De opening met een nieuwe aflevering van dit seizoen dan....

Tot nu toe ben ik (naast de tweede seizoenen van eerdere series) hoopvol voor ReLIFE (eerste 5 afleveringen gezien), The Morose Mononokean en Orange.

Relife (alle) 13 afleveringen staan op CR, blijbaar geen wekelijkse updates dus, geeft niet het idee dat het nieuw is. (met spanning moeten afwachten tot de volgende aflevering vind ik gewoon leuker)
eerste indruk was wel aardig, heb de eerste aflevering nog niet uitgekeken
Hybrid x Heart Magias Academy Ataraxia:: de eerste paar seconden begonnen al met fanservice, geen goed teken. En niet lang daarna zakte het af tot hentai-niveau. pure bagger dus.
Active raid secondIk had de eerste cour al gezien, niet bijzonder, maar toen blijkbaar toch leuk genoeg voor mij om niet te skippen.
OrangeVeelbelovende serie, interessant plot. Maar die ogen van de karakters, ik kan er maar moeilijk aan wennen en ben iedere keer afgeleid
Beserkniet gekeken, het duistere thema is denk ik niet mijn ding.
The Morose Mononokean ik heb net de eerste aflvering gezien, ik moet ook de tweede zien voor een beter oordeel.ben nog niet super entousiast
Taboo Tatoo De eerste aflevering trok mijn interesse, ik denk dat ik deze ga volgen. ziet er interessant uit. Heeft iets met magie,en daar hou ik wel van.
NEW GAME!Nog een serie die ik denk ik ga volgen, ziet er uit als een grappige serie die een realistisch plot heeft(zonder het 13 in een dozijn high school drama), ik heb 1.5 minuut gezien maar deze ga ik zeker volgen.
sweetness & lightning Ziet er erg schattig uit, doet mij een beetje denken aan Usagi Drop (meisje+vader) ik vind hem leuk, maar ik wil niet teveel series volgen, mischien kan ik beter active raid droppen ofzo, ik zie nog wel
Wat ik nog mis: waar blijven de korte series? kom op crunchyroll
[
Voor 3% gewijzigd door
mrc4nl op 05-07-2016 22:45
]