Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:00
Solo Leveling ook afgekeken. Kwam er in eerste instantie niet in. Dacht wat is dit nou voor rare serie waar ze tegen mieren vechten. Zeer blij dat ik het een echte kans heb gegeven.
spoiler:
Die gast is inmiddels zo OP dat het bijna jammer lijkt.Maar we zullen zien hoe ze het verder gaan invullen. Ook best interessant hoe die eindbazen soms aan het glitchen waren. Samen met nog een verloren papa is er denk nog genoeg uit te werken

Inventaris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:51
Gisteravond Ne Zha (2019) gezien.
Een leuke Anime, hoewel men zegt dat een Chinese Anime geen Anime mag heten.
Deze film heeft iets voor zowel jong als oud. Leuke humor, goede actie scenes en een goed maar voorspelbaar verhaal. Wat ook wel logisch is gezien de, gok ik, jonge doelgroep. Je moet er wel even voor gaan zitten, hij duurt namelijk 110 minuten. Misschien wat lang voor de jongste kids? Op IMDB staat geen leeftijd rating, maar ik zou zeggen 10-12 jaar. De actie is soms wat heftig voor degene onder de 10, gok ik.

De animatie is van topkwaliteit, deed mij denken aan de Pixar films.
Gek genoeg, of misschien toch niet, moest ik meer mij aandacht houden bij de subtitles dan normaal.
De Chinese taal is voor mij een onbekende. Ik kijk al een jaartje of 30 Anime, maar eigenlijk altijd in het Japans.

Trailer kan je hier zien. https://www.imdb.com/vide...10627720&ref_=tt_ov_ov_vi

[ Voor 12% gewijzigd door apollo13 op 02-04-2025 21:46 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03-05 17:50
Gisteravond de eerste 3 devil may cry episodes gekeken op Netflix. Als groot DMC fan keek ik hier wel naar uit. Het resultaat... niet best. Lore naar de rag, hier en daar met referenties gooien, expositie dumps, compleet andere feeling dan met de games. Nee dit is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik mis de wekelijkse afleveringen van Dragon Ball Daima stiekem toch wel :P
Was wel leuk om elke vrijdagavond weer ergens naar uit te kunnen kijken!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:21
Dr. Stone was alweer afgelopen kennelijk. Is het een nieuwe trend dat elk anime seizoen nog maar 12 afleveringen heeft en enigszins teleurstellend moet eindigen?

Nou ja, als het goed is begint Gundam binnenkort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dankzij dit topic aan Solo Leveling begonnen. Dank! Dank! Dank! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13:30
Millie-ano schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 08:52:
Dankzij dit topic aan Solo Leveling begonnen. Dank! Dank! Dank! O+
Mijn vriendin vindt anime over het algemeen niet leuk maar solo levelling vind ze geweldig. O+

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:20

D4NG3R

kiwi

:)

Wat volgt/gaat men eigenlijk volgen van het huidige seizoen? Iig AniChart gebruikers zijn maar weinig positief over de eerste afleveringen van nieuwe series. :')

Overigens is het niet alsof er nog minstens 50 shows op m'n backlog staan... :+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKpp8ESBNuhyYXlBG_OqaU30OkM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4h1YmjT6Q6NdBvXQEyc3V1zO.jpg?f=fotoalbum_large
Legend!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

D4NG3R schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 09:06:
Wat volgt/gaat men eigenlijk volgen van het huidige seizoen? Iig AniChart gebruikers zijn maar weinig positief over de eerste afleveringen van nieuwe series. :')

Overigens is het niet alsof er nog minstens 50 shows op m'n backlog staan... :+
Ik selecteer meestal de anime die mij interessant lijken van die lijst (meestal iets van 10-15 anime) en kijk dan minimaal 2 à 3 afleveringen daarvan. Als ik de anime dan nog steeds leuk vind, dan blijf ik deze kijken, anders stop ik ermee. Meestal vallen er een paar af, maar het grootste deel blijf ik meestal het hele seizoen kijken. Alleen verschillen smaken, dus wat ik leuk vind hoeft niet te zijn wat jij leuk vindt.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:51
MatHack schreef op zondag 6 april 2025 @ 22:10:
[...]

Ik selecteer meestal de anime die mij interessant lijken van die lijst (meestal iets van 10-15 anime) en kijk dan minimaal 2 à 3 afleveringen daarvan. Als ik de anime dan nog steeds leuk vind, dan blijf ik deze kijken, anders stop ik ermee. Meestal vallen er een paar af, maar het grootste deel blijf ik meestal het hele seizoen kijken. Alleen verschillen smaken, dus wat ik leuk vind hoeft niet te zijn wat jij leuk vindt.
Doe ongeveer hetzelfde maar laat mij, deels, ook leiden door de video's van: Mother's Basement. https://www.youtube.com/@mothersbasement
Voor mij een goede bron voor een preselectie van de nieuwe Anime van het seizoen.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ErikT738 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 21:12:
Ik kom net bij Gundam Gquuuuuux vandaan. Echt heel tof om het in de bios te zien, en ik kan niet wachten op de serie! Ik raad iedereen wel aan om even een recap van de originele Gundam te kijken voordat je aan de serie begint.
Beetje laat ondertussen maar ben wel begonnen aan de serie sinds deze week alleen heb ik echt geen idee hoe ik wel die film kan kijken. Hij lijkt niet op Streamingdiensten nog? te zien namelijk. Heb ik straks de serie gezien mag ik nog beginnen aan de proloog :+

In hoeverre is die film ook nodig om het te begrijpen. Bij Witch of Mercury was het wel een stukje verdieping die het net een beetje meer flair gaf. Eerste aflevering was verder vet en prima en je snapt voldoende om aan te haken dus opzich noodzaak? Neuh.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Touchdomex schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:16:
[...]

Beetje laat ondertussen maar ben wel begonnen aan de serie sinds deze week alleen heb ik echt geen idee hoe ik wel die film kan kijken. Hij lijkt niet op Streamingdiensten nog? te zien namelijk. Heb ik straks de serie gezien mag ik nog beginnen aan de proloog :+

In hoeverre is die film ook nodig om het te begrijpen. Bij Witch of Mercury was het wel een stukje verdieping die het net een beetje meer flair gaf. Eerste aflevering was verder vet en prima en je snapt voldoende om aan te haken dus opzich noodzaak? Neuh.
De film is eigenlijk de drie eerste afleveringen, maar in een iets andere volgorde en mogelijk met wat extra materiaal. Ik denk dat je er weinig aan gaat missen als je 'm niet ziet.

Ik kan je wel aanraden de originele Gundam of een recap daarvan te kijken, want anders ben je binnenkort aardig verward.

Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen van Moonrise gekeken. Het verhaal is nog wat dun, maar het ziet er wel mooi uit allemaal (character designs zijn duidelijk van Hiromu Arakawa van FMA). Wel had iemand de Japanners uit moeten leggen dat "Bob Skyrim" misschien niet de beste naam was voor de big bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ErikT738 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:09:
[...]

De film is eigenlijk de drie eerste afleveringen, maar in een iets andere volgorde en mogelijk met wat extra materiaal. Ik denk dat je er weinig aan gaat missen als je 'm niet ziet.

Ik kan je wel aanraden de originele Gundam of een recap daarvan te kijken, want anders ben je binnenkort aardig verward.
Ik ben benieuwd want de originele Gundam ga ik niet terugkijken. Heb daarvoor teveel zaken nog staan die ook gekeken moet gaan worden 12 tot 24 afleveringen had ik nog overwogen maar dit is het dubbelen :+ Verhaal kom ik wel uit. Mocht het daarna alsnog niet goed gaan kan ik alles opnieuw kijken

Heb er bij de andere Gundams ook nooit issues mee gehad dat ik specifieke series eerst nog moet kijken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 22:49
Touchdomex schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:43:
[...]

Ik ben benieuwd want de originele Gundam ga ik niet terugkijken. Heb daarvoor teveel zaken nog staan die ook gekeken moet gaan worden 12 tot 24 afleveringen had ik nog overwogen maar dit is het dubbelen :+ Verhaal kom ik wel uit. Mocht het daarna alsnog niet goed gaan kan ik alles opnieuw kijken

Heb er bij de andere Gundams ook nooit issues mee gehad dat ik specifieke series eerst nog moet kijken.
Een tijd terug heb ik japanse gundam Wing game (in doos!) gescored voor de Super Nintendo.
Daarna besloot ik de originele 197x Gundam te kijken. Ik ben er nog niet doorheen, maar als iemand hier verstand heeft van Gundam en dat zo weet zou ik best de chronologische volgorde willen weten voor marathon in de vakantie ofzo.

Zit nu zo'n beetje elke romance/romcon te bekijken op Crunchyroll.. (naast de knallers zoals Solo Levelling, Apothecary diaries, etc).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Amdk6II schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 10:29:
[...]

Een tijd terug heb ik japanse gundam Wing game (in doos!) gescored voor de Super Nintendo.
Daarna besloot ik de originele 197x Gundam te kijken. Ik ben er nog niet doorheen, maar als iemand hier verstand heeft van Gundam en dat zo weet zou ik best de chronologische volgorde willen weten voor marathon in de vakantie ofzo.

Zit nu zo'n beetje elke romance/romcon te bekijken op Crunchyroll.. (naast de knallers zoals Solo Levelling, Apothecary diaries, etc).
Mobile Suit Gundam '79 > Gundam Zeta > Gundam ZZ > Char's Counterattack is het "main" verhaal in chronologische volgorde. Daartussen zitten nog een heleboel kortere series die zich voor de eerste serie (The Origin, bevat spoilers voor '79) of tijdens de One Year War (i.e. '79) afspelen.

Sterkte met het begin van ZZ als je het tot daar volhoudt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-05 19:45
Ik ben zelf van de week ook begonnen met 'Gundam Gquuuuuux'. Qua narratief snap ik er zelf ook nog niet al te veel van, maar ik laat het maar gewoon op me af komen. :+ Het is erg tof geanimeerd, maar dat happy joy liedje als outro had ik wel kunnen missen. :Y)

Voor de rest begonnen aan de volgende series van dit seizoen:

1. Lazarus, van - de maker van de all-time classic 'Cowby Bebop' - Shinichiro Watanabe. Ziet er nice uit en de actie is nog eens gechoreografeerd door Chad Stahelski. 8)
2. Please Put Them On, Takamine-san. :X Meer voor de grap opgezet, maar je mist er niets aan.
3. To Be Hero X, niet echt wat ik ervan had verwacht. Maar het zou op zich wel interessant kunnen worden.

Dit seizoen lijkt er niet echt veel bijzonders te zijn.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
Heel seizoen 1 van one punch man opnieuw gekeken. Wat blijft dat mooi; het verhaal, de animatie, Saitama als character en alle goofy side characters. Eindgevecht één van de vetste finales ooit met een dik satirisch smaakje.

Seizoen 2 was echt om te huilen.. op alle vlakken compleet anders. Deel 3 zal vast wel niet anders zijn aangezien dezelfde studio hem maakt.

Over DMC gesproken, dit somt het wel mooi op voor mij:

this show quickly forgets what makes DMC work which is pure badass action where demons are monsters, not misunderstood victims, and where Dante sure as hell doesn't need backup to handle the job and is the most charismatic character possible every second he's on screen

[ Voor 30% gewijzigd door jellybrah op 12-04-2025 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:47

RayNbow

Kirika <3

jellybrah schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:46:
Deel 3 zal vast wel niet anders zijn aangezien dezelfde studio hem maakt.
Je weet niet hoeveel tijd/welk budget er wordt besteed aan seizoen 3. J.C. Staff is op zich geen slechte studio.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:38
jellybrah schreef op zaterdag 12 april 2025 @ 23:46:
Heel seizoen 1 van one punch man opnieuw gekeken. Wat blijft dat mooi; het verhaal, de animatie, Saitama als character en alle goofy side characters. Eindgevecht één van de vetste finales ooit met een dik satirisch smaakje.

Seizoen 2 was echt om te huilen.. op alle vlakken compleet anders. Deel 3 zal vast wel niet anders zijn aangezien dezelfde studio hem maakt.

Over DMC gesproken, dit somt het wel mooi op voor mij:

this show quickly forgets what makes DMC work which is pure badass action where demons are monsters, not misunderstood victims, and where Dante sure as hell doesn't need backup to handle the job and is the most charismatic character possible every second he's on screen
Waar heb jij hem gekeken? Ik krijg alleen Frans of een andere taal in Crunchyrol.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ik zit nu op aflevering 6 van Moonrise, en het verhaal begint vorm te krijgen. Daarnaast is de serie gewoon fucking mooi. Het team wat de achtergronden schildert heeft echt fantastisch werk afgeleverd.

Wel jammer dat er geen enkele hype lijkt te zijn omdat Netflix 18 afleveringen in één keer heeft gedropt.

Edit - Het heeft ook een mooie instrumentale OP. Het is weer eens wat anders dan wat we normaal zien.

[ Voor 25% gewijzigd door ErikT738 op 13-04-2025 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
RayNbow schreef op zondag 13 april 2025 @ 07:31:
[...]

Je weet niet hoeveel tijd/welk budget er wordt besteed aan seizoen 3. J.C. Staff is op zich geen slechte studio.
Geldt dat zo ja? Hoe meer budget, hoe beter een product? Ik zou denken dat een studio een "minimal viable product" budget nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellybrah
utbone schreef op zondag 13 april 2025 @ 08:29:
[...]

Waar heb jij hem gekeken? Ik krijg alleen Frans of een andere taal in Crunchyrol.
Blueray😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11:56
Is iemand al begonnen met "Saikyou no Ousama, Nidome no Jinsei wa Nani wo Suru?" oftewel The beginning after the end??

De webtoon vindt ik echt gaaf. maar geen idee of ze deze goed kunnen vertalen zoals ze dat met Solo leveling hebben gedaan.

Over Sololeveling ben ik erg tevreden wat betreft manga/webtoon naar de anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:47

RayNbow

Kirika <3

jellybrah schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:22:
[...]

Geldt dat zo ja? Hoe meer budget, hoe beter een product? Ik zou denken dat een studio een "minimal viable product" budget nodig heeft.
Nee, een hoger budget is geen voldoende voorwaarde voor een beter product.

Maar je moet geen wonderen verwachten als het productieteam besluit om last-minute het tweede seizoen door J.C. Staff te laten animeren met slechts een budget van 6 maanden.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 22:49
ErikT738 schreef op zondag 13 april 2025 @ 10:08:
Ik zit nu op aflevering 6 van Moonrise, en het verhaal begint vorm te krijgen. Daarnaast is de serie gewoon fucking mooi. Het team wat de achtergronden schildert heeft echt fantastisch werk afgeleverd.

Wel jammer dat er geen enkele hype lijkt te zijn omdat Netflix 18 afleveringen in één keer heeft gedropt.

Edit - Het heeft ook een mooie instrumentale OP. Het is weer eens wat anders dan wat we normaal zien.

[YouTube: Moonrise OP by Ryo Kawasaki | Netflix Anime]
Krijgt niet een bijzonderhoog (of laag cijfer op MAL). OP ziet er mooi uit; als ik weer even tijdelijk Netflix zou nemen zou ik deze serie meepakken, scifi is nooit mis imho :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-05 14:42
Amazon Prime heeft aantal leuke anime's aan hun collectie toegevoegd; zoals spy x family, Jujutsu kaisen (seizoen 1).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 21:30

The Chosen One

Zie signature!

Attack on Titan dit (lange) weekend afgekeken. ~60 afleveringen. Pffff iemand nog een psychiater of 2 op speeddial? :p

Wat een aanrader als je een heftige show wilt. Duidelijk geen Naruto/Bleach variant waar elke paar afleveringen
spoiler:
iemand van de good guys of bad guys bewusteloos of halfdood achtergelaten
wordt.
(minimale spoiler gezien je na X afleveringen in die series dat ook wel merkt maar voor de zekerheid)

edit; ik weet dat er ook 4+2 films van zijn (4 anime, 2 life-action). Die 4 anime films zijn van wat ik begrijp gewoon de serie in (te) compacte vorm. Maar is het ook letterlijk uit de serie geknipt of zit er nog nieuwe scenes/beeld materiaal er tussen?
Ze worden al afgeraden om te kijken voor de serie, logisch ook, de serie zelf zit al niet echt fillers in dus daar een paar films van maken... gekkenwerk zou ik zeggen.

Live action films zal ik wel kijken denk ik al moeten ze matig/slecht(?) zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door The Chosen One op 15-04-2025 18:09 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Echt prachtig om in de tweede aflevering van Gundam Gquuuuuux te zien dat ze alle originele muziek en geluidseffecten hergebruiken. Char's One Year War speedrun was wel wat ingekort als je het vergelijkt met de film.

Challia Bull heeft wel een serieuze upgrade gehad in vergelijking met de originele serie. In de film dacht ik dat hij de antagonist zou worden, maar de OP impliceert toch wat anders.
Afbeeldingslocatie: https://www.crunchyroll.com/imgsrv/display/thumbnail/1200x675/catalog/crunchyroll/75d9ab1bbd53770bf86fd4280869cdcb.jpe
Afbeeldingslocatie: https://en.gundam.info/about-gundam/series-pages/gquuuuuux/glh/jp/character/2025/02/img_09_01.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:36
apollo13 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:45:
Gisteravond Ne Zha (2019) gezien.
Een leuke Anime, hoewel men zegt dat een Chinese Anime geen Anime mag heten.
Deze film heeft iets voor zowel jong als oud. Leuke humor, goede actie scenes en een goed maar voorspelbaar verhaal. Wat ook wel logisch is gezien de, gok ik, jonge doelgroep. Je moet er wel even voor gaan zitten, hij duurt namelijk 110 minuten. Misschien wat lang voor de jongste kids? Op IMDB staat geen leeftijd rating, maar ik zou zeggen 10-12 jaar. De actie is soms wat heftig voor degene onder de 10, gok ik.

De animatie is van topkwaliteit, deed mij denken aan de Pixar films.
Gek genoeg, of misschien toch niet, moest ik meer mij aandacht houden bij de subtitles dan normaal.
De Chinese taal is voor mij een onbekende. Ik kijk al een jaartje of 30 Anime, maar eigenlijk altijd in het Japans.

Trailer kan je hier zien. https://www.imdb.com/vide...10627720&ref_=tt_ov_ov_vi
Ne Zha 2 draait in sommige bioscopen. Ik ben daar met het gehele gezin geweest. M’n puber dochter van 12 vond het geweldig. Beste film ooit zei ze.
Volgende week gaan we weer.
2 is visueel spectaculairder. En qua verhaal is het ook leuk en verrassend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 20:54
Iemand toevallig al iets gezien van to be hero x?

En het lijkt een verband te hebben met to be hero, althans, de naam doet dat heel sterk vermoeden.

Zelf van beiden nog niets gezien overigens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-05 19:45
karazz schreef op woensdag 23 april 2025 @ 21:23:
Iemand toevallig al iets gezien van to be hero x?

En het lijkt een verband te hebben met to be hero, althans, de naam doet dat heel sterk vermoeden.

Zelf van beiden nog niets gezien overigens...
Yes, ik volg 'To Be Hero X'. Op zich wel tof geanimeerd, maar het verhaaltje trekt mij niet zo. Ik blijf wel gewoon doorkijken in de hoop dat het interessanter wordt.

Het is een soort van stand-alone spin-off heb ik begrepen.

Shikata ga nai.

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.