'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verder is het best lastig een beetje site te vinden die b.v. gintamo speelt. Over het algemeen is een anime lastig op blu ray te krijgen zonder dat je er meteen de hoofdprijs voor betaald. Mochten mensen anders weten dan hoor ik het natuurlijk graag!
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Websites in de startpost al gezien?weszz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:13:
Iemand de hellsing reeks toevallg op blu-ray voor een leuk prijsje spot? Ze kosten wat ik zie gewoon PER aflevering 15/20 euro
Verder is het best lastig een beetje site te vinden die b.v. gintamo speelt. Over het algemeen is een anime lastig op blu ray te krijgen zonder dat je er meteen de hoofdprijs voor betaald. Mochten mensen anders weten dan hoor ik het natuurlijk graag!
Gintama is overigens wel even overgegaan op actie i.p.v. ze gewoonlijke toilethumor. De Shogun Assassination Arc is nu afgelopen, maar de Farewell, Shinsengumi Arc gaat nu weer vrolijk verder waar het gestopt is. Op zich wel lekker dat er nu wat actie in zit, maar mis wel de humor
[ Voor 21% gewijzigd door JerX op 28-01-2016 14:20 ]
aaahhh! Dom dom, dankjewel.JerX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:15:
[...]
Websites in de startpost al gezien?
Gintama is overigens wel even overgegaan op actie i.p.v. ze gewoonlijke toilethumor. De Shogun Assassination Arc is nu afgelopen, maar de Farewell, Shinsengumi Arc gaat nu weer vrolijk verder waar het gestopt is. Op zich wel lekker dat er nu wat actie in zit, maar mis wel de humor
Iemand hier die ook op http://www.crunchyroll.com/ zit en met abbo?
Bedoel of ik geef een klein fortuin straks uit aan blu-rays of ik neem hier voor 5 dollar/euro een contract.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Alleen; Waarom opeens dat liedje tussendoor?

Kijk zoals hierboven al word aangegeven eerst goed rond daar, ik heb zelf weinig met dingen als CR of Netflix omdat het aanbod incompleet of ronduit slecht is. BR's of DVD's importeren is veel te duur of de serie(s) die ik wil kijken worden niet gesimulcast.weszz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:23:
Bedoel of ik geef een klein fortuin straks uit aan blu-rays of ik neem hier voor 5 dollar/euro een contract.
Ra-ra waarom download ik zoals velen hier toch bijna alles.. (En ja, zodra er een allesomvattend platform komt voor Anime neem ik daar wel een abbo).
[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 28-01-2016 16:01 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat liedje op zich was niet eens zo'n ramp, maar dat ze er echt minutenlang aan besteden was wat overdreven. Ik had na een half minuutje ook wel door dat ze gewone dingen aan het doen waren op dat moment.D4NG3R schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:56:
Gisteravond Grimgar gekeken, man wat is deze lekker. Een stuk realistischer als SAO en LOG met karakters welke daadwerkelijk lijken te leven met zowel de kleine als grote dagelijkse problemen in zo'n wereld.
Alleen; Waarom opeens dat liedje tussendoor?
Ik heb sinds ongeveer een jaar een Crunchyroll abbo. Rond de avonduren kan je vaak niet eens een episode kijken zonder dat de stream om de paar minuten hangt. Op andere tijdstippen werkt het wel prima.weszz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:23:
[...]
aaahhh! Dom dom, dankjewel.
Iemand hier die ook op http://www.crunchyroll.com/ zit en met abbo?
Maar ik zou inderdaad eerst het aanbod even bekijken voordat je beslist of je een abbo neemt: http://www.crunchyroll.com/videos/anime
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
om de zoveel tijd is er weer zo'n arc die overdreven serieus is (waar iedereen samen komt om Edo te verdedigen) geef mij liever die random humor maar weerJerX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:15:
[...]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik zit een beetje met een soortgelijk probleem, ook voor Hellsing... maar dan anders.weszz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:13:
Iemand de hellsing reeks toevallg op blu-ray voor een leuk prijsje spot? Ze kosten wat ik zie gewoon PER aflevering 15/20 euro
De kwaliteit boeit me niet zo. DVD is prima. Maar ik zoek de versie met NL ondertiteling. Vriendin kan wel wat engels, maar echt goed volgen is best lastig met die britse accenten. De NL Subs zijn nergens online te vinden, en de DVD's worden niet meer verkocht met NL subs voor zover ik kan vinden. Marktplaats heb ik wat bedrijfjes gemaild, maar allen zonder ondertiteling helaas.
Iemand tips waar ik kan zoeken naar de dvd's met subtitles? wil uiteindelijk beide series met subtitles eigenlijk.
Amazon.fr heeft ultimate met nl subs: http://www.amazon.fr/s/re...455183497&rnid=5755327031Waah schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:21:
[...]
Ik zit een beetje met een soortgelijk probleem, ook voor Hellsing... maar dan anders.
De kwaliteit boeit me niet zo. DVD is prima. Maar ik zoek de versie met NL ondertiteling. Vriendin kan wel wat engels, maar echt goed volgen is best lastig met die britse accenten. De NL Subs zijn nergens online te vinden, en de DVD's worden niet meer verkocht met NL subs voor zover ik kan vinden. Marktplaats heb ik wat bedrijfjes gemaild, maar allen zonder ondertiteling helaas.
Iemand tips waar ik kan zoeken naar de dvd's met subtitles? wil uiteindelijk beide series met subtitles eigenlijk.
Releases van Dybex zijn meestal FR+NL, dus je kunt ook deze Franse uitgave kopen. Soms heeft de release voor Nederland en Vlaanderen echter een betere vertaling, maar ik heb geen idee of dat hier ook het geval is.
_██_
(ಠ_ృ)
Dat zijn de eerste 4 afleveringenAtomsk schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:43:
[...]
Amazon.fr heeft ultimate met nl subs: http://www.amazon.fr/s/re...455183497&rnid=5755327031
Releases van Dybex zijn meestal FR+NL, dus je kunt ook deze Franse uitgave kopen. Soms heeft de release voor Nederland en Vlaanderen echter een betere vertaling, maar ik heb geen idee of dat hier ook het geval is.
Volgens mij is alleen de volledige boxset met NL subs te krijgen. en die is dus net niet beschikbaar meer.
De "normale" hellsing heb ik gevonden nu op Pixmania.fr. Zal nog even namailen of hij inderdaad met NL-subs is en dan na de vakantie maar bestellen als ze hier leveren. Denk dat ik de subs eruit haal en dan over de engelse audio-versie leg. Want japans of frans is niet mijn favo.
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 11-02-2016 11:07 ]
Tja, Engelse dub met Nl subs gaan je nergens vinden natuurlijk. Wat Hellsing Ultimate betreft lijkt het erop dat ze nooit verder dan de 1e vier episodes zijn gekomen. De originele is hier en daar nog wel te krijgen in een complete "coffret" editie.Waah schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:01:
[...]
Dat zijn de eerste 4 afleveringennu de andere 6 nog
![]()
Volgens mij is alleen de volledige boxset met NL subs te krijgen. en die is dus net niet beschikbaar meer.
De "normale" hellsing heb ik gevonden nu op Pixmania.fr. Zal nog even namailen of hij inderdaad met NL-subs is en dan na de vakantie maar bestellen als ze hier leveren. Denk dat ik de subs eruit haal en dan over de engelse audio-versie leg. Want japans of frans is niet mijn favo.
_██_
(ಠ_ృ)
Nee dat snap ik dat ik die niet ga vinden. Maar die kan ik natuurlijk zelf wel in elkaar zetten met behulp van de NLsubs van de dvd'sAtomsk schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:13:
[...]
Tja, Engelse dub met Nl subs gaan je nergens vinden natuurlijk. Wat Hellsing Ultimate betreft lijkt het erop dat ze nooit verder dan de 1e vier episodes zijn gekomen. De originele is hier en daar nog wel te krijgen in een complete "coffret" editie.
Dan eerst Hellsing maar, Mocht ik me ooit vervelen ga ik Hellsing Ultimate dan zelf wel vertalen

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dat een rotklus is. Ooit voor een projectje tijdens Engels Nederlandse ondertitels moeten maken, het vertalen is natuurlijk easy peasy maar de timings zijn ellende.. En dan te bedenken dat dat maar een filmpje was van 10 minuten.Waah schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:20:
Mocht ik me ooit vervelen ga ik Hellsing Ultimate dan zelf wel vertalen
Maar ik vond dat de film echt een plot miste, het is een beetje "3 meiden trekken met elkaar op"
ora et labora
Koutetsujou no kabaneli
[YouTube: https://youtu.be/V0r6IiIBPcg]
Shingeki no bahamut vind ik toch zeker wel een aanrader.
Humans&gods VS demons
De remake van Ushio to Tora is ook TOP. Althans vind IK ook top
Streamen jullie ook via *knip*?
[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 17-02-2016 14:33 ]
Iets zegt me dat die site niet helemaal legaal is.Unknown Alien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:13:
Streamen jullie ook via [...]?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ziet er zeker vet uit!Unknown Alien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:13:
Ben wel erg benieuwd naar deze serie. Ziet er erg VET uit.
Koutetsujou no kabaneli
[video]
Shingeki no bahamut vind ik toch zeker wel een aanrader.
Humans&gods VS demons
De remake van Ushio to Tora is ook TOP. Althans vind IK ook top
Streamen jullie ook via *knip*?
Ushio to Tora wilde ik wel gaan kijken, is ie echt zo goed? Op het internet krijg die soms net aan een 7
[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 17-02-2016 14:33 ]
Is geen site, maar een add-on in XBMC/kodi. Eerlijk gezegd geen idee of dat illegaal is?? Volgens Tim Kuick is alles illegaal, zolang hij er geen geld voor vangtRayNbow schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:50:
[...]
Iets zegt me dat die site niet helemaal legaal is.
Ik vind Ushio echt super leuk. Krijgt van mij een 8, maar dit soort anime is echt mijn genre.JerX schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:51:
[...]
Ziet er zeker vet uit!Zet hem op de tracklist.
Ushio to Tora wilde ik wel gaan kijken, is ie echt zo goed? Op het internet krijg die soms net aan een 7Vanwege tijd issues kijk ik alles onder de 7.5 niet
Thanks.Unknown Alien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:11:
[...]
Is geen site, maar een add-on in XBMC/kodi. Eerlijk gezegd geen idee of dat illegaal is?? Volgens Tim Kuick is alles illegaal, zolang hij er geen geld voor vangt
[...]
Ik vind Ushio echt super leuk. Krijgt van mij een 8, maar dit soort anime is echt mijn genre.
Enne *knip* is een fansub site, dus ik gok dat je met die addon direct vanaf de fansub streamed. Aangezien we dit hier niet bespreken ga ik er ook verder niet op in:
In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurige serie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
[ Voor 0% gewijzigd door NMe op 17-02-2016 14:34 ]
Ik was laatst zolder aan het opruimen. Kwam gewoon stapels anime op VHS tegen
3x3 eyes
fist of the north star
Crying freeman
etc etc
Ben wel blij om te zien dat er toch een vervolg komt van Beserk. Manga's lees ik niet.
[YouTube: https://youtu.be/iLMimcmxIdk]
Omg BerserkUnknown Alien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:55:
Eens met bovenstaande![]()
Ben wel blij om te zien dat er toch een vervolg komt van Beserk. Manga's lees ik niet.
[video]
Ik hoop niet dat die 3D trend die ik de laatste paar jaar steeds meer op zie komen aanhoud.Unknown Alien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:55:
[video]

Holy shit, hier zit ik lang op te wachtenUnknown Alien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:55:
[video]
Zelfs met die gare 3D stijl zit ik hier nog te hypen
* D4NG3R heeft een hekel aan verassingen waardoor hij nogal veel media voor zichzelf spoiled.
[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 17-02-2016 14:25 ]
Ik vind 3D niet echt erg als het goed gedaan wordt. In Bubuki Buranki is het bijvoorbeeld dit seizoen nog wel te verdragen. Ajin daarentegen... Het mooiste voordeel van 3D is dat de animatie veel consistenter kan zijn (3D-modellen vervormen niet) en bijvoorbeeld schaduwen en mondbewegingen ook veel natuurlijker kunnen. Ik kijk dus wel uit naar een tijd waarin cell-shaded 3D min of meer hetzelfde uitziet als 2D.D4NG3R schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:19:
[...]
Ik hoop niet dat die 3D trend die ik de laatste paar jaar steeds meer op zie komen aanhoud.
ERASED is awesome, en die OP van Asian Kung-Fu Generation ook.D4NG3R schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:25:
Zoooooo de meest recente EP van ERASED net even gekeken, man ook al weet ik hoe het eindigt wat is deze anime gaaf.
Ik vind het seizoen ook wat tegenvallen inderdaad. Te veel generieke series waar er al honderden van zijn.D4NG3R schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:38:
Ik moet zeggen dat ik dat in het huidige seizoen niet echt heb, ERASED zou er wel zo'n eentje zijn als ik het niet voor mezelf had gespoiled maar al het overige is nogal meh..
[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 17-02-2016 14:40 ]
Ik vind het prima als het er daadwerkelijk uit ziet als een getekende anime, maar Ajin kijkt niet alleen vervelend door die lage framerate - het ziet er allemaal ook nogal geforceerd uit. Alsof ze het realistisch willen laten lijken maar de sprong niet durven te wagen om dat ook daadwerkelijk te doen.NMe schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:38:
[...]
Ik vind 3D niet echt erg als het goed gedaan wordt. In Bubuki Buranki is het bijvoorbeeld dit seizoen nog wel te verdragen. Ajin daarentegen... Het mooiste voordeel van 3D is dat de animatie veel consistenter kan zijn (3D-modellen vervormen niet) en bijvoorbeeld schaduwen en mondbewegingen ook veel natuurlijker kunnen. Ik kijk dus wel uit naar een tijd waarin cell-shaded 3D min of meer hetzelfde uitziet als 2D.
En dat is iets wat anime niet moet willen doen, het hoeft er allemaal niet realistisch uit te zien - zolang het maar mooi is en of dat nou word gedaan met een pen op een tekentablet of met 3D Animatiesoftware maakt mij op dat moment ook niet zo heel veel meer uit.
In het volgend seizoen is er ook weinig wat mij op het eerste oog echt trekt, Under the Dog zie ik hier met regelmaat langs komen dus daar heb ik enige verwachtingen van maar geen normale series kijk ik echt naar uit.Ik vind het seizoen ook wat tegenvallen inderdaad. Te veel generieke series waar er al honderden van zijn.
Daarom noemde ik Bubuki Buranki als voorbeeld.D4NG3R schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:52:
[...]
Ik vind het prima als het er daadwerkelijk uit ziet als een getekende anime, maar Ajin kijkt niet alleen vervelend door die lage framerate - het ziet er allemaal ook nogal geforceerd uit. Alsof ze het realistisch willen laten lijken maar de sprong niet durven te wagen om dat ook daadwerkelijk te doen.
En dat is iets wat anime niet moet willen doen, het hoeft er allemaal niet realistisch uit te zien - zolang het maar mooi is en of dat nou word gedaan met een pen op een tekentablet of met 3D Animatiesoftware maakt mij op dat moment ook niet zo heel veel meer uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Yhe8WN1hVGE]
Ik wacht nog even af voordat ik naar het volgende seizoen kijk, daar komen meestal nog wat series bij vlak voordat het seizoen begint.In het volgend seizoen is er ook weinig wat mij op het eerste oog echt trekt, Under the Dog zie ik hier met regelmaat langs komen dus daar heb ik enige verwachtingen van maar geen normale series kijk ik echt naar uit.
_██_
(ಠ_ృ)
Ik volg Ajin verder wel, vind het psychologische aspect wel interessant. Maar de animatie is bagger.Atomsk schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 15:04:
Ajin is dezelfde studio als "Knights of Sidonia" zo te zien? Vond het bij KoS nog wel te doen, al was het wat wennen in het begin. Ajin maar 1 ep van bekeken.
Heb je ook gelijk in. De eerste aflevering vond ik heel veelbelovend maar waar die eerste aflevering nog een leuk Ghibli-achtig sfeertje had was daar in latere afleveringen niks meer van over en zitten we nu met een battle of the week-verhaal. Zonde, het had zoveel meer kunnen zijn. En het enige karakter dat nog enigszins de moeite waard is, is die blonde meid ("A-chan! A-chan!"). Die heeft daadwerkelijk wat backstory.Bubuki Buranki is wat beter qua animatie, maar heeft wel weer erg platte karakters.
Anoniem: 654400
Ik ben benieuwd welke richting Studio Ghibli op gaat als ze weer films gaan maken. Ik hoop op meer fantasy settings.
Iemand Evangelion 3.33 al gezien? Ben benieuwd wanneer ie in de schappen ligt, ook al schijnt ie veel minder te zijn dan 1.11 en 2.22.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 654400 op 17-02-2016 19:38 ]
yes and yes. Wel vermakelijk maar teveel geblaatAnoniem: 654400 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:37:
Iemand Evangelion 3.33 al gezien? Ben benieuwd wanneer ie in de schappen ligt, ook al schijnt ie veel minder te zijn dan 1.11 en 2.22.

?
When Marnie was there mag ook wel eens uitkomen op Blu-ray in de UK trouwens.
_██_
(ಠ_ృ)
Thank you! Ik zat echt met vraagtekens van heb ik jou daar bij de films. 1 vond ik prachtig, 2 had al een ok wtf factor en 3
Verder hunter x hunter begonnen en ik ben hooked. Leuke serie!
Berserk ook gezien maar dan de oude van 1997. Niet helemaal mijn ding...
Verder Fate / Zero ook mee bezig en die is wel tof!
*need more time*

Heftig hoor, heb nog steeds verhoogde hartslag.
ora et labora
Ja fijn ben weer depressief
2 week geleden deel 1 gezien en gisteren deel 2 en ja dan moet vanavond maar deel 3 maar daarna is het nu al weer een hele tijd stil
Wanneer komt de rest
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vind Sekko boys dit seizoen erg grappig.JerX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:
Dit weekend The Daily lives of High School Boys gekeken, want een geniale anime is dat! Heb goed gelachenHeeft men nog aanbevelingen voor goede humor anime? My Ordinary Life (vind ik so so), Welcome to N.H.K. en Barakamon heb ik al gezien
ora et labora
De Light Novels lezen lekker weg maar de anime ben ik geen groot fan van. Maar een daadwerkelijk fatsoenlijk gemaakte game zou geweldig zijn. Ben benieuwd.
7/10
akame ga kill
Deze gaat vanavond op play
Akame ga Kill was geweldig...en toen bereikten ze het einde van de (op dat moment) uitgebrachte manga en verviel de serie in totale waanzin.Unknown Alien schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:00:
akame ga kill
Deze gaat vanavond op playben benieuwd
Ik denk dat wij ongeveer dezelfde smaak in comedy hebben. En ik vond Gekkan Shoujo Nozaki-kun ook heel erg grappig, misschien jij dus ook?JerX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:
Dit weekend The Daily lives of High School Boys gekeken, want een geniale anime is dat! Heb goed gelachenHeeft men nog aanbevelingen voor goede humor anime? My Ordinary Life (vind ik so so), Welcome to N.H.K. en Barakamon heb ik al gezien
Oww ja die had ik ook gezien, was ook wel geinigfub schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:54:
[...]
Ik denk dat wij ongeveer dezelfde smaak in comedy hebben. En ik vond Gekkan Shoujo Nozaki-kun ook heel erg grappig, misschien jij dus ook?
Moest eigenlijk gaan pitten, maar idd serie is echt VET. Meteen 4 afl gekeken.NMe schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:05:
[...]
Akame ga Kill was geweldig...en toen bereikten ze het einde van de (op dat moment) uitgebrachte manga en verviel de serie in totale waanzin.
Mitsudomoe vond ik zelf heel grappig, maar dit moet wel net je smaak zijn. Het is voornamelijk onderbroekenlol en situaties die verkeerd ingeschat worden en daardoor volledig uit de hand lopen.JerX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nSnbJw3nzrU]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Thanks ziet er leuk uit en lekker weinig episodesRhannie schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 20:54:
[...]
Mitsudomoe vond ik zelf heel grappig, maar dit moet wel net je smaak zijn. Het is voornamelijk onderbroekenlol en situaties die verkeerd ingeschat worden en daardoor volledig uit de hand lopen.
[video]
Tsja, ik blijf Beelzebub geweldig vinden, hoewel het aan het eind wel minder werd.Heb daarna niet echt een goede vervanger gevonden qua humor.JerX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:
- Hunter x Hunter (prachtige serie)
- Bleach (vond ik een prachtige serie)
- Naruto (vind ik nu saai vanwege fillers)
- Fairy Tail (vind ik nog steeds leuk)
- One Piece (vind ik nog steeds leuk)
- Berserk (vind ik nu niet meer leuk om te kijken qua graphics)
- Fullmeter Alchemist (vond ik erg leuk)
- Death Note (vond ik prachtig)
- Dragon Ball (werd ik op een gegeven moment wel zat)
- Hellsing (lang, lang geleden)
- hajime no ippo (lang, lang geleden)
Ik heb de serie van die leerkracht geprobeerd, maar vond ik niks aan. Ook de series waarin mensen in een robotpak gaan hoeft van mij niet.
One Piece vond ik erg leuk, omdat er ook een leuk verhaal in zit. Hetzelfde voor Hunter x Hunter.
Er zijn honderden anime te vinden, maar ik ben op zoek naar een die zichzelf al bewezen heeft (dus niet met het eerste seizoen bezig is, ik wil behoorlijk wat afleveringen kunnen terug kijken) en die qua genre vergelijkbaar is met bovenstaande anime die ik vermakelijk vindt. Iemand idee?
Moribito! Toch ook een van de betere series. Steins;gate blijft ook een must see. Misschien een idee om de TS te lezen en de tweakers lijstjes door te nemen? Er zijn namelijk zoveel series..tweakerdennis schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:43:
Inmiddels gezien (en van genoten):
Ik heb de serie van die leerkracht geprobeerd, maar vond ik niks aan. Ook de series waarin mensen in een robotpak gaan hoeft van mij niet.
One Piece vond ik erg leuk, omdat er ook een leuk verhaal in zit. Hetzelfde voor Hunter x Hunter.
Er zijn honderden anime te vinden, maar ik ben op zoek naar een die zichzelf al bewezen heeft (dus niet met het eerste seizoen bezig is, ik wil behoorlijk wat afleveringen kunnen terug kijken) en die qua genre vergelijkbaar is met bovenstaande anime die ik vermakelijk vindt. Iemand idee?
Heb ik overigens gister de DVD box van Moribito binnen gekregen

Allebei even gekeken, ik mis de actie in deze twee seriesJerX schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 10:50:
[...]
Moribito! Toch ook een van de betere series. Steins;gate blijft ook een must see. Misschien een idee om de TS te lezen en de tweakers lijstjes door te nemen? Er zijn namelijk zoveel series..
Heb ik overigens gister de DVD box van Moribito binnen gekregen
Ik had al de hele top 100 online doorgebladerd, maar ik vind het bij dit soort dingen lastig om van tevoren te zien of iets je trekt of niet. En constant trailers kijken op Youtube werd een beetje saai
Vergis je niet, in moribito zitten hele mooie actie scenestweakerdennis schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 12:35:
[...]
Allebei even gekeken, ik mis de actie in deze twee series
Ik had al de hele top 100 online doorgebladerd, maar ik vind het bij dit soort dingen lastig om van tevoren te zien of iets je trekt of niet. En constant trailers kijken op Youtube werd een beetje saai
Ajin begint trouwens ook aardig goed te worden, de animaties vind ik nog steeds ontzettend ergerlijk maar het verhaal spreekt me erg aan.
[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 24-02-2016 13:36 ]
Durarara!! is goed en past wel redelijk in het lijstje, en daar zijn nu bijna 60 afleveringen van.tweakerdennis schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:43:
Denk overigens niet te hard in seizoenen. Veruit de meeste anime heeft maar één of twee cours (12-13 afleveringen per cour). Er zijn best wat goede animeseries die echt puur daarop gericht zijn en dus een mooi, afgesloten verhaal hebben aan het einde. The Pet Girl of Sakurasou, Your Lie in April, Angel Beats! en Charlotte zijn daar wat voorbeelden van, maar iets meer in de lijn van je lijstje heb je Tengen Toppa Gurren Lagann, Kill la Kill, Aldnoah.Zero (heeft wel een mecha-element) of Psycho Pass.
Beserk kan je dan die film gaan bekijken. De eerste serie is in 3 delen opnieuw uitgebracht in 1080p.tweakerdennis schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:43:
Inmiddels gezien (en van genoten):
Als je van vecht anime houdt. Deze vond ik wel gaaf.
baki the grappler
One punch man. Deze vind ik zelf mwahh, maar krijgt wel een prima waardering
IMDB: One-Punch Man (TV Series 2015– )
Attack on titan
Zo beter mannen
[ Voor 3% gewijzigd door Unknown Alien op 25-02-2016 14:49 ]
[ http://www.avclub.com/rev...rday-finally-gets--232624 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Lekkere zondag middagfilm als het regentHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:36:
zozo Only Yesterday van Ghibli krijgt eindelijk een US releasebedenk me dat ik hem zelf nooit gezien heb , misschien eens de dvd afstoffen ervan
[ http://www.avclub.com/rev...rday-finally-gets--232624 ]
en een DUB waarschuwing is op zijn plaatsNMe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:27:
Kijk die video hierboven niet als je AoT daadwerkelijk wil kijken. Staan stiekem best wat spoilers in.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Pjoeeee de eerste vijf afleveringen gekeken en ik snap nog steeds niet waar het naartoe moet gaan... Ik was aan het wachten tot dat nieuwe jongentje (want er zijn meerdere hoofdrolspelers) een of andere actieheld zou worden of speciale krachten zou ontwikkelen door die 'geest', maar dat gaat zo het er nu uit ziet nooit gebeurenNMe schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 14:38:
[...]
Durarara!! is goed en past wel redelijk in het lijstje, en daar zijn nu bijna 60 afleveringen van.
Die One Punch Man kon mij ook niet echt trekken. Ik ga die Baki en Attack on Titan wel even proberenUnknown Alien schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:25:
Als je van vecht anime houdt. Deze vond ik wel gaaf.
baki the grappler
One punch man. Deze vind ik zelf mwahh, maar krijgt wel een prima waardering
IMDB: One-Punch Man (TV Series 2015– )
Attack on titan
spoiler:[video]YouTube: Top 10 Attack On Titan Moments[/video]
Zo beter mannen
Shizuo (die bartender) en Celty zijn op dat punt de enigen met superkrachten. Soort van.tweakerdennis schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:05:
[...]
Pjoeeee de eerste vijf afleveringen gekeken en ik snap nog steeds niet waar het naartoe moet gaan... Ik was aan het wachten tot dat nieuwe jongentje (want er zijn meerdere hoofdrolspelers) een of andere actieheld zou worden of speciale krachten zou ontwikkelen door die 'geest', maar dat gaat zo het er nu uit ziet nooit gebeuren
Die blonde ja, die in een van de eerste afleveringen tegen zijn hoofd wordt geslagen met een houten balk en vervolgens die vent een mep geeft waardoor o.a. al zijn kleding uitvliegt...NMe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:12:
[...]
Shizuo (die bartender) en Celty zijn op dat punt de enigen met superkrachten. Soort van.Daar komen later nog wat mensen bij. Maar uiteindelijk is het vooral een complex verhaal met (inderdaad) heel veel hoofdpersonen die allemaal hun stempel op dat verhaal drukken. Om de zoveel afleveringen heb je best goeie actiescenes en in de tussentijd wordt alles mooi aan elkaar gepraat. Vooral in de eerste 12 afleveringen heb je wel nog dat je eerst dingen ziet gebeuren en je ze een aflevering later vanuit het perspectief van een ander nog eens ziet om uit te leggen wat er nu eigenlijk gebeurde.
Baki en Attack is weer zo'n boksserie als ik even op Youtube keek, niet echt mijn ding (zal hem toch even proberen).
Tot dusver nog niks wat in de buurt komt van Bleach/One Piece/Naruto (welke wel erg op elkaar lijken) of wat mij trekt zoals Hunter x Hunter (waar ook minder vechten in voorkomt). Ga vanmiddag even Attack on Titan rustig bekijken
Baki zei ik al. Is een vecht serie. Elke aflevering andere tegenstander. Uiteraard worden ze steeds sterker.
Als je fairy tail leuk vind dan is kagame no kill een aanrader.
Of ushio do Tora. De nieuwe serie is ook 1080p dus top kwaliteit beeld. Zijn nu 26 afl. Er komt misschien een 2e seizoen, maar hij nu heeft een soort einde.
Waar het eigenlijk op neer komt is dat je van de categorie Shounen bent. Ik zou zeggen leef je uit met deze lijsttweakerdennis schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 16:24:
[...]
Die blonde ja, die in een van de eerste afleveringen tegen zijn hoofd wordt geslagen met een houten balk en vervolgens die vent een mep geeft waardoor o.a. al zijn kleding uitvliegt...
Baki en Attack is weer zo'n boksserie als ik even op Youtube keek, niet echt mijn ding (zal hem toch even proberen).
Tot dusver nog niks wat in de buurt komt van Bleach/One Piece/Naruto (welke wel erg op elkaar lijken) of wat mij trekt zoals Hunter x Hunter (waar ook minder vechten in voorkomt). Ga vanmiddag even Attack on Titan rustig bekijken
Hij maakt het wat lastiger door vooral langere series te willen hebben, en dan met name met veel actie. Er staat niet veel op die lijst dat daaraan voldoet.JerX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:29:
[...]
Waar het eigenlijk op neer komt is dat je van de categorie Shounen bent. Ik zou zeggen leef je uit met deze lijst
True, Shounen is natuurlijk wel vaak alleen meer dan actie. Ik vind juist de korte series wat fijner omdat het verhaal wat vlotter gaat. Het niveau van Full metal alchemist is alleen bijna niet te evenaren, vooral niet met de Brotherhood versie... Toch denk ik dat Gurren Lagann een goede is ook al houd je niet zo van robots maken de over top actie en humor een heeeel veel goed!NMe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 19:32:
[...]
Hij maakt het wat lastiger door vooral langere series te willen hebben, en dan met name met veel actie. Er staat niet veel op die lijst dat daaraan voldoet.
Alleen heb ik de wapens uit intro wel eens gezien en titans die een stad aanvallen? In hetgeen ik in mijn hoofd heb vallen ze titans aan met schietende apparaten... En neemt een mens op een gegeven moment het lichaam van een titan over
Gurren Lagann vond ik ook leuk, en ik hou ook helemaal niet van mecha. Maar net als Kill la Kill (zelfde maker) neemt die serie zichzelf ook niet helemaal serieus....en toch net serieus genoeg om leuk te zijn.JerX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 20:25:
[...]
True, Shounen is natuurlijk wel vaak alleen meer dan actie. Ik vind juist de korte series wat fijner omdat het verhaal wat vlotter gaat. Het niveau van Full metal alchemist is alleen bijna niet te evenaren, vooral niet met de Brotherhood versie... Toch denk ik dat Gurren Lagann een goede is ook al houd je niet zo van robots maken de over top actie en humor een heeeel veel goed!
Kill la Kill, dat is zelfs voor een door gewinterde anime kijker niet veel van te makenNMe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:00:
Klinkt alsof je wat flarden van AoT gezien hebt, ja.
[...]
Gurren Lagann vond ik ook leuk, en ik hou ook helemaal niet van mecha. Maar net als Kill la Kill (zelfde maker) neemt die serie zichzelf ook niet helemaal serieus....en toch net serieus genoeg om leuk te zijn.

En je moet goed tegen fanservice kunnen. Damn wat moest ik daar doorheen kijken zeg (of nergens doorheen kijkenJerX schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:14:
[...]
Kill la Kill, dat is zelfs voor een door gewinterde anime kijker niet veel van te makenBrein onder niveau 0 en je verder helemaal niks af vragen! xD
Zelf druk bezig met Hellsing ultimate, na Hellsing. Beide erg goede series tot nu toe. Zeker als je naast Hellsing Ultimate, ook Hellsing Abridged kijkt
Haha ja de fanservice.. jezusWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:00:
[...]
En je moet goed tegen fanservice kunnen. Damn wat moest ik daar doorheen kijken zeg (of nergens doorheen kijken). Wel jammer, want zou hem daardoor niet snel aanraden aan beginnende kijkers of vrouwen. Maar zeker een top-anime voor actie + mindless fun.
Zelf druk bezig met Hellsing ultimate, na Hellsing. Beide erg goede series tot nu toe. Zeker als je naast Hellsing Ultimate, ook Hellsing Abridged kijkt
Hellsing vond ik leuk, maar ik zou de serie niet hoger geven dan een 7. Het was op een gegeven moment echt een beetje "to much".. Je kan ook te lang door gaan met actie
Vond je Hellsing veel actie hebben? dat heb ik dan even gemistJerX schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:11:
[...]
Haha ja de fanservice.. jezusVoor de cosplay is het dan weer leuk haha!
Hellsing vond ik leuk, maar ik zou de serie niet hoger geven dan een 7. Het was op een gegeven moment echt een beetje "to much".. Je kan ook te lang door gaan met actie
Hellsing vond ik echt heel goed, Hellsing ultimate moet ik eerst uitkijken. Maar Alucard is een stuk meer evil in Ultimate dan in de originele serie vind ik. Meer "madman"
Ik doelde ook op UltimateWaah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:15:
[...]
Vond je Hellsing veel actie hebben? dat heb ik dan even gemistGurren lagann heeft toch een stuk meer over-the-top actie.
Hellsing vond ik echt heel goed, Hellsing ultimate moet ik eerst uitkijken. Maar Alucard is een stuk meer evil in Ultimate dan in de originele serie vind ik. Meer "madman"
Hoezo? Er is ook fanservice voor vrouwen?Waah schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:00:
Wel jammer, want zou hem daardoor niet snel aanraden aan beginnende kijkers of vrouwen.
Via http://www.theverge.com/2...series-ghost-in-the-shellNetflix's upcoming anime series, Perfect Bones, will be the first original program from the streaming service to air in 190 countries simultaneously, the company announced today. The 12-part show will be produced by anime studio Production I.G and directed by Kazuto Nakazawa, who oversaw the animated sequence for Quentin Tarantino's Kill Bill: Vol. 1. The show will focus on a future in which scientists are experimenting on children to create superhuman beings, when something inevitably goes awry. Netflix CEO Reed Hastings hinted last year at the company's intention to invest more in diverse show formats, including anime.
"In an era where the Internet knows no bounds, we are proud to deliver high-quality original anime to fans all over the world at the exact same time, no matter where they live — whether it be Japan, France, Mexico, the US, and beyond," Erik Barmack, Netflix's vice president of international originals, said in a statement. Netflix has bought exclusive streaming rights to stream anime from Japan in the past, most notably the show Knights of Sidonia, but Perfect Bones will be the first Netflix original anime the company will have premiering on its platform.
"Production I.G is best known for creating the Ghost in the Shell TV adaptation"
Production I.G has some colossal names in anime under its belt, including both seasons of the Ghost in the Shell television adaptation, The End of Evangelion film from the Neon Genesis Evangelion series, and more recently the Attack on Titan TV show. Netflix has yet to announce a release date for Perfect Bones. There's also no artwork attached, so it’s unclear if we'll see it air before the end of 2016.
Das fanservice voor vrouwen.... maar geschreven door mannenRayNbow schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:28:
[...]
Hoezo? Er is ook fanservice voor vrouwen?

Eerder fanservice voor de mannen.... die niet warm worden van vrouwen
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 26-02-2016 10:48 ]
Netflix is al langer met anime bezig. The Seven Deadly Sins was bijvoorbeeld exclusief gelicenseerd door Netflix (wat betekende dat je 9 maanden moest wachten tot de afleveringen ondertiteld waren...) en toevallig doen ze dit seizoen hetzelfde met Ajin, waar gelukkig wel snelle en goeie fansubs van gemaakt worden.Jelv schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 10:31:
Netflix gaat zich ook in anime storten:
[...]
Via http://www.theverge.com/2...series-ghost-in-the-shell
Netflix die zich op anime stort vind ik geen fijn idee. Het betekent vooral exclusieve contracten, wat weer betekent dat Crunchyroll e.d. het niet mogen streamen. En Netflix streamt het pas als ze het gedubd hebben....

Hmmm ik heb gisteren even gekeken bij bleach en deze was gewoon in subNMe schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Netflix is al langer met anime bezig. The Seven Deadly Sins was bijvoorbeeld exclusief gelicenseerd door Netflix (wat betekende dat je 9 maanden moest wachten tot de afleveringen ondertiteld waren...) en toevallig doen ze dit seizoen hetzelfde met Ajin, waar gelukkig wel snelle en goeie fansubs van gemaakt worden.
Netflix die zich op anime stort vind ik geen fijn idee. Het betekent vooral exclusieve contracten, wat weer betekent dat Crunchyroll e.d. het niet mogen streamen. En Netflix streamt het pas als ze het gedubd hebben....
Voor deze serie zijn ze zelf opdrachtgever en niet streaming licentie nemer. Het streaming contract kan ook de reden zijn dat ze negen maanden hebben moeten wachten voordat hij online kwam. Maar van Netflix eigen series lanceren ze eigenlijk altijd simultaan en met subs. Zie het dus iets positieverNMe schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Netflix is al langer met anime bezig. The Seven Deadly Sins was bijvoorbeeld exclusief gelicenseerd door Netflix (wat betekende dat je 9 maanden moest wachten tot de afleveringen ondertiteld waren...) en toevallig doen ze dit seizoen hetzelfde met Ajin, waar gelukkig wel snelle en goeie fansubs van gemaakt worden.
Maar vergeet ook niet dat Crunchyroll niet onafhankelijk is. Ze hebben diverse investeerders met eigen studios en daarnaast zijn ze vorige jaar een samenwerking aangegaan om eigen series te financieren.
Bleach was dan ook geen Netflix original.Martin0 schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Hmmm ik heb gisteren even gekeken bij bleach en deze was gewoon in sub
Dat simultaan lanceren betekent juist vertraging bij Ajin. Domweg omdat ze pas dubs kunnen maken als ze alle afleveringen hebben (want anders heb je de studio en acteurs langer/vaker nodig) en ze in Japan nog bezig zijn met de aflevering van volgende maand als ze die van vandaag uitzenden. Bij spul dat ze zelf produceren is het wellicht anders maar een Netflix Original die door een ander bedrijf geproduceerd wordt is zo simpel niet.Jelv schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Voor deze serie zijn ze zelf opdrachtgever en niet streaming licentie nemer. Het streaming contract kan ook de reden zijn dat ze negen maanden hebben moeten wachten voordat hij online kwam. Maar van Netflix eigen series lanceren ze eigenlijk altijd simultaan en met subs. Zie het dus iets positiever
Ze hoeven niet onafhankelijk te zijn. Mijn probleem is dat ik door Netflix langer moet wachten op een serie omdat ze eerst de dub willen maken, terwijl ik die dub helemaal niet wil zien.Maar vergeet ook niet dat Crunchyroll niet onafhankelijk is. Ze hebben diverse investeerders met eigen studios en daarnaast zijn ze vorige jaar een samenwerking aangegaan om eigen series te financieren.
[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 26-02-2016 13:02 ]
Oude series zijn vooral te zien in SD kwaliteit, maar de verhalen kunnen steengoed zijn.
De "mini" serie 3x3 eyes bv
fist of the north star
van Helsing (oude serie)
Of oude films
Wickedcity
MOnstercity
Akira.....als je deze niet gezien heb mag jij jezelf shift deleten
Hier wat aanbevelingen voor komedies die niet in jouw AniDB-lijst staan:JerX schreef op maandag 22 februari 2016 @ 09:20:
Cromartie Koukou - absurde komedie over een delinquentenschool.
Detroit Metal City - komedie over de zanger/gitarist van een death metal band.
Azumanga Daiou - schoolkomedie over een stel meisjes en hun leraressen.
Minami-ke - dagelijks leven komedie over drie zussen.
Seitokai Yakuindomo - schoolkomedie waarin vrijwel elke grap over seks gaat.
Working!! - komedie over parttime medewerkers in een restaurant.
Ichigo Mashimaro - dagelijks leven komedie over een 20 jaar oude meid, haar 12 jaar oude zusje en drie schoolgenoten van haar zusje.
School Rumble - Ietwat absurde schoolkomedie met love polygon.
Watemote - zwarte komedie over een depressief tienermeisje.
Yuru Yuri - schoolkomedie over een zooi lesbische meisjes in een love polygon.
Arakawa Under the Bridge - komedie over een stel bizarre zwervers.
Lucky Star - Verhaalloze degelijks leven komedie over een aantal meisjes.
Rhannie noemde al Mitsudomoe; die is ook zeker de moeite waard.
Ik kijk regelmatig oude(re) anime. Hokuto no Ken (Fist of the North Star) is echt niet doorheen te komen. Afgezien van de meme zie ik er alleen waarde in voor de (onbedoelde) humor. Urusei Yatsura heb ik bijna afgekeken en ik ben pas aan Yawara begonnen.Unknown Alien schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:13:
Kijken jullie alleen nieuwe series?
Oude series zijn vooral te zien in SD kwaliteit, maar de verhalen kunnen steengoed zijn.
Voor dit soort anime heb ik ook nog wel wat extra aanraders.evEndzhar schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 23:46:
[...]
Hier wat aanbevelingen voor komedies die niet in jouw AniDB-lijst staan:
Cromartie Koukou - absurde komedie over een delinquentenschool.
Detroit Metal City - komedie over de zanger/gitarist van een death metal band.
Azumanga Daiou - schoolkomedie over een stel meisjes en hun leraressen.
Minami-ke - dagelijks leven komedie over drie zussen.
Seitokai Yakuindomo - schoolkomedie waarin vrijwel elke grap over seks gaat.
Working!! - komedie over parttime medewerkers in een restaurant.
Ichigo Mashimaro - dagelijks leven komedie over een 20 jaar oude meid, haar 12 jaar oude zusje en drie schoolgenoten van haar zusje.
Watemote - zwarte komedie over een depressief tienermeisje.
Yuru Yuri - schoolkomedie over een zooi lesbische meisjes in een love polygon.
Arakawa Under the Bridge - komedie over een stel bizarre zwervers.
Lucky Star - Verhaalloze degelijks leven komedie over een aantal meisjes.
Rhannie noemde al Mitsudomoe; die is ook zeker de moeite waard.
Yuyushiki
Shimoneta
Plastic Neesan
Aiura
Acchi Kocchi
A-Channel
Hidamari Sketch
Kanamemo
Oneechan ga Kita
Deze zijn ook bijna allemaal gebaseerd op 4-koma manga's.
Uhmm bestaat er alleen een Seizoen 1 van AoT?NMe schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:27:
Kijk die video hierboven niet als je AoT daadwerkelijk wil kijken. Staan stiekem best wat spoilers in.

Momenteel wordt er gewerkt aan een tweede seizoen. Een sneak preview van het tweede seizoen van net geen 3 minuten is hier en daar al te vinden.tweakerdennis schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:06:
[...]
Uhmm bestaat er alleen een Seizoen 1 van AoT?
Zoals ik hierboven al eens gezegd hebt werkt Japanse TV niet zoals Amerikaanse. Er wordt een "seizoen" (eigenlijk: een cour, soms twee) gemaakt en pas als er daar genoeg aan verdiend is om meer te betalen wordt er meer gemaakt. Er zijn daar maar heel weinig uitzonderingen op.tweakerdennis schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 12:06:
[...]
Uhmm bestaat er alleen een Seizoen 1 van AoT?
In het geval van AoT is het geld overigens niet het probleem maar de schrijvers die de tijd nemen om er iets goeds van te maken.
Heb de Shounen lijst doorgekeken, maar kom niet onwijs veel tegen dat mij trekt. Veel erg kinderachtig of niet echt het 'avontuur' dat ik zoek!
Nou:tweakerdennis schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:50:
Veel erg kinderachtig
Shōnen (少年?), shonen, or shounen, is a kango word that literally means few years and generally refers to a typical boy from elementary school through high school age.
Pak liever deze lijst als je wat volwassener spul wil hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 27-02-2016 20:13 ]
Even zonder gekheid: Shounen is zoals de naam het al zegt gericht op 12-16 jaar, en het varieert nogal per anime. De ene keer is de serie ook echt vrij kinderachtig, en de andere keer is deze prima te pruimen.
[ Voor 61% gewijzigd door D4NG3R op 27-02-2016 20:25 ]
3D kan worden ingezet voor 't emuleren van 2D, zie bijv. de game Guilty Gear Xrd...NMe schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:38:
[...]
Ik vind 3D niet echt erg als het goed gedaan wordt. In Bubuki Buranki is het bijvoorbeeld dit seizoen nog wel te verdragen. Ajin daarentegen... Het mooiste voordeel van 3D is dat de animatie veel consistenter kan zijn (3D-modellen vervormen niet) en bijvoorbeeld schaduwen en mondbewegingen ook veel natuurlijker kunnen. Ik kijk dus wel uit naar een tijd waarin cell-shaded 3D min of meer hetzelfde uitziet als 2D.
...echter hebben ze voor 't realiseren van deze 2D look juist de 3D modellen vervormd in bepaalde scenes.
Voorbeeld:

Daadwerkelijk vervormd model:

(bron)
Een voorbeeld van een truc in een Zelda spel op de 3DS:

Addendum, nog wat meer info over GG Xrd:

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 29-02-2016 14:46 ]
In het begin duurde het me allemaal veels te lang etc, maar nu ze bezig zijn met het toernooi hoop ik dat ze het zo volhouden en minder fillers erin gooien
NS FC: SW 2742 0448 8213
Het lijkt mij dat de Dragon Ball Super Manga al wat verder loopt dan de huidige Raws. Dit voornamelijk omdat ik denk (kan het niet opzoekenMusta schreef op maandag 29 februari 2016 @ 14:44:
Soo dragon ball super heeft de manga ingehaald lijkt het
spoiler:goku verliest van frost
In het begin duurde het me allemaal veels te lang etc, maar nu ze bezig zijn met het toernooi hoop ik dat ze het zo volhouden en minder fillers erin gooien
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.