Verwijderd

Daimen schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:42:
[...]

Wil je keer FUT tegen mijn FUT? Lijkt mij leuk, je kan mij toevoegen op Daiov97!
Vertel dan even hoe hij speelt dan kan ik dat misschien nog meenemen in mijn kansloze missie voor 3 punten :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:17:
[...]

Klopt, maar denk niet dat die andere spelers uit dat team nou super slecht zijn dat je ze uit het oog mag verliezen. Daarnaast heb ik nu ook veel coins in Bale zitten en die blijft top presteren. Dus wellicht toch maar overwegen.

Omdat ik graag Niels wilde intimideren het vandaag best goed ging en ik toch aan het opnemen was, maar besloten om wat beelden op een rijtje te zetten. Geen spetterende video edit, maar toch paar leuke clips als je het mij vraagt. Doordat ik nog wat irritaties van gisteren over had koos ik vaak voor de snelle counter, wat toch vrij competitief is. Normaal gesproken probeer ik dat wat te balanceren, zodat tegenstander ook nog tijd krijgt om wat te doen :9 Beelden zijn allemaal gemaakt in de vijf potjes die ik vandaag gedaan heb.

[video]

Zoals je ziet is de beeldkwaliteit alles behalve top te noemen. Als er iemand is die goede render settings heeft voor HD PVR 2 in combinatie met Sony Vegas of instellingen voor recordprogramma's (zoals OBS), laat het me alsjeblieft weten.
Dat draaien lukt mij dus totaal niet hé 8)7

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 15:23
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:51:
[...]

Vertel dan even hoe hij speelt dan kan ik dat misschien nog meenemen in mijn kansloze missie voor 3 punten :P
Hangt natuurlijk wel van het resultaat af, bij een 5-0 nederlaag moge het duidelijk zijn dat ik op alle fronten afgetroefd ben ;)

Verwijderd

Daimen schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:11:
[...]

Hangt natuurlijk wel van het resultaat af, bij een 5-0 nederlaag moge het duidelijk zijn dat ik op alle fronten afgetroefd ben ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jMjNoYW.png
Overkomt de beste, lag, longshots en button delay + zelf alles extreem missen en je krijgt zulke uitslagen ook zonder dat de tegenstander echt goed is :P

P.s. Ik kan misschien vanavond ook wel een potje spelen al heb ik 2 uur slaap gehad, verwacht niet te veel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 10:27 ]

servival7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:05:
[...]

Ik ben verbaasd over de ruimte die hij steeds heeft als een speler aan de bal komt :9

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:20:
[...]

Ik ben verbaasd over de ruimte die hij steeds heeft als een speler aan de bal komt :9
Viel mij ook op inderdaad. Hoewel het moeilijk is om die skill tegen te gaan aangezien je heel snel bij de verdediger weg bent. Misschien kan hij zelf nog wat tips geven hoe je om kunt gaan met skillers (in de 16) aangezien hij er waarschijnlijk nog meer tegen is gekomen dan ons.

• sebastiaaan
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Is er serieus nog maar één soort speelstijl mogelijk in FIFA? Ik heb twee weken niet gespeeld maar ben eergisteren weer begonnen. In totaal zes potjes gespeeld en het is allemaal hetzelfde: vingers vastplakken op zowel de sprint knop als de second man contain knop en alleen maar trough balls of long shots proberen. Ook altijd in combinatie met dezelfde voor de hand liggende opstelling |:(

Voor mij lijkt het huidige spel helemaal niet meer op de demo van FIFA16 maar meer op een poging alle 12 jarige kinderen tevreden te houden met pace pace pace. Ik wil niet dezelfde tactiek gaan hanteren maar langzamerhand krijg ik het idee dat ik dat wel moet doen om nog enige lol te beleven aan dit spel.
sebastiaaan schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:21:
Is er serieus nog maar één soort speelstijl mogelijk in FIFA? Ik heb twee weken niet gespeeld maar ben eergisteren weer begonnen. In totaal zes potjes gespeeld en het is allemaal hetzelfde: vingers vastplakken op zowel de sprint knop als de second man contain knop en alleen maar trough balls of long shots proberen. Ook altijd in combinatie met dezelfde voor de hand liggende opstelling |:(

Voor mij lijkt het huidige spel helemaal niet meer op de demo van FIFA16 maar meer op een poging alle 12 jarige kinderen tevreden te houden met pace pace pace. Ik wil niet dezelfde tactiek gaan hanteren maar langzamerhand krijg ik het idee dat ik dat wel moet doen om nog enige lol te beleven aan dit spel.
gisteren 4 potjes en 4x tegen reus/auba "pace"/muller erin. Beetje kansloos die bundesliga.
Wel gekke potjes, 3-1 verliezen met topteam en dan met houtje-touwtje team 8-1 winnen.
Bossie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 08:46:
Ik zou weer eens serie A team kunnen proberen en dan meteen Pogba kunnen testen
http://www.futhead.com/16/squads/11548867/

Dit is wel een concept, ik zou een paar IF's moeten droppen aangezien mijn huidig team behoorlijk in waarde is gedaald :(
Prima team. In de as zou ik geen IF weghalen. Dus of Candreva of Insigne. Ik heb ze beide gehad en vond ze wel gelijkwaardig aan elkaar. Insigne is wel met zijn sterke voet handig bij naar binnen draaien. Candreva heeft weer een sterkere WF.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

sebastiaaan schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:21:

Long shots, steekballen en lobjes is het inderdaad helemaal. Pace valt op zich nog wel mee aangezien iemand die de bal heeft veel langzamer loopt ook wanneer je hem met de rechter stick vooruit tikt. Benatia, Terry en nog een paar konden Aubameyang ook bij houden die zelfs nog een voorsprong had. Volgens mij alleen Huth (IF en NIF) waren niet in staat om hem bij te houden. Volgens mij zijn de meest gebruikte opstellingen ook 2-1-2-1-2, 4-3-2-1 (gebruik ik zelf ook voor de snelle passes) en 4-3-3 (4) < Meest gebruikte voor BPL teams volgens mij wat mij echt de strot uit komt. Zeker naar gisteren als blijkt dat vleugelspelers mijn middenvelders gewoon gras laten happen.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 05:18:
Hoe doe je die kleine tikjes binnen de 16 dan met Reus tijdens je laatste goal? Ik heb er nu totaal al geen zin meer in trouwens nu ik zie hoe snel jij speelt en redelijk wat trucjes doet rond de 16 :+

Edit:
Dit is wat ik dus gisteren had: https://streamable.com/4wq5

Zonder een knop in te drukken nog wel. 2e keer was er nog minder aan de hand terwijl mijn spelers wel gras mogen happen binnen de 16 :P
Die kleine tikjes kan je op verschillende manieren krijgen. Het welbekende luck speelt daarbij een factor als je een goede technische speler hebt. Maar als je er iets meer (niet 100%) controle over wilt hebben is het timen van L1 belangrijk. Hiermee kan je net een hele kleine schijnbeweging maken, waardoor je snel van richting kan veranderen. Die penalty die je tegen krijgt zal voor iedereen herkenbaar zijn en is gewoon triest, maar niks tegen te doen. Zo zullen we ze ook wel regelmatig meekrijgen.
Daimen schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Wil je keer FUT tegen mijn FUT? Lijkt mij leuk, je kan mij toevoegen op Daiov97!

Als we dan toch de goals laten zien, je kan ongeveer deze goals verwachten :P :
[video]
Wellicht dat het vanavond lukt om wat potjes te doen, maar ik kan niks beloven. Wanneer ik tijd heb zal ik je toevoegen. Erg netjes uitgespeeld bij dat doelpunt van jou!
servival7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:05:
Oefenen, oefenen en nog een aantal keer meer oefenen :9 Uiteraard helpt het als je de juiste spelers hebt en heb je beetje geluk nodig hoe tegenstander zich opstelt, maar timing en weten wat je doet is belangrijkste.
Bossie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:20:
Daar was ik ook regelmatig verbaasd over. Tegenstander die niet helemaal stond op te letten of juist wilde voorkomen dat ik direct er door zou zijn als hij me te dicht zou dekken. Daarnaast hielp het natuurlijk voor mij wel dat ik zo snel mogelijk de aanval zocht, op momenten dat tegenstanders nog paar man op mijn helft hadden staan.

FIFA Benelux Administrator

• servival7
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:33:
Oefenen, oefenen en nog een aantal keer meer oefenen :9 Uiteraard helpt het als je de juiste spelers hebt en heb je beetje geluk nodig hoe tegenstander zich opstelt, maar timing en weten wat je doet is belangrijkste.
Dat zijn deze trucjes? YouTube: FIFA 16 Skill Move Tutorial: Stop and Turn // Turn and Spin [NL]
Vanavond maar eens oefenen.

Nou de gewenste versterkingen op het middenveld zijn binnen.
Vanavond maar eens kijken of het middenveld nu beter staat:
http://www.futbin.com/16/squad/403596

• MyUtd4Life
servival7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:51:
[...]

Dat zijn deze trucjes? YouTube: FIFA 16 Skill Move Tutorial: Stop and Turn // Turn and Spin [NL]
Vanavond maar eens oefenen.

Nou de gewenste versterkingen op het middenveld zijn binnen.
Vanavond maar eens kijken of het middenveld nu beter staat:
http://www.futbin.com/16/squad/403596
Dat is een deel van trucjes ja, je hebt verschillende varianten. Diagonaal naar links- of rechtsonder werkt ook super handig.
Persoonlijk moet ik zeggen dat voor die prijs ik een ander team had gekocht, bijvoorbeeld wat uit de Serie A of Liga BBVA. Of een hybrid tussen wat competities. Hoewel je verdediging en middenveld erg stabiel zijn, denk ik dat aanvallend wat tegenvallend is. Maar dat kan ook met mijn manier van spelen te maken hebben.

net nog even 2 potjes gedaan. Je raad het al 2x tegen een kansloos PACE reus/auba/douglas costa team. 1x gewonnen en 1x verloren. Ze moeten die auba eens naar china verkopen ofzo, iedereen zit maar op dat OP pace gedoe. Kan je niet voetballen, dan koop je snelle spelers en ren je achter een bal aan die je naar voren knalt. Joepie wat een fun ......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:05:
net nog even 2 potjes gedaan. Je raad het al 2x tegen een kansloos PACE reus/auba/douglas costa team. 1x gewonnen en 1x verloren. Ze moeten die auba eens naar china verkopen ofzo, iedereen zit maar op dat OP pace gedoe. Kan je niet voetballen, dan koop je snelle spelers en ren je achter een bal aan die je naar voren knalt. Joepie wat een fun ......
Mjah, het kan. Het issue is voornamelijk dat je niet echt naar de achterste man kan switchen zonder dat deze hierdoor even 1 seconde stilstaat waardoor je altijd te laat bent. Daarnaast doen mijn verdedigers niet echt aan kort-verdedigen, ze staan 2-5m bij hun direct tegenstander vandaan waardoor de tegenstander altijd kan inspelen :X :?

Tenzij dit ergens in te stellen, laat het dan even weten :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MyUtd4Life
Ik heb ook Aubameyang in m'n team staan, zoals jullie in m'n video hebben kunnen zien. Nu vraag ik me af, de acties die ik maak vind je dat ook pace-abusen of dan niet?
Zelf vind ik het eerlijk gezegd niet, maar zou het ook wel kunnen begrijpen als mensen het erop vinden lijken. Als ik aan een pace-abuser denk, denk ik aan iemand die de bal alleen maar naar voren ramt en in 1 rechte lijn naar het doel rent.

• servival7
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:56:
[...]

Dat is een deel van trucjes ja, je hebt verschillende varianten. Diagonaal naar links- of rechtsonder werkt ook super handig.
Persoonlijk moet ik zeggen dat voor die prijs ik een ander team had gekocht, bijvoorbeeld wat uit de Serie A of Liga BBVA. Of een hybrid tussen wat competities. Hoewel je verdediging en middenveld erg stabiel zijn, denk ik dat aanvallend wat tegenvallend is. Maar dat kan ook met mijn manier van spelen te maken hebben.
Ben nog niet zo lang met FUT bezig. Die voorhoede staat er eigenlijk al in sinds het begin.
Ga nu weer munten sparen om deze te vervangen. Nog suggesties?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
pace abuse is meer als je 10 man met +80 pace opstelt en geen voetbal speelt maar met hoge of diepe ballen door alles en iedereen heen rent.
Met Aubameyang is eigenlijk meer gewoon slim, want het werkt goed. Dar kan volgend jaar nog wel erger worden mocht hij naar een Real of Arsenal oid gaan.
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:11:
Ik heb ook Aubameyang in m'n team staan, zoals jullie in m'n video hebben kunnen zien. Nu vraag ik me af, de acties die ik maak vind je dat ook pace-abusen of dan niet?
Zelf vind ik het eerlijk gezegd niet, maar zou het ook wel kunnen begrijpen als mensen het erop vinden lijken. Als ik aan een pace-abuser denk, denk ik aan iemand die de bal alleen maar naar voren ramt en in 1 rechte lijn naar het doel rent.
Die heb je in de "lagere" divisies heel veel (zig/zag/skill), met als nadeel dat je met button lag / ai fouten je vaak nog het nakijken hebt ook.

Verwijderd

Aubameyang wil alleen samen met Reus ergens heen of naar de BBVA ;) Wat denk je van de Doumbia, Walcott spelers dan die zijn net zo idioot snel als Aubameyang en in de BPL lopen er nog meer rond. Ik had laatst wel via Futbin een team samengesteld wat alleen maar op pace gebaseerd was maar ik kan hem zo niet meer terugvinden (waarschijnlijk was ik niet ingelogd). BPL is zelfs nog erger dan de Bundesliga omdat de spelers zo vreselijk gehypt zijn door EA.
MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:11:
Pace abuser = 1 tegen 11 zoals ik het zie. Gewoon met een snelle speler zo snel mogelijk bij het doel komen in plaats van de bal nog een keer rond te spelen om zo meer man voorin te krijgen zodat je de bal nog kunt afleggen.

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb ook Auba, maar zo 'snel' vind ik 'm niet eigenlijk. Ik heb een grotere hekel aan spelers met een hoge agility zoals Thiago bijvoorbeeld. Die is bij mij ongrijpbaarder voor de defensie dan een Aubameyang.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

[b][message=46347647,noline]

Divisie 10 hoef je ook maar 9 punten te hebben om naar divisie 9 te gaan ja dus zo moeilijk is dat niet toch :P ?
Hehe, Ik wist dat het niks voorstelde, was ook nog eens offline, kampioensfeest was er niet minder om, :D .

Gisteren online begonnen, en tot mijn verbazing speel je WEL met hetzelfde team als offline.

En toen kwam ik er al snel achter dat ik er nog vrij weinig van bakte. 3-0, 0-3 en 0-1. Tot zover, in divisie 10 dus.

Bij de 2de pot rende echt elke speler van de tegenstander veel harder dan die van mij. Over het hele veld.

Kansloze zaak.

Maar goed, pas net begonnen. Al wat spelers aangeschaft, maar eerst maar eens de controls gaan masteren en de rest van de game uitpluizen.

Echt een hele vette mode FUT.

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:48:
[...]

Hehe, Ik wist dat het niks voorstelde, was ook nog eens offline, kampioensfeest was er niet minder om, :D .

Gisteren online begonnen, en tot mijn verbazing speel je WEL met hetzelfde team als offline.

En toen kwam ik er al snel achter dat ik er nog vrij weinig van bakte. 3-0, 0-3 en 0-1. Tot zover, in divisie 10 dus.
PS4?
FiXeR.nl schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Ik heb ook Auba, maar zo 'snel' vind ik 'm niet eigenlijk. Ik heb een grotere hekel aan spelers met een hoge agility zoals Thiago bijvoorbeeld. Die is bij mij ongrijpbaarder voor de defensie dan een Aubameyang.
Gewoon aan de kant beuken en anders een sliding voor een speler als Thiago wanneer hij rent. Meestal kunnen ze toch niet op tijd stoppen. Wat ook dom is aan dit spel is dat een speler als Iniesta een goede CDM is vanwege zijn balcontrole.
FiXeR.nl schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:47:
[...]

Ach auba is de ziekte van dit spel. Ik heb hem zelf ook gehad een tijd geleden en zoals bossie ook al zei. 1x ai die switchen van verdedigers verkloot en weg is die. Mijn ongenuanceerde mening is dat auba is voor spelers die er niks van kunnen. Neemt niet weg dat er een aantal spelers zijn die hem anders gebruiken en die schaar ik daar dan ook niet onder.
Dus lekker exporteren naar een nieuw zeelandse competitie (dadelijk wordt de chinese nog opgenomen, hebben we er weer last van).

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Yep. Zelfde naam als hier.

Verwijderd

Voeg je straks wel toe. Zal dan wel met een iets ander team spelen dan wat ik normaal doe :P
Bean77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:56:
[...]

Ach auba is de ziekte van dit spel. Ik heb hem zelf ook gehad een tijd geleden en zoals bossie ook al zei. 1x ai die switchen van verdedigers verkloot en weg is die. Mijn ongenuanceerde mening is dat auba is voor spelers die er niks van kunnen. Neemt niet weg dat er een aantal spelers zijn die hem anders gebruiken en die schaar ik daar dan ook niet onder.
Dus lekker exporteren naar een nieuw zeelandse competitie (dadelijk wordt de chinese nog opgenomen, hebben we er weer last van).
Zoals ik al zei gaat hij, als hij al weg gaat hij naar Spanje en niet naar 1 of andere vage competitie. Maar je hebt volgens mij een tijd terug zelf ook al gezegd dat je je moet aanpassen aan de tegenstander. Zorg dus altijd dat je een snelle fullback achterhoud en mocht je een duel aangaan zorg dan altijd dat je Aubameyang naar links drukt zodat hij alleen met zijn zwakke been kan schieten. Een speler als Alaba is sowieso even snel als Aubameyang met bal dus je kunt dan gewoon zorgen dat hij zijn rechter been niet kan gebruiken. Daarnaast zal het mij persoonlijk een rotzorg zijn of een speler van mij een gele kaart krijgt dus je kunt ook gewoon wat agressiever spelen en ze proberen uit balans te krijgen (wat bij snelle spelers wel vaak lukt) dan wel niet met een goede sliding tackle naar de grond krijgen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, je bent de 1ste, ;-).

Heb nu 2 dagen gratis plus, online dus, ga van de week denk ik 3 maanden halen.

Vanavond ga ik wel spelen, komt een maat langs. Dus wie weet tot straks.

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:08:
Ok, je bent de 1ste, ;-).

Heb nu 2 dagen gratis plus, online dus, ga van de week denk ik 3 maanden halen.

Vanavond ga ik wel spelen, komt een maat langs. Dus wie weet tot straks.
2 tegen 1 kan trouwens niet mocht je dat gaan proberen, elk PS account waarmee je online wil spelen moet PS+ hebben.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nee, dat weet ik. Heb ook nog maar 1 controller. Dan spelen we meestal om de beurt, of allebei 1 helft.

We zijn beide 'starters', dont worry, ;-).

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
Specifiek voor FUT misschien, maar ik kon laatst ook met een tweede account tegelijk met account 1 COD online spelen terwijl het tweede account geen Plus had.
Het hoofdaccount dat de ps4 als primair heeft ingesteld en ook COD opstartte had wel Plus.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 31-03-2016 15:14 ]

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:06:
[...]

Voeg je straks wel toe. Zal dan wel met een iets ander team spelen dan wat ik normaal doe :P

[...]

Zoals ik al zei gaat hij, als hij al weg gaat hij naar Spanje en niet naar 1 of andere vage competitie. Maar je hebt volgens mij een tijd terug zelf ook al gezegd dat je je moet aanpassen aan de tegenstander. Zorg dus altijd dat je een snelle fullback achterhoud en mocht je een duel aangaan zorg dan altijd dat je Aubameyang naar links drukt zodat hij alleen met zijn zwakke been kan schieten. Een speler als Alaba is sowieso even snel als Aubameyang met bal dus je kunt dan gewoon zorgen dat hij zijn rechter been niet kan gebruiken. Daarnaast zal het mij persoonlijk een rotzorg zijn of een speler van mij een gele kaart krijgt dus je kunt ook gewoon wat agressiever spelen en ze proberen uit balans te krijgen (wat bij snelle spelers wel vaak lukt) dan wel niet met een goede sliding tackle naar de grond krijgen.
het is niet dat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan. Maar gasten die hem halen die alleen maar 1 dingen kunnen. Op zich is dat geen probleem, maar als je in 2 dagen iets van 9 potjes speelt en 8 keer met reus/auba dan begint dat redelijk kansloos saai te worden.

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:55:
[...]

PS4?

[...]

Gewoon aan de kant beuken en anders een sliding voor een speler als Thiago wanneer hij rent. Meestal kunnen ze toch niet op tijd stoppen. Wat ook dom is aan dit spel is dat een speler als Iniesta een goede CDM is vanwege zijn balcontrole.
Of als een tegenstander van mijlen ver een sliding inzet, al voor je ligt op de grond, maar je door button lag er altijd inloopt :+

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik krijg eigenlijk nooit pace-abuse goals tegen. Alleen van die goals uit onmogelijk hoeken, of als ik weer eens te kort uitverdedig met mijn keeper.

Ik speel 4-1-2-1-2 (Diamond). Counter - Aanvallend. Ik zet druk met mijn spitsen, laat ze voetballen op het middenveld en onderschep ze met mijn verdedigende middenvelder door op de man de verdedigen zodra ze de spits willen aanspelen.

Vervolgens speel ik op balbezit naar voren, en trek het veld vooral breed en pass ik naar een van de spitsen (Muller - Auba) die als aanspeelpunt zijn ingesteld. Deze passen terug naar de CAM en deze legt weer terug op de spitsen waarvan er een altijd ergens een gat trekt waar de ander inloopt. Ik scoor eigenlijk uitsluitend binnen de 16 en vrijwel nooit op de counter, hoewel het wel zo staat ingesteld. :+

Verwijderd

Turfschipper schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:13:
Nee, dat weet ik. Heb ook nog maar 1 controller. Dan spelen we meestal om de beurt, of allebei 1 helft.

We zijn beide 'starters', dont worry, ;-).
Wanneer ik tegen andere mensen een vriendschappelijk potje speel dan zal de uitslag mij niet zoveel uitmaken. Ik speel wel met het volgende team (alle mensen die niet goed genoeg zijn voor mijn 1e elftal). Ik kan op zich Lewa ook nog wel omwisselen voor Huntelaar als je dat liever hebt :P

https://www.easports.com/...Id=jCOdpmc7nMdTj:FFA16PS4

Vooral de keeper die in mijn 2e team zit doet soms echt de meest gekke dingen om een bal uit het doel te halen. Soms heb ik ook het gevoel dat Langerak beter is dan Neuer :+
dutchgio schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:13:
Specifiek voor FUT misschien, maar ik kon laatst ook met een tweede account tegelijk met account 1 COD online spelen terwijl het tweede account geen Plus had.
Het hoofdaccount dat de ps4 als primair heeft ingesteld en ook COD opstartte had wel Plus.
Met FUT bedoel ik tegelijk. Bij de PS moet het hoofd account (primair) een PS+ abonnement hebben. Met een 2e account kun je dus prima online spelen maar wanneer je tijdens FUT (of gewoon online) 2 (of meer) controllers actief hebt dan moet op elk account een geldig PS+ actief zijn wat jammer is.
Bean77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:15:
[...]

het is niet dat ik niet weet hoe ik er mee om moet gaan. Maar gasten die hem halen die alleen maar 1 dingen kunnen. Op zich is dat geen probleem, maar als je in 2 dagen iets van 9 potjes speelt en 8 keer met reus/auba dan begint dat redelijk kansloos saai te worden.
Als ik 6 keer achter elkaar verlies om vervolgens na 3 keer winst 1 potje gelijk te spelen waardoor je 2 punten te weinig hebt om in de divisie te blijven :P Maar ik ken het alleen dan met die sweaty BPL teams die niks anders doen. Kom soms ook nog een heel middenveld tegen met vleugelspelers met 90 pace.

Hier trouwens je ergste nachtmerrie:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sbviFK4.png
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Als ik 6 keer achter elkaar verlies om vervolgens na 3 keer winst 1 potje gelijk te spelen waardoor je 2 punten te weinig hebt om in de divisie te blijven :P Maar ik ken het alleen dan met die sweaty BPL teams die niks anders doen. Kom soms ook nog een heel middenveld tegen met vleugelspelers met 90 pace.

Hier trouwens je ergste nachtmerrie:
[afbeelding]
hangt er vanaf hoe die 9.9 tot stand is gekomen.

Net een eureka moment, geen auba team maar walcott, sterling en sturridge. Dat was een meevaller :P

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:56:
[...]

hangt er vanaf hoe die 9.9 tot stand is gekomen.

Net een eureka moment, geen auba team maar walcott, sterling en sturridge. Dat was een meevaller :P
3 goals, 1 assist.

Ik had hier nog wel wat rare momenten van gisteren tijdens potjes waar mijn passing totale drama was:
https://streamable.com/2q60
https://streamable.com/sfcr

Feel good momentjes voor Bean77:
https://streamable.com/5spt
https://streamable.com/xbld

Hier nog wat Auba goaltjes om MyUtd4Life te intimideren:
https://streamable.com/p8tk
https://streamable.com/7krz
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:14:
[...]

3 goals, 1 assist.

Ik had hier nog wel wat rare momenten van gisteren tijdens potjes waar mijn passing totale drama was:
https://streamable.com/2q60
https://streamable.com/sfcr

Feel good momentjes voor Bean77:
https://streamable.com/5spt
https://streamable.com/xbld

Hier nog wat Auba goaltjes om MyUtd4Life te intimideren:
https://streamable.com/p8tk
https://streamable.com/7krz
auba pace is een keer niet succesvol, altijd goed om te zien :)

Replays valt me wel op dat je wel heel gemakkelijk kunt aanvallen en kan combineren. Waarom heb ik niet die mazzel?

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 18:47:
[...]

auba pace is een keer niet succesvol, altijd goed om te zien :)

Replays valt me wel op dat je wel heel gemakkelijk kunt aanvallen en kan combineren. Waarom heb ik niet die mazzel?
Mazzel kan ik het niet noemen als er ook zoveel fout gaat. Maar ik gebruik nog steeds bij custom tactieken gebruik van minimale passing om mensen vrij te laten lopen, misschien dat dat het is. 4321 blijft nog steeds een counter formatie met aanspeel mogelijkheden mits je weet waar je spelers staan.

Ik heb net al weer een bullshit penalty gekregen op dezelfde manier als de andere die ik liet zien :') Beide potjes tegen sweaty BPL teams.

Edit: Liep blijkbaar tegen mijn speler staan, maar waarvoor is een verdediger dan? Om aan de kant te gaan :')

Hier nog wel een pace goal met een belachelijke steekbal van Reus (dit is ook wat je mag verwachten van een wereldklasse speler): https://streamable.com/qx1a

Uiteindelijk 4-3 verloren dus het boeide uiteindelijk niet echt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 19:20 ]

Hmm, nog even zitten puzzelen op futhead met 41212:

41212:
http://www.futhead.com/16/squads/11570776/

41212-2:
http://www.futhead.com/16/squads/11570461/

Ik zie beide opstellingen hier regelmatig langskomen, wat zijn de voornaamste verschillen tussen 1/2 ?
De versie met CM's is waarschijnlijk de goedkoopste optie, omdat mijn wingers nog wel wat coins leveren, de versie met LM/RM is waarschijnlijk aanvallender en heeft iets meer muntjes nodig :)

Uiteraard is Pogba in deze ook passend te maken als CM of CAM ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 31-03-2016 23:57 ]

Bossie schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:33:
Hmm, nog even zitten puzzelen op futhead met 41212:

41212:

41212-2:

Ik zie beide opstellingen hier regelmatig langskomen, wat zijn de voornaamste verschillen tussen 1/2 ?
De versie met CM's is waarschijnlijk de goedkoopste optie, omdat mijn wingers nog wel wat coins leveren, de versie met LM/RM is waarschijnlijk aanvallender en heeft iets meer muntjes nodig :)

Uiteraard is Pogba in deze ook passend te maken als CM of CAM ;)
beide zelfde opstellingen ;) En ik mis pogba :P die moet erin als CAM. Ntep voor de bank als ribery moe is :P

Verwijderd

Andere mensen ook last van lag tijdens redelijk wat potjes?

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:37:
Vanmiddag ontiegelijk veel last van gehad, waardoor ik risico vanavond niet genomen heb.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Jep same here. Was weer bad timing aangezien ik net een promovatie wedstrijd speelde....

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Vanmiddag ontiegelijk veel last van gehad, waardoor ik risico vanavond niet genomen heb.
Sommige potjes weer met grote getallen verloren hierdoor. Echt niet te doen en gister avond was eigenlijk niks bij vandaag hoe vaak ik de paal wel niet geraakt heb en nog wel meer :') Niks aan zo.
To easy schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:43:
[...]

Jep same here. Was weer bad timing aangezien ik net een promovatie wedstrijd speelde....
Kon nog net 1 punt binnenslepen voor de 10 punten om in divisie 4 te blijven.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2016 21:45 ]

totaal geen last gehad vanmiddag. Waren wel een paar slechte verbindingen die ik in het begin verbrak, maar tijdens de games alleen maar goede verbindingen gelukkig.

• To easy
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:44:
[...]

Sommige potjes weer met grote getallen verloren hierdoor. Echt niet te doen en gister avond was eigenlijk niks bij vandaag hoe vaak ik de paal wel niet geraakt heb en nog wel meer :') Niks aan zo.

[...]

Kon nog net 1 punt binnenslepen voor de 10 punten om in divisie 4 te blijven.
Ja die lag potjes is ook zo zonder. Ik leave ook steeds vaker moet ik toegeven en dat is niet wanneer ik achter sta, maar als ik bijv maar 2 potjes kan spelen is mijn tijd goud waard. Dan wil ik echt niet 2 lag games spelen!

• MyUtd4Life
Bij gewone online wedstrijden kan je een mutual quit doen, waarbij beide tegenstanders aangeven de verbinding te willen verbreken en dat de wedstrijd dan niet mee telt in ranking, maar dit kan niet in FUT. Hierdoor ben je altijd verplicht met lag door te spelen :(

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:47:
Bij gewone online wedstrijden kan je een mutual quit doen, waarbij beide tegenstanders aangeven de verbinding te willen verbreken en dat de wedstrijd dan niet mee telt in ranking, maar dit kan niet in FUT. Hierdoor ben je altijd verplicht met lag door te spelen :(
Ja maar FUT is toch alleen maar voor klootzaken? Tenminste ik had er ook ooit een thread over gelezen en waarom zou jij stoppen als de andere wil stoppen, je weet dan toch al dat je in het voordeel bent omdat de andere niet wil doorgaan.

Ik zou ook liever hebben dat je zulke brakke wedstrijden gewoon zonder gevolgen kan leaven aangezien het echt niet te doen is om je te focussen tijdens zo'n wedstrijd.

• MyUtd4Life
Ik zou ook niet akkoord gaan als ik 30 minuten een tegenstander helemaal van de mat speel, maar als je na 5 minuten lag al merkt dat het de rest van potje niet meer goed komt, is het een uitkomst. Tenzij ik natuurlijk tegen jou speel, strijden tot de allerlaatste seconde :9

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:52:
Ik zou ook niet akkoord gaan als ik 30 minuten een tegenstander helemaal van de mat speel, maar als je na 5 minuten lag al merkt dat het de rest van potje niet meer goed komt, is het een uitkomst. Tenzij ik natuurlijk tegen jou speel, strijden tot de allerlaatste seconde :9
Mocht je nog een oefenpotje willen doen voeg mij maar toe: nkootstra

Het ging vandaag echt dramatisch dus verwacht niet al te veel ervan :P

• MyUtd4Life
Zal je even toevoegen. Dan doen we toch gewoon even paar potjes om in te komen ;)

mijn houtje touwtje team draait best lekker de afgelopen 5 wedstrijden. Ik had nog zoveel loan spelers staan dat ik er maar een spaans team van gemaakt heb. Als de loan contracten aflopen vervang ik ze met spelers die ik daar op termijn wil hebben.

Verassend een goede konoplyanka
http://www.futbin.com/analysis/ea/iNQRCDPKnMdUA/PS4

edit: 1 gele kaart in 5 wedstrijden is ook een all record low :+

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 31-03-2016 23:17 ]

Bean77 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:58:
[...]

beide zelfde opstellingen ;) En ik mis pogba :P die moet erin als CAM. Ntep voor de bank als ribery moe is :P
oeps, juiste link inmiddels toegevoegd :o

Wat lag betreft, dit is gewoon bizar en gewoon een EA issue. Ik heb 500/500 Glasvezel, dan zou het toch gewoon zonder lag moeten kunnen :X

Doe anders dan een subscription model voor FUT en zorg simpelweg voor genoeg server capaciteit.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.clipartpanda.com/rip-clipart-rip-gravestone-md.png
Niels (12 oktober 1989 - 1 april 2016)

• MyUtd4Life
Hoewel ik hele verhalen zou kunnen vertellen over hoe Niels af en toe van kastje naar de muur werd gespeeld, laat ik die eer aan hem :9. Overigens alle credits naar hem door de hele tijd sportief te blijven spelen.
Wel kwamen we een heel mooi FIFA-momentje tegen, want is dit niet gewoon een ouderwetse terugspeelbal?

[YouTube: https://youtu.be/s4z-Sq751NU]

Meer filmpjes van onze potjes zijn hopelijk onderweg, als ik er nog wat leuks van kan editten. En de kwaliteit van de filmpjes goed genoeg is, daarom is mijn herhaalde vraag van hieronder belangrijk.

Even herhaling van mijn vraag van gisteren:
Zoals je ziet is de beeldkwaliteit alles behalve top te noemen. Als er iemand is die goede render settings heeft voor HD PVR 2 in combinatie met Sony Vegas of instellingen voor recordprogramma's (zoals OBS), laat het me alsjeblieft weten.

[ Voor 13% gewijzigd door MyUtd4Life op 01-04-2016 00:53 ]

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:46:
Hoewel ik hele verhalen zou kunnen vertellen over hoe Niels af en toe van kastje naar de muur werd gespeeld, laat ik die eer aan hem :9. Overigens alle credits naar hem door de hele tijd sportief te blijven spelen.
2 keer een penalty missen omdat het niet leuk zo zijn om zo een vriendschappelijke wedstrijd te beslissen, dan een tegendoelpunt krijgen met daaropvolgend een bericht dat het doelpunt niet smerig genoeg was :p Pogba had er die wedstrijd ook niet zo'n zin in wat ik mij zo kan herinneren.

De laatste wedstrijd is vooral wel interessant voor andere mensen die willen leren verdedigen (gok ik)

Edit:
https://www.reddit.com/r/..._entry_thread_13_totw_29/

Nieuwe weggeefactie met:
IF Rodriguez
IF Eriksen
IF Matuidi

Edit 2:
[YouTube: https://youtu.be/kytomujj88U]
Hier de beelden van de laatste wedstrijd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 10:24 ]

Bossie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 00:00:
[...]

oeps, juiste link inmiddels toegevoegd :o

Wat lag betreft, dit is gewoon bizar en gewoon een EA issue. Ik heb 500/500 Glasvezel, dan zou het toch gewoon zonder lag moeten kunnen :X

Doe anders dan een subscription model voor FUT en zorg simpelweg voor genoeg server capaciteit.
Ik zou ten koste van heel veel Pogba in de as van het team zetten. Of als cdm, centrale cm of CAM (centraal).
In ieder geval niet aan de zijkant van het middenveld zoals in je 2e opstelling.
Hij heeft alle kwaliteiten om in de as het verschil te maken.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:21:
[...]

Ik zou ten koste van heel veel Pogba in de as van het team zetten. Of als cdm, centrale cm of CAM (centraal).
In ieder geval niet aan de zijkant van het middenveld zoals in je 2e opstelling.
Heb hem gisteren continue gebruikt aan de zijkant om iedereen op 10 chem te krijgen tegen onze ManU vriend wat volgens mij wel redelijk ging en hij was Daarnaast vaak zat in het midden te vinden. Misschien probeer ik hem nog wel even in het midden Hoewel dit redelijk lastig gaat worden met 4321 wanneer je andere spelers ook wilt gebruiken :p
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:37:
[...]
Heb hem gisteren continue gebruikt aan de zijkant om iedereen op 10 chem te krijgen tegen onze ManU vriend wat volgens mij wel redelijk ging en hij was Daarnaast vaak zat in het midden te vinden. Misschien probeer ik hem nog wel even in het midden Hoewel dit redelijk lastig gaat worden met 4321 wanneer je andere spelers ook wilt gebruiken :p
klopt, maar hij is groot/sterk/goede passing/long shots etc. Meest ideaal zou in de as zijn. Maar aan de zijkant is beter dan hem uberhaupt niet hebben ;)
Heb een tijdje met hem als cdm gespeeld met stay back, maar elke keer was hij wel in/rond de 16 te vinden :)
Maar goed, Pogba wint geen wedstrijden voor je, dat zijn we altijd nog zelf.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:29:
[...]

2 keer een penalty missen omdat het niet leuk zo zijn om zo een vriendschappelijke wedstrijd te beslissen, dan een tegendoelpunt krijgen met daaropvolgend een bericht dat het doelpunt niet smerig genoeg was :p Pogba had er die wedstrijd ook niet zo'n zin in wat ik mij zo kan herinneren.

De laatste wedstrijd is vooral wel interessant voor andere mensen die willen leren verdedigen (gok ik)

Edit 2:
[video]
Hier de beelden van de laatste wedstrijd.
Laatste wedstrijd was niet meer van het niveau wat ik de eerste paar potjes liet zien. Inderdaad penalty missen, maar heb ik natuurlijk ook gedaan en die laatste gaf ik je wel heel erg cadeau :9. En ik stuurde je juist een berichtje om te verexcuseren voor die aflegbal, zoals je in m'n andere goals gezien hebt ben ik daar normaal niet zo van.
Mag ik ook beelden uploaden voor mensen die willen leren aanvallen? Dat ene potje dat het bij jou net wat minder ging zegmaar :P

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:07:
[...]

Laatste wedstrijd was niet meer van het niveau wat ik de eerste paar potjes liet zien. Inderdaad penalty missen, maar heb ik natuurlijk ook gedaan en die laatste gaf ik je wel heel erg cadeau :9. En ik stuurde je juist een berichtje om te verexcuseren voor die aflegbal, zoals je in m'n andere goals gezien hebt ben ik daar normaal niet zo van.
Mag ik ook beelden uploaden voor mensen die willen leren aanvallen? Dat ene potje dat het bij jou net wat minder ging zegmaar :P
Welke pot ging het net wat minder dan :+ ?

Maar misschien is het wel handig om ze te delen aangezien je wel redelijk goed bent met de bal en vooral in de 16. Denk dat sommige mensen hier nog wel wat van kunnen opsteken dat je vooral rustig moet blijven binnen de 16 en niet al te snel moet happen.

Ben trouwens maar een 2e team aan het bouwen. Heb misschien nog wel een idee hoe ik het spel om kan draaien aangezien je fullbacks van het niveau Jetro Willems zijn :P
blijft weer een fascinerend spel. Degraderen van div3 naar div5 en daar net degradatie naar div6 voorkomen. Dan weer opkrabbelen naar div4 en dan met overmacht de titel binnenslepen.

Bean77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:21:
[...]

Wat zijn de ervaringen met 41212 vs 41212-2?
Ik verwacht vanavond en zondag pas tijd te hebben om ingame te gaan testen met normal cards met de spelers die ik extra zou moeten aanschaffen, helaas muv pogba maar ik verwacht dat hij vergelijkbaar is met Toure in FUT15.

• Daiov97
MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:07:
[...]

Ben wel benieuwd naar die beelden!
Vanmiddag/vanavond tijd voor potje(s)? Heb nu wat gameplay van je gezien maar geen idee of ik dan ook enigzins mee kan komen met jouw spel. Ben ook wel benieuwd naar jouw mening over wat ik verkeerd doe met mijn 2e team aangezien daar weinig mee lukt en hoe ik wel succesvol kan zijn met dat team.

[ Voor 9% gewijzigd door Daiov97 op 01-04-2016 13:20 ]

Bossie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:13:
[...]

Wat zijn de ervaringen met 41212 vs 41212-2?
Ik verwacht vanavond en zondag pas tijd te hebben om ingame te gaan testen met normal cards met de spelers die ik extra zou moeten aanschaffen, helaas muv pogba maar ik verwacht dat hij vergelijkbaar is met Toure in FUT15.
41212 heb ik altijd last van de RM/LM. Ik krijg die niet in balans. Aanvallend, dan teveel spelers voor de bal (ook ivm 2 spitsen). Verdedigend/normaal te weinig spelers voorin. Misschien ligt het wel aan mijn speelstijl dat meer counterachtig is dan heel rustig opbouwen.

41212(2) heb ik gemerkt lastig te hebben tegen 433 formaties en die kom ik wel vaak tegen. Zeker als ze goede spelers op de LW/RW plekken hebben staan heb ik het moeilijk.

Bean77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:23:
[...]

41212 heb ik altijd last van de RM/LM. Ik krijg die niet in balans. Aanvallend, dan teveel spelers voor de bal (ook ivm 2 spitsen). Verdedigend/normaal te weinig spelers voorin. Misschien ligt het wel aan mijn speelstijl dat meer counterachtig is dan heel rustig opbouwen.

41212(2) heb ik gemerkt lastig te hebben tegen 433 formaties en die kom ik wel vaak tegen. Zeker als ze goede spelers op de LW/RW plekken hebben staan heb ik het moeilijk.
433 formaties kan ik wel doen in 433-5, ik heb echter een twee formatie nodig om naar te switchen tegen 3xx/451 formaties waarbij met 433-5 mijn team constant fout staat :+

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Ik heb mijn fitness team wat omgegooid, Mijn BVVA verdediging er uit en een BPL verdediging er in.
Nu twijfel ik alleen over de keeper.

De Gea, Cech en Courtois hebben allemaal een rating van 86.

Hebben jullie voors en tegens van deze keepers?

• MyUtd4Life
jongf7 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:33:
Ik heb mijn fitness team wat omgegooid, Mijn BVVA verdediging er uit en een BPL verdediging er in.
Nu twijfel ik alleen over de keeper.

De Gea, Cech en Courtois hebben allemaal een rating van 86.

Hebben jullie voors en tegens van deze keepers?
Ik zou altijd gaan voor een keeper met verre uitworpen, dus één van de laatste twee. Zorgt er toch voor dat je gemakkelijk(er) een aanval kan opzetten. Vervolgens kijk ik naar de lengte van een keeper, maar daar zit bij Cech en Courtois weinig verschil in. Als je dan echt de zes statistieken met elkaar vergelijkt vind ik dat Courtois beter scoort op de essentiële onderdelen van een keeper.
Daimen schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:19:
Ben wel benieuwd naar die beelden!
Vanmiddag/vanavond tijd voor potje(s)? Heb nu wat gameplay van je gezien maar geen idee of ik dan ook enigzins mee kan komen met jouw spel. Ben ook wel benieuwd naar jouw mening over wat ik verkeerd doe met mijn 2e team aangezien daar weinig mee lukt en hoe ik wel succesvol kan zijn met dat team.
Vandaag helaas niet. Maar wil zeker proberen om dit weekend nog wat potjes tegen je te doen.
De door Niels gevreesdegameplay van onze wedstrijd, waarin het bij vlagen best wel goed liep bij mij :9:

Overigens maakte ik nog best veel foute passes nu ik gameplay zelf voor eerst heb teruggezien.Kwaliteit van opnames is nog steeds niet best, hopelijk kan ik bij volgende opname dat verbeteren.

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Bedankt. Ik zat zelf al aan Courtois te denken, maar dat was puur op gunningsfactor ;)
Kijken naar verre uitworp zou ik nooit aan hebben gedacht.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:40

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik heb zelf hele positieve ervaringen met De Gea.

Mijn iRacing Profiel

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ff snel vraagje, Hoe doe je met je Xbox controller de celebration dat je op je knieen slide en dan saluteert?
Al hele tijd aan het zoeken maar vind em nergens..

• MyUtd4Life
Dopiej schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:25:
Ff snel vraagje, Hoe doe je met je Xbox controller de celebration dat je op je knieen slide en dan saluteert?
Al hele tijd aan het zoeken maar vind em nergens..
Ik denk R1 indrukken en dan twee keer rechterstick naar links tikken.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/09/09/14/2C1D4B3100000578-3227858-image-m-20_1441806957035.jpg

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:41:
[...]

Ik denk R1 indrukken en dan twee keer rechterstick naar links tikken.

Edit:
[afbeelding]
Nja die bedoelde ik niet. Maar weet al welke dat was de Drogba celebration.
Dacht dat die ook nog in Fifa 16 zat maar toch niet dus..

alhoewel ik em in youtube filmpjes van luckygraafnl wel zie gebruikt worden..

[ Voor 8% gewijzigd door Dopiej op 01-04-2016 15:44 ]

Verwijderd

Als dit spel geen serieuze issues heeft dan eet ik mijn schoen op :') Hoewel ik gewoon geconcentreerd voor de buis zit lukt echt niks meer . Pogba die zelfs van minder dan 2 meter een bal op de buitenkant paal weet de koppen naast alle andere 100% goals. Laatste 10 wedstrijden 1 punt kunnen binnen slepen. Vind zo'n vriendschappelijk potje veel beter dan die BS seizoenen.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:59:
Als dit spel geen serieuze issues heeft dan eet ik mijn schoen op :') Hoewel ik gewoon geconcentreerd voor de buis zit lukt echt niks meer . Pogba die zelfs van minder dan 2 meter een bal op de buitenkant paal weet de koppen naast alle andere 100% goals. Laatste 10 wedstrijden 1 punt kunnen binnen slepen. Vind zo'n vriendschappelijk potje veel beter dan die BS seizoenen.
Het enige wat je, in mijn ogen, in zo'n situatie kan doen is proberen rustig te blijven en niet overhaast de aanval zoeken. Door rustiger aan te vallen krijg je toch vertrouwen dat je die bal nog lekker rond kan laten gaan. Aan je spelers zal het niet leggen, want je hebt een fantastisch team. Ook aan jou zal het niet liggen, want je kan echt wel FIFA-en. Uiteindelijk komt die goede vorm echt wel weer terug.

Speel anders alvast wat potjes tegen Daimen, zodat hij alvast kan warmdraaien voor hij tegen mij aan de slag moet of jij zelf voor de revanche. Ben ervan overtuigd dat jouw eerste winst dichtbij is, dus lekker je ding blijven doen en niet te veel laten frustreren aan fratsen van EA ;)

MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:06:
[...]

Het enige wat je, in mijn ogen, in zo'n situatie kan doen is proberen rustig te blijven en niet overhaast de aanval zoeken. Door rustiger aan te vallen krijg je toch vertrouwen dat je die bal nog lekker rond kan laten gaan. Aan je spelers zal het niet leggen, want je hebt een fantastisch team. Ook aan jou zal het niet liggen, want je kan echt wel FIFA-en. Uiteindelijk komt die goede vorm echt wel weer terug.

Speel anders alvast wat potjes tegen Daimen, zodat hij alvast kan warmdraaien voor hij tegen mij aan de slag moet of jij zelf voor de revanche. Ben ervan overtuigd dat jouw eerste winst dichtbij is, dus lekker je ding blijven doen en niet te veel laten frustreren aan fratsen van EA ;)
Herkenbaar dit, wat voor mij prima werkt is na zn potje even 5 minuten de controller neerleggen en daarna pas verdergaan. Als je onrustig word, dan heb je meteen een losing streak te pakken O-)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:06:
[...]

Zelfs rustig had een speler als Pogba nog 3 keer nodig om de bal fatsoenlijk aan te nemen. Ik heb Daimen toegevoegd.

Heb ook de laatste 2 potjes opgenomen, was alles behalve rustig maar mijn spelers doen echt hele vreemde dingen met en zonder lag :p

• servival7
Remy in de spits vervangen voor Falcao die ik nog had liggen uit zo'n gratis pakje van vorige week.
Maakt meteen een hattrick. Die mag dus nog even blijven staan.

Ik weet niet meer wie de tip gaf om toure en cazorla te kopen maar bedankt! Mijn middenveld wordt totaal niet meer overlopen.
Bossie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:25:
[...]

Herkenbaar dit, wat voor mij prima werkt is na zn potje even 5 minuten de controller neerleggen en daarna pas verdergaan. Als je onrustig word, dan heb je meteen een losing streak te pakken O-)
dit idd. gewoon rust in je donder krijgen, dat werkt meestal wel.
div3 gestart met 1 overwinning en 3 gelijkspelen. Valt weer mee, meestal verloor ik kansloos. Wat overigens nog steeds kan gaan gebeuren :P

Investeren in coins blijkt ook niks uit te maken. Ik weet niet wat nu mijn eerste team is of mijn 2e op basis van prestaties, terwijl het qua coins een wereld van verschil is. Griezmann is echt een meesterlijke speler!

Inmiddels 41212 even een paar potjes getest en dat speelde prima :)
Ik vond echter wel dat ik in het midden erg kwetsbaar was, aangezien ik met 433-5 hier toch een erg sterk blok had, vandaar dat het 41212-2 gaat worden.

Mijn wingers zijn inmiddels in de verkoop, zodat ik later vandaag Pogba en SIF Ben Arfa terug kan halen met evt Tolisso IF als invaller als er nog muntjes overblijven :)

• To easy
servival7 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 16:50:
Remy in de spits vervangen voor Falcao die ik nog had liggen uit zo'n gratis pakje van vorige week.
Maakt meteen een hattrick. Die mag dus nog even blijven staan.

Ik weet niet meer wie de tip gaf om toure en cazorla te kopen maar bedankt! Mijn middenveld wordt totaal niet meer overlopen.
Alleen omdat die gratis was maakte die een hattrick. Als je ze koopt zijn ze niks meer, zo ging dat bij mij dan haha.

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:13:
[...]

Alleen omdat die gratis was maakte die een hattrick. Als je ze koopt zijn ze niks meer, zo ging dat bij mij dan haha.
Mijn gratis Neuer faalt ook vaak genoeg :+

Inmiddels maar een volledig Italiaans team bij elkaar verzameld sinds de aanschaf van Pogba. Maak kennis met het anti MyUtd4Life team: https://www.easports.com/...Id=G0NHCTk5nMdXs:FFA16PS4

Oftewel team pacehoer 8)7

Hier nog wel een leuk filmpje. Heb de andere ragequit filmpjes weggegooid omdat ik geen zat om te kijken welke het nu waren :P
[YouTube: https://youtu.be/phkDY-WP-Io]
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:21:
[...]

Mijn gratis Neuer faalt ook vaak genoeg :+

Inmiddels maar een volledig Italiaans team bij elkaar verzameld sinds de aanschaf van Pogba. Maak kennis met het anti MyUtd4Life team: https://www.easports.com/...Id=G0NHCTk5nMdXs:FFA16PS4

Hier nog wel een leuk filmpje. Heb de andere ragequit filmpjes weggegooid omdat ik geen zat om te kijken welke het nu waren :P
[video]
2 paceteams voor iemand die zegt geen pace speler te zijn :+ :X

Ik heb volgens mij de EA luck factor geunlocked. Vandaag heerlijk bezig. De meest onmogelijke goals vliegen er werkelijk in, tegenstanders krijgen de meest lachwekkende, zo niet onmogelijke rode kaarten. Niet elke wedstrijd is een win, maar man o man, wat heb ik een EA luck vandaag :)
Mag ook wel eens gezegd worden dan ongenuanceerd bashen op EA :P

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:29:
[...]

2 paceteams voor iemand die zegt geen pace speler te zijn :+ :X

Ik heb volgens mij de EA luck factor geunlocked. Vandaag heerlijk bezig. De meest onmogelijke goals vliegen er werkelijk in, tegenstanders krijgen de meest lachwekkende, zo niet onmogelijke rode kaarten. Niet elke wedstrijd is een win, maar man o man, wat heb ik een EA luck vandaag :)
Mag ook wel eens gezegd worden dan ongenuanceerd bashen op EA :P
Je blijft grappig maar grappig doen he? Dit team is nog steeds geen 1 tegen 11 team. Passing staat nog steeds centraal bij mijn manier van spelen. Salah en Felipe Anderson zijn normaal vleugelspelers dus wat maakt dit anders dan bijvoorbeeld een 442 (defensief)? Daarnaast heb ik altijd al een hekel gehad om tegen Cuadrado te spelen dus heb ik hem om die reden maar gehaald.

Je mag anders MyUtd4Life nog wel eens vragen hoe ik speel.

Edit:
http://www.futbin.com/16/squad/408306

Vandaag ook tegen dit team gespeeld. Dit is pas belachelijk! 4-0 gewonnen + rage quit dus ga alsjeblieft niet op mij klagen dat ik de enige speler ben met snelle spelers :')

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 22:52 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:48:
[...]

Je blijft grappig maar grappig doen he? Dit team is nog steeds geen 1 tegen 11 team. Passing staat nog steeds centraal bij mijn manier van spelen. Salah en Felipe Anderson zijn normaal vleugelspelers dus wat maakt dit anders dan bijvoorbeeld een 442 (defensief)? Daarnaast heb ik altijd al een hekel gehad om tegen Cuadrado te spelen dus heb ik hem om die reden maar gehaald.

Je mag anders MyUtd4Life nog wel eens vragen hoe ik speel.

Edit:
http://www.futbin.com/16/squad/408306

Vandaag ook tegen dit team gespeeld. Dit is pas belachelijk! 4-0 gewonnen + rage quit dus ga alsjeblieft niet op mij klagen dat ik de enige speler ben met snelle spelers :')
ik klaag niet over je hoor. Je maakt zelf de opmerking "team pacehoer" wat feitelijk ook gewoon zo is. Jouw 2e team bestaat uit o.a. Reus, Auba wat ook best pacey is. Dus 2 paceteams. Als ik naar de wedstrijd kijk die je zelf gepost heb speel je ook op pace. Dat snap ik ook wel gezien de kwaliteiten van myutd4life.
Geeft allemaal niks, ik speel soms ook op pace. Met Ibra lukt dat niet echt, maar Griezmann 84 heeft wel iets pace.
En je bent ook zeker niet de enige die op pace speelt, volgens mij meer dan 70% speelt op pace. En dat is ieders goed recht, alleen gun mij eens teams zonder reus en auba. Dat wordt zo saai.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Pacehoer, haha, wat een woord.

Maar moet eerlijk zeggen als ik myforever zie spelen, dat heeft ook niks met voetballen te maken.

Die is echt een spelleke aan het spelen, en is daar wel aardig in. Maar dat onrealistische gepingel met zowat elke speler tot diep in de 16 meter is niet aan mij besteed.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk normaal te voetballen.
Turfschipper schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:12:

Maar moet eerlijk zeggen als ik myforever zie spelen, dat heeft ook niks met voetballen te maken.

Die is echt een spelleke aan het spelen, en is daar wel aardig in. Maar dat onrealistische gepingel met zowat elke speler tot diep in de 16 meter is niet aan mij besteed.

als ik zijn balcontrole ook zie, die houdt de bal aan een touwtje, terwijl ze er bij mij altijd afschieten haha

Verwijderd

Turfschipper schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:12:

Het probleem is, is dat andere mensen dat niet doen bij FUT. Sowieso kunnen spelers in het echt niet 90 minuten lang achter een bal aan rennen ja :+
Bean77 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:06:
[...]

ik klaag niet over je hoor. Je maakt zelf de opmerking "team pacehoer" wat feitelijk ook gewoon zo is. Jouw 2e team bestaat uit o.a. Reus, Auba wat ook best pacey is. Dus 2 paceteams. Als ik naar de wedstrijd kijk die je zelf gepost heb speel je ook op pace. Dat snap ik ook wel gezien de kwaliteiten van myutd4life.
Geeft allemaal niks, ik speel soms ook op pace. Met Ibra lukt dat niet echt, maar Griezmann 84 heeft wel iets pace.
En je bent ook zeker niet de enige die op pace speelt, volgens mij meer dan 70% speelt op pace. En dat is ieders goed recht, alleen gun mij eens teams zonder reus en auba. Dat wordt zo saai.
Er zijn zat spelers die even snel zijn als Reus. Ik heb net ook een aantal potjes gespeeld tegen een kameraad (normaal Fifa wel te verstaan) en had daar 90% passing. Het enige verschil is dat je tegen zo'n goede tegenstander wel snel moet spelen en de bal rondspelen aangezien hij vaak beter weet hoe je goed kunt verdedigen/ de bal afpakken. Het probleem is dat je soms van die gefrustreerde tegenstanders tegen komt die altijd X ingedrukt hebben en dus altijd achter de bal aanrennen waardoor de bal rondspelen wat lastiger wordt.

De spelers uit mijn Serie A team gebruik ik ook eigenlijk in een 4231 formatie om het zo compact mogelijk te houden zodat ik juist de bal nog een beetje rond kan spelen.

Om jou nog even een plezier te doen: https://streamable.com/i9ll :')

• MyUtd4Life
Gasten, willen jullie alsjeblieft die veren thuislaten? Zit niet zo lekker met al die veren daar beneden :+

Overigens ben ik er nog niet over uit of ik het Reus-Aubameyang-Bale team nou wil vervangen of niet. Het speelt gewoon erg goed en ik zal veel coins kunnen besparen door in te spelen op TOTS-crash. Maar dan geef ik wel zekerheid van huidige team op en moet ik bij evt. inspelen op TOTS-crash tijd lang met matige teams spelen, wat ook niet alles is.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:21:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/58123077.jpg

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
(jarig!)
Heb ervoor gekozen om mijn 'standaard bpl-team' eens om te gooien en heb er tot nu toe dit van gemaakt:

http://www.futhead.com/16/squads/11625301/

Wil uiteindelijk Pogba op het middenveld hebben, maar daar moet ik nog wel even voor sparen.
Zit ook te denken om Dybala (81) te halen zodat ik voorin wat meer snelheid en behendigheid heb, maar heb nog geen ervaring met hem. Anderen wel?
Ben met toeval bij Callejon uitgekomen, aangezien ik Costa op full chemistry wilde hebben, en dit bevalt prima.

Hebben jullie nog tips waar ik mijn team zou kunnen verbeteren? Ik wil denk ik niet een full serie A team, aangezien ik het wel leuk vind om 2 of meerdere leagues te combineren.
Jekke schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:24:
Heb ervoor gekozen om mijn 'standaard bpl-team' eens om te gooien en heb er tot nu toe dit van gemaakt:

http://www.futhead.com/16/squads/11625301/

Wil uiteindelijk Pogba op het middenveld hebben, maar daar moet ik nog wel even voor sparen.
Zit ook te denken om Dybala (81) te halen zodat ik voorin wat meer snelheid en behendigheid heb, maar heb nog geen ervaring met hem. Anderen wel?
Ben met toeval bij Callejon uitgekomen, aangezien ik Costa op full chemistry wilde hebben, en dit bevalt prima.

Hebben jullie nog tips waar ik mijn team zou kunnen verbeteren? Ik wil denk ik niet een full serie A team, aangezien ik het wel leuk vind om 2 of meerdere leagues te combineren.
Dybala is wel een fijne speler in een 2 spitsen systeem. Je moet uit de fysieke duels blijven en goed zijn sterke been gebruiken.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

He.... Ik kan offline tegen het team van mijn friends spelen. Ga eens kijken hoe een topteam er uit ziet Niels.

Want ben pas net bezig, en heb al best een redelijk team lijkt me. Gaat best snel. Maar kan me niet voorstellen dat ik nu ook snel een echt topteam kan maken.

Subtop snel, echte top duurt lang. Is dat een beetje hoe het gaat?

• MyUtd4Life
Ik verwacht niet dat ik de enige ben: Wat is nou exact je vraag?
Hoe lang het duurt voor je een top team hebt? Wat is een top team in jouw ogen?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja inderdaad, hoe lang dat duurt +-. En wat een topteam is, tsja.... Met dure topspelers, in vorm, en alles op zijn plek, groene lijntjes, coach ed in orde. Helemaal afgestemd op jouw eigen speelstijl uiteraard. Ben nog aan het leren dus weet zelf nog lang niet wat je allemaal kan verbeteren. Maar laten we Niels zijn team eens als voorbeeld stellen, je spreekt zelf van een fantastisch team. Hoe lang heb je daar over gedaan Niels om dat team 1 van jou in elkaar te zetten?

Want ik verbaas me echt welke spelers ik al kan kopen na een paar uur spelen. Had verwacht dat dat heel traag zou gaan. Ook een beetje op gehoopt.

Higauin kreeg ik meteen te huur aangeboden. Die chileen Van arsenal, sanchez? Brazilianen, spanjaarden, zabaleta. Internationals van grote landen. Die heb ik al tijdens dat eerste seizoen.

Had ik niet verwacht hoor. Dacht dat wordt eerst een paar seizoenen aan kloten met matige spelers en dan langszaam wat geld verzamelen.

Maar het gaat in sneltreinvaart.

Vooralsnog..... ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2016 04:50 ]

Turfschipper schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 04:35:
Ja inderdaad, hoe lang dat duurt +-. En wat een topteam is, tsja.... Met dure topspelers, in vorm, en alles op zijn plek, groene lijntjes, coach ed in orde. Helemaal afgestemd op jouw eigen speelstijl uiteraard. Ben nog aan het leren dus weet zelf nog lang niet wat je allemaal kan verbeteren. Maar laten we Niels zijn team eens als voorbeeld stellen, je spreekt zelf van een fantastisch team. Hoe lang heb je daar over gedaan Niels om dat team 1 van jou in elkaar te zetten?

Want ik verbaas me echt welke spelers ik al kan kopen na een paar uur spelen. Had verwacht dat dat heel traag zou gaan. Ook een beetje op gehoopt.

Higauin kreeg ik meteen te huur aangeboden. Die chileen Van arsenal, sanchez? Brazilianen, spanjaarden, zabaleta. Internationals van grote landen. Die heb ik al tijdens dat eerste seizoen.

Had ik niet verwacht hoor. Dacht dat wordt eerst een paar seizoenen aan kloten met matige spelers en dan langszaam wat geld verzamelen.

Vooralsnog..... ;)
De prijzen zijn ook enorm gedaald ivm met een paar maanden terug, daardoor kun je met coinboosts al snel een redelijk team creeren.

Verwijderd

Turfschipper schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 04:35:

Vooralsnog..... ;)
Je hoeft helemaal geen duur team te hebben om je tegenstander te verslaan (gelukkig) :)

Aangezien ik dit jaar ben begonnen met een Bundesliga team, hieronder staan wel wat spelers die nu sowieso redelijk goedkoop zijn en gewoon goed presteren:
http://www.futbin.com/16/player/5065/junuzovic
http://www.futbin.com/16/player/4834/kruse - zijn normale kaart is altijd al een leuke kaart

Ik had even een compleet team gemaakt van de bovenstaande en nog wat andere spelers die ik in het begin super veel gebruikt heb:
http://www.futbin.com/16/squad/409303

Ik weet niet of je al eerder Fifa hebt gespeeld maar mocht je al wat XP hebben opgebouwd tijdens eerdere Fifa spellen dan kun je zoals hier boven ook al is verteld gebruik maken van die coin boosters waardoor je bijvoorbeeld 1000 extra krijgt gedurende 10 wedstrijden.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:02:
[...]

Je hoeft helemaal geen duur team te hebben om je tegenstander te verslaan (gelukkig) :)

Aangezien ik dit jaar ben begonnen met een Bundesliga team, hieronder staan wel wat spelers die nu sowieso redelijk goedkoop zijn en gewoon goed presteren:
http://www.futbin.com/16/player/5065/junuzovic
http://www.futbin.com/16/player/4834/kruse - zijn normale kaart is altijd al een leuke kaart

Ik had even een compleet team gemaakt van de bovenstaande en nog wat andere spelers die ik in het begin super veel gebruikt heb:
http://www.futbin.com/16/squad/409303

Ik weet niet of je al eerder Fifa hebt gespeeld maar mocht je al wat XP hebben opgebouwd tijdens eerdere Fifa spellen dan kun je zoals hier boven ook al is verteld gebruik maken van die coin boosters waardoor je bijvoorbeeld 1000 extra krijgt gedurende 10 wedstrijden.
en aanvullend aan hierboven. Als je begint kies voor een formatie met minimaal 1 cdm. Zeker als beginner altijd handig om een extra slot op de deur te hebben. Dat heeft mij in het begin wel geholpen om niet te worden overlopen.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:30:
[...]

en aanvullend aan hierboven. Als je begint kies voor een formatie met minimaal 1 cdm. Zeker als beginner altijd handig om een extra slot op de deur te hebben. Dat heeft mij in het begin wel geholpen om niet te worden overlopen.
Was dat nog vergeten ja. Wanneer je er 2 hebt maakt het iets minder uit dat er 1 mee naar voren loopt wat toch wel gebeurd ondanks instructies.

Edit:
Bean dit is hoe ik normaal speel: https://streamable.com/3dvc

Hier nog wat nachtmerrie beelden :+
https://streamable.com/vzp2
https://streamable.com/yzwa

Speciaal voor MyUtd4Life:
https://streamable.com/7cib

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2016 13:24 ]

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
(jarig!)
Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:29:
[...]

Dybala is wel een fijne speler in een 2 spitsen systeem. Je moet uit de fysieke duels blijven en goed zijn sterke been gebruiken.
Heb Dybala gehaald, nog maar 2 wedstrijden meegespeeld. In de 2e wedstrijd meteen een assist en een doelpunt. Maar nog te weinig meegespeeld om goed te oordelen, ben benieuwd.

• servival7
19 schoten, 10 op doel en 1-3 verliesen. Ik kan wel een lesje afronding gebruiken :(

• Daiov97
Ik heb al ongeveer 150 wedstrijden met Dybala gespeeld. Heb z'n 78 rated kaartje in begin van FIFA gehaald voor 30k (wat een prijs) en momenteel speel ik met zijn upgrade. Geweldige speler: snel, goede dribbel, redelijke passing en fantastische finishing. Fysiek valt mij erg mee als je naar z'n stats kijkt.

Zeker in combinatie met Pereyra op CM geweldig om in het team te hebben. (perfecte link, zelfde club en land)
Pagina: 1 ... 56 ... 102 Laatste