Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:11:
[...]

Zou leuk zijn als EA dat eens mogelijk maakt misschien paar weken in het seizoen dat je "the best" opstelling kan maken. Of misschien hier tokens voor weggeeft ala drafttokens die je kunt inzetten.
Dan kan je echt een wereldteam samenstellen.
7 chem speelt naar mijn mening prima. Maar het is eigenlijk wel gek dat je tijdens een spel wat Ultimate Team heet beperkt wordt door eventuele speler stat-penalty's wanneer je ze niet omringt met spelers uit hetzelfde team/competitie/land.

Drafttokens mogen ze sowieso wel vaker gaan weggeven inderdaad. Ik heb er volgens mij ook nog maar 1 in een pakketje gekregen. Het is een nieuw onderdeel in het spel maar ze promoten het totaal niet.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:16:
[...]

7 chem speelt naar mijn mening prima. Maar het is eigenlijk wel gek dat je tijdens een spel wat Ultimate Team heet beperkt wordt door eventuele speler stat-penalty's wanneer je ze niet omringt met spelers uit hetzelfde team/competitie/land.

Drafttokens mogen ze sowieso wel vaker gaan weggeven inderdaad. Ik heb er volgens mij ook nog maar 1 in een pakketje gekregen. Het is een nieuw onderdeel in het spel maar ze promoten het totaal niet.
bij football manager heb je die beperking eigenlijk helemaal niet zo. Daar is het principe dat je team wel aan elkaar moet wennen en dat kost ook wel wat tijd. Je zou het bestaande kunnen handhaven, maar je loyalty systeem uitbreiden. Dat bij 20 potjes de chem rating weer met 1 stijgt, bij 40 potjes weer +1 zodat wanneer je lang genoeg met de spelers speelt je echt het ultimate team kunt bereiken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Even een verkoopadvertentie ;)

YouTube: FIFA 16 UPGRADED TIF 85 INSIGNE REVIEW!!

Voor slechts 118k (ps4) op te halen. De Messi van de linkerkant. Hij die Reus laat verbleken en laat zien dat Neymar zwaar overrated is. (en niet onbelangrijk met 91 stamina blijft hij gaan als de brandweer).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:23:
[...]

bij football manager heb je die beperking eigenlijk helemaal niet zo. Daar is het principe dat je team wel aan elkaar moet wennen en dat kost ook wel wat tijd. Je zou het bestaande kunnen handhaven, maar je loyalty systeem uitbreiden. Dat bij 20 potjes de chem rating weer met 1 stijgt, bij 40 potjes weer +1 zodat wanneer je lang genoeg met de spelers speelt je echt het ultimate team kunt bereiken.
Dat zou heel cool zijn, daarnaast het volgende:
- Verwijder fitness; prima dat spelers moe worden tijdens een wedstrijd en dat impact heef, maar niet dat het een penalty na afloop waarvoor je kaartjes moet kopen of een tweede team moet bouwen.
- Meer positie change kaartjes (RM-> RB, CB-> CDM etc)
- Verwijder momentum

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:18:
[...]

- Verwijder fitness; prima dat spelers moe worden tijdens een wedstrijd en dat impact heef, maar niet dat het een penalty na afloop waarvoor je kaartjes moet kopen of een tweede team moet bouwen.
- Verwijder momentum
dat zouden idd ook goede toevoegingen zijn.

Ik zit eraan te denken weer eens mijn teams te gaan verkopen en weer 2 gelijkwaardige teams te gaan maken 8)7

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:18:
[...]

- Verwijder momentum
Fitness is sowieso alleen om extra spul in een pakketje te stoppen, hetzelfde geldt voor chemistry stijlen. Position change zou inderdaad een goed idee zijn en daarmee voorkom je ook dat sommige IFs met een position change zo belachelijk duur zijn. Lahm speelt in het echt ook gewoon als RB dus waarom zou hij niet op zijn best kunnen spelen op die positie bijvoorbeeld :') CB -> CDM zou inderdaad ook prima moeten kunnen (dat is nu ook 7 chem zo uit mijn hoofd)

Momentum ben ik inderdaad met je eens, wanneer je 4-0 voorstaat waarom zou het spel dan wat moeten beïnvloeden. Je speelstijl veranderd toch al wel iets wanneer je voor/achter staat waardoor je zelf last van momentum hebt, waarom zou het spel dat nog verder om zeep moeten helpen :P
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:36:
[...]

Momentum ben ik inderdaad met je eens, wanneer je 4-0 voorstaat waarom zou het spel dan wat moeten beïnvloeden. Je speelstijl veranderd toch al wel iets wanneer je voor/achter staat waardoor je zelf last van momentum hebt, waarom zou het spel dat nog verder om zeep moeten helpen :P
Ik erger me voornamelijk aan het feit dat een tegenstander bijzonder makkelijk kan scoren nadat jezelf een goal hebt gemaakt, aan het gedrag van je verdedigers is dit duidelijk gescript.

Statistisch gezien is het natuurlijk ook geen toeval dat ik bijzonder veel tegendoelpunten krijg in minuut 0-10, 45, 90.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:40:
[...]

Ik erger me voornamelijk aan het feit dat een tegenstander bijzonder makkelijk kan scoren nadat jezelf een goal hebt gemaakt, aan het gedrag van je verdedigers is dit duidelijk gescript.

Statistisch gezien is het natuurlijk ook geen toeval dat ik bijzonder veel tegendoelpunten krijg in minuut 0-10, 45, 90.
Je kunt volgens mij ook beter gewoon de bal hard weg knallen richting de corner vlag van de tegenstander rond de 45/90e minuut.
Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:40:
[...]

dit valt ook op idd. Hoe vaak ze kort nadat je hebt gescoord weer gelijk maken valt ook heel erg op.
misschien toeval omdat je in een overwinningsroes verkeerd en situaties onderschat :P Het laten scripten lijkt me weer sterk eigenlijk.

Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen.

Ik heb 4 formaties samengesteld obv 4321 uit 4 competities. Welke 2 formaties zouden jullie kiezen en waarom? (evt kosten neutrale aanpassingen obv 4321 kunnen gemaakt worden).

Ik vind de serie A ondanks Higuain wel de favoriet (met Insigne, Pogba, Nainggolan). Een 2e team ben ik nog niet uit, daarom benieuwd naar jullie afwegingen.

http://www.futbin.com/16/squad/448422
http://www.futbin.com/16/squad/448430
http://www.futbin.com/16/squad/448456
http://www.futbin.com/16/squad/448469

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:04
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:30:
[...]

dit valt ook op idd. Hoe vaak ze kort nadat je hebt gescoord weer gelijk maken valt ook heel erg op.
misschien toeval omdat je in een overwinningsroes verkeerd en situaties onderschat :P Het laten scripten lijkt me weer sterk eigenlijk.
Bij de vorige FUT heeft iemand het zo erg uitgezocht dat je vanaf een bepaalde tijd, bij een bepaalde stand, met een bepaalde tactiek moest gaan spelen, om zo het scripten in je voordeel te hebben. :+
Zo werkt het echt. >:)
dutchgio schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:47:
[...]

Bij de vorige FUT heeft iemand het zo erg uitgezocht dat je vanaf een bepaalde tijd, bij een bepaalde stand, met een bepaalde tactiek moest gaan spelen, om zo het scripten in je voordeel te hebben. :+
Zo werkt het echt. >:)
haha dat zal ongetwijfeld, ik hoop dat die het ook nog leuk vind om het spel te spelen :P

Wanneer kwamen de TOTS ook al weer? Misschien moet ik wel overbodige spelers verkopen en pas nieuwe spelers kopen als de TOTS losgaat, zal ook nog wel een prijsdrop opleveren vermoed ik zo.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:51:
[...]

haha dat zal ongetwijfeld, ik hoop dat die het ook nog leuk vind om het spel te spelen :P

Wanneer kwamen de TOTS ook al weer? Misschien moet ik wel overbodige spelers verkopen en pas nieuwe spelers kopen als de TOTS losgaat, zal ook nog wel een prijsdrop opleveren vermoed ik zo.
20e als het goed is.

https://streamable.com/vh9t

Verklaar dit ook eens trouwens :') Ik had geen zin om hem uit de wedstrijd zelf te knippen maar denk de lag er zelf even bij. weer kunnen zwaaien naar die 3 punten voor promotie.

Het is echt geen zak meer aan om elk seizoen een aantal potjes met lag waar je vervolgens al weinig kans maakt aangezien de tegenpartij er aan gewend is.
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:35:
Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen.

Ik heb 4 formaties samengesteld obv 4321 uit 4 competities. Welke 2 formaties zouden jullie kiezen en waarom? (evt kosten neutrale aanpassingen obv 4321 kunnen gemaakt worden).

Ik vind de serie A ondanks Higuain wel de favoriet (met Insigne, Pogba, Nainggolan). Een 2e team ben ik nog niet uit, daarom benieuwd naar jullie afwegingen.

http://www.futbin.com/16/squad/448422
http://www.futbin.com/16/squad/448430
http://www.futbin.com/16/squad/448456
http://www.futbin.com/16/squad/448469
Mijn bevindingen met soortgelijk teams die ik in de afgelopen periode heb getest:

Serie - a; ontzettend stabiel team, verdedigend bijzonder sterk echter Higuain is niet mijn spits (wisselde vaak in de tweede helft voor Tevez/Aguero Loan die ook beter in mijn speelstijl passen). Pogba is top.

Tip, doe Marchisio ipv Salah als CM en Miranda IF is erg sterk achterin ipv Barzaghli.

PL - heel fut15 mee gespeeld, daarom in fut16 juist eens wat anders gedaan. Veel keuze qua spelers en Aguero (ooo)

BL - Altijd sterk en stabiel, sinds de afgelopen maanden ook leuke IFs/Upgrades wat meer opties op het middenveld geeft. Neuer :)

BBVA - Erg sterk mbt passing game / aanvallers. Suarez / Bale zijn echt top. Ik vond het moeilijk om het middenveld in balans te krijgen, helaas is er maar een Modric en geen andere echte allround (voornamelijk fragiele spaanse dribbelaars)middenvelders. Ramos is ook overal terug te vinden, behalve achterin bij een counter :+ Kroos is ook erg sterk, als je een tegenstander hebt die ruimte weggeeft, kan Kroos bijzonder veel schade aanrichten met zijn passing.

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:26:
[...]

20e als het goed is.

https://streamable.com/vh9t

Verklaar dit ook eens trouwens :') Ik had geen zin om hem uit de wedstrijd zelf te knippen maar denk de lag er zelf even bij. weer kunnen zwaaien naar die 3 punten voor promotie.

Het is echt geen zak meer aan om elk seizoen een aantal potjes met lag waar je vervolgens al weinig kans maakt aangezien de tegenpartij er aan gewend is.
lag is irritant, maar replay spreekt toch voor zich? Of wil je dat EA script dat verdedigers die een kopbal richting hun doel koppen dit nooit kunnen doen en dat het met een onverklaarbare hoek tot corner gekopt wordt?
Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:32:
[...]

Mijn bevindingen met soortgelijk teams die ik in de afgelopen periode heb getest:

Serie - a; ontzettend stabiel team, verdedigend bijzonder sterk echter Higuain is niet mijn spits (wisselde vaak in de tweede helft voor Tevez/Aguero Loan die ook beter in mijn speelstijl passen). Pogba is top.

Tip, doe Marchisio ipv Salah als CM en Miranda IF is erg sterk achterin ipv Barzaghli.

PL - heel fut15 mee gespeeld, daarom in fut16 juist eens wat anders gedaan. Veel keuze qua spelers en Aguero (ooo)

BL - Altijd sterk en stabiel, sinds de afgelopen maanden ook leuke IFs/Upgrades wat meer opties op het middenveld geeft. Neuer :)

BBVA - Erg sterk mbt passing game / aanvallers. Suarez / Bale zijn echt top. Ik vond het moeilijk om het middenveld in balans te krijgen, helaas is er maar een Modric en geen andere echte allround (voornamelijk fragiele spaanse dribbelaars)middenvelders. Ramos is ook overal terug te vinden, behalve achterin bij een counter :+ Kroos is ook erg sterk, als je een tegenstander hebt die ruimte weggeeft, kan Kroos bijzonder veel schade aanrichten met zijn passing.
In essentie ook mijn gevoel. Iedere competitie heeft wel iets.
Ik heb mijn Ligue 1 spelers te koop gezet. Italiaanse spelers hou ik nog. Zou mooi zijn om deze aan te vullen met bijv. een betaalbare TOTS Higuain, TOTS Cuadrado. Nu maar even cheap spelers in de gaten gezet for the time being. Bvva team nog wel neymar gehaald.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:43:
[...]

lag is irritant, maar replay spreekt toch voor zich? Of wil je dat EA script dat verdedigers die een kopbal richting hun doel koppen dit nooit kunnen doen en dat het met een onverklaarbare hoek tot corner gekopt wordt?
Het ging al fout bij die verdediger maar dat zoiets gebeurd tijdens een belangrijke (promotie of geen promotie) pot is gewoon dom :') Mijn verdediger werd al aan zijn shirt vastgehouden, valt op de grond en er gebeurd niks :P
gewoon concentratie. Heb ik ook vaak last van :P Meest onlogische ballen met teveel risico met vaak een tegengoal als gevolg. Ik wil het vaak ook te mooi doen (bijv in 16 meter met driehoek passen) maar dan krijg ik meestal de deksel op de neus. Dit is denk ik ook zo'n voorbeeld.

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:53:
gewoon concentratie. Heb ik ook vaak last van :P Meest onlogische ballen met teveel risico met vaak een tegengoal als gevolg. Ik wil het vaak ook te mooi doen (bijv in 16 meter met driehoek passen) maar dan krijg ik meestal de deksel op de neus. Dit is denk ik ook zo'n voorbeeld.
Ik heb hem nu 10 keer achter elkaar bekeken maar ik zie totaal niet waarom mijn speler naar de grond gaat. De hoek voor diegene die hem er uiteindelijk in kopt is niet ideaal wat nog te begrijpen is. Het was ook de bedoeling om de bal gewoon weg te pompen zoals altijd maar door 1 of andere error verpest mijn speler het door te gaan liggen en nog een andere speler mee te nemen.

Gewoon weer 1 van de falen van Fifa.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:00:
[...]

Ik heb hem nu 10 keer achter elkaar bekeken maar ik zie totaal niet waarom mijn speler naar de grond gaat. De hoek voor diegene die hem er uiteindelijk in kopt is niet ideaal wat nog te begrijpen is. Het was ook de bedoeling om de bal gewoon weg te pompen zoals altijd maar door 1 of andere error verpest mijn speler het door te gaan liggen en nog een andere speler mee te nemen.

Gewoon weer 1 van de falen van Fifa.
waar het fout gaat is dat EA het uit balans brengen van jouw speler in het strafschopgebied niet bestraft. Ik speel oko best agressief in het strafschopgebied van de tegenstander vanwege dit gegeven. Niet zelden profiteer ik daar zelf ook van.

hier nog een grappige eigen goal

[YouTube: https://youtu.be/LEH3d0mJ-UE]

En deze zat er wel lekker in
[YouTube: https://youtu.be/s5raX7BXRUc]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hju03qI.jpg
Net iemand tegen gekomen die de credit card van zijn pa waarschijnlijk heeft gebruikt :') Door een domme bal naar de 16 die Suarez kon koppen en een afstandsschot (uiteraard) is het 2-2 geworden wat jammer is. Had hem graag een berichtje gestuurd of hij niet beter wat minder geld in spelers kon stoppen en wat meer in het omkopen van de scheids hehe.
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 16:08:
[...]

waar het fout gaat is dat EA het uit balans brengen van jouw speler in het strafschopgebied niet bestraft. Ik speel oko best agressief in het strafschopgebied van de tegenstander vanwege dit gegeven. Niet zelden profiteer ik daar zelf ook van.
Dus gewoon een fout in het spel aangezien het zowel in je eigen box als die van de tegenstander heel inconsistent is.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:09:
[afbeelding]
Net iemand tegen gekomen die de credit card van zijn pa waarschijnlijk heeft gebruikt :') Door een domme bal naar de 16 die Suarez kon koppen en een afstandsschot (uiteraard) is het 2-2 geworden wat jammer is. Had hem graag een berichtje gestuurd of hij niet beter wat minder geld in spelers kon stoppen en wat meer in het omkopen van de scheids hehe.

[...]

Dus gewoon een fout in het spel aangezien het zowel in je eigen box als die van de tegenstander heel inconsistent is.
creditcard valt reuze mee. Zijn de goedkoopste TOTY spelers. Waarde 2,8mln (net nagerekend). Dat team kan ik zo ook kopen. Dat hij konopdinges erin zet geeft wel aan dat hij door zijn coins is. Had liever de coins van marcelo en alves in de voorhoede geinvesteerd, maar goed :P

edit: valt me mee dat je over de own goal video geen opmerking maakt ;) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 15-04-2016 17:29 ]

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:25:
[...]

creditcard valt reuze mee. Zijn de goedkoopste TOTY spelers. Waarde 2,8mln (net nagerekend). Dat team kan ik zo ook kopen. Dat hij konopdinges erin zet geeft wel aan dat hij door zijn coins is. Had liever de coins van marcelo en alves in de voorhoede geinvesteerd, maar goed :P
Daarom wou ik hem ook een naar bericht sturen. Jammer dat zijn voorzet richting de 16 precies naar Suarez ging terwijl mijn 2 verdedigers er bij stonden inclusief de keeper. Daarna nog een gebruikelijk afstandsschot en het stond gelijk waarna geen bal van mij er meer in ging.

ChaserYT was zijn naam, zat nog te twijfelen of het een Youtuber was maar kan zo niemand vinden met die naam :P
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:30:
[...]

Daarom wou ik hem ook een naar bericht sturen. Jammer dat zijn voorzet richting de 16 precies naar Suarez ging terwijl mijn 2 verdedigers er bij stonden inclusief de keeper. Daarna nog een gebruikelijk afstandsschot en het stond gelijk waarna geen bal van mij er meer in ging.

ChaserYT was zijn naam, zat nog te twijfelen of het een Youtuber was maar kan zo niemand vinden met die naam :P
Ik heb ook het gevoel dat de voorzetten van mijn tegenstanders altijd veel beter zijn dan die van mij. Misschien ben ik er wel niet goed in :P

De tandem Muller - Auba is de productie aardig aan het opvoeren :+

Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:54:
De tandem Muller - Auba is de productie aardig aan het opvoeren :+
Dat geloof ik best. Rationeel vind ik Muller helemaal niet zo goed, maar op de een of andere onverklaarbare wijze komt hij wel altijd goed uit de verf.

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:57:
[...]

Dat geloof ik best. Rationeel vind ik Muller helemaal niet zo goed, maar op de een of andere onverklaarbare wijze komt hij wel altijd goed uit de verf.
Als het een nederlander was, dan was oranje voor de komende 8 jaar gered ;)

Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:59:
[...]

Als het een nederlander was, dan was oranje voor de komende 8 jaar gered ;)
tsja als. Jammer genoeg de komende generatie middelmaat. Prestaties in Europa dit jaar sprak ook weer boekdelen.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HYNp5AUEV6A]
Goals rond 10:31, 12:57 en 19:02 = wat er mis is met dit spel. Het is echt te belachelijk voor woorden dat die stomme longshots zo effectief zijn en er zal waarschijnlijk ook niks meer aan gebeuren maar sommige lui overdrijven ook wel.

@MyUtd4Life Watch and lean @ 7:55. Dit is hoe je een corner neemt :')
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:34:
[...]

Ik heb ook het gevoel dat de voorzetten van mijn tegenstanders altijd veel beter zijn dan die van mij. Misschien ben ik er wel niet goed in :P
Tijdens mijn carrière lukt het mij 80% van de keren wel op wereldklasse of hoger.
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:57:
[...]

Muller is nog steeds 1 van de meest underrated spelers.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 21:07 ]

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Nou divisie 1 was n groot succes. Met 5 puntjes gedegradeerd ;(
Nachtapotheker schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:12:
Nou divisie 1 was n groot succes. Met 5 puntjes gedegradeerd ;(
ach de volgende keer weer wat beter ;)

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:07:
Goals rond 10:31, 12:57 en 19:02 = wat er mis is met dit spel. Het is echt te belachelijk voor woorden dat die stomme longshots zo effectief zijn en er zal waarschijnlijk ook niks meer aan gebeuren maar sommige lui overdrijven ook wel.
allemaal prima, maar wat ik het ergst vind aan deze video is dat ik nooit, maar dan ook nooit zulke niveau divisie 3 spelers krijg :(

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:27:
[...]

allemaal prima, maar wat ik het ergst vind aan deze video is dat ik nooit, maar dan ook nooit zulke niveau divisie 3 spelers krijg :(
Het is op zich prima dat er een afstandsschot bij zit maar 3 is wel een beetje overdreven. Ook dat ik tijdens een goal van hem Aguero niet uit balans kon brengen is nogal vreemd.

Hoe bedoel je dat trouwens. Een slechte tegenstander ? Zit in divisie 4 trouwens.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4CFPPQu.png
Dit laat wel zien wat voor iemand het was Bean77 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2016 21:47 ]

• Nachtapotheker
Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:21:
[...]

ach de volgende keer weer wat beter ;)
True, al ging ik de laatste keer na div1 in 1 streep door naar div6 8)7
Nachtapotheker schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:07:
[...]

True, al ging ik de laatste keer na div1 in 1 streep door naar div6 8)7
dat is wel erg bizar....
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:32:
[...]

Het is op zich prima dat er een afstandsschot bij zit maar 3 is wel een beetje overdreven. Ook dat ik tijdens een goal van hem Aguero niet uit balans kon brengen is nogal vreemd.

Hoe bedoel je dat trouwens. Een slechte tegenstander ? Zit in divisie 4 trouwens.

Edit:
[afbeelding]
Dit laat wel zien wat voor iemand het was Bean77 ;)
die doelpunten tellen ook, maar het zijn wel saaie spelers. Die komt er wel achter dat je op het maar op 1 manier niet gaat redden.
Slechte tegenstander idd

Verwijderd

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:10:
[...]

dat is wel erg bizar....

[...]

die doelpunten tellen ook, maar het zijn wel saaie spelers. Die komt er wel achter dat je op het maar op 1 manier niet gaat redden.
Slechte tegenstander idd
Moet je terug gaan naar divisie 4 :+
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:19:
[...]

Moet je terug gaan naar divisie 4 :+
ik jojo als een malle tussen 3 en 4

roflol, zojuist werd een wedstrijd afgefloten terwijl mijn aanvaller een afvallende bal in een leeg doel schiet vanaf de penalty stip ... eindstand uiteraard een gelijkspel :+

Bossie schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:00:
roflol, zojuist werd een wedstrijd afgefloten terwijl mijn aanvaller een afvallende bal in een leeg doel schiet vanaf de penalty stip ... eindstand uiteraard een gelijkspel :+
telde het wel als een doelpunt of niet?

Bean77 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:26:
[...]

telde het wel als een doelpunt of niet?
nope

dat is wel heel zuur |:(

Verwijderd

Het is niet aan te raden om na een paar potjes carrière nog FUT te gaan doen. Alles voelt zo goed aan tijdens het offline spelen en dan speel je 2 potjes online. 30 schoten op doel, 3 doelpunten waarvan 2 ook nog eens penalty's tegen echt de meest slechte tegenstanders. Bale schoot ook nog meerderr keren van 5 meter in plaats van de lange hoek gewoon richting de corner vlag :p

Tijdens het 2e potje wat resulteerde in een 2-1 winst alleen maar penalty's gegeven. Ik kreeg naar zoveel pogingen eindelijk een doelpunt. Toen de 1-1 viel had ik al weer zo'n vermoeden dat de 1-2 ook wel ging vallen aangezien dat zo werkt wanneer je slechte tegenstanders tegen komt maar niets is minder waar :p Ik wil eigenlijk niet terug naar divisie 3 maar toch. Winst is toch wel iets leuker dan de betere partij te zijn en dan alsnog verliezen

Edit:
Ik denk dat het trouwens ook een leuke handel is om tijdens TOTY squad fitness kaarten in te slaan als ik dit zo zie. Voorheen waren ze 1300 en nu staan de meeste rond de 1900.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 10:35 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 07:57:
Het is niet aan te raden om na een paar potjes carrière nog FUT te gaan doen. Alles voelt zo goed aan tijdens het offline spelen en dan speel je 2 potjes online. 30 schoten op doel, 3 doelpunten waarvan 2 ook nog eens penalty's tegen echt de meest slechte tegenstanders. Bale schoot ook nog meerderr keren van 5 meter in plaats van de lange hoek gewoon richting de corner vlag :p

Tijdens het 2e potje wat resulteerde in een 2-1 winst alleen maar penalty's gegeven. Ik kreeg naar zoveel pogingen eindelijk een doelpunt. Toen de 1-1 viel had ik al weer zo'n vermoeden dat de 1-2 ook wel ging vallen aangezien dat zo werkt wanneer je slechte tegenstanders tegen komt maar niets is minder waar :p Ik wil eigenlijk niet terug naar divisie 3 maar toch. Winst is toch wel iets leuker dan de betere partij te zijn en dan alsnog verliezen

Edit:
Ik denk dat het trouwens ook een leuke handel is om tijdens TOTY squad fitness kaarten in te slaan als ik dit zo zie. Voorheen waren ze 1300 en nu staan de meeste rond de 1900.
offline is natuurlijk makkelijker te scripten, want de AI past zich aan jou aan. Online halen spelers vreemdere fratsen uit dan de logica van de AI. Dan krijg je leuke situaties.

• Nachtapotheker
Ja zeg dat, ik ben bang dat t weer gaat gebeuren. Nu in div 2 is de tussenstand 1-1-5 :|
Er gebeuren ook ineens weer de meest bizarre dingen op t veld. De keeper van de tegenstander pakt alles en alle kansen van de tegenstander zijn 100% goal. Kortom mijn EAluck is op. Er is toch iets serieus mis met dit spel als je het mij vraagt.
Het is weer zaterdag, bijzonder veel lag vandaag ingame (button lag), maar ook in menus met laden van teams/toepassen consumables etc.

Meer mensen hier last van?

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-11 11:43
Bossie schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:47:
Het is weer zaterdag, bijzonder veel lag vandaag ingame (button lag), maar ook in menus met laden van teams/toepassen consumables etc.

ja

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 10:59:
[...]

offline is natuurlijk makkelijker te scripten, want de AI past zich aan jou aan. Online halen spelers vreemdere fratsen uit dan de logica van de AI. Dan krijg je leuke situaties.
Het gaat mij niet om aanpassen. Het gaat mij om de passing en het afmaken van kansen.

Ja + momentum. Eerste 5 wedstrijden 4 gewonnen (13 punten) en moest nog 3 voor promotie maar ik maakte geen schijn van kans door die onzin momentum die weer begon te spelen. 3 DNFs rijker omdat ik er totaal geen zin meer had om nog verder te spelen die potjes.

nope gelukkig niet.

zelfs nog leuke potjes tot op heden.

• Nachtapotheker

Jup

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-11 23:08
Komt door het slechte weer jongens iedereen gaat nu weer lekker binnen gamen haha! Was het maar terras weer :)
To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:39:
Komt door het slechte weer jongens iedereen gaat nu weer lekker binnen gamen haha! Was het maar terras weer :)
toch wel raar al dat lag anno 2016. Gelukkig zelf niet zo'n last van.

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:39:
Je hebt in Enschede ook een overdekt terras met heaters, geen excuus! Gamen is nog geen excuus voor de meest onstabiele Internet verbinding :P ?

• To easy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:51:
[...]

Je hebt in Enschede ook een overdekt terras met heaters, geen excuus! Gamen is nog geen excuus voor de meest onstabiele Internet verbinding :P ?
Haha fuck das waar ook :+ . Nee ik heb het liefst een zonnetje op mij dan ;). Nee ik snap het dat dit niet kan, maarja EA maakt het volgens mij ook niks uit.

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:15:
[...]

Haha fuck das waar ook :+ . Nee ik heb het liefst een zonnetje op mij dan ;). Nee ik snap het dat dit niet kan, maarja EA maakt het volgens mij ook niks uit.
EA heeft het spel en Fifa 17 al dik terugverdiend en ze hebben geen concurrentie dus het boeit ze volgens mij niks inderdaad :P

Ik had het er net over met Jordi om misschien toch maar een toernooi te doen (is alleen een beetje lastig voor de Xbox mensen) :P Dan heb je minder kans op lag.

Edit:
Net nog 2 potjes gedaan. Drama first touches en lag weer :')

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 16:02 ]

To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:15:
[...]

nog steeds van lag? hier net weer 3 potjes gedaan, maar geen lag te bekennen. 2 winst en 1 gelijk, mag niet mopperen.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:06:
[...]

nog steeds van lag? hier net weer 3 potjes gedaan, maar geen lag te bekennen. 2 winst en 1 gelijk, mag niet mopperen.
Ik alleen maar, misschien heeft het te maken met de divisie waar je in zit. Ik kom volgens mij ook alleen maar van die Duitsers tegen als ik naar de namen kijk.

Zal maandag wel even een stukje uit de wedstrijd knippen. Ik vond het persoonlijk echt heel vreemd spelen, ook toen het spel gewoon vloeiend leek te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2016 16:27 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:23:
[...]

Ik alleen maar, misschien heeft het te maken met de divisie waar je in zit. Ik kom volgens mij ook alleen maar van die Duitsers tegen als ik naar de namen kijk.

Zal maandag wel even een stukje uit de wedstrijd knippen. Ik vond het persoonlijk echt heel vreemd spelen, ook toen het spel gewoon vloeiend leek te gaan.
ik alleen maar Fransen, dus qua afstand maakt dat niet uit. En Enschede daar begint Duitsland toch? Zou niet echt een verschil moeten zijn ;)

Het lijkt wel met hoe meer gold spelers hoe beter ik speel :P

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:33:
[...]

ik alleen maar Fransen, dus qua afstand maakt dat niet uit. En Enschede daar begint Duitsland toch? Zou niet echt een verschil moeten zijn ;)

Het lijkt wel met hoe meer gold spelers hoe beter ik speel :P
Duitsland is gelukkig net zo groot als Nederland ja. Het gaat meer om de verbinding ja :P Weet niet hoe het in Duitsland geregeld is maar vast niet zo goed als hier.
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:43:
[...]

Duitsland is gelukkig net zo groot als Nederland ja. Het gaat meer om de verbinding ja :P Weet niet hoe het in Duitsland geregeld is maar vast niet zo goed als hier.
tegenwoordig zijn die verschillen toch niet meer zo groot?
zit hier ook nog op de wifi, geen problemen vandaag.

bvva team hier loopt behoorlijk lekker :)

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:46:
[...]

tegenwoordig zijn die verschillen toch niet meer zo groot?
zit hier ook nog op de wifi, geen problemen vandaag.

bvva team hier loopt behoorlijk lekker :)
Bij mij in de buurt heb ik ongeveer 50 routers staan. Ik denk dat als ik het via wifi zou doen dat ik dan ook lag ga veroorzaken. En er zullen echt nog wel ouders zijn die geen geld willen uitgeven voor een beetje een normale Internet verbinding. Anders waren mijn potjes tegen Nederlanders tijdens seizoenen ook wel goed
50 routers? wow..... Hier gelukkig niet en rustig zelf een kanaal kiezen, dan valt het helemaal mee.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 17:43:
50 routers? wow..... Hier gelukkig niet en rustig zelf een kanaal kiezen, dan valt het helemaal mee.
Veel appartementen, mensen zonder verstand en gast kanalen :p
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:22:
[...]

Veel appartementen, mensen zonder verstand en gast kanalen :p
ah vandaar.

trouwens het lijkt wel of het spelen met IF spelers de tegenstander juist meer motiveert. Nu ik veelal met gold speel lijk het erop dat ik minder weerstand heb. Of misschien even toeval.

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:26:
[...]

ah vandaar.

trouwens het lijkt wel of het spelen met IF spelers de tegenstander juist meer motiveert. Nu ik veelal met gold speel lijk het erop dat ik minder weerstand heb. Of misschien even toeval.
Misschien ja dat ook wel de IF handicap waar Jordi het over had
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:27:
[...]

Misschien ja dat ook wel de IF handicap waar Jordi het over had
jordi?

maar het lijkt er wel erg op. Vraag me af of ik toty pogba, if nainggolan, if handanovic ook niet moet ruilen tegen hun gold kaarten. SIF Insigne zal ik dan nog wel houden.

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:30:
[...]

jordi?

maar het lijkt er wel erg op. Vraag me af of ik toty pogba, if nainggolan, if handanovic ook niet moet ruilen tegen hun gold kaarten. SIF Insigne zal ik dan nog wel houden.
En wat ga je dan met je geld doen haha?
To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:50:
[...]

haha geen idee. Misschien een paar leuke tots kaarten kopen??

Verwijderd

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:30:
[...]

jordi?

Onze United fanboy. Toen ik 4 IF kaarten had toen ging het ook "anders". Misschien verkoop ik mijne ook wel
Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:09:
[...]

Onze United fanboy. Toen ik 4 IF kaarten had toen ging het ook "anders". Misschien verkoop ik mijne ook wel
houden we coins over :P

trouwens, onder het mom van dwaze zaterdag goals. Deze gaat er wel heel raar in, lijkt in de replay dat ik de bal ofzo nog tegen mijn eigen borst schiet waardoor hij er alsnog ingaat. Erg vreemd......

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SABzEFk4U4Q]

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:16:
[...]

houden we coins over :P

trouwens, onder het mom van dwaze zaterdag goals. Deze gaat er wel heel raar in, lijkt in de replay dat ik de bal ofzo nog tegen mijn eigen borst schiet waardoor hij er alsnog ingaat. Erg vreemd......

[video]
Ik had net een potje waarbij ik meteen na mijn goals direct weer een tegengoal kreeg.
Eerste maal een zogenaamde ongrijpbare dribbel waarna de bal via Neuer uiteraard terugstuitend na de tegenstander. Tweede maal een dribbel direct van de aftrap, waarbij hij zeker door drie spelers heen gaat.

En vervolgens verlies je met 3-2 omdat een vrij trap automagisch vanaf 35m in de bovenhoek vliegt 8)7

Vreemd genoeg laatste sessie heel vaak dat spelers naar de bal gaan, maar dan de bal missen :F

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Ik heb vandaag weer voor het eerst sinds October FUT gespeeld. Wordt kijhard ingemaakt :/. Probeer maar wat meer coins te maken en erin te komen, maar het is erg frusterend. Dit is momenteel mijn team:

http://www.futhead.com/16/squads/2068771/
Bossie schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:40:
[...]

Ik had net een potje waarbij ik meteen na mijn goals direct weer een tegengoal kreeg.
Eerste maal een zogenaamde ongrijpbare dribbel waarna de bal via Neuer uiteraard terugstuitend na de tegenstander. Tweede maal een dribbel direct van de aftrap, waarbij hij zeker door drie spelers heen gaat.

En vervolgens verlies je met 3-2 omdat een vrij trap automagisch vanaf 35m in de bovenhoek vliegt 8)7

Vreemd genoeg laatste sessie heel vaak dat spelers naar de bal gaan, maar dan de bal missen :F
Ik zit in een fase dat ik kennelijk het geluk mee heb, zoals je in het filmpje kunt zien. Ik probeer er maar van te genieten. Want om te zeggen dat het pure skill was dat ik die goal maakte is natuurlijk ook wat overdreven :P
BinaryRun schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:49:
Ik heb vandaag weer voor het eerst sinds October FUT gespeeld. Wordt kijhard ingemaakt :/. Probeer maar wat meer coins te maken en erin te komen, maar het is erg frusterend. Dit is momenteel mijn team:

http://www.futhead.com/16/squads/2068771/
Denk dat het team nog voldoende te verbeteren is ;) Probeer die coin boosts te pakken zodat je snel betere spelers kunt halen.

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:50:
[...]

haha geen idee. Misschien een paar leuke tots kaarten kopen??
Ja maar ook daar zijn de goldversies warsch beter van 8)7
To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:39:
[...]

Ja maar ook daar zijn de goldversies warsch beter van 8)7
je zou de indruk kunnen krijgen dat IF kaarten wel meetellen in een "weegschaal" of je wat meer mee hebt of tegen hebt. Ik geniet er nu maar van zolang het kan :P

• To easy
Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:42:
[...]

je zou de indruk kunnen krijgen dat IF kaarten wel meetellen in een "weegschaal" of je wat meer mee hebt of tegen hebt. Ik geniet er nu maar van zolang het kan :P
Haha ja ik ouwehoer. Als ik zoveel geld heb zou ik het ook doen. Maar geld bewaren voor TOTS is een goed idee!
To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:45:
[...]

Haha ja ik ouwehoer. Als ik zoveel geld heb zou ik het ook doen. Maar geld bewaren voor TOTS is een goed idee!
als ik sommige toty kaarten zie valt de prijs wel mee. En aangezien de nodige tots kaarten gaan komen moet het wel lukken om een paar leuke te pakken hoop ik.

Bean77 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 23:01:
[...]

als ik sommige toty kaarten zie valt de prijs wel mee. En aangezien de nodige tots kaarten gaan komen moet het wel lukken om een paar leuke te pakken hoop ik.
Ik ben er vorig jaar met drie ge-eindigd in mijn PL team, en uiteindelijk een futtie (of 2+1).
De echte topspelers zijn natuurlijk onbetaalbaar, maar subtop is vaak wel te doen.

Bossie schreef op zondag 17 april 2016 @ 01:25:
[...]

Ik ben er vorig jaar met drie ge-eindigd in mijn PL team, en uiteindelijk een futtie (of 2+1).
De echte topspelers zijn natuurlijk onbetaalbaar, maar subtop is vaak wel te doen.
daarom twijfel ik ook om toty pogba te verkopen, tots zal wel duurder zijn en niet heel veel beter gezien zijn toty kwaliteiten.

Bean77 schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:41:
[...]

daarom twijfel ik ook om toty pogba te verkopen, tots zal wel duurder zijn en niet heel veel beter gezien zijn toty kwaliteiten.
Gewoon houden, en vooral coins gaan grinden. TOTS zal in het begin erg duur zijn maar terwijl het seizoen eindigt zullen de prijzen behoorlijk zakken. Terwijl FUT17 pas tijdens het begin van het volgend seizoen is er tijd genoeg om door te grinden en je team te versterken.

Zoals met zoveel games, alles is duur als je het nu wilt, maar als je geduld hebt dan komt het uiteindelijk wel.

Bossie schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:55:
[...]

Gewoon houden, en vooral coins gaan grinden. TOTS zal in het begin erg duur zijn maar terwijl het seizoen eindigt zullen de prijzen behoorlijk zakken. Terwijl FUT17 pas tijdens het begin van het volgend seizoen is er tijd genoeg om door te grinden en je team te versterken.

Zoals met zoveel games, alles is duur als je het nu wilt, maar als je geduld hebt dan komt het uiteindelijk wel.
Dat is waar. Ik doe het maar even rustig aan. 1,5mln nu op de bank en dat is wel prima.Teams spelen lekker.
Zojuist het doelpunt van de dag gescoord, deze ga ik vandaag niet meer overtreffen denk ik :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GgfRIRa-0s0]

• BinaryRun
Als je toch 1.5 mln hebt, ik kan nog 60k gebruiken om mijn team te maken. (Heb nu 20k) :+
BinaryRun schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:14:
Als je toch 1.5 mln hebt, ik kan nog 60k gebruiken om mijn team te maken. (Heb nu 20k) :+
de afgelopen maanden is nog veel verdampt door elke keer mijn team om te gooien. Dan hakt die EA 5% er wel in :P
Veel spelen helpt wel met de seizoen bonus en de coin boosters. Traden kan ook lonend zijn, maar dan moet je wel eerst goed de markt kennen.

• BinaryRun
Bean77 schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:31:
[...]

de afgelopen maanden is nog veel verdampt door elke keer mijn team om te gooien. Dan hakt die EA 5% er wel in :P
Veel spelen helpt wel met de seizoen bonus en de coin boosters. Traden kan ook lonend zijn, maar dan moet je wel eerst goed de markt kennen.
Ah. Zit er aan te denken om een of 2 van die 50k packs te kopen om zo wat coins te krijgen. Iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

To easy schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:50:
[...]

Kijk wat er nog gehaald kan worden.

Pulisic: https://streamable.com/cgia
Ramos heeft nu ook gescoord: https://streamable.com/i2k0

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2016 16:17 ]

Vandaag en gisteren mijn nieuwe team kunnen testen. In het begin had ik wat problemen in de omschakelingen en daardoor van 433-4 naar 41212 geswitched

Uiteindelijk twee seizoenen gespeeld, in het eerste seizoen in de divisie gebleven en voornamelijk puntverlies geleden omdat ik 3 formaties heb getest en vervolgens voor 41212 gekozen. Het tweede seizoen dus alleen 41212 gespeeld en meteen gepromoveerd.

http://www.futbin.com/16/squad/435819

Hoewel Auba uiteraard bizar snel is, is tot nu toe voor mij zijn finesse schot zijn belangrijkste wapen. Muller is een goede target man maar ook sterk in het afmaken. Gundogan speelt prima als CAM, misschien dat ik nog voor zijn IF :)

Lahm als RB speelt prima, merk weinig van zijn hem hi

Bossie schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:52:
Vandaag en gisteren mijn nieuwe team kunnen testen. In het begin had ik wat problemen in de omschakelingen en daardoor van 433-4 naar 41212 geswitched

Uiteindelijk twee seizoenen gespeeld, in het eerste seizoen in de divisie gebleven en voornamelijk puntverlies geleden omdat ik 3 formaties heb getest en vervolgens voor 41212 gekozen. Het tweede seizoen dus alleen 41212 gespeeld en meteen gepromoveerd.

http://www.futbin.com/16/squad/435819

Hoewel Auba uiteraard bizar snel is, is tot nu toe voor mij zijn finesse schot zijn belangrijkste wapen. Muller is een goede target man maar ook sterk in het afmaken. Gundogan speelt prima als CAM, misschien dat ik nog voor zijn IF :)

Lahm als RB speelt prima, merk weinig van zijn hem hi
tsja hangt niet alleen van je taktiek af, ook van taktiek tegenstander en kwaliteit uiteraard. Zijn teveel variabelen zodat het lastig is of een bepaalde taktiek werkt.
Ik mis in mijn 4321 formatie de CDM wel. Irritant als ze achter mijn cm's komen in dat gat tussen de verdediging. Maar goed, het levert ook wel wat op :)

Gundogan is erg goed idd, als je de optie hebt om zijn IF te halen zou ik het doen.

Vandaag weer veel fun gehad van TIF Insigne. Ik lag me kapot dat die maar 120k kost gelet op zijn prestaties. Deze dribbelkoning rent iedereen voorbij in de 16 en is ook nog eens erg wendbaar. Heerlijk dodelijk wapen! Higuain speelt ook goed in deze formatie. Met 2 spitsen loop ik tegen zijn stamina aan, maar nu heeft hij er geen last van.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Hmmm..... Met die bedragen gaat het mij niet lukken een droomelftal te maken voordat fifa 17 uit komt, denk ik.

Nouja.... Misschien eerst leren voeballen dan maar, haha, ;-).
Turfschipper schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:55:
Hmmm..... Met die bedragen gaat het mij niet lukken een droomelftal te maken voordat fifa 17 uit komt, denk ik.

ach met de kelderende prijzen is het ook voor minder coins haalbaar om een leuk team te maken.

Vanochtend weer 2 jumbopacks in de store. Blijft elke week wel grappig die cadeautjes van EA.
Met begovic, marquinhos en The lord was dat het helaas ook wel. Ik heb meer aan de consumables dan de spelers met zulke packs :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BjM07A0.png
Emotioneel moment mocht iemand hem kopen :'(
Turfschipper schreef op zondag 17 april 2016 @ 23:55:

Leren voetballen hoeft niet dat bewijst het spel keer op keer :P Mocht je nog een potje willen doen, ik heb vanavond wel wat tijd.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:11:
[afbeelding]
Emotioneel moment mocht iemand hem kopen :'(

[...]

Leren voetballen hoeft niet dat bewijst het spel keer op keer :P Mocht je nog een potje willen doen, ik heb vanavond wel wat tijd.
ojeee... ga je voor een andere spelwijze dat je hem verkoopt?

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
Hebben jullie een idee wat de discard value van die TOTS spelers ongeveer is?
Ik heb nooit zo lang doorgespeeld dat ik zulke kaarten heb gezien :)

Maar ze verwachtten Veltman en Van Dijk, dus dat zouden mooie toevoegingen aan mijn NL team zijn.
Even inschatten hoeveel ik moet sparen of verkopen.
jongf7 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:18:
Hebben jullie een idee wat de discard value van die TOTS spelers ongeveer is?
Ik heb nooit zo lang doorgespeeld dat ik zulke kaarten heb gezien :)

Maar ze verwachtten Veldman en Van Dijk, dus dat zouden mooie toevoegingen aan mijn NL team zijn.
Even inschatten hoeveel ik moet sparen of verkopen.
geen idee, weet niet of die info uberhaupt al bekend is.

veltman TOTS? :?

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 13:35
tjah, ik verzin het ook niet :)

http://www.ultimateteam.c...ft-Team-of-the-Season.jpg

Promes zit er ook nog tussen, maar dit kan ook als TOTS niet op tegen Robben gok ik :)

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:17:
[...]

ojeee... ga je voor een andere spelwijze dat je hem verkoopt?
Gewoon de 84 Aubameyang. Maak je geen zorgen :P
jongf7 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:31:
tjah, ik verzin het ook niet :)

http://www.ultimateteam.c...ft-Team-of-the-Season.jpg

Promes zit er ook nog tussen, maar dit kan ook als TOTS niet op tegen Robben gok ik :)
Zolang daar geen Bruma tussenstaat geloof ik er vrij weinig van.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:35:
[...]

Gewoon de 84 Aubameyang. Maak je geen zorgen :P
Gelukkig, begon me al zorgen te maken :P Had je hem beter kunnen verkopen toen die iets van 600k was.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:41:
[...]

Zolang daar geen Bruma tussenstaat geloof ik er vrij weinig van.

[...]

Gelukkig, begon me al zorgen te maken :P Had je hem beter kunnen verkopen toen die iets van 600k was.
Dat heb je altijd. Als ik ng 300k ervoor kan krijgen dan ben ik al blij. Ik ga maar gewoon testen wat het verschil is met een IF en zonder. Ik heb laatst ook tegen een volledig Albanees team gespeeld met een team rating van 71, moeizaam is het juiste woord. Uiteindelijk met 1 goal gewonnen maar het ging werkelijk nergens over hoe slecht mijn spelers de bal aannamen enzovoort.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:41:
[...]

Zolang daar geen Bruma tussenstaat geloof ik er vrij weinig van
Het gaat om de Gold Most Consistent But Never IF TOTS

https://fifaforums.easpor...sistent-but-never-if-tots

En Bruma heeft al een IF.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:45:
[...]

Dat heb je altijd. Als ik ng 300k ervoor kan krijgen dan ben ik al blij. Ik ga maar gewoon testen wat het verschil is met een IF en zonder. Ik heb laatst ook tegen een volledig Albanees team gespeeld met een team rating van 71, moeizaam is het juiste woord. Uiteindelijk met 1 goal gewonnen maar het ging werkelijk nergens over hoe slecht mijn spelers de bal aannamen enzovoort.
het verschil tussen normale versie en een IF is hoogstens 10%
De mate waarin je zelf de speler beinvloed is vele malen groter. Dus eigenlijk betaal je teveel voor te weinig.

SR8 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:49:
[...]

Het gaat om de Gold Most Consistent But Never IF TOTS

https://fifaforums.easpor...sistent-but-never-if-tots

En Bruma heeft al een IF.
aah ok, maar dan nog veltman tots.....

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:50:
[...]

het verschil tussen normale versie en een IF is hoogstens 10%
De mate waarin je zelf de speler beinvloed is vele malen groter. Dus eigenlijk betaal je teveel voor te weinig.
Dat klopt maar zonder IFs speelt het allemaal vele malen beter wat gek is. Er zit sowieso een handicap/momentum element in het spel en ik merk dat wanneer ik tegen complete NIF teams speel niet dat de persoon beter zijn best doet zoals jij eerder zei maar dat de spelers van mijn tegenstander beter presteren of mijne opeens amateurs zijn, hoe dichter bij het doel van de tegenstander hoe erger het is.
Pagina: 1 ... 64 ... 102 Laatste