MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:29:
Zelf, door privéomstandigheden, geen FIFA gedaan, maar kwam net deze video tegen. Iemand van jullie wat van gemerkt toevallig?
[video]
nee, wij zijn zo goed, de goals vallen omdat wij goed schieten natuurlijk ;)

Zonder gekheid, gisterenavond wel 2 rare doelpunten gemaakt die normaal houdbaar waren voor een keeper. Maar ik wil het niet aan een hidden patch hangen, maar viel wel op.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 17:29:
Zelf, door privéomstandigheden, week geen FIFA gedaan, maar kwam net deze video tegen. Iemand van jullie wat van gemerkt toevallig?
[video]
Had ik het een tijdje terug over (maand terug begon het allemaal nadat de servers wegens onderhoud tijdelijk offline waren gehaald). Ik heb in 1 week tijd toen zoveel eigen goals gemaakt (stuk of 8 zo uit mijn hoofd). Ook de passing was opeens heel anders.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 17:28

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:51:
[...]

Had ik het een tijdje terug over (maand terug begon het allemaal nadat de servers wegens onderhoud tijdelijk offline waren gehaald). Ik heb in 1 week tijd toen zoveel eigen goals gemaakt (stuk of 8 zo uit mijn hoofd). Ook de passing was opeens heel anders.
Zie ik dacht dat het aan mij lag. Telkens als er weer zo'n hidden patch verschijnt, of er iig geluiden zijn, dan promoveer ik aan 1 stuk door. Of ik degradeer aan 1 stuk door. Dit laatste is nu weer het geval. van div2. zo in 1 klap terug naar div. 6 Dacht zelf dat het eerst kwam omdat ik me hele arsenaal aan sterspelers verkocht had. (Ibra, suarez, robben, iniesta, modric, aguero etc etc. )

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:05:
[...]

Zie ik dacht dat het aan mij lag. Telkens als er weer zo'n hidden patch verschijnt, of er iig geluiden zijn, dan promoveer ik aan 1 stuk door. Of ik degradeer aan 1 stuk door. Dit laatste is nu weer het geval. van div2. zo in 1 klap terug naar div. 6 Dacht zelf dat het eerst kwam omdat ik me hele arsenaal aan sterspelers verkocht had. (Ibra, suarez, robben, iniesta, modric, aguero etc etc. )
zal heus niet alleen aan zo'n hidden patch zijn. Werkt doorgaan aan 2 kanten. Maar scheelt wel als je iets de schuld kan geven ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Voor mij is FIFA, op een vriendschappelijk partijtje na, 1 grote zegetocht!

Off- tevens online divisie 7, met louter kampioenssfeesten.

Mijn team is inmiddels Spaans georiënteerd. Doel is handhaving in divisie 7 nu, ;-).
Turfschipper schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:52:
Voor mij is FIFA, op een vriendschappelijk partijtje na, 1 grote zegetocht!

Off- tevens online divisie 7, met louter kampioenssfeesten.

Mijn team is inmiddels Spaans georiënteerd. Doel is handhaving in divisie 7 nu, ;-).
geef me ook eens wat van jouw ea luck ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:06:
[...]

zal heus niet alleen aan zo'n hidden patch zijn. Werkt doorgaan aan 2 kanten. Maar scheelt wel als je iets de schuld kan geven ;)
Er zitten nog steeds fouten in het spel en dit kan door van alles ontstaan. Of dit nou lag, fysiek contact waardoor een speler die fysiek sterker is gewoon in elkaar zakt. Ik zag laatst ook nog wel een filmpje waar een speler in de 16 van de tegenstander een spastische aanval kreeg en op de grond lag te trillen. Jou "Fifa de schuld geven" begint net zo standaard te worden als de zo gruwelijk slechte programmeer skills bij die Canadese toko van EA. Misschien is 1* skills beter te begrijpen voor je.

Het spel is gewoon veranderd in een horror spel door de slechte implementatie van om te beginnen al de regels van echt voetbal. Daarnaast de random dingen die er gebeuren waar een speler helemaal geen invloed over kan hebben zoals bijvoorbeeld AI die gewoon tegen jou aan loopt, spelers die gedurende het spel (of dit nou een wedstrijd is of tijdens) heel anders spelen/ aanvoelen. Ook het veranderen van speler is zo super traag dat het onmogelijk is soms om goed te kunnen verdedigen, zelfs met de rechter stick is het niet te doen om op tijd de juiste speler te besturen.

De enige reden dat veel mensen dit spel spelen is dan ook omdat PES gewoon slecht is en er niks anders is omdat EA de rechten heeft en dus ook geen echte concurrentie waardoor EA niet hoeft te innoveren, wat je misschien ook wel terug ziet in de shit die ze Fifa 16 hebben genoemd.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:15:
[...]

geef me ook eens wat van jouw ea luck ;)
Totaalvoetbal he.

:9
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:39:
[...]

Er zitten nog steeds fouten in het spel en dit kan door van alles ontstaan. Of dit nou lag, fysiek contact waardoor een speler die fysiek sterker is gewoon in elkaar zakt. Ik zag laatst ook nog wel een filmpje waar een speler in de 16 van de tegenstander een spastische aanval kreeg en op de grond lag te trillen. Jou "Fifa de schuld geven" begint net zo standaard te worden als de zo gruwelijk slechte programmeer skills bij die Canadese toko van EA. Misschien is 1* skills beter te begrijpen voor je.
je hoeft het niet persoonlijk te maken door expliciet je frustraties op mij te projecteren en mij te beledigen. Dan heb ik liever dat je naar EA blijft wijzen met al het onrecht wat je aangedaan wordt.

haha sure ;) :P
Geniet van je overwinningsroes :)

Ronaldo MOTM ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

zo zeker als wat. Helemaal als EA een retweet erin gooit van optajoe ;)

de vraag is.... wie kan hem betalen :P

Verwijderd

Moet wel :P
Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:21:
[...]

je hoeft het niet persoonlijk te maken door expliciet je frustraties op mij te projecteren en mij te beledigen. Dan heb ik liever dat je naar EA blijft wijzen met al het onrecht wat je aangedaan wordt.
Jij vindt dat alles wat in dit slecht doorontwikkelde spel aan de gebruiker ligt. Daarnaast zeg ik gewoon waar het op staat na het spelen van meer dan 850 wedstrijden online dat het spel in de loop der tijd gewoon zoveel is veranderd en ook zoveel anders aanvoelt door deze fouten. Het is gewoon schandalig dat je voor een door ontwikkeld spel al 60 euro betaald en dan ook nog fouten in het spel tegen komt die af en toe op een cruciaal moment gebeuren.

Wat jij vast doet als het even niet gaat is een non-inform de schuld geven en tegen jezelf zeggen dat de IF zoveel beter zou zijn en alles wel perfect had gedaan 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:31:
[...]

Moet wel :P

[...]

Jij vindt dat alles wat in dit slecht doorontwikkelde spel aan de gebruiker ligt. Daarnaast zeg ik gewoon waar het op staat na het spelen van meer dan 850 wedstrijden online dat het spel in de loop der tijd gewoon zoveel is veranderd en ook zoveel anders aanvoelt door deze fouten. Het is gewoon schandalig dat je voor een door ontwikkeld spel al 60 euro betaald en dan ook nog fouten in het spel tegen komt die af en toe op een cruciaal moment gebeuren.

Wat jij vast doet als het even niet gaat is een non-inform de schuld geven en tegen jezelf zeggen dat de IF zoveel beter zou zijn en alles wel perfect had gedaan 8)7
inhoudelijke discussie vind ik best, maar nergens nodig dat je mij persoonlijk gaat beledigen, dat vind ik niet op dit forum thuishoren en uberhaupt gewoon onnodig.

En nee ik vind niet dat alles aan de gebruiker ligt, maar genoeg situaties liggen wel aan de gebruiker.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

En het is voetbal he mannen, je mag het oneens zijn, dat hoort er bij, gewoon accepteren en weer een sessie in duiken, ;-).

[ Voor 24% gewijzigd door Turfschipper op 12-04-2016 22:39 ]

Turfschipper schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:39:
En het is voetbal he mannen, je mag het oneens zijn, dat hoort er bij, ;-).
helemaal eens. inhoudelijke discussies vind ik geen probleem, maar beledigen vind ik een stap te ver gaan. Maar laten we ons inderdaad focussen op het spel :)

2 winst, 1 gelijk en 2 verloren vanavond, wat mindere reeks dan die van jou ;)

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Laat er maar een ronaldo MOTM komen :)

Verwijderd

@Bean77
En toch kun jij de dingen die ik heb gehad ook niet verklaren. Dat is het hele probleem. Ook het verschil tussen online seizoenen, FUT, (FUT) vriendschappelijk, carriere modus kun je niet uitleggen.

Je kunt misschien mijn Auba/Reus vervangers ook wel zien als ik donderdag/vrijdag avond weer een potje ga doen tegen MyUtd4Life (of als Turfschipper het aandurft).

Edit:
Hint vergeten. Iemand met 79 pace.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2016 23:04 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:33
Zo na n paar maanden weer in div1, had ineens 13 potten op rij niet verloren :D blijft soms toch n vreemd spel.
To easy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:52:
Laat er maar een ronaldo MOTM komen :)
en dan packen met de gratis maandag jumbo packs hahaha, dat zou meesterlijk zijn :)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:57:
@Bean77
En toch kun jij de dingen die ik heb gehad ook niet verklaren. Dat is het hele probleem. Ook het verschil tussen online seizoenen, FUT, (FUT) vriendschappelijk, carriere modus kun je niet uitleggen.

Je kunt misschien mijn Auba/Reus vervangers ook wel zien als ik donderdag/vrijdag avond weer een potje ga doen tegen MyUtd4Life (of als Turfschipper het aandurft).
wat probeer je te zeggen? Dat ik iets niet kan uitleggen? Welk punt wil je nu weer maken?

De dingen die je hebt gehad heb ik her en der mijn mening over gegeven. Sommige dingen zijn idd niet te verklaren, andere zijn user errors. En ook heb je het nodige EA luck mee. Daarin verschil je niet van mij of andere spelers, want die hebben dat ook allemaal.

De filmpjes van myutd4life vond ik interessant en leerzaam, vind het leuk om zijn speelstijl te zien en heb er wat van opgestoken. Ik zou het leuk vinden als hij wat potjes post van div 1 wedstrijden hoe hij daar mee omgaat. Potjes tegen lagere divisies teams heb ik wel genoeg gezien van hem.

Nachtapotheker schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:08:
Zo na n paar maanden weer in div1, had ineens 13 potten op rij niet verloren :D blijft soms toch n vreemd spel.
13 wtf, dat is erg netjes! Dat is veel langer dan mijn langste winstreak (7).

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:08:
[...]

en dan packen met de gratis maandag jumbo packs hahaha, dat zou meesterlijk zijn :)

[...]

wat probeer je te zeggen? Dat ik iets niet kan uitleggen? Welk punt wil je nu weer maken?

De dingen die je hebt gehad heb ik her en der mijn mening over gegeven. Sommige dingen zijn idd niet te verklaren, andere zijn user errors. En ook heb je het nodige EA luck mee. Daarin verschil je niet van mij of andere spelers, want die hebben dat ook allemaal.

De filmpjes van myutd4life vond ik interessant en leerzaam, vind het leuk om zijn speelstijl te zien en heb er wat van opgestoken. Ik zou het leuk vinden als hij wat potjes post van div 1 wedstrijden hoe hij daar mee omgaat. Potjes tegen lagere divisies teams heb ik wel genoeg gezien van hem.
Als je dat gebeurt he dan word je account opgejaagd door hackers ofzo haha
To easy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:11:
[...]

Als je dat gebeurt he dan word je account opgejaagd door hackers ofzo haha
whaha, nou ik heb er recht op :P heel het seizoen 10x niks met gotze als beste pack. Daar mag wel een MOTM Ronaldo tegenover staan om dat goed te maken vind ik ;) :+

• To easy
Bean77 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:13:
[...]

whaha, nou ik heb er recht op :P heel het seizoen 10x niks met gotze als beste pack. Daar mag wel een MOTM Ronaldo tegenover staan om dat goed te maken vind ik ;) :+
Ja en ik dan? en vele andere haha. Mijn beste is een pique. Maarja heeft geen zin meer. Ik wil het liever in mijn eerste pack van fifa 17 een normale ronaldo ofzo ;)

Verwijderd

[...]

[...]

De eigen goals van een tijdje terug. Hetzelfde als waar Jordi over begon dat sommige dingen gewoon anders aanvoelen.

Noem je mijn team trouwens een "lagere divisie team" of :') ?

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 21:32
Kijk, dat vind ik nog eens leuk om te horen! Ik zal eerst kijken of ik na een week zonder FIFA Niels nog een pak rammel kan geven donderdag of vrijdag en dan hopelijk op een later moment ook interessante divisie 1 potjes uploaden ;)

FIFA Benelux Administrator

To easy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:23:
[...]

Ja en ik dan? en vele andere haha. Mijn beste is een pique. Maarja heeft geen zin meer. Ik wil het liever in mijn eerste pack van fifa 17 een normale ronaldo ofzo ;)
Dat had ik met fifa 15. Toen had ik in het begin Ronaldo gepacked. Dat gaf wel een flinke boost toen. Maar ik wil de moeilijkste niet zijn, een Messi vind ik ook prima :P
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:29:
[...]

Noem je mijn team trouwens een "lagere divisie team" of :') ?
ja, net zoals mijn team dat ook is en elk team dat lager speel dan myutd4life.
MyUtd4Life schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 23:41:
[...]

Kijk, dat vind ik nog eens leuk om te horen! Ik zal eerst kijken of ik na een week zonder FIFA Niels nog een pak rammel kan geven donderdag of vrijdag en dan hopelijk op een later moment ook interessante divisie 1 potjes uploaden ;)
Haha is goed. Ik ben met name benieuwd naar je verdediging in divisie 1 en je passing. Verdediging omdat ik zie dat je lekker vroeg druk zet op je tegenstander en dat dit ook werkt. Maar ik ben benieuwd hoe divisie 1 teams hieronder uit voetballen (of niet ;) ).
Passing in de zin hoe je rustig blijft en steeds de vrije man op het middenveld blijft vinden. Je zoekt met name de zijkanten op waarna je naar binnen gaat spinnen.

• Nachtapotheker
[...]

13 wtf, dat is erg netjes! Dat is veel langer dan mijn langste winstreak (7).
Geen 13 gewonnen, 13x niet verloren ;)
Helft van de potten eindigden in een gelijk spel.
Maar ik blijf het bizar vinden, paar weken terug helemaal naar 6 gedegradeerd, paar seizoenen blijven hangen in 4-5 en nu 4 seizoenen op rij gepromoveerd en dan zit je ineens weer in div 1.
Ik moet wel zeggen dat ik mijn systeem aangepast heb en dat het sinds dien beter is gaan lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-04-2016 08:51 ]

Nachtapotheker schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:48:
[...]

Geen 13 gewonnen, 13x niet verloren ;)
Helft van de potten eindigden in een gelijk spel.
Maar ik blijf het bizar vinden, paar weken terug helemaal naar 6 gedegradeerd, paar seizoenen blijven hangen in 4-5 en nu 4 seizoenen op rij gepromoveerd en dan zit je ineens weer in div 1.
Ik moet wel zeggen dat ik mijn systeem aangepast heb en dat het sinds dien beter is gaan lopen.
haha aah dat scheelt al ;) Maar nog 13 zonder nederlaag is ook heel netjes. Dat red ik ook niet haha.
Tijdje geleden van div3 naar div 5 gezakt, nu weer enigszins stabiel in 3. Maar rare dipjes, iedereen heeft ze wel eens.
Met wat voor formatie/team speel je?

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:57:
[...]

haha aah dat scheelt al ;) Maar nog 13 zonder nederlaag is ook heel netjes. Dat red ik ook niet haha.
Tijdje geleden van div3 naar div 5 gezakt, nu weer enigszins stabiel in 3. Maar rare dipjes, iedereen heeft ze wel eens.
Met wat voor formatie/team speel je?
Nee, voor mij is dat ook niet echt normaal :D Overall heb ik net iets vaker verloren dan gewonnen.
Ik speel nu 4-1-2-1-2 (2) en voornamelijk op balbezit.
Als ik tegen high pressure / all out attack teams speel dan zet ik het meestal om naar 4-3-2-1 en ga ook vol op de aanval spelen. Met 4-1-2-1-2 (2) kom ik er dan niet meer uit.

Nu in 1 overigens 1x gewonnen en 1x verloren.

[ Voor 3% gewijzigd door Nachtapotheker op 13-04-2016 09:22 ]

• davylomm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20-08-2024
Gisteren makkelijk gepromoveerd naar divisie 2, daar 2 wedstrijdjes gespeeld en merk gelijk een groot verschil tussen divisie 2 en 3. Merk dat ik het met mijn ligue 1 team zwaar heb nu. ;w
Nachtapotheker schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:59:
[...]

Nee, voor mij is dat ook niet echt normaal :D Overall heb ik net iets vaker verloren dan gewonnen.
Ik speel nu 4-1-2-1-2 (2) en voornamelijk op balbezit.
Als ik tegen high pressure / all out attack teams speel dan zet ik het meestal om naar 4-3-2-1 en ga ook vol op de aanval spelen. Met 4-1-2-1-2 (2) kom ik er dan niet meer uit.

Nu in 1 overigens 1x gewonnen en 1x verloren.
Ik speel iets teveel op counter dan ik zou willen. Komt ook dat ik het lastig vind om de vrije man te vinden als ik ga opbouwen en onder druk gezet word. Aan de andere kant wil ik ook niet te defensief spelen omdat ik dan weer aanvalskracht tekort kom. Eigenlijk vind ik dat ik met 13 basisspelers zou mogen beginnen :P
Ik moet zeggen dat ik de aanval van 4321 opstelling wel erg fijn vind. Met name de RF/LF kunnen heerlijk de ruimte benutten ook aan de zijkanten.

Ronaldo zal geen FIF meer krijgen nu de MOTM op 97 staat en zijn TOTY op 98. Past alleen nog een TOTS bij van 99. Ben benieuwd hoe EA het gaat doen als Ronaldo opeens 6 doelpunten in een wedstrijd maakt :P

De bruyne MOTM valt me eigenlijk wel tegen. Niet echt een verbetering in relatie tot de prijs.
davylomm schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:12:
Gisteren makkelijk gepromoveerd naar divisie 2, daar 2 wedstrijdjes gespeeld en merk gelijk een groot verschil tussen divisie 2 en 3. Merk dat ik het met mijn ligue 1 team zwaar heb nu. ;w
Ik vind met name het verschil tussen div 3 en div 4 zo groot (ps4).

• davylomm
Ik moet zeggen dat ik divisie 4 en 3 zonder enige problemen doorkwam. ik speel zelf ook op de Ps4. Denk dat ik toch maar een bundesliga of bpl moet maken. of misschien een combi. 8)

[ Voor 18% gewijzigd door davylomm op 13-04-2016 11:31 ]

davylomm schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:29:
Ik moet zeggen dat ik divisie 4 en 3 zonder enige problemen doorkwam. ik speel zelf ook op de Ps4. Denk dat ik toch maar een bundesliga of bpl moet maken. of misschien een combi. 8)
Je kan ook een serie A/BVVA team mogelijk maken. Nainggolan als cdm en Pogba als cam. Kan je Griezmann aan Pogba linken en afhankelijk van je formatie kijken of je verder kan puzzelen.

spaarvarken al kapotgeslagen? :P

Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:32:
[...]

spaarvarken al kapotgeslagen? :P
Die krijg ik alleen tijdens een Draft ;)
Echter vind ik drafts niet de moeite waard

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Bossie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:54:
[...]

De Draftbeloning vind ik echt ronduit schandalig.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Ricloo86 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:56:
[...]

De Draftbeloning vind ik echt ronduit schandalig.
Het zou gewoon als een toernooi moeten zijn, zonder "startgeld".
Eventueel met de beloning hieraan aangepast.

Bossie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:54:
[...]

whaha, ik zelfs niet eens. Eigenlijk ook wat Ricloo86 aangeeft, de beloning vind ik iets te matig. Als je bedenkt hoeveel tijd je verplicht kwijt bent na ook nog eens een inleg van 15k. En dan relatief matige packjes krijgen..... nee dat is mijn tijd niet waard.

edit: tegelijk gepost, maar zelfde gedachte ;) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 13-04-2016 12:59 ]

Verwijderd

Sommige van die Pro speler kaarten zijn echt belachelijk :P Lijkt mij nog wel lachen om om een keer een echte voetballer tegen komen.
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/mWZaD-4cnZiqCK6jKpNXbdEmvfmzU_egm1DgSyiOKkM.jpg?w=431&s=83f3936fa9ffe795019aac6ca0cb1d9d

• MyUtd4Life
Akinfenwa moet wel echt flink wind mee hebben hoor om 95 pace te halen _O-

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:44:
Zijn normale kaart ja heeft dat probleem wel ja. Denk dat je het beste alvast 10 heal kaarten kunt halen voor wanneer je hem tegenkomt met zijn 99 strength hehe. Had ook al wel verwacht dat ik een FC Twente/ Heracles speler tegen zou moeten komen aangezien een onderdeel van ELO ook de connectie tussen beiden is. Iemand als Drommel heeft toch zeeën van tijd en misschien dat EA zijn kaart niet zo dramatisch heeft gemaakt als dat hij zelf is :P
MyUtd4Life schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:44:
ach met alle IF,SIF, TIF.FIF, TOTY, TOTS, MOTM, HERO bla bla bla cards is alles toch aan zware inflatie onderhevig ;)
Die kaart van 99 pace van Auba sloeg echt alles. Verhoudingen raken compleet zoek in het spel, dat is wel jammer.

hopelijk nu maar een motm voor vidal, zou leuk zijn voor een bundesliga team :P

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:25:
hopelijk nu maar een motm voor vidal, zou leuk zijn voor een bundesliga team :P
Lijkt mij sterk met maar 1 doelpunt. Antoine Griezmann daarentegen
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:28:
[...]

Lijkt mij sterk met maar 1 doelpunt. Antoine Griezmann daarentegen
dat zit er wel in. Atletico mazzelt als een malle :P

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:33:
[...]

dat zit er wel in. Atletico mazzelt als een malle :P
Barca is gewoon slecht en ze mochten nog wel wat meer kaarten krijgen.
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:35:
[...]

Barca is gewoon slecht en ze mochten nog wel wat meer kaarten krijgen.
ach lijkt zelfs af en toe op fifa 16 :P

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:37:
[...]

ach lijkt zelfs af en toe op fifa 16 :P
Dit gaat EA ook tegen iedereen gebruiken die klaagt over het spel :')
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:38:
[...]

Dit gaat EA ook tegen iedereen gebruiken die klaagt over het spel :')
Het is dus eigenlijk een heel realistisch spel? ;)

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:40:
[...]

Het is dus eigenlijk een heel realistisch spel? ;)
Super realistisch. Wij zijn slechts supporters op de tribune die moeten aangluren hoe ons team faalt.
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:43:
[...]

Super realistisch. Wij zijn slechts supporters op de tribune die moeten aangluren hoe ons team faalt.
dat is weer onze eigen schuld daar we ons eigen team samenstellen ;)

ook leuke winst voor united vanavond.

Verwijderd

Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:45:
[...]

dat is weer onze eigen schuld daar we ons eigen team samenstellen ;)

ook leuke winst voor united vanavond.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cf9TWmbUsAAtHLz.jpg
Blijkbaar kan het dus toch.

• Ricloo86
Stond wee rop nul coins, 3 dagen wat shit van mijn club verkopen en teller staat alweer op 100k.

nog 1400 verbruiksartikelen, laat het voor het gemaak 200 gemiddeld waard zijn, is 280k haha.

380k zal nog wel even duren, en dan? misschien geef ik het wel weg. Niet omdat het moet maar........

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:07:
Stond wee rop nul coins, 3 dagen wat shit van mijn club verkopen en teller staat alweer op 100k.

nog 1400 verbruiksartikelen, laat het voor het gemaak 200 gemiddeld waard zijn, is 280k haha.

380k zal nog wel even duren, en dan? misschien geef ik het wel weg. Niet omdat het moet maar........
Geen reclame maken voor dat drama bedrijf he :p Zijn nog wel wat startende Fut spelers hier die wat kunnen gebruiken.

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:40:
[...]

Geen reclame maken voor dat drama bedrijf he :p Zijn nog wel wat startende Fut spelers hier die wat kunnen gebruiken.
drama bedrijf? haha

Ja laat wel weten als ik alles heb verkocht waar de teller op staat en wie ik er gelukkig mee kan maken.
Neem aan dat de coins niet meegenomen kunnen worden naar 17.

Toch Vidal :) Kleine hoop, maar toch :)
Betere MOTM kaarten dan de vorige. Koke is ook wel prettig, wat meer opties in de bvva.
Ricloo86 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:00:
[...]

drama bedrijf? haha

Ja laat wel weten als ik alles heb verkocht waar de teller op staat en wie ik er gelukkig mee kan maken.
Haha tijdje geleden ook alles opgeschoond, echt veel positiekaarten, contracten, healings en ook fitness. Laatste tikken lekker aan ;) :)

Heb je dadelijk toch weer een competitief team met fut ;)

Verwijderd

Ricloo86 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:00:
[...]

drama bedrijf? haha

Zou leuk zijn maar die mag je niet meenemen. Anders kun je gewoon al je spelers verkopen en dan met miljoenen op de bank aan FIFA 17 beginnen.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:13:
[...]

Ik speel iets teveel op counter dan ik zou willen. Komt ook dat ik het lastig vind om de vrije man te vinden als ik ga opbouwen en onder druk gezet word. Aan de andere kant wil ik ook niet te defensief spelen omdat ik dan weer aanvalskracht tekort kom. Eigenlijk vind ik dat ik met 13 basisspelers zou mogen beginnen :P
Ik moet zeggen dat ik de aanval van 4321 opstelling wel erg fijn vind. Met name de RF/LF kunnen heerlijk de ruimte benutten ook aan de zijkanten.
Als je bij de opbouw inderdaad continu onder druk gezet wordt dan ontkom je er soms niet aan om op de counter te gaan spelen. Ik vind dat zelf idd ook wel de minst leuke wedstrijden.
4321 is wel ideaal als counter opstelling. Alleen wanneer ik speel tegen tegenstanders die wel willen voetballen, dan zijn de ruimtes te groot om te belopen op het middenveld. In die gevallen vind ik 41212 2 beter geschikt. Veel mensen op het middenveld en tussen de linies.

• Ricloo86
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:08:
[...]

Zou leuk zijn maar die mag je niet meenemen. Anders kun je gewoon al je spelers verkopen en dan met miljoenen op de bank aan FIFA 17 beginnen.
Lijkt me best een prettig start bedrag :P
Bean77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:07:
[...]

Toch Vidal :) Kleine hoop, maar toch :)
Betere MOTM kaarten dan de vorige. Koke is ook wel prettig, wat meer opties in de bvva.

[...]

Haha tijdje geleden ook alles opgeschoond, echt veel positiekaarten, contracten, healings en ook fitness. Laatste tikken lekker aan ;) :)

Heb je dadelijk toch weer een competitief team met fut ;)
Ja gaat erg hard idd, heb niet bijzonder veel gespeeld dus veel kaartjes niet gebruikt.
Haha nee heb er de fut niet voor om daar weer aan te beginnen ;)

Nachtapotheker schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:11:
[...]

Als je bij de opbouw inderdaad continu onder druk gezet wordt dan ontkom je er soms niet aan om op de counter te gaan spelen. Ik vind dat zelf idd ook wel de minst leuke wedstrijden.
4321 is wel ideaal als counter opstelling. Alleen wanneer ik speel tegen tegenstanders die wel willen voetballen, dan zijn de ruimtes te groot om te belopen op het middenveld. In die gevallen vind ik 41212 2 beter geschikt. Veel mensen op het middenveld en tussen de linies.
Dat is wat ik ook elke wedstrijd ervaar, pas ingame weet je welke opstelling beter had aangesloten. Ingame mijn opstelling veranderen veranderen doe ik eigenlijk nooit. Misschien wel te lui voor :p
Ricloo86 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:12:
Ja gaat erg hard idd, heb niet bijzonder veel gespeeld dus veel kaartjes niet gebruikt.
Haha nee heb er de fut niet voor om daar weer aan te beginnen ;)
Echt niet? Sommigen gooien hun controller in de hoek of worden compleet gek, maar blijven toch fut spelen. Dit soort gasten die alle stereotype geklaag mooi benoemen. YouTube: Fifa 16 RANT!! Best Game Ever :P

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
in eens een onverwachte winstreak en zomaar promotie naar divisie 4 afgedwongen.
Sterker nog dit seizoen was met 16 punten mijn beste tot nu toe. Waar dat in eens weer vandaan kwam geen idee. Wedstrijden lang red die keeper alles op schoten van auba en nu schiet hij er in 2 wedstrijden gewoon even 5 in.
servival7 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:10:
in eens een onverwachte winstreak en zomaar promotie naar divisie 4 afgedwongen.
Sterker nog dit seizoen was met 16 punten mijn beste tot nu toe. Waar dat in eens weer vandaan kwam geen idee. Wedstrijden lang red die keeper alles op schoten van auba en nu schiet hij er in 2 wedstrijden gewoon even 5 in.
zo zie je maar ;) Hopen dat je snel door kunt naar div4

• davylomm
Ricloo86 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:07:

dat is nog eens goeie handel. denk dat ik op fifa17 maar eens meer tijd in het handelen moet stoppen. Weet niet hoe het kan. maar kom gwn niet verder dan 30/40k
davylomm schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:35:
[...]

dat is nog eens goeie handel. denk dat ik op fifa17 maar eens meer tijd in het handelen moet stoppen. Weet niet hoe het kan. maar kom gwn niet verder dan 30/40k
hij zal ze gewoon gespaard hebben uit de packs die hij geopend heeft. Dan zijn zulke aantallen niet eens zo gek. Als je dan eens je club gaat opruimen qua consumables, maar ook clubitems en overbodige spelers, dan kan je echt mega bedragen bij elkaar sprokkelen.

• Ricloo86
davylomm schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:35:
[...]

Inderdaad, wat Bean zegt.
Zat voordat ik de draft serie begon op ruim 2000 items.

Ricloo86 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:45:
[...]

Inderdaad, wat Bean zegt.
Zat voordat ik de draft serie begon op ruim 2000 items.
onzinnige spelers verkocht je wel, maar ongemerkt spaarde je toch flink wat gold consumables.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:21:

Dat is wat ik ook elke wedstrijd ervaar, pas ingame weet je welke opstelling beter had aangesloten. Ingame mijn opstelling veranderen veranderen doe ik eigenlijk nooit. Misschien wel te lui voor :p
Zou het toch eens proberen, dat geeft soms erg goede resultaten :)

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:06:
[...]

Wat raad je aan als het met 4321 niet lukt ?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:23
PES. :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nou...... Mijn 1ste kutseizoen gehad.

Offline, divisie 7. Win 3 keer sta op 9 punten.

En dan verlies ik 7 keer op rij waarvan 6 keer met 1-0. 88 keer de lat, open goal kansen, voor de keeper... Niks ging er in. Letterlijk! Terwijl ik tot nu toe, geen enkel probleem met afwerken heb gehad.

En elke tegengoal was so smerig. Pingpongen en ineens uit de lucht in de haak. Denk dat ik de finale goal van van basten '88 wel 5 keer langs heb zien komen.

Fut had besloten.... Ik zal en moest degraderen....

En zo geschiedde... En ik was er toch wel over de zeik van. Want dit was echt 100% naaierij. Je bent continu tegen de engine aan het vechten ipv lekker aan het voetballen.

Inmiddels weer gepromoveerd, divisie 7 krijgt een nieuwe kans.

Online laat ik maar ff totdat ik een wat beter team heb. Want als ik tegen een tegenstander speel met topspelers, dan kunnen mijn spelers ineens amper wat.

Terwijl als ik tegen een gelijkwaardig team speel, dan kan ik wel lekker spelen.

Man,wat haat ik dat toch.

Ik verlang al denk ik 20 jaar naar een voetbalgame waar als je hogerop komt, jij niet slechter wordt, maar de tegenstander beter. Helaas is dat nog steeds niet zo.

Haat scripting in sport games. Maar ok... Ze zullen nog niet zo ver zijn.

Maar zoals in dat degradatiejaar, dat is gewoon niet.... Uhmmm... Niet.... Aangenaam.....

;-)

Oja..... Die scheidsrechter was ineens een partij vals! Zo smerig is dat he, dat uitvak zat ook steeds helemaal vol met bel-chinezen, heel verdacht haha, ;) .

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 14-04-2016 17:22 ]

Nachtapotheker schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:06:
[...]

heb 41212 beide versies ook gespeeld. Pas ingame weet je pas welke opstelling beter was geweest. Uitdaging is gewoon om de zwakke punten bij de tegenstander te benutten in zijn opstelling. Switch jij ingame dan nog van formatie?

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:22:
[...]

Wat raad je aan als het met 4321 niet lukt ?
Ik begin altijd met 41212 en schakel naar 4321 als de tegenstander hoge druk + all out attack speelt en ga dan counteren. Ik kies dan ook custom tactics.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 17:39:
[...]

heb 41212 beide versies ook gespeeld. Pas ingame weet je pas welke opstelling beter was geweest. Uitdaging is gewoon om de zwakke punten bij de tegenstander te benutten in zijn opstelling. Switch jij ingame dan nog van formatie?
klopt dat is ook zo, als ik merk dat het niet loopt switch ik in game ja :)
Nachtapotheker schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:30:
[...]
klopt dat is ook zo, als ik merk dat het niet loopt switch ik in game ja :)
idd, echter alleen van tactiek niet van formatie.

Bossie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:40:
[...]

idd, echter alleen van tactiek niet van formatie.
de preset instelling van counteren of een met eigen instellingen.

Bean77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:26:
[...]

Preset.

EA is weer lief, 3 games op rij een goal tegen uit het niets in de 90e minuut |:(

Bossie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:43:
[...]

Preset.

EA is weer lief, 3 games op rij een goal tegen uit het niets in de 90e minuut |:(
misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen ;)

EA is zeker lief, al een aantal lucky goals voor mij vandaag. Kan natuurlijk ook zeggen dat het pure skill van mij was, maar lucky is wat objectiever en doet meer aan het gevoel wat mijn tegenstander had ;)

laatste potjes wel erg veel rare penalties voor en tegen, anderen ook last van?

overigens bewezen die potjes dat er genoeg EA luck is dat je meekrijgt.

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 17:28

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Bean77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 20:50:
laatste potjes wel erg veel rare penalties voor en tegen, anderen ook last van?

overigens bewezen die potjes dat er genoeg EA luck is dat je meekrijgt.
Yup hier ook het geval, paar keer (2x) de bal met keeper en al in de goal gelopen met depay in de kluts. Vanavond was het wel eindelijk in mijn voordeel.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:54:
[...]

Yup hier ook het geval, paar keer (2x) de bal met keeper en al in de goal gelopen met depay in de kluts. Vanavond was het wel eindelijk in mijn voordeel.
blijven maar rare potjes idd. Beetje rommel voetbal ofzo. Maak zelf ook wel wat onnodige fouten door teveel risico te nemen maar goed. We zitten nog flink aan de goede kant van de score.

En Lovren zal ook wel een MOTM worden met die climax :P

• MyUtd4Life
Zeer opmerkelijk besluit als je het mij vraagt:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/2a99463638a03a66cc4b8484ed03120e.png

(Rob Hodson is community manager van EA voor FIFA)

Na weken teams en andere formaties testen zonder verder te komen dan divisie 4, ben ik nu weer terug naar een bundesliga team zoals ik in het eerste half jaar van FUT16 heb gespeeld.

http://www.futbin.com/16/squad/435819

Morgen maar eens uitgebreid testen, team kan ook probleemloos switchen naar 41212, 433-5 en 4321 :)

Verwijderd

Nachtapotheker schreef op donderdag 14 april 2016 @ 18:29:
[...]

Ik begin altijd met 41212 en schakel naar 4321 als de tegenstander hoge druk + all out attack speelt en ga dan counteren. Ik kies dan ook custom tactics.
Ik wissel ook soms van formatie. Naast 4321 speel ik 4312/41212 waar ik een enkele keer naar toe switch. Volgens mij is het voor sommige tegenstanders ook niet te doen wanneer je formatie wijzigt omdat ook zij de omschakeling moeten maken.
MyUtd4Life schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 00:00:
[afbeelding]

Hele wedstrijd gemist vanwege een powernap wat niet goed uit heeft gepakt :( Uitslag is ook niet al te best

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:57
Ik dacht een avondje weer eens fut online spelen. Tijdje geleden.
4 wedstrijden, allemaal verloren. Spelers waren weer zo traag en de verbinding zorgt er dan helemaal voor dat ik echt kansloos ben.

Om echt depressief van te worden. Ff maar weer eens wachten op een avond dat wel alles meezit. Zo is dit spel helaas

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 06:21:
Ik dacht een avondje weer eens fut online spelen. Tijdje geleden.
4 wedstrijden, allemaal verloren. Spelers waren weer zo traag en de verbinding zorgt er dan helemaal voor dat ik echt kansloos ben.

Om echt depressief van te worden. Ff maar weer eens wachten op een avond dat wel alles meezit. Zo is dit spel helaas
Vriendschappelijke potjes is misschien nog een optie. Grotere kans ook dat het spel dan vloeiend loopt omdat mensen hier wel fatsoenlijke bandbreedte hebben.
Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 00:44:
Na weken teams en andere formaties testen zonder verder te komen dan divisie 4, ben ik nu weer terug naar een bundesliga team zoals ik in het eerste half jaar van FUT16 heb gespeeld.

http://www.futbin.com/16/squad/435819

Morgen maar eens uitgebreid testen, team kan ook probleemloos switchen naar 41212, 433-5 en 4321 :)
ben benieuwd hoe het je vergeet. Goede opstelling. Laat me weten of je wat merkt van een penalty met Lahm cdm als rb.
MyUtd4Life schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 00:00:
[afbeelding]

grootste onzin ever. Misschien wel omdat dortmund eruit ligt en auba nu geen kaartjes meer kan verdienen ;)

Nu speel ik even met Suarez en weet ik eigenlijk niet echt of hij nou beter is dan Griezmann. Misschien is het er nog niet echt uitgekomen. Suarez heeft in ieder geval niet de impact zoals Bale die heeft gehad op mijn team.Hopelijk komt hij snel in vorm.

• Nachtapotheker
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 04:40:
[...]

Ik wissel ook soms van formatie. Naast 4321 speel ik 4312/41212 waar ik een enkele keer naar toe switch. Volgens mij is het voor sommige tegenstanders ook niet te doen wanneer je formatie wijzigt omdat ook zij de omschakeling moeten maken.

[...]
Klopt dat ervaar ik ook.

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:26:
[...]

Ik gebruik eigen instellingen als ik switch naar 4321, als ik 41212 2 speel dan gebruik ik de default settings.

Verwijderd

Ik zag net dit filmpje voorbij komen: https://streamable.com/lafn

Mijn dag kan niet meer stuk :')
Veel mensen kijken vooraf naar de formatie en gaan dan super aanvallend spelen (zoals met 3 verdedigers). Ik heb voor de grap wel een keer een 3 verdedigers formatie gekozen en redelijk snel omgewisseld naar 433-2 (diegene met 2 CDMs in ieder geval). Prachtig om te zien dat zo'n persoon er dan niet door heen komt maar wel redelijk wat mensen mee naar voren neemt :P
Nachtapotheker schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:51:
[...]

Ik gebruik eigen instellingen als ik switch naar 4321, als ik 41212 2 speel dan gebruik ik de default settings.
Ah okee duidelijk, dank je wel.

Misschien moet ik ook maar eens switchen als nodig, vaak blijf ik toch doorvoetballen tegen beter weten in.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:57:
Ik zag net dit filmpje voorbij komen: https://streamable.com/lafn

Mijn dag kan niet meer stuk :')
ik zie daar niks raars aan. Speler staat niet goed en kopt de richting op dat de gebruiker kennelijk aangeeft. De bal heeft dan een zeer hoge kans in eigen doel te belanden.

Tijdje geleden wilde ik een corner wegjassen. Stond met mijn gezicht naar de goal en probeerde hem met vierkantje naar de zijkant te trappen, maar schoot overtuigend hard in eigen goal. Vond ik eigenlijk ook wel logisch.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:00:
[...]

ik zie daar niks raars aan. Speler staat niet goed en kopt de richting op dat de gebruiker kennelijk aangeeft. De bal heeft dan een zeer hoge kans in eigen doel te belanden.

Tijdje geleden wilde ik een corner wegjassen. Stond met mijn gezicht naar de goal en probeerde hem met vierkantje naar de zijkant te trappen, maar schoot overtuigend hard in eigen goal. Vond ik eigenlijk ook wel logisch.
Vond het wel grappig daar ging het mij om :P Volgens mij kun je bij een corner ook beter geen vierkantje/x gebruiken aangezien het dan fout kan gaan met de richting die je aangeeft.
zonde meer grappig, vond mijn eigen doelpunt ook wel grappig.Ik stond redelijk vrij, dus dacht dat het wel kon, niet dus :P. In die stream komt hij 2-0 achter in 5 minuten, dan kan ook wat over de speler zeggen.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:03:
[...]

Vond het wel grappig daar ging het mij om :P Volgens mij kun je bij een corner ook beter geen vierkantje/x gebruiken aangezien het dan fout kan gaan met de richting die je aangeeft.
Eens, je kan beter de bal gewoon wegrammen, ipv het voetballend op te lossen in je eigen zestien :+
Raar filmpje, hij had volgens mij toch ook de bal simpelweg naast kunnen laten gaan?

Nog ff acht uurtjes werken, en kan ik mijn nieuwe team gaan testen.
Mijn tweede keuze was een PL team met Hazard, Aguero en de Bruyne als spelmakert, zou bijna switchen als ik dat filmpje zie :o

Verwijderd

2 potjes gespeeld. Conclusie: Blijkbaar kan ik niet meer passen en zijn er sochtends alleen zielige slide tackle idioten :+
Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:16:
[...]

Eens, je kan beter de bal gewoon wegrammen, ipv het voetballend op te lossen in je eigen zestien :+
Raar filmpje, hij had volgens mij toch ook de bal simpelweg naast kunnen laten gaan?

Nog ff acht uurtjes werken, en kan ik mijn nieuwe team gaan testen.
Mijn tweede keuze was een PL team met Hazard, Aguero en de Bruyne als spelmakert, zou bijna switchen als ik dat filmpje zie :o
ja maar wij zijn Nederlanders en willen het natuurlijk ook wel erg mooi doen. Ik neem soms wel risico met het driehoekje in de eigen 16, dat gaat meestal goed, soms niet :+

Eigenlijk wel jammer dat spelers moeten linken anders had je een heel leuk team kunnen bouwen.

Overigens nog maar een veer in de reet van TIF Insigne. Heerlijke LF. Aan het dribbelen, komt de tegenstander eraan, tikje dat je de bal ver vooruit speelt en dan makkelijk de verdediger eruit lopen. Daarbij het nodige schouder aan schouder werk, maar ondanks zijn lengte gewoon beresterk. Ik vind hem veel beter dan IF Reus en dat voor een fractie van zijn prijs.
Duidelijk te zien dat Reus en Auba de "hype" zijn, tenminste tot gisterenavond >:)
Aan de andere kant, als ze lekker spelen ben je ook gek om het niet te doen.

Verwijderd

3e potje 4-1 gewonnen. Snap er echt geen zak meer van :P
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:07:
[...]
Eigenlijk wel jammer dat spelers moeten linken anders had je een heel leuk team kunnen bouwen.
"Ultimate Team" met beperkingen :+
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:09:
3e potje 4-1 gewonnen. Snap er echt geen zak meer van :P

[...]

"Ultimate Team" met beperkingen :+
Zou leuk zijn als EA dat eens mogelijk maakt misschien paar weken in het seizoen dat je "the best" opstelling kan maken. Of misschien hier tokens voor weggeeft ala drafttokens die je kunt inzetten.
Dan kan je echt een wereldteam samenstellen.

Pagina: 1 ... 63 ... 102 Laatste