/10612978/), wat ik wel nodig heb is een tweede formatie on naar te switchen als mijn tegenstander met drie verdedigers of een 442 variant speelt.

Tegen deze formaties word ik simpelweg overlopen met 433-5.
Misschien kun het een beetje omgooien door links wat Italiaanse spelers neer te zetten ? http://www.futbin.com/16/squad/399071

Ik ben ervan overtuigd dat die 3 linksonder een redelijk goed trio zijn om te hebben als verdediging en Alex Sandro kan ook nog wel redelijk schieten. Ik vind persoonlijk Pogba ook beter dan Vidal en hij is ook nog iets langer mocht er een hoge bal voorbij komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:05:
[...]

[...]

Interessant dit :+

Ik zou ook niet als ik jou was je team gaan omgooien om 1 speler, hoe irritant het ook kan zijn wanneer je hem tegen komt. Je moet niet hebben dat je jezelf afhankelijk gaat maken van die ene speler (hoe goed hij dan ook mag zijn).

[...]

Ik word nu niet serieus genomen en jij bent binnenkort verbannen door die zelf promotie :+

[...]

Misschien kun het een beetje omgooien door links wat Italiaanse spelers neer te zetten ? http://www.futbin.com/16/squad/399071

Ik ben ervan overtuigd dat die 3 linksonder een redelijk goed trio zijn om te hebben als verdediging en Alex Sandro kan ook nog wel redelijk schieten. Ik vind persoonlijk Pogba ook beter dan Vidal en hij is ook nog iets langer mocht er een hoge bal voorbij komen.
Ibra als cam? Heb ik ooit ook eens gedaan, was de meest slechte keus die ik ooit gemaakt had. Ibra moet voorop in de strijd in de 16.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:07:
[...]

Ibra als cam? Heb ik ooit ook eens gedaan, was de meest slechte keus die ik ooit gemaakt had. Ibra moet voorop in de strijd in de 16.
Dacht dat te lezen dat Ibra beter functioneerde als CAM, je kunt ze misschien ook wel omwissselen maar het was even snel een opzetje om toch iedereen op 10 chemistry te krijgen. Cuadrado is ook een speler waar ik echt een hekel aan heb wanneer ik hem bij de eerste 11 zie staan, ook Candreva is volgens mij wel een redelijke speler en redelijk gevaarlijk voor het doel. Ik zie dat Di Maria ook een LW kaart heeft, dan wel geen IF kaart maar zoveel verschil zit er toch niet in. Je kunt misschien Di maria gebruiken om voorzetten te geven richting de 16 aangezien er toch een Ibra in het team is.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:16:
[...]

Dacht dat te lezen dat Ibra beter functioneerde als CAM, je kunt ze misschien ook wel omwissselen maar het was even snel een opzetje om toch iedereen op 10 chemistry te krijgen. Cuadrado is ook een speler waar ik echt een hekel aan heb wanneer ik hem bij de eerste 11 zie staan, ook Candreva is volgens mij wel een redelijke speler en redelijk gevaarlijk voor het doel. Ik zie dat Di Maria ook een LW kaart heeft, dan wel geen IF kaart maar zoveel verschil zit er toch niet in. Je kunt misschien Di maria gebruiken om voorzetten te geven richting de 16 aangezien er toch een Ibra in het team is.
Als ik Vidal met Pogba vervang, dan heeft Pogba nog steeds 8 chem, dat is dus geen reden om 4 spelers te vervangen. Een andere optie is idd beide delen van het team te wisselen van kant met Di Maria als LW en Robben als RW (en evt Lahm als RB).

Ibra is altijd zeer sterk aan de bal, ook als hij inzakt naar het middenveld, maar ik zie hem inderdaad het liefst voor de goal van de tegenstander.

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:33:
[...]

Als ik Vidal met Pogba vervang, dan heeft Pogba nog steeds 8 chem, dat is dus geen reden om 4 spelers te vervangen. Een andere optie is idd beide delen van het team te wisselen van kant met Di Maria als LW en Robben als RW (en evt Lahm als RB).

Ibra is altijd zeer sterk aan de bal, ook als hij inzakt naar het middenveld, maar ik zie hem inderdaad het liefst voor de goal van de tegenstander.
Werkt Ibra als spits voor jou dan? Ik zou persoonlijk niet voor Lahm gaan, hoewel zijn tackles redelijk goed zijn is hij niet echt sterk, dan kun je beter voor Piszczek gaan. Op dit moment heb ik dit met Robben nog als backup voor de 2e helft:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XGwsAgK.jpg?1

Paar wijzigingen gedaan maar zoiets aan de rechter kant lijkt mij geen verkeerde keuze en daarnaast heeft Pogba ook een oranje link naar veel spelers van PSG. Ben je trouwens fan van Ibra dat je voor hem hebt gekozen of vanwege zijn schoten en de rest wat die beste man allemaal laat zien :P ? Mocht je toch voor een Aubameyang team gaan ooit let dan wel op met welk been hij schiet aangezien zijn linkerbeen net als het rechterbeen van Robben echt dramatisch is.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:48:
[...]

Werkt Ibra als spits voor jou dan? Ik zou persoonlijk niet voor Lahm gaan, hoewel zijn tackles redelijk goed zijn is hij niet echt sterk, dan kun je beter voor Piszczek gaan. Op dit moment heb ik dit met Robben nog als backup voor de 2e helft:
[afbeelding]

Paar wijzigingen gedaan maar zoiets aan de rechter kant lijkt mij geen verkeerde keuze en daarnaast heeft Pogba ook een oranje link naar veel spelers van PSG. Ben je trouwens fan van Ibra dat je voor hem hebt gekozen of vanwege zijn schoten en de rest wat die beste man allemaal laat zien :P ? Mocht je toch voor een Aubameyang team gaan ooit let dan wel op met welk been hij schiet aangezien zijn linkerbeen net als het rechterbeen van Robben echt dramatisch is.
Ik denk niet dat Pogba zo goed is, om TOTY Silva te droppen. Zlatan is een ontzettende goede spits in de 16 en daarnaast een goede target man. Tot nu toe speelt hij beter dan Lewandowski, maar niet beter dan Suarez.

• MyUtd4Life
Zojuist weer een déjà vu gehad in FIFA 16. Na een seizoen waarin alles lukt en iedereen uitblinkt, direct daarna een seizoen waarbij 18 schoten geen doelpunt opleveren. Een seizoen waar de meest maffe automatisch tackles worden omgezet worden naar penalty's, waar je keeper geen bal meer vast heeft. Een seizoen waarbij ik kansloos gedegradeerd ben 8)7

Laten we dat potje nog maar even uitstellen Niels, kan ik nog even werken aan een nieuw team. Deze spelers worden bewezen voor hun verdiensten en krijgen een enkele reis naar de tradepile ;w Als ik tenminste een nieuw team kan verzinnen, want heb al zoveel verschillende teams gehad dat dat nog moeilijk wordt.
Edit: Lukt nog niet om wat te verzinnen...

[ Voor 12% gewijzigd door MyUtd4Life op 30-03-2016 01:39 ]

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:26:
Zojuist weer een déjà vu gehad in FIFA 16. Na een seizoen waarin alles lukt en iedereen uitblinkt, direct daarna een seizoen waarbij 18 schoten geen doelpunt opleveren. Een seizoen waar de meest maffe automatisch tackles worden omgezet worden naar penalty's, waar je keeper geen bal meer vast heeft. Een seizoen waarbij ik kansloos gedegradeerd ben 8)7

Laten we dat potje nog maar even uitstellen Niels, kan ik nog even werken aan een nieuw team. Deze spelers worden bewezen voor hun verdiensten en krijgen een enkele reis naar de tradepile ;w Als ik tenminste een nieuw team kan verzinnen, want heb al zoveel verschillende teams gehad dat dat nog moeilijk wordt.
We wachten inderdaad wel even tot je weer een fantastisch seizoen achter de rug hebt :p Dit spel blijft echt issues vertonen zeker als het op beslissingen aan komt. Ik maak ook nog steeds mee dat een tegenstander tegen mijn speler trapt tijdens het uithalen zonder de bal te raken en dan een penalty krijgt om de meest vreemde reden er maar even bij te pakken. Hetzelfde geldt voor keepers waardoor ik ook heb besloten om daar geen munten meer aan uit te geven, deels omdat ik nu Neuer die ik niet kan verkopen. Het is allemaal even dramatisch op zijn tijd en dat is vaak wanneer je ze wel nodig hebt.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:16:
[...]

Ibra heeft niet echt het loopvermogen en stamina voor een cam. Bovendien komen zijn sterke punten veel beter tot uiting in de spits.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:48:
[...]

[afbeelding]

Rationeel is candreva (IF) denk ik ook de betere keus dan Cuadrado (IF). Ik heb hem ook in mijn serie A team en hij bevalt prima als RM. Goede stamina en longshots. 4* WF is ook een pre.
Bossie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:10:
[...]

Ik denk niet dat Pogba zo goed is, om TOTY Silva te droppen. Zlatan is een ontzettende goede spits in de 16 en daarnaast een goede target man. Tot nu toe speelt hij beter dan Lewandowski, maar niet beter dan Suarez.
Ik vind Pogba goed genoeg om TOTY silva te droppen. Prima op te lossen met een Chielini en Barzagli. Pre is dat je nainggolan mogelijk kunt inpassen. Neemt niet weg dat TOTY silva erg goed is voor zijn prijs.
MyUtd4Life schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:26:

Ach kop op, je hebt div1 gewonnen. Laat dat gevoel voorlopig nog overheersen. Niemand die je dat afpakt. Kan je in je mooie tenue tegen Niels spelen ;)
Welk budget heb je beschikbaar voor een team?

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:04:
[...]

Ibra heeft niet echt het loopvermogen en stamina voor een cam. Bovendien komen zijn sterke punten veel beter tot uiting in de spits.
[...]

Ach kop op, je hebt div1 gewonnen. Laat dat gevoel voorlopig nog overheersen. Niemand die je dat afpakt. Kan je in je mooie tenue tegen Niels spelen ;)
Ik hoef divisie 1 niet te winnen om het thuis shirt van Dortmund te dragen hoor :p Misschien moet hij Ibra maar gewoon inruilen dan aangezien er wel spelers zijn die net zo hard de bal in het net kunnen schieten.

Candreva zijn stats liegen er hopelijk om niet als het op longshots aan komt. Dan ga ik mij op die manier maar aanpassen aan de tegenstanders sinds het zo effectief is.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:09:
[...]

Ik hoef divisie 1 niet te winnen om het thuis shirt van Dortmund te dragen hoor :p Misschien moet hij Ibra maar gewoon inruilen dan aangezien er wel spelers zijn die net zo hard de bal in het net kunnen schieten.

Candreva zijn stats liegen hopelijk om niet als het op longshots aan komt. Dan ga ik mij op die manier maar aanpassen aan de tegenstanders sinds het zo effectief is.
Ik had een tijdje terug Ibra 93. Wat kon die hard schieten zeg..... vrije trappen schoot hij zowat door de touwen van de goal heen. Niet normaal hoe hard en hoe goed die in vrije trappen/long shots was. Ik heb redelijk wat spelers gespeeld, maar niemand, echt niemand komt in de buurt van ibra 93. Het begint spontaan op te borrelen om een nieuwe Ibra team te gaan maken haha.

Voor longshots gebruik ik toty pogba, dus heb candreva daar niet erg vaak voor gebruikt. Bovendien vind ik het scoren van long shots ook een luck factor hebben omdat het nogal kan verschillen of het een goal wordt op niet van dezelfde plek.

edit: Wat wezen puzzelen. http://www.futbin.com/16/squad/314708

Iemand advies om Pogba betere chem te krijgen? Is nu met Wenger en serie A al max opgepept.
Ibra, Di maria, Pogba en Nainggolan moeten er in ieder geval in blijven. Chielini en Barzagli hebben een zeer sterke pre. Heb nu buffon, maar mogelijk dat handanovic beter eruit komt met zijn 3x 91.
Ben benieuwd naar leuke ideeen :P
Zal dus 1 top team worden en een (veel minder) team.

[ Voor 16% gewijzigd door Bean77 op 30-03-2016 08:37 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:22:
[...]

Ik had een tijdje terug Ibra 93. Wat kon die hard schieten zeg..... vrije trappen schoot hij zowat door de touwen van de goal heen. Niet normaal hoe hard en hoe goed die in vrije trappen/long shots was. Ik heb redelijk wat spelers gespeeld, maar niemand, echt niemand komt in de buurt van ibra 93. Het begint spontaan op te borrelen om een nieuwe Ibra team te gaan maken haha.

Voor longshots gebruik ik toty pogba, dus heb candreva daar niet erg vaak voor gebruikt. Bovendien vind ik het scoren van long shots ook een luck factor hebben omdat het nogal kan verschillen of het een goal wordt op niet van dezelfde plek.

edit: Wat wezen puzzelen. http://www.futbin.com/16/squad/314708

Iemand advies om Pogba betere chem te krijgen? Is nu met Wenger en serie A al max opgepept.
Ibra, Di maria, Pogba en Nainggolan moeten er in ieder geval in blijven. Chielini en Barzagli hebben een zeer sterke pre. Heb nu buffon, maar mogelijk dat handanovic beter eruit komt met zijn 3x 91.
Ben benieuwd naar leuke ideeen :P
Zal dus 1 top team worden en een (veel minder) team.
Gewoon net zoals als sommige tegenstanders, net zo vaak totdat het lukt. Ik schiet nu al te weinig op het doel dus misschien moet ik het maar gewoon gaan proberen.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:40:
[...]

Gewoon net zoals als sommige tegenstanders, net zo vaak totdat het lukt. Ik schiet nu al te weinig op het doel dus misschien moet ik het maar gewoon gaan proberen.
tsja daar hou ik niet zo van. Zou ik misschien wel moeten doen want toty pogba heeft al het potentieel ervoor.
Net mijn overige spelers te koop gezet om de koop van het nieuwe team te kunnen betalen. 2e team zal denk ik een goede gold team zijn, evt bundesliga of misschien wel de liga bvva

Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:14:
[...]

tsja daar hou ik niet zo van. Zou ik misschien wel moeten doen want toty pogba heeft al het potentieel ervoor.
Net mijn overige spelers te koop gezet om de koop van het nieuwe team te kunnen betalen. 2e team zal denk ik een goede gold team zijn, evt bundesliga of misschien wel de liga bvva
Mjah, ik heb soms ook van die potjes waarbij de tegenstander vanaf 30 meter meteen schiet, blijkbaar werkt het voor sommige mensen.

Vaak win je dan wel, maar het lijkt vaak wel raar in het overzicht dat je met 2-0 wint terwijl je tegenstander 15/20x schiet :+

Verwijderd

Bossie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:40:
[...]

Mjah, ik heb soms ook van die potjes waarbij de tegenstander vanaf 30 meter meteen schiet, blijkbaar werkt het voor sommige mensen.

Vaak win je dan wel, maar het lijkt vaak wel raar in het overzicht dat je met 2-0 wint terwijl je tegenstander 15/20x schiet :+
Vooral tijdens de FUT birthday kwam ik ze veel tegen. Echt ongelofelijk wat mensen wel niet verwachten van sommige spelers.
[...]

Tja ik hou er ook niet van maar je moet je blijkbaar aanpassen aan het spel en aan je tegenstanders.

• Daiov97
Is er misschien iemand die kan zien wat er fout gaat bij het maken van dit team? Blijkbaar is het niet gebalanceerd, terwijl het er prima uit ziet. Ik zit erg te twijfelen over mijn 2e team, dit is het momenteel maar het speelt gewoon niet lekker. Verlies constant wedstrijden met dit team, waardoor handhaven in div1 altijd lastig blijft.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Daimen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:55:
Is er misschien iemand die kan zien wat er fout gaat bij het maken van dit team? Blijkbaar is het niet gebalanceerd, terwijl het er prima uit ziet. Ik zit erg te twijfelen over mijn 2e team, dit is het momenteel maar het speelt gewoon niet lekker. Verlies constant wedstrijden met dit team, waardoor handhaven in div1 altijd lastig blijft.

Dat ligt denk ik vooral aan je speelstijl. Dit is vooral dwars door het midden met weinig breedte. Daardoor heb je weinig aan de snelheid van je spelers omdat er weinig ruimte wordt getrokken door buitenspelers waarin Bale en Griezman kunnen rennen. :)

Probeer hem eens om te bouwen naar 4-1-2-1-2 zoals deze (is slechts 20k duurder):
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TWQCgK4.png

ik hou meer van Danilo, maar Alvas kan ook op full chem, je kunt ook voor een andere keeper gaan eventueel. Zelfs Alaba op LB is denk ik mogelijk. :)
Daimen schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:55:

Opstelling is niks mis mee, heb deze formatie ook regelmatig gespeeld. Lig misschien meer aan je speelstijl.
Sissoko zou ik niet opstellen, maar voor een andere optie gaan. Verrati is misschien nog wel een goede optie. Bovendien zou ik Bale links en Griezmann rechts in de spits zetten.
Kurzawa blijft ook wel een zwak punt.

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-01 01:16
http://www.futhead.com/16/players/24481/kevin-gameiro/

Ook een heerlijke bbva speler. Zeker de moeite waard. Zou Benzema er uit knikkeren en Gameiro opstellen.

En zou inderdaad Tremoulinas gebruiken ipv Kurzuwa.

[ Voor 8% gewijzigd door Clown1 op 30-03-2016 10:51 ]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik speel nu hiermee maar ben in staat om het hele team de prullenbak in te gooien.
Ik word helemaal kapot gecounterd.
http://www.futhead.com/16/squads/11505283/

Bij die longshots houd je dan ook RB ingedrukt? Want die lukken bij mij ook totaal niet.
Ik moet het nu hebben van de 16 in dribbelen en dan terugleggen schieten. (wat 9 van de 10 keer ook totaal fout gaat omdat de bal achter de spits gespeeld wordt ipv in de voet)

ps. Zijn er meer mensen waarbij de companion app niet helemaal lekker werkt? Ik kan geen spelers wisselen/verkopen. krijg dan de melding dat de speler niet meer bestaad.

[ Voor 16% gewijzigd door servival7 op 30-03-2016 11:40 ]

• dutchgio
  • Niet online
Ligt ook aan je spelers. Memphis, Remy, Wallcott, Lallana en Eriksen moeten het nou allemaal niet zo hebben van hun kracht en fysiek. Dan heb je alleen Matic, maar die is dan weer vooral verdedigend van aard en geen aanvallende kracht dus zal ook niet snel scoren door middel van een afstandsschot.
Dus vrij logisch dat je daar geen afstandschoten mee kunt doen. Zet je ineens een fysiek sterke speler als bijvoorbeeld Toure die ook aanvallend wat kan brengen op je middenveld, dan wordt die kans al aanzienlijk groter.
[...]

Ik ben erg nieuwsgierig naar je nieuwe (concept)team, had je deze al gepost?

Bossie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:38:
[...]

Ik ben erg nieuwsgierig naar je nieuwe (concept)team, had je deze al gepost?
http://www.futbin.com/16/squad/314708

dit zou hem worden. Pogba en Insigne op chem 8 vind ik wel okee. Liever betere chem, maar 8 will do denk ik.

wat ik qua coins over hou, spendeer ik aan een bvva of bundesliga team.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:54
Lekker team hoor. Voor max chem moet je wel veel aanpassen, dan moet je pogba, Nainggolan of de rechterkant opofferen.

Vond de IFs van Insigne verschrikkelijk. Hij heeft nu een upgrade gekregen toch? Misschien speelt hij nu wel lekker.
Beltoni schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:57:
Lekker team hoor. Voor max chem moet je wel veel aanpassen, dan moet je pogba, Nainggolan of de rechterkant opofferen.

Vond de IFs van Insigne verschrikkelijk. Hij heeft nu een upgrade gekregen toch? Misschien speelt hij nu wel lekker.
moet dan idd teveel opofferen en dat weegt voor mij niet op tegen het gebruik van pogba/nainggolan. Matuidi zou weg kunnen, maar dan zit ik met de chem van ibra/di maria.
Als Insigne niet bevalt als LV kan ik nog switchen naar shaarawy.

• servival7
kan iemand mij uitleggen waarom de chem van Lallana zo laag is? Hij speelt toch met spelers uit dezelfde competitie om hem heen.

http://www.futbin.com/16/squad/400318

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:31
servival7 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:33:
kan iemand mij uitleggen waarom de chem van Lallana zo laag is? Hij speelt toch met spelers uit dezelfde competitie om hem heen.

http://www.futbin.com/16/squad/400318
Omdat het een LM is die nu op een CM positie staat.

• servival7
ah maar goed dat ik hem toch ga verkopen dan. Wil Toure op die plek neerzetten.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:39:
Ik speel nu hiermee maar ben in staat om het hele team de prullenbak in te gooien.
Ik word helemaal kapot gecounterd.
http://www.futhead.com/16/squads/11505283/

Bij die longshots houd je dan ook RB ingedrukt? Want die lukken bij mij ook totaal niet.
Ik moet het nu hebben van de 16 in dribbelen en dan terugleggen schieten. (wat 9 van de 10 keer ook totaal fout gaat omdat de bal achter de spits gespeeld wordt ipv in de voet)

ps. Zijn er meer mensen waarbij de companion app niet helemaal lekker werkt? Ik kan geen spelers wisselen/verkopen. krijg dan de melding dat de speler niet meer bestaad.
de bruyne heb ik voor de afstandschoten en carzola
https://www.easports.com/...Id=iVUdicihnMdPF:FFA16PS4

misschien dat dat helpt voor jouw team?

Burp

• servival7
Dat soort spelers zijn niet te betalen voor mij. Heb maar 21k aan muntjes.

• FiXeR.nl
  • Niet online
servival7 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:33:
Cazorla is maar 4K.

Tip voor meer muntjes: unlock in de EAS FC Catalogus de coinbonus. Je kunt gewoon alles tegelijk aanschaffen, ik krijg nu al tientallen wedstrijden meer dan 1k per wedstrijd. :)

Meer informatie (is ook geldig voor Fifa 16): http://electronica.infonu...coins-boosts-rewards.html

Pas had ik overigens ook een lekkere omhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door FiXeR.nl op 30-03-2016 15:01 ]

erg fijne speler, maar let op zijn stamina!

• servival7
FiXeR.nl schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:42:
[...]

Cazorla is maar 4K.

Tip voor meer muntjes: unlock in de EAS FC Catalogus de coinbonus. Je kunt gewoon alles tegelijk aanschaffen, ik krijg nu al tientallen wedstrijden meer dan 1k per wedstrijd. :)

Meer informatie (is ook geldig voor Fifa 16): http://electronica.infonu...coins-boosts-rewards.html

Pas had ik overigens ook een lekkere omhaal.
voor 4k kon ik hem niet vinden.
heb hem uiteindelijk voor 6.4k binnen gehaald.
Bedankt voor de tip.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 08:04:
Haha klopt, maar ik kan me er zo aan ergeren als zo'n goed teams ineens zo waardeloos speelt. Dat tenue zal ik ook zeker gebruiken, al is het even voor de intimidatie.
Ik zou ongeveer een budget van 375k hebben, maar ik kan er op dit moment niks beters voor verzinnen dan ik nu heb. Zou graag Neymar een keer proberen, maar ben er nog niet uit of ik hem die prijs waard vind. Zeker omdat het dan de 88-rated zou worden.

Dan zou ik zoiets kunnen maken:
http://www.futhead.com/16/squads/11517634/

Hulk als spits lijkt me echt geweldig, hoewel hij als CF in 4-3-3(5) denk ik ook geweldig uit de voeten kan. Maar is nadenken of het waard is om mijn huidige team hiervoor in te ruilen.
Lekker doelpunt man!

MyUtd4Life schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:12:
[...]

Haha klopt, maar ik kan me er zo aan ergeren als zo'n goed teams ineens zo waardeloos speelt. Dat tenue zal ik ook zeker gebruiken, al is het even voor de intimidatie.
Ik zou ongeveer een budget van 375k hebben, maar ik kan er op dit moment niks beters voor verzinnen dan ik nu heb. Zou graag Neymar een keer proberen, maar ben er nog niet uit of ik hem die prijs waard vind. Zeker omdat het dan de 88-rated zou worden.

Dan zou ik zoiets kunnen maken:
http://www.futhead.com/16/squads/11517634/

Hulk als spits lijkt me echt geweldig, hoewel hij als CF in 4-3-3(5) denk ik ook geweldig uit de voeten kan. Maar is nadenken of het waard is om mijn huidige team hiervoor in te ruilen.
Ik heb wel geleerd dat flink investeren in 1 speler niet erg handig is als de rest van je team niet in balans is. Als ik teams tegenkom zoals deze en met Neymar, dan weet ik dat alle ballen op hem gespeeld gaan worden en dat maakt het erg voorspelbaar.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-02 15:19
servival7 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 14:33:
Of heeeeel veel spelen en packs kopen ;)

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-02 01:30

Turfschipper

Hup NAC

Voor het eerst in nou..... 5 jaar een controller in mijn handen en meteen kampioen in divisie 10.

We are marching in!

;-)

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:17:
[...]

Ik heb wel geleerd dat flink investeren in 1 speler niet erg handig is als de rest van je team niet in balans is. Als ik teams tegenkom zoals deze en met Neymar, dan weet ik dat alle ballen op hem gespeeld gaan worden en dat maakt het erg voorspelbaar.
Klopt helemaal. Met 1 speler ga je het ook niet winnen van 10.
Turfschipper schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 19:05:
Voor het eerst in nou..... 5 jaar een controller in mijn handen en meteen kampioen in divisie 10.

We are marching in!

;-)
Divisie 10 hoef je ook maar 9 punten te hebben om naar divisie 9 te gaan ja dus zo moeilijk is dat niet toch :P ?
Inmiddels mijn eerste team ( http://www.futbin.com/16/squad/314708 ) bij elkaar gesprokkeld.

Nu 450k over voor een 2e team. Ik twijfel nog over 2 opties, iemand nog advies?

http://www.futbin.com/16/squad/399860 heb ik nog niet eerder gespeeld, maar middenveld heeft wel erg weinig stamina
http://www.futbin.com/16/squad/399847 .de bekende pace pace pace formatie

edit: opmerkingen goed gezet :P

[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 30-03-2016 20:59 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:40:
Inmiddels mijn eerste team ( http://www.futbin.com/16/squad/314708 ) bij elkaar gesprokkeld.

Nu 450k over voor een 2e team. Ik twijfel nog over 2 opties, iemand nog advies?

http://www.futbin.com/16/squad/399860 de bekende pace pace pace formatie
http://www.futbin.com/16/squad/399847 heb ik nog niet eerder gespeeld, maar middenveld heeft wel erg weinig stamina.
Vidal en weinig stamina?
MyUtd4Life schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:12:
[...]

Ik doe vooraf gewoon mijn ogen dicht. Heb al wel een keer eerder tegen iemand met een div 1 kit gespeeld en gewonnen + tegen de gele birthday kit die ik met 4-0 heb in kunnen maken.

Neymar lijkt mij wel een goede speler. Zelf ook ooit overwogen om met hem een Hybrid te beginnen totdat ik met Reus begon te spelen. Aangezien ik toch niet veel gebruik maak van skills heb ik een 5* skiller ook niet echt nodig (en anders heb ik de Neymar van Bayern nog wel die ook wat goedkoper is). Hij is volgens mij ook redelijk moeilijk van de bal af te krijgen en functioneert volgens mij ook prima als spits.
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:50:
[...]

Vidal en weinig stamina?

[...]

Ik doe vooraf gewoon mijn ogen dicht. Heb al wel een keer eerder tegen iemand met een div 1 kit gespeeld en gewonnen + tegen de gele birthday kit die ik met 4-0 heb in kunnen maken.

Neymar lijkt mij wel een goede speler. Zelf ook ooit overwogen om met hem een Hybrid te beginnen totdat ik met Reus begon te spelen. Aangezien ik toch niet veel gebruik maak van skills heb ik een 5* skiller ook niet echt nodig (en anders heb ik de Neymar van Bayern nog wel die ook wat goedkoper is). Hij is volgens mij ook redelijk moeilijk van de bal af te krijgen en functioneert volgens mij ook prima als spits.
sorry opmerkingen verkeerd omgezet. weinig stamina op de bvva opstelling

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 20:50:
[...]

Vidal en weinig stamina?

[...]

Ik heb een tijdje met Neymar gespeeld, het is idd een erg goede speler maar fysiek niet erg sterk.
Bale daarentegen is een echte stoomwals.

nice nieuwe IF matuidi en ook james rodriguez een IF. Voor de rest niet bijster veel interessante spelers.

Bale als ST zit nu in een vrije val, ben benieuwd waar die gaat eindigen.

Verwijderd

Vandaag is het ook niet mijn dag merk ik al wel. 2 penals gekregen door gewoon met de bal tegen een tegenstander aan te lopen na een corner :') Ook de passing is na het passweekend echt zo beroerd, het leek wel of ze er totaal geen zin meer in hadden en moesten soms wel 3 keer de bal aanraken om hem überhaupt onder controle te krijgen wat niet echt helpt als je snel wilt schakelen. Ook weer redelijk wat ballen tegen de paal aangeschopt wat naar een tijdje wel lachwekkend werd. Candreva heeft zich al wel redelijk bewezen, liep als 1 van de weinigen van mijn team nog wel vrij waardoor ik toch nog een paar goals kon maken. Zelfs nog een potje 6-1 verloren van een long shot vent.
Bossie schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:59:
[...]

Ik heb een tijdje met Neymar gespeeld, het is idd een erg goede speler maar fysiek niet erg sterk.
Bale daarentegen is een echte stoomwals.
Bale is inderdaad erg goed. Misschien komt het door de bal controle van Neymar.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 18:17:
[...]

Klopt, maar denk niet dat die andere spelers uit dat team nou super slecht zijn dat je ze uit het oog mag verliezen. Daarnaast heb ik nu ook veel coins in Bale zitten en die blijft top presteren. Dus wellicht toch maar overwegen.

Omdat ik graag Niels wilde intimideren het vandaag best goed ging en ik toch aan het opnemen was, maar besloten om wat beelden op een rijtje te zetten. Geen spetterende video edit, maar toch paar leuke clips als je het mij vraagt. Doordat ik nog wat irritaties van gisteren over had koos ik vaak voor de snelle counter, wat toch vrij competitief is. Normaal gesproken probeer ik dat wat te balanceren, zodat tegenstander ook nog tijd krijgt om wat te doen :9 Beelden zijn allemaal gemaakt in de vijf potjes die ik vandaag gedaan heb.

Zoals je ziet is de beeldkwaliteit alles behalve top te noemen. Als er iemand is die goede render settings heeft voor HD PVR 2 in combinatie met Sony Vegas of instellingen voor recordprogramma's (zoals OBS), laat het me alsjeblieft weten.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:17:
[...]
Omdat ik graag Niels wilde intimideren het vandaag best goed ging en ik toch aan het opnemen was, maar besloten om wat beelden op een rijtje te zetten. Geen spetterende video edit, maar toch paar leuke clips als je het mij vraagt. Doordat ik nog wat irritaties van gisteren over had koos ik vaak voor de snelle counter, wat toch vrij competitief is. Normaal gesproken probeer ik dat wat te balanceren, zodat tegenstander ook nog tijd krijgt om wat te doen :9 Beelden zijn allemaal gemaakt in de vijf potjes die ik vandaag gedaan heb.

[video]

Zoals je ziet is de beeldkwaliteit alles behalve top te noemen. Als er iemand is die goede render settings heeft voor HD PVR 2 in combinatie met Sony Vegas of instellingen voor recordprogramma's (zoals OBS), laat het me alsjeblieft weten.
Hoe doe je die kleine tikjes binnen de 16 dan met Reus tijdens je laatste goal? Ik heb er nu totaal al geen zin meer in trouwens nu ik zie hoe snel jij speelt en redelijk wat trucjes doet rond de 16 :+

Edit:
Dit is wat ik dus gisteren had: https://streamable.com/4wq5

Zonder een knop in te drukken nog wel. 2e keer was er nog minder aan de hand terwijl mijn spelers wel gras mogen happen binnen de 16 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 06:01 ]

Ik zou weer eens serie A team kunnen proberen en dan meteen Pogba kunnen testen
http://www.futhead.com/16/squads/11548867/

Dit is wel een concept, ik zou een paar IF's moeten droppen aangezien mijn huidig team behoorlijk in waarde is gedaald :(

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:46:
Ik zou weer eens serie A team kunnen proberen en dan meteen Pogba kunnen testen
http://www.futhead.com/16/squads/11548867/

Dit is wel een concept, ik zou een paar IF's moeten droppen aangezien mijn huidig team behoorlijk in waarde is gedaald :(
Over Pogba ben ik afgezien van gisteren wel tevreden, groot en sterk. Gisteren lukte het hem alleen niet om de bal van Sanchez aan te pakken maar dat lag meer aan het spel aangezien Vidal en Pogba beiden naar de grond gingen wanneer ze de strijd aan gingen om de bal :P

IF Candreva is wel redelijk goedkoop trouwens (87k heb ik ervoor betaald). Ik weet alleen niet hoe zijn normale kaart speelt en of het echt een verbetering is maar dat kun je zelf wel testen en upgraden mits hij zijn verwachtingen niet waar maakt.

• Daiov97
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:17:
[...]

Klopt, maar denk niet dat die andere spelers uit dat team nou super slecht zijn dat je ze uit het oog mag verliezen. Daarnaast heb ik nu ook veel coins in Bale zitten en die blijft top presteren. Dus wellicht toch maar overwegen.

[video]

Wil je keer FUT tegen mijn FUT? Lijkt mij leuk, je kan mij toevoegen op Daiov97!

Als we dan toch de goals laten zien, je kan ongeveer deze goals verwachten :P :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iDWIGfEM_b4]

Dit is denk ik toch wel één van de mooiste goals die ik dit jaar heb gemaakt, niet vanwege de afronding maar puur vanwege het barcelona-achtige voetbal. Staan nog wel wat andere goals op mijn kanaal, die ik upload nadat ik een redelijke goal gemaakt heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Daiov97 op 31-03-2016 10:10 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 102 Laatste