Als je wilt beginnen aan de series raad ik je aan om zeker Part 1, The Woman called Fujiko Mine en Part IV te kijken! Part 2 en 3 zijn ook leuk, alleen is de animatiekwaliteit niet altijd zo goed en Part 3 is ook heel lang (zo'n 100+ afleveringen).apollo13 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 15:05:
[...]
Yep, heb hem deze vorig jaar ontdekt en als het goed is nu alle films gezoen.
Heb zelfs: Lupin III the First (2019), op blu-ray gekocht. Heerlijke comedy, actie.
Zal eens op het grote www gaan zoeken naar de series.
Na lang wachten heb ik de Dragon Ball Z box set binnen. Erg blij mee!
Hele mooi box. De kwaliteit van de boekjes is erg goed, mooie tekeningen en extra’s.
Ondertussen al 5 boekjes gelezen, leest als een trein!
Ik wacht nog op een andere bestelling: Dragon Ball: A visual History
:strip_exif()/f/image/UiyQ0Xrgq94g0gkWqkhLhSAm.jpg?f=fotoalbum_large)
Hele mooi box. De kwaliteit van de boekjes is erg goed, mooie tekeningen en extra’s.
Ondertussen al 5 boekjes gelezen, leest als een trein!
Ik wacht nog op een andere bestelling: Dragon Ball: A visual History
:strip_exif()/f/image/UiyQ0Xrgq94g0gkWqkhLhSAm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ygMeIpcsuLd9ZjtezbMF9Un8.jpg?f=fotoalbum_large)
4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?
Ik kan niet echt slapen.. val soms wel in slaap met mijn koptelefoon op.
Hoe je via de krochten van Spotify .. uitkomt bij een nummer met daarop een plaatje getekend in Anime/Manga stijl je kan triggeren, te denken: oh boy oh boy hier moet toch een anime van zijn! Helaas... Blijkt de artiest AI te gebruiken voor een aantal zo niet al zijn nummers geïnspireerd door de computer games; Helldiver
Dont judge de herrie
Het plaatje bij het nummer: Endless Taverns: dive dive dive

Je daarna via Reddit uitkomt op een soortgelijke [b]Anime: Blue Gender[/b] uitkomt. Mechs/Aliens shooter?? en die inmiddels op YouTube hebt gevonden te kijken in eng dub. En je zo weer 8.5 uur content hebt gevonden te kijken komende weken. Ben benieuwd
Hoe je via de krochten van Spotify .. uitkomt bij een nummer met daarop een plaatje getekend in Anime/Manga stijl je kan triggeren, te denken: oh boy oh boy hier moet toch een anime van zijn! Helaas... Blijkt de artiest AI te gebruiken voor een aantal zo niet al zijn nummers geïnspireerd door de computer games; Helldiver
Dont judge de herrie
Het plaatje bij het nummer: Endless Taverns: dive dive dive

Je daarna via Reddit uitkomt op een soortgelijke [b]Anime: Blue Gender[/b] uitkomt. Mechs/Aliens shooter?? en die inmiddels op YouTube hebt gevonden te kijken in eng dub. En je zo weer 8.5 uur content hebt gevonden te kijken komende weken. Ben benieuwd
[ Voor 5% gewijzigd door Millie-ano op 29-04-2024 01:32 ]
Ik ben een Anime Enjoyer maar geen echte liefhebber per se zeg maar.. Verkies "echte" series boven anime. En sinds ik van school af ben (14 jaar geleden) geen tijd meer voor anime genomen eigenlijk.
Nu en wat rustigere periode met series die ik wil zien dus ben nu met name door wat ik veel hoor begonnen met Solo Leveling. Zit daar best goed in gelijk.
Hou van zulk soort anime wat een game zou kunnen zijn zeg maar.
SAO ook gekeken en vond ik ook heel vet (seizoen 1 voornamelijk)
Die vibes krijg ik een beetje bij Solo Leveling.
In het verleden wel meerdere anime's gekeken..
- Death Note
- Full metal alchemist + Brotherhood
- Naruto t/m Pain saga. (daarna nooit verder gegaan eignelijk)
- DBZ uiteraard alles.
- Attack on Titan
- Hunter x Hunter (moderne versie) t/m Black auction.. daarna gewoon nooit verder opgepakt
Maar ik begin het mooie van Anime weer terug te zien denk ik. Ga eerst Solo leveling bij kijken en als dat "soepel" gaat en ik zin heb om weer meer te zien ga ik eerst Hunter x Hunter afmaken denk ik. Die beviel me erg goed en is mij altijd bijgebleven.
Zijn er nog andere goeie anime's die jullie kunnen aanraden die in het straatje van SAO, Solo leveling, Log Horizon vallen en die ook misschien niet te lang zijn. bijv max 30-40 episodes om bij te geraken?
Of bestaat zoiets niet
?
Nu en wat rustigere periode met series die ik wil zien dus ben nu met name door wat ik veel hoor begonnen met Solo Leveling. Zit daar best goed in gelijk.
Hou van zulk soort anime wat een game zou kunnen zijn zeg maar.
SAO ook gekeken en vond ik ook heel vet (seizoen 1 voornamelijk)
Die vibes krijg ik een beetje bij Solo Leveling.
In het verleden wel meerdere anime's gekeken..
- Death Note
- Full metal alchemist + Brotherhood
- Naruto t/m Pain saga. (daarna nooit verder gegaan eignelijk)
- DBZ uiteraard alles.
- Attack on Titan
- Hunter x Hunter (moderne versie) t/m Black auction.. daarna gewoon nooit verder opgepakt
Maar ik begin het mooie van Anime weer terug te zien denk ik. Ga eerst Solo leveling bij kijken en als dat "soepel" gaat en ik zin heb om weer meer te zien ga ik eerst Hunter x Hunter afmaken denk ik. Die beviel me erg goed en is mij altijd bijgebleven.
Zijn er nog andere goeie anime's die jullie kunnen aanraden die in het straatje van SAO, Solo leveling, Log Horizon vallen en die ook misschien niet te lang zijn. bijv max 30-40 episodes om bij te geraken?
Of bestaat zoiets niet
@Ricmaniac Ik denk dat de volgende anime ook in dat lijstje (gamewereld/reïncarnatie/isekai) passen en die ik zelf ook met veel plezier heb gekeken:
- Tate no Yuusha no Nariagari (en: The Rising of the Shield Hero), 3 seizoenen (50 eps totaal)
- Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! (en: The Eminence in Shadow), 2 seizoenen (32 eps totaal)
En aangezien ik deze nog niet op je lijstje zag, maar dit een van de bekendere anime is van de afgelopen tijd:
- Kimetsu no Yaiba (Demon Slayer)
- Tate no Yuusha no Nariagari (en: The Rising of the Shield Hero), 3 seizoenen (50 eps totaal)
- Kage no Jitsuryokusha ni Naritakute! (en: The Eminence in Shadow), 2 seizoenen (32 eps totaal)
En aangezien ik deze nog niet op je lijstje zag, maar dit een van de bekendere anime is van de afgelopen tijd:
- Kimetsu no Yaiba (Demon Slayer)
[ Voor 17% gewijzigd door MatHack op 04-05-2024 16:29 ]
There's no place like 127.0.0.1
Nvm video was geen officiële
[ Voor 86% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2024 10:04 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik dacht al, wat een rare generieke muziek voor een Dragon Ball trailer... En toen kwam de machine generated voice over lmao.
@Aiii Is deze trailer dan niet een officiële? Ik begin nu te twijfelen om heel eerlijk te zijn..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh dan haal ik hem even weg.Aiii schreef op maandag 6 mei 2024 @ 09:42:
Nee, dit is gewoon een video gemaakt door dat kanaal.
Ik heb een proefabonnement op Cruchyroll. Het valt me op dat er bij veel series een gatenkaas is aan afleveringen. Je hebt dan seizoen 1, 3 afleveirngen, seizoen 4, 23 afleveringen en dan ineens seizoen 2 en weer 8, etc. Ik las op Reddit iets over een eigen volgorde die Crunchyroll hanteerde vanwege alle subs en dubs. Ik vind het vanzelfsprekend erg stom als ik aan een serie start om er dan achter te komen dat je naar een willekeurig hoopje episodes kunt kijken ipv de complete serie. Is er ergens een website waar ik snel kan zien wat Crunchyroll daadwerkelijk compleet heeft, of welke afleveringsnummers je daadwerkelijk ziet tov hun eigen nummering?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Blijkbaar staat een Engelse versie van Kanon gepland voor Steam.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Crunchyroll neemt de term 'seizoen' nogal vrij op, en soms hebben ze inderdaad een rare nummering door regionale input, maar eigenlijk kan je gewoon op de website van Crunchyroll kijken wat er beschikbaar is en vaak wijst het zichzelf wel uiteindelijk uit.Jorgen schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 23:22:
Ik heb een proefabonnement op Cruchyroll. Het valt me op dat er bij veel series een gatenkaas is aan afleveringen. Je hebt dan seizoen 1, 3 afleveirngen, seizoen 4, 23 afleveringen en dan ineens seizoen 2 en weer 8, etc. Ik las op Reddit iets over een eigen volgorde die Crunchyroll hanteerde vanwege alle subs en dubs. Ik vind het vanzelfsprekend erg stom als ik aan een serie start om er dan achter te komen dat je naar een willekeurig hoopje episodes kunt kijken ipv de complete serie. Is er ergens een website waar ik snel kan zien wat Crunchyroll daadwerkelijk compleet heeft, of welke afleveringsnummers je daadwerkelijk ziet tov hun eigen nummering?
Het is waar dat regionale verschillen het soms erg lastig maken om specifieke seizoenen of ondertitel/dubtalen te bekijken - zie ook de verscheidene series in België die enkel met Franse Dub/Subs gekeken kunnen worden ... en Crunchyroll gaat daar niet zo handig mee om. Maar prijs vs aanbod is verder wel goed.
In jouw voorbeeld is Seizoen "1" misschien een film die opgedeeld is in drie episodes voor TV in Japan, waarna die 23 afleveringen het eerste TV seizoen zijn. Sommige Japanse producties veranderen ook van aantal afleveringen doorheen de tijd : seizoen 1 is misschien een volledig seizoen van 24 episodes, maar seizoen "2" wordt later opgesplitst in twee halve seizoenen die dan 2 en 3 vormen.
Beste wat je doet is gewoon even nakijken op bvb. een wikipedia in het geval dat het verwarrend zou zijn.
MyAnimeList heeft trouwens ook een indicator welke anime op welke streaming services in welke regio beschikbaar is, maar ik heb geen ervaring met hoe accuraat deze is.
Dankje voor je tip. Dit is gewoon extreem (en onnodig) verwarrend. Van wat ik begrijp is CR de grootste aanbieder van anime en zit Sony erachter. Dan had ik wel een meer gestroomlijnde ervaring verwacht met in elk geval minder rare nummering. Ik zal het nog 'ns proberen en dan Wiki / MyAnimeList ernaast leggen.JackAvery schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 13:35:
[...]
Crunchyroll neemt de term 'seizoen' nogal vrij op, en soms hebben ze inderdaad een rare nummering door regionale input, maar eigenlijk kan je gewoon op de website van Crunchyroll kijken wat er beschikbaar is en vaak wijst het zichzelf wel uiteindelijk uit.
Het is waar dat regionale verschillen het soms erg lastig maken om specifieke seizoenen of ondertitel/dubtalen te bekijken - zie ook de verscheidene series in België die enkel met Franse Dub/Subs gekeken kunnen worden ... en Crunchyroll gaat daar niet zo handig mee om. Maar prijs vs aanbod is verder wel goed.
In jouw voorbeeld is Seizoen "1" misschien een film die opgedeeld is in drie episodes voor TV in Japan, waarna die 23 afleveringen het eerste TV seizoen zijn. Sommige Japanse producties veranderen ook van aantal afleveringen doorheen de tijd : seizoen 1 is misschien een volledig seizoen van 24 episodes, maar seizoen "2" wordt later opgesplitst in twee halve seizoenen die dan 2 en 3 vormen.
Beste wat je doet is gewoon even nakijken op bvb. een wikipedia in het geval dat het verwarrend zou zijn.
MyAnimeList heeft trouwens ook een indicator welke anime op welke streaming services in welke regio beschikbaar is, maar ik heb geen ervaring met hoe accuraat deze is.
Crunchyroll is onafhankelijk gestart (met fansubs notabene) en is pas enkele jaren geleden door Sony overgekocht. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of dat een voor- of een nadeel was voor hunJorgen schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:06:
[...]
Dankje voor je tip. Dit is gewoon extreem (en onnodig) verwarrend. Van wat ik begrijp is CR de grootste aanbieder van anime en zit Sony erachter. Dan had ik wel een meer gestroomlijnde ervaring verwacht met in elk geval minder rare nummering. Ik zal het nog 'ns proberen en dan Wiki / MyAnimeList ernaast leggen.
Nu gebruik ik de dienst ondertussen een 7-8 maanden wat frequenter (de schuld van o.a. het briljante Frieren) en ik moet toegeven dat ondanks de bugs die soms voorkomen, in het algemeen ik niet vaak last heb gehad van de nummering. Dat specifieke probleem lijkt verbeterd tegenover bvb. een-twee jaar geleden. Toestanden zoals "seizoen 23" omdat het over een andere dub/taal gaat ben ik eigenlijk al een tijdje bijna niet meer tegengekomen - die lijken nu vervangen te zijn door iets in het genre "S2 - Serienaam (French Europe)".
Nu gaan er waarschijnlijk altijd wel een paar rare uitzonderingen zijn. Een wekelijks doorlopende serie zoals One Piece heeft geen typische 'seizoenen' maar heeft seizoenen die de grotere verhaallijnen representeren. Een 'complexe' serie zoals Sword Art Online (en daarmee bedoel ik tig spinoffs en films) wordt dan weer (verwarrend genoeg) afgesplitst in allerlei aparte stukken. Dit doet men dat weer niet bij een serie zoals That Time I got Reincarnated as a Slime", waar ook verschillende films onder hetzelfde segment als een apart seizoen staan. Of dit de schuld van Crunchyroll is of van onduidelijke multimedia franchises durf ik eigenlijk niet zeggen.
Beide waarschijnlijk. Ik ga het gewoon nog 'ns proberen met jouw tips erbij. Ik zou graag een leuke isekai zien en iets zoals Star TrekJackAvery schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:26:
[...]
Crunchyroll is onafhankelijk gestart (met fansubs notabene) en is pas enkele jaren geleden door Sony overgekocht. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of dat een voor- of een nadeel was voor hun
Nu gebruik ik de dienst ondertussen een 7-8 maanden wat frequenter (de schuld van o.a. het briljante Frieren) en ik moet toegeven dat ondanks de bugs die soms voorkomen, in het algemeen ik niet vaak last heb gehad van de nummering. Dat specifieke probleem lijkt verbeterd tegenover bvb. een-twee jaar geleden. Toestanden zoals "seizoen 23" omdat het over een andere dub/taal gaat ben ik eigenlijk al een tijdje bijna niet meer tegengekomen - die lijken nu vervangen te zijn door iets in het genre "S2 - Serienaam (French Europe)".
Nu gaan er waarschijnlijk altijd wel een paar rare uitzonderingen zijn. Een wekelijks doorlopende serie zoals One Piece heeft geen typische 'seizoenen' maar heeft seizoenen die de grotere verhaallijnen representeren. Een 'complexe' serie zoals Sword Art Online (en daarmee bedoel ik tig spinoffs en films) wordt dan weer (verwarrend genoeg) afgesplitst in allerlei aparte stukken. Dit doet men dat weer niet bij een serie zoals That Time I got Reincarnated as a Slime", waar ook verschillende films onder hetzelfde segment als een apart seizoen staan. Of dit de schuld van Crunchyroll is of van onduidelijke multimedia franchises durf ik eigenlijk niet zeggen.
Afgelopen weekend de laatste paar afleveringen gezien van:Shingeki no Bahamut: Virgin Soul
Deze serie is mij goed bevallen. Een mix van actie, komedie en drama. Het begin was een beetje verwarrend, er werden een behoorlijk aantal karakters snel achter elkaar geïntroduceerd. Maar wat verder in de serie leer je ze goed kennen, hun achtergrondverhaal en drijfveren.
Nog een pluspunt, i.m.h.o. is dat de karakters niet zwart-wit zijn en het verhaal meerdere lagen heeft.
Synopsis: 10 years after the world escaped destruction due to the revival of Bahamut, humans at the royal capital gather wealth, the demons are enslaved to assist with the capital's revival, and the gods lose their power due to a decrease in religious piety. The world is thrown off balance as humans, gods, and demons hold their own ideas of justice.
Trailer:
Het zijn in totaal 24 afleveringen, prima lengte om het verhaal goed te vertellen.
Aanrader wat mij betreft.
Deze serie is mij goed bevallen. Een mix van actie, komedie en drama. Het begin was een beetje verwarrend, er werden een behoorlijk aantal karakters snel achter elkaar geïntroduceerd. Maar wat verder in de serie leer je ze goed kennen, hun achtergrondverhaal en drijfveren.
Nog een pluspunt, i.m.h.o. is dat de karakters niet zwart-wit zijn en het verhaal meerdere lagen heeft.
Synopsis: 10 years after the world escaped destruction due to the revival of Bahamut, humans at the royal capital gather wealth, the demons are enslaved to assist with the capital's revival, and the gods lose their power due to a decrease in religious piety. The world is thrown off balance as humans, gods, and demons hold their own ideas of justice.
Trailer:
Het zijn in totaal 24 afleveringen, prima lengte om het verhaal goed te vertellen.
Aanrader wat mij betreft.
apollo13
Ik heb net de nieuwe aflevering gezien van Kaiju no 8. en wat een vette aflevering was dat.
Veel actie, goed geanimeerd. Maar ik moet nu weer een week wachten tot de volgende aflevering
Veel actie, goed geanimeerd. Maar ik moet nu weer een week wachten tot de volgende aflevering

ora et labora
Ik heb Ninja Kamui uitgekeken op HBO. Niet de allerbeste serie ooit, maar een prima tussendoortje met maar 13 afleveringen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik loop al eventjes rond op deze aarde maar 2024 is wel echt next level qua anime’s.mrc4nl schreef op maandag 27 mei 2024 @ 01:23:
Ik heb net de nieuwe aflevering gezien van Kaiju no 8. en wat een vette aflevering was dat.![]()
Maar ik had precies hetzelfde gevoel, en gister had ik dat ook bij Demon Slayer. Wat een emotionele roller coaster is dat.
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Ik ben er recent ook aan begonnen. Hier en daar is het een beetje generiek, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt met toffe animatie en een verhaal waar lekker vaart in zit. Deze blijf ik voorlopig wel wekelijks kijken.mrc4nl schreef op maandag 27 mei 2024 @ 01:23:
Ik heb net de nieuwe aflevering gezien van Kaiju no 8. en wat een vette aflevering was dat.![]()
Overigens hoop ik wel dat ze die "lol de hoofdpersoon is oud en incompetent" grap wat meer loslaten, want die heb ik inmiddels wel gezien.
Ik ben net terug uit Japan en het was wel erg tof om daar ook te zien/mee te maken wat men leuk vindt. viel me op dat sport series populair zijn je zag veel van Blue Lock, Haikyu!! en ook nog van Free! die toch al een tijdje klaar is. Heel veel idol series zijn populair dus de Animate ligt er vol mee... en zag veel van Twisted Wonderland, Kaiju 8, JJK en weer veel Dragonball/Dragon Quest maar dat is niet zo gek met het verlies van Toriyama. Vond ook dat er heel veel Evangelion nog te zien was in de straten en winkels.
De winkels/straten an sich zijn al geniaal om door te lopen en er is zoveel te verzamelen van de verschillende series maar leukste is toch wel de 2e hands winkels door te lopen daar zijn zoveel beeldjes te vinden ook van oude series maar ook rijen vol met dvd's of oude manga.
ik heb zelf oa het volgende meegenomen...
Prachtige artbooks van Shinkai's films Suzume, Weathering With You, Garden of Words en Your Name en zag een steal van een artbook van de films van Given
:strip_exif()/f/image/ayk00BGBnM0aJPF3ZkQdVkBy.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zijn zoveel beeldjes maarja die koffer ruimte is ook maar beperkt en toen ik op een gegeven moment de Frieren en Rimiru vond van een mooi formaat dacht ik ja neem die maar mee
Erbij staat een Pikachu die je alleen kunt krijgen in de Pokemon Center in Okinawa
:strip_exif()/f/image/WoT9ztOnxIhNHlI3rOizvXR6.jpg?f=fotoalbum_large)
Stickers zijn er ook enorm populair dus heb meegedaan met de koffers versieren en was in veel gevallen een mooie starter ook met gesprekken
De sonic sticker en Chao tshirt heb ik bij een popup store vandaan die ook veel andere classic console stickers/spullen had
:strip_exif()/f/image/4s3Lyr5dclpT4ke6qRYLkBgb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tLS85canGnunUXqZ0TPRWNK2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iXt6vqMloLZJBKUprH2SIj7T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YEVnEdYWVo04SZAgB2VOZiwD.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij bijna elke Animate kun je met wazzel nog wat kaartjes/merch vinden van Anime die eraan komt bv maar op = op dus elke keer waar ik wat mee kon pakken heb ik het maar gedaan
ik ben al blij de de Dungeon Meshi spullen
Daarnaast veel Gacha praktijken dus wel eens geprobeert met wat Persona spul. De Mona ben ik blij mee want wilde die wel hebben of Joker.
:strip_exif()/f/image/9GkbT9ElhIvJqmff99nLrw04.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eWsWUWGWQfBc8zGooEWPH8BB.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is ook wel erg tof om te zien dat je overal in de maatschappij wel iets van Anime/Manga terug vindt daar.
ik heb nog wat Anime live meegekeken maarja zonder subs is dat toch zeer moeilijk
Nu weer veel series thuis inhalen alleen dus maar een kritischer series gaan schrappen die me niet pakken na een aflevering of 2
De winkels/straten an sich zijn al geniaal om door te lopen en er is zoveel te verzamelen van de verschillende series maar leukste is toch wel de 2e hands winkels door te lopen daar zijn zoveel beeldjes te vinden ook van oude series maar ook rijen vol met dvd's of oude manga.
ik heb zelf oa het volgende meegenomen...
Prachtige artbooks van Shinkai's films Suzume, Weathering With You, Garden of Words en Your Name en zag een steal van een artbook van de films van Given
:strip_exif()/f/image/ayk00BGBnM0aJPF3ZkQdVkBy.jpg?f=fotoalbum_large)
Er zijn zoveel beeldjes maarja die koffer ruimte is ook maar beperkt en toen ik op een gegeven moment de Frieren en Rimiru vond van een mooi formaat dacht ik ja neem die maar mee
:strip_exif()/f/image/WoT9ztOnxIhNHlI3rOizvXR6.jpg?f=fotoalbum_large)
Stickers zijn er ook enorm populair dus heb meegedaan met de koffers versieren en was in veel gevallen een mooie starter ook met gesprekken
:strip_exif()/f/image/4s3Lyr5dclpT4ke6qRYLkBgb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tLS85canGnunUXqZ0TPRWNK2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iXt6vqMloLZJBKUprH2SIj7T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YEVnEdYWVo04SZAgB2VOZiwD.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij bijna elke Animate kun je met wazzel nog wat kaartjes/merch vinden van Anime die eraan komt bv maar op = op dus elke keer waar ik wat mee kon pakken heb ik het maar gedaan
Daarnaast veel Gacha praktijken dus wel eens geprobeert met wat Persona spul. De Mona ben ik blij mee want wilde die wel hebben of Joker.
:strip_exif()/f/image/9GkbT9ElhIvJqmff99nLrw04.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eWsWUWGWQfBc8zGooEWPH8BB.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is ook wel erg tof om te zien dat je overal in de maatschappij wel iets van Anime/Manga terug vindt daar.
ik heb nog wat Anime live meegekeken maarja zonder subs is dat toch zeer moeilijk
Nu weer veel series thuis inhalen alleen dus maar een kritischer series gaan schrappen die me niet pakken na een aflevering of 2
Ik kijk nu al tijdje cruncyroll en herken die twee meteenJaguar645 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 20:37:
Er zijn zoveel beeldjes maarja die koffer ruimte is ook maar beperkt en toen ik op een gegeven moment de Frieren en Rimiru vond van een mooi formaat dacht ik ja neem die maar meeErbij staat een Pikachu die je alleen kunt krijgen in de Pokemon Center in Okinawa
[Afbeelding]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
haha ja mooi hoe je het toch altijd snel herkent
er zit overigens wel echt verschil in beeldjes die je koopt en vooral kwaliteit. Deze zijn nog best prima voor de +-25 euro die ze gekost hebben maar de duurdere hebben echt super mooie details vaak erin
Waarom heeft niemand me verteld dat er een nieuwe Code Geass op Disney+ staat?! En ik maar denken dat er niets voor me bij zit dit seizoen.
Komt er niet heel goed vanaf op de anidb. Vind jij het wat?ErikT738 schreef op vrijdag 28 juni 2024 @ 19:10:
Waarom heeft niemand me verteld dat er een nieuwe Code Geass op Disney+ staat?! En ik maar denken dat er niets voor me bij zit dit seizoen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien en ik ben er nog niet kapot van, maar die twintig minuten per week tijdens mijn lunchpauze wil ik er wel aan besteden.westergas schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:26:
[...]
Komt er niet heel goed vanaf op de anidb. Vind jij het wat?
Spring season was echt packed met allemaal toptitels, met 'Kaiju No. 8' voorop. Wat mij betreft de absolute topper.
Maar als ik nu naar Summer season kijk, zie ik nou niet snel een topper naar voren komen. 'Oshi no Ko' seizoen twee kan interessant worden, maar is geen nieuwe titel.
Hebben jullie nog nieuwe series voor dit seizoen om in de gaten te houden?
Maar als ik nu naar Summer season kijk, zie ik nou niet snel een topper naar voren komen. 'Oshi no Ko' seizoen twee kan interessant worden, maar is geen nieuwe titel.
Shikata ga nai.
Helemaal mee eens, ik kijk nu al ongeveer 20 jaar anime maar dit seizoen was echt het beste voor mij ooit.Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 1 juli 2024 @ 13:25:
Spring season was echt packed met allemaal toptitels, met 'Kaiju No. 8' voorop. Wat mij betreft de absolute topper.![]()
1. Demon Slayer
2. Kaiju No. 8
3. Jobless Reincarnation
4. TSUKIMICHI -Moonlit Fantasy-
5. Konosuba
6. Chillin’ in Another World with Level 2 Super Cheat Powers
7. Spice and Wolf
8. Solo Levelling
9. Classroom of the Elite
En nog een paar anderen.
Ik heb ze niet gerankt, want elke was weer speciaal
Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen
Ben blij dat iemand anders TSUKIMICHI -Moonlit Fantasy- en Chillin’ in Another World with Level 2 Super Cheat Powers ook leuk vond xD meeste anitubers vonden het b of c spul. Stiekem vond ik hem heel leuk.
Spice and wolf heb ik gereserveerd voor in mijn verlof te kijken zodat ik er van kan genieten.
Spice and wolf heb ik gereserveerd voor in mijn verlof te kijken zodat ik er van kan genieten.
[ Voor 11% gewijzigd door Icekiller2k6 op 01-07-2024 14:53 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ik vind het echt heel jammer dat er geen enkele dienst is waar je gewoon zorgeloos Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, Dragon Ball Super en de films kan kijken voor een bepaald bedrag per maand
. Zelfs op Crunchyroll niet!

Ik ben nu wat ouder spul gaan kijken, Mob Psycho 100 en daarna inhalen met Jujutsu Kaisen, omdat die cliche 'reincarnatie als overpowered' beetje tevaak langs kwam.
Dat was zo'n voorbeeld van beetje cliche, hoewel de scene tegen Hiya wel briljant was
Vond Battle Game in 5 seconds ook wel aardig.
Dat was zo'n voorbeeld van beetje cliche, hoewel de scene tegen Hiya wel briljant was
Vond Battle Game in 5 seconds ook wel aardig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook niet betaalde abonnement maar middels VPN?G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 14:53:
Ik vind het echt heel jammer dat er geen enkele dienst is waar je gewoon zorgeloos Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, Dragon Ball Super en de films kan kijken voor een bepaald bedrag per maand. Zelfs op Crunchyroll niet!
Geen idee om heel eerlijk te zijn, ik weet dat het tot op heden maar via een weg te kijken is en dat dit ook de enigste weg is. Maar zou graag een betaalde manier willen zien wat het kijken ook makkelijker maaktMillie-ano schreef op maandag 1 juli 2024 @ 15:40:
[...]
Ook niet betaalde abonnement maar middels VPN?
Kan jij DB/DBZ/DBGT/DBS inmiddels niet dromen?G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 15:44:
[...]
Geen idee om heel eerlijk te zijn, ik weet dat het tot op heden maar via een weg te kijken is en dat dit ook de enigste weg is. Maar zou graag een betaalde manier willen zien wat het kijken ook makkelijker maakt
Nja. ik meen dat de USA de complete library heeft? via mijn tablet/telefoon en dan VPN krijg ik inderdaad meer content te zien. Wellicht praat ik mijn handelen goed, maar ik betaal wel het premium abonnement (voor deze regio)
Ja dat kan ik zeker, kijk het elk jaar opnieuw maar zou het toch ooit nog graag op een betaalde dienst willen zien. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de mensen die het nu niet kunnen zien en het misschien opnieuw willen kijken of willen delen met hun kinderen
Kan je het niet kijken op *knip*? Of is dat niet legaal, het werkt bij mij goed.
mag ik dat hier noemen?
*knip* Nee, dit valt onder warez
mag ik dat hier noemen?
*knip* Nee, dit valt onder warez
[ Voor 36% gewijzigd door Touchdomex op 01-07-2024 16:48 . Reden: warez achtige site in ieder geval sketchy. ]
Ik ben totaal niet bekend met DBZ/GT/Whatever want ik vind het niets maar hoe goed is dit in box-sets te halen? Vermoed dat je subs wil met japanse dub? Zeker omdat het zo lang al loopt zal de verkrijgbaarheid van die dingen nog wel eens prima kunnen zijn.G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 15:52:
[...]
Ja dat kan ik zeker, kijk het elk jaar opnieuw maar zou het toch ooit nog graag op een betaalde dienst willen zien. Niet alleen voor mezelf maar ook voor de mensen die het nu niet kunnen zien en het misschien opnieuw willen kijken of willen delen met hun kinderen
Zeker met content die ik wat langer wil bewaren en vooral nog een keer wil terugkijken of wil overdragen aan een volgende generatie haal ik ze fysiek. Streamingdiensten is voor mij te vluchtig/onzeker hoe lang dat nog blijft bestaan op deze manier zeker als ik zie hoe de verschuivingen zijn en hoe content in elkaar kan zitten

Dat gezegd hebbende ik moet nog steeds een goede manier vinden om NTSC-DVD's terug te kijken zodat ik Mai-Otome terug kan kijken
[ Voor 6% gewijzigd door Touchdomex op 01-07-2024 16:52 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik vind het jammer dat de hele oude sfeer van anime series zoals we in de 00’s hadden grotendeels kwijt zijn. Dan doel ik series als Witch Hunter Robin, Lain, Boogie Pop Phantom, Wolfs Rain, Last Exile, .Hack//Sign en Eureka 7 om maar even paar titels te noemen. Later met series als Steins;Gate en Gundam Iron-Blooded Orphans zag ik een opleving en werden de series ook weer wat donkerder. Maar met de meeste series van de laatste jaren is het allemaal wel erg mellow geworden. Al zitten de duistere series er zeker nog bij, maar in verhouding wel een stuk minder als in de 90’s en de 00”s. En dan reken ik niet de langlopende series als Bleach of Naruto mee.
Kaiju no.8 gaat weer die kant op en daar ben ik blij om. Maar is het echt minder geworden of mis ik de laatste jaren misschien teveel series of staat CC te vol met series die meer een vrolijke noot hebben?
Kaiju no.8 gaat weer die kant op en daar ben ik blij om. Maar is het echt minder geworden of mis ik de laatste jaren misschien teveel series of staat CC te vol met series die meer een vrolijke noot hebben?
[ Voor 4% gewijzigd door Toshirou op 02-07-2024 09:02 ]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Naar mijn idee is de creativiteit ver te zoeken inderdaad. Ik wordt vooral moe van de hoeveelheid Isekai elk seizoen (en niet eens fijne Isekai zoals The Twelve Kingdoms maar enkel zooi waar de wereld functioneert als een JRPG).Toshirou schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:59:
Ik vind het jammer dat de hele oude sfeer van anime series zoals we in de 00’s hadden grotendeels kwijt zijn. Dan doel ik series als Witch Hunter Robin, Lain, Boogie Pop Phantom, Wolfs Rain, Last Exile, .Hack//Sign en Eureka 7 om maar even paar titels te noemen. Later met series als Steins;Gate en Gundam Iron-Blooded Orphans zag ik een opleving en werden de series ook weer wat donkerder. Maar met de meeste series van de laatste jaren is het allemaal wel erg mellow geworden. Al zitten de duistere series er zeker nog bij, maar in verhouding wel een stuk minder als in de 90’s en de 00”s. En dan reken ik niet de langlopende series als Bleach of Naruto mee.
Kaiju no.8 gaat weer die kant op en daar ben ik blij om. Maar is echt minder of mis ik de laatste jaren misschien teveel series of staat CC te vol met series die meer een vrolijke noot hebben?
Kaiju no.8 is inderdaad vermakelijk, naar die laatste aflevering waren wel erg standaard. Naruto, Bleach en talloze andere shows hebben het "MC verliest controle over zijn innerlijke demoon tijdens gevecht" al eens gedaan.
Ja die originele box-sets heb ik ook allemaal gekocht voor de collectie, maar die wil je natuurlijk netjes houden en zo min mogelijk gebruiken. Daarom heb ik alles via andere wegen verkregen zodat de box-sets onbeschadigd blijven en zou ik heel graag willen zien dat het via een betaalbare abonnement te kijken is, zou daar heel graag voor willen betalen. Maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden, vandaar mijn vraag ookTouchdomex schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:51:
[...]
Ik ben totaal niet bekend met DBZ/GT/Whatever want ik vind het niets maar hoe goed is dit in box-sets te halen? Vermoed dat je subs wil met japanse dub? Zeker omdat het zo lang al loopt zal de verkrijgbaarheid van die dingen nog wel eens prima kunnen zijn.
Zeker met content die ik wat langer wil bewaren en vooral nog een keer wil terugkijken of wil overdragen aan een volgende generatie haal ik ze fysiek. Streamingdiensten is voor mij te vluchtig/onzeker hoe lang dat nog blijft bestaan op deze manier zeker als ik zie hoe de verschuivingen zijn en hoe content in elkaar kan zitten
Kijk dit is mijn verzameling
:fill(white):strip_exif()/f/image/6TX8m5YsthCS0xngHHcwOxGR.png?f=user_large)
Is dit misschien wat voor je NTSC-DVD's?Dat gezegd hebbende ik moet nog steeds een goede manier vinden om NTSC-DVD's terug te kijken zodat ik Mai-Otome terug kan kijken
Die hele Isekai meuk laat ik aan mij voorbij gaan. Dat concept is in een paar series geslaagd maar 9/10 is gewoon troep en een vehicle voor de verkoop van merchandise en games.ErikT738 schreef op maandag 1 juli 2024 @ 22:41:
[...]
Naar mijn idee is de creativiteit ver te zoeken inderdaad. Ik wordt vooral moe van de hoeveelheid Isekai elk seizoen (en niet eens fijne Isekai zoals The Twelve Kingdoms maar enkel zooi waar de wereld functioneert als een JRPG).
Kaiju no.8 is inderdaad vermakelijk, naar die laatste aflevering waren wel erg standaard. Naruto, Bleach en talloze andere shows hebben het "MC verliest controle over zijn innerlijke demoon tijdens gevecht" al eens gedaan.
Met .Hack begon het hele Isekai eigenlijk mee maar naast die Shield Hero serie zijn er weinig die echt goed zijn. Of eigenlijk zelfs de moeite nemen om een goed verhaal te vertellen. En dan te zeggen dat dit ook een vehicle was voor merchandise.. absoluut! Maar .Hack was een duidelijk opzet plan waarin het verhaal werd verteld in de anime en verder ging in de game en andersom.
Zo werden de PS2 games geleverd met elk een OVA (anime alflevering) die zich gelijktijdig met de gebeurtenissen in de game in verband stond. De opvolger van Sign, Roots vertelde het eerste deel van het verhaal als anime en de rest verspreid over drie games. Met daarbij nog een novel die nog meer vertelde en uitdiepte, dat was wanneer je in het verhaal zat een goede manier van storytelling. Maar dit is amper meer te vinden in de Isekai van nu. De crossmedia storytelling vindt je niet meer.
En bij nader inzien, de hele Hack serie wordt jaren niks meer mee gedaan. Jammer want dit was echt wel een serie die het correct deed en zelfs als was het één van de eerste of de eerste. Dus Bandai.. je hebt werk te verrichten! 😁👌
Er zijn wel diensten voor, maar die zijn inderdaad niet legaal. Zelf wil ik het binnenkort ook weer oppakken. Heb dbz kai op de planning staan.G_Dragon schreef op maandag 1 juli 2024 @ 15:52:
[...]
Met Lain, Boogie Pop Phantom en Wolfs Rain heb je dan ook wel series die erg traag zijn, tegen het saaie aan. Heb Lain nog op DVD en dan zit je op een gegeven moment naar wat hallucinerende afleveringen te kijken met filosofisch geneuzel... Maar inderdaad, het duistere en overdramatische genre is er wat uit momenteel.Toshirou schreef op maandag 1 juli 2024 @ 16:59:
_██_
(ಠ_ృ)
Het was ongeveer 3 maanden wachten
, maar ik heb dit art book van Dragon ball binnen. Erg mooi in een box inclusief omslag. Art book bevat tekeningen, posters, aantekeningen van Akira Toriyama van Dragon Ball en Dragon Ball Z in kleur. Erg mooi, komend weekend maar eens beginnen met doorlezen.
:strip_exif()/f/image/daiN3WnSSnTZdXdqg1rQXUx8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1oRHPdsiUaDmOGqpBSTZLm7t.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/daiN3WnSSnTZdXdqg1rQXUx8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1oRHPdsiUaDmOGqpBSTZLm7t.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TO1xZBPrmK0sNPzsL5U5ewR8.jpg?f=fotoalbum_large)
vond je re:zero niks aan? dat is toch wel een origineel verhaal dat goed vertelt woord!Toshirou schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 08:53:
[...]
Die hele Isekai meuk laat ik aan mij voorbij gaan. Dat concept is in een paar series geslaagd maar 9/10 is gewoon troep en een vehicle voor de verkoop van merchandise en games.
knip
voor de rest snap ik het wel vooral die on nodig over power characters zijn haast niet te kijken.
Of Mushoku Tensei wat men de orginele isikai noemt is ook wel goed en vertelt ook wel de verhaal goed.
voor de rest deze seizoen zijn meeste niet echt interesant om naar te kijken.
Net nog The Ossan Newbie Adventurer gekeken en tower off gods en er is nu vernieuwde verhaal van code geas?
Re:Zero is een uitzondering t.o.v. de rest… daar heb ik dan ook van genoten. Maar de rest is letterlijk “ik kom in een rpg met speciale voorwaarden en powers en ik ga er lekker op los in deze wereld en kijk tot hoever ik kan gaan…“ Nee , daar is geen kwaliteit te vinden. 😒raro007 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 23:10:
[...]
vond je re:zero niks aan? dat is toch wel een origineel verhaal dat goed vertelt woord!
voor de rest snap ik het wel vooral die on nodig over power characters zijn haast niet te kijken.
Of Mushoku Tensei wat men de orginele isikai noemt is ook wel goed en vertelt ook wel de verhaal goed.
voor de rest deze seizoen zijn meeste niet echt interesant om naar te kijken.
Net nog The Ossan Newbie Adventurer gekeken en tower off gods en er is nu vernieuwde verhaal van code geas?
Re:Zero en The Rising of the Shield Hero zijn eigenlijk uitzonderingen binnen dit genre vanwege de kwaliteit in het verhaal, goed uitgewerkte personages, een sterk verhaal met weinig oppervlakkigheid en een kwaliteit animatie. Dus er is zeker genoeg binnen het Isekai genre te doen, alleen lijken de meeste auteurs en studio’s er niet veel kwalitatief origineels mee te doen.. en dan bedoel ik niet een reïncarnatie als een blauwe slijmbal, drankautomaten of wat dan ook..
Dit is natuurlijk erg subjectief, voor mij is dit seizoen mede door de vele verschillende Isekai het beste anime seizoen ooit.Toshirou schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 06:50:
[...]
Re:Zero is een uitzondering t.o.v. de rest… daar heb ik dan ook van genoten. Maar de rest is letterlijk “ik kom in een rpg met speciale voorwaarden en powers en ik ga er lekker op los in deze wereld en kijk tot hoever ik kan gaan…“ Nee , daar is geen kwaliteit te vinden. 😒
Re:Zero en The Rising of the Shield Hero zijn eigenlijk uitzonderingen binnen dit genre vanwege de kwaliteit in het verhaal, goed uitgewerkte personages, een sterk verhaal met weinig oppervlakkigheid en een kwaliteit animatie. Dus er is zeker genoeg binnen het Isekai genre te doen, alleen lijken de meeste auteurs en studio’s er niet veel kwalitatief origineels mee te doen.. en dan bedoel ik niet een reïncarnatie als een blauwe slijmbal, drankautomaten of wat dan ook..
Dankzij de lijst van @Ecological TSUKIMICHI -Moonlit Fantasy- leren kennen. Heerlijk. Lig vaak in een deuk van het lachen en ik dacht dat Kaiju No.8 en One Punch al hilarisch waren 
Nooit heel veel verdiept in de anime wereld, als old timer wel opgegroeid met Akira en Ghost in the Shell en natuurlijk Dragonball maar voor de rest niet heel veel naar om gekeken.
Van collega's wat suggesties gekregen zoals Jujutsu Kaisen en Solo Leveling en nu ben ik helemaal verknocht.
Dus ik hou het topic in de gaten voor nog meer pareltjes!
Nooit heel veel verdiept in de anime wereld, als old timer wel opgegroeid met Akira en Ghost in the Shell en natuurlijk Dragonball maar voor de rest niet heel veel naar om gekeken.
Van collega's wat suggesties gekregen zoals Jujutsu Kaisen en Solo Leveling en nu ben ik helemaal verknocht.
dan zou ik naar konosuba en grandblue kijken dat zijn toch wel de top van de anime comedy.Carthrax schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:50:
Dankzij de lijst van @Ecological TSUKIMICHI -Moonlit Fantasy- leren kennen. Heerlijk. Lig vaak in een deuk van het lachen en ik dacht dat Kaiju No.8 en One Punch al hilarisch waren
Grand Blue is zeker een aanrader. Leuke serie die een goed luchtig verhaal neerzet. De spanning om door te blijven kijken is goed aanwezig en sfeervolle artstyle in de serie is ook bovengemiddeld goed. Al met al, een serie om zeker eens te proberen 😄
In dit rijtje wil ik Demon Slayer sterk aanraden.Carthrax schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:50:

Het zomerseizoen valt overigens wat tegen, S2 van Oshi no Ko ben ik heel erg blij mee maar verder is er eigenlijk niks wat er echt uit springt of m'n aandacht trekt. Wat volgen jullie van het huidige seizoen?
[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 11-07-2024 10:37 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Voor degene die vroeger Fairy Tail hebben gezien, deze serie heeft zojuist een doorstart gemaakt. De nieuwe 100 Year Quest arc is begonnen. Dit lijkt nu al goed, zeker een om te volgen dit seizoen
Mijn radarr en plex pakken deze nog niet goed op helaas. die dumpen hem onder normale fairy tail.ikbenerniet schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:18:
Voor degene die vroeger Fairy Tail hebben gezien, deze serie heeft zojuist een doorstart gemaakt. De nieuwe 100 Year Quest arc is begonnen. Dit lijkt nu al goed, zeker een om te volgen dit seizoen
Staat wel op de lijst om te bekijken
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van Daima moet vinden.. dat Goku weer klein word voelt een beetje het hergebruiken van Dragon Ball GT, had daarom veel liever een vervolg op Dragon Ball Super gehad 
Ik vind anime interessant, maar heb me er nooit zo in verdiept. Vroeger nog wel 's gekeken wat er toevallig op Netflix stond, zoals het eerste seizoen van Attack on Titan, Berserk (denk ik?) en Death Note. Ik kan er wel van genieten.
Anyway, ik kwam al maanden clips tegen van Frieren (Sôsô no Furîren) en vond het er interessant uit zien. Kon het verder nergens vinden op streamingdiensten, dus toch maar 's abonnementje op crunchyroll gedaan. Heb 'm bijna in één ruk door afgekeken, wat een geweldige mooie serie.
Volgende wordt denk ik Attack on Titan. Eerste seizoen al een keer gezien, de rest nog niet. Ben voorlopig wel weer even onder de pannen dus. Ben ook geïnteresseerd in Elfen Lied, maar die is niet beschikbaar op crunchyroll. Tenminste, hier niet. Misschien met vpn elders wel?
Anyway, ik kwam al maanden clips tegen van Frieren (Sôsô no Furîren) en vond het er interessant uit zien. Kon het verder nergens vinden op streamingdiensten, dus toch maar 's abonnementje op crunchyroll gedaan. Heb 'm bijna in één ruk door afgekeken, wat een geweldige mooie serie.
Volgende wordt denk ik Attack on Titan. Eerste seizoen al een keer gezien, de rest nog niet. Ben voorlopig wel weer even onder de pannen dus. Ben ook geïnteresseerd in Elfen Lied, maar die is niet beschikbaar op crunchyroll. Tenminste, hier niet. Misschien met vpn elders wel?
Heel eerlijk had ik Super ook nooit gekeken als ik vroegâh geen DBZ gekeken had, DAIMA sla ik zelf over tenzij de recensies na een zooitje afleveringen heel lovend zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 09:51:
Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik van Daima moet vinden.. dat Goku weer klein word voelt een beetje het hergebruiken van Dragon Ball GT, had daarom veel liever een vervolg op Dragon Ball Super gehad
[YouTube: “Dragon Ball DAIMA” The New Trailer / October 2024]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Heb gisteravond de eerste 2 afleveringen gezien, heerlijke humor weer.ikbenerniet schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 19:18:
Vroeger de serie gezien en deze nieuwe lijkt een blijvertje. Wat me wel opviel is dat Natsu en sommige anderen, er iets meer volwassen uitzien, minder een puber, maar meer richting de 20 jaar.
apollo13
Volgens mij is er 1 jaar 'timeskip'. dit speelt zich af 1 jaar nadat acnologia is verslagenapollo13 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:49:
[...]
Heb gisteravond de eerste 2 afleveringen gezien, heerlijke humor weer.
Vroeger de serie gezien en deze nieuwe lijkt een blijvertje. Wat me wel opviel is dat Natsu en sommige anderen, er iets meer volwassen uitzien, minder een puber, maar meer richting de 20 jaar.
Ik kijk echt veel anime, en ik vind het ook leuk om te betalen voor content zodat er ook meer gemaakt van kan worden. Het zit echt in mijn irritatie-zone dat veel niet te streamen is, en om nou te gaan importeren uit Amerika wordt mijn portomonnee ook niet vrolijk van. Nou ja, hopelijk wordt het iets beter in de toekomst, helaas zie ik nu bij Crunchyroll alleen maar regressie en mis ik de comments ook nogGaius schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:17:
Ik vind anime interessant, maar heb me er nooit zo in verdiept. Vroeger nog wel 's gekeken wat er toevallig op Netflix stond, zoals het eerste seizoen van Attack on Titan, Berserk (denk ik?) en Death Note. Ik kan er wel van genieten.
Anyway, ik kwam al maanden clips tegen van Frieren (Sôsô no Furîren) en vond het er interessant uit zien. Kon het verder nergens vinden op streamingdiensten, dus toch maar 's abonnementje op crunchyroll gedaan. Heb 'm bijna in één ruk door afgekeken, wat een geweldige mooie serie.![]()
Om hier nog even op terug te komen; de laatste paar afleveringen voelt het wel echt weer als Code Geass. Het is misschien niet zo goed als het eerste seizoen, maar ongeveer op het niveau van R2, en beter dan die sequel film.westergas schreef op zondag 30 juni 2024 @ 11:26:
[...]
Komt er niet heel goed vanaf op de anidb. Vind jij het wat?
De laatste paar dagen seizoen 1 van invincible gekeken. Ik weet 't, geen anime maar animated, maar wat een goede serie! Lekker tempo erin, mooie hoeveelheid gore en een sterk verhaal. Zeker een aanrader!
Ben sinds vorige week deze aan het kijken: Dahlia in Bloom: Crafting a Fresh Start with Magical Tools.
Tot nu toe bevalt hij prima, mooie tekenstijl, een beetje old-skool zou ik zeggen.
Verhaal is prima, verwacht geen flitsende actie scenes. Het gaat meer om de relaties tussen de verschillende hoofdpersonen en het opgroeien van Dahlia.
https://anidb.net/anime/18172
Trailer:
Tot nu toe bevalt hij prima, mooie tekenstijl, een beetje old-skool zou ik zeggen.
Verhaal is prima, verwacht geen flitsende actie scenes. Het gaat meer om de relaties tussen de verschillende hoofdpersonen en het opgroeien van Dahlia.
https://anidb.net/anime/18172
Trailer:
apollo13
Kwam zojuist toevallig een trailer tegen van Terminator Zero. Zou zomaar heel gaaf kunnen worden. Stukje nostalgie 🙂
In het onofficele Crunchyroll reddit kwam ik een post tegen van iemand die aan extension had gemaakt waarbij je weer comments kan plaatsen:Ecological schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 23:44:
[...]
Ik kijk echt veel anime, en ik vind het ook leuk om te betalen voor content zodat er ook meer gemaakt van kan worden. Het zit echt in mijn irritatie-zone dat veel niet te streamen is, en om nou te gaan importeren uit Amerika wordt mijn portomonnee ook niet vrolijk van. Nou ja, hopelijk wordt het iets beter in de toekomst, helaas zie ik nu bij Crunchyroll alleen maar regressie en mis ik de comments ook nog
Linkje naar github in deze Reddit thread: https://www.reddit.com/r/...omment/lhvwpf5/?context=3
Werkt nog niet foutloos; bij Tower of God S1 Ep13 zag ik geen comments, maar beter dan niets.
Die comments waren eerder irritant dan zinvol (op de End scene na). Was altijd; EUUUHH EARLY CREW, PEAK ANIME of iets in die geest.Ecological schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 23:44:
[...]
Ik kijk echt veel anime, en ik vind het ook leuk om te betalen voor content zodat er ook meer gemaakt van kan worden. Het zit echt in mijn irritatie-zone dat veel niet te streamen is, en om nou te gaan importeren uit Amerika wordt mijn portomonnee ook niet vrolijk van. Nou ja, hopelijk wordt het iets beter in de toekomst, helaas zie ik nu bij Crunchyroll alleen maar regressie en mis ik de comments ook nog
Dat is natuurlijk subjectief!JerX schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:56:
[...]
Die comments waren eerder irritant dan zinvol (op de End scene na). Was altijd; EUUUHH EARLY CREW, PEAK ANIME of iets in die geest.
Je hoeft het niet leuk te vinden om te lezen, maar ik vind het erg jammer dat het weg is.
ja dat was er teveel, maar ook de nuttige comments mis ik nu al wel, zoals:JerX schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:56:
[...]
Die comments waren eerder irritant dan zinvol (op de End scene na). Was altijd; EUUUHH EARLY CREW, PEAK ANIME of iets in die geest.
- skip naar xx:xx vanwege lange recaps
- filler waarschuwing
- opvallende dingen die je zonder de comment gemist zou hebben
Groot voordeel is nu wel dat spoilers ook niet meer in de comments gepost worden. Dit zag ik bij One Piece bijvoorbeeld veel, dat er al toekomstige gebeurtenissen verklapt werden.
Eens dat er een boel irritante comments waren, maar daar scrolde ik gewoon langs.
Het zijn niet alleen de comments, maar ook de reviews en die worden best gemist hier.
Het zijn niet alleen de comments, maar ook de reviews en die worden best gemist hier.
Reviews zijn te vinden op andere websites, zoals AniDB of MAL. Waarbij AniDB wat zuurder is qua reviewsAmdk6II schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:56:
Eens dat er een boel irritante comments waren, maar daar scrolde ik gewoon langs.
Trakt gebruik ik voor het selecteren van mijn volgende show. Daarbij maak ik vooral gebruik van de reviews en ratings.
In de vakantie elke avond een paar afleveringen van "Welcome to demon school! Iruma-Kun" gekeken.
Heerlijke serie en ook te kijken met mijn dochter van 10. De Japanse stem acteur van Sullivan was voor mij de ster van de show
Heerlijke serie en ook te kijken met mijn dochter van 10. De Japanse stem acteur van Sullivan was voor mij de ster van de show
Ik ben begonnen aan Star Blazers (Space Battleship Yamato 2199) en het bevalt me prima. Het voelt een beetje aan als een mix tussen Gundam (maar dan zonder robots) en de Xindi-arc uit Star Trek Enterprise.

Code Geass is ook nog wel grappig. Echt hoogstaand wordt het nooit, maar eigenlijk was dat bij R2 ook al het geval. Het is leuk om alle oude karakters als cameo terug te zien.

Code Geass is ook nog wel grappig. Echt hoogstaand wordt het nooit, maar eigenlijk was dat bij R2 ook al het geval. Het is leuk om alle oude karakters als cameo terug te zien.
Met een dochter van 10, klinkt herkenbaar! Ben ik wel benieuwd, NL of EN Subs? En via welke dienst gekeken?Carthrax schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:09:
In de vakantie elke avond een paar afleveringen van "Welcome to demon school! Iruma-Kun" gekeken.
Via Crunchyroll met EN subs. Mijn dochter is redelijk goed met de Engelse taal dus dat was voor haar geen probleem.karazz schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:49:
[...]
Met een dochter van 10, klinkt herkenbaar! Ben ik wel benieuwd, NL of EN Subs? En via welke dienst gekeken?
En uitgekeken tm de laatste ep (1116). Dus dit smaakt naar meer, binnenkort maar weer de registers opentrekken van wat er te kijken is. Na jarenlang relatief droog staan, naar wekelijk weer iets willen kijken.Outerspace schreef op maandag 18 maart 2024 @ 21:22:
Ik ben vorig jaar (september) gestart met One Piece. Ik probeer het in mijn spaarzame vrije tijd te kijken, ondertussen zit ik al rond ep 700 (Dressrosa). Ik had deze serie eerder moeten kijken, leuke en boeiende showHoop dat ik @LuukaLike in september kan zeggen dat ik bij ben
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
:strip_exif()/f/image/rRT2Q3WohsL4vXjf88vvzQNn.jpg?f=fotoalbum_large)
BREAKING: 'Dragon Ball DAIMA' will start airing from Friday, October 11th at 11:40pm (JST)!
— SUPER クロニクルス (@SupaChronicles) 2 september 2024
The first episode is extended by 10 minutes.#DragonBallDaima pic.twitter.com/6YwbOyATfB
Afgelopen maand heb ik heel DBZ gekeken, straks beginnen aan mijn limited edition Dragon Ball Super die ik uit Amerika heb laten importeren! Heb ook alle films, kan niet wachten tot Oktober!
[ Voor 3% gewijzigd door Ecological op 02-09-2024 12:40 ]
Heb je voor DBZ ook Dragon Ball gekeken of heb je die overgeslagen?Ecological schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:40:
Afgelopen maand heb ik heel DBZ gekeken, straks beginnen aan mijn limited edition Dragon Ball Super die ik uit Amerika heb laten importeren! Heb ook alle films, kan niet wachten tot Oktober!
Blijft mooi om telkens weer opnieuw te kijken, heel veel plezier met Dragon Ball Super (heb je er toevallig ook een foto van?).
Ik twijfel nog over die nieuwste serie Dragon Ball Daima, denk persoonlijk dat het geen succes gaat worden omdat mensen veel meer Dragon Ball Super 2 hadden willen zien. Dus ben heel benieuwd of dit wel gaat slagen, voelt ook aan als een kopie van GT omdat ze weer klein worden
G_Dragon schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:54:
[...]
Heb je voor DBZ ook Dragon Ball gekeken of heb je die overgeslagen?![]()
Blijft mooi om telkens weer opnieuw te kijken, heel veel plezier met Dragon Ball Super (heb je er toevallig ook een foto van?).
Ik twijfel nog over die nieuwste serie Dragon Ball Daima, denk persoonlijk dat het geen succes gaat worden omdat mensen veel meer Dragon Ball Super 2 hadden willen zien. Dus ben heel benieuwd of dit wel gaat slagen, voelt ook aan als een kopie van GT omdat ze weer klein worden
:strip_exif()/f/image/yRLDdnprpWzip7V0sLNzs5SE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben heel makkelijk met cultuur, als ze iets maken dan ben ik blij dat het bestaat. Je kan niet altijd alles leuk vinden of alles goed maken!
Ik ben i.i.g. heel excited. En de originele DB trekt me niet zo aan nu, misschien later een keer?
Ik heb niet erg veel Dragon Ball gekeken, misschien nu even starten?
Ik zit nu voornamelijk One Piece te kijken, die Anime is zeer lang en vereiste mijn hele vakantie om nog een beetje ver te komen 😅
Mijn broertje en neefjes zijn daarentegen wel Dragon Ball fans
Ik zit nu voornamelijk One Piece te kijken, die Anime is zeer lang en vereiste mijn hele vakantie om nog een beetje ver te komen 😅
Star Blazers is wel kick. Moet de andere seizoenen nog kijken, maar staan zeker nog op de planning!ErikT738 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:22:
Ik ben begonnen aan Star Blazers (Space Battleship Yamato 2199) en het bevalt me prima. Het voelt een beetje aan als een mix tussen Gundam (maar dan zonder robots) en de Xindi-arc uit Star Trek Enterprise.
[Afbeelding]
Ben nu Unluck Undead aan het kijken. Wat een geweldige anime is dat zeg, beetje oldschool actie anime vibes. Is te streamen op Disney+
[ Voor 51% gewijzigd door JerX op 10-09-2024 07:45 ]
Het is altijd de moeite waard! Alleen al voor het verhaal van Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, Dragon Ball Super en de films, mensen denken vaak dat het alleen maar om vechten draait. Gelukkig is dat het minst belangrijk in de serie, want het draait om het beschermen van je geliefden, dat rivalen ook je vrienden kunnen worden als je zelf genade toont en nog zoveel meer..ASx2608 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 22:53:
Ik heb niet erg veel Dragon Ball gekeken, misschien nu even starten?
@G_Dragon
Ik heb het zeker op mijn lijstje staan om het te bekijken, vind het ook geweldig als ik het eindelijk ga starten.
Ik heb het zeker op mijn lijstje staan om het te bekijken, vind het ook geweldig als ik het eindelijk ga starten.
Lurk in dit topic voornamelijk nog maar. Maar na bijna 3 weken in Japan gezeten te hebben toch maar een postje van wat goodies. ^^ Onder andere in Fukuoka geweest, daar staat deze jongen
:strip_exif()/f/image/R7rMbRmQ1AMlKZACGiowc8JT.jpg?f=fotoalbum_medium)
In het winkelcentrum ernaast zit een gundam base, en een van de "unieke" Gunpla's daar is uiteraard de RG 1/144 van deze jongen, en die kon ik na 3 rondjes in de winkel toch niet laten staan >_<
:strip_exif()/f/image/S68WfxK2jrKLcFFwFypV1eFo.jpg?f=fotoalbum_medium)
Wel grappig, door de hele winkel stickers van 1 per persoon (voor de unieke items en de Side F modellen)
Maar deze gaat op de stapel net de 9 andere RG models die ik nog heb liggen om in elkaar te zetten.
Omdat met deze flinke doos de koffer al redelijk vol zat en met de 2 messen uit Osaka het souvenier budget ook redelijk verspeeld was, heb ik maar wat kleine dingetjes uit de gacha's gerhaald
wat mij redelijk afging met de items die ik ook wilde hebben
Kenshin sleutelhangers en een Tanjiro.
:strip_exif()/f/image/NPix9fnI7lrX7nIZNDLBL8be.jpg?f=fotoalbum_medium)
En 2 mini figs van Inuyasha
:strip_exif()/f/image/eyCI9uIB33zc0bE3FsV9NGtY.jpg?f=fotoalbum_medium)
Wilde eigenlijk Sesshōmaru, maar Kagome nam ik ook wel genoegen mee.
Was eigenlijk ook nog op zoek naar een sleutelhanger van Frieren in een mimic, maar die was nergens te vinden
Naja. volgende keer nog maar weer zoeken, dan heb ik wat meer tijd in akihabara 
Inhouden was best lastig, maar het feit dat ik gewoon de ruimte niet heb om figures te stallen maakt het makkelijker. Zowat al mijn figures zitten sinds de verhuizing 7 jaar geleden nog steeds in dozen
Oh ja, nog een godhand meegenomen
:strip_exif()/f/image/R7rMbRmQ1AMlKZACGiowc8JT.jpg?f=fotoalbum_medium)
In het winkelcentrum ernaast zit een gundam base, en een van de "unieke" Gunpla's daar is uiteraard de RG 1/144 van deze jongen, en die kon ik na 3 rondjes in de winkel toch niet laten staan >_<
:strip_exif()/f/image/S68WfxK2jrKLcFFwFypV1eFo.jpg?f=fotoalbum_medium)
Wel grappig, door de hele winkel stickers van 1 per persoon (voor de unieke items en de Side F modellen)
Maar deze gaat op de stapel net de 9 andere RG models die ik nog heb liggen om in elkaar te zetten.
Omdat met deze flinke doos de koffer al redelijk vol zat en met de 2 messen uit Osaka het souvenier budget ook redelijk verspeeld was, heb ik maar wat kleine dingetjes uit de gacha's gerhaald
:strip_exif()/f/image/NPix9fnI7lrX7nIZNDLBL8be.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/eyCI9uIB33zc0bE3FsV9NGtY.jpg?f=fotoalbum_medium)
Was eigenlijk ook nog op zoek naar een sleutelhanger van Frieren in een mimic, maar die was nergens te vinden
Inhouden was best lastig, maar het feit dat ik gewoon de ruimte niet heb om figures te stallen maakt het makkelijker. Zowat al mijn figures zitten sinds de verhuizing 7 jaar geleden nog steeds in dozen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Frieren seizoen 2 is nu officieel in productie. Ze geven geen richtdatum voor een release. Studio Madhouse zit opnieuw aan het roer, wat zeer goed nieuws is.
[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 29-09-2024 13:43 ]
Had je in Osaka eigenlijk even bij B-side label binnen moeten lopen dan had je in elk geval een sticker kunnen vindenBokkie schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 20:23:
Lurk in dit topic voornamelijk nog maar. Maar na bijna 3 weken in Japan gezeten te hebben toch maar een postje van wat goodies. ^^ Onder andere in Fukuoka geweest, daar staat deze jongen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar deze gaat op de stapel net de 9 andere RG models die ik nog heb liggen om in elkaar te zetten.![]()
Omdat met deze flinke doos de koffer al redelijk vol zat en met de 2 messen uit Osaka het souvenier budget ook redelijk verspeeld was, heb ik maar wat kleine dingetjes uit de gacha's gerhaaldwat mij redelijk afging met de items die ik ook wilde hebben
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Was eigenlijk ook nog op zoek naar een sleutelhanger van Frieren in een mimic, maar die was nergens te vindenNaja. volgende keer nog maar weer zoeken, dan heb ik wat meer tijd in akihabara
ik heb deze op de koffer zitten:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4s3Lyr5dclpT4ke6qRYLkBgb.jpg?f=user_large)
En die Gundam in Fukuoka heb ik ook gezien was erg tof dat hij in motion kwam
Nou, dat heb ik mooi over het hoofd gezien het afgelopen jaar...
Wakanim is al een jaar dicht? Opgenomen door Crunchyroll, nadat ze vijftien jaar lang een mooie concurrent waren... Kak
Wakanim is al een jaar dicht? Opgenomen door Crunchyroll, nadat ze vijftien jaar lang een mooie concurrent waren... Kak
Liege, liege, liegebeest!
Stickers genoeg overal ja, maar heb niets om dat op te plakken (zachte koffer) en sleutelhangers kan ik aan mijn rugzak enzo hangen. B side label niets gehaald eigenlijkJaguar645 schreef op zondag 29 september 2024 @ 12:52:
[...]
Had je in Osaka eigenlijk even bij B-side label binnen moeten lopen dan had je in elk geval een sticker kunnen vinden![]()
ik heb deze op de koffer zitten: [Afbeelding]
En die Gundam in Fukuoka heb ik ook gezien was erg tof dat hij in motion kwamik kwam hem per ongeluk tegen eigenlijk want ging naar de mall voor de foodcourt voor lunch
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik las ergens dat Spy X Family begin oktober weer zou beginnen maar kan er nu niets meer van vinden. Iemand nog wat info daar over?
Ben ff wezen zoeken, zie alleen maar dat seizoen 3 er aan komt. Niemand geeft echter een datum van wanneer. Heb genoten van 1,2, en de film. We zullen dan maar geduld moeten hebben.westergas schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:38:
Ik las ergens dat Spy X Family begin oktober weer zou beginnen maar kan er nu niets meer van vinden. Iemand nog wat info daar over?
Afgelopen week: My dress-up darling, er gezien, ook een aanrader. Leuk verhaal, prima humor en je gaat meeleven met de karakters.
Hij legt het beter uit. Opgepast spoilers, niet op de video klikken als je hem nog niet hebt gezien!
[ Voor 38% gewijzigd door apollo13 op 03-10-2024 17:05 ]
apollo13
Tnx voor de tip!apollo13 schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:00:
[...]
Ben ff wezen zoeken, zie alleen maar dat seizoen 3 er aan komt. Niemand geeft echter een datum van wanneer. Heb genoten van 1,2, en de film. We zullen dan maar geduld moeten hebben.
Afgelopen week: My dress-up darling, er gezien, ook een aanrader. Leuk verhaal, prima humor en je gaat meeleven met de karakters.
Hij legt het beter uit. Opgepast spoilers, niet op de video klikken als je hem nog niet hebt gezien! [YouTube: Why We Love My Dress-Up Darling]
Kan ik die met mijn vrouw kijken of is ie daar te ecchi voor?
Die kan je prima samen kijken, geen ecchi. Wel hints naar, maar nooit in beeld, wat het ook weer leuk maakt i.m.h.o.westergas schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 18:57:
[...]
Tnx voor de tip!
Kan ik die met mijn vrouw kijken of is ie daar te ecchi voor?
De serie is voor beide sekses gemaakt. Het is meer een RomCom.
[ Voor 8% gewijzigd door apollo13 op 03-10-2024 20:05 ]
apollo13
Gisteren begonnen aan DBZ Kai. De laatste jaren nog verschillende anime gekeken met originele (japanse) audio en engelse subs, maar op een of andere manier bevalt DBZ mij beter met engelse dubs.
Waarschijnlijk heeft 't te maken met 't feit dat ik vroeger veel DB(Z) heb gekeken op de reguliere tv, dat was volgens mij ook met engelse dubs.
Herkenbaar 'probleem'?
Waarschijnlijk heeft 't te maken met 't feit dat ik vroeger veel DB(Z) heb gekeken op de reguliere tv, dat was volgens mij ook met engelse dubs.
Herkenbaar 'probleem'?
Er is geen bekende release datum voor seizoen 3. Reken dus ergens in 2025 ten vroegstewestergas schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 16:38:
Je bent gewoon gewend geraakt aan de Engelse voice actors (die overigens uitstekend werk hebben verricht).karazz schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 08:53:
Gisteren begonnen aan DBZ Kai. De laatste jaren nog verschillende anime gekeken met originele (japanse) audio en engelse subs, maar op een of andere manier bevalt DBZ mij beter met engelse dubs.
Herkenbaar 'probleem'?
Ik heb dat bijvoorbeeld ook met Naruto en Naruto Shipuden. Die kan ik niet in het Engels kijken, omdat ik die eerst grotendeels in Japans (sub) heb gekeken. Ik ben nu zo gewend aan de Japanse stemmen dat ik bij het Engels juist kriebels krijg
Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.