Verwijderd

servival7 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:55:
19 schoten, 10 op doel en 1-3 verliesen. Ik kan wel een lesje afronding gebruiken :(
Zelf ook last van zo af en toe. Vooral fijn als de ball roll dan ook nog niet werkt en je in de laatste seconden tegen de keeper schiet in plaats van om de keeper heen :+
Daimen schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 13:56:
Ik heb al ongeveer 150 wedstrijden met Dybala gespeeld. Heb z'n 78 rated kaartje in begin van FIFA gehaald voor 30k (wat een prijs) en momenteel speel ik met zijn upgrade. Geweldige speler: snel, goede dribbel, redelijke passing en fantastische finishing. Fysiek valt mij erg mee als je naar z'n stats kijkt.

Zeker in combinatie met Pereyra op CM geweldig om in het team te hebben. (perfecte link, zelfde club en land)
pereyra is in elke serie A team een must. Zo onderschat. Ik heb hem zelf nu niet meer, maar hij scoorde regelmatig een hattrick als cam.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Vier goede goals en zo te zien heb je je vorm ook al weer aardig te pakken :)

FIFA Benelux Administrator

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
(jarig!)
Pereyra had ik inderdaad ook, die zat alleen op de bank omdat ik Cazorla gebruik en nodig heb voor chemistry voor mijn bpl spelers.
Nu ik Dybala heb heeft Pereyra ook weer een plekje in mijn team bemachtigd. Ik ben ook zeer te spreken over Callejon, speelt bij mij beter dan de andere middenvelders.
Jekke schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:40:
Pereyra had ik inderdaad ook, die zat alleen op de bank omdat ik Cazorla gebruik en nodig heb voor chemistry voor mijn bpl spelers.
Nu ik Dybala heb heeft Pereyra ook weer een plekje in mijn team bemachtigd. Ik ben ook zeer te spreken over Callejon, speelt bij mij beter dan de andere middenvelders.
serie A heeft genoeg leuke middenvelders, het ontbreekt er alleen aan wat goede aanvallers. Higuain vind ik niks, liever tevez met een wat lagere chem.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:02:
[...]

serie A heeft genoeg leuke middenvelders, het ontbreekt er alleen aan wat goede aanvallers. Higuain vind ik niks, liever tevez met een wat lagere chem.
Hoe speelt Higuain met Dybala in een twee spitsen systeem dan?
Dan kun je hem als aanspeelpunt gebruiken terwijl Dybala om hem heen zwerft.

Hoewel Higuain buiten de 16 weinig bruikbaar is, ramt hij ze binnen de zestien wel binnen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 15:38:
[...]

Hoe speelt Higuain met Dybala in een twee spitsen systeem dan?
Dan kun je hem als aanspeelpunt gebruiken terwijl Dybala om hem heen zwerft.

Hoewel Higuain buiten de 16 weinig bruikbaar is, ramt hij ze binnen de zestien wel binnen
heb je wel eens naar zijn stamina gekeken? Na de 1e helft kun je hem wisselen :P

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 14:27:
[...]

Vier goede goals en zo te zien heb je je vorm ook al weer aardig te pakken :)
In divisie 3 ging alles weer dramatisch, en dan waren er nog wat dramatische "vriendschappelijke" potjes :+

• MyUtd4Life
Ja, je Anti MyUtd4Life was toch niet heel anti O-)
Gelukkig voor jou en helaas voor ons zijn de beelden niet opgeslagen, omdat software crashte 8)7

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:03:
Ja, je Anti MyUtd4Life was toch niet heel anti O-)
Gelukkig voor jou en helaas voor ons zijn de beelden niet opgeslagen, omdat software crashte 8)7
zeker flink via de vleugels gespeeld? :P

• MyUtd4Life
Eigenlijk verrassend veel door het midden. Ook m'n vleugelaanvallers kappen natuurlijk veel naar binnen, dus dan wordt het al snel vrij druk daar. Maar dat ging vrij aardig. Plus Pogba nog een rode kaart weten aan te smeren (was niet veel aan de hand tbh) :9

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:14:
Eigenlijk verrassend veel door het midden. Ook m'n vleugelaanvallers kappen natuurlijk veel naar binnen, dus dan wordt het al snel vrij druk daar. Maar dat ging vrij aardig. Plus Pogba nog een rode kaart weten aan te smeren (was niet veel aan de hand tbh) :9
gisteren een rare clash met pogba met zijn keeper en een verdediger net buiten de rand van de 16 meter. Niks aan de hand, maar keeper bracht Pogba uit balans waardoor die over een glijdende verdediger viel en dus rood voor die verdediger lol. EA op zijn best :P

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:16:
[...]

gisteren een rare clash met pogba met zijn keeper en een verdediger net buiten de rand van de 16 meter. Niks aan de hand, maar keeper bracht Pogba uit balans waardoor die over een glijdende verdediger viel en dus rood voor die verdediger lol. EA op zijn best :P
Het ligt niet aan EA, het ligt aan jou :+

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:16:
[...]

Ik had tegen Daimen ook dat Pogba een struikelen animatie maakte maar niet wou liggen :p Hebben mijn spelers ook last van dat ze het vertikken om te gaan liggen.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:22:
[...]

Ik had tegen Daimen ook dat Pogba een struikelen animatie maakte maar niet wou liggen :p Hebben mijn spelers ook last van dat ze het vertikken om te gaan liggen.
Mijn verdedigers doen steeds alsof ze de bal afpakken, maar blijft steeds aan de aanvallers plakken :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:20:
[...]

Het ligt niet aan EA, het ligt aan jou :+
ach ik vind het best een rode kaart in de 3e minuut door zo'n rare actie :)
Uiteindelijk de game ook makkelijk gewonnen.

Net auba gepacked, gelijk verkocht natuurlijk ;)

• MyUtd4Life
Aubameyang is overrated, scoort bij mij bijna nooit. Toch Niels? :p

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:29:
Aubameyang is overrated, scoort bij mij bijna nooit. Toch Niels? :p
Matige vent. Volgende keer Mertesacker in de verdediging zetten aangezien pace toch niks uit maakt.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:38:
[...]

Matige vent. Volgende keer Mertesacker in de verdediging zetten aangezien pace toch niks uit maakt.
Als jij Mertesacker in de verdediging zet tegen mij, gebruik in Mertesacker als spits in die potjes :Y

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:43:
[...]

Als jij Mertesacker in de verdediging zet tegen mij, gebruik in Mertesacker als spits in die potjes :Y
lol

ik vermaak me wel met een bvva team in elkaar te knutselen nu mijn loan spelers op zijn :P

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 17:43:
[...]

Waarschijnlijk zie je het verschil toch niet :+

Dit is misschien wel een goed team voor jou als je toch Mertesacker gaat gebruiken: http://www.futbin.com/16/squad/410428
Wat een bizarre middag, eerste wedstrijd met mijn nieuwe team stond ik na 40M met 4-0 voor waarna de tegenstander "disconnecte". Vervolgens bijna alleen maar verloren en sta inmiddels een divisie lager met 003 en 0 shots at goal in mijn laatste game (60% possesion in de rust).

Vooral mijn CB's worden constant geklopt, vooral in de eerste 5 minuten, de 45e of de laatste vijf minuten :D

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Myforever, kan ik jou ook als friend toevoegen? Wil wel eens zien hoever ik verwijderd ben van jou nivo, ;-).

Dan weet ik wat ik te doen heb. Wel vol gas geven aub, ;) .

(Ga dinsdag plus aanschaffen denk ik)

--

Over het team opbouw, bedankt voor de replys mensen. Wordt langszaam maar zeker duidelijk voor mij.

Dit is de eerste fifa sinds fifa '98, road to the world cup. Vette game was dat trouwens. Daarna op pes over gegaan. Dus stap er helemaal groen als gras in, :) .

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2016 19:55 ]

• MyUtd4Life
Turfschipper schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 19:47:
Myforever, kan ik jou ook als friend toevoegen? Wil wel eens zien hoever ik verwijderd ben van jou nivo, ;-).

Dan weet ik wat ik te doen heb. Wel vol gas geven aub, ;) .

(Ga dinsdag plus aanschaffen denk ik)
Ja, voeg me maar toe. Zelfde username op PSN als hier.
Moet wel aangeven dat echt vol gas geven niet echt op commando kan. Hangt meestal af van verloop van wedstrijd en stemming (of ik bijv in relax-mode ben of juist chagrijnig vanwege EA-frustraties) :P

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Cheers!

Ja, ok, dat begrijp ik. Maar bedoel, bij 5-0 en nog een helft te spelen geen medelijden tonen, haha, :-).

En.... Het blijft voetbal he! Wie weet kan ik wel een puntje uit het vuur slepen. _/-\o_

(Gaat never nie lukken, i know hehe)

[ Voor 49% gewijzigd door Turfschipper op 02-04-2016 20:03 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 19:57:
Cheers!

Ja, ok, dat begrijp ik. Maar bedoel, bij 5-0 en nog een helft te spelen geen medelijden tonen, haha, :-).

En.... Het blijft voetbal he! Wie weet kan ik wel een puntje uit het vuur slepen. _/-\o_

(Gaat never nie lukken, i know hehe)
Maak hem kapot! :+

Net nog even 2 potjes gespeeld. 1e tegen iemand uit de glasbak stad wat echt niet te doen was aangezien de lag die er was tijdens het spel waarna de verbinding ook verbroken werd. 2e potje ook lag maar kon gelukkig 2 goals maken waarna ik een mooie ragequit zag. FUT mag dan wel sneller zijn maar zowat al mijn tegenstanders zijn ook van die doorgesnoven lui (:')) die geen enkel moment een beetje rust nemen om over een situatie na te denken.

Ook weer een nominatie voor het meest kansloze doelpunt van dit jaar: https://streamable.com/hbqq

Normaal kun je hem altijd wegpompen maar blijkbaar vond Diekmeier van niet.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:19:
[...]

Maak hem kapot! :+

Net nog even 2 potjes gespeeld. 1e tegen iemand uit de glasbak stad wat echt niet te doen was aangezien de lag die er was tijdens het spel waarna de verbinding ook verbroken werd. 2e potje ook lag maar kon gelukkig 2 goals maken waarna ik een mooie ragequit zag. FUT mag dan wel sneller zijn maar zowat al mijn tegenstanders zijn ook van die doorgesnoven lui (:')) die geen enkel moment een beetje rust nemen om over een situatie na te denken.

Ook weer een nominatie voor het meest kansloze doelpunt van dit jaar: https://streamable.com/hbqq

Normaal kun je hem altijd wegpompen maar blijkbaar vond Diekmeier van niet.
Lol, daar heb ik ook al eens tegen gespeeld

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:24:
[...]

Lol, daar heb ik ook al eens tegen gespeeld
Weet al niet meer wat de uitslag is geworden maar zulke goals tegen krijgen is echt behoorlijk zuur :P Had jij wel gewonnen dan ?
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:31:
[...]

Weet al niet meer wat de uitslag is geworden maar zulke goals tegen krijgen is echt behoorlijk zuur :P Had jij wel gewonnen dan ?
geen idee, ik zal ff in die webtool kijken. De naam is wel blijven hangen.

edit --> zie alleen games van vanmiddag helaas, niet van vorig weekend.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 02-04-2016 20:39 ]

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 20:34:
[...]

geen idee, ik zal ff in die webtool kijken. De naam is wel blijven hangen.

edit --> zie alleen games van vanmiddag helaas, niet van vorig weekend.
Dat was het enige doelpunt van hem en ook zijn enige kans :') 1-0 verloren maar divisie 3 is ook echt niks aan met al die super aanvallende ploegen die echt super agressief spelen/ tackelen en er mee weg komen.
Kleine update, heb de duitse hoek inmiddels vervangen door een juventus block voor max hem Pogba :)

http://www.futhead.com/16/squads/11570461/

Bossie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:42:
Kleine update, heb de duitse hoek inmiddels vervangen door een juventus block voor max hem Pogba :)

netjes hoor, alleen staat pogba nog steeds niet in de as ;) :P

Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:47:
[...]

netjes hoor, alleen staat pogba nog steeds niet in de as ;) :P
Morgen wel ;)

leuke opstelling in gedachte?

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Bossie schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 21:42:

Marchisio voor pogba en pogba voor arfa ;)

• MyUtd4Life
Ik ben nog wel in voor een vriendschappelijk seizoen in FUT op dit moment. Wie durft? :9

Bean77 schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:02:
[...]

leuke opstelling in gedachte?
Met Pogba als CAM, kan je een serie A team ook linken aan twee Franse spitsen.
http://www.futhead.com/16/squads/11682028/

TOTY Pogba zit er voor mij niet in, maar dit kan eventueel wel lukken.

@To easy: Ben Arfa speelt echt heel goed in deze formatie als link-up speler, maar dat gaf me wel het idee voor bovenstaand team.

Bossie schreef op zondag 03 april 2016 @ 10:32:
[...]

Met Pogba als CAM, kan je een serie A team ook linken aan twee Franse spitsen.
http://www.futhead.com/16/squads/11682028/

TOTY Pogba zit er voor mij niet in, maar dit kan eventueel wel lukken.

@To easy: Ben Arfa speelt echt heel goed in deze formatie als link-up speler, maar dat gaf me wel het idee voor bovenstaand team.
Leuke opstelling, tsja voordeel van Pogba idd. Hoe bevalt griezmann 87? Ik zat er eerst ook met een schuin oog naar te kijken omdat de gouden griezmann mij heel erg bevalt.

Toty pogba zou ik nog niet doen. Misschien IF of SIF en dan Chielini naar IF. Dan is je team meer overall in balans.
Hoe bevalt hij als cam? heerlijk met nainggolan erachter :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 03-04-2016 11:14 ]

Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:13:
[...]

Leuke opstelling, tsja voordeel van Pogba idd. Hoe bevalt griezmann 87? Ik zat er eerst ook met een schuin oog naar te kijken omdat de gouden griezmann mij heel erg bevalt.

Toty pogba zou ik nog niet doen. Misschien IF of SIF en dan Chielini naar IF. Dan is je team meer overall in balans.
Hoe bevalt hij als cam? heerlijk met nainggolan erachter :)
Moet het team nog halen ;)
Maar heb met alle serie-a spelers in het team al gespeeld. Helaas is mijn huidig team nogal in waarde gedaald maar dat kan ik oplossen met niet de laatste IFs van Griezman/Benzema.

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Bossie schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:24:
[...]

Moet het team nog halen ;)
Maar heb met alle serie-a spelers in het team al gespeeld. Helaas is mijn huidig team nogal in waarde gedaald maar dat kan ik oplossen met niet de laatste IFs van Griezman/Benzema.
Heb al eens eerder geroepen, maar een oranje Gameiro zou ik een kans geven. Probeer hem een paar wedstrijden uit. Die gast loopt altijd goed. Ook een perfecte link met Benzema of Griezman.
Clown1 schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:35:
[...]

Heb al eens eerder geroepen, maar een oranje Gameiro zou ik een kans geven. Probeer hem een paar wedstrijden uit. Die gast loopt altijd goed. Ook een perfecte link met Benzema of Griezman.
Dat is idd een goede optie, ik zie zelf ook nog een paar andere opties:
Barzagli of Miranda
Lichtsteiner -> Florenz IF -> mits genoeg muntjes over
Gameiro --> mits genoeg muntjes over

Valt een beetje tegen allemaal qua opbrengst, verlies alleen al 40k op SIF matuidi die ik gisteren had gehaald |:(

• Clown1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-10 01:24
Bossie schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:50:
[...]

Barzagli of Miranda

Valt een beetje tegen allemaal qua opbrengst, verlies alleen al 40k op SIF matuidi die ik gisteren had gehaald |:(
Waarom dalen de prijzen in eens zo snel? Heb ook mijn oranje Aduriz in een paar dagen met 17k verlies verkocht. Normaal maak ik altijd wel wat winst als ik spelers in het weekend weer verkoop.

Verwijderd

Nog een tip voor mensen die tegen MyUtd4Life gaan spelen. Binnen de 16 altijd tackelen aangezien zijn penalties om te huilen zijn :+
[...]

Barzagli of Miranda

Florenzi IF ben ik wel tevreden over hoewel ik mij afvraag hoeveel hij beter is dan zijn normale kaart.
Clown1 schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:00:
[...]

Waarom dalen de prijzen in eens zo snel? Heb ook mijn oranje Aduriz in een paar dagen met 17k verlies verkocht. Normaal maak ik altijd wel wat winst als ik spelers in het weekend weer verkoop.
Ja gaat nergens over. Al mijn winstgevende dingen werken ook niet meer en spelers die uit packs gaan die niet veel meer waard worden is ook jammer voor mijn muntjes.
MyUtd4Life schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 23:44:
Ik ben nog wel in voor een vriendschappelijk seizoen in FUT op dit moment. Wie durft? :9
Heb Bale ook maar gehaald. Nu maar hopen dat ik veel momenten voor de camera krijg met hem :P
[...]

Barzagli of Miranda

Barzagli/Miranda zijn idd goede opties
Florenz IF (heb ik) zie ik niet de toegevoegde waarde tov lichtsteiner. Ik zou die coins gewoon houden.
Gameiro zat ik eergisteren ook naar te kijken. Niet echt goede workrates en 3*/3*, maar finishing, positioning en agilty wel super goed.
Maar ja, dan moet ik griezmann uit de spits halen. Op rechts gaat hij Bale er niet uit spelen, dus dan komt die op de bank, dat is ook wel zonde.

en matuidi is minder dat de IF toen de SIF uitkwam :s

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 03-04-2016 12:08 ]

Verwijderd

Net weer tijdens het eerste potje al een standaard gescript goal tegen gekregen na al een behoorlijk beroerde rode kaart: https://streamable.com/urwo

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AO8GVyU.jpg
Kon het ook eigenlijk wel verwachten dat ik erbij genaaid zou worden na het zien van zijn naam :')
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:07:
[...]

Florenz IF (heb ik) zie ik niet de toegevoegde waarde tov lichtsteiner. Ik zou die coins gewoon houden.
Gameiro zat ik eergisteren ook naar te kijken. Niet echt goede workrates en 3*/3*, maar finishing, positioning en agilty wel super goed.
Maar ja, dan moet ik griezmann uit de spits halen. Op rechts gaat hij Bale er niet uit spelen, dus dan komt die op de bank, dat is ook wel zonde.

De passing van Florenzi is echt goed.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:26
Heb altijd wel wat met backs die een beetje mee kunnen spelen. Verkoos daarom NIF Florenzi en IF Maicon boven Lichtsteiner. Tussen IF Florenzi en Lichtsteiner zit toch best een groot verschil.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/o4oqP/f4992fe625.jpg

99 stamina _/-\o_
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:07:
[...]

De prijs van Matuidi is sowieso bizar, terwijl het misschien wel de beste CDM ingame is qua stats.
Ben bang dat PSG hem helaas niet snel laat gaan, daarentegen schijnt Ronaldo zijn huizen in Madrid te koop hebben gezet wat kan de geruchten rondom hem en PSG wel eens zouden kunnen bevestigen.

Nieuw team is inmiddels binnen:
http://www.futbin.com/16/squad/412504

Bonucci als sub gehaald van het wisselgeld, Buffon kan altijd nog omgeruild worden voor Handanovic indien ik long throw erg ga missen.

edit:
De passing van Florenz was me nog niet opgevallen, maar zijn stamina wel, lichtsteiner heeft tevens 91 stamina en heeft nog niet echt teleurgesteld in mijn vorig serie-a team. Eventueel kan ik Bonucci weer verkopen en florenzi halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 03-04-2016 12:56 ]

Bossie schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:54:
[...]

De prijs van Matuidi is sowieso bizar, terwijl het misschien wel de beste CDM ingame is qua stats.
Ben bang dat PSG hem helaas niet snel laat gaan, daarentegen schijnt Ronaldo zijn huizen in Madrid te koop hebben gezet wat kan de geruchten rondom hem en PSG wel eens zouden kunnen bevestigen.

Nieuw team is inmiddels binnen:
http://www.futbin.com/16/squad/412504

Bonucci als sub gehaald van het wisselgeld, Buffon kan altijd nog omgeruild worden voor Handanovic indien ik long throw erg ga missen.

edit:
De passing van Florenz was me nog niet opgevallen, maar zijn stamina wel, lichtsteiner heeft tevens 91 stamina en heeft nog niet echt teleurgesteld in mijn vorig serie-a team. Eventueel kan ik Bonucci weer verkopen en florenzi halen.
Je kan ook nog pereyra halen als sub. Verder prima team om mee te gaan ballen.
Tsja mijn backs staan op stay back en ik merk 0,0 het verschil tussen Florenzi en lichtsteiner, dus waarom meer coins uitgeven? Aan stats die je misschien toch niet zo gebruikt?

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb nu depay, falcao dn walcott voorin staan. Zouden jullie dit aanpassen en zo ja waarmee? Heb een budget van 50k
servival7 schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:47:
Ik heb nu depay, falcao dn walcott voorin staan. Zouden jullie dit aanpassen en zo ja waarmee? Heb een budget van 50k
ik zou falcao het eerst vervangen, hangt af van je formatie/speelstijl welke spits.
Misschien handig om je opstelling te posten?

• servival7
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:50:
[...]

ik zou falcao het eerst vervangen, hangt af van je formatie/speelstijl welke spits.
Misschien handig om je opstelling te posten?
Dit is mijn opstelling:
http://www.futbin.com/16/squad/412644

Net eindelijk weer eens een titel gepakt. Nu weer terug in divisie 6

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:05:
Nog een tip voor mensen die tegen MyUtd4Life gaan spelen. Binnen de 16 altijd tackelen aangezien zijn penalties om te huilen zijn :+

Heb Bale ook maar gehaald. Nu maar hopen dat ik veel momenten voor de camera krijg met hem :P
Klopt, penalty's ben ik echt zó ontiegelijk slecht in :+
Benieuwd of Bale het verschil kan maken voor je team, ik vind hem namelijk onwijs goed, zelfs zonder 9/10 chem.

servival7 schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:55:
[...]

Dit is mijn opstelling:
http://www.futbin.com/16/squad/412644

Net eindelijk weer eens een titel gepakt. Nu weer terug in divisie 6
diego costa/sturridge zouden opties kunnen zijn. Of Vardy als je pace wilt en onbeperkt stamina :P
Hangt er vanaf hoe je speelstijl is. Geef je veel tussendoor ballen dan past sturridge misschien beter (helaas wel slechte WF). Staat je spits veelal rond de 16, dan wil je misschien diego costa, ook lekker wat fysiek.

Net weer een leuk potje gehad. 86ste minuut kom ik 1-2 achter. Gaat die gast wat provoceren. Di Maria maakt dan de 2-2 in de 89ste minuut en ver in blessure tijd maakte baas Ibra met een werelddoelpunt de winnende voor mij. Geloof dat zijn controller het niet overleefd heeft lol.

Mijn 2e team ziet er nu zo uit. Ondertussen met 125k coins aan het kijken voor verdere verbeteringen.
http://www.futbin.com/16/squad/399860

edit: Dit zou ook een optie zijn met Benzema in de spits (versie afhankelijk van het aantal coins)
http://www.futbin.com/16/squad/412819

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 03-04-2016 15:12 ]

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:04:
[...]

Benieuwd of Bale het verschil kan maken voor je team, ik vind hem namelijk onwijs goed, zelfs zonder 9/10 chem.
Bale, Mordic en Kroos*

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=lpMzHojSeRw]
Dit was dat potje waar ik je de stats al van had laten zien dan zie je ook wel een beetje hoe het met het nieuwe team gaat.

Spoiler alert: tegenstander heeft een BPL team :')
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:14:
[...]

Bale, Mordic en Kroos*

[video]
Dit was dat potje waar ik je de stats al van had laten zien dan zie je ook wel een beetje hoe het met het nieuwe team gaat.

Spoiler alert: tegenstander heeft een BPL team :')
ik had nog net een tegenstander met auba en vardy voorin. Ik moest even kijken of jij het niet was ;) :+

combi bvva/bundesliga team zou ook leuk kunnen zijn :P Ik ga nog even knutselen :)

MyUtd4Life schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:04:
[...]

Bale is idd een stoomwals :o

Blijkbaar ben ik weer op de weg terug met mijn nieuwe team, inmiddels mijn losing streak omgezet in 4-1-0 in de laatste 5 :)

Nu eerste ff fifa pauze :D

@Bean, als je een BBVA hybrid gaat maken, Suarez is echt een beest als CF in 433-5

Bossie schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:35:
[...]

Bale is idd een stoomwals :o

Blijkbaar ben ik weer op de weg terug met mijn nieuwe team, inmiddels mijn losing streak omgezet in 4-1-0 in de laatste 5 :)

Nu eerste ff fifa pauze :D

@Bean, als je een BBVA hybrid gaat maken, Suarez is echt een beest als CF in 433-5
Ik wil 4321 spelen. Heb nu zoiets. Bale op chem 8. Gundogan de eerste om evt te upgraden.
http://www.futbin.com/16/squad/412883

• To easy
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:39:
[...]

Ik wil 4321 spelen. Heb nu zoiets. Bale op chem 8. Gundogan de eerste om evt te upgraden.
Ziet er heerlijk uit. Ik heb nu ST bale gekocht, om even te testen in mijn bbva team. Nu nog tijd krijgen om te spelen met dit mooie weer.
To easy schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:47:
[...]

Ziet er heerlijk uit. Ik heb nu ST bale gekocht, om even te testen in mijn bbva team. Nu nog tijd krijgen om te spelen met dit mooie weer.
st bale en rw griezmann kan ook erg leuk zijn :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:39:
[...]

In plaats van Gundogan kun je nog Kroos proberen wat ook geen slechte speler is al zeg ik het zelf. Hoewel Vidal sterk is begin ik toch te twijfelen aan zijn kunnen binnen mijn team.

Ik heb het nu zo staan: http://www.futbin.com/16/squad/413118

Dit ging op zich prima tegen de beruchte MyUtd4Life :P
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 17:51:
[...]

In plaats van Gundogan kun je nog Kroos proberen wat ook geen slechte speler is al zeg ik het zelf. Hoewel Vidal sterk is begin ik toch te twijfelen aan zijn kunnen binnen mijn team.

Ik heb het nu zo staan: http://www.futbin.com/16/squad/413118

Dit ging op zich prima tegen de beruchte MyUtd4Life :P
ik ben bang dat kroos eruit gelopen gaat worden, helemaal als er geen cdm achter staat. Dat maakt het wel kwetsbaar. Maar ik kan het proberen idd.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 18:05:
[...]

ik ben bang dat kroos eruit gelopen gaat worden, helemaal als er geen cdm achter staat. Dat maakt het wel kwetsbaar. Maar ik kan het proberen idd.
Gewoon meer goals scoren dan de tegenstander 8)

MyUtd4Life kan nog wel een leuke wedstrijd van vandaag laten zien. Pogba is als LCM ook nog wel in staat om redelijk wat ballen te ontnemen van de tegenstander. Daarnaast zegt pace echt niks wat ik vandaag wel weer gemerkt heb en is Reus blijkbaar een behoorlijk dramatische speler :+

3-3 gelijkspel tegen MyUtd4Life:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zHEf3J_bKXg]

Speciaal moment voor Bean77 rond 2:04 :+ Met 10 man toch nog redelijk kunnen spelen tegen hem :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2016 20:11 ]

pffft, goed moment om te stoppen met fut voor vandaag. Ik moest de laatste wedstrijd winnen om de titel te pakken en sta met 1-0 voor in de 44e minuut, vervolgens crashed de game en krijg ik uiteraard een DNF ...

• To easy
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:38:
[...]

st bale en rw griezmann kan ook erg leuk zijn :P
Ja zal best, maar ik speel met 2 spitsen en dan een cam erachter. Is meer mijn opstelling. Met bale kan je alsnog dan de flanken bestormen haha.

Verwijderd

To easy schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:05:
[...]

Ja zal best, maar ik speel met 2 spitsen en dan een cam erachter. Is meer mijn opstelling. Met bale kan je alsnog dan de flanken bestormen haha.
LF en RF zijn in feite ook gewoon spitsen ja :p
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 22:42:
[...]

LF en RF zijn in feite ook gewoon spitsen ja :p
precies, dan bestorm je gewoon zijn doelman van alle kanten :P

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 18:09:
MyUtd4Life kan nog wel een leuke wedstrijd van vandaag laten zien.
Mijn opname kwaliteit was nog slechter dan de vorigen. Ik snap er echt niks van. Volgende keer maar weer totaal iets anders proberen met die settings. Dus kan je helaas de beelden (tenzij je die met 3 fps wilt zien) niet showen.

MyUtd4Life schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:13:
[...]

Mijn opname kwaliteit was nog slechter dan de vorigen. Ik snap er echt niks van. Volgende keer maar weer totaal iets anders proberen met die settings. Dus kan je helaas de beelden (tenzij je die met 3 fps wilt zien) niet showen.
hoeveel betaal je niels om anderen hier zoveel angst over je te bezorgen? >:)

• To easy
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:14:
[...]

Haha lekker stoken hier.

Nou ff 2 potjes gespeeld. Bale is gwn een stabiliere versie van auba zeg maar. Wel eens leuk om weer met andere spelers te spelen. Ik ben zo iemand als het werkt dan wil ik ook niet teveel gaan veranderen!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:13:
[...]

Gelukkig heb ik nog beeldmateriaal van mijn 3e chip over de keeper. Jammer dat je die longshot van Muller niet meer hebt.
Bean77 schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:14:
[...]

Dat potje in die video had ik gewoon moeten winnen maar meneer is te goed om mij ook een kul penalty te geven :P Vandaag ging het wel redelijk goed maar lukte het nog niet om de 3 punten te pakken. Hij speelt vele malen beter dan de lui die ik tegen kom maar toch weten die ze vaker te scoren wat gek is 8)7

• MyUtd4Life
Ik hoor de uitdaging om wat meer aan te zetten en wat vaker de scoren. Mooi, gaan we regelen :+

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2016 @ 23:40:
[...]

Gelukkig heb ik nog beeldmateriaal van mijn 3e chip over de keeper. Jammer dat je die longshot van Muller niet meer hebt.

[...]

Dat potje in die video had ik gewoon moeten winnen maar meneer is te goed om mij ook een kul penalty te geven :P Vandaag ging het wel redelijk goed maar lukte het nog niet om de 3 punten te pakken. Hij speelt vele malen beter dan de lui die ik tegen kom maar toch weten die ze vaker te scoren wat gek is 8)7
Volgens mij was hij meer zijn truckendoos aan het opengooien dan dat hij echt serieus aan het spelen was. Het aantal trucjes ging duidelijk ten koste van de effectiviteit vond ik in je filmpje. Jij was wel lekker dodelijk effectief. De eerste goal was natuurlijk scripted EA door die steekbal aan te kunnen nemen en vervolgens te scoren. Maar ik vergeef het je omdat het met Pogba was. Ik ben toch erg blij om meer Pogba in opstellingen voorbij te zien komen.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:46:
[...]

Volgens mij was hij meer zijn truckendoos aan het opengooien dan dat hij echt serieus aan het spelen was. Het aantal trucjes ging duidelijk ten koste van de effectiviteit vond ik in je filmpje. Jij was wel lekker dodelijk effectief. De eerste goal was natuurlijk scripted EA door die steekbal aan te kunnen nemen en vervolgens te scoren. Maar ik vergeef het je omdat het met Pogba was. Ik ben toch erg blij om meer Pogba in opstellingen voorbij te zien komen.
Wauw. Dus nu geloof je wel dat er sprake van scripting is en het niet ligt aan de persoon? Het was zelfs zo erg tijdens dat doelpunt dat ik Pogba even niet kon besturen wat ik even later (ander potje) ook had dat mijn speler gewoon helemaal niks deed met mijn controller input.

We waren tijdens het spel ook aan het praten en dat beïnvloede wel degelijk de manier van spelen.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Eindelijk wat high rating players in mijn gratis pakjes zijnde Iniesta, Alaba en Hulk.
Wat denken jullie gaat CDM Lahm gewoon werken op RB? http://www.futhead.com/16/squads/11596621/
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:55:
[...]

Wauw. Dus nu geloof je wel dat er sprake van scripting is en het niet ligt aan de persoon? Het was zelfs zo erg tijdens dat doelpunt dat ik Pogba even niet kon besturen wat ik even later (ander potje) ook had dat mijn speler gewoon helemaal niks deed met mijn controller input.

We waren tijdens het spel ook aan het praten en dat beïnvloede wel degelijk de manier van spelen.
ik troll even, want als je zo'n goal had tegengekregen was de wereld te klein geweest ;)

vanochtend weer 2 jumbo packs klaarstaan. Blijf mij verbazen. Volgens mij was de actie van 1 jumbo pack al afgelopen. En dat ik er al een tijdje 2 gratis krijg snap ik helemaal niks van.
Vandaar dat ik waarschijnlijk niks bijzonders uit die pakjes haal. Waardeloos is nog te positief voor wat er in de pakjes zit.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:21:
[...]

ik troll even, want als je zo'n goal had tegengekregen was de wereld te klein geweest ;)

vanochtend weer 2 jumbo packs klaarstaan. Blijf mij verbazen. Volgens mij was de actie van 1 jumbo pack al afgelopen. En dat ik er al een tijdje 2 gratis krijg snap ik helemaal niks van.
Vandaar dat ik waarschijnlijk niks bijzonders uit die pakjes haal. Waardeloos is nog te positief voor wat er in de pakjes zit.
Volgens mij genoeg laten zien wat voor een goals ik tegen krijg. Daarnaast is Pogba ook wel iets sterker dan Trémoulinas. Het valt mij ook op dat je niks zegt over het feit dat Trémoulinas, Aubameyang tackelt.

Ga maar een keer spelen dan kom je er wel achter of jij zo goed bent als je denkt. Het begint een klein beetje op te vallen dat je mij moet hebben sinds het "EAIDS" filmpje.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:54:
[...]
Volgens mij genoeg laten zien wat voor een goals ik tegen krijg. Daarnaast is Pogba ook wel iets sterker dan Trémoulinas. Het valt mij ook op dat je niks zegt over het feit dat Trémoulinas, Aubameyang tackelt.

Ga maar een keer spelen dan kom je er wel achter of jij zo goed bent als je denkt. Het begint een klein beetje op te vallen dat je mij moet hebben sinds het "EAIDS" filmpje.
Ik zeg nergens dat ik goed ben. Ik ben een gemiddelde divisie 4 speler die soms naar divisie 3 gaat en wel eens een dip heeft naar div6. Niks meer, niks minder. Sterker nog op skill move gebied bak ik er niks van.
En heeft ook niks met het filmpje te maken. Ik vind het alleen grappig/typisch dat je elke keer wijst naar het onrecht wat je aangedaan wordt door EA volgens jou, maar dat wanneer je EA mee hebt, dit kennelijk logisch is. Dat ik dit benoem is kennelijk tegen je zere been. Ik geloof dat het veelal player error is, net zoals het bij mij het geval is.
Verder vind ik je heel lief hoor en denk ik niet slecht over je hoor O+ ;)

• servival7
Zo houden we het gezellig?

90% geluk maar ik vind dit doelpunt toch wel even de moeite waard om te delen: YouTube: FIFA 16 FUT Seizoenen 4-1 FUT - FUT, 2e helft
servival7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:34:

90% geluk maar ik vind dit doelpunt toch wel even de moeite waard om te delen: YouTube: FIFA 16 FUT Seizoenen 4-1 FUT - FUT, 2e helft
dat zijn de betere goals :)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:21:
[...]

Ik zeg nergens dat ik goed ben. Ik ben een gemiddelde divisie 4 speler die soms naar divisie 3 gaat en wel eens een dip heeft naar div6. Niks meer, niks minder. Sterker nog op skill move gebied bak ik er niks van.
En heeft ook niks met het filmpje te maken. Ik vind het alleen grappig/typisch dat je elke keer wijst naar het onrecht wat je aangedaan wordt door EA volgens jou, maar dat wanneer je EA mee hebt, dit kennelijk logisch is. Dat ik dit benoem is kennelijk tegen je zere been. Ik geloof dat het veelal player error is, net zoals het bij mij het geval is.
Verder vind ik je heel lief hoor en denk ik niet slecht over je hoor O+ ;)
Afbeeldingslocatie: https://cdn0.iconfinder.com/data/icons/small-n-flat/24/678087-heart-128.png

Maar dan zou het dus een penalty geweest moeten zijn omdat een speler zonder bal even lekker onderuit gehaald wordt toch? Het is ook jammer dat ons gesprek niet meegenomen is in de video aangezien ik Jordi wel had verteld wat de reden kan zijn dat ik er soms bij genaaid wordt :+ EA te weinig geld geven.
servival7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:34:

<3 Komt goed.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:51:
[...]

[afbeelding]

Maar dan zou het dus een penalty geweest moeten zijn omdat een speler zonder bal even lekker onderuit gehaald wordt toch? Het is ook jammer dat ons gesprek niet meegenomen is in de video aangezien ik Jordi wel had verteld wat de reden kan zijn dat ik er soms bij genaaid wordt :+ EA te weinig geld geven.
Absoluut een penalty idd. In het algemeen kan je teveel doen als je speler niet in een skillmove/actie zit. Denk dat het ook lastig is om de balans hierin perfect te krijgen omdat je anders weer bij elke halve duw een penalty krijg zoals in het begin van fifa16.

Maar sinds ze vrienden van Mehmet hebben toegevoegd verschilt naar mijn sterke gevoel ook de instelling per scheidsrechter hoe streng ze zijn. Tijdje geleden een tegenstander zowat van de penalty stip over de achterlijn gebeukt zo hard. Moest 100% penalty zijn maar er werd niks gegeven. Eergisteren liep ik met iemand mee over de achterlijn zonder een duw te geven, maar omdat hij tegen mij op liep (hij bleef gewoon staan) kreeg hij een hele rare strafschop mee. Het is allemaal erg lastig in te schatten en kwestie van geluk hebben.

Ik moet eens gaan verdiepen met die filmpjes uploaden (ja ben er nogal lui in). Dan kan ik voortaan de leukste ook met jullie delen.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:59:
[...]

Absoluut een penalty idd. In het algemeen kan je teveel doen als je speler niet in een skillmove/actie zit. Denk dat het ook lastig is om de balans hierin perfect te krijgen omdat je anders weer bij elke halve duw een penalty krijg zoals in het begin van fifa16.

Maar sinds ze vrienden van Mehmet hebben toegevoegd verschilt naar mijn sterke gevoel ook de instelling per scheidsrechter hoe streng ze zijn. Tijdje geleden een tegenstander zowat van de penalty stip over de achterlijn gebeukt zo hard. Moest 100% penalty zijn maar er werd niks gegeven. Eergisteren liep ik met iemand mee over de achterlijn zonder een duw te geven, maar omdat hij tegen mij op liep (hij bleef gewoon staan) kreeg hij een hele rare strafschop mee. Het is allemaal erg lastig in te schatten en kwestie van geluk hebben.

Ik moet eens gaan verdiepen met die filmpjes uploaden (ja ben er nogal lui in). Dan kan ik voortaan de leukste ook met jullie delen.
Bij de PS kun je gewoon je Youtube account koppelen al gooit hij mijne er elke keer uit. Via de USB is een beetje een rot manier aangezien je dit niet op de achtergrond kunt doen.

Volgens mij fluit de scheidsrechter sowieso niet voor acties die een AI doet (heb dit wel een paar keer meegemaakt). Sowieso is het al heel inconsistent wat betreft fluiten aangezien jij als speler gewoon met de bal tegen iemand aan kunt lopen en hem dan tegen kunt krijgen. Het zal misschien wel te moeilijk zijn voor EA om zich op acties van de AI te focussen.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:08:
[...]

Bij de PS kun je gewoon je Youtube account koppelen al gooit hij mijne er elke keer uit. Via de USB is een beetje een rot manier aangezien je dit niet op de achtergrond kunt doen.

Volgens mij fluit de scheidsrechter sowieso niet voor acties die een AI doet (heb dit wel een paar keer meegemaakt). Sowieso is het al heel inconsistent wat betreft fluiten aangezien jij als speler gewoon met de bal tegen iemand aan kunt lopen en hem dan tegen kunt krijgen. Het zal misschien wel te moeilijk zijn voor EA om zich op acties van de AI te focussen.
Correct, keepers komen echt overal mee weg.

Skill moves zijn sowieso erg raar, ik had gisteren bijvoorbeeld een tegengoal omdat de aanvaller door mijn verdediger heen spinde :x

Ik heb het inmiddels al geaccepteerd hoewel sommige dingen echt bijzonder kunnen frustreren, maar uiteindelijk staat dadelijk FUT17 toch wel weer in de pre-order.

Al deze onzin in FUT seasons, is dat ook aanwezig in de normale fifa ?

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:14:
[...]

Correct, keepers komen echt overal mee weg.

Skill moves zijn sowieso erg raar, ik had gisteren bijvoorbeeld een tegengoal omdat de aanvaller door mijn verdediger heen spinde :x

Ik heb het inmiddels al geaccepteerd hoewel sommige dingen echt bijzonder kunnen frustreren, maar uiteindelijk staat dadelijk FUT17 toch wel weer in de pre-order.

Al deze onzin in FUT seasons, is dat ook aanwezig in de normale fifa ?
Keepers komen inderdaad overal mee weg omdat het te moeilijk is om een keepers wissel (na een rode kaart) te implementeren, hetzelfde geldt voor een blessure waarna de speler na 10 minuten gewoon weer vrolijk door huppelt. Ik weet niet meer hoe het precies was gisteren maar volgens mij zag ik tijdens een potje ook een speler door een andere speler lopen, lastig verdedigen zo :+ Ik zou gisteren ook met Reus een ball roll doen om hem iets beter te positioneren voor de lange hoek wat compleet mis ging omdat ik opeens een compleet andere skill deed.

Tijdens mijn carrière om van FC Twente een wereld ploeg te maken ben ik heel wat minder BS tegen gekomen. Je komt soms wel een hoge bal tegen die perfect land voor een medespeler van de AI maar afgezien van dat lopen mijn spelers er niet bij als 1 of andere amateurploeg. Ik kan op wereldklasse niveau prima het Barcelona spelletje spelen maar als ik dit probeer met de top spelers die ik in bij FUT heb dan werkt het soms niet omdat ze geen goede first touch hebben wat je wel mag verwachten.

Sowieso is de first touch complete onzin aangezien er altijd een random factor zit of het goed gaat of niet. Helemaal grappig is dat de beste first touch speler er zelfs slecht in is, namelijk Busquets (http://www.futbin.com/16/player/4634/sergio-busquets/info). Wanneer je gewoon korte ballen speelt en de medespeler gewoon goed staat dan zou het gewoon altijd goed moeten gaan (lijkt mij).

Tijdens vriendschappelijke wedstrijden met echte teams merk je ook wel verschil. Vorige week tegen een kameraad gespeeld met Bayern (4312: http://www.futbin.com/16/squad/415142) en daarmee kon ik heel gemakkelijk spelen en snel tiki taka naar voren spelen zonder al te veel fouten. Na 45 minuten was mijn passing ook rond de 95% procent wat wel redelijk verschilt met FUT.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SsRUDCe.jpg?1
Het lukt mij een enkele keer om op zo'n niveau te spelen. Dit was weer zo'n potje waar niks lukte :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

2 x kampioen, divisie 8 nu.

Valt niet tegen hoor.
Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:37:
2 x kampioen, divisie 8 nu.

Valt niet tegen hoor.
dat komt nog wel ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha! Ongetwijfeld!

Of misschien ben ik wel 'the One' en stoom ik zo door naar divisie 3 en hoger! Ge wit ut nie...

:-)

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 18:45 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:43:
Haha! Ongetwijfeld!

Of misschien ben ik wel 'the One' en stoom ik zo door naar divisie 3 en hoger!

:-)
Dan zorg ik wel dat ik rond hetzelfde tijdstip speel }) Je gaat op de PS4 sowieso hele irritante spelers tegen komen die zelfs de startende spelers nog een keer moeten zien en echt alle herhalingen bekijken. Meerdere keren achter elkaar op pauze drukken is soms ook heel gebruikelijk om je focus te verpesten.

Naast dat alles om je concentratie om zeep te helpen heb je ook nog de mensen die direct richting je doel rennen (Dit kun je op zich wel makkelijk verhelpen door met een speler er gewoon naast te laten lopen en hem uit balans te brengen) en de "kijk mij 100 skill moves per minuut doen" tegenstanders waar je gewoon rustig moet blijven en niet te snel happen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ben de eerste zuigers al tegen gekomen. Maar dat wist ik nog wel. Het is online helaas niet anders.

Maar.... Kom je iemand tegen die net als jij lekker wilt voetballen, beetje zelfde nivo, dan is het wel heel vet hoor.

Kom ook al wat pingeldozen in opleiding tegen, lastige jongens zijn dat haha, ;-). Alleen dat zijn vaak one trick ponys, kan je dat trucje aan, dan kan pak ik ze vaak.

Maar kwam er een tegen, een beetje een mix tussen Ronaldinho, Usain Bold en Hans Klok.... Kon er niks tegen beginnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 19:02 ]

• MyUtd4Life
Weet je zeker dat je nu al tegen mij wilt spelen Turfschipper? Want als je net pas online speelt vrees ik voor ons beide dat er niet heel veel lol te beleven gaat zijn :P

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ach, een potje kan toch geen kwaad?

Als je geen zin hebt, dan is het ook goed. Dat fut seizoen wat je voor stelde, daar jump ik ook zo in hoor.

Moeten ook degradatiekandidaten zijn he? :P

Ps. Ik ga nu eerst eens uit zoeken hoe ik een wedstrijd op moet nemen. Dan laat ik het wel zien, kan je zelf bepalen of het de moeite is hehe.

[ Voor 68% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 19:07 ]

Verwijderd

Ik wacht nog op de dag dat ik dit team tegen kom trouwens :+

http://www.futbin.com/16/squad/416339

Dit team moet wel het ultieme pacehoer team zijn ooit. Ik was toch nog even aan het knutselen op Futbin dus dacht maak dit team ook even.
Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:57:
Ben de eerste zuigers al tegen gekomen. Maar dat wist ik nog wel. Het is online helaas niet anders.

Maar.... Kom je iemand tegen die net als jij lekker wilt voetballen, beetje zelfde nivo, dan is het wel heel vet hoor.

Kom ook al wat pingeldozen in opleiding tegen, lastige jongens zijn dat haha, ;-).
Ja maar heel veel mensen die Fifa spelen die kijken volgens mij geen voetbal (waar ik tegen speel dan). Die doen maar wat om zo snel mogelijk bij het doel te komen.
MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:58:
Weet je zeker dat je nu al tegen mij wilt spelen Turfschipper? Want als je net pas online speelt vrees ik voor ons beide dat er niet heel veel lol te beleven gaat zijn :P
Gewoon de bal over de keeper chippen. Eitje!

En dan heb je deze meneer nog:
Afbeeldingslocatie: http://www.futbin.com/content/fifa16/img/players/188567.png

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 19:03 ]

• MyUtd4Life
Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:00:
Ach, een potje kan toch geen kwaad?

Als je geen zin hebt, dan is het ook goed. Dat fut seizoen wat je voor stelde, daar jump ik ook zo in hoor.

Moeten ook degradatiekandidaten zijn he? :P

Ps. Ga eerst eens uit zoeken hoe ik een wedstrijd op moet nemen. Dan laat ik het wel zien, kan je zelf bepalen of het de moeite is hehe,
Ik heb zometeen wel tijd voor een paar potjes, mocht jij daar ook tijd voor hebben ;)
Edit: Als je het niet erg vindt test ik dan m'n Twitch stream uit?
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:02:
Ik wacht nog op de dag dat ik dit team tegen kom trouwens :+

http://www.futbin.com/16/squad/416339

Dit team moet wel het ultieme pacehoer team zijn ooit. Ik was toch nog even aan het knutselen op Futbin dus dacht maak dit team ook even.
Dat team is veel te aanvallend, waardoor ik juist geen problemen verwacht :P

[ Voor 3% gewijzigd door MyUtd4Life op 04-04-2016 19:08 ]

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:07:
[...]

Ik heb zometeen wel tijd voor een paar potjes, mocht jij daar ook tijd voor hebben ;)

[...]

Dat team is veel te aanvallend, waardoor ik juist geen problemen verwacht :P
Heb al eerder verloren van 3 in the back en 2 CAMs 8)7 Gaat soms nergens over als ze van die rare fratsen zoals longshots maar blijven proberen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ga eerst even uitzoeken hoe en of mijn microfoon werkt, en dat opnemen van een wedstrijd. Dan ga ik even eten, en dan ben ik wel in voor een pak slaag.

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:27:
Ik ga eerst even uitzoeken hoe en of mijn microfoon werkt, en dat opnemen van een wedstrijd. Dan ga ik even eten, en dan ben ik wel in voor een pak slaag.
Gewoon tijdens rust even op de share knop drukken en dan de video opslaan. de PS4 kan maar maximaal 15 minuten opnemen en het kan zijn dat een volledige wedstrijd door alle overtredingen of goals in zijn geheel meer dan 15 minuten in beslag neemt. Na de tijd kun je de videos wel terug vinden in de gallery (of hoe het ook moge heten).

Wat betreft de microfoon. Je kan gewoon een party aanmaken in het menu en dan kun je vrienden uitnodigen.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ah, ok. Denk dat het net mis is gegaan, had de stream voor de wedstrijd aangezet. Nouja, ik kom er wel achter.

--

Heb al mijn vrienden in mijn party uitgenodigd....

• MyUtd4Life
Al je vrienden in party? Dan heb je best een chaos in voice chat :P

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

2 hele vrienden haha.

• MyUtd4Life
Ja dan wordt het een uhhhh iets minder grote chaos. Ben je al ready voor paar potjes? Dan kan ik je zo inviten.

Pagina: 1 ... 57 ... 102 Laatste