Dat waren nog eens mooie tijden. =]
Ondertussen is Summer Season een weekje bezig en ik moet zeggen dat het wel echt packed is hoor.

En ook veel series die weer verder gaan.
Zelf heb ik de volgende series op de lijst staan om te kijken:
1. Dandadan, de eerste aflevering is inmiddels uit en gaat weer als vanouds verder. =]
2. Gachiakuta, de eerste aflevering was best interessant. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
3. Kaiju No. 8, als het goed is komt volgende week de eerste aflevering uit.
4. Lord of the Mysteries, de eerste aflevering was best vaag. Maar ik ben zeker benieuwd hoe het verder gaat.
5. Rascal Does Not Dream of Bunny Girl Senpai, er staat mij nog weinig bij van het eerste seizoen. De eerste aflevering lijkt in ieder geval te wijzen op een soortgelijk mysterie.
6. Rent-A-Girlfriend, voor the men of culture uiteraard.

7. Sakamoto Days, gaat volgende week weer verder na de mid season break.
8. The Fragrant Flower Blooms with Dignity, hier ben ik zeker benieuwd naar. Alleen Netflix heeft de release schedule echt verpest. Als het goed is komt de eerste aflevering deze week in Azië uit en Europa is blijkbaar pas in september aan de beurt.

Dan maar even de piratenhoed weer opzetten.
9. The Summer Hikaru Died, ik heb niet zoveel met homo's als hoofdpersonage. Gelukkig ligt de focus meer op horror.
Zijn er nog series om in de gaten te houden? En welke series gaan jullie nog checken? =]
Shikata ga nai.