• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Ben er 'klaar' voor.

Doe jij de game streamen svp.

Jump ff in de party om uit te leggen hoe het werkt. Want weet niet of ik nu op dashbord moet wachten of toch eerst fifa op moet starten.

Ps. Sorry hoor mensen, wat een noobvragen hehe.

[ Voor 109% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 20:17 ]

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Invite komt eraan. Voor de liefhebbers die willen meegenieten, mijn stream.

FIFA Benelux Administrator

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

0-8 haha.

1ste gelft ging wel, 2de kon ik niks doen, kwam geen bal aan.

En tsja... Hij doet alles alleen....

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:19:
Nou genieten ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hehe, ;-).

Godver, mijn spitsen geblesseerd nu.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:19:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bPJQQF0.png

Hij blijft maar bufferen terwijl ik wel gewoon normaal beeld heb :P

Edit:

Zucht :O

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pl4FtxV.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 20:48 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Pffff, gaat echt nergens over. Ballen springen elke keer zo naar hem...

Afslachting.

Haha, het is niet te doen, elke bal stuitert zo bij hem in de voeten, lol.

--

0-8 en 1-7, dik patat gehad, was te verwachten natuurlijk.

Paar dingen

- ik merkte dat mijn spelers veel slechter zijn dan als ik in divisie 8 speel. Komt ineens amper een bal aan. Elke bal er tussenin gaan naar hem

Erg jammer dat dat nog ateeds is. Betere spelers? Dan krijg je ook de bal vaker mee. Maar vele malen erger nog; als jij tegen een speler speelt die slecht is, dan spelen jouw eigen spelers beter dan wanneer je tegen een goed team speelt. En dat vind ik altijd zo rete irritant. Had ineens allemaal ballen die ik zo over de zijlijn passte, terwijl ik dat nog niet eerder had. Dan gingen ze gewoon langs de lijn in de voeten van de buitenspeler.

- moet echt leren verdedigen, want hij heeft maar 1 speler nodig

- laatste puntje, hij doet ook echt alles pingelen. Beetje cheap spel. lijkt totaal niet op voetbal.

Maar goed, dan moet ik me daar maar tegen wapenen, want bijna alle goede spelers doen dat.

Wederom jammer dat dat kan hoor. Hij kon met Kroos gewoon door het midden zigzaggen en de keer dat ik hem afpak, stuitert de bal zo in zijn voeten voor de volgende poging.

Maar ok.... We weten waar we naar toe moeten werken, cheers!

_/-\o_

---

De microfoon, daar snap ik ook nog niks van.

[ Voor 118% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 21:13 ]

@hierboven; dat zigzaggen daar snap ik nou niets van.
Als dat werkt voor aanvallers, maak verdedigers dan ook dusdanig wendbaar ipv een draaicirkel van een vrachtwagen te hebben :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hehe, klopt. Team is pas net opgezet.

Maar ik zou zelf nooit zo spelen. Vind het cheap spel. Was bij pes ook altijd zo. Heel irritant, tot het moment dat je weet hoe je dat moet verdedigen.

Er komt ook niet 1 corner voor he, alles kort en pingelen, lol.

Verwijderd

Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:14:
@hierboven; dat zigzaggen daar snap ik nou niets van.
Als dat werkt voor aanvallers, maak verdedigers dan ook dusdanig wendbaar ipv een draaicirkel van een vrachtwagen te hebben :+
Ja daar had ik het gisteren ook nog met Jordi over. Vandaar dat ik Costa in een formatie ook op het middenveld heb lopen aangezien hij wel redelijk snel heen en weer kan bewegen. Met L2 en R2 kom je wel een heel eind maar die aanvallers bewegen veel sneller.
Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:16:
Hehe, klopt. Team is pas net opgezet.

Maar ik zou zelf nooit zo spelen. Vind het cheap spel. Was bij pes ook altijd zo. Heel irritant, tot het moment dat je weet hoe je dat moet verdedigen.

Er komt ook niet 1 corner voor he, alles kort en pingelen, lol.
Hij is heel slecht in corners :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 21:17 ]

• MyUtd4Life
Jammer dat stream niet helemaal top was. Maar in ieder geval al beter dan opnames van gisteren, die hadden nog lagere framerate.
Niet om arrogant over te komen, maar ik vond dat ik nog vrij matig speelde. Nog veel acties gingen niet de mist in en leed nog best wel wat balverlies :F
Hoho, vandaag heb ik er 2 uit corners gemaakt :+

Edit: Video is terug te kijken via Twitch.

[ Voor 34% gewijzigd door MyUtd4Life op 04-04-2016 21:25 ]

eindelijk kunnen uploaden naar youtube.
gelijk maar eens een leuk potje erin gooien.

Nadat Gundogan met een mooie long shot al de 1-0 had gemaakt, is hier de mooie EA luck 2-0 goal :P
YouTube: Vidal

Daarna de 3-0 wat echt iets is voor niels ;)
YouTube: Auba pace pace pace chip

De 4-0 werd hem helaas iets teveel :)
YouTube: Bale magic

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja had ik ook, vooral de 2de helft, komt er amper een bal aan, heel vreemd.

Maar als ik bv jouw pot tegen Niels zie, die 3-3. Dan speelt Niels verzorgt voetbal, en jij pingelt alleen maar.

En dan is het toch jammer dat jij dan zo gevaarlijk bent vind ik.

Voetbaltechnisch gezien haha, ;-).

Tony kroos die steeds 4 man voorbij gaat lijkt me niet echt realistisch. Zo ongrijpbaar is die niet, lol.

--

Dat streamen werkt wel vet zo zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 21:34 ]

Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:26:

Maar als ik bv jouw pot tegen Niels zie, die 3-3. Dan speelt Niels verzorgt voetbal, en jij pingelt alleen maar.

Tony kroos die steeds 4 man voorbij gaat lijkt me niet echt realistisch. Zo ongrijpbaar is die niet, lol.

--

Dat streamen werkt wel vet zo zeg.
Dat is het probleem ook, het is een game. Als je als een voetballer gaat denken dan word je helaas erg vaak verrast.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:26:

Kroos is een redelijk goede speler in het echt hoor :P Pace zegt niet alles vooral als je goed kan dribbelen. Dat ik verzorgt voetbal speelde dat potje had ook te maken met de rode kaart op Aubameyang. Elke speler in mijn team is te vervangen behalve Aubameyang. 4 december heb ik hem gehaald (volgens mij de laatste dag dat hij in packs was toen) voor 335k (schrik niet 8)7) en heb hem zelfs niet verkocht voor meer dan 600k omdat ik het zo'n fijne speler vond. Vandaar ook dat ik wat anders moest gaan spelen en ik Bale toen nog niet vaak gebruikt had, geen idee hoe zijn schoten gingen en hoe zijn curve was bijvoorbeeld.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:38:
[...]

Dat is het probleem ook, het is een game. Als je als een voetballer gaat denken dan word je helaas erg vaak verrast.
Ja dat klopt. Je moet echt de game gaan masteren wil je er voetballend door heen komen. Heeft me bij pes echt jaren geduurd maar als je zover bent, maakt het eigenlijk niet meer uit hoe de tegenstander speelt.

Hoop dat het nu wat sneller gaat. Verliezen ok, maar 8-0....

Maar nog een zeer lange, en pijnlijke weg te gaan.

Uiteraard een fatsoenlijk team, zal ook iets schelen lijkt me. Maar voorlopig is hij nog 7 klassen beter, welke tacktiek hij of ik hanteert maakt niet zoveel uit.

En dat is ook niet gek natuurlijk he.

Maar ik had heel erg gehoopt dat de topspelers nu echt aan het voetballen waren geslagen. Dat is gewoon een persoonlijke voorkeur verder hoor. Anderen zullen dit weer leuker vinden. Aan de andere kant, het moet natuurlijk wel een spel blijven. 100% echt is ook geen reet aan.

Maar ok.... Moet gewoon beter worden, en myutnforever de hand schudden, op mijn knietjes, _/-\o_ .

[ Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 22:04 ]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ongelooflijk. Met nog 3 wedstrijden te gaan 3 punten nodig voor de titel en gewoon alle 3 verliezen. Laatste wedstrijd ook gewoon weer 9 schoten op doel tegen 2 van hem en uiteraard 0-1 verloren. Er vloog hier even een controller door de kamer.
Maar ja wel gepromoveerd dus in divisie 5 nu.

• MyUtd4Life
Ai...dat is heel zuur. Wel lekker dat je alsnog gepromoveerd bent, levert je toch leuk bedrag aan coins op. Met wat voor team speel je nu?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Haha, inderdaad. Als je zo ook nog promotie mist lol.

Maar succes hogerop!

Waar zit jij My?

En hoe werkt het? Divisie 10 tot en met 1? Of zit daar nog iets boven?

[ Voor 37% gewijzigd door Turfschipper op 04-04-2016 22:46 ]

• To easy
servival7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:34:
Ongelooflijk. Met nog 3 wedstrijden te gaan 3 punten nodig voor de titel en gewoon alle 3 verliezen. Laatste wedstrijd ook gewoon weer 9 schoten op doel tegen 2 van hem en uiteraard 0-1 verloren. Er vloog hier even een controller door de kamer.
Maar ja wel gepromoveerd dus in divisie 5 nu.
Niet meer van op kijken dit is standaard. Je mag van geluk spreken dat je nog een divisie omhoog gaat haha!

• servival7
Dit is mijn team: http://www.futbin.com/16/squad/417143
Heb nu wel weer zo'n 55k aan coins waar ik geen idee heb wat ik er mee moet doen.
Pakjes kopen vind ik zonde want krijg daar vrijwel niks uit.
servival7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 22:53:
Heb nu wel weer zo'n 55k aan coins waar ik geen idee heb wat ik er mee moet doen.
Doorsparen voor een echte upgrade zoals Hazard of Aguerro.
Je zou ook Memphis nu al door Alexis Sanchez kunnen vervangen.

• MyUtd4Life
Persoonlijk denk ik dat ik met dat budget ongeveer het volgende team zou kopen:
http://www.futbin.com/16/squad/417162

Het levert niet in op de snelheid die je graag wilt gebruiken, bevat veelzijdige middenvelders, sterke verdediging en fantastische keeper. Bevat veel spelers die ik in mijn top 25 van gebruikte spelers in FIFA 16 zou zetten.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik ben ook een beetje aan het zoeken en denken hoe ik nu het best de goede spelers kan halen. Heb nog niet zoveel coins maar een plan van aanpak zou mooi zijn.

Is draft een goede optie om je team op te bouwen bv?

Ik ga de start post nog eens goed door nemen, en eens googlen op beginnersguide of zo. Want kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op noob vragen van mij. (Mocht iemand een link met guide hebben, dan zie ik het graag)

• servival7
Ik vind sanchez nog vrij duur in vergelijking met depay. Dan blijf ik denk ik liever doorsparen voor aguiro

Edit: ik zal morgen eens kijken naar dat team wat MyUtd4life heeft gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door servival7 op 04-04-2016 23:06 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb Sanchez nu. Die zat in een pakje.

Stond net noodgedwongen in de spits, verder nog niet mee gespeeld. Maar dat is dus een goede begrijp ik?

Nouja... Ik ga eens rustig een stukje lezen.
Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:07:
Ik heb Sanchez nu. Die zat in een pakje.

Stond net noodgedwongen in de spits, verder nog niet mee gespeeld. Maar dat is dus een goede begrijp ik?

Nouja... Ik ga eens rustig een stukje lezen.
Sanchez is een fijne speler in bijv een 4321 formatie. Ik zou hem lekker houden :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• servival7
Is er in die companion app nog de mogelijkheid om oude versies van kaartjes weg te filteren? Mijn transferlijststaat nu vol met de 82 aubameyang ipv de 84

• MyUtd4Life
Ik zou in het geval van Tufschipper Sanchez juist niet houden. Met de coins die je krijgt als je Sanchez verkoopt kan je een heel stabiel team bouwen. Met alle respect, maar het team van Turfschipper heeft op dit moment veel meer behoefte aan 100 chemistry en op elke plek een goede speler, dan één fantastische speler.

• servival7
MyUtd4Life heb je voor reus nog een goedkoper alternatief? Of kan ik beter mijn huidige team de verkoop in doen?

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:03:
[...]

Ik ben ook een beetje aan het zoeken en denken hoe ik nu het best de goede spelers kan halen. Heb nog niet zoveel coins maar een plan van aanpak zou mooi zijn.

Is draft een goede optie om je team op te bouwen bv?

Ik ga de start post nog eens goed door nemen, en eens googlen op beginnersguide of zo. Want kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op noob vragen van mij. (Mocht iemand een link met guide hebben, dan zie ik het graag)
Draft zou ik niet aan beginnen. Je hebt 1 gratis token om het uit te proberen maar je krijgt uit pakketjes toch niet veel goeds. Zonde van je coins.
MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:03:
[...]

Persoonlijk denk ik dat ik met dat budget ongeveer het volgende team zou kopen:
http://www.futbin.com/16/squad/417162

Het levert niet in op de snelheid die je graag wilt gebruiken, bevat veelzijdige middenvelders, sterke verdediging en fantastische keeper. Bevat veel spelers die ik in mijn top 25 van gebruikte spelers in FIFA 16 zou zetten.
Hou nou eens op met iedereen Cuadrado aan te raden :(
Wat denken jullie mbt mijn huidig team:
http://www.futbin.com/16/squad/412504

Benzema/Griezman houden of Higuain 90 + SIF Dybala?

• MyUtd4Life
servival7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:13:
MyUtd4Life heb je voor reus nog een goedkoper alternatief? Of kan ik beter mijn huidige team de verkoop in doen?
Ik zou je huidige team in verkoop doen, want in het team wat ik stuurde kan je Reus niet missen qua chemistry.
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:15:
Hou nou eens op met iedereen Cuadrado aan te raden :(
Hoezo, slechte ervaringen mee? :+
Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:18:

Dit is echt ontiegelijk afhankelijk van je eigen speelstijl. Als je kijkt naar totaalplaatje denk ik dat deze twee ook completer zijn dan Higuain en Dybala. Zelf zou ik het wel zonde vinden zoveel coins uit te geven aan IFs in plaats van bijvoorbeeld is een Neymar te kopen.

MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:20:
[...]

Dit is echt ontiegelijk afhankelijk van je eigen speelstijl. Als je kijkt naar totaalplaatje denk ik dat deze twee ook completer zijn dan Higuain en Dybala. Zelf zou ik het wel zonde vinden zoveel coins uit te geven aan IFs in plaats van bijvoorbeeld is een Neymar te kopen.
Ik heb Neymar gehad, vond Bale beter om eerlijk te zijn.

Heb zeker 100+ wedstrijden gespeeld met Zlatan als targetman en ik mis voornamelijk een erg sterke speler voorin als aanspeelpunt in mijn huidig team. Higuain zou dat qua stats ook moeten kunnen, terwijl Dybala als snelle/wendbare speler de ruimtes steeds in zou moeten..

• MyUtd4Life
Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:26:
[...]

Ik heb Neymar gehad, vond Bale beter om eerlijk te zijn.

Heb zeker 100+ wedstrijden gespeeld met Zlatan als targetman en ik mis voornamelijk een erg sterke speler voorin als aanspeelpunt in mijn huidig team. Higuain zou dat qua stats ook moeten kunnen, terwijl Dybala als snelle/wendbare speler de ruimtes steeds in zou moeten..
Bale, Neymar, Suarez etc. en dan nog coins overhouden. Lijkt mij heerlijk als je zoveel coins in FUT hebt.

Dat je een aanspeelpunt mist komt dat niet doordat je met 2 spitsen speelt, dat ze dan net te ver naar buitenkant staan om lekker te kunnen aanspelen? Zo ervaar ik twee spitsen systemen meestal.

Edit: Je zou natuurlijk ook nog iets met Bale ST kunnen verzinnen als je die zo goed vond spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door MyUtd4Life op 04-04-2016 23:32 ]

• servival7
Nou halve team staat in de verkoop. Eens kijken of we morgen reus en cuadrado kunnen kopen. De restvan het team is al binnen.

• MyUtd4Life
servival7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:39:
Nou halve team staat in de verkoop. Eens kijken of we morgen reus en cuadrado kunnen kopen. De restvan het team is al binnen.
Goed bezig, hopelijk speelt het team zoals ik verwacht!

Nielsie, Nielsie, Cuadruado komt eraan *O*

MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:31:
[...]

Bale, Neymar, Suarez etc. en dan nog coins overhouden. Lijkt mij heerlijk als je zoveel coins in FUT hebt.

Dat je een aanspeelpunt mist komt dat niet doordat je met 2 spitsen speelt, dat ze dan net te ver naar buitenkant staan om lekker te kunnen aanspelen? Zo ervaar ik twee spitsen systemen meestal.

Edit: Je zou natuurlijk ook nog iets met Bale ST kunnen verzinnen als je die zo goed vond spelen.
Bale als ST vereist veel meer veranderingen in mijn team dan alleen de voorste twee, maar is bijvoorbeeld wel te combineren met Suarez wat echt een gruwelijke spits is. Ik heb een tijdje terug een BBVA team inelkaar geknutseld en had voornamelijk problemen met de balans in het middenveld en verloor juist daar vaak de wedstrijd.

Momenteel staat Benzema als targetman/stay central en griezman als drift wide/get in behind waardoor ik altijd de korte en lange bal kan geven in theorie. Bij voorkeur gaat de bal naar Pogba en vanaf daar verder.

• MyUtd4Life
Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:41:
[...]

Bale als ST vereist veel meer veranderingen in mijn team dan alleen de voorste twee, maar is bijvoorbeeld wel te combineren met Suarez wat echt een gruwelijke spits is. Ik heb een tijdje terug een BBVA team inelkaar geknutseld en had voornamelijk problemen met de balans in het middenveld en verloor juist daar vaak de wedstrijd.

Momenteel staat Benzema als targetman/stay central en griezman als drift wide/get in behind waardoor ik altijd de korte en lange bal kan geven in theorie. Bij voorkeur gaat de bal naar Pogba en vanaf daar verder.
Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft. Teams met Suarez, Bale en Pogba zijn prima te maken. Maar je zal dan wel ergens op moeten inleveren.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:41:
[...]

Goed bezig, hopelijk speelt het team zoals ik verwacht!

Nielsie, Nielsie, Cuadruado komt eraan *O*
Chat shit, get banged.... bitch.

Florenzi en Alex Sandro zijn wel een stuk sterker en konden hem prima bij houden :P Als ik met Aubameyang al minder problemen heb dan zal dat met Cuadruado ook wel beter gaan.

@Iedereen
Je kunt beter gewoon kijken met welke spelers je fijn kunt spelen in plaats van geforceerd met iemand spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2016 23:56 ]

Bossie schreef op maandag 04 april 2016 @ 23:18:

Ik zou het zo lekker houden. Sparen evt voor upgrades voor chielini en pogba.
of anders je 2e team versterken.

• servival7
Huilend mijn spelers aan het verkopen. Ze zijn letterlijk allemaal in prijs gedaald :(

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:49:
Huilend mijn spelers aan het verkopen. Ze zijn letterlijk allemaal in prijs gedaald :(
Waarom zou je ze überhaupt verkopen als ze ook maar iets in prijs zakken?

http://www.futbin.com/analysis/ea/bmF9XuoNnMd6i/PS4

Ik heb ook genoeg verlies maar ik vind het een fijn team zoals het nu staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 10:06 ]

servival7 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:49:
ach, wen er maar aan.
Ik heb spelers met tonnen verlies verkocht :P

edit, ik zie dat mijn huidige ibra 95 ook alweer 250k gezakt is :P

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 05-04-2016 10:06 ]

Bean77 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:02:
[...]

ach, wen er maar aan.
Ik heb spelers met tonnen verlies verkocht :P

edit, ik zie dat mijn huidige ibra 95 ook alweer 250k gezakt is :P
Fathead verwacht een 96 Ibra deze week in TOTW :9

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:36:
[...]

Maar even kijken of ik Florenzi verkoop dan en later voor minder terug koop :p

Edit:
Oke nevermind als ik zijn prijs nu al zie

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 12:43 ]

• servival7
Nou mijn team staat. Heb alleen nog geen wisselspelers aangezien de rest van de spelers nog op de transferlijst staan.
http://www.futbin.com/16/squad/418662
Bossie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:36:
[...]

haha het zal best. Ibra 95 is aanmerkelijk beter dan Ibra 93 die ik destijds had. Ibra 96 geloof ik wel. Het verschil tussen goddelijk en goddelijk + is niet groot genoeg om tonnen coins te gaan verbrassen.

net 2 kop doelpunten met Di maria, gekker moet het niet worden :P

• MyUtd4Life
De marktcrash voor TOTS is nu echt begonnen en gaat super hard. Prijzen dalen gigantisch. Zelf baal ik ervan dat ik een week geleden niet mijn team heb verkocht, want nu is het eigenlijk al te laat. Twijfel erg om het nu alsnog te verkopen en flink verlies te pakken of afwachten of het weer wat bijtrekt.

Mijn team heb ik voor 373k gekocht, zakte naar zo'n 325k, was op 31 maart nog even omhoog gepiekt naar 340k waar en staat op dit moment al op 285k.

MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:15:
De marktcrash voor TOTS is nu echt begonnen en gaat super hard. Prijzen dalen gigantisch. Zelf baal ik ervan dat ik een week geleden niet mijn team heb verkocht, want nu is het eigenlijk al te laat. Twijfel erg om het nu alsnog te verkopen en flink verlies te pakken of afwachten of het weer wat bijtrekt.

Mijn team heb ik voor 373k gekocht, zakte naar zo'n 325k, was op 31 maart nog even omhoog gepiekt naar 340k waar en staat op dit moment al op 285k.
ach gelukkig kan je nog steeds met je team spelen en is het grootste gedeelte toch de kwaliteit van de speler en niet de waardes op het kaartje.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:16:
[...]

ach gelukkig kan je nog steeds met je team spelen en is het grootste gedeelte toch de kwaliteit van de speler en niet de waardes op het kaartje.
Daar heb je zeker een punt. Maar juist omdat ik niet al te veel coins heb, loont het normaal gesproken juist om op tijd in te spelen op marktcrashes. Dan kan ik weer spelers proberen waar ik op andere momenten de coins niet voor heb.

MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:19:
[...]

Daar heb je zeker een punt. Maar juist omdat ik niet al te veel coins heb, loont het normaal gesproken juist om op tijd in te spelen op marktcrashes. Dan kan ik weer spelers proberen waar ik op andere momenten de coins niet voor heb.
dat is waar. Ikhad/heb ook nog het risico van IF's waar een nieuwe versie van uitkomt. Je kan je zelf helemaal gek maken over de geruchten en wel/niet verkopen. Ik heb er maar voor gekozen om mij niet meer gek te laten maken. Grappig genoeg haal ik meer dan verwacht plezier uit mijn 2e team. Je hebt gelijk, maar voorkomen kan je het helaas nooit.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:16:
[...]

Bij kwaliteit van de speler gaat het al mis :+
MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:15:

Gekocht voor: 858,900
Waarde na EA TAX: 673,408

Volgend jaar gewoon proberen man. Ga ik ook doen aangezien ik er al helemaal geen zin meer heb om nog 1 keer naar de prijzen van mijn spelers te kijken :P

Anders kun je altijd dit liedje nog een keer aan zetten hoewel het voor iets anders bedoeld is:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CbuuDVzNi2g]

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:22:
Anders kun je altijd dit liedje nog een keer aan zetten hoewel het voor iets anders bedoeld is:
[video]
Ik stel me altijd voor dat jij dat draait nadat wij een potje hebben gedaan :+

ach als iemand moet huilen, dan ben ik het wel :P

http://www.futbin.com/analysis/ea/bzNm5KtQnMd7f/PS4

• MyUtd4Life
Zelfs als je nu iedereen verkoopt voor die coins kan je nog een wereldelftal maken, dus jij hebt geen recht om te zeuren :Y

MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:30:
[...]

Zelfs als je nu iedereen verkoopt voor die coins kan je nog een wereldelftal maken, dus jij hebt geen recht om te zeuren :Y
whahaha, miljoen binnen 2 weken verliezen is niet echt the road to.......;)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:27:
[...]

Ik stel me altijd voor dat jij dat draait nadat wij een potje hebben gedaan :+
1e ronde verloor ik kansloos. Laatst ging het gelijk op. Zie je de stijgende lijn? Ik heb wel muziek aan staan maar dat verschilt tussen redelijk wat genres (house tot hardcore) :P

Morgen kun je ook het beeld streamen naar je PC, misschien ben je dan wel in staat om het een goed filmpje te maken :+
Bean77 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:31:
[...]

whahaha, miljoen binnen 2 weken verliezen is niet echt the road to.......;)
Road 2 Suarez:

http://www.futbin.com/16/player/14162/su%C3%A1rez

1 potje spelen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 16:34 ]

• servival7
ik heb in fifa 15 nooit fut gedaan dus weet dit niet. Maar wat gebeurd er als FUT 17 uitkomt? Neem je dan je team van 16 mee of mag iedereen weer lekker overnieuw beginnen?

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:35:
ik heb in fifa 15 nooit fut gedaan dus weet dit niet. Maar wat gebeurd er als FUT 17 uitkomt? Neem je dan je team van 16 mee of mag iedereen weer lekker overnieuw beginnen?
Lekker opnieuw beginnen met een bronzen team. Je hebt gelukkig wel de loan kaarten zoals bijvoorbeeld Messi :)
servival7 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:35:
nieuwe ronde, nieuwe kansen.

ea moet wel geld verdienen natuurlijk ;)

• servival7
Bean77 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:36:
[...]

nieuwe ronde, nieuwe kansen.

ea moet wel geld verdienen natuurlijk ;)
ah natuurlijk. Stel je voor er komt een euro minder binnen 8)7

• MyUtd4Life
Niet alleen dat, maar zou ook oneerlijk zijn voor mensen die net met de game beginnen of in verleden geprofiteerd hebben van exploits.
Daarnaast, hoe ga je het rechtvaardigen als spelers significant beter of slechter worden? Of naar een andere club gaan? Het wordt één grote chaos.

Ik ben er juist blij mee dat je elk jaar opnieuw moet beginnen. Elke FIFA heeft daarnaast ook weer z'n eigen sterspelers, zodat je elk jaar toch weer andere spelers uitprobeert.

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
MyUtd4Life schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:17:
Jammer dat stream niet helemaal top was. Maar in ieder geval al beter dan opnames van gisteren, die hadden nog lagere framerate.
Niet om arrogant over te komen, maar ik vond dat ik nog vrij matig speelde. Nog veel acties gingen niet de mist in en leed nog best wel wat balverlies :F

[...]

Hoho, vandaag heb ik er 2 uit corners gemaakt :+

Edit: Video is terug te kijken via Twitch.
Even voor mijn beeldvorming, welke divisie speel je en wat is je W/G/L record?

• MyUtd4Life
RikN89 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:50:
[...]

Even voor mijn beeldvorming, welke divisie speel je en wat is je W/G/L record?
Ik speel in divisie 1 met een record van 227-83-119. Helemaal niks spectaculairs qua record dus in mijn ogen. Heb wel het idee dat ik laatste tijd record wel heel flink positief aan het beïnvloeden ben.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:52:
[...]

Ik speel in divisie 1 met een record van 227-83-119. Helemaal niks spectaculairs qua record dus in mijn ogen. Heb wel het idee dat ik laatste tijd record wel heel flink positief aan het beïnvloeden ben.
300-177-380

Goals: 1346
Goals tegen: 1527

Goals Aubameyang: 414 :+

Mijn aantal losses is vooral te verklaren door sweaty BPL teams die alleen maar counteren.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:26
96 - 37 - 50

Ratio is niet om over naar huis te schrijven. Maar heb ook nog nooit zo weinig potjes gespeeld met FUT. Na 5 jaar is het ook wel leuk geweest eigenlijk. Af en toe een potje is prima.
241 Wins
137 Draws
260 Losses

1059 Scored
1057 Conceded

geen idee wie bij mij de meeste goals gemaakt heeft. Ik ben zo vaak gewisseld van team dat dat niet zo heel spannend is bij mij denk ik. Als ik zou moeten gokken zou het tevez denk ik zijn :P

• servival7
Prutsers. Duidelijk geen partij voor mijn 59-13-49 8)7

• Beltoni
Waar vinden jullie hoe vaak jullie hebben gescoord?
Beltoni schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:50:
Waar vinden jullie hoe vaak jullie hebben gescoord?
https://www.easports.com/...***/fifa16-ps4/futSeasons

bij de sterretjes je login naam zetten.

• MyUtd4Life
Dan krijg je doelpunten te zien die je in seasons gemaakt hebt, terwijl je bij je record ingame ook vriendschappelijke wedstrijden etc meegenomen worden. Beetje moeilijk te vergelijken op deze manier.

Edit: En het komt regelmatig voor dat data niet wordt bijgewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door MyUtd4Life op 05-04-2016 17:57 ]

• Beltoni
Ah dan zat ik wel goed. Bedankt.

Mijn data heeft hij helaas niet bijgehouden...

https://www.easports.com/...fifa16-xboxone/futSeasons

Verwijderd

Beltoni schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 17:56:
[...]

Ah dan zat ik wel goed. Bedankt.

Mijn data heeft hij helaas niet bijgehouden...

https://www.easports.com/...fifa16-xboxone/futSeasons
Xbox heeft dat volgens mij niet.

• servival7
Waarom ontdek ik die auba nu pas. 1e wedstrijd hij maakt er gewoon 4.

Al moet ik toegeven dat de tegenstander er weinig van bakte
Ik heb zojuist even een paar potjes gespeeld met Higuain/Dybala ipv Griezman/Benzema en dat ging niet onaardig. Echter terwijl ik mijn spitsen op transferlijst had heb ik met Aguero (loan) gespeeld en dat speelde bijzonder goed :)

In voorgaande FUT speelde ik vrijwel constant met hetzelfde team, en dit jaar gooi ik het juist regelmatig om qua spelers en formatie.

@Hierboven; Auba speelt idd erg lekker en zijn snelheid is echt een bizar wapen :)

Edit:
Om ook even mijn stats te posten:
149/99/221
596 scored, 759 Conceded.

Ik blijf steeds een beetje hangen in div 4/5 waardoor het aantal wedstrijden wel omhoog gaat, maar het gemiddelde steeds slechter word :o

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 05-04-2016 19:09 ]

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:13:
Waarom ontdek ik die auba nu pas. 1e wedstrijd hij maakt er gewoon 4.
[video]

[video]

Al moet ik toegeven dat de tegenstander er weinig van bakte
Eerste doelpunt is wel een beetje geluk trouwens aangezien Aubameyang een een rechtspoot is en zijn linker been echt dramatisch is. Ik zou in het vervolg toch iets anders richting het doel rennen zodat je met zijn rechter voet kan schieten. Gaat net wat makkelijker en dan heb je een grotere kans dat hij het net ook raakt.

• To easy
Boah st bale blijft me verbazen echt te fijne speler. Moest ook tegen iemand met een 95 ibra. Jesus wat was dat een tank vergeleken met mijn 89 ibra. Hopen dat die nog een keer betaalbaar word.

En wanneer komt tots dan?

Verwijderd

To easy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:16:
Boah st bale blijft me verbazen echt te fijne speler. Moest ook tegen iemand met een 95 ibra. Jesus wat was dat een tank vergeleken met mijn 89 ibra. Hopen dat die nog een keer betaalbaar word.

20e begreep ik. Maarja ik ga geen nieuwe spelers meer halen. Heb nog 80k ofzo en heb niet het idee dat ik daarvan nog een verbetering kan halen voor mijn team :P

Edit:
Als Vidal er nog een paar maakt zoals dit dan krijgen we misschien eindelijk een andere kaart van die buffel: https://streamable.com/bof3 :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 20:52 ]

To easy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:16:

ibra 95.....komt dat sssschhhottttttttttttttttttt

• To easy
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:20:
[...]

20e begreep ik. Maarja ik ga geen nieuwe spelers meer halen. Heb nog 80k ofzo en heb niet het idee dat ik daarvan nog een verbetering kan halen voor mijn team :P

Edit:
Als Vidal er nog een paar maakt zoals dit dan krijgen we misschien eindelijk een andere kaart van die buffel: https://streamable.com/bof3 :P
Ik nog 400k ofzo. Ga wel wachten denk ik, want een 95 ibra en toty silva en miss een tots speler in je team zal wel vet zijn :)

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:29:
[...]

ibra 95.....komt dat sssschhhottttttttttttttttttt
Haha ja die schiet gewoon als een kruisraket. En loopt als een tank en beukt als een stootkogel ;)

• MyUtd4Life
De stream- en opnamekwaliteit was de laatste keren helaas niet best. Maar omdat ik jullie natuurlijk wil helpen om FIFA-content te maken zodat jullie een beetje op mijn level komen (:+ :+ :+), ben ik op zoek naar iemand die mij de nieuwe Elgato wilt sponsoren, iemand geïnteresseerd? :9

Ik zou trouwens ook nog wel een artikeltje kunnen maken wanneer de verschillende Team of the Season ploegen worden verwacht, is daar interesse voor?

To easy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:19:
[...]

Haha ja die schiet gewoon als een kruisraket. En loopt als een tank en beukt als een stootkogel ;)
En word door Lahm van de bal gedrukt en ingehaald in de sprint door Mertesacker :+

Waarschijnlijk krijgen we een nieuwe fanta suarez

• To easy
Bossie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:38:
[...]

En word door Lahm van de bal gedrukt en ingehaald in de sprint door Mertesacker :+

Haha 96 zlatan heeft warsch gewoon 80 sprinting O-)
To easy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:19:
[...]

zijn balance is bagger, maar elke schot in de 16 die hij raakt vliegt er simpel in. Daarnaast is hij ook een baas met long shots. Het belangrijkste is dat zijn stamina ook iets beter is in de 95 versie.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hij is beter dan IF Tevez :P Ik heb veel spitsen gespeeld en ik denk dat hij de beste spits ingame is. Al twijfel ik licht over Suarez, maar dat komt omdat het een compleet andere type spits is.

btw TIF insigne is ook erg leuk.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:28:
De stream- en opnamekwaliteit was de laatste keren helaas niet best. Maar omdat ik jullie natuurlijk wil helpen om FIFA-content te maken zodat jullie een beetje op mijn level komen (:+ :+ :+), ben ik op zoek naar iemand die mij de nieuwe Elgato wilt sponsoren, iemand geïnteresseerd? :9

Ik zou trouwens ook nog wel een artikeltje kunnen maken wanneer de verschillende Team of the Season ploegen worden verwacht, is daar interesse voor?
Ik heb ook nog wel wat nieuwe gear nodig voor mijn hobby help je mij ook even om dat te financieren ? :P
Bossie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:38:
[...]

Nooit moeite gehad met trage spitsen en zeker niet met Ibra. Anders kun je altijd nog een slide tackel uitvoeren. Zelfs met Pro clubs kon ik gemakkelijk winnen van die koop club waar hij speelt met Dortmund.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:51:
Ik heb ook nog wel wat nieuwe gear nodig voor mijn hobby help je mij ook even om dat te financieren ? :P
offtopic:
Mijn post was gelukkig ook niet sarcastisch, zou wel te mooi om waar te zijn als iemand daadwerkelijk overstag gaat.

Ik help jou toch met FIFA-lessen, niet zo veeleisend doen dat je nog meer hulp nodig hebt :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb alles afgescheurd en gekneusd de 1ste les...

Lig er een paar weken uit, :-).

• RikN89
MyUtd4Life schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:52:
[...]

Veel potjes gespeeld zeg.

Hier is het Div. 3 met 70/12/28. Speel in die divisie omdat ik simpelweg te weinig seasons gespeeld heb.

Hard op weg naar 1, wie weet komen we elkaar tegen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door RikN89 op 05-04-2016 23:34 ]

• RikN89
Ik speelde net overigens een game waarbij het echt obvious was dat de game speed veel hoger lag dan in andere potjes. Is dit iets dat variabel is ofzo?

Ik ging er bijna af tegen die gozer vanwege die game speed (niet zozeer pace vd spelers), het was echt flipperkast. Gelukkig maakte ik in de 93e minuut gelijk na een pass van mijn keeper die naar voren was :p

Desondanks echt schandalig van EA dat alle omstandigheden niet gewoon hetzelfde zijn in alle potjes. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 3% gewijzigd door RikN89 op 05-04-2016 23:32 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Zit er nog een superleague-achtig iets boven divisie 1?

• MyUtd4Life
Turfschipper schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 23:33:
Zit er nog een superleague-achtig iets boven divisie 1?
De MyUtd4Life supercup :9
Nee, helemaal niks. Gewoon divisie 1 dan constant opnieuw spelen, mits je erin blijft natuurlijk.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hehe, ;-).

Ik kom er aan!

--

Was met pes altijd bezig met 4-3-3. Dan kon je elke speler op pakken, en op de goede positie zetten.

Dus de buitenspelers stijf tegen de zijlijn. Backs een beetje naar voren. Wel met een echte linksbuiten maar dan zonder rechtsbuiten. Zowat voorbeeldjes. Met pijltjes kon je dan looplijnen aan geven.

Dat kan bij fifa niet he, posities per speler aan wijzen?

Maar dan nog, pes kon ik goed, en fifa kan ik helemaal niks van nog. Weet nog heel veel controls niet, bv welke opties ik heb om te verdedigen buiten 'rondje', remember het Tony Kroos drama, haha!

Is 433 dan wel verstandig? Lijkt me dat ik beter met 2 spitsen kan gaan spelen met een extra speler voor de verdediging of zo.

Moet eigenlijk eerst zoveel mogelijk spelen, wat systemen uitproberen. Wat mij nu het beste ligt.

Voordat ik dure spelers ga halen, want haal ik nu een rechtsbuiten en dan er later achter komen dat bv 352 beter ligt... Dat schiet niet zo op.

Maar dat is wel leutig van deze modus, managen en zelf spelen. Denk dat ik de andere modes weinig ga gebruiken.

[ Voor 97% gewijzigd door Turfschipper op 06-04-2016 00:11 ]

• servival7
Je kan per speler instructies meegeven. Bijvoorbeeld dat je buitenspelers aan de zijlijn blijven of naar binnen snijden. Zelfde met backs: mee opkomen of achterin blijven. Ook kan je bij custom tacktics veranderen hoe breed je team staat. Of je veel druk of juist weinig druk wilt zetten etc.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Yep, heb het inmiddels gevonden. Heb heel FUT met de opties even goed doorgespit.

[ Voor 43% gewijzigd door Turfschipper op 06-04-2016 04:48 ]

Verwijderd

@Turfschipper
Je komt er vanzelf wel achter wat jij fijn vind werken wat betreft formatie. Ik ben begonnen met 433-4 en uiteindelijk overgestapt naar de 4321 omdat je dan met 3 (als het ware) spitsen kunt spelen tegen 2 (vaak langzame) centrale verdedigers en 2 fullbacks die vaak wat dieper op het veld staan waardoor je voor redelijk wat dreiging kunt zorgen op het middenveld en vooral tijdens de counter wanneer de tegenstander ook zijn fullbacks mee naar voren blijft. De andere formatie die ik gebruik is 4-1-2-1-2(2) / 4312 omdat het de ideale formaties zijn als je veel gebruik maakt van passing, daarnaast is deze formatie (voor mij) ideaal omdat je met 2 spitsen speelt zodat je nog makkelijk een rebound goaltje kunt meepikken. Daarnaast is de CAM positie bij deze formaties ook redelijk belangrijk aangezien hij ballen moet doorgeven naar 1 van de 2 spitsen of voor eigen succes moet gaan.

Voorbeelden van mijn voorste trio wanneer ik 4321 speel:
Reus, Aubameyang, Mkhitaryan/Costa/Robben/Bale

Voorbeelden van mijn voorste trio wanneer ik met 4-1-2-1-2(2) / 4312 speel:
Aubameyang, Reus (als LF = 7 chem)/ Robben (als RF = 7 chem)/ Lewa
Achter dat duo zet ik dan iemand met goede positionering zoals Muller of Kagawa.

• RikN89
Bossie schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 19:06:
Ik heb zojuist even een paar potjes gespeeld met Higuain/Dybala ipv Griezman/Benzema en dat ging niet onaardig. Echter terwijl ik mijn spitsen op transferlijst had heb ik met Aguero (loan) gespeeld en dat speelde bijzonder goed :)

In voorgaande FUT speelde ik vrijwel constant met hetzelfde team, en dit jaar gooi ik het juist regelmatig om qua spelers en formatie.

@Hierboven; Auba speelt idd erg lekker en zijn snelheid is echt een bizar wapen :)

Edit:
Om ook even mijn stats te posten:
149/99/221
596 scored, 759 Conceded.

Ik blijf steeds een beetje hangen in div 4/5 waardoor het aantal wedstrijden wel omhoog gaat, maar het gemiddelde steeds slechter word :o
Word je niet beter dan waardoor je hogerop komt?
RikN89 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:56:
[...]

Word je niet beter dan waardoor je hogerop komt?
Ik heb genoeg verbeterpunten, het is erg duidelijk dat het merendeel van mijn issues komen door fouten in de passing dus daar moet ik echt aan gaan werken. De volgende stap komt daarna wel weer :)

Mijn team speelt prima, ik moet er nu alleen meer uit gaan halen, en het aantal tegengoals door mijn fouten in de passing verminderen :X |:( Hoewel ik soms de indruk heeft dat passing een eigen wil waardoor de pass vaak onverwachts lang gaat terwijl ik simpel kort in gedachten had, misschien is dit met custom tactics te fine-tunen.

Ik speel overigens nu 41212-2 (balanced/team pressing).

• RikN89
Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:45:
[...]

Ik heb genoeg verbeterpunten, het is erg duidelijk dat het merendeel van mijn issues komen door fouten in de passing dus daar moet ik echt aan gaan werken. De volgende stap komt daarna wel weer :)

Mijn team speelt prima, ik moet er nu alleen meer uit gaan halen, en het aantal tegengoals door mijn fouten in de passing verminderen :X |:( Hoewel ik soms de indruk heeft dat passing een eigen wil waardoor de pass vaak onverwachts lang gaat terwijl ik simpel kort in gedachten had, misschien is dit met custom tactics te fine-tunen.

Ik speel overigens nu 41212-2 (balanced/team pressing).
Als ik je een tip mag geven: probeer de LT knop in te drukken (en te houden) nadat je een pass hebt gegeven. Hierdoor schermt de ontvanger de bal af en word je niet overhoop gelopen door instormende verdedigers. Daarnaast kun je ook nog eens lekker wegdraaien.
Pagina: 1 ... 58 ... 102 Laatste