Werkt nu wel, het is exact hetzelfde als mijn eerste BL team maar dan met Muller als CF en Lahm als RB.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:36:
[...]
hier ook 404 error. ben benieuwd, en ach meestal blijf je toch bij zelfde groep spelers die leuk zijn om te spelen. Heb zelf al tig keer Ibra, Tevez gehad bijv. Elke keer kwamen ze na een tijdje weer terug.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
ik krijg nog steeds de error. Muller vind ik wel een goede speler. Alleen raar dat andere spelers met vergelijkbare positioning meestal niet in de positie komen zoals dat alleen Muller kan.Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:15:
[...]
Werkt nu wel, het is exact hetzelfde als mijn eerste BL team maar dan met Muller als CF en Lahm als RB.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
ik vind de markt nog behoorlijk lastig te voorspellen. Lastig om nu duurzaam te investeren in spelers omdat ik verwacht dat er nog wel een drop gaat komen.servival7 schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:10:
de market lijkt de afgelopen dagen redelijk stabiel of ligt dat aan mij?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik krijg ook nog steeds een 404Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:15:
[...]
Werkt nu wel, het is exact hetzelfde als mijn eerste BL team maar dan met Muller als CF en Lahm als RB.
http://www.futbin.com/16/squad/435819Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:27:
[...]
ik krijg nog steeds de error. Muller vind ik wel een goede speler. Alleen raar dat andere spelers met vergelijkbare positioning meestal niet in de positie komen zoals dat alleen Muller kan.
zz, link in editmode
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
zie het nu wel. Is dit je 2e team?Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:33:
[...]
http://www.futbin.com/16/squad/435819
zz, link in editmode
Nee, zie eerste post
Volgens futbin kan ik mijn huidig serie-a team inruilen voor dit team.
Thiago zie ik ook steeds meer en meer verschijnen in opstellingen. Kwestie van smaak of je auba, muller of lewa in de spits zet. Verder prima team.Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:38:
[...]
Nee, zie eerste post
Volgens futbin kan ik mijn huidig serie-a team inruilen voor dit team.
Verwijderd
Thiago onderschatten heel veel mensen. Net als in het echt. Heerlijke speler, super dribbel.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:39:
[...]
Thiago zie ik ook steeds meer en meer verschijnen in opstellingen. Kwestie van smaak of je auba, muller of lewa in de spits zet. Verder prima team.
Nog 1 toets en dan kan ik weer spelen en myutd4life van het veld spelen
Ik wilde Zlatan eens proberen, dus daar een 4-3-3 omheen gebouwd, jammer genoeg kwam ik daarbij niet verder dan 10 PSG spelers..
Weinig creatief team geworden dus.
Ik heb zelf een paar weken met een hybrid gespeeld (http://www.futbin.com/16/squad/413252).jongf7 schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:17:
Omdat ik met mijn BPL team stukken minder presteer dan met mijn NL team heb ik het BPL team maar verkocht.
Ik wilde Zlatan eens proberen, dus daar een 4-3-3 omheen gebouwd, jammer genoeg kwam ik daarbij niet verder dan 10 PSG spelers..![]()
Weinig creatief team geworden dus.
Het is waarschijnlijk zichtbaar dat ik eerst een BL team had
zijn if is ook niet verkeerd. IF Gundogan, IF Thiago en Vidal maken samen een erg leuk middenveld denk ik zo.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:54:
[...]
Thiago onderschatten heel veel mensen. Net als in het echt. Heerlijke speler, super dribbel.
Müller NIF is bij mij als CM al een fantastische aanvaller, zo goed komt hij in positie en ook zijn finishing is fenomenaal. Denk dat op de CF-plek hij, zeker als IF, een absolute aanwinst is voor een team, zolang je weet hoe je ermee om moet gaan (dat hij geen pace en 4* skills heeft). Rest van je team ziet er ook super uit, alleen snap ik niet dat je zoveel coins uit wilt geven voor een rechtsback.
Thiago alleen in seizoenen gebruikt, maar daar inderdaad een goede speler.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:54:
[...]
Thiago onderschatten heel veel mensen. Net als in het echt. Heerlijke speler, super dribbel.
Succes met je toets en dat tweede zullen we nog wel eens zien
FIFA Benelux Administrator
Ik vind Muller altijd erg lastig voor mijn eigen team. Ik denk dat ik hem zelf meestal in een CAM positie zou zetten ipv CF. Komt omdat ik de 433-5 iets te defensief vind, maar ik mij kan voorstellen dat wanneer je wat rustiger speelt het wel prettig is dat hij een inkomende/aansluitende speler is.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:40:
[...]
Müller NIF is bij mij als CM al een fantastische aanvaller, zo goed komt hij in positie en ook zijn finishing is fenomenaal. Denk dat op de CF-plek hij, zeker als IF, een absolute aanwinst is voor een team, zolang je weet hoe je ermee om moet gaan (dat hij geen pace en 4* skills heeft). Rest van je team ziet er ook super uit, alleen snap ik niet dat je zoveel coins uit wilt geven voor een rechtsback.
Misschien moet ik hem eens een kans geven in een 4321 als ST ipv Auba
Als CM zou ik hem misschien ook wel kunnen gebruiken. Stamina heeft hij wel genoeg daarvoor. Zal dan alleen moeten kiezen tussen gundogan en vidal op de andere plek. Modric staat op rechts voor de link met bale. Dus keuze tussen passing/dribbelen en stamina/stofzuiger.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:47:
4-3-2-1 kan dienen als de ideale counter formatie, dus ik zou dan twijfelen of ik hem als ST wil inzetten daar. Zelf heb ik hem in die formatie als CM achter Auba. Maar ik speel vaak wat minder op die counter, waardoor Müller de tijd krijgt om aan te sluiten.
Ow, is dat een andere variant dan met Robben en Thiago? Anders had ik zelf Thiago weggedaan. Als ik moet kiezen tussen Gundogan en Vidal denk ik dat ik die eerste weg zou doen, omdat Vidal wel echt een stuk beter is in defensief opzicht in een toch al erg aanvallend middenveld.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:53:
[...]
Als CM zou ik hem misschien ook wel kunnen gebruiken. Stamina heeft hij wel genoeg daarvoor. Zal dan alleen moeten kiezen tussen gundogan en vidal op de andere plek. Modric staat op rechts voor de link met bale. Dus keuze tussen passing/dribbelen en stamina/stofzuiger.
Verwijderd
Bij de 4321 zou ik gewoon voorin voor pure snelheid gaan (met daarbij dan scorend vermogen).MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:47:
4-3-2-1 kan dienen als de ideale counter formatie, dus ik zou dan twijfelen of ik hem als ST wil inzetten daar. Zelf heb ik hem in die formatie als CM achter Auba. Maar ik speel vaak wat minder op die counter, waardoor Müller de tijd krijgt om aan te sluiten.
Florenzi zijn kaart ziet er veel beter uit dan IF Lahm en is echt veel goedkoper. Muller is denk ik wanneer je hem niet als CF gebruikt het beste op het middenveld vanwege zijn passing.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:40:
[...]
[...]
Thiago alleen in seizoenen gebruikt, maar daar inderdaad een goede speler.
Edit:
Verkoop je SIF Florenzi weer omdat zijn prijs weer stijgt richting de 74k. Zie je dat hij nu 80k waard is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 15:08 ]
ik kan gundogan altijd nog op de bank zetten. Denk dat de dynamiek van Vidal beter is, hoewel Gundogan mijn persoonlijke favoriet is.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:57:
[...]
Ow, is dat een andere variant dan met Robben en Thiago? Anders had ik zelf Thiago weggedaan. Als ik moet kiezen tussen Gundogan en Vidal denk ik dat ik die eerste weg zou doen, omdat Vidal wel echt een stuk beter is in defensief opzicht in een toch al erg aanvallend middenveld.
het rare is dat andere spelers met zulke positionering vaak niet op de plaats staan waar muller staat.FiXeR.nl schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:16:
Muller werkt in een twee spitsensysteem als aanspeelpunt erg goed door zijn positionering. Of voor de rebound, of hij staat vrij als je met een snelle spits niet goed genoeg in een scoringspositie komt.
Verwijderd
Het blijft een gekke Duitser he.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:19:
[...]
het rare is dat andere spelers met zulke positionering vaak niet op de plaats staan waar muller staat.
haha zonder meer. zag dat hij ook een rm kaartje heeft. Dus RF zou ook nog kunnen
Verwijderd
Denk dat Costa/Robben/Mkhitaryan veel beter is als vleugelspeler.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:42:
[...]
haha zonder meer. zag dat hij ook een rm kaartje heeft. Dus RF zou ook nog kunnen
Het meeste last heb ik van Mkhitaryan als ik tegen een van deze 3 speel. Hij is wat ongrijpbaar voor mij.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:46:
[...]
Denk dat Costa/Robben/Mkhitaryan veel beter is als vleugelspeler.
Wat speel je als je geen seizoenen speelt? Alleen maar vriendschappelijk?MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:40:
[...]
Thiago alleen in seizoenen gebruikt, maar daar inderdaad een goede speler.
Het is tot nu toe brainstormen, beetje puzzelen met de mogelijkheden.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:40:
[...]
Lahm als RB kom omgeruild worden voor Thiago+Gundogan IF, en het wisselgeld kan gebruikt worden voor Auba als supersub en evt Naldo IF.
Verwijderd
Hij speelt alleen maar vriendschappelijk omdat hij niet uit divisie 8 komtservival7 schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:02:
[...]
Wat speel je als je geen seizoenen speelt? Alleen maar vriendschappelijk?
Als je eenmaal D1 hebt gehaald, zou ik meteen met seasons stoppenVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:29:
[...]
Hij speelt alleen maar vriendschappelijk omdat hij niet uit divisie 8 komt
Echter zijn er een paar dingen waar ik nog issues mee heb.
Hoe pass ik bijvoorbeeld een bal?
Wanneer ik links of rechts op het randje van de 16 sta (links of rechts), en de bal wil inspelen gaat dit in 100% van de gevallen mis. Druk ik op A dan schiet de speler de bal gewoon met een pass op doel. Druk ik op Y dan wordt de bal altijd compleet naar de andere kant het strafschopgebied naar een gedekte speler gepast.
Ook een pas over de lange afstand gaat bijna altijd mis. Als ik dit namelijk met X doe is de aanname sowieso kut, waardoor ik de bal meteen kwijt bent (tegenstander heeft genoeg tijd om naar deze vrije speler toe te lopen). Als ik dit met A+RB doe wordt de aanname nog verschrikkelijk veel kutter waardoor ik de bal al helemaal in alle situaties kwijt ben. Ook op de korte afstand lijkt een normale pass spelen compleet onmogelijk. In meer dan de helft van de gevallen kiest de computer een willekeurige gedekte speler in plaats van waar ik naar richt, en de kracht van de pass is ook altijd fout. Soms van heel dichtbij schiet hij met een klein tikje de bal naar de andere kant van het veld, en soms passt hij de bal naar zichzelf.
Iets anders waar ik problemen mee heb is mijn verdediging. Waar zijn de instructions voor deze? Ze blijven nooit achter, en lopen altijd helemaal mee naar voren. Ook dekken ze andere spelers niet en laten ze gigantische ruimtes vallen. Hoe kan ik dit net als in carrière aanpassen?
Waar zitten deze opties? Als ze er al zijn? (tegenstanders lijken het wel te gebruiken) en doe ik dan iets totaal verkeerds met het spelen van een pass?
ik zou kijken als je lahm verkoopt naar Gundogan IF en Thiago IF. Als RB piszcek en dan kijken wat je overhoudt voor bij naldo ifBossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:28:
[...]
Het is tot nu toe brainstormen, beetje puzzelen met de mogelijkheden.
Lahm als RB kom omgeruild worden voor Thiago+Gundogan IF, en het wisselgeld kan gebruikt worden voor Auba als supersub en evt Naldo IF.
edit: ik zie dat je je vorige opstelling al aangepast had, naar de suggesties van hierboven.
http://www.futbin.com/16/squad/435819
[ Voor 13% gewijzigd door Bean77 op 11-04-2016 17:54 ]
Verwijderd
De weg er naar toe is al een hel.Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:34:
[...]
Als je eenmaal D1 hebt gehaald, zou ik meteen met seasons stoppen
oh echt?
Vreemd genoeg heb ik wedstrijden waar ik dit totaal niet heb, om het in de volgende wedstrijd wel te hebben. De ene pot zijn je verdedigers beresterk, de andere pot worden constant voorbij gelopen of krijg je penalty's tegen omdat je verdediger simpelweg in the pad van de aanvaller stond.Pyramiden schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:56:
Hey allemaal, ik speel nu al een tijdje FIFA en ben sinds een paar dagen begonnen met ultimate team. Ik vind het best leuk om te doen en zelf een team samen te stellen, weer eens iets anders dan carriere![]()
Echter zijn er een paar dingen waar ik nog issues mee heb.
Hoe pass ik bijvoorbeeld een bal?
Wanneer ik links of rechts op het randje van de 16 sta (links of rechts), en de bal wil inspelen gaat dit in 100% van de gevallen mis. Druk ik op A dan schiet de speler de bal gewoon met een pass op doel. Druk ik op Y dan wordt de bal altijd compleet naar de andere kant het strafschopgebied naar een gedekte speler gepast.
Ook een pas over de lange afstand gaat bijna altijd mis. Als ik dit namelijk met X doe is de aanname sowieso kut, waardoor ik de bal meteen kwijt bent (tegenstander heeft genoeg tijd om naar deze vrije speler toe te lopen). Als ik dit met A+RB doe wordt de aanname nog verschrikkelijk veel kutter waardoor ik de bal al helemaal in alle situaties kwijt ben. Ook op de korte afstand lijkt een normale pass spelen compleet onmogelijk. In meer dan de helft van de gevallen kiest de computer een willekeurige gedekte speler in plaats van waar ik naar richt, en de kracht van de pass is ook altijd fout. Soms van heel dichtbij schiet hij met een klein tikje de bal naar de andere kant van het veld, en soms passt hij de bal naar zichzelf.
Iets anders waar ik problemen mee heb is mijn verdediging. Waar zijn de instructions voor deze? Ze blijven nooit achter, en lopen altijd helemaal mee naar voren. Ook dekken ze andere spelers niet en laten ze gigantische ruimtes vallen. Hoe kan ik dit net als in carrière aanpassen?
Waar zitten deze opties? Als ze er al zijn? (tegenstanders lijken het wel te gebruiken) en doe ik dan iets totaal verkeerds met het spelen van een pass?
EA heeft het vooral gekregen om FUT dusdanig te ... zodat elke wedstrijd compleet anders aanvoelt dan de andere
Verwijderd
Gefopt!
Maar het is misschien ook de tijd waarop je speelt wat van belang is, geen idee wanneer de beste mensen spelen maar overdag (student
Edit:
Net weer een SIF Florenzi gekocht door ook op een andere te gaan bieden
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 18:17 ]
tijd scheelt idd. Als ik op mijn vrije dag speel dan is het een heel ander niveau dan in de avond/weekend.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:11:
[...]
Gefopt!
Maar het is misschien ook de tijd waarop je speelt wat van belang is, geen idee wanneer de beste mensen spelen maar overdag (student) kom je wel hele andere mensen tegen dan rond bijvoorbeeld 8 uur (s'avonds).
Edit:
Net weer een SIF Florenzi gekocht door ook op een andere te gaan biedenMijne voor 66k kunnen kopen terwijl die andere nu op 72k staat. Prachtig
Zojuist alle duitsers maar in de verkoop gezet
Ja, die twee wissel ik af. Toernooien interesseren me niet zo en online single matches vind ik helemaal gaar. Bij die laatste kom ik vaak tegen mensen die met hun fantastische ploeg, vol TOTYs en IFs, de laagst mogelijke bronzen bank pakken om zo proberen mensen tegen te komen die nog niet zo goed zijn in FIFA. Nounounou, wat ben je dan goed zeg als je wintservival7 schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:02:
[Wat speel je als je geen seizoenen speelt? Alleen maar vriendschappelijk?
Als je dan zelf is een tegenstander tegenkomt met een team met een lage teamrating en weinig chemistry en je wint, is daar ook weinig eer in te behalen. Daarbij komt dat je in toernooien en online single matches haast geen coins verdient. Omdat ik niet echt de moeite neem om de traden, moet ik coins voornamelijk verzamelen van seizoenen die ik voltooi.
Yep, daarom speel ik vriendschappelijke wedstrijden tegen bepaalde Tweakers die nog beter zijn om aan m'n ego te werkenVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:29:
Hij speelt alleen maar vriendschappelijk omdat hij niet uit divisie 8 komt
De weg er naar toe is minder erg dan in de hoogste divisies zelf spelen. In die divisies zitten namelijk zo ontiegelijk veel pace-abusers, waardoor elke wedstrijd er hetzelfde uitziet. Uiteraard word je daar wel beter door, maar het is irritant dat je geforceerd wordt om 9/10 keer dezelfde tactiek te moeten handhaven. Zoals ik bijvoorbeeld tegen Niels een wedstrijd inga, wordt in hogere divisies bijna onmogelijk gemaakt door onwillende tegenstanders.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:56:
De weg er naar toe is al een hel.
Toch denk ik dat dit niet altijd zo is hoor. Je matchmaking probeert natuurlijk altijd gelijkwaardige tegenstanders te vinden. 's Avonds zullen deze er meer zijn, maar wilt niet zeggen dat er overdag niemand beschikbaar is.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:26:
tijd scheelt idd. Als ik op mijn vrije dag speel dan is het een heel ander niveau dan in de avond/weekend.
logisch wat je schrijft, maar ik merk echt aantoonbaar verschil. Misschien dat er overdag minder aantal geschikte spelers zijn waardoor je range misschien groter wordt en dus ook veel mindere en veel hogere matchmaking van toepassing wordt.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:29:
Toch denk ik dat dit niet altijd zo is hoor. Je matchmaking probeert natuurlijk altijd gelijkwaardige tegenstanders te vinden. 's Avonds zullen deze er meer zijn, maar wilt niet zeggen dat er overdag niemand beschikbaar is.
Verwijderd
Pace abusers en counter *kuch* sletjes *kuch* is toch wel waar ik bang voor ben ja. Het is nu in divisie 3 al erg genoeg.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:29:
[...]
[...]
De weg er naar toe is minder erg dan in de hoogste divisies zelf spelen. In die divisies zitten namelijk zo ontiegelijk veel pace-abusers, waardoor elke wedstrijd er hetzelfde uitziet. Uiteraard word je daar wel beter door, maar het is irritant dat je geforceerd wordt om 9/10 keer dezelfde tactiek te moeten handhaven. Zoals ik bijvoorbeeld tegen Niels een wedstrijd inga, wordt in hogere divisies bijna onmogelijk gemaakt door onwillende tegenstanders.
[...]
Toch denk ik dat dit niet altijd zo is hoor. Je matchmaking probeert natuurlijk altijd gelijkwaardige tegenstanders te vinden. 's Avonds zullen deze er meer zijn, maar wilt niet zeggen dat er overdag niemand beschikbaar is.
Ik bedoel ook niet dat er niemand beschikt is maar bijvoorbeeld lui zonder werk die niks anders doen dan Fifa (om maar iets geks op te noemen).
Ik heb doordeweeks veel leukere games waarbij er vaak ook daadwerkelijk word gevoetbald, echter heb ik voornamelijk vrije tijd in het weekend en dan is het vaak voornamelijk pace/high pressure helaas.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:31:
[...]
logisch wat je schrijft, maar ik merk echt aantoonbaar verschil. Misschien dat er overdag minder aantal geschikte spelers zijn waardoor je range misschien groter wordt en dus ook veel mindere en veel hogere matchmaking van toepassing wordt.
Door regelmatig vriendschappelijk tegen mij te spelen kan ik je toch steeds wat meer onder druk zetten, waardoor je weerstand daardoor toch ook weer groeit?Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:32:
[...]
Pace abusers en counter *kuch* sletjes *kuch* is toch wel waar ik bang voor ben ja. Het is nu in divisie 3 al erg genoeg.
Dan lukt het je -uiteindelijk- wel om ook daartegen je eigen spel te kunnen spelen.
moet je hem wel echt voetballes geven en niet kansloos wegtikken, daar leert die niet zoveel vanMyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:34:
[...]
Door regelmatig vriendschappelijk tegen mij te spelen kan ik je toch steeds wat meer onder druk zetten, waardoor je weerstand daardoor toch ook weer groeit?
Dan lukt het je -uiteindelijk- wel om ook daartegen je eigen spel te kunnen spelen.
Verwijderd
Ja denk ook wel dat zulke potjes helpen maar sommige lui spelen gewoon zo'n smerig spelletje. Dit kwam je een tijdje terug ook al tegen toen sliding tackles zo OP waren.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:34:
[...]
Door regelmatig vriendschappelijk tegen mij te spelen kan ik je toch steeds wat meer onder druk zetten, waardoor je weerstand daardoor toch ook weer groeit?
Dan heeft de jeugd niks te doen he. Misschien wanneer het festival seizoen begint is het wat normaler als je voornamelijk Nederlanders treft tijdens seizoenen. Nou weet ik niet of de die hard "standaard" nerds die Fifa spelen ook naar festivals gaan maar het scheelt misschien ietsBossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:33:
[...]
Ik heb doordeweeks veel leukere games waarbij er vaak ook daadwerkelijk word gevoetbald, echter heb ik voornamelijk vrije tijd in het weekend en dan is het vaak voornamelijk pace/high pressure helaas.
jaaaaa Niels, dank je welVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:38:
Dan heeft de jeugd niks te doen he. Misschien wanneer het festival seizoen begint is het wat normaler als je voornamelijk Nederlanders treft tijdens seizoenen. Nou weet ik niet of de die hard "standaard" nerds die Fifa spelen ook naar festivals gaan maar het scheelt misschien ietsDan heb je ook nog wel een paar dagen dat je het zonder mij moet doen aangezien ik dan buiten ben
14 en 15 mei ben ik in ieder geval niet in staat om Fifa op te starten gok ik.
Verwijderd
Niet dat ik jullie tegen kom tijdens seizoenen. Meestal zijn het de meest verschrikkelijke counter ploegen, BPL teams met de standaard lui voorin en volgens mij speelt niemand hier zoBean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:40:
[...]
jaaaaa Niels, dank je welHebben wij het spel weer terug
Misschien dat ik dan nog offline een vriendschappelijk potje speel maar dat zal wel net zo dramatisch worden als vorig jaar.
Ook daar kan hij genoeg van leren hoor. Traantjes wegpinken na grote nederlaag, klagen op spelelementen van EA, zeuren over lag, etc.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:37:
[...]
moet je hem wel echt voetballes geven en niet kansloos wegtikken, daar leert die niet zoveel van
Verwijderd
1e keer verloren.MyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:45:
[...]
Ook daar kan hij genoeg van leren hoor. Traantjes wegpinken na grote nederlaag, klagen op spelelementen van EA, zeuren over lag, etc.
2e keer ging het gelijk.

Stijgende lijn Jordi!!!!
klagen over EA doen we weer allemaalMyUtd4Life schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:45:
[...]
Ook daar kan hij genoeg van leren hoor. Traantjes wegpinken na grote nederlaag, klagen op spelelementen van EA, zeuren over lag, etc.
maare.... kopen jullie eens wat duitse spelers met catalyst en hunter chem styles op de transfermarkt
http://www.futhead.com/16/squads/11160160/
Zit alleen nog niet helemaal lekker met die IF Thiago... Hebben jullie nog tips voor upgrades? Zat zelf te kijken naar Ribery i.p.v Reus, maar dan gaan de ingame-stats wel weer stuk omlaag. Iemand tips?
Mbt IF Thiago, voor die positie heb je een paar opties:-Bas schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:13:
Op dit moment heb ik dit team gebouwd:
http://www.futhead.com/16/squads/11160160/
Zit alleen nog niet helemaal lekker met die IF Thiago... Hebben jullie nog tips voor upgrades? Zat zelf te kijken naar Ribery i.p.v Reus, maar dan gaan de ingame-stats wel weer stuk omlaag. Iemand tips?
- Muller, geen verfijnde technicus maar hij zal regelmatig voor je scoren
- IF Kruse; eigenlijk een goedkope muller
- Gundogan, zal ook goed linken met Auba / Reus
Als je een hele berg coins hebt, dan is IF Robben als CAM misschien de beste optie en dan neem je douglas costa als RM.
ik zou denk ik voor muller dan als cam gaan als thiago niet voor hem werkt. IF robben is heerlijk, maar zou hem liever als spits neerzetten als cam (heb ze op beide posities gespeeld). Denk eerder voor een IF versie van auba/lewa/muller/reus als er nog veel coins zijn. En anders sparen daarvoor.Bossie schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:21:
[...]
Mbt IF Thiago, voor die positie heb je een paar opties:
- Muller, geen verfijnde technicus maar hij zal regelmatig voor je scoren
- IF Kruse; eigenlijk een goedkope muller
- Gundogan, zal ook goed linken met Auba / Reus
Als je een hele berg coins hebt, dan is IF Robben als CAM misschien de beste optie en dan neem je douglas costa als RM.
Verwijderd
Of je verbrast het niet aan een veel te dure IF en koopt gewoon degelijke spelers die aardig kunnen ballen zoals Bale.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:00:
[...]
ik zou denk ik voor muller dan als cam gaan als thiago niet voor hem werkt. IF robben is heerlijk, maar zou hem liever als spits neerzetten als cam (heb ze op beide posities gespeeld). Denk eerder voor een IF versie van auba/lewa/muller/reus als er nog veel coins zijn. En anders sparen daarvoor.
dure IF's kunnen ook goed voetballenVerwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:17:
[...]
Of je verbrast het niet aan een veel te dure IF en koopt gewoon degelijke spelers die aardig kunnen ballen zoals Bale.
en bale heb ik al, misschien vanavond zijn nieuwe partner in crime halen ipv pace pace pace auba
Verwijderd
Ik bedoel dat jij niet informs gaat aanraden. Zoveel beter zijn ze vaak niet en je betaald er soms echt de hoofdprijs voor. 7 chemistry Robben richt net zoveel schade aan, misschien nog wel meer als 10 chemistry omdat de kans groter is dat hij met zijn linker been schiet aangezien hij de ideale persoon is voor cut in + shoot.Bean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:19:
[...]
dure IF's kunnen ook goed voetballen![]()
en bale heb ik al, misschien vanavond zijn nieuwe partner in crime halen ipv pace pace pace auba
het is wat de gek ervoor geeft. Ibra NIF of Ibra 95 is een wereld van verschil. Of dat het het waard is, is een tweede. Zelfde voor Pogba, Nainggolan, Insigne, Shaqiri. IF Robben is ook significant beter dan NIF Robben.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:47:
[...]
Ik bedoel dat jij niet informs gaat aanraden. Zoveel beter zijn ze vaak niet en je betaald er soms echt de hoofdprijs voor. 7 chemistry Robben richt net zoveel schade aan, misschien nog wel meer als 10 chemistry omdat de kans groter is dat hij met zijn linker been schiet aangezien hij de ideale persoon is voor cut in + shoot.
Maar er zijn er ook genoeg waarbij ik het verschil niet merk en dan is het zonde. In mijn ogen zijn de meest slechte investeringen IF versies van de backs. Tenzij je geen betere backs hebt en je door een ondergrens zakt.
Mijn aanpassingen zijn weer gereed en inmiddels weer aan het sparen/traden voor de volgende update dat nog wel even gaat duren vrees ik
http://www.futbin.com/16/squad/412883
Hierdoor raakt Pjanic overbodig, wat misschien weer ruimte geeft om een andere speler te halen, echter zie ik niet meteen een overduidelijke upgrade.
Verwijderd
Ik heb er nu 30 verkocht met +- 3k winst dus ga maar na wat voor een slechte investering een "back" is. Het is meer het idee dat je denkt wanneer je terug gaat naar een NIF dat de IF de bal hem er wel in had geschoten, de bal wel in de voeten van een medespeler had gespeeld of die verdediger de tegenstander wel het ziekenhuis in had getrapt in het ergste gevalBean77 schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:53:
[...]
het is wat de gek ervoor geeft. Ibra NIF of Ibra 95 is een wereld van verschil. Of dat het het waard is, is een tweede. Zelfde voor Pogba, Nainggolan, Insigne, Shaqiri. IF Robben is ook significant beter dan NIF Robben.
Maar er zijn er ook genoeg waarbij ik het verschil niet merk en dan is het zonde. In mijn ogen zijn de meest slechte investeringen IF versies van de backs. Tenzij je geen betere backs hebt en je door een ondergrens zakt.
Mijn aanpassingen zijn weer gereed en inmiddels weer aan het sparen/traden voor de volgende update dat nog wel even gaat duren vrees ik
http://www.futbin.com/16/squad/412883
Dat je trade winst maakt op een back zegt niks over de kwaliteiten van de back. Verhoudingsgewijs is hij ook niet duur, komt omdat het ook door de meeste niet als een belangrijke positie wordt gezien. Ik heb IF Florenzi gehad en die speelde lekker, maar voor mij niet beter dan een Lichtsteiner die wat goedkoper is.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:19:
[...]
Ik heb er nu 30 verkocht met +- 3k winst dus ga maar na wat voor een slechte investering een "back" is. Het is meer het idee dat je denkt wanneer je terug gaat naar een NIF dat de IF de bal hem er wel in had geschoten, de bal wel in de voeten van een medespeler had gespeeld of die verdediger de tegenstander wel het ziekenhuis in had getrapt in het ergste gevalNaar mijn mening kun je Robben prima als RM op het middenveld zetten en als je hem in 3 middenvelders formatie op het midden zet dan komt hij echt wel mee naar voren uit zichzelf en fungeert gewoon als CF. Hetzelfde geldt voor de middelste CAM in een 4231 formatie heb ik gemerkt nadat ik Pogba daar had neergezet. Hij liep voor de spits en was vaker/sneller voorin te vinden dan de andere CAMs.
nif robben is om te janken vind ik, groot contrast met zijn IF versie. Als Robben nou net zo lekker zou spelen dan TIF Insigne.... een SIF Shaqiri speelt ook beter dan nif Robben. Die is zijn prijs echt niet waard, alleen omdat hij met auba/lewa/reis moet spelen wat toevallig de meest populaire voorhoede is in fifa16 geloof ik.
Morgen zal het dan allemaal wel weer tegen zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 11-04-2016 23:50 ]
Tijdd om de playstation uit te zettenSR8 schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:44:
Een gevalletje, keepertje wat doe je nu [video]
Een "EA, waarom laten jullie keepers automatisch uitkomen? Mensen zouden dat zelf moeten bepalen"-gevalletje in mijn ogen. Ook vind ik dat je dan zou moeten kiezen of keepers in zo'n situatie bal proberen te controleren, naar voren schieten of juist uitschieten. Nu is het zo random.SR8 schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:44:
Verwijderd
Wanneer er niemand in de buurt is bestuur je hem zelf en anders kun je volgens mij kiezen hoe hij de bal weg trapt. Ik heb nog nooit gehad dat de keeper de bal in de voeten van een tegenstander schoot op die manier waarna hij gewoon kon uithalen en scoren. Dat de keeper uit komt zonder reden is inderdaad voor beide partijen niet handig, vooral omdat je tijdens het verdedigen ook nog moet opletten of die keeper er nog wel zin in heeft om überhaupt te gaan keepen.MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 00:02:
[...]
Een "EA, waarom laten jullie keepers automatisch uitkomen? Mensen zouden dat zelf moeten bepalen"-gevalletje in mijn ogen. Ook vind ik dat je dan zou moeten kiezen of keepers in zo'n situatie bal proberen te controleren, naar voren schieten of juist uitschieten. Nu is het zo random.
haha klassieke situatie. Gelukkig heb ik zo meer gescoord dan doelpunten tegen gekregen lol.SR8 schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:44:
Heb al lange tijd (enkel begin van the division met extracten ook) niet met zoveel emotie en voldoening iets gehaald op de ps.
Eerste wedstrijd met speels gemak door (4-0), tweede wedstrijd in de tweede helft het verschil gemaakt (3-1 ragequit), derde wedstrijd erg gelijkopgaande wedstrijd waarin ik in de 89e minuut de winnende maakt (2-1).
En toen de finale was echt spannend, waarin ik dacht het wel uit te gaan spelen (had gewoon door moeten voetballen).
Onderstaand het scoreverloop (ik speelde thuis),
14e minuut 1-0
32e minuut 2-0
85e minuut 2-1
91e minuut 2-2
107e minuut 2-3
113e minuut 3-3
119e minuut 3-4
120e minuut 4-4 (terechte pingel)
Penalty's:
IK: X O O O O O O
HIJ: X O O O O O X
Eindelijk de trophy binnen en een keer een draft weten te winnen
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
En zeker niks waardigs uit de pakken weten te krijgenRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:27:
Met gepaste trots kan ik vertellen dat ik de draft gewonnen heb gisteravond.
Heb al lange tijd (enkel begin van the division met extracten ook) niet met zoveel emotie en voldoening iets gehaald op de ps.
Eerste wedstrijd met speels gemak door (4-0), tweede wedstrijd in de tweede helft het verschil gemaakt (3-1 ragequit), derde wedstrijd erg gelijkopgaande wedstrijd waarin ik in de 89e minuut de winnende maakt (2-1).
En toen de finale was echt spannend, waarin ik dacht het wel uit te gaan spelen (had gewoon door moeten voetballen).
Onderstaand het scoreverloop (ik speelde thuis),
14e minuut 1-0
32e minuut 2-0
85e minuut 2-1
91e minuut 2-2
107e minuut 2-3
113e minuut 3-3
119e minuut 3-4
120e minuut 4-4 (terechte pingel)
Penalty's:
IK: X O O O O O O
HIJ: X O O O O O X
Eindelijk de trophy binnen en een keer een draft weten te winnen
Nope, he-le-maal niets noemenswaardig.davylomm schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:47:
[...]
En zeker niks waardigs uit de pakken weten te krijgen
Maar ging het mij niet om, ga geen FUT meer spelen.
Wel voor de lol al mijn dingen in FUT verkopen om te kijken wat ik uiteindelijk waard ben
Ik heb draft al meerdere keren gewonnen. maar nooit iets waardigs eruit gekregen. wel altijd rond de 15k komen zodat ik nog een keer draft kon spelen.Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:50:
[...]
Nope, he-le-maal niets noemenswaardig.
Wel voor de lol al mijn dingen in FUT verkopen om te kijken wat ik uiteindelijk waard ben
Ik ben gewoon een middelmatige FIFA speler (op pro clubs na) die niet zo handig is met het gepingel enzo (wellicht leeftijd;)).davylomm schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:53:
[...]
Ik heb draft al meerdere keren gewonnen. maar nooit iets waardigs eruit gekregen. wel altijd rond de 15k komen zodat ik nog een keer draft kon spelen.
Dus voor mij was dit een hele prestatie
Haha ieder zijn ding toch. Pro clubs kan ik weer niks van. kan er maar niet aan wennen dat ik maar 1 speler heb waar ik iets mee kan doen. Na een tijdje ben ik de bal aan het volgen en weet ik vervolgens niet meer waar ik ren met mijn eigen spelerRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:54:
[...]
Ik ben gewoon een middelmatige FIFA speler (op pro clubs na) die niet zo handig is met het gepingel enzo (wellicht leeftijd;)).
Dus voor mij was dit een hele prestatie
Gewoon L1 inhouden, blijft hij in positie lopendavylomm schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:57:
[...]
Haha ieder zijn ding toch. Pro clubs kan ik weer niks van. kan er maar niet aan wennen dat ik maar 1 speler heb waar ik iets mee kan doen. Na een tijdje ben ik de bal aan het volgen en weet ik vervolgens niet meer waar ik ren met mijn eigen speler
ow, kijk aan. Weer iets geleerd vandaag. Dan gaan we dat maar eens proberen als ik weer pro clubs ga spelen. ThnxRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:07:
[...]
Gewoon L1 inhouden, blijft hij in positie lopen
mooi dat je draft gewonnen hebt, en nu gaat fifa16 in de kast? Of blijf je alleen pro club spelen?Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:50:
[...]
Nope, he-le-maal niets noemenswaardig.
Ik heb eigenlijk geen enkele wedstrijd pro club gedaan. Fut is het enige wat mij trekt.
Verwijderd
Pro clubs is op zich wel leuk maar je moet wanneer je met meer mensen gaat spelen wel een beetje kunnen samenwerken. Normale online seizoenen is ook nog wel aan te raden alleen je gaat dan bijna alleen maar Real, Barca en de andere OP clubs tegen komen. Mijn record is 100% winst aangezien ik 1 potje gespeeld heb met Dortmund en gelijk PSG tegen kwamBean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:39:
[...]
mooi dat je draft gewonnen hebt, en nu gaat fifa16 in de kast? Of blijf je alleen pro club spelen?
Ik heb eigenlijk geen enkele wedstrijd pro club gedaan. Fut is het enige wat mij trekt.
Misschien dat ik dat wel ga doen als ik blijf steken in divisie 3.
sinds gisterenavond ook weer in div 3. Gaat wel steeds beter.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:48:
[...]
Pro clubs is op zich wel leuk maar je moet wanneer je met meer mensen gaat spelen wel een beetje kunnen samenwerken. Normale online seizoenen is ook nog wel aan te raden alleen je gaat dan bijna alleen maar Real, Barca en de andere OP clubs tegen komen. Mijn record is 100% winst aangezien ik 1 potje gespeeld heb met Dortmund en gelijk PSG tegen kwam![]()
Misschien dat ik dat wel ga doen als ik blijf steken in divisie 3.
Tsja draft vind ik ook niks. Iedereen die zomaar ronaldo, messi, neymar, suarez etc elke keer erin gooien. Allemaal eenheidsworst en erg boring. Dan heb je met FUT tenminste nog iets afwisseling. Ook al kom je veel reus/auba en walcott/sterling teams tegen. En pro clubs met 1 speler besturen is ook weer zo irritant vind ik. maar wel leuk dat 1 spel zoveel types spelers kan bedienen.
Maar wat is het onderlinge verschil in bullshit toch groot. Mijn eerste pot in FUT was tegen een 77 chem rated team die moeiteloos 180 graden passes kon maken. Aan de andere kant had Iniesta 3 pogingen nodig om de bal middels een korte corner aan te nemen
Direct maar weer mee gekapt. Ontzettend zonde dat het allemaal zo inconsequent is..
Haha herkenbaar. Als ik de videos van bijv. myutd4life zie heeft hij de bal altijd aan een touwtje. Nou dat lukt mij meestal niet met een speler hoor. Met wat geduld kan je ver komen. Ik heb een tijdje geleden mijn tegengoals geanalyseerd en bleek dat ik zelf hierin de grootste schuld had door agressief in te stappen wat wel eens verkeerd gaatsebastiaaan schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:09:
Heb afgelopen tijd ook geregeld normale seizoenen gespeeld, daarmee nu in divisie 2. Maar inderdaad, zoals Niels al zegt, je komt elke keer dezelfde clubs tegen. Dus gisteravond maar weer verder gegaan met FUT. Ik snap wel wat mensen bedoelen met verschil in gameplay, seasons speelt op de een of andere manier soepeler.
Maar wat is het onderlinge verschil in bullshit toch groot. Mijn eerste pot in FUT was tegen een 77 chem rated team die moeiteloos 180 graden passes kon maken. Aan de andere kant had Iniesta 3 pogingen nodig om de bal middels een korte corner aan te nemen![]()
Direct maar weer mee gekapt. Ontzettend zonde dat het allemaal zo inconsequent is..
Maar soms zie je idd passes die je zelf nooit maakt
Blijf sowieso pro-clubs doen.Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:39:
[...]
mooi dat je draft gewonnen hebt, en nu gaat fifa16 in de kast? Of blijf je alleen pro club spelen?
Wij zijn altijd met een vaste groep, en heb ongeveer 15 spelers in mijn lijst waar ik mee mee kan spelen.
Nu een nieuw team gemaakt met een mengelmoes van mensen die mee willen doen in vriendenlijsten, heet "Road to division 1" en is erg gezellig.
Blijf clubs het leukste spel element in FIFA vinden, en hoop dat ze er wat meer mee gaan doen in 17.
(oh en het handelen in FUT in het begin vind ik erg leuk, in 17 ook weer werk van maken
[ Voor 6% gewijzigd door Ricloo86 op 12-04-2016 10:29 ]
wat zouden ze aan pro clubs kunnen verbeteren?Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:26:
[...]
Blijf sowieso pro-clubs doen.
Wij zijn altijd met een vaste groep, en heb ongeveer 15 spelers in mijn lijst waar ik mee mee kan spelen.
Nu een nieuw team gemaakt met een mengelmoes van mensen die mee willen doen in vriendenlijsten, heet "Road to division 1" en is erg gezellig.
Blijf clubs het leukste spel element in FIFA vinden, en hoop dat ze er wat meer mee gaan doen in 17.
(oh en het handelen in FUT in het begin vind ik erg leuk, in 17 ook weer werk van maken)
Tsja traden blijf ik geweldig vinden. De web app is echt een uitvinding
Pff dat is ondertussen wel een flinke waslijst, ik bespaar hem je.....Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:37:
[...]
wat zouden ze aan pro clubs kunnen verbeteren?
Tsja traden blijf ik geweldig vinden. De web app is echt een uitvinding
En anders kom ik er eventueel later op terug als je dat wilt.
haha zo erg? Ik was meer nieuwsgierig.Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:56:
[...]
Pff dat is ondertussen wel een flinke waslijst, ik bespaar hem je.....
En anders kom ik er eventueel later op terug als je dat wilt.
Nog druk aan het traden of was dat alleen tijdelijk? Bepaalde shirtjes lopen nog steeds erg goed
Nee heb ik alleen aan het begin gedaan, al tijd mee gestopt.Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:59:
[...]
haha zo erg? Ik was meer nieuwsgierig.
Nog druk aan het traden of was dat alleen tijdelijk? Bepaalde shirtjes lopen nog steeds erg goed
Enkel mijn inventaris verkocht om die draft te kunnen spelen.
Nu voor de lol even alles verkopen en dan zie ik wel wat ik met de coins doe haha
ach een leuk team is altijd toch wel leuk om eens voor de afwisseling te spelen? Kost tegenwoordig ook niet zo heel veel.Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:09:
[...]
Nee heb ik alleen aan het begin gedaan, al tijd mee gestopt.
Enkel mijn inventaris verkocht om die draft te kunnen spelen.
Nu voor de lol even alles verkopen en dan zie ik wel wat ik met de coins doe haha
Ligt er ook maar net aan welke competitie dat je dan een team maakt.Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
[...]
ach een leuk team is altijd toch wel leuk om eens voor de afwisseling te spelen? Kost tegenwoordig ook niet zo heel veel.
Sommige heb je wel geld nodig om beetje redelijke spelers te krijgen.
Ik heb wel de nodige wedstrijden gespeeld, tot divisie 3 maar was er gewoon klaar mee.Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
[...]
ach een leuk team is altijd toch wel leuk om eens voor de afwisseling te spelen? Kost tegenwoordig ook niet zo heel veel.
Volgend jaar weer traden, en dan mijn coins verkopen, mits dit op dezelfde manier kan zoals een maat van mij het heeft gedaan.
Verwijderd
Is het zonder gevolgen danRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:19:
[...]
Ik heb wel de nodige wedstrijden gespeeld, tot divisie 3 maar was er gewoon klaar mee.
Volgend jaar weer traden, en dan mijn coins verkopen, mits dit op dezelfde manier kan zoals een maat van mij het heeft gedaan.
Voor hem nog steeds wel, verwacht niet dat er nog wat volgt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:26:
[...]
Is het zonder gevolgen dan? Mijn 2e account heeft nogal weinig XP wat betreft Fifa waardoor ik alle coinboosts niet heb volgend jaar.
Kun je die niet cadeau doen dan?
vgm moet je dan alsnog dat level zijn waarmee je die vrijspeelt. je hoeft m dan alleen niet zelf te betalen. kan zijn dat ik het fout heb hoorRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:35:
[...]
Voor hem nog steeds wel, verwacht niet dat er nog wat volgt.
Verwijderd
Kan het wel een keer testen. Je kan volgens mij ook voetballen/shirts aan elkaar geven dus het moet wel te testen zijn.davylomm schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:37:
[...]
vgm moet je dan alsnog dat level zijn waarmee je die vrijspeelt. je hoeft m dan alleen niet zelf te betalen. kan zijn dat ik het fout heb hoor
Dit klinkt echt zo slecht maar ik ga het wel eens proberenRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:35:
[...]
Voor hem nog steeds wel, verwacht niet dat er nog wat volgt.
ik ben benieuwd hoe dat gaat. Kan mij voorstellen dat het EA veel aan gelegen is zulke dingen te voorkomen.Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:19:
[...]
Ik heb wel de nodige wedstrijden gespeeld, tot divisie 3 maar was er gewoon klaar mee.
Ik koop in ultimo gewoon een dreamteam en ik verkoop niks. Iets principieels ook.
Ach heb het dit jaar niet gedaan, maar om met een trade spelletje (wat ik leuk vind) €500,- te verdienen zal ik het niet laten.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:42:
[...]
Kan het wel een keer testen. Je kan volgens mij ook voetballen/shirts aan elkaar geven dus het moet wel te testen zijn.
[...]
Dit klinkt echt zo slecht maar ik ga het wel eens proberen
Succes!
(zou niet weten wat het nu nog opleverd)
Verwijderd
In het begin en rond de TOTY zal je er wel het meest voor kunnen krijgen. Misschien op het 2e account maar gewoon online seizoenen gaan doen dan krijg je vast ook wel XP. Misschien alleen voor volgend jaar alvast even de accountgegevens opzoeken aangezien ik geen flauw idee heb waar ik het 2e account aan gekoppeld hebRicloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:45:
[...]
Ach heb het dit jaar niet gedaan, maar om met een trade spelletje (wat ik leuk vind) €500,- te verdienen zal ik het niet laten.
Succes!
het waren ook nog prijzen die relatief in het begin lagen. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de prijzen zijn die je anno vandaag nog krijgt. Verre van denk ik. Toen betaalde je voor een diego costa nog iets van 80k.Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:45:
[...]
Ach heb het dit jaar niet gedaan, maar om met een trade spelletje (wat ik leuk vind) €500,- te verdienen zal ik het niet laten.
Succes!
Dus begin traden en ruim voor TOTY verkopen is het meest interessant denk ik. Kan je daarna altijd nog met een nieuw account je eigen spel gaan beginnen. Voordeel is dan dat de prijzen meestal ook goedkoper liggen.
Klopt!Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:54:
[...]
het waren ook nog prijzen die relatief in het begin lagen. Ik kan mij niet voorstellen dat dit de prijzen zijn die je anno vandaag nog krijgt. Verre van denk ik. Toen betaalde je voor een diego costa nog iets van 80k.
Dus begin traden en ruim voor TOTY verkopen is het meest interessant denk ik. Kan je daarna altijd nog met een nieuw account je eigen spel gaan beginnen. Voordeel is dan dat de prijzen meestal ook goedkoper liggen.
Koop vaak een aantal packs als startkapitaal en dan is het de markt verkennen.
Heb een avondje gesniped in het begin, en leverde 200k op (mensen zijn dan nog onwennig met de knoppen enzo en staat garant voor veel missertjes)
Maar was dit jaar nieuw voor mij en heb een hoop geleerd om in 17 mee verder te gaan
hier idem dito. Het begin was heel leuk traden met echt giga bedragen en marges die je kon verdienen. Nu valt het best tegen in vergelijking. Fifa 17 zal weer veel fun opleveren met traden. Ben benieuwd of er nog toeters/bellen door EA worden toegevoegd op dit gebied.Ricloo86 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:56:
[...]
Klopt!
Koop vaak een aantal packs als startkapitaal en dan is het de markt verkennen.
Heb een avondje gesniped in het begin, en leverde 200k op (mensen zijn dan nog onwennig met de knoppen enzo en staat garant voor veel missertjes)
Maar was dit jaar nieuw voor mij en heb een hoop geleerd om in 17 mee verder te gaan
Verwijderd
Alleen wanneer het EA nog meer geld op gaat leveren. Je kunt nu ook nog wel muntjes verdienen alleen dan moet je gewoon gebruik maken van die paniek aanvallen van mensen. Florenzi stond vandaag al weer rond de 79k en werd ook nog gewoon gekocht door mensenBean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:59:
[...]
hier idem dito. Het begin was heel leuk traden met echt giga bedragen en marges die je kon verdienen. Nu valt het best tegen in vergelijking. Fifa 17 zal weer veel fun opleveren met traden. Ben benieuwd of er nog toeters/bellen door EA worden toegevoegd op dit gebied.
Florenzi is daar geen uitzondering in. De vraag is wie er echt risico durft te nemen om een speler enkele dagen vast te houden in de hoop dat die nu nog 5 a 10k stijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:16:
[...]
Alleen wanneer het EA nog meer geld op gaat leveren. Je kunt nu ook nog wel muntjes verdienen alleen dan moet je gewoon gebruik maken van die paniek aanvallen van mensen. Florenzi stond vandaag al weer rond de 79k en werd ook nog gewoon gekocht door mensen
Koopjesjagen is altijd wel interessant, maar ik denk dat de meesten wel realiseren dat de prijzen verder gaan kelderen met de TOTS en daarna misschien weer wat gaan stijgen.
Verwijderd
Ik koop ze, hou ze maximaal een uur en verkoop ze weer. Ik heb er nu 1 die ik eigenlijk gratis heb rondlopen door het verkopen van een aantal SIF Florenzi kaarten wat gewoon lachwekkend is. Op dit moment zal het mij echt een zorg zijn of de spelers die ik hou minder waard worden aangezien sommige al lang hun waarde bewezen hebben in mijn team. Ook is het volgens mij standaard dat spelers gedurende de rit om het zo maar te noemen goedkoper worden dus daar kun je niet meer raar van op kijken.Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:19:
[...]
Florenzi is daar geen uitzondering in. De vraag is wie er echt risico durft te nemen om een speler enkele dagen vast te houden in de hoop dat die nu nog 5 a 10k stijgt.
Koopjesjagen is altijd wel interessant, maar ik denk dat de meesten wel realiseren dat de prijzen verder gaan kelderen met de TOTS en daarna misschien weer wat gaan stijgen.
korte termijn koopjes is altijd wel praktisch. Ik doe dat ook wel tussendoor soms, en vaak icm een gerichte chemistry kaart. Je ziet vaak dat versies met hunter nog wel tegen lage bin prijzen worden aangeboden, terwijl de normale hunter versie 2k bijv. hoger ligt. En dan heb ik nog niet de stijging in waarde zoals jouw voorbeeld van Florenzi.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 13:33:
[...]
Ik koop ze, hou ze maximaal een uur en verkoop ze weer. Ik heb er nu 1 die ik eigenlijk gratis heb rondlopen door het verkopen van een aantal SIF Florenzi kaarten wat gewoon lachwekkend is. Op dit moment zal het mij echt een zorg zijn of de spelers die ik hou minder waard worden aangezien sommige al lang hun waarde bewezen hebben in mijn team. Ook is het volgens mij standaard dat spelers gedurende de rit om het zo maar te noemen goedkoper worden dus daar kun je niet meer raar van op kijken.