Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:47
Ik zag de anime Kaiju nr. 8 voorbij komen in deze thread een tijd geleden en heb besloten om deze te zien op basis van de goede beoordelingen. Moet zeggen dat het mij goed bevallen is. Het verhaal is leuk, de actie is top en er zat voor mij ook voldoende humor in. Heb seizoen 1 in 2 dagen uitgekeken. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten op seizoen 2.

Wat mij wel opviel is dat er wat gelijkenissen zijn met Chainsaw man en Attack on Titan. Dus als je van deze series houdt zul je Kaiju nr. 8 zeker ook leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Laatst online: 23:53
PdeBie schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:07:
Weet iemand een plek waar je tegenwoordig Dragon Ball kan streamen? Ik heb DBZ en DBS al gezien, maar DB nooit volledig.

Crunchyroll heeft het in ieder geval niet beschikbaar in NL.
Dit helpt je niet, maar in België valt dit wel onder Crunchyroll. Helaas met FR subs.

Mogelijk op Prime Video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:55
avec_style schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:31:
Ik zag de anime Kaiju nr. 8 voorbij komen in deze thread een tijd geleden en heb besloten om deze te zien op basis van de goede beoordelingen. Moet zeggen dat het mij goed bevallen is. Het verhaal is leuk, de actie is top en er zat voor mij ook voldoende humor in. Heb seizoen 1 in 2 dagen uitgekeken. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten op seizoen 2.

Wat mij wel opviel is dat er wat gelijkenissen zijn met Chainsaw man en Attack on Titan. Dus als je van deze series houdt zul je Kaiju nr. 8 zeker ook leuk vinden.
Misschien dat 'Solo Leveling' dan iets voor jou is. Gaat ook over een nobody die opeens krachten krijgt.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sjgOyblUWfQPWQ8_gNIDj4NYPmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7dMIz3jaDwBxOyuG705VjfYp.jpg?f=fotoalbum_large Vlak voor de release van Dragon Ball Sparking! Zero, rest in piece held.. -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 13:27:
Gaat ook over een nobody die opeens krachten krijgt.
Dit is nou niet echt het meest originele plot in anime en manga :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ErikT738 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 08:53:
[...]

Dit is nou niet echt het meest originele plot in anime en manga :P
Dat is niet alleen anime, gewone series/films hebben daar ook last van, maar diverse anime hebben er wel een leuke twist aan gegeven. De 1 traint weetikhoevel jaar, de ander bereikt een rare glitch, vind een magisch item, blijkt verborgen powers te hebben, dat brengt nog beetje variatie in het geheel.

Maar sommige hebbnen het echt als plot fill gedaan, zoals die reincarnate as aristocrat is eerste aflevering over z'n reincarnatie, maar de rest van seizoen hoor je er niets meer over, zelfde beetje met die Slime series.

Zelfs de old G's, One Piece of Bleach beginnen wel op deze manier, maar genoeg MCU hebben zoiets ook in hun verhaal zitten :P

Bleach is ook weer begonnen met nieuwe afleveringen in TYBW, 13 afleveringen die zover ik weet het einde brengen aan de TYBW.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2024 10:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-05 15:33
Iemand de eerste episode van DanDaDan gekeken? Dat was kort gezegd nogal krankzinnig. Ben benieuwd naar EP2 en waar dit naar toe gaat :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

D4NG3R

kiwi

:)

JerX schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:09:
Dat was kort gezegd nogal krankzinnig.
Krankzinnig goed of slecht? :P

De ratings zijn best wel goed, wellicht eens kijken of het wat is. Dit seizoen is er maar weinig nieuws wat mij echt trekt gebaseerd op de beschrijving/trailers.

Nieuwe seizoenen van Danmachi en de SAO spinoff zullen wel weer geinig worden, al zijn dat geen hoogvliegers. Binnenkort misschien toch weer eens de tijd nemen om goed voor Re:Zero te gaan zitten, S2 nog niet eens gekeken terwijl S3 alweer begonnen is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-04 22:49
apollo13 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:00:
[...]

Ben ff wezen zoeken, zie alleen maar dat seizoen 3 er aan komt. Niemand geeft echter een datum van wanneer. Heb genoten van 1,2, en de film. We zullen dan maar geduld moeten hebben.

Afgelopen week: My dress-up darling, er gezien, ook een aanrader. Leuk verhaal, prima humor en je gaat meeleven met de karakters.
Hij legt het beter uit. Opgepast spoilers, niet op de video klikken als je hem nog niet hebt gezien! [YouTube: Why We Love My Dress-Up Darling]
Blijkbaar ben ik wel een beetje fan dit soort verhalen (rustige jongen uit zijn schulp getrokken door meisje dat ogenschijnlijk in een andere wereld leeft). Ik heb deze anime gezien nadat ik: "Don't toy with me miss Nagatoro" gezien en vond deze geweldig. Dus door te zoeken naar andere anime met raakvlakken kwam ik My dress-up darling tegen. De manier hoe hij haar helpt met cosplayen en zij hem uit zijn kleine wereld trekt.

Seizoen 2 is schijnbaar gauw aangekondigd na seizoen 1, echter is er geen releasedatum geweest genoemd. Nu zijn er legio sites met pagina's die bestaan bij de gratie van.. als men X dan zal seizoen X uitkomen in jaar Y, die vind ik vaak weinig nieuwswaarde brengen en meer wensdenken. Maar, soms vind je wel wat meer info op zo'n pagina: https://www.looper.com/10...on-2-what-we-know-so-far/

Elders op Reddit lees ik dat er meer merchandise geproduceerd word voor My dress-up darling, seizoen 2 is not out of the question. Zelf ben ik sinds de zomer (ook omdat ik het lang vond duren) maar met de manga begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdk6II
D4NG3R schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:22:
[...]

De ratings zijn best wel goed, wellicht eens kijken of het wat is. Dit seizoen is er maar weinig nieuws wat mij echt trekt gebaseerd op de beschrijving/trailers.

Nieuwe seizoenen van Danmachi en de SAO spinoff zullen wel weer geinig worden, al zijn dat geen hoogvliegers. Binnenkort misschien toch weer eens de tijd nemen om goed voor Re:Zero te gaan zitten, S2 nog niet eens gekeken terwijl S3 alweer begonnen is.
Die SAO spinoff is Gun Gale online toch? SAO vond ik destijds leuk om te zien, deze pak ik denk ik mee als er wat meer afleveringen online staan. Dan in bingemode :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Amdk6II schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:30:
[...]Blijkbaar ben ik wel een beetje fan dit soort verhalen (rustige jongen uit zijn schulp getrokken door meisje dat ogenschijnlijk in een andere wereld leeft).
Same. :Y Dan kan ik je de volgende series aanraden, mocht je die nog niet hebben gezien:
  1. Kubo Won't Let Me Be Invisible
  2. My Love Story!!
  3. Teasing Master Takagi-san
  4. The Dangers in My Heart
  5. Uzaki-chan Wants to Hang Out!
Iemand de eerste episode van DanDaDan gekeken? Dat was kort gezegd nogal krankzinnig. Ben benieuwd naar EP2 en waar dit naar toe gaat :P
Daar lees ik zeker goede dingen over. Een beetje in de trant van 'FLCL' als ik het zo begrijp?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
D4NG3R schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:22:
[...]

Denk omdat het zo f*cking psycho / raar is dat het goed scoort. Bedoel Cartman met een antenna uit zijn reet is er niks bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdk6II
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:44:
[...]

Same. :Y Dan kan ik je de volgende series aanraden, mocht je die nog niet hebben gezien:
  1. Kubo Won't Let Me Be Invisible
  2. My Love Story!!
  3. Teasing Master Takagi-san
  4. The Dangers in My Heart
  5. Uzaki-chan Wants to Hang Out!
[...]
Ah nice! 2, 3 en 5 heb ik gezien. Uzaki-chan was wel iets uit verhouding getekend naar mijn mening ;).
Erg leuke series. 1 en 4 ken ik niet; zal ik opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Pffff... Ik heb net in de pauze even de eerste nieuwe aflevering van Bleach gekeken.
spoiler:
Is het te veel gevraagd om wat onderlingen dood te laten gaan aan de zogenaamd super epische Zero Squad? Was het nu echt nodig om Discount Thor en Sniper Guy te laten overleven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepknook
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 02-05 11:30
JerX schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:03:
[...]

Denk omdat het zo f*cking psycho / raar is dat het goed scoort. Bedoel Cartman met een antenna uit zijn reet is er niks bij.
Dat het geen isekai spinoff deel 746 is zal ook meewerken. ;)
Enfin, DanDanDan vermaakt mij goed tot op heden. Goede dosis platte humor en de animatiestijl kijkt lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ErikT738 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:43:
Pffff... Ik heb net in de pauze even de eerste nieuwe aflevering van Bleach gekeken.
spoiler:
Is het te veel gevraagd om wat onderlingen dood te laten gaan aan de zogenaamd super epische Zero Squad? Was het nu echt nodig om Discount Thor en Sniper Guy te laten overleven?
Zero Squad had in de manga geen bankai.

spoiler:
Dit is in de anime "gefixed", maar vandaar dat die andere gasten nog leven omdat ze in de manga ook niet dood zijn gegaan en nog een rol spelen in het verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Amdk6II schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:33:
[...]

Die SAO spinoff is Gun Gale online toch? SAO vond ik destijds leuk om te zien, deze pak ik denk ik mee als er wat meer afleveringen online staan. Dan in bingemode :)
:Y

SAO ben ik zelf wel een beetje op uitgekeken, al is het maar omdat het naar mijn mening veel te lang duurt voordat ze weer verder gaan. De spinoff is wel geinig, geen hoogvlieger maar ook zeker geen niveautje 13-in-een-dozijn fantasy/isekai. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Super! De toffe variaties in stijl van de visuals zoals ik dat eigenlijk alleen bij Puella Magi Madoka Magica eerder gezien heb. Deed me ook een beetje denken aan FLCL qua set-up, stille jongen + extrovert meisje + flinke vleug paranormale bizarre dingen die het plot voort stuwen.

Dat de intro van Creepy Nuts is helpt ook (viraal gegaan met de Mashle S2 opening Bling-Bang-Bang-Born).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Ik kon het niet laten en heb toch Destroy all Humans, they can't be regenerated gekocht. niet alleen vanwege de promo Magic kaart, maar ook vooral omdat er jaren negentig Magic wordt gespeeld (i.e. toen ik zelf met Magic ben begonnen). Ik hoop dat ik het romcom verhaal een beetje vol ga houden en dat het niet te bol gaat staan van "misunderstandings" om het verhaal op te rekken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zcsIwGbbg3uw_tDPSW8Q52cImQc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Hb4RjT8jMzcjasPt8GudRdwd.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:17
Het huidige anime seizoen doet het goed met de lopende series, ik volg nu een hoop meer dan gebruikelijk:
One Piece
Fairy Tail 100 Year Quest
Bleach 1000 year blood war
My Hero Academia
Blue Exorcist

En zodra ik eraan toe kom verder met:
Re:Zero
SOA Gun Gale
Dragon Ball Daima (vandaag begonnen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
De One Piece anime gaat in een soort van hiatus tussen 20 oktober en april 2025:

Men gaat in de tussentijd een remaster van de Fishman Island arc uitzenden - er zitten redelijk wat cuts in zodat de lengte van 50 naar 21 episodes aangepast wordt, en men heeft visuele aanpassingen gedaan die dichter bij de huidige stijl van de anime liggen.

Voor wie nieuwsgierig is hoe dat er uit gaat zien, de volgende tweet bevat een video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

JerX schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 14:03:
[...]

Inmiddels de eerste twee afleveringen ook gekeken, krankzinnig vat het wel mooi samen ja. _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:45
Ik heb The Great Jahy Will Not Be Defeated! gekeken en moest eerlijk bekennen dat ik toch wel een aantal keer heb moeten lachen. Normaal ben ik meer van de Cyberpunk, Ghost in the Shell anime's, maar The Great Jahy Will Not Be Defeated! vind ik dan wel weer geniaal.

Soms worden sommige grapjes herhaald maar in het algemeen toch wel een leuke serie met een aantal grappige scene's.

Een sadistische rechterhand van een demon, wordt verbannen naar de mensen wereld nadat een magical girl de dark realm heeft vernietigd. Wanneer ze in de mensen wereld komt, krijgt ze het uiterlijk van een klein meisje, waardoor ze niet serieus genomen wordt. Via haar magie, kan ze tijdelijk haar oude uiterlijk aannemen. Ze probeert alle crystals te verzamelen om de dark realm weer terug op te bouwen. Dit gaat natuurlijk niet zoals gepland.

Eerste episode staat trouwens gratis op het kanaal van Crunchyroll.

[ Voor 26% gewijzigd door Toonen1988 op 16-10-2024 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ik heb 'm gisteren ook gezien. Het gaat goed op tempo in ieder geval, en dat kan ik meestal wel waarderen in een anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dragon Ball Daima is vanaf morgen te zien op Netflix, ik heb de eerste aflevering al gezien. Was erg verrast want ik had echt het gevoel DB GT all over again, maar de animaties en het verhaal zelf zijn echt heel sterk. Ben benieuwd of jullie deze mening ook delen na het zien van de eerste aflevering :)

Meer dan verdiend legend d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jammer dat het dan achteraf moet, die man had dat gewoon moeten krijgen toen hij er nog was.

Ben nog in twijfel of ik mijn netflix weer moet aanslingeren, ben nooit GT fan geweest en zit erg in twijfel of ik deze versie dan ook leuk zal vinden. Hoewel ik weer even 'bij' ben bij Crunchy en het wachten is op nieuwe seasons van diverse shows, misschien maar wat afleveringen van Daima kijken :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

@SinergyX Ik zou je alleen maar kunnen aanraden om de eerste aflevering te gaan kijken want de animaties en verhaal zitten echt heel goed in elkaar, ik hoopte dat Dragon Ball Super 2 natuurlijk al uit zou zijn maar ik vind bij Dragon Ball Daima de animaties beter dan het in Dragon Ball Super was.

EDIT: De uitstraling van vroeger krijg je alleen nooit meer terug en het lijkt zoals hieronder net ook gezegd word wel steeds meer de kinderlijke kant op te gaan.

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 17-10-2024 11:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb de eerste aflevering op Crunchyroll gekeken. Persoonlijk als bijna 40-er vind ik de nieuwe art-style en animaties helemaal niks. Daarnaast heeft DB altijd wel een 'goofy' (hoor; goeffie) afleveringen gehad. Zoals Pilaf e.d. wat het echt japans/anime maakte. Maar nu ook weer met de nieuwe character deze uitstraling heeft niet wat je van een
spoiler:
nieuwe koning van de onderwereld ipv Dabura
zal die waarschijnlijk niet de échte villain zijn of weer tig transformaties hebben (hopelijk niet zo slecht als cell max) ..

Het sinistere van een Vegeta/ Cell / Frieza, zelfs in de first forms is er niet meer. Tel daar de in mijn ogen steeds meer kinderlijke uitstraling bij op om waarschijnlijk een nieuwe lading jeugdige fans mee aan te boren.

Ik blijf waarschijnlijk kijken ... maar DB is het helaas nét niet (meer)

Edit:
Ik mis de onderste stijl. Dat zal met nostalgie te maken hebben.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWqhIvUVsAEt2wT?format=jpg&name=900x900

[ Voor 9% gewijzigd door Millie-ano op 17-10-2024 11:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 21:13
Ik kan niet wachten op de volgende series.
Seizoen 2 van Shanri-La frontier
Seizoen 2 van Solo Leveling
Seizoen 2 van Kaiju no 8.
Chainsaw man en ga zo maar door.

Ik had dandadan trouwens een paar weken geleden in de bios gekeken.
Pas volgende week weer "nieuwe' dingen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Op Netflix nu net 2.5 uur gekeken (alle 6 afleveringen) van Gundam: Requiem for Vengeance gekeken.

Hoort hier wellicht thuis vanwege de 'lore' en wat gundam is en was in de Anime wereld. Maar vanwege de animatie (unreal engine 5) beelden.. eigenlijk niet. Alsof je naar een aan elkaar geplakte serie van cutscenes kijkt vanuit een spel en checkpoint van checkpoint gaat. Vanuit een PS3/4 standpunt.

Animaties met de personen niet heel boeiend. Net als het verhaal eigenlijk. De vechtende mechas wisten nog net te boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badmeerkoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-05 08:40
G_Dragon schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 08:20:
Dragon Ball Daima is vanaf morgen te zien op Netflix, ik heb de eerste aflevering al gezien. Was erg verrast want ik had echt het gevoel DB GT all over again, maar de animaties en het verhaal zelf zijn echt heel sterk. Ben benieuwd of jullie deze mening ook delen na het zien van de eerste aflevering :)

Meer dan verdiend legend d:)b
[Twitter]
[Embed]
Helaas toch nog niet op Netflix hier in Nederland? Nu wacht ik zelf sowieso liever op de Engelse dub (sorry, not sorry) was ik toch wel even nieuwsgierig maar nog niets te zien hier helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Badmeerkoet schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:45:
[...]

Helaas toch nog niet op Netflix hier in Nederland? Nu wacht ik zelf sowieso liever op de Engelse dub (sorry, not sorry) was ik toch wel even nieuwsgierig maar nog niets te zien hier helaas.
Jawel, hij staat er sinds Vrijdagavond al op. Heb de eerste aflevering nu al 3 keer gezien :). Geen idee hoeveel jaar het gaat duren tot we een engelse dub gaat komen, ik kijk altijd eerst de japanse en later weer de engelse versie :p

Hier de link: https://www.netflix.com/title/81943491

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2024 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badmeerkoet
G_Dragon schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 23:49:
[...]

Jawel, hij staat er sinds Vrijdagavond al op. Heb de eerste aflevering nu al 3 keer gezien :). Geen idee hoeveel jaar het gaat duren tot we een engelse dub gaat komen, ik kijk altijd eerst de japanse en later weer de engelse versie :p

Hier de link: https://www.netflix.com/title/81943491
Vrij bijzonder want ik kan hem toch echt niet kijken en ook als ik zoek komt hij niet voorbij. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ig9AOMDVof4kkSLt6neNj74o5v8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aa7f0UOH06UcHyV4ab3Bf0Fn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yrfg0d_C3Y_5COKxQ6B-sbNOPq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W8q4KAluqS4MftO9vqiB4t4A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Badmeerkoet schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 00:00:
[...]

Vrij bijzonder want ik kan hem toch echt niet kijken en ook als ik zoek komt hij niet voorbij. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is wel heel vreemd inderdaad, heb jij je Netflix op een ander land staan of iets? Want vrienden om mij heen konden hem ook allemaal kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:45
Badmeerkoet schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 00:00:
[...]

Vrij bijzonder want ik kan hem toch echt niet kijken en ook als ik zoek komt hij niet voorbij. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Als je je taal van Netflix bij de profielen op Engels zet kan je ‘m wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badmeerkoet
G_Dragon schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 00:03:
[...]

Dat is wel heel vreemd inderdaad, heb jij je Netflix op een ander land staan of iets? Want vrienden om mij heen konden hem ook allemaal kijken :)
Nope, gewoon Nederland en Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badmeerkoet
TinusXIII schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 00:08:
[...]

Als je je taal van Netflix bij de profielen op Engels zet kan je ‘m wel vinden.
Gevonden! Vrij bijzonder dat dit nodig is 🤷‍♂️ toch bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Millie-ano schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 22:41:
Op Netflix nu net 2.5 uur gekeken (alle 6 afleveringen) van Gundam: Requiem for Vengeance gekeken.

Hoort hier wellicht thuis vanwege de 'lore' en wat gundam is en was in de Anime wereld. Maar vanwege de animatie (unreal engine 5) beelden.. eigenlijk niet. Alsof je naar een aan elkaar geplakte serie van cutscenes kijkt vanuit een spel en checkpoint van checkpoint gaat. Vanuit een PS3/4 standpunt.

Animaties met de personen niet heel boeiend. Net als het verhaal eigenlijk. De vechtende mechas wisten nog net te boeien.
Ik heb het ook gezien inmiddels. De animatie is in de mobile suit gevechten zeer cool, maar buiten dat om voelt het allemaal wat stijfjes en gedateerd aan. Het helpt ook niet mee dat de dialogen bizar slecht zijn geschreven en dat de Engelse voice acting ook gewoon flut is (geen Japans gekeken omdat Engels kennelijk het origineel was). Het verhaal is verder middelmatig en ik had moeite om ook maar iets om de karakters te geven. Als deze show geen Gundam was dan werd deze waarschijnlijk uitgekotst.

Het meest positieve aan deze hele show waren de mobile suits en de geslaagde vertaling van 2D anime ontwerpen naar 3D geloofwaardig ogende oorlogstuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
Badmeerkoet schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 00:16:
[...]

Gevonden! Vrij bijzonder dat dit nodig is 🤷‍♂️ toch bedankt :-)
Dit heeft waarschijnlijk met ondertitelingen te maken die nog niet in het Nederlands beschikbaar zijn, daar duren bij Netflix vaak wat langer dan bij de Engelstalige shows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ikbenerniet schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:51:
[...]

Dit heeft waarschijnlijk met ondertitelingen te maken die nog niet in het Nederlands beschikbaar zijn, daar duren bij Netflix vaak wat langer dan bij de Engelstalige shows.
Toch apart dat dit nodig is.. Een waarschuwing dat er (nog) geen NL subs zijn lijkt mij toepasselijker.

Hoe bevalt de show eigenlijk? Ik kreeg bij de eerdere beelden vooral het idee dat ze terug gaan naar de originele Dragon ball qua humor/verhaal, en dat trekt mij dan weer totaal niet.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 20:27
Is er hier iemand met een abonnement op Crunchyroll die mij kan vertellen hoe de kwaliteit is van Dragon Ball Z Kai? Je hebt volgens mij wel een VPN verbinding nodig naar bijvoorbeeld de UK. Ik ben met name benieuwd naar de ondertiteling. Is die gelijk aan wat er wordt gezegd? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Geld westerse animatie ook? ... Net lara Croft op Netflix afgerond. Als het een spel was, zou ik hem kopen. Prima avontuur ala 'lara Croft natuurlijk, maar ook Indiana jones & uncharted' stijl. Prima animaties en niet te flashy. Opbouw zoals een game dat ook zou hebben. Wat mij betreft mogen ze meerdere avonturen uitbrengen, al dan niet vorige games verfilmen tot animatie serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:56
Ik heb de laatste tijd geen zin meer in TV series en ben eens de anime afdeling ingedoken van Netflix. Ben nu Parasyte aan het kijken- erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 17:16

westergas

rikkie_pc

RE:Zero is weer begonnen!! *O*

https://anidb.net/anime/17947

Seizoen 2 vond ik helemaal niks maar nu krijg ik weer heerlijke seizoen 1 vibes. Nu al zin in woensdag!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karazz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05 15:12
G_Dragon schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 08:20:
Ik zie m niet op Netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Appart, want ik heb net de tweede aflevering gekeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3XazbDl-can4FAfZ9VltL2tzig=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EsdqebssPNEZzJqKRyIra6A2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2024 11:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Je taal instellingen op Engels zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
Of kijken bij Chrunchyroll, die is een week eerder met de afleveringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
Millie-ano schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:24:
[...]

Je taal instellingen op Engels zetten.
Ahja, dat was 'm, dank!

Gebruiksvriendelijkheid ten top weer |:(

edit: zie nu ook dat hij geen NL subs heeft, had gehoopt deze met de kinders te kunnen gaan kijken...

[ Voor 18% gewijzigd door karazz op 26-10-2024 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Na de vele positieve berichten ook maar eens met 'DanDanDan' begonnen. Erg toffe serie moet ik zeggen; van de kleurrijke visuals tot aan het onzinnige verhaal. Dit smaakt zeker naar meer. :9 Het doet mij inderdaad denken aan een 'FLCL'.

Voor mij persoonlijk nu al de beste anime van dit seizoen. :Y)

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

@Shinobi-vs-Gast DanDaDan is inderdaad heerlijk, over the top animaties, goede muziek.

Een remix van William Tell Overture had ik niet verwacht, maar past echt perfect. :D :D :D

Gooi de YT link maar even achter een spoiler:
karazz schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:19:
[...]

Ahja, dat was 'm, dank!

Gebruiksvriendelijkheid ten top weer |:(

edit: zie nu ook dat hij geen NL subs heeft, had gehoopt deze met de kinders te kunnen gaan kijken...
Waarschijnlijk verstoppen ze 'em ook exact om die reden als de taal niet op Engels staat. :P

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2024 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 20:27
Inmiddels 10 afleveringen van Dragon Ball Z Kai gekeken en dat bevalt goed! Heb nog heel wat afleveringen te gaan maar ik zag dat er ook Dragon Ball films zijn uitgekomen. Is het raadzaam om Kai gewoon verder door te kijken en daarna de films te checken of zijn er films die je voor het verhaal beter tussendoor kan kijken?

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

WinterBase schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:04:
Inmiddels 10 afleveringen van Dragon Ball Z Kai gekeken en dat bevalt goed! Heb nog heel wat afleveringen te gaan maar ik zag dat er ook Dragon Ball films zijn uitgekomen. Is het raadzaam om Kai gewoon verder door te kijken en daarna de films te checken of zijn er films die je voor het verhaal beter tussendoor kan kijken?
Als je gewoon Kai, Kai (2014) en Super kijkt dan krijg je 99% al mee. Dus meeste films kan je gewoon kijken als je ervoor in de mood bent muv Dragon Ball Super Broly die je geloof ik pas als laatst moet kijken na de Super serie.

Al zou ik zelf persoonlijk pas de films kijken nadat ik de serie helemaal heb gezien, al is het maar voor eventuele personages die je dan kent uit de serie.

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Heeft er iemand hier ervaring met het pre-orderen van manga? Ik wil graag deel twee van Destroy All Humans vooraf bestellen zodat ik de Magic kaart er nog bij krijg, maar op Bol.com en Amazon zijn de leverdata nogal vreemd (Amazon twee weken na de release op 14 januari, Bol zelfs anderhalve maand later). Weet iemand waar ik dit boek kan bestellen zodat ik het wel rond de release in huis heb, en niet de kaart misloop?
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/815Ir7QZmJL._SL1500_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik ben helemaal vergeten om de nieuwe aflevering van Dragon Ball Daima te kijken en kan zelfs die erna ook al kijken dankzij mijn zwager, heb namelijk toegang gekregen tot zijn Crunchyroll account. Misschien vanavond even tijd voor maken want wil niet te ver achter komen te lopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wie hebben dit weekend allemaal weer de nieuwe aflevering van Daima gekeken? Hij was weer leuk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:42

Toshirou

Vinyl Surfer

De serie is echt leuk. Ik krijg er een vibe bij zoals die in de oude Dragonball manga met wat invloeden van Dragonball super. Tot nu toe kan ik erg genieten van de nieuwe insteek. Glorio en Panzy zijn leuke personages die een leuke frisse wind geven. Daarnaast de oude poep grappen uit Dragonball zijn weer terug 😅🤣.

Tot zover is het elk week weer genieten. 😊

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
Grappig. Ik heb dat totaal niet, ook de oude vibe niet met dragonball en mis de serieuzere ondertoon van Z.
Artwork is gelukkig wel beter dan de beginselen van Super.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JerX
ErikT738 schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:59:
Heeft er iemand hier ervaring met het pre-orderen van manga? Ik wil graag deel twee van Destroy All Humans vooraf bestellen zodat ik de Magic kaart er nog bij krijg, maar op Bol.com en Amazon zijn de leverdata nogal vreemd (Amazon twee weken na de release op 14 januari, Bol zelfs anderhalve maand later). Weet iemand waar ik dit boek kan bestellen zodat ik het wel rond de release in huis heb, en niet de kaart misloop?
[Afbeelding]
Archonia, anders even mailtje naar ze sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
JerX schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:47:
[...]

Archonia, anders even mailtje naar ze sturen.
Ik heb het inmiddels maar bij Amazon Nederland besteld, daar hadden ze een "redelijke" delay van 10 dagen. Ik hou Archonia in de gaten voor de volgende pre-order, thanks!

Dit seizoen volg ik Ranma, Bleach en DanDaDan, maar die laatste steekt er wel met kop en schouders boven uit. Ranma is vermakelijk maar voelt toch enigszins gedateerd. Bleach is gewoon een traag en voorspelbaar, zelfs voor mensen zoals ik die de manga niet (af) hebben gelezen. Renji die een gevecht verliest? Wie had het gedacht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-05 21:13
Jesus, die laatste aflevering van Dandadan, dat was een tranentrekker.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-05 17:16

westergas

rikkie_pc

westergas schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:57:
RE:Zero is weer begonnen!! *O*

https://anidb.net/anime/17947

Seizoen 2 vond ik helemaal niks maar nu krijg ik weer heerlijke seizoen 1 vibes. Nu al zin in woensdag!
Inmiddels weer flink ingezakt zeg -O-

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 18 november 2024 @ 20:34:
Jesus, die laatste aflevering van Dandadan, dat was een tranentrekker.
Ik kan maar niet in die serie komen, voelt allemaal beetje onsamenhanggend met die Granny, Okarun met z'n full trottle (doet me denken aan hero academy) en die vage onzin met z'n ballen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 12:01:
[...]

Ik kan maar niet in die serie komen, voelt allemaal beetje onsamenhanggend met die Granny, Okarun met z'n full trottle (doet me denken aan hero academy) en die vage onzin met z'n ballen :P
Die vage onzin met een demon die zijn zaakje steelt klinkt juist heel on-point voor Japanse mythologie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackAvery
Nieuwe Gundam serie heeft een aankondiging en eerste trailer:

Heel indrukwekkende ploeg die hieraan aan het werken is, met onder andere Hideaki Anno voor het script. Ben eens benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
JackAvery schreef op woensdag 4 december 2024 @ 08:28:
Nieuwe Gundam serie heeft een aankondiging en eerste trailer:

[YouTube: Mobile Suit Gundam GQuuuuuuX Special Announcement Trailer]
Heel indrukwekkende ploeg die hieraan aan het werken is, met onder andere Hideaki Anno voor het script. Ben eens benieuwd.
Je bent me net een half uurtje voor. Ik heb wel zin in GQuuuuuuX (G-Quacks? G-Que-Axe?? G-Que-stille X???).

Wel grappig dat we na jaren van mannelijke Gundam protagonisten (m.u.v. Kamille) nu drie roodharige vrouwen op rij hebben. Ik hoop vooral dat ik de Gunpla dit keer kan krijgen voordat de serie af is. Aerial is nog steeds moeilijk leverbaar. Ik ben ook benieuwd of dit UC of AU wordt trouwens. In de trailer zag ik wel een Zaku, maar die bestaan in meerdere universums kennelijk.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/official-mobile-suit-gundam-gquuuuuux-key-illustration-v0-1b1ukmldzp4e1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=292fd61c7efcd4f9289db8ea6399ab30f7e14b50
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mobile-suit-gundam-gquuuuuux-v0-ccotqv5umq4e1.png?width=1500&format=png&auto=webp&s=df4f4f5e23791d4ad29a581c14fcb5c6a2b81ea6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
is dat een schaats met schaats/voet kanon? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Millie-ano schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:03:
is dat een schaats met schaats/voet kanon? :')
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Het zou net zo goed een thruster o.i.d. kunnen zijn. Deze Gundam ziet er in ieder geval niet uit alsof hij voor gebruik in Aardse zwaartekracht is gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:37
Een zeer leuke aankondiging (vorige maand ergens) die ik hier nog niet voorbij heb zien komen:

The X (formerly Twitter) account for the Welcome to Demon School! Iruma-kun series announced today that a fourth anime season is officially in production, alongside releasing a teaser visual for the announcement. No information on a release date, staff nor cast was announced at the time of reporting.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:42

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik zie hier een hoge Studio Trigger invloed qua animatie en daarbij stijl met een hoog Darling in the Franxx gehalte. Al met al... ik krijg weer zin in een nieuwe Gundam serie. Hopelijk is verhaal beter als de vorige sere. Want dat ging echt nergens over. De animatie redde de serie voor mij, maar verder vond ik het een teleurstelling.

Slechter als dat is moeilijk, dus laat maar komen!

[ Voor 53% gewijzigd door Toshirou op 04-12-2024 10:00 ]

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Toshirou schreef op woensdag 4 december 2024 @ 09:58:
Ik zie hier een hoge Studio Trigger invloed qua animatie en daarbij stijl met een hoog Darling in the Franxx gehalte. Al met al... ik krijg weer zin in een nieuwe Gundam serie. Hopelijk is verhaal beter als de vorige sere. Want dat ging echt nergens over. De animatie redde de serie voor mij, maar verder vond ik het een teleurstelling.

Slechter als dat is moeilijk, dus laat maar komen!
Darling in the Franxx was prima... als je na aflevering 15 stopte met kijken :P

De animatie bleef goed maar het verhaal werd daarna echt een clusterfuck.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karazz
Er zitten wat aankondigingen aan te komen op jump fest op 21 en 22 december, hier een instagram linkje.

geen idee hoeveel van die informatie al bekend was, maar het gaat over de volgende series: Jujutsu Kaisen, One Piece, Kaiju No.8, Chainsaw Man, Demon Slayer, Blue Box, Chained Soldier, Rurouni Kenshin, SPY×FAMILY, Dragon Ball, Witch Watch, Sakamoto Days, Gintama, Undead Unluck, Dandadan, Dr. Stone, 2.5 Dimensional Seduction, Hell's Paradise, My Hero Academia, Blue Exorcist, BLEACH, Haikyuu, Mission Yozakura Family, Oshi no Ko, Elusive Samurai, Takopi's Original Sin

Ik ben in ieder geval alvast benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karazz
Kwam zojuist https://www.goanime.nl/ tegen, iemand hier toevallig al bekend mee?

En zoja, is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
karazz schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 16:56:
Kwam zojuist https://www.goanime.nl/ tegen, iemand hier toevallig al bekend mee?

En zoja, is het wat?
Is dit niet precies het anime assortiment van Videoland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karazz
ErikT738 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 17:25:
[...]

Is dit niet precies het anime assortiment van Videoland?
Ik heb geen idee, ben niet bekend met het anime aanbod van Videoland 😅

Edit: Zojuist even Videoland gecheckt, kom ik zowaar Naruto tegen met NL subs. Was ik al een tijdje aan het zoeken om met dochters te kijken. Tnx @ErikT738!

[ Voor 24% gewijzigd door karazz op 15-12-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:31
karazz schreef op zondag 15 december 2024 @ 08:24:
[...]

Ik heb geen idee, ben niet bekend met het anime aanbod van Videoland 😅

Edit: Zojuist even Videoland gecheckt, kom ik zowaar Naruto tegen met NL subs. Was ik al een tijdje aan het zoeken om met dochters te kijken. Tnx @ErikT738!
Ben benieuwd of Nederlandse subs te pruimen zijn.

Moet zeggen vooral die tijd Engelse fansubs echt beduidend beter waren originele(buiten de grammatica) vooral overbrengen beter was.

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Offens1490 schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:00:
Moet zeggen vooral die tijd Engelse fansubs echt beduidend beter waren originele(buiten de grammatica) vooral overbrengen beter was.
Fansubs hebben vaak wat meer liefde voor het bronmateriaal, dat interesseert de vertaalbureaus veelal wat minder. :)

Alles is echter beter dan AI ondertitels welke je steeds vaker ziet.. Zielloze en vaak incorrecte vertalingen, geen lokalisatie te bekennen. :/

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 17-12-2024 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik weet nog niet zo goed wat ik van die Majin Kuu moet vinden in Dragon Ball Daima, ergens is hij behoorlijk anders dan ik had gehoopt / verwacht. Ook dat gevecht tegen die Tamagami Number One, had ik er denk ik veel meer van verwacht. Ben benieuwd hoe dit zich verder ontvouwt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millie-ano
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:23:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van die Majin Kuu moet vinden in Dragon Ball Daima, ergens is hij behoorlijk anders dan ik had gehoopt / verwacht. Ook dat gevecht tegen die Tamagami Number One, had ik er denk ik veel meer van verwacht. Ben benieuwd hoe dit zich verder ontvouwt :)
Hij ziet er wat minder sinister uit. Zie wel wel een scenario waarin Goku dan weer het goede ontdekt. Je bent slecht gemaakt maar je bent het niet blabla.. maar goed kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Millie-ano schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 18:54:
[...]

Hij ziet er wat minder sinister uit. Zie wel wel een scenario waarin Goku dan weer het goede ontdekt. Je bent slecht gemaakt maar je bent het niet blabla.. maar goed kan het mis hebben.
Haha hij is al behoorlijk goed dus naar het goede hoeft hij niet lang te zoeken :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:22
Solo leveling seizoen 2 komt er aan.

Als ik het goed lees begint hij op 4 januari.
https://www.cbr.com/solo-...new-trailer-release-date/

Ik heb genoten van seizoen 1, hopelijk houden ze die kwaliteit vast in seizoen 2.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeralda
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:56
Oef wat een nostalgie ooit nog Naruto afleveringen gebrand op een CDROM in divx formaat of zo.

Voordat streaming bestond was het kijken van anime in Nederland erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Er was geen nieuwe Dandadan gisteren. Was dat nou echt de seizoensfinale de week ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
ErikT738 schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 15:30:
Er was geen nieuwe Dandadan gisteren. Was dat nou echt de seizoensfinale de week ervoor?
Het seizoen bestaat uit twee delen, deel 2 volgt in juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wow deze nieuwe aflevering van Daima

spoiler:
wat een mooi afscheidscadeau van Akira Toriyama om Vegeta nog even Super Saiyan 3 te laten worden, echt een aangename verrassing!

spoiler:
its so beautiful...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VC_nzWb5-KWVEhSFKJ-vfT9dFJg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x6maT3UouCSWiI7fKaGLHJYy.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQVX4pSLxkJl49fHaVQHBP8bS6g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8Nnpy4pFCWHm6jvqYXsFr1M.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2W2aV1U1xUtJmIZ9yq86tuA5Lig=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SPCEvWG9OVFIYBf1h5rI7iOs.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RG1yhLrbXxzAXc8e0-6Q8-UN7aQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6EcDi4tZMLz6olF1HT0nbavV.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 81% gewijzigd door G_Dragon op 27-12-2024 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
JackAvery schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 16:04:
[...]

Het seizoen bestaat uit twee delen, deel 2 volgt in juni.

[YouTube: DAN DA DAN Season 2 | OFFICIAL TRAILER]
Ja, ik had de trailer gezien, maar vind het alsnog een rare plek om het seizoen af te breken.

Nou ja, wachten dan maar. Volgens mij komt er nog een nieuwe Dr. Stone om het leed te verzachten. Er komt ook nog die nieuwe Gundam, maar dat is nog niet dit seizoen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
ErikT738 schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 07:58:
[...]

Ja, ik had de trailer gezien, maar vind het alsnog een rare plek om het seizoen af te breken.
Ik heb Dandadan expres nog niet gekeken maar ik heb gehoord waar ze gestopt zijn en ... het is een keuze :) Geduld of de manga gaan lezen.
Nou ja, wachten dan maar. Volgens mij komt er nog een nieuwe Dr. Stone om het leed te verzachten. Er komt ook nog die nieuwe Gundam, maar dat is nog niet dit seizoen geloof ik.
Apothecary Diaries S2, Sakamoto Days, Solo Levelling S2 staan hier o.a. op de lijst voor komend seizoen. Shangri-La Frontier S2 loopt ook nog enkele maanden verder dacht ik. Re:Zero start opnieuw in februari. Genoeg te kijken wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenpc
  • Laatst online: 21:30
Laatste week, ben ik helemaal hooked geraakt van de volgende manhwa (Koreaanse webtoon): "Survival of a Sword king in a fantasy world".Een combinatie tussen Frieren, en Solo level. Een op eerste het oog lijkend standaard contemporaine Koreaanse action fantasy webtoon: jongen (kneus) zit vast in virtueel wereld, wordt onoverwinnelijk. Maar na een 25 Chapters onvouwt zich een verhaal, van een geschiedenis van verloren helden, werelden filosofieën en zeer boeiende personage studies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46
G_Dragon schreef op vrijdag 27 december 2024 @ 18:43:
Wow deze nieuwe aflevering van Daima

spoiler:
wat een mooi afscheidscadeau van Akira Toriyama om Vegeta nog even Super Saiyan 3 te laten worden, echt een aangename verrassing!

spoiler:
Waar hij vervolgens (kijkende naar de tijdlijn) nooit meer gebruik van maakt?! Beetje vreemde keuze als je het mij vraagt. En ja, SS3 is een stamina vreter, maar juist een effectief strijder als Vegeta weet dat en zou de vijand in mum van tijd uitschakelen met SS3, net als hij in Daima deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:10
korenpc schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 23:01:
Laatste week, ben ik helemaal hooked geraakt van de volgende manhwa (Koreaanse webtoon): "Survival of a Sword king in a fantasy world".Een combinatie tussen Frieren, en Solo level. Een op eerste het oog lijkend standaard contemporaine Koreaanse action fantasy webtoon: jongen (kneus) zit vast in virtueel wereld, wordt onoverwinnelijk. Maar na een 25 Chapters onvouwt zich een verhaal, van een geschiedenis van verloren helden, werelden filosofieën en zeer boeiende personage studies.
Super vet! Ik probeerde hem op crunchy te kijken maar alas. Komt wel goed!

Heel erg bedankt

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:39
korenpc schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 23:01:
Waar kijk je deze?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:28

3DDude

I void warranty's

Ja @korenpc waar kijk je deze. :|

[ Voor 3% gewijzigd door 3DDude op 02-01-2025 19:17 . Reden: kan hem niet echt vinden op Nyaa.si ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Het betreft hier enkel een manhwa (Zuid-Koreaanse strip). Er is nog geen anime adaptatie van uit. Best jammer, want het concept klinkt best nice.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:28

3DDude

I void warranty's

Dat verklaart het, kan niks vinden :) bedankt.

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19:10
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 19:37:
[...]

Het betreft hier enkel een manhwa (Zuid-Koreaanse strip). Er is nog geen anime adaptatie van uit. Best jammer, want het concept klinkt best nice.
Er is toevallig goed nieuws! https://screenrant.com/st...na-saga-anima-adaptation/

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Voor de liefhebbers, vandaag begint 'Solo Leveling' seizoen twee. :*)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UQjYKxU.png

Shikata ga nai.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46
Afgelopen kerstvakantie begonnen aan Attack on Titan op Crunchyroll. Wat een toffe serie. Zoveel diepgang.

Ben net aangekomen bij de aflevering waarin:
spoiler:
Reiner en Berthold onthullen dat zij de Armored en Giant titan zijn
:o

Geweldig! En de soundtrack ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

PdeBie schreef op donderdag 2 januari 2025 @ 06:46:
[...]

spoiler:
Waar hij vervolgens (kijkende naar de tijdlijn) nooit meer gebruik van maakt?! Beetje vreemde keuze als je het mij vraagt. En ja, SS3 is een stamina vreter, maar juist een effectief strijder als Vegeta weet dat en zou de vijand in mum van tijd uitschakelen met SS3, net als hij in Daima deed.
Mee eens dat het wel jammer is dat hij deze vorm niet meer gebruikt als je naar de tijdlijn kijkt, ik denk ook dat hij hem nu gebruikt heeft omdat hij zo klein is en deze vorm niet kan gebruiken in zijn normale staat. Wat wel heel appart is als je ziet dat hij later nog veel sterkere vormen krijgt in Dragon Ball Super :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ovu9MySE-dlbHGEuxk4U9U37ZJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g18aDrMltQSEx81Ll0uRraTp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tijd voor een nieuwe aflevering van Diama :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4AcJcxqC7RnYI6N9LnXtkuHBuY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5RAO9qOMXmIvzTwSzV0nCO1x.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.