Hmm.. wellicht releasen ze dit omdat de remake vertraagd is? Althans dat lees ik net.
Ik wacht nog even af
.
Ik wacht nog even af
[ Voor 25% gewijzigd door Psyx88 op 03-12-2025 12:23 ]
Shikata ga nai.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ja. Nou ja, een beetje. Stiekem vond ik de tweede arc met Joseph het leukste, en daarna denk de vierde. Jotaro en vooral Giorno deden me toch wat minder.korenpc schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:17:
Zijn er hier nog meer fans van Jojo's Bizarre adventure? Het is een van de langs lopende mangaseries. Jojo is na mijn mening ook een van de beste manga, maar vooral een van de betere anime series die er zijn gemaakt. De art stijl van de manga, is in de loop der jaren erg ontwikkeld. Maar de anime (imdb, wiki) gemaakt door David Production is echt geweldig.
Het zeer huigelijke nieuws dat de beste Arc Steel Ball Run nu eindelijk een anime release krijgt in maart 2026.
[Afbeelding]
Ps ik heb de arcs na Steel Ball nog niet kunnen lezen.....
Je bedoelt alle verschillende Fate-series? Of één specifieke.ronnym schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 23:10:
Weet iemand op welke streamingdienst ik de volledige Fate serie kan kijken??
Liege, liege, liegebeest!
Ik zit nu richting het einde van Stardust Crusaders in de anime, nog zo'n 15 afleveringen te gaan. Het verhaal is toch vaak voorspelbaar maar het geeft me wel een nostalgisch gevoel, zeker de outro Last Train Home... De actie, muziek en humor zijn helemaalkorenpc schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:17:
Zijn er hier nog meer fans van Jojo's Bizarre adventure? Het is een van de langs lopende mangaseries. Jojo is na mijn mening ook een van de beste manga, maar vooral een van de betere anime series die er zijn gemaakt. De art stijl van de manga, is in de loop der jaren erg ontwikkeld. Maar de anime (imdb, wiki) gemaakt door David Production is echt geweldig.
Het zeer huigelijke nieuws dat de beste Arc Steel Ball Run nu eindelijk een anime release krijgt in maart 2026.
[Afbeelding]
Ps ik heb de arcs na Steel Ball nog niet kunnen lezen.....
Wil ze allemaal zien. Ik heb verschillende streamingdiensten (Prime, Disney, HBO, Netflix, Skyshowtime, CrunchyrollLiegebeest schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 07:12:
[...]
Je bedoelt alle verschillende Fate-series? Of één specifieke.
Ik verwacht niet dat er een streaming dienst is die ze allemaal bij elkaar heeft. Qua licenties zou dat niet echt rendabel zijn denk ik.
Netflix heeft als het goed is Fate/Apocrypha en nog een aanverwante serie.ronnym schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 08:46:
[...]
Wil ze allemaal zien. Ik heb verschillende streamingdiensten (Prime, Disney, HBO, Netflix, Skyshowtime, Crunchyroll![]()
), maar ik kan ze niet vinden
Knowledge reigns supreme over nearly anything
:strip_exif()/f/image/g4ZQCnRKcZJ2mxXsGPem7twe.png?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb hem ook gezien, alsof je in een warm bad stapt. Lijkt er op dat de situatie tussen Fern en Stark zich verder ontwikkeld. De onderhuidse humor is top. Frieren is echt een droogkloot. Animatie is uitstekend, het gevecht met het monster zag er vet uit, maar ook de rustige scenes zijn top qua animatie.JackAvery schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 07:56:
Zo de start van Frierens tweede seizoen voelt alsof je nooit bent weggeweest. Ook de animatie was weer top. Helaas zijn er maar tien afleveringen aangekondigd.
[ Voor 18% gewijzigd door apollo13 op 17-01-2026 10:51 ]
apollo13
Omdat je helaas geen reacties na zoveel dagen meer kan wijzigingen dan maar even op deze manier.G_Dragon schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 18:28:
Deze livestream gaat over 5 dagen live;
[YouTube: 【1/25(日)ライブ配信】ドラゴンボール ゲンキダマツリ ステージ]
Both language streams for Genkidamatsuri are now scheduled on Toei’s channel!
— Hype (@DbsHype) 22 januari 2026
• Japanese: https://t.co/48lze6qvwa
• English: https://t.co/WOQjfKvUsP pic.twitter.com/5HKWdOSpgp
EU DNS: 86.54.11.100
Streamen gaat niet lukken denk ik. Dragon Ball Z is al vrij lastig te vinden op streamingdiensten in Nederland, laat staan dat je ook iets gaat vinden met NL ondertiteling.c-nan schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 23:40:
Hoe kan ik Dragonball Z kijken zoals het vroeger was op Cartoon Network? Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling? Is het eventueel te koop oid?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Videoland heeft wat Dragonball spul met NL subs, maar niet de oude series.c-nan schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 23:40:
Hoe kan ik Dragonball Z kijken zoals het vroeger was op Cartoon Network? Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling? Is het eventueel te koop oid?
EU DNS: 86.54.11.100
Via legale wegen niet mogelijk, wat eerlijk gezegd belachelijk is. Ze zouden z'n goede serie (Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, Dragon Ball Super) op zijn minst moeten aanbieden via de legale wegenc-nan schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 23:40:
Ik ben al het vertrouwen in streaming diensten verloren en ben maar begonnen met een Jellyfin server. Nu enkel nog even leren hoe ik dingen van streaming diensten kan rippen zodat ik ook zelf kan archiveren.G_Dragon schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 11:42:
[...]
Via legale wegen niet mogelijk, wat eerlijk gezegd belachelijk is. Ze zouden z'n goede serie (Dragon Ball, Dragon Ball Z, Dragon Ball GT, Dragon Ball Super) op zijn minst moeten aanbieden via de legale wegen
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 45% gewijzigd door G_Dragon op 24-01-2026 20:13 ]
:strip_exif()/f/image/N61BQNIWqO8aRJBS57ViVyte.jpg?f=fotoalbum_large)
a surprise announcement was made about the production starting for Dragon Ball Super: The Galactic Patrol.
This will be the story following the “Universe Survival Arc” of the anime Dragon Ball Super, which aired between 2015 and 2018. It also appears in the manga Dragon Ball as the “Galactic Patrol Prisoner Arc.” The main character, Son Goku, and Vegeta, work together with the members of the Galactic Patrol, the peacekeepers of the galaxy, to begin a SUPER scale battle against a new enemy, “Planet-Eater” Moro!
:strip_exif()/f/image/VyrXN5fgA1Q7lvXO7ZOlerpX.jpg?f=fotoalbum_large)
Dragon Ball Super: Beerus, a project that was started a few years ago, is the newly ENHANCED edition of the anime Dragon Ball Super. ENHANCED by the latest visual expression, every scene, especially the battle scenes, is even more immersive, providing a more faithful and detailed reproduction of the original work by Akira Toriyama, and it will deliver a quality that is sure to fully satisfy audiences.
[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2026 10:50 ]
Gaaf! Thanks voor het delen van het filmpje, super mooi gedaan!G_Dragon schreef op zondag 25 januari 2026 @ 02:55:
Yesss ze gaan verder met Dragon Ball Super!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze video is legend, mijn god wat mooi gedaan;
[YouTube: 『DRAGON BALL』40周年記念スペシャル映像]
4r3 u 1337 3n0ugh 2 r34d 7h15?
Experience is direct proportional to the amount of equipment ruined
Broekie met z'n 40+,nodri2000 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 17:48:
Ah leuk ook hier een Anime draadje. Een tijd geleden maar het Anime maar weer eens opgepakt nadat ik op Crunchyroll een aanbieding kreeg. Al wat series gezien, 86, darling in the Frankx, Gundam (verschillende) de vrouw is meer van de romance en slice of life.
Maareuh, met 40+ ben ik zeker 1 van de oudste die dit genre nog kijkt??
[ Voor 22% gewijzigd door apollo13 op 03-02-2026 19:37 ]
apollo13
36 hier, dus het valt wel mee. Ik merk zelf wel dat wat de "jeugd" momenteel interessant vindt (isekai) mij totaal niet trekt.nodri2000 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 17:48:
Ah leuk ook hier een Anime draadje. Een tijd geleden maar het Anime maar weer eens opgepakt nadat ik op Crunchyroll een aanbieding kreeg. Al wat series gezien, 86, darling in the Frankx, Gundam (verschillende) de vrouw is meer van de romance en slice of life.
Maareuh, met 40+ ben ik zeker 1 van de oudste die dit genre nog kijkt??
Het betekent letterlijk "een andere wereld", en gaat vaak over iemand uit de echte wereld die in een fantasiewereld terecht komt. Nu is daar an sich weinig mis mee (denk bijvoorbeeld aan The Twelve Kingdoms), maar wordt het tegenwoordig vooral gebruikt voor wish-fulfillment voor ongelukkige loonslaven, en functioneren de "andere werelden" vaak op een soort RPG of videogame logica.Malfunctions schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:22:
Ook een 40'er hier die al ongeveer 30 jaar anime kijkt. Maar nog steeds veel terminologie niet kent.
Ik heb de laatste jaren veel (gratis, mobile) games gezien die de iets met Isekai in de naam hadden. Maar wat betekent dat eigenlijk?
[ Voor 42% gewijzigd door D4NG3R op 04-02-2026 13:42 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat ken ik vooral uit 'andere' genresD4NG3R schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:29:
99/100x is de persoon welke in die wereld terecht komt op de een of andere manier de sterkste/slimste, en vallen alle vrouwen voor hem.
Met nog wel de kanttekening dat Mushoku Tensei ook 'Harem' als genre heeft.. ik heb de anime gekeken en er zit wel een extreme sexualisatie in van vrouwen, de main character is zeer pervers en een predator. Dat blijft toch wel een bijzonder iets in heel veel animeD4NG3R schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:29:
De light novels van Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation worden veelal als de grondlegger van het moderne Isekai genre gezien.
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 04-02-2026 14:03 ]
Dat is t.o.v. veel andere isekai eigenlijk (imho gelukkig) nauwelijks aanwezig.stin00 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:51:
[...]
Met nog wel de kanttekening dat Mushoku Tensei ook 'Harem' als genre heeft..
Pervers is die zeker, maar een predator? Het is alweer even geleden dat ik de show gekeken heb, maar dat is niet hoe de MC mij bijstaat.ik heb de anime gekeken en er zit wel een extreme sexualisatie in van vrouwen, de main character is zeer pervers en een predator.
En dan te bedenken dat deze nog relatief tam is.Dat blijft toch wel een bijzonder iets in heel veel anime
De grondlegger? Die begon na andere hits zoals Youjo Senki, Re:Zero, en vele anderen?D4NG3R schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:29:
De light novels van Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation worden veelal als de grondlegger van het moderne Isekai genre gezien.
D4NG3R schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:08:
Pervers is die zeker, maar een predator? Het is alweer even geleden dat ik de show gekeken heb, maar dat is niet hoe de MC mij bijstaat.
Keyword moderne, het is zeker niet de eerste, maar voegt alle tropes van wat je tegenwoordig in vrijwel elke isekai ziet samen.Flamesz schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:27:
[...]
De grondlegger? Die begon na andere hits zoals Youjo Senki, Re:Zero, en vele anderen?
Het eerste deel van je spoiler klopt zeker, het 2e deel van je spoiler was ik (zo te zien om een goede reden) alweer helemaal vergeten.stin00 schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:30:
[...]spoiler:Misschien ben je al volledig desensitized hiervan en dat kan gebeuren na heel veel anime kijken.. maar de main character is toch echt een predator/pedofiel.Een 34 jarige 'incel' man reincarneert als baby in een andere wereld, groeit op en zit constant seksueel aan andere kinderen van 10 jaar oud en nog jonger zelfs. Of aan andere, oudere 'vrouwen'. Dit terwijl je in vrijwel elke aflevering eraan wordt herinnert dat hij eigenlijk 34 is, je ziet hem dan in z'n 'wolkerige gedachten wereld'. Hij heeft zelfs seks met een andere 12 jarige.
Hij neemt videobeelden op z'n 8 jarige nichtje in de badkamer. Hij mist de begrafenis van z'n ouders om te masturberen op de videobeelden.. als hij 5 jaar oud is ruikt hij aan panties en wil hij aan andere kinderen zitten
Zoals ik al aangaf is er niets mis met het idee zelf (heb zelfs ooit nog het boek van Twelve Kingdoms gekocht), maar meer met de hedendaagse uitvoering. Ik erger mezelf nog het meest aan de "onlogische" werelden die functioneren als een video game met "S-ranks" en "cheat skills".RayNbow schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 13:45:
Toch niets mis met isekais?
[YouTube: Escaflowne Op HQ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Het zal wel aan mij liggen, er er is echt geen touw meer vast te knopen aan de hele Fate storyline. Ik heb geen idee hoe mensen hier mee "bij blijven" met alle niet chronologische vaariatievervolgen.CH4OS schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:01:
Onlangs begonnen met kijken naar Fate/Strange Fake en ik moet zeggen, tot op heden stelt die ook niet teleur.[YouTube: Fate/strange Fake | Official Trailer | Crunchyroll]
Ik moet bekennen, ik kwam deze spontaan tegen en ben niet zo heel bekend in anime/manga en de andere varianten ervan bekend. Ik wist dus helemaal niet dat er een bepaalde storyline oid daarin zit...ikbenerniet schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:52:
Het zal wel aan mij liggen, er er is echt geen touw meer vast te knopen aan de hele Fate storyline. Ik heb geen idee hoe mensen hier mee "bij blijven" met alle niet chronologische vaariatievervolgen.
Mushoku (november 2012) is niet veel jonger dan Re:Zero (april 2012).Flamesz schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 14:27:
[...]
De grondlegger? Die begon na andere hits zoals Youjo Senki, Re:Zero, en vele anderen?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Mijn punt was dat een grondlegger niet kan komen na andere grote titels die ook al perfect binnen het genre passen, zoals die twee titels.RayNbow schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 06:58:
[...]
Mushoku (november 2012) is niet veel jonger dan Re:Zero (april 2012).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq