Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat is geen issue, vaak ik vaak heb is dat de pass niet daar de speler gaat die ik in gedachten had.RikN89 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:03:
[...]
Als ik je een tip mag geven: probeer de LT knop in te drukken (en te houden) nadat je een pass hebt gegeven. Hierdoor schermt de ontvanger de bal af en word je niet overhoop gelopen door instormende verdedigers. Daarnaast kun je ook nog eens lekker wegdraaien.
Bijvoorbeeld als er twee spelers links van de speler staan en ik stuur een pass naar de speler die kort staat, de pass vrijwel altijd naar de speler die lang staat.
Vreemd genoeg, heb ik dit sinds ik van 433-5 naar 41212-2 geswitcht ben, misschien moet ik gewoon een paar automatismen afleren.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 06-04-2016 13:07 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Mijn top 5 doelpunten makers (met hun aantal wedstrijden er bij):
Robin van Persie - 116 uit 191
Wesley Sneijder - 67 uit 189
Memphis Depay - 62 uit 199
Arjen Robben - 58 uit 99
Wayne Rooney - 32 uit 88
In mijn fitness team heb ik verschillende spitsen gehad (Costa, Rooney, Lukaku, TIF Aduriz) maar de fijnste spits vind ik toch van Persie (speelt in mijn NL team trouwens).
op de ps4/xbox/pc?jongf7 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:40:
Mijn score is nu 234 - 77 - 188. Meestal schommel ik de laatste tijd tussen div 1 en 2. Helaas afgelopen dagen weer afgezakt naar div 3.
Mijn top 5 doelpunten makers (met hun aantal wedstrijden er bij):
Robin van Persie - 116 uit 191
Wesley Sneijder - 67 uit 189
Memphis Depay - 62 uit 199
Arjen Robben - 58 uit 99
Wayne Rooney - 32 uit 88
In mijn fitness team heb ik verschillende spitsen gehad (Costa, Rooney, Lukaku, TIF Aduriz) maar de fijnste spits vind ik toch van Persie (speelt in mijn NL team trouwens).
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
dan vind ik het hele nette cijfers met deze spelers.
Verwijderd

Wauw dit keer wel weer iemand van Twente
Waarom zou je dat willendavylomm schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:42:
Zijn er hier ook mensen die wagers spelen. of is hier een ander topic voor.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 16:35 ]
Florenzi/Carvajal en Luiz zullen ook niet goedkoop worden, maar idd weinig spannend deze week.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:12:
griezmann is wel gaaf. voor de rest vind ik het niet zo heel spannend.
Had gisteren wel een MOTM verwacht na de CL.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ik denk eigenlijk dat ze wel snel goedkoop zullen worden. Zeker met de huidige crash.Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:39:
[...]
Florenzi/Carvajal en Luiz zullen ook niet goedkoop worden, maar idd weinig spannend deze week.
Bijna niemand doet dat. De YouTubers doen dat ook niet meer, simpelweg omdat je je spelers/coins niet gemakkelijk kan overhevelen naar een ander account.davylomm schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:42:
Zijn er hier ook mensen die wagers spelen. of is hier een ander topic voor.
Verwijderd
Denk dat hij bedoeld om een wedstrijd te spelen en beide geld in te zettenchengbondkwok schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:03:
[...]
Bijna niemand doet dat. De YouTubers doen dat ook niet meer, simpelweg omdat je je spelers/coins niet gemakkelijk kan overhevelen naar een ander account.
Misschien na vanavond. Koning Zlatan!!Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 17:39:
[...]
Florenzi/Carvajal en Luiz zullen ook niet goedkoop worden, maar idd weinig spannend deze week.
Verwijderd
Gisteren kreeg geen enkele speler van Bayern of Barca (wat ook niet verdient zal zijn) een oranje MOTM kaart dus het lijkt mij sterk
Of anders Aguerro (ooo)
Zojuist toch ff een paar potjes achterelkaar punten kunnen sprokkelen, door lafjes defensief op de counter spelen
Met 4312 lukt dat aardig, maar met 41212-2 zou in theorie de deur helemaal op slot moeten zitten met een CDM vlak voor de verdediging.
Iemand nog tips voor een Serie A CAM/CDM?
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 06-04-2016 18:56 ]
Verwijderd
Bij mij liep de CDM ook gewoon mee naar voren ondanks dat ik hem totaal niet gebruikteBossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:46:
[...]
Of anders Aguerro (ooo)
Zojuist toch ff een paar potjes achterelkaar punten kunnen sprokkelen, door lafjes defensief op de counter spelen
Met 4312 lukt dat aardig, maar met 41212-2 zou in theorie de deur helemaal op slot moeten zitten met een CDM vlak voor de verdediging.
haha hij stijgt gelijk ook weer wat in waarde nu hij er niet bij zit
Serie A is Pogba als CAM en Nainggolan als CDM vaste prik. Heb je al een Nainggolan komt dan zijn IF of zijn andere kaart voor je andere teamBossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 18:46:
[...]
Of anders Aguerro (ooo)
Pereyra zou ik ook wel als CAM gebruiken. Pakte bij mij vaak een doelpunt mee. Marchisio als cdm zou ook kunnen.
Ik heb de bekende spelers al, zat te denken om een extra Cam of CDM te halen om een paar potjes als 4231 te spelen. Maar de meeste serie-a spelers zijn dusdanig all-round dat dit niet nodig blijktBean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:27:
[...]
Serie A is Pogba als CAM en Nainggolan als CDM vaste prik. Heb je al een Nainggolan komt dan zijn IF of zijn andere kaart voor je andere team![]()
Pereyra zou ik ook wel als CAM gebruiken. Pakte bij mij vaak een doelpunt mee. Marchisio als cdm zou ook kunnen.
Misschien is Salah nog wel leuk als extra (R)CAM als ik wat extra snelheid nodig heb.
Felipe Anderson zou ik wel eens willen zien als CAM. Alleen niet de short passing helaas.Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:32:
[...]
Ik heb de bekende spelers al, zat te denken om een extra Cam of CDM te halen om een paar potjes als 4231 te spelen. Maar de meeste serie-a spelers zijn dusdanig all-round dat dit niet nodig blijkt
Misschien is Salah nog wel leuk als extra (R)CAM als ik wat extra snelheid nodig heb.
snipen ben ik al redelijk snel na de release mee opgehouden. Dat was best kansloos.Ambianz schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:11:
heeft er iemand nog tips van methodes om wat te handelen? ben wat aan het proberen met snipen maar gaat niet erg vlot. snipe nu meestal op meerdere kaarten van 1500 a 2000 munten, lijkt wel of mensen beter opletten met verkopen in tegenstelling tot fifa van afgelopen jaren
Ik focus mijzelf nu op een aantal shirtjes die best goed lopen qua winst. Alleen grote aantallen zijn dat niet altijd.
Oeee die carvajal is wel echt een fijne kaart zeg!Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:53:
[afbeelding]
Wauw dit keer wel weer iemand van Twente
[...]
Waarom zou je dat willen?
ik hoop met de crash dat hij aan de einde van de periode rond de 50k zal zijn. Maar dat zal wel wishfull thinking zijnTo easy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:25:
[...]
Oeee die carvajal is wel echt een fijne kaart zeg!
Haha ik hoop dat alles minder dan 50k na die crash is ';). Nee het is een zere fijne kaart, maar ga toch mijn geld in aanvallers steken.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:27:
[...]
ik hoop met de crash dat hij aan de einde van de periode rond de 50k zal zijn. Maar dat zal wel wishfull thinking zijn
dat altijd. Backs vind ik het minst waard om te upgraden. Als ze maar kunnen rennen, dan vind ik al veel bestTo easy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:29:
[...]
Haha ik hoop dat alles minder dan 50k na die crash is ';). Nee het is een zere fijne kaart, maar ga toch mijn geld in aanvallers steken.
Haha rennen sws belangrijkst en een beetje lichaam als ze wat slomer gaan. Dan komt alles goed. Ja een tots aanvaller ofzo lijkt me echt nice!Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:32:
[...]
dat altijd. Backs vind ik het minst waard om te upgraden. Als ze maar kunnen rennen, dan vind ik al veel best
jammer dat de gold kaart van ronaldo zo sky high is, die zou ik nog wel willen proberen, maar ik vind hem nu way overpricedTo easy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:34:
[...]
Haha rennen sws belangrijkst en een beetje lichaam als ze wat slomer gaan. Dan komt alles goed. Ja een tots aanvaller ofzo lijkt me echt nice!
Ik gebruik op dit moment Callejon als CAM, bevalt me heel goed en pikt veel goals/assist mee.
Ben aan het sparen voor Pogba als CM, tot nu toe gebruik ik daar Marchisio en Pereyra en die bevallen me ook goed. Heb nog geen ervaring met Nainggolan en Mertens dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Nainggolan zou je echt eens moeten proberen. Gold kaart zit rond de 3k geloof ik. 2800 zelfs nu op de ps4.Jekke schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:42:
[...]
Ik gebruik op dit moment Callejon als CAM, bevalt me heel goed en pikt veel goals/assist mee.
Ben aan het sparen voor Pogba als CM, tot nu toe gebruik ik daar Marchisio en Pereyra en die bevallen me ook goed. Heb nog geen ervaring met Nainggolan en Mertens dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Het is uiteindelijk deze formatie geworden, veel gewisseld de afgelopen week maar dit speelt tot nu het leukstJekke schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:42:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/422990
Wissels moet ik nog halen, aangezien mijn bank vol zit met bronze+loan speler
ziet er goed uit. Maar waarom zet je je bank vol met bronze spelers? Dat doe ik alleen als ik online geen seasons speel. Op zich wel grappig. Denken ze een gemiddeld team te spelen en dan komen Ibra & friends in beeld. Niet zeldzaam wordt er dan alsnog gedisconnect.Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:29:
[...]
Het is uiteindelijk deze formatie geworden, veel gewisseld de afgelopen week maar dit speelt tot nu het leukst
http://www.futbin.com/16/squad/422990
Wissels moet ik nog halen, aangezien mijn bank vol zit met bronze+loan speler
Nainggollan en marchisio zijn allebij echt heel erg fijn. Dat vind ik, en heel veel andere ook als het goed is. Dus nainggollan eens erbij proberen vooral als cdm!Jekke schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:42:
[...]
Ik had geen muntjes meer overBean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:34:
[...]
ziet er goed uit. Maar waarom zet je je bank vol met bronze spelers? Dat doe ik alleen als ik online geen seasons speel. Op zich wel grappig. Denken ze een gemiddeld team te spelen en dan komen Ibra & friends in beeld. Niet zeldzaam wordt er dan alsnog gedisconnect.
Wel raar dat je wisselspelers ook in je overal rating worden meegenomen overigens.
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 06-04-2016 21:51 ]
haha dat kan ook een reden zijn
Heb hier diverse 44 rated spelers voor de losse online wedstrijden.
Nah, gewoon heul veul gaan spelen en rustig naar de volgende upgrade toe werken.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:52:
[...]
haha dat kan ook een reden zijnGaan traden dus, of EA blijmaken met poen
![]()
Heb hier diverse 44 rated spelers voor de losse online wedstrijden.
ff een paar titels achter elkaar en je bent er zoBossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:55:
[...]
Nah, gewoon heul veul gaan spelen en rustig naar de volgende upgrade toe werken.
Verwijderd
Ik vond Nainggollan behoorlijk tegenvallen. Hij zou sterk moeten zijn maar werd wedstrijd naar wedstrijd aan de kant gedrukt door vleugelspelers.To easy schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:45:
[...]
Nainggollan en marchisio zijn allebij echt heel erg fijn. Dat vind ik, en heel veel andere ook als het goed is. Dus nainggollan eens erbij proberen vooral als cdm!
meen je dat nou? Okee hij heeft niet de meeste fysiek, maar het is een onbegrensde stofzuiger!Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:30:
[...]
Ik vond Nainggollan behoorlijk tegenvallen. Hij zou sterk moeten zijn maar werd wedstrijd naar wedstrijd aan de kant gedrukt door vleugelspelers.
Verwijderd
Ik weet het niet maar het werkte voor mij niet. Jordi (MyUtd4Life) was het dacht ik met mij eens. Hij werd gewoon door zeg bijna iedereen aan de kant gedrukt terwijl ik hem toch als een hele andere speler ken. Hetzelfde geld voor Pjanic, hoewel zijn passing belachelijk goed zou zijn werkte het voor mij niet in mijn teamBean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:31:
[...]
meen je dat nou? Okee hij heeft niet de meeste fysiek, maar het is een onbegrensde stofzuiger!
pjanic werkt bij mij ook niet zo. Tsja nainggolan doet veel meer goed dan een enkele keer weggedrukt worden.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:40:
[...]
Ik weet het niet maar het werkte voor mij niet. Jordi (MyUtd4Life) was het dacht ik met mij eens. Hij werd gewoon door zeg bijna iedereen aan de kant gedrukt terwijl ik hem toch als een hele andere speler ken. Hetzelfde geld voor Pjanic, hoewel zijn passing belachelijk goed zou zijn werkte het voor mij niet in mijn team
Pogba speelt overigens ook goed als cdm.
Pjanic, is bij ook een "net niet" speler, en vrije trappen zijn sowieso niet mijn specialiteit. Hoewel ik meerdere opties zie om hem te vervangen (Salah/insigne (pace), Perisic, of misschien Cuadrado), ga ik eerst even een tijdje zo door.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:43:
[...]
pjanic werkt bij mij ook niet zo. Tsja nainggolan doet veel meer goed dan een enkele keer weggedrukt worden.
Pogba speelt overigens ook goed als cdm.
Naingolan (of naainaald volgens spellingscheck), loopt echt overal te stofzuigen.
Ik had overigens zojuist een potje waarbij ik stomverbaasd stond te kijken dat Pogba een kopduel verloor van David Silva, dus tja
ik vond pjanic (IF) nog het best als rechter CM. En dan puur gebruiken voor passing. Insigne IF heb ik als LF en ik vind die versie geweldig. Klein manneke, maar verassend sterk en snel in de duels. Als cam zou ik niet snel voor hem kiezen.Bossie schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:56:
[...]
Pjanic, is bij ook een "net niet" speler, en vrije trappen zijn sowieso niet mijn specialiteit. Hoewel ik meerdere opties zie om hem te vervangen (Salah/insigne (pace), Perisic, of misschien Cuadrado), ga ik eerst even een tijdje zo door.
Naingolan (of naainaald volgens spellingscheck), loopt echt overal te stofzuigen.
Ik had overigens zojuist een potje waarbij ik stomverbaasd stond te kijken dat Pogba een kopduel verloor van David Silva, dus tja
Haha david silva. Viel mij altijd op dat zijn stamina bij mij na 30 minuten al op is en bij andere spelers onbegrensd lijkt
Zojuist mn controller kapotgegooid nadat ik op onverklaarbare wijze 2 goals tegenkreeg in de slotfase tegen een veel mindere tegenstander en daardoor promotie verspeelde.
Ik kap er echt mee dit kkspel bezorgt me gewoon teveel frustratie door die enorme randomness.
je bent hier niet de enige, hier ook al in het begin een controller gesneuveld. Daarna geaccepteerd dat het er is en probeer mij er niet al te druk over te maken. Genoeg momenten dat je wel het geluk mee hebt en je tegenstander al het recht heeft om te flippen.RikN89 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:33:
Oke dat was het.
Zojuist mn controller kapotgegooid nadat ik op onverklaarbare wijze 2 goals tegenkreeg in de slotfase tegen een veel mindere tegenstander en daardoor promotie verspeelde.
Ik kap er echt mee dit kkspel bezorgt me gewoon teveel frustratie door die enorme randomness.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je de hele wedstrijd simpel de tegenstander dolt en door twee afgedwaalde corners je de promotie aan je neus voorbij ziet gaan. Heb dan echt zin om iemand van EA helemaal doormidden te trappen.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:34:
[...]
je bent hier niet de enige, hier ook al in het begin een controller gesneuveld. Daarna geaccepteerd dat het er is en probeer mij er niet al te druk over te maken. Genoeg momenten dat je wel het geluk mee hebt en je tegenstander al het recht heeft om te flippen.
hou mezelf maar voor dat ik het niet kan beinvloeden en dan maar niet al te druk over moet maken. Los van hoe frustrerend het is.RikN89 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:39:
[...]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je de hele wedstrijd simpel de tegenstander dolt en door twee afgedwaalde corners je de promotie aan je neus voorbij ziet gaan. Heb dan echt zin om iemand van EA helemaal doormidden te trappen.
Klopt, maar wat is dan het hele nut van spelen? Je speelt om tegenstanders in te maken, maar door die randomness maakt het allemaal niet uit schijnbaar.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:42:
[...]
hou mezelf maar voor dat ik het niet kan beinvloeden en dan maar niet al te druk over moet maken. Los van hoe frustrerend het is.
het is een stuk genuanceerder want het lijkt mij dat je tegenstanders er ook last van hebben. Maar het is irritant om niet in full control te zijn.RikN89 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 23:45:
[...]
Klopt, maar wat is dan het hele nut van spelen? Je speelt om tegenstanders in te maken, maar door die randomness maakt het allemaal niet uit schijnbaar.
Maar ja, als je fernando zijn actie zag vanavond tegen PSG, dan loopt het ook in het echt niet altijd als gepland
Yep, ben/was ik het inderdaad mee eens. Nainggolan heeft qua balance (84) en strength (78) ontzettend goede stats voor iemand die zo klein is, maar bij mij won hij erg weinig fysieke duels. Wellicht dat lengte daarbij toch een stuk belangrijker is dan gedacht. Dat merkte ik ook bij Ibrahimovic, die een enorm lage balance (41) heeft, maar die bleef bij mij altijd op z'n voeten staan.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 22:40:
[...]
Ik weet het niet maar het werkte voor mij niet. Jordi (MyUtd4Life) was het dacht ik met mij eens. Hij werd gewoon door zeg bijna iedereen aan de kant gedrukt terwijl ik hem toch als een hele andere speler ken. Hetzelfde geld voor Pjanic, hoewel zijn passing belachelijk goed zou zijn werkte het voor mij niet in mijn team
FIFA Benelux Administrator
De wedstrijden zelf worden nu wel lastig, zal voorlopig de laatste titel worden denk ik.
Hetzelfde voor Auba ook toch?MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 00:39:
[...]
Yep, ben/was ik het inderdaad mee eens. Nainggolan heeft qua balance (84) en strength (78) ontzettend goede stats voor iemand die zo klein is, maar bij mij won hij erg weinig fysieke duels. Wellicht dat lengte daarbij toch een stuk belangrijker is dan gedacht. Dat merkte ik ook bij Ibrahimovic, die een enorm lage balance (41) heeft, maar die bleef bij mij altijd op z'n voeten staan.
Verwijderd
Auba kun je ook makkelijk uit balans brengen vind ik zelf (soms ook niet). Denk dat het ook weer met het brakke spel te maken heeft aangezien ik Ibra ook zo vaak omver gekegeld heb met een speler als Lahm
Nainggolan als cdm doe je in ieder geval ook concessie ivm lengte. Maar zijn loopvermogen maakt zoveel goed. Zoveel te corrigeren, haast onuitputtelijk.MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 00:39:
[...]
Yep, ben/was ik het inderdaad mee eens. Nainggolan heeft qua balance (84) en strength (78) ontzettend goede stats voor iemand die zo klein is, maar bij mij won hij erg weinig fysieke duels. Wellicht dat lengte daarbij toch een stuk belangrijker is dan gedacht. Dat merkte ik ook bij Ibrahimovic, die een enorm lage balance (41) heeft, maar die bleef bij mij altijd op z'n voeten staan.
Maar Pogba als cdm werkt ook weet ik uit ervaring.
Ibra is erg makkelijk uit balans te brengen, zijn grootste/enige zwakte.
[ Voor 75% gewijzigd door Bean77 op 07-04-2016 08:02 ]
tot 6 am uk time. Zal wel weer uitgelopen zijn, jammer dit is mijn prime time trading tijd. Normaal erg veel leuke koopjes te doenThe DenMan schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:08:
Gepland onderhoud stond er op twiter.
edit, verkeerd gelezen, dacht tot 6am. Wat een bagger tijd om de servers eruit te halen zeg.
[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 07-04-2016 09:15 ]
Zo laat is het begonnen volgens mij. Ik kon er vannochtend rond 5 over 7 al niet meer op. Duurt tot 1 uur vanmiddag geloof ik.Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:12:
[...]
tot 6 am uk time. Zal wel weer uitgelopen zijn, jammer dit is mijn prime time trading tijd. Normaal erg veel leuke koopjes te doen
edit, verkeerd gelezen, dacht tot 6am. Wat een bagger tijd om de servers eruit te halen zeg.
Maintenance for #FUT will take place at 10pm PT/6am UK. The outage is expected to last for 6 hours.
football manager maar eens oppakken in de tijd dat de servers down zijn.The DenMan schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:30:
[...]
Zo laat is het begonnen volgens mij. Ik kon er vannochtend rond 5 over 7 al niet meer op. Duurt tot 1 uur vanmiddag geloof ik.
Maintenance for #FUT will take place at 10pm PT/6am UK. The outage is expected to last for 6 hours.
qua markt wel raar om te zien dat ibra 95 aan het opkrabbelen is van 680k naar nu zo'n 840k en dat IF reus gewoon zachtjes aan blijft zakken. Het is wel grillig.
Iets met alle skills op A snap ik niet en heb ik nog niet gehaald.
En de meest beroerde die ik nog moet is het halen van een winning streak Online draft toernooi.
Heb v*rdomme al mijn coins opgemaakt toen ik er klaar mee was, en hoe ga je makkelijk die 4 online winnen dan?
Iemand tips om deze te halen en om snel weer wat coins te maken in de huidige markt? (had er 1miljoen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
bepaalde shirtjes doen het nog steeds goed. Maar verken eerst hoe ze het doen voordat je een verkeerde inschatting maakt.Ricloo86 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:48:
Damn op 2 na alle trophies binnen.
Iets met alle skills op A snap ik niet en heb ik nog niet gehaald.
En de meest beroerde die ik nog moet is het halen van een winning streak Online draft toernooi.
Heb v*rdomme al mijn coins opgemaakt toen ik er klaar mee was, en hoe ga je makkelijk die 4 online winnen dan?
Iemand tips om deze te halen en om snel weer wat coins te maken in de huidige markt? (had er 1miljoen)
Andere optie zou kunnen zijn om te kijken van goede competities welke bin rond de 800-900 liggen en proberen op rustige momenten de spelers voor 650-700 binnen te halen.
Marges zoals in het begin zijn er bijna niet meer (behalve op bepaalde shirts). Ik denk dat je binsnipen niet wilt proberen met jouw ervaring
Was er al bang voor hahaBean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:56:
[...]
bepaalde shirtjes doen het nog steeds goed. Maar verken eerst hoe ze het doen voordat je een verkeerde inschatting maakt.
Andere optie zou kunnen zijn om te kijken van goede competities welke bin rond de 800-900 liggen en proberen op rustige momenten de spelers voor 650-700 binnen te halen.
Marges zoals in het begin zijn er bijna niet meer (behalve op bepaalde shirts). Ik denk dat je binsnipen niet wilt proberen met jouw ervaring![]()
Heb nu 6k, dus moet 15k hebben en dan nog maar voor elkaar krijgen 4 op rij te winnen.
Ik ben gestopt in divisie 3 met FUT, valt draft in bepaalde brackets? anders degradeer ik mijzelf even tot divisie 10 tegen de tijd dat ik 15k heb.
Heb destijds erg veel coins verdiend door het omzetten van spelers op positie, loont dat nog?
ik speel nauwelijks draft, maar volgens mij wordt daar geen onderscheid gemaakt qua niveau en zit alles in 1 pool. Misschien dat iemand anders hier zekerheid over kan geven?Ricloo86 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:06:
[...]
Was er al bang voor haha
Heb nu 6k, dus moet 15k hebben en dan nog maar voor elkaar krijgen 4 op rij te winnen.
Ik ben gestopt in divisie 3 met FUT, valt draft in bepaalde brackets? anders degradeer ik mijzelf even tot divisie 10 tegen de tijd dat ik 15k heb.
Heb destijds erg veel coins verdiend door het omzetten van spelers op positie, loont dat nog?
Ik ben niet zo in het omzetten van spelers naar andere posities. Volgens mij is dat niet erg lonend meer omdat er zoveel aanbod is inmiddels. Bepaalde positiekaartjes lm-lw-lf bijv. zijn nog wel veel waard.
Ik idd nog even wat "research" gedaan op futhead/bin en IF Salah/Anderson zouden inderdaad haalbaar moeten zijn. Dit zijn leuke opties om naar een echt pacey counterspel te kunnen switchen als het niet lukt met possesion play. Perisic blijft interessant, aangezien deze in mijn start team zat en simpelweg erg allround is en veel scoort.Bean77 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:34:
[...]
ziet er goed uit. Maar waarom zet je je bank vol met bronze spelers? Dat doe ik alleen als ik online geen seasons speel. Op zich wel grappig. Denken ze een gemiddeld team te spelen en dan komen Ibra & friends in beeld. Niet zeldzaam wordt er dan alsnog gedisconnect.
Deze twee waren eerst bijzonder prijzig, maar door de huidige market drops erg aantrekkelijk.
Ik zou zelf denk ik eerst Salah proberen. Anderson vind ik zelf een hele leuke LW, maar ik denk dat hij de short passing mist als cam. Eigenlijk hetzelfde als insigne. Te licht als cam, maar erg prettig als LW/LF.Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:51:
[...]
Ik idd nog even wat "research" gedaan op futhead/bin en IF Salah/Anderson zouden inderdaad haalbaar moeten zijn. Dit zijn leuke opties om naar een echt pacey counterspel te kunnen switchen als het niet lukt met possesion play. Perisic blijft interessant, aangezien deze in mijn start team zat en simpelweg erg allround is en veel scoort.
Deze twee waren eerst bijzonder prijzig, maar door de huidige market drops erg aantrekkelijk.
Qua markt worden de goedkope spelers niet goedkoper. Het zijn de dure spelers die voornamelijk aan het zakken zijn.
Gaat al goedkomen heb ik gezien, handelen hoef ik niet.Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:25:
[...]
ik speel nauwelijks draft, maar volgens mij wordt daar geen onderscheid gemaakt qua niveau en zit alles in 1 pool. Misschien dat iemand anders hier zekerheid over kan geven?
Ik ben niet zo in het omzetten van spelers naar andere posities. Volgens mij is dat niet erg lonend meer omdat er zoveel aanbod is inmiddels. Bepaalde positiekaartjes lm-lw-lf bijv. zijn nog wel veel waard.
Heb mijn club verkocht met spelers (waardeloze oranje spelers haha) en al redelijk wat clubitems en zit al op 42k.
Nu al mijn contracten verkopen, 1434 contracten (waarvan 511 goud waar ik gemiddeld 1k voor krijg haha).
een gouden contract voor gemiddeld 1k? ben heel erg benieuwd......Ricloo86 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:41:
[...]
Gaat al goedkomen heb ik gezien, handelen hoef ik niet.
Heb mijn club verkocht met spelers (waardeloze oranje spelers haha) en al redelijk wat clubitems en zit al op 42k.
Nu al mijn contracten verkopen, 1434 contracten (waarvan 511 goud waar ik gemiddeld 1k voor krijg haha).
Was even een beetje aan het kijken, voor 200 binnen seconde verkocht 500 ook en op 900/1000 verkoop ik ze ook gelijk, dus vind het wel prima.Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:45:
[...]
een gouden contract voor gemiddeld 1k? ben heel erg benieuwd......
blijft toch grappig dat handelen, net juventus stadion erop gezet voor 4k, gelijk verkocht haha
ik zou er maar niet teveel op rekenen op die bedragen. dat zijn mazzelbedragen zoals je dat wel vaker mee hebt geloof ikRicloo86 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:51:
[...]
Was even een beetje aan het kijken, voor 200 binnen seconde verkocht 500 ook en op 900/1000 verkoop ik ze ook gelijk, dus vind het wel prima.
blijft toch grappig dat handelen, net juventus stadion erop gezet voor 4k, gelijk verkocht haha
Zat altijd in divisie 3, toen mijn team omgegooid naar een Serie-A / BPL Hybrid en kwam toen in div 2 terecht. In het 2e seizoen meteen gepromoveerd naar divisie 1 en kan in de laatste wedstrijd zelfs de titel nog pakken van div 2
xbox, ps4, pc? Dat scheelt nogalJekke schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:59:
Ben eindelijk in divisie 1!
Zat altijd in divisie 3, toen mijn team omgegooid naar een Serie-A / BPL Hybrid en kwam toen in div 2 terecht. In het 2e seizoen meteen gepromoveerd naar divisie 1 en kan in de laatste wedstrijd zelfs de titel nog pakken
de ps4
kan je nu lekker tegen myutd4life gaan ballen
met welk team speel je nu?
hier lees ik ook over het kopen en verkopen van shirts. veel zul je hier dan toch niet mee verdienen lijkt me?
Idd, ik speel 4231 waarbij deze twee CAMs als R/LCAM ingezet kunnen worden; hun voornaamste doel is in de omschakeling de diepte in te gaan en Higuain te bedienen.Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:56:
[...]
Ik zou zelf denk ik eerst Salah proberen. Anderson vind ik zelf een hele leuke LW, maar ik denk dat hij de short passing mist als cam. Eigenlijk hetzelfde als insigne. Te licht als cam, maar erg prettig als LW/LF.
Qua markt worden de goedkope spelers niet goedkoper. Het zijn de dure spelers die voornamelijk aan het zakken zijn.
Maar even testen met de reguliere kaarten, of idd eerst met Salah ipv Pjanic.
dan is wat stamina ook handig lijkt mij als ze veel moeten gaan lopen.Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:16:
[...]
Idd, ik speel 4231 waarbij deze twee CAMs als R/LCAM ingezet kunnen worden; hun voornaamste doel is in de omschakeling de diepte in te gaan en Higuain te bedienen.
Maar even testen met de reguliere kaarten, of idd eerst met Salah ipv Pjanic.
ach je kan een geweldig team hebben en nog steeds niet goed kunnen spelen.davylomm schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:14:
nu ik dat hier allemaal lees, voel ik me echt slecht. heb nog nooit een speler boven de 100k gehad. Dit omdat ik gwn niet weet hoe ik makkelijk aan cash kom. echter zoek ik het niet om fifapoints te kopen. dus wil het gwn doen met wat ik heb.
hier lees ik ook over het kopen en verkopen van shirts. veel zul je hier dan toch niet mee verdienen lijkt me?
Maar handelen en veel geduld kan veel opleveren.
En vooral ook veel spelen, titels pakken levert leuke bedragen op met online seasons.
Ik heb in de beginperiode erg veel kunnen cashen.davylomm schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:14:
nu ik dat hier allemaal lees, voel ik me echt slecht. heb nog nooit een speler boven de 100k gehad. Dit omdat ik gwn niet weet hoe ik makkelijk aan cash kom. echter zoek ik het niet om fifapoints te kopen. dus wil het gwn doen met wat ik heb.
Shirtjes Ajax uit, opkopen voor max 400 en verkocht ze voor 1500.
Zelfde met de Feyenoord uit shirtjes.
Diverse badgets hetzelfde verhaal.
Snipen loonde in het begin nog goed, maar niet het meest leuke werk.
En heb veel IF kaarten gekocht, bv CM en dan omzetten naar CAM (als dat werkt met de speler) en dan in de nacht verkopen. Daar heb ik echt heeel veel mee verdiend.
Maar denk dat de rek daar nu wel uit is helaas.
Ik zie dat als ik mijn huidige team een paar dagen later had gekocht, dat ik door de waardevermindering al deze extras ook meteen had kunnen aanschaffenBean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:20:
[...]
dan is wat stamina ook handig lijkt mij als ze veel moeten gaan lopen.
[...]
ach je kan een geweldig team hebben en nog steeds niet goed kunnen spelen.
En vooral ook veel spelen, titels pakken levert leuke bedragen op met online seasons.
ik durf niet meer naar de waardes van mijn team te kijkenBossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:21:
[...]
Ik zie dat als ik mijn huidige team een paar dagen later had gekocht, dat ik door de waardevermindering al deze extras ook meteen had kunnen aanschaffen
Ik ben blij met mijn topteam, het speelt top. Grootste winst zit bij mezelf.
2e team staat goed, maar kan altijd beter richting IF kaarten. Op de achtergrond aan het traden.
Deze 2 teams heb ik nu staan.1e is wel bekend
http://www.futbin.com/16/squad/314708
http://www.futbin.com/16/squad/412883
bij 2e team heb ik kroos op de bank, maar met gundogan speelt het beter naar mijn gevoel.
jup, dat is eigenlijk de basis LF/RF. Spitsen kan je daar ook kwijt, maar hebben vaak wel een chem hit.servival7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:29:
ik was in de veronderstelling dat bij 4-3-2-1 je 3 voorste spelers alle 3 spitsen moeten zijn. Maar ik zie dat jij gewoon LF en RF daar hebt staan. Dat kan dus ook gewoon?
nee zeker waar. maar een speler als reus is wel een keer leuk om dan te proberen. maar daar heb je dan wel de munten voor nodigBean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:20:
[...]
dan is wat stamina ook handig lijkt mij als ze veel moeten gaan lopen.
[...]
ach je kan een geweldig team hebben en nog steeds niet goed kunnen spelen.
reus is wel leuk, kost iets van 57k (Ps4) maar kijk ook eens naar zijn stamina. Ook best een zwak punt.davylomm schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:31:
[...]
nee zeker waar. maar een speler als reus is wel een keer leuk om dan te proberen. maar daar heb je dan wel de munten voor nodig
Bovendien speelt haast iedereen met Reus wat het ook zwaar boring maakt (net als auba, walcott, sterling etc.).
Ik heb een tijdje met Ribery gespeeld ivm hem links, maar daar is ook niets mis mee en zeker een goed en goedkoper alternatief for Reus in Bundesliga team.Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:35:
[...]
reus is wel leuk, kost iets van 57k (Ps4) maar kijk ook eens naar zijn stamina. Ook best een zwak punt.
Bovendien speelt haast iedereen met Reus wat het ook zwaar boring maakt (net als auba, walcott, sterling etc.).
denk dat ik ribery idd maar eens moet gaan proberen.Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:58:
[...]
Ik heb een tijdje met Ribery gespeeld ivm hem links, maar daar is ook niets mis mee en zeker een goed en goedkoper alternatief for Reus in Bundesliga team.
verschil tussen ribery en reus valt ook nog wel mee. dan zou ik gelijk voor reus gaan ipv ribery.Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:58:
[...]
Ik heb een tijdje met Ribery gespeeld ivm hem links, maar daar is ook niets mis mee en zeker een goed en goedkoper alternatief for Reus in Bundesliga team.
Goedkope versie is schurrle, maar dat is geen wereldtopper helaas.
http://www.futbin.com/16/squad/424556
prima team met cuadrado zijn 5 skill moves kan je leuk de 16 indraaienservival7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:33:
Ik ha 4-3-2-1 ook eens proberen. Merk nu dat ik toch nog wel wat moeite heb om met 4-3-3 (2) de bal bij auba te krijgen. Een steekbal over de verdediging heen wippen werkt nog het best.
http://www.futbin.com/16/squad/424556
Als je die trucjes goed kan wel ja. Ik zit wat dat betreft nog in de beginnersfase.Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:34:
[...]
prima team met cuadrado zijn 5 skill moves kan je leuk de 16 indraaien
Ik speel nu met dit team:Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:01:
[...]
de ps4
kan je nu lekker tegen myutd4life gaan ballendie zit ook in div1 nog geloof ik.
met welk team speel je nu?
www.futhead.com/16/squads/11852461
Helemaal niet zo'n bijzonder team (helemaal als je sommige teams hier ziet), maar vind het heel fijn spelen. Wil Pogba nog als middelste CM, maar moet nog even sparen voordat ik hem heb.
dit is gewoon een prima team hoor, callejon zou ik nog vervangen, misschien wel daar door pogba.Jekke schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:44:
[...]
Ik speel nu met dit team:
Helemaal niet zo'n bijzonder team (helemaal als je sommige teams hier ziet), maar vind het heel fijn spelen. Wil Pogba nog als middelste CM, maar moet nog even sparen voordat ik hem heb.
Ik probeer te letten op de aantal sterren skill moves en de WF. Voorkeur is minimaal 4 WF en 4 skillmoves, dit kan lager zijn als een speler specifieke kwaliteiten heeft zoals een Auba. Lagere WF voor mijn LW/RW spelers mag ook maar dan moet het sterke been wel het tegenovergestelde zijn (RW = linksbenig etc.).
Al gaan deze spelregels niet altijd op, maar ik hou het wel als richtlijn aan.
Bellerin IF wel heerljik hoor!Jekke schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:44:
[...]
Ik speel nu met dit team:
Ik zit even wat uit te proberen om een team om Tevez te bouwen, iemand met suggesties of commentaar hierop? Dybala CAM twijfel ik vooral over, ook zou dit de eerste keer zijn dat ik van 433 afstap
http://www.futbin.com/16/squad/424761
Ik gebruik dit team, werkt voor mij perfect.Ambianz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:51:
[...]
Bellerin IF wel heerljik hoor!
Ik zit even wat uit te proberen om een team om Tevez te bouwen, iemand met suggesties of commentaar hierop? Dybala CAM twijfel ik vooral over, ook zou dit de eerste keer zijn dat ik van 433 afstap
http://www.futbin.com/16/squad/424761
http://www.futbin.com/16/squad/400311
Ik vind Dybala z'n passing onvoldoende voor CAM.
[ Voor 5% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-04-2016 13:53 ]
Hoe vind jij Pastore spelen?