langzamerhand verschijnen de nieuwe titels dit seizoen. wat ik wat enkele series vind na EP1
Re:ZERO -Starting Life in Another World
bloedering, psychopatish en iets met inception, lijkt alsof het verhaal telkens opnieuw start.
ik ben niet zo van die bloederige series, maar t is op zn minst interesant.
The Lost Village
Mysterieus tintje, is in de 1e episode niet verder gekomen dat wat introductie.
bijzonder veel charackters (want dan Kunnen wel een paar weg)
voor de rest meh totdat ik een betere indruk
Pan de Peace!!
Iets met schattig, schoolmeisjes en brood.
BROTHERHOOD FINAL FANTASY XVV
ik heb nooit FF gespeeld, maar tot nu toe lijkt het verhaal genoeg diepgang te hebben. Amerikaanse setting.De meest belovende serie uit dit rijtje, ook qua verhaal. En eens een serie met meer mannen dan vrouwen, vind het wel wat hebben
Ace Attorney
grappig, nonchalant. ik mag dit soort graag kijken.Animatie is alleen niet heel goed uitgevoerd (met vreemde 3d renders ertussendoor
overall is de kwaliteit nog niet zogoed dat ik m aan kan raden helaas.
Re:ZERO -Starting Life in Another World
bloedering, psychopatish en iets met inception, lijkt alsof het verhaal telkens opnieuw start.
ik ben niet zo van die bloederige series, maar t is op zn minst interesant.
The Lost Village
Mysterieus tintje, is in de 1e episode niet verder gekomen dat wat introductie.
bijzonder veel charackters (want dan Kunnen wel een paar weg)
voor de rest meh totdat ik een betere indruk
Pan de Peace!!
Iets met schattig, schoolmeisjes en brood.
BROTHERHOOD FINAL FANTASY XVV
ik heb nooit FF gespeeld, maar tot nu toe lijkt het verhaal genoeg diepgang te hebben. Amerikaanse setting.De meest belovende serie uit dit rijtje, ook qua verhaal. En eens een serie met meer mannen dan vrouwen, vind het wel wat hebben
Ace Attorney
grappig, nonchalant. ik mag dit soort graag kijken.Animatie is alleen niet heel goed uitgevoerd (met vreemde 3d renders ertussendoor

ora et labora