• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:47

The DenMan

PSN ID: Thedenman

jongf7 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:31:
tjah, ik verzin het ook niet :)

http://www.ultimateteam.c...ft-Team-of-the-Season.jpg

Promes zit er ook nog tussen, maar dit kan ook als TOTS niet op tegen Robben gok ik :)
Zitten leuke kaaartjes tussen, schmelzer, veltman, van dijk, Dembele, Kante. De rest valt denk ik in de catergorie onbetaalbaar.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:15:
[...]

Zitten leuke kaaartjes tussen, schmelzer, veltman, van dijk, Dembele, Kante. De rest valt denk ik in de catergorie onbetaalbaar.
Dat vraag ik mij af. De echte toppers zullen onbetaalbaar zijn, maar ik vraag mij af of het niveau daaronder onbetaalbaar is. Er komen zoveel kaarten opeens op de markt. Dat biedt kansen.Een Tots Higuain lijkt me wel erg leuk.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:07:
[...]

Dat klopt maar zonder IFs speelt het allemaal vele malen beter wat gek is. Er zit sowieso een handicap/momentum element in het spel en ik merk dat wanneer ik tegen complete NIF teams speel niet dat de persoon beter zijn best doet zoals jij eerder zei maar dat de spelers van mijn tegenstander beter presteren of mijne opeens amateurs zijn, hoe dichter bij het doel van de tegenstander hoe erger het is.
een 84 auba is tegenwoordig de standaard, dus veel kijken er niet eens van op. Als je er het verschil kan maken is het alleen maar top.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:51:
[...]

aah ok, maar dan nog veltman tots.....
Dat krijg je toch wel een beetje, omdat het door het FIFA Forum wordt bepaald. Zeker bij de Zilveren en Bronzen versies, lijkt het soms meer op de Most Popular But Never IF TOTS.

Verwijderd

SR8 schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:22:
[...]

Dat krijg je toch wel een beetje, omdat het door het FIFA Forum wordt bepaald. Zeker bij de Zilveren en Bronzen versies, lijkt het soms meer op de Most Popular But Never IF TOTS.
Dat is het ook.
SR8 schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:22:
[...]

ach de halve wereld heeft dan een tots, niks bijzonders.

hmmm tots tevez :P kan ook erg leuk zijn :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:11:
[afbeelding]
Emotioneel moment mocht iemand hem kopen :'(
Gewoon quicksellen, die gozer kan er toch niks van :+.
Wat ga je dan doen met die coins als hij weg is?

FIFA Benelux Administrator

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:16:
[...]

discarden kan ook altijd nog :P ;)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:16:
[...]

Nog meer spelers quicksellen en dan huilen in een hoekje gok ik. Ik ga gewoon een team zonder IFs maken als 1e team. Daarnaast ben ik nog wel geïnteresseerd hoe iemand als Neymar speelt. Ik kijk alvast wel naar volgend jaar (aangezien dit jaar toch waardeloos is) welke spelers interessant zijn :P

P.s. Niemand wil hem trouwens. Geeft ook wel aan hoe waardeloos hij is.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:20:
[...]

Nog meer spelers quicksellen en dan huilen in een hoekje gok ik. Ik ga gewoon een team zonder IFs maken als 1e team. Daarnaast ben ik nog wel geïnteresseerd hoe iemand als Neymar speelt. Ik kijk alvast wel naar volgend jaar (aangezien dit jaar toch waardeloos is) welke spelers interessant zijn :P

P.s. Niemand wil hem trouwens. Geeft ook wel aan hoe waardeloos hij is.
je kan hele leuke teams zonder IF's maken hoor. Pogba net ook verkocht. Ik verwacht dat met TOTS en alle waardes die daarbij horen een totale devaluatie van fifa16. Dus TOTY pogba zal ook wel waardeloos zijn als middelmatige spelers met TOTS al snel beter zullen zijn vrees ik. Nainggolan iF om dezelfde reden verkocht. Alleen een paar <100k IF's blijven nog.

Tsja je hebt hem ook veel te hoog geprijsd :+

• The DenMan

The DenMan

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:32:
[...]

je kan hele leuke teams zonder IF's maken hoor. Pogba net ook verkocht. Ik verwacht dat met TOTS en alle waardes die daarbij horen een totale devaluatie van fifa16. Dus TOTY pogba zal ook wel waardeloos zijn als middelmatige spelers met TOTS al snel beter zullen zijn vrees ik. Nainggolan iF om dezelfde reden verkocht. Alleen een paar <100k IF's blijven nog.

Tsja je hebt hem ook veel te hoog geprijsd :+
Verstandige keuze, ik heb zelf alles boven de 20k verkocht. Ik verwacht echt een gigantische crash, maar voor hetzelfde geld is de grootste prijsdaling al geweest de afgelopen weken. Daarom durf ik ook niks meer te investeren in spelers.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:37:
[...]

Verstandige keuze, ik heb zelf alles boven de 20k verkocht. Ik verwacht echt een gigantische crash, maar voor hetzelfde geld is de grootste prijsdaling al geweest de afgelopen weken. Daarom durf ik ook niks meer te investeren in spelers.
ik denk dat ronaldo en messi volledig op 99 zowat gaan komen.
Daaronder een heleboel die daar net onder komen waarbij de onderlinge verschillen niet zo groot zullen zijn. Dat gaat denk ik echt voor een hele crash zorgen.
Ach nu 2 leuke gold teams. Beetje back to basic gevoel lol

Dit zijn nu mijn 2 teams:
http://www.futbin.com/16/squad/314708
http://www.futbin.com/16/squad/412883

[ Voor 7% gewijzigd door Bean77 op 18-04-2016 12:44 ]

• MyUtd4Life
In het verleden verkocht ik ook altijd mijn spelers rond het TOTS, maar dit jaar was/ben ik te laat. Wanneer zijn jullie van plan om spelers terug te kopen?

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:43:
In het verleden verkocht ik ook altijd mijn spelers rond het TOTS, maar dit jaar was/ben ik te laat. Wanneer zijn jullie van plan om spelers terug te kopen?
Tijdens TOTY kon je net voor en gedurende de TOTY week het beste je spelers kopen aangezien iedereen zijn spelers verkoopt voor de crash en tijdens de crash omdat er veel pakketjes worden geopend.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i5Ltwdy.png
672 wedstrijden en >470 goals later :( Nu 477k om te kijken wat ik nog wil halen.

• The DenMan

The DenMan

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:43:
Ik denk zelf rond de release van de tots van de grote competities en als de prijs nog niet gigantisch is gezakt dan, dan koop ik ze bij de TOTS die EA uitkiest. Dat is de laatste TOTS die gereleased wordt wat ik heb begrepen.

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:47:
[...]

Ik denk zelf rond de release van de tots van de grote competities en als de prijs nog niet gigantisch is gezakt dan, dan koop ik ze bij de TOTS die EA uitkiest. Dat is de laatste TOTS die gereleased wordt wat ik heb begrepen.
hangt idd af van de populaire competities. Al verwacht ik met zoveel tots dat ook uit de mindere competities hele leuke teams te maken zullen zijn.

• MyUtd4Life
The DenMan schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:47:
[...]

Dan zou ik sowieso voor BPL gaan eigenlijk, wat meestal de grootste crash veroorzaakt geloof ik. Nadeel van wachten op die andere dat je weer weken zonder echt goed team moet spelen.

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:06:
[...]

Dan zou ik sowieso voor BPL gaan eigenlijk, wat meestal de grootste crash veroorzaakt geloof ik. Nadeel van wachten op die andere dat je weer weken zonder echt goed team moet spelen.
de verwachting is dat de bpl redelijk in het begin zit, dus dan heb je gelijk een flinke mega crash.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:13:
[...]

de verwachting is dat de bpl redelijk in het begin zit, dus dan heb je gelijk een flinke mega crash.
Hopelijk passen ze volgend jaar wel alle ratings en stats aan van de BPL :P

Teams waar ik binnenkort mee ga spelen:
Frans team: https://www.easports.com/...Id=jv4rkKTOnMeyy:FFA16PS4 (Work in progress)

Ben Arfa is volgens mij ook 1 van de meest idiote spelers in het spel.

Braziliaans team: https://www.easports.com/...Id=KqYbYYFCnMeyz:FFA16PS4

Hybrid (Anti MyUtd4Life team): https://www.easports.com/...Id=iiEtaLv6nMeyA:FFA16PS4

TOTS spelers zullen mij een zorg zijn :P
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:32:
[...]

Frans team: https://www.easports.com/...Id=jv4rkKTOnMeyy:FFA16PS4 (Work in progress)

Hybrid (Anti MyUtd4Life team): https://www.easports.com/...Id=iiEtaLv6nMeyA:FFA16PS4

ik vind eigenlijk alles meer dan 2 teams zonde van de coins. Lekker met 2 teamsswappen zodat de fitness op orde blijft.
Denk dat mijn bvva team wel gold blijft, andere team (denk serie A) zal denk ik wel weer een bonte verzameling worden met waar mogelijk TOTS.

Verwijderd

Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:55:
[...]

ik vind eigenlijk alles meer dan 2 teams zonde van de coins. Lekker met 2 teamsswappen zodat de fitness op orde blijft.
Denk dat mijn bvva team wel gold blijft, andere team (denk serie A) zal denk ik wel weer een bonte verzameling worden met waar mogelijk TOTS.
Braziliaanse en het Franse team wordt gewoon om te kijken wat ik volgend jaar ga doen.
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:05:
[...]

Braziliaanse en het Franse team wordt gewoon om te kijken wat ik volgend jaar ga doen.
volgend jaar begin ik een Chinees team :9~

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Met Chinezen? :+
Of spelers die in China 'voetballen'.
dutchgio schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:07:
Met Chinezen? :+
Of spelers die in China 'voetballen'.
dat laatste en dan tegen echte chinezen :P

Volgend seizoen spelen toch nog meer spelers mogelijk in die league. Dan zal het ook wel in fifa17 komen.

• dutchgio
  • Niet online
Die zullen in de zomer wel flink toe gaan slaan ja, als je zag wat ze in de winter al probeerden.
Dan kan Fifa inderdaad niet achter blijven en zal het wel worden meegenomen, desnoods niet de hele competitie maar gewoon op de MLS/Brazilie manier.
dutchgio schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:18:
Die zullen in de zomer wel flink toe gaan slaan ja, als je zag wat ze in de winter al probeerden.
Dan kan Fifa inderdaad niet achter blijven en zal het wel worden meegenomen, desnoods niet de hele competitie maar gewoon op de MLS/Brazilie manier.
kunnen we beest guarin blijven spelen :)
Maar die spelers kunnen ze echt niet gaan negeren.

• dutchgio
  • Niet online
Ik ga beest Ramires missen in mijn BPL team. :)
dutchgio schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:34:
Ik ga beest Ramires missen in mijn BPL team. :)
die had wel een heerlijke diepgang in zijn spel. Dan maar braziliaans team volgend jaar ;) Heb ik tijdje geleden ook gespeeld ivm taison en teixeira.

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:32:
[...]

Paar leuke teams, benieuwd of ze bij jouw speelstijl passen :)

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:02:
[...]

nou, verklap het maar ;) Weet je wat, maak jij eens een team wat perfect bij zijn speelstijl past :P

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 00:29

Turfschipper

Hup NAC

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 09:11:
[afbeelding]
Emotioneel moment mocht iemand hem kopen :'(

[...]

Leren voetballen hoeft niet dat bewijst het spel keer op keer :P Mocht je nog een potje willen doen, ik heb vanavond wel wat tijd.
Hehe, ;) . We gaan zeker wel spelen, deze week wellicht. Maar vanavond niet. Weekend weg geweest, en ben helemaal naar de klote nog.

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:40:
[...]

nou, verklap het maar ;) Weet je wat, maak jij eens een team wat perfect bij zijn speelstijl past :P
Uhmm, als het zou kunnen denk ik zoiets :9
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/41bd45ce3816172f10958a90ae650c3b.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door MyUtd4Life op 18-04-2016 18:00 ]

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:02:
[...]

Het zal wel niet mijn dag zijn maar ik heb weer zoveel tegen gekregen, missen voor open doel, rebounds waar mijn spelers vergeten zijn dat je hem er dan op zich nog in mag knallen en zo vaak tegen de paal geschoten.

Neymar is echt een hele goede speler net als in het echt maar als het als het niet mee zit dan functioneert ook hij niet. Tijdens zijn eerste balcontact had hij gelijk een redelijk mooie assist op Bale te pakken.

Kan vanavond nog wel kijken hoe of ik nog wat beelden heb van 1 wedstrijd waar het echt totaal niet ging. Ook nadat mijn tegenstander rood kreeg ging het opeens totaal niet terwijl ik al lang vergeten was dat hij überhaupt een speler met rood heeft.

Mag nog van geluk spreken dat ik nog net 10 punten bij elkaar kon sprokkelen waardoor ik in de divisie mag blijven.
Turfschipper schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:43:
[...]

Hehe, ;) . We gaan zeker wel spelen, deze week wellicht. Maar vanavond niet. Weekend weg geweest, en ben helemaal naar de klote nog.
Ik was gisteren ook slecht te pas, zo slecht dat ik het eind van de avond niet eens meer zou halen :P Laat het maar weten wanneer je een potje wil doen en wat je wil testen.
Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EU2eVAH.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 18:11 ]

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:00:
[...]

Uhmm, als het zou kunnen denk ik zoiets :9
[afbeelding]
haha ja beter kan ook bijna niet, behalve die spits natuurlijk, want die is niet eens goed genoeg voor een TOTY ;) :+

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ben momenteel aan het uitzoeken welk systeem het best bij mij past. En dat wordt toch een soort 433 denk. Dat verdedignde vind ik niks.

En ik ga er vanuit dat als ik het verdedigen zelf onder de knie heb, ik ga profiteren van al die potjes 433 nu.

Maar tegen handige jongens kom ik man kracht te kort achterin atm.

Zelf overigens 34 jaar gevoetbald of zo. En in de serieuze teams altijd, vanaf de b-jeugd tot 15 jaar selectie, 3-5-2 gespeeld.

Heerlijk systeem. Maar dat durf ik nu nog niet aan, met 3 verdedigers. Denk dat dat sowieso niet heel handig is online.

Maar in het echt heb je zo een perfecte veldbezetting, zeker als je 2 snelle goede spitsen hebt. Wil dat NAC ook zo ging spelen.

(Gelukkig spelen we nu eindelijk met 2 spitsen ipv 3, en voila.... We winnen ineens wat vaker met dikke cijfers. Play offs gaan we niet redden vrees ik: nog een jaar jupiler hel league. En volgend jaar weer geen NAC in FIFA, :-( )

[ Voor 15% gewijzigd door Turfschipper op 18-04-2016 18:14 ]

Verwijderd

Turfschipper schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:12:
Ben momenteel aan het uitzoeken welk systeem het best bij mij past. En dat wordt toch een soort 433 denk. Dat verdedignde vind ik niks.

En ik ga er vanuit dat als ik het verdedigen zelf onder de knie heb, ik ga profiteren van al die potjes 433 nu.

Maar tegen handige jongens kom ik man kracht te kort achterin atm.

Zelf overigens 34 jaar gevoetbald of zo. En in de serieuze teams altijd, vanaf de b-jeugd tot 15 jaar selectie, 3-5-2 gespeeld.

Heerlijk systeem. Maar dat durf ik nu nog niet aan, met 3 verdedigers. Denk dat dat sowieso niet heel handig is online.

Maar in het echt heb je zo een perfecte veldbezetting, zeker als je 2 snelle goede spitsen hebt. Wil dat NAC ook zo ging spelen. (Gelukkig spelen we nu eindelijk met 2 spitsen ipv 3)
Je ideale formatie vinden is gewoon veel spelen en dan kijken welke spelers wel functioneren en welke niet. Dit vergt redelijk wat tijd en daarna moet je nog de goede spelers vinden voor elke positie.

P.s. Wat is NAC nou weer :+ ?

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Inderdaad, moet veel spelen, en dan kom ik daar wel uit.

P.s. Daar kom je nog wel achter..... Haha!

[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 18-04-2016 18:22 ]

Turfschipper schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:21:
Inderdaad, moet veel spelen, en dan kom ik daar wel uit.

P.s. Daar kom je nog wel achter..... Haha!
ach gewoon een formatie kiezen die je wat lijkt, daar je spelers op selecteren en dan de speelstijl je eigen maken. Bij elke formatie heb je formaties die je minder zullen liggen.
Je kan beter uitgaan van je eigen kracht, dan elke keer op een variabele instellen/aanpassen.

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jFFx2vz1fGA]
MyUtd4Life kan ook echt niet tegen zijn verlies :+ Lekker tijdens vriendschappelijke potjes rage quiten

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:42:
[video]
MyUtd4Life kan ook echt niet tegen zijn verlies :+ Lekker tijdens vriendschappelijke potjes rage quiten
Ik bel gewoon EA even of ze de stekkers uit servers trekken, hoef ik zelf niet te quiten.

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:44:
[...]

Ik bel gewoon EA even of ze de stekkers uit servers trekken, hoef ik zelf niet te quiten.
haha tsja dat is een handige taktiek om ongeslagen te blijven tegen niels.
Trouwens Niels had EA scripting voor, want rond 3:10 had jij wel een penalty moeten krijgen. De lijn is ook onderdeel van het strafschopgebied ;)

Maar waar blijven de divisie 1 potjes nou? Die vind ik veel interessanter, ben benieuwd of ik daar nog van kan leren hoe zij spelen (en met wat voor teams).

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:44:
[...]

"Reminder: routine PSN maintenance Monday 4/18, 9:30pm - 11:30pm PDT. More details can be found here: https://status.playstation.com/ "

Dit was het :P

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:56:
[...]

Trouwens Niels had EA scripting voor, want rond 3:10 had jij wel een penalty moeten krijgen. De lijn is ook onderdeel van het strafschopgebied ;)

Maar waar blijven de divisie 1 potjes nou? Die vind ik veel interessanter, ben benieuwd of ik daar nog van kan leren hoe zij spelen (en met wat voor teams).
Dit waren mijn eerste potjes FIFA in twee weken tijd. Divisie 1 potjes blijven even op zich wachten.
Tegen Niels ben ik ook niet meer ongeslagen, één potje (zeer) ongelukkig verloren ;w
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:56:
[...]

"Reminder: routine PSN maintenance Monday 4/18, 9:30pm - 11:30pm PDT. More details can be found here: https://status.playstation.com/ "

Dit was het :P
Betrokken services:
Het uitvoeren van periodiek onderhoud en aanbrengen van verbeteringen aan PlayStation™Network duurt circa 2 uur van 19-04-2016, 06:30 tot 19-04-2016, 08:30 . Iedereen die al een account heeft, kan zich gewoon aanmelden bij zijn PlayStation™Network-profiel, games spelen en de meeste applicaties gebruiken terwijl er onderhoud plaatsvindt.

MyUtd4Life schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:58:
[...]

Dit waren mijn eerste potjes FIFA in twee weken tijd. Divisie 1 potjes blijven even op zich wachten.
Tegen Niels ben ik ook niet meer ongeslagen, één potje (zeer) ongelukkig verloren ;w
We houden de div 1 potjes dan nog wel tegoed ;)

Vandaag best wat Nederlanders tegengekomen in div3. Gelukkig ook wat rage quitters zodat ik al snel met een goede reeks bezig ben nu :)
Ik wacht nu op de EA hamer die toeslaat :P

Verwijderd

Ik zal morgen avond wel even kijken naar wat fragmenten van wat wedstrijden van vandaag. Jordi heeft nu ook gezien dat mijn nieuwe team "best" wel goed functioneert. Maar de beelden die ik dan laat zien laten heel wat anders zien.
Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:00:
[...]

We houden de div 1 potjes dan nog wel tegoed ;)

Vandaag best wat Nederlanders tegengekomen in div3. Gelukkig ook wat rage quitters zodat ik al snel met een goede reeks bezig ben nu :)
Ik wacht nu op de EA hamer die toeslaat :P
Ik ben ook een Ajacied, Groninger, Heraclied en Twente supporter tegen gekomen. Tegen die Heracled maar gewoon rond 45 minuten een DNF gedaan aangezien hij werkelijk zoveel geluk had. Twente supporter wel verslagen :')
Bean77 schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:56:
[...]

Vallen = penalty he ;) Mijn spelers struikelen zo vaak in de 16.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 16:13
Haha jesus al die dream teams. Doe mij maar 11 keer ronaldo dan. Zelfs als keeper SIIIIIII die hem eruit ;)
@ hierboven met vallen = penalty :)

http://9gag.com/gag/aW6PQVd?sc=geeky

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Tim Weise moet je dan eigenlijk in doel hebben dan :') Sowieso die keepers en dat ze geen kaarten kunnen krijgen is echt slecht

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:20
Nachtapotheker schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:36:
[...]

Ja zeg dat, ik ben bang dat t weer gaat gebeuren. Nu in div 2 is de tussenstand 1-1-5 :|
Er gebeuren ook ineens weer de meest bizarre dingen op t veld. De keeper van de tegenstander pakt alles en alle kansen van de tegenstander zijn 100% goal. Kortom mijn EAluck is op. Er is toch iets serieus mis met dit spel als je het mij vraagt.
En t gaat maar door en door.. Kan werkelijk bijna geen pot meer winnen al dagen. Dit seizoen waarschijnlijk weer naar div 4. Zelfde teams/tactiek als in de winning mood naar div 1.
Ik vind het verloop echt bizar steeds... Vorige keer van 1 naar 6, lijkt nu weer te gaan gebeuren.. Net if EA je moet straffen voor succes ofzo...

• MyUtd4Life
Nachtapotheker schreef op maandag 18 april 2016 @ 23:05:
[...]

En t gaat maar door en door.. Kan werkelijk bijna geen pot meer winnen al dagen. Dit seizoen waarschijnlijk weer naar div 4. Zelfde teams/tactiek als in de winning mood naar div 1.
Ik vind het verloop echt bizar steeds... Vorige keer van 1 naar 6, lijkt nu weer te gaan gebeuren.. Net if EA je moet straffen voor succes ofzo...
Gewoon blijven spelen zoals je altijd speelt. Vaak mijn team gewisseld of veranderd van speelstijl, maar dat is 9/10 keer niet de oplossing. En anders een team maken die wel echt aansluit op je speelstijl.
Succes :)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:03:
[...]

Gewoon blijven spelen zoals je altijd speelt. Vaak mijn team gewisseld of veranderd van speelstijl, maar dat is 9/10 keer niet de oplossing. En anders een team maken die wel echt aansluit op je speelstijl.
Ik heb last van hetzelfde alleen blijf dan steken in 4 :p Maar ga het vanavond wel meer laten zakken bij die lui die zo snel mogelijk bij mijn doel willen zijn.
[...]

dit is ook wel mijn ervaring inderdaad. Als je veel wisselt van systeem of spelers krijg je er ook geen handigheid in en leer je de potentie van je spelers niet kennen. Niet elke speler pakt elke wedstrijd een dikke 9. Ook je topspelers hebben wel eens een mindere pot.

Ik merk wel dat mijn NSB (klinkt weer fout) voorhoede wel heerlijk speelt. In mijn serie A team moet ik nog even kijken. Insigne en Higuain bevallen erg goed, maar Cuadrado blijft nog wat achter qua verwachtingen. Ik zalhet wat meer tijd geven, anders is candreva nog een goede optie.

• The DenMan

The DenMan

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:46:
[...]

dit is ook wel mijn ervaring inderdaad. Als je veel wisselt van systeem of spelers krijg je er ook geen handigheid in en leer je de potentie van je spelers niet kennen. Niet elke speler pakt elke wedstrijd een dikke 9. Ook je topspelers hebben wel eens een mindere pot.

Ik merk wel dat mijn NSB (klinkt weer fout) voorhoede wel heerlijk speelt. In mijn serie A team moet ik nog even kijken. Insigne en Higuain bevallen erg goed, maar Cuadrado blijft nog wat achter qua verwachtingen. Ik zalhet wat meer tijd geven, anders is candreva nog een goede optie.
Probeer Dybala eens _/-\o_

Mijn iRacing Profiel

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:46:
[...]

Candreva is wel een goede speler. Redelijk sterk en ook redelijk groot dus kan ook nog eens balletjes richting de 16 er in koppen. Ik denk dat het wel verstandig is om te leren spelen met wat meer formaties zodat je gedurende de wedstrijd nog een keer kunt wisselen. Ook denk ik dat het wisselen van positie gedurende de wedstrijd ook wel invloed kan hebben omdat de tegenstander niet verwacht dat een bepaalde speler daar staat (zoals Bayern speelt bijvoorbeeld).

Als ik een pacehoer ben, ben jij een NSBer :+

Neem aan dat het Suarez is? Bevalt hij goed aangezien zijn prijs een klein beetje aan de hoge kant is.
Dybala IF heb ik al eens gehad (met tevez IF :P ), maar die krijgt een chem penalty op RF, en dat vind ik zonde.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:16:
[...]

Candreva is wel een goede speler. Redelijk sterk en ook redelijk groot dus kan ook nog eens balletjes richting de 16 er in koppen. Ik denk dat het wel verstandig is om te leren spelen met wat meer formaties zodat je gedurende de wedstrijd nog een keer kunt wisselen. Ook denk ik dat het wisselen van positie gedurende de wedstrijd ook wel invloed kan hebben omdat de tegenstander niet verwacht dat een bepaalde speler daar staat (zoals Bayern speelt bijvoorbeeld).

Als ik een pacehoer ben, ben jij een NSBer :+

Neem aan dat het Suarez is? Bevalt hij goed aangezien zijn prijs een klein beetje aan de hoge kant is.
Heb ook vaak genoeg Candreva (IF) gespeeld. Omdat ik terug ging naar gold dacht ik cuadrado eens te proberen als RF. Paar keer lastig gehad en zijn wendbaarheid leek me wel interessant.

Suarez idd. Ik vind suarez minder dan bale en neymar, maar pakt zijn doelpunten gewoon mee. Veel tegenstanders richten zich op neymar of bale. Suarez is dan meer dan goed genoeg om de kansjes af te maken die voor zijn voeten komen.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:20
[...]

Het is gewoon uitzitten, ik heb t tenslotte al eerder meegemaakt, t kantelt vanzelf wel weer :). 't is net echt voetbal wat dat betreft :D
Nachtapotheker schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:32:
[...]

Het is gewoon uitzitten, ik heb t tenslotte al eerder meegemaakt, t kantelt vanzelf wel weer :). 't is net echt voetbal wat dat betreft :D
paar weken geleden ook onverklaarbaar opeens van div 3 naar div 5 afgezakt. En na 2 seizoenen weer de weg omhoog naar div 3 gevonden en sindsdien niet meer in div5 geweest. Iedereen heeft dat dipje al eens gehad (of meerdere). Dat neem ik wel mee naar fifa17, meer vasthouden aan het team en minder vaak switchen. Al is het maar voor al die coins die ik verspild heb met de 5% EA tax.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:25:
[...]

Dybala IF heb ik al eens gehad (met tevez IF :P ), maar die krijgt een chem penalty op RF, en dat vind ik zonde.

[...]

Heb ook vaak genoeg Candreva (IF) gespeeld. Omdat ik terug ging naar gold dacht ik cuadrado eens te proberen als RF. Paar keer lastig gehad en zijn wendbaarheid leek me wel interessant.

Suarez idd. Ik vind suarez minder dan bale en neymar, maar pakt zijn doelpunten gewoon mee. Veel tegenstanders richten zich op neymar of bale. Suarez is dan meer dan goed genoeg om de kansjes af te maken die voor zijn voeten komen.
Dat merk ik zelf nu ook met Benzema. Ik vind het een te groot verschil om over te stappen naar Suarez, er is een verschil maar Benzema is wel in staat om tijdens een aanname de bal nog even vast te houden in plaats van omver gelopen te worden. De tegenstanders waar ik gisteren tegen gespeeld heb hadden totaal geen oog voor Neymar trouwens :P
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:02:
[...]
Dat merk ik zelf nu ook met Benzema. Ik vind het een te groot verschil om over te stappen naar Suarez, er is een verschil maar Benzema is wel in staat om tijdens een aanname de bal nog even vast te houden in plaats van omver gelopen te worden. De tegenstanders waar ik gisteren tegen gespeeld heb hadden totaal geen oog voor Neymar trouwens :P
Bale en Neymar vind ik bepalend. Spits zou ik misschien eerder griezmann nemen ipv Benzema, maar dat is smaak.
Overall is Suarez (veel) beter: http://www.futbin.com/compare/4552/4627 Maar ligt aan de speler kwaliteiten of dat eruit komt.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:07:
[...]

Bale en Neymar vind ik bepalend. Spits zou ik misschien eerder griezmann nemen ipv Benzema, maar dat is smaak.
Overall is Suarez (veel) beter: http://www.futbin.com/compare/4552/4627 Maar ligt aan de speler kwaliteiten of dat eruit komt.
Had het gisteren er ook met Jordi over maar ik vind 200k voor een speler (nu nog) een beetje teveel van het goede. Ik had daarna nog wel gekeken hoeveel beter Suarez is en dat is best wat. Griezmann heb ik ook op de bank dus misschien wissel ik hem wel om en kijk wat voor speler hij is.

Binnenkort ook maar skills gaan oefenen, nu ik 2 mensen met 5* skills aan de linkerkant heb moet het er toch maar eens van komen. Ik vind persoonlijk Alex Sandro ook een veel betere LB dan Alaba. Kon gisteren maar moeilijk wennen.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:17:
[...]

Had het gisteren er ook met Jordi over maar ik vind 200k voor een speler (nu nog) een beetje teveel van het goede. Ik had daarna nog wel gekeken hoeveel beter Suarez is en dat is best wat. Griezmann heb ik ook op de bank dus misschien wissel ik hem wel om en kijk wat voor speler hij is.

Binnenkort ook maar skills gaan oefenen, nu ik 2 mensen met 5* skills aan de linkerkant heb moet het er toch maar eens van komen. Ik vind persoonlijk Alex Sandro ook een veel betere LB dan Alaba. Kon gisteren maar moeilijk wennen.
Dat is het ook wel. Benzema en Griezmann en evt Martinez zouden prima kunnen als ST. En beetje bij beetje sparen is ook niet verkeerd. Ik ga voor fifa17 maar van te voren een road to uitstippelen en daar zoveel mogelijk aan vasthouden, dat is wel zo efficient :P

Alex sandro heb ik ook weer terug en blijft een lekkere back idd. Had IF ghoulam, voornamelijk ivm giant throw threat.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Blijft grappig, 150k aan inventaris verkocht.
Koop een pakketje van 50k, en daar zit Reus :)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:26:
[...]

Dat is het ook wel. Benzema en Griezmann en evt Martinez zouden prima kunnen als ST. En beetje bij beetje sparen is ook niet verkeerd. Ik ga voor fifa17 maar van te voren een road to uitstippelen en daar zoveel mogelijk aan vasthouden, dat is wel zo efficient :P

Alex sandro heb ik ook weer terug en blijft een lekkere back idd. Had IF ghoulam, voornamelijk ivm giant throw threat.
Giant/ long throw heeft Boateng ook, hoewel ik het niet vaak gebruik omdat de ballen die je richting de 16 kan gooien vaak totaal mis gaan kan het soms wel handig zijn inderdaad. Ik kan op zich Alex Sandro wel op 7 chem laten spelen. Als ik zo kijk heeft hij een backbone chemistry kaart en zal het verder niet zo veel invloed hebben dat hij niet op 10 speelt.

Ik ga ook wel kijken naar een road to glory. Vooral omdat het met goedkope spelers meer een uitdaging zal worden en je echt leert voetballen in plaats van wat 9 van de 10 doen. Maar eens kijken hoeveel die coinboost gaat opleveren dan en op basis daarvan 1 speler halen en de rest langzaam upgraden.
Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:03:
Netjes! Alleen jammer dat Reus tegenwoordig niet meer reusachtig duur is :P Ik zou alle pakjes gewoon bewaren/opsparen voor de TOTS. En dan eens voor de gein kijken of je leuke spelers kunt packen. Dat zou ik nog wel leuk vinden in jouw situatie.

• The DenMan

The DenMan

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:03:
Dan heb je een klein beetje winst.... Koop er nog 2 en het is weer verlies...
De grootste kans dat je wat aan pakjes over houdt is aan het begin van het seizoen. Dan zijn de prijzen van spelers het duurst.

Maar Reus is wel een fijne speler om in je selectie te hebben. Stond bij mij bijna altijd op de juiste plek om de finesse shots van robben in de rebound erin te tikken.

Mijn iRacing Profiel

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:06:
[...]

Netjes! Alleen jammer dat Reus tegenwoordig niet meer reusachtig duur is :P Ik zou alle pakjes gewoon bewaren/opsparen voor de TOTS. En dan eens voor de gein kijken of je leuke spelers kunt packen. Dat zou ik nog wel leuk vinden in jouw situatie.
Ach lowest bin staat op 865k, dus voor een pakketje van 50k aardige winst.
Wanneer is TOTS?

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:05:
[...]

Giant/ long throw heeft Boateng ook, hoewel ik het niet vaak gebruik omdat de ballen die je richting de 16 kan gooien vaak totaal mis gaan kan het soms wel handig zijn inderdaad. Ik kan op zich Alex Sandro wel op 7 chem laten spelen. Als ik zo kijk heeft hij een backbone chemistry kaart en zal het verder niet zo veel invloed hebben dat hij niet op 10 speelt.

Ik ga ook wel kijken naar een road to glory. Vooral omdat het met goedkope spelers meer een uitdaging zal worden en je echt leert voetballen in plaats van wat 9 van de 10 doen. Maar eens kijken hoeveel die coinboost gaat opleveren dan en op basis daarvan 1 speler halen en de rest langzaam upgraden.
Klopt, maar Boateng vind ik irritant omdat dan een centrale verdediger weg is als er een counter volgt.

Ik zal mij dan focussen op 2 teams, beide gold. En dan een 3e fun team maken met evt. if's e.d.

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:08:
[...]

Ach lowest bin staat op 865k, dus voor een pakketje van 50k aardige winst.
Wanneer is TOTS?
huh reus 865k??? oh, de MOTM??? aaah ik dacht de NIF.
Wow dat is wel een mega jackpot!!!

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:09:
[...]

Jammer dat je geen share hebt ofzo, dan had je hem mogen hebben.

• Fresh
  • Laatst online: 31-01 15:17

Fresh

nee is nee

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:09:
[...]

Haha ik dacht dat hij ook de normale kaart bedoelde maar de Fanta Orange is vies duur.
Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:11:
[...]

Dan vind ik weer lief van je O+ haha :P

Ik zou hem verkopen en dan met de TOTS van de BPL/BVVA/Serie A lekker packs openen en hopen op nog mooiere spelers ;)

Ik weet even niet de exacte data, maar geloof dit weekend?

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:08:
[...]

Klopt, maar Boateng vind ik irritant omdat dan een centrale verdediger weg is als er een counter volgt.

Ik zal mij dan focussen op 2 teams, beide gold. En dan een 3e fun team maken met evt. if's e.d.
Ik heb gisteren tijdens het potje wat ik gewonnen had van Jordi ook met Boateng gespeeld en daat deed hij het prima. Je moet ook zorgen dat je je verdediging niet op agressief zet aangezien ze dan juist gaan happen of verkeerd gaan staan. Je gaat je waarschijnlijk helemaal kapot ergeren aan de statistieken aan het einde van dat potje aangezien ik met 2 schoten op doel 2 keer gescoord heb maar goed :P Vanavond even kijken naar de beelden of er misschien nog wat leuke dingen bij zitten. De verdediging stond wel als een muur.

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:12:
[...]

Dan vind ik weer lief van je O+ haha :P

Ik zou hem verkopen en dan met de TOTS van de BPL/BVVA/Serie A lekker packs openen en hopen op nog mooiere spelers ;)

Ik weet even niet de exacte data, maar geloof dit weekend?
Team of the season is dat ofzo?

Kan hem wel voor laagst erop zetten, maar ben bang dat hij dan gesniped wordt en dat jij hem niet hebt.

Haha ja kan ik voor de lol wel doen, maar doe er niets mee.
Maak liever tzt iemand met wat coins blij hier, dus als een starter wat kan gebruiken moet hij het maar laten weten.

• The DenMan

The DenMan

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:11:
[...]

Die MOTM Reus zit toch niet meer in packs? Hoe heb je die in je pack gekregen dan?
Ik snap het even niet meer..

Mijn iRacing Profiel

• Ricloo86
The DenMan schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:16:
[...]

Die MOTM Reus zit toch niet meer in packs? Hoe heb je die in je pack gekregen dan?
Ik snap het even niet meer..
Ik heb verkeerd gekeken het is geen oranje, dus je hebt gelijk.
Alsnog 600k waard.

Ben al gestopt voordat er allerlei verschillende kaartjes in omloop zijn gegaan, dus weet de benamingen allemaal niet.

• The DenMan

The DenMan

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:22:
[...]

Ik heb verkeerd gekeken het is geen oranje, dus je hebt gelijk.
Alsnog 600k waard.

Ben al gestopt voordat er allerlei verschillende kaartjes in omloop zijn gegaan, dus weet de benamingen allemaal niet.
Nou volgens mij heb je gewoon een normale kaart als ik zo ff speur, want de IF is ook al even uit de pakjes.
Kan je niet ff screenshot maken?

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:25:
[...]

Nou volgens mij heb je gewoon een normale kaart als ik zo ff speur, want de IF is ook al even uit de pakjes.
klopt IF kaart is er ook al heel lang uit. Zal denk ik een gouden kaart zijn, dat scheelt nogal in prijs ;)

• Ricloo86
The DenMan schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:25:
[...]

Nou heb hem toch echt gekregen, want zie nog wel het verschil tussen een gewone kaart en IF.
Geloof het of niet, boeit mij geen reet hoor hahaha.

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:28:
[...]

Nou heb hem toch echt gekregen, want zie nog wel het verschil tussen een gewone kaart en IF.
Geloof het of niet, boeit mij geen reet hoor hahaha.
dan zal je de motm kaart gehad hebben, de IF is er al heel lang uit.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:14:
[...]

Team of the season is dat ofzo?

Kan hem wel voor laagst erop zetten, maar ben bang dat hij dan gesniped wordt en dat jij hem niet hebt.

Haha ja kan ik voor de lol wel doen, maar doe er niets mee.
Maak liever tzt iemand met wat coins blij hier, dus als een starter wat kan gebruiken moet hij het maar laten weten.
Sowieso dat een bot eerder is :P
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:09:
[...]

Sowieso dat een bot eerder is :P
dat weet hij stiekem ook wel ;) Ik denk niet dat Ricloo86 herinnert wil worden aan het fenomeen bin snipen >:)

• Ricloo86
Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:42:
[...]

dat weet hij stiekem ook wel ;) Ik denk niet dat Ricloo86 herinnert wil worden aan het fenomeen bin snipen >:)
Heb er wel wat weten te bemachtigen idd in het begin dmv snipen.
Wist alleen niet in hoeverre dat nog van toepassing was.

Ik wil best voor een liefhebber de eerste ton weggeven......

Verwijderd

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:20:
[...]

Heb er wel wat weten te bemachtigen idd in het begin dmv snipen.
Wist alleen niet in hoeverre dat nog van toepassing was.

Ik wil best voor een liefhebber de eerste ton weggeven......
Het is dat ik nog 200k heb :P Vrienden zijn we al op de PS4

• MyUtd4Life
Niels jij hebt al genoeg, ik zou het ook wel kunnen gebruiken :9
Maar leukste is als het naar iemand gaat die het echt nodig heeft natuurlijk.

[ Voor 38% gewijzigd door MyUtd4Life op 19-04-2016 12:52 ]

MyUtd4Life schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:52:
precies, ik geef mijn psn account wel door aan Ricloo86 ;)

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:52:
Jij verdiend je geld maar mooi met divisies :P Ik krijg maar 5000 per seizoen

• MyUtd4Life
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:56:
[...]

Jij verdiend je geld maar mooi met divisies :P Ik krijg maar 5000 per seizoen
Laatste tijd verdien ik alleen maar coins met die potjes tegen jou, divisies kan ik weinig motivatie voor opbrengen laatste tijd :')

ik zou reus motm gewoon discarden, gewoon omdat het kan :P

• Ricloo86
Ik doe niets meer met die coins, zie hier nog weleens starters die wat lastig op gang kunnen komen die ik prima wil helpen.

Maar als ik er 1 van jullie plezier mee kan doen is mij om het even.

Verwijderd

Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:02:
Ik doe niets meer met die coins, zie hier nog weleens starters die wat lastig op gang kunnen komen die ik prima wil helpen.

Maar als ik er 1 van jullie plezier mee kan doen is mij om het even.
Turfschipper kan misschien nog wel een kapitaal injectie gebruiken ;)

Bean77 heeft geld zat :+

• MyUtd4Life
Maar wie het dan ook krijgt, zorg dat het goed geïnvesteerd wordt. En niet zomaar in een (paar) speler(s) die toevallig heel duur is. Dus hoop dat daar ook even mee naar gekeken wordt, dat iemand ook er echt beter van wordt.

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:08:
[...]

Turfschipper kan misschien nog wel een kapitaal injectie gebruiken ;)

Bean77 heeft geld zat :+
huh ik geld zat? :P

Zat vanochtend te denken om neymar te vervangen voor ronaldo (gold) ;)

Maar turfschipper bijv kan het veel beter gebruiken.

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:09:
Maar wie het dan ook krijgt, zorg dat het goed geïnvesteerd wordt. En niet zomaar in een (paar) speler(s) die toevallig heel duur is. Dus hoop dat daar ook even mee naar gekeken wordt, dat iemand ook er echt beter van wordt.
Dat sowieso. Met 1 goede speler ga je het toch niet winnen tegen 11 en met de huidige prijzen kun je sowieso met een Serie A team wel redelijk wat moois maken.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:11:
[...]

Dat sowieso. Met 1 goede speler ga je het toch niet winnen tegen 11 en met de huidige prijzen kun je sowieso met een Serie A team wel redelijk wat moois maken.
je kan met 840000 2 hele competitieve teams samenstellen zelfs.

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:
[...]

Dacht dat het om 100k ging. Als het om 800k gaat dan wil ik ook wel wat, dan kan ik Suarez wel proberen :P
okee okee, mijn nieuwe team :P

http://www.futbin.com/16/squad/412883

• MyUtd4Life
Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:
[...]

Met 840.000? Zelfs met 50.000 lukt dat al hoor :p

MyUtd4Life schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:22:
[...]

Met 840.000? Zelfs met 50.000 lukt dat al hoor :p
dat is waar, maar daarom de nadruk op hele ;)
En ik kan me nog herinneren dat ricloo86 nog wel eens boos werd dat hij nooit wat leuks haalde uit zijn packs ;) :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bean77 op 19-04-2016 13:24 ]

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Gisteren mijn 1e potje in divisie 4 meteen met 2-0 gewonnen. Gaat de goede kant op.
Merk nog wel dat ik vanaf links auba makkelijker kan vinden dan vanaf de rechterkant.
Probleem is alleen dat vanaf links de bal vaak voor zijn verkeerde been komt. :@
servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:27:
Gisteren mijn 1e potje in divisie 4 meteen met 2-0 gewonnen. Gaat de goede kant op.
Merk nog wel dat ik vanaf links auba makkelijker kan vinden dan vanaf de rechterkant.
Probleem is alleen dat vanaf links de bal vaak voor zijn verkeerde been komt. :@
gewoon iedereen voorbij rennen met bal inclusief de keeper. Hoef je niet voor te schieten ;)

Verwijderd

servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:27:
Sowieso van links naar rechts met Aubameyang aangezien hij een rechtspoot is en zijn curve prima is voor de lange hoek. Hij heeft ook wel de snelheid om andere spelers er uit te lopen dus je kunt dan toch gemakkelijk nog even een beetje naar rechts draaien waardoor hij met zijn rechtervoet kan schieten?
Pagina: 1 ... 65 ... 102 Laatste