Als zo'n verdediger meelift aan je shirt is dat nog verrekte lastig.Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:29:
[...]
gewoon iedereen voorbij rennen met bal inclusief de keeper. Hoef je niet voor te schieten
vaak krijgt hij dan meteen een sliding te verwerken waardoor ik de bal dan weer kwijt benVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:29:
[...]
Sowieso van links naar rechts met Aubameyang aangezien hij een rechtspoot is en zijn curve prima is voor de lange hoek. Hij heeft ook wel de snelheid om andere spelers er uit te lopen dus je kunt dan toch gemakkelijk nog even een beetje naar rechts draaien waardoor hij met zijn rechtervoet kan schieten?
Verwijderd
Dan moet je even uitzoeken wat de knoppen combinatie is om instant te gaan liggen en huilen. Veel van mijn tegenstanders gebruiken dit ookservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:30:
[...]
Als zo'n verdediger meelift aan je shirt is dat nog verrekte lastig.
Je moet gewoon kijken wanneer Aubameyang al begint met lopen en wanneer je dan de bal speelt kun je met R1 zorgen dat hij niet direct de bal aanneemt maar gewoon verder loopt en dan de bal meeneemt naar voren.
plotseling naar achteren rennen, dan val je en heb je een penaltyservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:30:
[...]
Als zo'n verdediger meelift aan je shirt is dat nog verrekte lastig.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Werkt dit serieus ja?Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:33:
[...]
plotseling naar achteren rennen, dan val je en heb je een penalty
Haha boos is misschien niet het goede woord, maar heb er heeeel veel geopend en in het begin Alaba gepackt wat goede coin boost was om met duurdere spelers te handelen.Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:24:
[...]
dat is waar, maar daarom de nadruk op hele
En ik kan me nog herinneren dat ricloo86 nog wel eens boos werd dat hij nooit wat leuks haalde uit zijn packs![]()
Verder nooit echt wat gekregen, bizarre dat je het nu niet nodig hebt en goede krijgt hahaha
Ik hoor wel wie ik kan voorzien!
Jullie hebben redelijk wat coins volgens mij, als er iemand is die ze goed kan gebruiken zie ik die wel verschijnen.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
tijdje geleden wel, maar keer een penalty daardoor gehad omdat de tegenstander hard in je rug botst
Zal niet ontkennen dat ik het een paar keer gedaan heb haha
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
ik heb toch zeker 5k aan coins.
Maar momenteel speel ik met een aardig elftal dus heb weinig reden om hier iets aan te veranderen.
http://www.futbin.com/16/squad/424556
Maar momenteel speel ik met een aardig elftal dus heb weinig reden om hier iets aan te veranderen.
Verwijderd
Als ik iemand in de 16 zie grashappen dan loop ik er soms ook wel op af als de tegenstander een "pain in the ass" is. Zoals sommige mensen spelen dan zal het mij echt een zorg zijn hoe ik win, als ik maar winBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:43:
tijdje geleden wel, maar keer een penalty daardoor gehad omdat de tegenstander hard in je rug botst![]()
Iemand zin om vanavond potje tegen mij te spelen? Ben wel benieuwd waar jullie verbeter punten zien.
Verwijderd
PS4? Vanavond zijn er toch geen leuke voetbal wedstrijden dus ik kan welservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:50:
Iemand zin om vanavond potje tegen mij te spelen? Ben wel benieuwd waar jullie verbeter punten zien.
Yes, vosje1991 heet ik op psnVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:51:
[...]
PS4? Vanavond zijn er toch geen leuke voetbal wedstrijden dus ik kan wel
hier idem dito. tegenstander moet wel erg provocerend zijn als ik dat doe.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:47:
[...]
Als ik iemand in de 16 zie grashappen dan loop ik er soms ook wel op af als de tegenstander een "pain in the ass" is. Zoals sommige mensen spelen dan zal het mij echt een zorg zijn hoe ik win, als ik maar win
Of ik heb hele zware moeite hebben waarbij alles geoorloofd is om te winnen
Ook wel wat geluk hebben dat die dan echt botst. Maar recht achter je, dan vol in de achteruit waarbij de impact zo groot mogelijk is.
(opmerking, ik heb ooit eens een tegenstander, lichtgewicht Dybala, van bijna de penalty stip over de zijlijn gebeukt zonder een penalty tegen te krijgen)
Stop aub over onterechte pingels
Verwijderd
Een aantal skillmoves kunnen je daarmee helpenBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:54:
[...]
hier idem dito. tegenstander moet wel erg provocerend zijn als ik dat doe.
Of ik heb hele zware moeite hebben waarbij alles geoorloofd is om te winnen![]()
Ook wel wat geluk hebben dat die dan echt botst. Maar recht achter je, dan vol in de achteruit waarbij de impact zo groot mogelijk is.
(opmerking, ik heb ooit eens een tegenstander, lichtgewicht Dybala, van bijna de penalty stip over de zijlijn gebeukt zonder een penalty tegen te krijgen)
haha
Tsja ik merk wel dat div3 wel de divisie is waar je skillmoves wel wat moet gaan gebruiken. Ik moet nog eens kijken hoe die sleepbeweging werkt, die is zo irritant.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:01:
[...]
Een aantal skillmoves kunnen je daarmee helpenOp zo'n moment kan ik wel skillen. Tijdens seizoenen heb ik sowieso al helemaal geen respect meer voor mijn tegenstanders, het is een enkele keer dat ik een normaal persoon tegen kom maar dat is echt 1 op 100 tegenwoordig
Zelfs die Twente supporter van gisteren die ook nog eens in dezelfde regio woont (053) vond het nodig om replays te bekijken terwijl ik ze tijdens mijn eerdere doelpunt wel had geskipped. Ik dacht ik doe nog beleefd tegen iemand die voor dezelfde club is maar dat boeide die Martijn de Jong blijkbaar niet
Daarna maar gewoon dom naar de camera gelopen en uiteindelijk is het 4-2 geworden.
Verwijderd
Fakeshot + richting kiezen zo uit mijn hoofd. Die is inderdaad wel goed alleen gaat zo'n fakeshot bij mij nogal vaak mis waardoor ik het niet meer gebruik. Je kunt het beste vierkantje gebruiken in plaats van rondje trouwens voor zo'n fake shotBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:06:
[...]
hahaidd zelfs in real life al genoeg matchfixing
![]()
[...]
Tsja ik merk wel dat div3 wel de divisie is waar je skillmoves wel wat moet gaan gebruiken. Ik moet nog eens kijken hoe die sleepbeweging werkt, die is zo irritant.
Edit:
Wat is er met ST -> CF gebeurd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 14:10 ]
Even een schitterend filmpje ter inspiratie wat je nog meer met FUT kan doen.
FIFA Benelux Administrator
richting kiezen met je rechterstick? Ik zal het eens proberen. Fake shots gebruik ik wel eens. Lekker simpel, maar ook erg effectief. 4 of 5 ster skillmoves gebruik ik niet. Ik dribbel gewoon lekker naar binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:09:
[...]
Fakeshot + richting kiezen zo uit mijn hoofd. Die is inderdaad wel goed alleen gaat zo'n fakeshot bij mij nogal vaak mis waardoor ik het niet meer gebruik. Je kunt het beste vierkantje gebruiken in plaats van rondje trouwens voor zo'n fake shot
Met linkerstick en als je L2 vasthoudt en de hoek kleiner is dan +/- 90 graden dan sleept hij hem (mits speler 4* skills heeft of flair trait één van de 2).Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:11:
[...]
richting kiezen met je rechterstick? Ik zal het eens proberen. Fake shots gebruik ik wel eens. Lekker simpel, maar ook erg effectief. 4 of 5 ster skillmoves gebruik ik niet. Ik dribbel gewoon lekker naar binnen.
ah thanks! 4 skills wil tegenwoordig wel lukken met mijn bvva teamMyUtd4Life schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:13:
[...]
Met linkerstick en als je L2 vasthoudt en de hoek kleiner is dan +/- 90 graden dan sleept hij hem (mits speler 4* skills heeft of flair trait één van de 2).
Het is denk ik niet handig om nu nog pakjes te kopen zo vlak voor TOTS of maakt dat niet zoveel uit?
Verwijderd
Beter koop je geen pakketjes. De kans dat je wat krijgt is al klein en de hoeveelheid spelers die je kunt krijgen waardoor je winst kunt maken is nog kleiner.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:54:
Het is denk ik niet handig om nu nog pakjes te kopen zo vlak voor TOTS of maakt dat niet zoveel uit?
De kans dat ik bijvoorbeeld een auba in vorm ooit zou kunnen kopen zonder het kopen van pakjes is bijzonder klein.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:56:
[...]
Beter koop je geen pakketjes. De kans dat je wat krijgt is al klein en de hoeveelheid spelers die je kunt krijgen waardoor je winst kunt maken is nog kleiner.
kans dat je meer coins verspilt dan het oplevert is ook bijzonder grootservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:57:
[...]
De kans dat ik bijvoorbeeld een auba in vorm ooit zou kunnen kopen zonder het kopen van pakjes is bijzonder klein.
Verwijderd
Dan had je er wat eerder bij moeten zijn. Elke speler gaat nu voor een habbekrats weg. Ik heb nu een paar wedstrijden met de upgrade (NIF) gespeeld en hij doet niet veel onder. Sowieso ga je niks merken van die 2 extra pace bijvoorbeeld omdat je al niks merkt van 25 pace.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:57:
[...]
De kans dat ik bijvoorbeeld een auba in vorm ooit zou kunnen kopen zonder het kopen van pakjes is bijzonder klein.
De kans dat je wat pakt is echt heel klein, en als je al een IF krijgt in een pakketje dan is het vaak ook nog eens een mindere die bijna voor discard prijs verkocht kan worden. Ik zou als ik jou was de munten die je hebt gewoon investeren in spelers, dan wel niet om met winst door te verkopen maar gewoon om een leuk team te bouwen.
in het begin had je meer spelers waarmee je de waarde van je packs eruit kan halen. Die spelers zijn nu zeer beperkt. Waardoor de investering in een pack relatief duur is tov de potentiele opbrengst.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:03:
[...]
Dan had je er wat eerder bij moeten zijn. Elke speler gaat nu voor een habbekrats weg. Ik heb nu een paar wedstrijden met de upgrade (NIF) gespeeld en hij doet niet veel onder. Sowieso ga je niks merken van die 2 extra pace bijvoorbeeld omdat je al niks merkt van 25 pace.
De kans dat je wat pakt is echt heel klein, en als je al een IF krijgt in een pakketje dan is het vaak ook nog eens een mindere die bijna voor discard prijs verkocht kan worden. Ik zou als ik jou was de munten die je hebt gewoon investeren in spelers, dan wel niet om met winst door te verkopen maar gewoon om een leuk team te bouwen.
TOTS periode kan dan nog wel interessant zijn, regulier koop ik al tijden geen packs meer.
Behalve de gratis jumbo packs.
Verwijderd
Volgens mij was ik daar redelijk duidelijk overBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:07:
[...]
in het begin had je meer spelers waarmee je de waarde van je packs eruit kan halen. Die spelers zijn nu zeer beperkt. Waardoor de investering in een pack relatief duur is tov de potentiele opbrengst.
TOTS periode kan dan nog wel interessant zijn, regulier koop ik al tijden geen packs meer.
Behalve de gratis jumbo packs.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:56:
[...]
Beter koop je geen pakketjes. De kans dat je wat krijgt is al klein en de hoeveelheid spelers die je kunt krijgen waardoor je winst kunt maken is nog kleiner.
sparen dan maar. Heb nu 12k.
Wat zou een goede versterking zijn voor dit team?
Ik heb namelijk totaal geen wisselspelers die in dit team passen voor als ik een rode kaart vang o.i.d.
Ik heb namelijk totaal geen wisselspelers die in dit team passen voor als ik een rode kaart vang o.i.d.
[ Voor 30% gewijzigd door servival7 op 19-04-2016 15:14 ]
Koop een IF ofzo voor weinig en zet hem weg voor max prijs, koop ik hem wel voor je.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:14:
Heb je wat extra coins
israelsson IF staat eropRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:15:
[...]
Koop een IF ofzo voor weinig en zet hem weg voor max prijs, koop ik hem wel voor je.
Heb je wat extra coins
Hoe heb je hem erop gezet? min/max?
wat is dat?
Met Khedira krijg je Gundogan op volle teamgeest.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:14:
Chiellini achterin is een beest, misschien hem halen?
Ik hoop dat Pogba tijdens TOTS gaat dalen in prijs. Ben al een hele tijd aan het sparen voor hem, maar moet nog redelijk wat coins.
tip, zet hem de volgende keer met wat apparte bedragen erop zodat die makkelijker herkenbaar is.
bijv. 3 uur tegen 11.250min en 49750 max
voor volgende keer wat handiger ja.Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:33:
[...]
tip, zet hem de volgende keer met wat apparte bedragen erop zodat die makkelijker herkenbaar is.
bijv. 3 uur tegen 11.250min en 49750 max
hij stata er nu 53 minuten op
Done, stond er maar 1 op 10k - 50k.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:34:
[...]
voor volgende keer wat handiger ja.
hij stata er nu 53 minuten op
sinterklaas is vroeg
YW
Oeh, extra coins kan nooit kwaadRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:42:
[...]
Haha boos is misschien niet het goede woord, maar heb er heeeel veel geopend en in het begin Alaba gepackt wat goede coin boost was om met duurdere spelers te handelen.
Verder nooit echt wat gekregen, bizarre dat je het nu niet nodig hebt en goede krijgt hahaha
Ik hoor wel wie ik kan voorzien!
Jullie hebben redelijk wat coins volgens mij, als er iemand is die ze goed kan gebruiken zie ik die wel verschijnen.
Gooi maar een speler op de markt, en doe het even zoals Bean77 aangeeft (hoef ik niet te zoekenchengbondkwok schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:40:
[...]
Oeh, extra coins kan nooit kwaadMocht je nog over hebben, dan hou ik me aanbevolen
Hoeveel coins heb je wel niet?Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:41:
[...]
Gooi maar een speler op de markt, en doe het even zoals Bean77 aangeeft (hoef ik niet te zoeken)
Als ik jou was zou ik mij wel focussen op de spelers die het echt nodig hebben om een team op te bouwen.Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:41:
[...]
Gooi maar een speler op de markt, en doe het even zoals Bean77 aangeeft (hoef ik niet te zoeken)
Dus misschien die servival7 nog een keer een boost geven? Dan is hij genoeg op weg.
Nog 300k ofzo, net 400k aan weggegeven aan mijn neefje die net begint.
Oh maar daarbij heb ik nog 1k verbruiksitems etc op de lijst staan, zal ook nog wel wat waard zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Ricloo86 op 19-04-2016 15:46 ]
Kan ik vanaf hier lastig inschatten wie het echt nodig heeft, ik heb tijdje niet op dit forum gekeken.Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:43:
[...]
Als ik jou was zou ik mij wel focussen op de spelers die het echt nodig hebben om een team op te bouwen.
Dus misschien die servival7 nog een keer een boost geven? Dan is hij genoeg op weg.
Als jij van hier mensen kan aanbevelen is mij dat prima.
En anders sturen ze maar even een printscreen van hun huidige situatie als het er teveel zijn hahaha
Ik heb een zilveren Janko voor 11250 min en 32500 max erop gezet voor 3 uur. Ik ben niet super rijk, maar ik zeg ook niet dat ik het heel hard nodig heb. Mocht je nog over houden, hou ik me nog steeds aanbevolen, maar help eerst maar anderenRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:45:
[...]
Kan ik vanaf hier lastig inschatten wie het echt nodig heeft, ik heb tijdje niet op dit forum gekeken.
En anders sturen ze maar even een printscreen van hun huidige situatie als het er teveel zijn hahaha
Verwijderd
Khedira kun je misschien nog op de plek van Gundogan zetten mocht je wat kracht en kopkracht nodig hebben op het middenveld. Ook krijg je zo iedereen op 10 chem mocht je dat willenservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:14:
Misschien dat je de NIF Florenzi nog proberen als RB. Het is een persoonlijke keuze maar ik vind hem net wat fijner dan Lichtsteiner. Daarnaast vind ik ook Barzagli ook een betere verdediger dan Bonucci. Vooral omdat Barzagli High defence/ Low attacking heeft.
Barzagli heb ik ook die zat alleen nog niet verwerkt in team op futbin. NIF is gewoon de normale versie toch?Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:50:
[...]
Khedira kun je misschien nog op de plek van Gundogan zetten mocht je wat kracht en kopkracht nodig hebben op het middenveld. Ook krijg je zo iedereen op 10 chem mocht je dat willen![]()
Misschien dat je de NIF Florenzi nog proberen als RB. Het is een persoonlijke keuze maar ik vind hem net wat fijner dan Lichtsteiner. Daarnaast vind ik ook Barzagli ook een betere verdediger dan Bonucci. Vooral omdat Barzagli High defence/ Low attacking heeft.
Ik zal daar even naar kijken.
Done, veel plezier ermee!chengbondkwok schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:48:
[...]
Ik heb een zilveren Janko voor 11250 min en 32500 max erop gezet voor 3 uur. Ik ben niet super rijk, maar ik zeg ook niet dat ik het heel hard nodig heb. Mocht je nog over houden, hou ik me nog steeds aanbevolen, maar help eerst maar anderenBen al blij dat je dit wilt doen.
Verwijderd
NIF = Not In Form.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:52:
[...]
Barzagli heb ik ook die zat alleen nog niet verwerkt in team op futbin. NIF is gewoon de normale versie toch?
Ik zal daar even naar kijken.
Het is een persoonlijke keuze. Ik zag dat Bonucci wel wat beter kon springen en aangezien hij iets langer is (4cm) zal hij dus ook eerder een bal weg koppen tijdens een corner/vrije trap.
barzagli vind ik prettiger dan bonucci spelen. bonucci kan je ook met exp coins ofzo unlocken geloof ik,Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:54:
[...]
NIF = Not In Form.
Het is een persoonlijke keuze. Ik zag dat Bonucci wel wat beter kon springen en aangezien hij iets langer is (4cm) zal hij dus ook eerder een bal weg koppen tijdens een corner/vrije trap.
ach dan zou ik verder gewoon je neefje lekker spekken met die coinsRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:45:
[...]
Kan ik vanaf hier lastig inschatten wie het echt nodig heeft, ik heb tijdje niet op dit forum gekeken.
ik wil er best nog een speler opknallen hoor als je er vanaf wiltRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:45:
[...]
Ga ik proberen. Heb nu totaal geen wisselspelers op Bonucci na dus een beetje back up kan geen kwaad.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:54:
[...]
NIF = Not In Form.
Scheelt ook weer dat ik dan wat kan wisselen en zo wat kan besparen op conditie kaartjes
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 19-04-2016 15:58 ]
Verwijderd
Juan Jesus is ook nog wel aan te raden als je toch spelers gaat wisselen in plaats van een 2e team. Linkt ook goed samen met Miranda.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:56:
[...]
ik wil er best nog een speler opknallen hoor als je er vanaf wilt![]()
[...]
Ga ik proberen. Heb nu totaal geen wisselspelers op Bonucci na dus een beetje back up kan geen kwaad.
Oh nee die heeft er zat, en is niet echt een addict maar heeft nu een leuk team (snapt er ook niet veel van haha).Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:55:
[...]
barzagli vind ik prettiger dan bonucci spelen. bonucci kan je ook met exp coins ofzo unlocken geloof ik,
[...]
ach dan zou ik verder gewoon je neefje lekker spekken met die coins
Nee hoef er niet perse vanaf hoor, kan ook packs kopen voor de lol.servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:56:
[...]
ik wil er best nog een speler opknallen hoor als je er vanaf wilt
Maar als ik iemand kan helpen die nog plezier in FUT heeft en het goed kan gebruiken doe ik dat liever.
Ben pas sinds een maandje of 2 actief bezig met fut dus ben er voorlopig nog niet op uitgegeken nee.Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:59:
[...]
Oh nee die heeft er zat, en is niet echt een addict maar heeft nu een leuk team (snapt er ook niet veel van haha).
[...]
Nee hoef er niet perse vanaf hoor, kan ook packs kopen voor de lol.
Maar als ik iemand kan helpen die nog plezier in FUT heeft en het goed kan gebruiken doe ik dat liever.
Verwijderd
Mijn doel is nog om divisie 1 te halen maar ik denk niet dat meer coins mij daarbij gaan helpenRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:59:
[...]
Oh nee die heeft er zat, en is niet echt een addict maar heeft nu een leuk team (snapt er ook niet veel van haha).
[...]
welke divisie zit je nu?Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:01:
[...]
Mijn doel is nog om divisie 1 te halen maar ik denk niet dat meer coins mij daarbij gaan helpenMocht je uiteindelijk nog wat over hebben dan houd ik mij aanbevolen.
Mij zou je al blij maken met 10kRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:59:
[...]
Ben al weken aan het sparen voor nif Pogba en moet nog ongeveer 40k, hopelijk daalt die tijdens TOTS in prijs zodat ik dan genoeg heb.
Maar snap dat 'starters' het harder nodig hebben.
Uit ervaring kan je echt beter spelen met budget spelers die goede stats hebben dan een team met alleen maar toppers. Zo speelt mijn budget team veel fijner dan mijn team met IF's, Bale spits, etc.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:01:
[...]
Mijn doel is nog om divisie 1 te halen maar ik denk niet dat meer coins mij daarbij gaan helpenMocht je uiteindelijk nog wat over hebben dan houd ik mij aanbevolen.
Divisie 1 speel ik nu dan ook alleen maar met mijn budget team.
Zet er maar op, met min-max erbij graag.Jekke schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:04:
[...]
Mij zou je al blij maken met 10k
Ben al weken aan het sparen voor nif Pogba en moet nog ongeveer 40k, hopelijk daalt die tijdens TOTS in prijs zodat ik dan genoeg heb.
Maar snap dat 'starters' het harder nodig hebben.
koop hem zo wel.
Veel plezier met Pogba.
Ga jij nou maar weer met ons pro-clubs spelen ;)!!Daimen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:04:
[...]
Uit ervaring kan je echt beter spelen met budget spelers die goede stats hebben dan een team met alleen maar toppers. Zo speelt mijn budget team veel fijner dan mijn team met IF's, Bale spits, etc.
Zeg maar wanneer!Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:05:
[...]
Ga jij nou maar weer met ons pro-clubs spelen ;)!!
Verwijderd
4 op dit moment met 4 punten uit 5 wedstrijden uit mijn hoofd. Ik speel normaal altijd in 3 maar het zit niet mee soms en als ik tijdens een lag potje een paar onzin doelpunten om de oren krijg dan hou ik het ook wel voor gezien, zo'n DNF maakt mij niet echt meer uit. Op zich moet het mij wel lukken om in divisie 2 te spelen maar ik moet gewoon een beetje geluk hebben aangezien ik totaal niet kan spelen als het spel niet goed loopt. Tegenstanders met een rot verbinding zijn er aan gewend maar ik kan zo totaal niet spelen en mijn spelers lijken dan ook totaal anders te reageren.
Als het spel vloeiend loopt dan is de linker helft echt dodelijk maar andere keren speelt het voor geen meter:
https://www.easports.com/...Id=jGi0FUgpnMeBj:FFA16PS4
Ik heb ook totaal geen IFs meer. Zelfs mijn beste vriend verkochtDaimen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:04:
[...]
Uit ervaring kan je echt beter spelen met budget spelers die goede stats hebben dan een team met alleen maar toppers. Zo speelt mijn budget team veel fijner dan mijn team met IF's, Bale spits, etc.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 16:09 ]
Brouwers 6 uurRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:05:
[...]
Zet er maar op, met min-max erbij graag.
koop hem zo wel.
Veel plezier met Pogba.
Min 4600 en max9900
Super bedankt!
Nu hoop ik dat pogba gaat dalen tijdens de crash en ik hem kan halen
Verwijderd
Je kunt trouwens het beste bronzen spelers kopen aangezien die ook voor 10k verkocht kunnen worden. Ik zie zo dat mijn 46 McManus ook gewoon maximaal voor 10k verkocht kan worden terwijl ik hem voor 150 heb gekocht 
Mocht je mij toch nog de winter door willen helpen:
46 McManus Min: 7700 Max: 10000 - 3 dagen
47 O'Neill Min: 7600 Max: 10000 - 3 dagen
45 McDonald Min: 7500 Max: 10000 - 3 dagen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 16:20 ]
ah dan zou je beter dan mij moeten zijn. Ik ga die linker helft in de gaten houden dan.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:08:
[...]
4 op dit moment met 4 punten uit 5 wedstrijden uit mijn hoofd. Ik speel normaal altijd in 3 maar het zit niet mee soms en als ik tijdens een lag potje een paar onzin doelpunten om de oren krijg dan hou ik het ook wel voor gezien, zo'n DNF maakt mij niet echt meer uit. Op zich moet het mij wel lukken om in divisie 2 te spelen maar ik moet gewoon een beetje geluk hebben aangezien ik totaal niet kan spelen als het spel niet goed loopt. Tegenstanders met een rot verbinding zijn er aan gewend maar ik kan zo totaal niet spelen en mijn spelers lijken dan ook totaal anders te reageren.
Als het spel vloeiend loopt dan is de linker helft echt dodelijk maar andere keren speelt het voor geen meter:
https://www.easports.com/...Id=jGi0FUgpnMeBj:FFA16PS4
[...]
Ik heb ook totaal geen IFs meer. Zelfs mijn beste vriend verkocht
Dit zijn de spelers tegen wie je het op mag nemen:
https://www.easports.com/...Id=b5LtRM3MnMeBn:FFA16PS4
Zie app! volgens mij willen ze vanavond spelen.
Lekker handig, een lijst van meerdere pagina'sJekke schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:09:
[...]
Brouwers 6 uur
Min 4600 en max9900
Super bedankt!
Nu hoop ik dat pogba gaat dalen tijdens de crash en ik hem kan halen
Done, succes!
Gezien je aantallen, heb je genoeg om te traden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:14:
Je kunt trouwens het beste bronzen spelers kopen aangezien die ook voor 10k verkocht kunnen worden. Ik zie zo dat mijn 46 McManus ook gewoon maximaal voor 10k verkocht kan worden terwijl ik hem voor 150 heb gekocht
Ik doe eerst de spelers die het echt kunnen gebruiken om een goede start te maken.
Verwijderd
Cuadradoservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:24:
[...]
ah dan zou je beter dan mij moeten zijn. Ik ga die linker helft in de gaten houden dan.
Dit zijn de spelers tegen wie je het op mag nemen:
https://www.easports.com/...Id=b5LtRM3MnMeBn:FFA16PS4
Ik mis trouwens Chiellini.
Edit:
Gelukkig heb je een slechte coach hehe.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 16:27 ]
Je hebt mij al enorm geholpen. Ik denk dat Turfschipper ook wel wat opstart hulp kan gebruiken.Ricloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:24:
[...]
[...]
Gezien je aantallen, heb je genoeg om te traden.
Ik doe eerst de spelers die het echt kunnen gebruiken om een goede start te maken.
Sorry, dat wist ik nietRicloo86 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:24:
[...]
Lekker handig, een lijst van meerdere pagina's![]()
Done, succes!
Super bedankt man!
Klopt daar had ik geen geld voor.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:26:
[...]
Cuadrado![]()
Ik mis trouwens Chiellini.
Edit:
Gelukkig heb je een slechte coach hehe.
Maar dankzij Ricloo86 is hij onderweg.
Ik wou klopp als coach en dan serie A maar die zit niet in FUT ofzo?
[ Voor 23% gewijzigd door servival7 op 19-04-2016 16:31 ]
Verwijderd
Geen enkele echte Duitse coach volgens mij (tenminste van de top).servival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:28:
[...]
[...]
Klopt daar had ik geen geld voor.
Maar dankzij Ricloo86 is hij onderweg.
Ik wou klopp als coach en dan serie A maar die zit niet in FUT ofzo?
Ben terug gegaan van 3 teams naar 2 teams.
Met mijn BBVA team haalde ik toch het minste rendement, dus terug naar 2 teams.
Met het bedrag wat mijn BBVA team opleverde wel wat investeringen gedaan
http://www.futbin.com/16/squad/400311
http://www.futbin.com/16/squad/310661
lol, mijn bvva juist het meeste rendement, zo zie je maar wat het verschil is per spelerNachtapotheker schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:43:
Ben terug gegaan van 3 teams naar 2 teams.
hoe vind je insigne?
overigens zou ik nainggolan naar cdm zetten, pereira halen als cm
[ Voor 19% gewijzigd door Bean77 op 19-04-2016 17:26 ]
Zo! Paar paginas gemist deze dag haha, ;-).
Even over de coin boost. Heel vet dat jullie aan mij denken, maar dat wil ik liever niet. Ik wil zelf falen en beter worden, en op mijn eigen tempo verbeteren.
Vind ik ook eerlijker.
Maar... Wel leuk hoor! Ik vind dit sowieso een heel plezierig topic. En ik pik veel info op hier.
Even over de coin boost. Heel vet dat jullie aan mij denken, maar dat wil ik liever niet. Ik wil zelf falen en beter worden, en op mijn eigen tempo verbeteren.
Vind ik ook eerlijker.
Maar... Wel leuk hoor! Ik vind dit sowieso een heel plezierig topic. En ik pik veel info op hier.
Ja dat verschilt enorm per spelerBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:24:
[...]
lol, mijn bvva juist het meeste rendement, zo zie je maar wat het verschil is per speler
hoe vind je insigne?
overigens zou ik nainggolan naar cdm zetten, pereira halen als cm
Ik heb insigne net gekocht
Ik wil geen high/high speler op cdm, dat levert me teveel problemen op bij counters. En voor de lucht duels is khedira top (bij doeltrappen van de tegenpartij). Pereyra is ook heel fijn, als tevez op cam en/of insigne niet bevalt dan ga ik hem wellicht weer gebruiken.
Met het BBVA team waren de spitsen top, suarez en bale had ik daar staan. Maar op het middenveld miste ik power waardoor ik vaak werd overlopen bij counters.
Die middenvelders in de serie a en bl zijn toch een stuk completer.
In balbezit prefereer ik overigens wel het BBVA middenveld
[ Voor 16% gewijzigd door Nachtapotheker op 19-04-2016 18:20 ]
Daar valt wat voor te zeggenNachtapotheker schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:17:
[...]
Ja dat verschilt enorm per speler.
Ik heb insigne net gekochtdus moet er nog mee gaan spelen. Had eerst tevez naast higuain staan en marchisio erbij.
Ik wil geen high/high speler op cdm, dat levert me teveel problemen op bij counters. En voor de lucht duels is khedira top (bij doeltrappen van de tegenpartij). Pereyra is ook heel fijn, als tevez op cam en/of insigne niet bevalt dan ga ik hem wellicht weer gebruiken.
Met het BBVA team waren de spitsen top, suarez en bale had ik daar staan. Maar op het middenveld miste ik power waardoor ik vaak werd overlopen bij counters.
Die middenvelders in de serie a en bl zijn toch een stuk completer.
In balbezit prefereer ik overigens wel het BBVA middenveld
Heb Insigne als LV en vind hem fantastisch. De messi van de serie A. Lekkere stamina waardoor hij maar blijft gaan, lekkere wendbaarheid in het strafschopgebied. Ben benieuwd hoe jij hem ervaart (jammer genoeg geen 10 chem)
Ik word steeds nieuwsgierigerBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:22:
[...]
Daar valt wat voor te zeggen
Heb Insigne als LV en vind hem fantastisch. De messi van de serie A. Lekkere stamina waardoor hij maar blijft gaan, lekkere wendbaarheid in het strafschopgebied. Ben benieuwd hoe jij hem ervaart (jammer genoeg geen 10 chem)
Robben en Bale functioneerden op chem7 ook prima, dus ik hoop dat dit voor insigne ook geldt.
Verwijderd
7 chem is prima. Het enige wat iets minder is is de chemistry bonus. Maar naar mijn mening zal die +1 echt niks uitmaken.Nachtapotheker schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:00:
[...]
Ik word steeds nieuwsgieriger.
Robben en Bale functioneerden op chem7 ook prima, dus ik hoop dat dit voor insigne ook geldt.

Dit is Douglas Costa op 7 chem.
Nielsk89 ik speel even een potje seasons. Daarna potje doen?
Verwijderd
Ja is goed. Spreek mij maar aan via de chat van PS dan val je er niemand anders mee lastigservival7 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:34:
Nielsk89 ik speel even een potje seasons. Daarna potje doen?
ben benieuwd.Nachtapotheker schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:00:
[...]
Ik word steeds nieuwsgieriger.
zit trouwens te denken om bale te vervangen door messi. Verschil wordt toch steeds kleiner
Verwijderd
Wie is Messi nou weer dan?Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:48:
[...]
ben benieuwd.
zit trouwens te denken om bale te vervangen door messi. Verschil wordt toch steeds kleiner
een gast die nog maar 600k kost.
Wat baal ik er dit jaar van dat ik in verleden rond deze periode wel eens 850k had....Nu coins + team zo'n 300k
Verwijderd
Net nog een potje gespeeld die echt mega slecht was. Heb de wedstrijd opgenomen aangezien het werkelijk nergens over ging dat het nog 3-2 kon worden (die 2 doelpunten van hem dan) is mij echt een raadsel 
?
Edit:
@servival7 vergeet niet te zeggen tegen je kameraad dat ik zelf een doelpunt heb gemaakt waardoor het 1-1 is geworden
Hou je dan nog wel wat geld over voor de rest van het bestek
Edit:
@servival7 vergeet niet te zeggen tegen je kameraad dat ik zelf een doelpunt heb gemaakt waardoor het 1-1 is geworden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 20:37 ]
met deze 2 teams hou ik nog 1,5mln coins over. Kan ik Toty ramos, iniesta en modric voor halen, maar eerst eens kijken wat de tots gaan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:31:
Net nog een potje gespeeld die echt mega slecht was. Heb de wedstrijd opgenomen aangezien het werkelijk nergens over ging dat het nog 3-2 kon worden (die 2 doelpunten van hem dan) is mij echt een raadsel
[...]
Hou je dan nog wel wat geld over voor de rest van het bestek?
http://www.futbin.com/16/squad/412883
http://www.futbin.com/16/squad/314708
en voor hen die graag willen lachen, zojuist mijn grootste misser van het seizoen gemaakt
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0TpYsC825VU]
Hahaha, hoe krijg je het voor elkaar?Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:36:
en voor hen die graag willen lachen, zojuist mijn grootste misser van het seizoen gemaakt![]()
[video]
Gewoon van afstand schieten als je toch al dik voorstaat
ik had eerst niet door dat zijn keeper uit zijn goal was. Toen was pogba zijn stamina op en begon hij me in te halen. toen dacht even rustig op rondje te drukken -normaal altijd gewoon genoeg-, maar toen dus op de lat
en vervolg 
ach kon er ook hard om lachen, potje was wel geinig. Tegenstander zal wel geschrokken zijn toen ik in de 60ste minuut wisselde naar ronaldo,suarez,messi
ach kon er ook hard om lachen, potje was wel geinig. Tegenstander zal wel geschrokken zijn toen ik in de 60ste minuut wisselde naar ronaldo,suarez,messi
Verwijderd
Ik begin trouwens steeds meer te wennen aan Bale en Neymar. Ik ben Aubamyenang al bijna vergeten. Qua pace had ik eigenlijk nog wel meer verwacht van Neymar maar zijn balcontrole is echt heel fijn als je het zelf niet verkloot.
Dit is die wedstrijd:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WAL_L3WfCkw]
Kwaliteit wordt straks wel beter.
Dit is die wedstrijd:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WAL_L3WfCkw]
Einde van een NSB tijdperkBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:43:
ik had eerst niet door dat zijn keeper uit zijn goal was. Toen was pogba zijn stamina op en begon hij me in te halen. toen dacht even rustig op rondje te drukken -normaal altijd gewoon genoeg-, maar toen dus op de laten vervolg
zijn ook goede spelersVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:28:
Ik begin trouwens steeds meer te wennen aan Bale en Neymar. Ik ben Aubamyenang al bijna vergeten. Qua pace had ik eigenlijk nog wel meer verwacht van Neymar maar zijn balcontrole is echt heel fijn als je het zelf niet verkloot.
Dit is die wedstrijd:
[video]
[...]
Einde van een NSB tijdperk
tsja dat tijdperk was kort maar krachtig
Haha jesus dat is ook niet niks.Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:43:
ik had eerst niet door dat zijn keeper uit zijn goal was. Toen was pogba zijn stamina op en begon hij me in te halen. toen dacht even rustig op rondje te drukken -normaal altijd gewoon genoeg-, maar toen dus op de laten vervolg
een dag niet lachen is een dag niet geleefd
Nou die Insigne valt me niet tegen.. Prima dribbelaar!Bean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:48:
[...]
ben benieuwd.
dat zeg ikNachtapotheker schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:13:
[...]
Nou die Insigne valt me niet tegen.. Prima dribbelaar!
Moet je eens kijken hoe klein die is en zo moeilijk van de bal te krijgen ook fysiek.
Deed ik het toch wel wat beterVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:28:
Dit is die wedstrijd:
[video]
[...]
Einde van een NSB tijdperk
Pogba gaat gewoon op die kleine staanBean77 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:16:
[...]
dat zeg ikde messi van de serie A
Moet je eens kijken hoe klein die is en zo moeilijk van de bal te krijgen ook fysiek.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L0C-AdmZGEc]
Neuer wou gewoon niet uitkomen. Ook niet na het op driehoekje drukken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-bVT2N4wV5U]
Speler wou de bal niet wegtrappen.
Ik heb er nog 3-3 van kunnen maken maar dit voelde echt als *kuch* matchfixing *kuch*. Na Bayern nog een paar potjes gespeeld met zowat continue lag waarna ik het maar snel opgegeven heb nadat mijn tegenstanders net zulke kut doelpunten als hierboven scoorde. In divisie 5 kwam ik dus die tegenstander tegen die je hierboven in de filmpjes ziet.
Neuer wou gewoon niet uitkomen. Ook niet na het op driehoekje drukken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-bVT2N4wV5U]
Speler wou de bal niet wegtrappen.
Ik heb er nog 3-3 van kunnen maken maar dit voelde echt als *kuch* matchfixing *kuch*. Na Bayern nog een paar potjes gespeeld met zowat continue lag waarna ik het maar snel opgegeven heb nadat mijn tegenstanders net zulke kut doelpunten als hierboven scoorde. In divisie 5 kwam ik dus die tegenstander tegen die je hierboven in de filmpjes ziet.