Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Yuri Kuma Arashi is wel een leuke anime en ik kan je zeker aanraden om 'm af te kijken.
En als je yuri leuk vindt, kan ik nog wel een aantal anime aanraden.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
We zijn die filler periode al meer dan een jaar niet echt uit geweest...D4NG3R schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:58:
Al was de aflevering van vandaag grappig, ik hoop niet dat we weer een filler periode ingaan met Shippuuden..

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ooohhhhhhhNjay schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:08:
Doet me altijd denken aan Macron One
Heerlijke serie:
[video]
Weet je hoe lang ik hier naar op zoek ben geweest?
Ik heb deze serie vroeger zo veel gekeken, maar ik kon niet meer op de naam komen. Ik kon mij alleen de gigantische robot herinneren en het kleuren schema, maar verder niets.
Sir, you've earned my eternal gratitude
Haha master toch !!! no problem ... deze serie was echt heerlijk om naar te kijken.. droomde vaak weg dat ik ook in die robot zat haha !PdeBie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:41:
[...]
ooohhhhhhh![]()
Weet je hoe lang ik hier naar op zoek ben geweest?![]()
Ik heb deze serie vroeger zo veel gekeken, maar ik kon niet meer op de naam komen. Ik kon mij alleen de gigantische robot herinneren en het kleuren schema, maar verder niets.
Sir, you've earned my eternal gratitude![]()
![]()
nu nog een keer goede kwaliteit afleveringen vinden
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
YouTube: Emotional OST Collection: Trisha's Lullaby
Ik had van de week nog even naar een filler list gekeken.NMe schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 01:19:
[...]
We zijn die filler periode al meer dan een jaar niet echt uit geweest...
nog geen 10 canon afleveringen in de afgelopen 2 jaar.
Uitmelken in een ding, maar je kunt echt overdrijven.
Mja, en waar ze voorheen nog konden roepen dat ze de manga niet wilden inhalen is het nu gewoon een overduidelijke cashcow... Laat ze in hemelsnaam het verhaal afmaken, mogen ze daarna proberen te cashen met een Boruto-serie....die ik vervolgens gevoeglijk ga skippen.ArgantosNL schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:31:
[...]
Ik had van de week nog even naar een filler list gekeken.
nog geen 10 canon afleveringen in de afgelopen 2 jaar.
Uitmelken in een ding, maar je kunt echt overdrijven.
Volgens mij is de manga ook al meer dan een jaar klaar, ze willen het gewoon rekken.NMe schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:17:
[...]
Mja, en waar ze voorheen nog konden roepen dat ze de manga niet wilden inhalen is het nu gewoon een overduidelijke cashcow... Laat ze in hemelsnaam het verhaal afmaken, mogen ze daarna proberen te cashen met een Boruto-serie....die ik vervolgens gevoeglijk ga skippen.
Dat ze de serie gewoon afmaken en gewoon een lading spin-off verhalen maken die niet alles lopen op te houden zoals nu .

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
huilende mannen in anime, altijd +1MonkeySleeve schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:46:
Aflevering 18 van Re:Zero samengevat:
[afbeelding]
RE:Zero lijkt leuk, die gaat op mijn watchlist.

Heulllllll wat meer te vinden dan hier in europa. Al hebben ze in de UK ook wel wat manga/anime's.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:11:
[...]
Op je 3e plek. Damn die wil ik graag zien.
En ik ga ff zoeken naar dgrayman.
Over 3 weken naar thailand. Eens kijken of ik daar iets aantref.
Ik koop elke x leuke spullen in Thailand( 5 x geweest afgelopen 8 jaar). Laatst pennenhouder voor op me bureau van Luffy ( one piece) met een zonnencel erop, dat hij ze hoofd beweegt. Wel irritant als de zon er fel op schijnt
Paar thirts die je hier echt niet kan kopen.
Leuke spullen gezien op de NIET toeristische markt. BKK China town overdag. Markt gaat door voor mijn gevoel door oneindige straatjes.
Centrum BKK heb je ook MBK overdekt centrum. Boven heb je en vrij grote winkel voor manga/anime.
Wij gaan in Q1 weer die kant op. Me zoontje van 3 is er al geweest en ze broertje van 3 weken wordt de eerste x
Ik ben nog steeds positief verbaasd over de kwaliteit van dragon ball super. Ik volg de Japans gesproken versie, en nog steeds. Vind ik hem erg leuk.
Naruto....so sad al die fillers. Wel jammer, want de laatste battle was echt VET, tot ze opeens met die fillers begonnen

Ja inderdaad. Na de brute gebeurtenissen van aflevering 15NMe schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:05:
Ik hoop vooral dat Re:Zero na die aflevering van gisteren weer op de rails komt. Dat wanhopige gedoe was even best leuk, maar na drie afleveringen heb ik dat eigenlijk wel gezien...
En die Mc bakt er ook weinig van.
Nee vindt het niets
Was kort maar damn wat smaakte dat naar meer >_<
Hopelijk hebben ze nog aanbiedingen van Financiers in hun achterzak want ik wil hier best 24 eps van zien
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
UtD staat hier sinds maandag stof te happen op m'n harde schijf, nog geen tijd gehad om te kijken.Bokkie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:58:
Gisteren eindelijk tijd gehad om Under the Dog te kijken.
Hopelijk hebben ze nog aanbiedingen van Financiers in hun achterzak want ik wil hier best 24 eps van zien

* RayNbow vraagt zich af wanneer trouwens de rest van de backer awards klaar zullen zijn.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
De MC is inderdaad echt een prutser eerste klas. Sommige episodes van Re:Zero zijn echt gaaf, maar bij sommige andere afleveringen zou ik de TV het liefst meteen uitzetten als de MC z'n mond open trekt.Aschtra schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:43:
Ik vind die Re Zero serie niet echt wat eigenlijk. Er gebeurt gewoon te lang helemaal niets.
En die Mc bakt er ook weinig van.
Nee vindt het niets
Desalniettemin kijk ik wel uit naar de volgende aflevering.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
het is eigenlijk triest dat een gewone aflevering het zo speciaal voelt
ora et labora
Ik snap niet dat je stug door blijft kijken. Er is genoeg moois te zien, waarom dan je tijd verspillen aan eindeloze fillers?mrc4nl schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:34:
Vandaag was de aflevering van naruto shippuden zonder filler![]()
Idd, das ook de reden dat ik Naruto nooit heb gekeken. Wacht wel op Naruto Kaifub schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:31:
[...]
Ik snap niet dat je stug door blijft kijken. Er is genoeg moois te zien, waarom dan je tijd verspillen aan eindeloze fillers?
Volgt iemand de Bleach manga? Volgende week de allerlaatste, ben benieuwd of ze een anime durven uit te brengen. De laatste Arc is wel echt bizar slecht.
Oeh, die ga ik vanavond dan maar eens kijken. Ik volg de serie nog wel trouw.mrc4nl schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:34:
Vandaag was de aflevering van naruto shippuden zonder filler![]()
Omdat het canon verhaal wel gewoon goed is. Maar het mag onderhand wel een keer afgelopen zijn, ja....fub schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:31:
[...]
Ik snap niet dat je stug door blijft kijken. Er is genoeg moois te zien, waarom dan je tijd verspillen aan eindeloze fillers?

Naruto kaiJerX schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:36:
[...]
Idd, das ook de reden dat ik Naruto nooit heb gekeken. Wacht wel op Naruto Kai
Volgt iemand de Bleach manga? Volgende week de allerlaatste, ben benieuwd of ze een anime durven uit te brengen. De laatste Arc is wel echt bizar slecht.
Er zal vast iemand een episode-list maken met must-watches
Moet zeggen, de hele backstory-filler vond ik niet per se slecht. Maar al die droomwerelden was echt bullshit.
Ondertussen ook Code Geass Exile of Akito aan het kijken, tot nu lekkere actie. Wel goed om te weten dat het afspeelt in S2 of Code Geass
Het kan echt wel.
FTFYUnknown Alien schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:49:
Laat de makers van Naruto eens een voorbeeld nemen op one piece. 750+afl. en sporadisch fillers.
Het kan echt wel.
_██_
(ಠ_ృ)
Sommige backstories waren zelfs nodig, omdat je anders niet wist waarom iemand zo'n slechterik was. Sasori bijvoorbeeld. Ik kreeg gewoon medelijden met die gast.Waah schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:05:
[...]
Naruto kai![]()
Er zal vast iemand een episode-list maken met must-watches![]()
Moet zeggen, de hele backstory-filler vond ik niet per se slecht. Maar al die droomwerelden was echt bullshit.
En wat dacht je van de Itachi fillers?
Hij was al mijn held van de show, maar na de fillers kan geen enkel karakter hem nog van de troon afstoten
Asjeblieft niet, One Piece is stiekem nog veel irritanter. Daar heb je complete afleveringen waarin letterlijk niks gebeurt omdat ze het verhaal zo dun uitsmeren dat er niks gebeurt. Of je krijgt de zesduizendste flashback van Rebecca en Kyros...Unknown Alien schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:49:
Laat de makers van Naruto eens een voorbeeld nemen op one piece. 500 afl. en sporadisch fillers.
Het kan echt wel.

De main character is echt veel te druk en irritant voor mij
Dat en de tekenstijl zijn best even wennen, maar afgezien van de traagheid is het een prima shounen-anime.PdeBie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:46:
One Piece heb ik de eerste 2 afleveringen van kunnen kijken. Daarna mee gestopt.
De main character is echt veel te druk en irritant voor mij
Heb laatst wel FMA gekeken. Die vond ik dan wel weer gaaf. FMA:Brotherhood ga ik denk ik niet kijken, want dat is hetzelfde verhaal toch?
[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 05-08-2016 14:06 ]
FMA brotherhood is zo veel beter dan originele FMA en het verhaal is totaal anders. Alleen de eerste 5 episodes zijn een klein beetje hetzelfde. Doe je zelf een plezier en ga heel snel brotherhood kijkenPdeBie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:05:
Tekenstijl was inderdaad ook zoiets. Best 'kinderlijk' om het maar zo te noemen. Heel anders dan bijvoorbeeld Death Note (al is dat geen shounen-anime voor zover ik er verstand van heb).
Heb laatst wel FMA gekeken. Die vond ik dan wel weer gaaf. FMA:Brotherhood ga ik denk ik niet kijken, want dat is hetzelfde verhaal toch?
Ik rond eerst Initial D even af. Daar ben ik nu mee bezig. (ja, schandalig voor mij als auto fanaat. Ik weet het).
ahh jah
Die mening deel ik niet. Ik vind OP geweldig en ga soms stuk om de humor erin. zoals die stemmen van de vijanden soms hahahaNMe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Asjeblieft niet, One Piece is stiekem nog veel irritanter. Daar heb je complete afleveringen waarin letterlijk niks gebeurt omdat ze het verhaal zo dun uitsmeren dat er niks gebeurt. Of je krijgt de zesduizendste flashback van Rebecca en Kyros...Ik begrijp wel waarom ze het doen (want ze kunnen de manga niet inhalen) maar in tegenstelling tot fillers kún je deze meuk niet skippen omdat je dan tussendoor belangrijkere dingen mist.
Die grote stenen dude rond afl. 730 oid. hahaha
Ik kijk deze vanaf het begin, en enige wat ik jammer vind ik de manier waarop de vrouwen nu worden getekend.....
Die flashbacks zijn niet nodig en soms irritant. MAAR Naruto
Naruto Shippuden - Filler Episodes
Episode: 057-070
Episode: 091-112
Episode: 144-151
Episode: 170-171
Episode: 176-196
Episode: 223-242
Episode: 257-260
Episode: 271
Episode: 279-281
Episode: 284-295
Episode: 303-320
Episode: 327
Episode: 349-361
Episode: 376-377
Episode: 388-390
Episode: 394-413
Episode: 416-417
Episode: 419
Episode: 422-423
Episode: 427-457
Episode: 460-462
Episode: 464-468
207 filler episodes of 471 total episodes.
43% of the Naruto Shippuden anime are filler episodes.
Tekenstijl wennen? Wat dan? Toch mooi getekend en 1080pNMe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:53:
[...]
Dat en de tekenstijl zijn best even wennen, maar afgezien van de traagheid is het een prima shounen-anime.
^^ post van de dagJerX schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
FMA brotherhood is zo veel beter dan originele FMA en het verhaal is totaal anders. Alleen de eerste 5 episodes zijn een klein beetje hetzelfde. Doe je zelf een plezier en ga heel snel brotherhood kijken
Nogmaals: sommige fillers zijn juist nodig om meer verbintenis te krijgen met de karakters. Als je het achtergrond verhaal van bijvoorbeeld Sasori, Itachi e.d. niet zou weten wordt de gehele serie een stuk minder krachtig.Unknown Alien schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:29:
Naruto Shippuden - Filler Episodes
[...]
207 filler episodes of 471 total episodes.
[ Voor 17% gewijzigd door PdeBie op 05-08-2016 15:39 ]
Ik zeg helemaal niks over de inhoud van One Piece, ik zeg iets over de pacing.Unknown Alien schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:29:
Die mening deel ik niet. Ik vind OP geweldig en ga soms stuk om de humor erin. zoals die stemmen van de vijanden soms hahaha
Die grote stenen dude rond afl. 730 oid. hahaha
Ik kijk deze vanaf het begin, en enige wat ik jammer vind ik de manier waarop de vrouwen nu worden getekend.....
Leuk en aardig, maar vertaal dat eens naar minuten en doe hetzelfde voor One Piece. One Piece herhaalt continu dingen in flashbacks, vertelt dingen langzamer, introduceert extra grappen die niet in de manga zaten (=filler), enz. Pak die minuten eens en je komt ongetwijfeld net zo hard rond de 40% filler uit.Die flashbacks zijn niet nodig en soms irritant. MAAR Naruto
[...]
Euh, nee. Zeker in het begin niet. Alles en iedereen is buiten proportie. Minder belangrijk maar nog steeds erg wennen.Tekenstijl wennen? Wat dan? Toch mooi getekend
Euh, ook niet. One Piece wordt net zoals vrijwel alle andere anime geanimeerd op 810p. De 1080p-versie die jij bekijkt is upscaled en maar marginaal beter dan de 720p-versie. Vaak ziet anime er zelfs slechter uit op 1080p omdat de upscaling lelijker gedaan is dan je tv het zou doen.en 1080p
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 05-08-2016 16:08 ]
Van wat?RayNbow schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:40:
Yay...
[afbeelding]
...m'n naam gevonden in de credits.
Zie:
Bokkie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:58:
Gisteren eindelijk tijd gehad om Under the Dog te kijken.
RayNbow schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:45:
[...]
UtD staat hier sinds maandag stof te happen op m'n harde schijf, nog geen tijd gehad om te kijken.
* RayNbow vraagt zich af wanneer trouwens de rest van de backer awards klaar zullen zijn.
Ik heb hem net afgekeken! Ik vond hem top, wel de eerste helft beter dan de andere. Laat maar komen die je kan aanraden. =DRhannie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:56:
Yuri Kuma Arashi is wel een leuke anime en ik kan je zeker aanraden om 'm af te kijken.
En als je yuri leuk vindt, kan ik nog wel een aantal anime aanraden.
Aanraders:Nature schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
Ik heb hem net afgekeken! Ik vond hem top, wel de eerste helft beter dan de andere. Laat maar komen die je kan aanraden. =D
- Sakura Trick
- Simoun
- Aoi Hana
- Kashimashi: Girl Meets Girl (Episode 1 is een beetje vreemd, maar de rest van de anime is goed)
- Candy Boy
- Sasameki Koto
- Yuru Yuri
- Kanamemo
- A-Channel
- Toaru Kaguka no Railgun
- Yuyushiki (in enkele afleveringen)
- Akuma no Riddle
- New Game
- Amanchu!
Zo kan je wel weer even vooruit, denk ik.
Beide niet "echt" yuri maar gender bender natuurlijk.Rhannie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:11:
[...]
Aanraders:
- Simoun
- Kashimashi: Girl Meets Girl (Episode 1 is een beetje vreemd, maar de rest van de anime is goed)
Ik twijfel een beetje aan jouw definitie van "yuri."Deze 2 anime worden op dit moment nog uitgezonden, maar hebben ook een yuri ondertoon:
- New Game
- Amanchu!
Kashimashi en Simoun hebben beiden wel relaties tussen dames, dus het zijn wel yuri.NMe schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:26:
[...]
Beide niet "echt" yuri maar gender bender natuurlijk.
Ik heb Amanchu nog niet gezien, maar bij New Game zijn ze wel een beetje te aardig voor elkaar..[...]
Ik twijfel een beetje aan jouw definitie van "yuri."
ik wel, en het zijn 2 meiden die samen dingen doen, geen diepere relatie.Rhannie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:32:
[...]
Kashimashi en Simoun hebben beiden wel relaties tussen dames, dus het zijn wel yuri.
[...]
Ik heb Amanchu nog niet gezien
[quote]
ora et labora
In Kashimashi is de hoofdpersoon een jongen die in een meisje veranderd wordt, dus alleen yuri in vorm.Rhannie schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:32:
[...]
Kashimashi en Simoun hebben beiden wel relaties tussen dames, dus het zijn wel yuri.
Amanchu is meer gewoon een goeie vriendschap. Volgens mij richt die anime zich ook meer op tienermeisjes dan op jongens.Ik heb Amanchu nog niet gezien, maar bij New Game zijn ze wel een beetje te aardig voor elkaar..Vandaar ook "ondertoon". Overigens hebben veel meer anime dat.
Dan verschillen we van mening, denk ik.NMe schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:37:
[...]
In Kashimashi is de hoofdpersoon een jongen die in een meisje veranderd wordt, dus alleen yuri in vorm.In Simoun worden er geen jongens geboren maar kunnen meisjes er als ze volwassen worden voor kiezen om jongen te worden, dus puur sec ook geen yuri.
Ik heb het ook nooit een yuri genoemd verder. Ik had hier een topic gevonden over Amanchu, dus ik ging er vanuit dat daar ook wel een yuri ondertoon in zou zitten. Blijkbaar niet dus.[...]
Amanchu is meer gewoon een goeie vriendschap. Volgens mij richt die anime zich ook meer op tienermeisjes dan op jongens.New Game zou ik niet zo snel yuri noemen, het is gewoon een all-female cast met stapels fanservice.
ora et labora
Klopt, maar om die reden al die fillers te gaan kijken... Ik wacht altijd een paar maanden en ga dan weer kijken. Kan ik een hoop FF afspelen, en degene die ik wel wil kijken gewoon kijken.PdeBie schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:36:
[...]
Nogmaals: sommige fillers zijn juist nodig om meer verbintenis te krijgen met de karakters. Als je het achtergrond verhaal van bijvoorbeeld Sasori, Itachi e.d. niet zou weten wordt de gehele serie een stuk minder krachtig.
spoiler:De aflevering waarbij Kakashi ontmaskerd wordt heb ik overigens gemengde gevoelens bij. Ja, ik wilde weten hoe hij eruit zag, maar had het niet erg gevonden als het een geheim bleef.
Bij OP vind ik het niet storend. Dus blijf ik kijken. Het hoeft van mij ook niet 1:1 met de manga te zijn. Zou me verbazen als er een anime is die zo lang alive is die 1:1 gelijk is aan de manga.NMe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:07:
[...]
Ik zeg helemaal niks over de inhoud van One Piece, ik zeg iets over de pacing.
[...]
Leuk en aardig, maar vertaal dat eens naar minuten en doe hetzelfde voor One Piece. One Piece herhaalt continu dingen in flashbacks, vertelt dingen langzamer, introduceert extra grappen die niet in de manga zaten (=filler), enz. Pak die minuten eens en je komt ongetwijfeld net zo hard rond de 40% filler uit.
[...]
Euh, nee. Zeker in het begin niet. Alles en iedereen is buiten proportie. Minder belangrijk maar nog steeds erg wennen.
[...]
Euh, ook niet. One Piece wordt net zoals vrijwel alle andere anime geanimeerd op 810p. De 1080p-versie die jij bekijkt is upscaled en maar marginaal beter dan de 720p-versie. Vaak ziet anime er zelfs slechter uit op 1080p omdat de upscaling lelijker gedaan is dan je tv het zou doen.
Ik zie idd weinig verschil met 720p of 1080p, maar slechter heb ik nog niet gezien. Ik kijk wel eens via me PJ op een scherm van 240cm en kijk dan de 1080p, maar dat ziet er echt wel goed uit.
Starship Operators is wat mij betreft zo'n pareltje waar je niemand ooit meer over hoort. Wat is jullie 'vergeten parel'?
Tekkaman Blade.fub schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 10:26:
Starship Operators is wat mij betreft zo'n pareltje waar je niemand ooit meer over hoort. Wat is jullie 'vergeten parel'?
Op de duitse TV vroeger als heel klein mannetje gezien. Was toch wel mijn intro tot anime denk ik.
Ik ben echt een half uur bezig geweest met mijn naam zoekenRayNbow schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 18:40:
Yay...
[afbeelding]
...m'n naam gevonden in de credits.
En die gasten hebben dus echt alles letterlijk overgenomen uit dat name field, zonder check
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
De aflevering van gisteren ging weer de goeie kant op. Benieuwd naar volgende week.Bee.nl schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:55:
[...]
Ja inderdaad. Na de brute gebeurtenissen van aflevering 15is de angel er een beetje uit. Op zich zijn #16-18 allemaal wel logische vervolggebeurtenissen op de verhaallijn, maar het mag wat meer pit hebben ondanks dat ik ook wel van die 'feel' momenten hou (Rem
). Het wordt weer tijd voor een machtige aflevering zoals #15. Desalniettemin kijk ik elke week weer uit naar de nieuwe episode.
In de nieuwe aflevering van Orange viel er gisteren ook mooi een puzzelstukje op zijn plek. Goeie serie.
En dat terwijl de eerste aflevering dubbel zo lang was en ze de ED altijd skippen, soms de OP zelfs ook.Bee.nl schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 21:03:
Stiekem jammer dat de episodes zo kort zijn.
De eerste keer dat ik 'm aan zette (paar maanden terug) zat ik dr niet echt bij met m'n hoofd, en heb ik 'm na 2 episodes weer af gezet, maar dit keer eens goed voor gaan zitten, en damn, ik kon niet stoppen met kijken. Einde kwam wat abrupt, (dacht dat dr nog 1 episode zou komen,) maar was op zich wel een passend, sterk einde.
+ Focus op (ruil)handel ipv D&D, je krijgt zo tussendoor ff een hele berg informatie toegeschoven waarin allerlei parallelen te zien zijn met de huidige wereld, geld, banken, beurshandel, bitcoin, etc, etc..
+ Interessante karakters die daadwerkelijk ontwikkeling doormaken.
+ Humor, romance, actie.
+ Een hele prettige animatiestijl, prachtige landschappen, vloeiende animatie.
+ Superveel details voor de setting.
+ Goede dub
+ Goede muzikale begeleiding.
+ Weinig/geen fanservice.
Duidelijk een van de betere anime's die ik gezien heb.
http://myanimelist.net/animelist/Nature9k?

Kishida Kyōdan & The Akeboshi Rockets is performing the opening theme song.

Ik heb die serie gezien. Your lie in april.NMe schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Inspiratie nodig?http://myanimelist.net/an...status=2&order=4&order2=0
Ik hield het niet droog
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Als je de smaak te pakken hebt en vergelijkbaar spul zoekt: The Pet Girl of Sakurasou, Angel Beats! en The Kawai Complex Guide to Manors and Hostel Behavior zijn ook erg goed. Op aflopende volgorde van hoe goed ik ze vond, trouwens.
Die recommendations vind ik vaak maar een beetje raar. Wordt er ineens onder een slice of life-dramaserie een actieserie aangeraden omdat ze beide een roodharige hoofdpersoon hebben, bij wijze van spreken.fub schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:54:
Je kunt ook, als je een serie bekijkt op MyAnimeList, ook onder het tabje 'Recommendations' een lijst bekijken van series die door anderen worden aangeraden als je die serie leuk/mooi/de moeite waard vond, en waarom.
Het aardige vind ik dan wel dat er bij verteld wordt waarom. Als je de serie zo helemaal geweldig vond vanwege het feit dat de hoofdpersoon rood haar had (who am I to judge?), dan weet je wat je als volgende moet kijken. Als de haarkleur van de hoofdpersoon je volkomen koud laat, dan weet je dat je die aanbeveling kan negeren.NMe schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:
[...]
Die recommendations vind ik vaak maar een beetje raar. Wordt er ineens onder een slice of life-dramaserie een actieserie aangeraden omdat ze beide een roodharige hoofdpersoon hebben, bij wijze van spreken.'t Is net iets minder erg dan dat, maar vaak worden er echt links gelegd op de vreemdste bijzaken.
Zelf vind ik dat erg waardevol, want een droog lijstje als "Iedereen kijkt One Piece, dus mensen die deze serie keken vonden One Piece ook geweldig, en dus zou je dat ook moeten zijn", daar heb ik weinig aan.
Ja, subaru heebt nu eindelijk een beetje pit, in plaats van dat laffe gedoe/grootspraak.Bee.nl schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 23:52:
Weer een heerlijke aflevering van Re:Zero. Het verhaal liep als een trein. Het gevoel dat je net 5 minuten aan het kijken bent, terwijl er al 25 minuten voorbij zijn. Rem
ora et labora
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Helaas is naruto daar niet meer beschikbaar.
Weet iemand waar ik naruto kan kijken met nederlandse subs?
zover bekend is er geen officiële bron voor Naruto met NL ondertiteling., DVDs met Engelse Ondertitels zijn echter o.a. bij archonia.com wel te koopronnym schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:26:
voorheen kon ik via viewster naar naruto kijken met nederlandse ondertiteling.
Helaas is naruto daar niet meer beschikbaar.
Weet iemand waar ik naruto kan kijken met nederlandse subs?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Deze ep van mob was anders erg goed!!NMe schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:04:
Wat ^^ zegt.OPM heeft me wat dat betreft misschien wat verwend, want zowel de humor als de animatie in Mob Psycho is bovengemiddeld goed maar nog steeds slechter dan die in OPM dus ik blijf vergelijkingen trekken.
Zeker, maar OPM is nog steeds beter. De animatie in MP100 is wel héél bruut trouwens, geweldig gedaan.chaoscontrol schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:02:
[...]
Deze ep van mob was anders erg goed!!
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
91 days, alderamin on the sky. en Re:zero mag duidelijk zijn.Terryb47 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:01:
Mob 100 is een verassing voor me, wat zijn jullie aanraders van dit seizoen?
ora et labora
En over feels gesproken, ook Orange vind ik mooi, maar dat lijkt een mening te zijn die AniDB niet zo hard met me deelt.
Ik krijg het niet voor elkaar om dat nummer te horen en niet de GATE-opening van dezelfde band mee te neuriën.

Orange heeft een interessant plot, en zeker feels. maar het gaat allemaal zo traag dat er niets lijkt te gebeuren.NMe schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:34:
En over feels gesproken, ook Orange vind ik mooi, maar dat lijkt een mening te zijn die AniDB niet zo hard met me deelt.
Ook combinatie (super) verlegen meisje met 0 sociale skills en suicidale binnenvetter die nooit zegt wat hij werkelijk vind is af en toe pijnlijk om te zien. ik word dat langs elkaar heen praten wel een beetje zat. Dat maakt het voor mij dat de serie niet echt een aanrader is. (hij is wel goed hoor)
en dan zijn er nog die super grote ogen....
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 31-08-2016 10:49 ]
ora et labora
Dat trage vind ik juist de charme. Ik verwacht ook niet dat ze uit gaan leggen hoe die brieven nou eigenlijk werken, juist die ongemakkelijke communicatie is het einddoel volgens mij.mrc4nl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:48:
[...]
Orange heeft een interessant plot, en zeker feels. maar het gaat allemaal zo traag dat er niets lijkt te gebeuren.
Je bent nieuw met anime?en dan zijn er nog die super grote ogen....
ik bedoelde groter dan gemiddeld.Glasslip had er ook een handje van, net als andere P.A. Works titelsNMe schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Dat trage vind ik juist de charme. Ik verwacht ook niet dat ze uit gaan leggen hoe die brieven nou eigenlijk werken, juist die ongemakkelijke communicatie is het einddoel volgens mij.
[...]
Je bent nieuw met anime?
Dit noem ik gewoon groot/prominent aanwezig, maar misschien ligt het gewoon aan mij.

ora et labora
Let op, dit is alleen gebaseerd op de eerste aflevering! (We kijken elk seizoen de eerste aflevering van alles (is soms even doorbijten...Terryb47 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:01:
wat zijn jullie aanraders van dit seizoen?
Mijn lijstje van interessante series van dit seizoen zijn:
- Tales of Zestiria the X;
- Time Travel Shoujo (vooral gebaseerd op het feit dat je een realistisch gebruik van een AED ziet in de eerste aflevering!);
- Shoukugeki no Souma S2;
- Regalia: The Three Sacred Stars (nog niet helemaal zeker van -- zou cool kunnen zijn. Mecha krijgt het voordeel van de twijfel bij mij);
- Saiki Kusuo no Psi Nan (lekker bizar);
- Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru! (niet al te moeilijk vermaak);
- Momokuri (gewoon grappig);
- New Game! (Shirobako maar dan met games);
- ReLIFE (ook weer lekker bizar);
- Orange (tijdreizen en romance? Sign me up!);
- Fukigen no Mononokean (ik heb een ding met Japanse folklore);
- Amanchu! (van de schrijver van Aria);
- Battery (ik ben geen liefhebber van sports anime, maar alle sportsanime die in het Noitamina slot zijn geweest zijn goed);
- Cheer Danshi!! (volwassen protagonisten? Sure.) en
- Amaama to Inazuma (ben groot fan van Japanse home-style cooking...).
Misschien kijk je andere series dan ik.mrc4nl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 11:16:
[...]
ik bedoelde groter dan gemiddeld.Glasslip had er ook een handje van, net als andere P.A. Works titels
Dit noem ik gewoon groot/prominent aanwezig, maar misschien ligt het gewoon aan mij.
[afbeelding]

Dan zal ik wel abuis zijn geweest.NMe schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:03:
[...]
Misschien kijk je andere series dan ik.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ora et labora
Ga deze serie zeker af kijken.
Nog een paar afleveringen met hou het verder afloopt en dan denk ik dat ze verdergaan met boruto
ora et labora
Vlak voordat het lukte had ik echt zoiets van 'oooooooooh de vijand heeft nog wel een trucje in de mouw'mrc4nl schreef op donderdag 01 september 2016 @ 13:56:
naruto shippuden is zo'n beetje ten einde. de vijand is verslagen
Nog een paar afleveringen met hou het verder afloopt en dan denk ik dat ze verdergaan met boruto
Maar het lukte weliswaar. Ik was echt flabbergasted.

Maar goed, er komt nog één laatste gevecht aan voordat het afgelopen is. Daar heb ik dan wel weer goede hoop voor, mits ze dat niet ook onderbreken met tientallen fillers...
Ik hoop dat die in het laatste gevecht nog komen.
En inderdaad. Geen fillers meer. We kennen van beide personen het hele verhaal. Tijd voor actie!
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.