Hmm.. wellicht releasen ze dit omdat de remake vertraagd is? Althans dat lees ik net.
Ik wacht nog even af
.
Ik wacht nog even af
[ Voor 25% gewijzigd door Psyx88 op 03-12-2025 12:23 ]
Shikata ga nai.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ja. Nou ja, een beetje. Stiekem vond ik de tweede arc met Joseph het leukste, en daarna denk de vierde. Jotaro en vooral Giorno deden me toch wat minder.korenpc schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:17:
Zijn er hier nog meer fans van Jojo's Bizarre adventure? Het is een van de langs lopende mangaseries. Jojo is na mijn mening ook een van de beste manga, maar vooral een van de betere anime series die er zijn gemaakt. De art stijl van de manga, is in de loop der jaren erg ontwikkeld. Maar de anime (imdb, wiki) gemaakt door David Production is echt geweldig.
Het zeer huigelijke nieuws dat de beste Arc Steel Ball Run nu eindelijk een anime release krijgt in maart 2026.
[Afbeelding]
Ps ik heb de arcs na Steel Ball nog niet kunnen lezen.....
Je bedoelt alle verschillende Fate-series? Of één specifieke.ronnym schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 23:10:
Weet iemand op welke streamingdienst ik de volledige Fate serie kan kijken??
Liege, liege, liegebeest!
Ik zit nu richting het einde van Stardust Crusaders in de anime, nog zo'n 15 afleveringen te gaan. Het verhaal is toch vaak voorspelbaar maar het geeft me wel een nostalgisch gevoel, zeker de outro Last Train Home... De actie, muziek en humor zijn helemaalkorenpc schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:17:
Zijn er hier nog meer fans van Jojo's Bizarre adventure? Het is een van de langs lopende mangaseries. Jojo is na mijn mening ook een van de beste manga, maar vooral een van de betere anime series die er zijn gemaakt. De art stijl van de manga, is in de loop der jaren erg ontwikkeld. Maar de anime (imdb, wiki) gemaakt door David Production is echt geweldig.
Het zeer huigelijke nieuws dat de beste Arc Steel Ball Run nu eindelijk een anime release krijgt in maart 2026.
[Afbeelding]
Ps ik heb de arcs na Steel Ball nog niet kunnen lezen.....
Wil ze allemaal zien. Ik heb verschillende streamingdiensten (Prime, Disney, HBO, Netflix, Skyshowtime, CrunchyrollLiegebeest schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 07:12:
[...]
Je bedoelt alle verschillende Fate-series? Of één specifieke.
Ik verwacht niet dat er een streaming dienst is die ze allemaal bij elkaar heeft. Qua licenties zou dat niet echt rendabel zijn denk ik.
Netflix heeft als het goed is Fate/Apocrypha en nog een aanverwante serie.ronnym schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 08:46:
[...]
Wil ze allemaal zien. Ik heb verschillende streamingdiensten (Prime, Disney, HBO, Netflix, Skyshowtime, Crunchyroll![]()
), maar ik kan ze niet vinden
Knowledge reigns supreme over nearly anything
:strip_exif()/f/image/g4ZQCnRKcZJ2mxXsGPem7twe.png?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq