Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 12 januari 2025 @ 11:07:
Tijd voor een nieuwe aflevering van Diama :)

[Afbeelding]
Heb hem ook gezien.. maar kom jij er nou echt lekker in ?? .. van de 13 afleveringen heb ik er hooguit 2 waarvan ik denk ja ... Dit is het of best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 14:50
Millie-ano schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:22:
[...]

Heb hem ook gezien.. maar kom jij er nou echt lekker in ?? .. van de 13 afleveringen heb ik er hooguit 2 waarvan ik denk ja ... Dit is het of best leuk.
Ja leuk om te zien. Het is meer dat je telkens een week moet wachten op de volgende aflevering.

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

[...]

Ik had er andere verwachtingen bij, namelijk veel lagere verwachtingen.
Het is inderdaad wel compleet anders dan we gewend waren van Dragon Ball Z en Dragon Ball Super, maar slecht is het niet. Veel meer van een ander niveau en meer avontuur, maar om elke week weer een nieuwe aflevering te kunnen kijken is wel erg gaaf en doet me echt denken aan de tijd toen ik als kind elke week voor de tv zat. Maar ik hoop wel dat het niveau nu langzaam een stukje meer omhoog zal gaan of dat we binnenkort het vervolg op Dragon Ball Super gaan krijgen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-05 11:40
PdeBie schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 06:46:
[...]

spoiler:
Waar hij vervolgens (kijkende naar de tijdlijn) nooit meer gebruik van maakt?! Beetje vreemde keuze als je het mij vraagt. En ja, SS3 is een stamina vreter, maar juist een effectief strijder als Vegeta weet dat en zou de vijand in mum van tijd uitschakelen met SS3, net als hij in Daima deed.
spoiler:
Juist Vegeta weet hoe inefficiënt SSJ3 is; hier liep hij met SSJ2 al tegenaan in z'n gevecht tegen Cell. Dit risico zou hij niet nogmaals nemen met een versie die nog inefficiënter is (Waar Goku al problemen mee heeft).
Na Daima begint Super, en daar leert hij een efficiëntere vorm in de vorm van SSBlue.
En persoonlijk vind ik Vegeta in z'n Destroyer vorm al veel lijken op SSJ3 qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
[...]

G_Dragon schreef op zondag 12 januari 2025 @ 22:52:
[...]

Ik had er andere verwachtingen bij, namelijk veel lagere verwachtingen.
Het is inderdaad wel compleet anders dan we gewend waren van Dragon Ball Z en Dragon Ball Super, maar slecht is het niet. Veel meer van een ander niveau en meer avontuur, maar om elke week weer een nieuwe aflevering te kunnen kijken is wel erg gaaf en doet me echt denken aan de tijd toen ik als kind elke week voor de tv zat. Maar ik hoop wel dat het niveau nu langzaam een stukje meer omhoog zal gaan of dat we binnenkort het vervolg op Dragon Ball Super gaan krijgen.
Ik ben positief verrast, maar ook erg lage verwachtingen. Daima heeft qua story telling meer overeenkomsten met de Dragonball Anime en de oorspronkelijke manga dan van alleen DBZ en DB super. Veel fans kennen alleen DBZ en dan ook nog alleen de versie voor amerikaanse en europese markt volledig engels gedubt. DBZ in de japanse versie (engelse subs) heeft Goku bijv echt een ander karakter. Goku is veel egoïstischer, gewetenloos en primaire behoeftes gericht (dit zien we ook in Daima terug komen, met zijn constante behoefte om te poepen) en echt veel meer gevecht georiënteerd dan bijv hij in DBZ versie op Veronica wordt neer gezet (dan neemt hij vaak belang van beschermen anderen nog mee).

In de manga is er alleen de Dragonball manga, en is wat wij DBZ zijn gaan noemen, gewoon het stuk na de hiaat, maar is een doorlopend verhaal. maar als je net als mij jaren alleen DBZ hebt gezien, dan lijkt dragonball haast een andere serie. oorspronkelijk zou DB ook aflopen met de Freesa saga, alles bouwt op naar dat punt, en de rest is eigelijk verlenging van een steedspopulairdere manga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
korenpc schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:50:
[...]

[...]

Ik ben positief verrast, maar ook erg lage verwachtingen. Daima heeft qua story telling meer overeenkomsten met de Dragonball Anime en de oorspronkelijke manga dan van alleen DBZ en DB super. Veel fans kennen alleen DBZ en dan ook nog alleen de versie voor amerikaanse en europese markt volledig engels gedubt. DBZ in de japanse versie (engelse subs) heeft Goku bijv echt een ander karakter. Goku is veel egoïstischer, gewetenloos en primaire behoeftes gericht (dit zien we ook in Daima terug komen, met zijn constante behoefte om te poepen) en echt veel meer gevecht georiënteerd dan bijv hij in DBZ versie op Veronica wordt neer gezet (dan neemt hij vaak belang van beschermen anderen nog mee).

In de manga is er alleen de Dragonball manga, en is wat wij DBZ zijn gaan noemen, gewoon het stuk na de hiaat, maar is een doorlopend verhaal. maar als je net als mij jaren alleen DBZ hebt gezien, dan lijkt dragonball haast een andere serie. oorspronkelijk zou DB ook aflopen met de Freesa saga, alles bouwt op naar dat punt, en de rest is eigelijk verlenging van een steedspopulairdere manga.
Ik heb DB ook gekeken. Subs en Dubs, maar dat vond ik toch wel anders dan nu.
DBZ heb ik in Subs en Dubs gekeken. En Super in Subs. En alle films. en ook nog eens GT in Subs en Dubs. Maar goed, ik kijk er wellicht anders naar of had wat anders gehoopt.
Kan ook nog steeds niet wennen aan het overdreven kleurrijke gedoe met die visuals. Ik merk wel dat ik wil kijken... wat dat dan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

korenpc schreef op maandag 13 januari 2025 @ 14:50:
[...]

[...]

Ja klopt Dragon Ball Daima lijkt qua storytelling een flink stuk meer op het originele Dragon Ball, maar dat is ook gelijk de reden waarom ik elementen mis. Vind dat het niveau nog wel een stukje omhoog getild mag worden, niet telkens het kinderachtige maar iets meer zoals Dragon Ball Z en Dragon Ball Super hadden. Dit past natuurlijk niet zo goed bij die kleinere personages, waar ik me dan ook wel weer in kan vinden.

Toch hoop ik dat wanneer we wat verder in het verhaal zijn, dat het iets meer serieus word en gevechten meerdere afleveringen gaan duren + dat het er behoorlijk heftig aan toegaat. Vind dat de personages nu nog niet extreem veel moeite hoeven te doen om hun vijanden te verslaan.

Serieus? Zou Dragon Ball Z stoppen bij de Frieza saga? Als groot Dragon Ball fan heb ik dit nooit geweten, hoe wouden ze dit laten eindigen dan? Want dan vind ik dat ze het echt super tof hebben opgepakt met de Android enz.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• korenpc
G_Dragon schreef op maandag 13 januari 2025 @ 15:31:
[...]

Ja klopt Dragon Ball Daima lijkt qua storytelling een flink stuk meer op het originele Dragon Ball, maar dat is ook gelijk de reden waarom ik elementen mis. Vind dat het niveau nog wel een stukje omhoog getild mag worden, niet telkens het kinderachtige maar iets meer zoals Dragon Ball Z en Dragon Ball Super hadden. Dit past natuurlijk niet zo goed bij die kleinere personages, waar ik me dan ook wel weer in kan vinden.

Toch hoop ik dat wanneer we wat verder in het verhaal zijn, dat het iets meer serieus word en gevechten meerdere afleveringen gaan duren + dat het er behoorlijk heftig aan toegaat. Vind dat de personages nu nog niet extreem veel moeite hoeven te doen om hun vijanden te verslaan.

Serieus? Zou Dragon Ball Z stoppen bij de Frieza saga? Als groot Dragon Ball fan heb ik dit nooit geweten, hoe wouden ze dit laten eindigen dan? Want dan vind ik dat ze het echt super tof hebben opgepakt met de Android enz.
Kan ook Cell Saga zijn, maar dat is wel de eerste keer dat ze nieuwe elementen zijn gaan toevoegen die niet duidelijk in het verhaal zaten. Dat Goku een alien was, was gedurende dragonball al wel wat hintjes naar, de transformatie, zijn haar wat altijd het zelfde blijft, staart etc. Het is gedurende DB duidelijk dat Goku echt anders is dan de andere soorten op de planeet.
en alles wijst dat Goku de sterkste ooit zal verslaan. Eerst versloeg hij het Piccolo (de sterkste van de aarde), dan Vegeta, En uiteindelijk freesa. De eindes van Freesa, Cell en Buu saga, lijken ook in die zin opelkaar. met kleine verschil dat Goku, in de Buu saga niet dood ging, maar in alle eindes verlaat hij zijn leven met zíjn gezin. in de Freesa saga oppert hij zich zelf op en in de tijdsperiode leren we In de cell / android saga pas dat hij nog leeft bijv. en in de cell saga oppert goku zich zich zelf ook op. Er zijn eigelijk geen losse eindjes meer qua storytelling. De Buu saga is de meest op zich zelfstaande saga, maar qua Anime misschien wel standalone mijn favoriet.

Maar wat de cell saga wel introduceert is de quimick om niet eerder beschreven gebeurtenissen uit het verleden van grote invloed te hebben op het heden. De androids die al jaren ergens leefde en gebouwd waren maar ineens op komen dagen, de Trunx uit de toekomst en is de eerste Saga ook wie niet om de Dragonballs draait. De dragonballs zijn leidend in alle verhaal lijnen, tot de Cell saga. Cell sagalijkt sprekend qua opzet op de piccolo saga, wat weer lijkt op de Tjen saga.

Daima doet dit ook, het verhaal is tussen super en Buu, maar zijn elementen die nooit terug zijn gekomen in de super saga. Maar Daima brengt wel weer de Dragonballs in het centrum van het DBZ avontuur / verhaallijn. GT is volgens mij geen canon.

Wat betreft gevechten van meerdere afleveringen. Er zijn nog geen duidelijke hints wie de superschurk gaat worden.

[ Voor 4% gewijzigd door korenpc op 13-01-2025 17:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:35
Net vanavond de eerste 2 afleveringen gezien van: Solo leveling S2.
Heerlijke serie, ze zijn op de oude voet verder gegaan. Hele mooie Anime stijl, vette gevechten en het verhaal ontwikkeld zich verder. Ben benieuwd waar het op uit gaat komen.

P.s., The Apothecary Diaries S2, is een paar dagen geleden van start gegaan, 24 afleveringen in totaal. Ook een aanrader, heel wat anders dan Solo Leveling.

[ Voor 36% gewijzigd door apollo13 op 13-01-2025 23:32 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:57
PdeBie schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 13:44:
Afgelopen kerstvakantie begonnen aan Attack on Titan op Crunchyroll. Wat een toffe serie. Zoveel diepgang.

Ben net aangekomen bij de aflevering waarin:
spoiler:
Reiner en Berthold onthullen dat zij de Armored en Giant titan zijn
:o

Geweldig! En de soundtrack ook!
Inmiddels bij seizoen 4 aangekomen. Gaat nu over de oorsprong van alles. Heel benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen.

En van de soundtrack is ook een hele gave YouTube video:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tijd voor een nieuwe aflevering! oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qFSqsqt0ug26TsbWCLNMW8PlQu4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dgX0brD1h67sDWUUl1EDEwUS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:34

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik wil hem ook hier even delen, want ik heb iets super leuks voor mijn verjaardag gekregen afgelopen weekend! Echt ontzettend blij mee <3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kwDfCDbnKtaA4zYsb0OKsXsk_-Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qd46kxbESy7pnBbksYKrc63z.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B-z5b91-z5RffBwDjJM5CxFVJyQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yMgpPovp1DjLSBQ2CTHn4teZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:42
Vorige week heb ik G Gundam afgekeken. Ik heb deze een hele tijd ontweken omdat het lang niet zo serieus leek als een "normale" Gundam anime, maar achteraf vind ik dit één van de betere Gundam shows die ik heb gezien. En tja, als ik dan de HG kit tegen kom dan kan ik die niet laten liggen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwGnCTkNqisJNzbbPG5pDgsERZM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/rPWBfJjXSMvmSMs2ql8uYHc1.jpg?f=user_large

Ook nog een shout-out naar de Nether Gundam van Neo Holland!
Afbeeldingslocatie: https://images.saymedia-content.com/.image/t_share/MTg3OTI1NjUzMjgyMzY2NTE1/the-windmillnether-gundam-is-the-goofiest-mobile-suit-there-is.jpg

Ik ben nu begonnen aan Turn A Gundam. In de eerste afleveringen lijkt het echt alsof je per ongeluk een andere show aan hebt gezet :P

Is er dit seizoen nog iets wat de moeite waard is voor iemand die een hekel heeft aan Isekai? Momenteel volg ik alleen Dr. Stone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
PdeBie schreef op donderdag 16 januari 2025 @ 16:01:
[...]

Inmiddels bij seizoen 4 aangekomen. Gaat nu over de oorsprong van alles. Heel benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen.
Wow. Seizoen 4 is even lastig te volgen zeg. Dacht dat het enkel over de oorsprong ging, maar ineens zie je Reiner in beeld. Snapte even de tijdlijnen niet meer.

Benieuwd hoe het verder gaat, maar denk dat ik seizoen 1 t/m 3 beter vind.

(Misschien zelfs seizoen 4 even opnieuw beginnen, want schijnbaar is er een tijd sprong gemaakt van een aantal jaar. Snap er even helemaal niks meer van 8)7 )

[ Voor 14% gewijzigd door PdeBie op 20-01-2025 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-05 14:56
ErikT738 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 14:35:
Is er dit seizoen nog iets wat de moeite waard is voor iemand die een hekel heeft aan Isekai?
'Sakamoto Days' is wel grappig voor tussendoor en 'Solo Leveling' vind ik tof, al weet ik niet echt of je dat echt als isekai beschouwd?

Dit jaar zou nog wel 'Mobile Suit Gundam GQuuuuuuX' moeten uitkomen, geregisseerd door Kazuya Tsurumaki en deels geschreven door Hideaki Anno. Maar als fan zijnde ben je daar denk ik al wel van op de hoogte. :Y

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
PdeBie schreef op maandag 20 januari 2025 @ 15:42:
[...]

Wow. Seizoen 4 is even lastig te volgen zeg. Dacht dat het enkel over de oorsprong ging, maar ineens zie je Reiner in beeld. Snapte even de tijdlijnen niet meer.

Benieuwd hoe het verder gaat, maar denk dat ik seizoen 1 t/m 3 beter vind.

(Misschien zelfs seizoen 4 even opnieuw beginnen, want schijnbaar is er een tijd sprong gemaakt van een aantal jaar. Snap er even helemaal niks meer van 8)7 )
Seizoen 1 t/m 3 zijn door WIT studio gemaakt, seizoen 4 door MAPPA. Voor mij was seizoen 3 echt het hoogtepunt van de serie, staat stipt op nummer 1 in mijn Anime lijst.

Seizoen 4 kon mij helaas ook niet echt bekoren. Animaties zijn wat gewijzigd, het verhaal maakt grote sprongen en ik vond het lastiger te volgen ook. Maargoed het verhaal gaat verder dus je moet het wel afkijken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:35:
[...]

'Sakamoto Days' is wel grappig voor tussendoor en 'Solo Leveling' vind ik tof, al weet ik niet echt of je dat echt als isekai beschouwd?

Dit jaar zou nog wel 'Mobile Suit Gundam GQuuuuuuX' moeten uitkomen, geregisseerd door Kazuya Tsurumaki en deels geschreven door Hideaki Anno. Maar als fan zijnde ben je daar denk ik al wel van op de hoogte. :Y
Sakamoto days ga ik misschien nog proberen als er meer afleveringen zijn.

Op GQuuuuuuX zit ik echt te wachten ja! In Japan kan je de eerste drie afleveringen als film in de bioscoop zien, maar ik vermoed dat dit niet naar Nederland gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
ErikT738 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 17:36:
[...]

Op GQuuuuuuX zit ik echt te wachten ja! In Japan kan je de eerste drie afleveringen als film in de bioscoop zien, maar ik vermoed dat dit niet naar Nederland gaat komen.
Nee, daarvoor is de Gundam franchise in Nederland te onbekend helaas. Dingen als 'Demon Slayer' specials vertonen ze dan weer wel, omdat die vrij populair zijn.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
stin00 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:46:
[...]

Seizoen 1 t/m 3 zijn door WIT studio gemaakt, seizoen 4 door MAPPA. Voor mij was seizoen 3 echt het hoogtepunt van de serie, staat stipt op nummer 1 in mijn Anime lijst.

Seizoen 4 kon mij helaas ook niet echt bekoren. Animaties zijn wat gewijzigd, het verhaal maakt grote sprongen en ik vond het lastiger te volgen ook. Maargoed het verhaal gaat verder dus je moet het wel afkijken :7
Seizoen 3 was ijzersterk inderdaad. Deel 4 snap ik vooralsnog geen drol van. Springt van de hak op de tak en ik herken sommige karakters totaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 20 januari 2025 @ 18:16:
[...]

Nee, daarvoor is de Gundam franchise in Nederland te onbekend helaas. Dingen als 'Demon Slayer' specials vertonen ze dan weer wel, omdat die vrij populair zijn.
Ja echt balen. Gundam is tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Toshirou

Vinyl Surfer

PdeBie schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 11:57:
[...]

Ja echt balen. Gundam is tof!
En voor mij is Gundam weer zeer bekend maar Demon Slayer had ik tot op kort nooit van gehoord (niet bewust, wel eens hier en daar artwork voorbij zien komen) 8)7

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Door al dat gepraat over Gundam heb ik weer zin gekregen om één van de series te checken. Dus gisteravond begonnen met 'Iron-Blooded Orphans', die stond al langer op mijn lijstje om te kijken. Bovendien zou het een stand-alone serie moeten zijn die je makkelijk zou kunnen volgen zonder enige voorkennis.

De eerste paar afleveringen beginnen gelijk goed en schuwen het geweld zeker niet. Daarbovenop is die theme echt awesome. :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0ssL75G.png

Shikata ga nai.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:50
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:45:
Door al dat gepraat over Gundam heb ik weer zin gekregen om één van de series te checken. Dus gisteravond begonnen met 'Iron-Blooded Orphans', die stond al langer op mijn lijstje om te kijken. Bovendien zou het een stand-alone serie moeten zijn die je makkelijk zou kunnen volgen zonder enige voorkennis.

De eerste paar afleveringen beginnen gelijk goed en schuwen het geweld zeker niet. Daarbovenop is die theme echt awesome. :*)

[Afbeelding]
SEED en Wing geven mij heel erg veel nostalgie, en persoonlijk vind ik die beiden geweldig. Maar dat is ook wel weer grappig om te bedenken dat oudere mensen vaak de OG Gundams leuker vinden, maar dat komt vooral door de nostalgie die onze hersenen aan series plakken!

Enfin, Iron-Blooded Orphans en ook 00 zjin wat mij betreft geweldig. Ik moet ook zeggen dat Full Metal Panic ook echt een aanrader is.

Mochten mensen nog wat meer obscure mecha die ik zelf waard vind om te kijken, laat maar weten.

Zelf ben ik nu Dan Dan Dan aan het kijken (moet nog beetje inkomen) en ik bebn 's avonds de Blu-rays van Legend of Arslan (ik vind het belangrijk om sector ook een beetje monitair te steunen) aan het kijken.

Zelf heel veel plezier gehad van Arifureta. En natuurlijk Solo Levelling elke zaterdag als die uitkomt, ben ik (met mijn vriendin (!) :+ ) aan het kijken.

Tevens kijk ik ook nog Shangri-La Frontier en Rurouni Kenshin (2024). Ik haal mijn geld bij Crunchy er wel uit. O+

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Toshirou

Vinyl Surfer

Dan zou ik ook eens beginnen aan Tengen Toppa Gurren Lagann. Die serie is chaotisch maar zo over-the-top dat het gewoon leuk is.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• korenpc
Toshirou schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 15:56:
[...]

En voor mij is Gundam weer zeer bekend maar Demon Slayer had ik tot op kort nooit van gehoord (niet bewust, wel eens hier en daar artwork voorbij zien komen) 8)7
Ik ben vorige week begonnen met Demon slayer, en hij bevalt me goed. Was er wel eens eerder aanbegonnen, maar na 5 afleveringen telkens afgehaakt en nu seizoen 1 bijna voltooid.

Prima action shounen met laagje van originele een setting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 17:45:

[Afbeelding]
Raise your flag! IBO Ben ik ooit mee begonnen. Ik vond het vooral tof hoe er met de mobile suits wordt omgegaan (er wordt niet na elk gevecht op de reset-knop gedrukt om magisch alle schade te laten verdwijnen, en verslagen mobile suits worden gewoon ingenomen voor reserveonderdelen en dergelijke).
Ecological schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:15:
Mochten mensen nog wat meer obscure mecha die ik zelf waard vind om te kijken, laat maar weten.

Zelf ben ik nu Dan Dan Dan aan het kijken (moet nog beetje inkomen) en ik bebn 's avonds de Blu-rays van Legend of Arslan (ik vind het belangrijk om sector ook een beetje monitair te steunen) aan het kijken.
Wat is obscuur? Ik heb zelf erg genoten van Bravern vorig jaar, maar dat is wel echt een super-robot show en niet "realistisch" zoals de meeste Gundam series. Gunbuster en Diebuster hoor je tegenwoordig weinig meer over, maar geen idee of dat nu als obscuur telt.

Arslan is ook erg goed ja! Ik kreeg wel ergens het gevoel dat deze serie ook een (oude) Fire Emblem game had kunnen zijn, maar dat is in mijn ogen enkel positief. Wel jammer dat het geen echt einde heeft (er is een tweede seizoen, maar dat werkt af van de manga die nog loopt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
stin00 schreef op maandag 20 januari 2025 @ 16:46:
[...]

Maargoed het verhaal gaat verder dus je moet het wel afkijken :7
Inmiddels aangekomen bij aflevering 67. Begint nu toch wel weer tof te worden :7

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ErikT738
Ik ben nu halverwege Turn-A Gundam en ik begrijp echt niet waarom deze serie bijna nergens wordt besproken. Wellicht is het omdat de mobile suits er minder "cool" uit zien of omdat de setting zo afwijkt van wat we van Gundam gewend zijn?

In deze serie heeft de natuur op aarde zich na een allesvernietigende oorlog weer hersteld en hebben de overlevende mensen zich weer op weten te werken tot een beschaving met technologie vergelijkbaar met die in de eerste wereldoorlog. Het "Moonrace", een technologisch ontwikkelde beschaving die de oorlog hebben overleefd door naar de maan te migreren, heeft dit echter ook gezien en is nu van plan en masse naar de aarde terug te keren. Met gebruik van hun mobile suits verwachten ze dat niemand hen tegen zou kunnen houden. Gelukkig weten de Aardlingen een reliek uit de oorlog te ontaarden waarmee ze terug kunnen vechten, de zogenaamde "White Doll"...

Wat ik vooral mooi vindt is dat vrijwel niemand zich cartoonesque "kwaadaardig" gedraagt. Vrijwel al het conflict in de serie komt voort uit dwazen en mensen die gewoon doen wat er van ze wordt verwacht. De Aardse militie valt logischerwijs het binnenvallende Moonrace aan, het Moonrace "verdedigt" zich logischerwijs met hun buitenproportioneel sterke wapens en de hoofdpersonen zijn vooral continu bezig om het conflict te de-escaleren. Dat, de originele setting en de artstyle die doet denken aan "World Masterpiece Theater" (in Nederland o.a. bekend van De Avonturen van Tom Sawyer en De Familie Robinson) maken dit wat mij betreft een prachtige unieke serie die ik iedereen aan zou raden.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WgIDCaK.jpg

Misschien is het einde wel crap overigens, zo ver ben ik nog niet. Tot nu toe bevalt hij me in ieder geval meer dan Z, ZZ, Wing, 00 en Seed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Ecological schreef op dinsdag 21 januari 2025 @ 18:15:
[...]

SEED en Wing geven mij heel erg veel nostalgie, en persoonlijk vind ik die beiden geweldig. Maar dat is ook wel weer grappig om te bedenken dat oudere mensen vaak de OG Gundams leuker vinden, maar dat komt vooral door de nostalgie die onze hersenen aan series plakken!

Enfin, Iron-Blooded Orphans en ook 00 zjin wat mij betreft geweldig. Ik moet ook zeggen dat Full Metal Panic ook echt een aanrader is.

Met 'Wing' bedoel je 'Mobile Suit Gundam Wing'? Het is voor mij soms wat verwarrend, omdat elke titel volgens mij met Gundam Wing begint gevolgd door de subtitel. Dat is in ieder geval de eerste serie die ik van de Gundam franchise heb gezien. Het werd destijds nog dagelijks uitgezonden op Yorin in zo een anime blok. Toffe tijden waren dat. :*)

Naar '00' ben ik ook benieuwd. Ook een stand-alone serie dacht ik. 'Full Metal Panic!' ben ik vaker tegengekomen als aanrader, die ga ik zeker checken.

Qua obscure mecha anime ken ik er niet veel. Heb je '86' al gezien? Toen ik met 'Iron-Blooded Orphans' begon moest ik gelijk aan die serie denken.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:40
Na mijn scheiding toch weer begonnen aan Crunchyroll. Na bijna 10 jaar te worden uitgelachen erom en er niks mee te hebben gedaan voelt het toch weer goed. Ben nu bezig met:

My Dress Up Darling
Solo Leveling
Overlord

ik ga weer opnieuw kijken uit mijn jeugd;

3x3 Eyes (even zoeken waar)
Chobits
Elfen Lied
Record of Lodoss Wars
Serial Experiments

En weer bezig met Gunpla uiteraard!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 22:49
My Dress up Darling is idd leuk om te kijken.
Ben ook al een tijdje bezig met de manga, omdat er maar een deel geanimeerd is.

Solo Leveling is ook erg vermakelijk, goede actie.
Have fun!
corset schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 13:41:
Na mijn scheiding toch weer begonnen aan Crunchyroll. Na bijna 10 jaar te worden uitgelachen erom en er niks mee te hebben gedaan voelt het toch weer goed. Ben nu bezig met:

My Dress Up Darling
Solo Leveling
Overlord

ik ga weer opnieuw kijken uit mijn jeugd;

3x3 Eyes (even zoeken waar)
Chobits
Elfen Lied
Record of Lodoss Wars
Serial Experiments

En weer bezig met Gunpla uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Millie-ano schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 11:31:
Maar nu ook weer met de nieuwe character deze uitstraling heeft niet wat je van een
spoiler:
nieuwe koning van de onderwereld ipv Dabura
zal die waarschijnlijk niet de échte villain zijn of weer tig transformaties hebben (hopelijk niet zo slecht als cell max) ..
spoiler:
.. nja zit er niet ver naast ?? Ietjes beter dan cell max zo op het eerst 'oog'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
En dat was Attack On Titan. Alle afleveringen nu gezien. Wauw! Wat een toffe serie.

Een van de beste die ik heb gezien denk ik.

Enige wat ik nog niet begrijp is:
spoiler:
wat was die centipede nu op het einde? Was dat een belichaming van Ymir? Of het oorspronkelijke wezen wat onderin die boom zat en van Ymir die titan maakte?

Afijn, het is een serie waar je je kop bij moet houden, maar als dat lukt…. Wauw!

——-

Als iemand nog tips heeft voor series van soortgelijke kwaliteit….

[ Voor 8% gewijzigd door PdeBie op 04-02-2025 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34
PdeBie schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:22:
Enige wat ik nog niet begrijp is:
spoiler:
wat was die centipede nu op het einde? Was dat een belichaming van Ymir? Of het oorspronkelijke wezen wat onderin die boom zat en van Ymir die titan maakte?
Je bedoeld de Founding Titan?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Nee.

spoiler:
Als van Eren, in de door jouw getoonde vorm, het titan hoofd wordt opgeblazen verschijnt er een soort slijmerige centipede/duizendpoot. Dat ding.

Maar met behulp van jouw link heb ik hem gevonden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 20:30

westergas

rikkie_pc

PdeBie schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 20:22:

Afijn, het is een serie waar je je kop bij moet houden, maar als dat lukt…. Wauw!

——-
Dat was voor mij het probleem. Er zat zo veel tijd tussen de seizoenen, en ik heb niet genoeg tijd om iedere keer een hele zooi terug te kijken. Wel recaps gedaan uiteraard maar dat is toch niet helemaal het zelfde. Ik was hem dus op het einde even kwijt helaas.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Nog maar 4 afleveringen van Dragon Ball Daima te gaan, wat gaat dat toch ontzettend snel. Vond het toen bij Dragon Ball Super ook al veel te snel gaan :p

Hopelijk komen ze snel met de aankondiging dat ze verdergaan met Dragon Ball Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:54

D4NG3R

kiwi

:)

Over Dragon Ball gesproken, DBZ Kai maar eens opgezet. Inmiddels halverwege de Frieza saga, man wat ben ik een hoop vergeten van deze serie.

Het voelt daardoor wel een stuk minder als een rewatch, op een positieve manier. :Y)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:51:
Nog maar 4 afleveringen van Dragon Ball Daima te gaan, wat gaat dat toch ontzettend snel. Vond het toen bij Dragon Ball Super ook al veel te snel gaan :p

Hopelijk komen ze snel met de aankondiging dat ze verdergaan met Dragon Ball Super!
Nou... 20 vs 131 afleveringen is wel aardig verschil met snel. En dan zaten er bij super ook nog eens de nodige pauze periodes tussen.

Ik kan even niet zo snel vinden waarom er maar 20 afleveringen van Daima worden gemaakt. Was dit puur een tribute voor Toriyama? Hoop losse eindjes die ze in 4 afleveringen moeten proppen. Ondanks dat ik vanaf het begin al wat sceptisch was, gaat er een hoop potentieel verloren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ErikT738
Ik heb nu de laatste aflevering van Turn-A Gundam gezien en ik kan met recht zeggen dat dit één van de betere Gundam series is (voor zover ik ze heb gezien). Gundam heeft nog wel eens moeite met het maken van een goed einde, maar Turn-A krijgt dat zeker voor elkaar. Wat mij betreft doen alleen het origineel uit '79 en misschien G-Gundam het beter. Daarnaast is Loran ook één van de beter geschreven hoofdpersonen. Ik kan deze serie aan iedereen die ook maar iets met mecha of een WW1 aesthetic heeft aanraden.
spoiler: Turn-A einde
Ik ga voor het einde wel even uit van de "headcanon" dat Loran terug gaat naar Sochie zodra hij zijn laatste taak voor Diana heeft volbracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Millie-ano schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:02:
[...]

Nou... 20 vs 131 afleveringen is wel aardig verschil met snel. En dan zaten er bij super ook nog eens de nodige pauze periodes tussen.

Ik kan even niet zo snel vinden waarom er maar 20 afleveringen van Daima worden gemaakt. Was dit puur een tribute voor Toriyama? Hoop losse eindjes die ze in 4 afleveringen moeten proppen. Ondanks dat ik vanaf het begin al wat sceptisch was, gaat er een hoop potentieel verloren.
Toch gaat het gevoelsmatig best snel voorbij O-)
In aantallen verschilt het inderdaad nog wel flink en ik heb werkelijk geen idee waarom er zo weinig van worden gemaakt, misschien dat er nog wel een tweede seizoen gaat komen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
westergas schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 08:32:
[...]

Dat was voor mij het probleem. Er zat zo veel tijd tussen de seizoenen, en ik heb niet genoeg tijd om iedere keer een hele zooi terug te kijken. Wel recaps gedaan uiteraard maar dat is toch niet helemaal het zelfde. Ik was hem dus op het einde even kwijt helaas.
Nu staan ze allemaal op Crunchyroll, dus nu zou je het in een stuk door kunnen kijken. Heb ik nu wel gedaan. In een paar weken alle afleveringen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

PdeBie schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 09:58:
[...]

Nu staan ze allemaal op Crunchyroll, dus nu zou je het in een stuk door kunnen kijken. Heb ik nu wel gedaan. In een paar weken alle afleveringen gezien.
Dat zou nu kunnen inderdaad maar ik ben een kijker vanaf het eerste uur ;)
Dit probleem heb ik bij meerdere series trouwens maar hier was het wat nadrukkelijker door de aard van het verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De nieuwste aflevering van Dragon Ball Daima heeft er gewoon voor gezorgd dat de servers van Crunchyroll zijn gecrasht lol :p

Mag ook wel na z'n prachtige aflevering!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v07r50FsHdIa2EMqvCrqHd5BU8g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jWTS2GQ6G7xzPlm27qRjAtoT.jpg?f=fotoalbum_large

This is a sign of his future....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPYUm6dJ7g3UYkmi-8zKe9aDMJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sBz7vf8Fv7qULIb5mfUOclPH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2025 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
G_Dragon schreef op zaterdag 15 februari 2025 @ 20:34:
De nieuwste aflevering van Dragon Ball Daima heeft er gewoon voor gezorgd dat de servers van Crunchyroll zijn gecrasht lol :p

Mag ook wel na z'n prachtige aflevering!

spoiler:
[Afbeelding]

This is a sign of his future....

[Afbeelding]
Ik begin een beetje Daima beu te worden merk ik.
Teveel flauwe (kinderachtige) humor. Ik mis de stijl van DBZ heel erg merk ik.

Bijvoorbeeld:
spoiler:
Hoe dat irritante dikke gastje zijn riem weg geeft voor een stomme hoed met daarin toevallig het 3e oog waardoor de "eindbaas" zijn superkrachten in de schoot geworpen krijgt. Kom op zeg.... te makkelijk.

Of hoe die twee nieuwe Majin Buu's (Duu en ....?) zijn. Majin Buu was een echte vijand. Die was knettergek en vocht als een monster. Deze twee Majin's zijn er totaal niet mee te vergelijken.

Ik ga de serie wel afkijken, want ben al zo ver gekomen. Maar memorabel is het allemaal niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
PdeBie schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:19:
[...]

Bijvoorbeeld:
spoiler:
Hoe dat irritante dikke gastje zijn riem weg geeft voor een stomme hoed met daarin toevallig het 3e oog waardoor de "eindbaas" zijn superkrachten in de schoot geworpen krijgt. Kom op zeg.... te makkelijk.

Of hoe die twee nieuwe Majin Buu's (Duu en ....?) zijn. Majin Buu was een echte vijand. Die was knettergek en vocht als een monster. Deze twee Majin's zijn er totaal niet mee te vergelijken.

Ik ga de serie wel afkijken, want ben al zo ver gekomen. Maar memorabel is het allemaal niet voor mij.
Ik snap je volledig en ervaar hetzelfde.
Nu is het wel zo dat de orginele Dragonball (dus voor Z) ook wel dat schijtlollige had.
Het wordt nu inmiddels ook afgeraffeld .. het einde wordt nog in 3 afleveringen gepropt en that's it. Dus ja. Die 3x 22 minuten zing ik wel uit idd.

Ik vind ook nog steeds de kleuren en animaties allemaal te flitsend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

PdeBie schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:19:
[...]

Bijvoorbeeld:
spoiler:

Precies dezelfde mening hier hoor, ondanks ik bij de vorige aflevering wel echt van de bank omhoog sprong door de verrassende transformatie. Het kan gewoon niet op tegen het niveau van Dragon Ball Z of Dragon Ball Super wanneer de gevechten net lijken te beginnen, houden ze ook vrij direct weer op. En dan dat kinderlijke helpt ook zeker niet mee!

spoiler:
- Ja dat stuk met Hybis en het weggeven van dat oog was gewoon heel slecht gedaan, helemaal omdat ze daarmee wel heel makkelijk een nieuwe vijand krijgen.

- Majin Kuu & Majin Duu zijn echt ver van wat ik had gehoopt, want toen ik in de gaten kreeg dat ze met bronmateriaal van Majin Buu gingen werken was ik op zich wel heel nieuwschierig. Maar wat ze ervan gemaakt hebben is echt ver van goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@Millie-ano DBZ had zeker ook humor. Denk bijvoorbeeld aan het stuk waarin Gohan met Goten gaat trainen en Goten vraagt of hij ook "super mag gaan", gevolgt door het stukje stenen gooien. Maar daar tegenover staan ook scenes waarbij Gohan bijvoorbeeld wordt aangevallen door die twee Majin aanhangers op het toernooi en niemand ingrijpt. Dat zijn hele serieuze stukken. Of de transformatie van Kid Gohan naar SS2 en het eindgevecht tussen Kid Gohan en Cell. Dat is puntje van je stoel materiaal!

Dat mis ik compleet in Daima. Het lijkt wel of het met slechte grappen aan elkaar geknoopt word.

[ Voor 14% gewijzigd door PdeBie op 18-02-2025 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Deze shot is wel echt tof :D

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yo1S1jqe9IoGOrg8C4qV9Xccv6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z917N96NGLxGIc16adWaFxNe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Ja, de animatie is wel tof (niet zo mooi als de stijl van DBZ vind ik persoonlijk, maar soit). Alleen qua verhaal is het allemaal maar mêh. :P

• ErikT738
The fuck... Gundam Seed Freedom staat op Netflix, maar enkel met Engelstalige audio?! Dan niet joh.

• Millie-ano
  • Niet online
ErikT738 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 20:06:
The fuck... Gundam Seed Freedom staat op Netflix, maar enkel met Engelstalige audio?! Dan niet joh.
Kijkt ondanks dat prima weg hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wat weer een top aflevering van Dragonball Daima pff.. het begint eindelijk een beetje van hoog niveau te worden, jammer dat de serie er bijna mee stopt.. want het niveau van de afgelopen twee afleveringen mogen ze wel langer aanhouden!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DfPTYTM7fI6QP7wuLEzz137JP8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YW4RORUMF8o3MMEchzE7HEzh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-tzd-FvnqaMFbbUkiPb8KBBZHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DZMUMIpAXw2CVHlfVyh9qfsG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TSbTJqqRBpNHVO-MWsQNBBbrF0I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rVGbmPXiA2P16gqyRFNfgJ01.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bx_Qu31aJqeBvnGJNuCrBtUdLd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTXjIlz18KVtdW9VoMbToiFo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:54:
Wat weer een top aflevering van Dragonball Daima pff.. het begint eindelijk een beetje van hoog niveau te worden, jammer dat de serie er bijna mee stopt.. want het niveau van de afgelopen twee afleveringen mogen ze wel langer aanhouden!

spoiler:
ik moet hem nog kijken. Mar n.a.v jouw post kan ik niets anders dan concluderen dat ssj4 Gogeta terugkomt middels de fusion bugs in goku zijn bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 23:54:

Ja dit was een vette aflevering. Hele gave getekende shots en mat gekleurd die voor mij de oude vibe terug bracht. Zeker bij vegeta, iets minder bij Goku. Bij Goku had het nog net een tandje minder flashy gemogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wow! Zo gaaf om te zien dat DragonBall door Daima weer zo hoog in de rankings staat :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wryC_W9h5OqUhv7J5qRrs5HsoxE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSdBCtWiDNY9Ux6KEAYBSGlR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ik ga van de week onderstaande eens bekijken. Las van de week dat deel 2 net is uit. De trailer van deel 1 maakte mij nieuwsgierig.
IMDB: Nezha: Mo tong jiang shi (2019)

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vrEEE-D3OCSGYon2Ccpx392VQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vaCZ47QGdguV8sr1TCer7jc6.jpg?f=fotoalbum_large

Legend we still miss you...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:40
apollo13 schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 22:43:
Ik ga van de week onderstaande eens bekijken. Las van de week dat deel 2 net is uit. De trailer van deel 1 maakte mij nieuwsgierig.
IMDB: Nezha: Mo tong jiang shi (2019)
Toevallig dezelfde route bewandeld. Twee weken terug de film met de kinderen gekeken. Een heel vermakelijke film moet ik zeggen, niet iets wat er echt uit springt verder.

Wel benieuwd naar deel twee overigens. 🙂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 22:00:
Wow! Zo gaaf om te zien dat DragonBall door Daima weer zo hoog in de rankings staat :)

[Afbeelding]
De laatste aflevering!! Ik vond hem!!

spoiler:
:/ :| :O -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Millie-ano schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:29:
[...]

spoiler:
Mja. Eens. De hele serie voelt zo aan helaas.

Enige wat ik wel tof vond deze aflevering was:
spoiler:
de kameha-wave die massaal door alle werelden heen sloeg

Maar hoe de “eindbaas” uiteindelijk verslagen werd. :F
Er moest gewoon weer humor toegevoegd worden, alleen was het niet grappig.

Naja. We hebben de serie afgekeken. Nu weer terug naar DBZ Kai. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
PdeBie schreef op maandag 3 maart 2025 @ 12:47:
[...]

Mja. Eens. De hele serie voelt zo aan helaas.

Enige wat ik wel tof vond deze aflevering was:
spoiler:
de kameha-wave die massaal door alle werelden heen sloeg

Maar hoe de “eindbaas” uiteindelijk verslagen werd. :F
Er moest gewoon weer humor toegevoegd worden, alleen was het niet grappig.

Naja. We hebben de serie afgekeken. Nu weer terug naar DBZ Kai. :+
Ik vond dit shot wel gaaf
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2025/02/dragon-ball-daima-super-saiyan-4-goku-kamehameha.jpg?q=49&fit=crop&w=825&dpr=2

deed mij beetje denken aan;
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://static1.srcdn.com/wordpress/wp-content/uploads/2025/02/dragon-ball-goku-gohan-kamehameha.jpg

Maar het had in mijn ogen gewoon anders mogen/kunnen/moeten eindigen. Idd met die
spoiler:
kamehameha
moeten eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08
Net ook DB Daima uit gekeken, beetje de greatest hits of Goku in samenvating.
met een Classic DB plot of GT plot eigenlijks.

Tenminste alle Goku Highlights waren wel DBZ hoogte punten.
Zelfs de artstyle is terug gegaan naar die tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Millie-ano schreef op maandag 3 maart 2025 @ 11:29:
[...]

spoiler:
Ik vond hem wel vet, dat hele laaste gevecht was heerlijk om te zien. Maar zoals ik wel al eerder aangaf vind ik Daima niet van het niveau wat we gewend zijn bij Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT en Dragon Ball Super :D...

Hier nog wat van mijn favoriete shots uit Dragon Ball Daima;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_94DYfdlmqcXja-_3s5s1OSGsuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/beECXvhcnBiOzED1wHhDjmly.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dy79i0G5k4hIn34A86XBIXFug5I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWELG8uzK5qpvsxZ1nLLRGH0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4hotUIMbrYykSB-HEUcwkSYJHoA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pslwEkaCI04vZ2kYKTnwVICE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xvE7fY9ESbsAs8NEXasjoFXoRjI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5Y3qHYLfzUlBBtecb2q1s2i.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQ2xNBJGN_A7kjTYYMNr8gLdsrw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v0Hst63noxB92YfLz2QknIV6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wz6pCHzc4qIL6P3gju2WDJ-YHmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNfKFI0BkvLJAzByH07ezWZU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-iAbkNZl2FhKWu0ovf9cd4PYr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L6QztDU9XI84g2qzgBYdVEnX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vG8oNV3Edf9OuRufKvYvPPV4M4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AdnxaG8ovYtz02IEMzRpc8a2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFLMSGAe_MmZCAN-LCr74sojeDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5I6i0M17PiJrOlZqfniRe6xf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IaevtM24XGil2W0pruWwFB088gU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/92YGrjMQh65uqJCRn097sD2V.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bS3czzdADEQR3JHOmNTJEwQhciA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8FVFzSL1EQuDVFo1h6kZRTm4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCgnsbeJUcooKWuEO0O80APRs7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iQUS8iHLl6rnJrcDJofc0VHi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Voor de liefhebbers: tegen alle verwachtingen in komt Gundam Gquuuuuux in Nederland in de bios bij Kinepolis! Ik heb mijn kaartje voor Hoofddorp gelijk gekocht!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 22:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZBhH7SmQErcLpHTH8ImJKywkVIg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uEdYwEcCPLdFPNErqCVAGUIV.jpg?f=fotoalbum_large

Peak anime heeft een datum: seizoen 2 start in januari 2026 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
JackAvery schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:47:
[Afbeelding]

Peak anime heeft een datum: seizoen 2 start in januari 2026 :)
Goed nieuws en ook slecht... nog bijna een jaar wachten :'(
Voor wie de eerste serie nog niet heeft gezien, doen!

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:21
apollo13 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:15:
[...]

Goed nieuws en ook slecht... nog bijna een jaar wachten :'(
Voor wie de eerste serie nog niet heeft gezien, doen!
Wat je eigenlijk zegt, als je niet een jaar wil wachten tussen de 2 seizoenen dan moet je nog een jaar wachten om ermee te beginnen. Duidelijk! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

ikbenerniet schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:32:
[...]

Wat je eigenlijk zegt, als je niet een jaar wil wachten tussen de 2 seizoenen dan moet je nog een jaar wachten om ermee te beginnen. Duidelijk! :)
Ik ben S01 nog een keer aan het kijken. Nog net zo goed als de eerste keer! En nu vallen weer andere kleine details op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 22:35
ikbenerniet schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:32:
[...]

Als je nu elke week één aflevering kijkt, moet je nog maar drie maanden wachten 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kijk heel sporadisch Anime de laatste 10 jaar omdat ik niet zo veel tijd meer heb.en ik "echte" series verkies boven Anime :P

Maar ben nu toch eindelijk begonnen aan Solo leveling wat ik heel vet vind.
Voor mij persoonlijk nu de leukste anime's als ze isekai of isekai achtig zijn.

Vroeger uiteraard dragonball volledig gekeken en nu zie ik jullie over Dragonball Daima praten.
Is dat iets nieuws of een soort remake?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:30:

Vroeger uiteraard dragonball volledig gekeken en nu zie ik jullie over Dragonball Daima praten.
Is dat iets nieuws of een soort remake?
bocht .. ;)

Nee, 20 afleveringen is prima te bekijken als homage aan Akira Toriyama.
Het is in mijn ogen een soort alternatieve tijdlijn na de buu-saga, het gebeurt voor Dragon Ball Super iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Millie-ano schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:46:
[...]

bocht .. ;)

Nee, 20 afleveringen is prima te bekijken als homage aan Akira Toriyama.
Het is in mijn ogen een soort alternatieve tijdlijn na de buu-saga, het gebeurt voor Dragon Ball Super iig.
Nice, weet wat ik komende paar avonden ga kijken :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:01:
[...]

Nice, weet wat ik komende paar avonden ga kijken :P
Ja. Let wel: Je moet er van houden. Na DBZ was dit niet mijn kopje thee. Ik heb het gekeken uit nostalgie.
Super vond ik zeker in de beginfase ook stukken minder vanwege de art-style. Om nog maar te zwijgen over de laatste film Super Super Hero... :X

Ik merk dat ik oud wordt en die nieuwe technieken minder waardeer dan vroeger. Ik waardeer een bepaalde look van de oude animatie/anime films van vroeger. Het matte en puur getekende. Minder 3D/Flashy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:04

fub

Millie-ano schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:21:
Ik merk dat ik oud wordt en die nieuwe technieken minder waardeer dan vroeger. Ik waardeer een bepaalde look van de oude animatie/anime films van vroeger. Het matte en puur getekende. Minder 3D/Flashy.
Ik ben Escaflowne terug aan het kijken, een serie uit 1996. Het is zo... anders... dan wat er tegenwoordig wordt gemaakt (alhoewel het technisch gezien wel een isekai is). De tekenstijl is anders, inderdaad -- maar het grootste verschil is de hele productie. Dit is een serie van 26 afleveringen, en ze nemen de tijd om allerlei avontuurlijke details te laten zien. Er is veel aandacht besteed aan alle designs (elk land dat aangedaan wordt heeft zijn eigen 'stijl'), en er is ook gewoon een ordentelijke soundtrack waarbij bepaalde nummers samen gaan met bepaalde gebeurtenissen.
Heel interessant om terug te kijken, en na zo'n aflevering te bedenken dat het tegenwoordig in 12 afleveringen zou worden geperst en dat die aflevering van net geschrapt zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
G_Dragon schreef op maandag 3 maart 2025 @ 23:12:
[...]

Ik vond hem wel vet, dat hele laaste gevecht was heerlijk om te zien. Maar zoals ik wel al eerder aangaf vind ik Daima niet van het niveau wat we gewend zijn bij Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT en Dragon Ball Super :D...

Hier nog wat van mijn favoriete shots uit Dragon Ball Daima;

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nummer #2 is wel een leuke wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
fub schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:23:
[...]

Ik ben Escaflowne terug aan het kijken, een serie uit 1996. Het is zo... anders... dan wat er tegenwoordig wordt gemaakt (alhoewel het technisch gezien wel een isekai is). De tekenstijl is anders, inderdaad -- maar het grootste verschil is de hele productie. Dit is een serie van 26 afleveringen, en ze nemen de tijd om allerlei avontuurlijke details te laten zien. Er is veel aandacht besteed aan alle designs (elk land dat aangedaan wordt heeft zijn eigen 'stijl'), en er is ook gewoon een ordentelijke soundtrack waarbij bepaalde nummers samen gaan met bepaalde gebeurtenissen.
Heel interessant om terug te kijken, en na zo'n aflevering te bedenken dat het tegenwoordig in 12 afleveringen zou worden geperst en dat die aflevering van net geschrapt zou worden.
Nu ben ik niet zo van 'filler'.. dus als iets in 16 afleveringen kan ipv 24 om de vaart erin te houden snap ik het. Niet zoals bij DBZ. .. 5 minuten verspreiden over 7 afleveringen met een spirit bomb in je hand haha.

Maar ik snap je punt. En filler episodes zijn zeker voor jong talent een manier om hun kwaliteiten te tonen. Maar ik kijk idd soms met weemoed terug naar de jaren 80-90 soms early 00 anime. Mecha, shounen, prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@Millie-ano Naruto en Shipuden barst ook van de fillers, maar een aantal daarvan voegen ook daadwerkelijk wat toe aan achtergrond verhaal. Dan vind ik fillers juist wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 22:46:
@Millie-ano Naruto en Shipuden barst ook van de fillers, maar een aantal daarvan voegen ook daadwerkelijk wat toe aan achtergrond verhaal. Dan vind ik fillers juist wel fijn.
Dan is het niet echt een filler ;) ... Maar als Goku een rijbewijs moet halen met piccolo... Ja het is grappig. Maar come on... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ja dat soort afleveringen heb ik ook een broertje dood aan.

Maar bij Naruto waren het soms wel degelijk fillers, omdat ze voorliepen op de manga. Dan bedachten ze wat side missies voor team 7 waar vervolgens ook wat interessante materie uit voortkwam over de geschiedenis van hoe de wereld is geworden zoals hij toen was. Of over waarom Kakashi die boekjes leest enzo :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cDJ9O1nv6jTLTRbjCjTTSu21iIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7fY4BRLJTCA9kkwAvvsPB0fn.jpg?f=fotoalbum_large
Jammer dat afgelopen is, was namelijk wel leuk om elke week ergens naar uit te kijken. Even weer zoals vroeger met Dragon Ball Z, mooie herinneringen!

Hopelijk gaan ze snel verder met Dragon Ball Super, dat duurt nu ook al lang genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:04

fub

Millie-ano schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 21:56:
[...]
Nu ben ik niet zo van 'filler'.. dus als iets in 16 afleveringen kan ipv 24 om de vaart erin te houden snap ik het. Niet zoals bij DBZ. .. 5 minuten verspreiden over 7 afleveringen met een spirit bomb in je hand haha.
Escaflowne heeft geen filler episodes. Maar ik verwacht dat nu bepaalde plot-lijnen die bedoeld zijn voor karakter-ontwikkeling, gewoon weggelaten zouden worden. Dat zou een hoop van de charme van de serie wegnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
Ik kom net bij Gundam Gquuuuuux vandaan. Echt heel tof om het in de bios te zien, en ik kan niet wachten op de serie! Ik raad iedereen wel aan om even een recap van de originele Gundam te kijken voordat je aan de serie begint.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:47
Ricmaniac schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 10:30:
Maar ben nu toch eindelijk begonnen aan Solo leveling wat ik heel vet vind.
Meh, deze aflevering voelde wel een beetje aan als een filler.. ik kijk uit naar volgende week, al moet ik toegeven dat het gevecht laatst tegen die vorige ork baas baas wel 'snel' over was. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-04 14:25
Heeft iemand een idee hoe importeurs prijzen berekenen en of de prijzen dalen na jaren ? ik heb verschillende verkopers op Bol. com, Amazon, Zavi etc. gevraagd maar iedereen zegt dat hun systeem de prijzen bepaald zonder verdere reden en dat wachten op prijsdalingen mogelijk geen zin heeft maar ik vindt het bizar het ene seizoen 30€ of 35€ en het andere 45€ of 60€ terwijl het dezelfde kwaliteit is en dezelfde minuten.. Crunchy Roll enz. vindt ik zonde van het geld om te blijven huren zonder dat je daarna er iets van over houdt.

Bedankt voor eventuele reactie en groetjes,

TF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Tri Force schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 15:29:
Heeft iemand een idee hoe importeurs prijzen berekenen en of de prijzen dalen na jaren ? ik heb verschillende verkopers op Bol. com, Amazon, Zavi etc. gevraagd maar iedereen zegt dat hun systeem de prijzen bepaald zonder verdere reden en dat wachten op prijsdalingen mogelijk geen zin heeft maar ik vindt het bizar het ene seizoen 30€ of 35€ en het andere 45€ of 60€ terwijl het dezelfde kwaliteit is en dezelfde minuten.. Crunchy Roll enz. vindt ik zonde van het geld om te blijven huren zonder dat je daarna er iets van over houdt.

Bedankt voor eventuele reactie en groetjes,

TF.
Je hebt kans dat er een verrekening met de valutakoers plaatsvind om de x-tijd. Wij hanteren op het werk een koers voor de hele maand en bij afwijking van > 2% wordt er een herberekening gemaakt op de factuur.
Wij kopen dan in in USD en verkoop in EUR. Zo blijft je verkoopmarge enigszins gelijk.

Stel inkoop $ = 3 op een koers van €1 = $1.10 = inkoop €2.72 met 20% marge is €3.40 verkoop
Wordt de koers ineens €1 = $1.05 en je wil dezelfde marge houden dan is de verkoopprijs ineens €3.56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Millie-ano schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 16:42:
[...]

Je hebt kans dat er een verrekening met de valutakoers plaatsvind om de x-tijd. Wij hanteren op het werk een koers voor de hele maand en bij afwijking van > 2% wordt er een herberekening gemaakt op de factuur.
Wij kopen dan in in USD en verkoop in EUR. Zo blijft je verkoopmarge enigszins gelijk.

Stel inkoop $ = 3 op een koers van €1 = $1.10 = inkoop €2.72 met 20% marge is €3.40 verkoop
Wordt de koers ineens €1 = $1.05 en je wil dezelfde marge houden dan is de verkoopprijs ineens €3.56
Hey Millie ^^

Bedankt voor de info en ja dat zou kunnen voor een 5€ of 10€ maar met bijvoorbeeld Frieren is er 20€ verschil van 35€ naar 55€ en ook met seizoenen van dezelfde series zit er soms 20€ verschil tussen terwijl het gemiddelde anime seizoen van tussen de 180 minuten en 280 minuten omstreeks de 30€ en 40€ kost en daar komt dan 20€ verschil maar de verkopers geven geen verklaring behalve dan hun systeem..

Op deze manier heb je geen idee wat het gaat kosten om een serie compleet te krijgen en sommige series hebben tientallen seizoenen dus reken het maar uit wat de kosten kan worden.. dat kan honderden € extra zijn en ik heb wel een jaar of paar jaar geduld om een serie compleet te krijgen maar het kan ook tegenovergesteld worden dat een seizoen duurder wordt of helemaal niet meer beschikbaar is.

In ieder geval dank voor de info en ik vraag eens rond of er ook mensen zijn die zelf anime importeren dan kan er mogelijk onkosten en informatie gedeeld worden waar het gunstig is om te bestellen en wanneer het gunstig is en sommige series leveren ook digitale copies naast de discs misschien zit daar ook wel een prijsverschil in ?

Veel kijk plezier waar je ook mee bezig bent en groetjes ^^

TF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kreutel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 14:50
Weet iemand of er een box set komt van de Dragon Ball Super manga?
Ik kan wel de losse boekjes vinden, maar zou liever een box set willen.

4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 03-05 12:43
Is de manga eigenlijk al af?
Of heeft Toriyama deze niet afgekregen voor zijn dood?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Kreutel schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 08:23:
Weet iemand of er een box set komt van de Dragon Ball Super manga?
Ik kan wel de losse boekjes vinden, maar zou liever een box set willen.
Oh leuk nog een Dragonball fan! Welkom :*)

Ik gok dat er een boxset gaat komen wanneer de manga's klaar zijn, zo ging het namelijk ook bij Dragon Ball en Dragon Ball Z O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ID5
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 04-05 14:16

ID5

@Tri Force Weet niet precies wat je zoekt, maar probeer hier eens, om Frieren als voorbeeld te nemen: https://www.rarewaves.com...rneys-end-season-1-part-1

Verzendkosten zijn iets van 5 euro geloof ik, verzenden kan wel een weekje of meer duren, maar verder een betrouwbare partij.

En anders is Amazon.co.uk ook een optie (jammer van die veel te hoge verzendkosten tegenwoordig).

Soms zijn er wel eens acties dat het nog goedkoper te vinden is, maar meestal geld dat voor de wat oudere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
ID5 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:11:
@Tri Force Weet niet precies wat je zoekt, maar probeer hier eens, om Frieren als voorbeeld te nemen: https://www.rarewaves.com...rneys-end-season-1-part-1

Verzendkosten zijn iets van 5 euro geloof ik, verzenden kan wel een weekje of meer duren, maar verder een betrouwbare partij.

En anders is Amazon.co.uk ook een optie (jammer van die veel te hoge verzendkosten tegenwoordig).

Soms zijn er wel eens acties dat het nog goedkoper te vinden is, maar meestal geld dat voor de wat oudere series.
Hey ID5 ^^ bedankt voor de info maar het is al gelukt via https://www.bol.com/nl/nl...tPYg.2_38.39.ProductImage ik focus op completed series die ik al gekeken heb en tot zover heb ik een tiental series gevonden zoals Dragon maid cafe, Full metal alchemist, Spice and wolf, Violet evergarden, Suzume, Princess monoko, Hellsing ultimate, Dr. stone etc. en voor incomplete anime's zoals Frieren, Goblin slayer, Rising of the shield hero enz. daar maak ik een uitzondering van maar de meeste anime gewoon wachten op een complete box.

Het kost tijd om het voor elkaar te krijgen en dat heb ik er wel voor over maar toch is het jammer dat Anime in de EU zo slecht geregeld met aanbod en import prijzen en mogelijk douane kosten en daardoor huren velen denk ik ook via Crunchyroll voor aanbod en gemak maar persoonlijk vindt ik dat zonde dat je na het abo niets over houdt en digitaal kopen heeft nogal wat twijfels na Funimation..

Veel kijk plezier en groetjes,

TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Net de laatste aflevering van, Solo Leveling (season 2) , gezien. Heerlijk vervolg van serie 1. Deze laatste aflevering is er een met een behoorlijk open einde, een hint naar meer... hopelijk.

apollo13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-05 13:57
apollo13 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 21:20:
Net de laatste aflevering van, Solo Leveling (season 2) , gezien. Heerlijk vervolg van serie 1. Deze laatste aflevering is er een met een behoorlijk open einde, een hint naar meer... hopelijk.
Als je niet kan wachten dan kan je beginnen aan de webtoon van sololeveling.

De anime volgt praktisch deze 1 op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:40
jeppekroezen schreef op zondag 30 maart 2025 @ 22:58:
[...]

Als je niet kan wachten dan kan je beginnen aan de webtoon van sololeveling.

De anime volgt praktisch deze 1 op 1.
Heb je toevallig een linkje?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeppekroezen
karazz schreef op maandag 31 maart 2025 @ 07:36:
[...]

Heb je toevallig een linkje?
*knip*
Dergelijke links zijn niet toegestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 31-03-2025 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
Je kan ook via de app Webtoon de complete series vinden.

Veelal sites op internet hebben wel vage span shit. Dus wel even een goeie addblocker hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:50
apollo13 schreef op zondag 30 maart 2025 @ 21:20:
Seizoen 3 confirmed :)

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.