if gundogan ook al onder de 100k. Nog even wachten en je krijgt alles gratis :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:49:
if gundogan ook al onder de 100k. Nog even wachten en je krijgt alles gratis :P
Heb zojuist Tevez voor 11k opgepakt, kon het niet laten en is een prima supersub :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:43:
[...]

Heb zojuist Tevez voor 11k opgepakt, kon het niet laten en is een prima supersub :+
ik blijf hem fantastisch vinden. Beter dan een upgrade aguero.
Perfecte speler qua afwerken. Ik zou hem eigenlijk nog in een 4321 formatie moeten gebruiken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Nah, ik gebruik hem als R(CAM) in 4231, en dan kan Teven in de omschakeling lekker rennen of vanuit de combinaties de 16 in.

Werkt tot nu prima in de tweede helft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:36:
[...]

Nah, ik gebruik hem als R(CAM) in 4231, en dan kan Teven in de omschakeling lekker rennen of vanuit de combinaties de 16 in.

Werkt tot nu prima in de tweede helft.
met zijn snelheid, stamina en ook wel zijn kracht komt dat zeker goed :)

welke teams speel je nu mee?

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:43:
[...]

met zijn snelheid, stamina en ook wel zijn kracht komt dat zeker goed :)

welke teams speel je nu mee?
http://www.futbin.com/16/squad/422990

Aanvallend/possesion of defensive/counter afhankelijk van de tegenstander.

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:51:
[...]

hoe speelt higuain in deze formatie? Red je het met de stamina?

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Prachtig idd dat de prijzen nu zo hard zaken. Straks moet je online alleen maar tegen wereld elftallen :)
To easy schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:46:
Prachtig idd dat de prijzen nu zo hard zaken. Straks moet je online alleen maar tegen wereld elftallen :)
heb je in divisie 8 al complete inform teams lol
of erger, nog meer auba's (IFs)

Bean77 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:04:
[...]

hoe speelt higuain in deze formatie? Red je het met de stamina?
Prima, gebruik hem voornamelijk als aanspelpunt/eindstation, de CDM/CAMs maken veel meters.
Higuain 90 speelt zoals je van hem zou verwachten, terwijl ik met de normale Higuain weinig klaar speelde.

Het merendeel van mijn tegenstanders waren de afgelopen dagen de bekende sweaty BPL teams met voornamelijk Falcao/Remy.

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 08-04-2016 23:10 ]

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 23:08:
[...]

Prima, gebruik hem voornamelijk als aanspelpunt/eindstation, de CDM/CAMs maken veel meters.
Higuain 90 speelt zoals je van hem zou verwachten, terwijl ik met de normale Higuain weinig klaar speelde.

Het merendeel van mijn tegenstanders waren de afgelopen dagen de bekende sweaty BPL teams met voornamelijk Falcao/Remy.
tsja sinds de normale heb ik nooit een IF versie van hem gebruikt. Hij is nu wel aardig bereikbaar voor velen nu met de pricedrop.

Valt me nog mee Falcao/Remy eerlijk gezegd. aguero is ook erg bereikbaar geworden.

Verwijderd

To easy schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 22:46:
Scheelt dat sommige nog niet weten hoe ze met die spelers moeten spelen :P
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:50:
[...]

Scheelt dat sommige nog niet weten hoe ze met die spelers moeten spelen :P
ach allemaal reus/auba en robben in de spits en de bal maar naar voren raggen :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:10:
[...]

ach allemaal reus/auba en robben in de spits en de bal maar naar voren raggen :P
Na zoveel wedstrijden ga je ook wel leren hoe je zulke snelle spelers moet stoppen. Daarnaast kun je ook gewoon gaan verdedigen door tussen de bal en Auba/Reus te gaan staan.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:24:
[...]

Na zoveel wedstrijden ga je ook wel leren hoe je zulke snelle spelers moet stoppen. Daarnaast kun je ook gewoon gaan verdedigen door tussen de bal en Auba/Reus te gaan staan.
rationeel gezien is dat ook zo. In wedstrijden blijkt dat vaak anders te lopen, anders had ik nu wel divisie 1 gespeeld :P

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 17:28

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:51:
[...]

Heb je al eens geprobeerd Dybala aan de andere kant te zetten? Dat werkte bij mij namelijk een stuk beter. Bal kwam zo vaker voor zijn linker te liggen, waarmee je dan met een finesse shot hem er zo in krult.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:02:
[...]

Heb je al eens geprobeerd Dybala aan de andere kant te zetten? Dat werkte bij mij namelijk een stuk beter. Bal kwam zo vaker voor zijn linker te liggen, waarmee je dan met een finesse shot hem er zo in krult.
Hangt af hoe hij speelt. Normaal zou ik het ook instellen zoals jij dat zegt zodat je de sterke voet altijd aan de binnenkant hebt. Maar als hij speelt op bijv. voorzetten dan is het andersom misschien handiger.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:29:
[...]

rationeel gezien is dat ook zo. In wedstrijden blijkt dat vaak anders te lopen, anders had ik nu wel divisie 1 gespeeld :P
Gewoon rustig nadenken. Dan ben je al een stap verder dan de meesten
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:24:
[...]

Gewoon rustig nadenken. Dan ben je al een stap verder dan de meesten
dat is 1 ding wat ik wel geleerd heb, meestal ramde ik in het begin de bal naar voren, maar 9 vand e 10 keer was je hem kwijt, als je rustig rondkijkt is er veelal altijd wel een speler met ruimte te vinden. verhoudingsgewijs verlies je minder de bal als je voor zo'n optie kiest. Alleen moet je oppassen dat je het niet op gevaarlijke plekken balverlies hebt.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:26:
[...]

dat is 1 ding wat ik wel geleerd heb, meestal ramde ik in het begin de bal naar voren, maar 9 vand e 10 keer was je hem kwijt, als je rustig rondkijkt is er veelal altijd wel een speler met ruimte te vinden. verhoudingsgewijs verlies je minder de bal als je voor zo'n optie kiest. Alleen moet je oppassen dat je het niet op gevaarlijke plekken balverlies hebt.
Soms kun je hem beter gewoon weg schieten. Anders kun je ook van die domme Ibra goals krijgen zoals tegen Man City laatst.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:58:
[...]

Soms kun je hem beter gewoon weg schieten. Anders kun je ook van die domme Ibra goals krijgen zoals tegen Man City laatst.
mwa valt ook wel mee. Goed minimap in de gaten blijven houden.

Verwijderd

Andy Carroll krijgt misschien wel een IF als dit zo door gaat *O*
Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:03:
[...]

mwa valt ook wel mee. Goed minimap in de gaten blijven houden.
Ja klopt. Vergeet ik zelf ook wel eens te doen, je kunt de camera ook gewoon anders instellen zodat je meer van het scherm ziet.

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:34:

[...]

Ja klopt. Vergeet ik zelf ook wel eens te doen, je kunt de camera ook gewoon anders instellen zodat je meer van het scherm ziet.
Zo zuur dat dat 1e doelpunt dan onterecht wordt afgekeurd.

Ik heb de ps4 maar even uitgezet. Zo vervelend om telkens te horen dat je meer schoten hebt maar toch verliest :(

Nog wel een aardige corner maar voor de rest lukte er weinig.
YouTube: Corner
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:34:

[...]

klopt en minimap kan volgens mij ook iets groter.

Verwijderd

Carroll hattrick :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NAjYa4X.png
servival7 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:38:
[...]

Zo zuur dat dat 1e doelpunt dan onterecht wordt afgekeurd.

Ik heb de ps4 maar even uitgezet. Zo vervelend om telkens te horen dat je meer schoten hebt maar toch verliest :(

Nog wel een aardige corner maar voor de rest lukte er weinig.
YouTube: Corner
Commentaar zou ik uit zetten. Leid alleen maar af vooral met die domme onzin van Youri Mulder :+
Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:39:
[...]

klopt en minimap kan volgens mij ook iets groter.
Zal daar nog wel eens naar kijken dan. Het zou ook leuk zijn als je Fifa kon spelen op meerdere schermen zodat je het hele veld kan zien maar dat kan de PS4 jammer genoeg niet.

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Doordat prijzen zo zakken is het in verleden meermaals gebleken dat TOTW-investeringen niet altijd slagen. Zeker bij een speler als Carroll die vrijwel nooit gebruikt wordt, verwacht ik niet dat je veel winst op hem kan pakken als je er nu teveel in investeert.

FIFA Benelux Administrator

• To easy
MyUtd4Life schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:11:
[...]

Doordat prijzen zo zakken is het in verleden meermaals gebleken dat TOTW-investeringen niet altijd slagen. Zeker bij een speler als Carroll die vrijwel nooit gebruikt wordt, verwacht ik niet dat je veel winst op hem kan pakken als je er nu teveel in investeert.
Idd als je winst maakt is het miss 100-300 coins per speler. Daar doe ik nu echt de moeite niet meer voor.

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:43:
[...]

Idd als je winst maakt is het miss 100-300 coins per speler. Daar doe ik nu echt de moeite niet meer voor.
Wou ze inkopen voor 700 :P Na het 3e doelpunt waren ze allemaal direct overboden.
To easy schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:43:
[...]

ach als je met aantallen werkt kan het ongemerkt toch wel lekker gaan. Tussen de flinke cashcows door prima tijdverdrijf :P

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 15:57:
[...]

Wou ze inkopen voor 700 :P Na het 3e doelpunt waren ze allemaal direct overboden.
zie je vaak, bij 2e doelpunt was je denk ik al kansloos, genoeg die erop gokken.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:14
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:55:
Carroll hattrick :+

[afbeelding]

[...]

Commentaar zou ik uit zetten. Leid alleen maar af vooral met die domme onzin van Youri Mulder :+

[...]

Zal daar nog wel eens naar kijken dan. Het zou ook leuk zijn als je Fifa kon spelen op meerdere schermen zodat je het hele veld kan zien maar dat kan de PS4 jammer genoeg niet.
Troost: het is een gelijkspel geworden, dus de vraag is of hij wel een IF krijgt.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:01:
[...]

zie je vaak, bij 2e doelpunt was je denk ik al kansloos, genoeg die erop gokken.
Heb alleen met mijn stomme verstand er 2 gekocht. In plaats van 700 buy now was het 2700 :')
chengbondkwok schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:10:
[...]

Troost: het is een gelijkspel geworden, dus de vraag is of hij wel een IF krijgt.
mwa kans is wel groot, maar wat moet je met een IF versie van zijn kaart?

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:12:
[...]

Mooie club. Maar zijn kaart is niet echt goed nee.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:14
Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:12:
[...]

Met zijn IF niets, maar mensen die graag zijn NIF willen proberen, zullen een hogere prijs dan normaal moeten betalen, omdat hij niet in packs te verkrijgen is.

Maar zoals je eerder al aanhaakte: hij is niet goed & populair genoeg. Als het de engine van FIFA 14 had, dan was dit een gouden greep geweest. Maar met FIFA 16 mag je van geluk spreken als je uit een voorzet scoort.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:13:
[...]

Mooie club. Maar zijn kaart is niet echt goed nee.
zal wel een discard kaart gaan worden denk ik.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:14:
[...]

zal wel een discard kaart gaan worden denk ik.
Ik heb liever allemaal waardeloze kaarten in de TOTW aangezien er dan ook minder packs worden geopend en de prijzen ook wat stabieler blijven.
chengbondkwok schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:14:
[...]

Met zijn IF niets, maar mensen die graag zijn NIF willen proberen, zullen een hogere prijs dan normaal moeten betalen, omdat hij niet in packs te verkrijgen is.

Maar zoals je eerder al aanhaakte: hij is niet goed & populair genoeg. Als het de engine van FIFA 14 had, dan was dit een gouden greep geweest. Maar met FIFA 16 mag je van geluk spreken als je uit een voorzet scoort.
kan me niet voorstellen dat je zijn nif zou willen hebben. Als het nou een reguliere speler was, dan is het flink inslaan, maar hier speelt nauwelijks iemand mee.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:16:
[...]

kan me niet voorstellen dat je zijn nif zou willen hebben. Als het nou een reguliere speler was, dan is het flink inslaan, maar hier speelt nauwelijks iemand mee.
Heb er 1 verkocht voor 2900. Die andere kom ik waarschijnlijk niet meer vanaf dus ik stel hem wel gewoon een keer op voor de grap.

Kiek'n wat wordt :+
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 17:58:
[...]

Heb er 1 verkocht voor 2900 kunnen verkopen. Die andere kom ik waarschijnlijk niet meer vanaf dus ik stel hem wel gewoon een keer op voor de grap.

Kiek'n wat wordt :+
als ik een fun team begin eindigt het vaak helemaal nergens :P
Net dat ik het leuk vind om een Nederlands team te beginnen, maar dat is ook vrij kansloos :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:02:
[...]

Net dat ik het leuk vind om een Nederlands team te beginnen, maar dat is ook vrij kansloos :P
de BPL heeft nog wel redelijk wat interessante spelers zoals Dembele en Payet dus misschien gaat het wel werken :P
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:06:
[...]

de BPL heeft nog wel redelijk wat interessante spelers zoals Dembele en Payet dus misschien gaat het wel werken :P
ik durf het te betwijfelen ;) :P

Grappig om payets free kick eigenschappen te zien irt real life lol

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:07:
[...]

ik durf het te betwijfelen ;) :P

Grappig om payets free kick eigenschappen te zien irt real life lol
Payet is echt te belachelijk voor woorden als het op vrije trappen aan komt. Zelfde geldt voor Calhanoglu alleen vind ik Payet een complete speler. Dembele is sowieso in Fifa een belachelijke speler (positief).

https://www.easports.com/...Id=g5IBCkgqnMegY:FFA16PS4

http://www.futbin.com/analysis/ea/g5IBCkgqnMegY/PS4

Witsel is ook een goede speler maar op zich kun je met dit team ook wel tot divisie 3 of verder komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 18:34 ]

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:02:
[...]

Zo kansloos dat we het EK niet haalden :(

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Met een Eredivisie team spelen kan wel, dan heb je ook meteen de EA matchfixing in je voordeel omdat je team minder goed is. :+
dutchgio schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:59:
Met een Eredivisie team spelen kan wel, dan heb je ook meteen de EA matchfixing in je voordeel omdat je team minder goed is. :+
ik vraag me dat zelfs af. Maar met Milik en Guardado heb je iets meer opties

• servival7
Pff had nog1 wedstrijd om 3 punten te halen om in divisie 5 te blijven. Kom ik tegen 1 of andere beginner.
Hoe kan je ooit zo uitkomen:

En tja als je dan binnen schiet kan je het maar beter overtuigend doen:

Verwijderd

servival7 schreef op zondag 10 april 2016 @ 04:11:
Pff had nog1 wedstrijd om 3 punten te halen om in divisie 5 te blijven. Kom ik tegen 1 of andere beginner.
Hoe kan je ooit zo uitkomen: [video]

En tja als je dan binnen schiet kan je het maar beter overtuigend doen:
[video]
In het eerste filmpje hoor je ook wel dat de tegenstander een rode kaart heeft gekregen en daarnaast verdedigt hij echt dramatisch. In divisie 5 kun je ook nog lui uit divisie 7 of nog lager tegen komen dus zo gek is het niet dat je lui tegen komt die er helemaal niks van bakken.

• To easy
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 09:49:
[...]

In het eerste filmpje hoor je ook wel dat de tegenstander een rode kaart heeft gekregen en daarnaast verdedigt hij echt dramatisch. In divisie 5 kun je ook nog lui uit divisie 7 of nog lager tegen komen dus zo gek is het niet dat je lui tegen komt die er helemaal niks van bakken.
Soms verbaas ik er ook over wat voor koekebakkers er in divisie 2 zitten, maar ook word ik soms met dik 5-0 verslagen en dan twijfel ik aan mijzelf haha.
To easy schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:10:
[...]

Soms verbaas ik er ook over wat voor koekebakkers er in divisie 2 zitten, maar ook word ik soms met dik 5-0 verslagen en dan twijfel ik aan mijzelf haha.
Tja, ik had tijdens mijn laatste speelsessie een promotie te pakken echter tijdens een potje stond ik wel na 20m al 4-0 achter :X

Soms valt er geen touw aan vast te knopen, en soms speel je een goede wedstrijd waarbij elk schot van de tegenstander er in valt.

Verwijderd

3e team aangezien ik toch al redelijk wat Braziliaanse spelers had :P

http://www.futbin.com/16/squad/434049
Bossie schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:26:
[...]

Tja, ik had tijdens mijn laatste speelsessie een promotie te pakken echter tijdens een potje stond ik wel na 20m al 4-0 achter :X

Soms valt er geen touw aan vast te knopen, en soms speel je een goede wedstrijd waarbij elk schot van de tegenstander er in valt.
Random Fifa dingen :p
To easy schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:10:
[...]

The newb - You don't know how he got matched up to you, you end up winning 8-0 and not mind at all since you get to try new celebrations.

Merk zelf ook wel dat het verschil in tegenstanders soms echt te belachelijk voor woorden is. Het ene potje kom je iemand tegen die daadwerkelijk Fifa kan spelen/ misbruiken en het andere potje is het iemand die het voor de eerste keer doet :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 12:29 ]

• servival7
Pff als ik een euro kreeg voor elke goal die ik zo tegen krijg was ik nu rijk geweest.

• To easy
servival7 schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:44:
Pff als ik een euro kreeg voor elke goal die ik zo tegen krijg was ik nu rijk geweest.

[video]
Haha dat zijn ze! ja verschrikkelijk dat je soms niet je vorm kan houden met je winstreak enzo.
Zojuist ff drie potjes gedaan.
1e ruim verloren van een team met daarin oa zilveren en bronze spelers waarbij elke aanval een goal was
2e ivm met de 1e game hadden mijn spelers miraculeus opeens geen lood meer in de schoen
3e ondanks de betere kansen toch verloren, zoveel (button)lag dat het me verbaasde dat ik sowieso scoorde

Ik doe de PS maar weer uit voor vanmiddag 8)7 :X

[video]
tsja erg. Ik had gisterenavond ook dat ze er van haast onmogelijke hoeken er allemaal in vlogen (tegendoelpunten dus). Echt van die wtf doelpunten waarbij ik uberhaupt niet de moeite neem om te schieten omdat het toch geen zin heeft. Zulke ballen vlogen er dus elke keer in.
Ik had wel weer ff genoeg gisteren....

Verwijderd

[video]
Sommige mensen focussen zich juist op de counter. Altijd rekening mee houden. Je fullback Lichtsteiner liep ook al veel te ver naar voren in plaats van dat hij met zijn man mee liep ;)

Edit:
@Bean77 Kijk je Dortmund? Dan zie je wel wat Pulisic voor een speler is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 16:23 ]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:43
In hoeverre kun je eigenlijk positie swaps (nuttig) toepassen? Is het bijvoorbeeld nuttig om Alex Sandro Linksmid IF naar Linksback om te vormen? En een Insigne CAM om maar eens iets te noemen

Verwijderd

@Bean77
Pulisic zijn kans: (edit: oke link werkt al niet meer :+ )
Goal van Kagawa, assists van Pulisic: https://streamable.com/9yz7
Ambianz schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:36:
In hoeverre kun je eigenlijk positie swaps (nuttig) toepassen? Is het bijvoorbeeld nuttig om Alex Sandro Linksmid IF naar Linksback om te vormen? En een Insigne CAM om maar eens iets te noemen
Volgens mij kun je met een LB gewoon op LM neerzetten met 7 chemistry. Een winger op CAM positite zou volgens mij prima kunnen ondanks dat hij weinig chemistry heeft, Insigne heeft trouwens een CAM kaart dus op zich zou het niet uit moeten maken. Chemistry is volgens mij niet zo belangrijk als EA iedereen wil doen laten geloven.

Alex Sandro heeft bijvoorbeeld ook een LM kaart. Durm van Dortmund speelt bijvoorbeeld af en toe ook als RW in het echt en was vroeger spits. Ik denk dat het belangrijkste is dat je een balans hebt. Bale was vroeger ook een verdediger ja :+

Edit:
Over de stats kan ik weinig zeggen hoeveel het de speler beïnvloed, EA is er niet open over en mensen speculeren over dat bijvoorbeeld 4 chemisty de basis stats zijn en de overige 6 bonus zijn voor bijvoorbeeld de chemisty stijl kaarten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 17:08 ]

• Ambianz
Heb je gelijk in ja, ik zou dan achter insigne nog nainggolan en marchisio hebben staan dus die balans moet wel goedzitten.

Qua chemistry, dat zou dan eigenlijk al direct op te lossen zijn door een position modifier toch?

Verwijderd

Ambianz schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:08:
Heb je gelijk in ja, ik zou dan achter insigne nog nainggolan en marchisio hebben staan dus die balans moet wel goedzitten.

Qua chemistry, dat zou dan eigenlijk al direct op te lossen zijn door een position modifier toch?
Een CM op CAM positie werkt op zich prima bijvoorbeeld. Je ziet soms ook wel spitsen met een CF kaart waardoor ze in combinatie met een manager gewoon als spits, CAM en uiteraard CF (duh :+). Naar mijn mening is chemistry niet zo belangrijk zoals ik al, je kan bijvoorbeeld ook prima een RW kaart op RF als RM zetten zodat hij op volledige chemistry kan spelen.

Ik zou niet teveel letten op chemistry. Je ziet soms ook teams met 40 team chemistry waar de tegenstander toch goed kan spelen.

Edit:
IFs zou ik ook niet teveel op uit doen trouwens, zeker niet als het maar een +1 of zo is. Dat is het sowieso niet waard en zeker niet als je ze dan ook nog op een andere positie zet (waar ze volgens het spel niet zouden kunnen spelen).

Edit #2:
Sandro is ook een linkspoot en heeft een 2* WF. Het lijkt mij dus ook niet ideaal om hem te gebruiken als aanvaller aangezien hij niks kan curven. Het enige waar je zijn IF kaart voor zou kunnen gebruiken op die positie is voorzetjes richting de 16 aangezien hij dat wel kan met zijn sterke voet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 17:30 ]

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Als je 2 spelers naast elkaar zet die geen of weinig chemistry hebben. En je speelt een wedstrijd of 20, groeit de chemistry dan?

Je zou zeggen van wel, in het echt dan, hehe.
Turfschipper schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:48:
Als je 2 spelers naast elkaar zet die geen of weinig chemistry hebben. En je speelt een wedstrijd of 20, groeit de chemistry dan?

Helaas, maar na 10 wedstrijden met een speler gespeeld te hebben krijgt deze eenmalig +1 chemistry (royalty)

Turfschipper schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:48:

coach + kaart met de league van de speler met een lage chem werkt ook iets

Verwijderd

[video]
Sorry maar dit is wel slecht verdedigd. Waarom blijf je op 9 sec met dezelfde verdediger er achteraan rennen? Switchen met rechterpook naar je CV was beter geweest.

• servival7
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:13:
[...]

Sorry maar dit is wel slecht verdedigd. Waarom blijf je op 9 sec met dezelfde verdediger er achteraan rennen? Switchen met rechterpook naar je CV was beter geweest.
Daarom speel ik waarschijnlijk in divisie 5 ipv in 1 ;(

• Ambianz
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:15:
[...]

Edit #2:
Sandro is ook een linkspoot en heeft een 2* WF. Het lijkt mij dus ook niet ideaal om hem te gebruiken als aanvaller aangezien hij niks kan curven. Het enige waar je zijn IF kaart voor zou kunnen gebruiken op die positie is voorzetjes richting de 16 aangezien hij dat wel kan met zijn sterke voet.
Ik zou Sandro IF juist linksback willen gebruiken waar ik nu Sandro non IF heb staan

Verwijderd

Ambianz schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:00:
[...]

Ik zou Sandro IF juist linksback willen gebruiken waar ik nu Sandro non IF heb staan
Betwijfel of hij veel beter zal spelen. Vooral de eerste IFs zijn vaak niet veel meer waard dan de NIF vorm waardoor de stats niet veel beter zullen zijn wanneer je uit gaat van 7 chem (IF) tegenover een 10 chemistry (NIF) speler.

Je moet het uiteindelijk zelf weten maar het is zonde van de coinsa als je het mij vraagt. De NIF kan al redelijk wat schade aanrichten.
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:10:
[...]

Betwijfel of hij veel beter zal spelen. Vooral de eerste IFs zijn vaak niet veel meer waard dan de NIF vorm waardoor de stats niet veel beter zullen zijn wanneer je uit gaat van 7 chem (IF) tegenover een 10 chemistry (NIF) speler.

Je moet het uiteindelijk zelf weten maar het is zonde van de coinsa als je het mij vraagt. De NIF kan al redelijk wat schade aanrichten.
bovendien is het ook nog de minst belangrijkste positie in het team, zou mijn coins beter gebruiken.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:51:
[...]

bovendien is het ook nog de minst belangrijkste positie in het team, zou mijn coins beter gebruiken.
Zoals ik al eerder verteld ligt het aan de manier waarop je speelt. Voor mij zijn fullbacks redelijk cruciaal voor mijn spel aangezien ik ze ook als wingers gebruik om voorzetten te geven richting de 16 naar de spelers met scorend vermogen (LF, ST en RF). De minst belangrijke positie in je team is de keeper maar dat ligt gewoon aan het spel zelf.

• To easy
servival7 schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:48:
[...]

Daarom speel ik waarschijnlijk in divisie 5 ipv in 1 ;(
Haha goeie conclusie. Speel zelf meestal divisie 2, maar in divisie 5 is het wel leuker spelen ;)

• Ambianz
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:04:
[...]

Zoals ik al eerder verteld ligt het aan de manier waarop je speelt. Voor mij zijn fullbacks redelijk cruciaal voor mijn spel aangezien ik ze ook als wingers gebruik om voorzetten te geven richting de 16 naar de spelers met scorend vermogen (LF, ST en RF). De minst belangrijke positie in je team is de keeper maar dat ligt gewoon aan het spel zelf.
Ben ik volledig met je eens ja, mijn backs komen ook constant over de middellijn omdat ze in balbezit als wingers spelen, als ik zo'n speler nog nét even kan upgraden is het me de coins wel waard, bovendien kost sandro IF ook maar rond de 30k. Echter komen we dan weer bij het positieprobleem dus ik laat het voorlopig even zo staan!

http://www.futbin.com/16/squad/424761
en mijn NL/eredivisie team draait natuurlijk weer als de brandweer (not) lol......

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 10-04-2016 21:05 ]

Verwijderd

Ambianz schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:37:
[...]

Ben ik volledig met je eens ja, mijn backs komen ook constant over de middellijn omdat ze in balbezit als wingers spelen, als ik zo'n speler nog nét even kan upgraden is het me de coins wel waard, bovendien kost sandro IF ook maar rond de 30k. Echter komen we dan weer bij het positieprobleem dus ik laat het voorlopig even zo staan!

http://www.futbin.com/16/squad/424761
De vraag is of het wel een upgrade is. Je kunt beter met Florenzi naar voren lopen aangezien hij op alle vlakken beter is.
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:44:
[...]

De vraag is of het wel een upgrade is. Je kunt beter met Florenzi naar voren lopen aangezien hij op alle vlakken beter is.
Met zijn speelstijl is SIF Florenzi zeker een aanrader. Ik heb een tijdje met de IF gespeeld, maar niet het potentieel benut van de opkomende back, maar hij speelde erg lekker.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:48:
[...]

Met zijn speelstijl is SIF Florenzi zeker een aanrader. Ik heb een tijdje met de IF gespeeld, maar niet het potentieel benut van de opkomende back, maar hij speelde erg lekker.
SIF heb ik inmiddels in de pocket. Heb er 7 gekocht en verkocht voor 3k winst (per stuk) tijdens de wedstrijden van Dortmund en Twente :+ Daarna hem ik hem maar gekocht voor 68.5k.
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:55:
[...]

SIF heb ik inmiddels in de pocket. Heb er 7 gekocht en verkocht voor 3k winst (per stuk) tijdens de wedstrijden van Dortmund en Twente :+ Daarna hem ik hem maar gekocht voor 68.5k.
dat is netjes. Spelers vind ik tegenwoordig een te grote gok. Ik blijf wel bij mijn shirt goudmijntjes.

Ben benieuwd of er morgen weer 2 jumbo packs staan te wachten in de winkel. Word tijd dat ik Ronaldo pack :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:57:
[...]

dat is netjes. Spelers vind ik tegenwoordig een te grote gok. Ik blijf wel bij mijn shirt goudmijntjes.

Ben benieuwd of er morgen weer 2 jumbo packs staan te wachten in de winkel. Word tijd dat ik Ronaldo pack :P
Ik wou hem toch al en als je dan steeds 1 voorbij ziet komen die goedkoop is en direct voor 74k kunt verkopen dan is het prima. Zag hem even later wel voor 65k de deur uit gaan maarja, je kunt niet alles hebben.
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:59:
[...]

Ik wou hem toch al en als je dan steeds 1 voorbij ziet komen die goedkoop is en direct voor 74k kunt verkopen dan is het prima. Zag hem even later wel voor 65k de deur uit gaan maarja, je kunt niet alles hebben.
binsnipe of niet?
Ben benieuwd of dat nog steeds even waardeloos is of dat ze die bots aangepakt hebben nu

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:00:
[...]

binsnipe of niet?
Ben benieuwd of dat nog steeds even waardeloos is of dat ze die bots aangepakt hebben nu
Oh nee gewoon alles onder de 68k bekijken en dan zie je vanzelf wel of er eentje moeilijk verkocht gaat worden.

Edit:
Bots zullen sowieso wel blijven bestaan mits je het slim aanpakt. Als je kijkt naar de requests die naar de server gestuurd worden dan is het echt kinderspel voor iemand met een beetje programmeer skills om in Java/C# (bijvoorbeeld) een bot te bouwen. Als je dit niet op grote schaal doet met korte pauzes er tussen dan denk ik dat je er gewoon mee weg komt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 22:08 ]

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:02:
[...]

Oh nee gewoon alles onder de 68k bekijken en dan zie je vanzelf wel of er eentje moeilijk verkocht gaat worden.
binsnipe heb ik in het begin al opgegeven en nooit meer in verdiept of dit nu beter is geworden. Noodzaak was er ook niet meer met de handel die ik toen gevonden had.

Ben wel benieuwd hoe lang dit spel mij nog gaat boeien. Weinig echte uitdagingen meer. Div3/4 blijft denk ik wel de max, qua spelers heb ik heel veel al gehad en happy met mijn huidige team. 2e team kan ik nog wel wat experimenteren, maar ben benieuwd hoe lang dat leuk blijft.

Verwijderd

Bean77 schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:08:
[...]

binsnipe heb ik in het begin al opgegeven en nooit meer in verdiept of dit nu beter is geworden. Noodzaak was er ook niet meer met de handel die ik toen gevonden had.

Ben wel benieuwd hoe lang dit spel mij nog gaat boeien. Weinig echte uitdagingen meer. Div3/4 blijft denk ik wel de max, qua spelers heb ik heel veel al gehad en happy met mijn huidige team. 2e team kan ik nog wel wat experimenteren, maar ben benieuwd hoe lang dat leuk blijft.
Je kunt nog opnieuw proberen (nieuw account) en dan gaan spelen met een bronzen team. Ik heb ooit wel een Engels team gemaakt waar je wel leuk mee kon spelen. Je kunt altijd nog kijken hoever je daarmee komt aangezien deze spelers slechtere passing en stamina hebben moet je rustiger spelen.
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:21:
[...]

Je kunt nog opnieuw proberen (nieuw account) en dan gaan spelen met een bronzen team. Ik heb ooit wel een Engels team gemaakt waar je wel leuk mee kon spelen. Je kunt altijd nog kijken hoever je daarmee komt aangezien deze spelers slechtere passing en stamina hebben moet je rustiger spelen.
nah lijkt me niks zo'n brons of zilver team.
Ik ga maar eens sleutelen aan mijn 2e team om wat anders te proberen dan reus/auba. Niet dat ze slecht spelen, maar ik zie deze combi te vaak voorbij komen. BPL walcott/sterling zal het ook niet gaan worden om dezelfde reden.

• servival7
Je kan ook een portugees team bouwen. Die zie je nooit (zal vast een reden voor zijn)
servival7 schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:03:
Je kan ook een portugees team bouwen. Die zie je nooit (zal vast een reden voor zijn)
heb ik al eens gedaan met slimani en jonas. Ook Russisch team al gehad.

• To easy
Bean77 schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:04:
[...]

heb ik al eens gedaan met slimani en jonas. Ook Russisch team al gehad.
Russisch team is vooral leuk als je net met fifa begint of heel weinig coins te besteden hebt.
To easy schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:05:
[...]

Russisch team is vooral leuk als je net met fifa begint of heel weinig coins te besteden hebt.
nu ook wel hoor. Veel voetbal met musa, hulk, witsel, eremenko, dzyba ofzo. Met witsel linken naar kompany voor een andere verdediging want dat is echt bagger daar.

weer 2 jumbo packs, weer 2x compleet niks lol. Gotze blijf nog steeds de meest dure speler die ik sinds de start gepacked heb lol....

Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:00:
weer 2 jumbo packs, weer 2x compleet niks lol. Gotze blijf nog steeds de meest dure speler die ik sinds de start gepacked heb lol....
Ik had Chiellini vandaag, 19k in de pocket wat niet onaardig is.
Heb Salah IF nu kunnen halen.

Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:04:
[...]

Ik had Chiellini vandaag, 19k in de pocket wat niet onaardig is.
Heb Salah IF nu kunnen halen.
haha, ben jaloers. Nooit echt wat gehad. Ik hou ronaldo nog wel tegoed van EA om alles te compenseren ;)

Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:07:
[...]

haha, ben jaloers. Nooit echt wat gehad. Ik hou ronaldo nog wel tegoed van EA om alles te compenseren ;)
Als leenspeler uiteraard ;)

Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:11:
[...]

Als leenspeler uiteraard ;)
whahaha dat zou echt wat voor EA zijn om dat te doen haha

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Alles gehaald alleen die nare trophy fut online fut nog.

Nu 8x geprobeerd en alle acht rond derde wedstrijd eraf.

Echt geen zak aan, alleen maar Messi en Ronaldo voorin en pielen maar, kan dat slecht verdedigen hoor.
Zit echt geen enkele vorm van voetbal in.
Hoop dat ik hem snel haal en dan is FUT even helemaal klaar voor mij.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:42:
Alles gehaald alleen die nare trophy fut online fut nog.

Nu 8x geprobeerd en alle acht rond derde wedstrijd eraf.

Echt geen zak aan, alleen maar Messi en Ronaldo voorin en pielen maar, kan dat slecht verdedigen hoor.
Zit echt geen enkele vorm van voetbal in.
Hoop dat ik hem snel haal en dan is FUT even helemaal klaar voor mij.
Merk je dat er niveau verschil zit tussen de verschillende rondes of is het een kwestie van pech?

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:14:
[...]

Merk je dat er niveau verschil zit tussen de verschillende rondes of is het een kwestie van pech?
De rondes zit wel verschil in, logisch want de betere geraken verder.
Maar ook gewoon pech gehad, net iets meer pech dan geluk denk ik.
Want heb een pingel gehad in de 92e minuut wat echt nergens over ging, echter heb ik er die wedstrijd 2 tegen gehad wat echt nergens op sloeg.

Ze spelen allemaal met Ronalde of Messi en gaan pacen of pingelen in de 16, je kan niets doen of je krijgt een pingel tegen.
Ik ben echt van het totaal voetbal en dat gaat mij in clubs/seasons prima af, echter als het puur om prestige gaat voor de draft heb ik het erg lastig (vooral erg frustrerend)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:14:
[...]

Het is volgens mij gewoon allemaal random welke tegenstander je tegen komt (en in welke ronde hij zit). Het is mij ook nog nooit gelukt om langs ronde 2 te komen waardoor ik het draft gebeuren ook maar heb opgegeven.
Ricloo86 schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:23:
[...]

De rondes zit wel verschil in, logisch want de betere geraken verder.
Maar ook gewoon pech gehad, net iets meer pech dan geluk denk ik.
Want heb een pingel gehad in de 92e minuut wat echt nergens over ging, echter heb ik er die wedstrijd 2 tegen gehad wat echt nergens op sloeg.

Ze spelen allemaal met Ronalde of Messi en gaan pacen of pingelen in de 16, je kan niets doen of je krijgt een pingel tegen.
Ik ben echt van het totaal voetbal en dat gaat mij in clubs/seasons prima af, echter als het puur om prestige gaat voor de draft heb ik het erg lastig (vooral erg frustrerend)
tsja dan is het er ff doorheen bijten. Eigenlijk heb ik het juist makkelijk tegen Ronaldo, Messi, Neymar. Dat ze gaan pingelen maakt ze juist erg voorspelbaar. Ik probeer er niet te dicht op te komen zodat ik makkelijk de spin eruit kan halen.
Maar ja soms sta ik er iets tever vanaf waardoor ze uit een redelijk onmogelijke hoek lang mijn verdediger en mijn keeper in de kruising schieten met alle mazzel.

Volgens futbin zou ik mijn huidig team kunnen inruilen voor onderstaand team:
http://www.futbin.com/16/build/435819

De verleiding is groot, dan zou ik weer terug zijn bij het een soortgelijk team als ik wat ik had voordat ik met andere formaties/spelers ging testen :+

• davylomm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-08-2024
Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:12:

De verleiding is groot, dan zou ik weer terug zijn bij het een soortgelijk team als ik wat ik had voordat ik met andere formaties/spelers ging testen :+
Weet niet of het aan mij ligt, maar als ik je link open krijg ik 404 error.
:/
Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:12:

hier ook 404 error. ben benieuwd, en ach meestal blijf je toch bij zelfde groep spelers die leuk zijn om te spelen. Heb zelf al tig keer Ibra, Tevez gehad bijv. Elke keer kwamen ze na een tijdje weer terug.

Pagina: 1 ... 61 ... 102 Laatste