Het Anime en Manga topic (deel 24) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12 09:38
Hmm.. wellicht releasen ze dit omdat de remake vertraagd is? Althans dat lees ik net.
Ik wacht nog even af :).

• Psyx88
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23-12 19:27
Alsof een remake zoveel beter is vandaag de dag. Ik kan eigenlijk de 'simpele animatiestijl' van pre-timeskip One Piece wel waarderen.

En als de filler content je tegen staat, kan je altijd nog 'One Pace' kijken (of '...'-saga in 10 minutes).

Mijn zoontje van 10 vermaakt zich in ieder geval prima met de One Piece anime, na het zien van Netflix live-action seizoen 1.

En uiteindelijk is een One Piece aflevering effectief naar 15min (als je de intro en outro skipt)

De beste tip is eigenlijk: neem de tijd. Als je eenmaal bij aflevering #1151 bent, hunker je terug naar de tijd dat je nog aflevering had om te kijken 😂

[ Voor 25% gewijzigd door Psyx88 op 03-12-2025 12:23 ]

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12 09:38
Tja, ik vind het vaak jammer dat veel anime maar een seizoen en 12 of 13 afleveringen heeft. Er zijn anime’s die 2 tot 4 seizoenen heeft die ik (enigsinds) gebinged heb in een paar weken tot een maand.

1151 afleveringen staat mij tegen, ik heb het gevoel er nooit doorheen te komen. Ergens wel gek, want als een anime leuk is, de arcs goed en nieuwe verhalen fris blijven is er geen reden om een einde te forceren.

Als een aflevering effectief 15 minuten is zit je op ongeveer 280 uur one piece als ik goed reken. Kost ook geen jaren om doorheen te komen. Sterker nog, na pakweg een jaar moet ik hem kunnen kijken (zonder heel erg te bingen), maar dan moet de serie mij wel grijpen.

De liveaction was hoorde ik erg goed. Ik twijfel nog even door 😎.

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-12 21:43
To Be Hero X,

Serie die de moeite waard is.
Voorlopig 1 seizoen, 24 afleveringen. Het verhaal zou afgerond zijn na 2e seizoen, 48 afleveringen.
Ik ben vooral positief verbaasd over de kwaliteit van de Chinese studio. Want zeer goed!

Wat ik minder vind en dit is enkel subjectief:
spoiler:
Het verhaal verloopt niet chronologisch.
Wat je in het begin ziet, kan iets voor het einde zijn.
Voor mij persoonlijk geen meerwaarde, enkel een artificiële manier om het interessant te maken.
De animatie is wel fantasisch. *Thumbs up*

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:54
Ik zag laatst dat Gigguk een interview had met de maker:
Best leuk om te zien. =]

Shikata ga nai.

Pagina: 1 ... 31 32 Laatste

Let op:
Lees voordat u post in ieder geval het deel Intro van de startpost van deze thread, daar staat het een en ander aan aanwijzingen en gedragsregels vermeld waaraan men zich dient te houden.