Ambianz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:51:
[...]

Bellerin IF wel heerljik hoor!

Ik zit even wat uit te proberen om een team om Tevez te bouwen, iemand met suggesties of commentaar hierop? Dybala CAM twijfel ik vooral over, ook zou dit de eerste keer zijn dat ik van 433 afstap

http://www.futbin.com/16/squad/424761
Ik zou tevez (l spits) en Dybala (r spits ivm wf) zetten. Higuain zou ik verkopen en een andere cam ervoor halen. Pogba kan je als cam zetten en marchisio halen als cdm.
Verder een argentijnse coach met primera division (argentijnse divisie) zodat Tevez max 8 chem met o.a. loyalty kan halen.
Dat speelt prima zat :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
Ambianz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:55:
Ah! Ziet er inderdaad goed uit, kan dan altijd nog Khedira voor Naingolan wisselen omdat ik die toch wel erg fijn vind spelen. Meteen wat ruimte voor IF higuain.

Hoe vind jij Pastore spelen?
Ik vind Pastore een fijne dribbelaar die makkelijk tackles ontwijkt. Daarnaast prima passing en schieten vanaf de rand 16 levert ook nog wel eens een goal op.
Ik heb Khedira ivm zijn workrates, wil een puur verdedigende speler hebben daar.

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:43
Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:55:
[...]
Ik zou tevez (l spits) en Dybala (r spits ivm wf) zetten. Higuain zou ik verkopen en een andere cam ervoor halen.
Kijk met deze inkijken kom ik ergens, waarom de keuze voor Dybala als spits ipv Higuain? Ligt natuurlijk ook aan de persoon die speelt, dus ik ga allebei eens uitproberen denk ik

• Jekke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-12-2024
(jarig!)
Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:50:
[...]

dit is gewoon een prima team hoor, callejon zou ik nog vervangen, misschien wel daar door pogba.
Ik probeer te letten op de aantal sterren skill moves en de WF. Voorkeur is minimaal 4 WF en 4 skillmoves, dit kan lager zijn als een speler specifieke kwaliteiten heeft zoals een Auba. Lagere WF voor mijn LW/RW spelers mag ook maar dan moet het sterke been wel het tegenovergestelde zijn (RW = linksbenig etc.).
Al gaan deze spelregels niet altijd op, maar ik hou het wel als richtlijn aan.
Callejon lijkt inderdaad de minste speler, maar samen met Diego Costa heeft hij het meeste rendement in mijn team. Denk dus dat ik hem voorlopig lekker laat staan. Eigenlijk wilde ik ook iemand met 4 skillmoves en 4 wf, maar heb hem daar uitgeprobeerd ivm de link naar Diego Costa en dat beviel goed.
En wil Pogba denk ik als centrale CM gebruiken. Kan die mooi alle uittrappen wegkoppen naar een medespeler.

Met welk team speel jij dan?

• Jekke
(jarig!)
Ambianz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:58:
[...]

Kijk met deze inkijken kom ik ergens, waarom de keuze voor Dybala als spits ipv Higuain? Ligt natuurlijk ook aan de persoon die speelt, dus ik ga allebei eens uitproberen denk ik
In het begin had ik wat moeite met Dybala, maar nu ik eraan gewend ben speelt die heerlijk!
Al beviel Higuain me ook prima

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53
De 89 Higuain speelt top, uitstekend in het afronden. Ik prefereer hem boven Dybala, maar dat kan met mijn type spel te maken hebben. Meer gericht op passing dan op pace.
Ambianz schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:58:
[...]

dybala vind ik wendbaarder dan higuain. in de 16 is higuain wel beter, maar als je naar de 16 gaat heb ik liever dybala.
Jekke schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:58:
[...]

Callejon lijkt inderdaad de minste speler, maar samen met Diego Costa heeft hij het meeste rendement in mijn team. Denk dus dat ik hem voorlopig lekker laat staan. Eigenlijk wilde ik ook iemand met 4 skillmoves en 4 wf, maar heb hem daar uitgeprobeerd ivm de link naar Diego Costa en dat beviel goed.
En wil Pogba denk ik als centrale CM gebruiken. Kan die mooi alle uittrappen wegkoppen naar een medespeler.

Met welk team speel jij dan?
we zijn allemaal on the road naar het beste team. Dus je blijft altijd bezig je team up te daten. Callejon heb ik als gratis speler en is niet verkeerd, maar er zijn veel betere spelers

dit zijn mijn teams:
http://www.futbin.com/16/squad/314708
http://www.futbin.com/16/squad/412883
ik speel ze om en om in seasons.
Nachtapotheker schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:05:
De 89 Higuain speelt top, uitstekend in het afronden. Ik prefereer hem boven Dybala, maar dat kan met mijn type spel te maken hebben. Meer gericht op passing dan op pace.
een 89 higuain is wat anders dan de gold higuain. Maar dan nog, ik vond IF Tevez en SIF dybala een fantastisch duo toen ik ze had met SIF Pogba destijds als cam erachter (en IF Nainggolan als cdm)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jekke
(jarig!)
Dat zijn wel hele zieke teams, had ik maar zoveel coins haha.
Heb in het begin wel gehandeld in spelers, maar heb daar nou ook weer niet zoveel mee verdiend.
En had een beetje pech met mijn aankopen voor de TOTY crash, zoals De Bruyne voor 120k. (Die zit nog mooi in mijn 2e team)
Had geen rekening gehouden met de crash, goed leermomentje voor Fut 17.

Koop je ook coins/fifapoints of heb je alles zelf bij elkaar gespeeld.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:05:
[...]
Hetzelfde voor Auba ook toch?
Mwah, bij Aubameyang is gewoon dat hij erg snel is (joh), maar daarnaast niet uitblinkt in dribbelen en bijvoorbeeld longshots. Daardoor is hij met mijn speelstijl een stuk minder overtuigend, dan bij de gemiddelde pace abuser. Goals maak ik er wel mee hoor (toch Niels? :9), maar hij is zeker niet beste speler uit mijn team.
Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 07:59:
Nainggolan als cdm doe je in ieder geval ook concessie ivm lengte. Maar zijn loopvermogen maakt zoveel goed. Zoveel te corrigeren, haast onuitputtelijk.
Maar Pogba als cdm werkt ook weet ik uit ervaring.

Ibra is erg makkelijk uit balans te brengen, zijn grootste/enige zwakte.
Dat laatste ervaar ik echt niet zo, bij mij juist amper van de bal te krijgen. Zelf vind ik een CDM die wat langer dan gemiddeld is erg handig, omdat je dan inkomende middenvelders toch vrij makkelijk van de bal kan beuken. En met mijn speelstijl is het dan niet nodig dat CDM spel gaat verdelen of hele veld over rent. Zolang hij de bal binnen niet al te lange tijd bij iemand van de juiste kleur kan krijgen is het goed :P

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:47:
[...]

Mwah, bij Aubameyang is gewoon dat hij erg snel is (joh), maar daarnaast niet uitblinkt in dribbelen en bijvoorbeeld longshots. Daardoor is hij met mijn speelstijl een stuk minder overtuigend, dan bij de gemiddelde pace abuser. Goals maak ik er wel mee hoor (toch Niels? :9), maar hij is zeker niet beste speler uit mijn team.
Uh? https://streamable.com/u18y

Zelf zo geen beelden van mijn longshots met Aubameyang maar hij kan het wel degelijk :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:51:
[...]

Zelf zo geen beelden van mijn longshots met Aubameyang maar hij kan het wel degelijk :P
vanavond weer!! _/-\o_
Jekke schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:42:
[...]

Dat zijn wel hele zieke teams, had ik maar zoveel coins haha.
Heb in het begin wel gehandeld in spelers, maar heb daar nou ook weer niet zoveel mee verdiend.
En had een beetje pech met mijn aankopen voor de TOTY crash, zoals De Bruyne voor 120k. (Die zit nog mooi in mijn 2e team)
Had geen rekening gehouden met de crash, goed leermomentje voor Fut 17.

Koop je ook coins/fifapoints of heb je alles zelf bij elkaar gespeeld.
beide, fifapoints, geluk en voornamelijk traden. Als je een paar goede goudmijntjes hebt kan je er flink mee verdienen.
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:47:
[...]

[...]

Dat laatste ervaar ik echt niet zo, bij mij juist amper van de bal te krijgen. Zelf vind ik een CDM die wat langer dan gemiddeld is erg handig, omdat je dan inkomende middenvelders toch vrij makkelijk van de bal kan beuken. En met mijn speelstijl is het dan niet nodig dat CDM spel gaat verdelen of hele veld over rent. Zolang hij de bal binnen niet al te lange tijd bij iemand van de juiste kleur kan krijgen is het goed :P
Ik kan mij voorstellen dat auba bij jou niet zo werkt, zal voornamelijk met zijn 3* skillmoves te maken hebben ;) Zonder gekheid, jouw speelstijl vraagt meer op andere type spelers.
Ibra dan voor jou wel ideaal. Super goed aan de bal, ballcontrol, dribbling. Maar als hij in een sprint zit dan raakt hij wel bij mij uit balans als er iemand tegenaan beukt. Hij heeft wel zijn kracht waardoor hij niet valt.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:51:
[...]

In het echt kan hij echt fantastisch voetballen. Was met maat naar Borussia Dortmund - Tottenham Hotspur gegaan (geweldige ervaring, stadion is echt fantastisch). In FIFA is hij nog niet zó goed. Gelukkig maar, denk ik, want anders zou werkelijk íedereen hem opstellen.

Verwijderd

Liverpool gaat Gekloppt worden inderdaad *O*
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:55:
[...]

In het echt kan hij echt fantastisch voetballen. Was met maat naar Borussia Dortmund - Tottenham Hotspur gegaan (geweldige ervaring, stadion is echt fantastisch). In FIFA is hij nog niet zó goed. Gelukkig maar, denk ik, want anders zou werkelijk íedereen hem opstellen.
Ze hebben goede voetballers in Fifa volgens mij ook verpest door ze een lage balance te geven. Afgezien van de Messi's natuurlijk aangezien die Canadese lui geobsedeerd zijn door Barca en Real.

We hadden het laatst tijdens een potje toch ook over het feit dat een niet voetballand een voetbalspel gaat maken of niet :+ ?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 14:58 ]

MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:55:
[...]

haha iedereen stelt hem al zowat op. Dan zou die nog verder overrated zijn. long shots kan misschien meer, maar zo snel vind ik hem ook weer niet.

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:55:

Ze hebben goede voetballers in Fifa volgens mij ook verpest door ze een lage balance te geven. Afgezien van de Messi's natuurlijk aangezien die Canadese lui geobsedeerd zijn door Barca en Real.

We hadden het laatst tijdens een potje toch ook over het feit dat een niet voetballand een voetbalspel gaat maken of niet :+ ?
dan moeten wij maar een leading ijshockey spel ontwikkelen :P

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:01:
[...]

dan moeten wij maar een leading ijshockey spel ontwikkelen :P
Basketbal en American football (het echte voetbal aldus de Amerikanen :')) kunnen wij ook wel doen. Kijken of die Amerikanen zich dan ook zo lopen te ergeren aan dat de regels niet nageleefd worden.

IF Florenzi ook verkocht gisteren. Stond vanochtend op 34k en nu weer op 44k :') Er is ook echt geen touw aan vast te knopen hoe sommige Fifa debielen denken.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:05:
[...]

Basketbal en American football (het echte voetbal aldus de Amerikanen :')) kunnen wij ook wel doen. Kijken of die Amerikanen zich dan ook zo lopen te ergeren aan dat de regels niet nageleefd worden.

IF Florenzi ook verkocht gisteren. Stond vanochtend op 34k en nu weer op 44k :') Er is ook echt geen touw aan vast te knopen hoe sommige Fifa debielen denken.
ik zei het vanochtend ook al. er is geen touw aan vast te knopen hoe alles zich ontwikkelt qua prijzen.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:10:
[...]

ik zei het vanochtend ook al. er is geen touw aan vast te knopen hoe alles zich ontwikkelt qua prijzen.
Over het hoofd gezien denk ik. De 81 SIF was ook eerst rond de 110 en staat nu op 188 zie ik :') Wat de gek er voor geeft zullen we maar zeggen....
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:25:
[...]

Over het hoofd gezien denk ik. De 81 SIF was ook eerst rond de 110 en staat nu op 188 zie ik :') Wat de gek er voor geeft zullen we maar zeggen....
en dat voor - in mijn ogen - minst belangrijke posities in het team lol

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:27:
[...]

en dat voor - in mijn ogen - minst belangrijke posities in het team lol
Ik gebruik mijn fullbacks eigenlijk voor zowel aanvallen als verdedigen (duh) dus voor mij is het wel belangrijk dat ik een goede heb maar zulke bedragen gaan echt nergens over.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:30:
[...]

Ik gebruik mijn fullbacks eigenlijk voor zowel aanvallen als verdedigen (duh) dus voor mij is het wel belangrijk dat ik een goede heb maar zulke bedragen gaan echt nergens over.
als ik met een back opstoom, dan krijg ik vaak een counter over dezelfde kant als hij nog niet in positie is. Daar bedank ik voor :P
Dus minimaal 85 snelheid en de hoe hoger def en fysiek zijn hoe beter. 80/90k voor een back in een topteam, meer betaal ik er niet meer voor.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:33:
[...]

als ik met een back opstoom, dan krijg ik vaak een counter over dezelfde kant als hij nog niet in positie is. Daar bedank ik voor :P
Dus minimaal 85 snelheid en de hoe hoger def en fysiek zijn hoe beter. 80/90k voor een back in een topteam, meer betaal ik er niet meer voor.
Neem er altijd maar 1 mee. Het ligt eraan van welke kant ik opbouw. Als je op de radar kijkt zie je vaak ook wel 3 mensen staan waarmee ik mij op zich prima red als ik niet te agressief ga aanvallen na heel veel schoten die mis gaan bijvoorbeeld :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:36:
[...]

Neem er altijd maar 1 mee. Het ligt eraan van welke kant ik opbouw. Als je op de radar kijkt zie je vaak ook wel 3 mensen staan waarmee ik mij op zich prima red als ik niet te agressief ga aanvallen na heel veel schoten die mis gaan bijvoorbeeld :P
dan hoef je maar 1 keer niet lekker van verdediger te switchen dan heb je er nog maar 2 over. Nee, ik ben daar erg behoudend in. Pogba is heerlijk om mee op te komen en die het spel goed kan verdelen.
In mijn 2e team heb ik dat veel meer met Gundogan dan met Kroos.

overigens zijn de kids weer uit school. Trading tijd is bijna voorbij voor de echte koopjes :(

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:44:
[...]

vertel maar, welk type ben jij met je auba? ;) :P
2 (soort van aangezien ik graag de bal heb maar wel vooruit wil spelen) en 4 uiteraard. Misschien ook een beetje 10 maar ben alles behalve een pace hoer aangezien ik totaal niet kan vertrouwen op een 1 vs 11 spel met hoe het er soms aan toe gaat wat betreft fouten in het spel.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:49:
[...]

2 (soort van aangezien ik graag de bal heb maar wel vooruit wil spelen) en 4 uiteraard. Misschien ook een beetje 10 maar ben alles behalve een pace hoer aangezien ik totaal niet kan vertrouwen op een 1 vs 11 spel met hoe het er soms aan toe gaat wat betreft fouten in het spel.
haha, probeer objectief naar mezelf te kijken en denk dat ik 3 en 10 ben. dat laatste behalve dat ik een fantastische verdediger ben :P Dat is nog een puntje ter verbetering :P

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:00

Turfschipper

Hup NAC

Interresante knop om mee te verdedigen, L2.....

Ik ben nu zo ver kwa verdediging:

- sliding vierkant
- bodycheckje/voet ervoor rondje
- richting de bal kruisje
- Zijdelings meelopen L2
- keeper uitkomen driehoekje

Nu lees ik nog dat je een 2de man erbij kan roepen. Nog ff uitvogelen hoe dat gaat.

Maar dan heb je alle verdedigende knop opties gehad he? Daar moet je het mee doen?

• servival7
4 ;(

Ik weet zelf ook niet hoe ik in divisie 5 terecht ben gekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door servival7 op 07-04-2016 16:00 ]

Turfschipper schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:00:

- sliding vierkant
- Zijdelings meelopen L2

Nu lees ik nog dat je een 2de man erbij kan roepen. Nog ff uitvogelen hoe dat gaat.

Maar dan heb je alle verdedigende knop opties gehad he? Daar moet je het mee doen?
en al die opties vooral niet door elkaar halen danwel vergeten in het heetst van de strijd :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
servival7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:00:
[...]

4 ;(

Ik weet zelf ook niet hoe ik in divisie 5 terecht ben gekomen.
Gaat om de tegenstander he, niet om jezelf.
Dan zou een newb juist wel makkelijk zijn als je daar tegen speelt. :)

• servival7
dutchgio schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:02:
[...]

Gaat om de tegenstander he, niet om jezelf.
Dan zou een newb juist wel makkelijk zijn als je daar tegen speelt. :)
Er werd toch gevraagd welke je zelf was?

irritantste tegenstander vind ik 2. Niet bij te houden die gasten.

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 07-04-2016 16:04 ]

servival7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:03:
[...]

Er werd toch gevraagd welke je zelf was?
ach we beginnen allemaal als 4 elke versie van fifa :p

• dutchgio
of als 1. :+
dat zijn we allemaal, we durven het alleen niet toe te geven :P ;)

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik sta er niet tussen! Lol.

Vraag me af hoe je een pacehoer kan zijn aan het begin. Want heb nog niet eens een hoer, laat staan pace.
--

Heb al een paar keer gehad dat mensen stopten als ik 2 of 3-0 maak, maar dat is wel netjes zeg. Krijg toch steeds de overwinning.

[ Voor 96% gewijzigd door Turfschipper op 07-04-2016 16:24 ]

• dutchgio
Ja dat is prima, mooi snel potje. :)
Al wil je natuurlijk liever gewoon de 10-0 halen. :+

Ik mis ook de tijdrekker bij 1-0 voor vanaf de 60e minuut.. :/

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 07-04-2016 16:27 ]

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:25:
Paar keer gehad met een uitschieter naar de de 15-0 (iemand had er naar 10-0 geen zin meer in en ging zelf maar eigen goals scoren :P

P.s. Denk dat Jordi nog steeds nachtmerries heeft van die uitslag (10-0) als Feyenoord supporter :+
dutchgio schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:25:

Ik mis ook de tijdrekker bij 1-0 voor vanaf de 60e minuut.. :/
Tsja bij 4-0 voorsprong bij rust haakt 2/3 al af. Beetje kansloos. Maar ingemaakt worden is ook niet heel erg leuk.

• servival7
Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:04:
[...]

Tsja bij 4-0 voorsprong bij rust haakt 2/3 al af. Beetje kansloos. Maar ingemaakt worden is ook niet heel erg leuk.
Ik doe het zelf ook wel eens. Vooral bij van die potjes met lag. Dan ga ik niet 90 minuten naar haperende mannetjes zitten kijken.
servival7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:06:
[...]

Ik doe het zelf ook wel eens. Vooral bij van die potjes met lag. Dan ga ik niet 90 minuten naar haperende mannetjes zitten kijken.
Ik had gisteren iemand die disconnecte nadat hij tegen de verhouding in de 2-1 scoorde :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

servival7 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:06:
[...]

tsja ik speel met lag altijd door, geen zin in coin penalties etc.

Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:53:
[...]

Ik had gisteren iemand die disconnecte nadat hij tegen de verhouding in de 2-1 scoorde :X
misschien dacht die dat hij daarmee de winst had veiliggesteld

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:53:
[...]

misschien dacht die dat hij daarmee de winst had veiliggesteld
uiteraard, 3 punten voor hem :O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:55:
[...]

uiteraard, 3 punten voor hem :O
kansloze gasten ook. Ik snap niet dat ze er lol aan hebben.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Dat is wel smerig zeg, hehe.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Net mijn eerst omhaal goal gemaakt met Zlatan. En ook nog eens de 100ste goal van Zlatan :). Wel 3-4 verloren verdomme haha.

Verwijderd

Bean77 ze hebben je toegevoegd :+:
Inform Lover - Don't we all love informs? But this dude loves them way too much, with a full inform squad, whether it's only an 80 rated IF, he will have it rather than using a non IF 84 rated player in that position.

En de toekomstige Niels ook:
Runs to the camera after each goal - The most ugly and annoying celebration imo. And when you meet this guy, he always seems to score a lot of goals, as if the game encourages the guys who go to the camera.
Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:53:
[...]

tsja ik speel met lag altijd door, geen zin in coin penalties etc.
Inmiddels boeit mij dat ook niet meer zoveel. Sommige potjes komt mijn tegenstander overal mee weg en als er dan ook nog lag is dan heb ik geen zin om er nog meer tijd aan te verdoen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 21:13 ]

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:03:
Bean77 ze hebben je toegevoegd :+:
Inform Lover - Don't we all love informs? But this dude loves them way too much, with a full inform squad, whether it's only an 80 rated IF, he will have it rather than using a non IF 84 rated player in that position.

En de toekomstige Niels ook:
Runs to the camera after each goal - The most ugly and annoying celebration imo. And when you meet this guy, he always seems to score a lot of goals, as if the game encourages the guys who go to the camera.

[...]

Inmiddels boeit mij dat ook niet meer zoveel. Sommige potjes komt mijn tegenstander overal mee weg en als er dan ook nog lag is dan heb ik geen zin om er nog meer tijd aan te verdoen.
Haha de inform lover, tsja, past helemaal bij mij idd :)
Mocht er een "runs to corner flag and kicks that flag" groep komen, dan is die ook van toepassing ;)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:21:
[...]

Mocht er een "runs to corner flag and kicks that flag" groep komen, dan is die ook van toepassing ;)
Haha de rijke tatta's van fifa hoor jij bij ;).

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:21:
[...]

Hehe dacht ik :P Runs to the corner flag is niet echt speciaal ja. Replays skippen doe ik alleen maar wanneer mijn tegenstanders dat ook doen. Van mij part halen ze volgend jaar de opstellingen nog een keer zien, halve minuut replays naar een doelpunt er uit zodat er wat meer spel is en wat minder onzin. Als ik onzin wil zien dan kijk ik wel gewoon TV :+ FUT is een stuk sneller dan de rest van de spellen zoals Pro Club maar al die replays halen echt het hele ritme uit het spel.

• davylomm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-08-2024
Turfschipper schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:00:

- sliding vierkant
- Zijdelings meelopen L2

2e man aanroepen is vgm met R1
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:34:
[...]

Hehe dacht ik :P Runs to the corner flag is niet echt speciaal ja. Replays skippen doe ik alleen maar wanneer mijn tegenstanders dat ook doen. Van mij part halen ze volgend jaar de opstellingen nog een keer zien, halve minuut replays naar een doelpunt er uit zodat er wat meer spel is en wat minder onzin. Als ik onzin wil zien dan kijk ik wel gewoon TV :+ FUT is een stuk sneller dan de rest van de spellen zoals Pro Club maar al die replays halen echt het hele ritme uit het spel.
eens, er mag zeker meer snelheid in het spel komen, zeker de te skippen gedeeltes gewoon anders inrichten zodat het gelijk door kan.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:47:
[...]

eens, er mag zeker meer snelheid in het spel komen, zeker de te skippen gedeeltes gewoon anders inrichten zodat het gelijk door kan.
Gewoon dat 1 van beiden hem kan skippen zou al heel wat schelen. Ik heb zelfs een keer moeten zien hoe alle spelers naar de juiste positie liepen voor een vrije trap, volgens mij duurde dit in totaal ook nog een halve minuut. Daarnaast mogen ze mensen die het spel opzettelijk pauzeren ook wel straffen.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:53:
[...]

Gewoon dat 1 van beiden hem kan skippen zou al heel wat schelen. Ik heb zelfs een keer moeten zien hoe alle spelers naar de juiste positie liepen voor een vrije trap, volgens mij duurde dit in totaal ook nog een halve minuut. Daarnaast mogen ze mensen die het spel opzettelijk pauzeren ook wel straffen.
Of dat je extreem aanvallend kan instellen bij mensen die de bal rustig rondtikken in hun verdediging. Nu is het bij de meest aanvallende optie nog te braaf.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:57:
[...]

Of dat je extreem aanvallend kan instellen bij mensen die de bal rustig rondtikken in hun verdediging. Nu is het bij de meest aanvallende optie nog te braaf.
Je kunt proberen om tijdens zo'n wedstrijd de pressure (Defence) op 100 te zetten en agressie ook redelijk hoog. Zelf nog nooit gedaan omdat ik voornamelijk counter h***** tegen kom maar het is misschien een optie om nog meer mensen rond de 16 te krijgen :P
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:20:
[...]

Je kunt proberen om tijdens zo'n wedstrijd de pressure (Defence) op 100 te zetten en agressie ook redelijk hoog. Zelf nog nooit gedaan omdat ik voornamelijk counter h***** tegen kom maar het is misschien een optie om nog meer mensen rond de 16 te krijgen :P
soms kom je een doelpunt achter en dan gooit je tegenstander de boel op slot en gaat frustreren met de bal rond te spelen achterin. Vaak heb je dan te weinig spelers voorin om echt als team flink druk te zetten. Dat zou wel een toevoeging zijn.

Nu naar Auba aan het kijken, zwaar overrated in fifa16 ;)

• dutchgio
Iets met 37 goals in 39 wedstrijden... En dat niet eens in Fifa. :+
dutchgio schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:39:
Iets met 37 goals in 39 wedstrijden... En dat niet eens in Fifa. :+
ik zie hem niet meer op het veld ;) >:)

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:49:
[...]

ik zie hem niet meer op het veld ;) >:)
Pulisic <3 Hopelijk krijgt hij als Amerikaan volgend jaar ook een beetje een leuke kaart. Amerikanen zijn sowieso superieur in alles dus ik verwacht in Fifa 17 minimaal een 95 kaart :+
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:51:
[...]

Pulisic <3 Hopelijk krijgt hij als Amerikaan volgend jaar ook een beetje een leuke kaart. Amerikanen zijn sowieso superieur in alles dus ik verwacht in Fifa 17 minimaal een 95 kaart :+
ik ken geen goede amerikaan in fifa 16 hoor

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:54:
[...]

ik ken geen goede amerikaan in fifa 16 hoor
Was meer een grap maar zijn kaart is volgend jaar net zo slecht gok ik terwijl het een redelijk goede speler is (nu al).

http://www.futbin.com/16/player/7493/Opara

Meest verschrikkelijke Amerikaan om tegen te komen gok ik.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:57:
[...]

Was meer een grap maar zijn kaart is volgend jaar net zo slecht gok ik terwijl het een redelijk goede speler is (nu al).

http://www.futbin.com/16/player/7493/Opara

Meest verschrikkelijke Amerikaan om tegen te komen gok ik.
ben totaal niet onder de indruk wat ik nu van hem zie. Mag blij zijn met 68 kaart ofzo.

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 22:59:
[...]

ben totaal niet onder de indruk wat ik nu van hem zie. Mag blij zijn met 68 kaart ofzo.
Pulisic zit niet in FUT als je dat bedoeld. Kan daarnaast zo even niks vinden van zijn eerste Bundesliga wedstrijd maar daar zag je wel hoe goed hij nu al is als de rest van Dortmund ook gewoon goed speelt (want dat was het niet echt vandaag).

Enige wat ik zo kon vinden is dit: https://streamable.com/kjlh

Slecht verdedigd maar nog wel mooi ingeschoten.

Over Opara, hij speelt beter dan zijn kaart doen vermoeden. Ben hem nu al een paar keer tegen gekomen en het is echt een pain in the ass.
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:05:
[...]

Pulisic zit niet in FUT als je dat bedoeld. Kan daarnaast zo even niks vinden van zijn eerste Bundesliga wedstrijd maar daar zag je wel hoe goed hij nu al is als de rest van Dortmund ook gewoon goed speelt (want dat was het niet echt vandaag).

Enige wat ik zo kon vinden is dit: https://streamable.com/kjlh

Slecht verdedigd maar nog wel mooi ingeschoten.

Over Opara, hij speelt beter dan zijn kaart doen vermoeden. Ben hem nu al een paar keer tegen gekomen en het is echt een pain in the ass.
tsja in een goed team is het altijd makkelijk meevoetballen. We zien wel over een paar jaar. Zoveel talenten die het niet maken/halen.

Hij gaat nooit interessant worden in fifa, want hij matched niet met Pogba :P of met Tevez >:) en ook al niet met Ibra :9~

Verwijderd

Bean77 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:08:
[...]

tsja in een goed team is het altijd makkelijk meevoetballen. We zien wel over een paar jaar. Zoveel talenten die het niet maken/halen.

Hij gaat nooit interessant worden in fifa, want hij matched niet met Pogba :P of met Tevez >:) en ook al niet met Ibra :9~
Pogba bijna nooit tegen gekomen en de andere 2 kan ik op zich wel makkelijk uitschakelen. Het is altijd nog de speler (met de controller) in plaats van de spelers die het verschil gaat maken. Denk dat iedereen wel zilveren teams tegen komt en verliest. Daarnaast ga je met supersterren teveel vertrouwen op hun kunnen. Als Pulisic in het spel zat wou ik hem best wel eens opstellen tegen Jordi om te laten zien dat het prima werkt om met mindere spelers te spelen. Je kunt ook beter een tijd met mindere spelers spelen om zo beter de passing onder controle te krijgen.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:29:
[...]

Paar keer gehad met een uitschieter naar de de 15-0 (iemand had er naar 10-0 geen zin meer in en ging zelf maar eigen goals scoren :P

P.s. Denk dat Jordi nog steeds nachtmerries heeft van die uitslag (10-0) als Feyenoord supporter :+
Ik kan me wel een 6-0 overwinning herinneren, waarbij ik niet competitief speelde :+ . Verder zie je in seizoenen weinig grote uitslagen, omdat je (niet op basis van je divisie imo) op ELO-ranking match krijgt. Dan moet je het voornamelijk van de vriendschappelijke wedstrijden hebben.
Over dat tweede: Reported, Ignored, Banned. :w

Maar over die discussie van spelers met een minder hoge rating, die kunnen gewoon vrijwel hetzelfde spelen als hoog beoordeelde kaarten. Want als je ziet hoe ontiegelijk goed sommige zilver-teams zijn in FUT, dan ben je daar met je sterke gouden team niet tegen opgewassen. Nu zal dat bij sommige spelers door onderschatting ("ach, het zijn maar silvers, die kunnen vast niet veel") komen, maar vaak zorgen die tegenstanders er juist voor dat je met paar doelpunten verschil genakt wordt.

Als je de gouden spelers vergelijkt merk je ook regelmatig dat rating niet veel uitmaakt. Daarom is mijn advies ook altijd te kijken naar hoe een speler daadwerkelijk speelt, in plaats van zijn rating en al helemaal of het een in form is of niet. Zeer zelden heb ik ervaren dat een IF, die slechts op een paar eigenschappen enkele punten beter is, (significant) beter speelt dan zijn NIF. Dat is ook de reden dat ik vaak in dit topic advies geef om in een team minder naar IFs te kijken, maar juist teams op te bouwen uit goede NIFs.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:37:
[...]

Ik kan me wel een 6-0 overwinning herinneren, waarbij ik niet competitief speelde :+ . Verder zie je in seizoenen weinig grote uitslagen, omdat je (niet op basis van je divisie imo) op ELO-ranking match krijgt. Dan moet je het voornamelijk van de vriendschappelijke wedstrijden hebben.

Maar over die discussie van spelers met een minder hoge rating, die kunnen gewoon vrijwel hetzelfde spelen als hoog beoordeelde kaarten. Want als je ziet hoe ontiegelijk goed sommige zilver-teams zijn in FUT, dan ben je daar met je sterke gouden team niet tegen opgewassen. Nu zal dat bij sommige spelers door onderschatting ("ach, het zijn maar silvers, die kunnen vast niet veel") komen, maar vaak zorgen die tegenstanders er juist voor dat je met paar doelpunten verschil genakt wordt.

Als je de gouden spelers vergelijkt merk je ook regelmatig dat rating niet veel uitmaakt. Daarom is mijn advies ook altijd te kijken naar hoe een speler daadwerkelijk speelt, in plaats van zijn rating en al helemaal of het een in form is of niet. Zeer zelden heb ik ervaren dat een IF, die slechts op een paar eigenschappen enkele punten beter is, (significant) beter speelt dan zijn NIF. Dat is ook de reden dat ik vaak in dit topic advies geef om in een team minder naar IFs te kijken, maar juist teams op te bouwen uit goede NIFs.
Naast zelf met grote uitslagen te verliezen heb ik soms ook wel eens met zulke uitslagen verloren omdat ik of een hele goede tegenstander tegen kwam of de bal niet in het doel wou. ELO werkt volgens mij ook voor geen meter als ik zie hoeveel verschillende er zit gedurende een seizoen.
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:37:
[...]

Ook al diverse keren gehad dat een tegenstander met een brons team begon. En dat met ELO matching. Al die keren wel gewonnen. Het verschil is dan wel erg groot qua kwaliteiten tussen brons en goud. Ik kan mij herinneren dat ze ook fysiek compleet weggevaagd werden door mijn teams. Resultaat was elke keer een disconnect bij rust.
Maar een goed zilveren team met focus op de kwaliteiten op de positie waar ze spelen hoeft nauwelijks onder te doen idd.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Grrr die laatste trophy gaat voor frustratie zorgen zeg, win 4 wedstrijden online fut draft.

Gisteren 2 keer gespeeld.
Eerste keer tot 3e wedstrijd gekomen, kreeg een pingel tegen die echt nergens over ging.
En tweede keer de 4e beslissende pot een mannetje wat een draak van een team had maar 4 aanvallers voorin (ronaldo, messi, neymar en modric) waar hij continu mee loopt te pingelen en ik het niet kan verdedigen, 1-2 verloren :(:(:(

Iemand nog tips om het te halen qua spel of opstelling?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:42:
Grrr die laatste trophy gaat voor frustratie zorgen zeg, win 4 wedstrijden online fut draft.

Gisteren 2 keer gespeeld.
Eerste keer tot 3e wedstrijd gekomen, kreeg een pingel tegen die echt nergens over ging.
En tweede keer de 4e beslissende pot een mannetje wat een draak van een team had maar 4 aanvallers voorin (ronaldo, messi, neymar en modric) waar hij continu mee loopt te pingelen en ik het niet kan verdedigen, 1-2 verloren :(:(:(

Iemand nog tips om het te halen qua spel of opstelling?
mazzel hebben qua tegenstanders :P
Tsja valt verder niks over te zeggen. Laatste keer dat ik draft speelde verloor ik in de eerste wedstrijd erg ongelukkig. Dus proces van een lange adem EN coins ;)

• Ricloo86
Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:55:
[...]

mazzel hebben qua tegenstanders :P
Tsja valt verder niks over te zeggen. Laatste keer dat ik draft speelde verloor ik in de eerste wedstrijd erg ongelukkig. Dus proces van een lange adem EN coins ;)
Die coins lopen wel door nu, van 6k nu op 116k hahaha, met al 2 x gespeeld dus.
Hoop niet door mijn coins te geraken want dan heb ik geen handelwaar meer haha

Ricloo86 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:58:
[...]

Die coins lopen wel door nu, van 6k nu op 116k hahaha, met al 2 x gespeeld dus.
Hoop niet door mijn coins te geraken want dan heb ik geen handelwaar meer haha
ach nog even en je krijgt de smaak te pakken om weer seasons te gaan spelen ;) :P

met de in elkaar gezakte markt moet je al een redelijk team kunnen samenstellen nu haha

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 17:28

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:59:
[...]

ach nog even en je krijgt de smaak te pakken om weer seasons te gaan spelen ;) :P

met de in elkaar gezakte markt moet je al een redelijk team kunnen samenstellen nu haha
idd, met de huidige prijzen is het idd vrij makkelijk om een top team te maken!

Ik heb gelukkig afgelopen maandag avond alles verkocht wat een waarde had van boven de 20k. Heb daardoor nu een cash van 1,8 mil. Verder staat me trade pile ook nog vol met 60 discard IF's. Hoop vlak voor TOTS zo'n 2,5 mil te hebben om daar een mooi team van te maken.

Mijn iRacing Profiel

• Ricloo86
Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:59:
[...]

haha nee is nog enkel de draft voor de trophy die ik wil halen en dan speel ik enkel nog pro clubs.
Heb nu geen enkele speler meer haha

• servival7
The DenMan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:06:
[...]

Ik heb gelukkig afgelopen maandag avond alles verkocht wat een waarde had van boven de 20k. Heb daardoor nu een cash van 1,8 mil. Verder staat me trade pile ook nog vol met 60 discard IF's. Hoop vlak voor TOTS zo'n 2,5 mil te hebben om daar een mooi team van te maken.
kom ik aan met mijn 12k ;w

• Ricloo86
Als ik de draft gehaald heb mag je mijn coins hebben hoor.

• Ricloo86
The DenMan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:06:
[...]

Weet niet hoe de prijzen nu liggen maar een maat van mij kreeg 485 euro voor 1m coins.
Misschien de moeite ;)

• The DenMan

The DenMan

Ricloo86 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:06:
[...]

Weet niet hoe de prijzen nu liggen maar een maat van mij kreeg 485 euro voor 1m coins.
Misschien de moeite ;)
Heb je meer info? Of mag dat hier niet besproken worden? 8)

Mijn iRacing Profiel

• Ricloo86
The DenMan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:18:
[...]

Heb je meer info? Of mag dat hier niet besproken worden? 8)
Geen idee, maar als je even op google kijkt ben je er snel achter ;)
(je moet het wel aandurven om je account tijdelijk uit handen te geven ;) )

• The DenMan

The DenMan

Ricloo86 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:21:
[...]

Geen idee, maar als je even op google kijkt ben je er snel achter ;)
(je moet het wel aandurven om je account tijdelijk uit handen te geven ;) )
Dat is wel een dillema zeg. Is toch 1000 € wat er te verdienen valt. Maar ben wat dat betreft wel een angsthaas en zou toch ook nog wel graag met MSN of BBC willen spelen voorin. Verder heb ik al wel met de meeste cards gespeeld, waarbij Iniesta toch wel mijn meest waardevollo speler was. Die scoorde regelmatig en gaf ook nog veel assist.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:25:
[...]

Dat is wel een dillema zeg. Is toch 1000 € wat er te verdienen valt. Maar ben wat dat betreft wel een angsthaas en zou toch ook nog wel graag met MSN of BBC willen spelen voorin. Verder heb ik al wel met de meeste cards gespeeld, waarbij Iniesta toch wel mijn meest waardevollo speler was. Die scoorde regelmatig en gaf ook nog veel assist.
tsja en ik vraag mij af wat de verschillen zullen zijn tussen tots en de huidige IF versies van spelers. Bovendien zullen ze meer dan de hoofdprijs kosten.

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:41:
[...]

tsja en ik vraag mij af wat de verschillen zullen zijn tussen tots en de huidige IF versies van spelers. Bovendien zullen ze meer dan de hoofdprijs kosten.
Gaan we ook nog speciale kaartjes zien door het EK ?

• The DenMan

The DenMan

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:47:
[...]

Als ik me niet vergis is er met het WK een speciale toevoeging geweest zefls.
Ik heb hier even snel een link

http://www.eurogamer.nl/a...ate-team-world-cup-update

Mijn iRacing Profiel

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:47:
[...]

alles zolang we maar geld kunnen verdienen lijkt me ;)
dan krijg je EK (europees kampioenschap) SEK(second europees kampioenschap) etc etc kaarten haha

of een TOTEK aan het einde van het EK :P

• servival7
Ik heb ook eens draft aangeklikt.
Heb deze spelers kunnen kiezen:
http://www.futbin.com/16/squad/424916

verder heb ik bij reserve spelers nog:
maicon if, guarin if, williams if, ruben pardo if, clyne

Nog suggesties voor aanpassingen?

• dutchgio
meer combi's maken voor betere chemistry.
dus eventueel Vorm/Van Beek, Neymar/Ronaldo/Gaya., Marchisio/Higuian/Abate, Thiago/Mikhatyrian/Vidal.
Gaya linkt ook nog met Thiago,
servival7 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:52:
Ik heb ook eens draft aangeklikt.
Heb deze spelers kunnen kiezen:
http://www.futbin.com/16/squad/424916

verder heb ik bij reserve spelers nog:
maicon if, guarin if, williams if, ruben pardo if, clyne

Nog suggesties voor aanpassingen?
misschien dat de wat meer ervaren draft spelers iets kunnen roepen, maar ik zou neymar LF doen en ronaldo gewoon in de spits. Verder vind ik het niet echt in balans, maar dat kan met de opties die je gekregen hebben.

• servival7
Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:58:
[...]

misschien dat de wat meer ervaren draft spelers iets kunnen roepen, maar ik zou neymar LF doen en ronaldo gewoon in de spits. Verder vind ik het niet echt in balans, maar dat kan met de opties die je gekregen hebben.
ik kreeg inderdaad niet heel veel matchende spelers

• servival7
dutchgio schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:57:
meer combi's maken voor betere chemistry.
dus eventueel Vorm/Van Beek, Neymar/Ronaldo/Gaya., Marchisio/Higuian/Abate, Thiago/Mikhatyrian/Vidal.
Gaya linkt ook nog met Thiago,
Dan verneuk ik wel een hoop spelers posities, maakt dat niet uit dan?
servival7 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:10:
[...]

ik kreeg inderdaad niet heel veel matchende spelers
tsja en posities maken volgens mij ook niet al te veel uit. tenminste ik sta regelmatig tegen teams die volledig uit positie staan, maar toch erg goed blijven spelen.

SIF auba eindelijk ook onder de 300k
IF Reus bijna onder de 500k

Zit iedereen te hamsteren? TOTS zal wel meevallen, tenminste, niet iedereen kan een full 99 kaart krijgen lijkt mij :P Bovendien moet alles nog enigszins in balans blijven. Ronaldo/Messi zullen wel extreem goed zijn. Daaronder zal het wel meevallen. Als Ibra 95 een TOTS zou worden dan valt daar weinig aan te verbeteren. Of ze moeten balans en stamina opeens in de 90 gooien. Maar - voor zover ze het al niet waren - dan zijn de realiteit helemaal kwijt.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:32:
[...]

tsja en posities maken volgens mij ook niet al te veel uit. tenminste ik sta regelmatig tegen teams die volledig uit positie staan, maar toch erg goed blijven spelen.

SIF auba eindelijk ook onder de 300k
IF Reus bijna onder de 500k

Zit iedereen te hamsteren? TOTS zal wel meevallen, tenminste, niet iedereen kan een full 99 kaart krijgen lijkt mij :P Bovendien moet alles nog enigszins in balans blijven. Ronaldo/Messi zullen wel extreem goed zijn. Daaronder zal het wel meevallen. Als Ibra 95 een TOTS zou worden dan valt daar weinig aan te verbeteren. Of ze moeten balans en stamina opeens in de 90 gooien. Maar - voor zover ze het al niet waren - dan zijn de realiteit helemaal kwijt.
Mensen zijn gewoon dom dat ze zich zoveel laten beïnvloeden door anderen.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:14
The DenMan schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:56:
[...]

Als ik me niet vergis is er met het WK een speciale toevoeging geweest zefls.
Ik heb hier even snel een link

http://www.eurogamer.nl/a...ate-team-world-cup-update
Ik denk alleen een kaart met een ander kleurtje. EA heeft namelijk geen licentie voor het EK (PES wel). En de speciale kaartjes zullen ook geen aangepaste image krijgen, vanwege de licentie.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:49:
[...]
Mensen zijn gewoon dom dat ze zich zoveel laten beïnvloeden door anderen.
ach ik zit een redelijk leuk bpl nu te puzzelen. Eens kijken hoe dat el cheapo team speelt

grappig 50k bpl team. kost geen drol meer :P

http://www.futbin.com/16/squad/428889

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:09:
[...]

ach ik zit een redelijk leuk bpl nu te puzzelen. Eens kijken hoe dat el cheapo team speelt
Het is leuk voor andere mensen natuurlijk maar volgens mij is het grootste gedeelte van de mensen wat Fifa speelt gewoon te dom en volgen ze elkaar (Youtube/Communities) maar al te graag als een stel schapen.

Had voor de grap ook naar Robben te kijken :+ Blijft te grappig.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:12:
[...]

Het is leuk voor andere mensen natuurlijk maar volgens mij is het grootste gedeelte van de mensen wat Fifa speelt gewoon te dom en volgen ze elkaar (Youtube/Communities) maar al te graag als een stel schapen.

Had voor de grap ook naar Robben te kijken :+ Blijft te grappig.
dat is waar. ach, ik ga mijn if team niet verkopen voor iets wat ik niet weet wat het gaat worden, of ik het kan betalen etc. Dan speel ik liever gewoon door met een competitief team.

Pagina: 1 ... 60 ... 102 Laatste